| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Windows 8 nie je úspešný
Od: mitrax
|
Pridané:
29.1.2013 8:33
Aké prekvapivé.
|
| |
Re: Windows 8 nie je úspešný
Od: kra kra
|
Pridané:
29.1.2013 18:42
Nie je úspešný, ale ja som spokojný.
Len to nikomu nevravte, čim menej užívateľov tým menšia motivácia pre hackerov.
|
| |
Re: Windows 8 nie je úspešný
Od: Banan v cokodierke
|
Pridané:
30.1.2013 7:50
NEFETUJ!
|
| |
Re: Windows 8 nie je úspešný
Od: Fako
|
Pridané:
30.1.2013 10:38
No kto by to bol povedal... :-)
|
| |
nehante win 8
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
29.1.2013 8:37
Ja som ten win8 zatial nepouzival, ani ho nechcem hodnotit, ale su ludia, ktori ho hodnotia pozitivne. Kamarat si to strasne velmi vynachvaloval naposledy... On zrovna nie je IT a tak... Takze mozno pre bezneho uzivatela to je nejaky krok vpred.. Ale kazdy ma iny nazor
|
| |
Re: nehante win 8
Od: tralalala---
|
Pridané:
29.1.2013 9:12
presne tak, pre ludi ktorym su bezne ikony male a pouzivaju 5-6 roznych programov je metro idealne :)
metro bolo do 8ky dosadene hlavne kvoli podpore windows phone, aby mali ludia pocit ze telefoan a aj PC ma ten isty system a vsetko bude skvelo fungovat. efekt to ma ale asi opacny, windows phone sa zmieta niekde na dne a 8ky su na to zatial neni o moc lepsie. ani neviem ci sa mam na tom smiat alebo plakat :)
|
| |
Re: nehante win 8
Od: prasa
|
Pridané:
29.1.2013 9:17
vsade okolo clovek nevycita nic ine, len kritiku na metro. potom je jasne, ze ludia maju taku mienku o W8. namiesto skusenosti veria klebetam. ja by som uz sedmicku nechcel, spravca uloh, explorer, kopirovanie suborov, start systemu, parada. A k praci pouzivam cca 6 programov, ktore mam na taskbare. takze metro ani nevyuzivam. tot moj nazor.
|
| |
Re: nehante win 8
Od: Deer
|
Pridané:
29.1.2013 9:47
Clovek co pouziva Explorer na pracu so subormi je ale presna cielovka Win8. Potom je tu ale kopa ludi co o sebe tvrdia, ze su pokrocili useri - ti budu na Win8 nadavat.
|
| |
Re: nehante win 8
Od: readymade
|
Pridané:
29.1.2013 9:53
presne tak, "ti co to o sebe tvrdia" :))
|
| |
Re: nehante win 8
Od: 345345
|
Pridané:
29.1.2013 10:08
nie kazdemu sa paci TC ci ako sa vola ta mrsina
|
| |
Re: nehante win 8
Od: lordefix
|
Pridané:
29.1.2013 11:08
ja som TC uzivatel, vacsina ludi co pracuju v IT na Win pouziva TC co poznam, ale moj spolubyvajuci je vynimka, ten si na explorer neda dopustit :D (a to je vyvojar)
|
| |
Re: nehante win 8
Od: Mr.Speedyy
|
Pridané:
29.1.2013 12:07
Tak to je fasa, ked pracuju v IT na TC, hlavne co sa tyka licencie...
|
| |
Re: nehante win 8
Od: MuadDib
|
Pridané:
29.1.2013 18:52
Aha... lebo ty si myslíš, že všetci porušujú licenčné podmienky Total Commandera?!
Náhodou, súdruh Ghisler je taký ústretový, že mu stačí 1 licencia pre všetky budúce verzie.
Čiže tu sa nákup licencie oplatí relatívne asi najviac. Ďalším takým podobným softvérom, ktorý sa tak hojne používa a má tiež podobńý licenčný program, je WinRAR.
|
| |
Re: nehante win 8
Od: Reg.: x x l l
|
Pridané:
30.1.2013 10:46
Su regiony, kde TC vobec nepoznaju. Napr. mal som kolegov z francuzska a ti o TC jakziv nepoculi a windows explorer ovladali neskutocne efektivne. Sam som bol prekvapeny, akym sposobom riesili niektore ulohy pri sprave suborov.
Abych bol presny, jednalo sa o hackerov, ktorim rozhodne nechybali skusenosti a rozhlad v IT. Rovnako mi tvrdili, ze vo FR je TC prakticky neznamy soft.
|
| |
Re: nehante win 8
Od: lorenzo87
|
Pridané:
29.1.2013 15:06
ja sa venujem IT od skolky, a tiez pouzivam obycajny explorer, ajked som vyrastal na NC, skusal som parkrat pracovat aj s TC ale nikdy ma to nejak nechytilo. A pritom som programator.
