| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
rozumne
Od: roman..
|
Pridané:
30.5.2013 8:16
oooo neskutocne ,ze to konecne niekto v MS pochopil :)
|
| |
Re: rozumne
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 8:28
Bojim sa prave nepochopili.
|
| |
Re: rozumne
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
30.5.2013 8:52
praveze pochopili. problem nie je Metro rozhranie ako take, ale to, ze sa ti nasilu natlaci na obrazovku hned po boote a nemas sancu (okrem v podstate nelegalneho zasahu) to zrusit. inak metro je v podstate to, co je aj menu po stlaceni tlacitka start - akurat roztiahnute na celu obrazovku, namiesto stlpceka. takze takto to bude ovela lepsie a akceptovatelne.
|
| |
Re: rozumne
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 9:09
"takze takto to bude ovela lepsie a akceptovatelne." To rozhodne nie. Ja potrebujem mat na malej ploche co najviac informacii, nie zopar dlazdic roztiahnutych po celej obrazovke.
|
| |
Re: rozumne
Od: sdfsdf2
|
Pridané:
30.5.2013 12:21
ved na ploche mozes mat ikonky tak ako vzdy, tak co ti vadi? Start screen je len nahrada start menu. Start menu ti zabralo celu obrazovku? Je mi luto, ze mas monitor s tak nizkym rozlisenim.
|
| |
Re: rozumne
Od: ja.
|
Pridané:
30.5.2013 13:28
Citaj co pise.
Chce mat to, co mal v start menu v malom popup okne (ako bolo start menu), nie v okne, ktore mu tie iste informacie roztiahne na celu obrazovku (metro start).
Ikony na ploche su uplne ina vec, to sem vobec neplet.
|
| |
Re: rozumne
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2013 8:17
V novom Start menu sa mi zmestí na jednu obrazovku (1366x768) 40 ikoniek programov, takže po prepnutí do Start menu mám k dispozícií 40 programov bez toho aby som niečo scrolloval, niekam klikal a podobne. Koľko programov si mal takto na jedno kliknutie prístupných vo Win 7 Start menu? Určite menej, tam si musel scrollovať a preklikávať sa adresárovou štruktúrou (pokiaľ si nemal ikonky priamo tam po otvorení Start menu, ale tam sa tiež nezmestilo toľko a vertikálne ti zabralo celú plochu) Nakoľko keď ideš do Štart menu tak chceš niečo spustiť tak nepotrebuješ vidieť polovicu plochu takže to, že je to menu cez celú obrazovku podľa mňa nie je žiaden problém. A nakoľko ako som písal máš omnoho ľahšie dostupných väčší počet programov (ikoniek) tak si myslím, že je to aj ergonomickejšie ako pôvodné Štart menu. To, že sú také veľké môže byť problém ale na druhú stranu nemáš problém ich "trafiť" myšou bez toho aby si "musel mieriť", proste behom pol sekundy bez problémov klikneš na ikonku...
|
| |
Re: rozumne
Od: yyxx
|
Pridané:
31.5.2013 9:32
to mas aj vo win7. Po kliknuti na start sa ti zobrazia najcastensie pouzivane programy a ikony su dostatocne velke. Sposob zobrazovania aplikacii si vies upravit.Takze ziadne skrolovanie. Na druhej strane kolko programov bezne pouziva bezny clovek? 40? To urcite nie. Ososbne si mysli, ze odkaz na plochu je aj tak lepsi.Nemusim sa prepinat z desktopu do metra a spet.
MS zmotal dve veci dokopy. To je jeho najvecsi problem. Urobit jedno rozhranie pre diametralne odlisne zariadenia (PC, tablet) nejde bez toho aby aspon jedno neutrpelo na egronomii.
|
| |
Re: rozumne
Od: zzxx
|
Pridané:
30.5.2013 9:23
no to urcite. metro(start obrazovka) zaberajuce celu obrazovku je problem a zbytocnost. Klasicke start menu malo svoj zmysel a je to velmi dobry koncept. Su ludia, ktory budu mat problem, za omylom prepli niekam inam(start menu) a oni chcu byt v dektop obrazovke. Asi si nikdy nerobil support co?.
Celoobrazovkove prepinanie nema zmysel a je dobre jedine na metenie ludi.
Druha vec je, ze kvoli metru su niektore veci v systeme 2x. Schyzofrenia jak vysita.
Win8 by som prirovnal k Ubuntu a Unity. Pre bezneho smrtelnika je jedno aj druhe zabijak.
Mne to smrdi silou-mocou nieco menit, aj ked to nieje potrebne. Dnes je trend vsetko nasilu menit inovovat,... aj ked nieje co.
Daj beznemu smrtelnikovi do ruk win8 a nech ti ho len napriklad vipne. Uz len na tom zhavaruje. Ty toto povazujes za pokrok?
|
| |
Re: rozumne
Od reg.: roob_
|
Pridané:
30.5.2013 9:30
prave, ze problem JE metro a to, ze to nieje alternativny desktop ale uplne iny OS vramci win8.
|
| |
Re: rozumne
Od: uhorka
|
Pridané:
30.5.2013 12:41
to ma akoze niekoho trapit?
|
| |
Re: rozumne
Od: ja.
|
Pridané:
30.5.2013 13:29
V prvom rade by to malo trapit Microsoft, je to jeden z faktorov, "vdaka" ktoremu je akceptacia Win8 taka, aka je.
|
| |
hmmmm
Od: Diskusia k článku
|
Pridané:
30.5.2013 8:23
Neskoro, 8cku nechcem ani vidiet
|
| |
Re: hmmmm
Od: odbornik :)
|
Pridané:
30.5.2013 8:27
preco pan odbornik ?
|
| |
Re: hmmmm
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 8:29
Lebo ma rozum? Lebo nie je frikulin? Lebo nie je ovca? Lebo vie zratat 1+1?
|
| |
Re: hmmmm
Od: linoloeum
|
Pridané:
30.5.2013 8:33
1+1 je ešte ako tak zráta, ale do osem sa ešte musí doučiť počítať...
|
| |
Re: hmmmm
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 8:49
Ano. Argument jak Brno (pre deti - mesto v Ceskej republike).
|
| |
Re: hmmmm
Od: xycvyx
|
Pridané:
30.5.2013 10:26
asi ako ten predchadzajuci
|
| |
Re: hmmmm
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 10:39
Ja mozem. Ty musis este narast.
|
| |
Re: hmmmm
Od: Tatko šmolko
|
Pridané:
30.5.2013 12:21
Nemali by ste byt v škole?
|
| |
Re: hmmmm
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 12:22
Ja by som aj chcel, ale zene by sa nepacilo, keby som dal vypoved.
|
| |
Re: hmmmm
Od: pjótr
|
Pridané:
30.5.2013 8:40
...lebo to nikto niekde napisal.
|
| |
Re: hmmmm
Od: FMG.sk
|
Pridané:
30.5.2013 8:40
Urcite ju ma doma cracknutu a nadava na virusy v nej....
