|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kvalita
Od: jjsanko
|
Pridané:
10.4.2012 14:28
nemozu sa moc cudovat pri tej ich klesajucej kvalite. mal som htc legend, htc desire a teraz mam sensation. z 15 ludi co poznam ze maju sensation uz 9 reklamovalo. a mna to tiez caka. nejak im pada kvalita
|
|
Re: kvalita
Od reg.: bleh bleh
|
Pridané:
10.4.2012 14:36
Ja mam zas podobne skusenosti so samsungom, kde nebola reklamacia vyhovena (oxidacia). Po rozobrani po oxidacii ani stopy (nemala tam ani preco byt).
|
|
Re: kvalita
Od: asdasdadas
|
Pridané:
10.4.2012 14:39
Nejak som nepochopil. Ako to mohla byt oxidacia ked to nebola oxidacia?
|
|
Re: kvalita
Od: miro j.
|
Pridané:
10.4.2012 14:52
lebo na oxidaciu sa servis velmi rad vyhovara, a nie len u samsungu...
|
|
Re: kvalita
Od reg.: cca01
|
Pridané:
10.4.2012 16:58
Ja mam skor pocit, ze kazdy reklamovany telefon preventivne vratia naspat z reklamacie s tym, ze donho zatiekla nezmama kvapalina a je zoxidovany. Usetria tym 90% nakladov na reklamacie...
|
|
Re: kvalita
Od: pokokot
|
Pridané:
10.4.2012 19:34
tak si tam mal poslat obchodnu inspekciu
|
|
Re: kvalita
Od: waveee
|
Pridané:
10.4.2012 20:03
okrem toho ze su nekvalitni, tak aj dizajn je trosku inde ako konkurencia
|
|
Re: kvalita
Od: ...
|
Pridané:
10.4.2012 21:53
A ta ti povie, ze ti maju poskytnut kontakt na testovacie stredisko - a tym je to pre nich vybavene. Kde si to zaplatis a ak nahodou potvrdia tvoju pravdu, tak vtedy ti to zreklamuju a zaplatia testovanie.
|
|
Re: kvalita
Od: bleh_
|
Pridané:
10.4.2012 22:41
Tak tak, bol som sa poradit, ale zas len ja musim zaplatit posudok a nieje iste, ci to proti samsungu je vyhra. Nakoniec som sa na to vykaslal, som si aj myslel ze tam bude aspon nejaky naznak oxidacie, z vlhkeho vzduchu alebo uz neviem co... No pri otvoreni bolo prekvapenie.
Bola to druha reklamacia, prva presla uspesne...
|
|
Re: kvalita
Od: miro j.
|
Pridané:
11.4.2012 8:13
zakon 398/2008 o ochrane spotrebitela par 18 ods. 6 a 7
hovori jasne, do 12 mesiacov moze predajca odmietnut reklamaciu na zaklade odborneho posudku po 12 mesiacoch musi poskytnut kontakt na odborne posudenie, v oboch pripadoch hradi posudok on bez ohladu na vysledok.
Tiez som vyuzil svoje prava a neplatil som ani cent.
Takze ludia, nebat sa a branit sa vsetkymi dostupnymi prostriedkami.
|
|
Re: kvalita
Od: Sheer-Mirage
|
Pridané:
11.4.2012 9:17
Nám zasratý Orindž tiež neuznal reklamáciu z dôvodu údajného vniknutia kvapaliny. Sme sa nasrali s bratom, dali sme to na súd, aj s posudkom od odborníka, ale Orindž dosiahol zamietnutie, lebo v žalobe čosi chýbalo po právnickej stránke. Proste neprejednala sa naša vec, ale právnické kompótiny okolo toho. To je presne naše súdnictvo.
|
|
Re: kvalita
Od: bleh_
|
Pridané:
10.4.2012 15:09
No prislo mi neuznanie reklamacie z dovodu oxidacie... Poslal som to znova a zas... Nechapal som, kedze mobil nevidel telefon ani z dialky. Po case som menil dotykovu vrstvu, tak preto som ho mal cely rozobraty. Nikde ani naznak oxidacie...
|
|
Re: kvalita
Od reg.: nedam
|
Pridané:
10.4.2012 16:03
Nechapal som, kedze mobil nevidel telefon ani z dialky. <<< toto ti nedáva zmysel. Alebo možno len mne :) . Asi som prepracovaný?
