| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
.....
Od: iso
|
Pridané:
4.5.2012 14:51
Hm, ako keď po XPčku prišla Hlista.
|
| |
Re: .....
Od: iChuj
|
Pridané:
4.5.2012 14:54
Aspon verim, ze W8 bude za nejaku normalnu cenu max. do 50e. Ved aj OSX stoji len nejakych 30e. Jebnuty MS, vzdy bol Windows predrazeny.
|
| |
Re: .....
Od: Internet_Exploder
|
Pridané:
4.5.2012 15:12
Enter Linux ... :D
windows si podla mna pomaly ale isto vykopava hrob
|
| |
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
4.5.2012 15:15
Áno, detičky ktoré si cez víkend nainštalovali Linux a teraz sú z toho strašne napichané toto vykrikujú v diskusiách už aspoň desať rokov. Realita je ale taká, že Linux sa na desktopoch stále potáca na okraji záujmu a Microsoft s Windowsom 7 láme rekordy v predajoch.
|
| |
Re: .....
Od: iExploder
|
Pridané:
4.5.2012 15:23
starci toto vykrikuju zo zahrobia po veceroch :D
tendencia je ale taka ze windows straca ludi, nezaujimaju ma statistiky ale co sa deje v mojom okoli a co si vsimam ako sa linux pretlaca, ja win uz nemam nejaky ten rok a nechyba mi
|
| |
Re: .....
Od: fdsaaa
|
Pridané:
4.5.2012 16:54
a myslis ze sa uzivis?
|
| |
Re: .....
Od: iExploder
|
Pridané:
4.5.2012 17:14
a preco by som nemal? v robote robim s tym co mi daju, ale doma by som si tym hard disk nezasieral
|
| |
Re: .....
Od: lopuchy22
|
Pridané:
4.5.2012 17:28
kto este pouziva DVDcka? ja som dvdcko neprehral ani nepamatam, vsetko je na webe = vsetko je na piratebay. ked budem skladat dalsi komp tak uz bez mechaniky.
|
| |
Re: .....
Od: iExploder
|
Pridané:
4.5.2012 17:35
suhlasim, dvd mechanika mi akurat sedi v kompe niekolko rokov a ked ju chcem potom pouzit nejde a musim kupit nove, od kedy sa da bootovat z usb flash, dvd bye bye
a mne nejde ani tak co windows vypusta ale to ze rusi podporu pre to stare a tlaci nove veci na styl iPadu atd.. pozrite si windows8 preview na youtube, total kktina, ohlupovanie narodov na styl "tap with finger on this icon" koniec univerzalnym PC, nastupuje era iChujovin
|
| |
Re: .....
Od: asfadsf
|
Pridané:
4.5.2012 22:59
to som si vravel aj ja.... az pokial som nepotreboval surne napalit prilohy k diplomovke na dvd :D
|
| |
Re: .....
Od reg.: viperman
|
Pridané:
5.5.2012 7:18
napr ludia co si obcas aj kupit nejaky soft alebo film, a nechvalia sa na forach jak chudak ktory iba taha ripy ;)
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
5.5.2012 14:41
Soft aj filmy sa uz daju legalne stahovat cez app store a rozne ine sluzby. Ja si osobne filmy len poziciavam online aj to minimalne kedze radsej zoberem psov do prirody :) co je vacsia sranda a odpocinok.
|
| |
Re: .....
Od: Cuda
|
Pridané:
5.5.2012 21:41
AS prosím vás čo používate namiesto DVD???
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
5.5.2012 22:10
nic, ked chcem kuknut film skocim do kina alebo stiahnem/poziciam cez iTunes.
|
| |
Re: .....
Od: zly kokos
|
Pridané:
5.5.2012 22:52
a kolko tych filmov s sk dabingom na itunes je?
a) 1
b) 2
c) 3
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
5.5.2012 23:45
to je co za argument? vediet Aj. je uz zaklad
|
| |
Re: .....
Od: zly kokos
|
Pridané:
6.5.2012 8:55
to je regularny argument.
anglicky jazyk ovladam vcelku slusne, ale rad pozeravam filmy s dabingom.
btw, naozaj ma laka predstava pozriet si mrazika v anglictine a fantomasa bez ceskeho dabingu.
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
6.5.2012 10:15
su aj ine sluzby ako iTunes kde si mozes online pozriet filmy a urcite aj v Sj. ale ako pozeram kto chce psa bit palicu si najde.
|
| |
Re: .....
Od: zly kokos
|
Pridané:
6.5.2012 10:18
otazka znela, co pouzivas miesto dvd.
zase nerob zo seba jablkoveho otloukanka.
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
6.5.2012 10:42
co ty pouzivas miesto mozgu?
kedze nemam DVD mechaniku:
data: cloud, minimalne USB
A/V: online sluzby, kino
|
| |
Re: .....
Od: zly kokos
|
Pridané:
6.5.2012 11:36
ty si nejaky jebo alebo co.
|
| |
Re: .....
Od: 53-ka
|
Pridané:
7.5.2012 8:08
Lebo to je naoiko lacnejšie?
USB nie je v ničom lepšie a ani spoľahlivejšie.
Ale och, poserme sa, DVD je drahé a neskladné, však?
Treba 1TB mikro USB kľúčiky však? Rodičia zapliatia Internet, počítač, a na dojebenú mechaniku nezostáva, že? Lebo to treba prepiť a prefajčiť...
Neviem prečo by mal niekto rozhadzovať súbory kade-tade po Internete!!!
|
| |
Re: .....
