| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Aktualizácie
Od: Paloooooo
|
Pridané:
8.4.2013 9:36
Dá sa niekde zohnať zoznam tých platených aktualizácií?
|
| |
Re: Aktualizácie
Od reg.: jebebejbe
|
Pridané:
8.4.2013 9:46
ano, za rocny poplatok 200 až 500 tisic $ priamo v MS
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: user xx
|
Pridané:
8.4.2013 9:51
microsoft: nie kazdy prahne po prenosnych zariadeniach najsamnovsieho druhu a nie kazdy pouziva najnovsi hardver kedze aj na desatrocnom stolovom pocitaci ma este stale rezervy okrem mozno HD1080p videa gde samozrejme zdaleka nestiha dobove jednojadrove CPU...
co tak vydat pre XP-cka SP4 zaplatu... vsetko osvedcene a jednoduche ponechat, pridat niektore nekomplikovane ale potrebne novinky z XP7... a hlavne nic nenanucovat uzivatelovy...
cize po tejto SP4 zaplate by vznikla verzia XP9 a bolo by na dalsie roky "vystarano"
je to realizovatelne?
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: Shodannn
|
Pridané:
8.4.2013 10:02
Nie :D
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: user xx
|
Pridané:
8.4.2013 10:03
posledne slovo??
:D
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: Houston
|
Pridané:
8.4.2013 13:34
Ano, posledne. Urobit SP4 chce trochu pripravy a testovania. Nie je to take jednoduche (ani lacne).
Urcite sa za rok objavi instalacne CD s XP, kde bude slipstreamnute vsetko z WU, pridany IE8, WMP, .NET, DX, vselijake RUNTIME. Ten sa nainstaluje a bude hotovo.
Ak niekomu chybaju veci z Vista/7/8 uz zrejme presiel/prejde. Predpokladam, ze po roku zacnu nove verzie SW vychadzat uz bez oficialnej podpory XP. Vyhodi sa z toho hromada balastu, co tam bola len kvoli XP, zjednodusi sa vyvoj novych verzii a casom to dopadne ako s Windows 95/98. Ani poriadny browser (este Opera 10.10 akotak) uz na ne nie je. Youtube tiez nejde. Ani virusy sa uz asi nerobia.
Proste treba sa po 12 rokoch pohnut nejakym smerom. W7/W8/Linux/MacOS/mobilne veci/mozno W8.x, uvidime.
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: Alino
|
Pridané:
8.4.2013 10:10
sak si urob svoje XP lite, alebo si daj linux a mas vystarano...
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: user xx
|
Pridané:
8.4.2013 10:23
ako to vyzera dnes z windowsami 3.0, 95, resp.98 ktorym uz davno skoncila podpora aktualizaciami...
da sa aj dnes na tychto woknach aspon v pohode surfovat po internete a zhliadnut aspon nejake to 144p video? :P
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
8.4.2013 10:32
Nedá. Nepodporujú novšie prehliadače. Resp. naopak.
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: Houston
|
Pridané:
8.4.2013 13:27
Posledna Opera pre Win95/98 bola Opera 10.10
Posledny Flash pre Win95/98 bol myslim nejaky 9.0.xx
Youtube vravi, ze potrebuje verziu Flash aspon 10.0.22.
Takze neviem, treba skusit, bude to tesne. Ale zase vacsina virusov uz dnes na Windows 95/98 zrejme tiez nefunguju.
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
8.4.2013 10:15
Všetko bude aj potom normálne fungovať.
Lebo aj tak mnohí "čierni" truľovia hneď po inštalácií WinXP vypli slepo aktualizácie v "strachu" že sa "niečo" stane...
Takže ak takýto uzavretý systém fungoval 10 rokov, ešte tých pár rokov im to vydrží...
Len prvej verzií Win XP bohato stačilo 256MB RAM...
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: Jaa1
|
Pridané:
8.4.2013 10:53
Rozchodil som ho aj na 128MB. Dokonca pri instale XP 64bit v Minte ponúka VirtualBox automaticky "len" 192MB RAM.
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: Neviem
|
Pridané:
8.4.2013 11:33
Trochu vysvetlím tvoju hlbokú myšlienku.
"Čierni truľovia" hneď po inštalácii vypli automatické aktualizácie v strachu aby sa "niečo nestalo".
A nič sa nestalo.
Múdri ľudia nechali automatické aktualizácie zapnuté.