|
|
Re: kvalita
Od: bleh__
|
Pridané:
10.4.2012 17:04
nevidel z dialky vodu, sorry to ja som dnes nejaky zbujaceny ;)
|
|
Re: kvalita
Od: user1111
|
Pridané:
10.4.2012 16:05
...Nechapal som, kedze mobil nevidel telefon ani z dialky...
njn, to je tak, ked ma clovek Samsung :D
PS: ta veta priamo laka, inac Samsungy, hlavne nove su velmi dobre telefony, len skoda ze plastove
|
|
Re: kvalita
Od: Cudo
|
Pridané:
10.4.2012 16:20
Samsung robí telefóny???
A ja že vidlácku techniku...
|
|
Re: kvalita
Od: bleh_
|
Pridané:
10.4.2012 17:05
vodu myslim, sorry
|
|
Re: kvalita
Od: asdfghj
|
Pridané:
11.4.2012 13:33
wave 3 - najkrajsi mobil, kov, kto nepotrebuje stotisice zbytocnych aplikacii, ma moznost vyberu
|
|
Re: kvalita
Od: 5Ghz
|
Pridané:
10.4.2012 22:20
Ma tvoj telefon moisture sensor ? Ak ano nozno stacilo aby ten bol sfarbeny tak ze preukazoval pritomnost vlhkosti a servis to uz neriesil.
|
|
Re: kvalita
Od: bleh_
|
Pridané:
10.4.2012 22:43
senzor bol samozrejme neutralny. Nemal byt z coho sfarbeny.
Prislo mi, ze na doske PCB bola zistena oxidacia.. tod vse, poslal som znova, volal som, sparal a nic...
|
|
Re: kvalita
Od: ujo mujo
|
Pridané:
10.4.2012 23:50
môžem potvrdiť kamarátovi neuznali reklamáciu ntb . údajne zoxidovaná. maticna doska...ntb nemal nikdy vonku ani zapnutý. oni sa často na toto vyhovoria...
|
|
Re: kvalita
Od: rm -f /
|
Pridané:
10.4.2012 17:18
Nuz ja som si po rokoch opat kupit znacku mojho prveho mobilu - Motorolu. A zatial som prijemne prekvapeny aj spokojny. A nie v tomto nie je Motoblur :) Uvidime ako sa bude Motorole darit, hadam trochu zamutia vody, alebo nech ich kupi Googel.
|
|
Re: kvalita
Od: ľuboš
|
Pridané:
10.4.2012 19:48
Kvalita výrobku NEMA zásadnejší vplyv na cenu akcie..:))
Je to síce čudné, ale je to tak.
Cena akcií PADLA jednoducho preto, že je VIAC PREDAVAJÚCICH ako kupujúcich...:)
A ceny akcií prechádzajú v súčastnosti výýýýýdatnou korekciou, takže budú padať akcie praktcky všetkých firiem./ česť výnimkám/
|
|
HTC ...
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
10.4.2012 14:33
No nieje sa co cudovat pod a mna tie HTC su vsetky na jedno kopyto. Mam wildfire s a vyzera rovnako ako model rok stary... Kazdy mesiac vydaju pomaly 2 nove telefony... a oba su rovnake... keby radsejvydaju raz za rok 1high end 2nejake lacnejsie a 3 nejake lacne a radsej sa sustredili na podporu tak by boli podla mna na tom lepsie. Aj ked politiku Apple neschvalujem to ze vydaju za rok 1 model nikoho neodradza, ale kopu ludi prilaka to ze je tam vzajomna kompatibilita a dostupne SW updaty este v ten den ked to vydaju. Tu stracaju uplne vsetci vyrobcovia Android telefonov. Bohuzial
|
|
Re: HTC ...
Od: asdasdadas
|
Pridané:
10.4.2012 14:39
HTC je nova NOKIA. Kazdy mesiac novy telefon, zaplavia trh odpadom....
|
|
HTC..
Od: Enzo
|
Pridané:
10.4.2012 14:39
Tiež mi rukami prešlo pár HTCčiek, nie sú to zlé telefóny, ale
vadí mi na nich pár vecí, ktoré sa vôbec nezlepšujú, napríklad
nekvalitné reproduktory. Jasne, že mobil nebude hrať ako domáce kino, ale napríklad repráčik v Desire doslova trhá uši...Takže po rokoch sa asi vrátim k Samsungu:-)
|
|
Re: HTC..
