|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stroj času ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
20.11.2012 11:08
mi to pripomína recenziu na Windows 3.1 ...skúsenosť je príšerná pre dve rozdielne prostredia aplikácií Windows a DOS ;o) ..
|
|
Re: stroj času ...
Od: kamokere
|
Pridané:
20.11.2012 13:07
hej dos bol super potom nastupila temna era windows a ponuky start ktore vsetci kopirovali. Windows si ajtak ludia instalovali len koli DirectX. a teraz sa vracaju ku korenom to sa mi paci, len mi v metre chyba T602ka a Norton Commander.
|
|
Re: stroj času ...
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
20.11.2012 13:14
T602 :D :D
|
|
Re: stroj času ...
Od: v2kt0r
|
Pridané:
20.11.2012 17:30
Mat!
|
|
Re: stroj času ...
Od: 2Maniak22
|
Pridané:
20.11.2012 13:14
Mne nechýba.
Na 286-ke mi ide aj T602, Aj Volkov Commander aj Norto, aj PC Shell a iné chamrade. A dokonca aj AutoCAD 10.
|
|
Re: stroj času ...
Od reg.: __Ondrej
|
Pridané:
20.11.2012 13:19
Prečo sú súčasné deti múdrejšie:
http://www.youtube.com/watch?v=DPLUP5EWPSw
|
|
Re: stroj času ...
Od: niekto1
|
Pridané:
20.11.2012 14:29
NC? Preco nie M602? :D nech mame celu sadu :D
|
|
Re: stroj času ...
Od: tfúj
|
Pridané:
20.11.2012 15:19
šak na to sa ani dívať nedalo
|
|
Re: stroj času ...
Od: Salvosko
|
Pridané:
22.11.2012 11:28
Total Commander používam už od jeho vzniku a tým pádom mi NC nechýba.
|
|
Ja som dal W8 na jeden notebook a odvtedy nemam chut ho ani zapnut.
Od: Janko Vanko
|
Pridané:
20.11.2012 16:50
Totalne domrdany system. Hnus a grc v jednom. 2 in 1.
|
|
Re: Ja som dal W8 na jeden notebook a odvtedy nemam chut ho ani zapnut.
Od: dra
|
Pridané:
21.11.2012 13:27
Ja s tebou nesúhlasím, mne sa W8 páči viac ako W7. Len treba prekonať vnútorný konzervativizmus. Určite patríš k tým čo neustále tvrdia "Staré zlaté časy".
|
|
no jako
Od reg.: čitateľ
|
Pridané:
20.11.2012 11:16
..hodil pod autobus : )
|
|
kchaaaa
Od: fgsdf654
|
Pridané:
20.11.2012 11:19
No ale sak windows 8 ide zvalcovat apple aj google tablety, nie? :-D
Raz su to loozri tak uz navzdi su to loozri...
|
|
..........
Od: Tomas1233
|
Pridané:
20.11.2012 11:25
No jasne. Ak je niečo iné tak to treba kritizovať. W8 používam a na metro som si v pohode zvykol. Áno je to iné a treba sa stým pohrať ale má to budúcnosť. Ak by sme sa správali tak ako tento "expert" tak ešte stále používame DOS.
Je rok 2012 tak predsa nebudeme stále ovládať PC tak ako v roku ´95.
|
|
Re: ..........
Od: Src
|
Pridané:
20.11.2012 11:30
a preco nie ? je to stale najintuitivnejsi sposob a metro to urcite neprekonalo
nie som proti zmenam a vylepseniam, ale toto je cesta vedla
hadat sa nebudem, podiel W8 na trhu si nakoniec zvoli cestu akou sa bude Win uberat
|
|
Re: ..........
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
20.11.2012 11:33
Na profesionalne pouzitie uplne zle. Farebne iritujuce a nevhodne. Windows8 vyvolava pocit nervozity. Musis daleko viacej klikat a riesit ako co w7. Neviem si predstavit pracu grafika na w8 kde na kazdom rohu obrazovky caka na teba nejake prekvapenie v podobe vysuvacieho panela, kazdu chvilu ti dole blika notifikacia nejaka atd. Skratka je to napikacu a velmi!
|
|
Re: ..........
Od reg.: dentista quix
|
Pridané:
20.11.2012 12:23
ja som este ziadneho skutocneho grafika na windowse pracova nevidel :D
|
|
Re: ..........
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
20.11.2012 12:35
:) spravna poznamka, preto som na osx :)
|
|
Re: ..........
Od: webnick55
|
Pridané:
20.11.2012 15:49
a to z Teba robi skutocneho grafika
|
|
Re: ..........
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
21.11.2012 7:44
No ked to mam v pracovnej zmluve a robim s tym, tak asi aj budem :D
|
|
Re: ..........
Od: el nino
|
Pridané:
21.11.2012 7:50
no ved to že len ASI
|
|
Re: ..........
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
22.11.2012 7:37
Ja som aspon ASI grafik,lepsie ako URCITE byt idiot!
|
|
Re: ..........
Od: TDKB
|
Pridané:
21.11.2012 23:52
Gayer than cum on mustache.
|
|
Re: ..........
Od: Mir
|
Pridané:
20.11.2012 13:06
To ja som videl na windowsoch pracovat viac nez dost skutocnych grafikov. Photoshopom pocinaje, 3dstudio max konce...
|
|
Re: ..........
Od: No ja
|
Pridané:
20.11.2012 13:19
No tak ja teda hej... dokonca sa tym sam hrdi.
|
|
Re: ..........
Od reg.: lolololo2
|
Pridané:
20.11.2012 14:20
ako pol roka som robil na imacu 27 + Photoshop ... na tom sa da lepsie pracovat jak na PC? nope. vzdy som radsej odisiel a dokoncil to z domu :D trageeeeeeeeedia
|
|
Re: ..........
