| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
titulok
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
17.4.2013 10:01
posielam modern ui
|
| |
Re: titulok
Od: sdfsdsdfgdfsg
|
Pridané:
17.4.2013 10:25
mohli by tie dve pice, ktore su za vsetko zodpovedne, konecne vyhodit
|
| |
Re: titulok
Od: quix_
|
Pridané:
17.4.2013 10:40
a ktore?
|
| |
Re: titulok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.4.2013 11:31
Julie Larson-Green a Tami Reller. Ale hlavne ta prva "vymyslela" metro a ribbon. Treba poslat spet v case Terminatora aby... sme mali normalny ofis a win8.
|
| |
Re: titulok
Od: akto79
|
Pridané:
17.4.2013 11:55
Ribbon je dobry ale Metro je blbost
|
| |
Re: titulok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.4.2013 12:15
ribbon je esete horsi jak metro. S metrom je iba ten problem, ze nieje volitelne... ale to je aj s ribbonom, napr. v autocad to ma poriesene tak, ze si zapnes klasicke ikony a nikto stym ziadny problem nema, kedze nikto tam ribbon nepouziva :)
|
| |
Re: titulok
Od: Dobry Ribbon
|
Pridané:
17.4.2013 12:31
"Ribbon je dobry"
Videl si niekedy Ribbon na netbooku? Tam nemas sancu normalne pracovat.
Vyzera to asi takto:
http://dopice.sk/5JD
|
| |
Re: titulok
Od reg.: Vlado_m
|
Pridané:
17.4.2013 13:35
mas pravdu, ten hnusny Microsoft, clovek musi v takychto podmienkach pracovat, ledva vidi vyhladavaci text :D
|
| |
Re: titulok
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
17.4.2013 13:41
a kde je Bing bar? ...
|
| |
Re: titulok
Od: Soaron
|
Pridané:
17.4.2013 12:41
Ribbon je belbosť od doby, keď sú širokouhlé monitory štandardom. To je logika. Máš široký display, tj. na výšku málo miesta a oni dajú ikonky horizontálne miesto toho, aby ich nasadili vertikálne. Takto sa ti len zmenší použiteľná výška monitora. Ešte pridajú pár riadkov a z textu budeš vidieť len 2 riadky :). Skôr by som bol za Ribbon na boku, prípadne v zvláštnom, možno aj plávajúcom okne. Ale to by som chcel samozrejmé veci od vývojárov. Stačí sa porieť na dnešné web stránky. Väčšina je orientovaná na klasický formát a musíš hodinu skrolovať, kým sa vôbec dostaneš k obsahu.
|
| |
Re: titulok
Od: yyxx
|
Pridané:
17.4.2013 13:06
a je to normalne, ze vecsina obsahu je orientovana na klasicky format. Lahsie sa to tak cita a je to lepsie pre vnimanie textu.
Preco niesu "sirokuhle" knihy?, Lebo by si mal problem s orientaciou v texte a celkovym vnimanim textu a obsahu.
Je to menej zatazujuce pre cloveka
|
| |
Re: titulok
Od: muld3r
|
Pridané:
17.4.2013 15:23
ano to je pravda. takze aj ribbon je neprijemny a tazsi na orientaciu kedze je na sirku.
|
| |
Re: titulok
Od: fgggggggg
|
Pridané:
18.4.2013 2:42
aj taskbar, hej?
|
| |
Re: titulok
Od: Alino
|
Pridané:
17.4.2013 13:12
ribbon si mozes schovat a pouzivat klavesove skratky
|
| |
Re: titulok
Od: Solo Kamen
|
Pridané:
17.4.2013 13:24
Vertikálny "ribbon" si chválim, rozbalovacie meníčka tak zaberajú na monitore menej priestoru (Blender)
|
| |
Re: titulok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.4.2013 14:57
v MSO2003 som mal 1cm listu a na nej VSETKY ikonky ktore som potreboval a teraz je vsetko rozhadzane neberuc v uvahy co JA potrebujem v 10 menu a treba rozmyslat co kde je. Ribbon je na 24ke monitore 3cm a nezmesti sa tam potom A4ka v skutocnej velkosti - a to mam 16:10 teda 1920x1200. Na 16:9 je to este horsie! Ribbon je absolutny krok spet v efektivite prace v MSO. Bordel je v tom jak u yebnutych na dvore.
