|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ten MS
Od: vajko
|
Pridané:
14.6.2012 7:40
všetko skurví...
|
|
Re: ten MS
Od: Aladin
|
Pridané:
14.6.2012 7:46
Kto dal mínus na ten ^ komentár je BFU :D
|
|
Re: ten MS
Od: PPATRIK
|
Pridané:
14.6.2012 19:16
Kto hľadal čo to znamená BFU je BFU
|
|
Re: ten MS
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 8:10
Prečítaj si celý článok!
|
|
Re: ten MS
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 9:24
Otázka: Kto začal prvý dávať do Skype reklamu?
Odpoveď: ´Softvér Skype začal zobrazovať reklamu na jar 2011 krátko pred akvizíciou Microsoftom...´
MS len zmenili formu.
|
|
Re: ten MS
Od: knjiCodo
|
Pridané:
14.6.2012 9:33
fakt #1: prvým formátom nasadeným najskôr len v niektorých krajinách boli grafické banery nachádzajúce sa v tabe Skype Home. (low processing power)
fakt #2: bude môcť ísť aj o flashovú animovanú reklamu. (high processing power)
a na kodovanie videa a ešte na poslanie sietou je treba najmä ten procesor, a určite nepotrebujem popri skype hovore vyhravať iPhone keď trafim 3 indianov do hlavy...
|
|
Re: ten MS
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 9:39
Spomínam to aj nižšie, je tu aj alternatíva. Nahoď si napr. Ubuntu (to určite zvládneš), a máš Skype bez reklám. A naviac MS bude ´skákať od radosti´, že má o užívateľa svojho plateného OS menej.
|
|
Re: ten MS
Od: Ubunťák
|
Pridané:
14.6.2012 12:07
Na Skype pre linux iba zatiaľ nie sú reklamy. Je dosť možné, že buď Microsoft vydá "nový" Skype pre Linux s reklamami (a viac-menej ničím naviac), alebo zruší Skype pre linux úplne...
Tak či tak, podpora Skype pre linux je už niekoľko rokov na úrovni hlbokého mrazu. A to začalo ešte dávno predtým, než bol Skype odkúpený Microsoftom. Veď si len porovnajte jeho súčasné verzie pre Windows a pre linux... obrovský rozdiel a jasná stratégia - akože "prémiový", lepší, novší Skype ponúkať iba užívateľom Windows.
Typický ťah Microsoftu, jasné, dá sa to pochopiť. Ale tým pádom je to aspoň pre mňa taktiež jasný signál, že od tohoto produktu ruky preč, nech by bol akokoľvek dobrý alebo zadarmo. Nemienim podporovať produkt, ktorý ma čo i len nepriamo nabáda používať nejaký konkrétny operačný systém, ktorý je naviac platený. A ak tam ešte začnú aj pridávať reklamy, tak ma to tým pádom už ale absolútne nezaujíma.
Nie, ďakujem, nechajte si to.
|
|
Re: ten MS
Od: Franto123
|
Pridané:
14.6.2012 13:08
Znamená to, že ty si za Skype platíš ?
Alebo ho máš zadarmo, tak ako my ostatní ?
Potom asi tá reklama bude akceptovateľná.
|
|
Re: ten MS
Od: Neplatič
|
Pridané:
14.6.2012 13:49
Nie, ja si za Skype neplatím. A mám ho zadarmo, teda aspoň zatiaľ sa dá povedať, že ho mám. No ale neviem, ak to takto pôjde ďalej, je dosť možné, že ho v blízkej budúcnosti prestanem používať.
Každopádne, reklama akceptovateľná nie je. Prečo by mala byť? Nechápem. Iné služby podobného typu nemajú žiadne reklamy. Nevidím najmenší dôvod, prečo by som to mal tolerovať v prípade Skype.
|
|
Re: ten MS
Od: hemendex
|
Pridané:
14.6.2012 13:56
konkurencne sluzby maju tiez reklamu.
|
|
To nevadi, poradime si....
Od: Miland
|
Pridané:
14.6.2012 7:46
len skopirujem prispevok co som k tejto teme dnes cital.
"Povinnost zadavatela reklamy je zaplatit za jej zobrazenie.
Povinnost prijimatela tej platby, je zaplatenu reklamu zobrazit.
Nikde nevidim povinnost citatela, navstevnika stranky, pouzivatela hociktorej sluzby, si tu reklamu nechat zobrazit, klikat na nu, citat ju, reagovat na nu, ci nebodaj si kupit reklamovany vyrobok.
Ubezpecujem Skype, ze jeho reklamy ma naozaj nebudu ziadnym sposobom obtazovat."
Takze asi tak.
|
|
titulok príspevku :-)
Od: blablabla
|
Pridané:
14.6.2012 8:11
dobijem si kredit za 5 euro a reklama je prec, celkom jednoduche
|
|
Attention, lame people!
Od: Zbabelec
|
Pridané:
14.6.2012 8:34
Ak by si si kredit dobíjal iba kvôli nezobrazovaniu reklamy, tak to by bolo dosť zbabelé...
