| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Trololololo
Od: Jerriinator
|
Pridané:
13.6.2013 11:56
Ešte metro nech si da Apple do ich OS a bude sranda :D :D :D dlazdice ...dlazdice Everywhere :D :D
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 12:12
Apple ma mission control :) Nieco ako metro rozhranie na OSX je len zla sranda. Apple narozdiel od Microshitu ma ludi, ktori dokazu mysliet a hlavne to tam neriadia zeny... Windows chce byt krasny, byt plny farieb... no OSX chce byt inovativny a chce zjednodusit pracu, prinasa revolucne prvky neustale. Kto na macu pracuje vie o com hovorim... jednoducho OSX je stale krok vpred pred Windows a tento system je daleko prijemnejsi na ovladanie ako Windows. Sranda je takisto, ze Apple ma ja jednoduchy graficky design, efekty ktore ho robia este krajsim. OSX ma dalsiu nespornu vyhodu, ze dokaze stabilne spustat Windows a tak dokaze uzivatel naraz v jednom case pracovat pod dvoma operacnymi systemami. Apple OSX vsak na PC je problem sam o sebe. OSX ma velmi super spracovanie Multidesktopy, Windows ma hovby. Apple Magic mouse je revolucia sama o sebe. Windows s takouto mysou nevie ani pracovat.
|
| |
Re: Trololololo
Od: LojzoHurvinek
|
Pridané:
13.6.2013 12:38
Mam taky dojem ze po neuspechu W8 ,bude dalsou verziou Windowsu okopirovany OSX.
|
| |
Re: Trololololo
Od: 456464
|
Pridané:
13.6.2013 12:41
ja si pustam androida na pc pretoze nemam smartphone. a k tej myske, mas pravdu je to revolucna vec preto ju nikto nenapodobnuje a drzia sa radsej kvality.
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 12:48
Mal si ju v ruke vobec? Asi nie, inak by si tu poslednu vetu asi zvazil.
|
| |
Re: Trololololo
Od: urcitejunemal
|
Pridané:
13.6.2013 12:50
Urcite nemal tu mys v ruke iba o nej cital alebo ju videl na obrazku.
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 12:56
Stavime sa? :) A predstav si ze pisem dokonca z macu :)
|
| |
Re: Trololololo
Od: Lenovo@
|
Pridané:
13.6.2013 13:26
Pracoval som isty cas na tej myske, vratil som sa k normalnej.
|
| |
Re: Trololololo
Od: macdonalf
|
Pridané:
13.6.2013 16:33
Ako sa da na magic mouse (ci ako sa to vola) zfunkcnit klik strednym tlacidlom na windowse. Fakt super mys, ale neslo klikat strednym...
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 16:54
Na apple je aplikacia MagicPrefs. Na windows to zatial neide, len pod virtualne spustenym windowsom. Tato mys nie je navrhnuta pre windows, chybaju riadne ovladace.
|
| |
Re: Trololololo
Od: nonke
|
Pridané:
13.6.2013 22:59
ked instalujem win a os x to je najvacsi rozdiel, ovladace.... os x nainstalujem za 20min windows asi za 30min a potom este tie sk...ne ovladace plus hodina
|
| |
Re: Trololololo
Od: Lenovo@
|
Pridané:
14.6.2013 22:55
1. OS X ma ovladace na svoje hardvery, co pouziva, plus mozno nejake zakladne, univerzalne.
2. Win je robene pre strasne vela roznorodeho hardware
3. Ty si asi naposledy instaloval Win XP, lebo vyssie verzie si vyhladaju drivery na nete a nainstaluju ti ich.
Porovnavas hrusky s jablkami :) Tvoj komentar by mal zmysel, keby Microsoft predaval Windows ako napr. predava X-Box => Bizis model od Apple.
|
| |
Re: Trololololo
Od: petrV
|
Pridané:
15.6.2013 8:10
co znamena, ze ma win podporovat vela HW, ja poznam ludom pristupne AMD - CPU a graficka karta, intel - CPU a graficka karta, nvidia - graficka karta, sietove cipy broadcom, nejaky soundblaster alebo realtek...
nezda sa mi to ako vela pre podporu a ked uvazis, ze ku kazdemu extra hw dostanes drivery, tak sa ponuka otazka, co tie win vlastne podporuju? podla mna nic, len pouzivaju formulku mnohohardverovej podpory na ospravedlnenie...