|
| |
Re: titulok
Od: fdgdfgfdgfdg
|
Pridané:
17.4.2013 18:18
absolutny suhlas, tak isto ako je total blbost cele Modern UI, lenze hold ked tym curilom v mrkvosrote vsetko prejde, ale snad sa uz konecne ludia spoja a donutia ich robit sw pre uzivatelov ;-)
|
| |
Re: titulok
Od: mdl...
|
Pridané:
18.4.2013 8:45
stale si mozes dat ikonky do jedneho riadku a ribbon schovat a otvarat jednym klikom
ja to mam takto uz dlho
|
| |
Re: titulok
Od: ja nie
|
Pridané:
22.4.2013 5:58
ja nechcem ikony ale klasicke menu, lebo:
- tie ikony musim najprv pohladat
- nie su na kazdom pocitaci ale len tam kde si ich nahadzem
- nevojde do nich tolko ako do klasickeho menu na minimalnom mieste
|
| |
Re: titulok
Od: muld3r
|
Pridané:
17.4.2013 15:27
toto som povedal hned ako prvykrat dali ribbon. vtedy drviva vacsina ludi tvrdila ze som luzer a ze sa branim pokroku. dnes je to o nieco lepsie ale stale je vela ludi ktorym toto nedojde. mali by sme napredovat a ked sa neda tak aspon ostat tam kde uz sme. lenze dnesni vyvojari to chapu tak ze napredovat je menit a kedze vycerpali napady tak menia hlava nehlava hoci aj k horsiemu.
|
| |
Re: titulok
Od: palica
|
Pridané:
18.4.2013 18:25
Keby len vývojári, stagnácia je strašidelné slovíčko dnešného "biznisu" a života celkovo. Potom ľudia stvárajú také sprostosti aby náhodou nevyzerali že nedajbože nenapredujú. A pritom aj udržanie určitého štandardu alebo úrovne je sám o sebe výkon. Ale nie, nejdu nám číselka hore tak hneď katastrofa.
|
| |
Re: titulok
Od: fasf
|
Pridané:
17.4.2013 11:57
tak si asi tie siepky predstavovali idealny system, tlacidla na pol obrazovky aby vedeli kde maju kliknut a zbytocne a primitivne metro aplikacie.
get back to the kitchen !
|
| |
Re: titulok
Od: fasd
|
Pridané:
17.4.2013 12:29
Jediny primitive si tu ty a tie dve kravy hore spomenute.
|
| |
Re: titulok
Od: caute baby
|
Pridané:
17.4.2013 14:21
To je tak, ked das zene nieco technologicke ...
Proste nonsens, este aj tu zehlicku vymysleli chlapi, cize nemam rad druubez v technologickych odvetviach. Na predaj kvetin, alebo za pokladnu ano, ale dalej nie! Zobky sialene.
|
| |
Re: titulok
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
17.4.2013 19:31
zase nie je to tak stale, napr. v inteli robia skoro same zeny a posledne roky intel pwnuje skoro vo vsetkom
|
| |
Re: titulok
Od: Resources
|
Pridané:
17.4.2013 20:00
Upratovaci personal a pice s pedagogickym vzdelanim sem netahaj.
|
| |
Re: titulok
Od reg.: gandor
|
Pridané:
17.4.2013 22:53
Intel pwnuje vo vsetkom?
To je spolocnost, ktorej by mali zakazat robit graficke karty.
