| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
android
Od: steve111
|
Pridané:
22.3.2013 11:56
Ach prečo sa len nokia nepustila do androidu? kebyže má android neváham ani sekundu...
|
| |
Re: android
Od: Cage
|
Pridané:
22.3.2013 12:01
Ako tie LUMIE su spicka podla mna.. 820, 920... ani 720cka nie je zla.. ale WP...
|
| |
Re: android
Od: ...
|
Pridané:
22.3.2013 12:05
Android ma buducnost. WP je prezitok v uzavretosti celeho systemu. NOKIA spatne dopadne. Cim skor opustia Windows, tym rychlejsie sa zbavia problemov, do ktory sa boria stale hlbsie a hlbsie.
|
| |
Re: android
Od: janino123
|
Pridané:
22.3.2013 12:20
mám android na HTC, ale horší systém som asi nemal. Veď to nevie ani otvoriť zdieľaný priečinok na sieti, je to pomalé, mrzne to, skrátka hrôza.
Verím, že nokia sa zo sračiek dostane...
|
| |
Re: android
Od: fyzicky
|
Pridané:
22.3.2013 12:45
no ked tam hladas na ploche pocitace v sieti tak je to moze byt trochu problem.. (aj ked spravnou aplikaciou ani nie ;)
a nezabudol si si zapat wifi ? :P
|
| |
Re: android
Od: waveeee
|
Pridané:
24.3.2013 22:27
android je kratkozraky shit. musim mat telefon za 500 e aby som s tym dokazal bez nervov pracovat.. na slabsich nic nefunguje ako ma.. a aj tak je to uplne neintuitivne a nerozvynute.. obmedzene funkcie v kazdom smere, pomale a nedostupne updaty a riesenie hociakej drobnosti iba aplikaciami tretich stran, ktore su aj tak neprofesionalne spracovane a nemoznost ulozit aplikaciu kam chcem.. proste uplne uzavrety system plny nezmyselnych komplikacii.. ako na htc one X je to ako tak pouzitelne, ale napriklad na sluzobnom galaxy ACE radsej uz ani netelefonujem od odporu. nerozumiem ako sme mohli takto dopadnut v 21 storoci obdivujeme takyto shit. ale to nemeni nic na tom ze ostatne mobilne OS su este horsie =(. ja mam nokiu rad a drzim jej palce aby zase zmenila svet mobilov. uz dlho nevydrzim s polointeligentnym, obmedzenym, bugovym, nekompatibilnym, bezpodpornym, neprofesionalnym systemom- priam komercne jednoduchym bez moznosti a funkcii ako je ANDROID!!! ono je to vlastne podla mna asi vyvyjane pre deti
|
| |
Re: android
Od: paan
|
Pridané:
25.3.2013 8:27
co chces aby ti to citalo myslienky
|
| |
Re: android
Od: ja.
|
Pridané:
25.3.2013 10:29
Nekupuj telefony za euro a nebudes mat problemy, bez ohladu na system. Windows 7 tiez bezi nahovno na netbookoch, co rozdaval Mountfield.
Nic ine sa na tvoje zvratky neda povedat.
|
| |
Re: android
Od: waveee
|
Pridané:
25.3.2013 11:22
nehovorim predsa ze android je horsi ako ine, ale ze je zly. je to taka beta verzia seriozneho OS co sa najviac sustreduje na plynuly prechod v menu pri "slajdovaní" a tiez niesom uplne stastny ze mam telefon za 500 aby som si uzil bez sekania hru, ktorej hratelnost a grafika vyzera ako z roku 2000 =)
|
| |
Re: android
Od: ejha
|
Pridané:
25.3.2013 15:57
Otazka je, ci ma telefon skutocne nahradit aj hernu konzolu... podla mojho nazoru je to skor pridana hodnota, ako skutocne potrebna funkcnost.
|
| |
Re: android
Od reg.: čak noriz
|
Pridané:
22.3.2013 12:47
a uvids ako pojde ten telefon, ak ten Android do toho HTC nainstalujes...a ak by aj tak nesiel, tak vymen telefon za nieco, co nestoji 1€ u operatora...
|
| |
Re: android
Od: msx
|
Pridané:
22.3.2013 12:51
Pises to ako provokaciu? Ja bezne robim s Androidom na sieti.
|
| |
xxxccc
Od: waveee
|
Pridané:
24.3.2013 22:39
no ja tiez robim s androidom na sieti, ale pokial chcem dlna musim zapnut jednu apku s jednym dizajnom a logikou a samozrejme ak je zadarmo aj s reklamami. potom zistim ze nepodporuje taku vec ako titulky ku videu, takze druha app s inym interfacom.. potom zistim ze na server je vhodna ta app ale na client je lepsia ina, do toho ftp app a samozrejme dalsie UI a specialne heslo na prihlasenie... potom dalsia ftp app lebo ta predosla nepodporuje nieco co potrebujes a znova vlastne UI vlastne heslo /aj ked rovnake ale znova.. do toho vzdialena plocha.. na 10 funkcii co potrebujes tak min 4 aplikacie... kazda vlastne UI, vlastne heslo a teraz aj kazda vlastny program do PC :) nakoniec si to rozmyslim a pouzijem telefon na prezeranie fotiek a hranie uplne ale uplne primitivnych hier a nieco serioznejsie necham na ine zariadenia ,BRAVO ANDROID!!!
|
| |
Re: android
Od: msx
|
Pridané:
22.3.2013 12:51
Pises to ako provokaciu? Ja bezne robim s Androidom na sieti.
|
| |
Re: android
Od: janino123
|
Pridané:
22.3.2013 14:01
prosím ako na to? Ako sa pripojíš na ip napríklad 192.168.5.2, čo je vo firme firemný server s dátami? U windows mobile je to jasné, tu ani za nič nie som schopný takéto niečo rozbehať. Nemyslím net, resp. pripojenie cez prehliadač, myslím teraz normálny fileserver...
|
| |
Re: android
Od: PeePay
|
Pridané:
22.3.2013 14:39
Kazdy schopny file manager to dokaze.
Osobne na toto pouzivam ES File Explorer a som spokojny.
https://play.google.com/store/apps/ details?id=com.estrongs.android.pop
(odstranit medzeru z linku)
|
| |
Re: android
Od: XMen
|
Pridané:
22.3.2013 15:58
Suhlasim ES bol najlepsi. Presiel som nan asi pred rokom a mal najlepsiu ergonomiu. Dnes to uz moze byt inak ale zvykol som si tak ine skusat nebudem. Inak funguje to uplne super, ked si mozem smarfnofom stiahnut/uploadnut subory s firemnej siete a to nemusim byt ani vo firme ;)
|
| |
Re: android
Od: PeePay
|
Pridané:
22.3.2013 18:11
Mne sa paci najma moznost stremovania videa z domaceho serveru, nemusim ukladat filmy a serialy do telefonu, ale hocikde v dome si ich cez WiFi pozriem.
|
| |
Re: android
Od: ...
|
Pridané:
23.3.2013 15:27
to sa mi tiež páči, ale aj na mojej E52ke, ktorá je certifikované DLNA zariadenie už od výroby a môže slúžiť ako klient tak aj ako server. Ale filmy sa na tak malom displeji pozerajú na hovno, ale hudba je v pohode, najmä keď to napojím na starú hi-fi vežu :D
|
| |
Re: android
Od: Karcino
|
Pridané:
24.3.2013 5:42
Odmenou za tvoju lenivost ti bude zvysena moznost vyskytu rakoviny. Ty wifista.
|
| |
Re: android
Od: Furty
|
Pridané:
22.3.2013 23:01
chlapi ja som skúšal aj es a dlho som ho používal. teraz som si zvykol na total commander. na tablete to ide pekne, aj na mobile. mám 2 panely ako vo win, lan plugin,daw plugin..
páči sa mi vyber viac súborov podľa nejakého kľúča.
|
| |
Re: android
Od: fdsadfa
|
Pridané:
22.3.2013 14:50
windowsia samba nieje normalny fileserver :D
|
| |
Re: android
Od: Bubulak123
|
Pridané:
22.3.2013 15:36
Pravda, ale stále sa naň vačšina lepších androidných filemanagers vie pripojiť.
|
| |
Re: android
Od: Fanatixx
|
Pridané:
22.3.2013 14:55
Vidíš, svoju vlastnú hlúposť prezentuješ ako nedostatok Androidu. Mne tiež trvalo hodne dlho vytvoriť zdielanie medzi Win a Androidom, ale v živote by som nenapísal takú blbosť ako ty.
|
| |
Re: android
Od: janino123
|
Pridané:
22.3.2013 15:54
nie je to o blbosti, ale proste o veciach, ktoré mi chýbajú v základe. Každý máme iné požiadavky, iné potreby.