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
16.6.2013 16:33
Nainstaluj na PC s ATi HD4770 Win7/Win8 a pozri si poskytovatela ovladaca :) Necakaj ze ti s nim pobezi CCC, ale akceleracia plne funguje.
Na prehistorickom PC s s754 CPU + nForce4-4x bolo pod Win8 potrebne doinstalovat jedine ovladac na graficku kartu Radeon X550 @ Radeon 9600 pre PCI-e (a to je dnes takmer muzealny kus HW).
|
| |
Re: Trololololo
Od: kvetinac
|
Pridané:
16.6.2013 20:27
ved prave Win stale obhajujete tym, ze musi zvladnut rozlicny HW, ale ku vsetkemu dostanes extra drivery na cd, takze ms by sa mohli venovat niecomu, co uzivatelom ulahci svet s ich produktom, zatial tento smer neukazali...
|
| |
Re: Trololololo
Od: 456456456
|
Pridané:
13.6.2013 14:31
hral si ty WoWko vobec?
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 14:33
Nie, na hranie mam manzelku :)
|
| |
Re: Trololololo
Od: 456464
|
Pridané:
13.6.2013 16:03
tak sa jej spytaj ze ako sa jej hra WoWko s tou tvojou uzasnou myskou
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.6.2013 16:53
mal. stoji mi na policke a pada na nu prach. je pekna na pohlad a je draha, to je tak vsetko.
|
| |
Re: Trololololo
Od: siirii
|
Pridané:
13.6.2013 12:56
Nikdy sa neviem rozhodnúť, či sú horšie iOvce, zelení magori (aka Android loverz), alebo ortodoxní Windowsáci (Radek Hulán). Asi je to all the same shit.
Ja mám Windows 8 v práci, OS X doma, s oboma systémami som strávil dlhé roky (Windows a OS X) a mne osobne sa v súčasnosti lepšie pracuje na Windows. Mission control a viac plôch je fajn, ale to si viem dať aj do Windowsu, rovnako ako si do OS X môžem doplniť Windowsácke maximalizovanie okna keď ho potiahnem do rohu (čo je super vec).
Čo ale na OS X nezmením je totálne neschopný Finder (ani TotalFinder to nevyrieši), neprívetivý sieťový sharing (po 1000x si odo mňa vypýta heslo, keď sa stále prihlasujem ako Guest), debilný kôš, kopírovanie súborov, ...
Aj Windows má svoje muchy, ale momentálne ich má menej. Plus je vizuálne krajší (to je samozrejme subjektívna vec).
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 13:07
Nic nie je dokonale, ani my ani to co produkujeme. Takisto pracujem roky na viacerych OS. Ako grafik vsak povazujem riesenia na OSX privetivejsie ako Windows riesenia. Z pohladu prace je mac lepsi, kde u mna rozhoduje pocet kliknuti a klavesove skratky. K Windows7 nemam vyhrady, 8 mi vsak vadi ci graficky alebo mnozstvom ukonov potrebnych na vykonanie tej istej veci. V novom OSX dostal finder kopec novych funkcii. Vyhladavanie vo finderi sa mi ale paci. Mac s macom zosietujes bleskovo a davam ti za pravdu ze mac s windowsom je uz ale ina kava. Apple z tohoto pohladu kritizujem aj ja. Kym napriklad Microsoft na Maca vydava Office a Remote desktop Apple pre Microsoft nespravi skoro nic v tomto smere. Tu je vyrazne citit, ze Jobs s Gatesom nechcel mat nic spolocne a dodnes sa vyhybaju spolupraci.
|
| |
Re: Trololololo
Od: siirii
|
Pridané:
13.6.2013 13:12
S týmto už súhlasím takmer do bodky. Ako si načrtol to vyhľadávanie, na Macu bezchybné, vo Windowse je od Visty absolútne tragické, za to by som niekoho v Microsofte umlátil klávesnicou.