A k teme este tolko, ze v praci sa venujem okrem ineho aj vyvoju programov pre Metro. A musim povedat, ze mam pozitivne skusenosti s win8. Je to svizny, rychly OS. Poskytuje moznosti ako pre obycajneho tak i pre pokrocileho pouzivatela. Jedine co mohli nechat je klasicky start button. Ale to sa dalo vyriesit doinstalovanim.
|
| |
Re: nehante win 8
Od: Kent
|
Pridané:
29.1.2013 23:40
TC je proste nastroj profesionalov, produktivita by ti stupla o 1000%. TC a Explorer je ako Ferrari proti kolobezke bez kolies.
|
| |
Re: nehante win 8
Od: dimitrij
|
Pridané:
30.1.2013 9:30
ako casto pracujes so subormi? ja som vyvojar a jedine kedy pracujem s nimi je pri komunikacii cez FTP alebo ked zakladam novy projekt ktory vychadza z toho predsleho. na FTP je fakt lepsi TC ale co sa tyka jednoducheho skopirovania 1 adresara je to podla mna rovnako sikovne ako klasicky explorer. vela ludi hovori, ze explorer nema taby a tak, ale od toho je predsa task bar, ak potrebujem nieco kopcit medzi viacerymi adresarmi a neviem to urobit na prvy sup, tak to si otvorim explorer viackrat a hotovo. v W8 si ich ukotvim na opacne strany obrazovky klavesovou skratkou a dovi dopo. mam 2 okna vedla seba. ostatne uz lahko urobis cez klavesnicu. fakt mi tc na beznu pracu a prechadzanie zloziek moc vyhodny nepride. mozno kebyze denne prejdem tisice zloziek a neviem co, tak mozno hej, ale bezna praca, dokonca vyvojara toto nepotrebuje. IDE sa o vsetko postara a nemas dovod ho opustat.
|
| |
Re: nehante win 8
Od: Mro
|
Pridané:
31.1.2013 10:21
Dobre napisane, pracujem ako vyvojar a tiez si myslim ze na beznu pracu klasicky explorer vazne staci. Mam aj TC ale pouzivam ho skor pre FTP, pripadne este nejaku narocnejsiu pracu s archivmi alebo pri nejakej vacsej udrzbe folderov ale tieto situacie sa stavaju skor zriedkavo. A tak ako spominali vyssie v prispevkoch - na zapad od nas TC sa az tak nepouziva (napr. v byvalej praci som mal kolegov z Rakuska ktori pouzivali standardny explorer a boli v nom fakt dobry)
|
| |
Re: nehante win 8
Od: Ivkopivko
|
Pridané:
29.1.2013 9:29
Jedna z častí mojej pracovnej náplne je inštalácia/nastavenie klientských pc podľa nášho štandardu.
Prešlo mi ich už niekoľko rukami (odoberáme najmä LENOVO), zo začiatku u nás neskludil zrovna červené koberce, polievanie sa vínom a klaňačky, ale s postupom času musím uznať, že sa mi nový systém páči. Metro apps dávame defaultne preč, services nám bežia, systém funguje dobre ako taký, žiadny problém v podstate, až na asi dobre neotestované drivery synaptics na touchpad (už si nepamätám, ktorý model tým trpel), stávalo sa, že prestalo fungovať scrollovanie.
Jediný vážnejší problém je pre nás uVNC v kombinácii s UAC (admin práva), kedy po vyskočení okna UAC okamžite spojenie padá, ale interne to riešime, možno je chyba niekde u nás (Win7,vista,xp nám beží bez problémov).
...u mně dobrý.
|
| |
Re: nehante win 8
Od: 23423423
|
Pridané:
29.1.2013 10:09
vypni uac celkovo
|
| |
Re: nehante win 8
Od: ...
|
Pridané:
29.1.2013 12:49
a firewall, anitvírus, antispyware, antispam, DEP a všetko ostatné čo brzdí systém :D
|
| |
Re: nehante win 8
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.1.2013 12:54
to je ako by si napisal, ze treba vypnut piesty vo valcoch, lebo brzdia motor...
|
| |
Re: nehante win 8
Od: jajajajajajaja
|
Pridané:
29.1.2013 15:49
nie... to je ako keby napisal, ze treba odpojit brzdy, lebo spomaluju auto ;)
|
| |
Re: nehante win 8
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
29.1.2013 21:50
nie, to je ako vysadit svokru zo sedadla spolujazdca, lebo spomaluje auto :P
|
| |
Re: nehante win 8
Od: mehmed
|
Pridané:
30.1.2013 8:19
Ak ma 150 kilo tak ano
|
| |
Re: nehante win 8
Od: reakcia
|
Pridané:
29.1.2013 20:14
mam vypnute... :P ak nenavstevujes pochybne stranky nemas co chytit... cez procexp niekdy pozriem pre istotu ci nahodou nieco nepytliaci v pameti
|
| |
Re: nehante win 8
Od: Houston
|
Pridané:
30.1.2013 10:24
Ani USB kluce nepouzivas?
