|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rtgrtgrt
Od: gbfdtrfg
|
Pridané:
19.2.2013 10:37
tak snad bude tyhc 10% pokracovat vo vyjovi presta... plus uz to vidim tak, ze budem mat nainstalovanu staru (poslednu presto) aj novu operu sucasne :-/ tie peniaze na akviziciu mohli vyuzit na vyvoj vlastnej technologie (hento znie fakt lacno) plus vylepsenie presta a viac propagacie. v buducnosti sa ukaze ci bol toto dobry krok, ja som ale pesimista v tomto momente...
|
|
Re: rtgrtgrt
Od: juroooo
|
Pridané:
19.2.2013 11:00
tak tych 10 % na preste pracovat urcite nebude kedze je to proprietarny produkt ku ktoremu uz nebudu mat pristup,
a co sa tyka prechodu na webkit uplne to chapem, opera ma prilis maly podiel na trhu aby si mohla dovolit vyvyjat vlastny renderer stranok, vyuzitie webkitu ich vyde urcite lacnejsie,
ja len dufam, ze opera bude stale taka ... "operovska" ako doteraz
|
|
Re: rtgrtgrt
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
19.2.2013 11:09
Microsoft vadí každému. Google zatiaľ iba málokomu. A to pritom bratia češi používajú na vyhľadávanie ten ich seznam.cz
a ostatní aj zabudli napr.: na Altavista, YAHOO či Mamma vyhľadávače.
|
|
Re: rtgrtgrt
Od: frenológ
|
Pridané:
19.2.2013 18:04
A čo robí Slovač?
To už nieje rok 1848, že sa stačí zastaviť, vydržať a oni sa stratia.
Ak nezačneme makať tak sa stratíme my.
|
|
Re: rtgrtgrt
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
19.2.2013 18:48
suhlasim, v mainstreame zapada unikatnost a jedinecnost do zabudnutia, a vsetci chcu byt v mainstreame pretoze tam tece najviac vody/prachov, ale zas pridu o svoju "identitu"
a suhlasim ze by slovac mal zacat makat nech sa dostane do povedomia viac nez len hokejom, ale napriklad aj prinosom pre vyvoj ci uz technickym alebo software pripadne Free Libre Open Source Software
tak isto aj tradicie neak vykapavaju , vsetci radsej halloween nez dusicky, a valentina nechapem doteraz
inac uz len zo zasady pouzivam radsej Yahoo, pretoze to nie je ani google ani microsoft aj ked vraj si poziciavaju od nich vysledky a aj ked nesuhlasim s ich historiou <vid vydavanie cinskych aktivistov za ludske prava, cinskej vlade - bonzovanie> ale su jediny dostatocne velky aby dokazali konkurovat ale zas v minulosti podporovali BSD systemy
0,50 €$ eurodolarcent
|
|
Re: rtgrtgrt
Od reg.: slovac
|
Pridané:
20.2.2013 8:56
slovac maka na vyvoji vid napr http://www.atomontage.com/
|
|
Re: rtgrtgrt
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
20.2.2013 23:01
pekne pekne , chcelo by to casejsie info
ale aj napriek takemuto uspechu je to len jeden ktory sa dokonca spomenul az v diskusiach
ziadny clanok teda aspon aktualny, tak isto bol aj slovensky 10tacle studio velke halo a potom rozpad a koniec tma takze treba ukazovat castejsie ci vobec a ze este vobec taky neaky projekt zije
dalsia vec sice super engine ale ma to na geforce 680M to je dost sila, sice 1000fps... ,mno drzim aj tak palce uvidime co sa z toho vyvynie
este neake dalsie projekty o ktorych malo kto vie ale su pritom hodne pozornosti medii ci diskisie alebo publika ?
|
|
Re: rtgrtgrt
Od: Soul
|
Pridané:
19.2.2013 22:19
...he??? ... "Opera po prechode na WebKit prepustí 10% zamestnancov" ... a ty tocis o MS a Google ... a Yahoo a vyhladavacoch ... nejako som nepochopil ... si mimo misu? ... hej si ...
|
|
Lepšie mimo misu ako mať zápchu - nato sa dá umrieť
Od: rock a r
|
Pridané:
20.2.2013 0:47
to bolo na tému unifikácie. že je všetko mono na jedno kopito. a nič nové.
|
|
Re: rtgrtgrt
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
20.2.2013 23:02
nic proti ale ak si nevies dohladat informacie alebo trocha porozmyslat a spojit si 2+2 tak potom naco diskutujes ?
|
|
.....
Od: mehmed
|
Pridané:
19.2.2013 12:46
To bude vlastne chromium v plasti opery. Hm, konkurencia upada? :-(
|
|
skoda
Od reg.: wizz_
|
Pridané:
19.2.2013 13:14
Operu pouzivam uz od roku 1998. Neviem si predstavit zeby skoncila, co sa s prichodom WebKit asi stane. Je to ako ked chceli zrusit radio_FM, par veci ktore si drzia uroven a urcitu mieru slobody nam chcu zakazat... lebo prachy. Ludia uz nevedia co su to prave hodnoty.
|
|
Re: skoda
Od: com ?
