neprihlásený Sobota, 20. apríla 2024, dnes má meniny Marcel
Predaje PC zaznamenali najhorší prepad v histórii, podľa IDC za to môže Windows 8

DSL.sk, 11.4.2013


Predaje osobných počítačov všetkých formátov zaznamenali podľa štatistík a odhadov analytickej spoločnosti IDC v prvom štvrťroku tohto roku svoj najväčší medziročný prepad od začiatku merania trhu touto spoločnosťou v roku 1994.

V Q1 2013 sa totiž predalo podľa IDC len 76.3 milióna PC, čo znamenalo až o 13.9% menej ako v Q1 2012.

Významný vplyv na to má investovanie zákazníkov do nákupu tabletov a smartphonov namiesto upgradu PC, veľkú zodpovednosť za prepad ale IDC prisudzuje Windows 8.

"V súčasnosti, bohužial, vyzerá byť jasné, že uvedenie Windows 8 nielen neprinieslo pozitívny dopad na trh PC, ale ako to vyzerá, spomalilo trh," uvádza IDC.

"Kým niektorí spotrebitelia oceňujú nové formáty a dotykové možnosti Windows 8, radikálne zmeny užívateľského rozhrania, odstránenie tlačidla Štart a náklady spojené s dotykom spravili z PC menej atraktívnu alternatívu oproti samostatným tabletom a iným konkurujúcim zariadeniam. Microsoft bude musieť uskutočniť veľmi ťažké rozhodnutia pri ďalšom smerovaní, ak chce pomôcť oživiť trh PC," dodáva IDC.

PoradieSpoločnosťPredaných PC
v Q1 (mil.)
Podiel v Q1
2013
Zmena oproti
Q1 2012
1HP12.015.7%-23.7%
2Lenovo11.715.3%0.0%
3Dell9.011.8%-10.9%
4Acer6.28.1%-31.3%
5Asus4.45.7%-19.2%
-Ostatní33.143.4%-10.0%

Podiel piatich najväčších výrobcov PC v Q1 2013



Z pätice najväčších výrobcov všetci okrem Lenova predali výrazne menej kusov, len Lenovo dokázalo predať rovnako ako v Q1 2012 11.7 miliónov kusov PC a tým zvýšiť svoj podiel na trhu z 13.2% na 15.3%. Podľa IDC prvú pozíciu si napriek výraznému medziročnému prepadu ešte tesne zachovalo HP s 15.7% podielom.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

NASA otestuje nový vesmírny pohon v podobe solárnej plachty
V najbližších dňoch bude spustený nový vysielač digitálneho rádia
Seriál Fallout podľa počítačovej hry bude mať pokračovanie
Budúci týždeň budú vydané dve dôležité linuxové distribúcie
Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka


Diskusia:
                               
 

...ani sa necudujem. W8 je zatial najvacssi omyl M$.
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

vdaka comu akoze? aj si to realne pouzival?
Odpovedať Známka: -6.9 Hodnotiť:
 

Ja áno a potvrdzujem, že to je fail
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

podla mna urobili najväcsi chybu v tom ze mali dat na vyber priu prvom sputesni bud dotykove rozhranie alebo klasicky desktop. Pripadne by si detekoval automaticky, ak mas PC bez dotykoveho ovladania tak nech ide v desktope ak mas tablet alebo ultrabook s dotykovym displejom tak v Modern UI. Nemali to spajat dokopy a silou mocou tlacit aj do PC Modern UI, ktore tam straca akykolvek vyznam a je len brzdou
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

najvacsiu chybu spravili v tom, ze sa tym snazili orientovat na tablety a ARM procesory
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Presne tak, pri Windows 7 (po minimalne roku pouzivania) som si povedal, ze dalsiu verziu uz podporim a kupim si svoj prvy legalny Windows (neboli to len silne slova, zopar nemenovanych produktov som uz podporil). A Windows 7 bola fakt supa os :)
No ale toto co spravili teraz, tomu sa hovori fail :(
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

kazdy win (Odkedy pracujem) som si kupil. ono to zas nie je taka vysoka investicia tych +160,- za OEM k novemu PC ked to pouzivam 7 - 10 rokov. vsak kopec sopliakov tu beha s mobilmi za 400- 700 eur + kazdy druhy z nich ma tablet za dalsich 200-300e , lacoste topanky za 80 - 100 eur, a po 2-3 rokoch to predavaju a kupuju dalsie. 2 plne nadrze v aute dalsich 100e a nevydrzi ani mesiac. windows ako OS ponuka predsa len trosku ine moznosti a vyuzitie ako mobil. takze to , ze nemaju ludia peniaze je problem inde, urcite nie v tom, ze ten OS je drahy
Odpovedať Známka: -0.7 Hodnotiť:
 

Vidíš čo všetko si si mohol kúpiť za tie peniaze ktoré ťa stál win. :D



Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

rozpocitat tych 160e na 8r (tolko som pouzival XP), za to som si mohol kupit kazdy rok mobil za 20,- E. to si myslel?

Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Myslel som to ako vtip. Preto ten "smajlík" na konci vety.

Za posledných cca 10rokov používam legálne kúpený win (2xXPpro, 1xW7pro).
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

No vidíš... Ja by som zase ten Windows spirátil a tie peniaze by som radšej dal nejakej chudobnej slobodnej mamičke.

Keby si ty mal vyžiť z materskej dávky a mal si pritom živiť ešte 1 dieťa, asi by si sa na to inak díval.

Alebo: čo sa týka hodnoty peňazí, tak to skús rozpočítať tak, že si teraz zoberieš pôžičku 160 € od úžerníkov (ako Provident & spol.) a budeš ju splácať 8 rokov – koľkože to bude, hm?
Odpovedať Hodnotiť:
 

u mna ak by bolo diablo 3, starcraft 2 a world of warcraft officialne pre UBUNTU distribuciu linuxu ...tak by som povedal PAPA windows ....tak ako vista pred win 7 tak win 8 je prepadak i ked je na tom lepsie ako vista :-D
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

ja som win8 pouzival 4 mesiace a ako developer a narocny uzivatel musim povedat, ze bez startu a defaultne v metro rozhrani sa nedalo produktivne pracovat.