Ze pan odbornik :P
|
| |
Re: hmmmm
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2013 8:23
No keď som rozmýšľal či do staršieho NTB v ktorom bola 7čka dám 8čku alebo iba preinštalujem za 7čku a porovnal rýchlosť štartu systému s vedľa položeným iným starým NTB s Win 8, tak som sa rozhodol radšej obetovať sekundu času na prepnutie sa do desktopu ako 20 sekúnd pri každom zapnutí NTB počas bootovania systému. Ale každému podľa jeho chuti.
|
| |
Tlacitko
Od: pista7
|
Pridané:
30.5.2013 8:41
Podla mna vobec nepochopili ze nepritomnost samotneho 'orbu' resp. tlacitka start vobec nebol hlavny problem. Hlavny problem je prave Start Screen. Hlavnym prinosom start menu Vistou pocinajuc bolo jednoduche vyhladavanie - buchnem Win klavesu, nieco napisem, da mi vysledky, hotovo. Na Start Screene do toho pridali jeden absurdny krok - musim vybrat "co" chcem hladat - aky toto ma zmysel? Nehovoriac o tom, ze opakovany animovany 'prechod' medzi desktopom a start screenom pri 27" monitore vyvolava minimalne u mna znacnu nevolnost v oblasti zaludka ;)
|
| |
Re: Tlacitko
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 8:50
Tak, tak.
|
| |
Re: Tlacitko
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
30.5.2013 8:59
najhorsie na tom je ze aj taki debili debilni ako ty maju pravo pisat podobne bludy, sak internet znesie, a este horsie na tom je ze tomu kopa inych debilov aj uveri.
Ked vyhladavas nemusis NIC VYBERAT CO CHCES HLADAT, pretoze:
Win+Q = vyhladavanie aplikacii
Win+W = vyhladavanie v nastaveniach
Win+F = vyhladavanie suborov
|
| |
Re: Tlacitko
Od: pista7
|
Pridané:
30.5.2013 9:10
No, lenze problem nas debilov debilnych je aj to, ze nam pride jednoduchsie stlacit Win a pisat, nez si (NE?)vybrat spomedzi Win+Q/W/F co idem hladat. A nie vzdy je evidentne, ci to co hladam je aplikacia, nastavenie alebo subor. Niektore veci si 'nastavenia' instaluju ako apikacie, niektore do Control Panelu. Rovnako, kopu toolov ktore chcem mat na vsetkych PC mam v dropboxe v adresari tools, kde sa indexuju ako subory. Nebudem ich na kazdom stroji pridavat do start menu len aby sa mi hladali spolu s aplikaciami. Dalej, ale to uz uznavam je cisto moja vec, skratku Win+W som este od cias ked Total Commander bol Windows Commander mal vzdy namapovanu na aktivovanie/spustenie WC/TC.
Argument ze to co sa dalo spravit predtym sa da aj teraz, len je to o kusok zlozitejsie, sa mi velmi nepaci.
|
| |
Re: Tlacitko
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
30.5.2013 11:10
aha cize ked si chces otvorit pohotoshop tak vlastne este nevies ci chces spustit photoshop alebo chces najst photoshop.exe ze ? co trpis nejakou mozgovou disfunkciou ze nevies aky je rozdiel medzi suborom a spustenim aplikacie?
|
| |
Re: Tlacitko
Od: pista7
|
Pridané:
30.5.2013 11:55
Cital si viac ako prvu vetu?
|
| |
Re: Tlacitko
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
30.5.2013 12:11
Ano, cital. Dokonca aj druhu: "A nie vzdy je evidentne, ci to co hladam je aplikacia, nastavenie alebo subor." a presne tej sa tykala moja odpoved.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: pista7
|
Pridané:
30.5.2013 14:14
Ok, tak som sa vyjadril nejasne, myslel som ze clovek s IQ daleko presahujucim dlazobnu kocku to pochopi automaticky - niektore produkty tretich stran instaluju svoje nastavenia do CP (vtedy sa to zaradi medzi nastavenia), ine do Start Menu (vtedy sa to zaradi medzi aplikacie). K tomu ze neviem ci je to App alebo subor treba citat dalsie vety.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: darnad
|
Pridané:
30.5.2013 13:21
preco by som mal zrazu ja nieco riesit cez skratky, ked doteraz to fungovalo perfektne pomocou jednej dedikovanej klavesy? Tak to podme este trosku posunut na druhu stranu, mozno pochopis. Dajme teda dalsie skratky na dalsie formaty, ctrl + o na word dokumenty, ctrl + e na excell, potom jpg, png , sak hadam vies co ides hladat.
casto, ked si nieco nainstalujem, tak vobec neriesim kam mi to jednotlive komponenty, idem na to cez start a uz pri prvych pismenkach mi vyhodi execka 32bit 64bit, pripadne tool patriace k tej aplikacii, helpy atd
|
| |
Re: Tlacitko
Od: kubiik
|
Pridané:
30.5.2013 9:24
Ty si teda .... takze ty NEVYBERAS medzi tymi 3 vecami? Ci ti to len nedochadza?
Inak mne pride vyhladavanie aplikacii a suborov ruka v ruke, a chcem vyhladavat tieto dve veci naraz, pretoze, nie vsetky programy sa instaluju a teda zanechaju stopu v aplikacii, alebo, by som chcel otvorit word dokument a nie word a z neho dokument a su aj ine dovody...
|
| |
Re: Tlacitko
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
30.5.2013 11:13
a ty si pomenuvas wordowske dokumenty ako "word.doc" ? ze mas problem s otvorenim Wordu a najdenim wordovskeho dokumentu? pretoze ked chcem najst wordowsky dokument tak v prvom rade pisem jeho nazov nie jeho typ ci ty u vas v specialnej skole sa to robi inak ?
|
| |
Re: Tlacitko
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 9:59
Chod urazat niekam inam (rozumej do pi*i). A mimochodom tebe pride logicke pouzivat na jednu vec tri klavesove skratky, ked normalne na to staci jedna klavesa? Vazne? Vies kolko klavesovych skratiek pouzivam v Indesigne, photoshope a illustratore? Vazne si myslis ze mi to ulahci robotu ked mi niekto jednu klavesu nahradi tromi inymi klavesovymi skratkami? Pre mna za mna ty si vyhladavaj aj pathmatom ale neurazaj tych ktorim tento chu*izmus vadi.
|
| |
Re: Tlacitko
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
30.5.2013 11:07
no vzhladom na to ze mam IQ vacsie nez stredne velka dlazobna kocka dokazem rozlisit ci chcem spustit aplikaciu alebo vyhladat nejaky subor ..ale chapem ze dusevne slabsim jedincom robi problem to rozlisit
|
| |
Re: Tlacitko
Od: mattchew
|
Pridané:
30.5.2013 11:32
Najvacsia sranda ale je to ze (skoro) vsetkym to vo Win7 vyhovuje a nestazuju sa ... pride MS s tym ze to zmeni a rozdeli do kategorii a mnozstvu ludi (vratane mna) to vadi a povazuje to ako chybny krok ...
