| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
zeny su fajn
Od: 5eter
|
Pridané:
17.5.2013 9:05
Posielam peniaze.
|
| |
Re: zeny su fajn
Od: hocijak
|
Pridané:
17.5.2013 9:06
ja prijimam peniaze...
|
| |
Re: zeny su fajn
Od: Lenovo@
|
Pridané:
17.5.2013 9:54
Posielam Bianko šek :)
|
| |
Re: zeny su fajn
Od: tomdevito
|
Pridané:
17.5.2013 16:26
posielam Duckeho zmenku
|
| |
Re: zeny su fajn
Od: hatapytla
|
Pridané:
17.5.2013 20:56
Posielam exekutora.
|
| |
1....2....3
Od: karlito
|
Pridané:
17.5.2013 9:06
uprimne blahozelam a pozdravujem celu top 100 najbohatsich.
|
| |
Re: 1....2....3
Od: Bill Gates
|
Pridané:
17.5.2013 9:08
Za celu TOP 100 najbohatsich ti uprimne dakujem.
|
| |
Re: 1....2....3
Od reg.: lolololo2
|
Pridané:
17.5.2013 9:09
k pozdravu sa pripaja cela rodina AHOOOOOJ
|
| |
Re: 1....2....3
Od: kssj
|
Pridané:
17.5.2013 10:25
JOOOOOOHA
|
| |
Re: 1....2....3
Od: emiIko
|
Pridané:
17.5.2013 11:58
babi? choj dopice.sk/612 !
|
| |
Chudoba vládne svetom
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
17.5.2013 9:08
Keby najchudobnejšieho človeka uviedli.
S tými najbohatšími to už ani neni zaujímavé...
|
| |
Re: Chudoba vládne svetom
Od reg.: lolololo2
|
Pridané:
17.5.2013 9:09
Mgawele Ugumabawa
|
| |
Re: Chudoba vládne svetom
Od: hud
|
Pridané:
17.5.2013 10:53
kdeze, ta je na nule. najchudobnejsi bude nejaky zadlzeny zahypotekovany europan
|
| |
Re: Chudoba vládne svetom
Od: na_sak_ja
|
Pridané:
17.5.2013 12:22
To asi hovoris o mne. Zdravim bohacou a beriem si pozicku aby som mohol poslat Billimu kvety.
|
| |
Re: Chudoba vládne svetom
Od: ggggggggg
|
Pridané:
17.5.2013 9:55
Jennifer Lakatosova z obce Letanovce
|
| |
Re: Chudoba vládne svetom
Od: quix_
|
Pridané:
17.5.2013 10:54
Dženifer Lakatošová, co sa budeme opicit po dakych americanoch.
|
| |
Re: Chudoba vládne svetom
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 11:02
Dufam, ze Sandokan Ridaj ti nebude vadit.
Pripadne Esmeralda Boronkayova ;-)
|
| |
pravdivost
Od: jandriak
|
Pridané:
17.5.2013 9:11
ja som slovac a chcem byt uprimny a preto poviem, ze tymto najbohatsim ludom fest zavidim a chcel by som mat take prachy ako oni, ale ze fest....
|
| |
Re: pravdivost
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 9:22
"Bohaty nie je ten kto ma vela, ale ten, kto viac nepotrebuje."
Aj ten najobycajnejsi cloviecik na svete, moze byt (a aj je) bohatsi ako Gates.
|
| |
Re: pravdivost
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
17.5.2013 9:39
s tymto sa ti vacsinova spolocnost nestotozni... ja napriklad by som vymenil hocico za zdravie, takze bohatstvo pre mna znamena momentalne hovno. ale k tomu sa dopracuje kazdy sam.
|
| |
Re: pravdivost
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 9:51
Ja viem.
Vacsinova spolocnost je mi prave preto ukradnuta.
|
| |
Re: pravdivost
Od: fsdfdsfdsf
|
Pridané:
17.5.2013 13:32
verim ze ti ten optimizmus vydrzi aj ked pride dalsi ucet za byt ;-) , ale mas pravdu v skutocnosti nepotrebuje nikto nic, len kto to vydrzi :-)
|
| |
Re: pravdivost
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 14:05
Dalsi kto nepochopil a nechape, ze byt spokojny s tym co mam, neznamena byt financne chudobny.