Nemusis navstevovat pochybne stranky, staci normalne, kde sa vyskytne cez link pochybny obsah. Raz na mna tak vyskocilo okno z reklamy na stranke nasho mestskeho uradu.
O virusoch co nie su vidiet v PROCEXP si zrejme nepocul...
|
| |
Re: nehante win 8
Od: Ivkopivko
|
Pridané:
29.1.2013 14:40
Samozrejme nemôžeme, inak by si klienti inštalovali google toolbary a rôzne chobotinky, ale aj aby sa tam nikto zbytočne nevŕtal v confg. a iných záležitostiach ;)
|
| |
Re: nehante win 8
Od: tryanon
|
Pridané:
29.1.2013 16:54
No popravde ked som chytil do ruk posledne dosky s UFEI a tabulkami GPT bol som z toho mierne vyvaleny co sa to porobilo, kedze som sa s tym stretol prvykrat pri win 8. Aj klasicke F8 menu pri boote mi chyba na bezne zachrany a pracu s konzolou. Je na co si zvykat v pripade ze vo win 8 treba robit servis mal som co robit ponachadzat vsetky featurky na ktore som bol zvyknuty v nizsich systemoch :) Dokonca prave kvoli GPT tabulke som mal problem rozbehat disk s externym adapterom. Takze ak je clovek na nieco zvyknuty a potom sa rapidne vela veci zmeni je to razantna zmena nielen pre uzivatelov. Kazdopadne u mna ma win 8 viac minusov ako plusov.
|
| |
Re: nehante win 8
Od: ja.
|
Pridané:
29.1.2013 23:03
UEFI a GPT podporoval uz Win7 (prave toto pisem na takom pocitaci) a samozrejme ze je mozne na jednom systeme mixovat disky s GPT a MBR. Skor byva problem, ked ma clovek GPT disk a pripoji ho k starsiemu systemu, ktory GPT nepozna.
|
| |
Re: nehante win 8
Od: tryanon
|
Pridané:
31.1.2013 17:54
Viem ze je podporovany na Win 7, ale len na architekture x64 pokial sa nemylim :)
|
| |
Re: nehante win 8
Od: ja.
|
Pridané:
1.2.2013 14:38
Vidis, to mas pravdu. 32-bitove Windows som nevidel, ani nepamatam.
|
| |
titulok
Od: bla bla bla
|
Pridané:
29.1.2013 8:38
aceru posielam javor :)
|
| |
Re: titulok
Od: MuadDib
|
Pridané:
29.1.2013 18:54
:-D
|
| |
Zatiaľ všetko po starom.
Od: Jarmila Smolková
|
Pridané:
29.1.2013 9:00
Ostávam zatiaľ na windows7, mala som nainštalovanú 90 dňovku w8, skončila, neočarila ma nejako. Počkám si na w blue, uvidím čo to bude zač, či sa vývojári poučili a či budú užívateľov tlačiť do svojich fantazmagorických vízií a hlúpostí. Mám bezdotykový stolový počítač a mám pocit, že sa na mňa pri vývoji w8 nemyslelo tak si počkám čo bude ďalej.
|
| |
Re: Zatiaľ všetko po starom.
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
29.1.2013 9:15
Keďže windows blue má byť zasa revolúcia, tak rátam stým že normálny desktop tam už nebude vôbec. Teraz sa iba máte od neho odnaučiť.
|
| |
Re: Zatiaľ všetko po starom.
Od: 5eter
|
Pridané:
29.1.2013 9:17
Ostane uz len Metro :)
|
| |
Re: Zatiaľ všetko po starom.
Od: Deer
|
Pridané:
29.1.2013 9:53
Stale viac sa objavuju hlasy, ze MS tento rok uvedie ediciu Win8 bez Metra.
Bez vetra sa ani listok nepohne - ak vsetci naokolo tvrdia, ze Win8 je fail, iba MS tvrdi opak, nieco zhnite musi byt pod povrchom. Vsak oni v MS vedia najlepsie ake je zastupenie Win8 na trhu "zapnutych" PC. A ak dosli k zaveru, ze to naozaj pokaslali, dalsi Win uz pojde inou cestou. Hrozi im vsak, ze po Win9 ani pes nestekne, hahaha.
|
| |
Re: Zatiaľ všetko po starom.
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
29.1.2013 10:07
No verzia Win 8 bez metra je asi blbosť. Veď ten desktop by museli dorábať lebo oproti 7 mu veľa chýba.
