| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Nádhera...
Od: Effe
|
Pridané:
3.1.2013 11:45
Teda nie že by som niečo také nepredpokladal, ale že sú na to aj dôkazy to je už samo o sebe dôkaz v prvom rade amaterizmu a zároveň aj účelovosti celej akcie zo strany amerických vládnych orgánov.
|
| |
Re: Nádhera...
Od: prdlajs
|
Pridané:
3.1.2013 13:04
Ked si pozries, ako zacala 2. svetova vojna, tak toto tu je oproti tomu vysoko profesionalne.
|
| |
Re: Nádhera...
Od: Mumsito
|
Pridané:
3.1.2013 14:14
To hej ale co mal Hitler robit? Ked tym krepim Poliakom sa nechcelo provokovat?
|
| |
Re: Nádhera...
Od: Deer
|
Pridané:
4.1.2013 0:43
Kvoli 39-tim avickam poslat na NZ zasahove komando. OMG, nekcem zit v tomto zriadeni. Na mna mozete rovno hodit nuklearnu hlavicu, mam asi 100HD filmov na HDD.
|
| |
zavadzanie
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
3.1.2013 11:47
Este by ma zaujimalo ci boli uzivatelia ktori nahrali dotycne filmy na Megaupload z USA alebo z inej krajiny.
|
| |
Dôležité sú výsledky milí....
Od: frndalica
|
Pridané:
3.1.2013 15:53
USA aspoň niečo robí.
FRANCÚZOM a BRITOM došli náboje v Líbyi po dvoch dňoch bojov a museli si požičať od USA.
Či mali právo konať sa môžeme baviť donekonečna,
ale výsledky sú jasne MEGAxxx je mŕtve.
|
| |
Re: Dôležité sú výsledky milí....
Od: go go go go go
|
Pridané:
3.1.2013 15:56
A pár ďalších pustilo do gatí.
Fileserve Filesonic RapidShare hotfile
|
| |
Re: Dôležité sú výsledky milí....
Od: ia ie
|
Pridané:
3.1.2013 16:01
Tomu sa hovorí úspešná operácia.
|
| |
Re: Dôležité sú výsledky milí....
Od reg.: boitanko
|
Pridané:
3.1.2013 17:49
Rapidshare pustil ako prvy pol roka pred mega...
|
| |
Re: Dôležité sú výsledky milí....
Od: MuadDib
|
Pridané:
25.1.2013 11:56
Veď aj tu v Európe si podaktorí mysleli, že Holokaust nie je celkom v poriadku... ale výsledky boli jasné!
|
| |
USA ZLO..
Od: Saddam.
|
Pridané:
3.1.2013 11:50
Aj v Iraku mali byt zbrane hromadneho nicenia a neboli. USA totalita, manipulacia, zdieranie, vykoristovanie. Sionisti!
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 12:09
No dobre, USA je teda sionisticko-fašisticko-bolševická totalita. Zlé, zlé USA.
Ale skúsme sa pozrieť na to, aká je realita. Aj keď formálne mohlo byť na megauploade hocičo, na 99% tam bol nelegálny obsah. Všetci to vieme, lebo vieme čo sme odtiaľ sťahovali. Rozhorčovať sa nad zásahom USA mi pripadá pokrytecké.
Mimochodom, na TPB je Hobbit už odvčera. Len aby sa nezabudlo ...
|
| |
Re: USA ZLO..
Od reg.: anywherehome
|
Pridané:
3.1.2013 12:18
vraždy se z 99 % procent konají na místě, které někomu patří.....takže zavři všechny majitelé všech pozemků a budov a bude to stejné ;)
|
| |
Re: USA ZLO..
Od reg.: anywherehome
|
Pridané:
3.1.2013 12:18
sorry ze 100 % :)
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 12:32
Nemáš sa za čo ospravedlňovať, ešte pridaj ...
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: mxx
|
Pridané:
3.1.2013 15:44
112% alebo 1120‰ (promile)
|
| |
Re: USA ZLO..
Od reg.: viperman
|
Pridané:
3.1.2013 13:53
hlupost take prirovnanie
|
| |
Re: USA ZLO..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.1.2013 12:19
jj, uz sme videli, sklamanie sklamanie sklamanie.
