| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
9-krát drahší
Od: bullsk
|
Pridané:
1.2.2013 13:06
ehmm ehmm... že 280€!!! Na čom fičia?!
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: martincc
|
Pridané:
1.2.2013 13:20
myslim ze aj tie 2% su len ludia ktory ho nevedia preinstalovat na 7 a musia ho pouzivat
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: jkllkj123
|
Pridané:
1.2.2013 14:57
Socky zase budu musiet ostat na Linuxe :D
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: hcmiki
|
Pridané:
1.2.2013 16:37
drbenko nas utrapeny
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: Jamicon
|
Pridané:
4.2.2013 8:07
Hej, môj PC so 6-jadrom, 16 GB RAM a šiestimi diskami (Raid, cache, zálohy), Saphire 6970 a 2 monitormi (IPS), je stále odsúdený bežať na Gentoo amd64, pretože nemám zbytočných pár € na zakúpenie windoze. Alebo ho napríklad nechcem? ;-)
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od reg.: pribinacik
|
Pridané:
4.2.2013 8:30
ty si bol v detstve tyrany?
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: brnkacka69
|
Pridané:
1.2.2013 18:57
Tebe bude musieť tatko zvýšiť vreckové, aby ťa apple genius naučil otvoril email.
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: kra kra
|
Pridané:
1.2.2013 19:03
Socky majú WINDOWS 7 + activator
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: Banan v cokodierke
|
Pridané:
2.2.2013 11:44
haha presne
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: Banan v cokodierke
|
Pridané:
2.2.2013 11:44
a ja som jeden z nich huhuuuuu
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od reg.: raketa
|
Pridané:
2.2.2013 13:31
dalo sa to upgradnut aj zo sedmicky s aktivatorom? :D [BTW nechapem tej pripecenej slovenskej logike, ze ked niekto si vyberie nieco lacnejsie alebo nieco zadarmo, je automaticky socka a to co si vybral je automaticky horsie, potom vidno ze nas narod je 100 rokov za ostatnymi, ale este ze sa da vzdy vyhovarat na politikov..]
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: CUda
|
Pridané:
2.2.2013 16:13
Akože ste hrdinovia ak si ukradnete Windows???
A ešte väčší kápovia ako krešne, že si viete aplikovať krek?
Či už sebe do huby, ale do Windows?
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od reg.: raketa
|
Pridané:
3.2.2013 1:01
chlape tebe utiekol vlak a to dost davno
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.2.2013 1:11
Nie, ja som nikomu nič neukradol, ja som si poctivo a na vlastné náklady vyhotovil rozmnoženinu, aby nikomu nič nechýbalo.
:-P
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: Tup
|
Pridané:
3.2.2013 10:43
No autor nedostal svoju odmenu. Predstav si, že by si vymyslel spôsob, ako sa v priebehu minút teleportovať hocikde v galaxii, prišla by nejaká firma, ukradla tvoj nápad a zarobila by na tom stovky miliard, ty by si skončil ako bezďák na ulici a oni by ti na to odkázali, že oni ti originál nechali, oni si len na vlastné náklady spravili kópie tvojích výpočtov a teórií (bez tvojho súhlasu), oni ti nič neukradli.
Každému OS podľa vlastnej chuti, no komu sa nepáči cenová politika MS alebo Applu, nech prejde na Linux, však Linux vôbec nie je zlý OS
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od reg.: raketa
|
Pridané:
3.2.2013 11:56
toto je trochu iny pripad, dal si zly priklad, pretoze MS neprichadza o zisky, naopak MS ma furt rekordne zisky a o nic neprichadza aj vzhladom na to, ze nie kazdy si kupi original... keby MS chcel tak to tak zabezpeci aby nebolo mozne pouzivat kopie, ved aj Apple to ma zabezpecene, ten svoj OS, lenze MS je rad ze sa siria nelegalne kopie, aby Win bol furt OS ktory pokryva takmer cely trh... keby MS vsetko zabezpecoval od roku pana ked vstupili na trh, tak by situacia vyzerala inak, len vdaka piratstvu sa im podarilo zobrat si takmer cely trh... a mas pravdu, Linux nie je zly OS, myslim si, ze sa blizi jeho cas, je na to idealna situacia, Android ho zviditelnil, coskoro smartfony s Ubuntu, takisto neuspech Win8 a z toho vyplyvajuce podpory korporacii prave pre Ubuntu, aj nejake hry...
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
3.2.2013 14:16
ale prichadza :)
si predstav, ze by len kazdy treti pocitac mal upiratene okna...
v principe... ak je dajme tomu 100M novych pc v obehu, tak trati minimalne to, co by ziskal predajom cca 33M licencii (coz je pri tych par euro, co za jednu pytaju nezanedbatelna suma)...
to, ze im to je viac-menej jedno, to je druha vec :)
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: luke peterson
|
Pridané:
3.2.2013 22:36
mysli, mysli, ak by nebolo piratov, tak cele okna su uz davno zakapate este v minulom storoci, MS to vie a je tomu rad, MS bohate staci ked je legalny win na kazdom druhom-tretom PC, viac nepotrebuju aby mohli vladnut trhu.