Brzda trhu co sa tyka vyuzivania novych features (podobne ako IE6 pri browseroch - len nanestastie praca s grafikou nieje tak bezna a preto to nieje tak dobre vidiet). A kua ked uz nevedia rozbehat na ich najnovsich/najlepsich grafikach ani opengl 4.1, tak mali implementovat tieto features aspon cez CPU do driverov...
|
| |
Re: titulok
Od: ...
|
Pridané:
17.4.2013 23:27
Ak myslis integrovane na doskach, tak ti nikto nebrani kupit si normalnu - co robi dalsich 99% ludi. Takze absolutne nevidim ziaden suvis s brzdou trhu.
|
| |
Re: titulok
Od reg.: t€rist
|
Pridané:
18.4.2013 10:49
GK už dávno nie sú integrované na doskách, ale v CPU/APU
|
| |
Re: titulok
Od: ...
|
Pridané:
18.4.2013 16:19
Primarne je to uplne jedno, zmysel podstaty je prave v tom mat nezavislu GPU, ktoru aj tak takmer vsetci maju.
|
| |
Re: titulok
Od: 2Maniak33
|
Pridané:
18.4.2013 9:02
A Ty bežne aký softvér používaš, že potrebuje OpenGL 4.1???
Väčšine softvéru stačí vôbec nejaká podpora OpenGL a tej to plne vyhovuje.
Takže na 90% trhu to v pohode stačí.
|
| |
Re: titulok
Od: dkdkdkskx
|
Pridané:
18.4.2013 10:40
A co ma byt ze podla dvojich dojmov to staci pre "90%" trhu? Co ak potrebuje naozaj ogl 4.1?
|
| |
Re: titulok
Od reg.: t€rist
|
Pridané:
18.4.2013 10:50
A na čo ti je DX11.1 nestačí ti DX6?
|
| |
Re: titulok
Od reg.: gandor
|
Pridané:
18.4.2013 21:10
Mozno aj preto, ze by som s nim chcel aj nieco robit. A potrebujem idealne OpenGL 4.3 pre compute shader...
|
| |
Re: titulok
Od: quix_
|
Pridané:
17.4.2013 12:08
dik, nevedel som komu poslat kvety za tu medvediu sluzbu :D
|
| |
Re: titulok
Od: hmm.
|
Pridané:
17.4.2013 10:59
Ehm, tie dve pice ale tak lahko vyhodit nemozu lebo su to sefky..
|
| |
Re: titulok
Od: qwerty/z
|
Pridané:
17.4.2013 11:02
ale nad nimi su este dalsi ludia ktory ich vyhodit mozu...
|
| |
Re: titulok
Od: dagi1984
|
Pridané:
17.4.2013 11:10
mozes vyhodit aj majitela, nielen zamestnanca :D Vid steve jobs
|
| |
Re: titulok
Od: Anonymik
|
Pridané:
17.4.2013 11:49
spametaj sa a chod robit svoj shitposting niekde inde
|
| |
Re: titulok
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
17.4.2013 13:40
Steve Jobs vyhodil cely Apple, preto ostal sam a ti vypadlici potom zneuzili jeho znacku a podnikali na nej dalej ...
|
| |
Re: titulok
Od: MuadDib
|
Pridané:
18.4.2013 15:30
A napokon tuším Najvyšší vyhodil Jobsa... :-P
|
| |
Re: titulok
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
25.4.2013 0:13
práve naopak ... bol prijatý ;) ...
|
| |
Upgrade
Od reg.: t€rist
|
Pridané:
17.4.2013 10:01
Som zvedavý, koľko bude stáť upgrade z Win 8 na Win 8.1.
|
| |
Re: Upgrade
Od: Fako
|
Pridané:
17.4.2013 10:03
Ta zmena bude az vo Win 9... :-)
|
| |
Re: Upgrade
Od: akto79
|
Pridané:
17.4.2013 11:58
pravdepodobne nic, vsak za aktualizacie ani Service Pack neplatis tiez nic a toto nie je Windows 9 ale stale Windows 8
|
| |
Re: Upgrade
Od reg.: t€rist
|
Pridané:
18.4.2013 10:53
Ale Win Blue (8.1) nemá byť service pack, ale plnohodnotná nová verzia.
|
| |
Tak dobre Start je spat.