Zopar beznych uzivatelov malo problem sa adaptovat. Nedokazali sa totiz sustredit tak dlho na to, aby sa naucili nove zvyky na pouzivanie systemu.

Mali zabehnuty urcity rezim, ktory bol pre nich efektivny a Metro styl im to cele rozbil a bol prilis nefektivny na "ich cas" ktory chceli venovat zariadeniu.

Zopar beznych uzivatelov si kupilo tablet, no nakoniec ho museli vratit s tym, ze pre nich to bola hracka. A nedalo sa na tom normalne pisat spravu/email/browsovat. Proste vratili dotykove zariadenie s win8 a vratili sa k win7 a notebooku/ultrabooku v specialnom pripade k netbooku.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

jedna moja znama mala takto naucenu cestu do prace (dalej ako tych 7km domov<->praca autom nejazdila). pred rokom postavili kruhovy objazd a odvtedy ju nosi priatel :))
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

no pi*a co je leniva sa naucit jazdit a potom niekoho zrazi na parkovisku..
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Áno, práveže sme to reálne používali, bohužial!

1. Do slovenskej verzii sa nedá doinštalovať podpora WinHelp-u (Winhlp32.exe).

2. To „Metro“ naozaj v kuse lezie všade a je otravné, vyskakuje v rohoch, vyskakuje na pravom boku... mnohé veci sa bez toho ani nedajú nastaviť, ale keď to skúsiš, tak ťa to úplne vyhodí z „Desktopu“... ale keď potrebuješ Pomocníka k tým nastaveniam, tak ten je zase len ako desktopová aplikácia, takže ťa to zase vyhodí naspäť – no úplný zmätok!! Nemôžeš to vidieť vedľa seba, čítať a postupovať podľa toho. A je to tiež ukážkový príklad toho, ako to násilne pozliepali.

3. Internet Explorer 10 v kuse padá. Ale len vo Windows 8, vo Windows 7 „šliape ako hodinky“. A ani po 1/2 roku od vydania toho údajne najlepšieho OS, to nedokázali opraviť! Prečo? Nuž, lebo príčina je vraj v tom, že sa pritom na Windows 8 prekrývajú nejaké skryté plochy, že sa niečo zneplatní, alebo také niečo... a preto to padá.

Odpovedať Hodnotiť:
 

4. Možno Windows 8 šetrí akumulátorovú batériu na prenosných zariadeniach, ale za akú cenu?! Za cenu hnusného, plochého, bezkontrastného vzhľadu, ktoré zase „ničí“ zrak a unavuje oči?!

5. Áno, možno Windows 8 štartuje rýchlejšie, ale svojou otravnosťou ťa pripravuje o oveľa viac času. A nedajbože, že by si ho chcel ručne spustiť v núdzovom režime! No nejde to! Windows 8 je už tak „vymakaný“, že už nemáš ani možnosť ho ručne spustiť v núdzovom režime, ani po páde nezistíš, čo je vo veci – lebo si len nehodný používateľ, ktorému sa niečo také nemalo stať a Microsoft sa na teba len drzo vyškiera, ako keby ti chcel dať najavo, že ty si na vine! A vraj už namiesto toho „automaticky“ zistí, či sa musí spustiť v núdzovom režime. Ibaže keď som to naozaj potreboval, tak to nefungovalo, stále len nabehol do čiernej obrazovky, kde sa zasekol. Riešením bolo „umelo ho zhodiť“, vypnúť pri spúšťaní, kedy už konečne zistil, že niečo nie je v poriadku a umožnil spustenie v núdzovom režime, vrátane obnovenia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Windows 8 používam v práci a okrem toho že som musel doinštalovať Classic Shell a zmeniť pár drobných nastavení je tento systém jednoznačne pre mňa lepšia alternatíva ako XP/Vista/7 a to čo sa týka rýchlosti aj prehľadnosti pár chýb to má čo sa týka kompatibility niektorých starých aplikácií ale to je problém u väčšiny operačných systémov po upgrade. Jediné čo mi vadí že som nenašiel spôsob ako deaktivovať ModerUI/Metro uplne, na desktope nemá význam.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

no vidis a to je presne ten dovod, jadro win 8 je dobre ale nanutit pouzivat metro na dektopoch je prave ta zakladna chyba, ktora win8 potapa.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

drbo .. metro vidim len raz za 8 hodin, aj to po zapnuti PC ..inak tam clovek nemusi chodit vobec
Odpovedať Známka: -6.6 Hodnotiť:
 

A neserie ta to ze od cias Windows 95 ked si roky zvyknuty na jednoduchy desktop s ikonami zrazu si nuteny vzdy po starte PC nieco preklikavat aby si sa vobec dostal do toho prostredia na ktore si roky zvyknuty? Mna osobne by to otravovalo. Nazyvaj si to ako chces, trebars ze som lenivy, no zjavne to nie je len moj nazor..
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

skus nieco z : http://dopice.sk/5Fi
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

tak ano kliknes na to len raz ale zato ti to celých 8hod ako vraviš zere RAM ..
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

neviem ako vy, ale ja metro vidim kazdych 10 minut.. vzda sa nieco pokaka a neda sa z toho dostat inak ako stlacenim winkey a potom metro a potom klik na desktop.... NENORMALNE!!! zialny alt+TAB, ziadne esc, ziadne alt+F4. stava sa to napr. pri zapinani, vypinani wifi, bluetooth, nahodnym spustenim kamery (ani neviem akym "gesto" touchpadom sa to spusta... mimochodom zapnut wifi, vypnut bluetooth bez wifi, alebo nebodaj stiahnut/poslat subor cez btt to je uplna alchimia... MOJ ZAVER JE, ZE WINDOWS VELKOLEPO PONIZILI NA ANDROID HRACKU DO HRACKYRSKYCH TELEFONOV/TABLETOV..
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

by si sa divil niektore aplikacie idu iba v Metre aj kopa nastaveni je k dispozicii iba v tomto rozhrani
Odpovedať Známka: 6.8 Hodnotiť:
 

skus programik z jedneho cinskeho fora fxxk metro, http://www22.zippyshare.com/v/48981934/file.html , pridaj si ho do task scheduler, aby sa ti spustal, pri kazdom prihlaseni. Malo by to uplne vypnut metro.
Pripadne to pouzi s tymto
http://apcmag.com/fix8.htm
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

seems legit
Odpovedať Hodnotiť:
 

a dalsia vec naco si budem kupovat znackovy ked si ho mozem poskladat a nakonfigrovat ako chcem a ked je clovek taky ze to nevie tak za par eur mu ho niekto sikovnejsi posklada a vyberie si co tam bude mat ci windows 8 alebo 7.a o usetrenych nakladoch ani nehovorim
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Student vsak? Ked budes robit nejaku poriadnu pracu niekde v obore pochopis na co su znackove PC.
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