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od reg.: viperman
|
Pridané:
2.2.2013 11:03
splachni sa do zumpy
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: brumko
|
Pridané:
1.2.2013 16:18
včera som inštaloval prvýkrát w8.
môj prvý dojem: však to nie je až tak zlé.
po nejakom čase: wtf?
po ďalšom čase: WTF?!!!
nakoniec: rage quit
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: vetron
|
Pridané:
1.2.2013 17:49
yup, worst game ever :)
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: ad25..
|
Pridané:
1.2.2013 19:05
Windows 8 sa začína podobať na Linux.
Nič tam nieje tak ako je človek zvyknutý a musí sa naučiť nové veci - to nemôže byt populárne.
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: Linuxator
|
Pridané:
2.2.2013 15:03
Za prve, Linux je ekvivalent NT jadra. Asi si myslel Linux Distro...
Za druhe, hovori sa tomu pokrok...
To ze niekde inde nie je nieco tak ako si zvyknuty znamena, ze ti niekto nahovoril, ze to na co si zvyknuty je to najlepsie na svete...
To si teda vyhral...
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: ad25..
|
Pridané:
6.2.2013 15:34
to bola irónia.
XP-čka boli populárne, lebo sa na nich 10rokov nič poriadne nezmenilo a stali sa mainsreem.
XP čka boli oproti linuxu lepšie len v tom, že mali poriadnu podporu od výrobcov hardwaru.
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: ...
|
Pridané:
1.2.2013 13:23
60 milionov je malo?
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: ja.
|
Pridané:
1.2.2013 13:33
Menej ako desktopovy linux. Doteraz podobny podiel bol nezaujimavy a tvoril okrajovu minoritu.
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: ...
|
Pridané:
1.2.2013 13:39
http://dopice.sk/4Wf podla net applications maju vsetky linuxove distribucie dokopy spolu s dalsimi operacnymi systemami menej ako 2.1%. v tom pripade je 2.26 dost velky uspech na to ze sa predava len par mesiacov a je to len jedna verzia Windows
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: lolo21
|
Pridané:
1.2.2013 14:51
nože si spomeň, koľko miliárd sa dáva na reklamu linuxu?
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
2.2.2013 4:35
Tak teraz je to vina reklamy čoo?
Dobré veci nepotrebujú reklamu. :)
Asi to s tým linuxom nebude až také horúce.
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: Budovi
|
Pridané:
2.2.2013 22:37
Nože si spomeň, koľko dáva MS za lobbing svojho systému, jeho presadzovanie a koľko zariadení sa v dôsledku predáva s predinštalovaným Windowsom...
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: mariooo
|
Pridané:
2.2.2013 15:36
po troch mesiacoch predaja. Kolko je dostupny linux? Kludne vsetky distra dokopy a aku maju za tu dobu poziciu na trhu?
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
2.2.2013 18:05
jednym slovom: HRY XD
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od: Tup
|
Pridané:
3.2.2013 10:46
Ani na firemných počítačoch ich často nevidno a tam hry nehrajú rolu.
|
| |
Re: 9-krát drahší
Od reg.: cca01
|
Pridané:
1.2.2013 14:13
Ty kokos, to bude asi rovnako kvalitný materiál ako samotný Oknovs 8.
|
| |
ehmmm
Od: mkkkkkkkkkkkkkkkkk
|
Pridané:
1.2.2013 13:16
ficia na droge menom sila :) ale skonci to opacne ako ich zamer a zmeni sa to na anglicke slovicko :) "SILLY" , tymto sa snazia konkurovat "reakcii" Telekomu program Turbo4 a 3x zdrazeniu, Microsoft dal 3 na druhu :D je vacsi :D cize dalsia este vacsia spolocnost da 9 na 9tu zdrazenie ? :P
|
| |
Re: ehmmm
Od: Riemann´ Hypothesis
|
Pridané:
1.2.2013 13:30
..alebo nám týmto x-násobním zdražovaním chcú neco nenápadne naznačiť.. napr., že hodnota tých potlačeních, zvačša zeleních malích papierovích obdlžničkov,(kartičiek), je =: lim(x)=->0 ;d ;8)
|
| |
Re: ehmmm
Od: @@@@@
|
Pridané:
1.2.2013 16:16
kazdopadne, gramatika ti moc nejde ;-)
|
| |
Re: ehmmm
Od: gramarnazi
|
Pridané:
1.2.2013 16:44
Ty máš čo hovoriť.