A niečo sa stalo.
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
8.4.2013 14:18
Nič sa nestalo. Treba inštalovať verzie, ktoré sú legálne a alebo aspoň z pohľadu aktualizácií...
Osobne som ich nikdy nikde nikomu a ani sebe nevypol, ani na chvíľu.
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: sensei-san
|
Pridané:
8.4.2013 22:51
Východzí stav je ten, že máš systém, ktorý _nejako_ funguje. Automatická aktualizácia znamená, že z tohto stavu sa dostane do nejakého iného stavu. A to buď do stavu, že naďalej funguje, alebo do stavu že nefunguje. Ja nechcem riskovať to druhé. Kde ty berieš istotu, že sa pri zapnutých automatických aktualizáciách nedostaneš do stavu, že sa systém pokašle?
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: hgfhgfhfh
|
Pridané:
8.4.2013 23:14
to ze sa aktualizaciami pokasle je iste na 99%, neupdatujem od SP2, a kedze pouzivam firewall, antivir, neinstalujem kraviny, a hojne puzivam sandbox, tak vsetko slape ako ma, jediny dovod na aktualizaciu je ked daco nefunguje , takyto postup samozrejme nie je pre BFU. Osobne nedam na xp-cka dopustit, nic lepsie zatial nespravili, a kedze s linuxom sa mi zatial zabavat nechce, ostavam pri XP dokym neprestanu fungovat vsetky softy ;-)
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
9.4.2013 10:19
Funguje všetko a nikdy mi aktuálizácie na 100vkách PC nič nepokazili.
Tak ja neviem chlapci aké verzie Win Vy používate, ale ak nepomohli, tak určite nepokazili...
SP2 bol chorý napr. v tom, že všetky zmeny HW sa pracne inštalujú, dokonca mal problém s Azalia kodekmi na zvukovky...
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: fdffdffdf
|
Pridané:
9.4.2013 16:22
kamo ale to musis ten system po tom update aj semtam pouzit, nie len ako admin nainstalovat a kaslat na to ;-))
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
11.4.2013 11:56
To o čom trepeš? Všetky tie Windows mali okolo 7-9 rokov a niektoré mašinky idú aj dlhšie. Skôr bol problém na HW strane, že už bol pomalý, keď mal iba 512MD RAM, ale softvérovo to šľapalo 10 hodín denne v poriadku.
Stačí, ak ho ako "admin" nebude nikto ďalší kaziť a mudrovať ako teraz Ty.
Nie je totiž admin ako admin. Mnohí ani netušia čo všetko je za tým. Na každom stroji bolo seriózne vytvorených a nastavených niekoľko užívateľov s viacerými úrovňami práv.
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: Houston
|
Pridané:
8.4.2013 13:46
Ano, 256MB ram im bohate stacilo. Ale antivirus mal iba par kusov vzoriek, firewall tam NEBOL ziadny. Pribudla podpora .NET, rychlych USB, firewall, vacsich diskov, JAVA vm, "IPv6", potom zmizla JAVA, WPA podpora, lepsie WIFI, podpora BT, popup blocker, zase lepsi firewall, soft DEP, hw NX, sialeny SecurityCenter, atd ...
Na druhej strane ked nabehli prve XPcka, zozrali cca 60 MB ram. Ked nabehnu ciste SP3 XPcka zozeru cca 100MB ram.
Vtedy ale nemal kazdy kopu softu ako Skype a podobne veci, lebo internet bol "drahy jak svina" a teda sa to nepouzivalo. Problem je v aplikaciach pustanych po starte a narocnejsich antivirusoch.
|
| |
Re: Aktualizácie
Od: jasom3
|
Pridané:
8.4.2013 10:26
myslim ze to nie je realizovatelne. Z coho myslis ze bude platit MS vyvoj XP? Urcite nebudu pridavat novinky z W7 do XP, aky by potom malo vyznam prechadzat na novy system, ked vsetko bude mat aj ten stary? Proste XP je zastarany system, chapem ze velke firmy mozu mat problem pri migracii na w7, ale nemozes ocakavat od Microsoftu ze bude podporovat XP donekonecna :)
|
| |
re..........
Od: dando1111
|
Pridané:
8.4.2013 10:12
cely MS mam na salame. ostavam na svojich 4 pc na xp
vista - humus
win7 - zrut
win8 - metro grc
|
| |
Re: re..........
