| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Napriklad
Od reg.: wizz_
|
Pridané:
16.5.2013 9:13
Dnes mi google prikazal, ze sa data nedaju nelogovat na gtalk klientovi.
http://dopice.sk/60r
|
| |
Re: Napriklad
Od: otr
|
Pridané:
16.5.2013 9:32
co takto pouzit OTR?
|
| |
Re: Napriklad
Od reg.: wizz_
|
Pridané:
16.5.2013 9:44
Dik, vyskusam. Potrebuju to mat nainstalovane obe strany?
|
| |
Re: Napriklad
Od: quix_
|
Pridané:
16.5.2013 9:51
ano, obe strany. netreba zabudnut, ze co klient, to kluce k otrku(da sa to obist no) ale je to len neprijemne ked nemozes citat spravy z ineho klienta ked to len importnes :D
|
| |
Re: Napriklad
Od: flo
|
Pridané:
16.5.2013 9:52
to bude zrejme preto, ze google dnes vydal standalone appku Google Hangouts, ktora zdruzuje gtalk a video telefonovanie. skus si nainstalovat to.
tam ide blokovat archivovanie (aspon na smartphone ide)
|
| |
Test, just a test
Od: SatoSpulkmall
|
Pridané:
10.6.2013 20:36
Enjoy your blog )
http://suisqcumd.com my blog
|
| |
kto druhemu jamu kope
Od: bernard
|
Pridané:
16.5.2013 9:16
toto spravanie sa vobec nie je nepodobne tomu, akym sa prezentoval M$ este pred par rokmi.
|
| |
Re: kto druhemu jamu kope
Od: 342esd
|
Pridané:
16.5.2013 10:02
To ale neznamena, ze tu musime mat aj druheho takeho na pieskovisku. Od MS kvoli tomu odislo vela ludi a teraz odide aj od googlu. Tak ako si v MS na zaciatku mysleli, ze to nevadi, mozno si to myslia teraz aj v google. No uvidime, ja uz alternativy hladam.
|
| |
Re: kto druhemu jamu kope
Od: Maranello
|
Pridané:
16.5.2013 10:11
Kým sa tak Google nespráva voči iným, ale iba voči Microsoftu, tak mi to vôbec nevadí. Microsoft sa takto správa skoro ku každému. Je to parazitická firma a parazitov sa treba zbaviť (viď licenčné poplatky za predaj zariadení s Androidom...).
|
| |
Re: kto druhemu jamu kope
Od: fdfsdfsdfdsf
|
Pridané:
16.5.2013 11:54
tak ci tak ma mrkvosoft stale dost oveciek, takze im google vlastne robi reklamu, nemam rad mrkvosoft ale googla mam uz tiez dost ;-)
|
| |
Re: kto druhemu jamu kope
Od: XMen
|
Pridané:
16.5.2013 10:21
Nuz, ked sa rube les tak lietaju trosky a M$ uz nieje dnes v pozicii, zeby si mohol diktovat.
Kazdopadne asi chapem preco to robia. Neviem si dost dobre predstavit API, ktore keby zverejnili, tak by umoznovalo neulozit video z youtube alebo zobrazovat povinne reklamu. To ukladanie by mozno aj mohli dovolit, len problem su autorske prava na video a tak ani sam google nemoze dovolit tie videa ukladat inak by dostal po prstoch od SOVA organizacie a jej podobnych.
|
| |
Re: kto druhemu jamu kope
Od: XMen
|
Pridané:
16.5.2013 10:23
V podstate ma M$ asi dve moznosti. Bud sa dohodne s googlom a bude mu za tu aplikaciu platit, tak ako vyrobcovia android telefonov platia M$, alebo M$ vytvori konkurencnu sluzbu. Myslim si, ze b je spravne, kedze M$ urcite nebude platit svojej konkurencii ale uvidime.
|
| |
Re: kto druhemu jamu kope
Od: Igona
|
Pridané:
16.5.2013 10:31
Pravda, a hlavne sa im nečudujem, keď sa M$ priživoval na patentoch.
|
| |
MS123
Od: trololoman
|
Pridané:
16.5.2013 9:17
No ked sa uz sam MS uchyluje k takymto krokom tak to im uz musi riadne tiect do topanok.
|
| |
praktiky
Od: Cage
|
Pridané:
16.5.2013 9:17
Nepacia sa mi tieto praktiky Google.. Je to viac a viac monopolnejsie jednanie. MS by toto uz mal riesit na sude.