|
| |
Re: ehmmm
Od: @@@@@
|
Pridané:
1.2.2013 17:28
Presne tak. Opravujem sa: "Každopádne, gramatika Ti moc nejde..." ;)
|
| |
Re: ehmmm
Od: čitateľ
|
Pridané:
1.2.2013 17:56
skor pravopis : )
|
| |
Re: ehmmm
Od: Abcd1234
|
Pridané:
1.2.2013 17:59
Keď už, tak "Každopádne, gramatika Ti veľmi nejde...". ;-)
|
| |
Re: ehmmm
Od: @@@@@
|
Pridané:
1.2.2013 18:40
ano, mate pravdu, ospravedlnujem sa, dakujem za upozornenie ;)))
|
| |
Re: ehmmm
Od: el nino
|
Pridané:
1.2.2013 22:07
opravuješ sa zle...píše sa gramatyka
|
| |
Re: ehmmm
Od: :DDDD
|
Pridané:
2.2.2013 11:18
tak ty si už iný gramatik :D
|
| |
Re: ehmmm
Od: Riemann´ Hypothesis
|
Pridané:
1.2.2013 19:55
ano, viem o tích "i/í" v pluráli, - proste sa mi v pluráli viac hodia i, na rozlíšenie od singuláru - naco sú potom vobec i / y ? mohlo by byť len 1, (jako navrhoval Bernolák) :d ;) 8)
|
| |
Re: ehmmm
Od: @@@@@
|
Pridané:
1.2.2013 20:25
:) a tiez by som niekedy rad zrusil ciarky
|
| |
sockary
Od: pedrol
|
Pridané:
1.2.2013 13:27
sockam to je jedno aj tak ficia na ukradnutom warez windows sockary dedinski
|
| |
Re: sockary
Od: :(((
|
Pridané:
1.2.2013 13:30
Mamka ti chcela kupit Win8 ale nestihla do dneska ?
|
| |
Re: sockary
Od: tox
|
Pridané:
1.2.2013 14:48
Komplexy si choď riešiť niekam na Facebook, ok?
|
| |
Re: sockary
Od: trollol
|
Pridané:
1.2.2013 16:45
Tam už bol, nepomohlo.
|
| |
Re: sockary
Od: provokátor
|
Pridané:
1.2.2013 17:10
Lepší je azeťácky pokec. Väčší hnus na nete ťažko nájdete.
|
| |
Re: sockary
Od reg.: AeroPo
|
Pridané:
1.2.2013 17:34
A chýba im už len kebab do ruky ! :-D
|
| |
Re: 180 stupnov
Od reg.: kokotia_halava
|
Pridané:
1.2.2013 13:29
cakam prvu socku ktora sa tu zacne obhanat linuxami. Podte dnes mam dobru naladu uz sa tesim na tu bitku tak vas cakam
|
| |
Re: 180 stupnov
Od: martincc
|
Pridané:
1.2.2013 13:57
tvoj nick hovori za vsetko :)
|
| |
Re: 180 stupnov
Od reg.: kokotia_halava
|
Pridané:
1.2.2013 14:02
tak daj dakaje aurgumenty. Vyutieram s vami dneska dlazku podte cakam vas
|
| |
Re: 180 stupnov
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
1.2.2013 14:12
Dneska ráno mi dal jeden chlapík notebook že či by sa tam dal dať Linux. Ale jasnééé vravím a už je tam. A ja za pol hodinku 10evri nech nežerem.
Ešte niečo si chcel?
|
| |
Re: 180 stupnov
Od reg.: kokotia_halava
|
Pridané:
1.2.2013 14:14
linux je neouzitelny softzare onicom nikto ho nepouziva na normlany zivot enxam ako niekto moze s nim robit vsak to na tom nemas sotware nic nefunguje tri dni instalujes klavesnicu aby si mohol tuknut alebo napisat kod do prikazove riadka linux je nepouzitelny na domace zuvanie aj tak!!! NO tvoj tach :)))
|
| |
Re: 180 stupnov
Od: 123456.
|
Pridané:
1.2.2013 14:19
Uz neber to svinstvo, ked si pod vplyvom, tak nic nie je pouzitelne.
|
| |
Re: 180 stupnov
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
1.2.2013 14:19
Po 1. na príkazovy riadok sa vyhováraju tí čo o Linuxe len počuli od tety bratranca z 18 kolena zo 17teho storočia
A po 2. neviem to prečítať
|
| |
Re: 180 stupnov
Od: _xxx
|
Pridané:
1.2.2013 14:25
ked nemas rad linux, vrat androidovy telefon, televizor, wifi router naspat do predajne, ze si na tieto zariadenia este nedorastol.
|
| |
Re: 180 stupnov
Od reg.: kokotia_halava
|
Pridané:
1.2.2013 14:47
nemam android telefon!!! wifi router bezi na vlastnom sofwere o to sa nestaram hoci nech tam je aj linux pokial ho nenastavujem 2 tywdne nekompilujeml kernel len kvoli usb myske nemam dovod ho nepouzivat. Televizor mam vylozeny na policke pretoze odpad co ponukaju televeizie nepozeram uz 7 rokov. Podotym ze to je CRT televizor! Windows ktor sa vobec nepredadava katostrofalne vysledny sa stale lpesie predava ako linux ktory je tu 50 ROKOV!!!