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 13:14
Tak sa stan, amen :)
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: makatch
|
Pridané:
13.6.2013 16:54
Jobs s Gatesom už ťažko budú spolupracovať.
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 16:58
Preto som pouzil minuly cas.
|
| |
Re: Trololololo
Od: macdonald
|
Pridané:
14.6.2013 2:39
Tie nelogicke skratky vam nevadia na macu? Napriklad vo finderi enter premenuje subor a ctrl sipka hore ho otvori. Sak to ma tak nehorazne nasralo, ked som asi 30x klikol do enteru a sttale mi to chcelo premenovavat, tak som radsej chytil mys. Dalsia vec - ctrl w je fajn ze zatvori tab, aale len kusok vedla na q a drrrb cely program zatvoreny. Akoze masox je dost dobry system, prehladne vsetko, ale praca z klavesnicou stoji za prd makovy...
|
| |
Re: Trololololo
Od: kokolik
|
Pridané:
14.6.2013 13:38
vec zvyku...
|
| |
Re: Trololololo
Od: macdonald
|
Pridané:
14.6.2013 14:10
ved jasne zvyknes si na vsetko, ale stale to neznamena, ze je to dobre
|
| |
Re: Trololololo
Od: siirii
|
Pridané:
13.6.2013 13:03
Ešte sa vyjadrím k tým ostatným hlúpostiam:
"OSX ma dalsiu nespornu vyhodu, ze dokaze stabilne spustat Windows a tak dokaze uzivatel naraz v jednom case pracovat pod dvoma operacnymi systemami." - To je zásluhou virtualizačného softvéru, OS X s tým priamo nič nemá. A ak si mal na mysli BootCamp, tak s tým už OS X nemá vôbec nič.
"Apple Magic mouse je revolucia sama o sebe. Windows s takouto mysou nevie ani pracovat." - Áno mám tú revolúciu doma v šuflíku, menej ergonomickú a pohodlnú myš som ešte nevidel. Funguje pod Windows 7, pokiaľ je na Macu s OS X Lion cez BootCamp, samostatne funguje len na starších verziách Windows, pretože sa Apple neráčil vydať ovládače (sú len v BootCamp toolkite).
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 13:12
Bootcamp som nemyslel, ten neumoznuje naraz mat oba systemy po ruke. Virtualizacne riesenie VMWare Fusion alebo Parallels. Dodnes vsak neexistuje stabilna a jednoducho instalovatelna verzia OSX na virtualizaciu pod windows. Je to skoda, tu asi Apple nema zaujem podporit celu vec....i mozno kvoli problemom so simulaciou EFI...panboh vie.
|
| |
Re: Trololololo
Od: siirii
|
Pridané:
13.6.2013 13:15
Cez VMWare sa dá OS X rozbehať pomerne jednoducho: http://dopice.sk/6hv
Ale áno, treba tam riešiť hackintosh image, unlockovať VMWare, lenže opäť, to je problém Apple, nie Windows a PC platformy. Len preto som to riešil.
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 13:21
Hackintosh je dost obmedzene riesenie. Problemom su ovladace. Totiz Apple ma v ovladacoch jasno, OSX ma ovladace ktore su potrebne na beh na ich vlastnom HW. Kym windows riesi tisice roznych HW od tretich stran. Skratka kym na jednom PC hackintosh bezi bez problemov, na druhom uz nemusi...lebo mas iny chipset, pripadne sietovu... Skratka OSX ma problemy fungovat na PC z dovodu obmedzeni ovladacmi. Modifikacia OSX pod windows vsak nie je lahka vec.
|
| |
Re: Trololololo
Od: repelent
|
Pridané:
13.6.2013 13:29
omg, ty si ale falat kokota.
neviem ci sa smiat, alebo z teba grcat.
tolko chujovin pokope, to sa len tak nevidi.
|
| |
Re: Trololololo
Od: robertk
|
Pridané:
13.6.2013 13:34
to mi je teda divne preco furt robim vo windovse .....preco okrem fotoshopa nic nefunguje na maku (hovorim o specializovanych softoch na 3d grafiku) preco nema mac tri tlacitka ? preco sa mi stale nepozdavaju tie gesta ? a preco tam stale nfunguje priamy multirasking a najviac by ma zaujimalo preco ujo kolega progamator stale vychvaluje osx ale progamuje pod windows ?
