neprihlásený Sobota, 20. apríla 2024, dnes má meniny Marcel
Rýchlosti DSL sa zvýšia od marca o 512 Kb/s

Doplnené Slovak Telecom dnes informoval o zvýšení download rýchlostí DSL pripojenia do Internetu od 1. marca o 512 Kb/s a v prípade ST DSL Doma aj o zvýšení upload rýchlosti o 128 Kb/s a to pri nezmenených cenách. Slovak Telecom zároveň zvýši download aj upload rýchlosti u svojich flatových programov, u vybraných dátovo obmedzených programov zase zvýši objem predplatených dát.

DSL.sk, 16.2.2006


Spoločnosť Slovak Telecom dnes informovala o pripravovanom zvyšovaní rýchlostí DSL pripojenia do Internetu.

Slovak Telecom tiež zvýši rýchlosti svojich internetových DSL dátovo a časovo neobmedzených programov a zvýhodní podmienky pri dátovo obmedzených programoch.

DSL prípojky

S účinnosťou od 1. marca budú zvýšené download rýchlosti DSL liniek o 512 Kb/s, v prípade najpomalšej ST DSL doma bude zvýšená aj rýchlosť uploadu o 128 Kb/s.

Produkty zároveň v súlade so zmenou korporátnej identity zmenia označenie, keď z ich názvu vypadne ST.

Nové názvy a rýchlosti DSL prípojok tak budú vyzerať nasledovne:

ST DSL
služba
Nový
názov
Cena v Sk
bez DPH
Stará
rýchlosť
Nová
rýchlosť
ST DSL domaDSL doma399512 / 1281024 / 256
ST DSL 1000DSL 15006991024 / 2561536 / 256
ST DSL 1500DSL 200010991536 / 3842048 / 384
ST DSL 2000DSL 250017992048 / 3842560 / 384

Zákazníkom by mala byť nová služba DSL pripojenia s vyššou rýchlosťou za nezmenenú cenu aktivovaná automaticky.

Dátovo neobmedzené flatové programy

Slovak Telecom informoval tiež o súčasnom zvýšení rýchlostí svojich DSL dátovo neobmedzených flatových programov pre pripojenie k Internetu a kombinovaného programu DSL Entry bez zmeny mesačného poplatku.

Doplnené: Ako pre server DSL.sk uviedol hovorca spoločnosti Slovak Telecom pán Radoslav Bielka, Slovak Telecom od 1. marca zároveň so zvýšením rýchlostí svojich flatových programov zvýši aj ich agregácie. U programov DSL FLAT Home, DSL Flat 1000 basic (DSL Flat 1500 basic) a DSL Entry sa zvýši agregácia z 1:50 na 1:55, u programu DSL FLAT 1000 standard (DSL FLAT 1500 standard) z 1:25 na 1:30.

Nové DSL dátovo neobmedzené flatové programy a program DSL Entry tak budú mať od marca tieto parametre:

ProgramNový
názov
Cena
bez
DPH
Súč.
agr.
Nová
agr.
Súč.
rýchlosť
Nová
rýchlosť
DSL FLAT
Home
DSL FLAT
Home
4901:501:55512 / 1281024 / 256
DSL Flat
1000 basic
DSL Flat
1500 basic
8901:501:551024 / 1281536 / 256
DSL Flat
1000 standard
DSL Flat
1500 standard
14901:251:301024 / 2561536 / 256
DSL EntryDSL Entry2491:501:55512 / 1281024 / 256



Dátovo obmedzené programy

K zmenám u Slovak Telecomu príde aj v ponuke dátovo obmedzených programov. Konkrétne u programov DATA 1000, DATA 3500 a DATA 8000 sa zvýši objem predplatených dát na 2000, 5000 a 10000 MB mesačne pri nezmenenej cene.

U programov DATA 15000 a 40000 sa zníži cena za dáta prenesené nad objem predplatených dát u DATA 15000 zo 0.15 Sk za 1 MB na 0.11 Sk a u DATA 40000 z 0.11 Sk na 0.09 Sk, všetky ceny bez DPH.


      Zdieľaj na Twitteri


Pri akej činnosti na Internete najviac využijete, potrebujete a oceňujete vysokú rýchlosť pripojenia? (hlasov: 1074)

Browsovanie      6%
Hlasová/video komunikácia      6%
Počúvanie stream rádia      3%
Pozeranie stream videa      4%
Sťahovanie audia/videa      5%
Sťahovanie a posielanie pošty      3%
Sťahovanie programov a iných dát      17%
Využívanie P2P      49%
Pri inej      7%


Najnovšie články:

NASA otestuje nový vesmírny pohon v podobe solárnej plachty
V najbližších dňoch bude spustený nový vysielač digitálneho rádia
Seriál Fallout podľa počítačovej hry bude mať pokračovanie
Budúci týždeň budú vydané dve dôležité linuxové distribúcie
Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka


Diskusia:
                               
 

Iba o 512 :( aj ked aj to potesi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ale to ze zvysili agregaciu ta asi nensapadlo lama efekt tohto zvysenia je nulovy z 1:50 na 1:55
Odpovedať Hodnotiť:
 

robiš si srandy? rychlosť sa zlepši o 100 a agregacia zhorši o 10% a ty tvrdiš že efekt je nulovy?
PS: to čo každy použiva ten priblbly vyraz LAMA? To nepoznate inu nadavku?
Odpovedať Hodnotiť:
 

HE LAMA HE THA Co NAROBIS KED UZ Si LAMAK :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

uz minuly rok v januari dvihli rychlost aj agregaciu a vobec som agregaciu nepocitil... mam Flat program... a nadavat niekomu okamzite svedci o niecom
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne tak ak dve dalsie odpovede tiez som na flat, a nepocitil som nejak agregaciu ani pri zmene minuly rok. A btw ked uz pouzivas slovicko Lama vies aspon aky ma vyznam? Resp. Preco prave lama??

Odpovedať Hodnotiť:
 

jo ST telekom powa o 3 roky mam doma mozno aj 5MB net juchu
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ze potesi? Tak troska potesi, ale stale dostavame iba omrvinky dpc, Cesi maju z 512 dnes 2048 - tomuto sa hovori zvysenie rychlosti. Fuck Telecom.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No chlape a my mame z 384 dnes 1536 (teda od 1.3.) kua to ti nejako uniklo !!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Globtel-orange má okolo 4000 rychlosť.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Konecne!!! Na toto uz cakam od posledneho zvysovania rychlosti pred rokom ;-) Ale co ma najviac potesilo, je zvysenie objemu prenesenych dat pri datovo obmedzenych programoch...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja dufam, ze rovnaky krok urobia aj alternativni operatori (myslim zvysenie objemu prenesenych dat)
Odpovedať Hodnotiť:
 

samozrejme, vsak ti mas pripojku od nich kupenu, u alternativneho mas len balik.
Odpovedať Hodnotiť:
 

spomenul prenesene data, to alternativny nemusia spravit, ale aby boli konkurencieschopny, budu musiet.. inak ja mam Vario od MBC, platim 190 sk za 1GB.. telecom sa im upravou cien iba vyrovnal, a to mam nadpausal 0,19 a telecom 0,40.. takze nic svetoborne..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je to nespravodlivé, že tým čo majú 512 kb/s zvýšia dvojnásobne a tým čo majú napríklad 2048 kb/s zvýšia len o 1,25 násobku pôvodnej rýchlosti. Mali všetkým zvýšiť buď dvojnásobne alebo 1,5 násobne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Moja rec. Cechom zvysovali 2nasobne (z 2 Mbit na 4 Mbit), niektore programy dokonca 4-nasobne (128 kbit na 512)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne ako pred rokom v reklame budú hovoriť že všetkým zvýšili dvojnásobne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

BUD RAD, ze zvysili z 2048 na 2560, ale co ten uzivatel, co ma chyteny router iba na 2048/512 ? jemu je to na dve veci.. naprd a nah*vn*
Odpovedať Hodnotiť:
 

ešte že mám router do 8Mb down a 1Mb up :-P
Odpovedať Hodnotiť:
 

jj ale chyteny ho mas na 3M/512kbps
Odpovedať Hodnotiť:
 

zivot je kruty!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nepravodlive? Hovor mi nieco... Ja mam DSL DATA 600 a nezvysilo sa nam ani prd. Stale poondiatych 600MB a ani vikendy a sviatky nie zdarma...
Odpovedať Hodnotiť:
 

no mňa teší najmä zvýšenie objemu dát...mám teraz data 1000 ale mi to nestačí a 2G mi bude teraz aku rát...no rýchlosť mám aj teraz pre mňa dostačujúcu a to 1000 Kb/s a keď to bude 1536 bude mi to absolútne vyhovovať...ale na druhej strane máme najpomalšie dsl s okolitých krajín kde Česi už majú tuším aj 6 Mb/s...takže tak
Odpovedať Hodnotiť:
 

a co ukrajina ?:D
Odpovedať Hodnotiť:
 

česi su sračky, poznaju iba datovo obmedzene programy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

to hej ale ma to oveľa rýchlejšie

Odpovedať Hodnotiť:
 

majú
Odpovedať Hodnotiť:
 

rychlosť ti je na dve veci, keď ju nemaš ako využiť, na surfovanie je to prepych. a keď treba niečo stiahnuť aj tak sa neda, lebo nie je za čo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

toto nie je vobec pravda. skoro kazdy cech ktoreho poznam ma neobmedzeny download
Odpovedať Hodnotiť:
 

cha, cha, skus si pozriet ponuku českeho telecomu, alebo inch providerov u DSL, vobec to tak nie je.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rychlejsie si minies limit :-(

Odpovedať Hodnotiť:
 