A pokrytecke to nieje, pokrytecke je riesit majitela tovarne na vyrobu nozov za vrazdu spachanu "jeho" nozmi. A to len preto, ze na skutocneho vraha nieje dosah.
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 12:31
Majiteľa továrne na nože nikto nerieši. Hypotetické výmysly nie sú argument. Keby sa ale jeden zo sto vyrobených nožov používal na krájanie slainy a 99 by sa každé ráno našlo na ulici v krku občana ležiaceho v kaluži krvi len tak, bez peňaženky, tak by pravdepodobne továreň na nože riešili.
|
| |
Re: USA ZLO..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.1.2013 12:44
urcite nie. Ak by totiz bol dopyt po tolkych vrazdach, tak by sa po nezmyselnom zruseni danej tovarne zacalo razdit inymi nozmi. Je ti do dufam jasne, ze to sa aj deje?
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 12:58
Nech sa páči, ak vieš vec vyriešiť lepšie ako americká vláda tak navrhni riešenie. Mimochodom, po zavretí jednej továrne na nože sa skoro všetky ostatné posrali a zavreli sa sami.
A keby to vláda naozaj chcela "vyriešiť", Dotcom by už plával hore bruchom vo svojom záhradnom bazéne. Sú to len také hry aby im to neprerastalo cez hlavu.
|
| |
Re: USA ZLO..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.1.2013 13:03
kedy uz pochopis, ze 1. dotcom stym nic nema 2. ak by "vyriesili" dotcoma je tu 258427 dalsich dotcomov? Zasadny problem je, ze US vlada sa stara o veci do ktorych im vobec nic nieje a mina peniaze danovych poplatnikov na strpcovanie zivota ich samych. To je ako by si platil neg...ehm cernocha, co ta kazde rano poyebe do riti a pritom niesi gay.
Riesenie je jednoduche, otvorit si vlasntny *upload a budu zarabat aj oni. Tento obchodny model je overeny, uspesny rastucii. Ludia su ochotni platit, ale nie desiatky ecok za film. Na Hobbita keby som siel do kina, tak to velmi lutujem, a viac sa oplati flasa absinthu.
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: MuadDib
|
Pridané:
25.1.2013 13:24
Počuj, ale on má pravdu...!
Vládu SŠA to teda "musí" zaujímať, lebo americká politika je s Veľkým Obsahom prepojená.
Či daňovníkom strpčujú život, alebo nie, to je fuk... snáď si nemyslíš, že vládaje tam na to, aby im uľahčovala život?! Možno 1/2 všetkých Amíkov je ultrakapitalistická a myslí si, že vláda je len na to, aby im strpčovala život. A že vláda sa o nikoho nemá starať, vláda ich má len chrániť pred násilím, a to aj hrubými prostriedkami... A tak ich vláda to presne tak robí a ich predstavu im napĺňa.
SŠA je krajina zločinu ("slobodná" aj pre zločincov)... a oni sú tam jednoducho na takúto sústavnú paranoju a večný boj už zvyknutí...
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: UnDeleteX
|
Pridané:
3.1.2013 12:21
Ale ty nechapes viacerym suvislostiam.
Prva je preco by mal platit zakon, ktory obmedzuje vacsinu? V demokracii by zakon mala tvorit vacsina. Pozri sa okolo seba a v kazdej domacnosti najdes vela zevraj "nelegalneho" obsahu. Tak proti komu je zakon postaveny? Proti spolocnosti? Da sa zarabat aj koncertami, kinami, google - free veci atd.
Dalsia je, ze USA v podstate protizakonne zlikvidovala megaupload. Kolko mame mafianov co sa o nich vie, ale nezatknu ich lebo "zakon". Preco ho prave tu porusila? To je podla mna anarchia...
Nehovoriac o tom, ze kopec ludi (aj ked podla teba len 1%) tam mohlo mat svoje veci a spolocnost (Megaup.) garantovala dostupnost za poplatok. Mohli tam byt obchodne veci, dolezite veci a oni to proste vypnu. Kto ich odskodni?
Je tu malo znakov na pisanie na tuto temu...
|
| |
Re: USA ZLO..
