|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.....
Od reg.: Neamow
|
Pridané:
4.7.2012 13:28
faith in humanity restored... a little
|
|
Re: .....
Od: Umelci
|
Pridané:
4.7.2012 16:57
posielame kvety
|
|
Re: .....
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
4.7.2012 18:03
:D
|
|
Re: .....
Od: rms_
|
Pridané:
5.7.2012 20:06
Nevie niekto nahodou z akeho dovodu je na tejto stranke tento obrazok?
http://dsl.sk/images/design/x.gif
ked to zvacsine tak to vyzera takto http://i.imgur.com/hRbVo.gif
|
|
Re: .....
Od: Alino
|
Pridané:
5.7.2012 21:56
mimozemsky tajny message podobne ako nas QR kod,
desifroval som to a znamena to ze rms_ je gay :D
|
|
Pošli kvety
Od: reg. vietor
|
Pridané:
4.7.2012 13:28
Naco su politici, ktori sa mozu zdrzat hlasovania?
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Alino
|
Pridané:
4.7.2012 13:36
jj to je jako keby som si mohol povedat ze jebem ja dnes na robotu.
Ked sa ide daco schvalovat kazdy politik by si to mal nastudovat a pouzit svoj mozog a prejavit svoj nazor.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: No, no, len pomaly
|
Pridané:
4.7.2012 14:05
Trošku korektnosti, poprosím...
Aj ty si naštuduješ každý typ práce, ktorá sa vykonáva v Tvojom zamestnaní a všetkému sa venuješ? :) Pochybujem.
Tiež máš svoju oblasť, v ktorej si doma a také úlohy aj robíš... na iné sú iní. Takže áno, netvrdím, že by poslanci mali spať a brať plat, ... ale akože tiež od nich nemôžeš chcieť aby sa rozumeli všetkému.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: lubos, na infarkt
|
Pridané:
4.7.2012 14:20
...no to je sice pekne, ale ak by si v robote povedal, ze toto neviem...., ej veru, neviem, ci by si dostal plat aj za to, co nevies....:) az sa este raz narodim, chcem byt politikom....:)
|
|
Re: Pošli kvety
Od: dscdcer
|
Pridané:
4.7.2012 18:23
Kravina
predstav si, ze si pro ekonom. Makas na reformach a si dobry. Potom pride hlasovanie o tom ci gayovia maju pravo na sobas. Nie si explicitne za a tiez nie si explicitne proti.
Zdrzanie == odmietnutie, ale nie takym sposobom, ako niekto kto hlasuje proti. Simple as that.
BTW, skor by sme sa mali cudovat, preco v EU parlamante mame hotentotov, ktori tam chodia rano na siestu spravit "checkin" aby dostali premie za to, ze su v parlamente a potom o 6.30 su davno het. Alebo preco su tam vobec taki, ktori hlasovali za.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: ľuboš
|
Pridané:
4.7.2012 18:33
xa-xa, nepoznám politika - ekonoma, ktorý by bol dobrý, na SVK určite nie...
A najsmutnejšie je, že práve nejaký politik má, či bude prikazovať ľuďom, z DANÍ ktorých žije rozhodovať o základných ľudských právach.../ nemyslím tým adopciu detí,to je nezmysel,podľa mňa, ale do spolužitia iných sa nemáme právo starať/
|
|
Re: Pošli kvety
Od: erveerv
|
Pridané:
4.7.2012 18:52
napriek tomu, ze sa to vela liberalom nepaci, napisem to:
Vlada je o obmedzovani slobody, pretoze obmedzovanie je potrebne. Hovori sa, ze kde konci moja sloboda zacina sloboda ineho.
Napriklad je dobre, ze sused nema slobodu pustit si o 23.00 na plne gule repraky. Ale on to moze vnimat inak.
Takze tolko aj k tomu spolunazivaniu. Moze sa to kludne zdat ako zasah do slobody, ale zdanie moze klamat (vid priklad so susedom a kopu inych).
|
|
Re: Pošli kvety
Od: ľuboš
|
Pridané:
4.7.2012 20:26
Tož, smutné je,keď základnú slušnosť musia upravovať zákony:))
P.S. Ale ked začne "romales", tak žiaden zákon neplatí...:)
|
|
Re: Pošli kvety
Od: luke peterson
|
Pridané:
5.7.2012 16:59
tak to je smutne, ja to slobodu mam, na plne gule si pustam repraky i o 02:00 :))
|
|
Re: Pošli kvety
Od: jozkoooo
|
Pridané:
4.7.2012 22:40
a miklosove reformy?
|
|
Re: Pošli kvety
Od: ľuboš
|
Pridané:
5.7.2012 7:52
Mikloš..., kto to je? Ekonom jeho "formátu" by mal robiť v súkromnej sfére...,radšej bol 20 rokov v politike...