A ty si myslis ze Flatka su lepsie??????????Pri agregacii 1:55......Uvedomte sa......
Odpovedať Hodnotiť:
 

samo ze flatka je lepšia, už mam flat cez 2 roky, nikdy mi rychlost neklesla, dakedy som mal pustreny komp i cely mesiac, a down a upload boli dve pekne priamky. 100 GB in, 30 GB out. datove programy su iba ojeby.
Odpovedať Hodnotiť:
 

telecom sa bude delit na pod-koncerny, cize samotne T-online bude musiet vykazat zisk.. ak prenesies 130 gb, firmu to stoji 13.000 sk... myslis ze nezapnu agregaciu, ked im platic 3 stovky ??
Odpovedať Hodnotiť:
 

muhehe, jasne, zhoria im kable, ked budem stale stahovat, a kablovku budeme moct pozerat iba 2 hodiny denne, inak sa im vyminie signal, proste data tečú a stále budú tiect. K tej agregacii, je vsade, ak by vsetcia ktorý maju datove programy naraz zacali stahovat, urcite by sa im to spomalilo, ale to sa nestane, lebo tych par MB ktore im provider suchne (to ja miniem za jeden den) si poriadne sanuju.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tiez sa smejem na datovych.. aspon doteraz.. som agregaciu nijako nepocitoval .. a 1GB by mi nestaci... no mne by nestacilo 15 GB.. takze.... ideme FLAT..
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak ano, backup internet usersom to nestaci :)
cez tyzden pracujem, cez week stahujem, setrim energie a stiham aj pozriet co som stiahol :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

dufam ci sa bude zvisovat aj wifi
Odpovedať Hodnotiť:
 

tomasko, skoda ze operator nezvIsuje podla vedomosti :))))
Odpovedať Hodnotiť:
 

Očakával som dvojnásobné zvýšenie rýchlosti. Pomer cena/rýchlosť vychádza paradoxne najlepšie pre najlacnejšiu variantu DSL doma a to takto:
DSL doma 1024/256 399,-:1280= 0,3117
DSL 1500 1536/256 699,-:1792= 0,3900
DSL 2000 2048/384 1.099,-:2432= 0,4518
DSL 2500 2560/384 1.799,-:2944= 0,6110
...takže, čím najlacnejšia prípojka DSL, tým najlepšia a naopak, čím najdrahšia prípojka DSL, tým najhoršia k pomeru cena/rýchlosť. Pozitívne skôr hodnotím zvýšenie dát obmedzených programov a rýchlosti flat programov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Fakty v tomto clanku by som hrubo zvyraznil (a zaslal do ST).
Bud to mali zdvihnut x1,5 alebo x2,0. Ja mam 1024 (po novom 1536) a teda po vyprsani viazanosti automaticky prejdem na lacnejsiu variantua ktora bude mat znova 1024 - to mi veli moja logika.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To môžeš prejsť aj teraz na 1024, nemusíš čakať do skončenia viazanosti, akurát zaplatíš 1.000,- Sk bez DPH za prechod z vyššej do nižšej rýchlosti. Viazanosť by sa uplatňovala iba pri zrušení DSL linky, pri prechode rýchlosti nemá vplyv, nakoľko stále službu DSL využívaš.
Odpovedať Hodnotiť:
 

::: Milan, nadpis hovori jasne, zvysuje sa o 512kbps a nie o dvojnasobok :::
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked sa tu najde taky tupec ze povie len o 512 kbps ? ked mal niekto Dial Up dakoval bohu. budme radi ze aspon to kedze ani Telekomunikacny Urad nezmoze nic proti takym monopolom
Odpovedať Hodnotiť:
 

kokos.ty musis byt dobre mimo chlapce moj.a vies ake su pomery cena/rychlost napr. v Anglicku?sak by sa nam vysmiali.nehovorim ze to nie je dobre.je to vyborne ale si absolutne mimo
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kokos si Ty. Ja som neporovnával nejaké Anglicko, ale porovnával som vzájomne 4 ponúkané služby DSL. Chlapče, si absolútne mimo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ty truľko môj maličký, ty si mimomoriadne mimo
Odpovedať Hodnotiť:
 

ty si mimo, v anglicku majú internet o 5 rokov dlhšie ako tu!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ty si uplne cisty magor lebo v priemere sa v anglicku a v amerike vyuziva na domace ucely net o rychlosti 64 - 128kbit/s
Odpovedať Hodnotiť:
 

DR si asi pameta bozsku rychlost 33 a 48 :) aj ja.. ten kto to prezil, dakuje bohu aj za to, co mame teraz a za tie peniaze
Odpovedať Hodnotiť:
 

DR si asi pameta bozsku rychlost 33 a 48 :) aj ja.. ten kto to prezil, dakuje bohu aj za to, co mame teraz a za tie peniaze
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jo-jo! My 512-kari si to uzijeme najviac, nam sa zvysuje o 100 % :)
Samozrejme, ze s Telekomunistami aj nadalej nesympatizujem... su to svine!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak tento bol dobry :D ... Niektorych vazne nechapem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mi to pripada taka hlaska ako ked: "Poznam jedneho Madara, sympatak, v pohode chalan, ale aj tak Madarov NEZNASAM, su to debili." Mozno to vyzera ze porovnavam neporovnatelne, ale ta hlaska mi tak naozaj pripadala :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je to nespravodlive pre vyssie pripojky ako STdoma (aj ked ju sam mam). Kedze tieto najlacnejsie pripojky ma aj najviac uzivatelov DSL tak asi preto tak ST zareagovalo ale je to hlupost. Podla ST su vyssie rychlosti zbytocne, pritom je to somarina.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uvital by som znizenie ceny. V lete asi pojdem na Chello, aj ked len 512, ale o 200 SK lacnejsie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Chello je sračka, možeš zapojiť iba jeden počítač, to si myslia že všetcia su chudaci, a maju doma jeden počítač do ktorého všetcia čučia?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne ide len o cenu, rychlost a ostatne srac** ma nezaujimaju. ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak si zriad dial up za 50 sk.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uz som mal neobmedzeny dialup, 5000 SK mesacne. :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty trtko, ako je mozne, ze mam na chelle pripojene legalne 3 pocitace? Ba co je lepsie, nie su to len 3 legalne PC ale dostanes aj verejnu IP ku kazdemu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

panáčik, a za akú cenu? 3 počítače? fakt sila, ja mam k dsl 3 pocitace + 1 konzolu a cez wifi ďalšie 4 zariadenia skus čo ti na to povedia v chello.
Odpovedať Hodnotiť:
 

TO nie je tak celkom pravda. Staci ti swich ;-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak si dáš switch a máš to, ne?
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ty mas 13rokov a nestaci ti vreckove ? koli 200sk prejdes inde ? bracho, 1x nepojdem do krcmy..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj keby bol o 50 SK lacnejsi net, trebars dialup, tak prejdem. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked je niekto skrob...
radsej zaplatim o 50sk viac ako keby som mal menit IP.. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako poznám Slovanet
tak zvýši o 512
a hneď na to zvýši agregáciu zo 40 na 60
efekt=0

asi tak náš super SLovanet


Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale kde by zvysoval slovanet agregaciu na 1:60 .... to da rovno na 1:80 :-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako poznám Slovanet
tak zvýši o 512
a hneď na to zvýši agregáciu zo 40 na 60
efekt=0

asi tak náš super SLovanet


Odpovedať Hodnotiť:
 

Ked budem mat pripojku 512ku a budu zvysovat rychlost na 1024 tak mi zvyssia aj pripojku? alebo budem muset prejst na 1024ku a zaplatit to zo svojej kapsi?
Odpovedať Hodnotiť:
 

no jasne ze ti zvysia aj pripojku...ved tam je napisane ze zvysuju aj pripojky!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Telecom zvysuje iba pripojku, resp. hlavne pripojku (okrem tych dat). Ak mas sluzbu FLAT, alebo datovo obmedzenu, vsade mas napisane, ze rychlost mas od 512 do 2MB. Vsetko zalezi iba na pripojke od telecomu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

sem sa podpisujte http://www.inet.sk/clanok/3118/vyzva-spolocnosti-slovak-telecom-znizte-ceny-rychleho-internetu
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uz som, ale budes to mat asi brzo zmaznute, tyhle 2 weby sa nemaji v laske. :/
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ja mozem ist s nextrou doprdele? :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

zvyšuje aj nextra, volal som im
Odpovedať Hodnotiť:
 

hahaha, tak vam treba nextraci a slovan-neti , ST RULEZ ,ja som pako ktory si sere do huby a ST RULEZ
Odpovedať Hodnotiť:
 

no lenze nextra a slovanet do par dni ohlasi zvysenie rychosli tiez
Odpovedať Hodnotiť:
 

Len tak dalej Telecom
Odpovedať Hodnotiť:
 

plati to aj pre slovanet ? alebo len ST alebo ako to je ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

spytal som sa na inom fore ale spytam sa aj tu: ak v navaznosti na tuto zmenu zvysi rychlosti aj Slovanet, bolo by tom mozne pouzit ako dovod na vypovedanie zmluvy s viazanostou bez sankcii (dovod - nesuhlas so zmenou poskytovanej sluzby). vdaka
Odpovedať Hodnotiť:
 

ak nesuhlasis tak ti ju asi nechaju taka ako je :D

Odpovedať Hodnotiť:
 

Toto je naozaj dobry napad.. ja ratam sekundy do vypovedania tym smradom. Nehorazne co robia. Idem prezret zmluvu. Slovaneshit
Odpovedať Hodnotiť:
 

Toto je naozaj dobry napad.. ja ratam sekundy do vypovedania tym smradom. Nehorazne co robia. Idem prezret zmluvu. Slovaneshit
Odpovedať Hodnotiť:
 

Cital som si zmluvu, a tam nikde neni napisane ze k akej rychlosti totam je, alebo k akej aregacii, je tam len ze sluzba DSL Home, a tym padom su isteny, ze si mozu robit jak im rit zviera....:( Takze opat sme tam kde sme boli.. len vyckat....
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ty si to podpisal :))
Odpovedať Hodnotiť:
 

2 capricornus: to by som vyuzil aj ja
Odpovedať Hodnotiť:
 

Co ma najviac tesi je zvysenie uploadu na 256 pri DSL doma, zvyknem si tlacit cez media encoder do anglicka hokej a kvalita obrazu pri 256 je viditelne lepsia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

podobne ma tesi najma zvysenie UPLOAD rychlosti, uvital by som moznost priplatit si za este vacsi upload. acst ohravam na XBOX360 a niekore hry su narocne na upload, najma ked hra viac ako 4 hracov.
down 512 mi staci, aj tak nestiham absorbovat vsetko, co stahujem...ale UP nestaci
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nevedel by mi niekto povedat, ci sa budu rychlosti zvysovat aj v "oblastiach so specialnym rezimom" ???
Dakujem
Odpovedať Hodnotiť:
 