|
Pridané:
19.2.2013 14:02
Preco by skoncila? nikto nerusi Operu.. tiez ju pouzivam a budem aj nadalej. Aku mieru sloboty ti zakazuju, ze ked prejdu na open source uz nebudes slobodny ? :D
|
|
Re: skoda
Od reg.: wizz_
|
Pridané:
19.2.2013 15:07
Nerusi, ale nebude dovod ju dalej pouzivat, ved s webkitom mozes pouzivat aj chrome. Nebudes slobodny tym, ze si budes musiet vybrat chrome, pretoze Opera po takomto kroku pravdepodobne zanikne.
|
|
Re: skoda
Od: Kleofasz Kutya
|
Pridané:
19.2.2013 16:51
Tak ak pouzivas Operu kvoli jednoznacne najhorsiemu renderovaciemu jadru, tak potom skus zrat hovno, tiez je odporne, cize nebudes o sracky ukrateny...
|
|
dajakozmotamtych 5 znakov
Od: menoniejepodstatne
|
Pridané:
19.2.2013 14:34
mam poslednu operu a cca tak 3-4x za den crashne. cakam na fix, inak prejdem na chrome :}
|
|
Re: dajakozmotamtych 5 znakov
Od: radi
|
Pridané:
19.2.2013 14:51
Takisto mam najnovšiu operu a necrashla ani raz takže predpokladam že chyba nebude v opere.
|
|
Re: dajakozmotamtych 5 znakov
Od reg.: wizz_
|
Pridané:
19.2.2013 15:01
opera 12.13 padala aj mne, 12.14 ide stabilne
|
|
Re: dajakozmotamtych 5 znakov
Od reg.: DeeerDance
|
Pridané:
19.2.2013 18:54
bola chyba ze ked naraz dve rozsirenia kontrolovali ci nie je ich update tak padla. cela 12.14 bola fix iba na to
|
|
Re: dajakozmotamtych 5 znakov
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
19.2.2013 18:56
mne crashovala opera od 12.10 , mozno aj skor uz nespominam, dokonca robila artefakty a kraviny ale to potom co som sa hrabal v configu a snazil sa nastavit webGL (neuspesne)
nepomohol ani upgrade, ale pomohla reinstalacia (unistall, delete files and directories , scanning regedit, install)
no po prechode na webkit rozmyslam ci vobec ma zmysel podporovat operu tym ze ju budem pouzivat, to uz radsej podporit konkurenciu mozillu bo ta ostala na najkratsom konci ako sa mi vidi bud je to masa prehliadacov a firiem tlaciacich sa pod webkit , alebo velky korporatny nadnarodny gigant s "jedinym a spravnym sposobom ako sa ma vsetko robit" microsoft a niekde uprostred ci vzadu je mozilla ktora zije len z penazi od google (webkit developer and evangelist) a ostatnych vyhladavacov ktorych je ovela menej
inac podla toho co opera pise vypada to tak ze sa snazia zamerat priamo a jedine na mobilnu verziu (preco kupovat firmu tesne pred tak zasadnou zmenou fungovania a smerovania firmy?)
|
|
Re: dajakozmotamtych 5 znakov
Od: kaar
|
Pridané:
19.2.2013 23:48
podla mna ich kupili preto, aby aj v androide 4.1.1 a vyssie vedeli prehravat flash, kedze teraz ak si neflashnes neoriginalnu rom, tak v opere ti flash nepojde. Delphin browswer ma napr. na to special verziu. Podobne prehliadanie iPhone.
|
|
Re: dajakozmotamtych 5 znakov
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
20.2.2013 23:03
to sice moze byt pravda kedze teraz ma google uzku spolupracu s adobe flash diviziou hlavne a jedine pre svoj prehliadac
no aj tak si myslim ze opera ide po mobilnom (aj tablet) trhu a na pc asi kasle uz uplne
|
|
Titulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
19.2.2013 17:36
btw vie tu dat niekto nejaky link ktory opera nebude dobre renderovat? thx
|
|
IE to iste
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
19.2.2013 17:48
aj Microsoft viedol podla vlastnych info, a mam na to aj zdroj, totizto na linuxtagu minuly rok o tom kecali, ze teda a to bol typek rovno z microsoftu, kery tam ukazoval microsoftacky commitment, ze teda aj oni chceli, aby vela casti IE preslo na WebKit, ale samozrejme, ze teraz to este tlmia, ale ked tam take diskusie prechadzaju, tak vychadzam z toho, ze to nakonec aj tak bude, kedze IE je najvaecsi problem, hlavne pre webdesignerof, kery sa seru furt s tym IE, ze im to nerobi dobre.
|
|
Re: IE to iste
Od: Soul
|
Pridané:
19.2.2013 22:28
s IE9+ sa nesere uz nikto ... aj IE8 uz bola na tom ako tak ... problem je ze este vela ludi fachci na IE6- ... s tymto sa sereme doteraz ...
|
|
Re: IE to iste
Od: Abcd1234
|
Pridané:
23.2.2013 12:25
Za január 2013 podľa W3Schools používalo IE6 0,3 % užívateľov. Ak niekto nerobí webové aplikácie pre štátnu správu, kde sú ešte stále staré počítače so starým programovým vybavením, alebo pre Čínu (25,8 %), tak osobne nevidím veľký dôvod ani zmysel podporovať IE6.
Štatistiky používania IE podľa W3Schools.
http://tiny.cc/mzhysw
Používanie IE6 v jednotlivých častiach sveta.
http://www.ie6countdown.com/
|