|
| |
Re: 180 stupnov
Od: kostizdrat
|
Pridané:
1.2.2013 15:02
Vsetkym je jasne ze mas WP8 a tesis sa z toho ze svojou kupov zachranis Nokiu. Router na SW urcite, aspon si wiki pozri pred tym ako sam seba zhodis. Si tusim ostal zaseknuty tesne na zaciatku 21. storocia ked sme sa vsetci zabavali a ucili s linuxum lebo vtedy ine vychodisko nebolo. Skus si nainstalovat W7 na viacero NB a potom napr MINT alebo Blbuntu. Zaplaces pri instalovani driverov :D Ozaj vacsina serverov je na UNIXe tak vypni ten router nech mame pokoj od teba :)
|
| |
Re: 180 stupnov
Od: tralalala---
|
Pridané:
1.2.2013 15:03
no my bezne socky co mame androidy, pozerame TV cez satelity (beziace na linuxe), v PC mame linux.... a neprisli sme na chut win 8 vzdavame hold detom co maju doma zakazene pozerat TV,telefon nemaju ziadny, o win 8 citali na dsl.sk a bezne hracky maju na pridel za dobre chovanie.
|
| |
Re: 180 stupnov
Od: trollol
|
Pridané:
1.2.2013 16:47
Píšeš samé hlúposti.
|
| |
Re: 180 stupnov
Od reg.: kokotia_halava
|
Pridané:
1.2.2013 16:54
argumenty argumenty cakam no pome kym vladzem
|
| |
Re: 180 stupnov
Od: provokátor
|
Pridané:
1.2.2013 17:13
Kamo, ty už prestaň húliť preboha!!! Čo si neuvedomuješ, že ti mozog dymí?? Si tu všetkým na smiech! :-D
|
| |
Re: 180 stupnov
Od: kostizdrat
|
Pridané:
2.2.2013 12:08
toto nie je hulenim. Taky sa uz narodil.
|
| |
Re: 180 stupnov
Od: MuadDib
|
Pridané:
2.2.2013 14:39
Vtip je v tom, že ty už dávno nevládzeš... nezvládol si pochopiť ani tie argumenty, ktoré tu už boli.
(Tie sa síce dajú "opraviť" a prispôsobiť aj tebe, ak si ich nepochopil, ale to by stále nevyriešilo ten základný problém - tvoju neprispôsobivosť voči okolitému svetu.)
|
| |
Re: 180 stupnov
Od: trollol
|
Pridané:
1.2.2013 16:46
Tvoj príspevok je chybný minimálne... no... vo všetkom.
|
| |
Re: 180 stupnov
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
1.2.2013 14:14
A neutieraj dlážku, ale zišlo by sa tie ich farebné obkladačky...
|
| |
Re: 180 stupnov
Od: mariooo
|
Pridané:
2.2.2013 15:38
viď. vyššie :)
|
| |
dnes má meniny Tatiana, zajtra Erika
Od: ppq_trollej
|
Pridané:
1.2.2013 13:41
na piratebay.se ani isohunt.com som ziaden narast cien nezaznamenal
|
| |
Re: dnes má meniny Tatiana, zajtra Erika
Od: dgaga
|
Pridané:
1.2.2013 14:46
lol terorista, zbombardovat ti dedinu, ehm
|
| |
Re: dnes má meniny Tatiana, zajtra Erika
Od: JUSTO
|
Pridané:
2.2.2013 22:18
tak toto ma pobavilo :D
|
| |
Diskusia k článku
Od: No ja
|
Pridané:
1.2.2013 13:54
Preco z ostatnych tituliek clankov o Microsofte na tomto serveri citit iste zaujatie voci tejto firme? Hmm...
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: luke peterson
|
Pridané:
1.2.2013 14:14
no aspon niekde.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.2.2013 1:05
Počuj, tebe sa zdá spravodajstvo o cenách - ktoré takmer všade považujú dokonca za reklamu - za zaujatosť?!
Ty sa vari netešíš, že si môžeš kúpiť "exkluzívny" Windows 8 Pro "len" za 279,99 €?!
Schválne som použil cudzie slovo "exkluzívny", a nie jeho slovenský náprotivok "výlučný", aby si to čitatelia nutkavo nespájali s výlučkami (pod dojmami z tejto stránky: http://windows.microsoft.com/sk-SK/windows/buy).