Parada parada aj ked ani ja nesimpatizujem so slovak telecomom prislo my to strasne vhod som strasne rad 1024 mi bude veselo stacit.....
Odpovedať Hodnotiť:
 

super, konecne zvysili tu ryxlost. No mohli aj viac ale aj to potesi:-))...chcel by som sa opytat, ze ta rychlost to sa zvysuje kazdy rok?
Odpovedať Hodnotiť:
 

super, konecne zvysili tu ryxlost. No mohli aj viac ale aj to potesi:-))...chcel by som sa opytat, ze ta rychlost to sa zvysuje kazdy rok?
Odpovedať Hodnotiť:
 

každý rok trošku, nemozu to hned supnut na 6000 kbps, čo by potom robili ďalších 6 rokov. bola by nuda.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nejak sa mi zda z tej tabulky DSL 1000 uplne nevyhodne napr. oproti DSL doma.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Preco? Pre uzivatelov co nepotrebuju stahovat filmy to staci, navyse je to pripojenie rychlejsie a nekolisa tolko. A vikendy su stale free.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Hodnotiť:
 

uplne super. neni co dodat :P
Odpovedať Hodnotiť:
 

Samozrejme ze rychlost je najviac dolezita pri stahovani, ale tak isto aj pri hrani hier
Odpovedať Hodnotiť:
 

pri hrani hier ?? sa zamysli a netrep.
Odpovedať Hodnotiť:
 

hrani hier ? mne na 384 fical aj vientcong cez net uuplne v poho.. skor ide o pingy ako rychlost
Odpovedať Hodnotiť:
 

nejde o ryxlost? lol ty sa tomu rozumies, rozhodne :D
ja mam 512/128 za xvylu 1024/256 a pingi ked hram na serverox v blave okolo 15, som zo ZA a co su xalani na intraku tak maju pripojenie niekde okolo 4MB/s a mali pingi okolo 0-8 a skus si dat dial-up a uvidis ze budes mat ping tak okolo 100a viac uz len ked sa pripajas na par metrov takze netrep
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak ty sa teda tomu v tom pripade rozumies dvojnasobne...
Porovnavas 3 absolutne neporovnatelne pripojenia!!! Pokial viem, tak pri dial-upe sa najskor musi premenit signal na analog a potom naspat na digital, takze uz len toto sposobuje dost velky ping. Pri DSL uz je to o nieco lepsie - celou cestou je signal digitalny, ale z casti ide po obycajnych medenych drotoch. No a co sa tyka "xalanov na intraku", tak ti pokial viem, maju natahanu optiku rovno pred vchod, takze v ich pripade je aj tych 8ms vela.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no a este ze pri dial-up su pingy podstatne vacsie ako 100 ms... ak mas 400 ms, mozes byt rad...
Odpovedať Hodnotiť:
 

hh jaky expert zaseraz :) ale aspon som sa pobavil.
Ked raz budem mat medzi mojim PC, a serverom na ktory pristupujem 20 uzlov, a superrychly internet, vzdy bude PING vacsi ako ked budem mat pomalsi net s 5timi uzlami..

tu mas priklad:
0. tvoj pocitac
ping 5ms
1. uzol: server A
ping 3ms
2. uzol: server B
ping 4ms
3. uzol: server C
ping 2ms
4. uzol: server D
ping 4ms
5. cielovy server

.. scitanim odoziev medzi vsetkymi servermi je tvoj finalny ping k danemu serveru (v tomto pripade 18ms) co pripojenie, to iny pocet uzlov k danemu serveru. A este info.. Intraky co maju tvoji kamosi byvaju vacsinou napojene optikou priamo k SIX, alebo aspon pocet uzlov k sieti je minimalny - tzn ovela lepsie pingy nez to co ti ide cez DSL a pod ;)

porovnavas neporovnatelne
Odpovedať Hodnotiť:
 

nezalezi tak trosku aj od typu siete???
Odpovedať Hodnotiť:
 

vlastne mas pravdu:)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sa mi zda.. ze medzi dvomi PC pripojenymi na net moze byt maximalne 8 uzlov .. ale myslim PC - internet - uzol - uzol ... uzol - uzol - internet - PC Samozrejme medzi internetom a tym PC moze byt tisic routerov.. ale po sieti(WAN) .. sa mi zda ze packet moze ist iba cez osem uzlov..
NEVIEM TO ISTE poopravte ma ak nemam pravdu.. rad sa to dozviem presne...
Odpovedať Hodnotiť:
 

presne tak, pri hrani hier ti staci v poho aj 128 kbs... najdolezitejsie su pingy....
Odpovedať Hodnotiť:
 

mozes mat 128 ale najdolezitejsi je upload pri hrani hier! upload=ako vidis ty ostatnich, download=ako vidia ostatni teba..takze ak budes mat download=56kbit a upload 1024kbit tak ty budes hrat normalne a ty sa budes ostatnim teleportovat :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

mas to obracene hochu
Odpovedať Hodnotiť:
 

nemam to obracene vole
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale maaas (:
a o dost to mas obratene..Presne o 180 stupnov looool (:
Odpovedať Hodnotiť:
 

STARY DIAL UP STACI NA HRANIE cs UPLNE V POHODE PO STRANKE PRENOSOV S PINGOM JE TO UZ INE (ak by mal dial ping do 50 a nie 200++ tak by stacil na hranie uplne v pohode)

Odpovedať Hodnotiť:
 

tak mi to niekto prosím vysvetlite, mám data 1000 od slovanetu a k tomu st dsl doma. Pofrčím dvojnásobnou rýchlosťou? 1.marec a bum dvojnásobná rýchlosť? Alebo treba niečo meniť, nastavenie modemu, môžu sa vyskytnúť nejaké problémy, a pod. Vďaka za odpoveď.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Modem s tym nic nema. Rychlost sa ti zmeni na dvojnasobnu automaticky. Ani slovanet ti do rychlosti nemoze zasiahnut. On poskytuje vsetky datove programy od 512 do 2Mb a rychlost zavisi od pripojky telecomu. Problem mozes mat akurat, ze tych 1000MB rychlejsie presurfujes ;) bude ta to asi viac lakat stahovat ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ravers.. troska ti zaoponujem, aj data sa daju obmedzovat :)) a vie to robit aj slovanet (samozrejme cim pomalsie o to menej zarobia, lebo menej stiahnes, takze to nerobia)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Viem, ze aj data sa budu obmedzovat. Keby nemusel slovanet platit este krepemu telecomu, mohol by byt net omnoho rychlejsi, ale kedze platia za prenajom linky a prenesene data telecomu, musia obmedzit rychlost, hlavne pri flat programoch, ked vela stahujes, hned sa ti zvysi agregacia. Poznam to z vlastnej skusenosti.Koncom mesiaca sa uz vobec neda surfovat.
Odpovedať Hodnotiť:
 

data snad neobmedzia.. pripravia sa o jasny zisk
Odpovedať Hodnotiť:
 

naco je dobra rychlost ? jedine na p2p... mozno este online TV., inak by stacila 512/512 :))
ale sme radi, nie ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

tebe p2p fachcia tak ze si dovolis povedat ze ti pri tom pomoze zvysenie rychlosti??? hmmmm Dobrýýýýýý

Odpovedať Hodnotiť:
 

je to logicke nie, 512/128 u mna mesacne pretieklo max 130GB, teraz to bude 260GB no nie je to uzasne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

LOL, ja som max okolo 40 GB, skus niekedy aj vypnut PC, nech si odpocinie. ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak teba nechápem. robíš aj niečo iné okrem toho že sťahuješ blbosti?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Odporucam navstivit psichosa

Odpovedať Hodnotiť:
 

odporucam navstivit Zakladnu skolu ;) psycholog a nie "psicholog" .. alebo ti mozno pomoze viagra :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

je to logicke nie, 512/128 u mna mesacne pretieklo max 130GB, teraz to bude 260GB no nie je to uzasne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Z hladiska pripadnej bezohladnosti je to bezne, taký datovy objem sa nejako vzdy prejavi inde a tym padom obmedzuje inych, ktori trebars nestahuju do bludu video a filmy, ale potrebuju stahnut pdf subory, studuju literaturu, softw pre analyzu, atd.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Z hladiska pripadnej bezohladnosti je to bezne, taký datovy objem sa nejako vzdy prejavi inde a tym padom obmedzuje inych, ktori trebars nestahuju do bludu video a filmy, ale potrebuju stahnut pdf subory, studuju literaturu, softw pre analyzu, atd.
Odpovedať Hodnotiť:
 

preto nemam 1:50 ale 1:1 :))
Odpovedať Hodnotiť:
 

chrastiko: samozrejme, pre zvysenie DSL pomoze zvysenie stahovania p2p... neviem co je na tom nelogicke.. jaj, mam datovy program..inak
Odpovedať Hodnotiť:
 

heh no ja len tolko ze Bittorent chodi zvycajne do 40kB/s malokedy vyssie a napr. na DC musis mat stastie aby si narazil na niekoho s uploadom takym aby ti to islo plnou rychlostou. Tak preto nieje rychlost pripojky az taka podstatna. Teraz bude 1Mbit minimalne myslim po zvyseni co bude bohate dostacujuce pre P2P siete, keby radsej zvysili upload poriadne aby to P2P stalo za to. Len tolko.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja stahujem hlavne "zdrave" torrenty a este sa mi nestalo, ze by isli pomalsie ako 40 kB/s, vetsinou okolo 60-65 kB/s. Problem je, ze potom musim seedovat asi 4x dlhsie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nemusis sedovat je to na tebe, ci vobec budes
Odpovedať Hodnotiť:
 

mne bitlord (iny klient) chodi nonstop 64-70kB/s, teraz ked budem mat 1Mb linku, rychlost stahovania bude max 128kB/s (+- zopar kbps). co sa tyka DC++ je HUB, kde su tusim typkovia z brna, maju lokalny net, min 10MB/10MB.. radost tahat :))
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam slovanetacku 512 s agregaciou 1:40, je normalne ze mi bitcomet taha vzdy len okolo 10-20 KB/s ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

dufam ze namate pravdu s tym ze slovanet zvisi agregaciu :( snad su neni taky spinavci ze by to spravili
Odpovedať Hodnotiť:
 

no nedal by som ruku za to do ohna na sk sa deju same podvody .....zvysia rychlost a potom agregaciu ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

urcite zvysi agregaciu, pretoze plati dvakrat za prenesene data (telecomu a globalnemu providerovi za prenesene data.) Ked bude vacsia rychlost, ludia viac stiahnu, takze pri flat programoch da slovanet agregaciu tak, aby ta rychlost zostala maximalne tak ako je to teraz. Inak by uz prisli o zisky. Telecomu to v podstate jedno. Ten plati iba za prenesene data gl. providerovi, linky su jeho.
Odpovedať Hodnotiť:
 

slvanet, ako aj ostatne firmy, platia pasmo, a platia data.. Globalny operator? nechapem o com tocis..
Odpovedať Hodnotiť:
 

no uz sa tesim teraz ma slovanet 512 a nejde ziadna P2P siet, ked bude 1024 uz asi nepojde ani internet (rapidshare....). Teda internet od Slovanetu bude iba na citanie novin a mailovanie, mozno po case seknu aj ICQ,MSN ze ludia posielali medzi sebou vela suborov... :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

mozno odveci otazka,ale "zvysia" sa aj pripojky za tu istu cenu?
Odpovedať Hodnotiť:
 

precitaj si clanok este raz :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na DSL STANDARD mali dat 384Kpbs upload !!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na DSL STANDARD mali dat 384Kpbs upload !!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na DSL STANDARD mali dat 384Kpbs upload !!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

