
neprihlásený
|
Sobota, 7. marca 2026, dnes má meniny Tomáš |
|
|
Slovenská pošta chce byť údajne mobilným operátorom
DSL.sk, 21.1.2013
|
|
Súčasné vedenie Slovenskej pošty údajne zvažuje, že bude poskytovať služby virtuálneho mobilného operátora.
Tvrdia to noviny SME bez uvedenia zdroja.
Virtuálni mobilní operátori nemajú vlastnú sieť, ponúkajú vlastné SIM a programy využívajúce sieť niektorého klasického operátora.
Forma takejto spolupráce medzi virtuálnym mobilným operátorom a klasickým mobilným operátorom býva rôzna, iba od využitia známej značky virtuálneho operátora po úplne samostatného operátora nakupujúceho od klasického mobilného operátora veľkoobchodne kapacitu siete.
Na Slovensku spolu fungovalo respektíve funguje päť virtuálnych mobilných operátorov, s rozličnými formami spolupráce s operátorom, ktorého sieť využívajú.
Swan Mobile, Tesco mobile a Naymobile využívajú respektíve využívali sieť O2, Mphone veľkoobchodnej siete Metro sieť Telekomu a FunFón sieť Orange. Naymobile a Mphone v súčasnosti už ale nefungujú.
Najnovšie články:
Diskusia:
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
No zbohom.
Od: aRagornol
|
Pridané:
21.1.2013 8:43
No zbohom. To aby som si po SMSky chodil so zltym papierikom kazdy den, aj napriek tomu, ze som bol doma a cakal som na nu.
|
| |
Re: No zbohom.
Od: trigger.*
|
Pridané:
21.1.2013 8:54
posles SMSku a adresat si pride na postu po hotovy papier. A to vsetko bez pripojenia na wifi!
|
| |
Re: No zbohom.
Od reg.: saruman
|
Pridané:
21.1.2013 11:16
Telegram? Zrušili ho a teraz ho znova zavedú?
|
| |
Re: No zbohom.
Od: marek1234
|
Pridané:
21.1.2013 8:56
:) LOL dobre
Ale uz vazne, ak pridu na trh s niecim,co nebude prevratne, tazko budu ziskavat podiel na trhu. Volanie vo vlastnej sieti zdarmo a pod. uz zaberat nebude. Zvlast, ked je tych vo vlastnych radoch desiatky. Ak budu lepsie ceny ako pri HAPPY pausaloch s vacsim poctom minut, vyhodny internet, vtedy to bude mat uspech. Verim v ziadne 60+1 tarifikacie a podobne nezmysli. Snad sa pani poucia.
|
| |
Re: No zbohom.
Od: qark
|
Pridané:
21.1.2013 9:10
ale coby nemali sancu - podobne ako s postovou bankou sa zameraju sa na dochodcov, zamestnanci posty dostanu instrukcie nalakat na prechod co najviac starusikov a ti su velmi vdacne obete - "ked to pani poctarka povedala, ze to je super, tak si to kupime" ;)
|
| |
Re: No zbohom.
Od: Eriknem
|
Pridané:
21.1.2013 14:13
Kedze chodim na postu pomerne casto, tak tiez vidim, ze ide o pomerne prezrievy krok. Na postu chodi vela najma starsich ludi, ktori stale kupuju este pohladnice, losy a dobijaju si kredit mobilu prave na poste. Cize to je velmi vdacna a doverciva klientela.
|
| |
Re: No zbohom.
Od: prdlajs
|
Pridané:
21.1.2013 22:46
A tu klientelu si potom "odserieme" my mladi:
Dedo: "Vnucik pod sem, nejde mi volat"
.....prejde par minut, vnucik zisti ze siet je v ****...
Dedo: "Ved ty robis s tymi pocitacmi, tak ako ze mi to nevies opravit?"
|
| |
Slovensko je kolonizovaná krajina
Od: Pravdapravduca
|
Pridané:
21.1.2013 9:05
Čim viac konkurencie tym lepšie. Aspoň zisk ostane "viac" na Slovensku nez v pripade Veolia, Deutsche Telekomu, E.ON Ruhrgasu, Molu, Enelu,...
|
| |
Re: Slovensko je kolonizovaná krajina
Od: ioio32
|
Pridané:
21.1.2013 9:29
čo z toho ked zisk zostane na slovensku a aj tak ho zaije pán fico svojími ranami istoty
|
| |
o boze nie
Od: Tokio
|
Pridané:
21.1.2013 9:43
o to nie Slov.posta neustale zhorsuje svoje produkty a "rada" pracuje pre inych (postova banka) verim ze to je ich napad a ked sa to nepodari tak sa vyhovoria na postu a stat. Viac sa treba zamerat na jednoduchost a nie hlupost! Ved tam veli uz Ja&Ty
|
| |
Slovenska posta je bordel!
