neprihlásený Sobota, 27. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslav
AMD výrazne zlacnila svoje procesory

DSL.sk, 30.4.2012


Spoločnosť AMD zareagovala na minulotýždňové predstavenie novej generácie procesorov od Intelu s kódovým označením Ivy Bridge výrazným znížením cien svojich procesorov.

Na nový v piatok vydaný cenník upozornil CPU-World.com.

Cena šesť a osemjadrových procesorov Bulldozer sa znížila o 6.1% až 16.3%. K najvyššiemu percentálnemu poklesu ceny spomedzi Bulldozerov prišlo u najvýkonnejšieho a najdrahšieho desktopového procesoru AMD, FX-8150, ktorého cena klesla z 245 na 205 dolárov.

Spoločnosť ale znížila aj cenu všetkých desktopových APU procesorov s integrovanou grafikou z modelových radov A8, A6 aj A4.

U týchto procesorov prišlo k poklesu cenníkovej ceny o 10.9% až 22.2%, najviac bol zlacnený štvorjadrový 2.9 GHz procesor A8-3850, zo 135 na 105 dolárov.

Najlacnejší desktopový procesor AMD s integrovanou grafikou, dvojjadrový 2.5 GHz A4-3300, stojí namiesto 66 po novom 55 dolárov.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Operačný systém Proxmox pre virtualizáciu vydaný v novej verzii 8.2
České železnice idú testovať WiFi vo vlakoch cez satelitný Starlink
V bezplatnom DVB-T bude počas MS v hokeji aj Joj Šport
NASA komunikovala laserom na stovky miliónov km rýchlosťou 25 Mbps
Let vesmírneho Boeingu by sa už mal uskutočniť, o menej ako dva týždne


inzercia



Diskusia:
                               
 

Kto by už len chcel nestabilné a nevýkonné AMD "procesory". Pokiaľ chce človek kvalitu tak nič iné ako Intel mu nezostáva.
Odpovedať Známka: -7.3 Hodnotiť:
 

Vidím, že Truhlíkom s prezlečeným kabátom sa tu celkom darí?
Ale máš pravdu. Museli by ich rozdávať zadarmo, aby trochu nakakli Intelu do kšeftu.
Z tohoto vidno, že už za žiaden koniec neťahajú, ani za ten najkratší.
Zrejme na nich zúfalo dolieha ekonomická kríza...
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Nuz nie je kratsi koniec ako kratsi koniec - par dat ktore som narychlo vygooglil:
Majetok: Intel: cca 71mld dolarov (2011, Amd: cca 5mld(2010)
Pocet zamestnancov: Intel: cca 100 100, Amd: cca 11 100
Market Share (Q1 2012): Intel: 73%, Amd 27%

Takze cca 11x mensia firma si zoberie asi 3x menej trhu. To nie je az tak kratsi koniec. Aj ked na poli CPU v oblasi vykonu za intelom podstatne zaostavaju.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

zarataj si do toho aj graficke karty. intel robi len procesory a chipsety, [tie ich zobrazovadla snad nik nepovazuje za grafiky], amd ma cele platformy, cpu+gpu+chipset
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

ale ved Intel je nielenze najvacsi vyrobca CPU ale aj intergrovanych GPU, takze neradis dobre .. lebo ak zoberie do uvahy aj graficke integ. chipy tak sa priepast medzi Intelom a AMD este prehlby
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

intel grafiky za poslednych 10 rokov "vylepsil" len minimalne. oni sa skutocne aktivnemu vyvoju grafickych cipov nevenuju, zatial co amd ma celu diviziu ati, pracuju tam stovky az tisice ludi len na grafikach
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

ano, ale on zacal s poctom, a co do suctu, je intel daleko pred amd, aj ked pohlcenim ati si amd polepsil co do portfolia ..
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

Tie "grafiky" u Intelu sú nepatrná čiastka no ale AMD má normálne celú divíziu grafík. Takže keby sa rátalo a toto dokopy z procesormi tak Intel je na tom biedne.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

mylis sa, tie grafiky od Intelu pokryvaju vysse 50% trhu, nvidia a amd su okolo 24 - 25% ... ja nevravim o high end grafikach, nezaujimaju ma divizie .. prvy prispevok bol o pocte, o trhu ..
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Presne cisla podla JPR z Q4 2011: Intel 59%, AMD 25% a nVidia 16%.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ale ved Intel je nielenze najvacsi vyrobca CPU ale aj intergrovanych GPU, takze neradis dobre .. lebo ak zoberie do uvahy aj graficke integ. chipy tak sa priepast medzi Intelom a AMD este prehlby
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