KEd sa chalan vyzná, tak prečo by si nemal PC poskladat sám? Samozrejme, že skladat si pracovný notebook je nezmysel ale u stolného PC je to iné.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Skus skladat vo firme denne 2-3 PC rucne, potom ich otestovat ci je vsetko na 100%. Potom ked sa nieco pokazi na PC diagnostikovat, zistovat, dohladavat, patrat...
Takto mas stolne pc zlozene, otestovane v zaruke ako CELOK.
Toto som len nacrtol ma to 98945548 inych vyhod a je nerealne v praci skladat skladacky. Na to musi asi dojst kazdy sam...
Odpovedať Známka: -5.2 Hodnotiť:
 

hovoril som o beznych ludoch nie firmach..
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

U "beznych" ludi je to akceptovatelne, tu vsak nastava problem ze nie kazdy "bezny" clovek si vysklada PC sam doma, v servise za vyskladanie a instalaciu OS ajtak zaplati usetrenych 30-50€.
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

???prosim???30-50€ usetrenych?za 700€ nekupim porovnatelne znackove PC s tym co si poskladam..to je "trochu" vacsia uspora si myslim
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

z toho, ze niekto kupi prebuild sa sranda nerobi... /za predpokladu, ze nekupi tesco pc alebo sunt typu "athlon - najnovsia technologia na hry spolu s 512 MB nvidia kartou za 425 eur".../
bo na to, aby si si poskladal pouzitelne a vyvazene PC musis sa v problematike pohybovat a musis krute vediet co robis.
vacsina ludi len pozna nanajvys zaklady a potom sa moze lahko osuskat. a v tom pripade sa im skor oplati kupit uz poskladana masina - bo cas na to, aby sa naucili vsetko okolo, vybrali si diely, poradili sa s ludmi a stress okolo skladania si cenia na viac ako tych 50-100 eur, ktore preplatia na poskladani...

co sa ale zhodneme - sranda sa robi z ludi, ktori investuju nehorazne prachy do 2-3x predrazenych alienware veci, alebo z expertov, ktori pozrali vsetku mudrost sveta
(napr. stretol som sa s tym, ze expert, ktory vyutieral cpu docista, aby mu "lepsie priliehal chladic", sa prisiel stazovat, ze mu tristvrte kila hlinika s dvoma ventilatormi nedokaze uchladit jeho procesor) :)
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

až na ten stres okolo skladania, ja som to vždy považoval za veľký pôžitok
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Suhlas. Ale aj tak radsej mam vlastnorucne vyskladany PC. Dost vela gamblerom vyberam zostavy - vacsinou chcu za malo penazi vela muziky, co nie je lahke im take nieco vybrat a este im to odobrit.

"Znackove" pocitace pre bussiness triedu, ma samozrejme svoje opodstatnenie: Zodpovednost za kazivost HW prebera firma a nie zamestnanec ich IT oddelenia. Co si samozrejme aj nechaju zaplatit. IT oddelenie sa len snazi minimalizovat prestoje a vyriesit pripadne lahkoodstranitelne problemy. To ale neznamena, ze "znackovy skladany" pocitac je menejchybovy ako vlastnorucne poskladany.

Takze je na povazenie, ci chce uzivatel priplatit, alebo usetrit.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Isteže, pri veľkých firmách ide v podstate o účtovnícku vec, o „outsourcing“ na dodávateľskú firmu.

Ale aj tak... ručne poskladané počítače sú vždy lepšie.

V lepších, slušnejších firmách ti dokonca poskladajú počítač aj zadarmo, ak si tam kúpiš tie komponenty, pretože tie náklady na prácu sú asi také ako marža na skrinke a zdroji... (Samozrejme, že tým predpokladám aspoň priemerne slušný počítať, lebo úplnú šupku by si ani nedal nikto skladať.)
A už len to, že by ti to ochotne postavili, je náznakom toho, ako by sa stavali k prípadným reklamáciám, či schopne (kompetentne), alebo neschopne (nekompetentne).

Spomínam si, ako sa výrazne znížila hlučnosť môjho prenosného počítača (laptopu/notebooku) len tým, že som prepastoval chladiče a nahradil tú hrubú vrstvu „stvrdnutej žuvačky“ nejakou Arctic MX-2.

Takže tak.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Až na to, že všetky tie „značkové PC“ a „hotové zostavy“ sú spravidla príšerné... bežne sa vyznačujú tým, že je tam zbytočne nadupaný procesor, ale málo pamäte; pri „herných zostavách“ sú zase šupácke grafiky takmer pravidlom.

Čiže sú naozaj strašne nevyvážené – a to až tak, že „sused odvedľa, čo poskladal pár počítačov,“ by sa chytal za hlavu.

Takže tak.

Ale isteže, pre nás, čo to tak trochu priebežne sledujeme a podvedome si udržiame prehľad, je to až nepredstaviteľné.

Ale uvedom si, že medzi „značkovou, hotovou zostavou“ a skladačkou, ktorú ti dá dokopy „sused odvedľa“, naozaj nie je žiadny podstatný vo vyváženosti alebo užitočnosti, pretože kapitalisti vyrábajú také šmejdy, aké im neznalí ľudia kúpia.

