|   | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
          | 
    
          |   
      
   
    
      |   | 
      
        
        
        Je to tak a je to pravda        
                         
        Od: Drd         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 20:12                              
         
               
          
                 
Ako inak      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Je to tak a je to pravda        
                         
        Od: Najlacnejsi Telekom         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 20:18                              
         
               
          
                 
"...a jeden z najvyšších podielov využívania optických sietí v Európe"
 
 
K tomu uz nie je co dodat...      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Je to tak a je to pravda        
                         
        Od: dedoo         
        | 
        Pridané:
        30.5.2012 11:08                              
         
               
          
                 
mozno ma najvyssi podiel vyuzivania optiky, lebo optiku spravia iba tam kde sa im to oplati (kralikarne kde je najviac bytom na 1meter kablu)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Je to tak a je to pravda        
                         
        Od: dievcence         
        | 
        Pridané:
        30.5.2012 17:50                              
         
               
          
                 
sak mapuju len BA      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Je to tak a je to pravda        
                         
        Od: autovlak         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 23:19                              
         
               
          
                 
A co spravia, ked im tam vbehne liska?       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: Je to tak a je to pravda        
                         
        Od: lamka1         
        | 
        Pridané:
        31.5.2012 10:25                              
         
               
          
                 
Nemam rad tcom, ale ked som videl ceny DSL v australii, tak to je ina kava:
 
 
http://bit.ly/eb4rqQ
 
 
od 40EUR mesacne za DSL linku s 30GB limitom, nadhera :)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        .....        
                         
        Od: xvzf         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 20:13                              
         
               
          
                 
hej, najma najkonkurencnejsi :D      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        opovi        
                         
        Od: fgfgj         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 20:15                              
         
               
          
                 
Fuj, jdu blejt velebnosti.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        jasné        
                         
        Od: el nino         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 20:16                              
         
               
          
                 
že odmietol preukázať lebo nemá čo preukázať...telekomunisti jedni !!      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: jasné        
                         
        Od: mirecek from bužumbura         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 20:45                              
         
               
          
                 
Asi tak, nemaju to ako preukazat a este nechcu vyjst z toho ako debili. Tvrdit je jedna vec, preukazat je druha vec. Ved co cakat, z hnileho duba ani sova nevyleti.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: jasné        
                         
        Od: MuadDib         
        | 
        Pridané:
        30.5.2012 16:37                              
         
               
          
                 
A čo majú preukazovať?!
 
Ako správni kapitalisti by ťa mohli odkázať na cenovú ponuku dajakého mikrovlnkára, ktorý za naozaj najnižšie ceny poskytuje *pripojenie* do internetu.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: jasné        
                         
        Od: Arholo         
        | 
        Pridané:
        9.8.2012 0:47                              
         
               
          
                 
The truth just sheins through your post      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: jasné        
                         
        Od: Scha         
        | 
        Pridané:
        8.8.2012 8:35                              
         
               
          
                 
The accident of fndiing this post has brightened my day      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: jasné        
                         
        Od: Flowers         
        | 
        Pridané:
        10.8.2012 6:47                              
         
               
          
                 
My hat is off to your astute comamnd over this topic-bravo!      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        kua aj s telekomom        
                         
        Od: telekom_banda_curakov!         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 20:25                              
         
               
          
                 
typicke... fakt toto je presne obraz ako ktomu vsetkemu pristupuje tento ´´ISP´´   som rad ze mi u nich skoncila zmluva uz aj par krat volali a ponukali mi to ich dslko  za 20 eur ked som im povedal ze mam za 21 euro o mnoho rychlejsi net ponukla mi ta teta s sexy hlaskom v telefone dslko za 15 eur tak koho tu idu ojebavat? Slovač sprostu?  je fakt ze hodne ludi nema ani na vyber a ked chcu mat v dnesnej dobe doma net tak musia byt aj u tychto chumajov co sa da robit. monopol je monopol      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        presny opak je pravdou        
                         
        Od reg.: Lars Schotte         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 20:32                              
         
