| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Forrester bol na prieskume v M$?
Od: Jamicon
|
Pridané:
11.2.2013 9:03
Inak by také výsledky ťažko dosiahol.
|
| |
Re: Forrester bol na prieskume v M$?
Od reg.: anywh
|
Pridané:
11.2.2013 9:04
klídek, to jsou jen lidi z marketingu Microsoftu :)
|
| |
Re: Forrester bol na prieskume v M$?
Od reg.: stafer
|
Pridané:
11.2.2013 9:37
Tak zase nemuselo by to byť až tak ďaleko od pravdy. Chcieť a naozaj kúpiť sú dve rozdielne veci. Predpokladám, že majú nejakú snovú predstavu, že tablet s windows bude také niečo na čom budú behať v pohode aplikácie z ich PC, na ktorom majú tiež win a všetko bude v pohode, lebo už nebudú potrebovať PC. Potom si raz skúsia otvoriť word na tablete, predstavia si, že by na tom mali skutočne robiť viac času a zoberú nejaký o polovicu lacnejší android, keďže na prezeranie webu a pozeranie videí bude stačiť aj ten.
Preto sa Microsoft vydal tou cestou surface, lebo to má klávesnicu, aby sa na tom dalo robiť ako na normálnom PC, ale opäť raz sa zákazník zamyslí a pozrie na cenu, tablet a porovnateľný noťas stoja separátne menej ako takto spolu. A kúpia si to oddelene.
|
| |
Re: Forrester bol na prieskume v M$?
Od: lkjhgffd
|
Pridané:
11.2.2013 9:44
rozhodne stoja separatisticky menej
|
| |
Re: Forrester bol na prieskume v M$?
Od: alter011
|
Pridané:
11.2.2013 9:13
To by tak bolo , aby "tatovia" od Windows hovorili ináč!
|
| |
............
Od: Tomaxxko
|
Pridané:
11.2.2013 9:04
No čo dodať... ROFL
|
| |
Re: ............
Od: bla bla bla
|
Pridané:
11.2.2013 16:53
ja by som chcel tiež tablet s windows, ale nie s windows 8 ;)
|
| |
Ono sa to utrasie,
Od: alter011
|
Pridané:
11.2.2013 9:11
lebo doba tabletov ešte len príde. Zatial je to iba modna vlnka na ktorej parazituje kde kto. Každý chce zarobiť , vrátiť späť náklady.
Už iba taký fakt pri mobiloch , čo mobil to iné konektory , iné káble, iné nabijačky. A pre nás plné šuplíky káblov , nabijačiek . ja mám doma asi 15 funkčných nabijačiek. A tak to bude aj pri tabletoch , naprv zahltíme svet "svojimi" a za 2 roky začneme rozmýšlať aj nad tým čo je pre ludí dobré.
|
| |
Re: Ono sa to utrasie,
Od: ...
|
Pridané:
11.2.2013 9:33
pri mobiloch je uz v sucasnosti nabijanie cez micro usb. Takze to uz konecne zjednotili
|
| |
Re: Ono sa to utrasie,
Od reg.: leader
|
Pridané:
11.2.2013 9:34
neviem kde ty zijes ale od roku 2011 sa mobily nabijaju cez mikro usb
|
| |
Re: Ono sa to utrasie,
Od: m1Chi
|
Pridané:
11.2.2013 10:20
... az na iphone
preco ma vynimku?
|
| |
Re: Ono sa to utrasie,
Od reg.: raketa
|
Pridané:
11.2.2013 11:27
zjednotene je to len v EU, ale tiez sa cudujem ze iphone v EU nema microUSB
|
| |
parada
Od: brano2
|
Pridané:
11.2.2013 9:26
cize ak to spravne ratam, tak 68% ludi chce tablet s inym systemom ako windows, esteze ludia maju rozum..
|
| |
Re: parada
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
11.2.2013 16:08
JJ štatistika je taká - vyjdu ti v nej také výsledky ako potrebuješ. Preto verím len tej štatistike čo si urobím sám. :)
Nech si používa každý taký os aký mu vyhovuje.
To je rozumný prístup IMHO.
Ja mám v tablete (z ktorého píšem aj tento príspevok) w7. Android mi proste nevyhovuje a preto nevlastním ani jedno zariadenie s androidom.
|
| |
tablet?
Od: shakalik
|
Pridané:
11.2.2013 9:32
toto radej bez komentara :)
P.S.: nevie niekto book 14-15,6palca display, i5 procesr, grafika nvidia GT640M a win7 ? najradsej s podporou 802.11a/b/g/n
|
| |
Re: tablet?
Od reg.: raketa
|
Pridané:
11.2.2013 11:31
spytaj sa googla ten bude vediet
|
| |
Re: tablet?