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.1.2013 12:27
presne tak! Ti trubirohovia by konecne mali pochopit, ze sharovaniu cez net sa nevyhnu a mali by vymyslat ako na tom zarobit a nie bojovat proti tomu. Proste je to nove medium na sirenie obsahu a tak ho treba brat. VHS su mrtve, cdcka, dvdcka su mrtve, BD bolo mrtve este skor ako vzniklo. Teraz sa veci siria cez net. Evolucia, treba sa prisposobit. Dotcom si to uvedomil uz dano, len nieje taky makky jak majitelia rapidshare, ktori si dobrovolne zlikvidovali vlastnu sluzbu.
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: .em
|
Pridané:
3.1.2013 12:53
ale holyud to nebude robit ako 2PlayerProductions, ktori zavesili svoj dokument o Mojangu na TPB so statementom, ze keby ho tam nedali oni, aj tak by ho tam dal niekto iny...
pozitivne komenty tych "zlych stahovacov" ma ale potesili a dufam, ze vacsina aj prispela ako slubila...
holyud je iba MoneyGenerator...
|
| |
Re: USA ZLO..
Od reg.: viperman
|
Pridané:
3.1.2013 13:56
mozno pre mainstream ludi (co pocuvaju zasumene 128ky mp3) ci 600 megove divxy...nie su mrtve, pravy fanjsmeker chce mat film ci hudbu na fyzickom nosici + krabica atd..booklet.. (platne, cd-cka, dvd-cka) zberatelske edicie.. :)
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: Random
|
Pridané:
3.1.2013 14:14
Z technickeho pohladu je fyzicky nosic prezitok, akceptovat sa daju len vinily, ktore vzdy budu mat nieco do seba. Stahovat mozes aj BR kopie alebo matroskove ripy, kde rozdiel v kvalite nespoznas ani na FullHD.
Keby bolo mozne kupovat online hudbu a filmy za skutocne priatelnu cenu tak by vacsina kupovala nemyslis? S hudbou to je ako tak v pohode (az na ceny), ale filmy su stale problem pre idiotsku europsku legislativu a neochotu zainteresovanych ponukat filmy aspon s titulkami v storoch za dobre ceny.
|
| |
Re: USA ZLO..
Od reg.: viperman
|
Pridané:
3.1.2013 17:02
ver mi ze audiofily a ludia co maju radi hudbu si stale budu kupovat nosice ak budu vychadzat:) napr poznam ludi co maju tisicky cd-ciek uz:)
co sa tyka softu a filmov tam je mi to viac menej jedno, ale pri hudbe som za nosice cd / dvd / bluray :) aj to viac vydrzi, mne funguju aj 20 rocne cd-cka orignalne.
a napr odide mi disk a nemam zalohu..? resp data stale rastu to aby clovek potom este kupoval stale nove disky ak by chcel mat uplne vsetko :)
a co sa tyka digi distribucie...napr taky beatport (obrovsky obchod z usa) ma dost nastval tym ze po urcitej dobe ked si tam nieco kupis uz sa to neda downloadnut, takze kebyze mi to skape na disku a nemam zalohu tak mam smolu...
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: tutututu
|
Pridané:
3.1.2013 16:08
presne takym fajsmekrom som predaval pred cca 15rokmi neoriginalne zhabane cd-cka s hudbou z colnice ktoru som poriesil ze kamarata colnika aspon som mal vreckove :)
ako sa tvori hodnota niecoho? http://dopice.sk/4F6
|
| |
Re: USA ZLO..
Od reg.: viperman
|
Pridané:
3.1.2013 16:59
o com tocis? preco by si mal niekto kupovat nejake shity dovezene z ukrajiny ci polskka? ja sa bavim o oficialnej distribucii...
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: tutututu
|
Pridané:
3.1.2013 17:06
1, bud vyzeraju na 99,9% rovnako ako original
2, alebo sa jedna o "original" priamo z fabriky len sa nesiri oficialnou distribuciou
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: MuadDib
|
Pridané:
25.1.2013 13:53
Najprv si treba vymedziť pojem "demokracia".
Čo je to? Bombardovanie z výšky 5 km nad medzinárodným právom, podpora terorizmu a porušovanie medzinárodného práva? Či tenučká prikrývka neoliberálneho kapitalizmu, ako plachtička na mŕtvole? Pluralitná vláda skorumpovaných lokajov veľkokapitálu s pravidelnými voľbami, ktoré nesmú zmeniť túto podstatu?