Pečo asi?:))
|
|
Re: Pošli kvety
Od: karlovare
|
Pridané:
5.7.2012 0:30
Ved ale ak si dobry ekonom, tak robis v banke alebo na ministerstve, alebo podnikas a nesedis v parlamente. Tan maju byt politici a nie ekonomovia.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: xube
|
Pridané:
4.7.2012 14:42
A to je co za nezmyselnu obranu ludi, co beru nekrestanske peniaze len za dochadzku? Nic v zlom, ale to, ze sa do veci nevyznam, neznamena, ze sa nezucastnim.
Dalej ak clovek ide do prace, tak do nej musi prist pripraveny a ak nie je pripraveny, tak sa aspon tvari a snazi sa. Ak sa nesnazi, tak to vidiet a coskoro sa s nim zamestnavatel rozluci. Co sa stane s politikom co sa nesnazi? NIC! MOZNO nebude ZVOLENY v dalsom volebnom obdobi, ale 4 roky istoty kazdeho zabezpecia dostatocne.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: zzxx
|
Pridané:
4.7.2012 15:12
to xube : "Nic v zlom, ale to, ze sa do veci nevyznam, neznamena, ze sa nezucastnim. "
podla mna je lepsie - ak sa nevyznam, tak radsej nehlasujem. Preco? Lebo mozem mojou nevedomostou pomoct schvalit nieco, co je zle alebo naopak pomoct neschvalit nieco dobre.
Hlasovanie v parlamente je osemetna zalezitost.
Nemozes chciet aby politici vsetkemu rozumeli a je ich pravo zdrzat sa hlasovania.
Osobne by som parlament v dnesnej forme ako je zrusil, lebo ty ludia vecsine veci nerozumeju a musia sa spoliehat na druhych ludi, ktory im to nejako podaju (vysvetlia).
Kazdu jednu vec by mali riesit nezavisly odbornici z danj problematiky (ja viem, ze to je utopia) a oni by o tom mali rozhodovat, pripravit a schvalit zakon. Mal by tu byt niekto, kto by len urcoval "smer" a daval navrhy
|
|
Re: Pošli kvety
Od: knjicodo
|
Pridané:
4.7.2012 15:33
s tým parlamentom máš pravdu. Ale aj kadejaký odborníci sa dajú lahko podplatiť a asi ešte lacnejšie ako politici ktorý majú veľký plat za nič aj bez toho. A taký odborník ktorý by sa podplatiť nedal by musel odstúpiť z funkcie aby si tam niekto dosadil svojho odborníka... ono sa to aj tak nedá moc kontrolovať, nič z toho nebude fungovať kým bude nejaka banda darmožráčov prahnuť po peniazoch.
Netvrdím, že zastávam názor aby bolo všetko zadarmo, to by samozrejme moc nefungovalo, ale keď chce nejaký majteľ nejakého intelektuálneho digitálne vlastníctva aby som zaplatil 1000€ za povedzme nejaký software, na ktorom sa síce tvrdo pracovalo, ale pracovalo sa len raz, zvyšok su kópie (a jedno CD alebo DVD nemôže ani v afrike stáť viac ako 5 €) tak to je podla mňa už trochu sprostota
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Alino
|
Pridané:
4.7.2012 14:56
tohto sa maju zucastnit vsetci politici, su to rozhodnutia ku ktorym maju politicky zaujat poziciu - ANO | NIE, ziadna stredna cesta ze ja to neviem a nezaujima ma to. Pekne si to kazdy ma nastudovat a povedat co si o tom mysli. To ze sa nemusia vyznat do vsetkeho je bullshit, maju chodit na porady pripraveni, inak by mohol ist robit politika robit kadejaky trtko. Ale tak to bohuzial aj v sucastnosti je ze je tam kadejaky trtko a mozu sa vzdrziavat hlasovania, potom nasa dnesna spolocnost vyzera tak ako vyzera.
To ako ich obhajujes ze nemusia vediet vsetko, by som uznal za vhodne len v pripade ak by ich nutili kopat v bani a nevedeli by to spravne robit.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: knjicodo
|
Pridané:
4.7.2012 15:34
A keby ACTA schválili preto lebo 165 poslancov sa tomu nerozumie a odhlasovali to preto lebo to pekne znie? Potom by to bolo v poriadku?
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Alino
|
Pridané:
4.7.2012 17:22
hovorim ze mali by tomu rozumiet a byt pripraveni na hlasovania. Ci tomu rozumeju by sa mohlo zistit nejakym testom. Ak nejaky politik X krat zlyha v testoch, nech ide doprdele a nahradi ho iny. Tak sa da zbavit napr. starych prechlastancov ktori si myslia ze uz nemusia nic robit ze su v suchu zahojeni. Hovno, ak nebudu dodrziavat tempo a krok a zaujimat sa o veci tak budu nahradeni ambicioznejsimi spravnymi ludmi.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: knjicodo
|
Pridané:
4.7.2012 18:50
V podstate máš pravdu s súhlasim s tebou, ale napríklad ty alebo ja nerozumieme všetkému a zvlášť keď pred teba take legislatívy o náhodných veciach hádžu občas aj niekoľko krát za týždeň. Tie testy by neboli zlý nápad, ale upravil by som ho tak, že len tý čo testami prešli sa môžu zúčastniť relevantného hlasovania, prípadne ich hlasy budú mať väčšiu váhu ako ostatných čo neprešli. Prípadne by bolo dobré keby napríklad pred hlasovaním všetci dostali povinnú prednášku od odborníkov, v tomto prípade napríklad na: Právo, IT, ekonomiku. V podstate s tebou súhlasim, ale v menej extremistickom rozsahu.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: 0xmmmmm
|
Pridané:
5.7.2012 8:49
A kto rozumie všetkému? Len JA!
|
|
Re: Pošli kvety
Od: slecna.l
|
Pridané:
6.7.2012 10:29
Chuck Norris, vitaj na DSL!
|
|
Re: Pošli kvety
Od: No, no, len pomaly
|
Pridané:
4.7.2012 14:59
Páni, uniká vám podstata. Vy tu točíte o jednom, ja o druhom. Uvedomte si to, prosím Vás.
Ja tvrdím, že treba byť korektný ku poslancom a neočakávať od nich, že sa budú rozumieť VŠETKÉMU...
Vy to hneď prekrútite a tárate o poslancoch, ktorí sa nerozumejú do NIČOHO...
Trošku rozdiel, nie? Tak by som Vám radil si dať pozor na to, čo píšete... lebo sú to táraniny... irelevantné k tomu, čo som napísal ja.
Čiau.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: dumec
|
Pridané:
4.7.2012 16:09
ak europoslanec nevie o čom je ACTA, tak tam nemá čo hľadať!
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Europoslanec
|
Pridané:
4.7.2012 17:09
Podľa mňa europoslanci dosť dobre vedia "o čom" je ACTA. Ale poniektorí z nich sa k tomu nevedia vyjadriť, preto nehlasovali.
Vedieť o čom to pojednáva je jedna vec, to vie mnoho ľudí. Ale zaujať správny a zodpovedný postoj pre europoslanca znamená, že si to musí dostatočne do hĺbky naštudovať. A to zďaleka každý europoslanec neurobil.
Ak ich za to chceš vyhadzovať z europarlamentu, prosím. Ale mal by si vyžadovať rovnakú mieru angažovanosti aj od seba.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: ľuboš
|
Pridané:
4.7.2012 18:37
... pomaly možno pochopíš,kde je pas zakopaný... nebol LOBING..., t.j. neboli žiadne sponzorské či "sedmičky" vína...:))
Ak by si sa do toho "oprel" a máš nejakých 100 mil. eur,tak v EU presadíš, že kameň bude padať hore..:), na SVK Ti stačí zo 300 mil. SKK a schvália Ti zákon aký potrebuješ.../+ -/
|
|
Re: Pošli kvety
Od: wtfff
|
Pridané:
5.7.2012 0:47
Ja s tymito damami a panmi pracujem. Keby narod vedel co za hlupych hlupakov sedi v parlamente, asi by NRSR padla popolom. Nerozumeju sa nicomu.... Na druhej strane nemozem hadzat vsetkych do jedneho vreca, tak 10-15% z nich ma cosi v hlave.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: idem na pohodu
|
Pridané:
5.7.2012 9:01
myslis tie napady kradnut?
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Element3
|
Pridané:
4.7.2012 16:35
Vole... to nie je len o nastudovani, on svoj nazor vyjadril tym, ze sa zdrzal.
|
|
uplna saskaren
Od: miro j.
|
Pridané:
4.7.2012 13:28
teraz im mame pogratulovat ? keby sa ludia nedvihli a neprotestovali v uliciach tak by to ratifikovali bez akejkolvek diskusie...
|
|
Re: uplna saskaren
Od: Nietzsche
|
Pridané:
4.7.2012 13:40
ved oni to urobia ako lisabonskou zmluvou. premenuju to a prijmu to v tichosti.
|
|
Vyborne
Od: Kolobot
|
Pridané:
4.7.2012 13:57
Všetko zatiaľ výborne komentáre. Snáď len dodám ze som mierne hrdý ale len mierne aby som to neprehnal že proste aj mi sme medzi krajinami ktoré to od začiatku nepodpísali a že sme prispeli svojou maličkou troškou k oddialeniu tohoto svinstva ktoré nemá žiadnu morálnu ani právnu podporu v spoločnosti.
|
|
Re: Vyborne
Od: murkoslav
|
Pridané:
4.7.2012 14:02
To by chcelo poznat skutocne dovody pre ktore to Slovensko nepodpisalo. Nejake detaily zo zakulisia.
|
|
Re: Vyborne
Od: heheh
|
Pridané:
4.7.2012 14:08
maly uplatok.
|
|
Re: Vyborne
Od: random stalker
|
Pridané:
4.7.2012 14:13
sudruzi museli dotahat najnovsi diel dextera a preto nestihli prist na hlasovanie :)
|
|
Re: Vyborne
Od: knjiCodo
|
Pridané:
4.7.2012 15:38
Ja si tiež myslím, že sa dozvedeli čo by to znamenalo pre pirátenie medií a softu. Pochybujem, že každý politik má doma každý PC z legitímne zaobstaranou kópiou windowsu, A tiež by neboli nadšený keby chceli nejaky film/hudbu a už by nemohli poprosiť synčeka alebo dcérku aby im to stiahli a napálili (poprosiť by mohli, ale darmo keď to už nikde nebude)
|
|
Re: Pošli kvety
Od: fave
|
Pridané:
4.7.2012 14:08
Alino .. načo by mali používať rozum , veď na to má každý z nich 20 poradcov s platom 3000eur. :P
Ale som rád že dokázali odmietnuť ACTU , úprimne povedané neveril som že sa to podarí. :)
|
|
_______
Od: _______
|
Pridané:
4.7.2012 14:19
slovensko to nepodpisalo lebo sa tu riesila nova vlada a vsetci mali plne ruky prezentovanim svojej strany.mimochodom USA vytvorilo nieco podobne s nazvom CISPA.A je to dokonca este horsie.takze ak to prejde tak budu vediet aj to co pozeras po veceroch.
http://youtu.be/OpIP71dDufw
|
|
_______
Od: _______
|
Pridané:
4.7.2012 15:03
a tu je vysvetlenie v com vlastne spociva CISPA
http://dopice.sk/34c
|
|
pfff...
Od: Escobar a La Loplop
|
Pridané:
4.7.2012 14:56
Kto bol ten indián čo vymyslel ACTA ? Čo sa mu vyrážky na mozgu vyhádzali ?! Či mu chýbaju kapitoly do knihy "Sto tipov ako znepríjemniť ľudom život" ?
|
|
Re: pfff...
Od: trigger.*
|
Pridané:
4.7.2012 15:04
bol to zid
|
|
Re: pfff...
Od: Unexist
|
Pridané:
4.7.2012 23:25
Presnejsie chazar-sionista.
|
|
pocet europoslancov
Od: Mettiu
|
Pridané:
4.7.2012 15:36
Mna osobne na tomto clanku zarazil hlavne ten pocet europoslancov. To je neskutocne kolko darmozracov treba zivit a aj tak nie su schopni vyriesit zavazne otazky.
|
|
aaaaaaaaa
Od: aaaaaassss
|
Pridané:
4.7.2012 17:08
pekne divadlo
maju schvaleny euroval, tak luze hodili kosť. nech sa nazere iluziou demokracie
|
|
Re: aaaaaaaaa
Od: veľké prasiatko
|
Pridané:
4.7.2012 17:24
Kroch, kroch ... u nás sa tomu už hovorí "euroválov", kroch, chrrr, kroch.
Čo Vy nám tam nalejete, to my, veľké svinky, zožerieme :) ... a vám maličkým nenecháme ... NIČ! :)
To je sveta žiť, keď mu vládne ... R.F. :)
Ale "peace" súdruhovia, každému z vás sú súdené istoty, to máte garantované... nebojte sa. My vám ich necháme, nemusíte nám ďakovať... to je v pohodééé... nám nateraz postačí ten euroválov-ček, 80 mld. EUR. Potom sa ozveme. :)
See yeah!
|
|
fgbvxcy
Od: nhgfdx
|
Pridané:
4.7.2012 18:27
tak nasi sasovia boli bud proti alebo sa zdrzali:
http://dopice.sk/34l
za boli hlavne francuzi ale vsetci sli proti majorite zoskupenia aj svoho statu
dosta jasne si asi uvedomuju ze ludom treba teraz podhodit aspon cosi pozitivne
|
|
.....
Od: fdfdsf
|
Pridané:
4.7.2012 19:11
Na to, ze to jednoznacne odmietli, je zaujimave, ze to podpisali 22 krajin.
|
|
Oslava
Od: Stone
|
Pridané:
4.7.2012 23:35
Toto sice casto nerobim ale dnes sa ide chlastat. Je nacase oslavovat!
|
|
KOMENTARE
Od: REDAKCII
|
Pridané:
5.7.2012 0:50
Redakcia , prepacte, ale precitam si clanok, napisem rekaciu a VSETKY PRISPEVKY SU SEDE! Prepacte ale to je pekna p....y..č....o....v...i...na! Preco tu nie je taka moznost ako na mobilmanii, ze kliknem na komentar a ten sa zvyrazni?
|
|
Re: KOMENTARE
Od: Servis iPhonu na Počkanie
|
Pridané:
5.7.2012 8:51
To je forma primitivnej ochrany proti detom, trollom, kriplom s nizkym egom a senilnym chujom. Da sa to obist...
|
|
Re: KOMENTARE
Od: Cudo
|
Pridané:
5.7.2012 9:23
Európsky parlament odmietol ACTA X a ja som odmietol Európsky parlament.
Kto odmietol viac?
|
|
Re: KOMENTARE
Od: Rozef Jemen
|
Pridané:
5.7.2012 10:51
Dnes na ulici ma oslovila jedna pipka, vypadala ako pornoherecka a vraj je horko a ma chut na jahodu so smotanou. Odmietol som ju pretoze som latentny homosexual a nemal som pri sebe drobne; rozmienat desinku nemienim. Kto odmietol viac?
|
|
Re: KOMENTARE
Od: dežo
|
Pridané:
5.7.2012 11:53
Stejne by ti tvoju jahodu nevyfajčila bratan
|
|
Re: KOMENTARE
Od: Rozef Jemen
|
Pridané:
5.7.2012 14:08
Ako prosim? Ona mala na jahody chut, v teplych mesiacoch je to prijemne osviezenie. Tiez mam rad jahody, ked su pekne velke, stavnate, cervene a najlepsie mierne vychladene. Myslis ze keby jej kupim jahody tak by ich fajcila? Bong, fin, kybel, ci fajocka?
|
|
Re: KOMENTARE
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
5.7.2012 9:55
Kámo je to preto tak aby keď si si znova otvoril túto stránku aby príspevky ktoré si už videl boli šedé a tie ktoré sa pridali vtedy ako si tu nebol sú zvýraznené. Pre nás je to tu niečo ako na pokec alebo FB je to dôležité
|
|
Re: KOMENTARE
Od: ...
|
Pridané:
5.7.2012 17:56
Tak sa vrat na bullshitmaniu a nemudruj. Tento system ma sice svoje muchy, ale je originalny a relativne prehladny.
|
|
xxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
6.7.2012 7:33
No konecne acta je v passe :), dufam ze nevimislia nieco horsie, bohovie co maju europoslanci za chutovky z xxx v bookoch a keby aj im sa hrabu tak by sa im to prasiatkam nepacilo.
|