My národ Slovenský nebudeme kupovať západný export ani východný inport! Cudzie nechceme svoje si nedáme! Nenecháme sa zdierať a zotročovať zahraničnými nepriateľmi ktorí na nás číhajú z poza HRANÍC!
Odpovedať Známka: -1.8 Hodnotiť:
 

Nenazývaj sa Slovákom keď si mongol !!
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

definuj slovo nestabilny, lebo inak si obycajny troll. teda pardon nestabilny user? troll :)
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

troll detected. initiating countermeasures
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

dufam ze sa nejak AMD vzchopi a konecne spravi nieco konkurencie schopne...

chyba mi niekdajsia slava AMD procesorov
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

A AMD kedy mali nejakú slávu???
Ja si spomínam najmä na kopu problémových AMD procesorov prakticky všetkých generácií...
Odpovedať Známka: -7.9 Hodnotiť:
 

vidim ze ty sa vyznas
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

za cias netburstu u Intelu a K8 u AMD to veru nebolo zle
potom ale prisla Core2 architektura a AMD zrazu nemalo odpoved
po prichode Nehalemu uz o AMD clovek ani nezakopne


osobne nechapem vyznam APU
ak chcem grafiku na zobrazovanie, staci mi integrac od intelu
ak chcem grafiku na hranie, tak fajn, ATi je dobra, no ten odpoad okolo (CPU jadro) je nevykonny
Odpovedať Známka: -0.4 Hodnotiť:
 

386-ky, 486-ky opajcli Intelu, K5 a niektoré K6 boli prepadák.
Kopu z nich nedokázalo bežať ani na deklarovaných kmitočtoch. A za čias, keď AMD CPU nemali robustné krytie čipu, to mal aj Intel PIII také CPU, bolo veľké množstvo AMD procesorov znefunkčnených poškodením čipu pri osádzaní chladiča!!!
A Intel funguje aj 286-ka dodnes deň spoľahlivo!
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

AMD takmer vzdy mala doplnkove CPU ako lacnejsiu alternativu k Intelu. Plati to uz 1/4 storocia. Vacsinou maju tie CPU nizsi vykon s vynimkou niektorych super-svetlych obdobi. Vtedy jednak CPU od AMD mali tretinovu cenu v porovnani s Intelovskymi, jednak boli na rovnakom kmitocte o 10% rychlejsie.

Od roku pana 2006 AMD konkuruje uz len cenou, pripadne inymi pomermi..., ale nie absolutnym vykonom.

Ale AMD sa dari coraz menej. Uz dost dlho AMD nie je na koni, to je fakt.

Samotne puzdro kremikoveho cipu je uz druha vec a nesuvisi s tym, co je pod nim. Zrejme ho AMD malo krehkejsie. No a potom prisli heatspreadery = ten kovovy bazmeg 4x4 cm na CPU plosaku 5x5 cm, kvoli ktoremu ten kremikovy cip 1,5x1,5 cm uz nevidime. A pouzivaju ho uz velmi dlho Intel aj AMD. "Hole" puzdro cipu bolo u AMD naposledy vidiet asi pri poslednych rodinach K7 Athlonov XP v roku pana 2003-2004.
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

znizenie spotreby...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

APU je vymyslene na heterogenne vypocty. Momentalne ty to pouzivas len na zobrazovanie, ale v priebehu 2-3 rokov sa masivnejsie zacne s pouzitim grafickej jednotky na vseobecne vypocty. Tam je vyhodnejsie mat slabsie graficke jadro integrovane v CPU, kvoli latencii a priepustnosti dat.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

ten grafivky cip ti pohode pusti vsetky hry na max detailov v 1080p... a ked nepouzivas hlavnu grafiku tak pohode si s tym vystacis pri normalnej praci na pc
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

co tak prestat hodnotit APU ako cpu a gpu cast? a hodnotit to aklo celok? napr teraz najnovsi photoshop bude konecnecne podporovat apucka, resp akceleraciu cez gpu a na cpu optimalizovane tiez. amd spolupracuje s adobe.