To nie je anarchia, čo popisuješ. To je diktatúra (čiže pravý opak).
"Zbierka" amíckych zákonov je úplný bordel; vyznať sa v nej dá ako v 237-ročnej smetisku pri rómskej osade.
A prečo ich porušila? No lebo sú aj vyššie zákony, nepísané, tie mafiánske... medzi ne patrí napr. právo silnejšieho. Je bežne využívané v tých šialene drahých konaniach, lebo aj hrabanie sa v 237-ročnom smetisku je drahé, strašne drahé. A súdne spory vyzerajú ako súťaž v tom, kto sa skôr prekope cez to smetisko. Pokiaľ nie si boháč, ktorý má na to prostriedky, máš smolu – boháč "čestne vyhral".
A kto to 1 % odškodní? No nikto. Môžu aj slobodne skrachovať, je to len ich vec...
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: Kraska&zviera
|
Pridané:
3.1.2013 12:26
To čo si ty myslíš, že tam bolo je nepodstatné. Ide o právnu stránku veci. Aby si mohol niekoho obviniť potrebuješ dôkazy. Predsa je nemôžeš niekoho obviniť a zhabať mu veci len preto, že tebe sa niečo zdá očividné. Predstav si, že prídeš domov a je tam mŕtvola. Nevieš ako sa tam dostala ale prokurátor povie, že je predsa očividné že si to spáchal. Ak už si štát začne vymýšlať dôkazy potom ide celá spoločnosť dole vodou. Také niečo je štátny teror. Štát musí dodržať zákon za každých okolností aby ho potom mohol presadiť aj na občanov. Ak je zákon zlý potom ho treba najprv zmeniť a znova konať podľa neho.
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 12:38
Ale JE to podstatné. Nejde o právnu stránku. Právna stránka je úplne jasná, megaupload bol zrušený nelegálne. Ja ale nehovorím o tom, čo je legálne po právnej stránke ale čo je skutočná pravda.
Mimochodom, v čechách poslali do basy Romana Smetanu. Úplne legálne a v súlade so zákonmi. Za p***vinu. A čo teraz? Mám s tým súhlasiť ako cvičená opica, lebo ide o právnu stránku veci? Hovno.
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: Kraska&zviera
|
Pridané:
3.1.2013 14:36
Takže podľa teba je právo nezmysel. Radšej by sme mali ľudí súdiť podľa toho ako to vyzerá? Dôkazy sú to čo spája "to ako to tebe vyzerá" s realitou. Chápeš? Ak teda na to čo tvrdíš nemáš dôkazy tak potom to s najväčšou pravdepodobnosťou nieje realita/pravda. Aj u Dotcoma to bolo trošku inak ako sa ti zdá. Odsúdili ho lebo nezmazal obsah na výzvu. Ale on dokázuje,že býzvu nedostal. Chápeš? Ty presadzuješ bezprávie. Tebe by stačilo aby nejaký úradník prišiel na stránku a povedal. No, vyzerá to, že tu porušujú zákon, zrušme ich. To je diktatúra. Ver mi, že v takom štáte by si žiť nechcel. A ak áno môžeš si ísť také vyskúšať niekde po svete... napr. Severnú Kóreu.
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 16:44
Presne z takýchto kecov je mi špatne. My všetci sme odtiaľ ťahali filmy. Všetci vieme, z osobnej skúsenosti, že tam bol iba nelegálny obsah plus nejaké nepodstatné fotky toho nešťastníka dole.
A ty sa tu rozohňuješ ako Mahatma Ghandi, zachraňuješ ľudstvo pred diktatúrou a mňa posielaš do kórei. Chlapče, ty si zabudol rozoznávať pravdu od lži.
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: fsdghdfnbvc
|
Pridané:
3.1.2013 17:31
nepravost mozes riesit LEN PRAVOM, nie dalsim nepravom... to sa potom na to mozme vykaslat a vsetci si robit co chceme... posli adresu, prideme znasilnit zenu ci dceru
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 19:13
No vidíš, to je zaujímavý príklad.
Dojdi znásilniť moju ženu či dcéru. A keď potom dôjdem ja sa s tebou porozprávať s roxorom v ruke, začni vetou: Neprávosť môžeš riešiť LEN PRÁVOM.
