| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
aj tak je najlepsi
Od: lllux
|
Pridané:
17.5.2013 11:10
Aj tak je lepši ako Windows, lebo Bill Gates je uspesny a bohaty a takych ludi v SR nemame radi. Preto si radsej dame Linux a nakodime vlastne ovladace lebo do prace aj tak nechodime, tak mame cas :D
|
| |
Re: aj tak je najlepsi
Od: cvmnc
|
Pridané:
17.5.2013 12:05
Ze ta huba neboli
|
| |
Re: aj tak je najlepsi
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
17.5.2013 14:18
aj teba ked platis dane
|
| |
Re: aj tak je najlepsi
Od: freakyfriday
|
Pridané:
17.5.2013 15:30
Si si snad nemyslel že linux je dokonalý?! Však je ako sito akurát tak malá komunita ľudí čo ho používa nenájde exploity tak rýchlo ako tí na oknách ...šéfko dal trefnú poznámku a teraz s pribúdajúcimi usermi na linuxoch sa budú množiť aj diery a rovnako ako na windowse aj vírusy ;-)
|
| |
Re: aj tak je najlepsi
Od: live
|
Pridané:
17.5.2013 16:49
mala komunita? netrep ked nevies .... ta mala komunita je prave ta ktora nachadza chyby vo WIN samozrejme že nie všetci ale výrazne viac ako z komunity čo používa WIN (hovorim o počte nie o percentach)
|
| |
Re: aj tak je najlepsi
Od: tojejedno
|
Pridané:
18.5.2013 0:22
Ono to bude asi v tom, ze v open source sa chyby hladaju (a opravuju) lahsie ako v closed source. Ohladom poznamky o virusoch, preco nejdes rovno jeden napisat?
|
| |
Re: aj tak je najlepsi
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
18.5.2013 12:39
no samozrejme. windowsy maju hentakych chyb tiez habadej a ani nevime o seckych.
|
| |
Re: aj tak je najlepsi
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 12:31
Teraz si sa pekne dobehol.
Chcel si napisat sarkazmus a omylom si napisal pravdu. ;-)
|
| |
Re: aj tak je najlepsi
Od: One I lolo
|
Pridané:
17.5.2013 20:00
Alebo preto, že zaberá málo na hdd/ssd, často aktualizuje, človek sa neboji že náhodou otvori virus, lepšie sa v ňom programuje a hlavne je zadarmo.
Avšak škoda že u hier má malú podporu, inak by nebolo čo riešiť.
|
| |
Re: aj tak je najlepsi
Od: Tup
|
Pridané:
18.5.2013 11:54
sranda, keď si Linux často aktualizuje, je to plus, keď sa Windows často aktualizuje, je to otravné a sračka :-)
|
| |
Re: aj tak je najlepsi
Od: vrm vrm
|
Pridané:
18.5.2013 22:13
ked si aktualizujem linuxovy server, malokedy sa "samo" nieco roz*ebe. to sa neda povedat o windows serveroch. nepoznam ziadneho windows server admina(skutocneho nie deti co maju pod sebou 1naklikany server) co by sa mohol spolahnut na aktualizacie tak ako sa mozem spolahnut napriklad na aktualizacie na blby lamp server s ubuntu lts.
|
| |
Re: aj tak je najlepsi
Od: One I lolo
|
Pridané:
17.5.2013 20:01
Alebo preto, že zaberá málo na hdd/ssd, často aktualizuje, človek sa neboji že náhodou otvori virus, lepšie sa v ňom programuje a hlavne je zadarmo.
Avšak škoda že u hier má malú podporu, inak by nebolo čo riešiť.
|
| |
Re: aj tak je najlepsi
Od: Ja.
|
Pridané:
18.5.2013 11:01
Čo ťa vedie k názoru, že keď niekto vie robiť ovládače pre linux, môže byť nezamestnaný?
|
| |
Re: aj tak je najlepsi
Od: demostenes
|
Pridané:
19.5.2013 12:46
asi ho k tomu vedie to, ze par ludi, ktori vedia programovat ovladace pre linux zamestnani byt nepotrebuju...
|
| |
doublethink..