Chapem argumenty typu ze sa to da spravit vopred stlacenim prislusnej klavesovej skratky ... otazne je ze preco to menit ak raz to funguje dobre a nikto sa na to nestazuje :)
|
| |
Re: Tlacitko
Od: LojzoHurvinek
|
Pridané:
30.5.2013 11:42
Dlhé roky sme chodili po nohách.
Ale MikroŠrot všetko zmení a máme chodiť povinne po rukách.
A pretláča to všade ako nový štandard ,ktorý je ergonomický a pohodlný.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 11:54
Lebo si debil, kery nechape o co MS ide. Dobre, zatial to nie je v stadiu, kedy by ekosystem vedel konkurovat Apple. Ale vysvetlim Ti to, MS chce dosiahnut presne to co Apple, mas PC, telefon aj tablet pod jednym ekosystemom s jednym OS, aplikacie kere nakupis v metre uz nebudes musiet nakupovat v telefone alebo tablete, takisto budu vsetky sluzby previazane od nastaveni v cloude (co uz W8 ma), cez skydrive az po dokumenty, hudbu, filmy.. Pride novy xbox one beziaci najpravdepodobejsie pod W8 aj s dalsimi funkciami a storom a opat bude stacit ak nakupis len raz nejaku sluzbu a mas ju platnu v celom ekosysteme.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: LojzoHurvinek
|
Pridané:
30.5.2013 12:01
No konečne.
A práve preto je MS tam kde je.
Nikdy nič sám nevymyslel vždy všetko len odkopíroval od niekoho iného.
A ešte prehlási ,že to on vymyslel a dá si to patentovat.
No neni to na zvracanie ?
|
| |
Re: Tlacitko
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 12:11
Ale to nerobi len MS, to robi aj Google, tato silna trojka bojuje o to, aby kazda mala jeden funkcny ekosystem do ktoreho si zakaznika uvazni a o to ide. Uz dnes je tazke migrovat medzi ekosystemami a bude to este tazie, nikto len tak neopusti ekosystem, ktory si pestoval, v ktorom na nakupene aplikacie, hudbu...
co je na tom take tazke pochopit? ja verim tomu, ze MS do dotiahne tak daleko ze jeho ekosystem bude najlepsi, radsej si priplatim za kvalitne sluzby, ako napr. Office 365, vacsie kapaciut na Skydrive, outlook.com a podobne ako mam vyuzivat nedorobky od google, kere su sice zadarmo, ale menia sa ako pocasie a napriklad su len nepouzitelnou atrapou..
|
| |
Re: Tlacitko
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 12:21
Zijes ty vobec v realnom svete? PC nie je dom ani byt nenahradi ti priatelov. Je to len nastroj ako kladivo alebo vrtacka. Ked sa rozbije kupi sa iny. Cele toto tvoje viazanie sa na jednu platformu je cesta do pekla. Mne nerobi problem zajtra si sadnut za MAC a okamzite mat pristup k poste, kontaktom... nemam problem vymenit nokiu za iphone a okamzite fungovat. Co? Notebook s ubuntu? Ziadny problem. Len blazon si vsetko naviaze na nejaku firmu a je jedno ci je to apple, ms, google. A mimochodom aj MS meni alebo rusi svoje sluzby ako chce hocikedy vid taky skydrive napriklad.
|
| |
Re: Tlacitko
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
30.5.2013 12:52
vidis to prilis jednostranne a aplikujes prezumpciu urcitych svojich schopnosti a danosti na inych ludi (ked to zvladam ja, musia aj ini). Svet ale takto nefunguje. Ludia zabudaju, nie su prisposobivi, pripadne sa prisposobovat nechcu. Plus kazda krajina/narod/region ma svoje specificke kulturne rozdiely, politicke, ekonomicke atd. Apple (resp. Jobs) to v tomto vystihol uplne dokonale, pochopil potreby, poziadavky a schopnosti ludi (najme v u.s.) a upravil cely ekosystem v mac-och tak, aby sa pouzival co najjednoduchsie a intuitivne. Ostranil ludom z oci zbytocnosti, ktore pri kazdodennej praci nepotrebuje. Samozrejme, vsetko ma svoje vyhody a nevyhody. Lenze pointa ostava - MS len dobieha to, v com Apple funguje uz davno. Lenze to kurvi.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 12:59
Sice dobieha, ale urcite dobehne. Pozri sa na to realisticky, keby nie MS tak kde je svet teraz? Preto nechapem tymto anti MS prudom, kere zivi napriklad dsl kokot. Podporujem aj alternativy, nech ma kazdy na vyber, ale jebat do MS, len preto, ze mu nieco trva dlhsie, alebo niekde na chvilu zaspal?
|
| |
Re: Tlacitko
Od: ja.
|
Pridané:
30.5.2013 13:56
Keby nie MS, tak svet je ovela dalej. MS 20 rokov dusil pocitace.
Porovnaj rychlost vyvoja mobilnych zariadeni a desktopov/laptopov. Nikto si nedovolil priniest inovacie na desktop, pretoze kazdy vedel, ze MS ho znici, ked zaciti nieco zaujimave. Na mobilnych zariadeniach to problem nie je a preto uz zacinaju marginalizovat pocitace. MS to vidi a chce vojst do noveho prudu. Nastastie sa im to moc nedari, pretoze kazdy si dobre pamata, co sa dialo na desktopoch.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 14:08
Ty podporujes alternativy? Netrep, cely cas tu ospevujes win8 a nadavas kazdemu kto odmieta prijat zmenu bez alternativnej moznosti.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: sensei-san
|
Pridané:
30.5.2013 12:57
Tak mi vychádza, že svoje dokumenty nemáš ani lokálne (lebo ti je jedno, k akému počítaču si sadneš) a nemáš ich ani v nejakom cloude (lebo viazať sa na nejakú firmu je nezmysel). Niečo tu nesedí.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 13:59
Preco? Vlastny server, prenosny disk, usb kluc... A nepisal som o tom ze nemam data v kloude :-)
|
| |
Re: Tlacitko
Od: hurhaj
|
Pridané:
30.5.2013 12:59
skydrive je zrusena sluzba?