Všetci tu ten android ospevujú, skúsil som ho teda, ale v základe nemá takmer nič, čo mám na windows mobile a čo využívam. Argumentom je možno, že nájdeš to niekde. Ale prečo by som mal byť ja sprostý, keď si bežnú prácu musím inštalovať XY vecí?
Android na telefonovanie OK, na iné nie...
|
| |
Re: android
Od: Boh1
|
Pridané:
22.3.2013 17:06
radšej budem mať "holý" systém a doinštalujem si čo potrebujem, ako mať mobil zasraný hlúposťami, ktoré budem tri hodiny odinštalovávať.
či majú podľa teba robiť z každého modelu verziu pre IT-čkárov, verziu pre hudobne založených, verziu pre maniakov na hry, vždy s rovnakým železom, ale inými predinštalovanými apps?
|
| |
Re: android
Od: mariooo
|
Pridané:
22.3.2013 19:50
Cim je v zaklafe zasraty windows phone? Mal si ho vobec v ruke? Skor sa mi zda android zanesvareny kadejakymi super truper ficurami v zaklade. Ale moze to byt vecou vkusu... Mne lumia plne vyhovuje.
|
| |
Re: android
Od: win pho
|
Pridané:
23.3.2013 11:11
Mne lumia tiez vyhovuje. To androidove cudo kde mi vyskakuje reklama aj v pocitadle dat ma uz uplne znechutilo.
|
| |
Re: android
Od: paan
|
Pridané:
22.3.2013 19:02
ty si fakt dilino, ak tu chces machrovat s tym ze potrebujes velmi specificke potreby a nevies si ich stiahnut z marketu, tak teba platit je skoda penazi, lebo je to to iste ako ked ta prijmaju do firmy a opytaju sa ta ako maju nastavenu siet a na odpoved ze este nevies ale naucis sa, ti odppvedia ze si to mal vediet a ahoj, lolo
|
| |
Re: android
Od: msx
|
Pridané:
22.3.2013 23:50
Windows 7 nedokaze v základe prehrávať žiadny film, lebo neobsahuje kodeky a to nikomu nevadí, hoci musí prácne inštalovať kodeky, ale v Androide je to zrazu zle. Predpokladam, že tiež používaš Windows, ci už XP alebo Vista alebo 7 a nevadí ti to, hoci v Linuxe máš po inštalácii všetko, ale ten asi nepoužívas.
|
| |
Re: android
Od: ...
|
Pridané:
23.3.2013 15:28
neklam, mne Windows 7 (dokonca to funguje aj na XP ;) po čistej inštalácií v pohode prehrá akýkoľvek DVD film. To Windows 8 nemá v sebe kvôli licenčným poplatkom zahrnuté kodeky na prehrávanie DVD filmov.
|
| |
Re: android
Od: dvfdbg
|
Pridané:
24.3.2013 14:25
ano, a ked vsetky tieto "nutnosti" budu v zaklade tak vsetci budu 3,4covat, naco tam je tolko somarin, kt nikdy nevyuziju
system ma byt co najmensi - uplny zaklad, a ked cokolvek chces tak si to "doplnis" - aspon moj nazor
|
| |
Re: android
Od: paan
|
Pridané:
22.3.2013 18:55
Si investoval neskutocnych 100 eur za wildfire z bazaru a hanis system, ktory na tom hardvery ist poriadne nemoze
|
| |
Re: android
Od: srobik
|
Pridané:
22.3.2013 12:23
Presne tak. Inak nerozumiem, preco nespravila Nokia aspon podobny krok ako HTC, ktore ma niektore modely s WP, niektore s Android-om..
|
| |
Re: android
Od: misogsk
|
Pridané:
22.3.2013 13:31
Pretoze bezx 1 mld dolarov od MS by dnes uz pravdepodobne ziadna Nokia nebola.
Microsoft bol jediny, kto bol ochotny s nimi spolupracovat. Problemom Nokie nie je WP ani nezachytenie nastupu Iphonu, ale to, ze Nokia posledne roky strasne sidila kvalitu telefonov, aj OS resp. firmwaru do nich.
|
| |
Re: android
Od: milan.ko
|
Pridané:
23.3.2013 8:59
Kvalita telefonov bola v pohode, ale to, ze mali asi tak milion a patsto modelov kazdy rok, s roznym hardverom a roznymi verziami softveru, to bol zly krok. Supportovat to musela byt nocna mora a pouzivatelia asi tiez mali gulas z toho, co vlastne maju a co mozu nainstalovat (vid slavne Symbian Sxy Feature Pack ab, kde na kazdu verziu OS a FP bolo treba samostatne kompilovat aplikacie). Ked prisiel ajfoun, cele to zjednodusil a Nokia sla na zotrvacnost, ale to bolo neudrzatelne.
|
| |
Re: android
Od: Niktosh
|
Pridané:
22.3.2013 18:48
No kedze MS vlastny neaky podstatny objem akcii NOKIE, tak mozes snivat...
|
| |
Re: android
Od reg.: FilipSK
|
Pridané:
22.3.2013 12:10
IMO im nepomoze ani win ani android, pretoze sa tak ci tak len budu dohanat na inych ... nemali zabit systemy ktore ich zivili, a ak aj by dnes neboli dominantnym hracom, tak stale by zostali minimalne hnacou silou a velkou konkurenciou.
|
| |
Re: android
Od: siirii
|
Pridané:
22.3.2013 12:23
V čom by bol dobrý ďalší výrobca telefónov s Androidom? Je ich málo?
|
| |
Re: android
Od: srobik
|
Pridané:
22.3.2013 13:29
Spolocnosti, ktorym je nokia konkurencieschopna a ktore presli na Android sa dari. Preco by sa nemohlo darit aj Nokii?
|
| |
Re: android
Od: Branoo
|
Pridané:
22.3.2013 13:38
Mylis sa... jediny vyrobca ktoremu sa s androidom dari je Samsung, ktory to nejako dokazal a je v profite. Mozno sa casom bude darit aj Huaweiu a ZTE a cinskym firmam vdaka agresivnym cenam, ale dalsi android vyrobca podla mna nema zmysel, je ich tu naozaj dost, vybrat si moze kazdy z roznych dizajnov, velkosti a funkcii. Nokia sa pre WP rozhodla spravne.
|
| |
Re: android
Od: aaaaaaaaaa
|
Pridané:
22.3.2013 14:06
Samsungu sa darilo doteraz, ocakavam vyrazny prepad pri predaji SGS4 . nic nove uz neprinasaju len dvihaju ceny na uroven vykonnych desktopov ci notebookov. to co ich doteraz tahalo bol dobry ohlas od developerov, ktori ich odporucali, samozrejme marketing a velke halo ktore sa urobilo okolo SGS2 , potom uspesne kopirovanie iPhonu a hlavne vyvoj Androidu, na com ma zasluhu Google. Galaxy S2 uz takmer nic neprinieslo (az na plusy JB 4.1.2) a ten prehnany bloatware, ktory tam davaju, uz presahuje hranice. pocujem vela zlych ohlasov, na tie appky od ludi, ktori kupili svoj prvy ako Galaxy S3 a po oboznameni sa po 3-4 tyzdnoch pocujem hlasky od zien aj chlapov v zmysle "nic mi neinstaluj, je tu tolko blbosti, neviem naco to sem davaju, stale tu nieco pipa a vyskakuje na obrazovke, stale to nieco chce odomna" . proste SGS3 zacal byt a verim, ze SGS4 je uz telefon "na nervy" nie na pouzivanie.