Od: Buržuj
|
Pridané:
17.4.2013 10:06
Ale co ine mi moze Windows 8 ponuknut okrem rychlejsieho startu oproti Win 7? Ved PC skoro vobec nevypinam. Nove DirectX ? Hry nehravam.
|
| |
Re: Tak dobre Start je spat.
Od: Src
|
Pridané:
17.4.2013 10:09
nove DirecX sa zatial nikde nepouziva a este asi dlho nebude,
navyse neprinasa to ziadne nove efekty ani nic "viditelne"
|
| |
Re: Tak dobre Start je spat.
Od: anonanon
|
Pridané:
17.4.2013 10:12
imo hlavne vacsia implementacia MinWin t.j. pomaly presun z velkej kopy hovien na dobre napisany system
|
| |
Re: Tak dobre Start je spat.
Od: chocholusik2
|
Pridané:
17.4.2013 10:16
Co? No je trochu vyladenejsi, sviznejsi a je mierne vylepseny klasicky prieskumnik. Nebyt toho nezmyslu metro bol by to celkom dobry service pack pre sedmicky. Ale za tie prachy za upgrade by to nestalo.
|
| |
Re: Tak dobre Start je spat.
Od: NoName99
|
Pridané:
17.4.2013 10:19
... asi nič moc. Ja mám Win8 ale upgrade z Visty, tam je rozdiel.
Vrátenie bootovania do desktopu by bola pecka (ikeď mám teraz nastavený scheludler) a štart tlačítko . hmmm to moc nechýba ale poteší! Ešte vrátiť možnosť zapnuť priehladné okná v AERO a je Win 8.1 dokonalý. Aj Win 3.11 bol obľúbený .
|
| |
Re: Tak dobre Start je spat.
Od: slecna.l
|
Pridané:
17.4.2013 12:01
Priehladne okna?! To bola prva vec, ktoru som este v 7-ke vypla, kua, komp pouzivam na zobrazovanie informacii a nie na vyvolavanie umeleckych dojmov.
|
| |
Re: Tak dobre Start je spat.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.4.2013 18:08
da sa robit aj so zayebanym furikom s 20 nanosmi stareho betonu a aj s ocistenym bez stareho betonu.. Zmeny vo win7 boli oku lahodiace, tak preco to vypinat a prechadzat naspet k deprimujucej sedi? Ale nie to je podstatne, podstatne je to, aby bolo na vyber, ty chces sede okna, ja chcem priehladne, ty chces cervene, ja chcem cierne.. v 7ke sa to da vybrat, parada! preco sa to neda vybrat v 8ke? Lebo sa picura co o tom rozhoduje zle vyspala aleboco? Tak nak ide dopiiiiiiii...vieskam.
|
| |
Re: Tak dobre Start je spat.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.4.2013 18:12
ja si myslim, ze aero odstranili preto, aby bol desktop spatny a vyzeral zle a ludia mali spiatocnicky pocit pri novom windowse => zvysenie oblubenosti metra. Trh ale ukazal... ze niesme jak applisti, ze zozereme vsetko co nam do valova hodia.
|
| |
Re: Tak dobre Start je spat.
Od: Dead tiles
|
Pridané:
17.4.2013 19:59
Je mi cudne, ze nebola ziadna masivna kampan s priblblymi komparzistami ktori su nadrzani z noveho UI a novych featuriek, aj ked su uplne nspicu. Prajem rychly prepad a ziadny narast w8.
|
| |
Re: Tak dobre Start je spat.