Presne toto Microsoft chce. Takýchto "prihlúplastých" a naivných ľudí, ktorí všetko zožerú a platia aj za to, čo absolútne nemá žiadnu hodnotu.
Ak zaplatíš, iba ich v tom podporuješ. Potom sa nečuduj, že Microsoft vymýšľa takého odporné ťahy. Má na to totiž dobrý dôvod - stále sa nájdu ľudia, ktorí sú ochotní zaplatiť len tak pre nič za nič.
V tomto prípade by si k tomu prispel aj Ty. To chceš?
Keby sa takíto naivní ľudia nenašli, neboj sa, že by Microsoft niečo také robil. Veľmi rýchlo by ho prešli také hlúposti.
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: blablabla
|
Pridané:
14.6.2012 8:44
po prve, myslim ze by to slo aj bez urazok
a po druhe, za tych x- rokov co ho pouzivam si myslim, ze je to prijatelna cena, ja viem ze zadarmo je najlepsie, ale stale mohli zo skypu urobit trial alebo obmedzit este viac jeho funkcie a to by sme uz boli v pr..li
ten kredit predsa mozem pouzit a ked mi tam ostane posledny cent tak koniec a ten tam necham a reklama je fuc, fakt mas problem zaplatit za odstranenie reklamy 1 cent?
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: Man, LOL
|
Pridané:
14.6.2012 8:51
"fakt mas problem zaplatit za odstranenie reklamy 1 cent? "
To teda mám!
Je to vec princípu, nie prázdnej peňaženky. Odmietam platiť za niečo, čo nemá hodnotu. A neurobím v tomto prípade žiadne kompromisy.
"How, domluvil jsem" :)
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: siirii
|
Pridané:
14.6.2012 9:06
Skype nemá žiadnu hodnotu?
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: Yes, Yes, Yes
|
Pridané:
14.6.2012 12:18
Presne tak.
To isté, čo ponúka Skype a tvári sa akože je to niečo "prémiové" sa dá dosiahnuť použitím napríklad Jabber klientov, ktorí podporujú zvukovú, či video komunikáciu. Nič na tom nie je, je to jednoduché a zadarmo. Neviem prečo by si Skype nechával platiť za to, aby užívateľa neobťažoval reklamami, keď inde je to samozrejmé.
Je iná vec platiť si za prístup do verejnej telefónnej siete. To nie je zadarmo a tam poplatky majú zmysel. Aj iné služby, ktoré to poskytujú si za to účtujú poplatky, pretože to jednoducho inak nejde - telekomunikační operátori nepustia do svojích sietí nikoho zadarmo. V tomto smere Skype nekritizujem.
Kritizujem ich za ich politiku vopchať sa hlúpym ľuďom "do riti", ak to tak mám povedať a presvedčiť ich, že vlastne používajú niečo "prémiové", čo je hodné toho, aby si za to zaplatili. A to v žiadnom prípade nie je pravda.
Preto a práve v tomto zmysle Skype nemá žiadnu pridanú hodnotu navyše.
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: siirii
|
Pridané:
25.6.2012 12:21
Skype nemá žiadnu pridanú hodnotu? Čo tak 663 miliónov používateľov? Skype je v podstate štandard pre (video)telefonovanie cez Internet, väčšina ľudí ho už má a ťažko budeš asi klientovi/známemu/babke/frajerke/... vysvetľovať, nech si nainštaluje Jabber klienta, vytvorí si Jabber konto, atď. Navyše by to pravdepodobne fungovalo, len keby ste obaja mali verejné IP, čo sa stáva málokedy, zatiaľ čo Skype je špecificky navrhnutý na preliezanie cez všetky možné sieťové obštrukcie.
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2012 9:23
kriste pane ked uz pouzivas nezname slovicka nauc sa ich tvar. HOWGH
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2012 12:20
Beriem na vedomie.
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: iOvca
|
Pridané:
14.6.2012 10:06
Ani tie peniaze, ktorymi platis nemaju hodnotu...
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: ....
|
Pridané:
14.6.2012 11:44
how do you do?
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: Zbabelec
|
Pridané:
14.6.2012 14:01
> po prve, myslim ze by to slo aj bez urazok
Prepáč, ak sa Ťa to dotklo. Nechcel som nikoho urážať, ani Teba. Jediné čo som chcel bolo poukázať na to, akí sú mnohí ľudia hlúpi, naivní a leniví. Namiesto toho, aby si preskúmali možnosti a zvolili najlepšiu z nich si zvolia prvú z nich a bez akejkoľvek snahy preskúmavať možnosti.
Práve to je potom dôvodom podobných vecí ako tu v článku spomínaná reklama na Skype. Keby ľudia nesklopili uši a dokonca nehovorili, že to je normálne, tak by si Microsoft podobné veci nedovoľoval. Lebo by vedel, že niet na svete takých volov, ktorí mu na to skočia.
Ale tu nejde len o Microsoft a len o túto konkrétnu vec. Týka sa to celkového prístupu k otázkam, k problémom, ktorý je u mnohých ľudí značne "pribrzdený", nazvime to tak.