Čiže ak si človek neznalý veci, ktorý si nevie navrhnúť zostavu, tak potom pri výbere „hotovej zostavy“ dopadneš úplne rovnako...

Odpovedať Hodnotiť:
 

trepeš nezmysly a to preto lebo asi s tým nemáš skúsenosti. Mne prešlo cez ruky cca 3000 počítačov. Kedysi značkové boli skutočne lepšie, lebo napr. HP vyrábalo a dodávalo svoje MB, RAM... Dnes keď to otvoríš MB je Asrock, lepší prípad keď nájdeš Asus. Ram A-Data - ani len Kngoston alebo Corsair sa tam neunúvajú dať. Ešteže, zdroje dávajú celkom dobré. Máš veľmi mylnú predstavu o výrobe pc. Stačí ísť do Ostravy, bol som tam zo záujmu. pretože robím v tomto obore, kde vyrábajú Asusy. Ľudia, ktorí to skladajú majú naučený postup ako našrobovať MB, hodiť tam RAM, CPU atď nemajú ani šajnu čo vlastne robia a čo je čo. Ten Tvoj popisovaný test a diagnostika prebieha tak, že každý 5 stroj zapoja do testovacej jednotky a za 2 hod to vypnú. Mimochodom už sa mi stalo, že som do firmy objednal nové PC od HP a o 3 hodiny nešli!!! Skladajú to z komponentov, ktoré si bežne kúpiš aj Ty.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

Treba vediet aky model a na co pouzit. Niekde je spicka asrock, niekde asus niekde MSI atd... lenze zavisi od poziadaviek uzivatela. Ak si niekto nie je schopni vyskladat PC sam, je tu milion for, kde mu zostavu vyskladaju podla poziadaviek a uzivatel si to len sam zapoji, alebo si to necha poskladat a odskusat v obchode. Este som sa nestretol s tym, ze by hotova zostava bola lepsia, nez ked si to vyskladas sam.
Kingston/corsair v ram je to takmer jedno. Postascuju aj tie "neznackove" A-data. Nie su o nic horsie.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

"linkový operátory" nenavrhujú zostavy
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

"Takto mas stolne pc zlozene, otestovane v zaruke ako CELOK."
Reagoval som hlavne na toto. Druhá vec a to je irónia, že ak si kúpiš do firmy napr. HP máš záruku 1 rok. Keď Ti to niekto vyskladá záruka na CPU, MB a RAM 3 roky....
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

ehm, nie je nahodou minimalna zaruka zo zakona 2 roky?
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano, ale obciansky zakonnik (kde je uvedenych min. 24m zaruka) sa na PRAVNICKE osoby nevztahuje. Obchodny zakonnik to uvedene nema.
Odpovedať Hodnotiť:
 

pravda.
som slepy.
tam to priamo urcuje zarucny list a osobitne dohody medzi firmami.
Odpovedať Hodnotiť:
 

kazda normalna firma si priplati za nbd alebo nieco podobne. Najnovsie uz aj domacim davam +3 roky, cize 5 rocnu zaruku, takze.. Veci sa maju tak, ze ak si neveis poskladat a obhospodarovat PC sam, je lepsie kupit "znackovy". Vo firme a hlavne vo vacsom pocte znackovy! snad sa nebudem babrat este so skladanim a reklamovanim ak nieco nejde, kupim 20 HPciek, na 1 nainstalujem veci jak maju byt, spravim/rozhadzem image a caves. A ked sa pokazi, nikto nemoze povedat "to co za srot si to poskladal??!!?? ja?? to ti kkti z HP!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

plus, dost casto sa technika riesi cez leasing, co ma svoje vyhody (okrem okamzitej hw podpory, reklamacia = vymena kus za kus /no questions asked/, ti napr. po uplynuti rokov vynovia vsetky pocitace.)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ano, nazvat niekoho kktom ma obcas svoje caro.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nechcem do toho rypat ale KKTI nebudu v HP ale asi ty. Zaruka nie je +3roky ale 3 roky namiesto 1/2roky. NBD a podobne CP zaruku NEPREDLZUJU ale rozsiruju.
Odpovedať Hodnotiť:
 

jedna podstatna drobnost... tie svine predavaju OEM winy neporovnatelne lacnejsie vyrobcom PC, takze medzi bez/s OS mas 30-50€ rozdiel. Najlacnejsi win pre teba ako koncaka stoji 100. Casto koli tomu neposkladas lacnejsi kancel PC...
Odpovedať Hodnotiť:
 

taky pravda, aj ked vacsina vacsich firiem na windows riesene cez enterprise edition...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ano, buhuzial pravda. Ale my mame na skladacku zaruku 3 roky a lacny znackovy kancel PC defaultne vacsinou 1 rok. Ak sa dorovna zaruka nejakym balikom, uz su ceny porovnatelne bez problemov.

Btw - ked od teba niekto kupi tvoj produkt 1x a potom niekto naraz 100.000x, nedas mu lepsiu cenu?
Odpovedať Hodnotiť:
 

S tymi kvalitnymi zdrojmi v znackovych zostavach by som sa vyjadroval opatrnejsie. V delloch aj lenovach som uz videl neskutocne lunty, kvoli kt. odisla cela zostava...
Odpovedať Hodnotiť:
 

pohoda XD
kebys videl, co su si schopni niektori experti namontovat do svojich masin... k niektorym "zdrojom" by sa mali automaticky pridavat hasiace pristroje! :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na druhú strany znalý odborník v tejto oblasti - pozor nie kamarát, ktorý poskladal 10 PC a nainštaloval 7x Win - dokáže vybrať osvedčené kvalitné veci, poskladá Ti to lepšie ako pracovníci na páse, nainštaluje bez balastu a nechá "zahorieť" min. 24 hodín....
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

ak mozem mat este poznamku: vzdy sa oplati mat aj druhy nazor /lebo ludia su vacsinou zaujati/ - prehnat si navrhovanu zostavu po roznych tech forach a nechat aj par neznamych ludi pripomienkovat to, co chces kupit. mozes sa dozvediet plno zaujimavych veci...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Suhlasim, v dobrom samozrejme!
Odpovedať Hodnotiť:
 

V čom je zádrheľ?
Odskúšanie je hračkou... spustí sa na tom zopár programíkov, to zabere pár minút. Či niečo ide, alebo nejde, zistíš aj tak spravidla hneď... inak by to bolo to isté ako u „značkovej zostavy“.