Od: Dfgfsssf
|
Pridané:
20.11.2012 22:10
Tak tak.. Presne ta ista skusenost. (pre trollov: na osx som robil 5rokov)
|
|
Re: ..........
Od: mylankooo
|
Pridané:
21.11.2012 1:23
Ja naopak robim poslednych 5-6 rokov na Macu (predtym samozrejme na PC) a podla mna je to hlavne o zvyku. Osobne pouzivam Mac len preto, ze sa mi lepsie pracuje v samotnom OS a produkty od Adobe su viacmenej tie iste, takze nevidim dovod, preco by mal Mac ci PC robit z cloveka lepsieho dizajnera. Male odlisnosti ale clovek najde. Na Macu mi vadi, ze doteraz je naprd vyrieseny select / dropdown pri filtroch - clovek sa musi preklikavat mysou miesto sipkami (pri fontoch s tym ale problem nie je - divne). Neviem ako to je teraz na Windowse, ale vtedy mi vadilo, ze som musel restartovat PS po nainstalovani fontu, nevedel mi otvorit RAW format bez 3rd party app. Chybala mi na nom moznost prezerat plnohodnotne nahlady bez toho aby som co i len otvoril subor v PS a OS nevedel vyhladavat vo vrstvach. Na Windowse som musel mat 3rd party app na spravu fontov. Od Nokie som dostal ich font, ktory mali len ako suitcase - ten nie je mozne na Windowse nainstalovat a konvertovat takisto nie.
|
|
Re: ..........
Od: mylankooo
|
Pridané:
21.11.2012 1:28
Male rozdiely tam teda su, no podla mna su do urcitej miery zanedbatelne. Ako som uz spomenul vyssie - z cloveka neurobi lepsieho dizajnera znacka, ktoru pouziva, ale to s cim sa mu lepsie pracuje. Poznam spickovych grafikov, ktori robia na Macu a poznam spickovych grafikov, ktori robia na Windowse. Ani Bondra by nestrielal take svkele goly, keby hral s hokejkou pre pravaka :) Takze ak sa vam robi grafika lepsie na Windowse, ostante pri nom. Ja ostavam na alternative. Win-win :)
|
|
Re: ..........
Od: snehuliak Peter
|
Pridané:
20.11.2012 19:29
to budepreto, ze si ich vela nevidel. Ja pracujem pre jedno graficke studio v Tirolsku a my tu mame len 1 Macbook, a to len na testovanie. vsetko sa robi na HP Z800kach a Windowsoch
|
|
Re: ..........
Od: robertk
|
Pridané:
20.11.2012 20:59
No mam release preview a po par dnoch si clovek zvykne . Metro inak uplna pic.... ale inak to iste ako win 7 plus troska komplikovanejsie zaciatky a mne sa zda rychlejsi. A navyse sa mi paci fragmentaciA DISKU NA POZADI....
|
|
Re: ..........
Od: Gdsfghk
|
Pridané:
20.11.2012 22:13
To akoze ti na pozadi rozjebava kusy fajlov hala bala po disku? :D
|
|
Re: ..........
Od: ...
|
Pridané:
21.11.2012 9:59
presne, počas používania PC sa mu na pozadí fragmentujú súbory. Aké typické pre Windows :D
|
|
Re: ..........
Od: drus
|
Pridané:
21.11.2012 13:34
Ja robím hodne s grafikou a aj s textami a nepostrehol som, že by sa mi pracovalo horšie. O čom to trepeš? Alt + tab funguje, Štart nepotrebuješ, jednoducho trepeš len aby si mohol kritizovať. A to hlavné - moje PC a notebook bežia svižnejšie a nie je to len dojem, spozorovali to aj ostatní členovia našej domácnosti.
|
|
Re: ..........
Od: flo
|
Pridané:
20.11.2012 13:00
to netvrdi iba jeden "expert". ked si na nete pohladas, tak asi vsetci odbornici na UI hovoria, ze skakanie z metra na klasicky windows je zly krok. uzivatel sa musi ucit dve rozhrania, ktore su usporiadane uplne inak. takze napr vo worde pracujes uplne inak ako vo worde RT.
btw. tito experti nie su konzervativni. nejde o to, ze by sa im nepacil pokrok, ved vychvalili android, ios, ... no proste kazdy zistil, ze win8 je uzivatelska tragedia.
|
|
Re: ..........
Od: d54f5d
|
Pridané:
20.11.2012 17:40
Keby boli "experti", tak by prisli na to, ze ked ti metro prekaza, mozes ho vypnut a ostane im vylepseny Windows 7. Nabuduce spravi MS novy notepad a experti budu hovorit, ze im prekaza pri pozerani filmov...
|
|
Re: ..........
Od: d54f5d
|
Pridané:
20.11.2012 17:53
Tak beriem spat. Bezny uzivatel vraj nema moznost len tak metro vypnut...
|
|
Re: ..........
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.11.2012 17:48
skakanie nieje to najhorsie, najhorsie je, ze metro ma svoje aplikacie, ak teda mas povecme firefox, tak v metre mas iny firefox. Metro nieje nahrada start menu, metro je uplne iny OS vramci windowsu. Cista kktina na ntu.
|
|
Re: ..........
Od: robertk
|
Pridané:
20.11.2012 21:07
To metro je ded.napr ked clovek pusti aplikaciu v metre a potom skoci do desktopu, tak ju nevidi na liste, ale shift tab ju prenut moze.....desne......ale ked som si zvykol nemam problem
|
|
Re: ..........