Od reg.: shaggy
|
Pridané:
21.1.2013 10:06
Slovenska Posta je neschopna v tom co robi uz teraz.
Nech zlepsia sluzby, ktore ponukaju teraz!
Taky bordel ako je na Poste sa vidi malokedy...
|
| |
Re: Slovenska posta je bordel!
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
21.1.2013 10:35
Suhlas - napriklad listove zasielky PRVEJ triedy do zahranicia. Vsade pisu od 5 pracovnych dni do 8 pracovnych dni do danej krajiny (hlavne mesto) a aj ked zapocitam 3 dni flakania sa zasielky v danej krajine, tak nikdy sa im to nepodarilo dorucit pod 11 pracovnych dni.
Mohli rovno uvadzat, zasielku dorucime od 8 dni do 14 dni v zavislosti od vykonnosti spracovania zasielok danej krajiny.
To naozaj uverim tomu, ze pre SMS si budeme musiet chodit na postu, aby nas mohli informovat o paradnych akciach v postovej banke.
|
| |
Re: Slovenska posta je bordel!
Od: ...
|
Pridané:
21.1.2013 10:43
SMS budu este v pohode- ale predstav si, ze ti pride listok, ze ti niekto vola a mas si to prist vyzdvihnut na poste ...
|
| |
Re: Slovenska posta je bordel!
Od: gdfgfgfdgd
|
Pridané:
21.1.2013 11:51
aj take tu uz bolo, v jedinej budke na poste, cakajte zajtra o 10-hod na medzimestky hovor ;-)
|
| |
Re: Slovenska posta je bordel!
Od: little bobby tables
|
Pridané:
21.1.2013 11:48
A zahraničné pošty, ktoré doručujú na Slovensko, by mali písať potom čo? Doručíme od 3 dní ak vôbec?
|
| |
Re: Slovenska posta je bordel!
Od: the_pravda
|
Pridané:
21.1.2013 11:54
"slovensko? mozno dorucime ked najdeme"
|
| |
Re: Slovenska posta je bordel!
Od: ...
|
Pridané:
21.1.2013 12:16
To sa da povedat o kazdej zasielke v ramci slovenska. Zasadne vsetko poistujem na 3nasobok hodnoty ked nieco posielam. A pokial nieco objednavam tak nikdy neposielam postou - tie 2-3 € obetujem na kuriera.
Nehovoriac, ze pri dobierke zo zahranicia maju velmi vyhodny kurz - vyhodny pre postu samozrejme.
|
| |
Re: Slovenska posta je bordel!
Od: Poctar
|
Pridané:
21.1.2013 12:34
Svata pravda.
Slovenska posta je prototyp fungovania socialistickeho mamutieho monopolu v trhovej ekonomike.
Ich sluzby su neskutocne drahe (sorry, ale ak nieco platim postovou poukazkou, aby mi to zhltlo, v zavislosti od sumy, na poplatku 0,50 EUR a VIAC??? troska privela za to, te odomna za 20 sekund preberu cash a poslu ho elektronicky na ucet).
Na poste sa zasadne caka, vzdy a na vsetko. 20 ludi v rade a z 8 okienok otvorene 2... ostatne sliepky niekde mimo dohladu kvakaju a piju kavu.
Ochota pracovnicok pomoct a poradit je nulova, napriek tomu ze si platim za ich sluzby.
Pomer cena/vykon tiez zly... pri tom kolko stoji dobierka a ako dlho im to trva dorucit, resp obcas nedorucit vobec, sa oplati prihodit 1-2 eura za kurieira, ktory doruci do 48 hodin aj s full servisom (zavola na mobil, ze pride vtedy a vtedy, ci tam budem, resp ci nema dorucit na inu adresu...).
|
| |
Re: Slovenska posta je bordel!
Od: Poctar vol. 2
|
Pridané:
21.1.2013 12:34
Pri zasielkach zo zahranicia nieco take ako zastupovanie v colnom konani pri poste nehrozi, pritom kurierske sluzby to maju v cene o nic moc vyssej ako posta.
O skusenostiach s klasickymi listovymi zasielkami ani nehovorim. Ci to je vnutrostatny styk alebo medzinarodny, ini tu uz popisali dost.