Áno, keď je niekto niekde na to zamestnaný, tak v tom tiež nevidím žiadnu prekážku. Častokrát sa mu môže podariť odstrániť poruchu skôr, než by to bolo pri značkovej zostave. Ako napríklad pri poruche sieťovej karty (alebo zdroja), čo tu bolo nedávno zmieňované. Také poruchy sú bežné, ak nemáš dobrú prepäťovú ochranu. Pri búrkach stačí, že niekde blízko udrie blesk, hoci aj do bleskozvodu, ale ak máš dlhý kábel do sieťovky, tak ti ju indukovaná elektrina odpáli.

A namiesto zložitej diagnostiky, reklamácie základnej dosky atď., ktorú ti môžu, alebo nemusia uznať, tam stačí dať sieťovku za 5 € a bude to fičať.
Odpovedať Hodnotiť:
 

V čom je zádrheľ?
Odskúšanie je hračkou... spustí sa na tom zopár programíkov, to zabere pár minút. Či niečo ide, alebo nejde, zistíš aj tak spravidla hneď... inak by to bolo to isté ako u „značkovej zostavy“.

Áno, keď je niekto niekde na to zamestnaný, tak v tom tiež nevidím žiadnu prekážku. Častokrát sa mu môže podariť odstrániť poruchu skôr, než by to bolo pri značkovej zostave. Ako napríklad pri poruche sieťovej karty (alebo zdroja), čo tu bolo nedávno zmieňované. Také poruchy sú bežné, ak nemáš dobrú prepäťovú ochranu. Pri búrkach stačí, že niekde blízko udrie blesk, hoci aj do bleskozvodu, ale ak máš dlhý kábel do sieťovky, tak ti ju indukovaná elektrina odpáli.

A namiesto zložitej diagnostiky, reklamácie základnej dosky atď., ktorú ti môžu, alebo nemusia uznať, tam stačí dať sieťovku za 5 € a bude to fičať.
Odpovedať Hodnotiť:
 

musim povedat, ze do firmy sme kupili par desktopov HP s tym, ze to bude znackove, trvanlive, stabilne atd.

na prvom odisla po roku onboard sietova karta, zaruka prisla s tym, ze vymena dosky by bola draha a poslali nam pci sietovu kartu - budiz

druhy rok sme chceli pridavat doplnkove karty do pci slotov, objavili sme, ze su tam pritomne dva sloty, v jednom uz bola sietovka, cim sme vylucili akekolvek dalsie upgrady

update firmwaru hp zakladnej dosky nebol vydany ani raz. doteraz nepodporuje bootovanie z pci kariet

pevne disky odisli za tri roky uz oba, citacie hlavy boli uplne na cimpr-campr. samozrejme, za to nenesie vinu hp ale wd, no clovek neznaly sa predsa len pozera s nechutou na svoje "znackove" zariadenie
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

menil som komplet cely IT inventar, ani jeden DELL OPTIPLEX ani jedno HP Compaq DX nezazilo ani jeden z problemov. Ratame tu na desiatky pocitacov denne zatazovane po dobu 5 rokov a Optiplexy dokonca s pasivnym chladenim. Keby ho pichnem teraz do zasuvky bezi dalej.
Ak si myslis ze HDD vyraba HP tak ranko prajem a to iste plati o doske ;)
Raz sa mi stalo ale pri asuse ze sa restartuvaval, 1. den kurier zobral, 2. den doslo vyjadrenie zo servisu ze opravene, otestovane posielaju naspat, 3. den pocitac zase vrcal, vsetko sa stihlo po dobu 3dnovej PNky zamestnanca.
Odpovedať Známka: -2.3 Hodnotiť:
 

Co dnes moze vyzerat ako fail, v buducnosti moze byt skvele.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Najvacsi omyl spolu s win millenium a Hlistou.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No neviem mal som nejaky cas konfiguraciu, kde milenia fungovali celkom obstojne, ked mi potom odisla doska a na novu sa uz nedali nainstalovat tak som sa vratil k 98. A pravdupovediac mi niektore featurky chybali, ale zvykol som si. Na viste som fical nejaky cas v robote a tak sa mi to podarilo dostat do stavu, ked ma ten system prakticky neotravoval, ale mozno to bude tym, ze hw konfiguracie mame podstatne ine ako domaci pouzivatel

Odpovedať Hodnotiť:
 

Microsoft o tyzden vyda vyhlasenie o rekordnych predajoch W8 a nazor IDC vyhlasi, ze je nepravdivy a skresleny. Windows8 bola na jedno fantasticka: aby sa zistilo, ze kolko ludi na planete ma rozum a nie su to len debili, ktori kupia hocico :D Windows 8 = globalny prieskum verejnej mienky :D
Odpovedať Známka: 6.6 Hodnotiť:
 

Nie. Windows 8? Niekde ste sa museli pomylit. Ved sa stale pise o tom aky je uzozuzo a ako sa skvele predava. Toto je iba prachsprosta manipulacia a falosna sprava, ktora ma vytvorit dojem, ze ludia metro odmietaju.
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

ja nechapem ako niekto moze hodnotit OS podla chybajucej start ponuky (ktora sa da aj tak nahradit) alebo metra (ktore sa da zase prisposobit :) to je konec...
Odpovedať Známka: -6.1 Hodnotiť:
 

mozno sa da metro prisposobit ale nie tak ako by som chcel (najlepsie odstranit), takze tam stale bude otravovat a zrat systemove prostriedky
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

ja som si ho prispossobil tak ze dokonca rychlejsie spustam veci ako na starom starte ;) povyhadzoval som blbosti co som tam nechcel a mam tam iba najcastejsie veci :)
Odpovedať Známka: -6.5 Hodnotiť:
 

teda kebyze mam win 7 tak neprechadzam na novy OS, je to zbytocnost, win 8 som mal na novom 11,6 minibooku :)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Ako sa ti ho podarilo odinštalovať???
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

