| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
nokia2
Od: nokia2
|
Pridané:
4.12.2012 11:15
ta mohli ísť cestou androidu a mohli mať cca o 50%viac trhu ako majú teraz, možno viac.. ale ne oni radšej SYMBIAN (to je akože čo???) a teraz mrkvosoft
|
| |
Re: nokia2
Od: unreal
|
Pridané:
4.12.2012 11:33
nokia bola vzdycky smejd
|
| |
Re: nokia2
Od reg.:
|
Pridané:
4.12.2012 11:41
s tym nesuhlasim. nokie boli kedysi najlepsie telefony. Teda pokial si ich zazil. Ale ako sa vravi. zaspali na vavrinoch...
|
| |
Re: nokia2
Od: unreal
|
Pridané:
4.12.2012 11:49
najlepsie boli Sony Ericssony. na nokiach sa robilo vsetko oklukou a niektore funkcie uplne chybali. Smartphone so symbianom mal menej funkcii ako dumbphone od SE
|
| |
Re: nokia2
Od: 3345345
|
Pridané:
4.12.2012 12:10
unreal tvoj nick to vystihuje
|
| |
Re: nokia2
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
4.12.2012 12:16
Nokie mali vždy dementné ovládanie celkovo. A v nastaveniach tie ich 3 riadky na jedene displej to bolo neprehľadné ako neviem čo. Aj tá ich slávna 6230ka bola nemotorná, ale Nokia fanatici si na ňu nedali dopustiť....lebo Nokia
|
| |
Re: nokia2
Od: unreal
|
Pridané:
4.12.2012 12:22
presne tak
|
| |
Re: nokia2
Od: nokia 3210
|
Pridané:
4.12.2012 12:38
Najlepsi telefon aky som mal za starych casov bol 3210 ktoru som si kupil v 1999 od globtelu
|
| |
Re: nokia2
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
4.12.2012 12:50
Môže byť. Za čias monochromatických displejov mala Nokia v niečom navrch a hlavne prkotiny ako hry, logá a podobne... Naučili sa na ňu ľudia a tí "nokiáci" ju držali nejaký čas aj počas farebných displejov kde to bolo otrasné a len prebaľované staré modely do iných krytov. Najviac ma dojali dve rovnaké nokie (6021 a 6020) kde jedna mala iba bluetooth a druhá infra a foťák - to nevedeli dať do jedného??
|
| |
Re: nokia2
Od: 345353
|
Pridané:
4.12.2012 12:59
6280 mala vsetko
|
| |
Re: nokia2
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
4.12.2012 13:26
E51 ma IPv6 v roku 2007... takže ::
|
| |
Re: nokia2
Od: jaaa
|
Pridané:
4.12.2012 14:39
IPv6 bolo v roku 2007 velmi dolezite !!
|
| |
Re: nokia2
Od: ignorantSX
|
Pridané:
4.12.2012 21:56
Radsej skor, nez neskor. Ako sa vravi: "stastie praje pripravenym". Ak zahrnuli IPv6 do svojich firmverov, boli pripraveny a aspon nenastanu situacie ako Y2K a podobne prkotiny. Tiez sa to predsa vedelo roky dopredu...
|
| |
Re: nokia2
Od reg.: cca01
|
Pridané:
4.12.2012 14:07
Sorry, ale Nokia 6280 nemá nič. Nedajú sa inštalovať aplikácie, nedá sa ovládať atď.
Myslím JEDNODUCHÝM spôsobom ako iPhone alebo Android. A preto teraz budovu predáva a Apple ide budovu naopak stavať.
|
| |
Re: nokia2
Od: Mrkvosoft sro
|
Pridané:
4.12.2012 14:55
Vidno, že tu píše asi iba omladina, telefon 6280 a podobne boli začiatkom úpadku Nokie. Staršie telefony sú na mysli tie z éry 3210, 6110, poprípade 8310, ktorá nemala konkurenciu vôbec... Krátko ale na to prišli prvé farebné displaye a celé sa to začalo zamotávať... Kde sú teraz telefony Siemens, čo mal vtedy každý druhý? Aj Sony sa muselo zlúčiť s Ericcsonom... Takže uvidíme, čo čaká Nokiu...
|
| |
Re: nokia2
Od: Nap42
|
Pridané:
4.12.2012 16:59
Zjavne zlucenie Ballmera a Elopa nedopadlo dobre...resp.dopadlo dobre, ale nie pre nokiu.
|
| |
Re: nokia2
Od: hkbgnkvg
|
Pridané:
4.12.2012 17:48
Ak si este pamatate na prve symbianove nokie, tak vtedy sa tomu nevyrovnalo nic. Dal sa tam doinstalovat mp3 player, avi player a to bolo na tu dobu ciste vitazstvo
|
| |
Re: nokia2
Od: ja.
|
Pridané:
7.12.2012 17:03
Jednu z tych prvych symbianovych nokii (6260) som mal. MP3 player sa sice dal doinstalovat, ale bolo to naprd, pretoze DAC bol iba mono, takze aj tak to bolo nepocuvatelne.
|
| |
Re: nokia2
Od: peto444
|
Pridané:
4.12.2012 18:09
podla mna najvacsi upadok bol az po nastupe iPhonu. Ja si myslim ze aj v ere farebnych displayov bola nokia na vrchole, ved Nkove Nokie kazdy donedavna povazoval za tom. S prichodom iPhone a dotyku ale nokia strasne stratila. Vid priklad Nokia 5800 a iPhone 1, nokia nedokazala vypotit konkurencne dobry telefon. Stale pouzivala zastarale technologie a to ich polozilo. Pre priklad uvediem ze nokia donedavna ani nepouzivala kapacitne displaye. Moj nazor
|
| |
Re: nokia2
Od: menovec
|
Pridané:
4.12.2012 15:18
prve nokie s farebnym displayom nemali nic a preto boli stabilne tak jak sony ericsson ked porovnam siemens ktory neustale padal. problem bol v tom, ze sa snazili tam nadrbat tolko funkcii ze to nestihali otestovat alebo setrili na testovani. mne osobne sa pacilo ze som s pamatou pracoval ako s diskovou jednotkou co sa nedalo takmer na ziadnom inom telefone a tym padom som si vedel v prehliadaci otvorit vlastny html dokument a dat ho do zalozky, kedze som nemal peniaze na pocitac pisal som si jednoduche wap stranky aspon v mobile :)
|
| |
Re: nokia2
Od: psyched972
|
Pridané:
4.12.2012 17:08
Prvé Nokie s farebným displejom nemali nič? Pamätám si jednu z prvých Nokii - Nokia 3510i, farebný dislej (tuším 96x65px), J2ME, MMS, polyfónne zvonenia, zaujímavý dizajn...
Vypadá to ako nič? (Ericsson vtedy používal Mophun, ktorý zapadol do zabudnutia rovnako rýchlo, ako sa začal používať)
|
| |
Re: nokia2
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
4.12.2012 18:24
Morphun hry boli náhodou super, v tej dobe na na ne java nechytala. Mal som už na starej T630ke Rally hru morphun a podporovala aj javu.