Len ma vzdy fascinuje, ako moze listovej zasielke, podanej v jednej casti Bratislavy, trvat prist do inej casti Bratislavy niekedy aj 5 pracovnych dni. TO sa to dorucuje cez Kosice?
|
| |
Re: Slovenska posta je bordel!
Od: prdlajs
|
Pridané:
21.1.2013 22:43
BA je v tomto extra trieda, velakrat zasielka putuje v ramci BA aj tyzden. Ale do "velkych" miest v ramci Slovenska dojde uz za 1-2 dni (niekedy aj do niektorych dedin).
Plus nie je nezvycajne, ze do uplneho centra BA, kusok od hlavnej posty, chodi posta max. 2x tyzdenne. Dovody radsej nechcem vediet.
|
| |
Re: Slovenska posta je bordel!
Od: nastala vista
|
Pridané:
21.1.2013 16:26
S tou dobierkou suhlas - nedavno som skoro odpadol ked teta zahlasila 2,30 za obalku ktora skoro nic nevazila. Keby som to vedel tak to hodim radsej do kosa lebo to co som posielal malo hodnotu 2 eura.
|
| |
tzutzu
Od: reutu
|
Pridané:
21.1.2013 13:28
to mate v pohode, mne nechodi niekedy ani zlty listok - takze ani neviem ci mi nieco prislo. Sem tam ked nieco cakam musim ist sam na postu a vypytovat sa.
Minule som si prevzal balik a zlty listok mi prisiel do schranky o tyzden . KRASA
|
| |
no zbohom Pošta je úbohá napriek ích poplatkom a nie ešte Virt.operátor
Od: jn01
|
Pridané:
21.1.2013 13:40
no zbohom Pošta je úbohá napriek ích poplatkom, a o ích službách ani nehovorým ,kedy prídem aj na poštu tak sú tam tie buchty oduté ako palice nevedia ani poriadne odpovedať a nevravým j o tom ako koľko rázi tam čakám ako blbec a milostivé kávičkujú a klebetia ,SLOVENSKA POŠTA si nevie dať do poriadku ani len svoje pobočky a nie ešte prevádzkovanie Virt.operátora
|
| |
Re: no zbohom Pošta je úbohá napriek ích poplatkom a nie ešte Virt.operátor
Od: jan211356
|
Pridané:
21.1.2013 14:17
zamestnanci posty zarabaju prilis malo. aka placa, taka praca. na konci mesiaca ich este dobre zje*bu, ze predali malo losov, zalozili malo uctov, atd. a vezmu premie. no a pozor, postova banka je sukromna banka, do toho by sa tiez konecne mohol niekto postarat. aj ja chcem platit kartou, co ked mam inu banku, preco je privilegovana jedina banka, preco iba jej hladaju a obsluhuju postari klientov. a este v priestoroch posty su ludia z banky a otravuju kym cakate. no a k tomu cakaniu - keby kazdy clovek mal pripraveny sek/list a peniaze a nehrabal sa 5 minut po taskach, cakalo by sa menej - s tym posta nic neurobi. postar.
|
| |
Re: no zbohom Pošta je úbohá napriek ích poplatkom a nie ešte Virt.operátor
Od: ...
|
Pridané:
21.1.2013 16:05
Cize ked smetiary zarabaju malo, tak koli takej sume nemaju chodit vysypavat kontajnery? Ako sorry, ale ak dotycny clovek nie je spokojny so svojim platom, tak co tam robi? Argument typu: je rad, ze ma aspon nejaku pracu neobstoji. Alebo este inak - ako moze niekto chceit viac, za to ze nieco robi mizerne?
|
| |
Re: no zbohom Pošta je úbohá napriek ích poplatkom a nie ešte Virt.operátor
Od: hmhmmh
|
Pridané:
21.1.2013 16:46
Ty musis zit v peknej bubline, daj si facku a chod na zachod.
Argument, ze ma aspon neaku pracu obstoji!
Teraz ti vysvetlim tvoj blud.
Skusal niektory manazer pridat im na plate a potom pozadovat lepsi vykon?? Zamestnavatel chce ponukat lepsie sluzby a velmi dobre vie, ze za maly plat ich zamestnanec neposkytne!
|
| |
Re: no zbohom Pošta je úbohá napriek ích poplatkom a nie ešte Virt.operátor
Od: poctarka
|
Pridané:
21.1.2013 17:11
sorry kamo, ale ked su na poste otvorene 2 okienka z 8, v rade stoji 20+ ludi a niekde zozadu pocujes ako sa sliepky bavia a smeju, miesto toho, aby sadli za okienka a makali az sa im z kecky pari (prakticke skusenosti z jednej stredne velkej petrzalskej posty)... nic viac ako minimalnu mzdu si za hovno pracu nezasluzia.
problem je v tom, ze ako v zdravotnictve, skolstve a mnohych dalsich statom posahanych odvetviach vladne na poste socik.