A po druhé ich marketing všade tlačí "všetko v jednom, mobil tablet kopm" tak silno pochybujem že ich osvieti.
|
| |
Re: Zatiaľ všetko po starom.
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
29.1.2013 12:55
Windows 8 bez metra (bez GUI) je uplne to iste, ako Windows 8 s metrom prepnutom v desktope.
Nikto ti nebude odstranovat Metrokniznice, lebo by si sposobili nekompatibilitu medzi aplikaciami. Ak vydaju naozaj tento rok verziu "akoze bez metra", tak jedine, co tam zmenia, je pridaju tlacidlo start, a po nabootovani sa spusti desktop a nie metro. Podpora kniznic tam vsak zostane. Len to ludi na PC a notebookoch bez dotykovej obrazovky prestane nasierat.
Ale ktovie, mozno nic take nevydaju.
|
| |
hejslovensko
Od: readymade
|
Pridané:
29.1.2013 9:51
cas windows 8 este len pride. ten system ma potencial. predaje su vsak brzdene konzervativnostou zakaznikov a predsudkami k w8, podla mna neopravnenymi. jednu chybu spravili s tym start menu, mali to nechat s moznostou zapnut/vypnut, ale oni chceli prostredie pretlacit a podporit tak fuziu mobilnej/tabletovej a desktop platformy.
ono-funguje to, len je to prilis velky krok naraz pre konzervativneho zakaznika
|
| |
Re: hejslovensko
Od: Deer
|
Pridané:
29.1.2013 10:01
Tvoj predpoklad, ze ak je rozhranie skutocne na <|>, ludia si musia zvyknut je ale chybny. Akokolvek mozete odmietat element "nevidietelna ruka trhu", Win8 dokazuje ze tento efekt existuje.
MS vydal nieco o co nie je zaujem. Predpokladat, ze ludia to iba nepochopili je blbost. Skus niekedy spravit dve stranky s rovnakou funkcnostou, jednu s krasnym intuitivnym ovladanim, druhu dodrbanu. A porovnaj si navstevnost.
|
| |
Re: hejslovensko
Od: 53453
|
Pridané:
29.1.2013 10:11
ak by sa ta stranka s krasnym intuitivnym ovladanim nacitala 300x dlhsie tak by som radsej zvolil ten odrbek lebo tam to funguje tak isto ale rychlejsie
|
| |
Re: hejslovensko
Od reg.: gandor
|
Pridané:
29.1.2013 11:20
Tak si pri najlepsiom jeden z mala. Pri najhorsiom si ani len neuvedomujes, ze by si tu stranku zatvoril este pred kompletnym nacitanim (a to hovorim o tej rychlej dodrbanej verzii)...
Nehovoriac o tom, ze design nieje len o tom, ci sa mi to paci, ale aj ci (a po akom case) najdem informaciu co hladam + kolko ma to stoji frustracie (a casu)...
|
| |
Re: hejslovensko
Od: 23423423
|
Pridané:
29.1.2013 12:12
porovnaj dsl.sk a iny web s podobnou tematikou... tu mas vsetko bez zbytocnych hovadin a paci sa to kazdemu.
|
| |
Re: hejslovensko
Od reg.: gandor
|
Pridané:
29.1.2013 12:23
Tento design tu je sice strasne jednoduchy a v podstate nepekny, ale je jasny a prihladny. Toto nepovazujem za do****ny vhlad...
|
| |
Re: hejslovensko
Od: jajajajajajaja
|
Pridané:
29.1.2013 15:54
ludia sem chodia kvoli komentarom... bud sa clovek zasmeje, alebo dostane dobre info ;)
|
| |
Re: hejslovensko
Od: readymade
|
Pridané:
29.1.2013 10:49
ja som nepovedal ze rozhranie je na ???, ja som pisal o moznosti zapnut vypnut start v desktop mode
classic shell to vyriesil nakoniec za ms, takze ms mohol mat vlastne startmenu on/off tak ci tak
W8 ftw, robim na tom pol roka a k sedmicke by som spat nesiel, aj napriek tomu ze to bol vyborny system. na lepsie sa lahko zvyka, na rychlejsi boot, lepsiu ergonomiu, viac skratiek, rychlejsie odozvy, s ssd diskom pracuje lepsie ako w7, ... lenze haterom to nevysvetlis, takze nakoniec je to o tom istom -- mne sa s w8 robi fantasticky a ake skusenosti maju druhi, to mam v <|>
|
| |
Re: hejslovensko
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.1.2013 11:26
jo, nevysvetlis... lebo sa neda vysvetlit nieco co nieje pravda. Ergonomia pouzivania win8 je o 5 urovni nizsie ako pri w7. Vsetko yebu na fullscreen, vsetky menu polozky prerobili z malych konzervativnych na obrovske na pol obrazovky. Cele ovladanie win8 je navrhovane pre dotyk na tablete, to je vsetko... a na desktop sa to N E H O D I. Vo vysledku je to omnoho horsie ako w7, a ludia to jasne davaju najavo. Blue bude service pack, necakam zasadne zmeny, bez metra bude az w9, ak teda niekomu v MS ostalo trocha rozumu.
|
| |
Re: hejslovensko
Od: 354353
|
Pridané:
29.1.2013 12:14
musis kliknut na tu mega ikonku desktop a uz si tam kde si bol predtym.
|
| |
Re: hejslovensko
Od: edi
|
Pridané:
29.1.2013 19:46
no to urcite, potom ti zacnu naskakovat otazky: cim to chces otvorit?
