| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
hehhe
Od: dssd
|
Pridané:
28.5.2013 12:49
Kto by už len chcel s telefónom telefonovať ? :D
|
| |
Re: hehhe
Od reg.: Y x u s
|
Pridané:
28.5.2013 13:00
ty mas na data antenu zvlast (nie wifi)?
|
| |
Re: hehhe
Od: preložto
|
Pridané:
28.5.2013 14:07
ty mas na data antenu zvlast (nie wifi)?
|
| |
Re: hehhe
Od: buznicka8
|
Pridané:
7.6.2013 8:13
ty mas antenu na sarkazmus zvlast?
|
| |
Re: hehhe
Od reg.: raketa
|
Pridané:
29.5.2013 12:35
no len aby sa tym aj SAR nezvysil, ja osobne by som si nekupil mobil s vacsim ako 1.0
|
| |
Re: hehhe
Od reg.: tomo7171
|
Pridané:
30.5.2013 0:06
SAR nie je náhodou vyžarovanie signálu? A v článku sa skôr myslí na kvalitu príjmu signálu - citlivosť ;)
|
| |
Re: hehhe
Od reg.: raketa
|
Pridané:
30.5.2013 2:38
to je pravda, ale ide to spolu ruka v ruke
|
| |
dobry napad
Od: Cage
|
Pridané:
28.5.2013 12:58
Asi posledne 3-4 roky sledujem, ze tie mobily maju slabsi signal na rovnakych miestach, kde sa pohybujem.
|
| |
Re: dobry napad
Od: mobilious
|
Pridané:
28.5.2013 13:52
Kupuj si mobily od vyrobcu ktory vie co vyraba a ma knowhow, nie pokusne srandicky od applu, zte...
|
| |
Re: dobry napad
Od: Cage
|
Pridané:
28.5.2013 13:55
Praveze to islo o Samsung, Nokiu a Sony Ericsony..
|
| |
Re: dobry napad
Od: psyched972
|
Pridané:
28.5.2013 14:07
Jasne. Islo o Nokiu. Ktora ma najlepsi prijem a celkovo jedny z najnizsich hodnot SAR. Z praxi viem ze aj uplne lowcost nokie aj smarty volaju tam, kde ostatni si nepipnu.
Daj este jeden na dnes ;)
|
| |
Re: dobry napad
Od: Cage
|
Pridané:
28.5.2013 14:24
Mam doma 3 Nokie ;).. jednu Lumia a jednu Symbian + jednu classic..
A ta Lumia (820) ma nahodou slabsiu antenu..
SE mam doma asi 3... Novsia Xperia jednoznacne slabsia antena..
Takze neviem nacom ficis ty, ale bol by som rad, aby si sa podelil ;)..
|
| |
Re: dobry napad
Od: psyched972
|
Pridané:
28.5.2013 14:59
No a? Ja mam teraz 3 Nokie a doteraz som ich mal asi 20. Aj samsungy, ericssony... Samozrejme nemaju vsetky rovnaku citlivost - to by bolo zaujimave napr pri modeli za 30€ versus model za 250€. Ale oproti konkurencii maju o krok kvalitnejsiu a vychytanejsiu radiovu cast. Prax (a nielen moja) to potvrdzuje.
A ty rob nadalej statistiky s 3 nokiami...
|
| |
Re: dobry napad
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
28.5.2013 15:03
Čo je to SAR?
Nerozumiem tej skratke...
|
| |
Re: dobry napad
Od: psyched972
|
Pridané:
28.5.2013 15:10
"specificka absorpcna hodnota". kazdy mobil ju ma uvedenu v specifikacii, niekedy aj v manuali a vyjadruje cislo, aku velku davku ziarenia dostane tusim 10dkg zivej hmoty pri maximalnom vykone vysielaca, eu limit je tusim 2W/kg. Nokie bezne 0.6 ~ 1.0, ericssony bezne 0.8 a >1. Cim vacsie cislo, tym viac svietis ;)
|
| |
Re: dobry napad
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
28.5.2013 15:19
no silne pochybáujem o tom, že koľko výrobkov ju má uvdenú a zároveň aj reálner odmeranú.