toto by sa malo dozvediet par stovak milionov ludi, lebo si to este nevsimli.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 14:00
Nepisal som ze je skydrive zruseny. Citaj, rozmyslaj.
|
| |
Re: Tlacitko
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
30.5.2013 12:13
jj lebo MS je ten co si patentuje oble rohy, tap to zoom, slide to unlock a ine prevratne vynalezy ktore zmenili dobu. Je nanajvys logicke ze ked vyrabam 3 zariadenia chcem system na ktorm funguju co najviac zjednotit. A stymto neprisiel ani j*bnuty appel ani nikto. je to proste logicky krok.
|
| |
Re: Tlacitko
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
30.5.2013 12:56
tvoje redukcionisticke a negativisticke nazory by som teda nechcel mat. dokazes ty vobec zit sam so sebou? :DDDD
|
| |
Re: Tlacitko
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
30.5.2013 14:47
nie, preto zijem s manzelkou.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 12:13
O com to prosim ta pises? Co ma toto spolocne s tlacitkom start, start menu, vyhladavanim, metrom a vsetkymi zmenani ktore posobia viac negativne ako pozitivne? Ak chce MS aby som nemusel pre kazde zariadenie kupovat tu istu aplikaciu viackrat a v konecnom dosledku mu platil menej (co teda rozhodne nechce) nemusi prepanajana menit cely OS. Ved staci upravit cenovu a licencnu politiku. Na kloud, zdielanie profilu a dokumentov medzi zariadeniami a jednotnu politiku malych aplikacii nie je potrebne vytvarat jednotne UI. Ved inak sa ovlada mobil, inak tablet, inak desktop a inak htpc na dvojmetrovej plazme. Teraz mna MS svojim rozhranim nuti ovladat desktop ako tablet co je nezmysel a ocividne si to uz v MS zacinaju uvedomovat. A osobne urazky nepridaju vahu tvojim argumentom.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: x3m
|
Pridané:
30.5.2013 14:20
To mi chces tvrdit, ze iOS a OSX je rovnaky system? Videl si ty vobec zariadenia od Applu? Oni dobre vedia, ze system vhodny na ovladanie tabletu nie je vhodny na ovladanie stolneho PC. Len MS je taky priblbly, ze sa snazi natlacit ovladanie z tabletu do PC. To, ze chce MS svoj vlastny store im schvalujem, ale nech sa nesnazi urobit z PC tablet.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 11:58
Skusim ti to napisat este raz a pomalsie. Ked robim viac veci jednou skratkou, nemam s tym problem, je to pre mna dostacujuce a som s tym spokojny a potom mi niekto povie, ze to tak uz nebude fungovat, ze si musim najskor rozmysliet presnejsie co chcem a podla toho pouzit jednu z viacerych skratiek, nie je to zjednodusenie ale komplikacia. Bez ohladu na to ci mas alebo nemas vacsie IQ ako dlazobna kocka, co mi je mimochodom srdecne jedno.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: 5eter
|
Pridané:
30.5.2013 12:16
Ty mumak mumacky, ved si prave potvrdil, co napisal. Musis vybrat, co chces hladat tym, ze musis zvolit spravnu klavesovu skratku. Idiot. A ty sa tu ides rozkrikovat o prave na vypisovanie na internete. Lolo j3bnuty.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: Súhlasím
|
Pridané:
30.5.2013 9:04
Áno presne toto je tá podstata, vcelku dobre popísané. Kiež by to čítali tí zmrdi z Mrkvošrotu.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: MalyBirko
|
Pridané:
30.5.2013 9:07
buchnes start a zacnes pisat co hladas, podobne ako vo viste a sedmach. nikde nemusis zadavat co chces hladat. je to len na upresnenie filtra. ked chladas nieco v store, v hudbe, v suboroch ...
Primarne je to nastavene na nainstalovane aplikacie
|
| |
Re: Tlacitko
Od: pista7
|
Pridané:
30.5.2013 9:12
Ale da sa nastavit aby defaultne vyhladaval vo vsetkom, tak ako W7?
|
| |
Re: Tlacitko
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2013 8:28
Keď som to skúšal tak primárne vyhľadávalo vo všetkom, ale výsledky vyhľadávania filtrovalo podľa aplikácií/nastavení/súborov. Zobrazuje ti počet nájdených položiek ku každému takže ihneď vidíš či to čo hľadáš je aj tam alebo tam, ale keď ich chceš vidieť musíš kliknúť že chceš výsledky za konkrétnu kategóriu.
|
| |
Re: Tlacitko
Od: spooxik
|
Pridané:
31.5.2013 9:37
koxo.. su to 20 rocne sablony myslenia...menit to za 1 den je blbost..uz len napisat, ze nieco musis vyhladavat,lebo system je tak koncentrovany a neprehladny ? su len 3-4 oblasti ktore si myslim,ze potrebujes .. dostat sa k suborom,spustit aplikaciu,nastavit cosi a mat prehlad a vladu nad systemom ... kazda nech ma svoju sablonu ako to urobit..tento system w8 postavil uplne na hlavu v dost nestastnom style...predchadzajucu logiku premiesal, ale nezjedodusil..ako 1 ekosystem je dobra myslienka, len to nema hlavu ani patu... take Ubuntu a IOS (desktop-tablet-phone) uz sa tomu dost priblizuje ...
|
| |
Nevoľnosť
Od: MuadDib
|
Pridané:
5.6.2013 6:58
Eh, tú nevoľnosť vo mne vyvoláva akýkoľvek prechod medzi "Moderným UI" a "Desktopom", na akomkoľvek monitore, na ktorý sa dívam.
Je to ako kopnutie do brucha.