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
11.2.2013 17:13
alebo napis aky mas rozpocet :o)
|
| |
tralalala
Od: moj ty boj
|
Pridané:
11.2.2013 9:34
kto pouziva na pracu tablet? :)
|
| |
Re: tralalala
Od reg.: raketa
|
Pridané:
11.2.2013 11:32
ja pouzivam na pracu krompac, lopatu a miesacku, tablet som zatial nepotreboval :D
|
| |
Re: tralalala
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.2.2013 12:26
ja by som pouzival... tu mam na stole kopec papierikov, ze co mam spravit abo co uz som spravil.. Tablet by sa zisiel. Teraz mi vyvrat, ze to nieje pouzitie "na pracu", daj daky argument...
|
| |
Re: tralalala
Od reg.: raketa
|
Pridané:
11.2.2013 13:56
preco by mal dat protiargument, on sa nechce s tebou hadat :D
|
| |
Re: tralalala
Od: moj ty
|
Pridané:
11.2.2013 14:06
to ako myslis ze by si tablet pouzival ako tazitko na tie paieriky co sa ti valaju na stole?
|
| |
Re: tralalala
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.2.2013 17:42
nie. Tablet je elektronicky zapisnik. Na vsetky ostatne veci sa hodi len nudzovo, nie na bezne pouzivanie.
|
| |
Re: tralalala
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
11.2.2013 17:49
no neviem, ale v terene sa na nom dobre prezentuju urcite veci.
ale vsetko zalezi, samozrejme, od naplne prace. ak si napr. obchodny zastupca, tak je tablet na nezaplatenie.
|
| |
Re: tralalala
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.2.2013 23:03
samozrejme, hlavne ked to nejde napojit na projektor :) Ako obchodny zastupca zrejme casto robis aj cenove ponuky, tak ked ti zadam a tam budes hodinu traposit v exceli na 10" tablete, tak sa ti max vysmejem ;) V tej cene by SurfacePro konkuroval notebooku max keby knemu pribalili Amandu Seyfried ;)
|
| |
Re: tralalala
Od: axiom
|
Pridané:
12.2.2013 5:06
jasne, lebo kazdy nosi projektor vo vrecku.
a btw, keby som sa aj chcel napojit na projektor, stale tu mam hdmi :)
inak, mas dost divnu predstavu o tom, ako taky excel funguje. o tabletoch nehovoriac :)
tablet nie je o tom, aby si pred klientom vyplnoval siahodobe tabulky, ale prekvapivo dobre funguje na prezentaciu vysledkov a grafov :)
|
| |
Re: tralalala
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.2.2013 7:39
na prezentaciu vysledkov a grafov nepotrebujem tablet za 1000 dolarov. Ak mam taku sumu dat za zariadenie, tak radsej kupim 15-17" notebook. Alebo mobilnu tlaciaren na baterky a klientovi rovno ponuku vytlacim. Ja so vsetkym suhlasim co pises, ale tablet je taky pocitac ako Smart auto.. sadnes odvezies sa z A do B. Ale uz nezoberes 4 kamaratov, zradlo, kotlik spacaky a stany v kufri. Serem na take auto.
|
| |
Re: tralalala
Od: axiom
|
Pridané:
12.2.2013 12:02
jj, mas recht, ovsem ale aj take smart auticko ma svoje vyhody. napr. mensiu spotrebu a je urcite spratnejsie ako napr. volvo s80, v ktorom komfortne odvezies aj kamaratov aj kotlik :)
plus, ked sa chces len odviezt, alebo si spravit maly nakup, tak tiez by si sadol do toho smarta a netrepal sa volvom (za predpokladu, ze mas obe).
|
| |
Re: tralalala
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.2.2013 13:02
:) najlacnejsi smart zacina na 10400,kombinovanu spotrebu uvadzaju 4,2l/100km. Ja mam na fobii combi teraz 6l, v lete 5,5l ale to chodim viac v meste, co aj ten smart 4,2 neda, ale povecme ze... a budem brat len naftu, zanedbam ze smart je benzen. 1,5l nafty usetris na 100 -> 15l/1000 -> 21€. 10400/21 je 495 tisic km musis prejst, aby si bol na nule :) Fakt argument, ze smart na mensiu spotrebu. Ked uz teda mam fobiu. Inak ta fobia stala okolo 20k, cize 2nasobok smartu.