Od: applejack
|
Pridané:
7.5.2012 12:02
a? na nieco predsa umriet treba, ni? a okrem toho, ak sa nahodou dozijeme dochodku, na co budeme v domove dochodcov spominat? hadam len nie na pracovne uspechy...
a k tej poslednej vete - lebo nas ucia, ze vsetko treba delit... dva tromi, vyplatu so zenou a porno s celym svetom :)
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
8.5.2012 9:38
ty si cisty chudak a zakomplexovany clovek. na vsetko si zarabam sam dokonca ja som kupil rodicom notebook a platim im internet. mozno prave preto, ze nefajcim nepijem si mozem dovolit "predrazene" veci
ale to jednoduchy clovek ako ty nepochopi, mas len v sebe zlost a zavist
a k odbernej veci tvojho prispevku sa nebudem vyjadrovat lebo vyzdvyhovat skladnost DVD proti USB alebo inej data karte je vazne smiesne.
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
6.5.2012 10:44
a co ma spolocne narazka na jablko a nepouzivanie DVD? tvoj komplex?
|
| |
Re: .....
Od reg.: viperman
|
Pridané:
7.5.2012 9:16
filmy su najlepsie v povodnom zneni. su aj vynimky kedy je dabing vcelku okej, ale je toho malo.
|
| |
Re: .....
Od: ---
|
Pridané:
6.5.2012 8:58
Pätina zo vsetkych ludi hovori po cinsky (Cina), vies aj ty po cinsky?? Ved to je zaklad!!!
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
6.5.2012 10:30
velmi zufaly pokus.
|
| |
Re: .....
Od: ---
|
Pridané:
6.5.2012 15:24
Zufaly pokus? Z akeho logickeho dovodu by mali vsetci vediet po anglicky? Ked si napisal, ze AJ je zaklad. A skus dat lepsi dovod, ako ja, pre cinstinu.
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
6.5.2012 15:48
Anglicky jazyk uz z historie patri k svetovym jazykom a to hlavne preto, ze je geograficky, kulturne najviac rozsireny. A to nehovorim o obchode a IT kde je to hlavny jazyk. Velmi dobry zdroj stoji za precitanie: http://tinyurl.com/59pzzj
|
| |
Re: .....
Od: kvak
|
Pridané:
6.5.2012 16:43
co to ma spolocne s dvd?
zufaly bol skor tvoj pokus s povinnou znalostou AJ.
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
6.5.2012 16:51
Ja som s AJ nezacal to je skor otazka na niekoho ineho. Ja som nespajal online sluzby so znalostou cudzieho jazyka.
|
| |
Re: .....
Od: kvak
|
Pridané:
6.5.2012 17:04
trt s makom a dva orechy.
debata zacala o tom, cim nahradit dvd.
ty si dosiel s itunes.
na to sa opytal, co s filmami s dabingom.tvoja odpoved bola, ze dnes uz predsa kazdy ovlada AJ.
co je teda hodne mizerna odpoved.
predpokladam, ze este nemas deti.
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
6.5.2012 17:29
iTunes je jedna moznost z mnoha preto poukazovat na male mnozstvo dabovanych filmov len v tejto sluzbe je smiesne. moja neter a synovec maju tablet kde pozeraju rozne rozpravky aj cez youtube alebo podobne sluzby. AJ maju uz od skolky. Este dodam, ze SK/CZ tvorba je v SJ/CJ a US rozpravky to ani za trest jedine ak tak nieco povodne ako Wizard of Oz a to je najkrajsie v povodnom zneni.
|
| |
Re: .....
Od: zly kokos
|
Pridané:
6.5.2012 17:36
YT ako zdroj filmov?
gratulujem ku kotrmelcu tyzdna.
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
6.5.2012 17:55
Kokos tu sa vazne chyta za slovicka. Hovoril som o detoch ktore si pustia krtka alebo ine blbosti na svojom tablete.
este raz aby ste tomu porozumeli Sony to s Toshibou pokakali ked sa hadali ktory format bude IN ci BR alebo HD DVD. Infrastruktura a technologie sa zarial zlepsili natolko ze video (DVD) sa prenieslo do online sluzieb. Tak ako data resp. Soft uz nekupite na DVD kedze su rozne repozitare ktore dovoluju nakup online tak uz aj predaj filmov je na ustupe.
DVD konci ci sa vam to paci alebo nie.
|
| |
Re: .....
Od: zly kokos
|
Pridané:
6.5.2012 18:50
u nas nic poriadne nefunguje a dvd tu este s nami dlho bude.
na cestovanie je to zatial idealny format.
u nas sa neda film kupit digitalne jednoduchou cestou. nehovoriac o prenose do portable zariadenia.
aj kvoli kapacite, aj kvoli roznemu dekodovaniu.
dvd pichnes do prehravaca a uz nic neriesis. mas to s dabingom a bez problemov aj tam, kde nie je internet.
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
6.5.2012 19:26
...DVD idealny format na cestovanie. OK. prajem pekny den
|
| |
Re: .....
Od: sarkazmus
|
Pridané:
6.5.2012 19:32
...bazinga...
|
| |
Re: .....
Od: j.o.e
|
Pridané:
6.5.2012 23:44
50% filmu su hlasy postav, a zvuky, ktore su v ramci deja realne vykreslene, zato dabing tuto cast filmu uplne odstranuje, a charaktery postav su tym padom znehodnotene odhliadnuc od toho ze zvuk filmu znie ako keby ho nahravali cez vysavac a ked sa film odohrava vonku tak film napriek tomu znie ako zo studia. TV moc casto nesledujem, ale ked vidim markizu alebo jojku a tam v Xtom filme ten isty teply hlas ktory znie ako keby to daboval hlupy jano z hornej - dolnej a k postave vobec nesedi tak si v duchu poviem "Len žiadne vzrúšo, milá Markíza."
|
| |
Re: .....