Od: Alino
|
Pridané:
17.4.2013 10:22
ja sa vraciam po roku pouzivania win8 naspat k win7, mal som nainstalovany classic shell aby som mal start menu. Bol som spokojny s rychlostou bootovania na SSD disku, aj s rychlostou pripojenia na wifi hotspot. Problem som mal trochu s vmware, a bioshock crashovali, samsung kies mi nefungoval, aj ked som skusal vsetky mozne nastavenia kompatibilit...
Toto by som este strpel, co mi najviac nevyhovuje je nemoznost absolutneho vypnutia metra pokial som na desktope. Ak som na desktope a pouzivam klavesnicu a mys nechcem metro vobec.
Ak mam tablet ako je asus transformer kde sa da vybrat klavesnica, tak po vybrati klavesnice keby sa zaplo metro tak je to OK.
|
| |
Re: Tak dobre Start je spat.
Od reg.: Vlado_m
|
Pridané:
17.4.2013 10:37
Nic prevratne, povacsine drobnosti: boot za cca 8-10 sek na SSD, vypnutie tiez za taky cas, system je sviznejsi, nielen teoreticky, ale aj prakticky, je to citit.
Dalej, vylepseny task manager, nizsia spotreba na notebookoch, picture password, lepsia praca s multi-monitor, integracia s MS sluzbami.
Metro je bonus, ked rychlo potrebujes pozriet pocasie, postu, kalendar atd.
|
| |
Re: Tak dobre Start je spat.
Od: metro_hater
|
Pridané:
17.4.2013 10:47
rychlo pozriet pocasie, postu?
metro ma praveze vzdrzuje, ked sa mi nahodou omylom zapne tak mam pocit ako keby mi dal temny ninja zozadu modru pasku cez oci, zviazal mi ruky a strcil ma do vreca.
|
| |
Re: Tak dobre Start je spat.
Od: IvanPalmexmanNdca
|
Pridané:
17.4.2013 14:32
A stiahol pradlo a vysukal do riti, na sucho, a s kefou na cistenie hlavni
|
| |
metro off
Od: trololoman
|
Pridané:
17.4.2013 10:36
Pokial sa nebude dat to metro uplne vypnut tak je to stale len take polovicate kozmeticke riesenie.
|
| |
7 is next XP
Od: MvD
|
Pridané:
17.4.2013 11:43
Nuz, Windows 7 bude dalsie XP-cko ... dodnes sa vo velkom pouzivaju vsade XP-cka, lebo to bol vyborny system. Presadila sa aj sedmicka, lebo to bol zase velmi dobry system ... a budeme ju pouzivat dalsich 10-15 rokov (ako XP), kym zase Microsoft neprestane robit p*coviny, alebo ta jeho Windows divizia nezanikne uplne v konkurencii inych OS.
Darmo to "Modern UI" zopar ludi v diskusiach obhajuje, ked drviva vacsina pouzivatelov to povazuje za blbost. Dalsia sprostost bola ta RT verzia Windows, vdaka ktorej sa tablety vracaju naspat predajcom, lebo ludia az po kupe zistia, ze im na tom klasicke x86 aplikacie nejdu.
Ja by som chcel ultrabook ... ale ked je v 90% z nich uz predinstalovany W8, tak sa na to mozem vy... na tablete by som sa mohol hrajkat s debilnymi dlazdickami, ale v pocitaci, ktory ma sluzit ako pracovny nastroj, to nema co robit. Navyse ma cely ten W8 totalne hnusny dizajn ... (aj ked sa prepne do desktopu) ... je to hrozne odpudive.
|
| |
jéžišmarjá...
Od: Fresco
|
Pridané:
17.4.2013 12:39
dám si tam ViStart alebo podobnú chujovinku a mám bootovanie do desktopu aj s ikonkou štart.... však niektoré firmy to ponúkali už na začiatku Win8
|
| |
Re: jéžišmarjá...