|
| |
Re: android
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.3.2013 7:29
preto, ze ked vyrabas orechove kolace a nikto ich nechce, tak by si sa mal zamysliet, ci nevyrabat makove, ktore vo vedlajsom stanku predavaju na tony.
|
| |
Re: android
Od: milan.ko
|
Pridané:
23.3.2013 9:01
Lebo o chvilu sa tych makovych ludia prejedia a potom si mozu vsimnut, ze vedla su orechove, na ktore sice zovsadial pocuvaju kritiku, ale nikdy ich neochutnali ...
|
| |
Re: android
Od reg.: roob_
|
Pridané:
23.3.2013 17:34
mhmm.. lenze ty skor skrachujes, pripadne si na to obdobie neskutocne znizis zisky. Takze ak fakt chces predavat aj makove, tak rpedavaj, len pridaj na regal aj orechove. Tak sa to robi.
|
| |
Re: android
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
23.3.2013 17:50
alebo si otvor novy kramek s lekvarovymi :)
a agresivnou reklamou urob z super vynimocneho lekvara novy jedinecny a najuzasnejsi zivotny styl.
makove oznacis za vyrobky hodne fetakov (+-vyskum, ze mak moze sposobit iste reakcie u fetakov), orechove oznacis za zdraviu skodlive (plus vyskum, ze rozne umrie par ludi na alergickou reakciu z orechov).
pri aplikacii ucenie pana goebelsa (tisickrat opakovana loz sa stava pravdou) sa ti podari zruinovat oba stanky a vytazit nehorazne zisky :)
|
| |
Re: android
Od: milan.ko
|
Pridané:
23.3.2013 23:32
To je dalsia chyba sucasneho obchodu - ze nepozera na to, ci ponukam kvalitne kolace, ale ci z nich mam nonstop zisky, najlepsie kazdy rok dvojnasobne. To je ****ina na stodvadsiatu osmu, lebo je to trvale neudrzatelne, jednak, ze nemas tolko prostriedkov vo vsemire, aby si neustale mohol mat rastuce zisky a jednak ze ta to nuti znizovat naklady, co znamena znizovat kvalitu a v istom momente sa to zlomi, kedy spotrebitel nebude ochotny akceptovat mizernu chut tvojich kolacov.
Rozumni ludia si radsej kupia kvalitny orechovy kolac namiesto smejdoveho makoveho, ktory je napchaty chemiou, aby vyzeral a chutil ako makovnik a pritom stal len polovicu toho, co poctivy orechovnik. Ale tych par ludi, co ide na ten orechovnik stacia predajcovi orechovnikov na to, aby svoje podnikanie udrzal pri zivote, negeneruje sice pri tom neustale rastuce zisky, ale produkuje kvalitne kolace a ma spokojnych zakaznikov, ktori ocenia kvalitu narozdiel od lacnej kvantity.
|
| |
Re: android
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
23.3.2013 23:58
1, ak produkujes dobre, kvalitne veci a ak ich dobre spropagujes, tak nemas problem predat za hociaku cenu. /vid apple/
2, nikto nerobi nic len tak za vatikansku menu. dokonca aj ty chodis do roboty preto, lebo ti za to platia - teda nie nic zleho na tom, ze kazdy sa snazi zo vsetkeho vybit maximum :)
3, na kvalitu su dane nejake normy, ktore musis ci chces alebo nie dodrzat. ak niekomu nieco deklarujes, musis to aj dodrzat.
4, neboj nic, zisky mozes v klude zdvojnasobovat, musis len vzdy spravne odhadnut spotrebitela - kolac je dost velky, este stale sa da z neho dobre krajat :)
5, drviva vacsina ludi pozera vzdy prvo na cenu - lacnejsi berie. maximalne si tak pozru vahu, prerataju cenu na kilo a potom si svatosvate budu bit do prs, ze si vybrali najlepsie.
|
| |
Re: android
Od: milan.ko
|
Pridané:
24.3.2013 11:14
1. a 2. suhlasim
3. toto zacina byt kamen urazu. Normy na kvalitu totiz nie su nemenne a nechce sa mi verit, ze v akomkolvek odvetvi neexistuje lobby, ktora je schopna presadit posun noriem tak, aby mohli znizit kvalitu a predavat tak s vyssimi marzami. Keby sa mi velmi chcelo hladat, tak urcite najdem taketo spravanie v pripade farmaceutickeho priemylu, to je take verejne tajomstvo, ze lieky su vselijake
4. mozes, ale nie donekonecna. Uz teraz sa niektore kolace tak rozkrajane, ze uz sa nekraja, uz sa len oblbuje. Staci si pozriet, aky chlieb kupujeme poslednych 10 rokov - to uz nie je chlieb, ale cvicenie pre studentov potravinasrkej chemie. Riadny chlieb ti vydrzi aj 5 dni bez toho, aby stratil vonu a chut, chemicky chlieb je na druhy den len kopka niecoho, co nema ani chut ani vonu chleba.
|
| |
Re: android
Od: TCO03
|
Pridané:
24.3.2013 12:13
Odporucam Youtube - "Sponge or Bread" :-)
|
| |
Re: android
Od: milan.ko
|
Pridané:
24.3.2013 11:14
5. je presne pricina toho, co som napisal v 4. Cize je to na nas spotrebiteloch, ci pojdeme len na cenu, alebo budeme pozerat aj na kvalitu. Radsej kupim pol kila chleba za euro, ale taky, co je poctivy, ako kilo za 68 centov, ktory na druhy den nebudem schopny zjest, lebo to uz nebude chlieb.
|
| |
Re: android
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
24.3.2013 11:54
3 - samozrejme, niektore sa krute sprisnuju, niektore sa mierne uvolnia. problem je aj v niecom inom, domace normy, ktore su niekedy omnoho prisnejsie nesuhlasia s normamy, ktore su dane na dovoz vyrobkov.
napr.
take kura je u nas zakazane dopovat steroidmy, ovsem dovoz nadopovanych kureniec napr. z polska, kde je to dovolene, zakazany nie je. a podobne je to u mnohych inych veci...
4, k tomu krajaniu - vzdy sa da ukrojit, ked uz nie z kolaca ako takeho, tak aspon podiel z cudzieho :)
s 5, suhlasim -
ovsem prevychovat spotrebitela je velmi tazka zalezitost. najma, ked kazdy rata kazdy cent a nehladi na to, ze vec za 200 eur mu vyrdzi dlhsie ako dve 140 eurove :)
plus za vsetko hovori vyjadrenie polskeho chlapa na adresu vsetkych potravinovych skandaloch: "a co vlastne chcete, ked kupujete tu najnizsiu moznu kvalitu a veci skoro prosle?"
ps: moj profesor ekonomiky mal krute pravdu, ked nam neustale opakoval: "nie sme taki bohati aby sme si mohli dovolit kupoval lacne veci."
|
| |
Re: android
Od: iOvcaaa
|
Pridané:
24.3.2013 12:59
Aka drviva? Na Slovensku hej... Na svete mas 7 miliard ludi. stale sa ma viac ako 100 milionov ludi lepsie ako slovaci. Je mnoho mnoho ludi, ktory zarabaju 5x viac ako ludia na Slovensku.