V horsom pripade ta drbne rovno do nejakej metro aplikacie.
|
| |
Re: hejslovensko
Od: jajajajajajaja
|
Pridané:
29.1.2013 15:59
akurat, ze to metro rozhranie nemusis pouzivat vobec... vsetko bezi v desktop mode, co tam bezalo aj doteraz... za tyzden vidim metro cca 3x na 5 sekund
|
| |
Re: hejslovensko
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.1.2013 18:41
a ako presne najdem zoznam nainstlaovanych aplikacii? Predtym to slo: start - vsetky programy - a tam si ich mal. Teraz? Vobec netreba ist do metra?
|
| |
Re: hejslovensko
Od: jajajajajajaja
|
Pridané:
29.1.2013 19:23
presne to su tie 3 pripady za tyzden ked tam idem :) hocikam v metre pravy klik a "vsetky aplikacie"...
dokonca som si dal odkaz C:\Windows\System32\rundll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState na "vypnutie", na plochu... aby som si usetril to lozenie na nastavenie a napajanie, co je vpravo... cize ani to bocne menu nevidim nikdy...
|
| |
Re: hejslovensko
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.1.2013 21:07
jaj tak teda ked si si dal odkaz, tak je vsetko v poriadku. Nebudem ti vysvetlovat, ze kritika w8 je medzi inym koli tomu, ze si ludia musia davat odkazy na veci, ktore predtym sli 2 klikmi a teraz 200 klikmi... lebo to aj tak nepochopis. Koncim na tuto temu.
|
| |
Re: hejslovensko
Od: jajajajajajaja
|
Pridané:
29.1.2013 21:21
ja to chapem velmi dobre, ze preco to ludia kritizuju a ani mne sa nepaci, ze to nanutili, no nieje to az tak hrozne... metro aplikacie nepouziva kto nechce a zvysok je len prerobeny start... to ze som si ulahcil zivot tym, ze som nahradil 3 kliky jednym je uz len moja lenivost... predtym (v starom starte) to boli 2 kliky... to nieje az taka velka zmena... je to len otazka ochoty si zvyknut na nove... tym neobranujem zle rozhodnutie to tam dat nasilu, len sa mi to zda prehnane uz, ked niekto vyhlasi, ze nechce win8 kvoli tomu, ze "musi" pouzivat metro a tie aplikacie, co v nom su... tiez by som uvital verziu kde by to nebolo, ale ked uz o tam je, tak sa z toho neposeriem...
|
| |
Re: hejslovensko
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.1.2013 23:01
ved toto.. sa teraz neposerieme, budeme pouzivat dalej skvelu 7micku a 8 odignorujeme rovnako ako vistu. Nemoze byt kazdy win dobry, o com by sa potom pisalo v takychto diskusiach?
|
| |
Diskusia k článku: Windows 8 nie je úspešný, hovorí otvorene Acer
Od: Windows Phone 8
|
Pridané:
29.1.2013 10:32
A co Acer (aj ostatni vyrobcovia) cakaju? PC trh vseobecne stagnuje, lebo na net, multimedia, fuckbook a pod. staci akykolvek tablet za 150 EUR. Donedavna nebola ina moznost ako PC, potom prisli cenovo dostupne NB, ktore znizili zaujem o PC. Teraz prisli tablety, ktore zasa znizuju zaujem o PC a NB. Vyrobcovia sa stazuju, ale ze za "atomovy" hybrid (konvertibilny tablet) aj s dockom chce vacsina z nich 700+ EUR je pre nich asi "normalne". Verim, ze v pripade 400 eurovych konvertibilnych tabletov aj s dockom by situacia bola ina. Aj samotny MS ma maslo na hlave. Pridu s W8 optimalizovanym pre dotyk, ale vo vaccine sveta je problem zohnat Surface RT, o dostupnosti Surface Pro (a pod zariadeni za normalne ceny) ani nehovorim.