Mimochodom, ešte aj na tej stránke majú chyby! Jednak tam píšu o "inovácii" a o "novom živote pre počítač" (ale nový život by som potreboval predovšetkým ja, po tom, čo som tam videl), no a potom tam majú zlý odkaz s názvom "Stiahnuť inováciu", pretože vôbec nesmeruje k stiahnutiu, ale k nejakému obchodu a k EXE súboru, ktorý sa tvári ako pomocník pri tom vynovení, ale v skutočnosti je to zrejme celkom nenápomocný program, ktorý odo mňa pýta (za to stiahnutie?) výpalnícke peniaze! :-o
|
| |
Správne
Od: UHV
|
Pridané:
1.2.2013 14:07
lebo na iných sú pätolizači mrkvosoftu :)
|
| |
Predaj W8
Od: Riksman
|
Pridané:
1.2.2013 14:18
Teraz sa to už vôbec nebude predávať. Well done, M$!
|
| |
panika
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.2.2013 14:31
neviem co robite paniku, ked normalny OEM w8 pro stoji 120ecok - a aj ten by som kupil iba keb ma nutili s pistolou pri hlave. Upgrade si uz vobec neviem predstavit, kto kupi.. takze kludne nech stoji aj milion €.
|
| |
nikto to nechcel ani za 20EUR
Od: miro j.
|
Pridané:
1.2.2013 14:45
Tak preco si myslia ze to ludia teraz kupia za 280EUR ?
Ani za nic :) Myslim ze normalna bezna cena distribucie by mala byt tak 25-35 eur a uplne by stacila jedna verzia ako pre home tak pre biznis. To by bola rozumna cena.
|
| |
kkkkkkkkkkkkkk
Od: tox
|
Pridané:
1.2.2013 14:47
To už hej, keď má niečo malú predajnosť, mnohonásobne zvýšenie ceny isto zabere :D
|
| |
chudaci
Od: pedrol
|
Pridané:
1.2.2013 14:55
chudaci nemaju ani na windows chodte si vybrat slamu z vlasov a utriet ruky od hnoja potom si zapnite svoje sunky so starymi athlonmy nastartujte ukradnuty windows a spustite firefox ktory mate lebo aj sused ma. presne take socky ste
|
| |
Re: chudaci
Od: ...
|
Pridané:
1.2.2013 15:21
No moj athlon sice uz doziva dochodkoveho veku, ale to len svedci o jeho kvalite. Win mam legalny - ako cele nemenovane "department". A predstav si FF tiez pouzivam, ale preto lebo chcem, to co ma sused mi je u riti. Taakze este raz - o com to kurva dristas?
|
| |
Athlon XP
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.2.2013 1:26
Neviem, aký "starý Athlon" mal na mysli, ale ak tie spred jadra K8, tak na tých by Windows 8 ani nešiel, aspoň nie nainštalovať.
Dokonca ani na staršie Dementiá^4 nie, ak nemajú podporu NX bitu. [Vlastne "XD bitu", ako to označuje Intel; "NX" je pôvodné označenie od AMD, ktoré ho uviedlo / po prvýkrát zaviedlo.]
Ináč, aj ja mám ešte výborne funkčný počítač s Athlonom XP na základnej doske Abit AN7... aj keď to, že dokáže bežať v kuse bez najmenších ťažkostí (v praxi však asi len okolo 2 mesiace - po najbližší výpadok elektriny :-)) svedčí predovšetkým o dobrej kvalite základnej dosky.
|
| |
Re: chudaci
Od: jaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
1.2.2013 15:36
Chudáčik si Ty - aj preto, že sa potrebuješ do niekoho navážať a urážať, aj preto, že neovládaš gramatiku a najmä preto, že hoci si dokázal veľké h*vno - machruješ, lebo otecko má peniaze :D
|
| |
Re: chudaci
Od: keba
|
Pridané:
1.2.2013 16:19
Ťa znásilnil foter alebo?
|
| |
Re: chudaci
Od: tralalala---
|
Pridané:
1.2.2013 16:28
vzdy som bol v tom ze za "slachtu" sa pokladaju uzivatelia apple-mac :) a ono nam narastla nova v podobe win8 users :D
|
| |
Re: chudaci
Od: h4s
|
Pridané:
1.2.2013 18:29
slamu som vybral, ruky utrel a zapol linux so starym celeronom a pustil firefox a teraz co...
|
| |
Re: chudaci
Od: h4s
|
Pridané:
1.2.2013 18:31
a pripojenie mam cez wifi spolu so susedom za 3€ skoro som zabudol.
|
| |
Re: chudaci
Od: Strykofester
|
Pridané:
1.2.2013 18:54
A este si zabudol gate gstar a kebab do ruky
|
| |
Re: chudaci
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.2.2013 0:43
Vďaka za tvoje nepochybne dobre mienené a vlastnou skúsenosťou overené rady o rituálnej hygiene pred zapnutím počítača...
|
| |
ale nehovorte
Od: kuko.
|
Pridané:
1.2.2013 15:32
Microsoft Windows 8 Pro ENG upgrade z Windows 7, Vista, XP
Cena bez DPH 63,76
Cena s DPH 76,51
http://tinyurl.com/a4fsno3
|
| |
Ale nehovor!