Od: rouen
|
Pridané:
17.5.2013 11:19
no co, akemu doublethinku aktualne podliehaju vsetci ti krikluni, co sa sem chodia ventilovat pri kazdej sprave o oprave chyb vo windows? ukazte sa :)
|
| |
Re: doublethink..
Od: 53453453
|
Pridané:
17.5.2013 11:50
hned ti dam odpoved. Oprava bola vydana.
|
| |
Re: doublethink..
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
17.5.2013 12:26
A dokonca promptne, hneď po dvoch rokoch.
|
| |
Re: doublethink..
Od: 3453453
|
Pridané:
17.5.2013 12:58
oprava chyby bola vydana po 2 mesiacoch len nebola zaplatana v distribuciach
|
| |
Re: doublethink..
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
17.5.2013 16:49
To je asi tak platné ako keď už sedíš na záchode, ale hajzelpapier máš v druhej miestnosti. :D
|
| |
Re: doublethink..
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
18.5.2013 12:40
mne sa to stava casto. hlavne ked mi dojde hajzlak, potom mosim do kuchyne, de mam zasobu, zebrat novy.
|
| |
nehehe
Od: Kvedko
|
Pridané:
17.5.2013 11:24
Deravy linux haha ;)
|
| |
Re: nehehe
Od: Kokolik
|
Pridané:
17.5.2013 11:30
hlavne ze tu chybu vies vyuzit vo svoj prospech bez toho aby o tom niekto iny informoval :P opravy su vydane tak o co ide sulinko? :D
|
| |
Re: nehehe
Od reg.: kreten
|
Pridané:
17.5.2013 12:29
po dvoch rokoch ? :D
|
| |
Re: nehehe
Od: 45645646
|
Pridané:
17.5.2013 12:59
videt ze si kreten, precitaj si clanok
|
| |
Re: nehehe
Od: Houston
|
Pridané:
17.5.2013 13:07
To, ze je kreten a neprecital si clanok nic nemeni na tvrdej realite.
Je uplne jedno ci je na chybu oprava aleo nie, ak si ju nikto nenainstaloval a zranitelnost je teda zneuzitelna.
Dokonca to je este vaznejsi problem, lebo je o chybe verejny zaznam, takze o tom potencionalne vie viac ludi ako o neznamej/neobjavenej chybe.
|
| |
Re: nehehe
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
17.5.2013 13:18
Neviem či si skúseným používateľom linuxu v akejkoľvek distribúcií, ale to mále percento ludí čo linux používa tak nemajú s inštaláciou aktualizácií problém. V podstate máš pravdu, je tam chyba a bodka, zbytočne chodiť akolo horúcej kaše, ale aktualizácie sú vonku a všetko to už záleží len na užívateľoch, a myslím že schopnosti bežných užívateľov linuxu sú daleko za schopnostami bežného windowsáka
|
| |
Re: nehehe
Od: Ifeelgood
|
Pridané:
17.5.2013 21:11
Neviem, neviem, nie je linuxak ako linuxak, dnes si linux nainstaluje kazdy chuj, instalaciu a pouzivania zvladne aj retard Lakatos, spustit aktualizacie aj najsprostejsi z Pezinka.
Skor mam opacnu skusenost, ze mnoho linuxakov nema o svete sajnu, maju stare sroty, nejdu s dobou, linux pouzivaju na otvorenie prehliadaca alebo sa hraju v terminaly a zabijaju cas.
Na druhej strane poznam applistov alebo windowsakov s vzdy s najnovsim zelezom, keri ho vedia vyuzit, robia grafiku, hudbu, video, hraju najnovsie hry, za kompom zarabaju. Ak sa na to pozriem takto tak linuxaci su neandrtalci.
|
| |
Re: nehehe
Od: Jerrinator
|
Pridané:
17.5.2013 22:06
Ty si z ktorej sústavy ? Chces tvrdit ze pouzivatelia linuxu su mimo a windowsaci su pro useri ?:D hahahahhaha man you make my day :D :D :D
Ze vzdy s najnovsim zelezom ....hraju najnovšie hry ... :D :D
Vies co posielam ti kvety a chod sa vytlacit cez wifi lebo toto si tu napisal strasny nezmysel ...az ma stipu oči :P
|
| |
Re: nehehe
Od: Tup
|
Pridané:
18.5.2013 11:59
tak zase väčšina grafikov, zvukárov a dovolil by som si povedať, že aj programátorov je na Windowse/Macu a to ani nejde celkom o to, ktorý OS je lepší, ale na ktorý je dostupných viac a kvalitnejších pro aplikácií. Zato u správcov servrov ak by vyhrával Linux, nedivil by som sa
|
| |
Re: nehehe
Od: tojejedno
|
Pridané:
18.5.2013 0:18
Statistiky vytvorene pocas pisania komentaru? Vyborne!