:-(
|
| |
xxxxxx
Od reg.: pribinacik
|
Pridané:
30.5.2013 8:48
zeny a navrh gui, to proste nejde dokopy
|
| |
Re: xxxxxx
Od: Kapor z Vane
|
Pridané:
30.5.2013 9:04
..a ktore idu spolu "ženy + <parameter>"
...teda okrem "ženy + sex" ?
|
| |
Re: xxxxxx
Od: lolipop
|
Pridané:
30.5.2013 9:57
Napr. z brucha hodim: zeny + kuchyna
|
| |
Re: xxxxxx
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 10:00
Ak mas namysli umyvanie riadov tak OK. Ale varenie... to ne.
|
| |
Re: xxxxxx
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
30.5.2013 13:18
nj ... neviem preco sa vsade spaja zena a kuchyna, ked v najlepsich kuchyniach (restauraciach, hoteloch, ...) pracuju ako kuchary muzi ...
|
| |
Re: xxxxxx
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
30.5.2013 13:18
... kuchari ...
|
| |
Re: xxxxxx
Od: parameter
|
Pridané:
30.5.2013 12:31
zeny + muzi
|
| |
Win8 fuj
Od: jbakos
|
Pridané:
30.5.2013 9:06
Fakt nechapem preco nam chu natlacit takuto debilinu. Ked toto zeny navrhovali to zabudli na jeden dolezity detail. A tem je ze MUZI vladnu IT svetu. A tak dosiahli akurat to ze ziaden normalny chlap si to nekupy. Lebo je to GIU pre zeny a nie normalnych ludi.
|
| |
Re: Win8 fuj
Od: jsmp
|
Pridané:
30.5.2013 9:53
Mam len 2 otazky. Ako si prisiel na to ze windows 8 navrhovali zeny? Nemas tak trochu komplexy? :)
|
| |
Re: Win8 fuj
Od: Alino
|
Pridané:
30.5.2013 10:04
ty vole, over si info nez taketo nieco tresnes. Ano windows 8 primarne navrhovali zeny, METRO koncept je vymysel zeny.
|
| |
Re: Win8 fuj
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 10:26
Trepes chujoviny, metro vznikalo uz v casoch vzniku W7, s tymi dvoma zenami vobec nesuvisi.
|
| |
Re: Win8 fuj
Od: Alino
|
Pridané:
30.5.2013 10:37
google "Larson-Green" ona je zodpovedna za graficky design vo windows 8, to pre teba nieje ziaden suvis? Ona bola zodpovedna za Ribbon aj za METRO.
|
| |
Re: Win8 fuj
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 10:42
Ale ved to je len sefka, na metre sa pracovalo uz pri vzniku W7. Si o tom nieco zisti. Ribbon? Iba chuji, ktori otvoria nejaky dokument raz za rok s tym maju problem, lebo su chuji a nevedia sa zorientovat. Produktivni ludia ribbon uvitali, vie zefektivnit pracu a znacne urychlit.
|
| |
Re: Win8 fuj
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 10:58
Myslis ti davaj produktivni ludia ktorych este nikto nevidel?
|
| |
Re: Win8 fuj
Od reg.: roob_
|
Pridané:
30.5.2013 11:00
Ribbon je ako ta gula co davali veznom na nohu.. A ty doslova tvrdis, ze to namontujes Boltovi a znacne mu to pomoze prekonat sv. rekord :)
|
| |
Re: Win8 fuj
Od reg.: roob_
|
Pridané:
30.5.2013 10:56
tak ako jasne, ze to nekodila ona sama, ale ona je zodpovedna, kedze bola sefka. Vystvali Sinofskeho a teraz tam bacuju oni 2, a kazdy co ma zdrave oci vidi, ze to dopadlo najhorsie jak mohlo - w8 ma horsi image ako Vista, a to je uz teda paradny vykon. Podobne ribbon, keby som ju stretol tak jej dam facku, kazdy kto ju stretne by mal...
|
| |
Re: Win8 fuj
Od: raper
|
Pridané:
30.5.2013 11:11
ja by som ju znasilnil a krical by som na nu, "TU MAS METRO TY DEFKA!"
|
| |
Re: Win8 fuj
Od: sokabj
|
Pridané:
30.5.2013 12:32
*nekupi
|
| |
Quicksilver
Od: Meno je už zaregistrované
|
Pridané:
30.5.2013 9:08
Asi zacnem hladat alternativu z Macu - Quicksilver, alebo Alffred a potom bude Win 8.1 aj celkom pouzitelny :-)
|
| |
u štartovacej obrazovky
Od: ako pako
|
Pridané:
30.5.2013 9:18
Nezamieňajme predložky u a pri
V jazykových prejavoch pomerne
často nachádzame použitie predložky
u v slovných spojeniach typu: táto
vlastnosť sa vyskytuje u ovocia, sú
rovnaké ako u zvierat, prírastky u
dobytka, u dovozu platí táto
podmienka, stojí u telefónu, zaplatil
u okienka, pristavil sa u nábytku,
mám u seba peniaze.
Predložka u je však v uvedených
spojeniach použitá nesprávne. Pri
vyjadrení zreteľa sa predložka
u v spisovnej slovenčine spája len
s osobnými podstatnými menami (u
mladých ľudí pozorujeme, u sestry mi
to prekáža).
|
| |
Re: u štartovacej obrazovky
Od: ako pako
|
Pridané:
30.5.2013 9:19
V miestnom význame
používame namiesto predložky
u náležitú predložku pri.
Správne teda hovoríme: táto vlastnosť
sa vyskytuje pri ovocí , sú rovnaké
ako pri zvieratách , prírastky pri
dobytku, pri dovoze platí táto
podmienka, stojí pri telefóne, zaplatil
pri okienku, pristavil sa pri nábytku,
mám pri sebe peniaze (mám so sebou
peniaze).
|
| |
Re: u štartovacej obrazovky
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 10:01
A co takto kazde slovo do jedneho riadku. :-)
|
| |
Re: u štartovacej obrazovky
Od: ako pako
|
Pridané:
30.5.2013 10:10
písal (kopíroval) som z mobilu
|
| |
Re: u štartovacej obrazovky
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 10:12
To nemozes kopirovat, to musis vlastnou hlavou... :-)
|
| |
Re: u štartovacej obrazovky
Od: ako pako
|
Pridané:
30.5.2013 10:21
škoda písania, akékoľvek upozornenie na chybu tunajší autor nemá rád, a maže, takže..
a ak si myslíš že si vtipný, tak nie si
|
| |
Re: u štartovacej obrazovky
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 10:41
To ze nemas zmysel pre humor neznamena ze nie som vtipny. :-D
|
| |
Re: u štartovacej obrazovky
Od: upri
|
Pridané:
30.5.2013 12:35
taketo upozornenia na chybu ma tunajsi autor u riti :D
pardon, pri riti ...
|
| |
most modern ui
Od: jozko strunka
|
Pridané:
30.5.2013 9:20
Mozno by bolo fajn, keby to urobili tak, ze by bud otestovali pritomnost dotykovej obrazovky alebo verzie win, podla ktorej by sa os rozhodol ci bude butovat do desktopu alebo metra. But do desktopu je polovicne riesenie, na draka.
|
| |
Demencia
Od reg.: DConan
|
Pridané:
30.5.2013 9:26
Nechcu sa dat ale sak oni raz povolia ked maju na p... predaje. Demencia sa tazko lieci no.
|
| |
Re: Demencia
Od: One I lolo
|
Pridané:
30.5.2013 9:52
Predaje majú práveže dobré ked sa to sere do všetkych nových nb a ešte bola možnosť upgrade zo sedmi na osmu za 14€ :-)
|
| |
Re: Demencia
Od: záhorák nereg.