Citat uz vie vacsina, ale to chapanie....ani bohovi.
|
| |
Re: pravdivost
Od: fdsfsdsfsdfs
|
Pridané:
17.5.2013 16:22
tak tak, to chapanie, sak je jasne ze len ty co peniaze maju tvrdia ze ich nepotrebuju, chapes nie ;-)
|
| |
Re: pravdivost
Od: ignac34
|
Pridané:
17.5.2013 11:42
..na kilo hoven, kilo cukru!
|
| |
Re: pravdivost
Od: hoax
|
Pridané:
17.5.2013 13:31
VO VELMI VELA PRIPADOCH SI ZA PENIAZE ZDRAVIE KUPIS :)))
|
| |
Re: pravdivost
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 14:12
Mas pravdu.
Mrtvoly a mrzaci po organovych mafiach, ruske deti expresne rychlo "adoptovane" do usa na organy....by o tom vedeli rozpravat.
Co tam po nich, ved ja mam prachy a teda mam vacsie pravo na zivot a zdravie ako oni.
|
| |
Re: pravdivost
Od: HKJ
|
Pridané:
18.5.2013 8:39
nepravda..
vyliec cukrovku, kolko chces? milion? dva? pat?
a takych chorob je viac nez dost ;)
|
| |
Re: pravdivost
Od: ...
|
Pridané:
18.5.2013 10:28
Aj tvoj prispevok potvrdzuje jeho pravidlo - zdravie si kupujes v podobe inzulinu. Keby sa chcelo, tak uz davno lieky su. Inzulin je ale vyhodnejsi a hadaj preco ....
|
| |
Re: pravdivost
Od: Pakomil
|
Pridané:
18.5.2013 14:01
no ved presne.. ak by sa chcelo, tak ano :)
chapem ako to myslis samozrejme.
a inzulin nie, to nie je liek, to je otroctvo :(
a hadaj preco :D (no ved ty vies, aj ja viem ze ty vies a uz aj ty vies ze ja viem cize vieme ze vieme? :)
|
| |
Re: pravdivost
Od: skusime:)
|
Pridané:
18.5.2013 12:13
milion staci, ak nebude fungovat zvysok vratim, beries? :)
|
| |
Re: pravdivost
Od: Pakomil
|
Pridané:
18.5.2013 14:02
tak zvysok, ok cize poslem ti 999 tisc a 1 tisic ako zvysok si necham, povedzme ze si sa snazil nooo :)
ale vezmi si, ze ak by to stalo len 1 milion, to by sa ti vratilo do 5 sekund od uverenenia na trh :D
|
| |
Re: pravdivost
Od: posli :D
|
Pridané:
18.5.2013 18:54
inak, diabetes II. typu sa podarilo vyliecit v malinkej (11 ludi, 7 vyliecenych) studii anglicanom behom 2 mesiacov. vsetko je to o strave..
|
| |
Re: pravdivost
Od: Alino
|
Pridané:
17.5.2013 10:14
tak ako si definoval bohatstvo, tak ho definuju luzeri ktori sa zmieria s chudobou, ked nadobudne jedinec tento psychicky stav, vacsinou ho akceptuje ako dlhodoby fakt a tazko potom uz v zivote dosiahne vacsie majetky. Nepriraduj slovickam vlastne definicie a riadme sa radsej vseobecne znamym chapanim bohatstva, teda majetok a jeho hodnota v penaznom systeme. Cize ked som bohaty, kazdy vie ze mam proste velke majetky ktorych penazna hodnota je nadpriemerna oproti ostatnym. Hipisaci si mozu virtualizovat "bohatsvo" ze si povedia ze ja aj tak nic nepotrebujem a budu hulit travu.
|
| |
Re: pravdivost
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 10:41
Ano, spravas sa ako vacsina, ktora mi je ukradnuta.
Nepotrebovat viac ako mam, neznamena byt chudobnym, ale spokojnym so stavom ktory som dosiahol.
Stav moze byt vysoko nad priemer, priemer a aj podpriemer vseobecne uznavanych kvantit.
Zalezi od miery, ktoru potrebuje ten ktory jedinec na svoje uspokojenie.