Od: dumec
|
Pridané:
7.5.2012 9:17
zabúda sa na jednu oblasť - všetky zákazky s videokamerou ukladám na DVD, príp BR. Zmena tak skoro asi nepríde, aj keď tu už mohla byť. Napr pamäťové médium vo forme trebárs klasickej diskety bez zbytočného obalu.
|
| |
Re: .....
Od: applejack
|
Pridané:
7.5.2012 11:58
ja mam od toho disky... kupis dvojku disk, nahadzes na to vsetko, co ti napadne, hodis do antistatickeho sacka, nalepis cislo a mas klud.
do databazy si zaznacis, co sa na tom disku nachadza a databazu zalohujes na DVD. pohoda, jazz... a je to lacnejsie ako BD.
plus nevrci ti mechanika a mas vela veci naraz poruke.
|
| |
Re: .....
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
8.5.2012 0:18
Počítačový maniak hovoří s kamarádem: "Přišel jsem domů, koukám a v posteli moje žena, úplně nahá a navíc s cizím chlapem. Dívali se na mě a pohled jejich očí byl tak posměšný až mě zamrazilo. Zmocnila se mě strašná předtucha. Běžím k počítači a opravdu! Ty svině mi změnily heslo!!!"
|
| |
Re: .....
Od: zippy
|
Pridané:
6.5.2012 12:19
Ano. ja sa tym aj zivim - pracujem pre Red Hat :)
|
| |
Re: .....
Od reg.: NeWt0
|
Pridané:
7.5.2012 16:04
Nuz mna to zivi celkom slusne. Ale proti Winom nemam nic, kazdemu podla jeho gusta.
|
| |
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
4.5.2012 19:26
Áno to že ty a tvoji kamaráti máte Linux je naozaj veľmi smerodajné a jednoznačne z toho vyplýva, že Windows si kope hrob. Sa zobuď :)
|
| |
Re: .....
Od: ........
|
Pridané:
4.5.2012 23:26
on tomu nepochopi, ze su ludia co sa radi hraju a co maju radi ked sa nemusia s operacny systemom srat, nainstaluju si zname aplikacie a nemaju zaujem skusat nejake linuxy...ja mam vyskusane aj to aj to, nenadrzam nikomu, ale kto si hovori ze linux bude ten co zlikviduje windows tak to je chudak co si nevie zratat 2+2 nech sa najprv pozrie na aku skupinu zakaznikov je ktory produkt orientovany, ale to asi superhekerovy s nainstalovanym lunexom nevyspvetlis :D
|
| |
Re: .....
Od: m44
|
Pridané:
5.5.2012 11:05
ty "superheker" :). pochopim, ze z firiem ten windows len tak nezmizne, ale domaci pouzivatelia kludne mozu zacat pouzivat nejake chromebooky, alebo nieco podobne. je to len otazka casu, kedy si uzivatelia uvedomia, ze to nie je OS, ktory chcu, ale iba aplikacie. vo svete sa uplne bezne hrava na vsetkom inom, len na pc minimalne (napr. japonsko). takze, ty a tvoji kamarati hrajuci cracknute hry na pc ste mainstream mozno tak v strednej a vychodnej europe;) a ak nieco zlikviduje windows, tak to (imho) bude prave ten linux, lebo vyvijat dnes vlastne jadro by sa asi moc neoplatilo ($ a cas) a linux sa da vzdy ohnut smerom, ktorym potrebujes.
|
| |
Re: .....
Od: teoret
|
Pridané:
5.5.2012 13:54
Ani som nedocital tvoj prispevok a dal som ti minusko :D
|
| |
Re: .....
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
8.5.2012 0:21
ty kripel spoteny.. takychto degeskov co davaju minuska len tak z brucha by mali zavesit za bradavky do masiarne
|
| |
Re: .....
Od: alphie
|
Pridané:
6.5.2012 18:51
presne, Linux nezlikviduje Windows, Windows sa zlikviduje sam!
|
| |
Re: .....
Od: zippy
|
Pridané:
6.5.2012 12:23
No. tak v mobiloch ten linux jasne dominuje nad windowsom (ano, android je linux, akurat vyhodili userspace :D );
A aj na serveroch takisto dominuje...
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
6.5.2012 12:40
Linux na desktopoch v korporatnej sfere by mal sancu keby isiel cestou Androidu a to jednej hlavnej silnej entity ktora by sa starala o vyvoj ako to teraz robi Google s androidom. Na druhej strane kto vie ako to dopadne s androidom ked sa budu moct bezne linuxove distribucie davat do mobilov.
osobne linuxu fandim je to obrovsky prinos pre IT a jeho celkovy rozvoj.
|
| |
Re: .....
Od: felix1
|
Pridané:
4.5.2012 15:25
Keby si odrátal cracknuté a nedobrovoľne kúpené s pc tak by to číslo nebolo až také ideálne :)
|
| |
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
4.5.2012 19:28
Písal som, že láme rekordy v PREDAJOCH. Čo tu splietaš o cracknutých verziách?
|
| |
Re: .....
Od: iChuj
|
Pridané:
4.5.2012 15:43
Lame rekordy v predajnosti, lebo drviva vacsina licencii pre domacich uzivatelov su OEM licencie a Windows Ti natlacia do kazdeho notebooku a PC, ktore si kupis.
Zaujimalo by ma, ze ake % si kupuje plnu FPP licenciu.
A co sa tyka Linuxu, tak pre drvivu vacsinu uzivatelov bez problemov nahradi Windows. Z urciteho pohladu, je este komfortnejsi.
Vsetko je to len masaz mozgov zo strany MS, ktory sa snazi natlaci Windows aj do chladniciek.
|
| |
Re: .....