|
Pridané:
30.5.2013 9:55
sédmi mušketýri
|
| |
ASDASD
Od: Ja200
|
Pridané:
30.5.2013 9:26
http://www.youtube.com/watch?v=mwhd6tbxs74
|
| |
demo verzia OS od microsoftu
Od: ejha
|
Pridané:
30.5.2013 9:46
Ja mam z W8 uz 3 mesiace pocit, ze pouzivam iba demoverziu niecoho, co je este vo vyvoji. Bez ohladu na to, ako sa snazim, neda sa mi toho pocitu zbavit. Dufal som, ze v juni sa to zlepsi, ale ako citam, nezlepsi sa v podstate nic. Tie dve veci, co uviedli som vyriesil uz davnejsie. Samotne prevedenie menu start mi neprekaza. Vadi mi, ze metro zije vlastny zivot a popravde radsej si do neho idem kupit vino a ryby na nedelu, ako spustam aplikacie, ktore su k nicomu - neergonomicke, nezobrazuju sa na pracovnej liste a celkovo su uplne plytke. Napr. aj taky dolezity produkt ako skype robia totalne nepouzitelnym. Este aj SkyDrive je tam na h..
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: qwertq
|
Pridané:
30.5.2013 10:07
presne tak
vadi mi, ze vobec nemam prehlad co bezi v METRE, preco ked sa chcem prihlasit do skype ako iny pouzivatel musim sa prihlasit pod inym uctom to Win!?
... najsmutnejsie je, ze cely tento cirkus s metrom ma len jediny ciel: navyknut beznych pouzivatelov na rohranie mobilnych OS od MS - kvoli tomu obetovali pouzitelnost celeho Win. A samozrejme, kedze nie je na vyber, tak sa im to aj podari.
A este nas par "MS ovci" bude presviecat ake je to cele super :-) ...
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 10:30
Ty si ina lama, metro aplikacie su tie, ktore vidis ak nabehnes dolava a vysunie sa Ti stlpec so vsetkymi otvorenymi aplikaciami. Vobec sa nemusis prihlasovat ako iny pouzivatel, Ty si vazne chuj.
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: qwertq
|
Pridané:
30.5.2013 11:03
aha sorry .. zabudol som, ze sa tu bavim s detmi :-)...
Preco by som mal sledovat beziace aplikacie na dvoch miestach (vlavo a dole)?
Co sa tyka skype, kedze je to aplikacia od MS, tak som predpokladal, ze to bude fungovat bez "googlenia". Presne takto si novu verziu win nepredstavujem - hladat, nastavovat, prisposobovat sa ... ale ved mne to je vlastne jedno ... Kolko vam za ten zapal MS plati a kde sa da na takuto robotu prihlasit? ;-)
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: LojzoHurvinek
|
Pridané:
30.5.2013 11:11
Tiež sa mu čudujem,možno chodí gatesovi leštit péro ,ktovie.
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: sadsdafaf
|
Pridané:
30.5.2013 10:34
a preco pouzivas metro aplikacie ? trvalo mi cca 5 sekund aby som pochopil , ze je to nepodarok. potom som sa uz sustredil na normalnu pracu. ja uz neviem ci ste imbecilni... vsak je to zoptimalizovana 7.
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: dsadasd
|
Pridané:
30.5.2013 10:39
a daj si skype for desktop, nie ten predinstalovany metro balast
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 10:39
Ten chuj mozno ani W8 nevidel ako vacsina chujov, ktori kritizuju a ani nevideli.
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: LojzoHurvinek
|
Pridané:
30.5.2013 10:10
Dávno tvrdím že Win8 je jedna velká paródia na OS.
Jeden preplácaný velký zmätok.
Žalúdočných nevolností z Win8 sa zbavíte ak ich budete rovno ignorovat.Verte mi dobre vám radím.
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 10:44
Tebe jebe? Uz ak mas s metrom problem, je je to otazka jedneho kliku na dlazdicu plochy po boote a uz ho nevidis. Taki chuji su najlepsi. Urcite si W8 ani nevidel, pouzivas ujebany warez XP ako socka, lebo mas stary srot s Duronom.
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: LojzoHurvinek
|
Pridané:
30.5.2013 10:50
Bohužial si úplne vedla používam HAL3000 gtx titan.Ak nevieš čo to je tak si vygugli o čo ide.
Aj oni štandardne inštalujú sedmičku, hádaj prečo.
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 11:16
Nemas ho, aj keby tak si chuj, lebo iba kokot si kupi HAL, totalne fuserska firma. Ja si PC vzdy skladam a moja 680 mi zatial staci.
Uz ked sme v oblasti hier, tak praveze pri gameroch rastie W8 najrychlejsie a uz ma 10%, lebo gameri idu s dobou:DDD
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: LojzoHurvinek
|
Pridané:
30.5.2013 11:23
To sú úplné bludy ,ktoré sa nezakladajú na pravde.
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 11:27
vsetko je pravda a vsetko mi preslo rukami, Ty si socka, kera si kupila HAL:DDD´urcite si dostal na jeziska:DDDD
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: LojzoHurvinek
|
Pridané:
30.5.2013 12:24
Jaké kúpil.?
Hore jasne píšem že používam.
Ak dobre nevidíš na svoju LCD haraburdu
tak ti si daj vyšetriť šedý zákal.Ty mamlas.
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od reg.: roob_
|
Pridané:
30.5.2013 11:21
to je take riesenie ako ked ti pride plynar namontovat novy kotol na kurenie, a vzdy ked termostat vypne kotol, tak zhasne plamen a plyn :) Budes pycovat jak chora vrana, ale ved to je otazka jedneho skrtnutia zapalkou a uz potom hori ;) Urcite si ten kotol ani nevidel a pouzivas daky kradnuty alebo srot na drevo.
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 11:27
Ty uz to nefetuj, co bol toulen v akcii? co ma kotol s OS?
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od reg.: roob_
|
Pridané:
30.5.2013 11:33
jed vidiet, ze si rozumny a prudko inteligentny jedinec a chapes jednoduchym prirovnaniam.