U armády som svietil na výpálenej 120cm žiarvkovej 80W trubici, ktorú som držal za sklo a na vypálenom konci sa cezo mňa a to sklo rozsvietila celá a aj celkom dosť.
|
| |
Re: dobry napad
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
28.5.2013 17:24
to mas jak so spotrebou aut: merana v laboratornych podmienkach stojato iba na hladkych pohybujucich sa valcoch bez akceleracie, bez odporu vzduchu, bez valiveho odporu typickej vozovky, bocneho vetra atd ... niet divu ze vsetky typy spotreby vychadzaju vyrobcom o 20% nizsie ...
kde mas dnes prosim ta uplne pravdive udaje, otvor oci ... vsade len same ojeby a zavadzanie ... asi nieco v style: je to vhodne pre sliepky, ale plati to iba pre cierne a biele sliepky (inej farby nie a kohutov tiez nie), v tvare kocky, umniestnenymi v beztiazovom stave vo vakuu v mag. poli s intenzitou 1 tesla ... a na obale je napisena, ze je to pre vsetkya sliepky ...
|
| |
Re: dobry napad
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
29.5.2013 7:56
A čo má výkon a nejaké SAR s citlivosťou mobilu, teda jeho analógovej vf časti???
Pamätám si, že mnohé lepšie značkové japonské tunery mali pre Nemecko zníženú citlivosť.
U nás sa vtedy hodily práve tunery s vyššou citlivosťou.
Kedže tu prevažoval diaľkový a dosť mizerný príjem signálu...
|
| |
Re: dobry napad
Od: Cage
|
Pridané:
28.5.2013 15:18
Povedal som, ze tie Nokie su slabsie?
Nie?
Tak si nevymyslaj..
Praveze..
Nokia > SE = Samsung
Ale i tak su uz slabsie tie anteny..
|
| |
Re: dobry napad
Od: psyched972
|
Pridané:
28.5.2013 22:33
Napisal si ze Lumia 820 ma z tych troch Nokii najslabsi signal. Dalej, ze predtym sa jednalo o Nokie... Nemas pocit, ze mas v hlave skraty?
|
| |
Re: dobry napad
Od: Cage
|
Pridané:
29.5.2013 1:55
Fakt neviem naco ficis, ale musis sa podelit..
Si precitaj co som napisal a NAJ som tam jediny raz nepouzil... z tych Nokii je Lumia najslabsia.. a to iste SE, napisal som, ze na Xperii tak isto..
NAPISAL SOM, ZE CIM NOVSI MOBIL TYM SLABSIA ANTENA! Tak laskavo prestan flamemovat...
|
| |
Re: dobry napad
Od: Cage
|
Pridané:
29.5.2013 1:56
takze neviem kto ma tie skraty, ale tebe treba urcite ocneho a zrejme aj protidrogove liecenie
|
| |
Re: dobry napad
Od: psyched972
|
Pridané:
29.5.2013 7:04
A ked to budes mat uspesne za sebou, hlavne to druhe, najdi odbornika, ktory ti ozrejmi techniky, ako pisat a zaroven chapat. Vobec to nieje tazke, ak budes chciet, prejdes aj tymto testom.
|
| |
Re: dobry napad
Od: Cage
|
Pridané:
29.5.2013 10:36
Tebe by ani ten nepomohol, ako sa vraví stratený prípad.
|
| |
dobry udaj
Od: xyzde
|
Pridané:
28.5.2013 13:01
Po dlhom čase by to bol krok ku občanom EU.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: Panezmilujsa
|
Pridané:
28.5.2013 13:13
Krok k obcanom EU by bolo pouzivat dostupnu technologiu odvadzania em. vln z mobilnych telefonov mimo hlavu obcana. Mal som obrovske stastie, na 1.5 roka som nepouzival mobil. Po 1.5 roku po cca 2 minutach hovoru ma prudko rozbolela hlava, prislo mi zle a musel som ist na vzduch. Mobil som mal pri pravom uchu, ktore ma niekolko hodin silno palilo a ako bonus som stratil cit v lavej casti tela, lava ruka bola (ne)citit este aj na 5. den (hravam na gitare). Uvedomil som si, ze prava hemisfera riadi lavu cast tela a drzanie mobilu pri hlave ma priamu suvislost s obrovskymi problemami, ktore som kedysi vobec neregistroval. Preto vam doporucujem mobil a wi-fi na noc vypinajte, drzat co najdalej od tela a hlavy, (ani hands-free nie je velka vyhra) najlepsie kabel miesto wi-fi a ked mobil, tak hlasity odposluch a vsetko s mierou.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: peter8798