|
| |
Re: praktiky
Od: wxx2
|
Pridané:
16.5.2013 9:22
a co daju googlu pokutu? aj tak to bude iba smiesny vydavok v porovnani s ich ziskami
|
| |
Re: praktiky
Od: quix_
|
Pridané:
16.5.2013 9:54
toto v ziadnom pripade pred sudom neuspeje. google proste blokne vyuzivanie sluzby inym sposobom ako v sulade s podmienkami pouzivania. ak chce ms hrat podla pravidiel, musi pouzit googlacke API k youtube. inak ho cakaju len obskurnosti zo strany googlu
|
| |
Re: praktiky
Od: jsmp
|
Pridané:
16.5.2013 12:03
ak som spravne pochopil tak MS vyuziva API poskytnute od googlu. Problem je v tom, ze cez to API nie je mozne nacitat reklamy, takze MS ich logicky nemoze zobrazit v svojej aplikacii. Ako vlastne funguju YT aplikacie na androide? Zobrazuju tiez reklamu?
|
| |
Re: praktiky
Od: semeno
|
Pridané:
16.5.2013 12:31
pochopil si to zle.
ms chcel zaplatit google aby urobil oficialnu app pre wp. google odmietol.
tak ich poziadal o api, aby ms mohol vyvinut sam oficialnu app aj s reklamami a celou funkcionalitou yt.
google odmietol.
tak potom ms reverznym inzinierstvom urobili aplikaciu pre yt s plnou funkcionalitou, ale bez reklam a google ich vyzval na stiahnutie app.
jednoducho, google brani vydaniu yt na wp.
a to ma este page tu drzost vyhlasit nieco o interoperabilite. chuj jeden.
|
| |
Re: praktiky
Od: jsmp
|
Pridané:
16.5.2013 13:10
takze jedina "legalna" cesta ako sa dostat k videam YT je cez ich webovu stranku? teda vsetky ostatne aplikacie porusuju podmienky googlu?
|
| |
Re: praktiky
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
16.5.2013 14:53
zda sa, ze ano ... aj ked nechapem, na co je potom to API ... svagor ma YT aplikaciu zabudovanu v TV a prehravaju sa tam vsetky videa tiez bez reklamy ... takze asi je v tom fakt MS nevinne ...
|
| |
Re: praktiky
Od: XMen
|
Pridané:
16.5.2013 13:10
hmm to mi je nova informacia, ze M$ chcel zaplatit googlu aby mu spravil oficialnu aplikaciu. Nikde o tom nieje ziadna zmienka ani o tom, ze kolko. Spravne by bolo aby M$ zaplatil tolko, kolko vybera na poplatkoch za tzv. patenty od vyrobcov android smarfonov
|
| |
Re: praktiky
Od: Mezerniik
|
Pridané:
16.5.2013 13:15
Preco by to malo byt spravne ty google ovca? Ms vybera poplatky opravnene.
|
| |
Re: praktiky
Od: XMen
|
Pridané:
16.5.2013 18:08
Takze aj google moze, ci len M$ ma pravo vyberat poplatky?
|
| |
Re: praktiky
Od: XMen
|
Pridané:
16.5.2013 18:11
Len tak btw., kde mas tu istotu, ze M$ vybera poplatky opravnene? Kedze ako hovori, android porusuje patent, tak preco nenapadne google? Strasne sa mi pacia vyjadrenia takychto M$ deti.
|
| |
Re: praktiky
Od: quix_
|
Pridané:
16.5.2013 21:27
microsoft v minulosti odmietol na vyzvanie niekoho z linux foundation tusim aby ukazal ktore patenty porusune linux(kernel). noo a vieme ako to dopadlo.
|
| |
Re: praktiky
Od: ...
|
Pridané:
17.5.2013 7:45
Takže Linux nedokáže pracovať napr. s pamäťovými kartami so systémom súborov Fat32? No to je teda gól (do vlastnej). Už vo viac krát písaných článkoch za čo vyberá MS poplatky k Androidu bolo uvedené, že ide najmä o Fat32. Takže buď Linux dokáže pracovať s Fat32 a teda využíva výsledky MS a neprizná si to (aj keby sa jednalo o RE, stále ide o "vynález" MS) alebo nie a s Fat32 si neporadí (neviem čo je horšie).