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
8.4.2013 10:16
Už ani jeden systém nepokračoval vo výkone Win XP, vidno to napr. už aj napr. na kalkulačke. XPčko počíta najväčšie čísla...
W7 je dosť akoby okresaný, zjednodušený...
|
| |
Re: re..........
Od reg.: Vlado_m
|
Pridané:
8.4.2013 10:32
XP-ko je grc. Ja stale ficim na windows 3.1. To je to prave.
|
| |
Re: re..........
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
8.4.2013 10:37
To už potom lepšie wfw 3.11
|
| |
Re: re..........
Od: prdlajs
|
Pridané:
8.4.2013 10:59
To by ma potom zaujimalo, ako z 3.1 napisal prispevok na net :)
|
| |
Re: re..........
Od: trololoman
|
Pridané:
8.4.2013 11:16
oklukou cez dos a arachne browser :)
|
| |
Re: re..........
Od: VGK
|
Pridané:
8.4.2013 14:40
Jednoducho. Zakrical na kolegu, ze co je nove na DSL, spytal sa ho na komentare a zakrical mu naspat odpoved.
Potom ho este poprosil o vytlaceny dokaz, ze skutocne ten kolega prispel do diskusie a prisiel si pre hotovy papier.
|
| |
Re: re..........
Od: MS DOS
|
Pridané:
8.4.2013 15:34
MD.. CD.. RD TREE TYPE CD\
|
| |
Re: re..........
Od: stýv džops
|
Pridané:
9.4.2013 0:14
http://dopice.sk/5Dr
|
| |
Re: re..........
Od: user xx
|
Pridané:
8.4.2013 10:49
aky prehliadac pouzivas? 5-ku?
da sa zhliadnut youtube?
|
| |
Re: re..........
Od: Houston
|
Pridané:
8.4.2013 13:53
Mas to trosku popletene.
VISTA je ZRUT (preco humus? ved 7 vyzera skoro identicky)
WIN7 - coho by mal byt zrut?
WIN8 - Sice metro, ale mozes pouzivat desktop aplikacie.
Ja som dal na 8 rocny HP notebook legalne Win8 za 15 Eur. Nikdy tak rychlo nebootoval a funguje na nom uplne vsetko, len driver na citacku prstov ma stare API a je ignorovany. Dokonca ide aj prepinac na WiFI, este aj baterka chvilu zvladne.
|
| |
...............
Od: pamatnik
|
Pridané:
8.4.2013 10:42
Co uz, ** PMD-85 READY /1.0 ** (was ready :) ), beatles zacli hrat elvis zvolna upadat :)....
|
| |
Re: ...............
Od: ...
|
Pridané:
8.4.2013 12:26
Problem medzi Elvisom a Beatles nebol ten ze by Beatles mali prevazne lepsie piesne nez Elvis, ich styly by som ani moc neporovnaval pretoze mi pridu odlisne a v oboch pripadoch sa da najst kopec skvelych songov a aj tych menej dobrych. Problem bol ale ten, ze Elvis umrel tak preto ten jeho "upadok", clenovia skupiny Beatles zili este dlho po nom. Taky Paul McCartney zije este dnes.
|
| |
Re: ...............
Od: hentoto
|
Pridané:
8.4.2013 12:46
opera je aj tak najlepšia
|
| |
Re: ...............
Od: pamatnik
|
Pridané:
8.4.2013 23:46
To ako lepsia aj ako Elvis aj ako Beatles?
|
| |
Re: ...............
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
16.4.2013 22:32
áno
|
| |
Closing Windows/Gates ...
Od: MvD
|
Pridané:
8.4.2013 13:42
Nuz, Microsoft zavrel najprv brany, neskor okna ... a jeho byvala slava zostala uzavreta za nimi ... a nikto dnes nevie, aka bude konecna stanica metra ...
Svet ovladol trh s jablami a dnes uz nie je vzacnostou ani android do kazdej domacnosti ...
|
| |
Re: Closing Windows/Gates ...