               
          
                 
nehovorme teraz o realnych cenach a mzdach, to by bola diskusia samozrejme este drvivejsia, ale staci len zebrat nominalne ceny, tak internet je na slovensku NAJDRAHSI v EU, mozno hnet po cypre.
 
 
cize ak oni tvrdia, ze tie ceny su najnizsie, tak potom ziju na spatnej planete, alebo v spatnej krajine, to su totalne bludy.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: presny opak je pravdou        
                         
        Od: ľuboš         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 21:23                              
         
               
          
                 
Keby si videl platy vrcholového manažmentu..., tak pochopíš, že oni už teraz žijú v komunizme...
 
 
Všetko  ako zadarmo, skoro,
 
      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: presny opak je pravdou        
                         
        Od: Gertrudo         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 23:59                              
         
               
          
                 
Iba ak sa sutrdis len na ceny a rychlosti dsl.
 
Inak, aj ked je to cudne a prekvapujuce, tak mame fakt lacny rychly internet, skus ist do gb, svedska, atd. za dvacku malokde dostanes 30 a viac megabitov s neobmedzenym mnozsvtom prenosu dat. A radsej ani nehovorim o kontrole obsahu stahovania ktora uz je v niektorich krajinach eu zavadena.
 
Takze akolkovek nepredstavitelne je to pre vacsinu slovakov zvyknutych nadavat na komplet vsetko co je na slovensku, a chvalit komplet vsetko co je na zapade, tak fakt co sa tyka internetu(mimo dsl) a slobody na internete sme na tom velmi dobre a to nadavanie nie je na mieste(respektive chvalenie zapadu).      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: presny opak je pravdou        
                         
        Od: typcy         
        | 
        Pridané:
        30.5.2012 0:40                              
         
               
          
                 
http://dopice.sk/2Ks      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: presny opak je pravdou        
                         
        Od reg.: roob_         
        | 
        Pridané:
        30.5.2012 7:06                              
         
               
          
                 
co tym chcel basnik povedat? 600kc za 25/2 je cca 23,5€ Ja platim za 50Mbit 16€. Tu na sk konkurencia je - v mestach. Kto im zato moze, ze sa nikomu nechce tahat kable inde a Tcom ich ma?      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: presny opak je pravdou        
                         
        Od: milan.ko         
        | 
        Pridané:
        30.5.2012 9:39                              
         
               
          
                 
Ano, ale presne o tom to je - telekom nemusel ani prstom pohnut a ma infrastrukturu a aj tak nasadzuje take nehorazne ceny, ze sa z toho ide clovek vykotit. A to nehovorim o urovni ich carrier sluzieb - inym operatorom pri pristupe k ich vedeniam kladu take polena, ze to az normalne nie je. A ich technici su casto neschopni, minule sme ich poslali identifikovat DSL pripojenie v jednej lokalite, ich technik mi este volal, aby si overil, co chceme urobit a ked tam nakoniec dosiel nejaky brigadnik, tak overil, ze telefon funguje a odisiel ... to je jedna neschopna banda cely telekom.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: presny opak je pravdou        
                         
        Od reg.: roob_         
        | 
        Pridané:
        30.5.2012 11:04                              
         
               
          
                 
ktokolvek mohol od statu kupit 51%, aj ty. Tak sa teraz nestazujte, chytte lopaty a nech sa paci kopat kable!      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: presny opak je pravdou        
                         
        Od: gfhfgnhgf         
        | 
        Pridané:
        30.5.2012 12:36                              
         
               
          
                 
mas aj nemas pravdu. co sa tyka kablov: sice "zdedili" kable ale v akom stave. udrzba tych prehnitych kablov je velmi draha vec. jeden znami robi pre tcom prave taketo prace a sam hovori ze tam tecu velke peniaze. pred par dnami menili ustrednu v petrzalke v 8 poschodovom panelaku pre jeden vchod (32 bytov) a cena vsetkeho vratane kabelaze bola tcomu fakturovana vo vyske 3000€.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: presny opak je pravdou        
                         