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.2.2013 1:31
Človeče, keby si radšej ty netáral...! ;-)
Asi si si nevšimol nálepku "VÝPREDAJ", hneď vedľa obrázku škatule, že?!
Lebo tento článok je presne o tom, za koľko to po januári ponúka Microsoft - nie zakoľko to ešte niekde dokážeš zohnať spod ruky...!
(Schválne píšem "ponúka", a nie "predáva"... :-P)
|
| |
ak to doteraz neslo na odbyt...
Od: einstein
|
Pridané:
1.2.2013 15:45
tak za 280 uz nepojde vobec. bude sa predavat len predinstalovany win8 na pocitacoch, asi takym tempom ako doteraz, cize mizernym.
|
| |
Mrkva
Od: katan
|
Pridané:
1.2.2013 16:15
180 stupnov .... Hmmm co si si zabudol instalovat "driver" na chladic ? :D v dobrom samozrejme ;)
|
| |
fdadadf
Od: affafa
|
Pridané:
1.2.2013 16:20
toto je typicke korporatne myslenie, ktore tymto krokom asi uz zacina dozivat
|
| |
Mrkvosoft má zaujímavú taktiku
Od reg.: josephko
|
Pridané:
1.2.2013 17:34
Mrkvosoft zvolil zaujímavú taktiku. Keď vydá nové Windows, tak tie vydá len preto, aby zistil, čo je na nich zlé (Vista, Osmičky). A až keď mu zákazníci povedia, ako to robiť nemá, vydá novú, použiteľnú verziu (Seven, niečo po Osmičkác) :-).
|
| |
..... (5 bodiek lebo 3 sú málo)
Od reg.: AeroPo
|
Pridané:
1.2.2013 17:35
Nechcel som byť vulgárny ale za 280 € ? :D
Každý im nas*a ... :)
|
| |
.....
Od: h4s
|
Pridané:
1.2.2013 18:05
Ste nepochopili taktiku microsoftu, preto vystrelili tu cenu aby sa to prestalo pouzivat kym nepridu win9.
|
| |
Re: .....
Od: mxx
|
Pridané:
1.2.2013 19:39
Win9 + Win8 = Win98
|
| |
Re: .....
Od: lojzoHurvinek
|
Pridané:
1.2.2013 20:26
...a sme tam kde sme boli...
|
| |
Re: .....
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
1.2.2013 21:43
Hirošima '45
Černobyl '86
Windows '98
|
| |
Re: .....
Od: h4s
|
Pridané:
1.2.2013 22:05
Win 1.0
|
| |
ale deťúrence...
Od: jaaaaaaaaaaaaaaj
|
Pridané:
1.2.2013 22:35
Predajcom nič iné moc neostane - a vládne inštitúcie s radosťou - zaplatia kvantum licencií (za úplatky) - hádam si nemyslíte, že nejakí individuálni zákazníci ten mrkvosoft, energetiku, plynárenstvo atd - zaujímajú? Cenová politika je nastavená na čím väčší zisk - a hlúpy kúpi - alebo proste musí :(
|
| |
Nie je pravda
Od: ASDFqq
|
Pridané:
1.2.2013 23:09
Ani by som nepovedal...
Špeciálna ponuka inovácie
Do 28. februára 2013 si môžete inovovať systém Windows 8 Pro len za 14,99 €*. Je to najlepšia cena za inováciu a úžasná príležitosť.
Ak si chcete zakúpiť inováciu, spustite nástroj Windows 8 Upgrade Assistant a postupujte podľa návodu.
To je dnesny mail do Mrkvosoftu.... Aj tak prdim na to!
|
| |
Re: Nie je pravda
Od: xu3e
|
Pridané:
2.2.2013 0:32
Mna by len zaujimalo, kde to za taku cenu akoze kupim. Hladal som rozne, ale nenasiel som. Dokonca aj OEM verzia je podla MS 69€, no lacnejsie ako 83€ som na nete nenasiel. Takze si to mozu nechat, ked nevedia drzat slovo a zavadzaju.
|
| |
Re: Nie je pravda
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.2.2013 1:46
No... tých 15 € bolo za "vynovenie" ("inováciu" - po anglicky: "upgrade").
No aj to bolo väčšinou príliš veľa, pretože:
1. znamenalo by to, že ak by to niekto chcel mať oficiálne, musel mať oficiálne aj predošlú verziu... ale kto mal oficiálne Windows 7, tak podľa drvivej väčšiny ľudí nemal dosť dobrý dôvod na aktualizáciu, čiže týkalo by sa to hlavne používateľov starších verzií Windowsu, ktorí by si ho chceli (z rôznych dôvodov) "vynoviť" na novšiu verziu;
2. bolo to veľa hlavne preto, že to muselo súťažiť s verziou "Windows 8 Pro with Media Center", ktorá bola zadarmo (v podstate ako jediná) - a tak na Windows 8 prechádzali a vynovovali si počítače vlastne len tí, ktorí prechádzali na túto verziu "Windows 8 Pro with Media Center" - to boli vlastne tí, ktorí vymenili Daz-ov loader vo Windowse 7 (ktorý sa Microsoft pokúšal už tuším 2-krát odstrániť) za trvalú aktiváciu u Microsoftu vo Windowse 8.
|
| |
Microsoft klamal
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.2.2013 3:37
Microsoft aj tak klamal, alebo aspoň zavádzal, ak tvrdil, že vraj do 31. januára bude zadarmo dostupné vynovenie s Media Centrom.