To pise 3 krat tak to uz vobec nechapem !!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

na DSL STANDARD mali dat 384 kbps
a na ST DSL mali dat +30 volnych minut

:))))
Odpovedať Hodnotiť:
 

kua to je akceleracia .Z dial na 512 a o tri tyzdne 1024. Nemam si kupit prilbu???
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je to spravodlive pretoze ST nezvysoval rychlost dvojnasobne ALE O 512kb/s . Takze je to spravodlive pre kazdeho ...
:)
Odpovedať Hodnotiť:
 

spravodlive? :D lol sak kem ma niekto pripojenie 512kbit a 2Mbit a obom sa zvysi o 512kbit tak to nieje mec vyhodne pre tyx co maju ryxlejsie, zamysli sa ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

je to spravodline.. kazdemu zvysili o 512kbps.. prave ine zvysenie by bolo nespravodlive
Odpovedať Hodnotiť:
 

uplne suhlasim s jayjay!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak sa chceme bavit o spravodlivosti, tak je to ocividne nespravodlive!!! pretoze take reci ze sa zvysuje o 512kbit/s kazdemu a preto je to spravodlive je BLBOST!!
priklad: ak niekto plati 1000sk/512 a niekto 2000sk/1024 cize dva krat viac SK a zvysia to, tak to bude 1000sk/1024kbit/s a ten kto plati 2000sk bude mat len 1536 kb/s a podla spravodslivosti by mal mat 2048!.. mali to zvysovat PERCENTUALNE a nie pevnou rychlostou 512kb/s

Odpovedať Hodnotiť:
 

porovnam co mam ja
TP+ ST DSL 512 + 1GB za 190sk - cena 838,- Sk
TP+ ST DSL 1024 + 1 GB za 190sk - cena 1138,- Sk

a ked pocitam flat
TP+ ST DSL 512 + Flat 512 za 379 sk - cena 1027,- Sk
TP+ ST DSL 1024 + Flat 1024 za 699 sk - cena 1647,- Sk


rozdiel ani v jednom pripade nie je 1.000,- Sk
Odpovedať Hodnotiť:
 

no dufam ze upc sa nenecha zahanbit a zvysi tiez
Odpovedať Hodnotiť:
 

niiiiiiiiiiice ST!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

omg vsetci sa tu vytesujete ale ziadna lama z vas si nevsimla ze zvysuju agregaciu a to asi ziadneho dmt z vas nenapadne co to asi je agregacia tak si to nastudujte potom sa dozviete co vlastnev skutocnosti urbili
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ocuvaj ti dmt-ko!!! Tu informaciu o zvyseni agregacie sem doplnili az dneska, pricom vacsina diskusnych prispevkov bola pridana uz vcera, tak zavri si hubu laskavo.
A aj tak to zvysenie agregacie nebolo take drasticke, aby tu niekto hovoril, ze efekt je nulovy... A ked uz ide len o to - nepoznam zatial nikoho s DSL flat od ST, ktoremu by dali plnu agregaciu ala Slovanet. Dokonca neviem, ci vobec ST aj uplatnuje agregaciu pokial to nie je absolutne nutne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

spravne .. ja mam dsl flat ten 512 - respektive 1024 bude a minuly rok zvysovali tak isto z 256 na 512 a agregacia isla tak isto hore ale zvysenie som mal aj tak dvojnasobne takze predpokladam ze takto krat to bude tak isto ze agregaciu budu uplatnovat uz pri fakt pripadoch ako tuna jeden typek pisal ze taha 130GB za mesiac pri 512 ja mam tak 40GB a to je uz vela takze teraz to bude 50-60 pretoze disk tiez nemam 50 TB takze to mate tak
Odpovedať Hodnotiť:
 

spravne .. ja mam dsl flat ten 512 - respektive 1024 bude a minuly rok zvysovali tak isto z 256 na 512 a agregacia isla tak isto hore ale zvysenie som mal aj tak dvojnasobne takze predpokladam ze takto krat to bude tak isto ze agregaciu budu uplatnovat uz pri fakt pripadoch ako tuna jeden typek pisal ze taha 130GB za mesiac pri 512 ja mam tak 40GB a to je uz vela takze teraz to bude 50-60 pretoze disk tiez nemam 50 TB takze to mate tak
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je pekne ze nam zvysuju ale co FUP?Bude nebude?Nic sa to o tom nevravi.Ja sa len bojim aby to nebolo ticho pred burkou

Odpovedať Hodnotiť:
 

Co hovorite na nove agregacie, 1:455, to je palka, zase sme unikatni z celej europa, taka agregacia dSL hadam nikde nie je.
Odpovedať Hodnotiť:
 

pardon, chcerl som napisat 1:55, nie 1:455
Odpovedať Hodnotiť:
 

Momentalne agregaciu 1:50 nepocitujem, tak som zvedavy ako to bude u 1:55. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

vie mi niekto vysvetlit preco to zobrazuje IP adresu pred menom v tomto clanku a v ostatnych nie. kde sme vy smrdi?????????
Odpovedať Hodnotiť:
 

Urobili trochu "dobre" ludom, ktory maju DSL, ale iba na chvilu. ALE NAJVIAC MA SERIE ten ich hlasovy program. Nech s nim idu do prdele. Ja im to platiti nemienim. Pak sa to DSLko konecne oplati. Mna nezaujima zvysenie rychlosti a este k tomu iba o 512 Kbit. Vsak je to vysmech celemu Slovensku. V Cechach ludkovia moji uz budu tento rok zapajat, alebo aspon realizovat pripojenie cez ADSL 2+, kde zacinaju rychlosti od 8 Mbit/sec. a idu podstatne, podstatne vyssie ako obycajne DSL!!!!

SA UVEDOMTE VSETCI CO TU NA NAS TEN ST VLASTNE SKUSA PO CELY CAS!!!!

A taktiez je zarazajuca predovsetkym cena samotneho DSL pripojenia. Je jedno z nadrahsich ak nie aj najdrahsie v celej Europe. A to je dost dolezite. Aspon vidim ako na hovno sprivatizovali ti nasi "uzasni" poslanci Telekom. Radsej si ho mohla zobrat ta Telefonica. Ako v Cechach. A nie zgrlavi skopcaci. Nie zeby som nemal rad Nemcov. ALE toto co tu robia na Slovensku. Ved mi ako krajina nemame, co hladat v OECD a uz vobec nie v EU. Ved zakony u nas nic neznamenaju pre takych ako ST, poslanci a statny uradnici. Je to cele zvratene.

ESTE ZE SA ZVOLEBNIEVA. Tak ludia teraz mate sancu nieco zmenit na tomto stave, aky tu panuje uz aspon 5 rokov od roku 2001, kedy sa oficialne spustilo DSL v SR. A zbavit Slovensku republiku ludi ako je Prokopovic a dalsich, co za nim stoja konecne uz.

TAK NA TO NEZABUDNITE KED POJDETE DO VOLEBNYCH MIESTNOSTI!!!

Odpovedať Hodnotiť:
 

... a prehovoril FICO
Odpovedať Hodnotiť:
 

Fica sem neplet. To je hajzel na n-tu. Ja by som fobec nesiel volit. Este im tak robit zo seba vola. Nech sa idu strcit. Zase tie ich priblble predvolebne plane sluby. Nech si ich nechaju!!!Radsej pojdem tu inkriminovanu sobotu dakde mimo mesto a nie na volby.
Politika je obycajna pracka spinavych penazi aj s ludmi, ktori ju robia. Fuj az mi je z nich nanic. Ziadni schopni ludia, len furt ti isty smradi.

Tot moj nazor.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nevravim ze je to na SK idealne, ale ani v CZ to nie je prave najlepsie... Vezmi si napriklad, ze len teraz im zvysovali dsl rychlosti zo 128 (!!!) na 512 kbs... maju aj fupko... a co sa tyka dsl+ tak pride do roka aj na SK...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uplne suhlasim , stoji to za prd , to je hanba tak cesi budu mat 8000 linky a ST zvysi richlost o 500 , fuj toto je hnus co sa na Slovensku deje
Odpovedať Hodnotiť:
 

Maisner - zial slovensko unikatom nie je ked si uviedol nutnost TP + DSL.. iba v zopar krajinach (na jednej ruke ti to zratam) je to oddelene
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mna oddelenie dsl od hlasu nerapi - mame ST Maxi a vyuzivame ho naplno - mama vola cele hodiny zadarmo v nedelu. Mna skor trapi to, aka je cena DSL zasuvky + program. Keby bolo aj nejake 256-512 flat + zasuvka do 500-600 Sk komplet, tak by som bral DSL. Dovtedy, zial, len v robote.
Odpovedať Hodnotiť:
 

to vies, ked chces pripojenie do 600sk, mas miesteho mikrovlnkara, mozno ti da aj 512kbps.. ak chces nieco kvalitne (stabilne) treba to zaplatit.. a podla mna, 1000sk za stabilny net je caj
Odpovedať Hodnotiť:
 