ak by sa vyuzival vypoctovy vykon grafik amd ci nvidie viac, tak by procaky od intelu mohli ist spinkat ;) sak x86 je stare jak rampa uz..
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

no lenze APU vyuzijes jedine v softe, ktory je pren optimalizovany

napr v PS bude urcite v urcitych operaciach uzasny vykon.
no ak je aplikacia strasia, neoptimalizovana na APU, tak lubovolny Intel vytrie podlahu so sebelepsim APU
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

ale to neznizuje ten hardware, to je chyba softwaru :) aj bulldozer vie byt o chlp vykonnejsi ak je nanho spraveny software.

tieto porovnavania su do nemoty. intel je najvacsi vzdy sa primarne budu robit softy na neho.

ja si ich nekupim mam svoju oblubenu znacku, nech je itnel vykonnejsi :) ,a aj klamu za co dostali aj pokutu pri aferach pentium 4 vs athlon.:) kazdy ma oblubene svoju znacku bicykla, piva, procesora, auta....atd.. :)
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

na bezne hranie nepotrebujes vykonny procesor. hry stagnuju vsetko sa prisposobuje konzolam...

ludia dnes pouzivaju na hry stale aj stare core 2 duo / quad a nepotrebuju upgrade ak maju dobru grafiku ;)
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

Chuj, to sa neda inak povedat ...
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

Dnešné deti nezažili slávu Athlonov 64 ....
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

A ani slavu 1 GHz Duronu za 5 tisic SK, co mal vykon presne ako PIII 1 GHz za 20 tisic Sk. Nehovoriac o Athlone 1 GHz. Ten drtil PIII na 1,1 GHz...
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Pamatame :) 1 procak Athlon 1GHz kamarat prisiel a slintal. :) 256 mega drr2 nvidia 64 :D jebaaa


Teraz to schova do kapsy telefon:)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Akú slávu? Akých Athlonov???
Myslíš tie padajúce nespoľahlivé systémy????
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Dôkaz? Link? Čokoľvek čo by to potvrdilo.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Athlon som mal 5 rokov, do minulého roka, bol soms ním veľmi spokojný, 4600+ dávalo hry vo FHD s grafikou 8600GT, neskôr 2xx už neviem, bolo to veľmi kvalitné, nemalo problém ani s Crysis 2 v slušnej grafike..doteraz funguje ako PC pre mamu/fotra ..
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Pohoda, ja poznam jeden funkcny komp. kde bezi ozaj jeden z prvej rodiny 1 GHz (vtedy este hrdo 1000 MHz) Athlonov K7 z roku 2000 ci 2001 (t.j. ziadny novsi Athlon XP z rokov 2002-2004). No problem.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

A opat na bezne surfenie pre starsiu generaciu staci, trocha by robili problemy HD videa (len prehravanie, samozrejme ze nie spracovavanie - na to treba dnesne delo).
Odpovedať Hodnotiť:
 

fotky niektorych uzivatelov ti postacia?
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Mojenko musis si uvedomit iste fakty a okolnosti. AMD vzdy kupovali entuziasti, resp. verni, resp. ludia ktori PRESNE vedeli co a preco chcu, vedeli vsetky parametre CPU aj take, o ktorych obchod nemal ani sajnu. Obrazne povedane vedeli o kazdom tranzistore. AMD CPU koncili v tom case mozno viac v rukach takychto ludi, ktori v case Athlonov XP od Palomina cez 2 rodiny Throroughbrerdov, Thorton a 2 rodiny Bartonov (spolu 6 rodin Athlonov XP) robili hokusy-pokusy, predratovavali piny aby si z Athlonu Thoroughbred A0 2200+ spravili Athlonu Thoroughbred B0 2600+ a podobne zveriny.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Studovala sa dokumentacia a 100 stranove hodavske PDFka so vzorcami s elektriky a dvojstrankami rozlozenia a popisu funkcnosti jednotlivych pinov a na stole boli voltmerte,ampermetre, ohmometre. To vsetko aby sa zostilo ktore piny ci mikro kondenzatory na plosaku spojit a ktore prerusit. A ked hlava mudra na tio prisla, sirilo sa to po nete. AMD boli usersky hardverovo (!!!) upravovane a tunené procaky. A predsa tie vytunene procaky isli dalej.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Pytam sa boli procaky Intelu podrobene takejto tvrdej userskej skuske zasahu do samotneho hardveru? Nie. Intel kupuju najma masy, ktore si myslia ze pocitac je Intel a modre ecko net. Taki useri iste nebudu stvarat s tymi procakmi to co useri AMD. Take BFU lamy ani nevedia ze maju nejaky procesor. Su radi ze sa im podari zapnut pocitac, ako typicky priklad uvedme omielanu neidentifikovatelnu 50tnicku tetu sekretarku (cest vynimkam, pretoze aj ini kupuju Intel, ale tych je mensina).
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

