| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
:))))))))
Od: :)))))
|
Pridané:
16.5.2012 16:26
tak to moc gratulujem dostanu sa na uroven konkurencie (napr SGS)zpred dvoch rokov
|
| |
Re: :))))))))
Od: flo
|
Pridané:
16.5.2012 21:59
...velkostou. tak to samsung nepriniesol velky pokrok.
|
| |
Re: :))))))))
Od: Šrot
|
Pridané:
17.5.2012 14:36
pozri si Samsung Galaxy S III to je pokrok s velkym P sklop usi a necavuj tu svojim Apple srotikom...
|
| |
Apple u nového iPhonu údajne zväčší displej
Od: iChuj
|
Pridané:
16.5.2012 16:28
Verim, ze Samsung si dal 4" displej patentovat a Apple bude platit.
Okrem toho ovecky stratia argument o idealnej velkosti.
Takze sa to obracia a Apple zacina kopirovat Samsung.
|
| |
Re: Apple u nového iPhonu údajne zväčší displej
Od: :)))))
|
Pridané:
16.5.2012 16:30
nemyslim ze zacinaju kopirovat, len si konecne uvedomili ako dlho spali a o kolko su za tie dva roky pozadu
ale uz je neskoro
|
| |
Re: Apple u nového iPhonu údajne zväčší displej
Od: grapefruit
|
Pridané:
16.5.2012 16:34
no podľa doterajších praktík si dá 4" displej patentovať apple a zažaluje všetkých ostatných ;)
|
| |
Re: Apple u nového iPhonu údajne zväčší displej
Od: kjfzkf
|
Pridané:
16.5.2012 22:19
http://dopice.sk/2s8
|
| |
Re: Apple u nového iPhonu údajne zväčší displej
Od: flo
|
Pridané:
16.5.2012 21:58
k tomu kopirovaniu by som rad spomenul teraz vydanu telku od samsungu. bezia na nu reklamy vsade.
ako nahle sa zacalo hovorit, ze apple chysta TV, tak samsung narychlo zbuchal akoze vlajkovu lod svojich TV. preco narychlo? lebo tam nic z tych funkcii nefunguje:
- ovladanie hlasu odporucaju v recenziach vypnut, lebo ked je hlasna scena vo filme, tak vam na obraze vyskakuje alert, ze hlasove ovladanie nebude funkcne pocas velkeho hluku.
- ovladanie pohybom je podla recenzi frustrujuce, lebo zvycajne clovek aktivuje ovladanie pohnutim hlavy a hned zacne prepinat.
- takze zostava ovladanie dialkovym touchpadom, ktory je ale dost citlivy a tazko sa triafaju aplikacie.
proste samsung to nevie a jedine co im zostava je pockat zase na apple a potom to prerobit podla nich.
|
| |
Re: Apple u nového iPhonu údajne zväčší displej
Od: karolkooo
|
Pridané:
17.5.2012 7:52
Hej, potom to spravi apple, po kyvnuti hlavou sa ti prepne program a TV sa zacne prehrievat. Nakoniec kyvnes hlavou druhykrat a prasne ti displej. Neviem, co je lepsie :)
|
| |
Re: Apple u nového iPhonu údajne zväčší displej
Od: flo
|
Pridané:
17.5.2012 8:02
uvidime. ja som pisal ako je to realne teraz, ty zatial pises iba svoje dojmy.
|
| |
Re: Apple u nového iPhonu údajne zväčší displej
Od: Hrivis
|
Pridané:
17.5.2012 9:35
Nechapem ako mozu mat ludia taketo komplexy z materialnych statkov.
|
| |
Apple vyplatí 45 miliárd akcionárom
Od: Hergestellt
|
Pridané:
16.5.2012 16:48
Cook ide proti Jobsovej vôli.
1. Spustenie programu pre zamestnancov, kde iste % zo mzdy odvadzaju na charitu
2. Zverejnenie zoznamu dodavateľov
3. Vyplacanie dividend
4. Uzavretie primeria so Samsungom, namiesto boja
5. a teraz väcsi displej pre iPhone
Siri, bring Steve back. :(
|
| |
Re: Apple vyplatí 45 miliárd akcionárom
Od: Tup
|
Pridané:
16.5.2012 17:07
6. možné uvedenie 7 palcového iPadu
7. nedotiahnutie vývoja nového iPadu do konca - hrubší a ťažší, to ako keby iPad 2 mal horšiu výdrž baterky len preto, lebo je tenší
|
| |
Re: Apple vyplatí 45 miliárd akcionárom
Od: ToDo list
|
Pridané:
16.5.2012 17:15
Zanechal im ToDo list, čo predstavia najblizsie 4 roky je ešte v režii Jobsa, strach a panika nastane po 2015, ale to už kasanova Cook davno odplachti na svojom harleji
|
| |
Re: Apple vyplatí 45 miliárd akcionárom
Od: 4564564
|
Pridané:
16.5.2012 19:19
ja som rad ze tam uz nie je ten vizionar a vodca
|
| |
Re: Apple vyplatí 45 miliárd akcionárom
Od: Prepac
|
Pridané:
17.5.2012 21:58
Prepac nepochopil som ta najprv a dal som ti minusko. A ja fakt nevim jak sa to prepina tak aby si vedel ze ja som dal PLUSKO.
|
| |
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: kopicakot
|
Pridané:
16.5.2012 17:08
Páni, predpokladám, že by ste napísali čiarku v takejto vete:
Nie je jasné, či bude väčší.
Prečo si potom myslíte, že naopak to neplatí?
Či bude väčší, nie je jasné.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
16.5.2012 18:23
Ze redakcia nevie pisat ciarky, vidiet takmer z kazdeho clanku.
|
| |
prsty
Od: Hrivis
|
Pridané:
16.5.2012 17:15
jozkovi remenovi narastu prsty?
|
| |
Re: prsty
Od: nastavce
|
Pridané:
16.5.2012 18:17
nie, apple po pol roku od uvedenia na trh vypusti nastavce na prsteky svojich oveciek... ako inak, jeden bude stat minimalne 30E :)
|
| |
Re: prsty
Od: Hrivis
|
Pridané:
17.5.2012 9:38
Pri handroidoch s iii si preto davate robit nechtiky? nechapem Vas trtkovia. Apple nevidal ziadnu oficialnu spravu, je to len suskanda a vy si tu uz masturbujete nad tym ako si mozete tie svoje zakomplexovane hlavicky ventilovat na tom co si nemozete dovolit...
|
| |
Re: prsty
Od: Hrivis
|
Pridané:
17.5.2012 9:43
prepacte, to sa mi iba zasekla ranna stolica od predvcera.
|
| |
Re: prsty
Od: Hrivis
|
Pridané:
17.5.2012 9:56
Pancierko, dobre ze ta tu mam .. posepnem ti .. dosiel mi v piatok aj novy iPad v bielej aj novy iPhone v bielej.. oba modely 64 giga, tak ti posielam pusinu ;)
|
| |
Re: prsty
Od: Hrivis
|
Pridané:
17.5.2012 10:26
nie som pancier, ani nevim do to je. som Hrivis!
beloskov uz teda mas, cernoskov neobjednas?
tieto macfag onanie su strasne komicke.
|
| |
Re: prsty
Od: Hrivis
|
Pridané:
17.5.2012 11:07
Len tak pre zaujimavost.. myslel som si ze retina je v tom ze clovek nevidi pixel z nejakej vzdialenosti beznej pri drzani tabletu. Ono realita je taka ze pixel i ked mas dobry zrak nezbadas. I ked zoomoujes priblizenim zariadenia k oku.. nezbadas!
Cernoskou som mal.. zivot je zmena ;)
|
| |
Re: prsty
Od: Hrivis original
|
Pridané:
17.5.2012 11:20
aj sa ti z toho samsung retina displeja postavil?
|
| |
Re: prsty
Od: Hrivis
|
Pridané:
17.5.2012 11:36
Nie nepostavil ale prijemne sa mi citaju texty ;) vsetko je plynule.. to si musis pozriet .. inak nevies o com sa tu bavime ;)
|
| |
Re: prsty
Od: Hrivis
|
Pridané:
17.5.2012 11:46
videl som, neohhurilo.
snad na to nabalis nejakeho mileho chlapca.
|
| |
Re: prsty
Od: Hrivis
|
Pridané:
17.5.2012 11:55
Chapem ty si ten nostalgicky typ ktoremu chybaju pixliky ;) proti gustu... inak myslel som ze by som nalomil teba ale asi budem musiet kupit daky samsung a skusime to znova co povies mucko ;)
|
| |
Re: prsty
Od: Hrivis
|
Pridané:
17.5.2012 12:03
vsak ty uz jeden samsung mas. s nalepkou apple
|
| |
Ja sa cudujem.
Od: juraj 69
|
Pridané:
16.5.2012 18:59
Zavistlivci co nemaju na dobry pristroj ohovaraju. Pritom su to tu vsetko bezdaci, socky, cucari a odkundesi. Vsetko vesat!
|
| |
Re: Ja sa cudujem.
Od: iChuj
|
Pridané:
16.5.2012 19:03
Chod sa najest, mozno Ti mama pripravila chleba s horcicou.
|
| |
Re: Ja sa cudujem.
Od: remeň
|
Pridané:
16.5.2012 19:11
tvoja parodia ma styl!
|
| |
Re: Ja sa cudujem.
Od: Neviem
|
Pridané:
16.5.2012 21:45
Tu s nejakou vtipnou ironiou nepochodis. Lud na dsl.sk je pracovity ale jednoduchy ...
|
| |
Re: Ja sa cudujem.
Od reg.: nope.avi
|
Pridané:
16.5.2012 22:22
Ironia nie je to iste, ako sarkazmus.
|
| |
Re: Ja sa cudujem.
Od: Neviem
|
Pridané:
17.5.2012 0:00
Ironia: Lud na dsl.sk je pracovity ale jednoduchy ...
Sarcasmus: Aj tak sa vzdy najde nejaky mudrlant, co citi potrebu poucit plebs, kde konci ironia a zacina sarkazmus.
|
| |
spoločenský status
Od: ProductPlacement
|
Pridané:
16.5.2012 19:15
iPhone je novy fenomen. Je to najdrahsi telefon na trhu (ak neberieme do uvahy zlate/diamantove kusky), a pritom ho chce kazdy. Maju ho spevaci, herci, športovci, kupou iPhonu sa zaradite medzi smotanku celebrit, je to životny štyl, človek sa citi vynimočne
|
| |
Re: spoločenský status
Od: 34534534
|
Pridané:
16.5.2012 19:20
to plati len na ludi co nemaju vlastny rozum
|
| |
Re: spoločenský status
Od: iChuj
|
Pridané:
16.5.2012 19:21
Presne ako pises, kupou iPhonu sa clovek ako Ty zacne citit neopodstatnene vynimocny.
A Ty ho mas? Ja ho mam, ale mam k nemu aj vlastny byt a auto za 40k eciek.
To, ze byvas s rodicmi, nic si nedosiahol a roky setril na iPhone z Teba chlapce vynimocneho neurobi. Nehovoriac o Tvojej pokrivkavajucej inteligencii.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: PANCIER???
|
Pridané:
16.5.2012 20:19
pancier, si to ty?!
|
| |
Re: spoločenský status
Od: Stuart
|
Pridané:
16.5.2012 20:19
Mne stači Nokia 3210, iPhone ma každe ufňukane decko.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: VGK
|
Pridané:
16.5.2012 21:05
I had Nokia 3210 before it was cool...
|
| |
Re: spoločenský status
Od: el nino
|
Pridané:
16.5.2012 21:08
ved ho nechajte...je to len nejaký chuj...chváli sa autom za 40k€ ...blbec
|
| |
Re: spoločenský status
Od: iChuj
|
Pridané:
16.5.2012 21:15
Kto sa chvali? V principe ani nemam cim, dnes to nie je nic vynimocne. Vacsina z mojich byvalich spoluziakov je na tom podobne ako ja.
Uviedol som to ako priklad, ze mam nato a pritom iPhone neospevujem, nechvalim sa nim, ked sa pozabudnem tak ho nosim po vreckach s klucmi, ked sa naserem tak ho trepnem o stol..
Jednoducho to beriem ako normalnu spotrebnu vec, tak ako auto, telku, topanky..
Chcel som tym poukazat nato, ze tito vydrbanci, ktori si kupia iPhone a trepu o vynimocnosti tak k tej vynimocnosti maju daleko. Je to o tom pristupe.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: el nino
|
Pridané:
16.5.2012 22:23
mal by si sa začať správať normálne a nie ako namyslený fracek....a vy ste asi boli nejaký výnimočný ročník ked máte všetci autá za viac než milion
ja som zamestnanec a v živote by som si auto za 40k€ nemohol dovoliť kúpiť
|
| |
Re: spoločenský status
Od: iChuj
|
Pridané:
16.5.2012 22:30
Existuje leasing alebo uver alebo namiesto dani splacas auto etc..
|
| |
Re: spoločenský status
Od: sbbb
|
Pridané:
16.5.2012 22:33
On ma auto za 40k ale z tretej ruky, 2x burane za 2367 € so sadou letnych pneumatik
|
| |
Re: spoločenský status
Od: siirii
|
Pridané:
17.5.2012 9:11
Čo iné než závisť čakať od Slovákov.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: mylankooo
|
Pridané:
16.5.2012 21:55
Vynimocne s tebou suhlasim :) No nechapem, ako si dnes moze niekto mysliet, ze iPhone z neho dokaze spravit vynimocneho cloveka. Ved ten ma dnes kde kto. Ani dalsie jablkove vyrobky u nas nie su uz nicim vynimocnym. Ziadny vyrobok nie je nahradou ludskeho charakteru :)
|
| |
Re: spoločenský status
Od: ProductPlacement
|
Pridané:
16.5.2012 22:16
Nemam iPhone, chcel som len poukazať na situaciu na trhu, kde je okolo iPhonu vytvorena zvlaštna aura, vid. predaje obličiek v Čine kvoli vysnivanemu iPhonu, bitka o 4 S pred Apple Storom, kde musela zasiahnuť policia, ludia uz to nevnimaju ako telefon, ale ako modlu
|
| |
Re: spoločenský status
Od: iChuj
|
Pridané:
16.5.2012 22:28
A presne o to ide. Aj kupujuci Apple nemusi byt ovca, ktora zlepo zere vsetko co jej Apple hodi pod nos, ale takych je malo, napr. ja samozrejme, berem to ako co kolvek ine, obycajna vec, ktora mi ma sluzit.
Lebo tie ovce aj tu v diskusiach beru Apple ako nieco vynimocne a to je chore, to hranici s diagnozou. Typicky je to prejav malomestskeho komplexu (a tyka sa to aj Bratislavy).
Ked sa ovca citi vynimocna ked ma iPhone vo vrecku tak ako vynimocne by sa mali citit ludia s tucnymi kontami v bankach a so Samsungom, HTC alebo hocicim inym vo vrecku.
V nakupnych centrach bezne zakopnes o buzne na lavicke s iPhonom alebo to vojde niekam a ako prve vylozi iPhone na stol. Ved to je na smiech.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: remeň
|
Pridané:
16.5.2012 22:33
si zober, co sa deje na skolach. 10-13 rocne deti su presvedcene o tom, ze potrebuju telefon za 600-700 eur.
to nie je smiesne. to je tragedia.
jobs bol kral marketingu. takeho toho prijebaneho, stavajuceho na ludskej debilite.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: iChuj
|
Pridané:
16.5.2012 22:54
Jo! Presne ako pises..
|
| |
Re: spoločenský status
Od: 5GHz
|
Pridané:
16.5.2012 22:58
ja v tom problem nevidim aby som v ramci rodiny resp deti "recykloval" svoje stare iHracky. ja si kupim novy telefon stary ide dietatu. kupim si tablet stary ide dietatu
|
| |
Re: spoločenský status
Od: iChuj
|
Pridané:
16.5.2012 23:04
Ale Ty nechapes pointu. Samozrejme takto "rodinne recyklovat" mozes vsetko, od ponoziek po auta. Ale tyka sa to vsetkych veci a je to prirodzene, netyka sa to len tych iHraciek o ktorych dookola meles, su to len veci a taki ako Ty tymto veciam davaju nejaky zmysel navyse a to je ta trapnost.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: 5GHz
|
Pridané:
16.5.2012 23:36
ty tomu davas zmysel uz aj tvoje meno naraza na Apple. kazdy druhy prispevok je narazka na apple a majitelov iZariadeni. Ty si ten co tu ma komplex a potrebuje sa tu odbavovat na diskusiach ohladne Apple.
=========
nerozumiem co je na tom, ze deti maju relativne "drahe" hracky. Ako maly som tiez mal Atari sused mal commodore v tej dobe to boli "drahe" hracky.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: iChuj
|
Pridané:
16.5.2012 23:52
Stale nechapes. Ano narazam na zabednencov, ktori nevedia pochopit, ze aj Apple je len obycajna znacka a robi obycajne veci tak ako napr. aj Samsung.
Co sa tyka deti, asi budes moja generacia, lebo som mal tiez Commodor, predtym este Sinclair a anglicka atd. Ved jasne, deckam treba dopriat, ale nie ich vyslovene smerovat natu materialnu cestu. A ja som ako decko nemal vyslovene potrebu mat to najdrahsie a ani na Sinclairi som moc nehral skor riesil basic a assembler, hier na paskach nebolo vela.
Ale ak je dnesne decko vychovovane chujovim stylom v zmysle, ze potrebuje iPhone, lebo sa mu inak budu ostatne deti smiat tak to je chore.
A o to ide.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: remeň
|
Pridané:
17.5.2012 0:05
imho je to skor v tom, ze sa cez media vytvara spolocensky tlak na to, ze kupujes to, co v skutocnosti vobec nepotrebujes. apple je extremny pripad. ako keby si na vrchol ladovca este zapichol 100m stoziar. to sa uz neda priehliadnut.
99% majitelov ifona ho nepotrebuje a nevyuzije a su natolko drbnuti, ze si za to este priplacaju. vid vyssie patkilo.
nevedomky ti to predsa povedal v zmienke o recyklacii i vyrobkov. to je krasny priklad zastupnych dovodov a ospravedlneni pred samym sebou.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: ľuboš
|
Pridané:
16.5.2012 23:21
remeň: Deti sú odrazom nás, dospelých.
A iba tomu prikladajú dôležitosť, čomu aj MY, "dospeláci"..Moja malá napr. až do 15 nemala svoj telefon, lebo ho NEPOTREBOVALA a bola natoľko v pohode, že chápala pointu, že "prečo nie".
Namiesto stráženia telefónu a účtov zaň, som cvakal neskutočné šušne za knihy, okolo 1OO-2OO eur/mesačne, to bolo minimum:), povyhrávala na SVK súťaže v písaní prózy, odmietla ponuky z vydavateľstva..., skoro ma drblo,
ale má svoju hlavu, už teraz vidím, že jej generácia je oveľa MUDREJŠIA ako naša..., našťastie.
Marketing hýbe svetom, ekonomikou, dáva prácu, ale NIKOHO nenúti si nič kúpiť... všetko je slobodná vôľa.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: iChuj
|
Pridané:
17.5.2012 0:01
Ak mala 15 davnejsie tak uz neni mala a ked pises, ze je mudrejsia ako Ty tak existuje pravdepodobnost, ze nebude totalne sprosta. Mozes mi s nou dohodnut stretko, nejako jej vysvetlim, ze dobre ponuky sa nemaju odmietat.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: Lajka
|
Pridané:
17.5.2012 0:41
"ze dobre ponuky sa nemaju odmietat. "
"_"... nechcem vediet co si tym myslel...
|
| |
Re: spoločenský status
Od: ľuboš
|
Pridané:
17.5.2012 10:51
Takí frajeri ako Ty sa obyčajne dosíkajú po prvej facke, doserú po druhej.
Ale na nete je skoro každý hrdina, že áno, Ty šašo počmáraný.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: 5GHz
|
Pridané:
16.5.2012 22:52
nemas uplne pravdu. Mobilne zariadenia sa volaju preto mobilne, ze ich majitel moze nosit so sebou a zaroven pouzivat. Preco by majitel iPhonu mal svoj telefon skryvat? Neznamena, ze ked sedim na lavicke, stojim v rade alebo kecam na kave, ze sa potrebujem prezentovat ako snob s iPhonom, jednoducho chcem vyuzivat dane zariadenie na co bolo urcene a to na zabavu, pracu alebo zdroj infomacii.
Osobne mi je jedno ake zariadenie kto kedy vytiahne a s cim sa hra a ci ma 5 mobilov alebo tabletov. Je to kazdeho osobna vec, tak ako co ma oblecene aky ma uces alebo vonu parfemu.
ja som si na svoje iHracky zarobil slusnou pracou vdaka vzdelaniu ktore som si sam prefinancoval.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: iChuj
|
Pridané:
16.5.2012 22:59
Ak to beries takto tak dobre, presne tak to berem aj ja.
Ale urcite nemas problem rozpoznat aj Ty prave takych, ktori to tak neberu a takych sa tu v poslednej dobe namnozilo.
Nejde o to, ze to vytiahne preto, ze si potrebuje nieco vybavit, vytiahne to a obzera sa dookola ako taky kokotko, ze kto sa na neho pozrie. A s tymto kokotizmom sa stretavam nejako castejsie. A nemusim chodit daleko, stacia aj tieto diskusie tu, celkom bezny jav, ze si niekto nieco (typicky najma Apple) slepo obhajuje, bez argumentov, len ako taka tupa ovca. Mne to pride ubohe.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: ľuboš
|
Pridané:
16.5.2012 23:09
Vtáka poznáš po perí, človeka po reči....
Neviem, či nie je NARODNOU tragédiou, že ľudia ako Ty majú auto za 4O.OOO eur..., aj keď v hlave nasrané...
ale ja mám doma vrtuľník, aj fontánu, aj starého otca a účat v USA..., veru, ešte šťastie, že internet nemôže prasknúť, lebo jedného by porazilo.
P.S. Uvedomuješ si, že čo raz na net dáš..., skoro navždy ostane?
a túto stránku čítajú aj 1O.12 ročné deti?! Koľko máš rokov? už si mal aspoň l7?
|
| |
Re: spoločenský status
Od: iChuj
|
Pridané:
16.5.2012 23:19
Nerozumiem reci Tvojho kmena a mam problem pochopit, ze co si chcel vlastne povedat. Nikto sa tu nechvalil, na Slovensku existuju statisice ludi, ktori nieco maju. Ak si moj prispevok vyssie precitas tak to bola reakcia na "vynimocnost ludi s iPhonom".
Neviem co robis, ale dnes kazdy kto sa snazi a chce tak moze mat aj drahsie auto, a mimochodom cena auta nie je nic v porovnani s jeho zivenim. Mozno ma nafta za 2-3 mesiace stoji viac ako nejaky iPad. A uviedol som to ako priklad na reci o tom, ze aky vynimocni su ludia s iPhonom a co by mali povedat ti, ktori si napr. namiesto 100 telefonoch kupia jedno auto a nemaju tendenciu sa tym chvalit na rozdiel o tych s jednym iPhonom v ruke.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: ľuboš
|
Pridané:
16.5.2012 23:29
Narážam na Tvoje výrazy ako "buzna", kokoti a podobne..., ak sa niekto povyšuje nad 4%..., sám má strach, či k nim nepatrí...Freud.
Netreba sa povyšovať, ani nikoho ponižovať, nadávať môžeme jedine politikom, ktorí sú verejne činní, ale aj to iba za SKUTKY, ktoré urobili, pričom treba konkrétne pomenovať.
........a aj Ty si bol mladý, ked si si kúpil PRVE auto, prvý magnetofón, hodinky... nemal si radosť a NECHCEL si sa PODELIŤ? o tú RADOSŤ?
Pretože potom to tak vyzerá, že máš auto za 4O, aby si sa CHVALIL, nie preto, že ho POTREBUJEŠ...to je sakra rozdiel,psychologia je sviňa.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: remeň
|
Pridané:
17.5.2012 11:27
prepac lubos, ale pises ako kokot.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: ľuboš
|
Pridané:
17.5.2012 14:52
Musím takto zoširoka, aby si to aj Ty pochopil...
|
| |
Re: spoločenský status
Od: 5GHz
|
Pridané:
16.5.2012 23:39
ja si nevsimam ako kto pozera a ci ma Samsung alebo iPhone. Niekedy ale ked na verejnom priestranstve chcem vytiahnut mobil mam strach aby daky iChuj si nemyslel, ze idem frajerovat.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: iOvca
|
Pridané:
17.5.2012 10:29
A ty si jebnuty uz? Si myslis, ze ked si niekto v nejakom pod iku vyberie telefon z vrecka a polozi ho na stol, ze caka kto si pozrie jeho telefon?
Ja to robim tiez, lebo pocas pitia drinku alebo kavy piva, tukam do toho iPhonu obcas a nebudem ho v kuse z vrecka dolovat. Telefon si na stol vyklada hocikto a nielen majitelia iPhonov.
Preco satale picujete na tuto znacku nechapem. Kazdeho je to vlastne rozhodnutie. Co je na tom predrazene?
Vy tupe android ovce ratate len vyrobne naklady jedneho kusu. Zratajte si aj co vsetko treba este zaplatit aby sa to dostalo medzi ludi. A verte, ze to nie su len naklady na zlozenie jedneho kusu iPhonu.
Cena je akurat. Ktory podnikatel by predaval nieco bez zisku..
|
| |
Re: spoločenský status
Od: Hrivis
|
Pridané:
17.5.2012 10:31
nie nadarmo sa hovori, ze za blbost sa plati.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: ľuboš
|
Pridané:
16.5.2012 21:37
Nesúhlasím, asi po cca 12-16 telefonch v rodine, z niektorých úplne TOP, dcéra teraz v USA kúpila asi IPhone, vraj lacnejší o 40% ako u nás, celá natešená...., tá letí na sprostosti typu "lietajúci" displej a pod.
tak ja prichádzam na chuť úplne najjednoduchšiemu telefonu, kde stačí iba kliknúť raz a môžem písať, neoslepuje ma v noci displej, ked šoférujem a píšem sms-ku, čo pri niektorých je prakticky nemožné a tel. som používal ako ručnú baterku...
Internet v tel. je fasa asi prvý mesiac, kým nepríde účet, pričom oči si tiež myslia svoje, TV takisto na 2 veci..., jedine rádio, 5 mpix foták, smsky, miesto na cca 5OO-1000 mien a slušná pamäť.. a nech vydrží aspoň 2 roky.
No, ale to by som asi chcel už veľa..:(
|
| |
Re: spoločenský status
Od: Neviem
|
Pridané:
16.5.2012 21:51
Viac menej mas pravdu ale s tym internetom nie. Nie je lepsia vec, ked cakas v rade na poste alebo kdekolvek inde ako vytiahnut telefon a na mobilnej Opere, co je aj tak najlepsia skontrolovat dsl.sk ake su cerstve spravy z oblasti bezdratoveho tlacenia a tiez aktualne technologie ohladom horcice ....
|
| |
Re: spoločenský status
Od: ľuboš
|
Pridané:
16.5.2012 21:59
Zásadne chodím čakať s novinami, alebo s knihou... telefon prestane asi po 10 minútach "baviť", ale na knihu si môžem aspoň sadnúť:), pričom je super na flirtovanie s dámou v rade, hneď človek vie, na čom je.
Len to nesmie byť Kámasútra...
|
| |
spoločenský status
Od: kikiriki
|
Pridané:
16.5.2012 19:26
aj ja si myslim ze je to fajn mat takyto mobil...... a s tou popularitou suhlasim dvojnasobne
|
| |
Re: spoločenský status
Od: ľuboš
|
Pridané:
16.5.2012 21:40
Never tomu, každý zázrak trvá 3 dni a potom nudí..
Je to ako s autami, nech si kúpiš hociakú kraksňu, za neviem koľko eur..., po týždni Ťa euforia prejde, po roku zunuje a po 3 budeš šťastný, že sa toho môžeš zbaviť...:)
|
| |
spoločenský status
Od: qqqwww1
|
Pridané:
16.5.2012 19:28
ano, je to fajn, ale zasa fakt ak by to nebolo take drahe!
|
| |
Re: spoločenský status
Od: Hrivis
|
Pridané:
17.5.2012 9:54
Najdi lepsie platenu pracu a pochopis ze to nieje o tom ake to je drahe. Ale ze pracujes v neludskych podmienkach. Tak ale co mozes cakat v krajine ktora je mensia nez predmestie hociktoreho Velkomesta. Politici tu chodia do Bruselu napred ritou v predklone, tak sa niet comu divit.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: ľuboš
|
Pridané:
17.5.2012 11:02
...." Nie je šťastný ten, ktorý má veľa, ale ten, ktorý sa vie uspokojiť s málom..."
P.S. Čím menej harabúrd človek kupuje, tým menej musí robiť.
Čím menej robí, tým má viac času pre seba.
a čím viac času pre seba, tým šťastnejší... Funguje to.
|
| |
Re: spoločenský status
Od: ľuboš
|
Pridané:
17.5.2012 10:59
Neboj nič, o pár rokov tak zhučia ceny DOLE, že si to kúpiš za 1-2 dni práce.
Niekedy v 1999 ? asi, prišli prvé tel. s fotoaparátom, v tej dobe stáli vyše 2O.OOO SKK, priemerný plat bol cca 8-9.OOO..., no nekúp to..:)
Odvtedy zásadne žiadne novinky!! Aj auto, najskôr kupovať po 3-4 rokoch výroby, rovnako to platí aj v tel., TV, domácej, bielej-čiernej technike...
Radšj si tie peniaze odlož na štúdium, čoskoro bude stáť 1 minúta na VŠ ...1 euro...:(, zídu sa Ti, alebo si kúp niečo cennejšie.
|
| |
? ? ? ? ? ? ?
Od: 1659874025
|
Pridané:
16.5.2012 22:43
ja nechapem, preco sa vyrabaju stale lepsie a lepsie mobili, auta, nabytok......... preco??? nestaci dotykovy mobil s vnutornou pamätou 10GB, nestaci Bugatti weyron s vykonom 1001 koni..... naco stale vymyslat nove veci (napr:stale rychlejsie auta)....???
|
| |
Re: ? ? ? ? ? ? ?
Od: Effe
|
Pridané:
17.5.2012 9:06
Vidím, že máte v ústave hodinku internetu. Ale aj tak ti odpoviem - hovorí sa tomu jednoducho pokrok.
Ty kľudne choď všade pešo, alebo jazdi na koni, nikto ta nenúti mať telefón, televízor, v obývačke si daj miesto sedačky pníky a v strede izby si založ ohnisko a peč si na ňom masso...
|
| |
iOS a android
Od: laco.bike
|
Pridané:
16.5.2012 22:55
tak ja mam samsung galaxy tab 10.1 a môžem povedať že mi spadne totálne až na reštart tak raz do týždňa a kamarátovi čo má iPad 2 sa mu nič také nerobí , a o aplikáciach že mi padajú ako hrušky nehovorím ... proste android je skôr na kvantitu ako na kvalitu oproti iOS , proste je menej vyladení , a myslím
výhodou androidu je že je otvorenejší a je väčší výber telefónov/tabletov
a to že je človek s iPhone niako výnimočný nieje pravda...poznám kopu ľudí čo si ho kúpilo kvôli tomu že proste funguje ...
|
| |
Re: iOS a android
Od: el nino
|
Pridané:
16.5.2012 22:59
myslíš zle
|
| |
Re: iOS a android
Od: Effe
|
Pridané:
17.5.2012 9:01
Ani nie, v podstate napísal pravdu. Ja napríklad mám iPhone, ale nie preto, že je to Apple, iPhone alebo čo. Mám ho v púzdre a nikto ani nevidí že je to iPhone. Vybral som si ho jednoducho preto, že som v tej dobe mal na výber mať smartphone od Apple, ktorý vydrží na batériu 4-5 dní a smartphone s Androidom, pri ktorom bol úspech výdrže 1,5 dňa.
Keď niekto začne predávať smartphone s Androidom, ktorý vydrží pri intenzívnom používaní aspoň 2 dni, v tom momente si ho kúpim.
|
| |
Re: iOS a android
Od: ja.
|
Pridané:
17.5.2012 10:03
Som na tretom Androide (G1, Blade, Arc S) a vsetky z nich pri intenzivnom pouzivani vydrzia 2 dni. Pri vypnutych datach (ziadne browsovanie, facebookovanie, synchronizacia, iba hovory a sms, jednoducho data off) 6 dni.
|
| |
Re: iOS a android
Od reg.: yntelygent
|
Pridané:
17.5.2012 11:43
http://dopice.sk/2Cz
|
| |
Re: iOS a android
Od: Marek73
|
Pridané:
17.5.2012 10:24
Len si treba uvedomit ze Samsung Galaxy Tab 10.1 ma jednu velku smolu, ze tam ma stary android Honeycomb. To je tak nepodareny pokus androidu, ze sa ti ani nedivim ze si sklamany. Android 4 to ale posunie na inu uroven. Snad bude update pre ten Galaxy Tab. Myslim ze nie som nijak zaujaty, sam mam novy iPad a ano je to pouzitelne, kdezto na telefone mam android lebo tam by mne osobne iOS vobec nevyhovoval.
|
| |
som gay
Od: Samsung pussy
|
Pridané:
17.5.2012 19:31
samsungaci zase vytiahli svoje trapne reci a diskusia bez hlavy a paty opat zacala
|
| |
iOS vs Android
Od: Draginko
|
Pridané:
18.5.2012 1:41
Prečo vkuse riešite Apple vs Samsung ?? Resp. prečo hovoríte, že blbé Apple ovečky?? Si myslíte, že keď vidíte zbohatlíckeho puberťáka, tak treba hneď generalizivať? Ja osobne mám iPhone necelý rok a viem, že nebudem chcieť už nikdy iný mobil. Nie preto, že to je Apple, ale kvôli tej jednoduchosti. Napríklad pokiaľ ide o appky.. mám iPhone 4 a viem že mi pôjde 99% appiek, možno nejaké graficky namakané hry by mi nestíhali...ale keby mám Android, kde je asi milión telefónov v ktorých sa nevyznám a ani sa nemám čas vyznať, a riešiť pri každej appke že či to potrebuje android 2.2, 4.0, 176.46 alebo ja neviem ešte aké možne verzie, tak je voľba jasná pri iPhone..
|
| |
Re: iOS vs Android
Od: Draginko
|
Pridané:
18.5.2012 1:44
a čo sa ohrádzate cenou.. tak okej, väčšina androidov je lacnejších.. ale zase aj ten výkon a plynulosť je rozdielna... a cena pri tom najlepšom samsungu, nie je až taká strašne rozdielna, no výkon je porovnateľný.. (myslel som teraz 4S vs SII, poprípade budúce 5 vs SIII)...čiže celý argument o cene mobilu je myslím zbytočný..a pri iPade a ostatných tabletoch je myslím ten cenový rozdiel opodstatnený ;) a macbooky sú zase iný príbeh... :) proste inými slovami, ten menší rozdiel v cene je vhodný už len pre to, keď sa človek pozrie na väčšinu svojích známych čo majú androidy a ich každodenné nervy so zasekávaním, padaním a vypínaním sa a na tú ďalšiu časť čo majú iPhony a poväčšine si svoj mobil v klude bez stresu užívajú.. :)
|
| |
Re: iOS vs Android
Od: Draginko
|
Pridané:
18.5.2012 1:45
PS: tie trápne argumenty typu "99% ľudí iPhone nevyužije" je úplny bullshit, ja ho využívam skoro nonstop, mám tam aplikáciu takmer na všetko, poznám obdobu človeka čo tak isto s androidom, a zároveň poznám baby čo majú iPhone bez jedinej appky a keď vidia že ja mám na mojom sudoku tak pozerajú ako Columbus na Ameriku a taktiež podobné typy s androidmi..čiže to zavisí všetko od jednotlivca.. :) Tak sa už konečne vykašlite na sračky a radšej sa tešte z toho čo máte, mnohí také šťastie nemajú...
|