Ale to by som chcel od vacsinovej ovce nieco nepredstavitelne....rozmyslanie.
|
| |
Re: pravdivost
Od: Alino
|
Pridané:
17.5.2013 12:27
to ze si spokojny s tym co mas este neznamena ze si bohaty, znamena to len ze si stastny, alebo ze jednoducho nemas dalsie vedlajsie potreby, ale to je uplne nieco ine ako bohatstvo, niekto tomu hovori "dusevne bohatstvo" ale cele toto miesanie bohatstva s malymi potrebami cloveka vzniklo aj tak kvoli luzerom aby si mohli povedat ze aj oni su bohati.
|
| |
Re: pravdivost
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 12:50
Ozajstny luzer je ten, kto to hovori o druhych.
Ak chces tvrdit, ze stastie je menej ako financne bohatstvo, tak je zbytocne sa dalej bavit.
Mozno ked dospejes.
Na opravu....tvrdis, ze ked som spokojny este neznamena ze som bohaty.
Vyssie pisem, ze to tak moze, ale aj nemusi byt.
Financne bohatstvo a stastie sa navzajom nevylucuju, len ty sa mi tu stale snazis nahovorit, ze ano.
A to nie je pravda.
Rozmyslaj skor ako nieco napises.
Financne (podla teba) chudobny clovek moze byt stastny aj ked sa mu budes ako blbecek posmievat, ze je financne chudobny.
Financne (podla teba) bohaty a aj stastny clovek, sa naopak nebude posmievat tebe za to, ze si od neho ovela chudobnejsi.
Obaja sa citia stastny, spokojny, bohaty, len ty vyzeras v porovnani s nimi ako pako, ktory nerespektuje ich mieru stastia a spokojnosti.
Vacsinova ovca.
|
| |
Re: pravdivost
Od: kekeket
|
Pridané:
17.5.2013 13:39
nikde nenapisal ze stastie je menej ako bohatsvo.
precitaj si este raz co pisal zrejme tomu nerozumies.
ano to ze si spokojny nemusi znamenat ze si bohaty, nenapisal vsak ze sa to navzajom vylucuje.
Rozmyslaj skor ako nieco napises.
Cele to bolo skor o tom predefinovani pojmu bohatstva, to ty do toho si zacal zapajat stastie a vedlajsie potreby cloveka.
|
| |
Re: pravdivost
Od: Tup
|
Pridané:
18.5.2013 2:35
Presne, ale má aj on pravdu, že život je o šťastí a nie o bohatstve. Ja som to pochopil relatívne nedávno - jasné, že som radšej, keď sa nemusím kvôli majetku obmedzovať, no aj s tými obmedzeniami som spokojnejší, ako kopa ľudí s veľkými majetkami. Snažím sa zarábať viac a rád by som mal viac, no nie som pre to ochotný obetovať šťastie. Najlepšie sa majú tí, ktorí majú aj majetky aj šťastie, no radšej šťastný a chudobný ako bohatý a nešťastný
|
| |
Re: pravdivost
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
20.5.2013 10:51
A najmä byť zdraví a nemusieť sa báť o krk a zlodejov.
|
| |
Re: pravdivost
Od: DaliborXYZ
|
Pridané:
18.5.2013 8:44
blbost..
vies preco dali do porsche dizel? nie preto, ze by ten co kupil porsche bol chudobny, ale preto, aby nemusel na ceste bratislava praha tankovat 2x
|
| |
Re: pravdivost
Od reg.: leader
|
Pridané:
17.5.2013 10:41
presne tak! predefinovanim pojmu nezmenime realitu
|
| |
Re: pravdivost
Od: shutup
|
Pridané:
17.5.2013 11:43
lenze je to naozaj len redefinovanie pojmu? ak budem dnes vlastnit ropu, som bohaty. no mozno ak budem ropu vlastnit o 1000 rokov, budem chudobny, pretoze nikto ju nebude potrebovat - nebude mat hodnotu. otazka teda je, aku ma hodnotu pre niekoho luxusne auto, diamantova bana, alebo rafineria, ked to nepotrebuje a nema ani tuzbu vlatnit? no podla mna asi nula a to nezavisle na tom, ze ostatni sa za tym mozu pachtit a dali by za to aj svoj zivot. bohatstvo je podla mna bez ohladu na ekonomicke poucky v skutocnosti velmi relativny a subjektivny pojem pokial sa bavime o veciach nad ramec zakladnych zivotnych potrieb.
|
| |
Re: pravdivost
Od: Alino
|
Pridané:
17.5.2013 12:30
zase sa snazis skrivit realitu, ked vlastnis ropu teraz tak si bohaty teraz, ked o 1000 rokov by nemala hodnotu, tak uz bohaty nebudes, nezalezi co to znamena pre teba ako jedinca ta ropa, ale co to znamena pre spolocnost a co je za nu spolocnost ochotna v dany moment ZAPLATIT.
|
| |
Re: pravdivost
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 12:58
Povedal si to iste co on, len inymi slovami.