|
Pridané:
28.5.2013 13:16
mobil vedla hlavy vadi, ale v nohaviciach ho nosis. kde mas priority?! :)
|
| |
Re: dobry udaj
Od: Panezmilujsa
|
Pridané:
28.5.2013 13:50
ked som ho nosil v nohaviciach, konkretne v zadnom vrecku, bolel ma bedrovy klb, ked mobil nepotrebujem, nenosim ho so sebou vobec, ked je treba (iba koli praci) mam ho v taske cca 30cm od tela a vybral som si pre istotu taky, ktory ma najnizzsie SAR. Inak aj wi-fi je svinstvo, na ntb ked nepotrebujete, vypnite vsetky radia, BlueTooth aj Wi-fi. Od ludi, ktori zacali na noc vypinat mobily aj routre a wi-fi obmedzili na minimum alebo pouzivaju kabel mame zaujimavu odozvu: ''pan Marek, viete, ja som mal taky pocit, ako ked sa potrebujete osprchovat, stale som sa necitil dobre, od kedy som zacal vypinat mobil, uz je to dobre, nevedel som, ze to ma az taky vplyv'' (dalej nespavost, obezita, podrazdenost,... casto krat sposobuju em vlny) ITckari, kde mozte, wi-finy nahradzajte kablom, naucte ludi vypinat BT+WiFi radia na ntb a povedzte im, aby na noc vypinali mobily a routre, ak ste pre ludi autorita, posluchnu vas a mozte ludom menit zivot k lepsiemu
|
| |
Re: dobry udaj
Od reg.: AeroPo
|
Pridané:
28.5.2013 14:05
Až na to že mobily a notebooky čo sa týka wifi sú len prijímače, takže je, myslím si, v podstate jedno či je zapnutý alebo vypnutý wi-fi modul na zariadení, ak som v miestnosti s vysielačom.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: :D:D:D:D
|
Pridané:
28.5.2013 18:32
mobily a notebooky su len prijimace.. uz som pocul vsetko.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: Cage
|
Pridané:
28.5.2013 21:22
ale WIFI tethering ci AD-HOST existuje...
|
| |
dobrý udaj, zlý nechaj...
Od: _kubo_
|
Pridané:
28.5.2013 18:41
neváhaj a udaj...
na patentovom úrade...
jednosmernú wi-fi...
|
| |
Re: dobry udaj
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
29.5.2013 8:47
kde si vzal takuto kravinu, ze su len prijimace??? a poziadavky na stiahnutie suboru/dat, pripadne potvrdenia o prijati datoveho bloku (nehovoriac o tom, ked posielas ty z mobile alebo notasu nieco) idu ako? potrubnou postou?
|
| |
Re: dobry udaj
Od: lalola
|
Pridané:
29.5.2013 9:14
Jasne, lebo internetova komunikacia je len jednosmerna.. Ziaden down/up... na com ficis? podel sa s nami..
|
| |
Re: dobry udaj
Od: Lolo123
|
Pridané:
28.5.2013 14:38
Zabijas pocuvaj.. Pomaly jak reklama na kosmodisk :D
|
| |
Re: dobry udaj
Od: Boh1
|
Pridané:
28.5.2013 19:10
Ja na noc nemôžem vypnúť mobil, lebo by mi nezazvonil budík.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: ocovsyn
|
Pridané:
28.5.2013 19:23
Ak mas smartphone, skus flight mode, alebo letecky rezim. Ak mas obycajny mobil, vyskusaj si nastavit budik napr. za 2 minuty a vypni mobil, starsie mobily (viem o nokiach) zvonia ako budik aj ked su vypnute, skus to.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: dcerynamater
|
Pridané:
28.5.2013 19:55
zozen si Nokiu, ta ako jedina vie aktivovat budik aj pri vypnutom mobile.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: Lalola
|
Pridané:
29.5.2013 9:15
Ako jediny :D pobavil si :D Okrem ineho HTC, samsung a mnoho dalsich :P
|
| |
Re: dobry udaj
Od: eieneuec
|
Pridané:
29.5.2013 11:18
Ano, ale vzdy len na niekolkych modeloch. Nokie vypnute zvonia uplne vsetky.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: Nap42
|
Pridané:
29.5.2013 13:31
Lumie nie.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: SAR
|
Pridané:
28.5.2013 13:59
Skusal si sa zaodiet do hlinikovej folie ?
Vraj to pomaha a zvysuje citlivost lavej casti tela. Naozaj.