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
10.4.2012 14:44
Najlepsi reprak co som mal bola Nokia :)
|
|
Re: HTC..
Od: asdasdadas
|
Pridané:
10.4.2012 14:53
suhlas, tusim 6XXX mala stereo, to bola pecka, hralo to velmi kvalitne aj na dnesnu dobu.
|
|
Re: HTC..
Od: 5eter
|
Pridané:
10.4.2012 22:41
Ja mam este 5310 Xpressmusic, stereo repraciky v nej nemaju chybu...
|
|
HTC - firma bez vizie
Od: Stevw Wozniak
|
Pridané:
10.4.2012 14:55
Vsak ani nemaju SK stranku, vid htc.sk presmeruje to na Čechov. K tomu kopu modelov, hnusnych dizajnov, mizernej podpory, s Beats audio sluchadlami, ale mizernym audio chipom, ked padne Android padne aj HTC.
|
|
Re: HTC - firma bez vizie
Od: Necro
|
Pridané:
10.4.2012 15:14
A preco si myslis ze padne Android ?
|
|
dalsia vec
Od: miro j.
|
Pridané:
10.4.2012 14:56
je zivotnost tych telefonov, moj rok stary desire nedostal oficialny update na android 2.3.3 lebo nebolo miesto, to ze ludia pisali ze ako to miesto maju dosiahnut a ktore aplikacie maju vyhodit sa uz ani nevyjadrujem...nakoniec vydali nejaky developer image bez podpory a ze kto chce nech si ho nahodi...proste chara...a to slubovali pomalicky rok ze 2.3.3 update bude...
|
|
nokiu
Od: radova sestra frantiska
|
Pridané:
10.4.2012 14:56
ja si kupim nokiu. htc sa mi vobec nelubi.
|
|
Re: nokiu
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
10.4.2012 15:05
Ak windows tak Nokia ... tie su skutocne pekne, z androidov sa mi najviac paci Motorola a dufam ze po odkupeni Googlom to bude len lepsie :)
|
|
Re: nokiu
Od: radova sestra frantiska
|
Pridané:
10.4.2012 15:32
specifikacia pre tohorocne nokie s WP8 vyzera naozaj zaujimavo.
snapdragon S4, pureview, clearblack 1280/720, win8 nt kernel.
hadam to nedoseru.
|
|
nokia
Od: ADF11
|
Pridané:
10.4.2012 15:11
Ja kupujem jednoznacne nokiu 808 pureview :) Jednoducho rad fotim a mam rad kvalitne fotky :P S ebaya s UK to vychadza na 400eur http://dopice.sk/2jt 150eur vo vacku
|
|
Re: nokia
Od: Steve Wozniak
|
Pridané:
10.4.2012 15:14
Tie kvalitne fotky sa budu krasne vynimat na displeji s rozlisenim 360 x 640 pixelov.
|
|
Re: nokia
Od: 360x640 postacuje decka
|
Pridané:
10.4.2012 16:40
nj, furt je to lepsie nez poslat ich mailom zmensene niekomu kdo nema signal :D
alebo je to furt lepsie nez pozerat ich na vykonnom androide s 240x320 px lolec :D
|
|
Re: nokia
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
10.4.2012 19:16
najlepsie je povedat, ze mam rad kvalitne fotky a vytiahnut telefon, pripadne kompakt :D
ak chcem robit kvalitne fotky, vezmem kvalitny fotak!
|
|
Re: nokia
Od: pichliac
|
Pridané:
11.4.2012 8:36
suhlasim. moze tam byt cip akokolvek, aj s so 150 megapixelmi napriklad, aj tak MOBIL NESPRAVI NIKDY KVALITNE FOTKY, preboha!! Ak niekto, ako chalanko vyssie tvrdi, ze jeho 808 pureview bude robit kvalitne fotky, tak este kvalitnu fotku nikdy nevidel. chudacik, je mi ho luto :) Ale tak ked sa on tej kvalite tesi, tak nech. Takyto talenti zabudaju na jednu z najzakladnejsich podmienok dobrej fotky je dobra optika s dobrou svetelnostou a tu tou malickou dierockou na mobile nedosiahne nikto a nikdy.