Gratulujem.
|
| |
Re: pravdivost
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.5.2013 10:43
bohaty je ten, kto ma vacsi prijem ako dokaze minut...
|
| |
Re: pravdivost
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 12:55
Ten kto nedokaze minut viac ako je jeho prijem je bud slobodny a bez zavazkov.
Alebo hnup, ktory nedookaze rozmyslat, investovat...do buducnosti, niecoho naozaj hodnotneho, prospesneho.....
|
| |
Re: pravdivost
Od: ...
|
Pridané:
17.5.2013 23:39
Bohaty je ten, co dokaze zarobit na svoje zivotne naklady bez pohnutia prsta. Tj ak je moj mesacny vydaj 400 € a viem zarobit 400 € pasivnym prijmom, som bohaty clovek. Ziadne ine dojmy v tom niesu.
|
| |
Re: pravdivost
Od: na_sak_ja
|
Pridané:
17.5.2013 12:23
Tomu sam neveris.
|
| |
Re: pravdivost
Od: Smurf
|
Pridané:
17.5.2013 10:27
tak si predstav ze budes bohaty ako S.Jobs a co ti to pomoze? smrt nepodplatis...zdravie je viac...
|
| |
Re: pravdivost
Od: thfnddghn
|
Pridané:
17.5.2013 11:08
ano lebo iba ked budes chudobny budes zdravy a nesmrtelny
|
| |
Re: pravdivost
Od: asdfghjkl123
|
Pridané:
17.5.2013 11:49
lenze chudobny si nemoze dovolit na vlastnom lietadle odletiet do susedneho statu na translantaciu ako to mal jobs
|
| |
Re: pravdivost
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 13:00
On si to mohol dovolit a aj tak sa dal oklamat sarlatanom.
Tak mi teraz povedz naco mu bolo bohatstvo, ked mu udrelo na mozog?
|
| |
Re: pravdivost
Od: jozkooooo
|
Pridané:
17.5.2013 13:49
job cely zivot zral len ovocie a zeleninu to mu sposobilo nedostatok zeleza co sa prejavilo na jeho zdravy ciastocne si zato moze sam
|
| |
......
Od: mehmed
|
Pridané:
17.5.2013 9:12
A co z toho ma, ze je najbohatsi? Vytlaci si clanok a kazdy vecer nad nim lesti brko?
|
| |
Re: ......
Od reg.: Tomáš
|
Pridané:
17.5.2013 9:15
On asi nie, ale už všetci vieme, čo by si robil ty :)
|
| |
bankarska mafia
Od: najchudobnejsi
|
Pridané:
17.5.2013 9:22
ako moze byt najbohatsim ? A co taky rothschild ,rockefeller ? Ved ti vlastnia "všetky" peniaze sveta :) .
|
| |
Re: bankarska mafia
Od: 5eter
|
Pridané:
17.5.2013 9:23
Tak ale Rotschildovci a spol. hraju Ligu majstrov, zatial co Bill Gates a spol. hraju slovensku Corgon ligu :)
|
| |
Re: bankarska mafia
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 9:24
Realita sa ZASADNE NEZVEREJNUJE!
To co je v mediach je len pre plebs.
Aby mali nad cim onanovat a nevsimali si naozajstnych vladcov sveta.
|
| |
Re: bankarska mafia
Od: waveeee
|
Pridané:
17.5.2013 9:40
ani to ze nas finili porazili nemusi byt pravda
|
| |
Re: bankarska mafia
Od: blablabla
|
Pridané:
17.5.2013 10:53
no videl som reprizu a tam sme ich skoro dali!
|
| |
Re: bankarska mafia
Od: Margaery-Sansa-Shea-Igritte
|
Pridané:
17.5.2013 9:44
to síce ano, ale ani títo všetci z "Forbesu" nie sú žiadni trochári a chudáci, aj to je dosť velká (makro)ekonom.sila..
sú +- zhruba na úrovni Lordov, resp.vyššej, - /vysokej feud.šlachty
..dokonca, prevedené na to "feudum", -v plnom zmysle feudálneho systému, -feudal.državy,léna,a pod.územné celky(od velkosti a rozlohy od okresu a kraja výš, pričom 1 grófstvo ?=: 1 okres/kraj(?)(velmi zhruba), by tie velkosti majetku a kapitálu aj vcelku odpovídali, len v "dnešnej dobe" to majú namiesto 1 (al. viacerích) grófstiev,´hrabstiev,a pod tam majú 1 /al.ajviac nadnárodný koncern, Inc., a pod.
|
| |
Re: bankarska mafia
Od: WildAya-Hyuona--Sica-Yoona
|
Pridané:
17.5.2013 9:48
ops, :/(, mno to zas vyzerá :o ://(
(ted to ešte prepísat do čitatelnej podoby ;D :[(
|
| |
Re: bankarska mafia
Od: Lenovo@
|
Pridané:
17.5.2013 9:58
To by si mal, ty Sansa :)
|
| |
zaludniak
Od: filozoficky postreh
|
Pridané:
17.5.2013 9:28
tito najbohatsi ludia su priamym dokazom toho, ze trhovy system a takzv. konkurencne prostredie je najvetsia zlodejina na ludoch....Vsetci vieme ze teraz ked je na svete skoro 6 miliard ludi a zdroje sa minaju, je obahatenie sa jedneho okradnnutim druheho. Najvetsie hodnoty su predsa - rodina, stabilna praca a ucta k druhym ludom a prirode. Ak sa aj niekto narodi s vyssim IQ, to mu predsa nedava pravo aby inym ludom upieral nepriamo tieto hodnoty. Ved aj ak sa niekto narodi fyzicky silnejsi ako ostatni, tak mu to nedava pravo ostatnych slabsich tlct hlava nehlava.... Riesenim by mohlo byt obmedzenie hromadenia majetku nad urcitu mieru.....
|
| |
Re: zaludniak
Od: WildAya-Hyuona--Sica-Yoona
|
Pridané:
17.5.2013 9:33
ok, ... a už ste sa v strane vysporiadali so zločinmi (hard-komunizmu z ´´20,30tich až ´´50-tich rokov ?
|
| |
Re: zaludniak
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 9:45
Na rozdiel s vysporiadanim sa cirkvi s hard zlocinmi, ano.
Na rozdiel od "demokracie" a jej vysporaduvanim sa so svojimi zlocinmi, ktore pokracuju aj teraz, ano.
A takto mozem pokracovat do nekonecna.
Ked chces nieco/niekoho kritizovat, musis byt bez skvrny.
To ale nie je nikto, nic, ziadny system....
|
| |
Re: zaludniak
Od: .em
|
Pridané:
17.5.2013 9:35
nebolo by :)
riesenim by bolo zmenit cely system tak, aby v prvom rade nevytvaral vnutri prazdnych psychopatov baziacich iba po jedinom, a to nedosiahnutelnom, bohatstve.
|
| |
Re: zaludniak
Od: jsmp
|
Pridané:
17.5.2013 9:40
Takze "obmedzime hromadenie majetku" - rovno mozes predat auto a byt a poslat peniaze do afriky, pretoze tam ziju chudobni ludia ktorych ty svojim hromadenim utlacas :)
|
| |
Re: zaludniak
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 9:58
Ked sa premnozi urcity zivocisny druh, tak rychlo zdochne kvoli nedostatku potravy.
Ked sa premnozuju udenaci, tak na nedostatok potravy mame zdochnut my, len preto, aby sme ich zachranili?
Rovnovahou by bolo obmedzenie hromadenia majetku, ale zaroven aj POVINNOST vytvorit urcity objem majetku.
Obmedzenie porodnosti by som dal ako povinnost.
|
| |
Re: zaludniak
Od: analna sonda from korea
|
Pridané:
17.5.2013 10:01
Pozri, je pekne ze ta vychovali ako slusneho cloveka, ale plati zopar nepisanych pravidiel ktore platia, podobne ako zvierat, ak ich neprijmes, skoncis; napriklad ze silnejsi zere slabsieho, vacsi pes jebe, atd...