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: siirii
|
Pridané:
14.6.2012 9:05
Odporné ťahy? Hlúposti? Myslíš, že prevádzka Skype nič nestojí? Ty si určite presne ten typ človeka, čo by najradšej neplatil za nič a ukradne si aj appku za 0,79€, však?
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: jadro
|
Pridané:
14.6.2012 9:29
Prevádzka skype nestojí nič! keby si si prečítal ako funguje protokol pre skype, tak zistíš, že užívateľ skypu, ktorý ma verejnú IP, je nielen klient, ale aj server. Jednoduchšie povedané, je to samofungujúce, ak chceš využívať hovory v rámci skype.
Jediné náklady sú spojené s vývojom novšej verzie, nasranie tam reklamy, distribúcia balíkov na 2-3 serveroch sveta (cca xy MB subor), a prevádzka stránky skype. Toto všetko je pakatel oproti tomu, čo zarobia na reklame.
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: janino123
|
Pridané:
14.6.2012 9:43
odkiaľ máš takéto informácie?
servery, na ktoré sa prihlasuješ a ktoré ťa prihlásia do siete sú zadarmo? Či tu ideš tvrdiť, že sa prihlasuješ vďaka tomu, že sused je už prihlásený a on je tvoj server?
V niečom máš pravdu, ale štruktúra skype je trošičku iná, ako si myslíš. Tie servey majú a nie je ich málo. Program takisto nie je problém spraviť, ale vylepšovať protokol, testovať, aby to celé fungovalo nie je určite zadarmo. Je tam viac peňazí a rozumu ako by si človek myslel...
Musia mať brány, ktoré ťa dokážu spojiť s pevnými linkami, mobilmi. A samozrejme nejaký server, ktorý zachytáva zaujímavé videá, správy :D
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: ...
|
Pridané:
14.6.2012 12:06
Pokial by si nebol blby a zistil si to, tak vies, ze tvoj HW a celkovo PC je uzol. Cize ty pri volani prepoziciavas svoj vykon, tym elektrionu, ktoru platis a dokonca aj traffic vseobecne , co pri FUP robi tiez svoje. Takze to co povedal, ze na tu externu prevadzku je minimum nakladov.
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: dDqdQAW
|
Pridané:
14.6.2012 19:54
To on vie, ale snazi sa ti povedat to, ze servery prevadzkovane tvorcami Skypu su potrebne, aby si sa do siete mohol vobec prihlasit, co myslis kde je ulozene, kolko mas kreditu, tvoje kontakty a nastavenia profilu?
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: jadro
|
Pridané:
14.6.2012 12:38
Ak ide o prihlasovanie a overovanie, tak tie servere zváladajú statisícky požiadaviek, pretože server negeneruje veci, iba overuje statické veci: pošleš mu prihlasovacie meno, server pozrie do DB, či všetko súhlasí, odpoveď je že ťa prihlási do P2P siete.
Triviálna vec pre server, čo zválada miliony transakcií. Obyčajný rackový server, čo si kúpiš na Slovensku vie zvládnuť v pohode 500 menších stránok s dynamickým obsahom a odolať aj DDOS útoku ak je trošku šikovný admin.
niečo málo o skype protocole z wikipédie:
Peer-to-peer architecture
Skype was the first peer-to-peer IP telephony network,[2] requiring minimal centralized infrastructure.[citation needed] The Skype user directory is decentralized and distributed among the clients, or nodes, in the network.
The network contains three types of entities: supernodes, ordinary nodes, and the login server. Each client maintains a host cache with the IP address and port numbers of reachable supernodes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Skype_protocol
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: ja.
|
Pridané:
14.6.2012 14:59
Od zaciatku tohto roka Microsoft zacina rusit supernody a nody na volnom internete a presuva ich k sebe do datacentra. (Srandovnou vecou je, ze bezia na Linuxe).
Teda prevadzka Skype uz nieco stoji. Takto sa nam trafic medzi telefonujucimi dostava pod kontrolu, novinkou je, ze law enforcement bude mat pristup k hovorom, ktore doteraz nedokazali rozsifrovat.
Skype sa nam vyvija...
|
|
To som nevedel
Od: Zaskočený
|
Pridané:
14.6.2012 15:13
Skype sa vyvíja, áno - k horšiemu.
Nevedel som o tej centralizácii. Dobré je na tom aspoň to, že supernody sa teda, aspoň údajne, zrušia... časom ... možno...
To, že Microsoft bude tým pádom mať pod palcom všetky hovory však za to podľa mňa nestojí. No podľa Microsoftu hej... hmm ... ktovie čo všetko, aké dohody s vládou USA sú za tým.
Každý by si mal dvakrát rozmyslieť, či bude používať taký produkt, do ktorého čím ďalej tým menej vidí...
Najradšej by som sa tomu z princípu na míle vyhol. Len problém je v tom, že dosť ľudí stále má IBA Skype... To sa musí najprv zmeniť...
|
|
Re: Attention, lame people!