Od: iExploder
|
Pridané:
4.5.2012 17:13
ja som si notbuk s win este nekupil a to som ich kupil uz cca 4
|
| |
Re: .....
Od: iChuj
|
Pridané:
4.5.2012 17:42
Najdi mi Notebook Lenovo, Dell alebo Toshiba bez OS. Semtam sa objavi nejaky Asus alebo Acer bez OS (aj to typicky low-end pripadne netbook) aj to je jeden zo sto.
|
| |
Re: .....
Od: ererearsrf
|
Pridané:
4.5.2012 20:47
ahoj, prepac ale notebook od Lenova bez OS existoval, kupil som taky frajerke, konkretne lenovo s205 v novembri minuleho roku za 290 Euro s dph
|
| |
Re: .....
Od: pica
|
Pridané:
4.5.2012 21:11
dell aj lenovo uplne v pohode.
|
| |
Re: .....
Od: kristus_online
|
Pridané:
4.5.2012 21:31
Navyse pri potvrdzovani licencie ked namiesto Accept stlacis Decline, tak ti aj vratia peniaze... Sice byrokracia, ale vratia...
|
| |
Re: .....
Od: lopuchy22
|
Pridané:
4.5.2012 17:31
Linux je nahovno lebo na nom nejde kradnuty soft ani kradnute hry, a podpora hardwaru je tiez zalostna oproti windows.
|
| |
Re: .....
Od: iExploder
|
Pridané:
4.5.2012 17:38
ak pouzivas pocitac na "kradnuty soft a kradnute hry" kludne pokracuj s win
s podporou HW je to podla mna na dost dobrej urovni posledne roky, teda rozumej.. je to cim dalej tym lepsie...
|
| |
Re: .....
Od: iChuj
|
Pridané:
4.5.2012 17:40
Na par detailov (typicky GK) mi pride podpora HW pod linuxom este snad lepsia ako pod Windows.
Naistalujem Ubuntu a az na spominanu GK mi vsetko funguje, dokonca aj exoticke veci typu roznych wifi kariet, 3g modemov atd.
Pod Windows musim ovladace instalovat sam. A co sa tyka GK, tak aj pod windows sa niekedy treba jebat s ovladacmi, najma AMD.
|
| |
Re: .....
Od: samsung GT-E1150i rulez
|
Pridané:
5.5.2012 7:13
pekne bolo ked mi na netbooku nesiel pod Xp bluetooth adapter, pod ubuntu fungoval ihned, bez hocijakych
hladani ovladacov a podobnych procedur :)
|
| |
Re: .....
Od reg.: Hroch
|
Pridané:
4.5.2012 17:43
1, to bude asi v tom, ze tie hry a softy neboli ani robene na to aby pod linuxom vobec isli
2, pokial si pod podporov hardwaru predstavujes akurat najnovsie grafiky alebo podobne tak mas pravdu, ale inak ma linux podporu snad pre vsetko
|
| |
Re: .....
Od: Linux beginner
|
Pridané:
4.5.2012 18:00
Hura, presvedcil si ma, prechadzam na Linux kde mi pojdu exoticke ovladace 3g modemov a wifi ktore sice nevyuzijem ale mat ich k dispozicii je proste cool a co tam po podpore grafiky.. nemusim furt cumet do monitora, mozem s pocitacom bars aj na slepo pracovat.. :D
|
| |
Re: .....
Od: iChuj
|
Pridané:
4.5.2012 18:19
Takisto mozes mat problem aj pod Windowsom, je pravda, ze je to tam komplikovanejsie a nie kazda hra je ochotna vzdy pracovat korektne s urcitou verziou ovladaca.
A mimochodom rec je o hernych grafikach a jasne, ze ten kto kupi grafiku za 300 eciek bude hrat hry pod Windows.
Pre "nehracov" to mas jedno.
|
| |
Re: .....
Od: hmm
|
Pridané:
4.5.2012 23:53
Tak predstav si ze mam pocitac ktory je na tom pomerne dobre pokial ide o Windows a podmienky pre hranie aj novsich hier, ale na druhu stranu, skusal som bootovacie dvd najnovsieho Linuxu Sabayon pretoze som ho mal v umysle nainstalovat nakolko som bol presvedceny ze prave Sabayon je jednym z tzv. "Out-of-the-box" distribucii a malo by tam prevazne vsetko fungovat pokial ide o podporu hw, no zial realita bola taka, ze som ho skusal na dvoch roznych pocitacoch a dostal som sa "az" po uvodnu obrazovku, pretoze pri uplnom zavedeni systemu mi na notebooku nenabehol system na externy monitor a nebolo ho mozne ani pohodlne v menu nastavit, na desktope mi zase vyhodil chybove hlasenie uz pri zavadzani systemu. Takze s tvrdenim ze je to system "Out-of-the-box" som sa nejak nestotoznil..
|
| |
Re: .....
Od: quix_
|
Pridané:
4.5.2012 20:25
si uzasny. uctievam ta. ale teraz k veci. predstav si situaciu, ze si clovek kupi novy book s usb3 a samozrejme je tam predinstalovany w7. clovek v nadeji ze ma usb3 kupi aj externy disk. co cert nechcel, tento prasivy system vidi disk obcasne, obcasne pri kopirovani dat, kopirovanie zdochne. disk je uplne ok, windows nanovo reinstalovany ale cloviecik je smuty a velmi nestastny, lebo na mojom stroji to s linuxom ide cuduj sa svete rychlejsie a stabilne. tolko k podpore noveho hardwaru a windows. a zer to.
|
| |
Re: .....