|
| |
Re: zaludniak
Od: dawda
|
Pridané:
17.5.2013 11:40
ty genius keby sa mali vsetci nasväte rovnako dobre tak by nas nebolo teraz 6 mld ale 15 a boli by chudobny zase vsetci jk
|
| |
Re: zaludniak
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.5.2013 12:21
nieco na tom bude co hovoris, aj ked najvacsiu porodnost maju ti najchudobnejsi, vid afrika a juzna azia. Aktualny stav je neudrzatelny, Zem nedokaze uzivit 6mld ludi, a bude horsie.
|
| |
Re: zaludniak
Od: kbc
|
Pridané:
17.5.2013 14:37
zem nedokaze uzivit 6 miliard ludi?
aha, a ja ze problem je v organizacii a prerozdeleni. 500 milionov obeznych kokotov a 2 miliardy hladne. denne sa v EU vyhodi 246 tis. ton potravin, ty zem neuzivi..
|
| |
Re: zaludniak
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.5.2013 17:21
problem je v tom, ze dementni ludia najviac deti najebu tam, kde nieje co zrat a robit. A co ked sa vyhodi, ja som si za to zaplatil, tak je moja vec co stym spravim. Nach africania pridu a tych 246k ton zaplatia a beru domov. Ale to nie, pohnut ritou? len yebat deti a natrcat ruky.. ako ti nasi "africania".
|
| |
Re: zaludniak
Od: kbc
|
Pridané:
17.5.2013 17:48
1. dementni ludia sudia ostatnych na zaklade masmedii a nulovej osobnej skusenosti :)
2. biely europan je K-strateg, african je r-strateg, nemozes porovnavat
3. dufam ze zijes v USA -> "ja som si zaplatil,ja mozem co chcem" moze imho totiz mysliet vazne len uplny kokot -> Adolfa demokraticky zvolili, a v uplne normalnej vojne povrazdil par chudakov - preco? lebo "on mohol,on si zaplatil"
fakt dufam ze si len troll :3
|
| |
Re: zaludniak
Od: c3h8
|
Pridané:
17.5.2013 18:51
Wut?
Adolf? Nepomylil si si diskusiu?
|
| |
Re: zaludniak
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.5.2013 19:30
ww2 nebola uplne normalna vojna a adolf nevrazdil zidov preto, lebo mohol alebo ze by bol daky rasista. Ked niesi idiot, musis to vediet aj sam. V usa nezijem, ale ludi, ktori su vychcani a znezivaju dobrotu ichych podporovat nikdy nebudem, radsej rozok co nezjem hodim do odpakov, ako by som ho mal dat darmozracovi co je lenivy postarat sa o seba lebo prisiel na to, ze sa da zneuzit system.
|
| |
Re: zaludniak
Od: kbc
|
Pridané:
17.5.2013 21:25
ani jedna vojna nebola "uplne normalna". dovody su ale nepodstatne - rozpravam o "because you can doesn't mean you should". ad jedlo - vela ludi si vobec neuvedomuje ako ich spotrebitelske povedomie a teda spravanie ovplyvnuje zivot ludi niekde inde.. doslova mrhame surovinami ktore by boli ovela uzitocnejsie niekde inde. ale co cakat od sedlakov co chodia do obchodu,kupuju kilo "parkov" za 2e a cuduju sa ze sa u nich v krajine predava len odpad,ze?
vysvetli mi ako je zdravy system v ktorom vozit ovocie a zeleninu cez pol zemegule je lacnejsie ako dopestovat ho u seba? nehovoriac o tom ze velka cast toho ovocia/zeleniny aj tak skonci v kosi..
ak budes mat niekedy chut a hodinku a pol navyse tak si pozri www.csfd.cz/film/304605-z-popelnice-do-lednice/ a pochopis o com rozpravam..
|
| |
Re: zaludniak
Od: WildAya-Hyuona--Sica-Yoona
|
Pridané:
17.5.2013 21:48
+++ 111 !
|
| |
Re: zaludniak
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.5.2013 23:07
lenze my sa nerospravame o tom, co sa predava v potravinach ako parky a ako vozia ceresne z tramtarie sem do tesca (v tom mas uplnu pravdu) ale o tom, ze aj do somalska by to doviezli, keby si ti somalcania za to zaplatili. Lenze oni to chcu zadarmo, lebo tak ich naucili. Ked sa raz na danej pode neda dopestovat zradlo, tak tam kua nebuem zvysovat populaciu a plakat ze nemam co dat detom zrat! A vojny vzdy boli su a budu az kym na tejto planete budu ludia.
|
| |
Re: zaludniak
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.5.2013 23:12
k tomu somalsku.. 2005 bol odhad obyvatelov 8M, 2012 je 10M, to je +25% v mega chudobnej krajine. Pred 300 rokmi tam mali co zrat a nepotrebovali milodary, lenze ich bolo par desiatok tisic, lebo tolko tam ta krajina uzivi. Je to presne ako s kobylkami, 5000 nieje problem, 5M ti zozere cele pole s urodou a potom vykapu, bo sa minulo zradlo.
|
| |
Re: zaludniak
Od reg.: roob_
|
Pridané:
17.5.2013 23:22
naproti tomu si kukni rast populacie napr. v bohatej krajine ako nemecko
http://www.indexmundi.com/germany/population.html
trocha rozdiel oproti somalskym +25% za 7 rokov, co? A preco ma EU dotovat kobylky?
|
| |
Re: zaludniak
Od: kbc
|
Pridané:
18.5.2013 12:41
1. rozpravam, nie rospravam
2. zacali sme tvojim tvrdenim ze zem nedokaze uzivit 6mld ludi co je evidentne nezmysel
3. somalsko je z vacsej casti chyba somalcov - spoliehaju sa na potraviny z vonku za nic ale presne preto je to aj chyba tych co tam tie potraviny vozia uz x rokov. nebyt kolonialistov a vykoristovania prirodnych zdrojov negrici si ziju a zomieraju po svojom a ty tu nemas blbe komentare o tom ako ich nebudes zivit - nikto ta o to neprosi. also, porovnavat rast rast nemecka (ktory je mimochodom na takej urovni len vdaka imigrantom, inak by to vyzeralo ovela horsie) a krajiny 3. sveta kde je najlepsia moznost ako zarobit piratenim na mori je celkom na pobavenie :)
vsetko so vsetkym suvisi, a ovela viac vplyvas (sice nepriamo takze Ta to netrapi-nevidis) Ty ako konzument v EU na toho cernocha v afrike alebo cinana nez oni na Teba. a o nicom inom nerozpravam. vzdy zijeme na ukor druhych, otazne je len na kolko si to uvedomujeme a co s tym robime :)
|
| |
Re: zaludniak
Od: Deer
|
Pridané:
17.5.2013 21:57
Zem nedokaze uzivit 6mld ludi, a bude horsie.
Masa planeta na zdroje na uzivenie cca 50-100 miliard ludi. Len v dnesnej dobe nam to pride nepredstavitelne.
Na uzivenie vsetkej dnesnej populacie (7G), staci sklenik v tvare kocky s hranou 2km! Osvetlivacie trubice, ktore su potrebne kvoli 3D architekture, je najlepsie napajat fuznym reaktorom (ten este nemame).
Schvalne sa zamysli kolko takych sklenikov by sa voslo na uzemie SR ;)
|
| |
Re: zaludniak
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 13:08
S prisnym obmedzenim porodnosti by nas bolo rovnako a casom menej, ziadnych 15mld.
A mali by sme sa len PRIBLIZNE rovnako dobre.
Nikde nepisem, ze miera nazhromazdeneho majetku musi byt rovnaka ako ta MINIMALNE vytvorena.
Rozdiel medzi nimi moze byt kludne aj v nasobkoch.
Podstatou je to, aby vsetci vytvarali aspon to minimum.
A to sa v chudobnych krajinach nedeje!
Naopak, zvysuje sa porodnost a tym aj naroky na tych, ktori nieco tvoria.
To je dlhodobo neudrzatelne.
Pis az ked docitas prispevok a zamyslis sa nad odpovedou.
Lebo si si viditelne vybral len to, co ti pasovalo a podstatu si zamerne vynechal.
|
| |
Bájka
Od: Ezop (starogr. Aisópos)
|
Pridané:
17.5.2013 9:53
Kde bolo tam bolo, za siedmimi horami a siedmimi dolinami, tam kde sa piesok lial a voda sypala, v osemdesiatych rokoch minulého storočia, pracoval pre Apple jeden chlapík menom Bill Gates. Steve Jobs mu dal pár prototypov Macintosha nech pre Macintosh nakodí Office, Bill s veľkou vážnosťou ponuku prial, a začal v Redmonde kuť plán na ojebabranie Stíva. Popri tom ako vytváral Office, mu za chrbtom vykrádal uživateľske rozhranie, ktoré neskôr implementoval do Windows... O tri desaťročia neskôr má Windows >90% marketshare, a Bill je najbohatším človekom na tejto Zemi.
Ponaučenie: ak chcete v živote niečo dosiahnuť, buďte klamárom a podrazákom.
|
| |
Re: Bájka
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 10:04
Zaroven musis byt inteligentnym.
To aby si nenaletel klamarom, podrazakom a sarlatanom.
No a Jobsovi sa nechal oklamat dva krat.
Raz s Bilom a druhy krat s tym sarlatanom, ktory ho "liecil".
Bohuzial ten druhy oyeb nerozbehal.
1,=> az taky bystry nebol.....
2,=> oyebavaci vladnu svetu....
|
| |
Re: Bájka
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
17.5.2013 10:54
vsetci tu hovorite ako kradlizdrojaky...
mne to troskupride prehnane
- pracovalsomvo firme
- nieco som v tej firme urobil, naprogramoval, priniesol jej a samozrejme naucil sa nove veci
-firmamoje poznatky nechcela/nevedela vyuzit, jasom sa dal na samostatnu nohu a naprogramoval dnes prosperujuci system
co je na tomto kradez?
|
| |
Re: Bájka
Od: zusssszka
|
Pridané:
17.5.2013 10:05
Lenze gates najprv vyprazdnoval kose so zdrojakmi v xeroxe ty pako.
|
| |
Re: Bájka
Od: GUI
|
Pridané:
17.5.2013 10:11
Tak ale aj Apple poznal GUI len vďaka Xerox PARC.
|
| |
Re: Bájka
Od: Alino
|
Pridané:
17.5.2013 10:18
aj mys
|
| |
Re: Bájka
Od: billy gates
|
Pridané:
17.5.2013 10:33
dobrej den, sem bill gates z microsoftu a jelikoz se ke mne dostalo, te tady proti mne prudite, chci se k tomu vajadrit a uvest veci na pravou miru. Niho sem nepodved a taky sem nikomu nelhal. Vse sem si poctivo vydelal svim jedinecnym intelektem a tedka kdyz uz mi vsichni verite, chci vam poprat taky hodne uspechu ve vasi profesi, at uz delate cokoli.
S pozdrovom: Bill Gates, Microsoft Corporation
|
| |
Re: Bájka
Od: bad
|
Pridané:
17.5.2013 10:42
0/10
|
| |
Re: Bájka
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 10:46
Kurna, a teraz si ma naozaj presvedcil.
Verim ti Bille a navrhujem ta na daky slachticky titul.
Co tak vicomte deBille ?
|
| |
Re: Bájka
Od reg.: lolololo2
|
Pridané:
17.5.2013 11:51
poperes mi aj ponozky?
|
| |
Re: Bájka
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 14:18
Pokial v nich budu aj tvoje nohy, kludne.
Uz teraz sa tesim ako ich budem zehlit, dlho a poctivo, az kym nebudu mat perfektne puky.
|
| |
Ked uz spominame Billa
Od: diskusií a
|
Pridané:
17.5.2013 10:53
http://www.ted.com/talks/ bill_gates_teachers_need_real_feedback.html
|
| |
Gates boss
Od: Bezpecnostny analytik
|
Pridané:
17.5.2013 12:25
Gates je frajer, dokonca aj so svojim charitativnym pristupom, kolko smejdov hrabalo len pre seba..
|
| |
Re: Gates boss
Od: 50 €centov
|
Pridané:
17.5.2013 14:01
prdolovia, co mu davate minuska? ak pominieme niektore afery a praktiky microsoftu ktore robia aj ine dnes uspesne firmy (cim ale neobhajujem toto konanie), kolko tych prachacov dava peniaze na dobre veci ako charita, podpora vyskumov...? hmm?
|
| |
Re: Gates boss
Od: prdlajs
|
Pridané:
17.5.2013 18:13
Vacsina.
|
| |
Re: Gates boss
Od: wsewed
|
Pridané:
17.5.2013 20:00
VACSINA SI CHCE ODPOCITAT Z DANI...
|
| |
Peniaze
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
18.5.2013 11:51
Je tam len preto ze uz bol bezradny a tak si nechal odomna konecne poradit jak robit business.
|
| |
Zase si ulial
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
20.5.2013 11:36
No z tych neodvedenych dani u nas mu zostalo vo vrecku slusne mnozstvo penazi.
|