skus nieco z : http://dopice.sk/5Fi
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Ja som to myslel ako sarkastickú otázku na to jeho "rychlejsie spustanie po prisposobeni"... ;-)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ved si mozes dlazdice prisposobit, vyhadzes si veci co tam nechces mat, co je na tom nepochopitelne?
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

minuskari asi nevedia ze ked dlazdicu clovek podrzi da sa s nou hybat a dokonca sa da aj odstranit.
Odpovedať Hodnotiť:
 

preto, ze ide o princip! Pod kumne, ja ti predam rozky ale kazdy rozok = kopanec do riti. Ako sa mi asi tie rozky budu predavat? Jasne, ze par masochistov si ich kupi, ostatni sa mi budu zdaleka vyhybat. A to je to co sa deje v pripade Win8.
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

redaje sú rovnaké ako Windows 7 akorát, že osmičku sa nikomu nechce kradnút... fajnšmekri jedni :)

Ja bežím na Win7/Ubuntu 12.10
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Realne pouzivanie je ale mizive. Do predajov si MS zaratava aj to, co sa len susi v obchodoch na sklade a nikto to nekupuje.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No dobre, je pravda, že som tento rok videl viac PC s Ubuntu ako s Win8 :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

IDC trolluje. Podla mna za to moze hurikan Sandy.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

ivy bridge
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Ináč, zaujímavé by bolo pozrieť čísla predaja MACov;
Pokiaľ tam nenastali žiadne veľké zmeny, je najvyšší čas, aby sa MS zamyslel...
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

http://tinyurl.com/ cfa5t9v
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

ak sa niekto v microsofte a podobnych drbnutych firmach snazi znicit moju milovanu platformu PC tak GRATULUJEM dari sa vam a posielam mac-a.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

Ešte tu máš Linux, a ak ti vadí roztrieštenost tak FreeBSD má grafické rozhranie, oficiálne ovladače ku kartám Nvidia a idú na nom hry cez Steam :)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

IDC's Preliminary U.S. PC Vendor Unit Shipment Estimates for 1Q13 (Thousands of Units)

http://dopice.sk/5Ff
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Jednoznacne je na vine MS a vyrobcovia SW. Ved uz tri generacie Win maju rovnake hardwareve naroky. Co ma potom ludi motivovat ku kupe noveho zeleza ked im vsetko slape. Podla mna by sme mali ist lincovat inzinierov hlavne do Intelu, ze uz pred 4 rokmi vydali CPU na ktorom aj dnes vsetko slape. To sa vobec nezamysleli nad dosledkami pre zvysok trhu?
A teraz vazne. Neviem co fetuju ludia v IDC, ale vacsiu blbost som us dlho necital. Velke mnozstvo hlavne vyvojarskych firiem meni zelezo a SW nezavysle. My sme aj stroje z Win7 downgradovali na XP, lebo na tom mame celu infrastrukturu. Az teraz sa migruje na Win7 koli konci podpory pre XP. No a kancelarie v dukromnom sektore nepotrebuju menit vobec, tam bude sucasne zelezo stacit aj za 10 rokov. Len nasa statna sprava bude nieco kupovat kazdy rok, aby boli stale In.
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

Vista mala vyssie HW naroky ako Win 7. A Win 7 ma vyssie naroky ako Win 8, ktory je viac optimalizovany... Keby nechali vo Win8 to podobne uzivatelske rozhranie ako vo Win 7, tak by to bol uspesny system, ale tym nanucovanim Modern UI to dosrali.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Hadam, ze si W8 este z blizka nevidel. Ja som ich testoval. System po cistej instalacii nabiehal rovno do prostredia desktopu. A ponuku start vyuzivam minimalne. Odkazy na casto pouzivane veci mam na ploche a na ostatne je hladanie.
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Este nam povedz, ze si nikdy nevidel viac ako tri spustene okna naraz a nechapes, ako moze niekto otvorit 4 programy a tvarit sa, ze ich aj realne pouziva.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Takéto rádoby analýzy už mi riadne lezú na nervy. Prepad predaja PC má jasný dôvod, nástup smartphonov a tabletov, tej majorite, ktorá niekedy kupovala PC kvôli e-mailu, surfingu na nete, teraz facebook, Skype a pod. aplikácie stačí tablet, prípadne vačší smartphone. Windows 8 s tým nemá nič spoločné, ba naopak, je to zatiaľ najlepší systém, vylepšenie už vynikajúcej Windows 7. Raz niekto v preview recenzii spomenul, že tam nie je Start, a odvtedy sa to všade papagájuje, akoby to bolo to podstatné, pričom v skutočnosti sa nezmenil komfort advanced users, po kliknuti pravym tlacitkom na tom mieste kde bol Start, tam je menu s ovela lepsimi moznostiami ako mal Start. Obycajny bezni user ani nikdy Start nevyuzival, on ma na ploche ikonku internet a Word a to je tak vsetko, jeho Start nezaujima, a takych beznych userov je 80%.

Odpovedať Známka: -2.6 Hodnotiť:
 

Toto o beznom pouzivatelovi si asi myslel aj MS, len mu to nejak nevyslo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne start nechyba, napokon sa da nieco podobne aj doinstalovat. Problem je, ze aplikacie napisane pre modern ui sa musia zmestit do debilneho modern ui. Pre produktivne prostredie uplne nepouzitelna vec. Napr. skype pre mna zacina byt skoro nepouzitelna hovadina, kedze mi zabije plochu jedneho celeho monitora. Navyse v liste sa nezobrazuje ziadna informacia o tom, ze mi ktosi poslal spravu. Takze ked nahodou prepnem z modern ui na klasicku plochu, mozu mi vsetci pisat akurat tak do zadku. To ze preblisne niekde hore sprava ma 2 neziaduce faktory: 1, moze spravu uvidiet niekto, kto prave nechcem, aby ju uvidel a 2, ked ju nezbadam hned, uz si ju nevsimnem. Takze nielen nove GUI operacneho systemu je zle, ale aj navrh aplikacii pren...
Odpovedať Hodnotiť:
 

S takymi analyzami sa moze IDC strcit do ***. Minule predpovedali narast predaja tabletov a smartphonov, ci narast Androidu, co v podstate je jasne, staci dat do excellu data a ukaze to rastuci trend.
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

väčšine ľudí stačí dnes tablet, resp. nemajú nutnosť vyhodiť starý PC a kúpiť nový, keď väčšinu činností urobia na tablete, takže na vine je najmä iPad, a spol., nie Windows 8 (predaje padajú aj na Macoch)
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

JA som skalný zástanca PC ale musím priznat, že s tou svojou starou šunkou z roku 2007 to ešte asi rok potiahnem zatial všetky hry, ktoré hrávam (Mount and blade, Serious Sam 3, Battlefield play4free) mi PC stíha, takže neni problém...