No, v nasom meste mam smolu na "miestnych mikrovlnkarov", asi maju kartelovu dohodu, lebo su bud datovo obmedzeni (vacsinou davaju dalej DSL, keby mali neobmedzene, tak sa im to neoplati, takto daju 800 MB za 500 alebo iny GB za 600, ale s volnymi vikendami), alebo maju nejaku prisnu FUP, kde stiahnutie 20 MB je uz vlastizrada, alebo este jedneho, ktory ponuka ZDIELANU 128 kbit za 500+DPH!!! s tym, ze on ide po kvalite a nie po kvantite :))) s rychlostami 4-16 KB, cize 32-128 kbit.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak mas na vyber... kvalitne drahsie dsl za 1000sk alebo nekvalitne 128kbps za 500sk
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sa zase ukazali hajzli , cesi mozu mat 4000 linku a unas je to len 2500 , to potom telekomacka siet je tak na shit ze nezvladne dslka vedsie ako 2500, hamba slovaci sme co sa tyka richlosti dsl zobraci , nemci maju 6000 linky kua cesi 4000 len my mame 2500 zase ide len o to ako najviac odrbat ludi
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak to mas pravdu. A tie ceny DSL to je fakt vysmech. Pisal som s jednym Anglicanom o inet pripojkach. Spomenul som mu co sa u nas plati za DSL a za ake rychlosti. Bol zarazeny a napisal ze je to zdieranie. A to keby este vedel ake mame oproti nim platy!!!!!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak to mas pravdu. A tie ceny DSL to je fakt vysmech. Pisal som s jednym Anglicanom o inet pripojkach. Spomenul som mu co sa u nas plati za DSL a za ake rychlosti. Bol zarazeny a napisal ze je to zdieranie. A to keby este vedel ake mame oproti nim platy!!!!!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mam taky pocit ze islo len o vyrovnanie sa konkurencii [mobilnym operatorom] a viac ich to netrapy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

asi nie , ked to teraz bude 1 firma (T -com a T- mobile)
Odpovedať Hodnotiť:
 

jedna firma je to od začiatku. Eurotel totiž založili ešte vtedy telekomunikácie, ako vlastník 51% podielu spolu s američanmi a holanďanmi - myslím. Ostatné veci sú už len logickým následkom. Telekomunikácie kúpil Deutche telekom, a tak im zmenil meno. Keďže DT vlastní T-mobile samozrejme zmenil meno aj mobilnému operátorovi patriacemu pod ST. A najnovší ťah už vidíte sami.

Odpovedať Hodnotiť:
 

T-com a T-mobile su dve firmy, jeden majitel (vasciny) a nemoze presuvat medzi sebou peniaze
Odpovedať Hodnotiť:
 

lal no koniec pica pingz zasa budu na Cssku kurwa mam uz tak lossy stale a choke ani nevravim sux DSL

ale rychlost ze zvisuju je pohode ale tu agregaciu mohli fakt ze nehat tak ako je alebo zmensit ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

!!!!!ST MILUJEM VAS!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mam 512flat od ST a za posledneho polroka som pod 500 Kb/s NEISIEL !! A ping, ten je slusny slusnemu vravim ping 40 pri Agregacii 1:50.
A zvysenim agregacie o 5 sa absolutne nic neprejavy, tak ci tak je to len komercny tah,nikto si to nezmera ,v skutocnosti je omnoho vyssia.Ale nasrat, dobry ping potrebuju len hraci - usmrkanci co hraju CSsko a si myslia ze su killeri.DOPLYNU S VAMI.
A do plynu s neVOLičmi !!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Plati to aj pre nextru???
Odpovedať Hodnotiť:
 

tomjones daj si facku ale poriadnu agregacia najviac sux .. radsej mali znizit agregaciu ako rychlost
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja mám celý DSl uzol pre seba, takže mne agregácia nehrozí
:D:D:D:D
Odpovedať Hodnotiť:
 

na celom deslame si sam ? (teraz som sa fakt pobavil)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mna potesi hlavne rychlost upload, potrebujem vysoku rychlost odosielanie, ale aj dowload potesi :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

plz zvysi to aj mne rychlost ked mam slovanet???
Odpovedať Hodnotiť:
 

nie nezvisi
Odpovedať Hodnotiť:
 

nie nezvisi
Odpovedať Hodnotiť:
 

nie nezvisi
Odpovedať Hodnotiť:
 

nie nezvisi
Odpovedať Hodnotiť:
 

toto zvisenie rychlosti by som nazval "pat minut slavy" Najskor sa vsetci tesia, ze budu lepsie rychlosti a potom bum... zvysenie agregacie.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja mam laser s priemernou rychlostou 5-7 mbit a to za 5 kil mesacne :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

a to neni nejaka pitchovina ???? ved 512 dsl taha 60 Kb/s ked to bude 1024 dsl jak sa to moze zvysit o 512 Kb/s ???? :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vieš ono je rozdiel, či napíše kb alebo kB. 512kb/8=64kB a 1024kb/8=128kB Informatika pre stredné školy 1. ročník.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a nejaky typek pisal tak trosku vyssie ze torrenty idu 40 Kb/s mne napr teraz ide 750 Kb/s down a 900 Kb/s up
Odpovedať Hodnotiť:
 

a nejaky typek pisal tak trosku vyssie ze torrenty idu 40 Kb/s mne napr teraz ide 750 Kb/s down a 900 Kb/s up
Odpovedať Hodnotiť:
 

Najprv si prečítaj čo ten podľa teba typek ( mimochodom bol to TheTOM.SK ) napísal. Uviedol že mu to sťahuje 40 KB a nie 40 Kb . Veľkosť písmena B má obrovský význam .
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kua....a mám marťanské vedenie aj linky....a ešte mne Marťania platia za to, aby som využíval ich káble.....a 1de to 10 Tb/s.
Odpovedať Hodnotiť:
 

cize zvysi sa rychlost aj mne ked mam normalny 512 DSL neobmedzeny?
Odpovedať Hodnotiť:
 

:-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj chello BUDE ZWYSOWAT !!! Neoficialny zdroj s Upc twrdi ze od marca takisto ako dslko :)))

Odpovedať Hodnotiť:
 

Hm... ak to je pravda, tak to si ma potom veľmi potešil :o)
Odpovedať Hodnotiť:
 

chello zvysovalo prednedavnom.... inak mne neoficialny zdroj potvrdil, ze Uzbekistan bude majster sveta vo futbale..rychlo chod do stavkovej :))
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ver tomu ze Chello zvysovat bude... Ci uz v marci alebo v aprili...
Odpovedať Hodnotiť:
 

neverim pokial nevidim na vlastne oci (to mi hovori prax na slovenskom telekomunikacnom trhu)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Urcite zvysia, tiez som pocul z neoficialnych zdrojov, ze to bude 1. aprila :))
Odpovedať Hodnotiť:
 

Chcem sa spytat mam dsl flat 512 kbps bude sa aj mne zvysovat rychlost ? a o kolko sa zvysi Upload ak hej ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dobra otazka :)).Len tak dalej.V klude napisem,precitaj si clanok hore a budes vediet odpoved.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 7312.5 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 914.1 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 239.4 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 29.9 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 8436.2 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 1054.5 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Odpovedať Hodnotiť:
 

som spokojny, samozrejme v ramci skv. ked si pomyslim, ze kamos vo svedsku ma za par stoviek sk (v prepocte) 100Mbit ... nuz ale kym sa dostaneme na tu uroven to potrva. agregacia z 1:50 na 1:55 je znesitelna, bal som sa zvyseniu na 1:70 alebo vyssie
Odpovedať Hodnotiť:
 

som spokojny, samozrejme v ramci skv. ked si pomyslim, ze kamos vo svedsku ma za par stoviek sk (v prepocte) 100Mbit ... nuz ale kym sa dostaneme na tu uroven to potrva. agregacia z 1:50 na 1:55 je znesitelna, bal som sa zvyseniu na 1:70 alebo vyssie
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hm...asi som lama ale co je ta agregacia?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zhruba toto: Ja mam DSL FLAT 512 a agregaciu 1:50 som pripojeny na 3 MB linke, takze ak by tu linku naraz zacalo naplno vyuzivat 50 ludi (nonstop download), tak by na kazdeho pripadala rychlost asi 62 kbps, ale to nikdy nehrozi, realne je skor ze agragacia by znizila rychlost tak na 400-500, ale mne pod 512 este neklesla, takze 1:55 sa velmi neobavam. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

este raz: v pravom zmysle slova, agregacie je, ked ma v TOMovom pripade 512kbps vyuziva 50 ludi. To je 512 s agregaciou 1:50. Telecom to zatial neaplikoval, uvidime, ci sa nemcom bude pacit ze T-online je stratovy.. (potom zapnu agregaciu a je). A to ze mas chyteny router na deslam 3Mbit, si nevsimaj, niekto ma 3MB niekto 2MB..
a pre uplnych lamerov.
512 korun vlozis do banky a je nepravdepodobne, ze 50 ludi pride tu istu chvilu vybrat tych 512korun. Preto aj flat 512/50 chodi dobre..
Odpovedať Hodnotiť:
 

T-Online na Slovensku??? Odkedy???
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja mam tiez za par stoviek 100 mbit a nemusim byt ani vo Svedsku :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

trosku si slaby v matematike
Odpovedať Hodnotiť:
 

keby radsej oddelily volaci program od internetu tak ako
je to vo vyspelych krainach skurv... parazity
Odpovedať Hodnotiť:
 

Speedmeter


Rýchlosť Vašeho pripojenia je 2589.7 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 323.7 KB/sec (Kilobytov za sekundu).

a takto to zacalo chodit na wifi za 490 s dph neobmedzene
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mam program flat 1000 basic, 1024/128 ale pritom som ešte nebol pod 1136/130 tak očom to potom je?