Od reg.: foobar0
|
Pridané:
14.6.2012 9:46
Nema ziadnu hodnotu? Ja robim cez Skype hovory do aspon styroch krajin sveta. Kebyze mam prestat pouzivat Skype, neplatim pat eur, ale patdesiat. Si uvedom, ze vyvoj a prevadzka nie su zadarmo.
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 9:51
Čo sa čuduješ. Lámky uvidia nové čudo v službe, ktorú používajú zadarmo. Tak sa toho boja, lebo čo ak by náhodou boli ich mozočky úbohé ovplivnené reklamou? Jááj, pomóóóć, máme reklamu.
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: To meno nikoho nezaujíma
|
Pridané:
14.6.2012 12:23
Každopádne, si úplne mimo a absolútne nemáš potuchy o tom, čo hovoríš.
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: blabla
|
Pridané:
14.6.2012 12:55
Ty "Lámka" dalsi expert co pouziva slova, ktore nepozna a este ti aj unikla pointa diskusie.
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 16:54
Lámka - zdrobnelina od slova lama
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 16:56
...a myslel som to pejoratívne. Prečo by som nemohol používať poslovenčené slová s obmenami.
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: pleskavica
|
Pridané:
14.6.2012 17:03
Lámka je podagra.
sk.wikipedia.org/wiki/Dna
zdrobnenina od lama, by mohla byt lamka.
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 17:11
Lama v hore uvedenom príspevku nie je spisovné slovo. A tak si ho môžem upravovať ako chcem. Až v jazykovednom ústave upravia jeho používanie, potom ho budem používať ako ´Slovenčina káže´. :)
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: Unexist
|
Pridané:
15.6.2012 1:42
Lama je spisovne slovo Ty blb. Je to nazov zvierata.
http://sk.wikipedia.org/wiki/Lama
Je vazne trapne ako si niekto snazi ospravedlnovat vlastnu blbost. :D
|
|
Re: Attention, lame people!
Od: Skypista
|
Pridané:
14.6.2012 12:31
Neviem teraz ako to myslíš. Voláš do tých krajín na normálne telefóny, mobily? V tom prípade jasné, že to má zmysel a jasné, že je to lacnejšie.
Ale nie je to vecou alebo "vymoženosťou" Skype. Je to umožnené cez Skype, tak ako aj cez zopár ďalších služieb, cez ktoré sa dá spojiť s normálnymi telefónmi a mobilmi cez internet. S tým Skype nič nemá spoločné, sám možnosť takýchto spojení nevytvoril, tá tu existovala už dávno pred ním.
Skype si jednoducho zaplatil za prístup do verejnej telefónnej siete a potom to užívateľom umožňuje za poplatok využívať. Nie je na tom nič nové, nič svetoborné, nič objavné, nič jedinečné. Skype je iba jednou z možností, ako sa k tomu dostať.
Preto nemá žiadnu pridanú hodnotu oproti iným službám, ktoré ponúkajú presne to isté. Inými slovami - nepotrebuješ Skype, aby si mohol cez internet telefonovať do zahraničia lacnejšie.
Comprende, amigo? :)
|
|
Nepochopim
Od: Cinsky.Zid
|
Pridané:
14.6.2012 8:29
Nepochopim staznosti, ze Skype bude zobrazovat reklamu, kurva mate zadarmo sluzbu kde mozete v podstate kvalitne komunikovat aj s videom worldwide.
Ako uz bolo spomenute kupte si kredit a drzte huby.
Alebo napiste vlastny soft, vybudujte infrastrukturu, a altruisticky to poskytujte zdarma a bez reklam.
|
|
Re: Nepochopim
Od: aaaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
14.6.2012 8:39
Zadarmo? A ta velka prevadzka ked som supernode je co?
|
|
Snaž sa pochopiť
Od: Clovek rozumny
|
Pridané:
14.6.2012 8:48
To, čo Skype poskytuje nie je v žiadnom prípade jediná a nenahraditeľná služba. Nemá absolútne žiadny atribút jedinečnosti, okrem toho, že začína byť pekne užívateľsky nepríjemná a nehanebne naviazaná na služby a celú obchodnú stratégiu Microsoftu. A tým pádom si vôbec nemá právo nárokovať na akékoľvek spoplatňovanie alebo obmedzovanie.
Skype je okrem toho dosť mizernou službou na zvukovú alebo video komunikáciu cez internet, čo sa týka kvality. Ak skúsiš použiť zvukový alebo videohovor cez Jabber s nejakým poriadnym klientom na oboch stranách, máš veľkú šancu, že kvalita zvuku a videa bude výrazne lepšia.
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: siirii
|
Pridané:
14.6.2012 9:08
Hej a máš tiež oveľa väčšiu šancu, že človek na druhej strane nebude tušiť, čo Jabber je a ak aj bude, tak to nebude fungovať.
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: Dobrý postreh
|
Pridané:
14.6.2012 12:39
Áno, to je presne ten problém. Málo ľudí pozná alternatívy.