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 14:24
Okrem Photoshopa? Snad Adobe baliku :) No co sa o specializovanych softoch tyka, nemas pravdu. Jednym z najvacsich zakaznikov Apple su filmove studia. napriklad Pixar, Disney atd. Dokonca aj Avarara robili na Apple!
Bezny uzivatel ma magic mys ale pre profesionalov existuje na trhu aj kopec dalsich rieseni kde nielen 3 tlacitka su. Vzdy je to o tom, co clovek k praci potrebuje. Kolega programator neprogramuje na osx pretoze za vacsinou rieseni na programovanie stoji microsoft. Vo vseobecnosti je na svete viacej programatorov na windows aplikacie ako na apple aplikacie. Java vsak zacina vyrovnavat balanc. Ja to vidim tak, ze nas pohlad na Apple v europe je uplne iny ako pohlad Americana na Apple. Musime teda chapat, ze mi tu vlastne hovorime o produktoch firmy, ktora pre vacsinu ludi pred vydanim iPhone nic neznamenala. Apple ma obrovsky potencial a zalezi na nich ako s nim narobia. Cim vsak bude viacej crossplatformovych rieseni, tym vacsi bude konkurencny boj.
|
| |
Re: Trololololo
Od: hej hou
|
Pridané:
13.6.2013 15:02
co konkretne z avatara robili na apple?
lebo storage bol pod win a rendering bol pod linuxom.
klames, az smrdis.
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: kokotia_halava
|
Pridané:
13.6.2013 15:24
vsetko ostatne ty chobot
|
| |
Re: Trololololo
Od: hej hou
|
Pridané:
13.6.2013 15:59
akoze ifony a tak? komunikacia je tiez dolezita.
dobre teda.
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 16:42
V dokumente z natacania avatara grafici strihali a upravovali zabery na apple. Neviem ci to bol Final Cut alebo Adobe Premiere ci nieco ine...to uz si nepamatam. MacPro sa da ale rychlo rozoznat takisto aj Apple Cinema displeje....
|
| |
Re: Trololololo
Od: ja.
|
Pridané:
13.6.2013 16:19
Oprava: iba Pixar funguje na Apple (Preco? Na to sa treba spytat, ktora osoba bola akcionarom Pixaru a Apple?). FYI, Disney funguje na Linuxe (RHEL a HP).
|
| |
Re: Trololololo
Od: RogerJack
|
Pridané:
14.6.2013 9:52
Na Macoch / Linuxoch funguje aj cely Facebook a Google. Maju vyslovne zakazane Windows kvoli security issues - jedine QA oddelenie moze mat Win. A myslim to for real. Drviva vacsina progov tam kodi na Macoch a vyhovuje im to.
|
| |
Re: Trololololo
Od: 3znaky
|
Pridané:
13.6.2013 14:29
Napriklad ja osobne proti windovsu nic nemam (az na Metro rozhranie, to mi fakt vytaca adrenalin). Ale pouzivam na programovanie radsej Mac. Lepsi FS na pracu s velkym poctom suborov, rozumna konzola, odozva systemu, ucelenost klavesouvych skratiek a mnoho detailov. A najdu sa aj muchy, to je jasne, ale je ich menej a su vykompenzovane vyhodami.