Cize pre teba mozno 650€ vela pre niekoho normalna suma
Trh je stale velky. Nie sme len my slovaci. O nas ani nevedia.
|
| |
Re: android
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.3.2013 2:21
no a problem nokie je, ze sa snazi robit kolace s horcicou, ktore nikto nechce a o tom je tato diskusia.
|
| |
Re: android
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
24.3.2013 9:03
well, ale na to je skvele riesenie - treba na ne prihodit mrte cibulky, okorenit, opaprikovat, mierne osolit a /podla moznosti hodit na vrch este kusok slaninky a syra/... :D
|
| |
Re: android
Od: aaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
22.3.2013 13:57
problem M$ je taky, ze prinesie na trh novy mobilny OS a chce konkurovat. ibaze nema OS rozsireny, otestovany, je chybny, nestara sa o rychle zaplatanie dier a updaty vyda az na natlak uzivatelov. takto sa neda prerazit na trhu, na ktorom je uz silna a kvalitna konkurencia. keby boli aspon ceny nastavene na uvadzacie - proste vsetko urobili naopak. inak musim uznat ze WP8 je uz fajn, ale zaciatok pobabrali uplne totalne. ak by neohlasili vcas (aj ked uz vtedy bolo neskoro) update 7.8 na niektore starsie lumie, verim ze skladove zasoby putuju do krajin tretieho sveta.
|
| |
Re: android
Od: bvxxc
|
Pridané:
24.3.2013 12:51
Ze si ty nedrzal ziadny WP8 v ruke? Len pises vyplody co si pozbieral na android-like forach.
|
| |
Re: android
Od: aaaaaaaaa
|
Pridané:
26.3.2013 4:10
som majitelom Lumie s 7.8
|
| |
Re: android
Od: K1ll_Th3_Elop
|
Pridané:
23.3.2013 14:52
The Elop effect.. Nokia mala rozrobeny OS este pred Androidom..Maemo/MeeGo.. mala buducnost..
Odporucam precitat:
http://tinyurl.com/K1ll-Th3-Elop
|
| |
riesenie NOKIE
Od reg.: ´PPQ´
|
Pridané:
22.3.2013 11:57
radsej ziadny telefon ako iPhone..
|
| |
charizma
Od: Charizmator
|
Pridané:
22.3.2013 12:04
Stephen Elop je po Jobsovi dalsi charizmaticky CEO v tech spolocnosti, teda aspon podla mna.
|
| |
Re: charizma
Od: hulvat - nechce sa mi lognut
|
Pridané:
22.3.2013 12:11
no ale na rozdiel od Jobsa, Elop stiahol nokiu do zapornych cisel
|
| |
Re: charizma
Od: Charizmator
|
Pridané:
22.3.2013 13:05
vyckaj casu, ako hus klasu. Priskoro este hodnotit. Jobs sa vratil v 1997, a tiez nie zo dna na den boli v zisku, navyse pomohla im financna injekcia od Microsoftu, bez ktorej by uhynuli. NOKIA je na mobilnom trhu od 60. rokov minuleho storocia, iPhone je tu LEN 6 rokov, co je kratka doba na to aby sa NOKIA odpisovala, o 6 rokov bude mozno manazment Apple plakat do vankuša, a Elopa budu nosit na piedestaloch, nikto nevie
|
| |
Re: charizma
Od: Neviem
|
Pridané:
22.3.2013 13:51
Nokia je na mobilnom trhu od 60-tych rokov minulého storočia?
V 60-tych rokoch minulého storočia boli elektrónkové rádiá a nokia predávala pneumatiky.
|
| |
Re: charizma
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
22.3.2013 14:38
a vtedy sa tie gumy volali NOKLA... :-)
|
| |
Re: charizma
Od: kofola
|
Pridané:
23.3.2013 13:37
nokia vyrabala aj televizory fyi.
|
| |
Re: charizma
Od: Tup
|
Pridané:
22.3.2013 19:23
Jobsovi trvalo možno rok, kým dostal firmu do čiernych čísel, čiže Elopa s ním veľmi neporovnávaj
|
| |
Re: charizma
Od: ...
|
Pridané:
23.3.2013 15:30
aj Jobs stiahol Nokiu do zaporných čísiel uvedením iPhonu :D
|
| |
Re: charizma
Od: Xtxf f
|
Pridané:
22.3.2013 12:38
Jobs aj Elop majú charismu jak moja prdel
|
| |
Re: charizma
Od: quix_
|
Pridané:
22.3.2013 12:57
Mark Shuttleworth
|
| |
Re: charizma
Od: milan.ko
|
Pridané:
23.3.2013 9:16
A co je dobre na charizmatickych lidroch? Sice potiahnu firmu, ale je to cisty kult osobnosti. Nikoho k sebe nepustia, nikomu neodovzdaju zezlo. Potom to dopadne tak, ako ked Jobs umrel a Apple zrazu ostalo ako bez hlavy, lebo Jobs bol Apple a nik iny.
Ak bude Elop rovnaky, tak Nokia po jeho odchode ostane v srackach.
Je mozno dobre mat charizmaticku osobnost ako reprezentanta, ale vo vedeni musi byt zastupene aj racio, nie len emocie.
|
| |
Piatok, 22. marca 2013, dnes má meniny Beňadik, zajtra Adrián Pošli kvety
Od: PeePay
|
Pridané:
22.3.2013 12:21
Moderator: "I have iPhone."
Elop: "Ooh, how embarrassing."
:D
|
| |
Nejasné?
Od: ricrdet
|
Pridané:
22.3.2013 12:41
Nieje jasne ci bola scenka pripravena? Trapnejsie divadlo uz najdete iba v TVshope.
A to se oplati BOBE
|
| |
Re: Nejasné?
Od: grewertet
|
Pridané:
22.3.2013 13:43
Elop vyzera ako tucnejsia verzia Horsta Fuchsa bez nausnice.
|
| |
Linux
Od: vrrrn
|
Pridané:
22.3.2013 13:15
Neviem prečo to neskúsia s Linuxom,možno by sa im začalo dariť.
|
| |
Re: Linux
Od: Ja.
|
Pridané:
22.3.2013 13:26
Ako neskúsia? Čo Maemo? Skúsili, ale nedopadlo to dobre.
|
| |
Re: Linux
Od: XMen
|
Pridané:
22.3.2013 16:57
Skor nedopadlo to nijak. Na trh sa dostalo iba par telefonov a realne ich nestihol nikto pouzit. Keby nokia pred 3-4 rokmi prisla hromadne s maemo resp. meego telefonmi tak by android dostal slusnu konkurenciu a urcite by sa teraz nokia netopila v takych cislach ako sa topi.
|
| |
Re: Linux
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
22.3.2013 13:29
o akom linuxe je rec? :-D ...
akoze ak hovoris o Ubuntu pre mobily, tak cely marketing toho OSka je o tom, ze to nema byt pre bezneho cloveka, ale pre firmy.............
|
| |
Re: Linux
Od reg.: gasposk
|
Pridané:
22.3.2013 15:32
ved android je postaveny na linuxe :)
|
| |
rezrezer
Od: rhrther
|
Pridané:
22.3.2013 13:44
Vsetci tu kydate ako klasicky na WP, vydel som ho, skusil som ho a urcite si ho kupim.
Pochopte to preboha, nie kazdemu vyhovuje ten vas android. Mne staci jednoduchost, rychlost, moznost instalovat veci a pritom neriesit nejake kraviny preco a ako mi to nejde a zase nechcem uplne uzavrety system.
Wp je pre mna super volba, nechapem ludi co su tu a idu priam bojovat za android - lebo oni maju :/
|
| |
Re: rezrezer
Od: ......
|
Pridané:
22.3.2013 13:48
ty si toho musel vydiet naozaj hodne...
|
| |
Re: rezrezer
Od: rhrther
|
Pridané:
22.3.2013 13:49
Stane sa, no ty si asi neomylny...
|
| |
Re: rezrezer
Od: alarmED
|
Pridané:
22.3.2013 13:52
Warning - grammar troll detected
|
| |
Re: rezrezer
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
22.3.2013 14:14
obmedzencom to nikdy nevysvetlis ze niekomu moze vyhovovat aj nieco ine ako ich modla...mam android, a viem ze ho uz nikdy mat nebudem a najblizsie phone bude lumia, 620/720...
|
| |
Re: rezrezer
Od: milan.ko
|
Pridané:
23.3.2013 9:18
Ja by som pockal na tu 720, vyzera za tu cenu naozaj nabuchane. Dokonca aj ja po nej poskulujem.
|
| |
Re: rezrezer
Od: 5eter
|
Pridané:
24.3.2013 15:56
Len keby ta 720-ka nebola taka velka krava. Dokonca vacsia, ako 820. Ale inac je fajnova.