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od reg.: roob_
|
Pridané:
30.5.2013 11:35
zrejme ani ironiu nechapes, prelozim.. si kkt jak rampa :)
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 11:39
pocuvaj Ty debilko, kto ma citat tie tvoje sfetovane prirovnania? chod si dat este zopar tukov s toho mikrotenoveho sacku s toulenom, Tebe to pomoze a potom daj este nejaky vyplod, mozno precitam:DDD
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: ako pako
|
Pridané:
30.5.2013 15:36
neviem čo tým kotlom chceš povedať, ale presne tak fungujú, s tým rozdielom, že plyn aj oheň si zapne automaticky..
|
| |
Re: demo verzia OS od microsoftu
Od: 5eter
|
Pridané:
30.5.2013 12:25
Krista, co mate desiatovu prestavku v skole? Chod uz do prdele s tymi tvojimi vykrikmi do tmy a bud ticho a suchaj nohami, ked tu diskutuju dospeli.
|
| |
Tlacidlo
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
30.5.2013 10:22
A bude sa dat to tlacidlo vypnut? mne vobec nechyba
|
| |
W8Pro
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 10:23
Co je neergonomicke na full screen zobrazeni start obrazovky? Prave naopak sa ergonomia zvysuje, lebo na celej obrazovke je mozne toho vidiet viac.
Odborna verejnost k tomu namietala? Skor sproste lamy, ktore mali problem pochopit, ze start menu je v podstatne start obrazovka (plus mnozstvo moznosti navyse).
|
| |
v ms musia zamestnávať idiotov
Od: ezio
|
Pridané:
30.5.2013 11:52
Nepochopím. Ale tak 99% svetovej populácie sú idioti, takže pochopím, ale aj tak nepochopím. Keď už zožali fiasko s 8mičkou, mali spraviť jednoduhché krokry.
- spraviť 8.1 s týmto patokovým štartom
- dať možnosť vybrať si ich nový FS štart
- ponechať 8.0 GUi a systém bootovania do Metra
Tak jednoduché, primitívne, proste do it "google way". Google mi nevnucuje ich updaty, dajú ich tam, môžete zapnúť, pol roka to tak nechajú, nech si človek zvykne, ďalšieho pol roka mi to prepnú do nového, s možnosťou vrátiť sa do starého rozhrania. Lebo nie sú idioti. Ale v MS sú a LEN idioti.
|
| |
Re: v ms musia zamestnávať idiotov
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 11:58
Ale ake fiasko? To sa docitas len na debilnych strankach. Predaje W8 su na urovni predajov W7 v tom istom case po uvedeni, W8 stale rastie, na steame uz ma 10%, nastup hybridov , kere budu skutocne pouzitelne este len pride s nastupom Haswelu, kedy budes mat v hybride, kery ma 700g vykon dostatocny na vsetko a pasivne chladeny.
Iba chuj si musi na nieco zvykat, ja som pochopil metro na prvy krat a za 10 minut som mal nastavene vsetko - od synchronizacie mailu, dokumentov, nastavenia samotneho OS az po prkotiny typu pocasie, rss a vyvoj mien.. To fakt iba lama moze mat s tym problem, mas pravdu 99% chujov.
|
| |
Re: v ms musia zamestnávať idiotov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
30.5.2013 12:24
ak win8 nepovazujes za fiasko, tak sa do toho bud nevyznas, alebo si plateny diskuter. Nadejny kandidat na nahradu Ballmera musel koli win8 odist, len W8Pro nas tu tvrdohlavo presvieca, aby sme verili marketingovym kecom o predajoch a ignorovali realitu.
|
| |
Re: v ms musia zamestnávať idiotov
Od: chocholusik2
|
Pridané:
30.5.2013 12:29
Pocuj, toto uz fakt nemozes mysliet vazne, to tu uz len tak trolis.
|
| |
Re: v ms musia zamestnávať idiotov
Od: uhorka
|
Pridané:
30.5.2013 12:44
Pocuj, toto uz fakt nemozes mysliet vazne, to tu uz len tak trolis.
|
| |
Re: v ms musia zamestnávať idiotov
Od: 5eter
|
Pridané:
30.5.2013 13:09
Pocuj, toto uz fakt nemozes mysliet vazne, to tu uz len tak trolis.
|
| |
Re: v ms musia zamestnávať idiotov
Od: _kubo_
|
Pridané:
30.5.2013 19:26
Chlapče, tak to sa Ti vydarilo! ;=)))
"Google mi nevnucuje ich updaty..."
Keď začínal GTalk, PlugIn bol v1.0.5, teraz v3.14.17.11865. ;=(((
A to napriek tomu, že keď som vyčistil súbory a registre od akéhokoľvek "gúglového apdejtovania", do týždňa to tam bolo späť a updaty pokračujú...
Kde sú tie časy, keď aj na dsl.sk bežala fáma, ako Microsoft cez update inštaluje svoj update súbor a pritom stačilo zakliknúť Turn off Automatic Updates...
Kde mám túto možnosť v prípade Google?
|
| |
Re: v ms musia zamestnávať idiotov
Od: _kubo_
|
Pridané:
30.5.2013 19:28
"...s možnosťou vrátiť sa do starého rozhrania."
Kde je možnosť vrátiť sa do starého rozhrania v GMaili?
(A že tých <->vín v tom novom je požehnane...)
Už pol roka mi GMail vykrikuje:
"You are using a version of Internet Explorer which Gmail no longer supports. Some features may not work correctly. Upgrade to a modern browser, such as Google Chrome."
(Že vraj modern browser - to skôr keylogger - a kvôli tomu vždy kliknúť na Dismiss.)
Vnucovanie nového Compose, Hangout, Google+ atď. skončí dvojfaktorovým prihlasovaním sa (bez možnosti - no) do Brave New Google World.
|
| |
Re: v ms musia zamestnávať idiotov
Od: _kubo_
|
Pridané:
30.5.2013 19:29
"Lebo nie sú idioti."
Bohužiaľ stále platí Parkinsonov zákon (nie, to nie je jeden z dvojice Parkinson&Alzheimer):
Každá firma po dosiahnutí určitej veľkosti (sa) idiotizuje.
Google sa stal najagresívnejšou a najodpornejšou firmou v IT oblasti.
Dlhé roky zmanipulované vyhľadávanie, YouTube, updaty, EULA...
Posledný zdvihnutý prostredník - uliate miliardy daní - vy plebs len pekne plaťte dane, my máme Double Irish a vy na to nemáte!!!
Du blejt, velebnosti...
|
| |
Re: v ms musia zamestnávať idiotov
Od: ako pako
|
Pridané:
31.5.2013 7:07
zatiaľ sa dá stále používať to jednoduché html rozhranie
|
| |
sdfasfd
Od: fsdafsdf
|
Pridané:
30.5.2013 16:15
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Re: sdfasfd
Od: Reikii
|
Pridané:
30.5.2013 16:16
vsetky TV kanale su upchate hovnami.. treba zavolat udrzbara
|
| |
hmmmm
Od: Reikii
|
Pridané:
30.5.2013 16:15
Ja neviem, ale mam taky pocit, ze MS ma ako poradcu nejakeho Apple tajneho agenta, ktory im naschval radi zle. Inak si neviem vysvetlit tie obrovske faily (W8, XBox One, ...). Bud skusaju spachat korporacnu samovrazdu alebo sa snazia dat konkurencii naskok. Netusim.
|
| |
Re: hmmmm
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 16:31
Fail bolo, ked Tvoj foter dostal Schussdefekt, kereho vysledkom si Ty, predaje a podiel W8 za rovnake obdobie po uvedeni rastie ako W7, na steame ma 10%, rozhodne uspech. XBox One fail? Preco? Pocul si cez velku prestavku? Este ani nie je na trhu.
|
| |
Re: hmmmm
Od: Reikii
|
Pridané:
30.5.2013 17:13
Vacsina PC a notebookov sa predava s predinstalovanym W8, nasa vlada pravdepodobne nakupila 20% predanych licencii W8, lebo nevedai co s danami.