A nie som vynimka, ale prave naopak, kazdy lepsi vyvojar s adekvatnym platom (nad 4 tis eur mesacne) pouziva mac. Nemyslim ze je to len vec penazi, myslim ze je to objektivne lepsi system a lepsie zelezo. Akonahle clovek nerozhoduje podla ceny (lebo ho par tisic eur nepali) a vybera podla toho co mu viac vyhovuje, vybere mac.
|
| |
Re: Trololololo
Od: siirii
|
Pridané:
13.6.2013 14:57
Čo je to priamy multirasking? To je nejaká nová fičura Windowsu? Alebo hovoríš o multitaskingu, ktorý OS X samozrejme podporuje odjakživa?
|
| |
Re: Trololololo
Od: Reg.: x x l l
|
Pridané:
13.6.2013 20:38
Mozno myslel metro. Ze ma tu aplikaciu priamo pred ocami a dokonca priam na cely screen. Ale chyta ma depka ked vidim, aki osprosteni programatori dnes pisu do diskusii...
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.6.2013 16:51
celkom pekne tu Apple ospevujes, ale tymyo:
"Apple OSX vsak na PC je problem sam o sebe."
si to uplne zabil a zmenil cely svoj prispevok na komu zvastov.
nehovorim ze to nie je pravda, ale zamysli sa nad tym PRECO to tak je?
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.6.2013 16:52
a tiez aj toto:
"Apple Magic mouse je revolucia sama o sebe. Windows s takouto mysou nevie ani pracovat."
rovnaka pricina - nehladaju ju na strane MS!
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 16:56
gesta na windows nevyuzijes ani keby si od appla mal ovladace... je to site na osx na mieru...
|
| |
Re: Trololololo
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
13.6.2013 17:03
k prvej casti: ale hovno!
k tej druhej: tak potom nepicuj na MS a celkovo PC platformu, ze to tam neide!
ako som spominal, tymito dvoma bullshitmi si poslal cely svoj povodny prispevok doprdele!
|
| |
......
Od: samozejme
|
Pridané:
13.6.2013 12:04
myslim si ze spravili dobry krok, vela ludi pouziva MAC a k tomu nejaky NAS alebo Okna a podpora SMB2 je vtedy na mieste.
|
| |
Re: ......
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 12:18
To hej. No napriek tomu od verzie Lionu je kopec problemov pripojit starsie NAS. Je to prave zmenou na novsi AFP protokol a upravou SMB overovania prav. Kopec firiem vyrabajucich NAS muselo preto vydat nove firmwary. Zas na druhej strane je dobre, ze Apple udava smer a trva na tom aby jeho produkuty ako MAC PRO nemuseli vyuzivat zastarale a pomale riesenia. Udavaju smer: ak chceme stale zvysit latku o dasli stupen, musite sa prisposobit!
|
| |
Re: 180 stupnov
Od reg.: kokotia_halava
|
Pridané:
13.6.2013 13:39
mam tajne informatcie zo zakulisia ze jozko ide kupovat android tablet treba to vysetrit
|
| |
Re: 180 stupnov
Od: knedla
|
Pridané:
13.6.2013 16:08
chalan tak ty si to zhrnul cele ! mas u mna 100 bodov za to ako si mi rozveselil den. btw. od koho to mas ? od janky hospodarovej ?
|
| |
Konecne!
Od: Dredo
|
Pridané:
13.6.2013 13:55
Konecne!
|
| |
novy msos7
Od: hihi1999
|
Pridané:
13.6.2013 16:34
pozeram sa ze mania plochych ikoniek a ovladacich prvkov zachvatila aj apple. vsetko je tam ploche ako prsia osemrocnej gymnastky
|
| |
Re: novy msos7
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
13.6.2013 16:57
Ani 25 rocna ich nema vacsie :D
|
| |
Apple Filling Protocol
Od: pepri
|
Pridané:
13.6.2013 20:46
Ten Apple Filling Protocol - to má byť nejaký protokol plniaci jablká? Správne sa to píše s jedným L. :)
|
| |
Apple ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
14.6.2013 9:12
najprv prešli na Intel platformu, teraz idú na Microsoft protokoly ... už len čakám, kedy Mac OS prejde na NT jadro a bude dielo hotové ;) ...
|
| |
Re: Apple ...
Od: Jamicon
|
Pridané:
15.6.2013 12:13
Prejsť z poctivého FreeBSD jadra na blue screen Mrkvoshit kernel, tak to by bola naozaj výhra!
|