|
| |
Dementi
Od: Neviem
|
Pridané:
22.3.2013 13:56
Nokia urobila zásadný krok do hrobu, keď na väčšine modelov zrušila autofocus. Keby toto nebolo skrslo v nejakej tupej fínskej kotrbe, ešte doteraz by som mal nejakú nokiu aspoň ako pracovný telefón.
|
| |
Re: Dementi
Od: psyched972
|
Pridané:
23.3.2013 11:37
Fetak, teraz uz do lumii autofocusy davaju, tusim aj do vsetkych. Aj do jednej z prvych - 610ny. V symbianoch bol AF len v highendoch, to bola trochu smola pre jedno-eurovych pausalistov. Ale zda sa mi ze v podobnych cenovych relaciach boli aj ostatni vyrobcovia bez AF.
|
| |
životné prostredie
Od: Záhradkár
|
Pridané:
22.3.2013 13:56
Elop separujeme !!! Hnilé jablka patria do kompostu
|
| |
Trapas tyzdna
Od: Omacka
|
Pridané:
22.3.2013 14:04
Keby tam nezahrali scenku s iPhonom, tak by o tom nikto nepisal. Je maximalne trapne zviditelnovat svoje vyrobky tym, ze si kopnem do uspesnejsej konkurencie, ktorej nesiaham ani po paty so svojim ledva 2% podielom :D Musi im asi pekne priharat, ked sa znizuju k takymto praktikam. Mne osobne by to hrdost nikdy nedovolila. Hanbil by som sa sam pred sebou.
|
| |
Re: Trapas tyzdna
Od: tzfhk
|
Pridané:
22.3.2013 14:07
nechapem co ma marketing spolocne s hrdostou
zijes este v inej dobe asi, pozri sa 5 minut na telku a pochopis co je realita
|
| |
Re: Trapas tyzdna
Od: PeePay
|
Pridané:
22.3.2013 14:42
Suhlasim.
|
| |
Krok do hrobu s WP
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
22.3.2013 14:17
Pokiaľ Elop neoznámil ukončenie podpory Symbianu tak napriek všetkým mediálnym masážam a reklamám iOS a Androidu mal najväčšie zastúpenie medzi smartphonmi ešte stále práve Symbian. Symbian bol ešte stále známa značka s vybudovaným image, podiel klesal len veľmi pozvoľne. Bolo treba len priniesť novú, modernejšiu verziu.
Prechod na WP bol pre Nokiu strategický krok do zabudnutia, do konkurencie rozbiehajúceho sa iPhonu a Androidu vyrukovali s úplne novou značkou, zlým image v médiách a minimálnou SW podporou...
|
| |
Re: Krok do hrobu s WP
Od: uz nemam nervy
|
Pridané:
22.3.2013 14:29
Symbian bol zvnutra hnily, prerobenie na dotykovu verziu bola hlupost, tak ako ukazal model 5800 XpressMusic - reakcia na iPhone. Ak zdediš po starej mame dom, a bude prehnity od zakladov, so zapchatou kanalizaciou, hrdzavymi rurmi, a zhnitym elektrickym vedenim, tiez nebudes opravovať zvonku fasadu a robit novu omietku, ked vies ze problem je v jadre, a nie na povrchu, zburanie takéhoto domu je jedinym riešenim, aj ked stavba noveho domu prinesie vyššie riziko. Zarezanie Symbianu bol teda rozumny krok, WP tu je len nieco cez 2 roky a každy si otvara hubu aky to je neuspech, pytam sa kde bol iPhoneOS a Android po dvoch rokoch existencie ? iOS vtedy nevedel ani MMS, ani nenahraval video, a Android bol vtedy zasraty, zabugovany hnoj. Tak si prestante laskavo otvarat hubu na NOKIU, jedina v minulom roku priniesla skutočne inovacie, pre mna za mna kupujte si plastove Galaxy z kartónu, alebo predražene iPhony, LUMIA je po dlhom čase rada, ktoru mozem s kludnym svedomim, po dlhom case odporucit rodine a znamym.
|
| |
Re: Krok do hrobu s WP
Od: Vajcak
|
Pridané:
22.3.2013 16:05
Symbian vobec nebol nejaky prehnity ako vravis. Ano, prve pokusy na dotykovych boli hrozne (N97). Ale taky Belle bol uz na velmi dobrej ceste.
|
| |
Re: Krok do hrobu s WP
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
22.3.2013 17:25
Windows Phone tu je už 12 rokov (predtým Windows Mobile) a nikdy sa príliš nepresadil, stále si drží tých pár percent trhu.
Tvrdím že to čo s WP spravil Microsoft mohla pokojne spraviť aj Nokia, akurát by mala omnoho väčšiu šancu sa presadiť vďaka svojmu menu a goodwillu. Než Nokia presedlala na WP bola ešte stále jednotka na trhu, aj keď mierne klesala.
Je rozdiel keď sa Nokia zrazu rozhodne zahodiť svoj najpoužívanejší a najpredávanejší OS aj s jeho značkou do koša a presedlá na vynovený OS s minimálnym podielom na trhu a s v prinajlepšom otáznou podporou médií, a keď by predstavila svoj vlastný nový OS novej generácie s vlastnou značkou pre vlastných zákazníkov.
|
| |
Re: Krok do hrobu s WP
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
22.3.2013 18:38
Windows Phone (s NT kernelom) je TOTALNE iny system ako boli predchadzajuce Windows CE - based systemy.
Hladat spojitost medzi WP 7(win CE6+ based) a WM(Win CE5 based) by sa este ako tak dalo ale WP 8 ? Prestan sirit FUD.
A ze sa mu nikdy nedarilo ?
Vazne ? Z pohladu vtedajsieho podielu na trhu: V kolkych pocketPC / GPS navigaciach a vsetkych moznym embedded systemoch + telefonoch bol Win mobile / CE ?
|
| |
Re: Krok do hrobu s WP
Od: win pho
|
Pridané:
23.3.2013 11:42
Presne, vsakovake mio/tomtom atp navigcie - vsetko win ce based.
|
| |
phone
Od: dsllsd
|
Pridané:
22.3.2013 14:33
by takto zahodil môj Note, tak by ho zbieral aj so svojimi zubami
|
| |
Re: phone
Od: georgius
|
Pridané:
23.3.2013 11:18
Preco mas lopar namiesto telefonu?
|
| |
Re: phone
Od reg.: robsik1
|
Pridané:
23.3.2013 13:47
Musel si sa pochvalit, ze? Ale ubezpecujem ta, ze nemas s cim. Mozno to este pouzijes, ma totiz nasnezit.
|
| |
Problémom Nokie určite nie je WP a Microsoft.
Od reg.: Vlado_m
|
Pridané:
22.3.2013 14:46
Problémom Nokie určite nie je WP a Microsoft. To je klasická zámena následku s príčinou. Microsoft vstúpil do Nokie preto, že Nokia išla totálne do krachu, bez finančnej injekcie od MS by pravdepodobne neprežila a skrachovala, a MS zacítil šancu dostať sa do segmentu smartphonov.
WP nie je zlý systém, určite nie horší ako bola konkurencia po 2 rokoch vývoja. Problém je hlavne, čo ma dosť šokuje, nedostatočné výrobné kapacity nových Lumií a tiež cenovka.
Čakal som brutálny nástup Lumií od uvedenia, situácia je však taká, že Nokia nestíha dodávať na dôležité trhy, UK, Nemecko, USA, ostatné trhy čakajú na dodávky mesiace, u nás či v ČR, stále nie je k dispozícií. To je neuveriteľné, aby takmer pol roka od uvedenia stále neboli dostupné nové telefóny high-end modely a o strednej triede ani nehovorím. Tak nech sa nečudujú, že má minimálny podiel na trhu, ak sa vôbec nedá kúpiť.
|
| |
Re: Problémom Nokie určite nie je WP a Microsoft.
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
22.3.2013 17:34
No čo som čítal problém je v tom že Nokia zarezaním Symbianu bez adekvátnej dostupnej náhrady stratila dôveru mobilných operátorov a tí nové Lumie veľmi nechceli ponúkať. Koľko ľudí si kúpi nejaký mobil ak ho nevidia v ponuke ich mobilného operátora?