este si zabudol dodat, ze presne okrem uzivatelov, ktorych si vymenoval si Intel kupuju aj ludia co maju takisto prehlad a potrebuju vykon,
ten totiz AMD moc neponuka

pomer cena/vykon je u AMD velmi dobry, ale ked si to rozmenis na drobne -> nizka cena, nizky vykon
co uz az take dobre nie je
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nemám potrebu kazit 250 Eurový procák so stratou záruky len preto, aby som ho niekde oklamal išiel o trošku rýchlejšie. Toto inteláciu buď nemajú zapotreby, alebo je to dostatočne poriešené výrobcom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Este aj pamat mas naprd.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

cital som ze amd uz konci s desktop cpu a presuvaju svoje sily inde (tusim hlavne servery a neviem co)
takze uz sa asi tak skoro nevyzdvihne
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

Mne chyba niekdajsi konkurencny boj. AMD/Intel/VIA, vtedy boly ceny niekde inde...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

To mas pravdu. Vtedy som mal za 1000€ pocitac z vykonoveho chvosta, a dnes...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ja to vidim pozitivne:
maticna doska s dvomi amd cpu. kedze zlacneli tak cena dvoch cpu a maticnej bude o trochu vyzsia ako maticna s jednym vykonnym intelom. a pritom 2x amd bude vykonnejsie ako intel riesenie. a to nehovorim ze do dosky s dvoma amd mozem nacpat ramky po organ, pci expres maju tiez a sata ani nehovorim. dokoca tie trosku lepsie maju aj sas a pcix 64 bit. to sa bude raid -ovat jedna basen
:-)
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

Zabudol si na malu vodnu elektraren. Mozno bude k dvom procesorom zdarma.
Odpovedať Známka: 3.1 Hodnotiť:
 

ale kdeze, cpu zere tak max 125 watt. doska moze o max 50 watt. tz uz nekupis 500-750 w zdroj ale 750-850 a mas vyiresene. cena zdrojov v tej kategorii je minimalne vyssia. taraz mam zdroj 850 od corsairu a mam core i7 a 470 sli. a merac na zasuvke mi ukazuje pri plnom zatazeni (rozumej nejaka nova hra s max nastaveniami a full hd) cca 550-600 watt. takze by mi moj zdroj uplne stacil.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ta spotreba co pises, su uzasne cisla ... Pozeram aktualnu spotrebu serveru PE310, je tam Xeon 4-jadrovy, 4x500GB SAS 6G hotswap disk, H700 512MB BBWC radic, Zdroj (redundant = 2ks) a 8GB FB ECC ramka .. nuz cucka to az 77 Watt !!!!
A inak zdroj je "az" neskutocnych 400W ... (viac ako na 170W sa mi nepodarilo dlhodobo vyhnat zataz)

Chlapci prestante si porovnavat velkosti udu a zacnite pouzivat uz aj rozum a teda volit vykonne zelezo s malou spotrebou (tym AMD nikdy nebolo). V kazdom segmente sa da najst take nieco.
Odpovedať Známka: -2.3 Hodnotiť:
 

mno jo, ta 850 ti da tak max nejakych 680-700W, takze si este v norme. 750 by ti mohla teoreticky hodit cca 560-580, to mas uz mrte na hrane, moze sa ti stat, ze ti bude bios robit problemy a/alebo ti vypoji nejake tie periferie. USB port hore/dole nevadi, sietovka alebo zvukovka dost naserie :)
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