|
| |
Re: praktiky
Od: quix_
|
Pridané:
17.5.2013 8:30
hovno vies, patent ohladne fat32 sa tykal skracovania nazvov suborov na 8pismen~+koncovka. to je vsetko ty gol do vlastnej. s fat32 si poradi aj freedos pre boha. daj dalsi patent.
|
| |
Re: praktiky
Od: XMen
|
Pridané:
17.5.2013 7:57
hmm to uz neviem, ako? Jedine na co si pamatam, ze proti linuxu vystupil SCO ci ako sa volali a vysledok je, ze ta firma uz neexistuje lebo skrachovala.
|
| |
.....
Od: xvzf
|
Pridané:
16.5.2013 9:26
Vtipne je to ked si spomeniem na vcerajsie slova Larryho Pagea o tom, ako sa snazia byt otvoreni a spolupracovat s ostatnymi IT gigantmi, a ze ti im v tom brania :D :D
|
| |
Re: .....
Od: niekto koho nepoznas
|
Pridané:
16.5.2013 10:00
Pozri sa ako sa MS stazuje a parazituje na [takmer] vsetkych vyrobcoch Android smartphonov... to je spolupraca?
|
| |
Re: .....
Od: netload
|
Pridané:
16.5.2013 11:13
prečo myslíš že majú tak v paži MS a snažia sa im znepríjemniť všetko čo môžu. Pretože MS z AND zariadení rižuje veľmi veľa.
|
| |
Re: .....
Od: semeno
|
Pridané:
16.5.2013 12:41
o com tocis?
vies si predstavit, ze by ms explicitne zakazal svojmu konkurentovi, dajmetomu libreoffice, instalovat jeho sw na windows?
lebo presne toto google teraz robi.
spinave spiny zidovske.
|
| |
Re: .....
Od: your mom
|
Pridané:
16.5.2013 21:06
Nie, ale viem si predstaviť, že by MS zakázal aplikáciu s názvom Office a logom MS Office, ktorá by využívala takú istú funkcionalitu ako MS Office, s pripojením na SkyDrive a všetkým ostatným.
A google robí toto, nie to, čo píšeš ty, takže si nevymýšľaj.
|
| |
thx__
Od reg.: Tomáš
|
Pridané:
16.5.2013 9:30
Diky za tip, sťahujem 8)
|
| |
konecne
Od: luke peterson
|
Pridané:
16.5.2013 9:31
niekto ma niekto paku na MS.
|
| |
Na každého raz dôjde
Od: Maranello
|
Pridané:
16.5.2013 9:51
Microsoftu sa len vracia to, čo praktikuje už dlhé roky napríklad s Officom a nezverejnením špecifikácie jeho formátov.
|
| |
Re: Na každého raz dôjde
Od: Trovaricon-work
|
Pridané:
17.5.2013 9:13
A ty si bol na konci sveta? Ja nie, ale stara mat hovorili...[Pacho hybsky zbojnik]
Tento argument s nezverejnenim formatov som uz tolko krat cital na internete, ze pevne verim, ze sa stal neomylnou pravdou. Kolko ludi z tych ktori pouzivaju tento argument vazne vidi do veci aspon zo strany vyvojarov? Dnes uz zrejme nepomoze ani priamy link na DOKUMENTACIU DOC, XLS a PPT binarnych formatov. Ale ak by sa nasiel niekto dostatocne Nenormalny = lisiaci sa od stada. Tech si pozrie: http://goo.gl/DOA9o
|
| |
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: lolo21
|
Pridané:
16.5.2013 10:05
don't be evil!
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: XMen
|
Pridané:
17.5.2013 7:59
s vynimkou pre M$.
|
| |
knknggg
Od: kjxcnd
|
Pridané:
16.5.2013 10:21
Neviem co tu tak silno obhajujete google.
To je ako keby microsoft zakazal googlu pouzivat docx.
