|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kopirka
Od: psychoooťť
|
Pridané:
28.6.2012 10:59
Noo však zas skopiruju niečo od apple a bude sa dariť...
|
|
Re: Kopirka
Od: Reverend Camden
|
Pridané:
28.6.2012 11:35
Design možno okopirovali, ale toto neskopčia nikdy
http://dopice.sk/31e
|
|
Booky
Od: Kapor z Vane
|
Pridané:
28.6.2012 11:02
Keby mali ultrabooky monitor 13" a tři pade, tak by som si ho kupil, inač nie...
|
|
Re: Booky
Od reg.: yntelygent
|
Pridané:
28.6.2012 11:10
Tiež sa mi páči to ich zhodnotenie, že je to kvôli 0,7 palca. Jednoznačne trafili klinec po hlavičke :)
|
|
Čomu sa čudovať?
Od: Igona
|
Pridané:
28.6.2012 11:25
Neviem čo očakávali. Pri takej cene človek radšej pouvažuje o Apple, ktoré majú rozhodne lepšie rozlíšenie displeja a aj kvalitatívne prevedenie. Nehovoriac o popularity faktor...
|
|
Re: Čomu sa čudovať?
Od reg.: jeblina
|
Pridané:
28.6.2012 12:21
suhlasim s tvojim nazorom ale niektori ti dali minusko lebo podla pismena na zaciatku mena si zrejme ovca :)
|
|
Re: Čomu sa čudovať?
Od: vajko
|
Pridané:
28.6.2012 12:43
nechápem prečo je ovca? Preto, že si chce kúpiť produkt od Apple? Ach bože, kedy už konečne vyrastiete. Môže si kúpiť, čo sa mu páči a ovca bude len vo vašich trápnych očiach. To je len nejaký divný trend retardovaných detí. Moje peniaze, môžem si s nimi robiť čo len chcem a kúpiť si pre vlastné potešenie čo len chcem, kedy to už konečne všetci pochopíte ?!?
|
|
Re: Čomu sa čudovať?
Od: RIKK
|
Pridané:
28.6.2012 13:09
ak by si mal spolubyvajuceho apple fanatika, tak pre teba slovo iovca dostane novy rozmer. mne je tak isto jedno, nech si kupi co len chce, ale kazdy apple fan NONSTOP apple apple apple, tak nech sa necuduju ze na nich clovek ktory nema orgazmus ked pocuje apple z vysoka s.re.
|
|
Re: Čomu sa čudovať?
Od: vajko
|
Pridané:
28.6.2012 13:39
ja rozumiem. Fanatizmus je zlý v akejkoľvek oblasti, ale keď niekto povie, že si chce kúpiť iPhone, Macbook alebo iPad hneď je ovcou. To fakt nikoho nikdy nenapadlo, že si to chce kúpiť lebo na to má a páči sa mu to? Osobne nemám vo vlastníctve žiaden produkt od Apple (mám len firemný telefón iPhone a ten nie je samozrejme môj). Pre svoju prácu ako admin potrebujem hlavne Win a Linux, takže je to pre mňa zbytočný luxus. Ale nemám problém uznať, že napr. Macbook sa mi páči a aj OS je výborný, najmä pre BFU. Ja tomu jednoducho nerozumiem prečo by som mal byť ja alebo niketo iný kvôli tomu ovca. Nejako mi tam chýba logika...
|
|
Re: Čomu sa čudovať?
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
28.6.2012 14:09
logika a apple prave nejdu dohromady.. takze tvoje zavery su spravne
|
|
Re: Čomu sa čudovať?
Od: RIKK
|
Pridané:
28.6.2012 17:33
"To fakt nikoho nikdy nenapadlo, že si to chce kúpiť lebo na to má a páči sa mu to?"
teba nikdy nenapadlo ze clovek co si ide kupovat normalny akokolvek nadupany pc nespamuje fora a nehusti druhym ludom aky je najlepsi a aky je z toho nadrzany?
tato debata aj tak nikam nevedie, len som tu asi musel reagovat ako to vidi clovek co sharuje kuchynu a obyvacku s iovcou a uz mu to ide k.rwa na nervy.
|
|
Re: Čomu sa čudovať?
Od: homotrack
|
Pridané:
28.6.2012 19:50
sa bavim na tom ze tu vykrikujete pomenovanie ovca no povacsine sami kracate v tom stade najvatsom.
|
|
Re: Čomu sa čudovať?
Od: pepik
|
Pridané:
28.6.2012 20:46
ja sa bavím na tom, že ani gramatiku nevieš a kritizuješ druhých.
|
|
Re: Čomu sa čudovať?
Od: lovca
|
Pridané:
28.6.2012 12:44
Jasne ze je i ovca ktora poctivo kupuje vsetky shitky co appel vyda....ozaj mas aj tu nabijacku na baterky od tej nahnitej ci nahryznutej hrusky?
|
|
trololo
Od: omoi
|
Pridané:
28.6.2012 12:24
tak preco pre kristove nohy nespravie ultrabook s 14" displayom...a nech mu tam dam rovno daju aj full hd a bude to good
|
|
Re: trololo
Od: rms_
|
Pridané:
28.6.2012 12:39
asus ma zenbook s 13 palcami a full hd ty noob
|
|
Re: trololo
Od: Intrigar(neprihlaseny)
|
Pridané:
28.6.2012 12:42
to ale neni 14" trololo noob
|
|
Re: trololo
Od: rms_
|
Pridané:
29.6.2012 18:36
tak potom Thinkpad X1 Carbon. To je este lepsi ultrabook :)
|
|
Re: trololo
Od: raketa
|
Pridané:
28.6.2012 12:46
kto by už len chcel ešus s takou cenovkou trololo
|
|
Re: trololo
Od: rms_
|
Pridané:
28.6.2012 13:22
Asus má najlepšie ultrabooky. Keby si mala prehľad, čo nemáš, tak by si to vedela.
|
|
Re: trololo
Od: ...
|
Pridané:
28.6.2012 13:27
Asus u mna skoncil, ked zacal vymyslat pri reklamackach. Uz od nich nikdy nic nekupim.
|
|
Re: trololo
Od: raketa
|
Pridané:
28.6.2012 14:09
mal som HP a myslel som si, ze mam najhorsiu znacku NTB(ak neratam Acer), ze vacsi shit nemoze existovat, ale potom prisiel Ešus..
|
|
Re: trololo
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
28.6.2012 14:22
Ja mám HP a pohodička. Tiché, výkonné, malé, DVD mechanika ľahko odnímateľná. Konfigurácia: http://dopice.sk/31m Len som tam dal naviac W7 a rozšíril RAM na 4 GB.
|
|
Re: trololo
Od: raketa
|
Pridané:
28.6.2012 14:40
moze byt, mas tam Intel, co ta ochrani pred nervami fp... z Pavilionu, ale na druhej strane, nVidia grafika, hmm, zatial ziaden problem? ("defektne cipy nVidia v notebookoch")
|
|
Re: trololo
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
28.6.2012 21:25
Viem že prvá rada Pavilionov mala problémy, no toto je trošku novšia generácia, to už vyrobili poriadne. No už mo mám cez 3 roky a šľape ako švajčiarske hodinky.
|
|
Re: trololo
Od: raketa
|
Pridané:
29.6.2012 2:21
tak to ti gratulujem, pretoze Paviliony su vseobecne velmi nedotiahnute NTB.. isiel som si vlasy vytrhat ake som mal z neho nervy a celkom sa cudujem ze ti sliape furt ta nVidia, ako iste vies, dost sa to riesilo vsade, dodavali defektne cipy farizeji..
|
|
Re: trololo
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
29.6.2012 7:43
Aby som nechtiac nezatajil. Batéria dlho nevydržala, cca rok a pol ak dobre pamätám. No to je spotrebák.
A ešte k tomu nVidia čipu. Hneď po kúpe som ho otestoval, naplno som ho vyťažil a nechal viac ako hodinu bežať. Nech sa zabehne. A aj neskôr som ho nepravidelne na dlhšie vyťažil, aby sa prípadná chyba prejavila ešte v záruke. A on ´sviňa´ vždy podržal. Ešte viem že som už pre istotu prepastoval chladič, no nepamätám presne kedy. No chladenie vyriešili skvelo. Pri bežmom používaní ide vždy na min. otáčky, teploty v norme. A chladiacu podložku som ani neuvažoval. Zapnutý je min. 4-6 hodín denne.
|
|
Re: trololo
Od: raketa
|
Pridané:
29.6.2012 13:16
tak to si vychytal asi dobru seriu, vazne, kazdeho co poznam s Pavilionom mu odisiel, ale aj celkovo s HP, neni nik, kto by minimalne servis nenavstivil.. mne bateria na nom odisla presne po roku aj nejakom tyzdni, mohol som si piskat, neskor monitor, to sa vyriesilo servisom, procak sa mi vytacal na 95°C co bolo neunosne a nicilo cely NTB, ciastocne vyriesil upgrade na W7 a prepalenie BIOSu..
|
|
Re: trololo
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
29.6.2012 15:52
BIOS dávam vždy, všade a všetkým najnovší - pre istotu. Windows som, ako som spomínal, upgradol na W7 HomePremium. To som využil akciu MS, že zadarmo + poštovné. To poštovné bolo okolo 33 €. Pri cene notebooku tesne cez 800 € to nebolo tak veľa. Inštaláciu sedmičky som radšej spravil čistú nech neostanú v registroch pichoviny po Viste. No teploty boli nízke od začiatku.
Priznám sa, dlho som vyberal že aký kúpiť. A v tom čase nič podobné iné nebolo. A naviac sa páči aj manželke - že pekná hnedá farba ;)
No počul som aj podobných prípadoch ako tvoj, no všetko to boli lacnejšie stroje ako môj. Veď za tú cenu skúsil by sa kaziť. To by som im ho pošiel do fabriky otrepať o hlavu ;)
|
|
Re: trololo
Od reg.: gandor
|
Pridané:
29.6.2012 9:37
Osobne mozem porovnat len Asus a Acer. Moje prve 2 notebooky. Oba zhruba ten isty cenovy segment aj orientacia trhu...
Moja skusenost - Kupil som Acer 6935g. Mal svoje muchy - na lavo ta okrasna blbostka viac nefunguje ako funguje, podporu v novsich driveroch rychlo upustili a hned na zaciatku sa mi podarilo zlikvidovat znacny kus bodov na displeji - lebo som sa k nemu nespraval pekne (kludne som na neho polozil vecsie zavazie). Baterka odisla na totalku nieco vyse po roku...
V principe ale fungoval dobre. Spolahlivy stabilny vykon, nizka teplota a ani soft nerobil problemi.
|
|
Re: trololo
Od reg.: gandor
|
Pridané:
29.6.2012 9:38
V robote som ale dostal Asus G53S (Acer stale funguje - teraz rodicom). A mozem povedat, ze asus uz nikdy nekupim. Vecne sa prehrieva, pali na nohach, mrzne, kedykolvek znizi vykon, ze ani video (ani nie SD kvalita) nevie plynule prehrat, padol mi na nom OS ale tak kapitalne, ze jedine komplet reinstall. Original soft na updaty odpali driver na grafiku a novu nenainstaluje (treba potom rucne stiahnut z netu), zvukovka vadna (vecne piska - hlavne ked clovek zaklapa notebook. Pokial niesu zasunute sluchatka, tak bude piskat na 100%. Naposledy piskal uz aj pri obycajnom pozerani filmu). Realne ten notebook ide pomalsie ako ten starsi acer - a to ma menej zapratany OS (cerstvejsi install, menej softu)...
Snad jedina vec, co je na nom fajn je, ze ma novu grafiku (novsi notebook), ktora podporuje OpenGL 4 a ze na baterku vydrzi dlhsie (3 hodiny miesto 2 - nesmie byt ale nastaveny high performence - vtedy vydrzi tak 45 minut)...
|
|
Re: trololo
Od: rms_
|
Pridané:
28.6.2012 13:23
A to, že si socka je tvoj problém ty noob.
|
|
Re: trololo
Od: raketa
|
Pridané:
28.6.2012 14:19
hmm, zaujimave zmyslanie, ze clovek, ktory neda za NTB viac ako 1000E je socka, z toho smrdia komplexy, pretoze mi to nesedi na realny zivot, kde mnoho ludi(znamych) s nadpriemernym prijmom kupuje v ovela nizsich cenovych skupinach.. toto pisem z objektivneho pohladu, vies, pretoze hodnota tvojho komentaru je na urovni nizsej vekovej kategorie zivenej rodicmi, tak nabuduce sa prosimta pokus o nieco lepsie a hlavne inteligentnejsie, budem sa tesit ;-)
|
|
Re: trololo
Od: wefw
|
Pridané:
29.6.2012 10:04
zaujimave je jedine to ze si socka
|
|
Re: trololo
Od: raketa
|
Pridané:
29.6.2012 13:06
nuz skoda, pokusil si sa a nevyslo, darmo, raz debil navzdy debil, ale som rad, ze si mi potvrdil vsetko, co som vyssie napisal
|
|
Re: trololo
Od: rms_
|
Pridané:
29.6.2012 18:35
ze si socka? radsej bez zarabat, nie pisat komentare
|
|
Re: trololo
Od: Ježek, Voskovec, Werich
|
Pridané:
29.6.2012 20:38
http://dopice.sk/328
|
|
Re: trololo
Od reg.: appleman
|
Pridané:
30.6.2012 12:35
http://www.youtube.com/watch?v=L3FK-32nKIo
|
|
Re: trololo
Od: Karpina
|
Pridané:
1.7.2012 22:46
http://dopice.sk/32V
|
|
Re: trololo
Od: raketa
|
Pridané:
28.6.2012 12:45
mas moc velke oci
|
|
Re: trololo
Od: prdlajs
|
Pridané:
29.6.2012 1:10
Asi pozera vela japonskych animovanych filmov.
|
|
Re: trololo
Od reg.: viperman
|
Pridané:
29.6.2012 10:46
a pusti si na tom win7 a mozes si dat lupu
|
|
hmmmmm
Od: 3x0
|
Pridané:
28.6.2012 13:51
keby bol ten ultrabook s aspon 15,6 FHD obrazovkou by som nad nim aj uvazoval ... paci sa mi ake su tenke :) ale obrazovka je moc mala ... moj nazor ...
|
|
.....
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
28.6.2012 14:16
13.3" displej mám na notebooku i ja. No našťastie je ešte 16:10 - 1280x800. Tie dnešné 16:9 sú o ničom, hlavne pri rozlíšení 1366x768. To už ktorý dement toto vymyslel a presadil? A oni za to chcú ešte aj 1000€. Celý ten hunbuk ohľadom hrúbky je tiež o ničom. Či už mám o pár milimetrov viac alebo menej, to je jedno. A čím je to tenšie, tým je to náchylnejšie na ohyb. Potom musia zbytočne vymýšľať ako spevniť konštrukciu, vtrepať dovnútra dostatočné chladenie, resp. radšej tam nedávať lepšiu grafiku aby sa to neprehrievalo.
|
|
......
Od: .....
|
Pridané:
28.6.2012 14:21
staci znizit ceny na polovicu a stane sa zazrak...
|
|
Re: ......
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
28.6.2012 14:25
jj, súhlas. Už len o tretinu menej a hneď by sa im to pohlo.
|
|
Re: ......
Od: 1cx3y2
|
Pridané:
28.6.2012 14:52
... s intel "grafikou" neuspech je jasny ako facka
|
|
Re: ......
Od: werwerw
|
Pridané:
28.6.2012 21:45
Alebo zdvihnut platy. Skus.
|
|
Re: ......
Od: fdghdfgdfg
|
Pridané:
28.6.2012 22:03
nebyt debil. skus.
|
|
Re: ......
Od: edi
|
Pridané:
29.6.2012 15:33
preco si to teda neskusil skor ako si napisal?
|
|
Acer by mohlo
Od: dll.exe
|
Pridané:
28.6.2012 17:55
Acer by v prvom rade mohol vyrabat pre Europsky trh v Europe...a nie ako teraz vsetko je to Cina...potom nech sa ozyvaju
|
|
34535
Od: 345345
|
Pridané:
28.6.2012 18:02
to radsej alienware za 3000 dolarov
|
|
Re: 34535
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
28.6.2012 21:28
To už je iná káva. No iOvciam to nehovor lebo by závideli jak výkon, tak i kvalitu a aj cenu ;)
Len by museli premaľovať E.T. na načaté jablko.
|
|
Re: 34535
Od: prdlajs
|
Pridané:
29.6.2012 1:12
Mozno by stacilo len to, keby tomu E.T.-mu odhryzli kusok z hlavy.
|
|
dobre rano stara mama.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.6.2012 22:26
a ani sa nebude, hovorim to uz od zaciatku. Su z principu drahsie na vyrobu a "hrubka" je od urciteho rozmeru irelevantna. Moj notebook ma 2,5cm no a co?? koho to kua trapi? Pred 2,5 rokom stal 600 ecok, teraz sa take daju kupit pod 400. Preco by som dal za podobny notebook 2-3x tolko? len zato ze je o kustik tensi? iste. A preto sa ultrabookom nedari adarit nebude.
|
|
Re: dobre rano stara mama.
Od: pica
|
Pridané:
28.6.2012 22:42
ale bude, lebo ultrabooky sa zleju s normalnymi bookmi.
secky budu tenke a lahke.
|
|
Re: dobre rano stara mama.
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
29.6.2012 7:27
Veď hej. Manažéri povedia: vyrábajme len tenké, veď nebudú mať na výber a kúpia drahšie.
A tak časť ľudí, čo by dala aj 600-700 € pôjde do inej kategórie a kúpia 15,6 namiesto 13,3 lebo nebudú mať na výber. A tak budú manažéri zase plakať, že sa ultrabooky nepredávajú.
Už im čisto drbe. Tých pár milimetrov za to fakt nestojí aby človek dal o 200-300 € viac.
|
|
riešenie komplexov?
Od: katanga
|
Pridané:
30.6.2012 0:11
a ja som si stále myslel,že čím hrubší,tým lepší. A teraz k téme. Na čo je dobrý taký tenký ntb? Myslím,že väčšine z nás je úplne jedno,či má centimeter,či o pár viac. To len zazobaní debilkovia si kúpia ultrabook,aby si mohli kompenzovať "niečo",alebo ukazovať,že oni majú navrch a my všetci,čo nemáme ntb za 1300€ sme socky,odpad,atď (viď vyššie). Samozrejme,pochopím ľudí,čo majú pádne argumenty prečo si to zaobstarali a prečo zaplatili oveľa viac za to,čo by im ponúkla aj lacnejšia varianta. Niekedy mi je zle z toho,koľko blbých ľudí existuje. I don't wanna live on this planet anymore.
|