Normalny manazer sa samozrejme snazi, aby boli poskytovane slusne sluzby pri prijatelnych nakladoch.
Normalny manazer by spravil to, ze pri prvej namatkovej kontrole by VYJEBAL dve tieto tetusky co nepracuju a radsej dvojnasobne zvysil plat jednej, ktora je ochotna a schopna makat. ale to sa v socikovskom monopole nestane.
to iste samozrejme plati aj pre 90% uradov. s okamzitou platnostou vyjebat dvoch neschopakov a na jeho miesto najat jedneho ktory je ochotny a schopny makat, dat mu kludne plat v hodnote tych dvoch vyliatych
|
| |
Re: no zbohom Pošta je úbohá napriek ích poplatkom a nie ešte Virt.operátor
Od: aj tak nevieš
|
Pridané:
21.1.2013 18:27
1. SP je akciovka s väčšinovým majetkovým podielom štátu. Náklady na jej prevádzku, resp. jej straty niesu sanované zo štátneho rozpočtu ako trebárs v prípade železníc.
2. Bohužiaľ je to tak, že veľká časť zamestancov SP sú "THP", ktorí neprodukujú zisk ale stratu vymýšlaním k*kotín, ktoré len komplikujú bežnú prevádzku.
3. Normálny manažér sa na SP vyskytne výnimočne, chodia tam len b*zeranti z Poštovej banky.
|
| |
Re: no zbohom Pošta je úbohá napriek ích poplatkom a nie ešte Virt.operátor
Od: poctarka
|
Pridané:
21.1.2013 20:00
ad 1. statut posty je celkom irelevantny. to co pises o neprepojeni na statny rozpocet nie je uplne pravda. na zaklade licencie SP poskytuje tzv. univerzalnu sluzbu (obdobne ako telekom). ak jej poskytovanie tejto sluzby sposobuje stratu, ma narok na financnu kompenzaciu od statu. kedze je posta neustale v strate, tak predpokladam ze kompenzacie dostava.
ad 2. prave preto ze je SP kvazi sukromna firma a zamestnanci nie su v statnej sluzbe, bolo by relativne jednoduche urobit poriadok. to by ale chcelo najprv dosadit ludi, ktori na tom maju zaujem. nech si pre mna za mna krizovi manazeri vyplacaju sesattisice eur, ked toho mamuta dokazu dat do laty aby efektivnejsie fungoval.
ad 3. zas len problem politikarcenia
|
| |
Re: no zbohom Pošta je úbohá napriek ích poplatkom a nie ešte Virt.operátor
Od: aj tak nevieš
|
Pridané:
21.1.2013 18:28
4. Do radov poštárok sa nikto nehrnie, tá robota je nezaplatená a je to práca pod psychickým nátlakom, spojeným s vydieraním a vyhrážkami zamestnancom.
5. Ak nevyhovuje SP, treba používať služieb konkurencie, ak sa to nedá, treba sa sťažovať, stále dookola. Oni s tým naveľa už niečo spravia. Možno by pomohlo niečo také, ako: so svojím doručovateľom som spokojný (ak je to tak), no nepáčia sa mi služby ponúkané SP, v rámci ktorých musí môj doručovateľ pracovať. A zasa: sťažovať sa...
SP pomôže len ak padne do blata, vtedy z nej odídu pijavice a zbytoční ludia a nastane ozdravenie. Je to beh na dlhú trať.
|
| |
Re: no zbohom Pošta je úbohá napriek ích poplatkom a nie ešte Virt.operátor
Od: poctarka
|
Pridané:
21.1.2013 20:05
ad 4. koho je to preblem, resp kde je tazisko problemu? zasa len v manazmente SP. postar nema byt nejak vysoko honorovane povolanie. uprimne neprodukuje vela pridanej hodnoty, zaroven ale ani nema dovod byt spojene so stresmi. ze to je inak, je zasa len problem deformacie na slovensky sposob.
ked sa im na to ludia vyseru robi za sucasnych podmienok, budu sa musiet unormalnit. inak je postarka povolanie ozaj na urobni pokladnicky v supermarkete.
ad 5. opat sme pri tazisku problemu. mozem srat nejaky beh na dlhe trate nejake stazovanie sa. je to cas ktory mi nikto nepreplati (ano, jednoduchsie je mi picovat tu v online diskusii. roznako to prd vyriesi, ale zabijem menej casu a ulavim si).