Ponaucenie z bajky :) nebudem kupovat tablet, ked aj tak musim mat book, aby som tie grafy na nom spravil.
|
| |
Re: tralalala
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
12.2.2013 20:20
pockat... takze...
ak kupim smarta, ktory mi ako druhe auto vyhovuje, zaplatim 11.000,--.
ak kupim ako druhu fabiu, tak zaplatim 20.000,--
ak najazdim cca 100.000 km /lebo s okruhlymi cislami sa mi lepsie rata/, tak miniem cca 4200 litrov vs 5500 litrov...
moja konecna bilancia teda bude cca 9.000 euro + 1300 litrov paliva v prospech smartu :)
/coz je pri priemernej cene benzinu 1.492 a nafty 1.420 podla natankuj.sk je to premietnute do eur 6.266 eur za naftu vs 7.810 za benzin, cili net cca 1.184 eur/
takze. vseho vsudy premenene na eura je to cca 10184 eur k dobru, ak sa rozhodnem pre smart namiesto fabie :)
ponaucenie> ak mam book a chcem mat druhy na internet, prezeranie a prezentovanie veci, oplati sa mi viac kupit tablet :)
|
| |
Re: tralalala
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.2.2013 7:41
nie. pisal som o tom, ze kupit Smart (tablet) koli tomu, ze ma nizsiu spotrebu sa neoplati. Ako druhe auto, pre mangelku je to uz otazne, ale to by som radsej kupil kratku plynovu fabiu.
|
| |
Re: tralalala
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.2.2013 7:42
a tie vysledky a grafy najprv dakde musis spravit, ci spadnu z neba same? Na tablete sa to neda, preco by som ho kupoval? aby som so sebou teda okrem booku trepal este aj tablet? Toje vyhra teda.
|
| |
Re: tralalala
Od: axiom
|
Pridané:
12.2.2013 12:08
nah, book mas na robotu, tablet na efektivnejsiu prezentaciu tej roboty. book nemozes dat do ruk niekomu ako noviny - na to je tazky :o) a okrem toho, s bookom sa tazsie robi, ak ho nemas kde polozit :o)
vysledky, grafy a podobne zalezitosti na mieru sa teraz robia nad javou, takze na tablete nemas problem s nimi operovat. a vacsinou ich uz dostanes priamo do ruky :o)
|
| |
Re: tralalala
Od: edi
|
Pridané:
12.2.2013 10:27
a preco by to neslo? Ku kazdemu tabletu co ma nejaky gragicky vystup, co teda androidy aj windows 8 maju (apple neviem - nestaram sa), sa da kupit redukcia.
Az sa rozsiri podpora WiDi a Miracast (hlavne vo firmach kam prides prezentovat), tak nebudes potrebovat ani redukcie. Nieco na sposob tlacenia hotoveho papiera cez wifi.
|
| |
Re: tralalala
Od reg.: roob_
|
Pridané:
12.2.2013 11:01
:) ok. Teraz je jeden z naj tabletov nexus7 (nekupil by som..) kde konkretne to ma akykolvek obrazovy vystup? Napr. transformer (to uz ale nezaradujem k tabletom, je to rozoberaci netbook) ma microHDMI, nenasiel som reduckiu na VGA..
|
| |
Re: tralalala
Od: axiom
|
Pridané:
12.2.2013 12:11
acer iconia a700 s microHDMI taky nema problem :) a vela inych taky ne.
|
| |
Re: tralalala
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
11.2.2013 17:15
napr. ja :)
sluzi to na evidenciu roznych veci.
holt je to taky kompromis medzi nespratnym ntb a malym PDA.
plus, nie je az tak vela nerozbitnych a IP67 certifikovanych ntb, ktore by som mohol v prasnom prostredi vyuzivat.
|
| |
ach zase Forrester
Od: tvrdí Forrester ...
|
Pridané:
11.2.2013 10:19
Dalsi dokaz toho, ze slavna analyticka spolocnost Forrester Research, Inc. spravi fantasticku studiu kazdemu kto dobre zaplati :-DDD
|
| |
Re: ach zase Forrester
Od: aaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
11.2.2013 18:15
Subaru Forrester svoju pracu robi rozhodne lepsie :-)
|
| |
Ako ....
Od: whistlersp@gmail.com
|
Pridané:
11.2.2013 10:46
Zaujimave prieskumy.
Ja osobne sa divim, ze tu v Ceskej Republike ked ta uvidia z tabletom tak ta skor vysmeju ze co nosis za padlo.
Ale to len preto ze su to mentalni IT zaostalci ktori sa uz z tej diery nevyhrabu. Dobre im tak.
K windowsu na tablety:
Co som chcel napisat je to, ze podla ma je rozumne
zobrat ten tablet co je myslim aj teraz este v ponuke
na alza.cz alebo czc.cz za cca 10 000,- kč, ma to v sebe AMD C-60 z APU, co je asi tak 3 krat lepsie nez nejaky posahany atom.