Od: Houston
|
Pridané:
8.4.2013 13:55
Mas plus, len na tom androide robit zatial tabulku je fakt utrpenie. O uzasnom "multitaskingu" ani nehovoriac.
|
| |
Didaktik M
Od: xixo
|
Pridané:
8.4.2013 15:36
Didaktik M
Všetko mám nahraté na páske. Počkaj keď ju pustím.
|
| |
Re: Didaktik M
Od: Vlado M.
|
Pridané:
9.4.2013 13:35
Mohla to byt disketa, kazeta alebo CD, vyber si.
|
| |
IE users
Od: HKJ
|
Pridané:
8.4.2013 17:11
ja ho budem podporovat este 10 rokov, alebo kym MS nevyda NORMALNY OS..
|
| |
...............
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
8.4.2013 17:20
no par rokov fungujem na XP, ale kedze planujem upgrade z 6 rocneho NB na desktop s i5 3350P tak uzvazujem na prechod W7, len neviem ci 32 alebo 64bit
|
| |
Re: ...............
Od: mika_
|
Pridané:
8.4.2013 19:25
ked uz tak rovno na 64bit
|
| |
Re: ...............
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.4.2013 20:52
nebud wool a pockaj 2 mesiace na haswell. A 32 vs 64 snad nieje otazka.. kolko chces mat RAM???
|
| |
Re: ...............
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
8.4.2013 22:53
No ved to, na take to domace zuvanie neviem ci vyuzijem cez 4GB
|
| |
Re: ...............
Od reg.: roob_
|
Pridané:
9.4.2013 7:15
na domace zuvanie si clovek nekupuje i5 a hlavne nie, ked uvazuje nad tym ci kupit AZ 4GB ram. 4GB som mal od 2007, dnes nieje absolutne o com. Kup si AMD A10-5800K, 8GB RAM, 350W enermax ale hlavne SSD. Najblizsich 5 rokov mozes bez problemov zut.
|
| |
Re: ...............
Od: lolipomol
|
Pridané:
9.4.2013 8:29
tu istu zostavu (s A10) mam + amd grafika za 60€, BF3 na ultra 40-60fps, absolutna spokojnost do 500€
|
| |
Re: ...............
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
9.4.2013 10:29
Iba truľo si kúpi AMD. Dodnes deň som nepochopil ich čudné funkcie v nastaveniach BIOSu, u mnohých základoviek čudné, nezrozumieteľné manuály, komplikované ovládače a najmä ich inštalácia a plno ďalších patálií, ktoré Intel platforma NIKDY nepoznala. Aby som musel driver k čipsetu inštalovať aj po nainštalovaní .net Framework 1.1 a podobné nezmysly, tak to je sila! Alebo saby som na 3D softvér napr. Cinema 4D inštaloval 4 roky starý ovládač pre AMD grafiku, pritom nVIDIA ide presne naopak, tak TO JE SILA na2!!!
|
| |
Re: ...............
Od: MuadDib
|
Pridané:
17.4.2013 2:20
Ty nie si ani len ten truľo.
Dodnes si nepochopil ani len tie „čudné funkcie“ v nastaveniach BIOSu – ktorý nerobí AMD – dodnes si nepochopil „nezrozumiteľné manuály“ – ktoré nepíše ani nevydáva AMD (ak, pravda, nepočítam manuál na nainštalovanie procesora, ktorý ak je pre teba nezrozumiteľný, tak to vypovedá viac o tom, aký si neschopný debil, než čokoľvek ostatné).
Nie, na tej tvojej „Intel platforme“ máš v BIOSe len nastavenie dátumu a času.
Žiadne ďalšie nastavenia tá tvoja „Intel platforma“ nikdy nepoznala, samozrejme, lenže to nie je výhoda, to je len blbuvzdorná ochrana pred všetečnými truľami ako ty, aby im všetko bežalo a aby si nemohli a nemali na čo sťažovať.
A už vidím, ako by si si na takú intelovskú kancelársku „šupku“ nahadzoval Cinemu 4D, haha...!
|
| |
Re: ...............
Od reg.: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
10.4.2013 0:12
nie, dakujem. na AMD som zacinal a nepresvedcili ma. To mas teraz ako s VGA. Budu do teba hucat ze 7870 je lepsia ako GF660, ale ked zoberes cenu, vykon, spotreba a stabilita prostredia + ovladace = ja mam radsej klud. :)
|
| |
XP je moj posledny win
Od: Jasom Dotnet
|
Pridané:
9.4.2013 9:50
Posledny rok aby som kompletne presiel na linux :)
|
| |
9+3=13
Od: Einstein
|
Pridané:
10.4.2013 1:28
Windows XP je už tri roky, od 14. apríla 2009...
|