Odpovedať Hodnotiť:
 

lamy ja niektorych vobec nexapem
co mate byt radi ze ST zvysuje rychlost
tak vy tu este aj nadavate ja mam
1024/128 po zvyseni 1536/256
a som fakt moc rad
takze ST powa
Odpovedať Hodnotiť:
 

Na zásuvke si mal doteraz 1024/256 kbit/s, ak si mal flat 1000 Basic od ST, tak program umožňoval 1024/128 kbit/s, od 01.03.06 budeš mať na zásuvke 1536/256 kbit/s, aj program to umožňuje. Lama si Ty, nevieš poriadne, čo máš objednané, ake sú rýchlosti, atď.
Odpovedať Hodnotiť:
 

sa zobud ty buzna daj sa k inemu operatorovi ked sa ti nelubi debil!!!! ST powa !
Odpovedať Hodnotiť:
 

sa zobud ty buzna daj sa k inemu operatorovi ked sa ti nelubi debil!!!! ST powa !
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tym, ze ST zvysuje rychlost sa nic nemeni a problem "vysoka cena" stale zostava :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

no je to trochu drahsie ale prezit sa to da
ale ked to teraz porovnam
u nas wifi 1024kb stoji nejakych 900sk
a dsl 1024 flat od 1.marca stoji 700sk
pevnu neratam :P a s pevnov 1100sk takze neni to az
taky velky rozdiel ^^
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mohli by vyuzit "volne miesto" v ponuke a urobit novy FLAT program 512, ktory by aj s pevnou linkou stal tak 1000 SK s DPH mesacne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne sa paci ponuka polskeho telekomu - kazdy si tam najde to, co chce - maju tym rychlosti od 128 kbit do 6 Mbit:

http://www.tp.pl/prt/pl/dla_domu/internet_w_domu/neostrada_tp/
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jak im zavidim, hned by som si dal 128. :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

to mss odkial ze od 1marca bude stat dsl 1024 flat iba 700sk
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja jsem čech a internet nemam
Odpovedať Hodnotiť:
 

hej pls, da sa ta haluz za 500.- mesacne dat aj bez pevnej linky ??? kdo bude taky dobry a odpovie mi?? najlepsie na moje icq : 301988507 ...diky
Odpovedať Hodnotiť:
 

To DSL...si dajte Flat a mate ho cez jeden router aj za 300-ky...ked ste 3-ja..date po 1000-ke a mate na kable aj router...a frcite vivat T-COM 1Mbit.....parada
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako to vlastne je? Sme zapojeny styria...
Ked mam ja 512kbs tak ostatni traja maju tiez?
Celkovo mame vsetci jeden program 512kbs?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ked ste styria na jednej pripojke s 512kpbs tak ju mate 512:4= 128 ale to by museli tahat vsetky pc naraz.Inac ked jeden taha a to hociktory a ostatne su odstavene mas 512kpbs
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aké dosahujete rýchlosti na flatHOME 512/128 vo velkých mestách pri tej agregácii 1:50?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aké dosahujete rýchlosti na flatHOME 512/128 vo velkých mestách pri tej agregácii 1:50?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nezalezi, ci si v malom meste, alebo velkom, agregacia sa uplatnuje celoslovensky. Mozes byt v agregacnej skupine s niekym, kto je od teba vzdialeny 100 km. Tolko o myte velkeho mesta a vytazenej ustredni, atd.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak, tak v agregacii moze byt kosican s blavakom, zilincan s dunajskostredcanom :))))
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ma z vas niekto DSL Entry? (flat medzi 16.00 a 24.00 hod)?
Odpovedať Hodnotiť:
 

boli ma hrdlo
Odpovedať Hodnotiť:
 

skus vypit precedenej kravskej mocovky a 3x strelit do studne-to pomaha
Odpovedať Hodnotiť:
 

tha, ja 1,5kbps a agregacia možno tak 1:10max. A co je najlepsie, pri datovych programoch vas vzdy pustia aj viac. priklad: na speedmetry mi to dava pravidelne cca 1,9kbps a vysie. To je hlavna vyhoda proti flatku a samozrejme ta agregacia!!!!!!

Odpovedať Hodnotiť:
 

Chodievam pravidelne na spedmeter a DATA tam maju vetsinou okolo 450 a FLAT 550, zvlastne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam ST DSL 512, DSL,aj Netmeter a speedmeter davaju od 500 do 540 kbps
Odpovedať Hodnotiť:
 

mno ja mam flatko a mam dwnl oklo 150 niet co dodat
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja som mal flat tieš, ale neslo mi to nejak extra. Ale rozlišujte či je to flat standart, alebo basic. tam je rozdiel v tej agregacii. asi tal
Odpovedať Hodnotiť:
 

deti jak sa tesia :) ze o 512kb
to je rychlost ktoru ani nepostrehnem

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 18072.0 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 2259.0 KB/sec (Kilobytov za sekundu).

heh za 500 mesacne
jak vas krasne ojebavaju :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

deti jak sa tesia :) ze o 512kb
to je rychlost ktoru ani nepostrehnem

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 18072.0 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 2259.0 KB/sec (Kilobytov za sekundu).

heh za 500 mesacne
jak vas krasne ojebavaju :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jo v CZ maju tiez jedno mesto, kde maju 10/10 MB DL/UL za 1000 CZ s DPH, ale my deti z toho velky uzitok mat nebudeme. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

nj netbox..
Odpovedať Hodnotiť:
 

deti jak sa tesia :) ze o 512kb
to je rychlost ktoru ani nepostrehnem

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 18072.0 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 2259.0 KB/sec (Kilobytov za sekundu).

heh za 500 mesacne
jak vas krasne ojebavaju :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

super , ty sa ale mas ... a kolko % stranok/p2p ti posiela data takou rzchlostou ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

bonifac: blokovane p2p, blokovane dlhodobe stahovanie.. cize nac ti ten robur je ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

a len aby si bol v obraze:
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 50968.0 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 6371.0 KB/sec (Kilobytov za sekundu).

;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 2017.0 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 252.1 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
A mam predplatene 1,5mbps. Ale datovo obmedzeny. Takze po zyšeni to pojde tak 2,5mbps. Som spokojny, zatial...

Odpovedať Hodnotiť:
 

ludkovia teste sa pokial stihaju servery v ST. Cez vianoce ich menili. Tesne pred tym to slo uboho. Mno zatial je to ok!!

Odpovedať Hodnotiť:
 

Bosss!
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 70217.0 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 8750.1 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Prepisat to viem aj ja, tak sa nevytahuj!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

vidis, na to som chcel upozornit, ze prepisat nie je problem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som u Bardiovského vo Zvolene a tomu to stále padá a nikdy si nechce priznať chybu, len platbu nikdy nezbudne poslat.
Ak tomu dobre rozumiem, ST bude dávat za 399 Sk bez DPH 1024/256 ?
To by znamenalo, že to bude za tú istú cenu ako u Bardiovského (MyLAN) , ale spoľahlivejšie - stabilné a tak nám treba prejsť k ST.
Je naozaj pravda, že to Home je neobmedzené a za 399 Sk?
Veď aj teraz mi otvára už polhodiny (MyLAN) stránku na Chello, predtým to isté na canon a ... neotvoril ich aj tak !!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

ST bude dávat za 399 Sk bez DPH 1024/256?
NIE, NIE, NIE !!! Nenechaj sa oklamat !!!

Prve 3 mesiace sa plati 399 SK bez DPH za sluzbu a objem dat + poplatok za pevnu linku 249 SK bez DPH. Po 3 mesiacoch sa bude platit plna cena po dobu 1 az 2 rokov, podla doby viazanosti.

Pri DSL sa momentalne platia 3 poplatky (ceny su bez DPH):
1. za pevnu linku, musi byt min ST Standard = 249 SK
2. za sluzbu DSL, najlacnejsia ST Doma = 399 SK
3. za objem prenesenych dat, najlacnejsi FLAT = 490, najlacnejsi DATA 200 MB = 99 SK

1+2+3 = vysledna cena + DPH. ;)

Pokial si objednas DSL na 12 mesiacov, mas 10 % zlavu LEN na DATA alebo FLAT.
Pokial si objednas DSL na 24 mesiacov, mas 20 % zlavu LEN na DATA alebo FLAT.

DSL sluzby:
http://www.st.sk/Default.aspx?CatID=521&Section=smallbusiness
DSL DATA a FLAT programy:
http://www.st.sk/Default.aspx?CatID=935&Section=smallbusiness
Odpovedať Hodnotiť:
 

TheTOM.sk: spadol si z marsu ? je jasne ze sa plati TP+ST DSL+provider(data alebo flat)
objednavas sluzby na TROCH ROZNYCH tlacivach, snad co podpises si aj precitas... pokial viem, momentalne na TP zlava nie je, cize min. 249,- Sk, na najlacnejsie dsl tiez nie je zlava, 399,- Sk. Data a Flat su zlavnene, u kazdeho providera inak.

+ DPH
Odpovedať Hodnotiť:
 

jaaaj, pisal si mirkovi, sorac... no ak sa dozvie ze bude platit min. 1222 sk s dph za vsetko, myslim ze si necha to co ma :)))
Odpovedať Hodnotiť:
 

V lete mi koncia 2 roky a planujem ist na lacnejsie Chello, tak mi nekaz radost. ;)

1. ST Standard - 249 SK
2. ST DSL doma - 399 SK
3. DSL FLAT Home - 392 SK (viazanost na 2 roky, t.j. 20% zlava, inak 490 SK)

= 1040 SK bez DPH = 1238 SK s DPH mesacne (po 2 rokoch do 1400 SK s DPH mesacne).
Odpovedať Hodnotiť:
 

nezby bilo kazdi radi ze o 512 udu mat lepise lae keby len picoviat

Odpovedať Hodnotiť:
 

ked som zaviazany na 2 roky aj mne sa zvysi??? neviete??:D:D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ano, min poskytovana rychlost od ST bude 1024/256 kbps.
Je to skoda, ze ST neuvazuje o rozsireni sortimentu poskytovanych sluzieb.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som spokojný, ked som službu kupoval (1 1/2 roka dozadu) tak som si objednaval rýchlosť tusím 256/64 kbit/s (DSL Doma a FLAT) a teraz od 1.3. budem mať 1024/256 .. to je ak dobre ratm 4x viac za necele dva roky. Moze byt. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som spokojný, ked som službu kupoval (1 1/2 roka dozadu) tak som si objednaval rýchlosť tusím 256/64 kbit/s (DSL Doma a FLAT) a teraz od 1.3. budem mať 1024/256 .. to je ak dobre ratm 4x viac za necele dva roky. Moze byt. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som spokojný, ked som službu kupoval (1 1/2 roka dozadu) tak som si objednaval rýchlosť tusím 256/64 kbit/s (DSL Doma a FLAT) a teraz od 1.3. budem mať 1024/256 .. to je ak dobre ratm 4x viac za necele dva roky. Moze byt. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Keby tak ST znova zacal ponukat 256/64 za nizsiu cenu, tak by to bolo fajn. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Cawte vseci zavislaci na DSK-ku
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pre vsetkych uzivatelov FLAT programov - hlavne Slovanet.

Cele to zvysenie je sice pekna vec ale realne to ma viac reklamny ucinok ako keby to malo "prevratne" zmenit kvalitu internetu.