Od: hmm
|
Pridané:
5.5.2012 9:39
V tom pripade ti musim blahozelat ze ti tvoj linux rozoznal graficku a monitor.. ;)
|
| |
Re: .....
Od: m44
|
Pridané:
5.5.2012 11:15
nechapem preco by nemal rozoznat graficku a monitor
|
| |
Re: .....
Od: hmm
|
Pridané:
6.5.2012 2:28
z prozaickeho dvovodu. mne linux nerozoznal..
|
| |
Re: .....
Od: szaga72
|
Pridané:
5.5.2012 10:05
lopuchy22 teraz si rozpraval mojou recou. Linux 80% nepodporuje programy co win ano. Jednym slovom win bude vzdy lepsia ako linux aj ked je predrazeny a preto bude aj vzdy hacknuta verzia winu.
|
| |
Re: .....
Od: Solo Kamen
|
Pridané:
5.5.2012 10:46
Podpora hardware že je na Linuxe žalostná? To hovor mojej zvukovej karte... z hudby neporovnatelnuý zážitok oproti Windows :)
|
| |
Re: .....
Od: RIKK
|
Pridané:
5.5.2012 11:59
uz to je lepsie napriklad aj s creative x-fi? na linuxe totiz ziaden eax, ziadny crystalizer, ziadne cmss-3d, ziadny hw eq, ziadne asio, proste nic co ta karta vie, jedine ze ide zvuk... podobne to je aj s inym hw...
|
| |
Re: .....
Od: tomas.kopecky
|
Pridané:
6.5.2012 23:48
na win ti bez x MB ovladacov nevyda ani hlasku ... asi tolko ti o tom poviem
|
| |
Re: .....
Od: dusho
|
Pridané:
4.5.2012 20:18
Keby sa zacali zrazu predavat ciste booky, myslis, ze ta "drviva vacsina" bude instalovat linux? Kto je ta drviva vacsina?
Nechapem tuto staru flamewar pesnicku win vs linux. Ak uz linux dosiahol uroven user-friendly ako windows, tak je to super. Spotrebitelia maju na vyber, avsak s tym, ze "drvivej vacsine" vyhovuje styl co mi predostriete to budem mat a kedze linux nerazi takuto strategiu, tak to logicky vyzera ako teraz.
|
| |
Re: .....
Od: dusho
|
Pridané:
4.5.2012 20:19
Osobne pouzivam win 7 32bit FPP (povodne som mal OEM vistu), vsetko slape ako ma, ked potrebujem nieco customovat, najdem mnozstvo navodov na nete, ked nechcem, tak mi pojde takmer vsetok dostupny software aj bez akychkolvek zasahov do systemu. Menovat nevyhody winu ako velka spotreba ram, alebo ze zabera xy GB na disku je naozaj len fajnsmekerska zalezitost, kedze su to smiesne percenta z celkovej kapacity diskov alebo ramiek. Mozno ze za cas, ktory by som stracal pri rieseni kompatibility niektorych softov, by bol vacsi ako cas, za ktory zarobim na tu extra ramku a vacsi disk (ak uz by to bolo neuveritelne nutne :P). Ked pride cas, kedy sa NAOZAJ vyrovna linux windowsu, co sa tyka kompatibility VSETKEHO, tak velmi rad prejdem na linux, aj keby bol plateny a urcite by som ho odporucil aj znamym.
|
| |
Re: .....
Od: iChuj
|
Pridané:
4.5.2012 21:48
Nepochopil si pointu. Je rozdiel dat za nieco stovky eur (win+office napr.) alebo mat plusminus to iste zdarma.
Ak by neexistoval warez, som zvedavy, ze kolko ludi by si za vsetko platilo a kolko by radsej presedlalo na linux.
Iny priklad statna sprava - lamy sekretarske krysy, ktorym by stacil aj osekany linux a nie zaplatit MS 50 mil. eur za licencie na tri roky, za 50 mil. eur postavim 50 skol po celom slovensku, aby sa lamy mali kde ucit.
|
| |
Re: .....
Od: dusho
|
Pridané:
4.5.2012 23:45
Ale porozumel. Problem spociva v tom ponimani drvivej vacsiny. Prave ta nema potrebu riesit taketo veci, jednoducho je to stado, ktore prijme to "najlepsie". Co tam potom, ze warez je polovica zo vsetkych nainstalovanych windowsov, stale su vsade, hovori sa o nich je to nechutny marketing, ktory este pred nedavnom sposoboval odpovede "Windows" na otazku "Aky mas pocitac?" a keby bolo treba kupovat, tak by sa taky pouzivatel asi pytal rovno na Windows.
Poukazoval som na ten flame medzi ludmi na tech forach, ktory nic nezmeni a je stale o tom istom :) Bud su to trollovia, fanusici alebo ludia, ktori si vyberu podla toho co preferuju.
Statnu spravu netreba komentovat, ta by dala 50 mil. aj za linux, co tam po efektivnom vyuziti zdrojov :D
|
| |
Re: .....
Od: XCuda
|
Pridané:
5.5.2012 20:08
W8 mal byť prvý samoopravný systém... Kde to zmrzlo???
|
| |
Re: .....
Od: Loving microsoft
|
Pridané:
4.5.2012 21:40
Láme rekordy...? Predajnosť počítačov klesá, windows OEM škodí odvetviu. :) Čím skôr zákažu predávať windows spolu s počítačom tým skôr sa odvetvie dostane z krízy.:)
|
| |
Re: .....
Od: siirii
|
Pridané:
5.5.2012 10:39
Prosím ťa skús mi vysvetliť, ako by mohlo predávanie OEM Windowsov súvisieť s klesajúcou predajnosťou PC. Väčší nezmysel som už dlho nepočul.
|
| |
Re: .....
