| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Interwiiu
Od: OMGWTF
|
Pridané:
19.2.2013 9:35
Ten rozhovor je príšerný. Moderátor skáče z témy na tému nedá sa to počúvať/pozerať
Charity. Ballmer. Technology. Smartphones a potom "Do you sleep well" :)
|
| |
Re: Interwiiu
Od: neviem
|
Pridané:
19.2.2013 11:22
To Hríb je super moderátor oproti tomuto.
|
| |
Re: Interwiiu
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
19.2.2013 17:58
v prvom rade je rozdiel medzi hribom a hentym moderatorom a to ten, ze hrib nezvykne niekomu liezt do riti, ale ked si ceknes zapande media, ci americke, alebo nemecke alebo podobne, tak casto krat vidis, ze ti moderatori sa uplne pchaju do riti nejakym "VIP" osobam. toto sa dostalo aj na slovensko skrz Markizu, kera tiez sa furt volakomu podlyzuje.
na gatesovi to clovek vidi dobre, lebo gates je obycajny pako. ten v zivote nic nedokazal, len mal "dumb luck" a samozrejme kapital, ze mohol kupovat bordel uz ked zacal, kedze jeho otec bol sudca/pravnik, cize to odzacatku nebol chudobny typek.
|
| |
Re: Interwiiu
Od: PondelokvUtorku
|
Pridané:
19.2.2013 18:51
zavist je svina :)
|
| |
Re: Interwiiu
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
19.2.2013 19:19
to ze je Gates chamtivy az za hrob o tom ziadna, a ze hlavne sa vysvihol vdaka pravnikom a prachom to je veleznamy fakt, ale ze by nic nedokazal tak to nie, dokazal toho dost teda co sa tyka programovania, programator to bol v tej dobe dobry, aj mal obchodno podnikatelskeho ducha (aj ked dost drsneho "zober nas soft inac dostanes pokutu") ale hold vo velkom businesse sa nehra na gentlemanov a vyhrava ten s vacsimi laktami hlbsim zaludkom a bez chrbtovej kosti
|
| |
Re: Interwiiu
Od: gffhhbvg
|
Pridané:
19.2.2013 20:03
Ak je u teba vyberanie zdrojakov s kosa niekde v xeroxe programatorsky skill brutalneho kalibru...
|
| |
Re: Interwiiu
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
20.2.2013 23:47
to si si asi pomylil s apple nie ? :) oni vykradali xerox napady ako divy , teda "kupovali" za 10 eurodolarov za inovaciu
gates mal neaky svoj maly program (resp skor algoritmus) ktory dokazal ukladat a otacat placky, a v tej detskej sutazi v ktorej to bolo programovane ma vraj doteraz najrychlejsi algoritmus
a prve programovanie systemov tiez nebola len tak sranda ako dnes "... nakodim si to v jave, sak ten 80 jadrovy xeon na mobile to utiahne pripadne si tam vyrobcovia domontuju dalsich 16gb ram , sak co , hlavne nech to je krasne a ligotave, funkcnost, pouzitelnost, user experience ci response time sice nezvlada ale sak oni ludia si aj tak koli tomu kupia novy mobil ..."
|
| |
Re: Interwiiu
Od: siirii
|
Pridané:
20.2.2013 11:19
Bill Gates v živote nič nedokázal? A čo si dokázal ty, úbožiak z DSL.sk diskusie?
|
| |
Re: Interwiiu
Od: nevidim Do: nevidim
|
Pridané:
20.2.2013 16:05
Si uvedom, ze on a Gates vobec nie su v rovnakych poziciach. Ak si si to nevsimol, ziadna revolucia sa v sucasnej dobe nedeje. A ak sa aj deje, patenty uz maju velke, nadnarodne korporacie...
|
| |
keby6
Od: keby
|
Pridané:
19.2.2013 9:36
keby, to nechali, na tej urovni aspon ako bol win. mobile
|
| |
WTF??