Napr. tu:
http://www.brightsideofnews.com/news/2011/6/7/ nokia-2011-analysis-the-heart-has-stopped.aspx
|
| |
Re: 180 stupnov
Od reg.: l2nkiinn.ocn@20minutemail.com
|
Pridané:
22.3.2013 14:50
akto si otierat tu papulo o iphone ten cisko finsky ceo je hamba celej nokie dufam ze akcie sa prepadnu pod nulu a cela a komedia na mobile skonci
|
| |
Re: 180 stupnov
Od: xfjxgfjvf
|
Pridané:
22.3.2013 15:05
stihol si si precitat moj mail? Je tam v skratke co si o tebe myslim.
Tu to nemozem uverejnit, pretoze je to nevhodny a vulgarny prispevok.
|
| |
Re: 180 stupnov
Od reg.: l2nkiinn.ocn@20minutemail.com
|
Pridané:
22.3.2013 15:12
ten email funguval iba 20minut ked som sa registroval pred 2 tywdnami tak nic bneprecitam ak chces mozme si popisat na pokeci taj mi nick a ti napisem
|
| |
Re: 180 stupnov
Od reg.: robsik1
|
Pridané:
23.3.2013 13:51
Ze na pokeci :DDD
Moja analyza z tvojho pisania a vyjadrovania mi dokazuje nasledovne udaje:
Vek: 15 rokov
Povolanie (aj buduce): syn
Telefon: iPhone 4s
Cize analyza dokazala hovno ;)
|
| |
Re: 180 stupnov
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
23.3.2013 17:52
obligatorne>
http://www.youtube.com/watch?v=Gb1TMPXi_Ss
|
| |
Re: 180 stupnov
Od reg.: l2nkiinn.ocn@20minutemail.com
|
Pridané:
25.3.2013 13:24
Moja analyza z tvojho pisania a vyjadrovania mi dokazuje nasledovne udaje:
vek: 30
Povolanie: pravidelni zakaznik socialnej poistovne
telefon: ziadny
status: nezadany aktivne hladajuci
orientacia: homosexual
|
| |
ziadna slava
Od: Ahojjoha
|
Pridané:
22.3.2013 15:17
Hovorte si čo chcete, android tiež nie je taká úžasná výhra, ako ste z neho všetci hotoví. Systém sám osebe má nemálo bugov, ktoré by technicky menej zdatného používateľa mohli pokojne doviesť so svojim mobilom "do opravy".
|
| |
Re: ziadna slava
Od reg.: l2nkiinn.ocn@20minutemail.com
|
Pridané:
22.3.2013 15:18
alebo do blazinca
|
| |
Re: ziadna slava
Od: dgfjdgkjg
|
Pridané:
22.3.2013 15:33
Ano suhlaism, mama ma android telefon (samsung) - no hroza, stale ma pre nieco vola. V tomto pripade by jej uplne stacil WP, kde by taketo veci nemusela riesit.
Len pre nastavenie zvonenia som jej musel vytvorit priecinok na karte s cudnym nazvom, lebo neveddela najst ako ho nastavit - co by ani nenasla.
Nehovorim o MMS - ma vypnuty internet lebo ho nepouziva, ale ked chce prijat mms musi dat povolit aj internet - na nete o tomto probleme presne pisu, je to velmi divne riesenie - takze prijimanie mms je pre nu technicka vymozenost.
A to by som mohol pokracovat... To je ten uzasny droid.. A to bol vianocny darcek....
|
| |
Re: ziadna slava
Od: Joko1
|
Pridané:
22.3.2013 17:55
ked mama nepouziva internet naco si jej kupoval smatphon stacil jej CPA Halo5
|
| |
Re: ziadna slava
Od: gfzkigi
|
Pridané:
23.3.2013 10:05
Ked na stvorjadrovom procesore nerobis matematicke vypocty, modelovanie a simulaciu naco ti je ? Staci ti na hrajkanie konzola a na internet nejaky terminal nie?
Boze to je ale debilny koment
|
| |
Re: ziadna slava
Od: niekt0
|
Pridané:
22.3.2013 18:34
toto nie je problem androidu ale nevhodne vybraneho darceku
|
| |
Re: ziadna slava
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
22.3.2013 19:15
well...
samsung...
samsung mal vzdy problemy so softom. ci to uz bol jeho vlastny alebo aj teraz droid. vela bugov, opravy ziadne, na komunitu z vysoka kaslu...
ano, treba im uznat, ze creva maju dobre, vykonne a nad benchmarkmi sa moze kazdy vytesovat, ale co z toho, ked mobil vytiahnuty z krabice je na tom s vybavenim a ovladanim 100 rokov za opicami :)
|
| |
Re: ziadna slava
Od: reg: raketa
|
Pridané:
22.3.2013 21:58
Samsung nie je len tak pre nic za nic jednotkou na trhu ;-)
|
| |
Re: ziadna slava
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
23.3.2013 8:42
mno, to je skor tym, ze maju lacne a lahko dostupne veci. :)
a tym, ze maju uzasne silne creva v ich highend mobiloch...
ovsem, to neznamena, ze sa aj dobre ovladaju /nehovoriac o tom, ze ked chces v samsungu nieco sfunkcnit, sa ti skor oplati mobil rootnut, hodit trebars cm a az potom sa zacat danou vecou zaoberat.../ :)
|
| |
Re: ziadna slava
Od: reg: raketa
|
Pridané:
23.3.2013 12:24
no ved toto, za rovnaku cenu mas ovela lepsi Samsung ako napriklad HTC kde daju vybehove zastarale suciastky, tie Samsungy su vseobecne perfektne vybavene, po HW stranke nemaju slabinu oproti konkurencii, ziadne kompromisy, su lacne pre to, ze je to masovka, Samsung je gigant ktory vyraba od mobilov, cez lode az po tazky priemysel snad vsetko a mensi vyrobcovia nemaju moznost konkurovat, navyse robi mobily z plastov, co mi nepride vobec ako nevyhoda, kde tiez usetri, takisto na dizajn celkom kasle, su to mobily na funkcnost...
|
| |
Re: ziadna slava
Od: fgxhgf
|
Pridané:
23.3.2013 14:16
Nesuhlasim, mam samsung fon a po 2 a pol roku proste nema signal - dokazil sa.
|
| |
Re: ziadna slava
Od: TrueStory
|
Pridané:
23.3.2013 14:36
Tiez nesuhlasim. Dva roky dozadu son kupil funglovku galaxy 5. Restartoval sa, mrzol, nedal sa zapnut, bateria hriala ako diva. Preflashoval som na novsi droid a stale problemy. Raz mi z neho vypadla spod baterky nejaka kovova spojka!! Novy mobil!! Potom uz bez problemov. Uz som videl vselico ale toto som teda este nezazil. Vraj Samsung = kvalita, loool.
PRedtym mi na pol roka starom samsungu odisiel mikrofon, alr preto ze je na doske, je to nerentabilne opravit (kupoval som mesiac stary od nejakej baby, tiez funglovka).