Od: pan Inkognito
|
Pridané:
4.5.2012 17:21
Linux user since 2007 :)
|
| |
Re: .....
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
7.5.2012 8:51
Microsoft s Windowsom 7 láme rekordy v predajoch.
-- preco asi? skus si kupit novy pc, alebo notas bez windowsu. Takmer nemozne.
|
| |
Re: .....
Od: 52-ka
|
Pridané:
7.5.2012 9:02
No ja si také kupujem a vždy si k tomu dokúpim Ultimate OEM licenciu.
A?
|
| |
Re: .....
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
4.5.2012 18:14
Mac OS X stoji 30€, lebo Apple ta o dalsich 300€ osklbe pri kupe pocitaca, na ktorom Mac OS X bezi ;) ...
|
| |
Re: .....
Od: Adam III.
|
Pridané:
4.5.2012 18:20
Zabudol si dodat, ze tvoj OSX nespustis na nie apple hw, takze si k tvojim 30 euram pripocitaj nejakych min. 500 eur za najlacnejsi Apple book...
|
| |
Re: .....
Od: Hrivis
|
Pridané:
4.5.2012 18:45
Ale spustis... ked vlemi chces.
|
| |
Re: .....
Od: pica
|
Pridané:
4.5.2012 18:43
osx nestoji 30 eur. tolko stoji update.
osx sa volne uz nepredava, ked sa predaval, stal asi 250 eur.
|
| |
Re: .....
Od: mylankooo
|
Pridané:
4.5.2012 23:43
To kto ta tak skaredo oklamal, ze OSX stal 250€ ?:D
Tolko stal akurat Mac Box Set, kde okrem OS X bola najnovsia verzia iLife a iWork a tento balik si mohol instalovat na 5 Macov, teda na jeden stroj ta tento balik vysiel 50€. Navyse instalacie neboli viazane na jeden stroj ako v pripade OEM verzii Windows. Samotna krabicova verzia OS X stala cca 60-70€ a upgradey sa zacali predavat az od verzie 10.6. V sucasnosti sa da OS X kupit len cez App Store a vlastne nic ine ako upgrade verzia za 24-29€ tam ani nie je. Navyse tento upgrade mozes takisto legalne instalovat na 5 Macov, tak ako vsetko ostatne, co kupis cez ich App Store. Novy OS X ta tak moze vyjst na 5€ / stroj a nemusis riesit, ci to je OEM alebo nie, ci to je Home, alebo Ultimate verzia :)
|
| |
Re: .....
Od: pica
|
Pridané:
5.5.2012 9:27
mylanko, ked sa osx predaval, este si nemal mac.
tak radsej mlc. okejo?
|
| |
Re: .....
Od: mylankooo
|
Pridané:
5.5.2012 9:55
Na Macu robim poslednych 6 rokov, takze ako celkom skuseny pouzivatel potvrdzujem, ze trepes :) Krabicovky sa nepredavaju len necely rok :*
|
| |
Re: .....
Od: pica
|
Pridané:
5.5.2012 10:11
ok, ja ako desatrocny pouzivatel osx potvrdzujem, ze trepes.
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
5.5.2012 10:26
len pre zaujimavost 10.4 Tiger stal $129 http://tinyurl.com/d5d87ea
|
| |
Re: .....
Od: 5GHz
|
Pridané:
5.5.2012 10:39
a neuverite aj Leopard stal $129 ts ts ts
http://tinyurl.com/cup7wm6
|
| |
Re: .....
Od: lomonosov
|
Pridané:
5.5.2012 11:23
ze. uplne ina cena ako 30$ za upgrade :)
|
| |
Re: .....
Od: mylankooo
|
Pridané:
5.5.2012 11:33
Ja len doplnim
OS X 10.0 Cheetah - http://bit.ly/GXciPv - Retail $129
OS X 10.1 Puma - http://bit.ly/ItcQgi - Retail $129
OS X 10.2 Jaguar - http://bit.ly/Ky5Nli - Retail $129
OS X 10.3 Panther - http://bit.ly/KppPEz - Retail $129
OS X 10.4 Tiger - link vyssie - Retail $129
OS X 10.5 Leopard - link vyssie - Retail $129
OS X 10.6 Snow Leopard - http://bit.ly/IUalrU
- Retail $29,
- Family Pack (5 Macov) $49,
- Max Box Set (OS X, iLife, iWork) 169$,
- Max Box Set Family Pack 229$
OS X 10.7 Lion - http://bit.ly/qfx98P
- Upgrade $29.99
- USB drive - $69
Neviem teda od koho si kupoval OS X (okrem spomenutych, ziadne ine OS X verzie nie su) za 250 EUR, ale 10 rokov ta asi niekto tahal za nos :)
|
| |
windows?
Od: pan Inkognito
|
Pridané:
4.5.2012 15:07
...to vážne ešte stále niekto používa? Alebo dokonca chce použivať aj naďalej? o.O huh! ...linux :P
|
| |
Re: windows?
Od: siirii
|
Pridané:
4.5.2012 15:16
Obvious troll is obvious..
|
| |
Re: windows?
Od: kkt456
|
Pridané:
4.5.2012 17:33
ked uz niekomu nadavas do rozpravkovych postaviciek tak by si mal uprednostnit slovenske postavicky napriklad Obvious Loktibrada, alebo Obvious Janko a marienka.
|
| |
Re: windows?