Myslím, že už prišla doba, keď možeme používat elektroniku až kým sa doslova nerozpadne, ako napríklad moj mobil, ktorý u mna vydržal 4 a pol roka dost nešetrného používania :D
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

vacsina ludi nevie co je tablet, a vacsina z tych ktorych poznam a vedia co to je ho nechcu. Z blizkeho okolia (nie klienti) poznam len 1 cloveka co si "tablet" kupil, ale to nieje tablet ale netbook s odnimatelnym displayom - asus transformer. Rozobrate to nepouziva, lebo by to bolo nepouzitelne.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

ano hlavne taky student bude pracovat vo worde a exceli na tablete ze?pokial sa bavime o tom ze niekto potrebuje "facebook machine" nech sa paci to si moze kupit cokolvek uz dnes
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Tak, je za tým šetrenie ľudí, normálni ľudia v tejto dobe nevyhadzujú peniaze (ak ich majú) na zbytočnosti. Nie každí je celeviťra.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Oprava: ...celevriťa.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

IDC = I Dont Care
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

vsetci co frflu na w8 su len rozmaznani trotlovia co sa nechcu ucit nove veci a nechcu sa rozvijat, w8 je normalny v pohode system a metro a aplikacie vas nikto pouzivat nenuti, ja v metre pouzivam len aplikaciu pocasie a vsetky dolezite ikonky mam na pracovnej ploche , metro je to iste ako start len v inej grafickej podobe, trochu adaptability sa od inteligentnych ludi ocakava , ako samozrejmost, ale kto sa nevie prisposobit a rozvijat, ten si dovod na kritiku najde, inac je to normalny system, ktory ma aj svoje vyhody
Odpovedať Známka: -5.9 Hodnotiť:
 

Asi pre tolke vyhody je Windows 8 prevaznou vacsinou normalnych ludi so zdravym usudkom a pudom sebazachovy povazovany za prepadak...
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

*povazovany
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Haha dal som sam sebe minus, opravil som po sebe nieco co nebolo treba opravovat.. :p
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

to len vypoveda o spolocnosti ako celku a jej adaptabilite-prisposobivosti a vôli sa rozvíjat - ved cim viac sa naucis tym lepsie nie ?, mne osobne nikdy nerobil problem naucit sa ovladat software alebo hardware za pomerne rychlu dobu a potom bolo uz jeho kazdodenne pouzivanie prirodzenou zalezitostou, ktoru si uz ani neuvedomujete-nad ktoru uz po naucxeni dalej nepremyslate, kazdy rozumny clovek zisti ze to je len banalita a nebrani mu to v uzivani w8
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

takze ak od zajtra ti v aute daju prec volant, paku a pedale a nahradia 2 pakami, tak s usmevom na tvari budes trenovat jazdu ako na UNCcku lebo niekto si vymyslel, ze tak ako to bolo doteraz to nieje dobre?
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

ak nebudes chciet chodit peso naucis sa a mozno ti potom vratia aj volant, len sa v tebe rozvinie nova schopnost-zrucnost, kedze mozog je len matematika a operacie, tak tato tvoja nova schopnost rozsiri tvoju databazu vzorov a vzorcov zakodovanu v mozgu a budes zrazu pristupovat ku rôznym situaciam a okolnostiam v zivote uvedomelejsie
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Stale to nemeni nic na veci ze ako inteligentny autonomny clovek nepotrebuje niekoho (v tomto pripade Microsoft) aby mu diktoval standard a co sa ma ucit aby nezblbol a nezlenivel. Okrem toho je maximalne hlupe obhajovat krok Microsoftu k Modern UI tym ze to uzivatelom nutia aby ich mozog "nezlenivel" a ucil sa nove veci a pod. sracky, to si nechaj pre seba. Modern UI je zjavne mysleny ako zjednodusenie ovladania, co moze byt prinosom pre ludi co pouzivaju tablety a pod. dotykove zariadenia ale nie pre ludi pracujucich s mysou a klavesnicou tam sa to stava zbytocna komplikacia. Vezmi si priklad Apple. Niesom zastanca Apple, ale jedno sa im musi uznat. Do tabletov drbu dotykove rozhranie, na desktopy, bezne PC davaju system ktory sa ovlada mysou a klavesnicou, ziadny hybrid, nic medzi tym, proste vedia rozlisit kde pouzit aku technologiu pre pohodlnejsie pouzivanie.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

taky je zivot vsetko sa raz zmeni , microsoft nediktuje standart nove win8 bez metra by sa aj tak nepredavaly , pretoze w7 je oblubeny asi ako bol xp , takze ludia by aj tak nemali dôvod prejst na w8 , ale ked uz musia nieco vyvijat inac by nemali co napraci
metro je nieco nove a mozno z neho vyjde do buducna nieco co bude stat zato, kazda technologia ma svoje limity, vyvoj, vrchol, pád a nahradi ju postupom casu nieco nove
hadam neocakavas ze windowsy budu stale rovnake, to by sme nemali ani take windowsy ake su teraz
a ci sa paci alebo nie ak sa ludia budu chciet hrat a hry budu viazane podporou na systemy novsie tak nakoniec kupia aj tak a prispôsobia sa
buducnost môze vyzerat aj tak ze budu len tablety, konzoly a na kancelarske prace mikrosystemy a pc platforma bude len v specifikovanej obchodnej a vedeckej sfere
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