A uz sa mi nechce rozpisovat o fotaku samsung na ktorom mi len tak odisiel objektiv...
|
| |
Re: ziadna slava
Od: niekt0
|
Pridané:
23.3.2013 18:37
tieto pribehy zo zivota, novy telefon nefuncny, ale nesiel si ho reklamovat, pockal si, kym sa sam od seba neopravil. to znie naozaj velmi pravdepodobne.
za seba, samsung galaxy s bol prvy telefon, ktory mi vydrzal viac ako 2 roky, vsetko co som mal predtym sa mi pokazilo, kedze sa k mobilom nespravam najsetrnejsie
|
| |
Re: ziadna slava
Od: reg: raketa
|
Pridané:
23.3.2013 19:57
mne najdlhsie vydrzal doteraz SonyEricsson, kde padanie na zem bolo na dennom poriadku, a to bol mobil z plastu, vydrzal necelych 7 rokov.. vlastne on funguje bez problemov doteraz a pritom na to, ze nemal ochranny obal nie je ani osuchany a to ako hovorim padal na zem casto, jedine co na nom zacalo blbnut, je mikrofon, kde som druhu stranu nepocul 100percentne... inak mam uz nejaky ten rok sekundarne Samsung S8500 Wave a nemam zleho slova na tento mobil, ba prave naopak je perfektny aj vyhotovenim konstrukcne 10/10b, doteraz jediny problem s nicim takze slova "plastovy" a "shit" su uple zcestne kedze je pravym opakom, netreba generalizovat a hadzat vsetko do jedneho vreca...
|
| |
Re: ziadna slava
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
23.3.2013 20:10
well, well, well...
plast ma dobre vlastnosti, o tom sa nikto hadat nebude :)
ovsem, vyzera dost lacno - a to je problem.
telefon za 500+ eur by mal vyzerat nejak specialne - nejaky super dizajn, alebo aspon co sa pouzitych materialov tyka by mal byt z niecoho "specialneho".
plast je prilis obycajny /aj ked jeho uzitkove vlastnosti mozu byt/su lespie ako mnohych inych rieseni/.
|
| |
Re: ziadna slava
Od: reg: raketa
|
Pridané:
23.3.2013 20:14
tak to nehovorim, ze nie, za 500e by mal mobil vediet nieco velmi specialne, ale ze by to zrovna mal byt len obal konstrukcie, neviem, asi je to o preferenciach, niekto proste chce vykonny a urobi kompromis u plastu a niekto zas chce kvalitnu konstrukciu na ukor toho ze vlastnosti mobilu su slabsie a pritom toto vsetko za rovnake ceny...
|
| |
Re: ziadna slava
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
23.3.2013 21:18
ono, dobre zariadenie robi vela veci - od criev, ergonomie, konstrukcie, materialov, os, programoveho vybavenia, ui...
mas dobre creva, ale
ak mas odflaknuty system - mobil ti ich nevyuzije a bude sekat /v lepsom pripade/...
ak mas odflaknute ui - tak ludia budu pindat, ze nic nevedia najist...
ak odflaknes dizajn - ludia budu pindat, ze to vyzera jak cesta do robty...
ak odflaknes materialy - ludia pindaju, ze vyzera jak lacny sunt...
ak vyberies zle os - ludia budu pindat, ze nic na nom nefunguje...
ono je to cele o tom spravne zalovit, a spravne namiesat vsetky komponenty tak, aby vlajkova lod vyzerala, ovladala sa a celkovo posobila na prvy pohlad "vynimocne", "uzasne", "prestizne" a proste "bozsky"...
|
| |
Re: ziadna slava
Od: reg: raketa
|
Pridané:
24.3.2013 1:29
ale na to vsetko staci dobre marketingove oddelenie :D
|
| |
Re: ziadna slava
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
24.3.2013 9:00
ano :) ale aj to oddelenie potrebuje nieco, s cim moze pracovat /alebo: z hovna bic neupleties/ :)
si porovnaj napr. marketing apple alebo trebars len letak na x-periu z :)
|
| |
Re: ziadna slava
Od: TrueStory
|
Pridané:
24.3.2013 5:55
Vidim ze som narazil znova na extra primitiva ty pribeh, tak zacni citat pomalicky aby si chapal: kupil som ten galaxy 5 a predchadzajuci som predal. Neskor sa mi na tom novom zacali vyskytovat anomalie, niekedy aj tri dni bez problemu, niekedy aj tri krat za dvadsatstyri hodin. Iny mobil som nemal a vazne som uvazoval ci ho jebnem o zem alebo budem cakat min. mesiac kym sa mi vrati z opravy... Vyriesilo sa to same tym ze mi zo samsungu vypadol ten kovovy diel
|
| |
Re: ziadna slava
Od: niekt0
|
Pridané:
24.3.2013 10:46
takze presne ako som napisal - kupis novy mobil, ktory sa ti kazi a nejdes ho reklamovat, z ktorej casti mojho komentu si dosiel na to, ze som to nepochopil? uvazujes, ze telefon radsej drbnes o zem ako cakat ked ti ho opravia, nedas ho opravit aj ked ho mas v zaruke a nahodne sa ti sam od seba opravil.
predstav si, ja som si kupil komp, ktory sa kazil, dal som ho reklamovat, vymenili mi motherboard a odvtedy ide bez problemov. mne pride normalnejsie nieco si dat opravit aby to fungovalo normalne (aj za cenu cakania na opravu) ako chodit po forach a random picovat na to ake dana firma vyraba shity, lebo som idiot, ktory je prilis lenivy na reklamaciu.
|
| |
Re: ziadna slava
Od: TrueStory
|
Pridané:
24.3.2013 14:24
Ty to asi stale nechapes. Novy mobil. Keby ho reklamujem, som bez mobilu. Mobil blbol nahodne, tak som chcel vediet ci za to moze chlad, nevola baterie, chybna sim...
|
| |
Re: ziadna slava
Od: niekt0
|
Pridané:
24.3.2013 17:44
mas pravdu, tvoju blbost nepochopim. reklamujes mobil, dostanes novy/opraveny. ale nie,lebo ty nemozes pockat kym ti ho opravia, tak radsej budes pouzivat mobil, ktory sa kazi a nadavat na neho aky je shit. predstav si, ze raz za cas sa vyroby nepodarok, ci uz je to mobil, pocitac, auto alebo elektronicka zubna kefka. prave kvoli takymto pripadom ti v europe musi vyrobca poskytovat 2 roky zaruku. starostlivost o zakaznikov v takychto pripadoch oddeluje dobre firmy od zlych, ale ty ani nevies vyuzit svoje prava a places tu na forach aky je samsung shit. dalej nema zmysel sa s tebou bavit
|
| |
Re: ziadna slava
Od: TrueStory
|
Pridané:
24.3.2013 18:47
S tebou sa nema zmysel bavit dalej. Asi si typ cloveka co s kazdou picovinou otravuje servisy. Ja som naopak chcel zistit v com je problem a ako pisem, objavoval sa nahodnel. Bolo by viac menej zaujimave keby som poslal mobil do telefonu, oni by ho zapli, pichli na komp a vsetko by bolo OK. Ako pisem, v servise by sa chyba vobec neprejavila a ja by som znova OBCAS mohol nadavat na ten shit.
|
| |
Re: ziadna slava
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
23.3.2013 17:17
taky som proti :)
a/ mobilna divizia nema s ostatnymi okrem nazvu koncernu nic spolocne :)
b/ to, ze kasle na dizajn je velke minus,
c/ plasty v highend mobiloch taky nemaju co robit,
d/ retaz je vzdy tak silna ako jej najslabsi clanok - cili vybavenie moze byt aj najlepsie na svete, dokial nemaju poriadne dotiahnuty obsluzny soft a dokial nemaju poriadne poriesenu konstrukciu a dizajn, vzdy bude ten vyrobok len priemerny sunt :)
e/ mobily na funkcnost? jedine ak BB :)
|
| |
Re: ziadna slava
Od: reg: raketa
|
Pridané:
23.3.2013 20:10
a/ tomuto som moc nepochopil, dokonca mi to nedava zmysel, ani ked som to znegoval a dostal z toho, ze maju vsetko spolocne, ze co tym chcel basnik povedat :D disponuju spolocnym kapitalom povedal by som, a kedze je to gigant, dokazu ceny stlacit velmi nizko ;-)
b/ njn, su to prakticke zariadenia, nie modne, cize ide o funkcnost, ale uvidime, casom mozno zmenia strategiu...
c/ to nie je pravidlo a za dalsie, porovnaj s ostatnymi vlajkovymi lodami inych znaciek....
d/ to je pravda a Samsungy maju dobry SW
e/ nehovorim, ze nie, ale je to velmi subjektivny nazor, kedze maju vela nedostatkov pre bezneho cloveka, navyse percenta podielu na trhu klesaju a u znaciek kde klesaju znaci, ze nieco robia proste zle...
|
| |
Re: ziadna slava
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
23.3.2013 21:34
a/ Slovensky jazyk vie byt niekedy nelogicky a nesystemovy. :) A preto aj dvojita negacia ti moze sposobit to, ze prezentovana veta je stale vyznamovo zaporna :)
Cili v tomto pripade, mobilna divizia je osve, stejnak ako je samostatna vyrobna lodi, chladniciek, televizorov, etc...