Ovládanie fotákov mali napríklad Nokie najtupšie zo všetkých mobilov tak isto inštalaciu java aplikácií kde Nokie museli mať JAD súbor z odkazom na net na stiahnutie JAR súboru.
A keď už ich spomínaš, tak spomeň aj ich super telefón s monochromatický displejom z MMS-kami alebo ich modely s video-hovorom bez prednej kamery. Som volal kamošovi a on chudák musel stáť v kúpeľke pred zrkadlom ako dievčina z pokecu aby som ho aj ja videl.
|
| |
Re: nokia2
Od: psyched972
|
Pridané:
4.12.2012 18:38
Mophun, ty morphun.
Ovládanie foťákov najtupšie? Prečo myslíš?
Inštaláciu s potrebným deskriptorom sem nepleť, v tej dobe fičaly WAPky plné hier na priame stiahnutie, tí zdatnejší si našli a použili JAD creator; naviac neboli žiadne micro-USB a len fakt pár ľudí vtedy malo dátové káble a potrebný softvér, pamäťovky prišli neskôr. Alebo aj inak - štandardná J2ME aplikácia vyžaduje a IDE ich aj vytvorí - JAD & JAR súbor, to by sa malo dodržiavať a nieje to chyba Nokie, len tebe sa to nepáči a obhajuješ Ericsson že napi*u implementoval Javu.
Myslíš 3510? No a? MMS PRÁVE ZAČÍNALI! Síce som neposlal ani jednu z klasickej 3510-ny, ale rovnako som na 3510-ne nepočúval MP3, kretén. 3510 bola taký "vývojový medzistupeň".
Modely bez prednej kamery? Vo svojom portfóliu ich majú aj iní výrobcovia, a je len chyba mentálneho vývoja tvojho kamošša že si kúpil mobil bez prednej kamery a chce video-telefonovať. Pripadáš mi ako z voľakej incest-party.
|
| |
Re: nokia2
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
4.12.2012 20:44
A ty mne ako klasický Nokia-tupec ktorému keby nalepili "Nokia" aj na hovno tak ho bude obhajovať.
To že mám Ericsson neznamená že ho obhajujem, ale Nokia bola najkrepšia zo všetkých, aj ten Siemens bol na tom lepšie. Ten dokoca dokázal aj odoslať nainštalovanú javu cez bluetooth ďalej a ako prvý mali MP3.
Kamoš nechcel video telefonovať, to svedčí zasa o tvojej mentalite keď "vieš" načo si ho kupoval, a svedčí to aj o mentalite Nokie že tam vôbec zasa niečo okrepené dala. A to ich invalidné prostredie a ovládanie ani nekomentujem, foťák detto.
Pustite sa do mňa Nokiáci, mínuskujte, aspoň stoho bude anketa koľko vás tu je. Nič to ale nemení na tom že Nokia krachuje, a aj skrachuje skôr či neskôr.
|
| |
Re: nokia2
Od: psyched972
|
Pridané:
4.12.2012 22:10
Ale ved ty si bud oligo, alebo ten incestak, brutalne nechapavy.
Nie som zaryty Nokia fanatik, len mi telefony tej znacky vyhovuju. Momentalne mam doma dve Nokie a dva Samsungy, dalsi som dal nedavno prec. Mal som aj telefony LG, Sony, Ericsson, Sony Ericsson, Siemens, Philips, Mitsubishi, Motorola... Mal som aj PDA od Palmu :)
Lenze, praca s kontaktmi a SMS je najlepsia na Nokiach, vratane vizitiek, synchronizacie, zalohovania atd. Kalendare na Symbianoch - bezkonkurencne najlepsie a naviac na 3r starych modeloch... Tak ma kur*va neser amater.
Hadaj kto prisiel s Carl Zeiss optikou, MP4 videom s AAC zvukom a USB? Nokie! A nielen Symbianove... Ericssony sa vtedy pisili maximalne fastportmi a videami v 128x128 px v 3GP :)
Len ich potopila arogantnost manazerov a zaspanie doby. Snad sa to s prichodmi WP vylepsi (dajme im cas, za par piatkov sa z nich nemoze stat top firma ako kedysi, hlavne ked to tu valcuju cinske sajrajty ako HTC, Huawei, ZTE...)
Stale su vsak na tom lepsie ako napr. Alcatel :)
|
| |
Re: nokia2
Od: ja.
|
Pridané:
7.12.2012 17:16
Neviem ci zijeme v rozlicnych vesmiroch, ale v mojom svete mala Nokia suverenne najhorsiu pracu s kontaktami a kalendarom.
Synchronizacia? Uplne tragedia, nedokazem ani spocitat. kolkokrat PC Suite zahlasilo chybu COM a nedokazalo dokoncit rozrobenu robotu. Alebo raz chybu nezahlasilo, ale preventivne zmazalo cely kalendar bez toho, aby sa obtazovalo nieco povedat, takze mne telefon nepipol a ja som zmeskal miting.
Nokia a ich software - uz nikdy viac. Radsej tych cinanov, mal som kedysi ZTE Blade a ten fungoval 100% spolahlivo (dodnes funguje u niekoho ineho). Na rozdiel od Nokie.
|
| |
Re: nokia2
Od: psyched972
|
Pridané:
4.12.2012 18:44
Mophun, ty morphun.
Ovládanie foťákov najtupšie? Prečo myslíš?
Inštaláciu s potrebným deskriptorom sem nepleť, v tej dobe fičaly WAPky plné hier na priame stiahnutie, tí zdatnejší si našli a použili JAD creator; naviac neboli žiadne micro-USB a len fakt pár ľudí vtedy malo dátové káble a potrebný softvér, pamäťovky prišli neskôr. Alebo aj inak - štandardná J2ME aplikácia vyžaduje a IDE ich aj vytvorí - JAD & JAR súbor, to by sa malo dodržiavať a nieje to chyba Nokie, len tebe sa to nepáči a obhajuješ Ericsson že napi*u implementoval Javu.
Myslíš 3510? No a? MMS PRÁVE ZAČÍNALI! Síce som neposlal ani jednu z klasickej 3510-ny, ale rovnako som na 3510-ne nepočúval MP3, kretén. 3510 bola taký "vývojový medzistupeň".