|
| |
Re: nehehe
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 13:23
Vaznejsi problem je v tvojej logike.
Vsetci sa posmievaju linuxu a jeho 1-2% zastupeniu.
Ked sa objavi chyba, tak odrazu mate plne usta o konci sveta, o tom, ake je to strasne, zneuzitelne a pod.
No ved dobre.
A kto by to podla vas zneuzil?
Kto o tom vie?
Ze by z obrovskej vacsiny opat ti linuxaci?
Urcite ano.
Bez clanku v mediach by ste o tom ani nevedeli, az tak "velmi" sa o to "zaujimate".
Skuste mi vysvetlit, preco by isli proti svojej komunite?
Sme mala neskodna komunita, ktora si utahuje z vsetkeho, a na rozdiel od oviec, aj zo seba.
V pohode a s usmevom ustojime aj vase obcasne "vitazne" a neskodne stekanie o tom, ze aj na linuxe sa nasla chyba.
Raz za cas vam to naozaj zo srdca doprajem.
Usmev a spokojnost s linuxom mi to nepokazi.
PS: A to naozaj denne pouzivam windows a nestekam ked sa na nom nieco pokasle.
|
| |
Re: nehehe
Od: .em
|
Pridané:
17.5.2013 13:34
nepoznas zlych linuxakov? :) neviem, ci ten zvrhly cech je prave dobry :)) ... ale IMHO na dsl.sk je dost nevyvazene reportovanie pozitivnych vs. negativnych sprav...
|
| |
Re: nehehe
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
17.5.2013 15:03
tu asi bude take to podvedome zazemie , pretoze na dsl dost casto vidiet clanky o chybach na windowse, ktore mozu vyznievat vysmesnym tonom na produkt microsoftu , pripadne komentare pod takym clankom, kde este niektory diskutujuci sa "biju do prs" aky je ich gnu/linux bezchybny a neporazitelny, preto mozno niektorym takyto postoj ci uz diskutujucich ci podton clankov moze casom pripadat ako arogantne spravanie komunity
co sa tyka tej chyby, asi treba brat 2 rozdielne situacie, kde vo windowse (vacsinou , no nie vzdy) vacsinou o chybe nevedia a az ked sa najde sa zisti ze je "spatne kompatibilna" 2 roky dozadu
kdez to v tomto pripade slo o chybu ktora bola znama a oznamena na nastenke niekde na okraji internetovej galaxie ale nikto si ju 2 roky nevsimal (teda ak som to spravne pochopil)
v kazdom pripade oba tabory maju svoje temne stranky (kostlivcov s maslom na hlave a este v skrini) takze lepsie bude preist na nieco ine.... napr HAIKU ? :D
|
| |
Re: nehehe
Od: Fxn
|
Pridané:
17.5.2013 16:19
O haiku som este nepocul.
Vidim ze to ma aj vlastnu stranku.
Postudujem, uvidim.
kazdopadne dik za tip. ;-)
|
| |
Re: nehehe
Od: ftsjgfj
|
Pridané:
17.5.2013 21:52
To z tvojho prispevku mam pocit, akoze ked nieco robim na linuxe som clenom nejakej sekty, alebo akoby som zmenil pohlad na svet.
To ako "nam linuxakom" to ako hovoris aj za mna ci co?
Normalne pouzivam aj linux aj windows, ale taketo trepania su chore.
|
| |
Re: nehehe
Od: Alino
|
Pridané:
18.5.2013 10:25
presne tak :D chalanko mal asi vodcovsku chvilku kedy sa chcel prihovorit za linuxakov lebo chcel patrit do nejakej skupiny ;D
|
| |
Re: nehehe
Od: Houston
|
Pridané:
17.5.2013 22:56
Reagoval som sa poznamku, ze o nic nejde vsak su opravy a jedneho co nevie citat clanok.