|
| |
Re: Diskusia k článku: Windows 8 nie je úspešný, hovorí otvorene Acer
Od: Windows Phone 8
|
Pridané:
29.1.2013 10:34
Co sa W8 tyka, ja som s nim maximalne spokojny. Upgradol som 3 PC na W8. Praca v dual screene je paradna v kombinacii s metrom. Metro by som nazval vyrazne vylepsenym START menu, ktore mi nielen, ze nevadi, ale vyhovuje mi a maximalne ho vyuzivam. Ostatne vylepsenia v porovnani s W7 su tiez v pohode. Rychlost / odozva PC (a to porovnavam W8 na SSD s W7 na SSD) je tiez o malinko lepsia. Proste za 30EUR nie je o com, ale novy HW kupovat nemienim (nech sa Acer nehneva). Na citanie netu mi staci Nexus 7 (aj ked nechapem, ako moze cisty Android na 4-jadre stale lagovat) a najradsej by som ho nahradil nejakym hybridom s W8, napr. HP ENVY x2, ale 900 EUR za ten srot nedam, 400 povazujem za maximum.
|
| |
Re: Diskusia k článku: Windows 8 nie je úspešný, hovorí otvorene Acer
Od: readymade
|
Pridané:
29.1.2013 10:55
ja som ich takto dal uz 5, tri vo firme, dva rodinne, nikto sa nestazuje, kazdy je spokojny :) lenze zaklad bol, ze pred instalaciou som im netlkol do hlavy, ze w8 je zly system, ale povedal som im ze je velmi dobry, rychly, stabilny a jednoduchsi ako tie predtym. ked sa ich teraz spytam na dojmy, povedia ze super, ze je to jednoduchsie a rychlejsie. neni o com. w8 najviac skodi negativna reklama ludi, z ktorych su mnohi mudri po precitani prvych reviews z customer preview na nete bez vlastnych dlhodobych skusenosti. ale ved j/t na nich, kazdy sa ma tak dobre ako si spravi
|
| |
Re: Diskusia k článku: Windows 8 nie je úspešný, hovorí otvorene Acer
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.1.2013 11:37
metro so start menu ma asi tolko spolocne, ze ked na.StarT.uje PC tak sa objavi metro a doteraz ked nastartovalo tak sa objavilo okrem ineho tlacitko start. Inak maju obe uplne iny zmysel. Start je skrinka na ikonky aby si ich nemal len tak "vonku" a Metro je sekundarny OS vramci OS Windows8.
|
| |
Re: Diskusia k článku: Windows 8 nie je úspešný, hovorí otvorene Acer
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
29.1.2013 13:05
Suhlasim. Metro vzniklo koli tomu, aby v Mobile divizi mohli odsrat vsetky desktop + shell kniznice a mali mensie sviznejsie GUI pre telefony a tablety.
Chyba bola, ze sa defaultne zapina tato okresana somarina aj na PC a notebookoch. Tam sa to malo nastavit opacne. Metro tam malo byt ako bonus zdielaneho obsahu s mobilnymi aplikaciami.
|
| |
Re: Diskusia k článku: Windows 8 nie je úspešný, hovorí otvorene Acer
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.1.2013 13:14
metro malo byt ako ine desktopove prostredie, podobne ako gnome a KDE su desktopove prostredia, ale nemiesaju ich dokopy, zapnes ktore sa ti paci. Metro malo byt samostatny OS, s windowsom to nemali vobec miesat. Resp. takto... nemali robit ARM windows, ale x86 windows mobile.
|
| |
Re: Diskusia k článku: Windows 8 nie je úspešný, hovorí otvorene Acer
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.1.2013 11:32
predaj pc stagnuje, lebo sa prakticky poslednych 5 rokov zastavil vyvoj sw aj hw. Nikto ta nijak nenuti upgradovat "stary" pc, vacsine ludi stacia intel c2d z roku 2006 (v ktorom obdobi bol dostatocny 7 rocny procesor??????). Navyse ku koncu desatrocnice zacal trend predavat pomalsie CPU ako mainstream, a to sa im teraz vypomstilo. Tablety su len prd, ze chvilu to smrdi, ale potom sa to rozplynie do zabudnutia...
|
| |
Re: Diskusia k článku: Windows 8 nie je úspešný, hovorí otvorene Acer
Od reg.: viperman
|
Pridané:
29.1.2013 17:57
lenze teraz maju vykonu procesory na rozdavanie, pred 7 - 10 rokmi to tak este nebolo. vykon dosiahol uroven taku ze najlacnejsi procesor dnes staci na uplne vsetky bezne veci. multimedia, office, nenarocne hry atd. to pred 7 ci 10 rokmi nebola sanca resp neda sa to porovnavat
|
| |
Re: Diskusia k článku: Windows 8 nie je úspešný, hovorí otvorene Acer
Od: MuadDib
|
Pridané:
29.1.2013 19:08
No... ja by som zase povedal, že drvivej väčšine ľudí stačí Phenom II X4. ;-)
Ale tvoj dojem je daný tým, že si dal zlý príklad. Procesor (CPU). Lenže práve drvivá väčšina znalých ľudí nepovažuje CPU za tú najdôležitejšiu časť (čo sa týka výkonu, pre také "bežné" veci),... lebo je ňou SSD.