        Od: typcy         
        | 
        Pridané:
        30.5.2012 11:07                              
         
               
          
                 
25/2Mbit za 23,5 eur je za DSL vyborna cena. To ze mas 50Mbit za 16 eur po optike s tym nemozes porovnavat, najma z dovodu dostupnosti.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: presny opak je pravdou        
                         
        Od reg.: roob_         
        | 
        Pridané:
        30.5.2012 11:28                              
         
               
          
                 
tu ide o to, ci je konkurencia medzi poskytovatelmi interentu, a nie o technologie. A o ceny.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: presny opak je pravdou        
                         
        Od: Waqas         
        | 
        Pridané:
        9.8.2012 0:49                              
         
               
          
                 
I will be putting this dazizlng insight to good use in no time.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: presny opak je pravdou        
                         
        Od reg.: Lars Schotte         
        | 
        Pridané:
        30.5.2012 12:28                              
         
               
          
                 
slovensko - 40 eur pevna + internet 6 mbit/s (t-com)
 
nemecko - 19,90 VoIP + internet 16 mbit/s (telefonica)
 
 
este nejake otazkY?      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: presny opak je pravdou        
                         
        Od: Gertrudo         
        | 
        Pridané:
        31.5.2012 17:16                              
         
               
          
                 
precitaj si moju prvu vetu.
 
Mimo dsl mame fakt dobre ponuky, sice len v panelakoch, ale aspon nieco.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        hjmhhmh        
                         
        Od: jkmhhm         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 20:36                              
         
               
          
                 
ano v niektorych mestach je internet lacny, rychly a bez FUP no nie od tcomu, na dedinach je to uz horsie      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        T-KOKOT        
                         
        Od: cellfactor         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 20:49                              
         
               
          
                 
lacny je tak optik , aj to len v par lokalitach , dva roky som platil pre debilny net 256kb download 17eur teraz mi to zlacnili na 13 , je to uplna bieda nech to bud cele odkupi stat a nech da normalne ceny alebo nech vypadnu do pici       
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: T-KOKOT        
                         
        Od: Israel         
        | 
        Pridané:
        9.8.2012 3:02                              
         
               
          
                 
Tomu nerozumedm. Je1 mluvedm o tom jak si počedne1m je1. Ty neulhsoasedš s tedm jak si počednajed druzed. Nesouhlasit můžeme, ale pokud jedinfdm vfdsledkem tohoto neulhsoasu je pokažene1 ne1lada, negativned myšlenky a jinak s tedm nic dělat neumedme či nemůžeme, tak k čemu je dobre9 se tedm nechat rozčilovat. Každfd me1me nějakou slabšed a horšed stre1nku. S tedm něco dělat můžeme, když budeme chtedt.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: T-KOKOT        
                         
        Od: Hareesh         
        | 
        Pridané:
        10.8.2012 8:09                              
         
               
          
                 
Jistě je dobre9 nechat život pynuolt a bre1t si z něho poučened. Že někdo doke1že využedvat docela sprostě všech vfdhod, ktere9 se mu nabedzejed tak v tom se neshoduji. Mysledm, že dnes to dokazuje řada lided      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        veď ich nechajte        
                         
        Od: jaaaaaaaaaaaaj         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 21:03                              
         
               
          
                 
Klamstvo ako pracovnú metódu používajú mnohí - a niektorí menší už na to "dojeli". Konkurencia je prima - roky tu u nás nebola iná rozumná možnosť no teraz je na streche kábel miestneho poskytovateľa - u ktorého BUDEM mať po skončení viazanosti T-kapitalistu 10-krát rýchlejšie pripojenie za dvojtretinovú cenu.
 
Budem znamená už je rozhodnuté :)      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: veď ich nechajte        
                         
        Od: ľuboš         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 21:26                              
         
               
          
                 
súhlas, 100 x  opakovaná lož sa stáva pravdou.
 
 
sakra, čo to máme 100x opakovať, aby ste konečne pochopili, že sme najlacnejší?!
 