Od: qwerty/z
|
Pridané:
20.11.2012 13:15
no dobre ak si chcem pozriet v prehliadaci par stranok, pustit hudbu pripadne pozriet film tak W8 je ok... ale na serioznu pracu? nie dakujem...
|
|
Re: ..........
Od: 5eter
|
Pridané:
20.11.2012 14:36
Vies citat? "Windows 7 je dobrý produkt, Windows 8 je pomýlený".
Pan expert nie je proti zmenam, iba proti hlupym zmenam.
|
|
Re: ..........
Od: (WoW)
|
Pridané:
20.11.2012 16:14
koncentrácia zabrzdeneých pseudo-odborníkov v diskusii dosiahla kritickú hranicu.
win8 je shit!
|
|
Re: ..........
Od: ferko.
|
Pridané:
20.11.2012 20:24
tvojim prichodom.
|
|
Re: ..........
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
20.11.2012 16:10
...a lyžicu si tiež dávaš do huby inak ako tvoj pradedo lebo je to pre teba nemoderné. Ty to robíš radšej dookola hlavy. Sa zobuď. Efektivita pri výkone rôzných činností ja najdôležitejšia. Ja pri práci potrebujem krátkodobú pamäť na iné ako na zorientovanie sa v METRE. Pootváraj si napr. 7 rôznych aplikácií a pracuj s nimi súčasne naraz s tým že dáta medzi nimi súvisia. A nech ťa pritom ešte aspoň sem tam vyruší pár kolegov.
METRO je dobré tak akurát do škôlky pre malé deti.
|
|
Re: ..........
Od: MichalSachmer
|
Pridané:
20.11.2012 16:46
Je rok 2012 tak predsa nebudeme stále ovládať AUTO tak ako v roku 1950.
Oh, wait...
|
|
Re: ..........
Od: Jerry19
|
Pridané:
20.11.2012 19:15
Sme v roku 2012 a nebudeme predsa pouzivat QWERTY rozlozenie klavesnice ako na pisacom stroji v roku 1890.
Oh, wait...
|
|
Re: ..........
Od: Jerry19
|
Pridané:
20.11.2012 19:18
Niektore veci su proste overene a zauzivane. U toho rozlosenia klaves je jednoznacne ze to neni najoptimalnejsie a je take ako je, lebo vzniklo z dovodu aby sa nezasekavali kladivka na stroji ale sa to zauzivalo a 130 rokov sa to takt o pouziva. Spravit takuto drasticku zmenu by nebolo lahke a ani pre MS aj keby sa dalo uvazovat o tom ze je to k lepsiemu. Pravdepodobne slo o rozhodnutie nejakeho sivkovneho managera/managerov, ktori to pekne odprezentovali a to preslo.
|
|
Re: ..........
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
20.11.2012 21:36
A preco k tomu W8 nespravim MS ABCDEFGH rozlozenie klavesnice? :-)
|
|
Re: ..........
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
20.11.2012 21:36
nespravil...
|
|
Re: ..........
Od: ase
|
Pridané:
21.11.2012 3:08
to mi skor pride ako nazor fanatika microsoftu ... preco xp a 7 dostala pozitivne reakcie a svojho casu sa stali najpouzivanejsie os ? preco vista dostala obdobne hodnotenia ci uz od expertov alebo bfu a 8 dopadne tak isto ? jednoducho ano super ze microsoft skusa nieco nove no nie vzdy sa to podari ... ja osobne som bol skutocne odhodlany zacat pouzivat w8 hlavne koli optimalizacii a aj s pouzitim 3. stran som po 3 tyzdnoch upustil a vratil sa k w7 ... vdaka bohu za snahu valve tlacit linux pretoze tym buraju jednu z najvacsich barier prechodu na linux bfu a nam zdatnejsim prechod len na jeden os ... narazam hlavne na to ze microsoft dostal uz na rc verzie w8 velmi zly feedback na ovladanie a odignoroval to
|
|
Re: ..........
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
22.11.2012 17:18
XP dostaval veeelmi negativne reakcie ako pred vydanim, tak bezprostredne po nom. HW narokmi bol XP voci W98 podobny situacii XP vs Vista.
Fora plne "kvalitnych" nazorov kde kazde 3 slovo bolo omalovanky a jeho synonyma pozname spred 12 rokov tiez...
Vtedy navyse tvorila vacsinu "obyvatelov internetu" uplne ina skupina ako dnes.
|
|
staci malo
Od: dimitrij
|
Pridané:
20.11.2012 11:26
a moze to byt dobry windows. tym ze dali podporu metro aj do klasickej verzie, tak umoznili prepojit mobilne zariadenia s PC. teraz uz len nenutit ludi pouzivat metro za kazdu cenu. start ponuku mozu vratit, resp. to tlacitko, ale akcia bude rovnaka ako je tomu teraz vo W8, cize sa otvori metro, ved to tak neboli a clovek ma aspon viac apps pred sebou. co sa tyka poctu appiek na obrazovku, s tym plne suhlasim, treba to poriesit, napriklad moznost rozdelit obrazovku na 1, 2, 3, 4 dlazdice, resp. automaticky si pamatat posledne rozlozenie pri appkach, cize ak v buducnosti otvorim nejake appky a mal som ich nejako rozmiestnene, tak sa mi to automaticky pouklada ako naposledy. to by mohlo velmi pomoct ludom a hlavne aj mne, co kazdy den robime s tymi istymi appkami.
|
|
.....
Od: [[[K
|
Pridané:
20.11.2012 11:29
ale treba vyčkať, bude to lepšie a lepšie..a aj cenu upgrade-u treba pochvaliť..15 eur či 30 to je jak zadarmo..ked si vezmete, že Windows 7 stoji okolo 200 - 300 eur
|
|
Re: .....
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
20.11.2012 11:34
No ak mas w7 kupene uz predtym :) Ak nemas si na tom rovnako asi :)
|
|
Re: .....
Od: [[[K
|
Pridané:
20.11.2012 11:35
ja som urobil upgrade z trial verzie Windows 7..čiže asi tak.:D
|
|
Re: .....
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
20.11.2012 11:38
Cize z nelegalnej verzie :) Trial nema kluc...
|
|
Re: .....
Od: none7927
|
Pridané:
20.11.2012 11:45
Upgrade sa da spravit za 30 Eur nepamatam ze by to pomne chcelo daco, prosto som to zaplatil poslali mi kluc, stiahol som dake exe co stiahlo ten win, dal na USB a nainstalil...
Zlava 15 Eur je ak mas win7 zakupeny nejak nedavno ( nepamatam presne od kedy do kedy ) ale inac full verzia za 30Eur je pohoda...
|
|
Re: .....
Od: [[[K
|
Pridané:
20.11.2012 11:51
presne tak..:D aj ta zlava sa dá ziskať a tiež stačí len zadať nepravdive informacie..nikto ťa nenuti zadať pravdive informácie..to je len vaša hluposť, že všade kam netreba davate svoje sukromne informácie..
|
|
Re: .....
Od: tominot
|
Pridané:
20.11.2012 12:27
Chalani, napíšte presný postup. Ak sa to dá nejak použiť aj na nezakúpený Win7 (mám Linux na NTB dodanom s Linuxom, ale chcem lacno kúpiť legálne Win8), tak ako. Dík.
|
|
Re: .....
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
20.11.2012 12:37
Ides na Microshit stranku, tam je upgrade advisor ktory s tebou prejde konfiguraciu pc, nasledne das obchod, svoje udaje, kreditka cislo a konec... Upgradnes na w8 rozmlatis PC od nervov a bude pokoj :)
|
|
Re: .....
Od: tominot
|
Pridané:
20.11.2012 14:45
Na WinXP som mal Štart Win2000, na Win7 mám štart Win2000 a starú tému, na Win8 existujú úplne rovnaké utility ktoré z toho urobia opäť WinXP, v štýle Win2000 či aká verzia to bola, grafické efekty vypínam vždy a všade. Takže márna snaha ohovárať Win8, ktoré je vylepšením Win7 s pridaním METRO ktoré sa dá vypnúť pomocou utilít. Za 15-30€ lacnejší a lepší systém na desktop nekúpim. Linux je dobrý akurát tak na web, inak vyžaduje veľmi veľa času na nastavovanie, hľadanie utilitiek to aj napriek tomu, že na Win používam veľa app ktoré existujú aj na linuxe. 30€ je smiešna suma za ušetrený čas.
|
|
Re: .....
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
20.11.2012 11:52
Ja teraz rozmyslam ci je 30 evri za srackove 8 vyhodne :) Radsej kupim juniorovi autodrahu :)
|
|
Re: .....
Od: tominot
|
Pridané:
20.11.2012 14:47
Za 30€ autodráhu :D
Staré zásoby z NDR či toxický lacný shit Made in China?
|
|
Re: .....
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
21.11.2012 7:48
3 rocnemu kupis za 200 evri? Aj tak to rozmlati. Ja kupujem rozumne, spytam sa maleho, ci sa mu to paci. Ak povie ano, bereme. Tomu sa hovori lacnejsi kompromis :D Dolezita nie je cena, ale ze junior je stastny s tym.
|
|
Re: .....
Od: prdlajs
|
Pridané:
20.11.2012 11:52
Mozno mu to teraz po mesiaci zahlasi, ze "your Windows is not genuine" :D
|
|
Re: .....
Od: [[[K
|
Pridané:
20.11.2012 11:53
to asi ťažko..prečitaj si licenčne podmienky a potom niečo rieš..to je ich problem, že to nemaju ošetrene
|
|
Re: .....
Od reg.: dentista quix
|
Pridané:
20.11.2012 12:26
v prvom rade by to bol hlavne tvoj problem junacik :)
|
|
Re: .....
Od: Effe
|
Pridané:
20.11.2012 18:44
Ošetrené to majú, neboj. Lebo keď kupuješ lacnú upgrade verziu, z právneho hľadiska musíš mať doklad o kúpení predchádzajúcej verzie resp. doklad o kúpení počítača s OEM systémom. A to, že z trialu upgrade funguje, neznamená že máš odrazu doma legálny systém za 15/30€, aj keď sa ten systém navonok legálne javí.
|
|
Re: .....
Od: Sdfffh
|
Pridané:
20.11.2012 22:25
Ono je to fuk ci ma svoj win spravne licencne pokryty. Dolezite je, ze mu funguje windows update a ze sa nemusi klepat s kazdym service packom, ze sa mu nejaky ocrackovany ukrajinsky zavireny win uz nepreberie. Alebo ho nepatchovat a potom do diskusii vypisovat chujoviny jak mu to ci ono robi problemy.
|
|
Neni to take zle.
Od: none7927
|
Pridané:
20.11.2012 11:34
Win 8 som si dal pred 2 tyzdnami, spociatku ma to Metro sralo, ale o par hodin som si na to zvykol ako na glorifikovany "start button" je to na tom istom mieste a pouzivam to na spustanie aplikacii :)
Problem troska nastava ked mate uz vela aplikacii, tie kocky su dost velke, nedaju sa zmensit alebo zvacsit ( pokial to nepodporuje apka ) a ked mate toho vela uz musite skrolovat doprava...
Lepsie by bolo keby sa dali tie kocky upravit ako by som chcel ja a postavit si svoju mozajku, tym padom by som si asocioval danu aplikaciu s danym tvarom a miestom... lachsie by sa mi hladalo asi.