beh na dlhe trate je samotny upadok posty. ak sa nieco nespravi rychlo, hned a radikalne, tak posta skonci na kolenach
|
| |
Re: no zbohom Pošta je úbohá napriek ích poplatkom a nie ešte Virt.operátor
Od: ...
|
Pridané:
21.1.2013 17:41
V bubline ocividne zijes sam, pretoze ty chces dorpedu zaplatit za neisty vysledok. Najprv vysledok zlepsi a potom sa mozme bavit o zvyseni platu. A Kazdy z nas tu ma negativne skusenosti s postou a to opakovane! Takze argumenty kolko oni zarobia su mi ukradnute, ja pozadujem za moje prachy adekvatnu sluzbu a nie vyhovorky.
|
| |
Re: no zbohom Pošta je úbohá napriek ích poplatkom a nie ešte Virt.operátor
Od: poctarka
|
Pridané:
21.1.2013 18:23
musim suhlasit.
budem vulgarny... ale mna picu zaujima, kolko kto zaraba. ja pridem ako zakaznik, ktory chce sluzbu. za peniaze, ktore si za to pytaju, nedostavam sluzbu v zodpovedajucej kvalite (kvalita je absolutne mizerna). preto sa za kazdych okolnosti snazim poste vyhnut. tym prichadzaju o potencialny zarobok odomna a samozrejme s horsimi vysledkami budu mat nizsie platy...
principialne ale zacinas zle, NAJPRV dokaz ze nieco vies, potom mozes dostat viac. rovnako naprv nech zvysia kvalitu sluzieb, potom mozu pytat mozno aj viac nez teraz. budem tam chodit a za svoje peniaze dostanem "money's worth"
|
| |
Re: no zbohom Pošta je úbohá napriek ích poplatkom a nie ešte Virt.operátor
Od reg.: leader
|
Pridané:
21.1.2013 23:17
na dsl.sk ocenujem aj to ze tu nie je filter nadavok :)
|
| |
vsavfsadf
Od: fsdafsd
|
Pridané:
21.1.2013 14:42
Online televízia dostupná cez internet na notebooku/pc/mobile/tablete
http://goo.gl/4vQ0s
Aktuálna ponuka:
Slovenské: Jednotka, Dvojka, Markíza, Doma, Dajto, Joj, Joj Plus, TA3, Musiq1, Lux, TV8
České: ČT 1, ČT 2, ČT 24, ČT 4 Sport, Nova, Smíchov, Nova Cinema, Nova Sport, Fanda, Prima Family, Prima Cool, Prima Love, Prima Zoom, Barrandov, Pohoda, Pětka, Óčko, Šlágr, Noe, Inzert, Metropol
Hudobné: Musiq1, Óčko, VIVA, VH1 Classic
|
| |
Re: vsavfsadf
Od reg.: Jack Closer
|
Pridané:
21.1.2013 18:34
Choď do ...
|
| |
Re: vsavfsadf
Od: http://dopice.sk/
|
Pridané:
21.1.2013 20:10
dopice.sk
|
| |
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Boh1
|
Pridané:
21.1.2013 19:57
dúfam, že nie, alebo nech potom vyhradia jedno okienko len na obsluhu debilov, čo sa budú pýtať na somariny ohľadom tej ich novej karty
to búdú zas rady
|
| |
To myslia vážne?
Od: Tomaxxxko
|
Pridané:
22.1.2013 8:16
To Pošta myslí fakt vážne? Ale tak jasné zlákajú pár dôchodcov. Pri tom aké má Pošta "meno" si to nikto iný normálny nemôže aktivovať...
|
| |
slov. posta
Od: jlkfouighd
|
Pridané:
22.1.2013 11:16
nedavno mali nejaky IT problem kvoli ktoremu museli zatvorit asi vsetky pobocky a teraz si trufaju na toto ?
http://dopice.sk/4PU
|
| |
Re: slov. posta
Od: jeden z nich
|
Pridané:
24.1.2013 22:02
to bol jeden z nezmyselnych pokusov nasho postarskeho manazmentu o spojenie dvoch nezlucitelnych programov a ono im to samozrejme hapalo . je tak asi ako ten novy pre danakov, tiez skolaboval a zaviedli dobry stary ,fungujuci a odskusany
|
| |
skutocnost o poste
Od: pravy postar
|
Pridané:
23.1.2013 17:30
to ake ma posta nezmyselne predpisy, ktore su proti zakanikom a postarky ich musia dodrzavat, ochota z ich strany je casto porusovanie predpisov o tom asi verejnost nevie
|
Pridať komentár
|
|
|
|