A inac odkedy vlastni YT google ide paradne do sraciek, stale menia gui, potom este upnem video - guitar cover a zakazu mi ho kvoli autorskym pravam...
|
| |
Re: knknggg
Od: __fuxo
|
Pridané:
16.5.2013 10:33
Pozor, docx je otvoreny iso standard. Sice pretlaceny nasilu a v rozpore s logikou a zmyslom ISO (duplicita s uz existujucim standardom ODT), ale je.
|
| |
Re: knknggg
Od: XMen
|
Pridané:
16.5.2013 13:12
Vsak on aj zakazuje, kedze google nemoze integrovat napr. calibri fonty tak aby sli aj na inych OS.
|
| |
Re: knknggg
Od: milan.ko
|
Pridané:
16.5.2013 13:47
Calibri font je copyrightovany font od MS. Ak si myslis, ze navrhnut font je jednoduche, tak ta odkazem na mojho kamarata, ktory dizajnoval font ako diplomovku na VSVU. Necudujem sa, ze ked si MS navrhne sadu fontov, ktore optimalizuje na rendering na obrazovkach pri malych velkostiach a na tlac pri vacsich, tak to asi nepusti len tak hocikomu, aby to zmrsil.
|
| |
Re: knknggg
Od: XMen
|
Pridané:
17.5.2013 8:17
omg, to si myslis, ze ako len par ludi a firiem na svete, vcitane M$ a tvojho kamarata, je schopnych vytvorit font alebo co mi to chces narozpravat?
Okrem toho mne nevadi, ze calibri je pod copyrightom. Mne vadi, ze je defaultny a M$ zneuziva neznalost ludi aby vytvaral nekompatibilne dokumenty, ktore je sice mozne citat a upravit napr. aj pod linuxom ale je to narocne pre BFU a neviem ci vobec legalne. Pritom, pri vytvarani toho akoze ISO normovaneho dokumentu docx ani neupozorni, ze tento font si nemozem pozriet na inom OS nez od M$.
|
| |
Re: knknggg
Od: olee!
|
Pridané:
17.5.2013 9:05
to je akoze automaticka substitucia fontov pre teba taky neprekonatelny problem? lebo toto zvlada barsjaky supacky soft.
btw fonty od gugla su prisernost.
|
| |
Re: knknggg
Od: ja.
|
Pridané:
17.5.2013 17:54
Substitucia fontov neznamena, ze tie fonty budu mat rovnaku metriku.
Google fonty su OK, akurat s niektorymi ma Microsofti renderer problemy. Kedze renderery od Adobe, Apple a FreeType s nimi problemy nemaju, nech si MS pozameta na vlastnom dvore.
|
| |
tak teda
Od reg.: lezko
|
Pridané:
16.5.2013 10:28
Google by si v tom pripade mohol spravit poriadok a pozakazovat aj mnozstvo inych app umoznujucich primarne stahovanie videa, ked uz im to tak vadi. A pokial "ukladanie" znamena, ze si browser v telefone stiahne video do bufferu, tempu, alebo akymkolvek sposob len za ucelom prehratia, ktore nie je mozne po odpojeni z netu a video nie je prakticky pristupne uzivatelovi nikde v telefone, nevidim v tom problem. Takto by sme za "ukladanie" mohli fakt povazovat uz obycajny buffering v prehliadaci na pc. Nech si zakazu aj to teda..
|
| |
Re: tak teda
Od reg.: jebebejbe
|
Pridané:
16.5.2013 10:44
googlu nevadi ukladanie videa ako take, im vadi ak to robi MS :)
|
| |
Re: tak teda
Od: netload
|
Pridané:
16.5.2013 11:16
skorej by som povedal že im ani nevadí ako to robí MS ale vadí im MS (celkovo)
|
| |
Re: tak teda
Od: XMen
|
Pridané:
16.5.2013 13:13
ale vadi vadi, kedze to vadi SOZA a im podobnym
|
| |
Re: tak teda
Od: erazrrzae
|
Pridané:
16.5.2013 14:07
Vadi im , ze spravili lepsiu app ako ma iphone a android. Vid hodnotenia :))) Tam je pes zakopany, ale ked nechceli poskytnut, tak maju...
|
| |
$&)(*+_)(*%$$&)(*+_)(*%$
Od: $&)(*+_)(*%$
|
Pridané:
16.5.2013 11:07
http://goo.gl/8KVOE
|
| |
trocha inak
Od: navstevnik
|
Pridané:
16.5.2013 11:13
Skôr si myslím, že Google sa snaží vytvoriť najväčší možný tlak na Microsoft, práve preto aby sa vyhol plateniu licenčných poplatkov za Android.