jedine, co maju spolocne je to, ze spadaju pod koncern samsung, a ze ich CEO sa zodpoveda rovnakemu sefovi - sefovi Samsungu.
b/ Mali by, je to jeden z ich nedostatkov, ktory im pomaly kazdy vycita, a take treba pdq riesit :)
c/ iphone, xperia z, lumia 920 - hlinik, sklo, polykarbonat :)
d/ always give credit where is due :)
e/ taky pravda, ovsem BB su manazersky telefon - super vec do firmy, ale pr bezneho cloveka ostava ten potencial krute nevyuzity :)
|
| |
Re: ziadna slava
Od: reg: raketa
|
Pridané:
24.3.2013 1:40
vyjadrim sa len k niecomu :)
c/ pojde cena ropy hore, bude aj stupat cena plastu :D ved o take sklo a hlinik nie je nudza, preto mi to vobec pride divne, ze plast je nieco menejcenne, ale vec nazoru, ja mam plastove mobily rad (hmotnost, nie je studene v zime) a neberiem to ako nevyhodu..
d/ toto je vec nazoru, podla mna je zvladnuty dobre, ak teda myslime TouchWiz v Androsi..
e/ ved toto, su to manazerske telefony, takze bezny clovek tam nenajde funkcie ktore vyzaduje pre bezny zivot, cize mi tie mobily nepridu nejak prakticke z tohto hladiska, ale v tej firemnej sfere este najdu uplatnenie..
|
| |
Re: ziadna slava
Od reg.: cookie_monster
|
Pridané:
24.3.2013 9:12
c/ bah, je to o tom, ze plasty mas uplne vsade. pozriem okolo seba: klavesnica - plast; krysa - plast; monitor so stojanom - plast; kopa diskov - plast; UPS, modem... - plast. nie je na nom nic zvlastne, ziadna pridana hodnota a preto je nudny :)
d/ to je pravda :) ja osobne touchwiz nemusim a znacny pocet ludi v mojom okoli nan nadavalo, coz vyustilo k tomu, ze maju rootnute mobily a nainstalovane rozne custom romky :)
e/ si chcel mobil na funkcnost a funkcnost kazdeho mobilu je v prvom rade komunikacia :) a jasne, ak sa bezny clovek rad s mobilom hra, ma v nom mrte vela roznych appiek na vsemozne ucely tak jo, na take moc BB nie je :)
|
| |
MEEGo
Od: Lukasx
|
Pridané:
23.3.2013 8:24
Nokia nemala skoncovat s meego ale prave ten vyvyjat a dnes by som mal v ruke urcite mobil znacky nokie...n9 bola dobra,ale na dnešne mobili nestacila, chcelo by to nejaku n10 s dvojjadrovym cpu, a vylepsenym meegom,inak ten system bol super,len dost oneskorene reakcie sa mi zdali,hlavne ked zacal synchronizovat veci po zapnuti wifi, ale som zvedavy na sailfish..skoda ze sa tak nokia rozhodla,ved nemohla aj prejst na WP telefony ale popri tom vyvyjat vlastny system meego? Nebodaj sa s microsoftom nedohodnu a co potom?
|
| |
Adroid
Od: Ondro777
|
Pridané:
23.3.2013 10:33
Mám android a teším sa na Lumiu 928, android je uplne zlý.
|
| |
cfvfhjutghjgdrggg gg
Od: party.hovnik@dsl.sk
|
Pridané:
23.3.2013 11:50
Jaaaaj fetaci zaostaly' investoval som 100 euro do smartphonu od htc a nemam problem' android slape jak hodinky' sms tiez.
|
| |
Re: cfvfhjutghjgdrggg gg
Od: Omacka
|
Pridané:
25.3.2013 10:25
My sme "zaostaly'" fetaci a ty nevies pouzivat nominativ mnozneho cisla :D Milujem ked niekto nadava ostatnym do je8bnutych, zaostalych a podobne a pritom v tom slove urobi chybu. Podla tvojho textu by som sa nebal tipnut, ze si cigan.
|
| |
Nokia
Od: djm
|
Pridané:
23.3.2013 18:11
Ako Nokia zaspala troska s vyrobou telefonov, ale jej hlavna cinnost suvisi ani nie tak s vyrobou telefonov ako s vyvojom mobilnych technologii. Ak by ste si niekedy pozreli patenty mobilnych systemov, prisli by ste na to ze skoro vsetky moderne komunikacne systemy pouzivane vo vsetkych mob. staniciach ficia na patentoch NOKIE. A taktiez aj teraz NOKIA vraza peniaze do vyvoja technologií ako do posratych telefonov, ktore im aj tak nezarucuju zisky. Podstatna cast mobilnych operatorov funguje na systemoch NOKIASIEMENS. v kratkosti to je tu: en.wikipedia.org/wiki/Nokia_Siemens_Networks , nokia vzivote neskrachuje koli mobilom
|
| |
lumie s WP sú podceňované a zatracované
Od: sadsad
|
Pridané:
24.3.2013 8:57
dostal som lumiu s WP.
nadával som naň, lebo so mpoužívateľ androidu a starých symbia nokií.
Po pár dňoch, si neviem predstaviť lepší pracovný mobil, okrem BB, ako lumiu s WP.
Nokia im robí slabú reklamu, ale musím povedať, že teraz som rád, že ako pracovný stroj mám práve lumiu.
|
| |
Re: lumie s WP sú podceňované a zatracované
Od: Zeleny robot
|
Pridané:
24.3.2013 14:28
Lumie su shity a su oblubene u sociek a/alebo lammiek.
|
| |
Re: lumie s WP sú podceňované a zatracované
Od: fofak
|
Pridané:
24.3.2013 17:27
...povedal zeleny robot a resetol sa... :-)
|
| |
Re: lumie s WP sú podceňované a zatracované
Od: psyched972
|
Pridané:
24.3.2013 19:06
ked som minuly rok pocul spravu ze nokia skonci so symbianom a primarne bude nasadzovat windows, bol som nasraty. ako vazne mam rad billa gatesa za to ze dava nemale ciastky zo svojho obsiahleho majetku na charitu ale microsoft a ich praktiky neoblubujem.
lenze mam rad nokiu a tak som ich podporil a kupil si lumiu. som normalne kukal vyvaleny ze oproti WINDOWS MOBILE 2003 kde som si tweakoval registre a WINDOWS MOBILE 5 ktory som pracne a neoficialne pchal do motoroly mpx200 urobili pokrok.
UI uz nieje take "technicky zamerane" ako na starych WINDOWS MOBILE, system naozaj slape a bez restartov, aplikacie v markete su samozrejme aj dobre aj hovadiny od pseudo-developerov. ako pozitivny krok hodnotim tiez, ze na WP uz vidim skoro NULA reklamy v programoch, daju sa pekne vyskusat, ale s obmedzenou funkcionalitou.
detaily ako vydrz a kvalita hovoru uz ani nebudem pisat.
|
| |
Galaxy S
Od: Mariannnn
|
Pridané:
26.3.2013 1:25
Mám galaxy S už 2 a pol roka od androidu 2.1 ...a som spokojný
2.1 - shit prehrievanie baterky a odpájanie nabíjania
2.2 - zalagovaný systém
2.2.+ - menej lagov väčšia rýchlosť
2.3 - battery bug
2.3.7 konečne slušný systém , baterka prvý krát vydržala 14 dní
od androidu 2.3.7 nemám s telefónom žiadny problém ...žiadne blbé reštartovania a pod. veci a samozrejme to sw hovno od samsungu som vyhodil už pri 2.1
S1 bol najlepší telefón od Samsungu čo sa týka rady galaxy pretože toto čo vypúšťajú teraz to sú sračky aj preto momentálne poškuľujem po Xperii Z
|
| |
Re: Galaxy S
Od: IvanPalmexmanNdca
|
Pridané:
26.3.2013 7:15
14 dni, ano? To si asi vsetko vypol a mobil pouzival len ako hodinky.
|