Modely bez prednej kamery? Vo svojom portfóliu ich majú aj iní výrobcovia, a je len chyba mentálneho vývoja tvojho kamošša že si kúpil mobil bez prednej kamery a chce video-telefonovať. Pripadáš mi ako z voľakej incest-party.
|
| |
Re: nokia2
Od: netload
|
Pridané:
4.12.2012 23:08
už vidím ako ľudia aj v dnešnej dobe si radšej dajú medzi sebou videohovor. Predná kamera sa používa v prvom rade pre ženy ako náhrada zrkadla, a inak sa používa maximálne na skype, ale videohovor tvorí maximálne 2% využívanie tej kamery. Ku dievčine z pokecu, to "ako" si mohol vynechať, lebo aby si dvaja chalani videohovorovali je dosť teplé ;)
|
| |
Re: nokia2
Od: netload
|
Pridané:
4.12.2012 23:06
3510i bol top farebných displejov to je bez debaty. Nechápem ako niekto môže porovnávať staré nokie s iPhone 1 :D
|
| |
Re: nokia2
Od: blablabla
|
Pridané:
7.12.2012 15:37
Bohuzial to nerozlisujes tak ako to v tej dobe rozlisovala Nokia. Kdezto model s bluetooth a foto bol pre koncoveho zakaznika tak druhy model bol pre firmy. To aby ludia nespionovali a nevynasali nove napady...
|
| |
Re: nokia2
Od: lpfc
|
Pridané:
4.12.2012 14:34
absolutne suhlasim bez ohladu na minusy. nokia bola vzdy na konci rebricka, fakt nemam na nu jedineho dobreho slova. a v poslednej dobe prichadzaju same dobre spravy. teraz sa navyse spojilo neprijemne s neuzitocnym a takto to dopada.
|
| |
Re: nokia2
Od: psyched972
|
Pridané:
4.12.2012 17:16
Absolútne nesúhlasím s tvojim príspevkom a tvoju vygumovanú gebulu sa budem snažiť v budúcnosti úplne igniorovať.
- kedysi Symbian kráľ na trhu s OS (kedysi, nebyť arogancie a prispatosti Nokie; ich chyba)
- patenty ohľadom 3G atp...
- kradnutie patentov applom
- desiatky dizajnovo veľmi vydarených modelov
- skvelá výdrž mobilov
- hafo príslušenstva
- je to omnoho viac, ale pre zaslepencov ako ty si netreba ničiť bruško na prstoch
To sú veci ako by tá fínska firma ani neexistovala.
|
| |
Re: nokia2
Od: Marku133
|
Pridané:
4.12.2012 13:33
Ja si myslím že dôvod prečo ostali na symbiane nieje samolubost nokie ale proste ich mobily neboli dost výkonné..od 5800 po c6 sú vsetko prakticky rovnake mobily..chceli vykopat z toho čo dávali do mobilov vďaka symbianu čo najviac aby ušetrili na vývoji, to sa im stalo osudné
|
| |
Re: nokia2
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
4.12.2012 13:34
symbiany postupne prerastu do plnokrvynch smartov, preto pri nom ostali.
staci sa pozriet na nove ashe a je to tam citit.
|
| |
Re: nokia2
Od: Marku133
|
Pridané:
4.12.2012 13:52
Nokie mám od asi od 98 a s poslednymi som už nebol spokojný,možno pomaly prerastajú do plnokrvnych smartov ale pri tom ako dlho sú na trhu,oni mali byt jeden z tých kto udáva trend a nie sa len doťahovať na konkurenciu..myslím si že nezvládli prechod na dotykove mobily
|
| |
Re: nezvládli prechod na dotykove mobily
Od: taktakjtak
|
Pridané:
4.12.2012 17:30
Tak. A ne ze nokia bola smejd od zaciatku to kto moze vypustit daco take :D
|
| |
Re: nokia2
Od: netload
|
Pridané:
4.12.2012 23:11
prechod na dotyk sa ešte dal zober si N95 však to toľko ľudí čo si ho kúpilo až strach a hrôza. Ale skorej Symbian zaspal na vavrínoch a už nemal čo ponúknuť by som povedal. Keby vtedy prešli na Android tak by to bolo asi o niečom inom. Taktiež nechápem prečo prešli na Windows Phone keď je jasné že Android a iOS si rozoberie trh. Keby nebol niekto v Nokii tvrdohlavý a prešli by na Android a išli by s dobou tak kto vie.
|
| |
Re: nokia2
Od: psyched972
|
Pridané:
4.12.2012 17:37
Marku133, radšej nemysli, vážne, aspoň čo sa mobilných záležitostí týka.
5800 mala 434MHz CPU; C6 myslíš ktorú? Lebo C6-00 je S60 5th s 600MHz CPU (oproti 5800-vke pozitívny rozdieľ nejakých 166MHz), C6-01 je Symbian ^3, s 680MHz CPU, CBD Amoled...
Celé je to podľa môjho skromného názoru o Androidoch - napríklad u nás v EU to začal Sony Ericsson s Xperiami. Lenže pár riadiacich exotov v Nokii stále ťažilo so Symbianu a nejak im unikala stratégia Googlu - Java. Áno, jednoduchšia Java a tým väčšia podpora aplikácii; časom od ľuďí (na rozdieľ od Symbianovského C++). Časom to niekto v Nokii zabil rozhodnotím odkúpiť Qt, ale, púšťať ne-natívne sajrajty na staršom hardvéri - to sa proste nemalo stať!
Existujú aj veľmi kvalitné aplikácie pre Symbian, spomeniem napr. slovenský X-plore, ProfiMail; voľakedy ešte na Nokii N70 mi bežal TomTom, Opera for Symbian, oficiálne ICQ, Agile Messenger - všetko natívne aplikácie. Lenže C++ a Java sa nedá porovnávať.
|
| |
Re: nokia2
Od: psyched972
|
Pridané:
4.12.2012 17:40
* pokračovanie *
Teraz, keď vedia že sú v prdeli, snažia sa to zachrániť WP-čkom.
By the way, teší ma, že napríklad mobily od Samsungu sú každý úplne z iného cesta (vôbec nemá každý MicroSD slot, Bluetooth, WiFi, dotykovú vrstvu a debilne rovnaké prostredie bez možnosti personalizácie [témy] - ale pozor! - v poslednej dobe aj kombinácia dotykáč + hardvérová QWERT klávesnica).
Ozaj zabudol by som, už vie ten Android robiť screenshoty alebo hotspot na nerootnutom phone? :) hehehe
|
| |
Re: nokia2
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.12.2012 18:19
Android to vedel uz aj skor ... tak tragikomicky, pomocou SDK :-))
http://goo.gl/eK1C8
Uz 4.0 by to mal vediet uz nativne
http://goo.gl/rkYgB
|
| |
Re: nokia2
Od: Mr.G
|
Pridané:
4.12.2012 19:00
Android vie robit screenshot (lock+home) myslym ze od 2.4 mozno aj skor. Aj hot spot (WiFi) tam bol myslim od 2.4
|
| |
Re: nokia2
Od: netload
|
Pridané:
4.12.2012 23:15
Neviem odkiaľ si prišiel, ale screenshoty podporuje skoro každý android so stock firmvérom bez rootu. Stačí si vygoogliť kombináciu skratiek. V minulom týždni som mal v práci v ruke minimálne 10 androidov a na každom išiel screenshot samozrejme na skoro každom iná kombinácia ale root nemal ani jeden. Wifi tethering je od 4.0 v stock nastaveniach. Ale povedzme si otvorene iPhone 1,2 (neviem aká v nich bola verzia iOS) vedel posielať cez bluetooth tiež niečo viacej ako kontakty bez jailbreaku? :)
|
| |
Re: nokia2
Od: axiom
|
Pridané:
5.12.2012 5:12
se xperia pro - 2.3.4 - ziaden problem ani s jednym, ani s druhym...
|
| |
nokia na kolenach
Od: menovec
|
Pridané:
4.12.2012 11:18
takto to vyzera ked si je podnikatel isty svojimi ziskami ako to bolo v minulosti a teraz uz len place do dlani ze neinvestoval zarobene peniaze do dalsieho vyvoja, inak povedane mal celu firmu len ako tovaren na peniaze
|
| |
.....
Od: [[[K
|
Pridané:
4.12.2012 11:19
ja, že ju budu lizať..tu budovu..:D
|
| |
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.12.2012 11:33
AMD robi teraz presne to iste. Zrejme to bude bezna prax, nieco ako pozicka, ked im uz nikto ziadnu dat nechce.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: unreal
|
Pridané:
4.12.2012 11:37
zrejme to bude bezna prax ked ludia nechcu kupovat hriankovace namiesto porcesorov :D :D :D http://bit.ly/Vdr5Ml
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.12.2012 11:45
hospodarske vysledky AMD su vysledkom viacerych zlych rozhodnuti, nieje to o smole a ani o hriankovacoch. Potom ako utrzili kopec $$$ od intelu dosrali K11, nasledne stavili vsekto na notebooky a desktop odsunuli bokom. Zrusili lowend grafiky, ktore by sa mohli predavat v intel zostavach a zbytocne darovali trh nvidii, ktora uz mala v podstate len Tesly a tegru3. Ale ked su blbi.. daj si svoj oblubeny webshop podla ceny, kolko kancelarskych pc bude na AMD na prvej strane. 1-2-3%? Kde uz len moze byt chyba, ze sa AMD nepredava???
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: unreal
|
Pridané:
4.12.2012 12:02
chyba bude asi v tom, ze ich nikto nechce. AMD to je este horsie ako Nokia
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
4.12.2012 13:51
a ty mas kolko rokov,12-13?z tvojich nazorov mi to tak vychadza
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: unreal
|
Pridané:
4.12.2012 17:47
a ty mas kolko rokov,7-8?z tvojich nazorov mi to tak vychadza
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.12.2012 12:21
Pekne zamyslenie na tuto temu od The Verge:
http://vrge.co/R3TDun
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: unreal
|
Pridané:
4.12.2012 12:27
AMD je smejd to hovori samo za seba.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: 353534
|
Pridané:
4.12.2012 13:02
a intel je potom co? predpotopna sracka? chlapce uvedom sa
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: unreal
|
Pridané:
4.12.2012 15:17
haha ano je.. cisla hovoria jasne co ludia chcu.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: menovec
|
Pridané:
4.12.2012 15:21
v prvom rade ludia chcu lacnejsie a AMD sa vzdy snazilo napodobnit intel, tak isto ako 32bitove CPU nevedeli dotiahnut do takeho vykonu ako intel tak zacali chrlit 64 bitove ktore boli sice kazdemu na dve veci ale ludia v tom videli pokrokovu firmu
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: unreal
|
Pridané:
4.12.2012 15:33
to len tu na SK a v CZ (hlavne at je to levny) preto sa u nas predavaju tesco parky v ktorych je 20% masa a milka v ktorej je 50% kravskeho loju
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: menovec
|
Pridané:
4.12.2012 15:37
neboj aj v inych krajinach su ludia ktori hundru na ceny
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: 1337
|
Pridané:
4.12.2012 13:18
Unreal chod diskutovat na jedno pekne oddelenie v kramaroch, taky pekni ujovia ti pomozu sa z toho dostat :)
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: netload
|
Pridané:
4.12.2012 23:18
kecať o tom môžeme vieš koľko, ale všade sa to deje a aj Intelu sa prišlo na to že podplácal HW výrobcov aby pretláčali Intel CPU do notebookov aj do zostavených PC. Tak isto ako sa MS serie do každého štátu isto tam má tajtrlíka ktorému šupne nejaký bakšiš a máš hneď kopec licencíí v štátnej správe. Tak isto ako Datalan, ale to je kapitola sama o sebe.
|
| |
Mýliš sa!
Od: MuadDib
|
Pridané:
16.12.2012 12:10
1. Nedá sa tak jednoznačne povedať, že by hospodárske výsledky AMD boli výsledkom viacerých zlých rozhodnutí (pretože tie hospodárske výsledky neboli veľmi dobré ani v časoch tých najlepších rozhodnutí).
2. Áno, je to z veľkej časti aj o smole. (A o tom, že na rozdiel od Intelu si nemohlo dovoliť mýliť sa).
3. Oni od Intelu neutŕžili kopec $$$, ale skôr len takú malú almužnu za to, čo im Intel v skutočnosti dlhoval, lenže sa už nemohli ďalej súdiť, pretože o tom je kapitalistická „spravodlivosť“ – keď nemáš peniaze, nedovoláš sa spravodlivosti. Keby tú bitku AMD bolo vedelo dotiahnuť do konca, Intel by už možno neexistoval, ale určite by neexistoval v takej podobe, v akej je známy teraz, pretože AMD navrhovalo 3-násobné odškodné (tzv. trestné odškodné). No súd sa nehorázne naťahoval – neskorá spravodlivosť nie je žiadna spravodlivosť – odkladal sa, mal byť stanovený až na február 2010, ale to už by bolo neskoro... a tak sa ešte v novembri 2009 AMD s Intelom „dohodlo“ na tom mimosúdnom vyrovnaní.
|
| |
Mýliš sa!
Od: MuadDib
|
Pridané:
16.12.2012 12:11
4. K11 (Bulldozer) určite nedosrali, ale to by bolo na (veľmi) dlhé vysvetľovanie... Práveže jeho návrh bol tým najlepším, čo sa dalo dosiahnuť, pretože takáto mikroarchitektúra „štíhlych jadier“ dokáže najlepšie využívať celý procesor, lepšie než „hyperthreading“ alebo „tučné jadrá“, kde sú niektoré jednotky nedostatočne využívané. Ale jeho návrh trval dosť dlho, robil sa aj ručne, bolo ho treba trochu prerábať po príchode nového technologického procesu, ale aj tak (hlavne vplyvom stále hrubšieho technologického procesu než u Intelu – v podstate ten procesor sa asi o rok oneskoril), mal dosť vysokú spotrebu, čo pre bežných používateľov obmedzovalo jeho taktovaciu frekvenciu na 3,6 GHz, hoci AMD plánovalo vydať ho na (tuším) 4,2 GHz. A to už by bolo vyzeralo inak...
|
| |
Mýliš sa!