Od reg.: Lukas Stach
|
Pridané:
19.2.2013 9:37
"Zároveň hoci má Windows Phone viaceré pozitívne aspekty, napríklad rýchlosť a ergonómiu niektorých dobre spracovaných častí, za iOS a Androidom stále funkčne výrazne zaostáva, vrátane nedotiahnutosti viacerých detailov v podporovanej funkčnosti"
Toto snad nemyslite vazne... ako funkcne zaostava???
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: 242342
|
Pridané:
19.2.2013 9:49
nikto nevie pretoze sa mc nepouziva
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: Lukas Stach
|
Pridané:
19.2.2013 9:52
Tak potom preco minuska ak o nom podla teba nikto nic nevie... ?
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: prdelaaak
|
Pridané:
19.2.2013 10:01
redakcia, chcem vysvetlenie, kde zaostava? mali ste vobec niektory z tych telefonov v ruke alebo len citate blogy ludi ktory ich videli na obrazku.
nie som zastanca MS ale ta stvava kampan proti WP7/8 sa mi hnusi
|
| |
Re: WTF??
Od: fdhdfh
|
Pridané:
19.2.2013 10:10
zaostava. jeho jedine plus je, ze je rychly - ale to je prave ten problem - rychly je kvoli tomu, ze je postaveny na starom modeli mobilnych sw ako napriklad stare nokie alebo ericsony, kde hw bol pevne pripraveny prave na sw funkcionalitu, a teda sa na nom nedalo robit nic ine, nez to co sa na zaciatku definovalo.
vo wp je to to iste - nevidis rozdiel medzi androidom a wp? ako krasne si vies android customizovat, ako vies kazdu jednu funkcnu vec toho systemu nahradit inou? vo wp si nevies ani len mp3 ako zvonenie nastavit a ani to nikdy nebude lepsie, pokial sa budu drzat toho svojho stareho modelu
|
| |
Re: WTF??
Od: 5eter
|
Pridané:
19.2.2013 10:58
"vo wp si nevies ani len mp3 ako zvonenie nastavit"
Po tu vetu som bral prispevok ako ok, ale ked som precital tu vetu, tak som si uvedomil, ze si telefon s WP8 nikdy nedrzal v ruke.
|
| |
Re: WTF??
Od: eaxor
|
Pridané:
19.2.2013 11:20
gates kritizuje a ty obhajujes :) nie si ty hulan ?
|
| |
Re: WTF??
Od: 5eter
|
Pridané:
19.2.2013 12:15
A aspon kusok logiky do teba v skole nenatlacili (ak si ju uz teda vychodil)? Ja neobhajujem to, co Gates kritizuje, ja len tvrdim, ze ten nado mnou kritizuje nieco, co v zivote nemal v ruke (kedze vytyka mobilnej osmicke nefunkcnost niecoho, co v skutocnosti normalne funguje).
|
| |
Re: WTF??
Od: trophy
|
Pridané:
19.2.2013 13:50
použivam WP už druhy rok a zvonenie si vieš nastaviť aj vlastné :)
|
| |
Re: WTF??
Od: old
|
Pridané:
19.2.2013 16:17
a to sa dá? Ja som to na S3 neskúšal, ale pochybujem, že to pôjde
|
| |
Re: WTF??
Od: klytoris
|
Pridané:
19.2.2013 22:57
nemyslel to nahodou obrazne ? nepite lieh
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: diagnostik
|
Pridané:
19.2.2013 12:33
de ment , inak sa neda nazvat clovek co pise basnicky o niecom co nevidel ani na obrazku... je zaujimave ze na mojom wp7.5 sa mp3 ako zvonenie nastavit da .. dalsia zaujimava je ten stary model sw co tu spominas, vzhladom na to ze wp bezi rovnako rychlo aj na nokii s 256mb ram a 600hz procaku (na tomto by sa android ani nepohol) a rovnako rychlo aj na 2jadre s 2giga ram, tak neviem aku pevnu sw funkcionalitu tu spominas
|
| |
Re: WTF??