Napríklad takto o tom blúznil Linus Torvalds: http://dopice.sk/4UI
Čiže vývoj sa posunul dopredu, ibaže nie tak pri procesoroch (tak výrazne, pre bežných ľudí)... ale napr. pri takých veciach, ako je napr. aj SSD. A s tým prišli aj veľmi ľahké prenosné počítače... a z druhej strany (od mobilných telefónov) ten vývoj išiel tiež podobne - a toto všetko bolo pre masy.
Stolných počítačov a serverov sa to jednoducho až tak veľmi nedotklo. Ale to neznamená, že by sa vývoj HW a SW zastavil, ibaže sa uberal trochu iným smerom a kládol dôraz na iné veci než kedysi.
|
| |
Re: Diskusia k článku: Windows 8 nie je úspešný, hovorí otvorene Acer
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.1.2013 22:44
s prvou vetou absolutne suhlasim, vacsine az na hracov staci. S SSD nesuhlasim, v praci mam 180GB intel 330, tu doma 1TB Barracuda 7200.12, inak velmi podobny pocitac a hadaj co... kupu SSD na doma stale odkladam. Je v plane, ale vzdy ked sa pozriem na ceny a ich vyvoj, tak sa nato vyprdnem a poviem si, nabuduce. Keby sa mi ale dal osadit 8350k (neda, mam sAM2 dosku, ide max PhenomII x4) tak ten kupim hned.
Ina situacia je v notebooku, tam by som SSD bral, ale vzhadom na to, ze ho pouzijem raz za mesiac dakde u klienta, akakolvek investicia sa nevyplati. Ak by som ho pouzival denne, tak ano, SSD je lepsie ako 10x vykonnejsi procesor. ALe ten disk je tak 5x pomalsi ako 3,5" baracuda.
|
| |
Re: Diskusia k článku: Windows 8 nie je úspešný, hovorí otvorene Acer
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
31.1.2013 2:43
Ak mas SSD 5x pomalsi ako HDD, tak je nieco naozaj zle. Teda neviem ako su na tom dnesne Intely, pouzivam v starom PC este X-25M, na dnesne pomery uz zastaraly model, ale uz vtedy to bol proste vyrazny pokrok. V MacBooku mam Samsung SSD830 a to skutocne tych deklarovanych 500/400 MB/s dava. Dnesne SSD840 maju navyse vyrazne vyssi IOPS pri write, to ti ziadny HDD proste neposkytne. Take veci, ze spocitat napr. SHA1 hash z niekolko GB ISO suboru, su skutocne otazky sekund...
Kazdopadne, vzdy je to ale hlavne o tom, ako sa ten disk vyuziva. Tiez sa nam v praci stalo, ze stripe-raid postaveny z WD Raptorov bol rychlejsi (a hlavne lacnejsi), ako stripe postaveny zo SSD. Jednalo sa o build server, ktory sice vykonaval mnozstvo random read/write operacii, ale zaroven zapisoval obrovske mnozstvo dat sekvencne.
|
| |
Re: Diskusia k článku: Windows 8 nie je úspešný, hovorí otvorene Acer
Od reg.: viperman
|
Pridané:
4.2.2013 9:56
ssd-cko je 400 percent vykonnejsie ako dnesne pevne disky:) a co sa tyka hier tam vobec nie je potreba dnes vykonny procesor, na pctuningu to pekne potvrdili ich testy, ze stacia stacia aj procesory phenom II X4
|
| |
dnes má meniny Gašpar
Od: Windows 8
|
Pridané:
29.1.2013 11:19
Ano, aj ja som na neho nadaval, kym som ho nevyskusal.. Teraz na nom ficim, a nemozem sa stazovat.. Metro nie je az take hrozne i ked samozrejme uznavam, ze v niektorych app je to proste robene pre touchscreen a teda sa to blbo ovlada... Ale celkovo WIN ako taky si myslim ze je minimalne na urovni 7 ked nie este vyssie... Tiez som ho uz nainstaloval par ludom a zatial sa nikto na nic nestazoval..
|
| |
win8 ver win7
Od: uff
|
Pridané:
29.1.2013 16:26
Ficim na win8 bete 4 mesiace. Pouzivam lenovo x220 tables. Ma touch screen.
Nechapem ako mozete davat komentare ked fungujete na normalnom nooteboku bez touch obrazovky!!!!
Po 2 mesiacoch som si nainstaloval extra soft na klasicke menu!!! Pracovat s metrom na notasku je absolutne shit.!!!