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: 4xxx
|
Pridané:
3.1.2013 21:50
NÁRODNÁ RADA, Nám. A. Dubčeka, 812 80 Bratislava
nejakú kurvu si tam určite vyberieš
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: nie je to take cierne
|
Pridané:
3.1.2013 12:28
Je velmi nebezpecne prisposobovat si pravdu nech to robi ktokolvek.
Ak tam bolo tolko nelegalneho obsahu a bolo to take jednoduche dokazat tak nerozumiem co viedlo vysetrovatelov k podvadzaniu a vymyslaniu si dokazov. Dalsia vec je ze ked poskytujes verejnu sluzbu a ludia to zneuzivaju tak ty za to nie si zodpovedny. Zodpovedny je clovek co porusuje pravo - nie poskytovatel sluzieb.
Ja si osobne myslim ze nemali paky na to aby dali dole Megaupload tak sa uchylili ku klamaniu - problem je ze aj ked daju dole megaupload tak to problem s kopirovanim nevyriesi - kopiruju ludia nie poskytovatelia sluzieb. Ked si clovek nahra nieco nelegalne a da to na Google Drive alebo Dropbox, zazdiela to tak tiez kvoli tomu nevypnu google - pritom podstata je ta ista.
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: emkaemka
|
Pridané:
3.1.2013 13:00
mas pravdu. tak napriklad aha: http://bit.ly/Tlosf5
a teraz daju dole google? :)
ludia. stahujte si veci rovno cez google. on vie najst vsetko, ked sa zadaju dobre parametre. a je to nepostihnutelne. koho postihnu? cloveka, ze ma nezapezpecene ftp, alebo disk? alebo google, lebo ma perfektny algoritmus? lool
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: 3453453
|
Pridané:
3.1.2013 13:07
ty by si mal ist do ciech tam sa USA pchaju do riti, tam by ti bolo dobre.
|
| |
Re: USA ZLO..
Od: Mimochodom
|
Pridané:
3.1.2013 14:05
Kde je chudak Hobbit, na ktorom serveri TPB, posli link, oh wait..
|
| |
mne sa vynara ina otazka
Od: miro j.
|
Pridané:
3.1.2013 12:01
KTO bude POTRESTANY za toto UMYSELNE konanie a akym sposobom ? A akym sposobom chce USA zareagovat na uplnu absenciu kontroly v takychto pripadoch ? Kebyze som na jeho mieste urcite by mi "politicka zodpovednost" nestacila a ziadal by som nemale odskodne a najme potrestanie VSETKYCH ucastnikov tohto uplne hrubeho zneuzitia moci, navyse na medzinarodnej urovni.
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od: Pakomil
|
Pridané:
3.1.2013 12:25
Co ak by som tam mal osobne fotky (zaloha) a teraz mi USA vlada tieto zdroje znici, kolko mi zaplati?
Lebo ked si to vezmeme logicky, ak by sa do toho vlada nesparala, tak by tam tie fotky stale boli.
Cize USA vlada je zodpovedna za stratu fotiek.
A teraz nenarazam na "joj mam prilezitost, podme sa nabalit" ale na "stratil som cenne fotky z minulosti", ktore su skutocne nenahraditelne a nechcem peniaze, ale ako ma potom odskodnia?
Vzkriesia tych ludi co na fotkach uz neziju aby sa mohli znovu odfotit, alebo mi aspon vyrobia silikonove figuriny aby som sa s nimi mohol odfotit (a postavia zdemolovany hrad v pozadi a podobne) ?
Som zvedavy akyu zodpovednost z toho bude, pretoze ak ziadna, tak ak aj ja mozem zburat biely dom a nasledne povedat "ved vesmirni lide" a ak neexistuju tak "ja nic, ja muzikant"
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od: UnDeleteX
|
Pridané:
3.1.2013 12:28
Uplna pravda, lenze je to este v horsom stave ako opisujes. Najprv sa musis pytat "KTO" ta odskodni, az potom "AKO". Lebo samozrejme ten kto je nikto. :/
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 12:41
A mal si tam fotky? Alebo poznáš niekoho, kto tam mal fotky? Alebo poznáš niekoho, kto pozná niekoho, kto tam mal fotky?