Už dávno predtým tú ponuku zjavne úmyselne znefunkčnil a kľúče neposielal, v rozpore so svojím verejným prísľubom na svojich stránkach (hoci tí najdrsnejší sa k tomu vraj stále mohli dostať telefonicky, aspoň teoreticky.)
|
| |
deticky
Od reg.: Masleyko
|
Pridané:
2.2.2013 8:18
a nie je to jedno kto co pouziva? predsa kazdy to co je vhodne.. programator alebo nadsenec linux, na beznu pracu windows, na grafiku a audio apple .. kazde sa hodi na ine veci.
ja mam 8 na notebooku.. len tak testujem :) vyzera to zaujimavo ale je to velky nezvyk pre bezneho pouzivatela.
kazdopadne pri tejto cene ten podiel asi stupat zavratne nebude.
no a ti co sa tu ohanaju sockami, ja som pirat uz len z principu. Ked nieco skusim a paci sa mi potom nie je problem si to kupit. ale za 8 by som tolko isto nedal.
|
| |
su aj ine cesty
Od reg.: viperman
|
Pridané:
2.2.2013 11:06
ved si clovek kupi OEM-ko system builder a zaregistruje si to ako PUL :) a moze si to preniest aj na druhy pocitac v buducnu a je. ak to chce legalne.
|
| |
......
Od: kidko
|
Pridané:
2.2.2013 11:36
dufam ze dopadnu ako lumia
|
| |
cena?!
Od: miky55
|
Pridané:
2.2.2013 12:56
upgrade win8 za 280 euri, no nech sa na mna nikto nehneva ale to je overpriced ako hrom, business ala mrkvosoft :D
|
| |
to je v skutku zaujímavá cena
Od: IgorIgor
|
Pridané:
2.2.2013 13:07
V obchode on nestojí náhodou 100€??? :D
280???
Na druhú stranu WIN8 je podľa mňa super. Metro je zbytočné a nahovno ale keď ho nepoužívam tak to je v pohode.. Samotný windows je rýchly veľmi mi vyhovuje. Tá lišta napravo sa mi celkom páči. Tiež musím veľmi pochváliť odkazy keď v ľavom dolnom rohu kliknem pravým tlačidlom.
Priateľkin otec má MAC a poviem vám hovorte si čo chcete, furt s ním má problémy. Chce ísť späť na windows aby mohol normálne fungovať. (a nie je to nedostatkom financií). Linux je pre špecifickú skupinu ľudí.
Aby som to uzavrel, windows je podľa mňa super, hlavne 8..
|
| |
Re: to je v skutku zaujímavá cena
Od: h4s
|
Pridané:
2.2.2013 15:34
... a potom si sa zobudil...
|
| |
Winárna
Od: Cuda
|
Pridané:
2.2.2013 18:57
"...windows je podľa mňa super, hlavne 8..."
A to ešte neskúšal Windows 95 aký je ten na dnešných strojoch rýchly!
|
| |
Re: to je v skutku zaujímavá cena
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.2.2013 18:58
Som bol v restike na veceru a podla mna super! Sice maso bolo slachovite a tvrde, nedovarene a presolene, ale ked som ho nezjedol tak je to v pohdode. Zemiaky boli super a tiez sa mi pacila kapustova obloha. Odporucam, paradna vecera, hlavne ta co som mal ja.
|
| |
blbosť
Od: Matoburkos
|
Pridané:
2.2.2013 19:34
Windows8 je kravina, nechapem naco sa trapili vymysliet taky sprosty windows, kazdy je uz zvyknuty na normalny windows ako bol w98 windows xp, w7, vista a oni debili vymyslia taku kravinu. Pise sa ze bude 9x drahsi tak kazdopadne to bude 9x horsi operačny system jak windows vista. A tym že zdrazia ten prechod na w8 im isto nepomôze.
|
| |
Re: blbosť
Od reg.: jozef gikto
|
Pridané:
2.2.2013 21:49
dnes som testoval osmicku vo virtuali a chrome os a ten chrome os sa mi zda lepsi pouzitelnejsi az na par detailov myslim ze by som si zvykol.
|
| |
Smrť kapitalizmu!
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.2.2013 3:25
:-D
Takže keď windowsáci kvákali, ako vraj Linux nemá šancu, že ak sa nepresadil pri Windowse Vista, tak teraz už vraj ani nedostane šancu, lebo vraj Windows 8 ho konečne dokáže takmer úplne vytlačiť...