Od: Hmm
|
Pridané:
4.5.2012 23:57
Prečo nie Ďuro Truľo? :D
|
| |
POkrok
Od reg.: cca01
|
Pridané:
4.5.2012 15:08
Darmo raz, pokrok nezastavíš :D
|
| |
Re: POkrok
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
4.5.2012 19:53
VERU TAK!
http://goo.gl/GK79F
|
| |
super
Od: Alohaj
|
Pridané:
4.5.2012 15:22
No mam radost. Ja mam telku napojenu na PC a pozeravam DVB-T signal cez kartu v kompe a windows media center a rovnako aj DVD . Telka ma omnoho krajsi obraz ked mi ide signal takto ako cez DVB T tuner priamo v telke naviac to mozem nahravat pauzovat a podobne. Naviac media center je jediny dovod preco mam este windows. Win 8 bude fail bez tlacitka start a moznosti pozerat telku a dvd.
|
| |
Re: super
Od: felix1
|
Pridané:
4.5.2012 15:28
Keď si kúpiš media center balík budeš môcť aj naďalej. Za chvíľu budú aj Paint a Notepad platené aplikácie :D
|
| |
Re: super
Od: peter sveter
|
Pridané:
4.5.2012 15:30
nemaj strach, nemusíš si to kupovať hneď keď to vyjde :-) a w7 bude podporovane ešte dlho potom čo vyjde w8
|
| |
Re: super
Od: tjmtj
|
Pridané:
4.5.2012 15:34
a co tak kupit kvalitnejsiu telku?
|
| |
Re: super
Od: 1234abcd
|
Pridané:
4.5.2012 17:33
Predpokladam, ze ty si kupujes nove topanky vzdy, ked sa ti na tych aktualnych zaspini snurka.
|
| |
Re: super
Od: Alohaj
|
Pridané:
6.5.2012 14:03
Mam LG Cinema 3D. a vstavaný DVB-T tuner mi skutočne nedáva tak kvalitný obraz ako keď to ide cez media center. Rozdiel je dosť veľký. Myslím, že tá telka je celkom dobrá nemám ju ani rok.. Naviac hovorím že si program môžem pauznuť alebo nahrávať. Napríklad ak náhodov ide volaký film na začiatku ho na 40minut pauznem a potom môžem preskočiť reklamy tak aj viem o čom ten film je. Nemusím za to platiť žiadnej firme za volaký lepší set top box a podobne.
|
| |
že kódek, dig móre
Od: pes
|
Pridané:
4.5.2012 15:47
kódek - to je čo? to je akože po blávacky kodek, či né?
|
| |
Re: že kódek, dig móre
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
4.5.2012 16:15
kó[der] - dek[óder]
nieco nie je jasne?
|
| |
Re: že kódek, dig móre
Od: fakt?
|
Pridané:
4.5.2012 16:22
macka
|
| |
MS upada
Od: linuxak
|
Pridané:
4.5.2012 16:18
Uz vyse roka frcim na Linuxe spokojnost na 99%,nemrzne,nespomaluje sa a co sa tyka sw tak mam nahradene secko v ubuntu....a podotykam freeee.
PS: naco je dakomu MS co neprehra DVD filmy? to je ako ked kupite auto bez rezervy .....
Nevyvolavam flame ale linux ide hore.... a ako pisal kolega vyssie vyvoj nezastavis :PP
|
| |
Re: MS upada
Od: jtmajtm
|
Pridané:
4.5.2012 16:24
tak uz cez rok frcis na linuxe.. ako davas? nosom alebo kabel?
|
| |
Re: MS upada
Od: trollo
|
Pridané:
4.5.2012 17:15
rura
|
| |
Re: MS upada
Od: CSS.
|
Pridané:
5.5.2012 0:01
Ako v tejto CS parodii :D http://www.youtube.com/watch?v=asOdrj2-7kI
|
| |
Re: MS upada
Od: Adam III.
|
Pridané:
4.5.2012 18:18
JJ, Linux ide hore, akurat vtedy, ked ti vypadne nejake distro dvd vo vytahu..
Hore ide akurat OSX, nejako statisticke vyzname...
Problem je nainstalovat napr. vlc ci iny program, co by to prehral, ze?
Tak si nechaj tie blbe poznamky o tom, ako je niekomu MS Win bez DVD na nic..
Ja tiez nekupujem pc za 2000 eur, aby som sa potom na nom dalsie mesiace "sral" s linuxom a trapil sa ako na nom dane hry ci sw rozhodit atd...Respektuj vkus kazdeho, jo?
|
| |
Re: MS upada
Od: iExploder
|
Pridané:
4.5.2012 20:51
no ak ratas statistiky podla predaja tak ano, vacsina ma totiz linux za free :D
hry mas aj na linuxe a na nete je kopa navodov ako na nom veci rozbehat, samozrejme ak mas pc len (alebo hlavne) na hry tak linux je ti na prd
btw ked si kupis kompa za 2 litre na hry tak to tiez o niecom vypoveda :D CMAK :D
|
| |
Re: MS upada
Od: pan Inkognito
|
Pridané:
4.5.2012 21:22
1. To že sa PC zneužíva na hry neznamné že je k tomu určené :P Chceš sa hrať? na to tu sú predsa herné konzoly ^^
2. Už dávno neplatí že na linux nie sú hry. Ja na jednej hre už rok trochu pomáham :) Ale samozrejme bez Wine nerozbehneš nič .exe ale potom už ide takmer čokoľvek, taký Portal 2, mmm... <3 Ale to je vec tvorcov hier, nie OS. A dokonca, v poslednom čase sa začínaju na debian distra objavovať aj "normálne" (čítaj komerčné) hry.