Nikde sa nijakemu zastupeniu neposmievam.
Vsetky chyby su principialne zneuzitelne.
Nikde nepisem, kto by mal nieco zneuzivat.
- To ze niekto napise exploit este neznamena, ze je fanusikom danej platformy, hoci musi mat o nej velmi podrobny prehlad. Taky exploit nie je trivialna vec.
Kto o tom vie? NO NIEKTO ANO! Ked si na to vsetci spomenuli az ked zbadali exploit a zacali patrat.
Zase rozdelujes ludi na WIN/LIN. Preco nie GOOD/BAD?
Na to predsa media a clanky mame. Snad si ale nemyslis, ze po veceroch si skrtam CVE listy a kontrolujem to s distribuciou. Ked si to nevsimli timy vacsiny distribucii, vycitat to niekomu je smiesne.
Zase delis ludi na komunity. Preco?
Nikde som nespomenul ani nejake komunuty ani Windows.
Ja som len konstatoval fakt, ze tam bola chyba a bolo to trochu vaznejsie ako bezne 0-day chyby.
|
| |
Re: nehehe
Od: Tup
|
Pridané:
18.5.2013 12:03
na Linuxe beží aj kopa servrov a zase nevidím dôvod, ak by som používal Linux a bol hacker, prečo by som mal útočiť výhradne na Win servre. Áno, aj chyby v Linuxe má kto zneužiť, keďže Linux sa nepoužíva len na desktopoch
|
| |
Re: nehehe
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
17.5.2013 12:39
Jasné, veď samotná existencia chyby nič neznamená, však? A keďže sa jedná o Linux, každý jeho používateľ je dobrá duša a neopovážil by sa ju predsa zneužiť, však? Naproti tomu 0-day chyba vo Windows predstavuje život ohrozujúci problém a predstavenstvo Microsoftu treba upáliť na hranici, však?
Pokrytectvo z teba páchne na kilometre ďaleko. Typický Linuxáka; vaša povesť vás prebieha.
|
| |
Re: nehehe
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
17.5.2013 13:12
No aby som začal, tak ta chyba bola opravená už dávno, len sa o tom dostatočne neinformovalo, teda vývoj systému nijak nesklamal, došo ku chybe v komunikácií skôr (neviem či si čítal ten článok vobec) a dalej vzhladom k tomu aký podiel trhu ma Windows oproti linuxu tak áno, chyby vo windowse si zaslúžia väčšiu pozornosť, veď ho má više 70% používateľov PC, ak nie viac. A tiež, kedy si naposledy videl článok, že linux vidal balíček opravujúci više 500 bezpečnostných chýb? lebo od microsoftu už takých bolo viac
|
| |
Re: nehehe
Od: Houston
|
Pridané:
17.5.2013 13:19
Zeby skoro kazda nova verzia distribucie?
Alebo nova distrubucia ma snad vsetky bugy predchadzajucich?
Je jedno ci sa to vola service pack alebo sa to vydava postupne, preboha!
|
| |
Re: nehehe
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
17.5.2013 13:26
nie je to až tak jedno, nikto nespochybnuje, že ked prišiel Windows 7 a windows 8 tak medzi tými verziami sa opravila spústa chýb, to je v poriadku, veď je to nový systém, tak isto ako medzi distribúciami linuxov. Ale ak je ten nový systém taký deraví, že ho treba zaplátať po rokoch funkčnosti, tak to už je niečo iné
|
| |
Re: nehehe
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
17.5.2013 15:10
asi trepem hovadinu ale nie je treba denne updatovatovat aj distribucie ? hlavne tie s rolling release pristupom
a kazdy jeden update nieco orpavuje (a obcas aj rozbije)
tak isto windows ci uz od xp az po 8 je odporucane nevypinat automaticke aktualizacie pretoze aj cez ne sa pravidelne opravuju chyby a zaplaty a tiez obcas aj nieco nove tieto aktualizacie rozbiju
ked uz tu sturam do osieho hniezda, nie je POSIX kompatibilita o tom aby kod ktory bol napisany pre jeden system bol jednoducho a transparentne prenositelny na ine systemy ? pretoze z niektorych diskusii mi pride ze linux uz moc posix kompatibilny nie je (podla niektorych ani moc nebol) a teda ostatne open source projekty z jeho velkej reklamy a slavy neak tazit nemozu
|
| |
Re: nehehe
Od: Jozo Procko
|
Pridané:
17.5.2013 13:24
že "više" :D :D :D trapas :D
|
| |
Re: nehehe
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
17.5.2013 13:29
ok tak asi 90% aby sa nezdalo, že som to podcenil
|
| |
Linux
Od: makač
|
Pridané:
17.5.2013 11:29
Linux je fajn a nemám s ním žiadne problémy.