Pochybujem o tom aby typicky telefon s bateriou o kapacite cca 1,5 Ah a vystupnym napatim 3,7 V a maximalnou dobou hovoru okolo 8 hodin ti po dvoch minutach preziaril pravu hemisferu. Na to ma prilis maly ziarivy vykon. Skor si zaujaty voci pretechnizovanej spolocnosti ako extremne precitlively.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: asdfgghjkl
|
Pridané:
28.5.2013 14:12
som zvedavy co by mu robil taky MR :-D
|
| |
Re: dobry udaj
Od: Panezmilujsa
|
Pridané:
28.5.2013 14:25
Pokial by sme boli civilizacia, ktora berie ohlad na cloveka, hygienici by zakazali tuto formu komunikacie vobec. Vypinat mobil na noc, pouzivat kabel miesto wi-fi a pouzivat zariadenia produkujuce em. smog s vedomim o vplyve na ludske, psychicke a biologicke funcie, teda co najmenej je to, co kazdy moze urobit. To si moze kazdy vyskusat sam, ti, ktori vyskusali, zistili a vedia. Radary z lietadiel, GPS, druzice, BTS, radia, vysielacky, firemne, domace wi-fi, mobily a dokola je tolko em. vln(starsie auta tu niekedy idu tazko otvorit dialkovym ovladanim) toto je genocida na ludoch a zodpovedni budu za to pykat. Pridajte si k tomu lieky, nekvalitne potraviny, vodu a konzervovane napoje z PET flasi a zistite, preco je malo kto zdravy. Preto si davajte pozor na 3 veci: 1.) jedlo, 2.)voda 3.) vase myslienky
|
| |
Re: dobry udaj
Od: polop
|
Pridané:
28.5.2013 14:40
Odporucam prestahovat sa niekam do afriky.. Tam je toho smogu podstatne menej, a budes moct konecne kludne spat... P.S. - v tom dialkovom na aute skus vymenit baterky lebo o tom co pises som este v zivote nepocul, a to nemyslim len ten dialkovy :D Aby niekomu za 3 min, telefon preziaril hlavu :D
|
| |
Re: dobry udaj
Od: homoski
|
Pridané:
28.5.2013 15:05
Spominas tu v jednej vete radar - ten naozaj ziari ako cerstvo prebudeny astar seran a gps - ktore ma na zemi tak mizernu uroven, ze snad rucicka na hodinkach sposobuje vykyvy gps signalu.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: SAR
|
Pridané:
28.5.2013 16:35
Odporucam rovno zakazat Slnko. Nielen ze je jeho ziarenie mimoriadne intenzivne ale dokonca aj ionizujuce. Ved to Slnko je doslova rozosievac rakoviny.
"... a zodpovedni budu za to pykat"
- podobne ako mal pykat Tesla po ujati sa striedaveho prudu namiesto jednosmerneho za miliardy vyhorenych domacnosti ? Ak mas problem s konvencnymi potravinami, prejdi na hmyziu potravu.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: Panezmilujsa
|
Pridané:
28.5.2013 17:08
V bezpecnej dobe je telu, zdraviu a ociam prospesne pozerat sa priamo do Slnka (bezpecna doba: max. 1 HODINA OD VÝCHODU SLNKA a 1 HODINA PRED ZÁPADOM SLNKA). Ak vies anglicky informacie pre Teba tu: http://goo.gl/tiy3p a tu: http://goo.gl/7iZGV Ak by si chcel, aj v slovencine: http://goo.gl/ssXse a tu: http://goo.gl/YQjGD Ak trpis akoukolvek chorobou, toto Ta vylieci - z vlastnej skusenosti potrvdzujem, ze do 3.5 mesiaca (1050 sekund sungazingu) sa u mna zmenilo vsetko, uplne som sa vyliecil z tazkej choroby a opat som zacal milovat ludi a zivot. Teba mam tiez rad, tak si to prosim Ta precitaj a aplikuj do praxe. Tak, ako si sa narodil so schopnostou rozoznat dobro od zla, tak isto budes vediet rozoznat pravdu od klamstva. Hovorim Ti, za 3.5 mesiaca sa vsetko zmeni.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: Squeak??!
|
Pridané:
28.5.2013 17:49
Začínam rozmýšľať, či som ešte na DSL, alebo už u vesmírních lidí...
|
| |
Re: dobry udaj
Od: ...