Napada ma celkom vhodne prirovnanie:

To zvysenie rychlosti je ako keby v SR na dialniciach zvysili max. rychlost zo 130 na 180.
A to zvysenie agregacie ako keby tam malo byt 2x viac aut(pri zdvojnasobenej agregacii).
A teraz sa zamyslime co sa stane...

A k tej agregacii musim dodat, ze nieco ine je uvadzana agregacia a ine uplatnovana.
Inak by nemal Slovanet pri agr. 1:40 tri krat nizsie priemerne rychlosti ako ST alebo Nextra pri 1:50.

Myslim ze to bude tym ze
- Slovanet ma uzavretu nevyhodnu zmluvu z ST (platenie za data) - nemoze si dovolit ist do straty
- ST ma viacej tzv. BFU a Slovanet zrejme viacej stahovacov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pre vsetkych uzivatelov FLAT programov - hlavne Slovanet.

Cele to zvysenie je sice pekna vec ale realne to ma viac reklamny ucinok ako keby to malo "prevratne" zmenit kvalitu internetu.

Napada ma celkom vhodne prirovnanie:

To zvysenie rychlosti je ako keby v SR na dialniciach zvysili max. rychlost zo 130 na 180.
A to zvysenie agregacie ako keby tam malo byt 2x viac aut(pri zdvojnasobenej agregacii).
A teraz sa zamyslime co sa stane...

A k tej agregacii musim dodat, ze nieco ine je uvadzana agregacia a ine uplatnovana.
Inak by nemal Slovanet pri agr. 1:40 tri krat nizsie priemerne rychlosti ako ST alebo Nextra pri 1:50.

Myslim ze to bude tym ze
- Slovanet ma uzavretu nevyhodnu zmluvu z ST (platenie za data) - nemoze si dovolit ist do straty
- ST ma viacej tzv. BFU a Slovanet zrejme viacej stahovacov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pozri ja nenataham ani 5GB za mesiac a mam block na vsetko okrem http aj tam tie rychlosti nie su prevratne.CSko hrat mozem s 2000 pigom :O kkti!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Agregacia doteraz je asi len na papiery, uvidime aka bude od 1.3.
http://img301.imageshack.us/img301/5797/capture022520061032386uh.jpg
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak mi tu napište kua kto chce v okolí Tornale a Lucn..lacný net cez DSL-ko..a ste vedla seba do 150m..tak mate net za 1240:4=313sk...a makata 1024/256...naklady jednorazovo..na osobu...do 1000SK....to podla ceny routra a metrov kabla.a inštalaciu...všetko legalne..a bez obmedzenia dat cez T-COm..po novom..a ked je Vás viac...cena bude nižšia a kludne môžte mať trafik 100GB..aj ja mam...polovicu..ale ked sa zvýši rýchlosť teraz tak aj trafik haha...tak načo chcete aby telekom daval nižšiu rýchlosť..sa to robí takto...na vyššiu rýchlosť sa zapojí na posledú míľu..viacej zákazníkov...len sa treba vo vchodoch dohodnúť...a ste vysmiaty...lacné..spoľahlivé a dobrééé....tu beru za 48kbit/s..500Sk...wifi...tak som ochotný pomôcť..a tá cena na jedného pri zapojení..do 1000SK..neni vela...haha..wifi brali do 4000sk...no a ako dakedy nadavali na Telekom..že je DSL..drahé..teraz asi že je lacné????....pre jedného nie..ale 3-4..anooo..a viacej...ani nevravím....tak tak vivat T-COM
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 501.5 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 62.7 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
A po 1.3. bude 100 KB/s...iste...bez obmedzenia dat..bez telefonnej linky..platí len jeden...takže traja ušetria za telefon..300sk..a pridaju 13sk a majú..net ako zadara...no 13sk denne ...1 pivo?...dakomu sa asi pokazí biznis...ale poznam aj takých čo si radšej platí rodinny net ST za 450sk..dial up..ako mne ma dať 350sk za 1024/248....hmmm...asi myslí že na tom trhnem..haha..howgh...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Toto Tvoje priblblé ..haha.. všetkých odradí, magor. Ty si myslíš, že ľudia sú takí sprostí, ako Ty si šikovný.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vau ,že ty magor....no to nie je šikovnosť..to je "proletari všetkých krajín spojte sa!"...Len..tu navadzam na priblble..Slovaneťácke reči a o nutnosti viazanosti pevnej linky s DSL...neni nutnee..len pre jedneho..ostatný sa môžu pripojiť bez..prečo takéto nepovedia..každý si robí svoj biznis...keby som bol šikovný..tak už to DSL..dam po 500sk..štyrom...spravím si managment s VPN..na routre..mať takých 20..vchodov..po 5.useroch..a s nohami na stole spravujem siete...z domu..a mam 20litrov...mesačne...si ma nepochopil...papa

Odpovedať Hodnotiť:
 

Práveže som Ťa pochopil. Vravíš 20 vchodov po 5 useroch a na to by si napojil 1024/256 po zvýšení. Za takúto zdieľanú rýchlosť, by som nedal 20,- Sk. Radšej sám, príp. max. dvaja a mám s každým svätý pokoj, i keď trochu drahšie. Nebudem stále počúvať, včera mi to nešlo, ide mi to pomaly, padá mi to, zarábaš na nás, atď. Tak už si ma pochopil.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ok..aj ja ťa chápem...ale to sa môže stať aj tebe..keby si sa nevyznal...za PC..si je zodpovedný každý ssaamm...ked si ho zaserú..tak nech si ho dajú spraviť a ja som im to povedal..alebo nech platia..im to spravím...neboj..si dajú..pozorrrrr...jednému sa ja staram...mi to zaberie polhodinku každý mesiac ale môžem aj s nohami na stole cez ReAdmin-a...ostatný vedia..a sú velmi radi...za takú rýchlosť..tolko peňazí...dajú...a ST...má dobrá FLAT...a stale dakdo na tom nete nie je...čiže..rýchlosť je ok...aj pre 4alebo 5-tich...kludne..ale problemi su z p2p..viem..ale som im dal na výber..busd si up...znížia rýchlosť alebo nech si kupia dsl za 1000..ku..si myslíš čo spravili???jasan že chcú..lacnejšie..samé kraviny cez p2p...dakdo ťahá..ale po čase ich to omrzííí..aj moji boli tak...takže..s tým odpájaním...aj ja odpojím..keď mi robia bordel na sieti..ale treba ich na to upozorniť..alebo porty...zablokovať..a sa začnú spravať...ja neblokujem nič..a mi to facha..len raz som upozornil..a potom si to dali do poriadku...zase..dakdo..nechce p2p....len kukať na net..daku poštu...sem tam sex..porno..no nech...a za 300-vky sa to oplatí...aj ked su problemi..sa da spraviť...však ja nikomu neberiem...ked nechce ..sa nemusí s nikým deliť a zaplatí plnú sumu za DSL...a ma bez problemov...ale sa takisto delíí..ale v BLAVE...lenže na inom routri..takže...tak..
Odpovedať Hodnotiť:
 

OK, beriem. Ty si uznal mne, ja uznávam Tebe. Držím Ti palce.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No, presne takto to bolo u nás vo vchode.....a teraz sme štyria odstrihnutý....DSL cez jeden router a platíme po 260 Sk...:-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak newiete ci zwysia aj Slowanet som cez wifi zo 4-mi susedami a mam ryxlost 245/30 a 1:15..???? :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak newiete ci zwysia aj Slowanet som cez wifi zo 4-mi susedami a mam ryxlost 245/30 a 1:15..???? :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak newiete ci zwysia aj Slowanet som cez wifi zo 4-mi susedami a mam ryxlost 245/30 a 1:15..???? :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak newiete ci zwysia aj Slowanet som cez wifi zo 4-mi susedami a mam ryxlost 245/30 a 1:15..???? :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

budte radi ze sa aspon o nieco zvysilo, keby ste byvali na ukrajine, tak by ste ani nevedeli co je to internet :))))
Odpovedať Hodnotiť:
 

hehe taze sa mi akurat zvyši rychlosť o 50% no je to nefer oproti tym čo sa im zvyši rychlosť o 100%, ale čo už..mam FLAT a nevedel by som si predstaviť keby som mal byť datovo obmedzeny - to by mi ani 20GB na mesiac nestačilo... a keď tak aspoň ten upld mohli zvyšiť každemu o 100%...to by bolo super...a čo sa tyka tej agregacii tak tu mam fpi*i lebi už mam flatko asi rok - agregacia 1:50 a ešte sa mi ani raz neznižila rychlosť - vždy ťaham maximalnou možnou rychlosťou...
Odpovedať Hodnotiť:
 

viete preco dali o 512 viacej a nie o 50%?
Lebo ludia v mikovlnke budu mat net rovnaky ako mali s rovnakou platbou, lebo sa to prida len serveru...
Ale ludia priamo na DSL-ko budu mat o 512 rychlejsi....
Chapete preco ? aby znicili mikrovlnky....
(Dôvod, mikrovlnka berie okolo 4mb/s a tam je zlava, cize to vychadza menej ako 350sk na 256)
ja tiez budem mat rovnaku 256, ale ked rozmyslam ze za sumu 256-ky mozem mat nieco cez 750 tak pojdem radsej priamo : D
Odpovedať Hodnotiť:
 

No kamo ,teba som nepochopil...pozri sa žiadne prečo..nie je..marketing...je obor..a sú tam študovaný ludkovia..len názor na nich môžme mať rôzny...DSL-ko..mohli dať hneď aj 2Mbit/s..ten najnižší...ale sa to ludkom páči..keď sa im pomaly zvyšuje..(no malokomu)..ale je to ako z PC..tam sa tiež pomaly..zvyšuje rýchlosť procesorov..(tak hrubo povedané)..a cena ostava...bajočko..rovnaka..takže je fakt len na danej lokalite..čo a za kolko dostane..dakde je wifi..výhodné..dakde DSL...kablovka...a kde niet čo vybrať..hold..sa da aj vyššia cena...ale vravím jedno..DSL..teraz ma navrch voči WIFI...aspon v lokalite kde som--Tornala,Lucn,Rims...bo je to rýchle spolahlivé a lacné...a nemusí mať každý ten zadrbaný telefón..wifi sa tu dava za 500Sk..48kbit/s..dokonca som videl..ok v RIMS..128..alebo 256...ale blokuju p2p...len od večera maju povolene...tak nech sú teraz oni na ťahu aby si to v sieti pozvyšovali...ale pokial ludkovia stade nebudú odchádzať..tak načo by zvyšovali...ale zopar som už spravil..DSL..takto a odišli..a len čumia ako im to frčíí..FLAT cez ST...ine FLAT..neviem ako ide..ešte Nextra že je ok ako tu čítam..Tak len tolko ...cavii
Odpovedať Hodnotiť:
 

u mna sa ešte agragácia nikdy neprejavila, mám flat od nextry a aj tak to fičí furt cez 600 (mám 512)
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak tak ;] nextrarulz
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pri hraní online hier, to žere obojsmerne ako svina.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vsetkym tym co maju pomale pripojenie doporucujem ist cez nejaky verejny proxy server napr. http://anonymizer.snort.cz