Skype je rozšírený, má veľa užívateľov, preto je taký silný. Preto je tiež také zložité, aby si ľudia uvedomili, že to zďaleka nie je jediný program na komunikáciu cez internet.
Ale treba sa snažiť. Nič iné ako trpezlivosť nepomôže. Musí začať zopár jednotlivcov používať niečo iné, lepšie... a časom sa to chytí.
Ale treba veľkú trpezlivosť. Veď si len porovnajte podobnú situáciu v operačných systémoch - tam doteraz panuje Windows, čo sa týka počtu používateľov. Aj keď na to nie je absolútne žiadny dôvod. Jednoducho, ľudia sú leniví ako psi, ak to mám neslušne povedať, aby si uvedomili, že to naozaj ide aj inak, lepšie, a dokonca v niektorých prípadoch zadarmo. Treba mať v tomto smere čisté zmýšľanie a neprikyvkávať väčšine len kvôli pohodlnosti... A nabádať ďalších, aby si to uvedomili tiež.
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: b2un0
|
Pridané:
14.6.2012 13:10
Možno všetci ľudia nie sú študenti s prebytkom voľného času a radšej zaplatia rozšírené a funkčné riešenie, ako by mali platiť svojím časom za nejaký bazmek.
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: ...
|
Pridané:
14.6.2012 13:36
A sme znovu pri lenivosti. Ak robis v jednom kuse a odzrkadluje sa na to na adekvatnom palte, tak si vyrobok kupis lebo ta nezaujima cena. Ak makas a prachy nemas, robis nieco zle. Ak nemas prachy, zvecsa riesis alternativy - resp riesis alternativy z principu.
Chapem ludi, co sa nechcu babrat s nastavovanim a radsej si zaplatia uz hotovu variantu. Lenze tento fakt skodi len im samotnym, lebo ked to tak robis stale zvecsa o par rokov si neschopny nieco nastavit sam.
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: Kamokere
|
Pridané:
14.6.2012 14:19
Určite, nie všetci ľudia sú študenti. A nie všetci ľudia majú prebytok voľného času.
Je jasné, že použiť rozšírené a funkčné riešenie je stále jednoduchšie a lepšie.
No platiť za niečo, čo nemá reálnu hodnotu tiež určite nie je v poriadku. V tomto smere by som rozlišoval medzi funkčným a rozšíreným riešením a medzi platenými riešeniami. Pretože jedno ani zďaleka nemusí implikovať druhé.
Ak sa však bavíme o Skype a jeho alternatívach, tak v tejto oblasti existujú hotové a funkčné riešenia, ktoré sú neplatené. Na ich použitie pritom netreba žiadne väčšie zručnosti ako na používanie Skype.
Ak si niekto namiesto toho zvolí platený variant len preto, lebo nemieni stráviť asi tak 1 minútu času informovaním sa o iných možnostiach na internete, tak nech sa nehnevá, ale je to človek lenivý (homo desidiosus). A práve vďaka takýmto individuám si Skype a Microsoft môže robiť to, čo robí. Pretože vie, že sa nájde dosť takých, ktorý ho budú podporovať.
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: ja.
|
Pridané:
14.6.2012 15:01
Ono je to strasna mentalna namaha pustit gmail (ktory aj tak 90% ludi uz ma), kliknut na chat a potom na ikonku kamery...
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: I tak še da
|
Pridané:
14.6.2012 15:14
LOL :)
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 17:08
Mať gmail tiež nie je žiadna výhra. S takými licenčnými podmienkami ako majú oni. To už Microsoft má lepšie. Viď. cloud. Naviac je verejne známe, že Google nemá problém poskytovať informácie klientov tretím stranám.
A preto od gmailu ruky preč.
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: ja.
|
Pridané:
14.6.2012 17:26
Odkial mas, ze poskytuju informacie klientov tretim stranam? Google je jedna z mala firiem, ktora je tvrda aj k ziadostam statnych organov, nietoze k tretim stranam.
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 17:55
Tajné služby USA nie sú tretia strana? Ó nie, oni si myslia že sú prvá a môžu všetko. A my všetci že máme slúžiť záujmom ich vládcov, tých skutočných čo poťahujú za špagátiky.
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: mordechaj
|
Pridané:
14.6.2012 17:56
podla mna su za tym zidia.
ti nikdy nespia!
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 17:58
Schválne som nechcel menovať. To tu vznikne ďalšia diskusia. ;)
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: simsalabim
|
Pridané:
14.6.2012 12:10
menuj konkretnych klientov a jabber servery, ktore ponukaju vyrazne lepsiu kvalitu audio a video oproti skype.
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: SIPista
|
Pridané:
14.6.2012 12:45
No, ja osobne Jabber až tak nepoznám, ale viem jedno. Komunikácia prebieha medzi klientmi a je na servri nezávislá. Preto aj kvalita audia a videa závisí výlučne na klientských programoch. Server môže byť hociaký, hoci gmail.
Čo sa týka klientov, tak ... naozaj, Jabber veľmi nepoznám, akurát tak Pidgin, Empathy, Kopete. Tam tá kvalita ale nie je nič moc. Nevravím, v porovnaní so Skype je možno aj lepšia, ale ... stále je to nič moc.
Skôr mám skúsenosti so SIP protokolom a tam existuje celkom pekný klient, ktorý sa volá Blink. Ten umožňuje naozaj slušnú kvalitu zvuku, ... Čo sa týka videa, tak tam to až také ružové nie je. V tomto smere myslím, že Skype umožňuje lepšiu kvalitu ako všetky menované programy.
Čo ale samozrejme neznamená, že neexistujú programy, ktoré sú lepšie. Anyone?
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: ja.
|
Pridané:
14.6.2012 15:05
Google talk (klient - webovy gmail, server neriesis).
Celkom dobru kvalitu audia ma Viber, ktory sa neuveritelne dobre drzi aj pri pripojeni cez EDGE.
|
|
Re: Snaž sa pochopiť
Od: Peter9999
|
Pridané:
14.6.2012 15:22
Ako pozeram tak ten Viber je iba pre smartfony a funguje iba medzi pouzivatelmi, ktori tiez maju Viber. Cize napriklad z PC s tym nikomu nezavolam. Ale ajtak je to lepsie ako nic. A zadarmo.
|
|
Re: Nepochopim
Od: Miland
|
Pridané:
14.6.2012 9:14
"Ako uz bolo spomenute kupte si kredit a drzte huby. "
Ozval sa zamestnanec?
Nezaplatim a nebudem drzat hubu.
Tak ako vsetko, aj skype sa da dodrbat.
Bude ma pouzivateloch do akej miery to budu trpiet.
Ked to prezenu, odidu a MS si moze lizat labu.
Nie je zas az taky velky hrdina aby si to mohol dovolit.
Bude velmi pozorne sledovat a snazit sa nenasrat ludi viac ako znesu.
Drzat hubu moze akutar tak MS, nikto ho nenutil kupit skype.
Alebo ano?
Predtym to fungovalo slusne a odrazu sa neda?
Ziskat investiciu spat za "mesiac"?
A my nadavame ze niekto na Slovensku chce byt milionar za tyzden.
|
|
Re: Nepochopim
Od: Unexist
|
Pridané:
15.6.2012 1:48
Sorry, klikol som Ti omylom na minus. S prispevkom suhlasim.
|
|
error 404
Od: Alino
|
Pridané:
14.6.2012 8:36
moj vtipny prispevok zmizol
|
|
Re: error 404
Od: m1Chi
|
Pridané:
14.6.2012 8:41
asi sa urehotal k zmazaniu:)
|
|
Bude Tesik nem
Od: Eugen Ojöbyn
|
Pridané:
14.6.2012 8:44
Môže ísť aj o flashovú reklamu... Už sa teším na Ivetku keď budú ďalšie voľby. ..A či sme medzi tymy 55 trhmi, nemusíme mať obavy, tzv vyspelé krajiny tam budú všetky a hlavne tie kde politici cálujú za reklamu milióny.
|
|
Re: Bude Tesik nem
Od: Srandičky, srandičky
|
Pridané:
14.6.2012 8:58
Mimo tému, ale Ivetka bude asi ťažko kandidovať v akýchkoľvek budúcich voľbách. Z SDKÚ vystúpila, do inej strany nevstúpila, vlastnú nezaložila a viackrát sa nechala počuť, že na prezidentku kandidovať nebude.
Neviem ako vy, ale ja by som jej v tomto celkom veril. A veľmi si neviem predstaviť, kde by ešte mohla kandidovať... a už vôbec si neviem predstaviť prečo.
|
|
Re: Bude Tesik nem
Od: Tibor Chren
|
Pridané:
14.6.2012 9:09
Ale áno mohla by kandidovať, na post p1ča roku 2012.
|
|
Re: Bude Tesik nem
Od reg.: Tuzianus
|
Pridané:
14.6.2012 10:14
To si zrejme myslel Tomanovu, nie?
|
|
Re: Bude Tesik nem
Od: Unexist
|
Pridané:
15.6.2012 1:50
Keby sa prihlasili obe, tak by obe skoncili na prvom mieste. Jedna 3,14ča vacsia ako druha.
|
|
Re: Bude Tesik nem
Od: ...
|
Pridané:
15.6.2012 8:12
matemtaticky si odporujes ;)
|
|
Všetký negatívne naladeným krytikom
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 9:16
Nezabúdajte prečo pôvodní majitelia Skype predali. Potrebovali $. Microsoft im ich dal. A teraz len chce, aby sa mu vrátili. Ten jeden banner s reklamou sa dá rozdýchať. Čo ak by pôvodný majiteľ službu zrušil, lebo mu neprinášala očakávaný zisk. To by ste nadávali na koho?
|
|
Re: Všetký negatívne naladeným krytikom
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 9:22
A aby som nezabudol. Reklama bude len v Skype pod Windows. Čiže kto nepoužíva ich OS, môže mu to byť ukradnuté. Veď tu máme aj Linux, BSD, atď. :)
|
|
Re: Všetký negatívne naladeným krytikom
Od: Miland
|
Pridané:
14.6.2012 9:29
Co by bolo keby....boze to su teorie.
Ak by sluzbu zrusil, nasla by sa ina a ver ze velmi rychlo.
nakoniec by ju ani nezrusil, lebo po takom vyhlaseni by sa o nu zaujemci pobili.
Ma totiz obrovske mnozstvo "dusi" a to je dnes velmi ziadany artikel.
Takze ani teoreticky nemas pravdu.
Co je to "ocakavany zisk"?
Ak je nieco v zisku, tym je myslene ze si to na seba zarobi a este aj generuje zisk navyse, tak je to ok.
Ze je niekto nanazraty a chce viac a viac uz nie je chyba sluzby, ale ludi.
Ked taku sluzbu kupi niekto este nenazratejsi, tak sa to zakonite niekde prejavi a reakcie na seba nedaju dlho cakat.
Normalne ako pri kazdej zmene a uplne vsade.
predychame a uvidime.
Ak bude otravna, ideme niekde inde.
Kolobeh zivota....
|
|
Re: Všetký negatívne naladeným krytikom
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 9:45
Veď práve. Komu sa nepáči, má 3 možnosti:
1. Nepoužívať Skype zadarmo, ale platiť si.
2. Používať Skype pod iným OS ako je MS Windows.
3. Nepoužívať Skype ale inú alternatívu.
Tak načo sa nad tým vzrušovať ako keby nebolo na výber. Pikačujte ďalej a čumte na reklamy alebo spravte niečo jednoduché preto aby ste ich tam nemali.
|
|
Re: Všetký negatívne naladeným krytikom
Od: Alino
|
Pridané:
14.6.2012 12:50
navrhujem prefarbit si fixkou monitor na mieste kde je ta reklama.
|
|
Re: Všetký negatívne naladeným krytikom
Od: pica
|
Pridané:
14.6.2012 14:25
nominujem totok na napad mesiaca jun.
|
|
haloo
Od: pica
|
Pridané:
14.6.2012 13:20
je to dobra sluzba a ak niekoho obtazuju reklamy, pokojne moze ku konkurencii.
kde je kurva problem?
|
|
Re: haloo
Od: NoProblem
|
Pridané:
14.6.2012 14:34
Žiadny problém. Niekto tu vravel o nejakom probléme? Ja napríklad už dávno používam SIP a odporúčam to vrelo každému. Klientov je kopec a kvalita zvuku / videa záleží iba na nainštalovaných kodekoch. Je tiež možné zriadiť si prístup do tradičnej telefónnej siete, dostanete aj vlastné číslo... takže ... paráda.
Ou a ... aby som nezabudol. Väčšina klientov ktoré poznám nemá reklamy. Veľa z nich je open source a sú dostupní aj pre také platformy ako napríklad Android, takže ešte lepšie. To len tak, na okraj. :)
No a Ty ... nechem Ťa nazvať tak, ako si sa pomenoval sám ... Ty, čo si napísal ten príspevok hore, na ktorý reagujem ... mohol by si používať menej tých k-words a p-words, čo povieš?
|
|
Re: haloo
Od: pica
|
Pridané:
14.6.2012 14:37
inac dakujem za tvoj zaujem, ale preco sa kurva nestaras o vlastny slovnik?
|
|
Re: haloo
Od: NoProblem
|
Pridané:
14.6.2012 14:59
> inac dakujem za tvoj zaujem, ale preco sa XXXXX nestaras o vlastny slovnik?
Prepáč, že som trošku pozmenil Tvoj príspevok, ale ako vidíš, mne nie je jedno aké slová používam.
Zato Ty sa zdáš byť nepoučiteľný. Ja sa starám aj o Tvoj slovník preto, lebo Ty sa očividne o neho nestaráš... A pri všetkej úcte, nezaškodilo by Ti to.
|
|
Re: haloo
Od: pica
|
Pridané:
14.6.2012 15:34
chojte do pice, ujo.
|
|
Re: haloo
Od: pica
|
Pridané:
14.6.2012 15:42
a este volaco ujo. s
kor ako moj slovnik by ta malo trapit to, ze si sa do jednej diskusie najebal pod desiatimi nickami.
|
|
Re: haloo
Od: NoProblem
|
Pridané:
14.6.2012 17:25
Blahoželám k prvému príspevku bez k-words a bez p-words! Začínaš robiť pokroky. Ešte ti tam ostalo jedno j-word, ale ... to sa dá nejako vydržať, veď ... koniec koncov nikto nie je dokonalý.