|
Pridané:
28.5.2013 17:53
Mas pravdu, stal si sa retardovanym - asi z toho slnka. Jedna vec je mat vlastny nazor, no druha je byt fanatik - ty uz nim si.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: Cage
|
Pridané:
28.5.2013 21:26
oziarilo ho presakujuce gamma ziarenie
|
| |
Re: dobry udaj
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
29.5.2013 7:13
Hm,síce je pravda že takéto informácie nepatria zrovna na server o IT,to ale nemení nič na fakte že slnko ako také je prakticky zdrojom všetkej energie potrebnej k udržaniu života v takých formách aké sú nám známe. Nebola by tu voda v kvapalnom skupenstve,nebola by tu žiadna flóra,ktorá využíva fotosyntézu potrebnú k jej existencii.Nebola by tu dýchateľná atmosféra,neboli by sme tu ani my.Len ďalšia temná a studená planéta.Takže mi nepríde zrovna logické,a už vôbec nie etické nazvať toho človeka retardovaným a umiestniť ho do škatule s nálepkou "fanatik".
|
| |
Re: dobry udaj
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
29.5.2013 8:01
Lenze typek pise, ze cumi do Slnka (aj ked max. hodinu po vychode ci hodinu pred zadapom). Mozno sa to da, netestoval som, ale imho nie hodinu. Da sa to ked je Slnko uuuuuuplne oranzove az oranzovo-cervene a kutoc sa ide dotknut horizontu. To je ale imho 10-15 min pred zapadom ...
Asi myslel ze roztiahne ruky, otoci sa k Slnku a cerpa energiu (so zevretymi ocami). To by sa dalo chapat ...
|
| |
Re: dobry udaj
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
29.5.2013 8:18
Ja zase z vlastnej skúsenosti viem že to možné je.Ľavým privretým okom môžeš takto hľadiet priamo do slnka aj dlhšiu dobu ako hodinu.Je to vcelku príjemné,upokojujúce a človek si tak naozaj vie dobiť energiu.Je dosť pravdepodobné že si týmto komentárom vyslúžim zas len nejakú nejakú nálepku(ezoterik,a pod.).Nech,nepotrebujem k životu súhlas od ľudí s povačšine konzervatívnym spôsobom uvažovania.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: Panezmilujsa
|
Pridané:
29.5.2013 14:03
Pjetro cumim do Slnka 1 hodinu pred zapadom s otvorenymi ocami nepretrzite po dobu teraz uz 20 minut. Ked vychazda Slnko, od vychodu pozeram nepretrzite tiez 20 minut, vdaka treningu mi je na oci prijemne Slnko uz cca 45 minut pred zapadom. Z lekarskeho hladiska mam nizsie dioptrie o -0.5 vdaka priamemu pozeraniu sa do Slnka v bezpecnej dobe. Zrak sa mi takto vyrazne zlepsil uz ked som dosiahol 12 minut, -5.5 dioptrii za 3 roky je zo skusenosti ludi bezne. 1 hodina pred zapadom a max. 1 hodina po vychode je vdaka uhlu, cez ktory Slnko svieti cez nasu atmosferu UV radiacia velmi nizka alebo rovna 0, preto v tejto dobe Slnko lieci, ak sa dostane priamo do mozgu cez vase oci. Kto si chce vyliecit akukolvek chorobu, ma iba dalsiu moznost. Prosim nastudujte si toto, skor ako nieco napisete:
http://goo.gl/ssXse
|
| |
Re: dobry udaj
Od: e!!
|
Pridané:
29.5.2013 15:37
tak to je blbost, nehorazna. Nemozes verit vsetkemu co sa pise na tych internetoch. Zvysuju sa Ti dioptrie umerne tomu, ako oko rastie. 1mm v priemere = 3 dioptrie. Je to dane geneticky a slnko/mesiac/hviezdy/hovna to nijak neovplyvnia. Viac informacii najdes v najblizsej optike.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: homoski
|
Pridané:
28.5.2013 20:05
Vidim v praxi ze LSD je naozaj silna droga a v tomto pripade su zmeny psychiky fatalne a asi aj nenavratne.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: radiator
|
Pridané:
29.5.2013 17:17
tak uz to neber :)
|
| |
nekukajte hodinu do slnka
Od: McUH
|
Pridané:
29.5.2013 20:26
Pozerať do Slnka je nebezpečné, určite to neskúšajte hodinu vkuse ani pri východe/západe. S veľkou pravdepodobnosťou dôjde po čase k nevratnému poškodeniu zraku až slepote. Okrem toho potrebujete výhľad na horizont, čo na mnohých miestach nie je (kopce, stromy, budovy). To že Slnko práve vychádza nad kopcom neznamená že je tesne nad horizontom, takže pozor na to.