|
|
Re: nokia
Od: miro j.
|
Pridané:
11.4.2012 10:15
Najzakladnejsia podmienka dobrej fotky je dobry fotograf a jeho schopnosti az potom jeho technika , a atribut kvality fotky nie je len technicka specifikacia ako si to vy "neofotografi" myslite...
|
|
Re: nokia
Od: tak tak
|
Pridané:
11.4.2012 20:53
velmi dobry nazor... posielam darcekovy kos
|
|
Re: nokia
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
11.4.2012 9:37
jedna vec su kvalitne fotky a druha tahat so sebou vsade co i len najmensiu zrkadlovku. Je to dost nepohodlne a pokial by sa mobil vyrovnal aspon kompaktom, co by sa ta nokia mohla, tak by to bolo viac nez skvele. Osobne som zvedavy ake fotky z toho pojdu von. Kupit by som si ju asi nekupil, ale v kazdom pripade by to bolo obohatenie trhu.
|
|
Re: nokia
Od: anon
|
Pridané:
10.4.2012 16:43
pockaj na pureview s wp8
|
|
Mal som viziu
Od: Vizionar
|
Pridané:
10.4.2012 15:12
V roku 2015 uz o Androide nebudete pocut, budu 4 hlavne vetvy:
Apple ---> iOS
Nokia ---> WP
RIM ---> BB OS
Samsung ---> Tizen
LG, Sony, Motorola zarezu svoje mobilne vetvy, a HTC krachne. Android bude uz len vysadou cinskych NO NAME shitov.
|
|
Re: Mal som viziu
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
10.4.2012 15:19
:D dobre az na to ze:
iOS tu je snami dlho a je vysadou drahych zariadeni
WP zatial to s nim mysli vazne len Nokia postupne sa k nej niekto urcite prida ale nepredpokladam ze to bude nejake extremne horuce, toboz nie do 2015
BB OS tenje tu zo vsetkych najdlhsie a okrem USA velku dieru do sveta nespravil
Tizen narazi na podobnu barieru ako Bada a to malo aplikacii.
Motorola (Google) by bola dost hlupa keby s tym sekla ked si ju uz ten google kupil :)
Sony robi v celku kvalitne telefony a aj s tym Androidom to tam nieje take zle ako u HTC napriklad.
Takze suma sumarum to az take zle hadam nebude :)
|
|
Re: Mal som viziu
Od: Vizionar
|
Pridané:
10.4.2012 15:28
Ja len hovorim co som videl. Stretneme sa tu takto o tri roky, a mozme diskutovat o zaslej slave Androidu.
|
|
Re: Mal som viziu
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
10.4.2012 15:33
Toho roku je koniec sveta aj tak...
|
|
Re: Mal som viziu
Od: pica
|
Pridané:
10.4.2012 15:38
zevraj v izraeli sa az ani kalendare na buduci rok nebudu tlacit.
|
|
Re: Mal som viziu
Od: rotoped
|
Pridané:
10.4.2012 17:38
my uz ani zelene banany nekupujeme!
|
|
Re: Mal som viziu
Od: rm -f /
|
Pridané:
10.4.2012 19:33
vynikajuco. Prvy krat co som si tohto roku oplul smiechom monitor. Dakujem, spravil si mi naladu.