Váš Telekom.      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        okradanie        
                         
        Od: juromax2000         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 22:27                              
         
               
          
                 
ja osobne mam na dedine dslko (ved co ine ostava) ale chavalabohu po tkomackej linke mam zavedeny GTS internet akoze plna spokojnost nato  akej malej dedine zijem a t com ked ze vlastni tie siete a nemusi nikomu zato nic platit by si normalny clovek mysliet ze ponukne internet fakt najlacnejsie no ako ste sa mophli prresvedcit su to len zdieraci a monopol ktory chce vytazit najviac penazi ako sa to len da a dari sa mu to pre velku nevedomost az lenivost a hlupost slovenskej solocnosti si zistit alternativu a inu moznost      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Re: okradanie        
                         
        Od: trosku uber         
        | 
        Pridané:
        30.5.2012 16:19                              
         
               
          
                 
Síce sa nechcem zastávať Telekomu, ale nik na Slovensku by to nespravil inak. Každý habe len po peniazoch, každý na druhých ser..ie. Slovenský národ, ktorý stále a čoraz viac nadáva na SEBA SAMÝCH asi nikdy iný nebude. 
 
Ale k veci. Niečo stojí údržba, niečo stojí podpora užívateľom, sú tu ľudia, ktorých treba platiť, sú tu energie, ktoré treba platiť a veľa iného. Áno, DSL je predražené, ale zadarmo ti to nik nedá a nedal by si ani ty. Alebo sa mýlim?      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        to vam poviem ze najnizsie        
                         
        Od: boreca         
        | 
        Pridané:
        29.5.2012 23:47                              
         
               
          
                 
ked clovek od nich ziadal cennik za kolko predavaju konektivitu ste museli podpisat zmluvu v ktorej bolo stanovene podmienkou ze nezverejnite nikde tie ceny inak vam neposlali ceny... za 10Mbit chceli 30000sk sdph nie tak davno, uz veviem ci to bolo v eurach uz nepamatam... darmozraci, vtedy ich trebalo nahlasi ta telekomunikacny urad... oni velkoobchodne predalai za taku cenu a DSL 3Mbit za 800 pre zakaznikov... Ked sme zdielali ich DSL ako rezervu tak nam zacali rozezavat a viac sa liniek nedalo pripojit, ale ze mozeme predavat ich produkty...      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        dnes má meniny Ferdinand, zajtra Petronela        
                         
        Od: hocijak         
        | 
        Pridané:
        30.5.2012 6:44                              
         
               
          
                 
vsak germansky tunelari nenazrati. co ine by sa dalo od nich cakat. bola velka chyba statu predat podiel nemcurov. oni teraz hadzu astronomicke ceny, dividendy nexcy vyplatit a tuneluju co sa da. tiez som rad, ze uz od tych ruzovych svin nemam nic. pokial klienta cytaju, tak mu naslubuju kadeco, uz ked ho maju zazmluvneneho tak z neho cucaju nekalimi obchodnymi praktikami a nauctuju cloveku este aj to, ze zmurka. mali by zo slovenska uplne vypadnut, bodaj by skrachovali...      
             
                          
       | 
    
    
      |   | 
      
        
        
        Hnusný kapitalizmus        
                         
        Od: MuadDib         
        | 
        Pridané:
        30.5.2012 16:33                              
         
               
          
                 
Chyba sa zrejme stala tam, že štát sprivatizoval Slovenské telekomunikácie, resp. že ich nechal nerozdelené a že si neponechal telekomunikačnú infraštruktúru. (Pravda, potom by nebolo čo predávať...) ;-)
 
 
No ten kapitalizmus, aký tu presadzuje EÚ, je vyslovene odporný.
 
Prečo by si mal niekto púšťať na svoje linky iného, len preto, aby tu bola "konkurvencia"?! Nech si natiahne svoje vlastné... a hotovo!
 
 
Je to naozaj také strelené, ako keby som prišiel do veľkej strojárskej/stavebnej firmy a povedal, im: „Súdruhovia, rozhodol som sa vám konkurvovať, takže mi musíte požičať sústruhy/miešačky.“      
             
                          
       |