| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Ora et la bora
Od: Sv. František Saleský
|
Pridané:
14.6.2013 10:04
Ľudia strácajú Boha a nachádzajú diabla!
|
| |
Re: Ora et la bora
Od: ajajaj
|
Pridané:
14.6.2013 10:05
A ty si rano stratil tabletky...
|
| |
ešte toho veľa zažiješ
Od: život ťa naučí
|
Pridané:
14.6.2013 10:59
Trošku prehnaná reakcia.
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od: someone
|
Pridané:
14.6.2013 12:22
Absolutne adekvatna, resp. primerana tomu chorobomyselnemu vyronu akym je prvy komentar.
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od: Meno musí mať dĺžku aspoň 3
|
Pridané:
14.6.2013 13:09
Ak je na jednej strane dobro a na druhej strane zlo potom je jasné, že keď prehráva dobro vyhráva zlo. Diabol je symbol zla, Boch je všeobecné považovaný za symbol dobra.
Stále neviem čo to má spoločné s predstavením podoby nového urýchľovača.
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od: asdqwe
|
Pridané:
14.6.2013 13:13
Boch :D skoro som sa zadusil
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od: Meno musí mať dĺžku aspoň 3
|
Pridané:
14.6.2013 13:20
Meno musí mať dĺžku aspoň 4 znaky.
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.6.2013 13:54
5 musi mat... preto som roob_ Navrhoval by som teda Bosch.
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od: FATAL ERROR
|
Pridané:
14.6.2013 13:14
Asi len to, že ako náhle spomenie niekto boha, všetkým binárnym sa zježia nuly a jednotky.
V nasledujúcich 10-20 rokoch binárny pochopia že človek je na 99,9% analógoví a nie digitálny.
FATAL ERROR
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od: Hokejka
|
Pridané:
14.6.2013 15:42
Ak sa nemýlim, tak podla kvantovej teórie je vesmír diskrétny, alias nič v ňom nie je spojité. Takže možno nakoniec je všetko okolo nás "digitálne".
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
14.6.2013 16:15
diskretne mozno, ale nie bud 1 alebo 0. nie ciste dobro a ciste zlo. to tym chcel povedat [sme vlastne viac stavovi]
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
15.6.2013 18:37
Presne naopak kámo. Podľa kvantovej je všetko spojité a navzájom sa ovplyvňuje
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od: mdl...
|
Pridané:
15.6.2013 23:16
naco teorie :) staci zdravy rozum.
priestor nemoze byt spojity a tym padom ani cas.
skus pohnut rukou v spojitom priestore.. good luck
|
| |
Re: Ora et la bora
Od: Kubi
|
Pridané:
14.6.2013 10:16
Preco diabla, pokial viem sucasny svet stvoril boh. Teda mozme boha povazovat za najvacsieho fyzika na svete a postupne sa mozno priblizujeme k jeho urovni vedomosti :)
|
| |
Re: Ora et la bora
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 10:28
za toto pocitis Diov hnev
|
| |
ešte toho veľa zažiješ
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 11:02
Literárne dobré,
ale z filozofického hľadiska je diov hnev primitívna fikcia.
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 11:09
ved aj samotny krestansky boh je primitivna fikcia tak mozno daju fikcny fight
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 11:19
kresťanstvo je 2000 ročná filozofia a kultúra
overená vekmi a ostrieľaný životný štýl.
ČO MÁŠ TY?
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 11:21
idem sa hrať Diablo.
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
14.6.2013 22:44
Pusti si ku tomu ešte toto
youtube.com/watch?v=hvvjiE4AdUI
|
| |
Re: ešte toho veľa zažiješ
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 11:42
zdravy rozum mam, skus si zohnat.
je pravda ze toho smiesneho bradateho pana nemozem vyvratit ale neexistuje arogantnejsi tvor nez napriklad krestan ktory je presvedceny ze len jeho boh je ten pravy.
na krestanstve a spol. je overene akurat to ze vyzabijalo nespocet ludi. som zvedavy ci si aspon tie zvratenosti v starom aj novom zakone vobec cital
|
| |
Fakty sú zjavné.
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 12:36
Európa stojí na kresťansko židovských základoch.
India stojí na hinduisme.
Čína stojí na konfucionizme.
Afrika stojí na animizme.
Islam ovplyvnil arabský svet.
USA ovplyvnili protestanti a prostitútky(v tej kultúra to poznať).
Pridaj k tomu VOJNU o MOC, ÚZEMIE, chamtivosť a ľudskú hlúposť a máš dnešný svet.
Zdravý rozum máš zatiaľ.
Keď budeš starý budeš kadiť do plienok.
Tvoj názor ti vyvracať nebudem.
25rokov nieje nič.
môžeš si vybrať
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 12:49
ano zdravy rozum mam zatial, cize nepotrebujem si ho zahmlievat chorobnymi predstavami. ked sa dozijem a budem stary a sprosty tak mozno zacnem verit v astara serana ale kym mam mozog pokope nebudem sa modlit k vyplodom chorych hlav.
a to na com ktora kultura stoji myslim len dokazuje ze ked si niekto mysli ze prave jeho viera ci zasady su jedine spravne tak je neskutocne arogantne hovado. ako moze niekto verit v krestanskeho boha a zaroven zatracovat existenciu flying spaghetti monstera ci jednorozcov nepochopim. ja osobne nemam problem verit vo vsetkych bohov ktorych stretnem :-)
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 12:52
nie nezačneš sam od seba, tak to nefunguje.