funguje na nom vsetko, ako na w7 je to len cisto krytika obchodu a aplikacii zvysok je to iste ako start len v inej grafickej podobe, ale to mas u vsetkych vyrobkoch obcas sa nieco paci a obcas zase nie, tak uz to chodi
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

metro je asi taky start ako autobus lietadlo. Metro je samostatny OS vramci windows8 na ktory je potrebne instalovat samostatne (rozumej ine) aplikacie nekompatibilne s windows8. Taktiez klasicke windows8 aplikacie su nekompatibilne s metrom. Metro je druha najhorsia vec co MS vymyslel, prva je ribbon z roku 2007.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

ale mas tam tu istu ponuku co v starte a aplikacie ta nikdo nenuti instalovat a pouzivat, cize je to to iste co start + aplikacie su tam navyse
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

metro by malo vyznam vtedy, ak by to bolo samostatne GUI rovnocenne s aerom a hlavne keby bolo VOLITELNE. Pointa metra nieje nahradzat start, tuto funkciu dostalo az po odstraneni startu. Pointou metra je rozbehnut appstore, len sa ti kreteni statocne preratali, kedze ratali stym, ze sme dementi. Tos niesme... ako vidis z predajov a hlavne "image" win8, ktory je horsi ako mala Vista. A to uz je na medajlu za kktizmus.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Pocul som ze sa da niekde nastavit aby si mal aj tlacitko start vo Win8, neviem ci je to mozne, ale ja osobne nemam Win8 takze to neriesim, to len info pre tych ktori maju Windows 8 a mozno by si to radi tak nastavili a nevedia ze sa to da, ale uz to ze nieco co bolo od cias Windows 95 samozrejmostou si teraz musis spristupnovat niekde v nastaveniach, je podla mna maximalne od veci. Malo to byt opacne. Kazdy mal mat klasicke rozhranie zname od Windows 95 a moznost spristupnovat si nove ovladacie prvky ako Metro resp. Modern UI a hlavne moznost sam si zvolit co komu viac vyhovuje a tak to ponechat a nie defaultne nieco cloveku nanutit.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Ribbon sa mne osobne paci, aj ked to nie je celkom optimalne. Metro by nemalo byt dostupne pre desktop a vsetko by bolo fajn.
Odpovedať Hodnotiť:
 

rozhodne w8 nesuvisi z predajom, ved v case vydania w7 tu este neboli chytre telefony ani tablety a navyse je financna kriza takze ludia setria tak ako sa da , ved kolko ich pouziva este xp a v dnesnej dobe su uz chytrejsi ludia , ved kto si uz kupi znackovy pc , ked si ho môze poskladat sam a este usetri, alebo si pc iba upgraduje a ma ho na niekolko rokov
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

je to hroza akurat rozmyslam ze kupim novy notebook ale ked som videl ze s kazdym je na tom nasom uzasnom slovensku pribaleny povinne win8 to si radsej necham ten stary a pockam kym tie okna skrachuju ...
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

poviem ti to tak, ze ked MS skrachuje, ty uz budes asi dedo. office, xbox a neviem co este su veci, ktore MS drzia nad vodou a dlho budu. v kazdom pripade, ja som od januara presiel na Mac a prve 2 tyzdne som na ten OS len nadaval, lebo zakladny OS nepozna ani ukotvovanie. az potom som si ho zacal vylepsovat roznymi 3rd party nadstavbami a urobil z neho silne pouzitelny system. a o tomto to je. tak isto si mozes W8 nastavit tak, aby tebe vyhovoval, SW najdes velmi vela. byt proti len preto, lebo je to cool nikam nevedie.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Ajtak nerozumiem co si tym chcu dokazat, znizia sa predaje pocitacov, im sa znizia zisky z predanych licencii, tak isto co sa tyka mobilov alebo tabletov, tak sa vacsina zakaznikov na nich vykasle aj v tomto smere a radsej kupia android alebo iOS. Ok posrali to, co uz nevadi ale preco aspon neriesia nejaku napravu, nerozumiem co si chcu dokazat. Je jasne ze maju tak vela penazi ze dovolit si to mozu, ale aj tak nerozumiem preco taketo somariny vobec robia, mozno ze maju tieto spolocnosti ako MS tak velku moc ze su pre nich masy uzivatelov virtualnym ihriskom na ktorom sa developeri vyburia.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

preto, ze tam teraz su vo vedeni 2 tupe zeny a yebnuty Ballmer. Preto.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

+1
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak ony su az dve?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

v poslednych rokoch badam vokol seba rozne nanucovania niecoho/niekym...

toto nie je dobra cesta... takisto mrkvosoft chce stelovat zakaznikov niekam kam nechcu s W8...

XP-cko je nauspesnejsi system a treba ho ponechat a podporovat aj nadalej pre pouzitie na stolovych pocitacoch!

zakaznici nie su blbi

ako som spominal v poslednych rokoch sledujem toto agresivne nanucovanie vsade... vo co go??
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ked sa rusila podpora win98 tiez kazdi nadaval a teraz po nom ani pes nestekne
Odpovedať Hodnotiť:
 

Lenze W98 vznikol v case, ked vyvojarska komunita ani internet este neboli tam, kde dnes. XPcka umoznili silny rozkvet softveroveho priemyslu a vznik pomerne velkeho poctu schopnych firiem. Teraz to bude ako s hudbou - asi kazdy si uz o sebe mysli, ze vie spievat, ale ked chces ozaj kvalitu, aj tak vacsinou skoncis pri nejakej symfonii, opere,.. a nie rytmasovi.
Hlavny SW prud budu pi..viny ako v hudbe a bude par telies, co budu produkovat povinne veci (office, obdoby skydrive, steamu a podobne).
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Start bol jednoduchy a rychly, ale to Metro mi pripomina nejaku socialnu plochu - velke farebne dlazdice sem tam nejaka fotecka... A bez tych fotiek mi to zas pripomina nastavovacie menu v modernych a velkych LCD TV
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:

Pridať komentár