Nevidím za tým monopolné praktiky typu Microsoft, nakoľko:
1. Pre Iphone nič také nerobia.
2. Android je zadarmo na úrovní zdrojových kódov.
3. Kúpa patentov od IMB a ich následné poskytnutie výrobcom Smartphonov pre prípadne súdne spory s Microsoftom a Applom.
|
| |
Re: trocha inak
Od reg.: kreten
|
Pridané:
17.5.2013 8:20
tak ty si pekny drbo :D .. google neplati ms za android zhola nic, ms platia za android vyrobcovia telefonov ako je htc atd
|
| |
sfsddsfsdafs
Od: sdfsf...
|
Pridané:
16.5.2013 11:35
Microsoftu sa to konečne vrátilo. Len tak ďalej Google. Microsoft konečne pochopil aké je to, keď vyvýja uzavretý softvér a ničí tak konkurenciu. Každy teraz nadáva na google, ale ja im za to fandim. Microsoft sa zase predviedol aka je to nenažrava svina a googelu sa ani necudujem. Microsoft totiz uzavrel k tomu asi takyto pristup: Buď nam dáte zvyšeny pristup do Vášho API alebo vyvynieme aplikaciu bez vašej pomoci do ktorej nezahrnieme reklamy a uživatelia budu môcť videa stiahnuť a nahrať na konkurenčnú sluzbu. Vy budete škodovať a my zarabať. Alebo nám dáte zvyseny pristup do API a mi Vám za to zahrnieme reklamy a budeme od uživatelov za to dumpovať dáta, ktoré ste si vy neprávom a nepoctivo nazbierali a budeme ich prehovarať na naše skvelé aplikacie a náš OS. A za to všetko, ako bonus budeme Vás aj nadalej natahovat po sudoch a vyberat peniaze zo zlateho prasiatka menom Android a i nadalej ohovárať. Však my sme predsa Microsoft. Firma ktorá spasí(čítaj spasie) svet :)
|
| |
Re: sfsddsfsdafs
Od: jsmp
|
Pridané:
16.5.2013 12:13
Co ma toto spolocne s uzavretym SW? Google poskytuje webovu sluzbu YT, ktorej vyuzivanie chce obmedzit pre MS. Existuje x dalsich aplikacii, ktore dokazu stahovat videa v YT, preco Google bojuje iba proti MS? MS povedal ze google neposkytuje API, aby mohli zobrazit reklamy. Podla tychto pravidiel by nemohla existovat ziadna aplikacia pre YT. Je to proste vyuzivanie monopolneho postavenia
|
| |
Re: sfsddsfsdafs
Od: XMen
|
Pridané:
16.5.2013 13:14
Rovnako ako M$ obmedzuje svoje produkty na svoju platformu. Je to presne jednanie ako M$ robi so vsetkymi. Akurat teraz to niekto robi s M$. (zamerne som sa vyhol skaredym slovam)
|
| |
Re: sfsddsfsdafs
Od: afasgs...
|
Pridané:
16.5.2013 14:14
Myslis ze proti inym sluzban nebojuje? Pouzival som xy aplikacii na stahovanie videi z youtube a vsetky po case prestali fungovat. Až po dlhom čase som konečne našiel toolbar do ff ktorý zatial funguje.
|
| |
Re: sfsddsfsdafs
Od: 5eter
|
Pridané:
17.5.2013 9:03
Ale nekecaj. Roky pouzivam dve - tri stranky, ktore su velmi dobre zname, na stahovanie videi z youtube a nikto ich nezrusil ani nezakazal.
|
| |
Re: sfsddsfsdafs
Od: semeno
|
Pridané:
16.5.2013 12:34
nevies o com pises.
google sprosto zneuziva dominanciu cez yt.
|
| |
Nebezpečie.
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
16.5.2013 11:37
Google je používateľovi omnoho nebezpečnejší, ako MS a táto situácia sa neustále zhoršuje. Google zozbieral a zbiera omnoho viac informácií ako MS, portfólio jeho služieb pokrýva takmer celý online život bežného používateľa. Odstavil už množstvo konkurencie a na mnohé produkty už ani neexistuje plnohodnotná alternatíva. Google pomaly zaťahuje slučku okolo krku svojich používateľov. Plnohodnotné využívanie jeho služieb (Android, obchod, mail, mapy...) už nie je možné anonymne. Kroky Google sú jednoduché:
1) Market nepodporuje PayPal - strata anonymity - Google priradí k účtu bankovú kartu a meno a prepojí s inými službami - v podstate vie všetko.