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.1.2013 12:53
to nieje podstatne. Podstatne je, ze NEMOZES stihat Ing. Mariána Kašáka (konatel Skoda auto SK) zato, ze som so svojou fabiou zrazil a usmrtil tvoju zenu na prechode prechodcov.
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.1.2013 17:12
Usmrtenie na prechode je seriozny zlocin, v pripade dusevneho vlastnictva je skoda povazliva. Keby si na odpocivadle Zelenec odparkoval kopiu Fabie, nech sa povozi, kto chce, podla americkej logiky by za to stihali Ing. Milana Gajdoša (generalny riaditel NDS).
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od: 34535345
|
Pridané:
3.1.2013 13:02
ja som si tam ukladal dokumenty co som mal do skoly. Vsetky hovadiny. Zarazajuce pre teba ze to ludia vyuzivali aj takto co. Si chudak ked kazdy podla teba je zlodej a podvodnik.
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 13:07
Nie, nie som chudák. Chudák si ty, že si si ukladal seriózne dokumenty na megaupload :)))
Ale no tak, myslím to v dobrom, samozrejme...
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od: 23423424
|
Pridané:
3.1.2013 13:12
oh ano uloz.to je lepsie. Vdaka bohu ze uz su cloudove sluzby. Inak celkom sila ze si stale tvrdis svoje i ked ti tolko ludi povedalo ze sa mylis. Vypada to tak ze si ozaj chudak co nevie prijat to ze si sa v niecom zmylil. Chudak si a chudakom zostanes, samozrejme v dobrom.
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 13:17
Zlato, to že mi tu sústavne nadávaš do chudákov nehovorí nič o mne ...
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od: news at 11
|
Pridané:
3.1.2013 16:03
Podla mna hovori. Proste si chudak, tak sa s tym uz zmier.
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 16:15
Tvoj názor je mimoriadne dôležitý.
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 13:03
JE TO PODSTATNÉ. Tebe sa prelína správne-nesprávne s legálne-nelegálne. To je svet, v ktorom sa bez právnikov nedá ani vysrať na verejnom WC v Tescu bez toho aby si s nimi nemal zmluvu o zodpovednosti za spôsobenú škodu.
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.1.2013 13:09
nie vzdy je spravne to co je legalne a nespravne co nelegalene. Napriklad legalne nemozes pri predbiehani auta, ktore ide 80kmh zvysit rychlost nad 90kmh. Je to spravne ? nieje! dodrzuje to niekto? NIE! lebo to je kktina. Co treba spravit? zmenit ten zakon, lebo je zly. Kym ho nezmenia, bude sa porusovat. Tak je to aj so stahovanim. Treba ho zakonom uznat za legalne.
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 13:14
Úplne súhlasím. Kým ten zákon nezmenia, bude sa porušovať a kým sa bude porušovať, bude sa aj (občas) trestať.
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od reg.: viperman
|
Pridané:
3.1.2013 13:59
kebyze sa da "stahovat" chleba ci maslo digitalne? tak by si aj to bral zadarmo ?
|
| |
Re: mne sa vynara ina otazka
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.1.2013 14:31
inak ti to poviem. Ked vymyslia replikator, tak pojdem do skoda predajne a naskenujem fabiu. Ked sa ta moja pokazi, tak si na 3D tlaciarni jednu vytlacim. Ale uz RS, bo takto obycajna 77kW je slaba :/
|
| |
IE users
Od: Pakomil
|
Pridané:
3.1.2013 12:26
a vezmime si fakt, ze ked to urobili teraz, kolko krat v minulosti to uz urobili, vojny, manipulacia ekonomiky (svetovej) a podobne..
|
| |
Re: IE users
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 12:43
Ja im najviac vyčítam chemtrails ...
|
| |
Re: IE users
Od: azase
|
Pridané:
3.1.2013 13:08
Ktory je uz dlhu dobu aj mimo USA.
|
| |
Re: IE users
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 13:15
Milujem diskusie na dsl.sk.
|
| |
Re: IE users
Od: news at 11
|
Pridané:
3.1.2013 16:12
To mas s tych chemikalii co ti je.u na hlavu zidovsko-moslimsky slbodomurarsko-americky socialisticko-imperialisticky rusi. A nebyt Fica co moze za vsetko a Suliho co povalil vladu (rozumej Vládu SR, nie Vlaďu z Modry) tak zajtra sa Cina ospravedli dalajlamovi a stiahne sa z Tibetu.
|
| |
Re: IE users
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.1.2013 13:12
jj, aj tie 2 cinzaky im padli koli teroristom a vobec nie koli tomu, ze chcu mat lacne pohonne hmoty. Aktualne brat v USA tankuje za 70 centov, ja za 1,4. Pekne nie?
|
| |
Re: IE users
Od: hhhhhhhhhhhhhhh
|
Pridané:
3.1.2013 13:45
kup si v mauntfilde kosačku alebo bazén a tieŹ budeš tankovať za 70 centy. :D
|
| |
Re: IE users
Od reg.: viperman
|
Pridané:
3.1.2013 14:00
lenze viac ako polovica ide z tej tvojej sumy nasemu bolsevistickemu statu plneho istot :)
|
| |
Re: IE users
Od: umad?
|
Pridané:
3.1.2013 14:08
Ano keby tu bola poriadna demokracia ako v USA, mame za 70 centov tiez, to je jasne.....
|
| |
Re: IE users
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.1.2013 14:26
amici nemaju spotrebunu dan na paliva? Cesty stavaju z coho? zo vzduchu? U nas sa tie lowa preyebu na nieco uplne ine a vysledok je, ze platime jak najaty a cesty su derave ajk sito.
|
| |
Re: IE users
Od reg.: viperman
|
Pridané:
3.1.2013 17:04
nemaju ju tak vysoku + maju tam dost velke zasoby ropy este ;)
|
| |
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Kazišuk
|
Pridané:
3.1.2013 13:51
Ked niekto posle bombu postou, zhabu akcionarom posty auta a dorucovatelov?
|
| |
krestania
Od: Lovenciak
|
Pridané:
3.1.2013 15:39
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: krestania
Od: Neviem
|
Pridané:
3.1.2013 15:53
Ajeje, už dorazili aj intelektuáli ...
|
| |
Re: krestania
Od: Random
|
Pridané:
3.1.2013 15:57
jj, o druhej im skoncila smena v manufakture, po ceste za zastavili na borovicku a teraz dobehli tu..
|
| |
Re: krestania
Od reg.: Tempter
|
Pridané:
4.1.2013 8:58
"dobehli tu" je v akom jazyku?
|
| |
Re: krestania
Od: jajajajajaja
|
Pridané:
7.1.2013 0:26
nehaj ho! dobre hutori ;)
|
| |
aa to islo zas dozadu
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
3.1.2013 21:48
pozrime sa na to, doteraz nikdo nevedel ze co je Megaupload a ja som ten nazov tiez videl 1x v zivote az teraz ked to furt omielaju v spravach a uz toho ma clovek aj dost, minule som sedel na hajzli a zdalo sa mi, ze vidim kim dotcoma, uz cloveku jebe z toho, furt to cloveku jebu tie media do hlavy a nech daju uz konecne pokoj, lebo ich vypnem a hotovo.
no ...
... a presne tak isto to bolo aj s tym thepiratebay alebo youporn, kedy tiez teda clovek nevedel o tom, ze to existuje, ale ked to davali televizori, ze zavreli tych 3 svedov, alebo youporn, ked teda som sa dozvedel z medii, ze arcor (teraz vodafone) UZ NEBLOKUJE tuto domenu (ja som ani nevedel, ze taka je predtym a uz vobec nie, ze bola blockovana), ale ked uz teda to spomenuli, tak reku ze si to kuknem, ale aj tak tam hovno je, no poserme sa!
|
| |
Re: aa to islo zas dozadu
Od: stanoo
|
Pridané:
4.1.2013 10:50
Ludia kt necakaju kym budu "davat spravy v televizori" o tychto sluzbach velmi dobre vedeli aj predtym... :D
|
| |
Vojnoví zločinci
Od: MuadDib
|
Pridané:
29.1.2013 16:53
Hm, čo iné by sa dalo čakať od darebáckeho štátu, ktorý po celom svete pácha vojnové zločiny a z bezpečia bunkrov bombarduje nevinných bezpilotnými lietadlami?
|