Vyrazne to zrychli pripojenie akurat je to obmedzene 256 kbps Dowload/ 256 Upload. Viem ze pre mnohych co maju flatrate 512 je aj takato rchlost momentalne snom takze treba skusit.
Ale je tu jedno minus ze to zablokuje prichodzie spojenia, co sa da ale vyriesit platenim cca 40 Sk/mes.(bude vam smerovanych 5 portov - plati pre horeuvedenu adresu)



Odpovedať Hodnotiť:
 

Musim povedať že zrýchlenie aj o 512/128 poteši,aj ked napr.s čechmi sa porovnavať nemožeme.Kamarat v Ostrave plati za 2 Mbit iba 379 Kč,čo je ozaj smiešna cena.Poteši hlavne zvýšený upload pri hrani hier.A čo sa týka neobmedzených dát,neviem si predstaviť že by som bol obmedzený,ked mesačne presurfujeme 40 Gb,asi by som sa nedoplatil......
Odpovedať Hodnotiť:
 

ten kamarat ma aDSL ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Akurat sa mi to nelubi s tou agregáciou,rychlost sice zvýšeli a agregáciu tiež,aby nakoniec celkovy vysledok toho bol len narast o nejakych 25%.....maju to az moc dobre premyslene čo robia......Uvidime aky to budem mat dopad aj pri hrani hier...atd...

Odpovedať Hodnotiť:
 

hm potrebowal bix poradit...da sa dat na flat home 1024 rixlost??
Odpovedať Hodnotiť:
 

aku potrebujem rychlost na sledovanie online TV? dakujem
Odpovedať Hodnotiť:
 

aku potrebujem rychlost na sledovanie online TV? dakujem
Odpovedať Hodnotiť:
 

chlapciii :) ja mam mikrovlnku :))) zadarmo... 64/1024... no nieje mi božsky? :) net ide hrať sa čo to daaa stahovat tiež maličkosti celkom chytro na velke si čakam jeden den šak pohodaaa
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pre "Nextrakov": http://www.nextra.sk/article.php?riesenia::pripojenie::adsl::sluzby::index

V tabulkach je uz novy cennik platny od 1.3.2006.
Su tam uz nove rychlosti od 1024/256 kbit/s
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mám limit 1GB ale cez víkendy stiahnem 60GB :DDD
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mám limit 1GB ale cez víkendy stiahnem 60GB :DDD
Odpovedať Hodnotiť:
 

pocujte a to sa akoze zajtra rano zobudim a uz budem mat tu rychlost o 512 vacsiu ci mam cakat na dakeho uja s vercaichom co sa pride sturat do pripojky?
Odpovedať Hodnotiť:
 

FICI TO SUPER, v noci priemerne 230 KBps tj 1,8mbit, ping 20ms
Odpovedať Hodnotiť:
 

no mne to fici akurat tak 92 Kbps, coz je menej ako vcera...moc sa nevytiahli...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne to ide tak ako predtym.Neviem teda ci to zrychluju naraz alebo po usekoch.Som z okresu Cadca.
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 555.1 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 69.4 KB/sec (Kilobytov za sekundu).

Odpovedať Hodnotiť:
 

no mne to fici akurat tak 92 Kbps, coz je menej ako vcera...moc sa nevytiahli...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja som Zvolen mal som doteraz 1mb , teraz ani to...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne to ide tak ako predtym.Neviem teda ci to zrychluju naraz alebo po usekoch.Som z okresu Cadca.
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 555.1 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 69.4 KB/sec (Kilobytov za sekundu).

Odpovedať Hodnotiť:
 

to pojde este dlhsie rovnako. je noc. to nie je ze od polnoci. ja mam nextru a ta ma zdvihla z 1024 na 15xx a tiez nie hned
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne to ide tak ako predtym.Neviem teda ci to zrychluju naraz alebo po usekoch.Som z okresu Cadca.
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 555.1 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 69.4 KB/sec (Kilobytov za sekundu).

Odpovedať Hodnotiť:
 

este vzdy mi to ide rovnako.......
Odpovedať Hodnotiť:
 

este vzdy mi to ide rovnako.......
Odpovedať Hodnotiť:
 

este vzdy mi to ide rovnako.......
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zrestartuj si pripojenie, mozno sa to zmeni :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rychlost sa mi zmenila a vzrastla o 100% (priblizne ;)), ale aj tak je to zufale. Snazia sa nam len zapchat huby, aby sme si mysleli, ze sa mam neako strasne dobre. Pritom tato rychlost nie je az taka "svetová". Ale lepsie zrychlenie ako spomalenie ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kua este frfli uzivaj si :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Stale rovnako..:(

Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne, to frci teraz celkom pekne.Taham a ide mi to 140kB/s a upload mam dakych 37kB/s takze spoko.Este som sice neskuksal cs ale vyzera to nadejne.MOj ISP je ST.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No mne to ide tak 21kb/s :) takze ide to este horsie ako pred zrychlenim :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Mojho pripojenia je 58.6 Kbps alebo tiež 7.3 KB/sec. nic moc teda a mal by som mat original 245 Kbps a 30 KB/sec
ale ja do ST nepatrim ja som cez Slovanet a wifi 4-ria tak skoda ze aj nam nezvysia rychlost :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Mojho pripojenia je 58.6 Kbps alebo tiež 7.3 KB/sec. nic moc teda a mal by som mat original 245 Kbps a 30 KB/sec
ale ja do ST nepatrim ja som cez Slovanet a wifi 4-ria tak skoda ze aj nam nezvysia rychlost :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Mojho pripojenia je 58.6 Kbps alebo tiež 7.3 KB/sec. nic moc teda a mal by som mat original 245 Kbps a 30 KB/sec
ale ja do ST nepatrim ja som cez Slovanet a wifi 4-ria tak skoda ze aj nam nezvysia rychlost :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Mojho pripojenia je 58.6 Kbps alebo tiež 7.3 KB/sec. nic moc teda a mal by som mat original 245 Kbps a 30 KB/sec
ale ja do ST nepatrim ja som cez Slovanet a wifi 4-ria tak skoda ze aj nam nezvysia rychlost :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Mojho pripojenia je 58.6 Kbps alebo tiež 7.3 KB/sec. nic moc teda a mal by som mat original 245 Kbps a 30 KB/sec
ale ja do ST nepatrim ja som cez Slovanet a wifi 4-ria tak skoda ze aj nam nezvysia rychlost :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

jak to ze slovanet rychlost nezvysoval? buzeranti !!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

jak to ze slovanet rychlost nezvysoval? buzeranti !!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

mozno ze slovanet nepatri do tejto skupiny mozno nepatrim ja do nej ked som na wifi antenu zo 4-rmi susedami pre nas to asi neplati skodaaaaaaaaaaaaaaa :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak a ST ma potesilo, lebo uz 2dni namiesto 1024 a po naslednom zvyseni 1536 mi ide v kuse 2Mbit:D a to aj ked mam zapnute icq a explorer:D
Odpovedať Hodnotiť:
 

nic sa mi nezvysilo...neviete cim to moze byt?
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak a ST ma potesilo, lebo uz 2dni namiesto 1024 a po naslednom zvyseni 1536 mi ide v kuse 2Mbit:D a to aj ked mam zapnute icq a explorer:D
Odpovedať Hodnotiť:
 

kde mam poziatat o dotovanie???

Odpovedať Hodnotiť:
 

Este niekomu sa nezvysila rychlost???Alebo len mne?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Este niekomu sa nezvysila rychlost???Alebo len mne?
Odpovedať Hodnotiť:
 

mal so 1M teraz mi to ukazuje 1.2M a to som skusal na dvoch DSL linkach. Pri minulom zvysovani mi tiez sudruhovia "zabudli" zvysit az ked som sa ozval zareagovali ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

mas od ST program FLAT? lebo vtedy sa mozes stazovat na lamparni, tam nemas garantovane nic!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mam ST DSL 1000
Odpovedať Hodnotiť:
 

stale si nepovedal, aky mas program... len linku... ale to je jedno... zaujima ma, ci mas DSL DATA XXXX alebo FLAT
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sa radujete ze mate o 512 rychlejsie, ale s chellom mame do konca roka z 512 az 2Mbps cize niet o com...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sa radujete ze mate o 512 rychlejsie, ale s chellom mame do konca roka z 512 az 2Mbps cize niet o com...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja mam teraz uz 1024 flat...som spokojny ale napriklad pri azureuse je mi to nanic lol...ale som spokojny aspon s pingom ked hram po nete

Odpovedať Hodnotiť:
 

Pri Azureuse nanic? Ja som cez Azureus tahal uz 3 torrenty, kazdy min 100 az do 130 kB/s. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sa radujete ze mate o 512 rychlejsie, ale s chellom mame do konca roka z 512 az 2Mbps cize niet o com...
Odpovedať Hodnotiť:
 

To aj vam este nezvysili rychlost? Lebo mne stale ide iba 1024 . Je mozne zeby mi to zabudli zvysit?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Akoze pred prvym marcom mi tak isto siel net ako aj teraz ziadna vyditelne zrychlenie aspon podla merani ktore som si spravil pred a po 1.marci :/// omfg:{

Odpovedať Hodnotiť:
 

čo to je 512? za tie peniaze nič len nás zdierajú! V ORANGE MAJ/ RYCHLOSŤ až 4000 tak čo ? ? ? štyritisícku:
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som mal 512 ST dsl 3.5 DATA a teraz mi zvysili na 1024/256 5gb DATA ale CSko mi ide horsie nez predtym :( jak je to mozne a nevie mi dakto poradit co mam s tym robit...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked mam neobmedzeni internet tak nielenze moozem bit stale na nete ale mozem stahovat neobmedzene data prosim dajte vediet na pajinko1@azet.sk
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár