|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hmmmm
Od: 3x0
|
Pridané:
23.5.2012 11:32
Sak co uz ved setrime ..... hlavne ze vsetko zdanuju a kupuju kktiny na ktorych sa zasa dakto nabaluje...
|
|
Re: hmmmm
Od: Marcello
|
Pridané:
23.5.2012 18:13
Ten niekto bol jednoznacne nas byvali minister financii Miklos.
|
|
Re: hmmmm
Od: Jolan
|
Pridané:
23.5.2012 20:39
Ajeje... Ďalší expert politológ/detektiv. Teší ma, aký skvelý prehľad má taký priemerný našinec...
|
|
dfdsf
Od: sadfsd
|
Pridané:
23.5.2012 11:32
som absolvent, makam v prvej praci jak taky **** 6-18 za 500 cisteho, kupujem len nutne veci, a tito *** vyhadzuju cele moje odvody len tak sukromnej firme. j***t takyto stat
|
|
Re: dfdsf
Od: sdfdsf
|
Pridané:
23.5.2012 11:40
este troska adrenalinu do krvi
http://dopice.sk/2FY
|
|
Re: dfdsf
Od: dfshdfs
|
Pridané:
23.5.2012 11:45
najhorisie je, ze vsetci sa divame na to, ako henty vymletaci si hoduju za nase peniaze, maju sa ako v bavlne a naozaj neviem co mam proti tomu robit. Ja keby som ho stretol asi mu jednu zavesim, aspon by sa viac bal potom alebo neviem.
|
|
Re: dfdsf
Od: ľuboš
|
Pridané:
23.5.2012 12:36
Vstúp do politiky...krok č.1,
krok č.2.: do tej správnej...:)
|
|
Re: dfdsf
Od: fako
|
Pridané:
23.5.2012 14:39
... priznam sa ti, ze radsej do hovna ...
|
|
Re: dfdsf
Od: Národný hrdina
|
Pridané:
23.5.2012 12:53
Treba založiť partizánsku organizáciu, ktorá bude mať v stanovách likvidáciu politikov. Najideálnejšie by bolo zaplatiť snipera, ktorý ich bude postupne killovať. Okrem toho existujú aj iné účinné metódy, napríklad plastická trhavina, jed, alebo v pravej chvíli vyhodiť do vzduchu parlament, so všetkými 150 poslancami.
|
|
Re: dfdsf
Od: 53-ka
|
Pridané:
23.5.2012 13:05
Aby mal absolvent 500 Eur, no čo by ešte nechcel???
|
|
Re: dfdsf
Od: acmm
|
Pridané:
23.5.2012 16:31
to je uchvatny nazor, somar stary
|
|
Re: dfdsf
Od: mistr.speedy
|
Pridané:
23.5.2012 21:13
nic si z toho nerob, sheldon tiez nechape sarkazmus :D
|
|
Re: dfdsf
Od: fdgdfs
|
Pridané:
23.5.2012 22:58
menej, pisal , ze robi 12tky
|
|
Re: dfdsf
Od: RIKK
|
Pridané:
24.5.2012 2:49
to, ze na slovensku existuje minimalna mza neznamena ze clovek z nej vyzije, a ze by mal za nu robit, a uz vobec neznamena ze dobry absolvent by si nemohol pytat aj viac ako lajdak-darebak s 10r praxou.
btw ak si si nevsimol/a tak na svk je VSETKO (okrem haircutu) drahe rovnako ako v zahranici, koli ludom ako ty to tam vypada tak ako vypada.
|
|
Re: dfdsf
Od: fako
|
Pridané:
23.5.2012 14:52
No poviem ti, ze nie si daleko od neoficialnych prognoz... Ano, nejako takto sa bude musiet v blizskej buducnosti bojovat proti tej politickej chabradi! Volbami to nejde, to sme uz zistili. Otvorena ozbrojena intervencia zvonku uz tiez neprichadza do uvahy. A vojenske obsadenie uz nie je v mode. Takze asi tak nejako...
|
|
Re: dfdsf
Od: balti
|
Pridané:
23.5.2012 13:52
Ja som Milkosa uz stretol, nieco vykladal z Ackoveho mercedesu :-). Tiez mi vselico preblyslo hlavou ked som vedla neho presiel :-)
|
|
Re: dfdsf
Od: drfjdrt
|
Pridané:
23.5.2012 15:21
Skoda ze sa jemu neblyslo, ale inym stylom
|
|
Re: dfdsf
Od: Gertrudo
|
Pridané:
23.5.2012 14:01
Dobre kurvy nie su lacne.
|
|
Re: dfdsf
Od: tvojtatko
|
Pridané:
23.5.2012 14:49
navyse je spatna jak hrom
|
|
Re: dfdsf
Od: .em
|
Pridané:
23.5.2012 16:17
za tie prachy... no nekup to...
|
|
Re: dfdsf
Od: možno
|
Pridané:
23.5.2012 18:09
no čo,možno len nadštandardne rozťahuje,čo aj zodpovedá jej príjmu ...
|
|
Re: dfdsf
Od: karolkok
|
Pridané:
23.5.2012 15:29
500€? To si natom este dobre. Agentura co dohadzuje do nasej firmy ludi im neda ani tych 500€ alebo v lepsom pripade s 2oma nadcasmi tych 500€, ale ak chcem nad 800€ musis mat aspon 13-15 nadcasov.
|
|
Re: dfdsf
Od: _ISIIS
|
Pridané:
24.5.2012 9:44
Nehnevaj sa, ale si absolvent a 500eur?
Ako jedine vysvetlenie mam, ze si studoval nejaky nezmyselny obor na nejakej fakulte socialnych studii. Ale proste inak to nechapem.
|
|
Re: dfdsf
Od: ...
|
Pridané:
24.5.2012 13:30
V Amerike je prvý krát v histórií vyššia nezamestnanosť absolventov vysokých škôl ako nezamestnanosť absolventov stredných škôl. Ak to takto pôjde so sociálnou prácou naďalej tak podobné čísla budeme mať aj u nás...
|
|
a naco im to vobec je
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
23.5.2012 11:37
a naco im je windows? ja som od 2003 volny od windowsu kompletne ... linux a BSD su lepsie alternativy
|
|
Re: a naco im to vobec je
Od: dseh
|
Pridané:
23.5.2012 11:40
a ked si nemal win tak si nebol volny? Ono ta to nejaku zviazuje? Ale ano, si macher, mas linux.Ale pravda je, ze na nejake word zakladne pisanie / excel zakladne veci by im stacil open office aj na linuxe.
|
|
Re: a naco im to vobec je
Od: pichliac
|
Pridané:
23.5.2012 12:19
jezisi kriste, naco reagujete ako hlupaci na tychto provokaterov??? to nevidis, ze mu ide iba o flame war? ten chalan, na ktoreho si reagoval nevidel linux ani z lietadla. to je z tej jeho uboheho pokusu uplne zjavne. ze vas to bavi...
|
|
Re: a naco im to vobec je
Od: miro j.
|
Pridané:
23.5.2012 11:51
pre verejnu spravu urcite, len neviem co na to tie ich prisate firmicky ktore im programuju stranky za nenormalne peniaze a stranky optimalizuju este pre IE5 a Netscape navigator.
|
|
Re: a naco im to vobec je
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.5.2012 13:02
precitaj si clanok este raz a pomaly. Tu sa nejedna o windows, ale o upgrade na novsiu verziu windows. Ako keby si si v servise predplatil vymenu kolies, ked ziadne kolesa menit nepotrebujes a zaplatil to dopredu s tym, ze mozno tie kolesa prides vymenit "niekedy" pocas dalsich 3 rokov, ale ty ziadne kolesa menit nepotrebujes.
|
|
Podpora!
Od reg.: cca01
|
Pridané:
23.5.2012 11:43
MS, firma, ktorá dala svetu také skvelé produkty ako Win 95, Visual Basic alebo Comic Sans si zaslúži našu podporu...
|
|
Re: Podpora!
Od: hatatitla3
|
Pridané:
23.5.2012 12:16
zabudol si na tagy:
<sarkazmus> ... </sarkazmus>
|
|
Re: Podpora!
Od: zackxse
|
Pridané:
23.5.2012 13:32
nezabudni to potom zvalidovat!
|
|
Minimalne Office
Od: miro j.
|
Pridané:
23.5.2012 11:48
by som zamenil za Libreoffice ktory je zadarmo a ovela lepsie podporuje .odt kedze je to jeho nativny format , ktory je mimochodom uz od roku 2008 popri .rtf , .txt, .pdf a .html OFICIALNYM STANDARDNYM formatom pre statnu spravu. Ako aj dalsie OPEN formaty...tak neviem naco pouzivaju stale Office.
Vynos Min.Financii 9/2008 o standardoch pre informacne systemy verejnej spravy.
|
|
Re: Minimalne Office
Od: quix_
|
Pridané:
24.5.2012 7:20
odkazujes na stary vynos, pre kazdeho koho to troska zaujima http://informatizacia.sk/standardy-is-vs/596s.
|
|
.....
Od: Zlodej
|
Pridané:
23.5.2012 11:59
Miklošove dedičstvo a Ficova idiocia. Uvidíme čo nakoniec schvália, zatiaľ je to len návrh.
|
|
Re: .....
Od: Tomas H
|
Pridané:
23.5.2012 14:33
No, smutne je ze to uz nie je navrh - preslo to. Pozri sem:
Vláda schválila problematickú zmluvu s MIcrosoftom a prisľúbila hľadať alternatívy http://bit.ly/KafXN0
|
|
Re: .....
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
24.5.2012 8:38
Takto to robia už pomaly 10 rokov...
|
|
Vyhodene peniaze
Od: joij
|
Pridané:
23.5.2012 12:12
Zamyslel sa niekto nad tym, ze by bolo mozne za 51.5mil eur prejst na Linux+LibreOffice a zaplatit 2000 programatorov, ktori by to upravili podla poziadaviek jednotlivych uradov?
|
|
Re: Vyhodene peniaze
Od: Jolan
|
Pridané:
23.5.2012 14:36
Zamyslel... Už sa to tu riešilo 100tis. krát. A 100tis. krát sa viacmenej všetci zhodli na tom, že by to nič nevyriešilo.
Pokaždé niekto musel nakoniec vysvetliť, že:
- "open-source" neznamená "free"
- že za servis by aj tak trebalo platiť niektorej komerčnej firme vyvíjajúcej Linux
- že preskolenie (a každoročné preškoľovanie nových) úradníčiek na Linux by stálo obrovské prachy...
- že by trvalo niekoľko rokov a milióny eur, než by sa vychytali všetky muchy, ktoré sa vychytávali na Windowsoch posledných 10 rokov.
A keďže servis by zase poskytovala nejaká súkromná firma (nejaká lokálna alternativa RedHat), ktorá by mala úplnú páku nad správou väčšiny systémov vo vládnej sieti, tak by si úplne logicky mohla povedať "za správu Linuxov a upgradovanie na novšie verzie si prosíme 10 mil. EUR ročne. Ak sa vám nepáči, nájdite si niekoho iného, ale ten, keďže bude zase jedinou firmou, ktorá bude poskytovať servis, si povie úplne rovnakých 10 mil. EUR ročne"
|
|
Re: Vyhodene peniaze
Od: iba_ja
|
Pridané:
23.5.2012 14:56
uplny suhlas. nie som zastanca microsoftu a aj to ci ta suma je nizka alebo vysoka nekomentujem, ale to co napisal jolan ma hlavu aj patu.
za to ze vy pouzivate linux a mate ho zadarmo a vsetko vam funguje bez problemov neznamena, ze je to rovnako jednoduche pre obrovske systemy. uz len ten prechod - hardware, vyvoj noveho softu, odbornici a podobne by stalo x-krat viac. to co na tych strojoch bezi nie je len internetova stranka... a ako pisal, nie je free ako free
|
|
Re: Vyhodene peniaze
Od: k{}k{}*
|
Pridané:
23.5.2012 16:49
ked citam Vase "vyhlasenia" a "suhlasi" , obracia sa mi zaludok
ale aspon ma to utvrdzuje v nazore, ze si tento stat a obcania v tomto state takuto vladu pravom zasluzia (sak predca len ste si ju zvolili) a dufam ze vam vlada este zopar peknych sposobov nadobudania majetku pre vladu odprezentuje (t.j. nech vam aj hovno z pod zadku ukradnu) tento stat si to zasluzi
mimochodom za 51.5 miliona eur (tj 1.551.489.000,- starych podctivich slovenskych korun) si stat mohol nie len zalozit vlastny statny podnik, ktory by sa staral a vyvíjal softwarove riesenie na mieru pre stat, ci ine institucie alebo to aj predavat sukromnym firmam, do konca vekov, ale aj postavit mu budovu
a ked uz financuje tie vysoke skoly a univerzity tak aj tie mohol do projektu zapojit
a dalsi postreh , to ze sa prechadzalo z windows xp na windows vista ci windows 7 , tiez potrebovalo preskolenie uradnych zamestnancov , tak isto prechoz z office 2007 na novsie verzie
|
|
Re: Vyhodene peniaze
Od: ľuboš
|
Pridané:
23.5.2012 19:54
Čože je to dnes jedno euro..., za to si už veru nič nekúpiš...
aj 5O milionov..., veď čože je to,,,, taká jeden a pol miliardy...fuj, ešte dobre, že máme euro.
Ved aj mýto stálo iba 824 MILIONOV eur, čože je to..., ale ak by malo stáť vyše 25 MILIARD korún, tak by tu bola revolúcia...., možno.
ved čože je to "ušetriť" JEDNU miliardu eur/rozumej vziať ľuďom,,,,, ale ak by to malo byť 3O MILIARD..., bude revolúcia.
einsteinova teoria relativity v PRAXI..:(
|
|
Re: Vyhodene peniaze
Od: D261GDBB01P
|
Pridané:
24.5.2012 2:29
tych dvoch neberte vazne, len verejne prejavuju svoje chore myslienky a velmi velku mieru neznalosti problematiky. typicke.
|
|
mrhanie nasimi peniazmi
Od: xcc
|
Pridané:
23.5.2012 12:16
stacilo by aj 50 schopnych programatorov !!!
|
|
Sme predsa bohati, vyhadzujme peniaze von oknom!!!
Od reg.: TomX1
|
Pridané:
23.5.2012 12:19
Keby licencie Microsoftu nakupovali tu http://goo.gl/Z3Fhe , tak to maju omnoho lacnejsie a kupia naozaj len to, co urcite potrebuju a vtedy, ked to potrebuju.
Ked este stale maju na 70% pocitacov XP a na polovici stary Office, co mohli daaaavno upgradovat, nechapem, naco vyhadzuju tolke miliony von oknom za moznost upgradovat, ked to aj tak takmer nikto v statnej sprave nerobi....
|
|
Re: Sme predsa bohati, vyhadzujme peniaze von oknom!!!
Od: mlkvosoft
|
Pridané:
23.5.2012 18:12
to bude asi tym ze nemaju nato HW na ktorom by w7 fungoval.
pocitace su zastarale, ale ziaden strach uz sa pracuje na novej zmluve za 200 mil. € na vypoctovu techniku...
|
|
Re: Sme predsa bohati, vyhadzujme peniaze von oknom!!!
Od: anonym22
|
Pridané:
23.5.2012 21:53
za ktoru si nakupia do svojich lavic alienwary s ivy bridge najvyssej rady aby im solitaire a wifi netrhalo
|
|
Re: Sme predsa bohati, vyhadzujme peniaze von oknom!!!
Od: quix_
|
Pridané:
24.5.2012 7:24
pre boha ziveho dufam ze to dostane HP, tak itckarov a technikov moze jebnut :D
|
|
Titulok
Od: MEnoHeslo
|
Pridané:
23.5.2012 12:24
zvyšných 71% licencií využíva slovenská vláda na výrobu voľnej energie. viď.: http://www.theorionproject.org
|
|
Utahujte opasky, slachta nema na jachty
Od: iExploder
|
Pridané:
23.5.2012 12:30
za tie premrhane peniaze na M$ Win-dose sme mohli mat uz slovaka na mesiaci :D
|
|
Re: Utahujte opasky, slachta nema na jachty
Od: ľuboš
|
Pridané:
23.5.2012 12:37
radšej celú vládu, ale na marse, čím ďalej, tým lepšie..
|
|
Re: Utahujte opasky, slachta nema na jachty
Od: ...
|
Pridané:
23.5.2012 12:43
To radsej na Venusi, nech maju pocit, ze su na dovolenke a opaluju sa.
|
|
Re: Utahujte opasky, slachta nema na jachty
Od: .a.a.
|
Pridané:
23.5.2012 14:06
Vieš ako pekne svieti slnko na aljaške? A tie skoky z vrtulníka, tomu sa horská cyklistika nevyrovná. :D
|
|
Re: Utahujte opasky, slachta nema na jachty
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
23.5.2012 22:02
Tak toto ma hlavu a patu dlhu presne 42.
|
|
Re: Utahujte opasky, slachta nema na jachty
Od: dfgdfg
|
Pridané:
25.5.2012 2:00
No to by bolo uz dost nakladne, tolko poslancov na mars. Ale keby boli spopolneni v urnach tak by to este slo.
|
|
nc ako no comment
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2012 12:53
628 € na jedno PCcko, jak zadarmo
|
|
Pošli kvety
Od: reg. vietor
|
Pridané:
23.5.2012 13:36
Co sme si zvolili, to mame.
Jasne ze si s tymi peniazmi narabaju jak im pride, ked za ne nemaju ziadnu zodpovednost a beru plat ze sa mozu chechtat spokojne.
Slovac ohne chrbat. Nad Tatrou sa sice blyska, no Slovensko stale spinka.
|
|
Redhat vs Microsoft
Od: xzy
|
Pridané:
23.5.2012 16:25
Ako je rozdiel podla mna 15 mil€ zaplatit za plnu 24 hod podporu od RedHat, a zaplatit M$ 51 mil€ za právo na UPGRADE. A ešte k tomu zaškoleniu, RED HAT to má v cene supportu ;)
|
|
Re: Redhat vs Microsoft
Od reg.: YaDo75
|
Pridané:
24.5.2012 9:28
Tak preco RedHat nepostavi protiponuku? Obavam sa, ze problem bude niekde inde.
|
|
Re: Redhat vs Microsoft
Od: Dušan123
|
Pridané:
24.5.2012 13:00
Obávam sa že by bola ponuka automaticky vyhodená pretože nespĺňa požiadavku vo výberovom konaní Upgrade xxx Windows na novú verziu.
Prosím pozri si všetky časti "Jiste pane ministre/ premiere". A zistíš čo sa deje na ministerstvu.
|
|
ulica
Od: Majoneza
|
Pridané:
23.5.2012 16:57
Ideme do ulic?
Ak nas bude aspon 100, mozeme nieco spachat..
|
|
Re: ulica
Od: 1234abcd
|
Pridané:
23.5.2012 18:07
Ked to zorganizujes, tak prideme dvaja.
|
|
ok problem je aj inde
Od: julojulous
|
Pridané:
23.5.2012 17:01
problem je ze pcas platnosti neupgradovali na posledne mozne verzie aby sa dany kontrakt vyuzil ... takto to % vychadza v neprospech zmluvy ... zmluva a cenova hladina takto statom obstarana ale z casti ochranuje pred predrazenym obstaravanim po jednotlivych ministerstvach a organizaciach spadajucich pod ...
je lahke dat dokopy 3 vyssie CP a neporusit tým VO ...
samozrejme navyseny rozdiel v nakupe si deli podpisovac a dodavetel ...
|
|
Re: ok problem je aj inde
Od: alphie
|
Pridané:
23.5.2012 18:28
Ono ak nemate hardver, tak nie je velmi kam upgradeovat.
U nas este bezia PC s 256 MB RAM. Je tam XP, a so service pack-om 3 to je uz nie je co byvalo. No a Vistu alebo 7 tam clovek jednoducho nenapcha. By ste sa cudovali, kolko takych starych suniek este bezi na roznych uradoch.
|
|
Re: ok problem je aj inde
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.5.2012 19:18
z akeho dovodu by som mal pchat vistu alebo 7 na pocitac, kde mam zakupene XP? Za tie peniaze radsej kupim cely druhy pocitac, za slusny kancel pc aj s win7 som naposledy platil 430€. To mas 35,26 milionov (ak by ti nedali zlavu, co by ti nabeton ze dali pri 82k kusoch). Neexistuje aby clovek so zdravym rozumom hentaku zmluvu podpisal.
|
|
Re: ok problem je aj inde
Od: applejack
|
Pridané:
23.5.2012 19:59
lol, mas recht, ale naco ti je slusny kancelarsky pc, ked vacsina veci, ktore k zivotu potrebujes ti funguje cez telnet/ssh po intranete :)
plus minus ten jednoduchy vystup ti vytlaci aj wordpad :)
a tych par analytikov, co si aj spomenu ako sa aspon na 25% pouzivaju office aplikacie... ti si mozu za tu sumu dopriat aj kazdy den nove pc :)
|
|
Re: ok problem je aj inde
Od: 53-ka
|
Pridané:
25.5.2012 9:52
By som sa naozaj čudoval, ak niekde na dedine ešte prevádzkujú taký počítač...
V mestách majú celkom delá. Bratislavský šmejdi ktorí ich spravujú, každé 4 roky vymenia a zo starých, vyradených PC rozpredávajú diely ako nové!!!
Toto robia firmičky aj na ministerstvách a Úrade vlády.
Viem o čom píšem.
Tam sú zakázky minimálne na 50 PC jednorazovo...
|
|
fadfagg
Od: fadfa
|
Pridané:
23.5.2012 17:43
Pozabijat vsetky tieto spiny. Cim skor tym lepsie. Volil som LSNS a je to jedina skutocna strana pre SLovakov, Tato banda co je teraz aj ta co bola predtym nas dostane do situacie kde je Grecko.
|
|
pfffff
Od reg.: Masleyko
|
Pridané:
23.5.2012 17:50
heh to je uplne fuk co za soft kupuju .. ale tak pouziju 49% a idu kupovat rovnako 51% navyse ? co aj susedom davaju ? to je v pi...
|
|
5 znakov
Od: kopac
|
Pridané:
23.5.2012 19:55
hlavne ze idu zrusit 2 volne dni co prinesie 23 milionov a picus pociatek prehlasi ze kazdy milion je dobry ale ze 2x tolko vyjebeme za licencie to ho kokota nagelovaneho nesere
|
|
riesenie?
Od reg.: matagyula
|
Pridané:
23.5.2012 20:21
Citam prispevky, a prekvapuje ma kolki chcu vyvrazdit cely parlament :/
Co sa problemu tyka - nevyznam sa v politike, ale nemohli by obcania spisat peticiu, ktora by pozadovala aby o podobnych softverovych rieseniach vlada konzultovala s nezaujatou komunitou IT specialistov? Investovat peniaze za ktore chcu kupit licencie na upgrade do skolenia personalu aby vedeli pouzivat linux, alebo aspon open office/libre office? :S (ved maju licencie na W7, podla mna by to im v pohode vydrzalo 10rokov bez upgrade-u). Komercny softver instalovat len tam, kde ho naozaj vyuziju. Bolo by to pekne, spravme to :D
|
|
Re: riesenie?
Od reg.: leader
|
Pridané:
23.5.2012 21:32
konzultovanie s nejakou konzultacnou IT firmou... to znie ako dobry napad na tunel :)
|
|
Re: riesenie?
Od: kopac
|
Pridané:
24.5.2012 2:11
to si pis ze by to bol tunel
Keby sa zostavila rada na posudenie nakupu alebo vytvorenia softu , muselo by to byt naozaj nieco nezavisle. Ja to vidim na zastupitelov v slovenskych IT firmach (s kazdej len po jednom)+ profesorov IT z VS. Ich pocet by sa rovnal poctu zmrdov v parlamente. Takze 150 odbornikov by nam tu microsoft tazko preplatil. Dnes im staci preplatit jedneho skorumpovaneho ministra.
|
|
Re: riesenie?
Od: quix_
|
Pridané:
24.5.2012 7:28
a konzultacie by si vyfakturoval datalan - pre mna synonymum korupcie v it
|
|
Re: riesenie?
Od: ,jkshbccsvs
|
Pridané:
24.5.2012 8:05
A pripis si tam do zoznamu TEMPEST a ostatne firmy pod vplyvom Datalanu. Ceny, za ktore dodavaju statu su 2-4x vyssie, ako obvykle, ale nikoho to neserie.
Je to fakt taky problem porovnat zverejnene zmluvy s beznymi cenami, alebo je to zamer....
Treba to napisat jednoznacne, Ten obchod s Microsoftom je kradez a podvod a za to by toho, co to podpise v cine zastrelili na stadione.
|
|
Referendum
Od: M$soft
|
Pridané:
23.5.2012 20:53
Nesuhlasim s rozhodnutim vlady, ktora ma mna aj Vas ostatnych zastupovat.Ked teda bez mojho a Vasho vedomia rozhodli, nech teda nesu hmotnu zodpovednost za nehospodarne nakladanie s financnymi prostriedkami danovych poplatnikov.Na ine blbosti by bolo hned referendum, ale ked ide o Nase peniaze ,tak to zrazu nie je potrebne.
|
|
Re: Referendum
Od: laco.L
|
Pridané:
24.5.2012 11:52
referendum je dobry napad a pozrisa ako dopadlo ref. Kde bola riesena otazka kocesionarskycg polatkov . Ucast 23% a islo o peniaze kazdeho z nas. jE MI NA GRCANIE Z TOHTO SPROSTEHO NARODA. Dobre mu tak treba nam fica a dzurindu a im podobnych.
|
|
nech si to kupia
Od: mmxxx
|
Pridané:
23.5.2012 23:23
Nech si to kupia smradi. Ale potom povine kazdy upgrade na windows 8. Sak ich tie p*covinky rychlo prejdu.
|
|
luhdcbolavcwb
Od: jhewvfg
|
Pridané:
24.5.2012 8:08
Preco to musi byt tak komplikovane, ze na to, aby ukradol jeden milion, musi z statneho vrecka vyjebat 50 mega.
Nech to ukradne rovno /urobme zakon o beztrestnom kradnuti v statnej sprave/ a usetrime.
|
|
neuveritelne oyebavanie
Od: luke peterson
|
Pridané:
24.5.2012 8:38
alebo chcu mat len par kopii vo forote.
|
|
Ako .....a v butiku
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
24.5.2012 8:43
Vlada sa sprava ako ....a v butiku. Kupuje aj to co nepotrebuje, a k tomu za nase peniaze.
|