No a vyzerá to tak, že práve vďaka tejto cenovej politike dostane Linux šancu, akú nemal nikdy predtým!
Dôvodov je viacero:
1. na rozdiel od čias okolo uvedenia Windowsu Vista je už GNU/Linux relatívne oveľa ďalej a relatívne oveľa bližšie k Windowsu (v tom čase by oveľa menej ľudí povedalo, že "používanie Linuxu je bezproblémové", kým v dnešnej dobe je relatívne stále viac tých, ktorý v tom už nevidia problém);
|
| |
Re: Smrť kapitalizmu!
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.2.2013 3:27
2. GNU/Linux je v podstate zárukou trvalého pokroku - na rozdiel od kapitalistického súkromníckeho softvéru tu v podstate nehrozí, že by vás niekto od niečoho násilne "odstrihol", ako napr. tu od tlačidla Štart; taktiež by sa vám nemalo stať nič takého, ako sa bežne deje vo Windowse, že vám zrazu staršie ovládače v novšej verzii nepôjdu, lebo nejaký "génius" prekopal rozhrania jadra i celé podsystémy... ako sa to stalo napr. v prípade prechodu na Vistu... no už zjavne nemali už dosť prostriedkov na to, aby tomu prispôsobili aj zvyšné sieťové stohy protokolov... takže IPX/SPX , IP po IEEE 1394,... - to všetko išlo do prdele. V Linuxe by niečo také bolo nepredstaviteľné! Z linuxového hľadiska by to bol ťažký prúser, ktorý by nikdy neprešiel! A podobná vec sa stala pri zvuku, pri grafike atď.
|
| |
Re: Smrť kapitalizmu!
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.2.2013 3:31
Príklady:
pri zvuku Microsoft odpálil hardvérové urýchľovanie (u DirectSoundu; DirectSound3D úplne); podobne aj pri jednoduchých grafických objektov alebo textu - hardvérové urýchľovanie GDI sa stratilo (už aj GDI+ bola slabota; vo Windowse Vista sa stratilo úplne, vo Windows 7 sa čiatočne obnovilo... a teraz Microsoft všade tlačí Direct2D). Windows XP má dodnes vyššiu túto rýchlosť vykresľovania než Windows 7.
Toto by sa pod (vlastne nad) Linuxom nestalo, tam je všetko dosiahnuté trvalým pokrokom – ak keď možno nie je vždy až takým prudkým – ale zase je nezvratný (napr. v oblasti takéhoto hardvérového urýchľovania) - takpovediac všetko sa tam spravidla vždy už len zlepšuje.
|
| |
Re: Smrť kapitalizmu!
Od: ja.
|
Pridané:
4.2.2013 9:07
Vo veciach, ktore spominas, MS iba nasledoval vseobecne (a logicke) trendy.
Pri zvuku sa uz davno zistilo, ze je efektivnejsie viacero streamov zmixovat na CPU a cez PCI tlacit iba jeden stream, namiesto tlacenia viacerych streamov cez PCI a mixovanie na zvukovke. Tento trend je tu od prveho kodeku Intel HDA, t.j. dlhe roky. Vykon CPU a prenosove pasmo RAM je o niekolko radov "lacnejsie" ako prenosove pasmo PCI (alebo PCIE).
Pri grafike nasledoval tiez trend - GDI a DirectX boli dva rozdelene svety (aj z pohladu HW), ked islo jedno, neslo druhe. Preto potrebovali urobit presne to iste, co spravil Apple s Quartz Extreme a Linux s X-Render/X-Composite. Zmenili architekturu akceleracie - najprv compositing, neskor 2D objekty (s pouzitim D3D). Ono to nejde urobit naraz, aj konkurencia isla postupne. Akurat s tym prisli neskor.
|
| |
Re: Smrť kapitalizmu!
Od: MtZ
|
Pridané:
3.2.2013 7:30
vidim ze si cely nateseni..sa tu aj sam so sebou pozhovaras. Sam mam tiez rad linux a tiez dufam ze dostane sancu aku doteraz nie, len viem ze to nebude vdaka win8,a ked tak len min. kvoli tomu.
Ak vobec, tak skor kvoli odstrihnutiu ludi od tej myslienky ze jediny kvalitny uzivatelsky OS moze pochadzat iba od MS a to dokazal urobit az google aj ked len v mobilnej sfere,kde su uplne ine pravidla. A btw nezabudol si nahodou na win7?:)
Vsetci ti, ktori neprejdu na win8 bud zostanu kym sa bude dat na XP alebo 7, co bude pri 7 hoodne dlho, lebo su jednoducho zvyknuti a tak dlho budovany ekosystem sa pre mnohych len tazko opusta.
A to ze linux pohana vacsinu tych "najhorsich kapitalistickych" institucii vysvetlis ako?
|