|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MS vo finálnom Windows 8 zabránil bootovaniu priamo do desktopu
Od: Diskusia k článku
|
Pridané:
7.8.2012 9:09
Mam pocit, ze MS si sam vraza noz do chrbta...
|
|
Re: MS vo finálnom Windows 8 zabránil bootovaniu priamo do desktopu
Od: Metro
|
Pridané:
7.8.2012 9:12
Posielam kvety.
|
|
Re: MS vo finálnom Windows 8 zabránil bootovaniu priamo do desktopu
Od: adgk
|
Pridané:
7.8.2012 9:59
skor noze nie?
|
|
Re: MS vo finálnom Windows 8 zabránil bootovaniu priamo do desktopu
Od: Bubuntu
|
Pridané:
7.8.2012 11:24
Radšej pošli inštalačné médium nejakého normálneho Linuxu...
|
|
Re: MS vo finálnom Windows 8 zabránil bootovaniu priamo do desktopu
Od: Fuck
|
Pridané:
7.8.2012 12:06
V ten moment, keď Valve portne Steam + hry, tak bye bye Windows - Hi Ubuntu :)
|
|
Re: MS vo finálnom Windows 8 zabránil bootovaniu priamo do desktopu
Od: Kvety pod Lupou
|
Pridané:
7.8.2012 12:09
Uz sa stalo:
steamforlinux.com
|
|
Re: MS vo finálnom Windows 8 zabránil bootovaniu priamo do desktopu
Od: Bubuntu
|
Pridané:
7.8.2012 12:14
No ja našťastie hrávam len CSko, takže vďaka Wine som mohol povedať bye bye Windows už dosť dávno.
Ale v momente, keď Valve tieto dve veci portne, tak s radosťou spustím Synaptic a Wine pošlem na zaslúžený softérový odpočinok :)
|
|
Re: MS vo finálnom Windows 8 zabránil bootovaniu priamo do desktopu
Od: Robo1111
|
Pridané:
7.8.2012 14:20
Ja by som aj rád ale keďže tam neviem nainštalovať žiadný prostý speed fan tak to išlo hneď preč.
|
|
Re: MS vo finálnom Windows 8 zabránil bootovaniu priamo do desktopu
Od: Bubuntu
|
Pridané:
7.8.2012 16:53
Keď nejde, tak nejde. Keď to človeka nebaví a niečo takéto http://bit.ly/NZUA4t nie je riešením, tak nemá význam sa v tom hrabať, ale radšej robiť niečo produktívnejšie resp. zábavnejšie. Veď operačné systémy sú tu pre ľudí, nie naopak.
Každopádne si neodpustím radu, kupovať nejaký mocno nekompatibilný HW neodporúčam, pretože aj keď firma teraz vydáva ovládače pre najpoužívanejšie systémy, môže skrachovať a potom si ten kus nepoužiteľného železa môžeš strčiť do... veď vieš kam.
|
|
nie som z delf ale
Od: hhdsjkbfd
|
Pridané:
7.8.2012 9:09
caka ho osud visty
|
|
Re: nie som z delf ale
Od: Ramtech
|
Pridané:
7.8.2012 9:16
Vista nebola zlá 64-bitová verzia tú som používal teraz používam Sabayon Vista bola hlavne neúspešná a mala negatívny image ktorý sa MS nepodarilo prekonať a ani sa ho nesnažili opraviť
|
|
Re: nie som z delf ale
Od: :D:D
|
Pridané:
7.8.2012 9:40
prosim povedz ze si to myslel ironicky...
|
|
Re: nie som z delf ale
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
7.8.2012 10:07
Za Sabayon somm ti dal + ale za tú Vistu by som ti dal aj deleno keby tu bolo, neber to v zlom :D
|
|
Re: nie som z delf ale
Od: kundolap
|
Pridané:
7.8.2012 20:15
ja som ti dal + za to deleno :DDDDD
|
|
Re: nie som z delf ale
Od: _jupiii
|
Pridané:
7.8.2012 19:01
tiez mas [-] za Vistu. Bez SP1 bola nepouzitelna. S SP2 sa uz dala zniest :-) Viac nasierajuci system som nezazil.
Windows8 som skusal Developer a aj Customer verziu. Ale take nasierajuce chovanie systemu som nevydrzal viac ako 4 mesiace. Kazde normalne nastavenie bolo zasite. Az ked som si povytvaral na plochu kopu ikon, tak sa to relativne dalo pouzit. To Metro prepinanie som uz nevedel zniest. Na desktope mi v nicom nepomahalo. Jedine "Weather" aplikacia bola celkom fajna - ale to ma tiez nutilo ist do Metra. Pre viac monitorov Metro liezlo este viac na nervy. Ak som nahodou potreboval IE, tak jedine hlupy IE10 cez celu obrazovku. Nemohol som mat popritom otvoreny notepad++.
Ach... zasa budem mat nocne Metromory.
|
|
Re: nie som z delf ale
Od: msw
|
Pridané:
7.8.2012 10:06
radsej vistu ako tento sh!t. Vies, v tej dobe ked vysla Vista a mal si nadupanu masinu, tak to bola najlepsia mozna volba... ale teraz mozes mat aj pocitac z NASA a dotykovu plochu priamo na prdeli ale WIN8 je aj tak sracka...
|
|
Re: nie som z delf ale
Od reg.: Kvetoslav
|
Pridané:
7.8.2012 11:29
Vidno, ze pan sa vyzna. Otvor oci chlape ;-)
|
|
Re: nie som z delf ale
Od: meno1
|
Pridané:
8.8.2012 9:12
Ty si zo Skylinku.
|
|
Re: nie som z delf ale
Od: chocholusik2
|
Pridané:
7.8.2012 18:19
No neviem ale po viste bola sedmicka na tom istom zeleze pre mna velka ulava.
|
|
Re: nie som z delf ale
Od: ejha
|
Pridané:
8.8.2012 11:29
Vela ludi sa opiera do visty, ale ja osobne som mal horsie skusenosti s w7 bez SP ako s Vistou SP1. A to tak na notase ako na desktope. Slo o normalne legalne verzie. Na viste som BSOD videl 1 raz a riesitelne, na w7 aspon 10x a 7 z nich uplne neriesitelnych - zvacsa sposobenych aktualizaciami. Vista mala hlavne problem so sietovanim a stale pomalsim startovanim.
|
|
posledny odsek ma pobavil
Od: luke peterson
|
Pridané:
7.8.2012 9:14
a co tak nejaky sposob ako obist cely windows 8, hehe.
|
|
Re: posledny odsek ma pobavil
Od reg.: cca01
|
Pridané:
7.8.2012 10:02
Počkať na Windows9 alebo 10?
|
|
Re: posledny odsek ma pobavil
Od: XMen
|
Pridané:
7.8.2012 12:05
staci linux
|
|
Re: posledny odsek ma pobavil
Od: Robo1111
|
Pridané:
7.8.2012 14:21
Pal už do riti s linuxom. Ja by som si ho veľmi rád dal, ale postráda základné veci. Hold nebudem si ho dávať len kvôli tomu že to je linux a budem sa premáhať každý deň.
|
|
Re: posledny odsek ma pobavil
Od: pampalinix
|
Pridané:
7.8.2012 15:34
mozes trosku konkretnejsie, co postrada (okrem Direkt3D)?
|
|
Re: posledny odsek ma pobavil
Od: krakenov pupek
|
Pridané:
7.8.2012 16:26
Podporu softvéru, ktorý vlastním a potrebujem pri práci?
|
|
Re: posledny odsek ma pobavil
Od: _jupiii
|
Pridané:
7.8.2012 19:45
- nastavenie titulkov vo video prehravacoch je prepojene so systemom. Ked chcem podporu slovensko/ceskych titulkov na anglickom distre, tak vzdy musim dlhodobo patrat, koli comu to nefunguje. Riesenie: nainstalovat iny prehravac (videolan).
- Krusader aj Dolphin su neuplne a nekvalitne alternativy TotalCommanderu. Da sa v nich po vsemoznom prestaveni chovania pracovat, ale chyba podpora jednoduchych funkcii.
- Donutit PulseAudio s prehravanim hudby na 5.1 je veda v kombinacii, ked chcem pouzivat aj priestorovy 5.1 zvuk pri filmoch a hrach.
- error when booting kubuntu: sparse file not allowed (po niekolkych hodinach sa mi chybu podarilo len skryt pomocou grubu - cas cakania je rovnaky)
- novembrova betaverzia 12.04 bootovala ukrutne rychlo... s pribudajucim casom a vydanim oficialnej 12.04 ukrutne pomaly,aj po reinstalacii
|
|
Re: posledny odsek ma pobavil
Od: _jupiii
|
Pridané:
7.8.2012 19:59
- pre kazdy jednoduchy problem narazim na 3 rozne verzie riesenia (od par riadkoveho nefunkcneho riesenia az k niekolko stranovemu rieseniu, kde tesne za polovicou uz mam ine priznaky/chyby ako v navode) vacsinou ziadny nefunguje. - davnejsie problemy s podporou dvoch monitorov pri roznom rozliseni a roznej frekvencii; podporou dvoch zvukoviek; a chyby ovladacov grafiky a to aj defaultnych 2D
- asi 4 krat sa mi stalo, ze zamrzlo KDE a po restarte sa chovalo divne, alebo neukazovalo nahodne ikony, alebo uz nenabehlo
- pri Ubuntu som mal zasa ine problemy, ktore v KDE fungovali a riesenim bola rada "nainstaluj si KDE" :-)
- donutit mountovat pridany sekundarny disk bola veda v predchadzajucich verziach, ked disk nebol pritomny pocas instalacie
- kopa inych mountovacich problemov s externymi diskami (na manulanom principe po precitani niekolko navodov som to rozbehol, ale donutit to automaticky - nemozne)
Velmi stabilny je v konzole. V nej sa mi ho nepodarilo zhodit! :-) Ale ani rozumne pouzivat.
|
|
Re: posledny odsek ma pobavil
Od: Rolandzee-Winterfell-Zafira
|
Pridané:
7.8.2012 22:15
aj od mojho alter-ega :
|
|
Re: posledny odsek ma pobavil
Od: Zafira cute dračica (pekná :P ;)
|
Pridané:
7.8.2012 22:23
(oops, sory, zlé som odklikol, škoda že tu neni edit.postvov ;/(
..nj, vidíte, tak to všetci vidite, hlavne, že sú tie Linuxy zadarmo, jako v komunizme, (takmer) zadarmo..
..ale potom to tak aj vypadá, však potom aj tak fungujú, jako veci v komunist.sys., štýlom neco jako : "Dorob si doma sám" :/(
neni lepšie za neco poriadne zaplatiť, buchnút na stol plnú penaženku, a mať za to kvalitnú, spolahlivú, 100%plne funkčnú vec ? ;) :D
jako stále sa s tým hrať, srať, babrať sa v sys. a nastaveniach.. :/(
|
|
Re: posledny odsek ma pobavil
Od: ...
|
Pridané:
8.8.2012 10:41
Poviem ti na to : nao je, lenze obavam sa, ze v MS toto nedosiahnes ani ked za to platis a to je to smutne...
|
|
Re: posledny odsek ma pobavil
Od: lame
|
Pridané:
8.8.2012 0:26
to s tym len nevies robit, klasicky BFU. Polovica problemov ktore pises ani neexistuju
|
|
zmena
Od: pepezv
|
Pridané:
7.8.2012 9:16
Zmena na nove UI nie je az taka zla...chce to trocha trpezlivosti ale potom je to tazko navykove :) ...inak uz nie Metro UI... ale modern UI ;)
|
|
Re: zmena
Od: jeblinus
|
Pridané:
7.8.2012 9:27
Dakujeme Radku :)
|
|
Re: zmena
Od reg.: cca01
|
Pridané:
7.8.2012 10:03
Počítačom sa málo venujeme, mali by sme im venovať viac času. Veď sú to naši najlepší priatelia...
|
|
Re: zmena
Od: ......
|
Pridané:
7.8.2012 16:55
Presne tak, hlasujem za svetovy den pocitacov!
|
|
nepouzivat
Od: marecekkkkk
|
Pridané:
7.8.2012 9:16
ano existuje sposob ako to obist.... nepouzivat tento OS! Ako si nieco take mozu dovolit?, nie kazdy ma doma super desktop/notas s dotykovym monitorom alebo tablet. Takze Win7 to zatial isti.
|
|
Windows 8
Od: Reverend Camden
|
Pridané:
7.8.2012 9:17
Načo čakať na keramické obklady do jesene, keď najpokrokovejší operačný systém je dostupný už dnes ?
http://goo.gl/DthIl
|
|
Re: Windows 8
Od: Ramtech
|
Pridané:
7.8.2012 9:22
BSD-liek aj OSX nikdy nebolo ani nebude o pokrokovosti to skôr Linux inak tvoja Apple reklama nie je namieste pretože ak chceš si kúpiť OSX musíš mať Apple PC a to sú tisíceurové položky
P.S skúšal si si inštalovať hackintosh na AMD procesore xD
|
|
Re: Windows 8
Od: Reverend Camden
|
Pridané:
7.8.2012 9:29
Tomu sa hovori investicia do buducnosti s vyššou obstaravaciou cenou na začiatku, ale menšou amortizaciou počas pouzivania.
|
|
Re: Windows 8
Od: rotoped
|
Pridané:
7.8.2012 9:46
nie, tomu sa hovori apple faggotry.
|
|
Re: Windows 8
Od: applejablko
|
Pridané:
7.8.2012 10:25
moment...podla teba, ked si dvaja ludia kupia vykonovo porovnatelny book, jeden apple a jeden "to je jedno" asus
-pricom apple bude 2x tak drahy tak jeho cena bude klesat pomalsie?
akoze po dvoch rokoch ho sice stale predas drahsie ako asus, ale stale je to ten isty rozdiel co na zaciatku
, ale ty tvrdis, ze celkovo cena toho HW bude klesat pomalsie- to som teda zvedavy z akeho dovodu
|
|
Re: Windows 8
Od: matok0
|
Pridané:
7.8.2012 10:28
dôvod povedal "rotoped" nad tebou ;)
|
|
Re: Windows 8
Od: Asus po 2 rokoch nepredas
|
Pridané:
7.8.2012 11:42
Lebo je to smejd, nepojde aktualizovat na W8 a podobne. TO je asi ako s autami. Ferrari je brutal auto, ale ist s nim s rodinou do chorvatska na dovolenku sa neda. Ale nikto nepise Ferrari ovce. Kupis si apple a sa odlisis.
|
|
Re: Windows 8
Od: einstein
|
Pridané:
7.8.2012 13:23
ja sa dost dobre odlisujem aj bez applu. ini sa tak neodlisia ani s applom.
|
|
Re: Windows 8
Od: doledoledole
|
Pridané:
7.8.2012 18:21
hezkyyyy
|
|
Re: Windows 8
Od: rotoped
|
Pridané:
7.8.2012 9:47
pal s tou jablkovou evanjelizaciou do prdele.
|
|
Re: Windows 8
Od: Reverend Camden
|
Pridané:
7.8.2012 10:24
Ako vidím už dlhšiu tu nie som vítaný, takže odchádzam do mojej rodnej zeme Macblog.sk, bol som si istý, že s Božou pomocou začala nová tradícia, tradícia spojovania národov, odložte meče, a príďte k nám, zakopme vojnovú sekeru, strašná je táto hodina a hrozný tento okamih, kedy odchádzam z dsl.sk, moji drahí bratia: Duch Svätý prichádza z nebeského príbytku, schádza na túto obetu a posväcuje ju, postavte sa, v tichosti a bázni sa modlite za môj odchod, možno sa ešte niekedy stretneme, tieto slová nie sú pozdravom na rozlúčku, ale výzvou k naplneniu poslania, ktoré sme tu prijali
|
|
Re: Windows 8
Od: matok0
|
Pridané:
7.8.2012 10:26
šťastnú cestu ;) (aj keď do zatratenia v podobe macblog)
|
|
Re: Windows 8
Od: rotoped
|
Pridané:
7.8.2012 10:40
vitany si, ale nie s jablkovou evanjelizaciou.
|
|
Re: Windows 8
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
7.8.2012 10:43
Jedinú výnimku má jablkovo- škoricový koláč. To nám ponúknuť môžeš.
|
|
Re: Windows 8
Od: rotoped
|
Pridané:
7.8.2012 10:54
jablkovo-skoricovy kolac je velke dobro!!
|
|
Re: Windows 8
Od: srandista
|
Pridané:
7.8.2012 10:42
pozdravuj tam steva :D
|
|
Re: Windows 8
Od: eMeM
|
Pridané:
7.8.2012 15:13
...and thanks for all the fish :)
|
|
Re: Windows 8
Od: _xxx
|
Pridané:
7.8.2012 9:59
hlavne najnovsi je uplne brutalne dokonaly a po upgrade ti vydrzi baterka na macbooku ovela dlhsie!
|
|
Re: Windows 8
Od: Mumsito
|
Pridané:
7.8.2012 10:07
Chlape este donedavna by som s tebou suhlasil. Ale po poslednych krokoch Apple a po tom ako kaslu na OS X a zaujima ich iba iOS, uz nesuhlasim. Dalsi probelm je, ze asi od nasledujucej verzie nebude mozne instalovat aplikacie 3. stran bez toho aby presli App Store(moj nazor, mozem sa mylit). Takze jedina sanca pre mna je prejst na Linux.
|
|
Re: Windows 8
Od: rotoped
|
Pridané:
7.8.2012 11:37
ostat pri snow leoparde a dalsie systemy od apple uplne vypustat.
moc dobry clanok:
http://pixycz.posterous.com/150419763
|
|
Re: Windows 8
Od reg.: yanick
|
Pridané:
7.8.2012 12:51
Ak sa lev vystvera na horu orlom ... ehm ... tucniakom sa nestane :-)
|
|
s Metrom na večné veky
Od: Ramtech
|
Pridané:
7.8.2012 9:18
Ono je to vtipné MS odstráni funkcie zo svojej Visty 1.2 (Win8) pridá tabletový interface a prezentuje to ako nový OS
|
|
Re: s Metrom na večné veky
Od: netload
|
Pridané:
7.8.2012 11:24
v skratke to ako koncový užívateľ vidíš dobre, ale je tam aj kopa práca v jadre. Ale zase nepreháňajme to až tak veľa aby z toho spravili nový OS tam toho nie je. Mohli spraviť len upgrade win7 a nazvať to windows 7 extended alebo čo a nie windows 8 pretože takto to je riadny bullshit a aj tak to väčšina zatracuje(ani sa načudujem). Už aj Valve povedalo že ide steam spraviť aj pod linux a prerába už aj Left For Death 2 ktoré tam ide lepšie ako na windowse. Takže uvidíme asi skončíme všetci na linuxe :)
Inak každá veľká spoločnosť prispieva do jadra linuxu tak keď si to zoberieme celý svet robí operačný systém a vylepšuje ho a aj tak sa nepoužíva najviac. Škoda že bol v minulosti taký boom windowsu ale kto vie uvidíme
|
|
Re: s Metrom na večné veky
Od: siirii
|
Pridané:
7.8.2012 13:33
Prosím Ťa, rád by som vedel, odkiaľ vieš, koľko zmien v jadre spravil Microsoft vo svojom closed source OS. Naozaj ma to zaujíma.
|
|
Re: s Metrom na večné veky
Od: pampalinix
|
Pridané:
7.8.2012 15:41
prešiel z dvojkovej rady linuxu na trojkovu. Ale je to uzavrete, nikto na to nepride :-)
|
|
Re: s Metrom na večné veky
Od reg.: Kvetoslav
|
Pridané:
7.8.2012 11:33
Takze napriklad Canonical meni UI pri kazdom release a vydava to za novy operacny system. To je podla tebe v poriadku? Kolko kodu pribudlo v jadre? Zopar patchov?
|
|
Re: s Metrom na večné veky
Od: ulanbatar
|
Pridané:
7.8.2012 11:35
ale to je canonical a nie ms, takze je to v poriadku.
|
|
Re: s Metrom na večné veky
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.8.2012 15:18
Len za posledný týždeň aspoň stovka. http://tinyurl.com/bramqwh
|
|
dfgdfg
Od: dfg
|
Pridané:
7.8.2012 10:07
Ja, čo som nikdy nemal linux, by som naň prešiel, kebysom si teraz mal kúpiť nový počítač v ktorom by mal byť tento nový win8
|
|
Re: dfgdfg
Od: e_3K
|
Pridané:
7.8.2012 10:18
ja som takto presiel na linux za cias visty.
|
|
Re: dfgdfg
Od: matok0
|
Pridané:
7.8.2012 10:23
najhoršie je na tom že nebudeš mať veľmi na výber, ak si budeš chcieť kúpiť nejaký dobrý notebook, tak v ňom bude na 90% nainštalovaný tento super duper operačný systém a la windows ako celkovo. Osmičku som ešte neskúšal ale čo sa týka technologických noviniek bude zaujímavá. Uvidím či si zvyknem na to nové rozhranie, keď si kúpin nový notebook, hádam to nebude až také strašné... na Unity v ubuntu sa tiež nadávalo,keď na neho prechádzali a teraz mi príde oveľa prívetivejšie než gnome 2.x (ako pre užívateľa), chce to len čas. Moja priateľka beží na unity bez predchádzajúcich skúseností s gnome a vychvaľuje si ho... všetko je teda len vec zvyku a odosbnenia sa voči predsudkom...
|
|
Re: dfgdfg
Od: jurooooooooo
|
Pridané:
7.8.2012 10:51
osobne som zistil, ze zmeny v ui znasam dost zle :D, po zavedeni unity som sa trapil asi 2 mesiace nez som presiel na Xubuntu (vyuzivy xfce)
kedze stale dost pouzivam win dufam, ze to nebude az take zle s tou osmickov
|
|
Re: dfgdfg
Od: ...
|
Pridané:
8.8.2012 10:55
Nebudes mat moznost, tak zacnu padat zaloby aj na slovensku za nutene pouzivanie windowsu. Ako naposledy ten chalan co povedal, ze odmieta zaplatit za win, ktory pouzivat nechce (neviem ako to dopadlo). AK bude velky tlak verejnosti - teda potencialnych zakaznikov, tak pokial niekto alternativu ponukat bude, ten bude mat zisk. Aj ked je asi zbytocne v to dufat.
|
|
\"metro\" / linux KDE
Od: mallumo
|
Pridané:
7.8.2012 10:47
Mne sa "metro" paci len z jednoho dvovodu: pripomina mi to co je v linuxe uz velmi davno KDE workspace-netbook ale vzhladom na to ze ovladacie prvky "metra" tak zbabrali, mam WIN uz iba na battlefield online :)
|
|
neviem co
Od: qwerty/z
|
Pridané:
7.8.2012 11:17
neviem co vsetci mate proti windows 8 a metru... ved vdaka nemu:
a) sa budu predavat aj nb s arm procesormy, na ktory si dam ale samozrejme linux
b) vyrobcovia nb budu predavat nb uz s linuxom (dell uz take nieco robi), pripadne niektore spolocnosti si zacnu vsimat linux (valve) a budu sa venovat niecomu co ma buducnost
cize podla mna bude mat windows 8 velmi velky prinos a som rad ze to je taky super OS
|
|
Re: neviem co
Od: kimono
|
Pridané:
7.8.2012 11:20
dlho som sa tolko nenasmial. daj este nejaky.
|
|
Re: neviem co
Od: pepepepe
|
Pridané:
7.8.2012 11:38
Hm, asi si to nepochopil, bolo to myslené ironicky. A z tohto uhla pohľadu je to pravdivé.
|
|
Re: neviem co
Od: Solo Kamen
|
Pridané:
7.8.2012 11:28
Linpus Linux iba s konzolovým režimom,ako poznám našich predajcov :D
|
|
Re: neviem co
Od: poldinko
|
Pridané:
7.8.2012 11:36
inak bohovksy by ma zaujimalo kolko komu zaplatili aby sa nasadzoval henten linpus do ktoreho sa mi ani nepodarilo doinstalovat graficke prostredie (a naozaj som to skusal)
|
|
Re: neviem co
Od: netload
|
Pridané:
7.8.2012 11:42
V podstate máš pravdu. Prínos Windows 8 je v tom že nám pomôže rozšíriť Linux :) Aký paradox
|
|
Re: neviem co
Od: Bubuntu
|
Pridané:
7.8.2012 11:52
Ja si ešte pamätám tie staré časy, keď prichádzala Vista. Tiež sa veľa ľudí vyhrážalo, že prejde na Linux a ak sa nemýlim, ten ma doteraz niekde okolo 1-2%.
Lenže väčšina z nich buď ostala na XP alebo si jednoducho zvykla (prinajhoršom pretrpela do vydania Win 7).
Takže sa bojím, aby to nedopadlo podobne. Aj keď samozrejme nejaká tá doba odvtedy uplynula, takže svet pre Linuxákov zlepšil (a vďaka Steamu možno ešte zlepší), ale stále sa môže stať, že sa nič nestane a väčšina si s pokorou zvykne na Metro.
|
|
Re: neviem co
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.8.2012 15:21
> a) sa budu predavat aj nb s arm procesormy,
> na ktory si dam ale samozrejme linux
A potom ti UEFI nasype piesku do súkolia.
|
|
zvedavy
Od reg.: Markoman
|
Pridané:
7.8.2012 11:57
som zvedavy ako to skonci vo firemnej sfere. kde je os predpisany. predpokladam ze rovnako ako s xp. prechod sa bude odkladat tak dlho ako to len bude mozne. predpokladam ze sa bude nejakym sposobom pouzivat uz len serverova verzia ms os kde moder ui nebude. zabranenie instalovaniu apl tretich stran ktore nepresli appnieco, teda i vlastnym programom ? ..toto tie spolocnosti nepreziju, uzivatelia nie su hlupi az tak ako dufaju. najviac z toho vytazi ubuntu s unity predpokladam.
|
|
Re: zvedavy
Od: siirii
|
Pridané:
7.8.2012 13:37
"zabranenie instalovaniu apl tretich stran ktore nepresli appnieco" - Sa mi páči ako tu väčšina ľudí nadáva na niečo, o čom nemá šajnu. Z AppStore sa budú musieť inštalovať len aplikácie do Metra, na desktope funguje všetko tak isto ako predtým, to predsa dá rozum (teda niektorým asi nie).
|
|
.....
Od: -...-
|
Pridané:
7.8.2012 11:58
Viete, ze vas napad stoji za hovno ak musite ludi nutit ho pouzivat a nicit vsetky alternativy
|
|
pome ovecky
Od: XMen
|
Pridané:
7.8.2012 12:04
budete meekat ako vam povieme a zeby ste chceli zostat na starej win7? Pockajte az uvolnime novy IE ci directX a budete musiet prejst na vyssiu verziu.
|
|
Re: pome ovecky
Od: Jamicon
|
Pridané:
7.8.2012 13:53
IE je iba prostriedok na stiahnutie internetového prehliadača, ale potreba DirectX by mohla niekedy zabrať. Ideálne by bolo, keby vo windows celkom odstránili podporu OpenGL, potom by sa na nich výrobcovia hier, ktorí chcú byť multiplatformový, úplne na nich vysrali s windows by skončil tam, kde patrí, na pohrebisku dejín.
|
|
Re: pome ovecky
Od: Cuda
|
Pridané:
7.8.2012 14:24
Výrobca kondenzátorov...
Ty si celkom celistvý debil!
|
|
Re: pome ovecky
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.8.2012 14:48
ano, aj naposledy zabrala podpora DirectX 100%ne, ked MS predstavil vo Viste DX10-nu a neuvolnil ju pre XP :) Odvtedy sa 99% hier robi DX9 ;) Aj ked trochu im krivdim, jeden z dovodov su aj konzoly. Kazdopadne vidis, ze to nezabralo, a kludne nech da MS DX12 len pre W8, aj tak to bude prepadak a vsetci budu cakat na W9 bez metra so startom.
|
|
Windows 9
Od: Kvety pod Lupou
|
Pridané:
7.8.2012 12:07
O par rokov:
"Microsoft v novej Win 9 brani bootovaniu do Metro rozhrania. Tymto krokom nuti uzivatelov pouzivat klasicke rozhranie a "novo-zavedene" tlacitko Start"
|
|
Dobre sa smejem
Od: Robo1111
|
Pridané:
7.8.2012 14:25
Dobre sa smejem na niektorých komentujúcich...Nadávajú aký zlý je ten W8 a aký to je veľký fail a medzi prvými sťahovali preview verziu. Ja sa na to pozerám čo mi ten W8 dá...Dá mi lepšiu podporu a rýchlejšie zapínanie a snáď aj lepšiu ochranu (aj keď s tou som nemal nikdy problém). Metro sa bude dať určite vypnúť, to šikovný ľudia vyriešia.
Navyše MS vás nenúti to kupovať tak čo to stále riešite, ako staré babky na lavičke pri ceste. Aj keby predával hovno v krabici čo nás je po tom.
|
|
Re: Dobre sa smejem
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.8.2012 14:53
MS nas to bude nutit kupovat, kedze par mesiacov (velmi skoro) po oficialnom uvedeni W8 uz nebudu v predaji zariadenia s W7 a taktiez sa vytratia OEM W7 instalacky. MS prave naopak urobi vsetko preto, aby si kazdy W8 kupil, kedze spokojny zakaznik s W* $$$ neprinasa.
|
|
Re: Dobre sa smejem
Od reg.: Kvetoslav
|
Pridané:
7.8.2012 15:18
Kup si teraz instalacku W7 a pouzivaj ju aj 15 rokov pokial ti to hardver dovoli. Nikto ta nenuti prejst na W8 ;)
|
|
Re: Dobre sa smejem
Od: -...-
|
Pridané:
7.8.2012 19:17
Ale raz ti skonci podpora zo strany MS, prip. W7 nebude podporovat novy hardver, hry (Ako teraz XP), ... a vtedy uz budes nuteny prejst.
|
|
Re: Dobre sa smejem
Od: Snake...
|
Pridané:
7.8.2012 17:02
Vzdy mas moznost downgradu, kupis osmicku, a nainstalujes sedmicku, problem? Ci VL alebo OEM, FPP asi kupovat nebudes.
|
|
Re: Dobre sa smejem
Od: marecekkkkk
|
Pridané:
7.8.2012 15:19
asi preto bolo dobre stiahnut preview verziu aby sme vsetci videli co zac ta 8 je ...
to ze nas MS nenuti to kupovat je pravda, ale ked si budes za par mesiacov kupovat notas s OS tak tam urcite budes mat oem 8cku. To vyrobcovia notasov nas budu nutit to kupovat.
|
|
Re: Dobre sa smejem
Od: Alino
|
Pridané:
8.8.2012 13:09
co je na tom smiesne, ved je to logicke ze stahovali preview verziu, keby sme ju nestahovali tak by sme ju nemohli ohodnotit aky shit to je, takto aspon vies ze velky pocet ludi to skusilo a nazyva to shitom, cize asi na tom nieco bude pravdy.
|
|
Trololololol
Od: Trololololol
|
Pridané:
7.8.2012 17:03
I rather touch 0xB16B00B5 than Windows 8 ;D
Why would you want windows if linux gives you the whole house? ;D
|
|
Re: Trololololol
Od: Trololololol
|
Pridané:
9.8.2012 6:51
A aby ani linuxaci neprisli zkratka..
Do you know when you use screwdriver on linux? When some driver fails to work after hours of trying and you just give up and say - Well, screw driver!
|
|
ide to
Od: kralcak miro
|
Pridané:
7.8.2012 18:43
ide to v pohode bootovat do desktopu cez utilitu start8 . slape mi to v pohode
|
|
_______
Od: ______
|
Pridané:
7.8.2012 19:22
aj spolocnosti ako blizzard a valve tiez nie su nadseni s windows 8.a dokonca steam na linuxe ma bezat lepsie ako na Win.
A ked ste zacali spominat apple, nedavno som cital blog kde majitelovi apple produktov(notas, tablet,telefon) sa niekto dostal na Icloud kde mal zalohy a cez to mu zmazal cely iphone, mac,ipad a dokonca aj zablokoval takze nemohol volat.nakoniec prisiel nato ze niekto zavolal na support a vypytal si heslo s tym ze ho "zabudol".
|
|
?dffff
Od: okds
|
Pridané:
8.8.2012 1:57
ved "Desktop" sa sprava ako klasicka Metro aplikacia, nie? Nie je teda mozne nastavit automaticke spustanie?
|
|
az bude predinstalovany linux
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
8.8.2012 7:15
az bude predinstalovany linux na desktopoch a laptopoch, tak ako maju ludie android na telefonoch a ani nevedia, ze to je linux, tak potom sa uvidi, boha!
|
|
nie je jasné
Od: xmen
|
Pridané:
8.8.2012 8:57
nie je mi jasne, preco tak strasne casto v prispevkoch pouzivate spojenie "Ci..., nie je jasné." Ale stale!
|
|
sposob
Od: xmen
|
Pridané:
8.8.2012 9:05
tu je sposob ako to obsit, takze to konecne je jasne! http://dopice.sk/3ik
|
|
Windows 8
Od: /dev/null
|
Pridané:
8.8.2012 11:50
Na pc bolo napisane "podporuje Windows 8 alebo lepsi", tak som naistaloval Linux
|