3. keď niekto ide do linuxu, nerobí to aby sa mohol celé dni hrať ale kvôli iným vlastnostiam - free a open source! a stabilita na ktorú žiadny MS OS proste nemá ...a zrejme ani mať nebude.
|
| |
Re: MS upada
Od: kolobezka.
|
Pridané:
4.5.2012 21:38
hluposti
|
| |
Re: MS upada
Od: pan Inkognito
|
Pridané:
4.5.2012 21:49
oh, a ešte. Záležitosť ne/kompability hier je problém hlavne v direct3d. Teda, že z nejakého neznámeho dôvodu takmer nikoho nenapadne použiť OpenGL miesto directu (čo je imho nejaká úchylka, lebo robiť niečo pre OpenGL alebo pre direct je rozdiel asi ako učiť sa viazať šnúrky na topánkach alebo radšej poskladať satelit. čistý sadizmus), inak by to bolo ok. ehmm... vlastne nebolo, Win je k OpenGL extrémne nepriatelský a zámerne ho spomaluje. Čo je pre profesionálnych grafikov väčšinou dôvod prečo majú Mac (veľmi openGL friendly) a nie Win - grafické softy uprednostňujú openGL kvôli podstatne lepšiemu výkonu. Ako príklad, myslím že Sony to tlačí do herných konzol.
...v skratke, všetko je to len o tom kto má monopol a čo sa ľuďom tlačí do hlavy. A v dnešnej dobe keď učiť Win a MSOffi ce na ZŠ je štandard...
|
| |
Re: MS upada
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
4.5.2012 23:04
Dajte mi kľudne aj deleno s odmocninou ale kolega vyššie má pravdu.
|
| |
Re: MS upada
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
5.5.2012 11:42
hmms. ak si dobre spominam STEAM sa portuje aj na linux :) teda, neviem v akom je teraz stadiu, ale ofiko linux podpora je za chvilku tu...
takze win strati aj svoju najvacsiu vyhodu - hry :P
|
| |
Re: MS upada
Od: klom
|
Pridané:
5.5.2012 0:03
OS X ide hore? myslis iOS nie? bo Desktopovy os X ma uz 20 rokov 5% (a to len vdaka USA a Britanii)
|
| |
Re: MS upada
Od reg.: cca01
|
Pridané:
5.5.2012 9:01
linux stagnuje už posledných 10 rokov. Tiež som ho používal pred 10 rokmi možno 5 rokov, kým som si uvedomil, že to je zbytočná strata času...
|
| |
reddsa
Od: reee
|
Pridané:
4.5.2012 16:32
vystuduj romsky spoluobcan potom sa vrat a zvaz co si napisal :D
|
| |
nechapacka
Od: qqqwww1
|
Pridané:
4.5.2012 16:42
nechapem, co napisal..... a aj nechapem akosi tomu, ze W8 neprehrava DVD
|
| |
Re: nechapacka
Od: grammernazi
|
Pridané:
4.5.2012 17:28
asi preto, ze niecomu sa ani chapat neda. chapat sa neda akurat nieco...
zakladna gramatika
|
| |
co je to?
Od: 5GHz
|
Pridané:
4.5.2012 16:55
co je to DVD?
|
| |
Re: co je to?
Od: here we go
|
Pridané:
4.5.2012 19:23
animovane rozluckove oznamy, tzv. DoViDenia
|
| |
Re: co je to?
Od: DVD.
|
Pridané:
5.5.2012 4:41
Developmental Verbal Dyspraxia
|
| |
Re: co je to?
Od: Mettiu
|
Pridané:
5.5.2012 12:41
Digital Versatile Disk...
|
| |
Re: co je to?
Od: dumec
|
Pridané:
7.5.2012 9:51
tak ty máš rozlúčkové, stužkovú, promócie dokonca aj svadobný záznam na You Tube
|
| |
co je to?
Od: qqqwww1
|
Pridané:
4.5.2012 16:57
to si ako myslel ze co to je??? to nevies co dvd?
|
| |
Re: co je to?
Od: 5GHz
|
Pridané:
4.5.2012 17:07
tak, ze som nieco take nepouzil uz asi 2 roky. resp. ani nemam zariadenie na ktorom by som si nieco take prehraval.
|
| |
bez dvd a mpeg 2
Od: janko445
|
Pridané:
4.5.2012 17:05
kravina toto je jak ked virobili god of war 3 len na ps3...
aaaaaaaaa
som nasratý
|
| |
Re: bez dvd a mpeg 2
Od: grammer nazi
|
Pridané:
4.5.2012 17:31
podobne vIrobky su ozaj na prd
|
| |
..........................
Od: qqqwww1
|
Pridané:
4.5.2012 18:14
vsetko tu je na prd a preco si ha 2 ci kolko rokov nepouzival?
|
| |
co sa plasite ?
Od: dbart
|
Pridané:
4.5.2012 18:37
vsetko video Vam teraz dekoduje GPU, tak naco system zasierat duplicitnymi kodekmi, ktore treba este licencovat
pozrite sa, ako elegantne nahradzuju LAV filters vacsinu kodekov v balikoch .
naco x-krat programovat to iste: posli toto video na dekodovanie do GPU
|
| |
Re: co sa plasite ?
Od: Henrych
|
Pridané:
4.5.2012 22:03
Ano, apple to tak má :LOL
|
| |
skus to
Od: skus to
|
Pridané:
6.5.2012 11:30
novinka zarabajte sledovanim televiznych reklam na internete staci sa bezplatne zaregistrovať a pozerat kolekcie reklam , kazda kolekcia ma 5 reklam a za kazdu kolekciu mate 10 centov, moznost privirobenia az 200 eur mesacne ... mozete vyskusat zadarmo viac na http://vyhravakazdy.sk/25099
|
| |
wtf????
Od: uhlik --uhlo mišo z domova
|
Pridané:
6.5.2012 16:46
rýchlosť celoplošne stúpa s vybavením posádky
|