Od: muld3r
|
Pridané:
17.4.2013 15:32
s win7 som spokojny. s win8 nie som spokojny a preto ho musim rozne upravovat.
tak preco si mam nasilu tlacit win8, aby som si robil robotu navyse a tvaril sa aky som pokrokovy?
|
| |
Re: jéžišmarjá...
Od: Alino
|
Pridané:
17.4.2013 16:45
presne tak, nehovoriac ze tie appky z tretich stran nevedia na 100% zablokovat metro, zapne sa hocikedy nahodne napr aj pri otvoreni obrazku alebo pdfka, nechcem zbytocne tweakovat milion dier kedy sa metro zapne...
|
| |
Re: jéžišmarjá...
Od: Fresco
|
Pridané:
19.4.2013 16:29
píšeš chujovinky...to čo tam mám spoľahlivo blokuje celé poondené Metro
|
| |
bezstartu
Od: Fazekel
|
Pridané:
17.4.2013 13:30
Este ze tak a vratia sa k tomu co ludia chcu, tie dve pice by mali prepustit.
|
| |
Sockari
Od: Podhradie
|
Pridané:
17.4.2013 15:07
Zas sa tu zisli sockari, ktori nemaju ani sajnu co komentuju, primitivne sockarske lamy. Ribbon jednoznacne zvysuje produktivitu, da sa prisposobit, staci len vediet s nim robit. Navrat startu? Naco? Start nepouzivam ani v W7, je neproduktivny.. docks, fences, rainmeter.. Sockari primitivni so starymi srotmi prijdu vypisovat chujoviny.
|
| |
Re: Sockari
Od: drapak
|
Pridané:
17.4.2013 15:11
Prosím ťa, zájdi si k veterinárovi a nechaj sa utratiť, ušetríš trápenie sebe aj nám...
|
| |
Re: Sockari
Od: caara linka lajna
|
Pridané:
17.4.2013 16:33
Ahoj primitiv. Chcel by som ti len oznamit ze tu nie si produktivny, na pokeci mozno ano, deti radi citaju kokotiny. Pa.
|
| |
Re: Sockari
Od: .....
|
Pridané:
17.4.2013 16:39
slabucky trolling, musis sa viac snazit.
|
| |
Re: Sockari
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.4.2013 18:18
start uz davno mali premenovat na "menu" lebo start je to z cias win95, kde tam bolo sustredene uplne vsetko. Dnes to uz posobi skor ako menu, takze tam idem vzdy, ked potrebujem nieco upravit, alebo tam mam zaparkovane ikonky, ktore malo pouzivam. Ano, mohol by som ich mat na spodnej liste alebo na ploche, ale preco? mam ich v starte uz 15 rokov a tak to chcem mat nadalej. Co si o tom myslis ty je uplne tvoja vec, riesenie je dat do nastaveni jednu blbu fajku a uz start mat nebudes. Start bol odstraneny tiez preto, aby si sa skor naucil na metro, to ze pride spet je vola ludu a nie 2 krav z MS. V serioznej spolocnosti by za preslap rozmerov win8 uz mali davno vypoved, asi fajcia Ballmera abo tak daco..
|
| |
windowsejt
Od: collection
|
Pridané:
17.4.2013 21:17
myslim ze verejnost nebola na taku sracku ako w8 pripravena
|
| |
Re: windowsejt
Od: MvD
|
Pridané:
17.4.2013 22:57
Myslim, ze na take nieco sa ani neda pripravit ... :)
|
| |
That awkward moment ...
Od: MvD
|
Pridané:
17.4.2013 23:01
Ten trapny moment, ked Mary Jo Foley zistila, ze vymyslela p*covinu ...
|
| |
kachlickomania
Od: ppp p
|
Pridané:
18.4.2013 5:14
the kachlicky mali dat pre desktop ako volbu,maju v tom bordel
|