| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
150 EUR
Od: Bony
|
Pridané:
28.2.2013 9:15
150 EUR = 15 000 minut s najmilsou osobou v Tesco sieti...
|
| |
Re: 150 EUR
Od: moriak1223
|
Pridané:
28.2.2013 10:13
150€ dva hodinky kvalitnej hry s mandarinkou v humennom nočný klub eden
|
| |
Re: 150 EUR
Od: Neviem
|
Pridané:
28.2.2013 10:19
150€ - celoročný neobmedzený pôžitok z dojedania vlažnej polievky, ktorú nedokončil pred pol hodinou iný zákazník v bufete na Bratislavskej hlavnej stanici.
(vidím tam istú podobnosť)
|
| |
Re: 150 EUR Voľáke drahé to humenné
Od: manželstvo
|
Pridané:
28.2.2013 16:48
150eur mesačne/ na 1 dieťa,
nonstop starostlivosť 24x 31 =7944hodín
+ bonus neobmedzené množstvo sexu.
|
| |
Re: 150 EUR Voľáke drahé to humenné
Od: Milenka
|
Pridané:
28.2.2013 16:54
Milenku môžete mať ešte lacnejšie.
Minimálne alimentov od 1.júla sú 26 eur/mesačne na dieťa.
|
| |
Re: 150 EUR Voľáke drahé to humenné
Od reg.: boitanko
|
Pridané:
2.3.2013 13:13
najlepsie na tom je ze ziskaju zakaznikov, ktori tu pokutu nakoniec zaplatia orangeu spat aj 5x :D
Presne ako skylink v cechach dostal max moznu pokutu 10mil ceskych korun ale co to je oproti servisnemu poplatku pri 600tis zakaznikoch?
|
| |
Re: 150 EUR
Od: Optoelektro
|
Pridané:
28.2.2013 13:54
Len luser si pojde platit sex.
|
| |
Re: 150 EUR
Od: moriak1223
|
Pridané:
28.2.2013 15:08
načo ti štát platil školu ?
|
| |
Re: 150 EUR-ukrajinské infekčné oddelenie
Od: infekčné
|
Pridané:
28.2.2013 16:38
FUJ humennianske HNEDÉ mandarínky.
|
| |
Re: 150 EUR-ukrajinské infekčné oddelenie
Od: moriak1223
|
Pridané:
28.2.2013 19:10
Rytmus by ti povedal: Si vyskloňoval...
|
| |
Re: 150 EUR
Od: ukrajina-HIV
|
Pridané:
28.2.2013 16:40
Dúfam že máš zdravotné poistenie.
|
| |
Re: 150 EUR
Od: Paťo
|
Pridané:
28.2.2013 10:23
To je síce pekné, ale čo budeme mať 5 SIM kariet a z jednej volať tomu známemu, z druhej zasa tamtým dvom, z tretej zasa inému a podobne?
|
| |
Re: 150 EUR
Od: moriak1223
|
Pridané:
28.2.2013 11:25
Pravda, uvítal by som možnosť implementovat do jednej sim karty viac cisel, a použivať ju v jednom telefone, a až potom si vybrať z ktoreho chcem volať
|
| |
Re: 150 EUR
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
28.2.2013 18:01
Taketo tu uz bolo pred vyse 10-timi rokmi, ked sa este dali klonovat simky.
V jednej bolo 3,5,10 kopii simiek. 10 simkova sa tusim volala gold.
Pri zapnuti telefonu sa zobrazila vyzva, ktoru kartu pouzit. Jedina nevyhoda bola, ze na vsetkych sa nedalo byt sucasne.
|
| |
.....
Od: _W_
|
Pridané:
28.2.2013 9:20
How unexpected
|
| |
Idiocracy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.2.2013 9:26
kks to uz je jak z filmu Idiocracy.
1. pri "získate až 150 eur a nemusíte sa ani viazať" ma orange 100% pravdu, nezavadzaju a je len na klientovi, ci vyuzije maximalnu ciastku - preto je tam slovo "az"
2. pri viazanosti 24 mesiacov a 5€ bonuse mesacne ale objektivne nieje mozne ziskat 150€, lebo 24*5 je len 120. V tomto pripade ma pravdu AK RPR. Ale tam je jednoducha pomoc, tak daju mesacne 6,25 a bude.
3. ludia co skocia na akukolvek kktinu a vobec si neoveria podrobnosti by nemali mat obciansky a volebne pravo. Najma v takychto primitivnych veciach, kde staci matematika 1. stupna ZS
|
| |
Re: Idiocracy
Od: Hmm
|
Pridané:
28.2.2013 9:39
Ciastocne s tebou suhlasim, lebo mas pravdu v tom, ze ludia nemozu verit vsetkemu a dufat , ze kazdi im chce len dobre ale pouzivat aj vlastnu hlavu. Zial, co v dnesnom svete neni vobec podporave a skor verime tomu co uvidime v telke. Ale zase , ked vidime reklamu, tak sa mi to nechce este preratava v hlave, ci to ozaj myslia tak ako myslia ;)
|
| |
Re: Idiocracy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.2.2013 9:48
reklama dnes nesluzi na to, na co bola povodne vymyslena - predstavit vyrobok a jeho prednosti. Dnes mas reklamy typu tancujuci kkti v kancli a ma ta to presvedcit aby si kupil surfacePRO :) Ludia ako ty, ktorym sa "nechce" rozmyslat si potom podla reklamy kupuju Calgon do pracky, yebu to tam pri kazdom prani a vobec nemyslia na to, ze za lowa co minies mozes kupit 2 nove pracky ;) A presne takych ludi dnesna konzumna spolocnost a tvorcovia reklam potrebuju. Presne stym pocital orange, ze uvidis 150€ a hned si pojdes knim preniest cislo. Ale to nieje tym, ze ludia su blbi, ale "nechce sa im preratavat v hlave". Tak platte, tak vam treba.
|
| |
Re: Idiocracy
Od: bolodej
|
Pridané:
28.2.2013 9:58
tak to si doebal
ale pobavilo
http://dopice.sk/5dc
|
| |
Re: Idiocracy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.2.2013 10:02
kks, ale uces nemas bohvie aky :)
|
| |
Re: Idiocracy
Od: bolodej
|
Pridané:
28.2.2013 12:27
http://dopice.sk/5dh
|
| |
Re: Idiocracy
Od: ...
|
Pridané:
28.2.2013 14:42
Aach, Schlitze, to bol chlapik! To je z filmu Freaks (v preklade Obludy) z roku 1932, na tom ako film konci niekomu moze az rozum postavat, ale inak je to pekny pribeh, aj ked nie vhodny pre kazdeho..
|
| |
Re: Idiocracy
Od: Unexist
|
Pridané:
1.3.2013 14:27
reklama znamena opatovne klamanie.. RE-KLAMa
|
| |
Re: Idiocracy
Od: mmH
|
Pridané:
28.2.2013 12:27
*kazdy
|
| |
Re: Idiocracy
Od: MvD
|
Pridané:
28.2.2013 9:54
Orange z toho zije roky, ze zavadza zakaznikov a v podstate je to ten najlepsi business plan, pretoze na nicom sa neda zarobit tak, ako na ludskej hluposti.
To dokedy nam tu budu urady a kadejake mimovladne organizacie branit vsetkych blbcov a asocialov ?
Kto je tak retardovany, ze ani nevidi, ze ho touto primitivnou a otravnou reklamou chcu oj**at, nemal by byt ani len svojpravny.
To kam spejeme, ked nam tu zasadaju rady, ktore riesia, ci sa v nejakej reklame klame ? Nech mi ta rada ukaze jednu pravdivu reklamu. Urcite to bude ta s tym buzerantom, ktory dookola opakuje "mobil necvakam" ...
|
| |
Re: Idiocracy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.2.2013 10:01
ale ved to je jednoduche, ak je tvoja reklama preukazatelne zavadzajuca, tak ti dame zakaz vysielat akekolvek reklamy na mesiac, dva, tri...hocikolko a bude. Ale zaplatit by si ich musel v priemernom objeme ako si mal 2 roky dozadu, aby sme zas netrestali media.
|
| |
Re: Idiocracy
Od: Vortex of Vengeance
|
Pridané:
1.3.2013 14:33
Mas pravdu, lenze strata svojpravnosti znamena aj stratu volebneho prava. A to by mafiani ako Fico, Dzurinda... nechce sa mi menovat celu zlodejsku garnituru od roku 1989] nikdy nedopustili. Ved kto by im potom daval hlasy vo volbach,ak by nemali podporu hlupakov?
|
| |
Re: Idiocracy
Od: chocholusik2
|
Pridané:
28.2.2013 10:17
Preto pri kazdej hypersuper vyhode od akehokolvek operatora predpokladam ze v skutocnosti to tak nie je. Vacsinou po overeni konstatujem ze som sa nemylil.
Pravidla:
1. Ziadny operator ti nic zadarmo neda (obcas sa najdu vynimky).
2. Kazda supervyhodna akcia v skutocnosti znamena to, ze mas platit viac (v najlepsom pripade rovnako) za sluzby ktore vlastne nechces.
3. Kazda zmluva je postavena tak aby si obcas zaplatil aj za nieco co si realne nevyuzil.
|
| |
Re: Idiocracy
Od: tututuut
|
Pridané:
28.2.2013 17:29
lild robi nieco podobne, kazdy tyzden je zamerany na nieco napr auto, domacnost, sport a predavaju take veci ktore by si inac nekupil ale si povies ach to je dobra vec ale realne to pouzijes 2-3x
|
| |
Re: Idiocracy
Od: ertzuio
|
Pridané:
28.2.2013 11:13
no take jendoznacne to teda vobec nie je... slovne spojenie "ziskate az 150€" sa sice da chapat 0 az 150€, ale rovnako tak moze znamenat AZ 150€ (akoze AZ tak vela)... ak sa nemylim, tak v pripade nejasnosti sa priklana na stranu toho, kto dohodu nenavrhoval (teda zakaznik)
to ale nic nemeni na fakte ze sa na kadejake **** nenecham nachytat a defaultne vychadzam z toho, ze sa ma dakto snazi ojebabrat..
|
| |
Re: Idiocracy
Od: MuadDib
|
Pridané:
4.3.2013 22:24
Tu Orange, samozrejme, nemá pravdu, lebo síce sľubuje vraj „až“ 150 €, avšak to zároveň sľubuje „bez viazanosti“, čo však nie je možné. Orange teda klame (alebo prinajlepšom zavádza), ak tvrdí, že za **prenesenie čísla** môžeš získať [čokoľvek] bez viazanosti, pretože nutnou podmienkou na to, aby si od neho niečo získal, je to, že sa mu upíšeš („uviažeš“).
Mne je jedno, čo všetko by si pod tou „viazanosťou“ mohol Orange vyložiť – tak ako to je, je to lož, alebo aspoň zavádzanie.
Keby sme takto do krajnosti obhajovali Orange, potom by sme mohli povedať, že keby vám sľúbil nejaký dlhopis na 150 € splatný o 100 rokov, je to vlastne to isté, ako keby vám dal 150 € v hotovosti.
Bez viazanosti od nich skrátka nedostaneš ani cent.
|
| |
Re: Idiocracy
Od: MuadDi
|
Pridané:
4.3.2013 22:26
Dobrou skúškou, či je reklama zavádzajúca, alebo nie, je to, ako by si to vyložil priemerne znalý a rozumný človek a čo by si pred tým predstavil. V praxi by to potom malo vyzerať tak, že by mali mať odvahu tie svoje tvrdenia napísať natvrdo do zmluvy. Všetko, čo by si netrúfli napísať natvrdo do zmluvy, ktorú by vykladal súd, by malo byť považované prinajmenšom za zavádzajúce.
Naozaj, treba si to tvrdo vynucovať, pretože to, čo tu robia títo (reklamní) kapitalisti, je niečo podobné, ako keby nám tu „slobodne“ zasierali chodník. Hovno tu, hovno tam... a apologetický postoj, ktorý máš ty, je vlastne taký, že tí, ktorí sa nedokážu tým kôpkam hovien obratne vyhýbať, sú idioti. A namiesto toho, aby si sa rozhorčoval nad tými, ktorí serú na chodník, nadávaš tým, ktorí sa tým hovnám nedokážu vždy vyhnúť, že sú to kripli (alebo idioti), ktorí by nemali vychádzať na ulicu!
|
| |
Re: Idiocracy
Od: MuadDib
|
Pridané:
4.3.2013 22:28
No a čo keby sme prijali takú „prevratnú“ myšlienku, že im jednoducho zakážeme srať na chodník pod hrozbou vysokých pokút a ďalších prísnych trestov? (Čo keby sme prijali takú „prevratnú“ myšlienku, že prednosť má mať priama chôdza, a nie sranie na chodník?)
Podľa mňa je tu ľahká pomoc: stačí nestáť na strane sráčov na chodník – a vedľajším účinkom bude to, že chodníky budú čisté a budú slúžiť tak, ako si to predstavuje väčšina (aspoň dúfam), a nie ako si to predstavuje „menšina podnikavých sráčov na chodník“, ktorí súťažia v tom, kto naň vytvorí najdlhšie hovno (ktorému sa nebude dať vyhnúť).
No možnože som len ovplyvnený „starou školou“ – socializmom – keď ešte chodníky boli čisté a ľudia to považovali za normálne a masochisticky neobhajovali „demokratické právo“ srať na chodník.
|
| |
Prečo Orange klame
Od: MuadDib
|
Pridané:
4.3.2013 22:40
Ešte by som inak a stručnejšie zhrnul, prečo Orange klame (alebo aspoň zavádza) – podľa Tvojej logiky:
Orange (v tej reklame) sľubuje „až 150 €“ za **prenesenie** čísla, ale tých 150 € je VIAZANÝCH na zotrvanie v Orangi.
Čiže akokoľvek to zoberieš, nie je to **bez viazanosti** – ktorá by teda mala byť rovnako voľnomyšlienkársky (frivolne) vykladaná, ako si oni vykladajú to svoje „až 150 €“.
Pretože: ak by som prišiel do Orangu a žiadal tých 150 €, tak mi to (spolu s prenesením čísla) nedajú bez nejakej viazanosti – a veruže nie len tak hocijakej, ale rovno 30-mesačnej (napríklad).
je to skrátka niečo podobné, ako keby robili reklamu na to, že predávajú telefón za 1 €, ale priamo na mieste by Ti povedali, že to len v prípade, že im upíšeš svoju dušu, 2 roky im budeš chodiť na panské, alebo si kúpiš plyšový prívesok za 2000 €...
|
| |
bonus
Od: fero5
|
Pridané:
28.2.2013 9:59
tych 150 je mozne ziskat aj jednorazovo a hned formou zlavy na telefon
nemyslim ze v tomto pripade orange niekoho zavadza
staci si vybrat, bud 150e dole z ceny telefonu alebo mesacne 5e dole z faktury, vyuzil som druhu moznost, a mam to bez viazanosti, ak chcem vycerpam plnu zlavu, ak koncom roka bude iny operator ponukat 500e tak kludne zmenim :)
jedine co ma trochu zarazilo, ale ved to by nebol orange, je to, ze posielaju dve faktury, jednu riadnu a druha je dobropis na 5e. Nieco na sposob "setrime" lesy a tonery a nervy zakaznikov...
|
| |
Re: bonus
Od: sdfgh
|
Pridané:
28.2.2013 11:19
cize aby som to zhrnul, ked chcem byt u orange a chcem co najvyhodnejsie novy mobil tak sa mi najviac oplati ist do O2 vybavit si simku, preniest ju do orange a dostat 150€ zlavu na mobil? hhhh
|
| |
Re: bonus
Od: šmelinár
|
Pridané:
28.2.2013 15:33
zdanlivo to vyzerá, že je to tak, ale ber do úvahy, že ak berieš v Orange telefón, tak máš cca o 5€ drahší mesačný paušál... Takže ak Ti dajú 150€ jednorazovo, vrátiš im to za 15 mesiacov. Nakoľko by si mal ale dvojročnú viazanosť (lebo si bral telefón), tak platíš o 5€ mesačne ale ja zvyšných 9 mesiacov, čiže to v konečnom dôsledku preplatíš o 45€, čo sú akoby úroky 7,2% ročne za to, že Ti "požičali" 150€ na telefón.
Ak telefón nezoberieš, máš mesačný paušál lacnejší a nemáš ani viazanosť.
Už len operátori by boli ovce a dávali niečo "zadarmo" :-D
Dokonca až tak, že by na konci roka nevyšlo managmentu operátora na vianočné darčeky...
Neviem, kto na SK ešte spí a nezbadal, že tu máme už 24 rokov kapitalizmus...
|
| |
Re: bonus
Od: MuadDib
|
Pridané:
4.3.2013 22:45
Ak nezavádza, tak rovno klame, pretože zároveň tvrdí, že je to [vraj možné] BEZ VIAZANOSTI.
Čo však nie je pravda – a podľa mňa by to v tomto prípade nebolo zavádzanie, ale rovno lož!!
|
| |
Však ako inak...
Od reg.: Milosx
|
Pridané:
28.2.2013 10:22
Nič novéé na svete,
dááme si repete..
|
| |
Otravny su
Od: nezakaznik
|
Pridané:
28.2.2013 10:28
Keby to bolo len v TV tak mi to nevadi, aj tak to pozeram minimalne. Problem je, ze mi uz 3 krat volal ten ich robot aby som si k nim preniesol cislo. Nechapem odkial na mna vobec maju kontakt. V zivote som s orangeom nic nemal.
|
| |
Re: Otravny su
Od: Neviem
|
Pridané:
28.2.2013 10:37
Ha ha, toto bolo vtipné.
Kamarát mal takú príhodu. Zle naťukal číslo a dovolal sa nejakému magorovi. Ten začal naňho vrieskať, že odkiaľ má jeho utajené číslo. Volal mu ešte asi trikrát a vyhrážal sa mu, že neviem čo ak to číslo zverejní.
Vieš odkiaľ má robot číslo? Z množiny 9-miestnych prirodzených čísel začínajúcich na predvoľbu iných operátorov ako orange.
|
| |
Re: Otravny su
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.2.2013 10:44
hmm... ja mam orange cislo, ale uz 4 roky O2... kopec ludi ma neorange cislo, ale ma orange. Bolo by celkom neefektivne volat na nahodne cisla, takze musia byt databazy ludi, kam volat. Ci?
|
| |
Re: Otravny su
Od: Neviem
|
Pridané:
28.2.2013 11:03
No dobre, tak ešte raz: ... Z množiny 9-miestnych prirodzených čísel začínajúcich na akúkoľvek existujúcu predvoľbu, okrem čísel, ktoré má orange vo vlastnej databáze zákazníkov.
|
| |
Re: Otravny su
Od: jvn
|
Pridané:
28.2.2013 11:04
Orange ma databazu svojich zakaznikov, takze kludne moze automat vytacat nahodne cisla mimo tejto mnoziny :)
Dalsia databaza moze byt tvorena cislami volajucich. Tak ako na internete ma kazdy zakaznik/isp svoje IP adresy a tie je vidiet pri pripojeni hocikde. Tak aj cisla moze operator zbierat z uskutocnenych hovorov. Takze pravdepodobne obvolavaju tych, ktori volali do ich siete od ineho operatora.
|
| |
Re: Otravny su
Od: mememe
|
Pridané:
28.2.2013 17:17
v podstate je jedno odkial tie cisla maju parchanti, ale ked uz som aj tetuske povedal ze u sucanseho operatora som spokojny a NEMIENIM ani uvazovat o zmene, tak na kieho peruna ma ten ich automat stale vytaca?
Nevedia ze ma tym iba naseru a potom budem na nich uz uplne alergicky? Co je toto za PR? Neuvedomuju si nasledky?
|
| |
Re: Otravny su
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.2.2013 18:24
lebo tetuske je jedno ci ta nasere, ona je velmi malo platena za kusy ktore vytoci (cim viac, tym menej malo bude vyplata)a o trochu lepsie platena za kusy co ziska. Na tetusky sa nehnevaj, hnevaj sa na system akym ziskavaju ovce do kosiara. A ze to funguje vidis na tom, ze stale vyvolavaju.
Mne minule zvoni telefon... Dooobry deeen, mame pre vaaas neodolatelnuuuuuuuu ponu.. tak rychlo to vravel, ze som ani cervene tlacitko nestihol stlacat :)
|
| |
Re: Otravny su
Od: joebuggy
|
Pridané:
28.2.2013 11:05
Vytvoria vygenerovanu databazu čisiel, odrataju z nej císla ktoré k ním prešli z iných operátorov - tie určite poznajú ked su uz pod tým konkrétným operátorom.
|
| |
Re: Otravny su
Od: migg
|
Pridané:
28.2.2013 11:08
Este si nemal telefonat, ze si vyhral hrnce? Alebo ze mas odpovedat na prieskum?
Staci raz na nejaky prieskum odpovedat, kde sa medzi recou opytaju kolko mas rokov, kolko zarabas, aj ked sa prieskum tyka zdravej vyzivy a hned si v databaze, ktora sa este X krat preda dalej. Dokonca aj nemenovana banka ma v zmluve zavedene, ze moze udaje poskytnut 3-tej osobe... a potom su telefonaty od neznamych firiem, ktore ti blahozelaju k narodeninam...
|
| |
150-eurovom bonuse
Od: KUK0
|
Pridané:
28.2.2013 12:00
Netreba žiadne bonusy,stačí znížiť cenu paušálov a zákazníkov budú mať dosť.Len by nemohli mať dohody o cenách za služby .
|
| |
huhuhuhu
Od: fsdoijfosifj
|
Pridané:
1.3.2013 4:27
inak vsetkym tu pritomnym vychodniarom sa inak reklama paci vsak ?
ok, stale je 100krat lepsia jak reklama Telecomu, ale ajtak je particka "zabavna" relacia na urovni skolky a vychodniarov
|
| |
Re: huhuhuhu
Od: ekdfsoinfdsjfndsf
|
Pridané:
1.3.2013 8:59
Jedina reklama v telke, ktora sa mi pacila napadom aj ako celok bola ta na koka kolu. Ked tipek vhodil mincu do automatu a to zaplo taky minisvet dnuka v automate.
|
| |
Re: huhuhuhu
Od: Rubick
|
Pridané:
1.3.2013 10:48
lebo to nieje slovenská reklama
|
| |
Re: huhuhuhu
Od: MuadDib
|
Pridané:
4.3.2013 20:54
Mne sa viac páčila reklama na kofolu...
|
| |
Re: huhuhuhu
Od: KUK0
|
Pridané:
1.3.2013 12:01
Ta ne vychodnáre.
Ta šumná
|
| |
Re: huhuhuhu
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
1.3.2013 20:24
ty si vezmi kebab do ruky a hybaj makat do VW...inak nebude na nove gate z Polusu
|
| |
získate až 150 eur a nemusíte sa ani viazať
Od: Miiicho
|
Pridané:
1.3.2013 10:21
No samozrejme ze sa nemusite viazat. *My* vas zaviazeme :))
To mi pripomina podobny ich slogan, ze nemusite sa obmedzovat v internete. Potom z malych pismeniek vyplynie, ze "My vas obmedzime".
Pekne, len tak dalej. Ja im uz davno neverim ani slovo.
|
| |
orange je blbost
Od reg.: jonatan666
|
Pridané:
2.3.2013 9:57
mam o2 dobijem za 10€ mesacne prevolam cca 150minut a surfujem po internete na aktivaciu 100min v o2 sieti dam 3€ na internet len ked mi treba na den 0.5€(za 400mb/den) co je asi tak 8x do mesiaca to je 4€ a staci mi to... naco riesit trapny orange alebo telecom ludia su pri nich len preto, ze nevedia co ponuka o2 a je sice pravda ze u telecomu su niektore vernosne vyhody lepsie ako v o2 ale pre zakaznikov ktory su u nich uz 2 roky a konci im viazanost tak len tym ponukaju :-D
|
| |
opcovanie s cigankami
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
2.3.2013 13:24
ja nevim, ze tod niektori komentatori tod za normalne povazuju mixovanie s cigankami, veru, pre mna je to rovnako zvrhle, ako ti cierne psy s bielyma obojkami ve vatikane tam do malych ciganov jebu, alebo volaky holandanie do malych deti.
sa cudujem, ze ludie na jednej strane vidia pedofiliu ako nieco zvrhle, ale na druhej strane na cigankach nic zvrhle nevidia. to je pokrytectvo
|
| |
v hummennom by asi aj simpanzy jebali
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
2.3.2013 13:26
tak ked tam ciganky jebu, tak mozno by aj zvierata, ako kozy, simpanzy a mozno aj slony jebali. veru niektore tie ciganky aj vyzeraju skor na slona ako na kravu.
|