|
|
Re: Mal som viziu
Od: hfx
|
Pridané:
10.4.2012 16:07
<quote>Tizen narazi na podobnu barieru ako Bada a to malo aplikacii. </quote>
LOL najviac sa mi paci ako sa kazdy ide potot..srat s aplikaciami,mam Wave I,kupil som ho za 330e asi pred rokom a pol, mam tam par fakt namakanych hier. vsetko free alebo spoof ktore mavaju aj cez 500mb(si myslim kvalitka) ale aj tak teraz uz nemam cas to hrat, ostatne aplikacie co tak pouzivam su navigacia NDrive podpora pre kazdu krajinu v europe mam tam 1,5gb map zatial som pouzil vsetky a naviguje v pohode,dalsie co pouzivam je gps tracker,(pri dlhodobej navigacii a castych prepoctov tras sa dost zahrieva niet sa comu cudovat ked ma kovove telo sluziace ako chladic na ten 1GHz procak,od bady 2.0 je podtaktovany na 800Mhz.. zlepsenie je BADAtelne) samotny chip sa mi zda nepresny ale s asistencnymi prvkami je v pohode,pred 3 mesiacmi som si tu flashol badu 2.0,tak isto to bolo aj s 1,2,(neriesim official realese)
|
|
Re: Mal som viziu
Od: hfx
|
Pridané:
10.4.2012 16:07
video robi HD 720p 30fps s manual focus od bada 2.0..foto ako tak, autofocus na tie dokumenty do skoly, roboty ako stavany..PDF,MS office a vsetko mozne dokaze citat a s aplikaciou (mozny spoof inac stoji 10e) dokaze aj editovat..ale len v najvacsej nuzdi..WIFI je citliva dost a rychlost tiez neni najhorsia, 3G.. EDGE mava zvacsa "viac paliciek" ako ostatne telefony (SAR ako svina,koho to trapi :D)..Na kvalitu farieb displaya do teraz nemaju niektore telefony.. sklo sa mi poskrabalo z kamenneho prachu (na stavbe,v kozennom puzdre do ktoreho sa dostali ulomky).. Hudba cez dodavane stuple je ohromujuca.. hlavne hlboke tony.. taktiez sa da pouzit na prehravanie HD filmov na telku cez 3,5jack-rca(podpora tituliek[s aplikaciou sa daju forcnut hoc ake], "5.1" zvuk).. a najnovsie od bady 2.0 je tu allshare FAKT PECKA...
|
|
Re: Mal som viziu
Od: muhehehe
|
Pridané:
10.4.2012 18:18
tie HD videa s 5.1 zvukom cez 3.5 jack?? ;D
|
|
Re: Mal som viziu
Od: hfx
|
Pridané:
10.4.2012 21:29
ale este som zabudol dopisat ze pod krytom je pozlatena baterka z vydrzou nad 2,5 tyzdna a reprak ma 3oj pasmovy.. so zdvyhom 33mm...kkt :D HATERS GONNA HATE..
Jack-rca uplne postaci na projektor do skoly na prezentaciu... ci kratke videoukazky.. staci na pozretie fotiek na telke a dokonca filmov na chate..RCA SU skoro VSADE... HDMI si strcis akurat tak do riti.. o par rokov mozno ale na slovensku kde ma este kazdy druhy dom na dedine ciernobiely televizor je to ok.
|
|
Re: Mal som viziu
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
10.4.2012 17:30
bada som videl len z dielky takze neviem. Hry sa nehravam. Najcastejsie pouzivane a dolezite app su: Opera, Terminal (na ssh pripojenie) skype, pripadne Viber, Mail klient, lampicka, a pekne synchronizovany zoznam a hlavne kalendar.
|
|
Site horucou ihlou
Od: Misiak22
|
Pridané:
10.4.2012 15:20
HTC malo ostat posobit na poli premiovych telefonov s vysokou kvalitou. HTC Sensation bolo pre mna obrovskym sklamanim. Nebyt tych viacerych fatalnych neduhov ako samovolne restartovanie, praskanie krytov, prach pod displejom...bol by to telefon c. 1. Zbavil som sa ho a kupil Samsung GS II. S nim nemam jediny problem. Presne ako niekto spominal, HTC mal ostat pri portfoliu 1 high-end, par mid-endov. Ziadne low-endy. No aj tie mid-endy by mali mat kvality napr. high-endu inych znaciek. Rychle rozsirovanie portfolia a blaznenie sa prist na trh s telefonom skor ako konkurencia sa im nevyplatila, ba ako vidiet, je to skor sebadestruktivna strategia.
|
|
ovečky
Od: Soulreaver
|
Pridané:
10.4.2012 15:24
Ach ovečky, keby ten článok hovoril o zisku HTC tak by ho tu každý vychvaľoval do nebies ale keďže hovorí o prepade tak každý pindá :)) Je to len na pousmiatie. Som majiteľom Sensation a nemám jedinú výhradu proti nemu, po update na ICS šlape ako hodinky a batéria vydrží raz toľko čo predtým. Podľa mňa HTC vyrába elegantné telefóny zamerané skôr na podnikateľov než pre deti a dôchodcov. Sony Ericsson (Sony) mi príde ako kvalitný telefón pre deti, iPhone pre Apple funboyov čo dajú zbytočné prachy za kus plechu a Nokia, no pri nej len pousmiať, ak raz prejde na normálny OS ako Android tak by mohla byť úspešnejšia. (proti Samsungu nič nemám a takisto proti akejkoľvek značke, vyjadrujem len svoj názor)
A teraz si "hejtujte" koľko chcete :)) I don't give a rat's ass.