Inac je to win7 s par vylepseniami a metrom, co sa mi paci asi najviac je Task Manager, ale povedzme si popravde, kolko krat ho pouzijete denne...
Za tych 30Eur to neni take strasne.
|
|
Re: Neni to take zle.
Od: 14miro88
|
Pridané:
20.11.2012 12:12
Mne sa robi s Metrom lepsie ako so startom je to len vec zvyku ovladanie je ergonomickejsie a rychlejsie ludia su ale konzervativni a za svoju neschopnost nadavaju na MS
|
|
Re: Neni to take zle.
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
20.11.2012 12:33
Metro nie je zly napad ale balik okolo stoji naprd. Je to ako fajnova cipos klobaska zabalena do toaletneho papiera. A neviem ako by si hodnotil farby. Strohy dizajn, hranaty, jednotvarna vektorova grafika, skaredy imidz. Mozno je metro fasa vec, ale ani jedna riadna aplikacia nie je este k tejto inovacii prisposobena. Ja by som bol zvedavy ako by na nejakom dotykovom displayi vedel niekto pracovat vo Photoshope alebo Illustratori, ci Indesigne ked tieto programy a vacsina dnesnych aplikacii su zalozene na ovladani mysou a klavesnicou. Microsoft to posral riadne, neskutocne. 10 rokov klavesa windows bola mrtva klavesa, prakticky nikym nevyuzivana. Potom prisiel w7 s kombinaciami Windows klavesy + TAb a podobne. A teraz namiesto start panela to otvara metro. Huraaaaa, na tom muselo sediet asi 50 ludi!!!!
|
|
Re: Neni to take zle.
Od: leninove gule
|
Pridané:
20.11.2012 13:43
prave zato tam mas dve prostredia a moznost klasickeho desktopu aby si vedel pracovat aj so serioznym softverom a nie len s metro aplikaciami. a 10 rokov mrtva klavesa? mozno pre teba, pretoze si ju nevedel vyuzivat, ja win+L pouzijem kazdy den ked idem od pocitaca a pouzivam to hadam uz od w98 a rovnako to pouzivam aby som sa dostal rychlo do menu ked nejaky soft bezi vo fullscreen rezime. na internete mas cely zoznam skratiek s win klavesou, mozes zacat studovat skor ako budes nabuduce mudry
to, co robi win+tab v 7 robil uz windows 95 pomocou alt+tab len k tomu neboli take omalovanky - ppci novinka zeee????
|
|
Re: Neni to take zle.
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
20.11.2012 14:11
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_key
Huha to je teda vela vyuzitelnych skratiek! Som uplne paff.
|
|
Re: Neni to take zle.
Od: paradajko
|
Pridané:
20.11.2012 15:17
preco si taky jebnuty?
|
|
Re: Neni to take zle.
Od: drahesa
|
Pridané:
21.11.2012 13:51
Úplne s tebou súhlasím! Ľudia naozaj zvaľujú ich neschopnosť a neochotu na Microsoft. Ostatne, všetky OS Windows sú stále terčom ostrej kritiky.
|
|
porovnanie win 7 a win 8
Od: Alin0
|
Pridané:
20.11.2012 12:37
Z mojho pohladu jednina vec, ktora sa zlepsila od Windows 7, je bezpecnost. Okrem funkcii SmartScreen.
|
|
Re: porovnanie win 7 a win 8
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
20.11.2012 12:42
To je relativne. W8 len ide s dobou, nic extremne neprinieslo. Za dva mesiace tu mame prvy service pack :) Tej bezpecnosti je tolko ze toho maju admini plne zuby. Cim dalej tym horsie sa pocitace daju zosietovat, laici nemaju skoro sancu to spravit. Windows bude az vtedy bezpecny ak sa bude vediet sam bez softveru tretej strany branit proti trojskym konom, phishingu, utokom a virusom. Cize nikdy :)))
|
|
Re: porovnanie win 7 a win 8
Od: b2un0
|
Pridané:
20.11.2012 12:53
s integrovaným MSE to už W8 zvláda, samozrejme zohľadňujúc nízku účinnosť klasického AV ako takého voči moderným hrozbám.
|
|
Re: porovnanie win 7 a win 8
Od: Alin0
|
Pridané:
20.11.2012 13:05
Omyl, neviem ako sa vyznate v IT bezpecnosti, ale je tam dost velky pokrok. Spomeniem len taku drobnost, zavedenie ASLR pre vsetky moduly, je velke plus. Dalsie ochranne prvky v jadre.. atd. Je toho vela. Cena za napisanie exploitu pre Windows 8 neuveritelne vzrastla.
|
|
Re: porovnanie win 7 a win 8
Od: iOvcaa
|
Pridané:
20.11.2012 21:01
Sranda ze za 24 dni od vydania Winsrot8 uz Microsit stihol vyprodukovat 300MB updatov, ked to takto pojde dalej tak bude sranda..
|
|
prostredia
Od: joejoexda
|
Pridané:
20.11.2012 12:51
je to hrozne, aj canonical si mysli ze ubuntu pouzivam na tablete a pritom je to notebook...to iste aj w8
|
|
Re: prostredia
Od: MtZ
|
Pridané:
20.11.2012 13:23
lenze pri Ubuntu si aspon mozes kludne zmenit komplet cele DE za niekolko alternativ.A z pohladu spustania aplikacii a prace s oknami atd sa v podstate vela nezmenilo.
|
|
To sa dalo cakat
Od: Sonic 3
|
Pridané:
20.11.2012 13:09
METRO nema na desktope co hladat, Windows 8 je iba marketingovy tah Microsoftu na podporu predaja tabletov, lebo chce si ukrojit i z tohoto thrhu, kde ma malicky podiel, nie ako na desktopoch a prave si mysleli ze tymto hybridom, pseudo systemom prerazia.
|
|
Re: To sa dalo cakat
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.11.2012 17:56
w8 je marketingovy tah na rozbehnutie appstore pre tablety/telefony a desktopy. Preto sa ho tak tvrdohlavo drzia. Leze Balmer zabudol na jednu podstatnu vec... my niesme iovce, ktorym ked predhodia skysnute mlieko, tak to vyhlasia za standard a cerstve prestanu pouzivat.
|
|
Prostredia
Od: Mir
|
Pridané:
20.11.2012 13:10
Ak chcú mať jeden systém ktorý podporuje jak používanie myšou a klávesnicou ako primárnymi ovládacími prvkami a zároveň podporuje dotykové obrazovky, tak by mali vyvinúť dve naprosto odlišné GUI cez ktoré sa dá systém plne administrovať.
Uz ale vidím ako niekto otvorí virtuálnu klávesnicu na tablete a bude ťukať do cmd line. nie že by to nešlo ale klávesnicu v tomto smere nenahradíš dotykovým monitorom.
To o čo ide primárne že Win7 rozhranie mali nechať ako je a dať možnosť v nastaveniach systému sa prepnúť z jedného na druhé a nie násilne metro nútiť užívatelom - špeciálne tým ktorý sú s Win7 dokonale spokojný. Stručne povedané = marketingový fail.
|
|
Prostredia
Od: Mir
|
Pridané:
20.11.2012 13:13
Skôr si to predstavujem tak že po dokončení inštalácie sa vás windows spýta ktoré prostredie si chcete vybrať ako primárne a to ostane primárne nastavené.
Teraz totižto Win8 pôsobí ako Win Millenium čo bola v podstate predchádzajúca verzia Windows s kopou vyšperkovaných blbostí ktorých význam bežný užívatel nedocenil.
|
|
Cena za napisanie exploitu vzrastla ?
Od: Okoloiduci
|
Pridané:
20.11.2012 13:31
No neviem ...
http://dopice.sk/4eT
|
|
Experti
Od: Gustoslav
|
Pridané:
20.11.2012 13:32
Experti? A to skúšali W8 10 minút? To som naň aj ja nadával, teraz už spravím prakticky všetko rýchlejšie než na W7.
|
|
IE users
Od: Pakomil
|
Pridané:
20.11.2012 15:12
Bukekela Microsoft.
|
|
win - 8
Od: Mišel
|
Pridané:
20.11.2012 15:33
Ako tak čítam väčšina z Vás asi nemá Windows 8 inštalovaný.
Usudzujem to z toho, aké nezmysli tu píšete.
Windows 8 mám nainštalovaný a som s ním veľmi spokojný.Nainštalujte si ho a potom zistí prečo je tomu tak.
Systém je oveľa rýchlejší, máte na výber metro aj win 7 rozhranie a tiež si tam môžete dať tlačítko štart (mne osobne nechýba)a tak ďalej........
|
|
Re: win - 8
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
20.11.2012 15:57
Nemusím každé hovno obliznúť aby som vedel že je to hovno...
|
|
Re: win - 8
Od: Lubuš
|
Pridané:
20.11.2012 16:11
Trafená hus zagágala. Nelíž hovná radšej si kúp win 8.
|
|
Re: win - 8 ...ja chovám tučniaky
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
20.11.2012 17:30
http://goo.gl/lmW2k
|
|
Re: win - 8
Od: mackousko
|
Pridané:
20.11.2012 16:21
Ja som zistil, ze drviva vacsina ludi ma problem s akoukolvek zmenou. Mam win 8 a zvykol som si na to okamzite. Nemam s tym ziadny problem a to som uz starsi rocnik. Suhlasim vsak s tym, ze metroaplikacie su vacsinou nepouzitelne a plytvaju nehorazne priestorom.
|
|
Re: win - 8
Od: Src
|
Pridané:
20.11.2012 17:19
Win 8 mam odkedy bol dostupny na MSDN a som s nim spokojny len vdaka tomu ze som si musel komplet vsetky metro funkcie vypnut a naucit sa nepouzivat start, takze mam cely taskbar vyplneny ikonami programov. nechce sa mi neustale vypisovat nazov programu v metre (lebo vsetko mi tam nevojde).. nehovoriac o tom ze pre apps, settings a files je hladanie zvlast(fail)- skratky? ne diky, som rad ze som sa naucil za par rokov ze ctrl+alt+del mi uz nevyhodi task manager..
tlacitko start som si nedal, lebo vsetky su zatial daleko za pouzitelnym stavom z Win 7,
najviac som vsak rad ze som sa zbavil otravneho useless charms baru..inak system je u mna porovnatelne rychly a kedze bootujem raz za 2 tyzdne, tak tiez rozdiel 0
navyse odstranili mi gadgety-nastastie idu vratit
odstranili mi aero, hoci uznavam ze niekto ma rad aj "suche" farby
po 3 mesiacoch to teda hodnotim tak, ze neexistuje nic co by mi nejak sprijemnilo ci zefektivnilo pracu oproti W7, W8 len kladie polena pod nohy..
|
|
sdaf cxbg
Od: Jazzy
|
Pridané:
20.11.2012 15:44
Mali nechat klasicke rozhranie, taskbar atd., ale namiesto tapety dat dlazdice (samozrejme s moznostou vypnutia), ako za starych cias Active Desktop... tak by si clovek mohol postupne zvyknut.
|
|
Re: sdaf cxbg
Od: iOvcaa
|
Pridané:
20.11.2012 21:02
Presne tak, plne suhlasim.
|
|
myš a klávesnica
Od: tomasg
|
Pridané:
20.11.2012 15:57
Neviem si predstaviť lepšie ovládanie klasických PC ako doteraz.
Čo môže byť lepšie ako klávesnica a myš? Všetci len šaškujú a vymýšlajú somarinky.
|
|
Len jednému nerozumiem
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
20.11.2012 16:34
Len jednému nerozumiem. Prečo sa s takými ľuďmi neradila tá splašená ženská čo v MS pretlačila METRO aj na Desktope. Oni radšej prepustia Sinofskeho. Asi jej a Balmerovi povedal pravdu do očí a chudinka sa rozplakala na Balmerovom kolienku. A Balmer nato zmäkol (či stvrdol?).
|
|
Re: Len jednému nerozumiem
Od: Pakomil
|
Pridané:
21.11.2012 12:20
Nevedel som ze METRO je vymyslom ZENY. Ale to by davalo PERFEKTNY ZMYSEL !!!
|
|
neviete o ocm tocite
Od: mozeg
|
Pridané:
20.11.2012 17:36
Najprv si naistalujte askuste. Ja si W8 neviem vynachvalit. Na metro sa tiez da okamzite zvyknut. Jeden klik a som v klasickom rozhrani, jeden klik vypnem a pod. Okrem toho ja uz som start buton vo W7 skoro ani nevyuzival. Vsetko co potrebujem tam je nie je o com UPGRADE. Pre 80% uzivatelov nie je to co je popisane v clanku vobec podtstatne.
|
|
Re: neviete o ocm tocite
Od: Robo1111
|
Pridané:
20.11.2012 17:57
Keď konzumuješ tak je metro fajn, ale akonáhle máš niečo nainštalovať, niečo upraviť, niečo premiestnovať, tak to je o nervy a je to totálna blbosť aby som mal na 24" monitore 16 ikoniek veľkých 5x5cm .. fail.
.
.
.
Proste metro OK, ale niekde na tablete a pod, kde mu bude sekundovať klasické okno.
|
|
uzivatelska skusenost
Od: expert12345
|
Pridané:
20.11.2012 18:24
ja som velmo visoko uznavani expert z expert brothers holding a musym povedat, ze pouzyvatelska skusenost je velmy dobra.
Zvykol som si rychlo na prostredie win8 a nemam ziadne problemy s ovladanim, takze nerozumiem velmi ostatnym expertom. Asi by mali ist navrhovat operacne systemy a nie nadavat ako su nespokojny a to len preto, ze si zvykli na "Start" tlacidlo. Tie rozdiely oproti predchadzajucim verziam nie su az take velke. Mna hlavne potesila vyssia stabilita a rychlost. Ano, kupil som si win8, je super, kazdemu odporucam! Je to ovela lepsie nez graficke rozhranie linuxu. Dakujem, ze ste si vypoculi moj odborny nazor!
|
|
Re: uzivatelska skusenost
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
20.11.2012 22:59
Kámo ty si nevidel Linux ani z lietadla. Viacero pracovných ploch je návykova a hlavne užitočná vec. A nie sa tam prpľať na štvorcoch.
|
|
Re: uzivatelska skusenost
Od: expert12345
|
Pridané:
24.11.2012 16:31
A ty zase windows alebo mac os x, ked si to nevies porovnat. Zo mna hovori moja osobna skusenost. Graficke rozhranie na linuxoch je proste nanic, skusal som vela nadstavieb (kde, gnome, xfdaco), vela distribucii, ale nedostal som sa k takym vysledkom ako s inymi operacnymi systemami. Proste nie je to optimalizovane. Urcite to patri tiez do pouzivatelskej skusenosti. Ked mi nejake graficke rozhranie na ubuntu seka na mojom stroji, kde win ide perfektne, tak to tiez o niecom hovori. Nejake dlazdice mi zase nevadia a neuberaju mi na komforte, skor naopak umoznuju mi rychlo spustat aplikacie miesto toho aby som sa musel preklikavat na plochu. Kolko ludi asi tak pouziva start ponuku vo windowsoch a narocne sa prehrabava cez to menu. Racionalny pouzivatel si radsej jebne ikony na plochu aby nemusel prezivat to peklo znova a znova. Inak robim administratora linux serverov, tam sa nemam na co stazovat, proste naj. system na servre, avsak ako tvrdim, je co dohanat co sa tyka grafickej nadstavby.
|
|
Linux
Od: FreeSoft
|
Pridané:
20.11.2012 18:51
windows je tak pre penzistov a niekedy platilo, ze aj pre hracov no aj tam ho linuxi dobiehaju. Ak aj vy prejdete neinstalujte ovladace pre amd grafiky a pojde Vam to dokonale.
najlepsie a v SLOVENCINE su http://greenie.datagen.sk/
http://linuxmint.com/
http://www.ubuntu.sk/
|
|
Re: Linux
Od: h4s
|
Pridané:
20.11.2012 19:20
ja uz ubuntu mam standardne ako prvy/druhy OS okrem win7
|
|
Re: Linux
Od: mylankooo
|
Pridané:
21.11.2012 1:45
Ja by som skor povedal, ze Windows ostane este hodnu dobu lepsou platformou pre hracov a Linux ho nejak vyrazne neohrozi. Preco by aj mal? Pretoze na nom ohlasili dostupnost Steamu? Na Macu je Steam dostupny dva roky, na trhu ma vacsi podiel nez Linux, kopec dalsich hier vychadza na Mac mimo Steam a Windows za tu dobu nijak neohrozil. Jedine co sa zmenilo a co sa zmeni po spusteni Steamu na Linuxe bude to, ze chlapici z Valve budu mat o nieco viac moznosti ako zarobit :)
|
|
Re: Linux
Od: m44
|
Pridané:
21.11.2012 13:33
no ten mac by si musel najskor clovek kupit za nemale peniaze, aby mohol zacat "ohrozovat" windows.
|
|
Re: Linux
Od: mylankooo
|
Pridané:
21.11.2012 14:12
Ano, to je pravda.. pre hracov je Mac zbytocne drahy stroj, no stale ma na trhu vacsi podiel ako Linux (teda asi aj viac pouzivatelov Steamu), viac dostupnych hier (aj mimo Steam) a Windows nijak neohrozil. Linux ho tym padom neohrozi uz duplom :) Urcite nie v dohladnej dobe...
|
|
Nerd Rage
Od: Marek1123
|
Pridané:
20.11.2012 22:20
Sa mi páči, že akýkoľvek komentár, v ktorom autor čo i len spomenie, že jemu osobne metro vyhovuje, tak má mínusové hodnotenia.
To mu nerdíci nedovolíte mať iný názor?
Keď sa vám W8 nepáči, OK, ale zhadzovať iné názory, ktoré nikoho neurážajú, len opisujú svoju kladnú skúsenosť?
To mi pripomenulo tú pesničku Nerd Rage :D
|
|
Re: Nerd Rage
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
21.11.2012 10:17
Aké zhadzovanie? To je anketa pod každým komentárom koľkí sním súhlasia... A nikomu Wokna 8 nechýbaju
|
|
Re: Nerd Rage
Od: traktorko
|
Pridané:
21.11.2012 14:02
Pozorujem, že v tejto diskusií, tí čo nadávajú na W8 "hrajú presilovku" - jednoducho je ich viac počuť. Príklad: Ak je človek s niečim spokojný, tak sa s tým pochváli priemerne 3 ľudom. Ale ak je s niečim nespokojný, tak to vytrúbi priemerne až 11-im. Čo už...
|
|
Zneužíva to opozícia
Od: MuadDib
|
Pridané:
24.11.2012 10:16
Áno, presne toto zneužíva opozícia pri kritizovaní súdnictva...
Alebo ako povedal už Napoleon Bonaparte: 1 kričiaci prehluší 10000 mlčiacich.
|
|
nemesis.janko@gmail.com
Od: janko789325
|
Pridané:
21.11.2012 11:44
Kolko ludi, tolko ludi... ja som sa na Windows8 tesil a po par hodinach som si naozaj zvykol, aj tak som 99% casu na desktope a ModernUI som si za 20 minut nastavil tak, aby mi plne vyhovoval [pripnutie par aplikacii a adminovske veci + fest vec - robenie programovych skupin]... s novym operakom od MS som spokojny... je potrebne sa ucit nove veci a nie ich hned odsudzovat... uz lne cakam na novsie ovladace od ATI lebo mi PSko trosku blbne...
|
|
Re: nemesis.janko@gmail.com
Od: h4s
|
Pridané:
21.11.2012 22:00
Ked sa chces ucit nove veci tak linux, win je uz obohrata pesnicka.
|
|
IE users
Od: Pakomil
|
Pridané:
21.11.2012 12:22
Ok borci.
Tak mi napiste, CO vas tak hreje, po prechode z Win7/XP na Win8.
Co ma Win8 navyse ?
|
|
Re: IE users
Od: drpororl
|
Pridané:
21.11.2012 14:03
rýchlosť
|
|
Re: IE users
Od: aljaska
|
Pridané:
21.11.2012 14:05
starší notebook beží svižnejšie
|
|
jasne
Od: marko7745
|
Pridané:
21.11.2012 19:42
vsetci maju rychlejsi system teraz,oproti predoslemu wi7.
asi zobudol spomenut, ze ten win 7 mal nainstalovany rok a milionpatsto programov v nom... potom si da dobrak win8, ma ho tyzden a hovori ze komp ide rychlejsie ? kopm pojde stale tak isto rychlo, ci sa mylim ? jaaaj experti maju na mysli, ze za kolko sa mi nastartuje win... tak super take testy si zaves na stenu a daj do ramu...
stavim sa stebou ze moj win7 pojde rychlesie ako tvoj win8
|
|
win 8
Od: rxxxxo
|
Pridané:
21.11.2012 21:06
Je to relativne, tvrdit ze win 8 je dobry alebo nie.
niekomu to sadne a ako vidim, mnohí nadávajú.
Jedno je iste! kupit sa to neoplati..hlavne na notebook ci stolne pc.
Ja tvrdím, že treba pockat na win 9 : )..
Kazdy druhy win microsoftu zatial vysiel.
|
|
Re: win 8
Od: Cudo
|
Pridané:
21.11.2012 21:50
Ako tak vyšlo iba XPčko a potom serverové systémy.
|
|
Moje hodnotenie
Od: MuadDib
|
Pridané:
24.11.2012 10:13
Nuž, moje hodnotenie používateľskej prívetivosti „aplikácií s moderným používateľským rozhraním“ bol niekde medzi ed a vi.
Nuž, bolo to lepšie ako ed, lebo to zaberá celú obrazovku. Ale bolo to horšie ako vi, keďže to nereagovalo ani na kláves, ktorým som z toho chcel uniknúť (Escape)...
|
|
skype
Od: monster
|
Pridané:
9.12.2012 16:56
Je to zaujimave mozno na tablet ale na PC sa to nehodi. A to microsoft konto je strasna hlupost. Neda sa ani odhlasit zo skypu! Dost nedotiahnute...na nefunkcnu vec sa neda zvyknut. Snad to daju doporiadku
|
|
windows 8 vs XP
Od: Sidi
|
Pridané:
30.9.2015 20:22
S XP skončilo všetko spoľahlivé. Ostáva mi vyskúšať len "JABLKO" a neprísť o nervy... No coment...
|