2) Povinná dvojfázová autentifikácia mailu - ďalšie potlačenie anonymných (pod nickami) vedených účtov.
3) Čo príde ďalej???
Nám to zatiaľ môže byť jedno, ale byť občan USA s jeho policajnými metódami, rozhodne by som Google produkty nepoužíval.
|
| |
Re: Nebezpečie.
Od: Chupacabra
|
Pridané:
16.5.2013 12:12
Im to nevysvetlis.. Stačí im ze maju svoj Samsung za 300€ a su spokojní.
|
| |
Re: Nebezpečie.
Od: gdasasf...
|
Pridané:
16.5.2013 14:17
A jeje, ozvala sa ná tu Iovečka. Prosim nie, toto je diskusia k WP, Androidu, Google a M$. Tie vaše zariadenia prosim na teraz vynechaj
|
| |
Re: Nebezpečie.
Od: XMen
|
Pridané:
16.5.2013 13:16
o com to kecas? nemylis si facebook?
Aku konkretnu konkurenciu uz google odstranil a pre ake produkty uz nieje alternativa?
|
| |
Re: Nebezpečie.
Od: ING
|
Pridané:
16.5.2013 13:35
ukaz mi alternativu napriklad k YT... a si naozaj tak naivny? google ti dokonca cita aj maily...
|
| |
Re: Nebezpečie.
Od: sfdsg...
|
Pridané:
16.5.2013 14:13
A co robi M$? Ten cita iba vsetky veci co mas u neho v cloude a cenzuruje vsetko nevhodne. Zaroven nevstevuje vsetko to co ty na skype a co viem dokonca mal nejake probemy ze toolbar bingu ta sledoval :D Chces varianty? Vimeo, mojevideo, a ak chvilu pockas bude aj varianta od Kima. Mas velke mnozstvo moznosti co su podobne yt, len velke mnozstvo ludi je lenivych ich hladat. A mnohé sú dokonca kvalitnejsie len nie su tak rozirene u nás. Mas problem z google sluzbamy? Nepouzivaj ich. Mas tu na email post. Na mapy seznam. Na videa som ti varianty dal. Na dokumenty dropbox. Na socialne siete fejsbuček, alebo pokec. Google môžeš úplne vynechať keď chceš. Ale aj tak po ďalšom uražlivom komentáre na tento nič z toho nespravíš. Len skontroluješ učet na gmaily, pozrieš čo nove na youtube a spomenul by som aj g+ ale na to asi aj tak velmi nikto nechodi :D
|
| |
gizela
Od: dnesny top
|
Pridané:
16.5.2013 11:44
spinavy googel. nech vykapu na zlu chorobu.
|
| |
Re: gizela
Od: asdfghjj
|
Pridané:
16.5.2013 11:54
Balmer, si to ty ???
|
| |
Re: gizela
Od: stiiiiiivn.blow.jobs@gmail.com
|
Pridané:
16.5.2013 13:14
Nie, to som ja steven jobs, toto je automaticky prispevok z mojho uz zaniknuteho google uctu.
|
| |
Outlook.com
Od: Muehehe
|
Pridané:
16.5.2013 16:35
Zo začiatku sa mi Google ako taký páčil, používal som aj Gmail a iné služby od nich... ale teraz už vážne robia viac pičovín než je zdravé...
|
| |
Re: Outlook.com
Od: XMen
|
Pridané:
16.5.2013 18:09
napriklad?
|
| |
Re: Outlook.com
Od reg.: kreten
|
Pridané:
17.5.2013 8:25
no napriklad toto, potom zrusia podporu Exchange a povedia aby vsetci zacali pouzivat CalDav aby potom o 2 tyzdne mohli napisat ze CalDav rusia tiez.. Google je nask*rvenejsia IT firma, a cim dalej ma utvrdzuje v tom ze stavat nieco na sluzbach google je stupidita lebo danu sluzbu moze (a vysokou pravdepodobnostou ju aj) zo dna na zrusi.. a tvoj investovany cas a peniaze ti nikto nevrati
|
| |
Re: Outlook.com
Od: MilosSx@3G
|
Pridané:
20.5.2013 17:19
Napriklad google moc nepouziva ruzovu farbu to ma fakt sere a niektore stavby su v google zemi nahnute, nie kolmo proti zemi.
Staci ti?
|