|
|
Re: ovečky
Od: Vizionar
|
Pridané:
10.4.2012 15:27
Je to samozrejme, ze ked uz vyhodis prachy za HTC, tak sa snazis presvedcit sam seba, ze to bola vyborna kupa, ale v podvedomi places do vankusa.
|
|
Re: ovečky
Od: Soulreaver
|
Pridané:
10.4.2012 15:29
fuuu nevieš ako neskutočne až mi zadok z toho zviera ako po nociach vyrevúvam do neho ;)
|
|
Re: ovečky
Od: anghdasuz
|
Pridané:
10.4.2012 15:35
netrep, mam tiez sensation a je super, ziadne problemy, krasna velka obrazovka, ziadne trhanie, novy sense sa mi paci daleko viac ako samsung menu ale aby som nebol neobjektivny, davaju tam slabu baterku a musel som si objednat silnejsiu z amazonu :P
|
|
Re: ovečky
Od: iovca
|
Pridané:
10.4.2012 15:45
a tu staru si si zasunul do analu, right?
|
|
Re: ovečky
Od: umad?
|
Pridané:
10.4.2012 16:48
Windows Phone je nenormalny OS ?
|
|
Re: ovečky
Od: htcustomer
|
Pridané:
10.4.2012 19:10
som prekvapeny ako sa tu nadava na htc. zatial mam pol roka sensation a tiez snim nemam absolutne problem. skor mi vadili niektore veci na androide (moze to byt sense) ktore sa nedali prestavit.
par krat sa resetol co pokial viem robia aj samsungy(povedal by som ze aj iphone ale neviem otom). a raz sa mi cez noc neviem preco vybil z plnej baterky na 0 tym padom mi rano nezvonil budik co bolo dost neprijemne.
toto su vsetky negativa ktore ma napadli
|
|
akcie HTC
Od: BookMaker
|
Pridané:
10.4.2012 15:24
Predam akcie HTC, prespektiva rastu do buducnosti
znacka: surne
|
|
Re: akcie HTC
Od: judr f
|
Pridané:
10.4.2012 15:38
lem ak mi to zarucis vlastnou hlavou.
|
|
Meego
Od: jozkes
|
Pridané:
10.4.2012 15:51
Ja mam nokiu a som uplne spokojny
|
|
Re: Meego
Od: mswin
|
Pridané:
10.4.2012 16:00
blah.. ja mam este ten stary telefon co vytacss tym kolieckom... nazvaral som tam baterku a antenu a fici to paradne
|
|
Re: Meego
Od: Aladin
|
Pridané:
10.4.2012 16:35
3310?
|
|
Re: Meego
Od: yuhuuu
|
Pridané:
10.4.2012 16:50
nie, 1234
kazdy sa obuva do Nokie len preto, lebo su lidri.
apple vie maximalne vylepsovat jeden model, aj tam do*ebu co sa da.
a android, no comment radsej. ta chvilkova bublina coskoro splasne.
nokia so svojimi novymi verziami symbianu a wp este natrhne tymto lammerom prdelky :)
|
|
Re: Meego
Od: yuhuuu
|
Pridané:
10.4.2012 16:51
nie, 1234
kazdy sa obuva do Nokie len preto, lebo su lidri.
apple vie maximalne vylepsovat jeden model, aj tam do*ebu co sa da.
a android, no comment radsej. ta chvilkova bublina coskoro splasne.
nokia so svojimi novymi verziami symbianu a wp este natrhne tymto lammerom prdelky :)
|
|
kvalita
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
10.4.2012 16:52
Mam HTC Desire a po 1.5 rocnej skusenosti s nim sa tejto sprave ani nedivim.
|
|
Bodaj by zkrachovali
Od: dll.exe
|
Pridané:
10.4.2012 18:35
Cinsko-Taiwanske HTC vyraba vsetko v Cine a na Taiwane ale 50% produkcie preda v USA a EU. HTC z USA a EU odceprava a kradne peniaze a dava ich sebe, Cine a Cinskym zamestnancom.