Tento som skusal rozbehavat s winXP a slo to nadherne, takze fakt nevidim dovod preco si to nekupit :)
Kto chce viac, nech si kupi viac.
Mam aj android tablet, nie prvy, ale android nema take moznosti, to ubuntu je omnoho lepsie :)
A mimochodom, krivka pouzivanosti mojho Desktop PC sa
krasne znizila, dokonca by som povedal ze skor vyuzivam
kombinaciu notebook s android tabletom.
Dik.
|
| |
Re: Ako ....
Od: ...
|
Pridané:
11.2.2013 15:00
Ja ta tiez vysmejem, ked ta uvidim cez tablet telefonovat. UZ som take individua videl a nepovedal by som, ze je to prave ich IT nezaostalostou a tu nepraktickost predvadzat akoze "inteligenciu".
Je ale smutne, ze sa citis byt nadradeny, ked ostatni sa ti smeju - Oni sa vysmievaju akurat tvojej blbosti.
|
| |
Re: Ako ....
Od: whistlersp@gmail.com
|
Pridané:
11.2.2013 17:31
Mily moj,
tebe asi nedavaju doma jest co? :)
kto si co kupi jeho je. A ci sa to paci inym ludom je ich vec.
Kazdy si ale svoje mobilne zariadenie nevybera vacsinou
podla toho naco ho bude vyuzivat, ved co, kupim za 20 tacov
a budem boss jak sa patri co! ? :D
Omyl. nie! musim ta upozornit, ze to tak vobec nieje,
prava podstata v mobilomanii. prava podstata, naco by malo sluzit take zariadenie je :
Co mozno najvsestrannejsia a zaroven aj bezbecna komunikacia medzi ludmi, ziskavanie / odovzdavanie informacii z/do internetu, a nakoniec:
Kreativita.
ked vies ako nalozit z tymito datami, potom
mozes ist dalej. Ked nie, tak si ostan pri angry birds
a ja pojdem teda dalej dobre?
A to telefonovanie nieje vobec na skolu, ked mas pracu kde mas nariadeny bezkovovy rezim z vynimkou telefonu :)
potom si zo sebou do prace mozes kludne brat aj tablet :)
Cau
|
| |
otazka
Od: mmxxx
|
Pridané:
11.2.2013 11:00
Zalezi ako bola polozena otazka.
"Pocuj, chces tablet z windowsom?" A podaval by mi ho do ruky aby som si ho len tak zobral. Tak by som asi nevahal.
|
| |
Re: otazka
Od reg.: roob_
|
Pridané:
11.2.2013 12:33
vies, ono takato statistika robena na mieru nema ziadnu vypovednu hodotu. Lebo ked zavolas na veceru 100 ludi a das im vybrat z bryndzovych halusiek, spenatu s varenym vajcom a kelovy privarok+ fasirka, tak zistis, ze chcu napriklad halusky :) V skutocnosti by si dali viedensky rezen, opekane zemiaky a kapstovy salat... no ale ak potrebujes aby ti v statistike vyslo, ze chcu tablet s win, snad nezaradis notebook vyssej strednej triedy, ta ne?
|
| |
Re: otazka
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
11.2.2013 17:35
hmms, zaujimava myslienka :)
ovsem, zabudas, ze tablet je mobilnejsi oproti notebooku a o kusok tazsie rozbitelny /v rovnakej vahovej kategorii/. a ked mas napisanu nejaku aplikaciu pre win32, tak je rychlejsie dorobit nejake klikacie UI ako ju komplet naportovat pre hociaky iny system nachadzajuci sa /a rozbehatelny/ na tabletoch :)
|
| |
Re: otazka
Od: edi
|
Pridané:
12.2.2013 10:37
"o kusok tazsie rozbitelny"
to ani nie, tesne predo mnou kolegovi padol na podlahu iPad. Keby padol na koberec, tak verim ze by sa nic nestalo. V jeho pripade padol na dlazdice a sklo displayu bolo na pavucinu. Tablet sice funguje dalej, ale treba si domysliet cca 85% obrazu.
|
| |
Re: otazka
Od: zergling
|
Pridané:
12.2.2013 11:58
ja tu mam na stole priemyselne tablet pc, padla mi nan cca 14 kilova tehlicka, tablet funguje v pohode dalej.
|
| |
2Redakcia
Od reg.: AeroPo
|
Pridané:
11.2.2013 14:28
Chýba mi pod článkom nejaká anketa o aký tablet OS by bol v tomto smere najväčší záujem medzi čitateľmi dsl.sk, sám som nad tým totiž chvíľu uvažoval a nedokázal som nájsť jednoznačnú odpoveď.
|
| |
samsung
Od: tuloko
|
Pridané:
11.2.2013 17:25
samsung samsung samsung tlf tablet pc
|