BTW: Ja som použil viac mien, áno, lebo sa mi to zdá aspoň väčšia sranda. Máš niečo proti tomu? Ak áno, tak na Tvoju vlastnú počesť začnem odteraz používať iba jedno meno. Môžeš si dokonca vybrať aké. Ale iba slušné, poprosím. :)
|
|
Re: haloo
Od: pica
|
Pridané:
14.6.2012 17:41
navrhujem "Jebo z lesa"
dohodnute?
|
|
Re: haloo
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 17:57
Ak sa tu viac diskutujúcich vyjadruje slušne ešte neznamená že sšetci sú jeden ujo. A dúfam že s tých vulgarizmov vyrastieš.
|
|
Re: haloo
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
14.6.2012 18:00
Nejak mi vynecháva klávesnica. Oprava: ... sú všetci...
|
|
Re: haloo
Od: pica
|
Pridané:
14.6.2012 18:11
o to vobec nejde.
vsak to aj sam priznal.
da sa to lahko detegovat z formy, obsahu a upravy textu.
ja fakt nerozumiem, preco niekto riesi ineho slovnik. nech si to strci za klobuk, nemam hnidopichov rad. a este k tomu chytrych ako tranzistorak.
|
|
Re: haloo
Od: NoProblem
|
Pridané:
14.6.2012 18:49
Tak ešte raz.
Ja nemám záujem o slovné naťahovačky. Iba som Ti povedal, aby si sa zriekol neprimeraných slov. Či to urobíš, je čisto na Tebe a je to len a len Tvoja vizitka.
A ak nie si schopný zniesť kritiku, tak sa to nauč, zíde sa Ti to do života.
Nechápem, čo si čakal... že Ti tu na to nikto nič nepovie? Tak to sa našťastie mýliš. Uvedom si, že tu už nie sme na základnej škole.
Môžeš to ignorovať, samozrejme. Môžeš sa z každého vysmievať, jasné. Ale legitímnosť kritiky na Tvoju adresu poprieť nemôžeš. Presne tak, ako som ja nepopieral, že som prispieval pod viacerými menami. Avšak zároveň Ti popri tom všetkom nenadávam do nejakých tranzistorov...
|
|
Re: haloo
Od: pica
|
Pridané:
14.6.2012 21:59
jdi do prdele, Sašo.
|
|
Emanuel.
Od reg.: Kvetoslav
|
Pridané:
14.6.2012 13:21
Prajem vam nech vam daju reklamu do Linuxu, aby ste si uvedomili ze vyvoj softveru nie je zadarmo ;-)
Pekny den
|
|
Re: Emanuel.
Od: Linuxák
|
Pridané:
14.6.2012 14:50
Ďakujeme za prianie, nápodobne.
Inak ja si plne uvedomujem, že vývoj softvéru nie je zadarmo. Je úplne legitímne pýtať si peniaze napríklad za vývoj programu, ktorý ovláda špeciálny rezací stroj, ktorý teraz nedávno po prvý krát vyrobili a ešte neexistuje žiadny program, ktorý by to dokázal. Tam je to na mieste.
Ale to, čo robí v poslednom čase Skype a už dlhší čas Microsoft je, až na málo výnimok, úplny výsmech programovaniu. Tam sa to ani nedá nazvať vývoj... to je "blúznenie hlúpostí" za účelom zisku. Nič viac.
Namiesto toho, aby v Skype využili už existujúce voľné a otvorené technológie a štandardy si začnú hrabať na vlastnom piesočku, vytvoria si vlastný, uzavretý protokol a tvária sa, že majú niečo prevratné, nové, najlepšie na svete a chcú za to ešte aj peniaze.
Pritom zbytočne robia ešte raz to, čo už raz pred nimi urobil niekto iný. A naviac, typicky to urobia horšie. To je úplne zvrátená ideológia a aspoň ja ju teda ani náhodou nemienim podporovať.
|
|
co ja viem...
Od: raketa
|
Pridané:
14.6.2012 13:58
to ked nieco kupi MS tak to posere, ale nie az tak ako Google ked nieco skupi... podobne dopadol napriklad aj youtube...
|
|
Kapitalisti všetko poserú
Od: MuadDib
|
Pridané:
15.6.2012 10:22
Ale veď toto zrejme bude len v tých najnovších verziách Skypu, či nie?
Tak to si potom stačí nainštalovať staršiu verziu a hotovo... a nech si Skype otravuje len hlupákov!
Ideálnou verziou by bola beta verzia 5.0.0.105, nainštalujte si administrátorskú šablónu pre Skype a zakážte zisťovanie nových verzií a automatickú aktualizáciu.
Síce tam nebudú tie otravné obrázky v zozname kontaktov a sem-tam aj ďalšie nepodstatné veci, ale zase dostanete naspäť možnosť vyhľadávať používateľov, ktorú Skype úmyselne odstránil kvôli dohode s Facebookom, aby mu naháňal nových používateľov.
Presne vtedy sa začalo dosieranie Skypu. Skype neodstrihne starších klientov, neurobil to ani pri spätnom rozbore jeho kódu a protokolu.
|
|
Re: Kapitalisti všetko poserú
Od: Zatiaľ
|
Pridané:
15.6.2012 10:45
> Skype neodstrihne starších klientov, neurobil to ani pri spätnom rozbore jeho kódu a protokolu.
Tak dajme tomu, že doteraz tomu tak bolo. Ale hovoriť, že sa to nestane v budúcnosti je odvážne. Microsoft má dlhoročné skúsenosti s podobnými biznis praktikami.
|