Škoda len, že je preň málo programov, ktorými sa dá aj zarábať.. :(
|
| |
Re: Linux
Od reg.: a3a3a3
|
Pridané:
17.5.2013 11:49
však stačí ti webkamerka a môžeš robiť online striptíz
|
| |
Re: Linux
Od: shutup
|
Pridané:
17.5.2013 11:51
:D
|
| |
Re: Linux
Od: bxcvsdfg
|
Pridané:
17.5.2013 11:54
You made my day! :-)
|
| |
Re: Linux
Od: uuuuuuuuuuuuuuuu
|
Pridané:
17.5.2013 12:09
http://goo.gl/tkn4D (SFW)
|
| |
Re: Linux
Od: loloko
|
Pridané:
17.5.2013 17:48
Skúšal som, ale baby za to nechcú platiť...
|
| |
Linux
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
17.5.2013 11:35
To je zaujímavý spôsob prezentácie bezpečnosti Linuxu.
|
| |
Re: Linux
Od: ppp p
|
Pridané:
17.5.2013 11:50
windows je min. 200x deravsi a vsetcia pohodlni trolkovia (50% populacie) ho aj tak miluju o)))
|
| |
Re: Linux
Od: ppp p
|
Pridané:
17.5.2013 11:52
windows je min. 200x deravsi a vsetcia pohodlni trolkovia (50% populacie) ho aj tak miluju o)))
|
| |
.............
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
17.5.2013 11:42
Este, ze ja ficim na 10.04 :)
|
| |
Re: .............
Od: shutup
|
Pridané:
17.5.2013 12:10
esteze ja ficim na ms-dos
|
| |
Re: .............
Od: abcdefghijk
|
Pridané:
17.5.2013 12:25
Este ze ja ficim na LSD
|
| |
Re: .............
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
17.5.2013 12:30
To uz radsej free dos, ma lepsiu podporu novych pc
|
| |
koreň
Od: .em
|
Pridané:
17.5.2013 11:44
este ze na windowsy neexistuje taky exploit... no naco aj, ked sa v nom defaultne pracuje pod "rootom" :))
|
| |
Re: koreň
Od: Houston
|
Pridané:
17.5.2013 13:04
Pre XP este pravda. Pre novsie uz ani nie, takze to beriem to nepodareny vtip
|
| |
Re: koreň
Od: .em
|
Pridané:
17.5.2013 13:31
ber :) pre donedavna tlacenu 7dmicku to plati rovnako, UAC neochrani nic...
|
| |
5 znakov
Od: Matoo01
|
Pridané:
17.5.2013 11:45
Nechapem naco informujete o nejakom programe, ktory aj tak nikto nepouziva a patri na smetisko nepouzivanych aplikacii.
|
| |
Re: 5 znakov
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
17.5.2013 13:23
Máš pravdu, nikto ho nepoužíva, ani ty by si omylom nechcel ne? tak ak máš doma nejaký modem alebo router tak preč s ním... a ak máš mobil s androidom tak tiež :) lebo vieš predsa na čom je android postavený že? A asi by si mal prestať navšetevovať tak 50-70% webových stránok, tie totiž väčšinou využívajú linuxový systém namiesto windows server. Takže tak v priemere dúfam, že to čo si písal bol len sarkastický vtip ktorý som nepochopil :D v tom prípade by som sa ospravedlnil...
|
| |
...........
Od: shutup
|
Pridané:
17.5.2013 11:51
A za to moze Microsoft!!!
|
| |
Re: ...........