Mas to trochu pomylene. Vobec to neznamena, ze zdroj co ma udavany vykon 850W ti vie poskytnut dajme tomu tych 680-700W. On ti da aj 850W, akurat, ze skutocny odber zo siete bude vacsi. Zalezi to od ucinnosti zdroja, ktora je <1. Cize ked stroj ti odobera dajme tomu 400W a mas 850W co ma ucinnost 85% pri 50% zatazeni zdroja tak skutocny odber je ~470W. Pozri si certifikaciu 80plus. Oznacuje aku ucinnost dosahuje zdroj pri urcitom zatazeni(20, 50, 100% zatazenie).
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

klames. je to tak ze 850W zdroj ma ucinnost<1 a MAX co moze odoberat je 850W tym padom neda 850W na vystupe.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

ako pametam si AMD.. posledy CPU od nich som mal AMD Barton tusim 2.4Ghz ale co ma nastvalo bolo to ze ani len doska (vtedy fungl nova asus MB) nevedela identifikovat moj cpu(dodatocne mi robili new bios release) a este aj realny takt bol tusim 1.9 Ghz..a naj "-" bola teplota.. neviem ako je to dnes..ale ja som s mojim (uz) 4 roky starym Intel core 2-duo e8400 spokojny
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

2500+ @ 1,84GHz, rating sa uvadzal podla zhodi s Intel CPU cize bol rovnako vykonny ako 2,5GHz Pentium. Nova doska asi taka nova nebola :) flashovali sa aj dosky pre intel, nieje to ziaden zazrak, ked treba BIOS presvedcit aby spoznal CPU :)
a k tej teplote, mal som cest s viacerymi cpu na roznych frekvenciach a box chladic stacil :)
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

cena/vykon = AMD
CENA/VYKON = Intel :)

Odpovedať Známka: 0.5 Hodnotiť:
 

Kupujem Intel. Taký, na aký v danej udalosti mám.
A vôôôôôôôôôôôôôbec ma netankujú ceny AMD.
Lebo chcem Intel.
Čo je na tom?
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Kupujem AMD. Taký, na aký v danej udalosti mám.
A vôôôôôôôôôôôôôbec ma netankujú ceny Intelu.
Lebo chcem AMD.
Čo je na tom?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Cele zle.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Kupuješ AMD, lebo si lacný sockársky chuj!
Toť vsjo.
Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 

my vieme kto je tu chuj!...vrátane teba
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Nah, socka je ten kto si kúpi CPU a potom si odtŕha od úst.

Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

No sú aj takí...
Ale najhoršie je, že dnešným sopliakom dajú na neviem aké PC a notebôčiky rodičia a mládež ledva poďakuje.
Že fotrovci sa donemoty hádajú, že nemajú na dlhy, neni z čoho žiť, to ich detičy nijako netankuje.
Dnes sú decká neskutočne sebecké, egoistické hyeny!!!
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

naco potom trollujes nezmysly v clanku ktory je o AMD?
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Od Duronu to ide s nimi dolu vodou :(
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

skoda ze buldozerom predbehli dobu
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Ako sa dá niečo predbehnúť buldozérom?
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

Piesočného slimáka predbehneš aj buldozérom.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

na piesku žiadne slimáky nerastú!!!
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Bulodzéry sa dnes používajú akurát-tak na hnojisku...
Inde už moc nie.


Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Áno buldozerom predbehli dobu a pridali aj nové inštrukcie, ale Intel je monopol tak preto sa soft až tak nerobí pre AMD. Viď Intel kompilátory ktoré umelo znevýhodňovali AMD procesory. Na Linuxe je to snimi lepšie.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

vsetky zostavy do domacnosti robim postavene na amd procesoroch s integrovanou grafikou, idealne za 165 A8 X4 3870 aj s doskou, netreba vsetkym vysoky vykon, cena je dobra kedze k intelu treba aj grafiku dokupovat, ta integrovana pseudografika intel je nahovno
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

no tak v dobe Athlon64-ky bol Intel dost vysmechova znacka, pretoze ich P4 na takte 3.2GHZ bol vykonovo slabsi ako Atlhon64 na 2GHZ a o cene ani nehovorim, P bol neporovnatelne drahsi... niektori tu skorsie narodeni by sa radsej nemali vyjadrovat k niecomu, ked v dobe tohto "nieca" preskumavali este len prstom utroby svojho nosa...
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

raketovo si napisal hlupost :)
To, ze v niektorych testoch AMD vykonovo porazal Intel este neznamenalo, ze v celkovom realnom vykone mali navrch.
Odpovedať Známka: -8.9 Hodnotiť:
 

tak aj ked nemali celkovo navrch (v hrach mozno aj hej, no v aplikaciach ani moc nie), tak ale boli intelu najblizsie v celej novodobej historii

to co produkuju teraz je plytvanie kremika
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

vacsinu ludom staci aj tak najlacnejsie APU ci lacny celeron alebo pentium dual core (orezane SB). na internet, multimedia atd. a vsetko chodi rychlo a plynule, radsej kupit viac ram a popripade nejake lacne SSD nech sa system zrychli.