Od: kollo
|
Pridané:
19.2.2013 13:13
No kamarat ma taku nokiu, a nenainstaluje mu tam ani skype.
|
| |
Re: WTF??
Od: mariooo
|
Pridané:
19.2.2013 16:04
susedov konov pes to videl vo vyklade. Komentuj to, s cim mas osobnu skusenost.
|
| |
Re: WTF??
Od: ja.
|
Pridané:
19.2.2013 16:14
Na tej orezanej nokii fakt nejde nainstalovat ani skype. A co usetrili? 10 centov na 256mb module?
|
| |
Re: WTF??
Od: ja.
|
Pridané:
19.2.2013 16:15
G1 bol 528 MHz ARMv6 a 192 MB RAM. Skus na takom niecom rozbehat WP, ktoreho minimalne poziadavky je Snapdragon (t.j. ARMv7).
|
| |
Re: WTF??
Od: homiklaaaaaadA
|
Pridané:
19.2.2013 17:25
Na tej sragore si aj tak rozbehol len kalkulacku a budiky. Aj to len v zapnutom telefone. Kalendar uz sekal, to viem z praxe.
|
| |
Re: WTF??
Od: ja.
|
Pridané:
19.2.2013 20:49
Blbost, G1 som pouzival rok a pol, na tu dobu bol to prudko pouzitelny telefon. CPU rovnaky ako ako napr. Touch Diamond, sice s menej RAM, ale bez problemov s WM. Pokial clovek nepouzival alternativne firmwary (co bezny user nepouziva), tak nebol ziadny problem.
Nikdy som nepochopil ten fetis niektorych Nokiakov, ze chcu mat budik pri vypnutom telefone. Aj tak isiel nastavit iba jeden. Ja telefon v noci nevypinam, je na nabijacke a je mi sumafuk, ze pri vypnutom telefone budik nejde.
|
| |
Re: WTF??
Od: gvgdbhj
|
Pridané:
19.2.2013 22:42
Ked mas rad elektromagneticky smog, tvoj problem... Alebo inak: ked chces byt v noci nicim neruseny...
|
| |
Re: WTF??
Od: ja.
|
Pridané:
19.2.2013 22:49
Ono sa to da nastavit, ze v noci je silent, resp. ze sa mi dovolaju iba ludia z niektorej skupiny (napr. blizka rodina nech sa dovola aj v noci, keby sa nieco stalo).
Co sa tyka samotneho telefonu, v meste kde zijem, je to jeden z tych mensich problemov. Keby som zil niekde na lazoch, pozeram na to inak, ale tu je to kvapka v mori.
|
| |
Re: WTF??
Od: siirii
|
Pridané:
18.3.2013 17:44
A myslíš, že by ti na tom išiel Android 4.0?
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
19.2.2013 10:23
Dneska rano sa mi stala vesela vec. Rano som pustil aktualizacie a jedna aplikacia po nich uz nenabehla. Po prichode do prace som teda vyuzil WifiADB* a cez shell* som ulozil systemovy log* na sdkartu*, cez dropbox klienta ho nahral do svojho pocitaca a aj s vysvetlenim a prosbou o pomoc odoslal mailom autorovi. Netrvalo ani desat minut a autor mi odpisal, poziadal ma o dake detaily a, vraj "ak to bude mozne" subor v chranenej casti systemoveho disku. Moj pristroj je rootnuty*, takze to bolo mozne odoslat* priamo zo spravcu suborov*.
Autor reagoval bleskovo, poslal iny subor, ktory som nahral miesto poskodeneho* a prihodil fixnute APK, ktore som priamo z mail klienta nainstaloval*.
* su oznacene oblasti, v ktorych WP zaostava ;-)
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: AHALAVA
|
Pridané:
19.2.2013 10:25
na windows sa ti nieco taketo nemoze stat svetky aktualizacie su pod drobnohaldom microsoftu a nic vazne sa nemoze stat ohladom updatu a ked aj ano tak mas len recoverujes system pred aktualizanciu a je t. Nie zbytocne otravovat druchych
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
19.2.2013 10:32
Nie som si isty, ci taka kravina vobec potrebuje odpoved, ale ciste, aby sa nepovedalo
http://dopice.sk/57w
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: Lukas Stach
|
Pridané:
19.2.2013 10:34
Ok si riadny frajer teda.. :D a to je rozdiel medzi nimi. ty s tym musis j*bat a mne to ide vsetko v pohode :-*
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
19.2.2013 10:39
Ze ano 8-)
Mimochodom, islo o emulator na NDS, rad si pozriem, ako krasne a v pohode ti na windows phone pojde ;-)
|
| |
Re: WTF??
Od: grethjrke
|
Pridané:
19.2.2013 14:28
Simulator Narodnej Dialnicnej Spolocnosti ?
|
| |
Re: WTF??
Od: siirii
|
Pridané:
18.3.2013 17:45
A tento celý proces, čo si to opísal považuješ za VÝHODU Androidu? Akože naozaj?
|
| |
Re: WTF??
Od: gjfmfgmfg
|
Pridané:
19.2.2013 10:07
lebo ma zle navrhnty model - pri androide vytvorili platformu a davaju ti volne ruky a ty ako vyvojar mozes doprogramovat prakticky vsetko - od ovladania kamery, zvuky, po vzhlad menu a dokonca aj to, ako sa ma spravat procesor.
vo WP takyto otvoreny model nie je, je tam ten klasicky stary ako u starych nokiach alebo ericssonoch - to co tam na zaciatku vlozili vyvojari, to tam ostalo. co sa tyka aplikacii, to je nic, to sa dalo instalovat aj na starych mobiloch. tie aplikacie, co si tam vies nainstalovat, beztak maju striktne obmedzeny pristup, priklady:
-nic ine ako skyDrive ti autmaticky nebude uploadovat fotky
-nevies tam nic menit - napriklad nemas appku co by ti zmenila dizajn menu
-nic nevie narabat zo zvukom - napriklad zmena zvonenia na neico rozumne ako mp3
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: Lukas Stach
|
Pridané:
19.2.2013 10:11
model je podla mna uplne v pohode. mal som android dost dlho, a uz ma omrzel. ja ako user chcem mat kvalitny rychly spolahlivy system kde mi nepada kazda druha aplikacia. to ze je android otvoreny je pre niekoho sice super avsak zbytocne, len to robi problemy. Aplikacie? tie este budu a bude ich kopa, takisto ako sa casom vychytaju dalsie a dalsie muchy... a nemozes porovnavat android v sucasnej verzii s WP... ale porovnaj aky bol android na zaciatku... totalna p*covina
|
| |
Re: WTF??
Od: jhgmh
|
Pridané:
19.2.2013 10:36
to mas pravdu, ze sa to neda porovnavat. ja som len reagoval na to pocudovanie toho uzivatela, ze v com ma obmedzenu funkcionalitu oproti androidu - a ty si to vlastne svojim prispevkom potvrdil, ze ak chces mat krasny rychly system ako uzivatel (cize viac menej telefonovanie +- nejaka appka) tak wp je fajn. ak potrebujes viacej, tak android. a prave ten rozdiel je rozdiel vo funkcionalite
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: viperman
|
Pridané:
19.2.2013 10:49
aky android si zazil prvy ? 1.6 bolo uplne pouzitelne na x10.
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: Lukas Stach
|
Pridané:
19.2.2013 10:57
jj 1.6, na samsung spica...
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: Lukas Stach
|
Pridané:
19.2.2013 10:12
a neklam, zvonenie mp3 sa da velmi pekne nastavit..
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: diagnostik
|
Pridané:
19.2.2013 12:39
fakt de ment :D inak sa nazvat nedas aj by som ti odpisal ze zmena zvonenia mp3 zaberie asi 15 sekund aj s pripojenim telefonu na usb ale si de ment v pokrocilom stadiu a nepochopil by si to
|
| |
Re: WTF??
Od: old
|
Pridané:
19.2.2013 16:24
ak bežný user napriek snahe na to nepríde, nech idú s takým systémon dpc
|
| |
Re: WTF??
Od: jasomnep
|
Pridané:
19.2.2013 12:43
Preco by som mal chcel menit vzhlad menu ked som spokojny s terajsim? Mam rychly a spolahlivy telefon s peknm UI(chapem ze je to subjektivne) a nepotrebujem ho nijak dalej menit.
Skus pochopit ze filozofia WP systemu je trochu ina ako u androidu... Co myslis, kolko percent uzivatelov si nainstaluje novy launcher, rootne telefon alebo nahrava custom rom? Podla mna len velmi malo. Chapem ze existuju uzivatelia ktori si chcu prisposobit telefon, ale podla mna vacsina ludi s androidom si ho kupi, vybali zo skatule, stiahne facebook aplikaciu a angry birds s reklamami a je spokojna :D Preto tak trochu nechapem preco vsetci nadavaju na WP (samozrejme nikto ho nikdy nepouzival) ked by vacsine uzivatelov androidu dokazal poskytnut to iste co android.
|
| |
Re: WTF??
Od: fdhdfhdfh
|
Pridané:
19.2.2013 10:07
v skratke, ten system bol na zaciatku zle navrhnuty, a to sa uz nezmeni, lebo to je modelova chyba a neda sa to len tak ze povolit applikaciam menit niektore veci. proste ma to taku funkcionalitu, aku im vyvojari do toho vkladaju, kdezto na androide aj hocijaky programator vie pridat funkcionalitu.a wp8 ostal postaveny stale na tomto jadre tiez.
|
| |
Re: WTF??
Od: djdkdkdsoso
|
Pridané:
19.2.2013 10:35
Sa tomu rozumies jak vidlak programovaniu.
|
| |
Re: WTF??
Od: jasomnep
|
Pridané:
19.2.2013 12:53
A mame tu dalsieho "odbornika" ktory nam nepriestrelnymi "faktami" vysvetlil preco je WP nepouzitelny system :D
|
| |
Re: WTF??
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
19.2.2013 19:47
za to vy dvaja odbornici ste nam laikom a retardom toho teda vysvetlili vo vasich komentaroch a oponovali ste mu skutocne neotrasitelnymi faktami ktore by kazdeho ineho urcite presvedcili a objasinili situaciu
nech zije plodna diskusia, ta tam...
|
| |
Re: WTF??
Od: fjsiifdidjfks
|
Pridané:
19.2.2013 20:07
Pozri buzik, fakt ma nebavi vypisovat rozsiahle prispevky kazdemu sulinovi ktory vleti do odbornej diskusie so svojimi zaostalymi myslienkovymi pochodmi. Ako spieva jedna klasicka slovenska skupinka: "iba jebnuti trepu o tom v com sa nevyznaju, ti menej jebnuti si to aspon priznaju"
|
| |
Re: WTF??
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
20.2.2013 23:59
si Tykame ? ta vychoval asi rymus
no nevadi stale si nenapisal preco jeho nazor je mylny, ale radsej tu budes kazdemu nadavat do buzikov a retardov a inych dusevnych chorob
nech zije inteligencia slovenska
a ano android je upravitelny hacknutelny, ale aj win phone, no ovela tahsie, google sa forkovaniu snazi branit (nie nasilne) aby sa to zas nevymklo kontrole no aj napriek tomu je android imho otvorenejsi nez win phone
na druhej strane android zacina byt riadne nenazrany na hw
a win ma za sebou velku korporaciu ktora dokaze dodat kvalitne nastroje na upravu systemu
ak mas neake ukazky ci linky kde by bol prezentovany opak tak sem s nimi
|
| |
Re: WTF??
Od: siirii
|
Pridané:
18.3.2013 17:41
Za Zvuk Ulice máš odo mňa plus :)
|
| |
Re: WTF??
Od: siirii
|
Pridané:
18.3.2013 17:49
Máš pravdu, Android bol od základu zle navrhnutý. Práve preto stále seká scrollovanie aj na mobile so 4-jadrovým procesorom.
|
| |
Re: WTF??
Od: mixal111
|
Pridané:
19.2.2013 10:57
Funkcne zaostava
- napr nema VPNku, pre bussiness zakaznikov powinnost.
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: Lukas Stach
|
Pridané:
19.2.2013 11:02
pre business je skor povinnost lokovanie zariadenia pri nastaveni exchange, a to sa deje hardwarovo, ale suhlas VPN by tam mala byt
|
| |
Re: WTF??
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
19.2.2013 17:58
nema windows nahodu IKE2 IPsec podporu?
|
| |
Re: WTF??
Od: moooooooa
|
Pridané:
19.2.2013 12:24
A zrazu sa tu v kontexte wp a android budeme bavit o biznis zakaznikoch... Lol, zajeb dna.
|
| |
Microsoftu v mobiloch
Od: Admin123
|
Pridané:
19.2.2013 9:57
To ale trvalo kým sám Gates prišiel na to že z mobilov nezbohatne
|
| |
Re: Microsoftu v mobiloch
Od: 5eter
|
Pridané:
19.2.2013 10:00
On uz zbohatnut ani nemusi :)
|
| |
Re: Microsoftu v mobiloch
Od: Admin123
|
Pridané:
19.2.2013 10:08
Keď máš veľa tak chceš ešte viac...
Peňazí nie je nikdy dosť-to si dobre zapamätaj, a pozri sa na našich poslancov
|
| |
Re: Microsoftu v mobiloch
Od: trololoman
|
Pridané:
19.2.2013 10:26
Ale stale moze schudobniet!
|
| |
Re: Microsoftu v mobiloch
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
19.2.2013 19:51
bud by mysel zacat nehorazne rozhadzovat (drogy, chlast, kupovanie hovadin..) alebo by ho museli vykradnut do biela v kazdom pripade by mu to dalo riadne zabrat sa tych penazi zbavit aby stihol schudobniet nez ho zahrabu
a podla toho ako vyzera tak to v tomto zivote asi ani nestihne minut (mozno si kupi neaky posmrtny zivot, kriogenika ?, vystreleny do vesmiru nech ho najdu buduce generacie ?)
ale nemusis sa bat, smrt ho urcite zastihne, ako kazdeho ineho :)
|
| |
Re: Microsoftu v mobiloch
Od: hghghjbf
|
Pridané:
19.2.2013 12:26
Bezne vyrobcovia os a softveru prichadzaju na to ze nezbohatnu uz po uvedeni prveho releasu...
Kks, z niektorych ludi a ich logiky ma fakt picne
|
| |
Echochach
Od: fufufuck
|
Pridané:
19.2.2013 13:33
uz po prvom relase nehorazne zarobil Štieven blowJobs a cely apple inc. ale MS to nevie napodobnit:)
|
| |
Na Mrkvosoft sú mobily príliš rýchlo sa rozvíjajúcou sa technológiou
Od reg.: josephko
|
Pridané:
19.2.2013 20:56
Mrkvosoft má v biznise stále rovnakú filozofiu - moce neexperimentovať, ale ísť na istotu. To znamená, na trh s nejakým produktom vstúpiť, až keď zistí, že ľudia o to majú záujem. A potom rýchlo okopčiť konkurenciu.
Lenže mobily sa vyvíjajú tak rýchlo, že kým MS niečo okopíruje a vyvinie z toho vlastnú verziu, tak už je to dávno zastarané.
Inovačnú impotenciu vidieť aj na Office či Windowsoch. Nové verzie napchá kadejakými blbosťami, aby sa v ďalšej verzii vrátil k pôvodným riešeniam. Inovácie od MS je rovnaký nezmysel ako výraz "protikorupčná politika". Jedno vylučuje druhé.
|