|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
645646
Od: 464564
|
Pridané:
6.12.2012 13:00
toto sa mi paci viac ako 920 lebo je mensia
|
|
Re: 645646
Od: 123..
|
Pridané:
6.12.2012 13:14
Podla mna naj fon co sa tyka pomeru vybava a cena. Ma 8GB pamati co na apps staci, plus karta ak niekto potrebuje. HTC ma len 4giga, co je trochu blbe.
Displej sice obycajny lcd panel ale s CB technologiou, cize citatelnost na slnku je dobra. Konence kompaktne rozmery a na mensiu pamat je vyokonovo ten fon lepsie na tom, ako lumia 800 ci 900. Plus nokia aplikacie, navigacia zdarma a na nokiu dobra cena. Ceska nokia vravela o 6000 kackach. Ak bude cena u nas niekde na 250€ tak super fon.
|
|
Ohnisková vzdialenosť
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
6.12.2012 14:46
Tá ohnisková vzdialenosť 28mm bde asi prepočet na 35mm kinofilmové políčko nie? Lebo to by bol trošku hruby ten mobil potom :)
|
|
Re: Ohnisková vzdialenosť
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
7.12.2012 12:50
Aspoň vidno koľko detí sem chodí keď mi niekto dal aj mínus. Naučte sa detičky čo je to ohnisková vzdialenosť a jej ekvivalent, ďakujem.
|
|
Re: Ohnisková vzdialenosť
Od: psyched972
|
Pridané:
7.12.2012 19:56
Milosko a uz si si dnes dal videohovor s kamosom z kupelky?
|
|
Re: Ohnisková vzdialenosť
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
8.12.2012 18:18
Hej a nakladal ťa tam.
|
|
Re: 645646
Od: ambrooz
|
Pridané:
6.12.2012 20:24
este male info:
Standby time: Up to 330 h
WLAN 802.11 a/b/g/n 2.4Ghz + 5Ghz, Bluetooth 3.0, GPS/A-GPS, Glonass,
|
|
Re: 645646
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
7.12.2012 7:48
Dik za info. V máloktorých špecifikáciách/recenziách je uvedené či WLAN podporuje aj 5 GHz. Týka sa to všeobecne všetkých fónov. U mňa to bude pri kúpe nového jedna z podmienok pri výbere. Glonass sa tiež zíde.
|
|
Re: 645646
Od: artoholm
|
Pridané:
8.12.2012 18:46
Glonass je povinný pre všetky WP8 zariadenia
|
|
Re: 645646
Od: ja.
|
Pridané:
9.12.2012 19:34
Glonass podporuje kazdy, kto chce v Rusku predavat telefony bez 25% extra cla. No a kedze sa neoplati vyrabat dve verzie cipsetu, tak sa zvysok sveta vezie tiez.
|
|
Re: 645646
Od: Bozzz
|
Pridané:
7.12.2012 12:48
Je to smiesne, ale nokia sa stale nechyta na 170€ samsung wave s8500. S presne tymi istymi funkciami a vybavenim...
|
|
Re: 645646
Od reg.: raketa
|
Pridané:
7.12.2012 15:02
vela sucasnych mobilov do 300e sa nechyta na prvy Wave..
|
|
Re: 645646
Od: psyched972
|
Pridané:
7.12.2012 16:56
Neviem co hulis, ale Heureka mi vyhodila min. cenu 175€ (a to uz je tu ten Wave 2 roky). Naviac Nokia 1GHz 2 jadro oproti Samsungu 1GHz s 1 jadrom. Samsung - mrtvy OS Bada, Nokia - aktualne WP8, Nokia mapy... Ak ches byt aspon zaujimavy, poznamenaj si niekde na papierik cenu Samsungu Wave teraz po 2 rokoch a porovnaj to s cenou tejto Lumie o 2 roky...
|
|
Re: 645646
Od: Bozzz
|
Pridané:
7.12.2012 21:07
Trepes blbosti, je pravda ze je to len 1 jadro, no to neznamena nic. Vsetky aplikacie mi idu plynulo a nesekaju mi ani hry od gameloftu tipu brother in arms nfs shift. Myslim ze ten procesor je skor plus pretoze ten telefon mi vydrzi necely tyzden. Samsung stale vyvija OS BADA a ja som hladal telefon len s tymto OS. Na samsung apps su neustale pridavan e mnozstvo aplikacii hier atd atd... stale sa vyvijaju nove aplikacie. A je to samsungaci oficialny OS takze podpora tam stale bude. Jasne ze android asi nedobehne, ale keby samsung sa nasral a prestal podporovat android, tak by mu ten 30% podiel trhu klesol na desatinu. WP8?? to je vyhoda? Ja mam na tom Aktualny BADA 2.0 a pracvuje sa na 3 verzii. Takze o com tocis? A s tou cenou, preto si ju drzi lebo ked oficialne vysiel bola to spicka a ako pise pan nad tvojim komentom, nanho sa stale nedotahuju dnesne 200€ telefony. preto si drzi cenu. Skus sa s nim pohrat aj s OS bada mozno zmenis alebo zmiernis nazor.
|
|
Re: 645646
Od: psyched972
|
Pridané:
8.12.2012 9:30
Samsung kludne nech vyvija Badu aj do 2020, ale myslim ze ponukou a kvalitou aplikacii nepredbehnu Ms, Nokiu a Ms obchod.
Cena? Myslim ze sa drzi preto lebo sa ten Wave nejak masovo nepredava, alebo ho nikto nechce?
|
|
Re: 645646
Od: Bozzz
|
Pridané:
8.12.2012 12:04
Najprv si zisti cisla potom pis. Mozno v pouzivanosti neprebehne tak skoro android. Ale ponukou kvalitou aplikacii uz davno konkuruju MS aj androidu.
|
|
Re: 645646
Od reg.: raketa
|
Pridané:
9.12.2012 2:33
Ked uz sa spustila tato debata, rad by som podotkol, Wave ked nastupil na trh, teda prvy mobil s OS Bada a Samsung chcel nejak prerazit s tymto OS, musel vytvorit spickove zariadenie v kazdom smere a to sa mu aj podarilo. Toto zariadenie je perfektne po HW aj SW stranke, SW je rychly nemrzne, neseka, mozno menej aplikacii, ale su aj krajsie veci na zabijanie casu :) po HW stranke, spickova konstrukcia/vyhotovenie, spickovy display, spickova vydrz(priemer 5 dni, pri slabsom vyuzivani 7dni), spickova kamera, spickovy fotak - cekni videa a fotky ake robi na youtube/gsmarena, spickovy mikrofon a repro - doteraz ziaden mobil nemal u mna lepsiu kvalitu zvuku pri volani, co sa neda povedat o HTC a Motorolach kde je telefonovanie ako za trest e nerozoznas ni ci volas so zenou alebo muzom pomaly heh.
|
|
Re: 645646
Od reg.: raketa
|
Pridané:
9.12.2012 2:34
Takze spicka v kazdom smere a ten mobil je na trhu nejaky ten rok a ked si zoberiem, novinka na trhu HTC Desire X, cena niekde pod 300e a nevidim ze by v nejakom parametri mnou vymenovanom bol tento mobil lepsi ako Wave a je jedno ci je to Wave 1,2,3 ba prave naopak, nechyta sa...
|
|
Re: 645646
Od: Bozzz
|
Pridané:
9.12.2012 10:28
tak tak bratku, preto si aj drzi cenu... kvalita si vzdy bude drzat cenu.
|
|
Re: 645646
Od: on cen ro
|
Pridané:
9.12.2012 15:50
Wave je korejsky spionazny shit, ten by som ani sockam neodporucil
|
|
Re: 645646
Od: zly kokos
|
Pridané:
9.12.2012 16:28
sa vyznas. bez debaty.
|
|
Re: 645646
Od reg.: raketa
|
Pridané:
9.12.2012 17:45
vsak nikto ti ho neodporuca ani nevnucuje, je to len tvoj boj :)
|
|
nokiaa
Od: ancikrist
|
Pridané:
6.12.2012 13:12
Nokia sa pomaly ale iste vzpamatava...
|
|
Re: nokiaa
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
6.12.2012 16:12
A z čoho?
Z píliarskej firmy?
|
|
Re: nokiaa
Od: jmjmjmjmd
|
Pridané:
7.12.2012 18:00
co si tym chcel povedat?
|
|
hahahah
Od: naivko
|
Pridané:
6.12.2012 13:14
plastovu hracicku s nepouzitelny fotakom za 250?? fakt cenovy trhak.. v tejto cenovej kategorii sa nadu ovela lepsie mobily
|
|
Re: hahahah
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
6.12.2012 13:17
No noze porad aky? Velkost necchem viac ako 4", rozlisenie aby malo aspon 800b na vysku, + totozny alebo lepsi HW...
|
|
Re: hahahah
Od: nikto ma nema rad :(
|
Pridané:
6.12.2012 14:06
Huawei U8860 Honor
|
|
Re: hahahah
Od: 456456
|
Pridané:
6.12.2012 15:12
android 2.3 no to je mi vyhra
|
|
Re: hahahah
Od: nikto ma nema rad :(
|
Pridané:
6.12.2012 15:35
Tak potom Honor 2 o:) Ale dosť pochybujem že sa na Slovensku bude predávať za tých 250€ ako by sa malo :/ ...resp. či sa sem vôbec dostane.
|
|
Re: hahahah
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
6.12.2012 16:19
Akokeby ten WP bola nejaká výhra :D
|
|
Re: hahahah
Od: ASD_
|
Pridané:
6.12.2012 17:55
Mal som Android. Odtial sa da ist len jednim smerom. Takze WP musi byt lepsi.
|
|
Re: hahahah
Od: sds
|
Pridané:
6.12.2012 21:03
Honor má aj Android 4.0.3 !!!
|
|
Re: hahahah
Od: ssd
|
Pridané:
6.12.2012 21:04
ZTE Grand X IN - v Ageme za 238€
Displej 4,3"
1GB RAM
batéria 1500 mAh
procesor Atom 1600MHz
Skvelý mobil. výkon v Antutu 8000 bodov.
|
|
Re: hahahah
Od: dfdf
|
Pridané:
6.12.2012 21:06
rozklad bodov: 540 x 960 pixels
foťák 8 megapixels
Android 4.0.4
|
|
Re: hahahah
Od: dfd
|
Pridané:
6.12.2012 21:21
tá batérie je 1650mAh
|
|
Re: hahahah
Od: XMen
|
Pridané:
6.12.2012 22:56
To je skvely smartfon ale je zalozeny na x86 architekture a nie na ARM co znamena, ze klasicke aplikacie z play-u tam nebudu asi fungovat.
|
|
Re: hahahah
Od: gggjgvh
|
Pridané:
7.12.2012 6:30
Mam ho, vsetko z Google play funguje. Vacsina aplikacii totiz bezi v Jave a tej je jedno aky je tam procak.
|
|
Re: hahahah
Od: hghjgb
|
Pridané:
7.12.2012 6:33
Ked nevies, nepis tu blbosti. Skoro vsetko z Google Play Ti na tom Zte pobezi.
|
|
Re: hahahah
Od: werwe
|
Pridané:
7.12.2012 7:37
Mýliš sa, práveže prevážna väčšina aplikácii ide normálne, lebo sú napísané v Jave a tam na procesore nezáleží. Telefón som mal v ruke, idú dobre aj hry, skúšal som rôzne typy Angry Birds, aj bechmarky, ako Antutu, ďalej BS Player, Total Commander a iné. Problém by mohli mať iba špeciálne aplikácie bežiace v natívnom režime, ale tých je málo a navyše niektoré už existujú aj vo verzii pre Atom - napr. prehliadač Chrome.
Takže telefónu ZTE Grand X IN sa nemusíte báť, je naozaj skvelý. Za tých 239€ naozaj skvelá kúpa, je rýchly, aj pekný, ľahučký a má kvalitné spracopvanie, nič nevrže.
|
|
Re: hahahah
Od: Bozzz
|
Pridané:
7.12.2012 12:55
Ja ti to poviem z opacnej strany, smartfon s rovnakymi funkciami je samsung wave s 8500 za 170€ v akcii ho kupis aj za 120€ ako ja. Nema NFC ale vsetko ostatne ano...
|
|
Re: hahahah
Od: waver
|
Pridané:
8.12.2012 0:04
daj pls link na tú akciu za 120e. mám wave3 a chcel by som kúpiť aj priateľke menší. dík
|
|
Re: hahahah
Od: Bozzz
|
Pridané:
8.12.2012 12:10
No bol to od mobilonline.sk. Ja som ten telefon sledoval cez heureku ci sa nepohne cena skoro rok tam bolo tych cca 170€.Az raz skocila na 120€ a tak som nevahal a hned objednaval. No akonahle som ho kupil cena uz opat bola 175€ a drzi si ju doteraz takze ti moc neporadim. Ale skus na tej heureke sledovat si cenu. Mozno budes mat stastie ako ja.
|
|
Re: hahahah
Od: Bozzz
|
Pridané:
8.12.2012 12:14
pozri tu som ti nasiel wave 2ku za 147€ co je dobra cena za nu.
http://dopice.sk/4qd
akurat tam nieje nahlad skus im tam napisat ci ti neposlu fotky. A co sa tyka obchodu je to spolahlivy obchod ako vravim, objednaval som uz od nich doslo vsetko OK so zarukou potvrdenou atd... A mas k tomu tel aj darcek plus farba by mala byt elegant pink takze pre tvoju frajerku si myslim ako stvoreny :D
|
|
Re: hahahah
Od: Alino
|
Pridané:
6.12.2012 13:31
podla mna mas pravdu, to si radsej doplatim tych par eur a kupim si nexus 4 ked uz tak, jak trapnu krachujucu nokiu, ktorej prajem uz finalnu smrt :)
|
|
Re: hahahah
Od: Apolo13
|
Pridané:
7.12.2012 2:38
Preco jej to prajes?
|
|
Re: hahahah
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.12.2012 15:27
Lebo mali potenciál robiť super veci: Maemo, Qt, N900, ... ale nie, oni si tam tvrdohlavo držia Elopa aj keby ich to malo priviezť na mizinu.
Nie že by som im prial niečo škaredé, ale ... komu niet rady ...
|
|
Re: hahahah
Od: keket
|
Pridané:
7.12.2012 15:31
aj teraz robia super veci ale nechces to vidiet.
|
|
Re: hahahah
Od: adolf h ty kreten
|
Pridané:
7.12.2012 17:03
A ktoze si tam podla teba drzi Elopa? Zamestnanci ktori sa proti nemu burili, par akcionarov ktori chceli vidiet pozitivnu zmenu, alebo upratovacky? Kto je podla teba "Nokia"? 5000 ludi s rovnakym nazorom?
Ach, jebne ma.
|
|
Re: hahahah
Od: Alino z lazov
|
Pridané:
7.12.2012 8:03
Jebo je to totalny magor co nechape principu konkurencie. Skoda ze si nenapisal ze najlepsie by bolo, aby bol len jeden system (samozrejme Android ako inak v tvojom pripade) a jeden vyrobca. Si tak sprosty ze sa tu ani nejdem rozpisovat, pretoze ty ani len netusis za cim vsetkym Nokia stala a stale stoji.
omg
|
|
Re: hahahah
Od: grammernazi
|
Pridané:
7.12.2012 8:12
celkom ironia, ze clovek, ktory ostatnym nadava do magorov a sprostych, a pritom napise, ze niekto "nechape principu".
Ak by si nebol tak totalne zmagorene sprosty, tak by si vedel, ze sa neda chapat nieco, da sa iba chapat nieco.
aby to pohcopilo aj tupelo ako ty:
nechape princip
nerozumie principu
|
|
Re: hahahah
Od: Alino
|
Pridané:
7.12.2012 13:10
chapem konkurencii, ale nokiu uz nechcem ani vidiet, lebo konkurencii nieje schopna. A drzim palce konkurencie-schopnejsiej organizacii.
|
|
Re: hahahah
Od: Boh1
|
Pridané:
6.12.2012 13:49
Máš pravdu, 5Mpx je úplne slabé. Ako som s tým len mohol a môžem fungovať. Keď si predstavím, ako z nás voľakedy výrobcovia ťahali prachy za 2Mpx fotomobily, tak mi je zle.
FACEPALM!
|
|
Re: hahahah
Od: 654321
|
Pridané:
6.12.2012 15:05
Pocul som, ze sa da kupit konsky povoz, ked sa potrebujes niekam dopravit. Sice za tie iste peniaze vies kupit pomerne nabusenu limuzinu, ale takemu konzervativcovi ako tebe by to urcite vyhovovalo.
Inymi slovami, preco by som mal tie peniaze davat za S4+/512MB RAM/5Mpix, ked za podobnu sumu mozem kupit S4Pro/2GB RAM/8Mpix. Hadaj, co spravi lepsiu sluzbu?
|
|
Re: hahahah
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2012 15:30
nokia x01
|
|
Re: hahahah
Od: Kristof
|
Pridané:
7.12.2012 9:31
Naco ti je 8Mpix, ked tam mas odpornu optiku. Ked mas kompakt ktory ma 22Mpix a zrkadlovku ktora ma 14Mpix, myslis ze kompakt urobi lepsiu sluzbu? Nekupujes mikroskop, ale fotak! Okrem toho ti na ten 8Mpix ta lacna optika ani nezaostri! Nokia ti urobi urcite lepsie foto. Lepsi cip, lepsia optika(f2,8), lepsia technologia fotenia. HAWK!
|
|
Re: hahahah
Od: 654321
|
Pridané:
7.12.2012 13:11
Pointa ti uplne usla. Bola o tom, ze preco platit X penazi za nejaky produkt, ked za tie iste peniaze mozes mat iny, ktory je vo viacerych kategoriach na vyssej urovni.
Teraz je jedno ci to je 5mpix snimac s naprd optikou alebo 8mpix snimac s naprd optikou.
|
|
akotobolo
Od: ambrooz
|
Pridané:
6.12.2012 13:33
doteraz som vravel ze lumiu 800 a pod som chcel.. teraz vravim ze toto nieze chcem, toto budem mat ! :)
|
|
Kurzový lístok 6.12.2012
Od: sedliak z vaľaľu
|
Pridané:
6.12.2012 13:38
Cena bez dane v Ázii 249 USD sa rovná akciovej cene u Slovenského operátora 299 €...
|
|
Re: Kurzový lístok 6.12.2012
Od: mariooo
|
Pridané:
6.12.2012 13:42
Kaslem na cele akcie operencov. Cash bez viazanosti sa bude dat kupit zavelmi rozumnu cenu.
|
|
nokia
Od: mariooo
|
Pridané:
6.12.2012 13:41
Go nokia, go!
|
|
Re: nokia
Od: Mikuláš, zajtra Ambróz
|
Pridané:
6.12.2012 15:03
do hrobu!
|
|
AUtofO
Od: Boh1
|
Pridané:
6.12.2012 13:45
Majú tieto nové nokie opäť autofocus?
|
|
Re: AUtofO
Od: oOo
|
Pridané:
6.12.2012 15:59
Kazda WP nokia ma autofocus
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: XMen
|
Pridané:
6.12.2012 13:47
porovnatelne fony najdem s androidom okolo 100-150 eur.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ppq
|
Pridané:
6.12.2012 13:55
najdi mi... aspon 2-3. dakujem.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: XMen
|
Pridané:
6.12.2012 15:05
nechcelo sa mi hladat dlhsie nez 5 minut ale napr. toto:
Huawei Ascend G300
ZTE Blade II
Podla mna su to porovnatelne sunky ako ta nova nokia. Ibaze, ta bude tak 2x drahsia.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: oOo
|
Pridané:
6.12.2012 16:10
Stary android, horsi CPU, horsi graficky cip, horsi displej, 512ram na droide je na hrane, zte moc odladene fony nema, kvalita fotiek tiez nic moc, chybajuce NFC a ten druhy cinsky kram je na tom rovnako. Vrzgajuce plasty, slaby reprak, lagujuci system atd. Za 150€ clovek nemoze chciet zase vela.
Plus nokia offline navigacka zdarma a dalsie apps. Office zdarma, ale corkarom to je jedno.
Skoro ti to vyslo, ale hladaj znova.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Štvrtok, 6. decembra 2012
|
Pridané:
6.12.2012 16:36
-horsi CPU, horsi graficky cip... (tak prepac, ten telefon je o rok starsi, ako je Lumia 620)
-kvalita fotiek tiez nic moc... (s tou Lumiou 620 si uz fotil, ze to vies porovnat?)
-Vrzgajuce plasty... (priznaj sa, mal si ten fon v ruke, alebo si uz nevedel co napisat?)
-nokia ma dalsie apps... (LOL,si zabil, apps na WP8 :))
-chybajuce NFC... (tak to je klinec! Bez NFC na Slovensku neprezijem!!!)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Tomas12323
|
Pridané:
6.12.2012 17:00
nerozumies sa do toho ale mas velke reci..
On ma pravdu
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: oOo
|
Pridané:
6.12.2012 17:09
- No a co, ze je starsi. Koho to zaujima. Boli uvedene tie fony a koniec debaty.
- Kvalita fotiek nic moc, zte to este trochu aj trva kym cvakne. Huawei foti horsie ako moja nokia 6120c.
Neviem ako foti nokia, ale horsie to nebude. Nokia dava celkom dobre fotaky aj do lacnejsich fonov.
- Zte ano, huawei vrzga a zadny kryt nic moc.
- Ano offline navigacia, city lens a ine blbosti plus ma dohodu aj s EA a inymi spolocnostami na lepsiu podporu svojich zariadeni.
- NFC mna absolutne nezaujima tiez, boli tu spomenute tie fony tak som ich rychlo porovnal. Tie fony s tym lowendovym snapgronom sa nemozu vobec rovnat nokii. Vytiahli sa tu uplne sunty co sa s tym rovnat nemozu. Na pravde nie je nic zle.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Rami Koskiranta
|
Pridané:
6.12.2012 22:06
Mám Blade II a žiadne plasty nevrźgajú. Zjavne si ten fón v ruke nemal.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: pravdiak
|
Pridané:
6.12.2012 23:52
nechaj ich, nech si maju svoju pravdu.... nokia ide do kyticiek lebo ma take super phony ako oni pisu a vsetci su blbci lebo nekupuju super nokia smartphony a android je na picu lebo niekto ma problem sa pohrat s nastaveniami pripadne nieco doladit, ale co uz kazdy sme nejaky....
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: fetuccini
|
Pridané:
7.12.2012 17:14
konkretne ake nastavenia a konkretne ake ladenie si mal na mysli aby ten android fungoval ako nokia od vyroby?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 6 znakov.
Od: Guy Fawkes.
|
Pridané:
7.12.2012 23:26
Myslím že jeho ladenie musí zahŕňať aj nejaké hw zmeny
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: sdsd
|
Pridané:
6.12.2012 21:10
ZTE Grand X IN - v Ageme za 238€ - real konečná cena na Slovenku.
Parametre:
--------------
Displej 4,3"
1GB RAM
batéria 1650 mAh
procesor Atom 1600MHz
rozklad bodov: 540 x 960 pixels
foťák 8 megapixels
Android 4.0.4
Skvelý mobil. výkon v Antutu 8000 bodov.
Odpovedať Hodnotiť:
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ulanbatar
|
Pridané:
6.12.2012 21:47
ale ja nechcem 4.3"
ja chcem nieco pod 4"
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: fetuccini
|
Pridané:
7.12.2012 17:17
a nech to nieje cinsky lagujuci sajrajt polepeny zo suciastok za pol centu, s prislusenstvom a autorizovanym servisom.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: XMen
|
Pridané:
6.12.2012 22:54
-stary android: kto ti brani si tam dat novy?
-NFC: nikde nevyuzijes, ak ho ale surne potrebujes, da sa dokupit specialna SD karta s podporou NFC
-512ram na droide je na hrane: tak to mas asi nejaky iny droid ako mam ja
-horsi CPU: keby ti nepovedali aky je tam CPU tak to ani nespoznas
-nestoji 150 ale 125Eur takze je viac nez 2x lacnejsi
-nokia offline navigacka? To si len koli tomu kupujete fon? Existuje x dalsich navigacii a niesu velmi drahe.
-Office zadara? a kde nieje office zadara? Na play store ich par aj najdete
Myslim, ze hladat netreba, ale ako uviedol jeden clovek v prispevku, tak su to uz relativne stare smartfony a mozno nieje dobre ich porovnavat. Kazdopadne su to rozhodne podobne telefony s podobnymi moznostami (nie rovnakymi). Ked si niekto kupuje lacnu sunku, tak rozdiel nespozna. Pre takych ludi by sa nasli android smartfony aj pod 100 Eur.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: XMen
|
Pridané:
6.12.2012 22:57
Ak sa ale budeme bavit o cene 300 eur co ta Nokia bude stat u nas, tak to by som si nasiel inych konkurentov. Napr. rok a pol stary xperia neo za cenu 270Eur s 8MPix fotakom s EXMOR cipom. Aj ked je to stara sunka, trufnem si povedat, ze lepsia nez ta nova Nokia.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: picifuz
|
Pridané:
6.12.2012 23:22
pises chujoviny.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: 654321
|
Pridané:
6.12.2012 23:44
Za 300 eciek kupis na Slovensku aj Galaxy Nexus, ktory je uz vyssia liga. Mimo Slovenska mas za 300 8GB verziu Nexus 4, ktory dviha latku este vyssie.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: kolovratok
|
Pridané:
7.12.2012 13:11
Samsung wave s8500
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: old
|
Pridané:
6.12.2012 13:57
nikomu tu nevadí lacný plast, ani tvar jak miska na mydlo. Zdarma navigácia online? Ďakujem. Osobne mi pripomína diel z lacného lega, bolo by mi trápne sa s tým ukázať.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ...
|
Pridané:
6.12.2012 14:05
ak pod pojmom lacne lego myslis cinske kopie lega, tak beriem.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: jelito
|
Pridané:
6.12.2012 20:10
tvar misky na mydlo ? Ono take misky na mydlo kupis aj v patentovanom dizajne apple iphone .... tiez vanička so zaoblenymi rohmi.
|
|
Nokiu si uz riadne dlho nevidel
Od: Martin II
|
Pridané:
8.12.2012 14:48
Navigacia je offline
|
|
Mikuláš čo mi dáš :)
Od: trololoman
|
Pridané:
6.12.2012 14:15
A nevadi applu ze to ma zaoblene rohy?
|
|
Re: Mikuláš čo mi dáš :)
Od reg.: cca01
|
Pridané:
6.12.2012 14:36
Nevadí, lebo sa to zrejme moc dobre predávať nebude.
|
|
Re: Mikuláš čo mi dáš :)
Od: ambrooooz
|
Pridané:
6.12.2012 14:54
daj si facku
|
|
WTF!?!
Od: Prispievajte do diskusií
|
Pridané:
6.12.2012 15:09
1300 mAh!?!
Ved ten telefon zdochne za pol dna...
|
|
Re: WTF!?!
Od: Štvrtok, 6. decembra 2012
|
Pridané:
6.12.2012 15:13
ved prave :(
|
|
Re: WTF!?!
Od: Meno je už zaregistrované
|
Pridané:
6.12.2012 17:08
ak to zvladne celodenne pustene GPS (sport tracking, geocaching a pod), tak budem spoko :-)
|
|
Re: WTF!?!
Od: fetuccini
|
Pridané:
7.12.2012 17:25
vies ty lammer aj o tom, ze vyrobcovia cipov casto optimalizuju, zmensuju a vylepsuju? tvoja info o tom ze ma len 1300mah je hodna redaktorov mobilmanie alebo zive.sk.
schvalne, som zvedavy co mi odpovies: ak porovname 2 funkcne podobne phony, jeden 2012, druhy dajme tomu 2008, s podobnou sw vybavou a co najpodobnejsou hw vybavou, ktory vydrzi dlhsie?
|
|
Cena...
Od: update.dsl.sk v0.92
|
Pridané:
6.12.2012 15:29
Co sa tej ceny tyka -
Akoze, na trhu WinPho to je mozno "budget" model, lebo este donedavna MS hovoril, ze do lacneho segmentu neide, lebo citujem: "Windows Phone je OS pre vyvolenych"
Ale v konkurencii s Androidom za tu cenu asi tazko obstoji...
Neidem vymenovavat jednotlive modely, ale postavim to takto:
"Nema nieco, coby Android-telefon za tu cenu nemal + nieco navyse(jedinecne)"
|
|
Re: Cena...
Od: update.dsl.sk v0.92
|
Pridané:
6.12.2012 15:30
Mozno akurat tak tie vymenitelne farebne kryty :P
Ale to letelo asi pred 15 rokmi...
|
|
Re: Cena...
Od: LUMIAk
|
Pridané:
6.12.2012 16:27
Za taku cenu nedostaneš plynuly Android, Lumia 620 bude plynula. Od ceny L620 odrataj aj plnohodnotnu navigaciu, a dostanes sa na sumu, za ktoru dostanes lagujuce smetí.
|
|
Re: Cena...
Od: update.dsl.sk v0.92
|
Pridané:
6.12.2012 17:08
Argumenty dosli...
Vies, aj Nokia 3310 je plynula.
|
|
Re: Cena...
Od: oOo
|
Pridané:
6.12.2012 17:11
To si napisal sam sebe? Pekne od teba. Argumenty dosli tak tebe s tou nokiou 3310. Ma pravdu a tak to je.
|
|
Re: Cena...
Od: ach jaj
|
Pridané:
6.12.2012 18:19
zase nechali bachari v blazinci zapnuty pocitac a odisli na WC?
|
|
Re: Cena...
Od: XMen
|
Pridané:
6.12.2012 23:01
nechapem inak odkial mate ze ta nokia lagovat nebude. Vsak pockajte az tam zacnete instalovat aplikacie. Potom uvidite, co vam to s fonom spravi.
|
|
Re: Cena...
Od: imro o
|
Pridané:
6.12.2012 23:21
maju to z doterajsich skusenosti so systemom.
|
|
Re: Cena...
Od: looler
|
Pridané:
9.12.2012 0:58
nuz ti vyvoleni maju winPhone v <> tak MS neostava nic ine ako prejst na strednu triedu
|
|
deti takto.
Od: ovadia yosef
|
Pridané:
6.12.2012 17:16
za 250 EU mam orange santa barbara cize zte grand x in s cipom intel a 1 gb ram, 8 mpx fotakom. telefon ma ics na jar bude jelly bean, nema zbytocnu nadstavbu je to surovy android, ide mimoriadne hladko a pruzne vzhladom na mimoriadne vykonny cip porovnatelny s minulorocnymi najvykonnejsimi modelmi. tak o com sa tu bavime v porovnavani s nejakou sunkou lumia 620?
|
|
Re: deti takto.
Od: Nap52
|
Pridané:
6.12.2012 23:54
Chodte uz s tymito ciskymi shitmi niekam! Zte je totalny odpad, este horsie ako HTC. A ako bonus zlodejska firma co ukradla technologie od skutocnych priekopnikov v oblasti mobilov ako nokia, motorola, ericsson, podobne ako vsivave jablko.
|
|
Re: deti takto.
Od: ovadia yosef
|
Pridané:
7.12.2012 8:53
Netaraj blbosti. Telefon mam doma. Cez retencne oddelenie ma stal 47 Eu ty degesu jeden a je to ina trieda ako ta sunka lumia 620. Vidno, ze si ten telefon nevidel este ani na obrazku a nieto este nazivo. Hlavne, ze v testoch je porovnatelny s najvykonejsimi minulorocnymi modelmi a stoji bezne 250 EU a tato lumia bude stat bohviekolko u nas a parametre ma polovicne. Ty si totalny odpad, nevies co je dobre, nemal si telefon nazivo v ruke a mudrujes, to mam najradsej. Si zid, falus, cernoch a zlodej!
|
|
Re: deti takto.
Od: ovadia yosef
|
Pridané:
7.12.2012 8:53
Netaraj blbosti. Telefon mam doma. Cez retencne oddelenie ma stal 47 Eu ty degesu jeden a je to ina trieda ako ta sunka lumia 620. Vidno, ze si ten telefon nevidel este ani na obrazku a nieto este nazivo. Hlavne, ze v testoch je porovnatelny s najvykonejsimi minulorocnymi modelmi a stoji bezne 250 EU a tato lumia bude stat bohviekolko u nas a parametre ma polovicne. Ty si totalny odpad, nevies co je dobre, nemal si telefon nazivo v ruke a mudrujes, to mam najradsej. Si zid, falus, cernoch a zlodej!
|
|
Nokia Lumia 920
Od: Inovátor
|
Pridané:
6.12.2012 17:28
Kde sa hrabe nejaky iPhone 5 ?
http://youtu.be/5gqB7zhuAfQ
|
|
Re: Nokia Lumia 920
Od: Bookmaker
|
Pridané:
6.12.2012 17:44
Vyckaj casu, bublina uz splasina
http://dopice.sk/4pq
|
|
Re: Nokia Lumia 920
Od: Pakomil
|
Pridané:
6.12.2012 20:30
http://dopice.sk/4pC
|
|
Coconuts
Od: Pakomil
|
Pridané:
6.12.2012 19:03
Nokia nemala uz davno krachnut? Ci to bol hoax ?
|
|
vtípek
Od: pesan
|
Pridané:
6.12.2012 20:09
Ako znel ten vtip? Kde sa to stretla Nokia s Microsoftom? Tuším na stanici, ušiel im vlak :-D
|
|
Kompatibilita
Od: Stone
|
Pridané:
6.12.2012 20:51
Toto je snad prvy win phone ktory ma mSD slot. Len tak dalej. Jeden z hlavnych dvovodov preco si ludia tieto nekupuju je, ze nemaju kde strcit svoju kartu.
|
|
Re: Kompatibilita
Od: halo.
|
Pridané:
6.12.2012 22:00
slot maju aj L820 a 8S
|
|
wpnokia
Od: rapidko
|
Pridané:
6.12.2012 22:06
Nie jeden krat som dokazal ze lacna nokia lumia 710, a lumia 800 je rychlejsia so slabsimi parametrami ako napr. Samsung galaxy s3, galaxy note. A majitelia tych korejskych srotov co tak velmi ospavujetelen oci vypliestali a uznali ze fakt ta lacna nokia je rychlejsia, a aj sw umoznuje vsetky bezne vykonavane kazdodenne poziadavky spravit rychlejsie ako na nadupanom 600€ samsungu
|
|
Re: wpnokia
Od: kvargla
|
Pridané:
6.12.2012 22:08
S3 nie je srot. len maju blby system.
|
|
Re: wpnokia
Od: XMen
|
Pridané:
6.12.2012 23:03
hmm a co si mal na tej lumii nainstalovane ty a co bolo nainstalovane na S3ke?
|
|
Re: wpnokia
Od: rapidko
|
Pridané:
7.12.2012 8:11
Mam uz viac ako rok lumie, a este nikdy sa mi nestalo ze by po nainstalovani nejakej aplikacie by sa system spomalil,alebo mal v lumii vpliv pocet nainstalovanych aplikacii na rychlost.
Mam aj samsung galaxy tab tak poznam aj android, ale tvrdim ze wp je lepsi.
|
|
Re: wpnokia
Od: 654321
|
Pridané:
6.12.2012 23:55
Neviem co beres, ale matros je to dobry.
|
|
Re: wpnokia
Od: lololololllllll
|
Pridané:
7.12.2012 21:46
prestan fetovat, mal som aj Nokiou 920 a muselo to ist prec, nepouzitelny system, kde chybaju uplne zakladne veci, ziadne aplikacie a hlasvne otrasna vydrza na baterie - nepouzitelny kram
|
|
alalalalalal
Od: 5etko
|
Pridané:
6.12.2012 22:50
doloz 50euri a mas samsungač sIII a nie plastovu finsku krabicku :DD
|
|
Re: alalalalalal
Od: Horcicak
|
Pridané:
7.12.2012 0:11
doloz 650 euri a mas iphovno
|
|
Re: alalalalalal
Od: Odpovedať
|
Pridané:
7.12.2012 15:35
si zabil peťkoo, smejeme sa všetci
|
|
Galaxy SIII
Od: Cicimbrus
|
Pridané:
7.12.2012 0:34
SIII neni plastacik?
|
|
Re: Galaxy SIII
Od: scifi king
|
Pridané:
7.12.2012 17:40
s3 je z uslachtilych kovov, diamantoveho skla a ma povrchovu upravu, aj kryty sa vocec nesuchaju a su bezne zohnatelne.
|
|
zlocin vs trest
Od: grof Saint-Germain
|
Pridané:
7.12.2012 1:03
http://praha.idnes.cz/ soud-s-muzem-ktery -lecil-sexem-deu-/ praha-zpravy.aspx?c=A121206_162530_ praha-zpravy_sfo
:o :O.o coze, 14 let nepodmienečne natvrdo do basy za taketo (takmer nevinné, nekdy až vtipné) .."hochštaplerstvo", (no drobne, je aj trochu aj drobný podvodníček), a všetci tí co napr. majú na triku aj mrtvich, napr. pri nehodách (ale za jazdenie jako svina, napr vela takích pripadov, 2 dievcata v borovciach, ted tie 4 pri rally, atd.., takí dostanú ledva podmienku /( :[(
|
|
Re: zlocin vs trest
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
7.12.2012 1:37
Si sa s koňom zrazil, alebo si taký blbý od prírody?
|
|
clanok.
Od: Kryton
|
Pridané:
7.12.2012 18:09
v clanku by ste mohli aj spomenut nove kryty typu dual-shot
|
|
Flameware
Od: ...
|
Pridané:
8.12.2012 9:46
Po precitani diskusie musim konstatovat jedno. Vecsina prispievatelov su snad tupe detiska.
Ked je boj Apple vs Samsung, nastane flameware. Ked je boj OS Win vs android. Ja absolutne nechapem o com tocite. Jeden nadava na sracky od nokie a druhy na sracky od cinskych vyrobcov. Ste snad idioti vsetci co sa hadate? Toto uz nie je o iovciach a samsungovciach, to uz je o troch stadach tupych oviec. Kazdy ma ine priority a aj tak 90% z vas ten smartfon ani nepotrebuje, len si honite ega nad papierovymi parametrami a porovnavaju sa totalne dementnosti (pre niektorych je zivotne dolezite ci ma fotak 5 mpx alebo 8, pre niekoho ci ma dvojjadro alebo len 1). Mali by ste si radsej najst realnu partnerku a ked jednu mate, najdite si druhu, lebo vam jedna ocividne nestaci.
PS: A ano nepisem ä v slove vecsina bez diakritiky.
|
|
...reakcia
Od: reakcia
|
Pridané:
8.12.2012 11:47
http://dopice.sk/4qc
|