vsetci sa tu ohanate vykonom ako kebyze kazdy den si spravite benchmark a pozrete ze wow mam vykonny procesor ;)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Clovece mal by si si uvedomit iste veci. Ono to nie su veci, ale FAKTY, opakujem FAKTY. Ci uz sa niekomu pacia alebo nie. Mne osobne je total u prdele kto ma lepsie procaky ci uz z hladiska vykonu, roznych pomerov ci inak. Ci Intel, AMD, Via, alebo firma Procak z Hornej Dolnej. Ja konstatujem FAKTY! Faktom je, ze AMD bolo v historii za posl. 2 dekady asi 2-3 krat na koni zo vsetkych hladisk a Intel hral zo vsetkych hladisk druhe husle (absolutny vykon ci rozne pomery). Bohuzial posl. 6 rokov je na koni stale Intel. Tu su fakty, rovnako ako to ze 2 je najmensie prvocislo. O tom ze AMD malo taketo svetle obdobia sa nediskutuje, nefilozifuje a nehada, to sa KONSTATUJE!
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

mas sice pravdu, ale aj v case ich najvacsej slavy trpeli procesory AMD niektorymi malickymi chybickami: http://dopice.sk/2uG

tot taky fakt, anebo kazdy uspech ma svoju cenu :)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

vsetko krasne, akurat si netrafil ziadne z "obdobi ich najvacsej slavy"
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

To je pravda, to video som videl pred davnymi rokmi. Otazka vsak je, ako by taky experiment dopadol dnes po 10 rokoch.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak veru, jedno z 2-3 zlatych obdobi pre AMD za posl. 2 dekady. Intel potom v roku 2006 vysiel zo slepej ulicky s nazvom Netburst a AMD na poli CPU uz len struzlika druhe husle, skoda. Uz by bola na case vymena.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mne osobne to napriklad nechyba:) tie procesory od amd maju dobre ceny, a maju aj vela featur ktore tie lacnejsie od intelu ani nemaju pre desktop (virtualizacia, niektore instrukcie) a co intel pre desktop nema vobec je podpora ECC. ak by si niekto napr teda chcel stavat domaci serverik maly.

ale to je jedno. ja mam athlon X4 a neplanujem ho vobec menit, 4 jadra, vsetko je svizne, utiahne mi to aj hry ktore hravam. pre mna ten procak ma dostatok vykonu do buducna stale ;) ak by som nehraval hry tak by som si kupil nejake najlacnejsie APU a to by mi uplne stacilo na domace veci.

a mam am3+ dosku takze ak nezmenia paticu a druha generacia bulldozerov bude lepsia tak vzdy mozem upgradnut :)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Ja som mal procaky od AMD aj od Intelu a nemozem povedat zle ani na jeden ani na druhy.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No len skoda ze na spotrebe za 2 roky prerobim to co som usetril...
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

Uz niekolko rokov mam v pocitaci Athlon64 3000+ procesor a ako OS Linux. Ked to porovnam s pocitacom v praci, na ktorom je windows 7 a nie najhorsi dvojjadrovy Intel procesor, subjektivne sa mi pomalsie spustaju aplikacie na tom s win7 v praci. Napriklad pri praci s Internetom nevidim medzi nimi velky rozdiel, clovek by cakal, ze vykonnejsi hardver bude rychlejsi, ale softver to isti :)
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

ono v praci mas urcite nejaky agresivny antivir ktory ti vsetko skenuje, tam je limitujucim faktorom disk. ak by ti tam dali ssd-cko tak by sa system veeeeeeeelmi zrychlil :)

pocitam ze doma na linuxe antivir nemas, je to na 99,9 percenta aj zbytocne.. :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ak dobre viem amd po prvý krat vydala 64 bit procaky kde by bol intel keby nedalo amd intelu 64 bit? este by vyrabaly posrate 32 byt procaky intel = hnus

Odpovedať Hodnotiť:
 

Prtosím???
Si pozri Xeony a Itanium procesory...
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár