| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
kvety dosli
Od reg.: marha
|
Pridané:
19.3.2013 10:37
posielam mechanizmus
|
| |
Meno musí mať dĺžku
Od: Neviem
|
Pridané:
19.3.2013 10:39
...inštalácia SP1 vykoná na počítačoch s povolenými automatickými aktualizáciami automaticky...
No chvalabohu, konečne raz niekto aj niečo garantuje.
|
| |
SP1...
Od reg.: Steve Jobs
|
Pridané:
19.3.2013 10:39
Super po jeho nainstalovaní určite zasa stúpne spotreba RAM o 50% a rychlost systemu zase klesne o 50%... Budú k tomu dávať zadarmo aj RAMky a rýchlejšie procesory?
|
| |
Re: SP1...
Od: anoanonanon
|
Pridané:
19.3.2013 10:43
brag brag brag brag brag, spravas sa ako primadona
|
| |
Re: SP1...
Od: Hmm
|
Pridané:
19.3.2013 10:59
Kto má zapnuté automatické aktualizácie mínus , kto nemá plus. Kto vypína automatické aktualizácie medzi prvými úkonmi pri inštalovaní windows plus :)
|
| |
Re: SP1...
Od: asdfasdfasdf
|
Pridané:
19.3.2013 11:05
co sme na fakbuku?
|
| |
Re: SP1...
Od: mee
|
Pridané:
19.3.2013 11:10
počet plus je priamo úmerný počtu aktuálne zneužívaných bezpečnostných dier
|
| |
Re: SP1...
Od: Alino
|
Pridané:
19.3.2013 11:14
ja rad zneuzivam diery
if you know what i mean...
|
| |
Re: SP1...
Od: Onila
|
Pridané:
19.3.2013 12:33
Will you be surprised when the holes will start to abuse you ?
Ak vies co myslim.
|
| |
Re: SP1...
Od: tadatada tadadaadadaaaada
|
Pridané:
19.3.2013 12:54
http://youtu.be/t6WlkcGtuDI
|
| |
Re: SP1...
Od: fdsir
|
Pridané:
19.3.2013 15:35
Netusim co myslis.
|
| |
Re: SP1...
Od: Cudo
|
Pridané:
19.3.2013 20:41
Neviem z akého jeb..tého dôvodu by som mal mať vypnuté aktualizácie???
|
| |
Re: SP1...
Od: Alino
|
Pridané:
20.3.2013 9:12
1. system admin ktory skuma vsetko co sa instaluje do systemu, zbytocne updaty neinstaluje. Popripade distribuuje na viacero PC patche sam, podla firemnej politiky, napriklad cez SCCM.
2. cracknuty windows
|
| |
Re: SP1...
Od: Houston
|
Pridané:
20.3.2013 9:36
Alebo WSUS?
|
| |
Re: SP1...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.3.2013 11:18
auto aktualizacie sa vypinaju ako druhe, hned po UAC.
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 11:20
Blazon? Aktualizacie nie su len o bezpecnosti, ale aj o funkcnosti, dost casto sa stava, ze napr. najnovsie ovladace na neaktualizovanom OS nefunguju korektne atd.. Ty budes nejaka warez socka s ubohym zelezom.
|
| |
Re: SP1...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.3.2013 11:25
ty budes z fachu.. vies ze sa aktualizacie daju robit aj manualne a potom nemusis kazdy druhy den pri vypinani pc cakat na "nevypinajte pocitac prebieha aktualizacia" ? Auto aktualizacie asa vypinaju ako druhe po uac, a s najnovsimi drivermi nemaju vacsinou nic spolocne ;)
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 11:28
Sam mam nastavenu len kontrolu aktualizacii a download a install uz vyberam a povolujem, ale Ty si to napisal tak, ze vyslovene neaktualizujes a neaktualizuje len blazon alebo warez socka, kera ma strach, ze jej ten uwarezeny Win aktualizacie bloknu.
|
| |
Summary article exposes the indeniable information regarding gucci and also the way it could may affect users.
Od: Emagiopepeams
|
Pridané:
22.4.2013 20:55
http://www.adidasjashoes.com/ http://www.adidasjpshoes.com/ http://www.adidasjashoe.com/ http://www.nikeshoeja.com/ http://www.nikejashoes.com/ http://www.nikeshoesja.com/
|
| |
Get This Scoop Around mulberry bags Before You Are Too Late
Od: hekvvddtest
|
Pridané:
4.5.2013 0:33
However, the models in the stores might seem limited. <a href=http://www.gonikeairmax90.co.uk/>nike air max 95</a>
<a href=http://nikeairmax2013.topvipshoes.co.uk/>nike air max 2013</a> Guys do certainly not carry considerable purses for you to maintain all their plastic-type income.
|
| |
Rumours, Manipulating And mulberry bags
Od: hekvvddtest
|
Pridané:
4.5.2013 21:37
about-to-strike Angry Birds phenomenon is an indicator of how the Indian retail market has warmed up to the concept of licensing, which is commonplace in the West. <a href=http://nikeairmax90.topvipshoes.co.uk/>nike air max 90</a>
<a href=http://airmax.topvipshoes.co.uk/>nike air max sale</a> advent of Android and iPhones having Angry Birds games has helped expand the reach of this franchise.
|
| |
Re: SP1...
Od reg.: viperman
|
Pridané:
19.3.2013 11:57
pocitac dnes niekto aj vypina? ja pouzivam uz iba sleeep
|
| |
Re: SP1...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.3.2013 12:02
95% pocitacov sa podla mna vypina. O hibernacii vedia len zbehlejsi ludia a o uspati nikto, len zaklapnu book a uz nehuci. Ze to nieje vypnutie nevedia, ale paci sa im ze otvoria a uz ide :)
|
| |
Re: SP1...
Od: trolololol
|
Pridané:
19.3.2013 20:40
Ja mam stolny pocitac, nie notebook. Kde ho zaklapnem? :)
|
| |
Re: SP1...
Od: Bozzz
|
Pridané:
19.3.2013 22:20
ja tiez pouzivam uz iba sleeeep
if you know what i mean...
|
| |
Re: SP1...
Od: Hmm
|
Pridané:
19.3.2013 12:24
Fakbuk nepouzivam... Runner .. každý si dávame peniaze do čoho uznáme za vhodné:)) Ale skutocne socky su tie , ktoré povazuju tych co nedavajú peniaze do vykonnych pc, zbytocnych imidžových telefonikov a podobne za socky...
si odhaleny decko
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 12:29
Bez penez do hospody nelez. Ak nato nemas, tak pouzivaj linux. Vyhovarat sa za zlodejinu tym, ze nechces zbytocne minat je trapne. Warezia len deti a socky. Nemas co kradnut, tym to konci. Lenze to primitiv nepochopi, to je o mysleni. Ak si myslis, ze je ak mas tu moznost nieco lahko ukradnut tak kradnut mozes tak si magor.
|
| |
Re: SP1...
Od: linoloeum
|
Pridané:
19.3.2013 13:38
Jáááj, zase niekto dostal k maturitám noťas s predinštalovanou osmičkou a teraz tu robí machra o analyzovaní sociálnych vrstiev spoločnosti vo vzťahu k používaniu warezu..
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 14:25
Jaaaj, typicky slovak, co mozes to si ukradnes a naco platit, ked sa da stiahnut a este si to ospravedlnim tym, ze MS su tiez len kurvy, ktore ojebavaju tak mozem aj ja:DDD
No a potom to na Slovensku vyzera tak ako vyzera, ojebavanie sa stava spolocensky akceptovatelne. Hnus, odpad, sockaren, humus. V stredoveku sa za kradnutie sekali ruky, keby to platilo dnes tak je cele Slovensko bez ruk:DDD
|
| |
Re: SP1...
Od: dasfsdfeawrwee
|
Pridané:
19.3.2013 15:57
si sprosty, ze uz viac ani nejde to. A presne taki ludia ako ty si kupuju OS. Ja si ho cracknem cez SLIC, usetrim stovky EUR a smejem sa na tebe, ze ty to nedokazes a ospravedlnujes sa kokotskym moralizovanim.
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 16:12
Si frajer no, co Ti poviem:D Nemusis to robit rucne cez SLIC, to iste Ti urobi loader od DAZu, ktory pracuje na tom istom principe. Mam kamaratov z celeho sveta, robime vyvoj od digital life po xda, ale principy si drzime. Keby nie nas tak aj warezacke socky si mozu vycmulat svoj bambus. Ale princip je princip kamarat:D
|
| |
Re: SP1...
Od: kravske_lajno
|
Pridané:
19.3.2013 22:09
...nehraj na FB hry, nebudeš potrebovať toľko kamarátov z celého sveta...
|
| |
Re: SP1...
Od: ddds
|
Pridané:
20.3.2013 9:16
Runner ma uplnu pravdu
|
| |
Re: SP1...
Od: Hmm
|
Pridané:
19.3.2013 13:51
Hmm o žiadnej zlodejine ani o tom, že nemám peniaze som nehovoril :) Posilňovať si ego na tom,že sú warezáci socky a ty si ten správny je smiešne a vôbec sa tým zaoberať. Aspoň ale upevňuješ spotrebného ducha:). Tento systém je postavený celý na kradnutí, či už legalizované či nelegalizované to je jedno...
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 15:16
Pozri sa na staty ako Svedsko, Svajciarsko atd.. Myslis, ze preco su na tom tak dobre? Vsetko je len v ludoch. Ide o principy o nic ine. Pochopim warez pri detoch, mozno aj pri tych sockach, ktore setria na nove PC a platit za software nechcu, lebo nie su na tom az tak dobre. Ale akceptovat toto spravanie nema zmysel, spolocnost tym moralne klesa.
Na druhej strane tvrdy postoj k warezu podpori open-source riesenia, keby nie warez tak aj open-source je na tom uplne inak.
Je to o sirsich suvislostiach, ten kto chape chape, ten kto nechape nechape. Ja by som za warez sekal ruky a kopal do hlavy, bodka. A nie len za warez, ale aj za nevydavanie blockov, za ojebavanie na daniach, za zneuzivanie dotacii a tak dalej.. Kym si toto ludia neuvedomia, dobre nebude..
|
| |
Re: SP1...
Od: sadfsdfasdfwererer
|
Pridané:
19.3.2013 15:58
wake up and kill yourself!!!
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 16:26
du ju lajk aesho:l? coklid tajm madrfakr?
|
| |
Re: SP1...
Od: hahahahahah
|
Pridané:
19.3.2013 18:10
chod von sa ochladit lebo si sa pripliekol svedsko=thepirtaebay, a cez svajciarsko sa legalizuju ukradnute obrazy
|
| |
Re: SP1...
Od: otazka
|
Pridané:
19.3.2013 20:46
Naco sa vobec bavis s kokotom?
|
| |
Summary review will show the unignorable details of gucci and in what way it may harm customers.
Od: Emagiopepeams
|
Pridané:
22.4.2013 21:16
http://www.adidasjashoes.com/ http://www.adidasjpshoes.com/ http://www.adidasjashoe.com/ http://www.nikeshoeja.com/ http://www.nikejashoes.com/ http://www.nikeshoesja.com/
|
| |
Gossip, Untruths Or mulberry bags
Od: hekvvddtest
|
Pridané:
5.5.2013 0:22
About 9,000 pairs are on sale from 40 to 70 percent off, including some for juniors and women. <a href=http://airmax1.topvipshoes.co.uk/>air max 1</a>
<a href=http://www.bymulberrysale.co.uk/>mulberry bags sale</a> Dave's Furniture World (6315 Penn Av.
|
| |
Re: SP1...
Od: deed
|
Pridané:
19.3.2013 14:24
skor by som povedal , ze ti su mudrejsi narozdiel od teba, . stalesa tu porovnava fyzicky nieco vlastnit a nefyzciky. za zelezpo uz som zaplatil a z windows mam platit? ak bdue trvalou sucastou pocitaca , prosim. ale pokial nie rad sa hram s windowsami. nik ma neprinuti si to kupit.
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 14:29
Ja by som sa hanbil sam pred sebou, keby som kradol. Je to aj o vychove, ked pochadzat so socialne primitivnejsieho prostredia tak vnimas zlodejinu ako prirodzenu vec.
|
| |
Re: SP1...
Od: Neviem
|
Pridané:
19.3.2013 15:37
Chalan, ak si ty myslíš, že nepochádzaš zo sociálne primitívneho prostredia, tak to by som rád videl takého, čo podľa teba z neho pochádza. Tie tvoje príspevky o kopaní do hlavy sú bezkonkurenčne asi najhlbší spodok.
Jediný dôvod, prečo sa tu s tebou (na tebe) niekto baví je že všetci si myslia, že si decko čo nie je v škole, lebo je PN.
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 15:56
Dost ludi je na tom uboho a teraz nemyslim len materialne (aj ked to vacsinou ide ruka v ruke). Sam si toho dokazom, ked nedokazes pochopit realitu. "kopanie do hlavy" je samozrejme metaforicke, ale pri Tebe by som nemal asi problem ani naostro:D
Nemam rad socky, nemam rad zlodejov a ojebavakov, nemakacenkov a spodinu, ktora namiesto toho, aby zila, robila, bola prinosna tak kradne, zneuziva a ojebava. Ak toto nechapes tak Ta skutocne lutujem.
|
| |
Re: SP1...
Od: ahahahahhaha
|
Pridané:
19.3.2013 16:00
daj sem prosim ta link na tvoj fasbuk profil, nech sa mozme vsetci zasmiat.
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 16:05
Ak chces, mozme sa po piatej stretnut a ja Ti to vysvetlim.
|
| |
Re: SP1...
Od: tupelo
|
Pridané:
19.3.2013 16:10
:D
si ukazkovy stupidus, kt. ma potrebu neustale presvedcovat vsetkych ostatnych o svojej pravde. Prosim ta pis dalej, neuveritelne sa na tebe zabava ohromne mnozstvo ludi.
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 16:28
Jebe Ti? Ake mnozstvo ludi? Aktualne si tu Ty a ja, kokotko!
|
| |
Re: SP1...
Od: ahahahahhaha
|
Pridané:
19.3.2013 16:14
ok, rozbijem ti hlavu krabicovym windowsom. Vyber si, aku ediciu chces.
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 18:23
vsetci ste socky ja som king lebo mam original win , kupil mi ho moj priatel.
|
| |
Re: SP1...
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.3.2013 20:38
vam tu vsetkym jebe...jeden je socka lebo warezi a odmieta pripustit, ze vobec nieco, ako odmena za energiu vlozenu do vyvoja je opodstatnene, druhy je socka, lebo odmieta warezit a tvrdi ze odmena za energiu vlozenu do vyvoja je nepopieratela a vsetci su socky, lebo maju, alebo lebo nemaju peniaze...
akoze tato diskusia je fakt uboha a to myslim obojstranne. hadate sa ako male deti, kto ho ma dlhsieho. ako 5 rocne decka pred vecierkou so snickerskou v ruke, kdezto jeden si mysli ze je frajer, lebo ju ukradol aj ked na nu ma a druhy, ze si ju kupil, aj ked to znamena ze mu neostane na slabikar do skoly...
|
| |
Re: SP1...
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
19.3.2013 22:56
Ty si taky nejaky malicky kokotik ?
|
| |
Re: SP1...
Od: lmao
|
Pridané:
19.3.2013 23:33
LOL! Kratke, mile a pritom vystizne, presne podla mojho gusta, sam by som to lepsie nenapisal. :-)
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 11:15
SP1 je suhrn aktualizacii, co ma spolocne s RAM a CPU? Alebo si warez socka, ktore ma aktualizacie zakazane?
|
| |
Re: SP1...
Od: Neviem
|
Pridané:
19.3.2013 11:25
Warez socka?
ČO TI J**E?
POZRI SA.
Pozri sa ty ****t. Pozri sa čo stáli tieto Win7 v Poluse.
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 11:31
Co stali? Kazdy jeden Windows som mal vzdy legalne, niektore v ramci OEM s novym notebookom, niektore som si kupil "krabicove" za peniaze, lebo robim. Keby si robil, nemusis kradnut. Lenze pre socku je jednoduchsie nieco stiahnut, vsak?
|
| |
Re: SP1...
Od: Neviem
|
Pridané:
19.3.2013 11:41
Chalan, sorry, už ťa nebudem urážať len ma už prosím ťa prestaň rozosmievať. Je dobre, že robíš a že si na svoj život hrdý.
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 11:53
Nezasam chudakov, ktori nemaju ani na OS, ked nemas na Windows, pouzivaj linux. Ale nestahuj ako posledny warez chudak. Je to zlodejina ako kazda ina a ja takych kopem do hlavy.
|
| |
Re: SP1...
Od: kbc
|
Pridané:
19.3.2013 12:37
no kedze si konkretny s riesenim tak bud laska a bud konkretny aj s cislami. kolko ze ludi si teda uz nakopal do hlavy? a nepouzivaj slovencinu, niekto ju tiez vymyslel takze je to zlodejina ako kazda ina :---DDDD
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 15:02
pozri sa ty K0k0t, toto som ja dokopal tohto warezaka, vedel som ze ma stiahnute widle
http://dopice.sk/5oS
|
| |
Re: SP1...
Od: hmm
|
Pridané:
19.3.2013 21:02
To bolo v cechach, videl som ta, tak to si bol ty ta socka v teplakoch a mikine co toho chudaka napadol a chcel okradnut o oblecenie na verejnosti? No pekne si sa vyznamenal, len co je pravda!
|
| |
Re: SP1...
Od: Solo Kamen
|
Pridané:
19.3.2013 14:09
Bez urážky, ale ty asi kopeš do hlavy vela ludí :)
|
| |
Re: SP1...
Od: renurrenur
|
Pridané:
19.3.2013 16:05
teba niekto kopol do hlavy hned po narodeni. Skoda, ze nie silnejsie.
|
| |
Re: SP1...
Od: Steve Flops
|
Pridané:
19.3.2013 17:09
tipnem si ..16 rokov a vyfantazirovany svet v hrsti? tiez si myslim ze ilegalne win su hlupy napad ale ty musis mat smutny zivot. A nie ze sa nahodou kopnes od nervov do hlavy.
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 17:16
Socka? Taki ako ti maju smutny zivot, lebo sa nevedia postarat ani sami o seba, lestis bambus po veceroch kokotko! Ziadna by takeho chudaka nechcela! Warezuj, kradni, lesti si kokot, to je Tvoj zivot! Povedz mame, nech Ti uvari kakao, aby si neskapal od hladu:DDD
|
| |
Re: SP1...
Od: hmm
|
Pridané:
19.3.2013 21:25
Ty si ako priklad z knizky o psychologii, popisovali sa tam rozne typy povah ludi z hladiska sebavedomia. Ty si zjavne pripad, ktory sam bol dlho luzer, nikdy nic nedokazal, potom prisiel zlom, nejaka malickost sa zadarila, najdenie si zamestnania. To by vysvetlovalo preco si tak vyzdvihol ze ty, narozdiel od sociek pracujes. Teraz cakas co, nejaku cenu za snahu? Kazdy sa musi niecim zivit, nikoho nezaujima ci mas pracu alebo nie, no ty si to predsa vyzdvihol ako keby to bolo nieco uzasne, neobycajne a nato aby si to dosiahol si musel vynalozit nadludsky vykon, tak to sa preber, mat pracu nie je nic neobycajne aj ked v dnesnej dobe najst si stalu pracu na slovensku zacina byt hotovy kumst. Nikto ta ale zato nepochvali, ak si pracu najdes, je to len tvoje vlastne plus, nic svetaborne, takze chvalit sa s tym ako to robis ty moze len nedavna socka ktora si mysli ze zhltla celu mudrost sveta ked sa zamestnala. Myslim, ze to na teba celkom sedi a nechcem vidiet tie velke slzy ked ta v skusobnej dobe vyrazia. :-)
|
| |
Re: SP1...
Od: socka
|
Pridané:
19.3.2013 21:28
Ale nebud smutny, ked ta vyrazia tak my ostatne socky ta zase privitame v klube a pozveme ta na drzkovu a dva rozky. :-)
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
20.3.2013 1:36
Po kokotkovi to nemam cas citat. To bude taky kokotko, ktory fici ba reklamach SLSP, jednoducho ofca, kera sa necha ojebavat..
|
| |
Re: SP1...
Od: socka
|
Pridané:
20.3.2013 1:59
Tak, necitaj, dobre robis, ani nechcem aby si to po mne cital, neopovaz sa a nepodvadzaj, ani jednym prizmurenym okom to nesmies citat cez prsty ked si budes kryt oci to nesmies citat mohol by si oslepnut, vypali ti to oci a piratske dvd s windowsom. :-)
|
| |
Re: SP1...
Od: segal
|
Pridané:
20.3.2013 22:24
Chlapec moj, ty si pekne vygumovany...
|
| |
Brief editorial uncovers the unignorable info regarding gucci plus the way it can certainly impact on anybody.
Od: Emagiopepeams
|
Pridané:
23.4.2013 1:47
http://www.adidasjashoes.com/ http://www.adidasjpshoes.com/ http://www.adidasjashoe.com/ http://www.nikeshoeja.com/ http://www.nikejashoes.com/ http://www.nikeshoesja.com/
|
| |
Re: SP1...
Od: nl12345
|
Pridané:
19.3.2013 15:23
ked mam aktualizacie zakazane, tak som warezak?
|
| |
Re: SP1...
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 15:28
Warezak alebo debil, z tych dvoch jedno. Aktualizacie nie su len o bezpecnosti, ale aj o funkcnosti, mnoho veci opravuju, mnoho novych ovladacov a programov funguje korektne len na aktualizovanom OS a to plati pre kazdy OS, ako Windows tak Linux tak OSX. Myslis, ze na aktualizaciach sa pracuje naco? Len tak z nudy a srandy?
|
| |
Re: SP1...
Od: Jeanledius
|
Pridané:
20.3.2013 8:07
Ty si riadny pako, ako tak citam... vo firemnom prostredi je nutne mat aktualizacie vypnute. kazda aktualizacia sa musi najskor otestovat, ci nebude nejakym sposobom ovplyvnovat firemny softver, pripadne ci sa nevyskytne nejaka chyba... obvinovat tych, co to maju vypnute zo sockarstva je dost ubohe...
Nie kazdy, kto ma vypnute aktualizacie, windowsy ukradol...
|
| |
Re: SP1...
Od: Steve Flops
|
Pridané:
19.3.2013 17:02
Steve, should i call you a whaambulance? here you go http://downloadmoreram.com/
|
| |
WTF???
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 11:14
"nanuti"? Odporucam si precitat oficialnu spravu, toto je clanok bulvarne podany. Okrem toho, ze niekto moze mat nastavenu automaticku kontrolu aktualizacii, ale bez naslednej instalacie, bude pri Systems Center Configuration Manager alebo WSUS Server stale moznost vyberu.
|
| |
Re: WTF???
Od: jpzefff
|
Pridané:
19.3.2013 11:15
ano ale ved stale to tam bdeus mat na vyber... a doteazr takto co viem nedavali SP na instalaciu cez win update..
|
| |
Re: WTF???
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 11:17
Nedavali pri Windows, ale napriklad pri Office bol SP1 normalne sucastou aktualizacii cez win update.
|
| |
sdfsdgsdgq
Od: jozejjjj
|
Pridané:
19.3.2013 11:14
co vsetko zahrna ten servis pack? win7 vraj oproti win8 nerozlisuje SSD a HDD a teda SSD moze rychlo znicit.. osetruje toto ten SP?
|
| |
Re: sdfsdgsdgq
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 11:32
Nie. Pri W7 si to musis potom manualne doladit aj ked je aktualizovany.
|
| |
Re: sdfsdgsdgq
Od: janino123
|
Pridané:
19.3.2013 11:56
nejaký hint, ako a kde?
|
| |
Re: sdfsdgsdgq
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 12:00
Google - windows 7 ssd optimalization
|
| |
Re: sdfsdgsdgq
Od: janino123
|
Pridané:
19.3.2013 12:05
nejaký konkrétny hint? Nie google štýlom pokus-omyl...
|
| |
Re: sdfsdgsdgq
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.3.2013 12:25
samozrejme...
Google -> windows 7 ssd optimalization -> klik na prvy link
|
| |
Win7 SP1 aktualizacie
Od: Sloniiik
|
Pridané:
19.3.2013 11:40
Poviem vam jednu prihodu...
Cez vikend som na 1 PC robil reinstal z WinXP na Win7 Pro. Prebehlo to uplne v poriadku. Vsetko sa nainstalovalo ako sa malo.
Potom som na 2. PC robil takisto reinstal Win7 Pro. Oba pripady format disku. Stiahol a nainstaloval mi asi 99% updatov. A za nic na svete nevie nainstalovat tie zvysne: IE10 (nech ma radost) a SP1. Vzdy, ked ich dam nainstalovat, tak si ich opatovne stahuje jak dem*ent a vzdy sa restartne, ze to treba dokoncit. A potom vsetko rollbackne, lebo nejaka chyba (pri SP1 "error_not_found" wft ?) a hotovo.
Hlavne, ze zrejme kvoli tomu neviem nainstalovat Office a Flight Simulator - dake xml kniznice mu vadia. Takze mozete mi nutit ten SP1 instalovat, ale nepojde to...
Zatial par rad na MS forach nem pomohlo. A to mam robit opat reinstal CISTEHO systemu ?
|
| |
Re: Win7 SP1 aktualizacie
Od: Runer
|
Pridané:
19.3.2013 12:03
Legal alebo Ti to rozhodil nejaky crack/aktivator? Dostatok miesta na disku? Instaloval si najskor SP1 alebo drivre?
|
| |
Re: Win7 SP1 aktualizacie
Od reg.: Prof. Ing. 3losh DrSc.
|
Pridané:
19.3.2013 13:00
Netusim co tam robil,vlastne ani som nemal pisat tento prispevok, kedze o tom nemam sajnu. Sakra keby som tak mohol vratit cas.
|
| |
Re: Win7 SP1 aktualizacie
Od: linoloeum
|
Pridané:
19.3.2013 13:44
To robilo niekedy aj mne a pomohlo inštalovať aktualizácie ručne po jednej... Išlo o 64 bitovú verziu.
|
| |
Re: Win7 SP1 aktualizacie
Od: Sloniik
|
Pridané:
19.3.2013 13:40
Bez aktivacie Win. Samozrejme, ze je dostatok miesta. A samozrejme, ze najskor drivere.
|
| |
Re: Win7 SP1 aktualizacie
Od: Bozzz
|
Pridané:
19.3.2013 22:24
robis nieco zle. prsote si nedodrzal spravny postup, ale staci ak si tie aktualizacie stiahnes rucne. Pozri cisla aktualizacii. Lebo neverim ze ti na cistu instalaciu neinstalne nejaku aktualizaciu, stretol som sa s kopou chyb pri autoupdate ale stale to bola banalita,ktorou sa dal problem vyriesit...skusaj pokus omyl... to pomaha vzdy
|
| |
Re: Win7 SP1 aktualizacie
Od: Sloniiik
|
Pridané:
20.3.2013 7:17
Ale prd robim zle. Vsetko ako sa ma robit. Vcera som spravil opat reinstal OS s tym, ze som nezaskrtol "automaticky zaregistrovat pri pripojeni na internet" a OPAT som nezadal product key. A windows si veselo taha vsetky updaty a SP1 je nainstalovany zrazu na prvy krat. Takze zle tu robi ista firma s inicialmi MS.
|
| |
Re: Win7 SP1 aktualizacie
Od: Houston
|
Pridané:
20.3.2013 10:01
Zle tu nerobi ziadna firma s inicialami MS.
To, ze v tvojom konkretnom pripade, na konkretnom zeleze ti nesiel nainstalovat SP1 asi nebude chyba MS. Pozrel si logy WU, CBS, DPX? Nasiel si tam aspon riadky s nejakou chybou?
BTW - Office nevyzaduje SP1. Office sa nainstaluje takmer na cokolvek. Ked uz pri instalacii Office chybali nejake subory co potrebuje na instalaciu, ako sa ti ma pre pana jana instalovat SP1, ktory prebehne polovicu systemu, ked tam mas neporiadok v suboroch / filesysteme?
|
| |
Re: Win7 SP1 aktualizacie
Od: Sloniiik
|
Pridané:
20.3.2013 10:48
Ty mas problem s chapanim textu? Jasne som pisal, ze to neslo, ked som mal zasrktnute "automaticke registrovanie blabla". Takze to vobec nieje problem HW. Aaaach boooze.
|
| |
Re: Win7 SP1 aktualizacie
Od reg.: Tomáš
|
Pridané:
19.3.2013 17:07
Čo keby si spravil takú fičúru v podobe stiahnutia si windows 7 inštalačky rovno zo SP a nemusel by si riešiť podobné hovadiny? ;)
|
| |
Re: Win7 SP1 aktualizacie
Od: Houston
|
Pridané:
20.3.2013 9:51
Presne! Aky ma pre boha zmysel nainstalovat Windows 7 bez service packu, potom tam nainstalovat vsetky aktualizacie a potom instalovat SP1 (ktory ma polovicu z tych aktualizacii v sebe)?
Ked uz nemam instalacku Win7 so SP1 tak aspon nainstalujem hned po instalacii SP1 rucne a potom riesim uz len aktualizacie cez WU co vysli az po SP1.
|
| |
To budú mať admini radosť
Od: Ramtech
|
Pridané:
19.3.2013 12:08
Firmy ktoré kvôli kompatibilite neupgradovali na SP1 sa teraz z toho ...
|
| |
Re: To budú mať admini radosť
Od: Houston
|
Pridané:
20.3.2013 10:14
Firmy, ktore to kvoli kompatibilite neurobili ja osobne nepoznam. Takze ich zrejme vela nebude. Ak ma firma problemy s kompatibilitou, zrejme si dava pozor aj na jednotlive aktualizacie. Teda bud:
- Nema zapnute automaticke instalovanie/stahovanie z WU
- Ma nasadenu internu spravu aktualizacii (SCCM / WSUS)
takze sa z toho ne....
|
| |
.admhjwtpwmj.admg
Od: con
|
Pridané:
19.3.2013 17:18
runer ty si uplny k0kot to co pises su uplne sracky a mal by sa dat liecit. Ja mam win na jednom pc cracknuty a na druhom original. Original sa aktualizuje a vdaka aktualizaciam mi neslo optimus na mojej nvidii, aktualizacie su uplne picoviny a len uplny kokot si bude win aktulizovat. Nikdy si uz win nekupim len preto ze ten operacny je plny chyb, a nezasluzi si tie peniaze, ludia ho pouzivaju len pre jeho rozsirenost.
|
| |
windows 7 legal
Od: hahahahaa
|
Pridané:
19.3.2013 17:33
ha , ja mám windows 7 od MSDN ofiko zadarmo a môžem vás všetkých je****ť do zadku :D
|
| |
Re: windows 7 legal
Od: trolololol
|
Pridané:
19.3.2013 21:40
Zacni Runerom.
|
| |
Re: windows 7 legal
Od: Runer
|
Pridané:
20.3.2013 1:42
Ja stlacam legal pedal Ty chuju! Sockar, ktory nema ani nato, aby si kupíl vyjebany Windows, nehovoriac o dalsom SW, kery si nakradol! Uboziak vyjebany!
|
| |
Re: windows 7 legal
Od: Runer
|
Pridané:
20.3.2013 1:38
Z MSDN to mas aktivovane? Nerob tu zo seba kokotka!
|
| |
Spodina!!!!!!!!!!!!!
Od: Runer
|
Pridané:
20.3.2013 1:45
Warezacky odpad! Spodina zlodejska vyjebana!
|
| |
Re: Spodina!!!!!!!!!!!!!
Od: Jeanledius
|
Pridané:
20.3.2013 8:09
Uz si si vylestil???
|
| |
Re: Spodina!!!!!!!!!!!!!
Od: Runer
|
Pridané:
20.3.2013 15:23
Ja nelestim, ja trtkam.
|
| |
Re: Spodina!!!!!!!!!!!!!
Od: Runer
|
Pridané:
20.3.2013 16:16
ale iba teple rite kamaratov. Mam rad chut cerstveho spermoňu.
|
| |
Re: Spodina!!!!!!!!!!!!!
Od: runer je koksaker
|
Pridané:
20.3.2013 12:49
Warez je vysada a nie je pre vsetkych.
|
| |
Warez
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
20.3.2013 12:57
Chalani nebudte smiesni ze newarezujete a nikdy ste newarezovali, mozno mas legalny system ale vsetko ostatne stahujes(hry, filmy, hudba, programy).
Podla toho ako sa tu niektori anti-pirati vyjadruju normalnemu cloveku nenapada nic ine len ze sem odbehli z nejakeho warez fora, zatial co cakaju na dalsie releasy, vacsina z vas pise jak mongoli, takze pochybujem ze ste dost inteligentni nato aby ste chodili do prace a ked aj hej tak nasledne kupili OS len koli tomu aby ste mali legal instalaciu.
Co sa tyka aktualizacii nemusite mat nutne originalku, dnesne cracky su celkom sofistikovane, cize auto aktualizacie, windows activation technologies a dalsie veci vam pojdu aj na cracknutej instalacii.
|
| |
Re: Warez
Od: Sloniiik
|
Pridané:
20.3.2013 13:49
Pan odbornik... Filmy, hudba su na osobne pouzitie na SK legalne aj ked ich stiahnes. O softvere sa mi zda, ze tiez cosi podobne plati. Ale nerucim za to.
|
| |
Re: Warez
Od: Runer
|
Pridané:
20.3.2013 15:22
Filmy a hudba su legalne po oficialnom vydani v tom zmysle, ze mas pravo na kopiu, ale original mat nemusis, teda stiahnutim si si "vytvoril kopiu", je to tak na hrane, ale legalne. Programy su nieco ine, legal su len free alebo share pocas casu, kedy ho mozes pouzivat (alebo s obmedzeniami).
Newarezi vela ludi, vacsinou deti a socky, ved OS je pristupny, aj Office je pristupny a ak nepouzivas vyslovene drahe programy od Adobe alebo Autodesku tak warezit nemusis, tych par stovak eur je uplne v pohode a mas vsetko legalne a nie ako kokot ocrackovane a este si mozno aj sucastou nejakeho botnetu.
|
| |
Re: Warez
Od: ach jaj, zase dalsi dement
|
Pridané:
20.3.2013 16:11
slovo socka je najpouzivanejsie v tvojom chabom vyjadrovani, pouzivas ho v skoro kazdom komente. Sice si kokot a na 99% spatny panic, ale aspon je sranda citat tvoje priblble prispevky. Na ploche tvojho legalizovaneho windowsu je urcite ritny otvor Radeka Hulana vo full HD rozsliseni.
|
| |
Re: Warez
Od: Runer
|
Pridané:
20.3.2013 17:09
Socka, chod si nieco stiahnut a natriet chleba horcicou, mozno Ti mama dovoli ak ju pretiahnes.
|
| |
Re: Warez
Od: ach jaj, zase dalsi dement
|
Pridané:
20.3.2013 20:41
ano, si to ty, uz ta spoznavam.
|