HTC sa snazi akoze prezentovat ako pomaly Europska znacka aby oklamali Europanov!
HTC by malo vyrobu pre EU a USA trh presunut do USA a EU...inak nech skrachuju dorana.
|
|
Re: Bodaj by zkrachovali
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
10.4.2012 19:25
apple by tiez maloo vyrobu pesunut do EU a USA? KIA by sa mala odstahovat zo slovenska do svojej homeland, resp. tam kde najviac predava?
a co ujo zmrzlinar od vas, co mas cestou do skoly, aj on ma zavriet kram, lebo kupuje prisady made in CR, cim odcerpava financie zo slovenska k zapadnym susedom?
|
|
no a teraz vazne
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
10.4.2012 20:25
pise sa tu prevadzkovy zisk, treba si nastudovat prevadzkovy zisk :) klesnuty prijem o 35 % nie je az take zle cislo, ale samozrejme pre ekonomickych odbornikov tu na dsl.sk je to eno nuno informacia... cena akcii o 10 % smerom dole, no hold smola, bolo vela investicii....
|
|
Re: no a teraz vazne
Od: ľuboš
|
Pridané:
10.4.2012 23:22
:)), nezačni tu rozoberať P/E..., lebo Ta tu začnu považovať za blázna..:), ale inak súhlas.
|
|
htc kuj
Od: miooj
|
Pridané:
10.4.2012 21:33
Mam htc vyse roka a kludne si aj dalsi vezmem opat htc,vyzera jak novy chodi super,nemrzne, nevrzga parada
|
|
Re: htc kuj
Od: senza
|
Pridané:
11.4.2012 0:20
Presne tak, ja mam HTC Sensation uz par mesiacov a zatial spokojnost. Fotky, videa, GPSko, pripojenie do internetu, vsetko fici bez problemov. Kvalita fotiek a videa mi uplne postacuje. Jedine co mi prekaza su ceny mobilnych operatorov za pripojenie do internetu, ale s tym uz nic nenarobim, este ze to ma wifi.
|
|
titaaan
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
11.4.2012 15:06
ja mam htc titan a zatial bez najmensich problemov.. samozrejme ked si niekto kupi wildfire za 150e v akcii a caka ze bude fungovat 5 rokov fungovat ako novy tak je debil on a nie htc :) .. ale vzdy lepsie ako plastovy samsung, pripadne iphone oblepeny gumou aby sa z neho vobec dalo telefonovat
|
|
dristy
Od: hrr
|
Pridané:
11.4.2012 20:50
Mam htc desire cez rok a pol a dalsi mobil bude rozhodne htc
|
|
dristy
Od: hrr
|
Pridané:
11.4.2012 20:50
Mam htc desire cez rok a pol a dalsi mobil bude rozhodne htc
|
|
htc...
Od: mcmlxxv
|
Pridané:
12.4.2012 22:45
Mal som doteraz asi 16 telefonov roznych znaciek. Z poslednych styroch boli tri htc. Som na telefon pomerne narocny a je to okrem pracovneho nastroja aj kazdodenny spolocnik, ktory by nemal nasierat, ale ulahcovat a zprijemnovat jeho pouzivanie ako je to len mozne. Lepsiu kombinaciu ako android a sense som zatial nevidel. Preto pri htc ostavam...zatial...
|
|
nech skrachuju
Od: chaoossk
|
Pridané:
22.8.2012 18:01
Kúpil som Desire HD za nejakých 600 euro a tí dementi mi k tomu dali káblové handsfree - vyzerám s ním ako nejaká starodávna batéria čo sa práve dobíja. K tak drahému telefónu tak primitívne príslušenstvo. A túto blbosť robia zatiaľ všetci výrobcovia.
Batéria mi prd vydrží, nech kúpim akúkoľvek. Stále chodím s náhradnou a mením ju jak decku plienky.
Furt mi na tom frčí originál verzia androidu 2.3.5 bez ohľadu na to, že je už dávno 4-ka. Hardware je dostačujúci, iba nejaký šikmooký blbec je tak zlenivelý, že nie je ochotný pustiť nový OS pre môj telefón - presne pre ten, o ktorom básnili, že je to ich vlajková loď.
Nech ide celé HTC do čerta. Už od nich nekúpim ani šikmookú blchu.
|