Stale je efektivnejsie klavesnica a touch pad!!!
Je to absolutny bordel ako microsrot zmixoval ovladanie na touchscreen z touchpadom !!! Strasne!!!
Win8 je bez metra windovs 7.
Nechapem naco vyhadzovat peniaze za win8 ak ficis na win7
Stale cena tabletov je vysoka!!.
Urcite sa vratim k win7 pretoze nevidim zmysel kupovat win8.
Ak ma niekto win xp , chapem ze pojde do win8 dobra volba pretoze sa stale da pouzivat ako win7 bez toho shitneho metra.
|
| |
Re: win8 ver win7
Od: Marcello
|
Pridané:
29.1.2013 18:09
Tiez som skusil Win8 na netbook. Hnevalo ma, ze som si musel nastavovat same somariny, aby mi OS frcal takmer bezproblemovo. Stale vsak je alternativne klasicke menu problemove a je nutne mat zapnute METRO. Nove programy pre win8 si ho jednoducho ziadaju. Inac program sa nespusti spravne, resp. vobec nespusti.
Odporucam win7 (aj ked sam pouzivam win XP kvoli netbooku). Osmicka je uplne zbytocna. Okrem metra nieje tam nic nove.
|
| |
Re: win8 ver win7
Od: jajajajajajaja
|
Pridané:
29.1.2013 19:32
nic nove? bezi na niektorych strojoch rychlejsie a mas viac drobnych zmien, ktore potesia... napr len taka blbost ako explorer bola dost prerobena, alebo spravca uloh...
ake nove programy pre win8 myslis? mohol by si napisat ktore... chcel by som vyskusat...
|
| |
Re: win8 ver win7
Od: Reg.: x x l l
|
Pridané:
30.1.2013 11:08
Tu si na IT portali kde explorer a spravcu uloh ma kazdy na salame. Jedno nahradis lubovolnym commanderom podla vyberu a druhe ultimativnym process explorerom:)
|
| |
Re: win8 ver win7
Od: jajajajajajaja
|
Pridané:
30.1.2013 15:26
fakt je toto IT portal??? nehovor... chodim sem len par rokov... som rad, ze si mi to objasnil ;) robis presne to iste, co sa dialo pred rokmi naplno... naco novy system, ked XP uplne staci? nahodis lubovolny commander podla vyberu, ultimativnym process explorer a nepotrebujes novy system uz nikdy viac...
|
| |
Re: win8 ver win7
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
31.1.2013 1:54
Ale trt kuraci. Jednak mam cely Windows uz posledne 2-3 roky vcelku na salame a pouzivam a zivi ma iOS/OSX, takze bych povedal, ze mam vcelku dobry odstup. (OK, tak obcas pouzivam aj win7, ako hernu konzolu so Steamom:), Win8 som testoval uz len zo zvedavosti este v CP verziach (ci jak tomu nadavali).
Na mojom tri roky starom PC s dvomi 24+ palcovymi monitormi je to Metro proste MEGA vopruz. Voci Win7 mi to na tej masine neprinieslo NIC, iba mnozstvo novych nasieracich funkcii. Skratka, ten 3 roky stary hardware je dnes este stale natolko dobry, ze tam ma nejake drobne optimalizacie v kerneli a postelovany explorer, ze ma to proste nezaujima. Ale uznavam, ze ak mas nejaky zaprdeny notebook a navyse, ak ma tento navyse aj dotykovy display, tak ano. Win8 ma prinos...
Mimochodom, nie som sam, ktory tvrdi, ze Win8 je usability fail. Napriklad aj taky Jacob Nielsen, o tom napisal krasne reporty...
|
| |
xxxxxxxxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
30.1.2013 10:14
Windows 8 mam uz mesiac nahodeny v dvoch bookoch, nadmieru spokojny a to bootovanie a z pohotovostneho rezimu ani nevravim, fakt odporucam, ide mi na nom vsetko ako na 7, ved v podstate je to vylepsena 7, este mi chyba arm verzia a budem skakat dva metre, okrem mensich nedostatkov ako prepinanie start a plochy som ziadne zle veci nenasiel, a mozu si tu kvakat kolko chcu ze prepadak atd, to su hlupe keci nic viac, hlavne nech su ludia spokojny a nie nejake statistiky bo tie sa daju najst aj take aj take a na cokolvek aj na stranky aj na softy atd. Ked budem hladat negativne veci tak ich na nete najdem. Aj dement vie napisat do googla windows 8 a hladat ze perfektny a najde, ked dam opak tak najdem opak. Toto je chore.
|
| |
Re: xxxxxxxxxxxxxx
Od: Reg.: x x l l
|
Pridané:
30.1.2013 11:12
Dal som do google, citujem: "perfektny windows 8" a uz na prvej stranke bol Mato Durinda. Niekde sa stala chyba :))
|