Od: MuadDib
|
Pridané:
16.12.2012 12:12
5. Tiež je chybné myslieť si, že stavili všetko na prenosné počítače a že stolné odsunuli bokom... V skutočnosti podiel stolných počítačov dlhodobo klesá, podiel prenosných mierne rastie, alebo sa aspoň drží, no a prudko rastie podiel (ako to nazvať...) „mobilných“ počítačov (tabletov, smartfónov,...) Okrem toho, Bulldozer bola mikroarchitektúra pre serverové procesory – o tom, že servery boli pri jeho návrhu dôležitejšie než stolné počítače, svedčí aj skutočnosť, že Bulldozer sa oneskoril o 1/2 roka kvôli chybe v návrhu pamäťového radiča, ktorý by sa prejavil na zníženom výkonu iba vo viacprocesorových zostavách, takže hromadne sa začala vyrábať až jeho 2. revízia.
|
| |
Mýliš sa!
Od: MuadDib
|
Pridané:
16.12.2012 12:12
6. Uff, priznám sa že tomuto asi celkom nerozumiem... Áno, zrušili tie najslabšie „grafiky“, ale to preto, lebo podobne výkonné už boli tie integrované v čipových sadách, ktoré boli síce lepšie než tie intelovské, ktoré boli teda naozaj strašnými, nepoužiteľnými šupkami, ale časom sa Intel na ich úroveň viac-menej dotiahol grafikami integrovanými v procesore (s PCI-E radičom), takže tie najslabšie by sa už asi neoplatili, boli by bývali príliš drahé na to, čo by boli dokázali... Tegra je však ARM-ovský procesor – nepletieš si to s Ion-om? Hm, je síce pravdou, že Nvidia Ion bol dobrý čip, ale treba priznať, že AMD malo už niečo podobné u seba, kým Nvidia zrejme nemala veľmi na výber, keďže nemala procesory (CPU), nedarilo sa jej ani v čipových sadách, lebo na AMD nestíhali a Intel ju vymkol.
Ale myslím si, že v tom to nebolo, že by neboli vyvinuli grafický čip pre Atomy... až také lukratívne by to asi nebolo bývalo, s ohľadom na náklady na vývoj... ale tým sa plynule dostávam k ďalšiemu bodu...
|
| |
Mýliš sa!
Od: MuadDib
|
Pridané:
16.12.2012 12:13
7. Práveže asi jedinou, ale zrejme najväčšou chybou bolo to, že AMD nedokázalo (včas) predstaviť niečo podobné ako Intel Atom. To boli vlastne geniálne procesory od Intelu, pretože dokázali ak už nie podnietiť, tak aspoň výrazne pokročiť k tým „mobilným“ zariadeniam... Hm, AMD vyrábalo špičkové výkonné procesory, no a Dirk Meyer, ináč geniálny inžinier, si myslel, že to vždy tak bude, že v nich leží budúcnosť. Až zrazu Intel na nejakej odbornej výstave predstavil Atomy... a ľudia (riaditelia) sa pýtali u AMD, či niečo také nemá... a AMD nemalo. A tak Dirk Meyer za toto napokon odstúpil...
8. Ďalšou chybou mohlo byť to, ako sa snažili kopírovať Intel v jeho snahách a rozvinúť boj na všetkých frontách – o tom sa dosť veľa hovorilo, prekvapuje ma, že ty o tom nič nespomínaš. Tie veľké marketingové kampane ich stáli strašne veľa peňazí, ale veľa nepriniesli.
|
| |
Mýliš sa!
Od: MuadDib
|
Pridané:
16.12.2012 12:14
9. Intel urobil oveľa väčší počet chýb, a oveľa horších a ťažších, napriek tomu sa tvári, akoby sa nič nebolo stalo. A prečo? Lebo je to hnusný monopolista (=s monopolistickými praktikami)! Tvoje posledné vety skôr svedčia o tom, že o tom celom zrejme prd vieš, alebo si sa zobudil len pred 3 rokmi. Ak argumentuješ tým, že čo je na 1. strane internetových obchodov, tak presne za toto mohol Intel už podľa tej žaloby AMD a podľa výpovedí svedkov, napr. tuším aj riaditeľa Compaqu. Dellu sa Intel tuším tiež vyhrážal, že ak bude dodávať počítače s procesormi od AMD, alebo aspoň (už neskôr) ak bude mať počítače s procesorom od AMD na viditeľne umiestnené (na „prednej strane“) že mu výrazne zníži dodávky procesorov.
|
| |
Re: Mýliš sa!
Od: MuadDib
|
Pridané:
16.12.2012 12:14
Tí vydieraní tak nemali na výber, pretože AMD samotné by nestačilo svojimi výrobnými kapacitami pokryť ich potreby. Je to ukážkový prípad zneužívania dominantného postavenia na trhu – ale tak to v kapitalizme chodí – spravodlivosti sa nedovoláš, lebo kým by došlo k súdu – a dalo by sa očakávať, že by sa to naťahovalo celé roky, ako v prípade AMD – tak dovtedy by už boli mimo hry. A aj keby nie, tak je otázne, aké odškodnenie by dostali a či by to stačilo na napravenie škôd, ale pravdepodobne nie.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: viperman
|
Pridané:
4.12.2012 13:38
hej lebo intely do socketu 2011 s tdp 130 a vyssie su potom co?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.12.2012 12:33
Ale AMD je v inej situacii ako Nokia, AMD nemoze nikto kupit (zrejme by prisiel o licenciu na x86). Potom je tu este problem s tym, ze z Intelu by sa stal monopol, ak by skoncila vyroba v AMD. Nepoznam americke zakony, tak sa mozno mylim, ale myslim si, ze Intel, ako monopol, by zacali riesit americke urady.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: netload
|
Pridané:
4.12.2012 23:20
museli by spristupnit za nejaky poplatov svoje fabriky a niekto iný by si tam mohol vyrábať v podstate intely ale pod inou značkou. Mohli by odkúpiť časť fabrík netuším počty ale je to na percentá nejak, a tak isto by mali nejaké patenty sprístupnené samozrejme všetko za poriadne peniaze ale Intel by im to ako monopol musel sprístupniť.
|
| |
Nie je to to isté
Od: MuadDib
|
Pridané:
16.12.2012 6:48
No veru nie, nie je to to isté. AMD [pre]dalo svoje továrne inej firme, takže teraz je na tom podobne ako napr. NVIDIA, alebo drvivá väčšina ostatných podobných firiem.
Ale to má byť ich stratégia do budúcna, oni sa tie továrne nechystajú „lízovať“, pokiaľ viem.
|
| |
švagera babkine internety
Od: dedinsky stryc
|
Pridané:
4.12.2012 11:48
..tak to by si mohli požičať v Providente, ne ? a ked nebudu splacať, tak ich vyhodia z chyže pod most, pojdu o žebrackej palici, chudaci, s bezdakmi budu akurat tak len lizať čučo, na lavičkae na stanici, jako "trosky z nádražního bufetu" :o :D ;P ;D lol
|
| |
Re: švagera babkine internety
Od: Všetky práva vyhradené.
|
Pridané:
4.12.2012 11:51
No jasne ze v Providente! Zavoluju na to cisielko rovno zo svojej centraly vo Finsku a tetuska z reklamy k nim tam dobehnie aj z hotovostou
|
| |
Re: švagera babkine internety
Od reg.: cca01
|
Pridané:
4.12.2012 14:08
A nakoniec sa budú všetci spokojne usmievať :)
|
| |
Recnicka otazka
Od: NÁVŠTEVNOSŤ | INZERCIA
|
Pridané:
4.12.2012 11:48
Recnicka otazka:
- Asi za rok a pol bude po Nokie (podla poslednej financnej spravy, to je max. obdobie na ktore im vystacia prachy).
- Su jedinym vyrobcom, ktory tak tvrdohlavo tlaci na svoje telefony WinPho; ostatni robia par modelov pre svoje portfolio
- Otazka je: Ak WinPho aj nadalej zostane na urovni par %, a uz tu nebude sprosta Nokia, ako chce MS donutit vyrabat smatfony pre mrtvy/neperspektivny OS, co je automaticky nevyhodny obchod uz dopredu? Vlastnu diviziu telefonov (zatial) nemaju...
|
| |
Re: Recnicka otazka
Od: afasfs
|
Pridané:
4.12.2012 13:00
ma to nieco spolocne s toaletami :D
|
| |
Re: Recnicka otazka
Od: Eric
|
Pridané:
4.12.2012 14:44
RE: NÁVŠTEVNOSŤ
MS nakoniec jednoducho odkúpi Nokiu za pár šupov a bude už vyrábať priamo aj telefony asi tam to smeruje....
|
| |
Re: Recnicka otazka
Od: spooxik
|
Pridané:
4.12.2012 20:14
kupia HTC .. aj ten ide dole vodou
|
| |
Re: kdsjhkjh
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
4.12.2012 12:06
btw 16 gb nexus 4 uz je znova v ponuke par dni :)
|
| |
Re: kdsjhkjh
Od: ajw
|
Pridané:
4.12.2012 13:05
a načo mi je smartfon čo nemá slot na pam. kartu? 16gb neni málo ale karta mi príde stále lacnejšia a zas taký dobrý mi nepríde..aj ked za tú cenu..
|
| |
Re: kdsjhkjh
Od: 16GB
|
Pridané:
4.12.2012 17:32
To dneska je taka dementna doba, miesto karty ti daju cloudik dajaky
|
| |
Barbora, zajtra Oto
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
4.12.2012 12:29
nokia ma najlepsi telefon na trhu.
to je dolezite.
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.12.2012 12:34
Vianocne trhy alebo blsak? :-)))
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
4.12.2012 13:04
neviem kam chodis a dufam, ze ta tam nestretnem.
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
4.12.2012 13:04
lebo smrdis.
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od: Miramar
|
Pridané:
5.12.2012 17:37
..lacným vínom, starou klobásou s kyslou kapustou, a 5 mesiacov nepranými starými montérkami ;D
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od: 345354
|
Pridané:
4.12.2012 13:01
lumia 920 je teraz ozaj najlepsi telefon na trhu.
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.12.2012 13:28
Zalezi na preferenciach, jedine, co sa da zmerat su hw parametre a tie nema najlepsie na trhu. WP musi dozriet, WP8 je lepsi ako WP7, uvidime co prinesie Windows Blue. Dovtedy by som spory o najlepsi telefon na trhu nechal medzi komunitou iOS a Android :-)
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
4.12.2012 13:33
je to najlepsie vybaveny teleofon na trhu.
nie je o com diskutovat.
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od reg.: cca01
|
Pridané:
4.12.2012 14:10
NIE JE. Nemá moderný operačný systém, o ktorý by ľudia mali záujem. A to je v súčasnosti to najdôležitejšie.
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
4.12.2012 14:23
pises chujoviny. ma moderny operacny system, ci sa ti to lubi, alebo nie.
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od reg.: cca01
|
Pridané:
4.12.2012 14:09
Jasné, a to je dôvod prečo ho nikto nechce.
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
4.12.2012 14:10
vsade vypredane.
3. najpredavanejsi mobil v At&t
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od reg.: Dimitry
|
Pridané:
4.12.2012 14:13
lebo ich vyrobili malo. urobili promo a zacali dodavat mobily az o mesiac? uz v den proma mali byt nokie 910 a 820 napredaj. inak povedane, zle nacasovanie. alebo radsej mali posunut promo blizsie k vianociam.
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od: htfzjuigohpj
|
Pridané:
4.12.2012 16:35
takze ked si za komancov cakal v rade na mandarinky tak si si hovoril, ze to je tym ake su perfektne, ze su vypredane, nie tym, ze ich proste bolo malo...
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od reg.: gsus.
|
Pridané:
4.12.2012 16:36
v usa je komunizmus?
no to su ale novinky.
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.12.2012 17:00
2 rocna zmluva (iPhone 5 sa da kupit len na 2 rocnu zmluvu):
- iPhone 5: 199,99
- Samsung Galaxy SIII: 199,99
- Nokia Lumia 920: 99,99
Zdroj: http://goo.gl/JyrGf
Podla tohto by to 3. miesto sedelo, lebo je najlacnejsi :-)
Ale oficialne poriadie cosi ako "best sellers cell phones in AT&T" som nenasiel, len ciastkove Amazon, Wallmart a pod.
Amazon (#2):
http://goo.gl/9BKvr
Wallmart (#3):
http://goo.gl/KrorP
Zda sa, ze Lumia 920 konkuruje hlavne cenou, v Amazone je #1 drahsi GS3 a vo Wallmarte su prve 2 telefony zdarmo, 3. je L
Lumia 920 za $40 a 4. Galaxy Note II za $250.
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od: Niekto1
|
Pridané:
4.12.2012 13:13
In a paralel universe...
|
| |
Re: Barbora, zajtra Oto
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
4.12.2012 13:21
zou wish
|
| |
prečo
Od: Strýko Fedor
|
Pridané:
4.12.2012 12:35
Prečo by mala chytať iPhone čo také priniesol? veď Nokia mala svoje smartfony aj predtým. Nokia nezachytila android ak by na svoje zariadenia inštalovala android mohla sa viesť na jeho vlne
|
| |
Re: prečo
Od: b2un0
|
Pridané:
4.12.2012 23:48
Práveže Android už len narýchlo zachytil a okopíroval koncept iPhone. Pôvodne bol vyvíjaný ako kópia BlackBerry. http://goo.gl/eQyJS
|
| |
Nokia
Od reg.: yanick
|
Pridané:
4.12.2012 12:49
http://www.youtube.com/watch?v=FT7K_429YWc
|
| |
lYzovanie
Od: Stone
|
Pridané:
4.12.2012 13:10
Lyzovat z takej budovy vyzera ako dobra makacka. Mali by z toho spravit redbull event.
|
| |
Nokia a iPhone?
Od: msx
|
Pridané:
4.12.2012 13:17
Nezmysel. Nokia nedopadla takto kvôli iPhonu. Veď prvý iPhone neponúkol ani toľko, čo už mali telefóny dávno predním. Nemal:
- SMS doručenky
- MMS
- internet podľa APN
- lokalizáciu, ktorá je bežnou v každom telefóne
Toho čo nemal sa dá nájsť viac, ale ide o to, že Nokia nemala ani ako reagovať na iPhone, pretože tie najlabšie Nokie dokázali toho viac než iPhone. Je pravda, že v iPhone sa to postupne vyriešilo aktualizáciami, ale na začiatku to bol telefón, ktorý meškal s dobou.
Nokia by si dnes mala povedať konečne, že na trh telefónov nemá a skončiť s ním tak ako to urobil kedysi Siemens, čo bola škoda, pretože to bola jediná kvalitná konkurencia pre Sony Ericsson.
|
| |
Re: Nokia a iPhone?
Od: ...
|
Pridané:
4.12.2012 15:34
Siemens nebola nikdy konkurencia pre SE. Siemens pochopil, ze mobily robit jednoducho nevie a skoncil vo velkej energetike, kde je spickou. Strategicky je to lepsi tah ako ostat podpriemernou firmou pre mobilne telefony.
|
| |
Re: Nokia a iPhone?
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
4.12.2012 20:59
Aj by som s tebou súhlasil, ale so Siemens S65 som bol veľmi spokojný.
|
| |
Re: Nokia a iPhone?
Od: ...
|
Pridané:
4.12.2012 22:04
Lenze nejde o to ze si snim bol spokojny. Ja som mal C60 napriklad aj otec, a mal mensiu "vadu", obcas zdochol display a bolo ho treba dat do chladnicky na hodinu aby sa rozbehol a fungoval. A o tom hovorim. A napriklad som mal stareho ericsona T28s s ktorym som bol spokojnejsi nez so siemensom.
|
| |
Re: Nokia a iPhone?
Od: b2un0
|
Pridané:
4.12.2012 23:27
Napísať, že iPhone meškal s dobou, je ťažká nevedomosť. S dobou meškali pokusy Nokie napodobniť ergonómiu iPhonu s dohackovaným dotykovým ovládaním na rezistívnom displeji. Už tam zrejme značne utrpela dôvera zákazníkov.
|
| |
Proroctvo
Od: bbllbb
|
Pridané:
4.12.2012 13:20
Slovensko bude donútené predať svoje hlavné sídlo, následne ho bude lízovať.
Nakoniec takto smerácke Slovensko dopadne, nielen Nokia.....
|
| |
Re: Proroctvo
Od: panic@azet.sk
|
Pridané:
4.12.2012 18:02
aj ja chcem lizovat!
|
| |
Čurindovsko-smradičovské dedičstvo
Od: MuadDib
|
Pridané:
16.12.2012 6:37
Ak takto „smerácke“ Slovensko dopadne, tak jedine pre „dzurindovsko–radičovské“ Slovensko, lebo Dzurindova (i Radičovej) vláda presne takto hospodárili, to bola ich myšlienka, že najlepšie je to predať, veď si to stále budeme môcť prenajímať, no a utŕžené peniaze budeme môcť použiť na „reformy“.
To bola taká „geniálna“ myšlienka, že v jej dôsledku teraz nemáme na nič.
|
| |
Čurindovsko-smradičovské dedičstvo
Od: MuadDib
|
Pridané:
16.12.2012 6:39
Naposledy jej Radičová chcela vdýchnuť nový život, privatizáciou toho posledného, čo tu ešte zostalo – teplární – lebo vraj tam treba „veľa investovať“ a „štát na to nemá“, a preto do toho vraj „musí vstúpiť“ súkromný investor, ale vraj sa „netreba báť“, že by cena tepla vzrástla, lebo tú aj tak určuje ÚRSO, a ten uznáva iba „oprávnené náklady“ (a „primeraný zisk“).
Že by sa medzi tie oprávené náklady započítala aj tá investícia a že zisk by musel byť dostatočne primeraný zisku v iných odvetviach (veď preto by kapitalista investoval práve tam!), o tom sa v gebuli tejto podvodníckej ježibaby s prstami v cudzích hlasovacích zariadeniach a vreckách občanov dotknutych miest ani len neprisnilo!
|
| |
Nokia je obeťou svojho úspechu
Od reg.: josephko
|
Pridané:
4.12.2012 13:28
Na prelome storočí (či tisícročí) trhový podiel Nokie osciloval medzi 35 a 40 %. Manažéri od Nokie si mysleli, že to oni určujú trendy a iní sa musia prispôsobiť. Ale po rokoch sa ukázalo, že to bolo presne naopak.
Nokie pred 10-15 rokmi patrili medzi najdrahšie telefóny. Mať Nokiu bolo "in". Asi ako dnes iPhone alebo Samsung Galaxy S3. Dnes je však Nokia presne na opačnom konci.
Konkurenčné prostredie je bohužiaľ, alebo aj našťastie tvrdé (ako pre koho). Za chyby sa platí. Čudujem sa však, že EÚ zatiaľ neposkytla Nokii žiadnu pomoc. :-)
|
| |
postreh
Od: čitateľ
|
Pridané:
4.12.2012 14:02
všímam si, že najviac mudrujú tí, čo neovladajú pravopis
|
| |
Re: postreh
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
4.12.2012 14:26
máš tam chybu, pravopys
|
| |
spotrebna elektronika
Od: juju
|
Pridané:
4.12.2012 14:04
V case ked Siemensu doslo ze nema na to robit spotrebnu elektroniku akou sa MT stavali a svoju diviziu predala si Nokia myslela ze to urobit vie. Ale ukazalo sa ze nevie.
|
| |
nokia
Od: mareksn
|
Pridané:
4.12.2012 14:52
je skoda , ze EU vyrobcovia tohto segmentu vypraznuju pole
|
| |
Nokia
Od: Dizajnér
|
Pridané:
4.12.2012 14:57
Lumia 920 - najinovativnejsi telefon tohto roka ukazal cestu, a spravny smer napredovania
|
| |
Re: Nokia
Od: ...
|
Pridané:
4.12.2012 15:37
Suhlasim, ukazal smer, ktorym sa to robit nema. Je mi luto, ze si si kupil Lumiu a dal za ne tazke prachy (alebo za 1 € a preplatis to v pausali ze?) a je to smejd, hoci tebe vyhovuje. Ukazuje sa, ze vela ludi ho nechce, takze chod vies kam s inovaciami, ked su nepouzitelne.
|
| |
Re: Nokia
Od reg.: gsus.
|
Pridané:
4.12.2012 15:40
dokazes mi seriozne napisat, preco su L920 smejdy a ktore tie jej inovacie su nepouzitelne?
napis mi to normalne, bez toho, aby si sam seba zhodil. skus toto racionalne vyargumentovat.
|
| |
svarog pomahaj
Od: janko motyka
|
Pridané:
4.12.2012 15:24
nokia by sa mala vratit k tomu, vdaka comu bola vyborna, vynimocna, uspesna a oblubena... a to vlastny os, vyroba doma, inteligentny segment populacie, nie cinske mrkvy pre ovce
|
| |
Re: svarog pomahaj
Od: menovec
|
Pridané:
4.12.2012 15:35
nokia vzdy robila jednoduche a funkcne telefony.. a pri tom aj ostala co by vobec nevadilo len mladi chcu namiesto telefonu pocitac
|
| |
Re: svarog pomahaj
Od: ...
|
Pridané:
4.12.2012 15:38
Absolutny suhlas.
|
| |
Re: svarog pomahaj
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.12.2012 17:06
co konkretne robi cojaviem z HTC pocitac a z nokie co ma rovnaky HW jednoduchy telefon?
|
| |
Nokia je dobrá a kvalitná značka ale systém v mobiloch je mizerný
Od: jn01
|
Pridané:
4.12.2012 15:56
Nokia je dobrá a kvalitná značka ale systém v mobiloch je mizerný , Mali vsadiť na ANDROID a určite by nemali také problémy na trhu.Kedysi NIKIA čosi znamenala , ale teraz je to inak
|
| |
Barbora
Od: Oto.
|
Pridané:
4.12.2012 17:36
Android.. vsade Android by ste trepali... co tu ostane teraz, iOS a Android vsade resp. Apple a Samsung ?
|
| |
Re: Barbora
Od: sonyboy
|
Pridané:
4.12.2012 18:28
Od samsungu po tych par skandaloch nekupim uz ani jeden phone s OS!! tlaciarne s backdoorom, hacknutelne telky, careerIQ... do puce s korejcami
|
| |
Re: Barbora
Od: netload
|
Pridané:
4.12.2012 23:31
keby sa ti stalo to že by ti iPhone na diaľku deaktivovali čo môžu spraviť v priebehu pár sekúnd :) Všade sa drbe backdoor buď naschval alebo nie, ale všade. Všade máš "kurvítka" všade máš chyby(či už naschval aby si potom mohol predávať záplaty ak je to sw). Proste teraz je doba o prachoch a keď spravíš dokonalý telefón ktorý by stačil hw aj sw aj všetkým na povedzme 3 roky a bol by stále top, tak kde by vypredali zásoby čo majú doteraz, resp kde by nabrali prachy na vývoch zariadení čo doteraz vyvynuli. Už koľko rokov aj tu na dsl aj hocikde inde sa dočítaš že niekde vyvynuli batérie čo majú polovičnú veľkosť a 2x takú kapacitu atp. A kde sme stále... v kolobehu peňazí a nebudú ponúkať batérie čo vydržia viac, pretože keď ti dajú také čo majú odosť menšiu životnosť tak si potom nútení si kúpiť nové... všetko je to iba o prachoch
|
| |
Odporny bulvarny platok
Od: Coro
|
Pridané:
4.12.2012 21:24
To neviete napisat po slovensky "prenajimat" ? Toto debilne ponaglictovanie je uz vazne trapne.
|
| |
N8-00
Od: NASRAT
|
Pridané:
4.12.2012 21:52
Moja N8 nokia je podla mňa posledný najlepší telefón čo sa im vydaril,no škoda lebo už si nokiu nekúpim,zaspali,tie sračky s win a lumie grcccccc,takže nabudúce hopsa do androidu.No škoda čo už.. Nech žije N8 nech žije ešte chvilku..
|
| |
Re: N8-00
Od: citroonik martin
|
Pridané:
4.12.2012 22:20
No lenze so Symbianom este nieco pride! Ohlasena podpora, teda vyvoj do 2014, ci 15?
Pici ja by som tych manazerov do vajec nakopal.
|
| |
n8-00
Od: nasrat
|
Pridané:
4.12.2012 22:34
No mohlo by,bodajta,však ešte neni ani doškúlaná :-D
|
| |
nokia
Od reg.: piatro
|
Pridané:
5.12.2012 3:44
mne osobne sa Lumia920 veľmi páči a plánujem si ju kúpiť- neviem čo tu píšete,že nokie boli šmejdy,ale
v ére monochromatických fónov boli Nokie a Ericcsony TOP! spomeniem napr. ericsson R320 , nokiu 6210/6310 (síce som ju nemal,no vždy som po nej túžil),ericsson T68, nokia 3510,aj keď bol šmejd,bol veľký hit. momentálne mám nokiu e51 a je to skvelý telefón.
Nokia síce poslednú dobu trocha pokulháva,no pevne verím,že sa z toho dostane a že má pred sebou ešte kopu skvelých telefónov.
|
| |
lízovať?
Od: Skippi
|
Pridané:
5.12.2012 8:25
ten, čo napísal do titulku slovo "lízovať" musel mať asi poriadne líznuté, no najmä by si to mal zlíznuť od šéfredaktora (teda, ak mu vytrvalo nelíže päty); ak niekto nosí ulízané vlasy, neznamená to ešte, že to má pod nimi upratané... škoda, že Slovensko je plné žurnalistov s vylízanými hlavami
|
| |
Nokia
Od: sttefo
|
Pridané:
5.12.2012 11:29
Nokia,Ericson neskôr Sony-Ericson teraz Sony,Siemens každý z nich mal aspoň jeden dobrý model. Nokia a Sony-Ericson sa dosť dlho doťahovali o prvé miesto môjho aktuálneho výberu mobilu(Siemens tam bol len raz,ale nesklamal - M35). Sony Ericson a teraz teda Sony ma už 3 krát sklamal (C710i,Vivaz U5 - Synbian,Xperia LT26i - Android 4) ale K610i bol perfektný tak isto aj W-ckove boli fajn, ale spoľahlivosťou ani jeden nemá na Nokiu E52(ako firemný telefón funguje 4 roky)Nemá žiaden problém so synchronizáciou cez Bluetooth na notebook ako Androidové modeli, baterka 7 dní v pohode, ako súkromný mi vydržal 12 dní (až som zabudol kde som dal nabíjačku), Vivaz bol nespoľahlivý technicky (display, baterka)Xperia má svoje výhody ale na firemný je nevhodný (každodenné nabíjanie a nemožná synchronizácia cez bluetooth). Samsung SIII je natom podobne t.j. poradte aký mobil si zvoliť?
|
| |
Re: Nokia
Od: dfsfsde
|
Pridané:
5.12.2012 13:50
presne tak, mam e52 a bezne vydrzi 8-9 dni na jedno nabitie, a to nanej pocuvam hudbu, browsujem ak nieco surne potrebujem a niekedy pouzivam gps, hlavne na biku ale v pohode stiha aj ked idem autom.
|
| |
kkkjjj
Od: slony
|
Pridané:
8.12.2012 11:52
zslony ercssssssson este poriadny mob nevyrobil a ani nevyrobi shit
|
| |
škoda
Od: MV2
|
Pridané:
20.12.2012 11:17
Škoda, že vás NOKIA nezaměstnala, mohla mít po problémech. Tolik expertů jako tady se najde málokde.
Obávám se, že to jsou jen vaše žvásty a v Nokii by vás nenechali ani mýt schody vy MACHŘI.
|