XBox - stale je to otazne co to bude zac, no zatial to vyzera ako fail
|
| |
Re: hmmmm
Od: W8Pro
|
Pridané:
30.5.2013 17:31
Ale ved tak to bolo s kazdym Windows, preco to vytahujes pri W8, aj W7 boli najma OEM a volume licencie, alebo sa vo velkom kupovali krabicove W7? Tento argument je smiesny, W8 ide tou cestou ako ktory kolvek minuly Windows.
XBox budeme hodnotit ked to bude aktualne, hodnotit nieco co este nie je na trhu je debilne, to mozme nechat chujom:DDD
|
| |
Zasa len polovičaté riešenie...
Od reg.: Jack Closer
|
Pridané:
30.5.2013 20:05
Už dávno vo Win8 používam StartIsBack a takéto nezmysle neriešim. Nech to dajú tak, ako to bolo, alebo nech sa na to vyprdnú.
|
| |
Re: Zasa len polovičaté riešenie...
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
31.5.2013 11:02
StartIsBack je najlepší štart pre osmičku, to máš pravdu, problém je, že jeho najsilnejšia stránka a to, že využíva natívny kód štartu čo ostal v osmičke, je aj jeho slabinou, vo windows 8.1 už ten kód vo windowse nie je, čiže buď ten program už nepôjde, alebo už nebude natívny. Záleží len na tvorcovi.
|
| |
Bootovanie do desktopu, Štart tlačidlo, Štart menu?
Od: WIN8 - spokojný užívateľ
|
Pridané:
30.5.2013 23:48
Classic Start Menu is a clone of the original start menu, which you can find in all versions of Windows from 95 to Vista.
Kto by čakal rok na Microsoft?
|
| |
W8Pro
Od: hahahaedfdf
|
Pridané:
31.5.2013 2:32
Dnes je diskusia extra štavnatá vďaka W8Pro. Vyjadrím sa presne jeho jazykom, aby to pochopil. Len úbožiak môže každému len nadávať s kým nesúhlasí.
W8Pro, jebe jebe? Trepeš samé chujoviny. Si obyčajny debil a kokot, čo sedí celý deň na spotenej riti. Ak ti za tie chujoviny čo si sem písal neplatia, tak si riadny kokot.
Pozri si hodnotenie svojich príspevkov. Aspoň majú všetci obraz o človeku, ktorý je spokojný s tým ako funguje W8, len neviem, či MS zarobí na tých 10% retardov, ktorým ten systém vyhovuje.
P.S.: W8 som videl, mám možnosť si ho legálne a zadarmo naištalovať a zostávam na W7.
|
| |
Windows 8 je pohroma, Windows 8.1 to nezmení
Od: MuadDib
|
Pridané:
5.6.2013 7:13
Aj keby tam toto pridali, tak sa tým nič podstatné nezmení.
Windows 8 je prepchatý aplikáciami pre "Moderné rozhranie", ktoré sa používajú aj pre rôzne systémové nastavenia, čo znamená, že vás to z Pracovnej plochy zakaždým vyhadzuje.
Ja by som to dokonca považoval za dôkaz buď otrasnej nedomyslenosti, alebo dômyselného sadizmu.
Príklad: Pracujete (na Pracovnej ploche, ako inak) a potrebujete si niečo nastaviť. Vyhodí vás to do "Moderného používateľského rozhrania. Tam však celkom dobre nerozumiete nejakému nastaveniu, nie ste si istý, čo jeho zmena bude znamenať, nuž tak využijete ponúkaný odkaz na Pomocníka. Oops, to vás zase vyhodí naspäť na Pracovnú plochu, pretože len tam sa Pomocník zobrazuje. A tak naraz môžete na 1 obrazovke vidieť buď nastavenia, alebo k ním príslušnú pomoc v Pomocníkovi, ale nie súčasne, ako to bolo v predchádzajúcich verziách Windowsu.
Skrátka, Microsoft vám svojou aroganciou v podstate zmenil veľký počítačový monitor na malý displej mobilného telefónu.
|
| |
Re: Windows 8 je pohroma, Windows 8.1 to nezmení
Od: MuadDib
|
Pridané:
5.6.2013 7:38
Aj keby tam totiž tie uvedené veci do Windowsu 8.1 vrátili, aj tak tam nepribudnú efekty Aera.
Lebo že vraj spôsobuje priveľkú spotrebu (to zistili po niekoľkých rokoch tlačenia do používateľov, že nespôsobuje zníženie výkonu) a príliš to vyčerpáva akumulátorovú batériu.
No a? Komu záleží na tých pár W, nech si to vypne... ale väčšina prenosných počítačov (notebookov/laptopov) aj tak drvivú väčšinu trávi pripojená na elektrickú rozvodnú sieť.
Ale ak Microsoft chcel, aby sa Windows 8 čo najviac rozšíril – a že vraj naozaj chcel – tak potom prečo, dopekla, vnucuje tie isté (pracovné) podmienky a nastavenia aj tým používateľom, ktorí nemajú (nepoužívajú) tablet alebo inteligentný mobilný telefón (smartfón)?!
|
| |
Re: Windows 8 je pohroma, Windows 8.1 to nezmení
Od: MuadDib
|
Pridané:
5.6.2013 7:38
Je to celkovo obrovský nedostatok, nie je to len o nejakých vizuálnych efektoch. Všetky tie tiene, tie zdanlivo priestorové a vystupujúce či vnárajúce sa objekty a ovládacie prvky, slúžia práve na ZLEPŠENIE KONTRASTU a UĽAHČENIE ORIENTÁCIE, slúžia na uľahčenie rozlišovania vecí na obrazovke, čoho výsledkom je menšia únava zraku.
Avšak Microsoft vo svojej nekonečnej kapitalistickej arogancii toto nahradil príšernou plochosťou a málo kontrastnou kakofóniou bielych, sivých a čiernych farieb čiar a obdĺžnikov, v ktorých je peklo orientovať sa.
|