Na chvíľkové kuknutie možno postačí nejaké zváračské sklo. Ak chcete na Slnko pozerať dlhšie, kúpte si vizuálny astronomický filter, dostatočne stlmí jas a odfiltruje i iné nebezpečné zložky žiarenia (napr. UV).
A Ty prosím ťa nenavádzaj ostatných na niečo, čím si môžu trvale ublížiť. Ak kvôli vlastnej sprostosti oslepneš, to je tvoja vec, ale neťahaj do toho ostatných.
|
| |
Re: nekukajte hodinu do slnka
Od: Panezmilujsa
|
Pridané:
29.5.2013 20:43
Precital si si to? Este raz, aj Tebe: http://goo.gl/ssXse
A tu hovori o priamom pozerani sa do Slnka lekar, MUDr. Pavel Nyvlt od 17:33:
http://goo.gl/bZKQN
Ak si reagoval na mna, tak si najskor dopln vzdelanie, pretoze priame pozeranie sa do Slnka v bezpecnej dobe prospieva zraku, zdraviu aj ludom a vylieci ich z mnohych chorob, (napr. zvierata sa v bezpecnej dobe pozeraju priamo do Slnka intuitivne.) Este raz pripominam, ze priamo sa pozerat do Slnka moze kazdy iba v bezpecnej dobe, max. 1 HODINA PO VYCHODE, 1 HODINA PRED ZAPADOM a Slnko musi byt vzdy prijemne na oci. Ak reagujes na nick ''Reaper'' tak je to uplne v pohode. A tu vsetko o priamom pozerani sa do Slnka je pravda, mam to sam na sebe vyskusane, do 3.5 mesiaca a 1050 sekund priameho pozerania sa do Slnka sa zrak zlepsi a vsetko zmeni: http://goo.gl/ssXse
|
| |
Re: dobry udaj
Od: SpecificAbsorbtionRate (2Maniak)
|
Pridané:
28.5.2013 15:12
je to na baterky, neskodi to :)
|
| |
aj dobrý úd
Od: _kubo_
|
Pridané:
28.5.2013 19:20
Typický (mobilný) telefón má maximálny (žiarivý;=) výkon 2 Watty.
|
| |
Re: aj dobrý úd
Od: biatch
|
Pridané:
28.5.2013 20:02
"typicky" - to je aky? Vyklapacka ci slider?
A nema. 2W je limit skutocne hodnoty byvaju nizsie.
|
| |
Re: dobry udaj
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
28.5.2013 18:15
S veľkou pravdepodobnosťou na príčine nebol mobil, ale experimentovanie s drogami. :P
|
| |
bateria
Od: bateria
|
Pridané:
28.5.2013 13:04
a prečo nejdu aj po akumulatoroch , ?
|
| |
Re: bateria
Od: xyzde
|
Pridané:
28.5.2013 13:12
Veď pri nich sa udáva kapacita, či sa mi to len zdá?
|
| |
vydrz baterie
Od: bananaJoe
|
Pridané:
28.5.2013 13:21
nech uvadzaju aj realnu vydrz baterie a nie nejake vysledky-testy v labakoch
|
| |
Re: vydrz baterie
Od: Asdf3
|
Pridané:
28.5.2013 13:25
A dopadne to horsie ako so spotrebou v autach...
|
| |
Re: vydrz baterie
Od: xavier de la slovak
|
Pridané:
28.5.2013 13:41
GSMArena robi realne testy baterii ktory sa sklada z viacerych testov a ten bude zatial asi nejsmerodatnejsi pre koncoveho uzivatela.
|
| |
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: Getrudo
|
Pridané:
28.5.2013 15:19
Hmm, a najzaujimavejsie info pre citatelov dsl si musim precitat u konkurencie? :)
http://dopice.sk/67l
|
| |
Re: Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: peknekozy
|
Pridané:
28.5.2013 16:38
No ja myslim, ze sa nema za co hanbit
|
| |
pravda
Od: ppp p
|
Pridané:
28.5.2013 15:23
pravda je taka,ze este vzdy niesme v tom az po usi o)
druha pravda je,ze tych 8 statov nas z kaluze nevytiahne
no a tretia pravda je,ze kazdemu co jeho jest amen o)
|
| |
8 štátov žiada EÚ, aby zaviedla povinné uvádzanie citlivosti mobilov
Od: Ozchar_r
|
Pridané:
28.5.2013 15:41
Sak nech si to tie staty schvalia same, ci uz su na tolko nesvojpravne?
|