Od: bul ja betar
|
Pridané:
17.5.2013 11:58
chcel si povedat mrkvosoft :p
|
| |
gfjgh
Od: gfnxgf
|
Pridané:
17.5.2013 12:06
Dnes je tu nejak vela deti
|
| |
chyba
Od: Nassir
|
Pridané:
17.5.2013 12:17
Tak ja som si skontroloval moje instalacie a na jednej mam tuto volbu zapnutu.
Teda uz nemam, lebo som tuto chybu mohol opravit aj sam bez cakania na novy kernel.
A to je rozdiel oproti zatvorenym rieseniam.
|
| |
Re: chyba
Od: Houston
|
Pridané:
17.5.2013 13:16
To o vyhode otvorenej/uzavrenej platforme je sice pravda, ale to mam teraz kontrolovat pravidelne CVE listy a robit si fajky ci mnou pouzivane distribucie ich vsetky zaraduju do aktualizacii a tie co nie si mam rucne overovat?
Skutocny problem je ten, ze chyba bola verejne znama, lebo bola oprava, mohla sa teda zneuzivat vo vacsom meradle ako nejaka 0-day chyba, lebo to bola vdaka nezahrnutiu opravy vlastne "2-year" chyba a teda o nej mohlo vediet potencionalne viac ludi.
Plati teda len jedno. Kazdy program (a teda aj OS) ma minimalne jednu chybu.
|
| |
Re: chyba
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
17.5.2013 13:36
Ta posledná veta je dobrá a v podstate súhlasím, ale spojenie "každý program" nie je uplne šik. taky Hello World program sám o sebe chyby nemôže mať. tak možno by to šlo skor ako "každý zložitejší program" ? neviem :D ja tu len slovičkárim for the lulz~
|
| |
Re: chyba
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
17.5.2013 15:17
<html>
<body>
<p>Helo Wrld</p>
</body>
<html>
spokojny ? :)
|
| |
Re: chyba
Od reg.: YaDo75
|
Pridané:
17.5.2013 17:31
prave si dokazal ze kazdy program ma aspon jednu chybu :)
<p>Helo Wrld</p>
:D :D :D
|
| |
Re: chyba
Od: Ozchar_r
|
Pridané:
17.5.2013 18:47
Ved o to islo inteligent. Okrem toho tam chyba uzavretie html tagu </html>
|
| |
Re: chyba
Od: tojejedno
|
Pridané:
18.5.2013 0:25
Odkedy je oznackovany text program?
|
| |
Re: chyba
Od: drbo
|
Pridané:
18.5.2013 8:19
odvtedy co ten oznackovany text dokaze kompilator skompilovat ..cize odjakziva ;)
|
| |
Re: chyba
Od: Houston
|
Pridané:
18.5.2013 10:21
A prave preto, ze ho kompilator kompiluje / browser interpretuje ani 5-riadkovy Html HELLO-WORLD nie je v skutocnosti 5-riadkovy a kym sa mi zobrazi na obrazovke tak sa v pocitaci vykona tolko kodu, ze minimalne jedna chyba tam bude.
Holt, zatial MOORE a MURPHY nepusti.
|
| |
Linux shit
Od: Bezpecnostny analityk
|
Pridané:
17.5.2013 12:22
Linuxove servre sa napadaju casto a dost casto uspesne. O desktopy nie je zaujem, 2% populacia pouzivatelov nie je atraktivna. Inak je linux tak isto zranitelny ako ktory kolvek iny OS. Mytus o nezranitelnosti je nezmysel. Android sice ma s linuxom spolocny len zlomok, ale je deravy ako sito a to nemusi mat uzivatel ani root pristup.
|
| |
Re: Linux shit
Od: xvzf
|
Pridané:
17.5.2013 13:12
vsetko je derave ako sito, treba len najst niektoru z tych mnohych dier ktore este zostali nezatvorene :)
|
| |
Re: Linux shit
Od: dando1111111
|
Pridané:
17.5.2013 16:49
lenze dnes sa chyba objavila a zajtra je opraven.
na windowse sa dne objavi chyba a opravia ju az o dva roky, ak ju vobec opravia a nevydaju novy win
|
| |
Re: Linux shit
Od: Tup
|
Pridané:
18.5.2013 12:09
not sure if sarcasm... :-)
|
| |
Re: Linux shit
Od: vrm
|
Pridané:
18.5.2013 22:21
=O LOL
|
| |
skusam
Od: jjjjjjj
|
Pridané:
17.5.2013 14:52
a nefunguje. Linux 3.2.0-23 #36-Ubuntu
|
| |
Re: skusam
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
17.5.2013 15:19
tak skus si to sam doprogramovat , sak je to open source :D
|
| |
Re: skusam
Od: spooxik
|
Pridané:
17.5.2013 15:26
sudo aptitude upgrade na 3.2.0-43-generic
|
| |
Re: skusam
Od: Denwerko
|
Pridané:
17.5.2013 16:57
asi uz backportovali opravu na starsie jadra, alebo mas vypnute PERF_EVENTS... mne sa ten exploit tiez zatial nepodarilo pouzit ( amd64 stroje aktualizovane, na arm-e nefici priamo ( nechce sa mi kodit v asm :D ))
|
| |
bububu
Od: milkivej
|
Pridané:
17.5.2013 18:25
bu bu bu :))))
|
| |
zdrojak
Od: srobik
|
Pridané:
17.5.2013 23:31
Podla toho zdrojaku je vidno, ze ten clovek je proste guru.. :-)
|
| |
Re: zdrojak
Od: XMen
|
Pridané:
18.5.2013 2:25
ten zdrojak pisal vyvojar kernelu
|
| |
nezabudajte na apple userov
Od: expert2013
|
Pridané:
18.5.2013 0:31
vsetky velke botnety vyuzivaju prave apple. O tom tu by mal byt clanok... ze ak ked Apple ma tak max 5% trhu... tak bot neti a virusi su momentalne 80% zavisle na apple llamach... a to je realita... pozrite si statistiky.... windows ani linux neni zaujimavy pre hackerov, lebo ludia tam pouzivaju antivirusy alebo vlastny rozum... ale apple to je ina vec... kedy tu konecne bude ten clanok co uz bol vsade v zahranici, ze najvacsi svetovy botnet bezal cez apple pocitace... to tu preco nezverejnite? CENZURA?!
|
| |
Re: nezabudajte na apple userov
Od: Houston
|
Pridané:
18.5.2013 10:26
FAKT DEBIL.
Ked niekoho obvinis z cenzury aspon daj pred tym do okienka hladanie (male zelene vlavo) nieco ako MAC BOTNET.
http://www.dsl.sk/article.php?article=12387
http://www.dsl.sk/article.php?article=12422
http://www.dsl.sk/article.php?article=12430
http://www.dsl.sk/article.php?article=12450
|
| |
Linux Mint 15 “Olivia” RC released!
Od: olivia
|
Pridané:
18.5.2013 1:41
http://blog.linuxmint.com/?p=2361
|
| |
Linux Mint 15 “Olivia” RC released!
Od: olivia
|
Pridané:
18.5.2013 1:42
http://blog.linuxmint.com/?p=2361 A TAHAME TAHAME LUDIA ! :)))
|
| |
UROVEN ?
Od: Viola, zajtra Gertrúda
|
Pridané:
18.5.2013 11:55
Vsetci posmievajuci sa mentali sa racte vratit otravovat na SME a podobne stoky!!! Ked ste taki chytri a smejete sa z diery v Linuxe, nech vas milovany M$ zverejni zdrojaky Widli. To by bolo zabavy na cele desatrocia. Pre vas by to bol smiech cez slzy :-DDD
|
| |
Re: UROVEN ?
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
18.5.2013 12:42
saq aj boli venku, len to frisko stiahli z obehu, lebo tam bolo kopec nadavek na ich kompajler ;-)
|
| |
Re: UROVEN ?
Od: sombrero
|
Pridané:
18.5.2013 14:30
ja si myslim, ze si dokazal, ze linux pouzivaju aj uplni chuji.
a to gratulujeme!
|
| |
Re: UROVEN ?
Od: Marcel, zajtra Ervín
|
Pridané:
19.5.2013 0:21
Zial, napisal som len pravdu. Boli, vsak?
|