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 13:27
sám od seba môžeš pochopiť filozofiu, alebo naučiť sa cudzí jazyk.
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 14:01
nuz tak ked to nezacne u mna budem musiet trpezlivo cakat kym ma farar neznasilni nech pocitim boziu lasku. ale nie, teraz vazne, kde to ma zacat? rozpraval som sa so skutocne fajn duchovnymi co narozdiel od 99% krestanov aj mali svate pismo otvorene a boli schopni rozumnej diskusie a vecny argument ich neurazil ako to uz s tymi 99% bezne byva, vela som ja pochopil, vela oni uznali ze nepoznaju odpoved a ze skutocne su tam protirecenia.
ale v konecnom dosledku to malo na mna taky vplyv ako by mi vysvetlovali dej Pana Prstenov... proste rozpravka, narozdiel od pana prstenov aj nesikovne napisana. a aby som bol fer musel by som to podstupit so vsetkymi vacsimi nabozenstvami, ibaze aj tam "vedia" ze to prave oni maju pravdu :-)
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: Pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 14:36
Problém je že hľadáš dokonalú filozofiu.
Dokonalá filozofia nieje.
Je len moja filozofia a tvoja (objektívne sú to len keci).
Viera môže byť dokonalá.
Naozaj neviem vysvetliť slepému modrú farbu.
Existujú ale návody (overené aj neoverené, nové aj staré).
Stačí podľa nich žiť + pár osobných zázrakov (darov).
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 15:41
z toho co som vide a zazil si ja myslim ze viera moze byt rozumna s pochybnostami alebo slepa a ignorantska ale nikdy nie dokonala. svate pismo je az moc plne protikladov, nezmyslov a vyslovenych nechutnosti za ktore by sa nehanbil ani ceckovy horor.
jedina viera ku ktorej mam skutocny respekt je bez konkretnej prislusnosti. verit v nieco viac je fajn ale priamo si to spajat s konkretnym nabozenstvom a verit ze akurat to je pravda, ze taketo uctievanie a taketo pravidla su tie spravne je proste na smiech
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 17:55
ľutujem tvoje deti
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: prapradedko
|
Pridané:
14.6.2013 18:23
a ja lutujem deti takychto zaslepencov ako si ty...
|
| |
.............
Od: pradedko@centrum.cz
|
Pridané:
14.6.2013 18:44
pre mňa je viera identity.
Ak dokážeš svojim deťom tlmočiť svoje názory a oni ich prímu
NÁZORY "bez konkretnej prislusnosti"
asi to nebude kontinuálny vývoj.
Jednotlivcov bez príslušnosti sú miliardy.
A nie som si istý či jednotlivec v dnešnej dobe niečo dokáže sám (ak aj áno nič sa z toho nezachová).
|
| |
Re: .............
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 19:07
co pleties kontinualny vyvoj. detom sa ma dat vseobecny rozhlad, ano budu vidiet ze som agnostik, ale to neznamena ze by som im branil v objavovani nabozenstiev, ako som povedal mozno si k tomu najdu cestu.
nebudem im KLAMAT ze ich spehuje bradaty dedo. ked sa spytaju na bibliu rad im predlozim vsetky tie ohavnosti co sa tam pisu, nie len ten family friendly vyber co koluje po kostoloch.
a ten retard co tu vyblakuje o reklamach a amerike by mohol pochopit ze clovek ktory spochybnuje zjavne nezmysly nenaleti na reklamy
|
| |
máme islám v obývačke
Od: MÁŠ PROBLÉM?
|
Pridané:
14.6.2013 20:09
Mám rád agnostikov, liberálov, homosexuálov všetko sú to milý ľudia lebo nič odo mňa nechcú a nič mi nevnucujú.
Len si myslím, že tadeto cesta nevedie.
V Stredomorí boli kvitnúce moderné kultúry, potom prišiel islam a už by som tam bývať nechcel.
|
| |
Re: .............
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 20:30
reklama funguje preto sa na to míňajú peniaze.
AK SA DOBROVOLNÉ NAPROGRAMUJE A VIEM AKO SA TO ROBÍ ŤAŽKO MA NIEKTO PREPROGRAMUJE. Problém je nájsť dobrí zdrojoví kód.
|
| |
Re: .............
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 20:34
samozrejme ze reklama funguje, len z tych volov co jej uveria asi bude problem najst niekoho kto nie je veriaci. Tym predsa staci pomasirovat mozog a hned veria.
tipnem 75% mojich znamych zdiela moje nazory a kazdy sa riadi overitelnymi faktami a nie sladkymi slovami a velkymi kozami na billboardoch
|
| |
Re: .............
Od: ...............
|
Pridané:
14.6.2013 20:35
zadubenca nepresvedčí ani keby si mal pravdu a to nemáš.
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 18:41
moje deti skor budu lutovat tvoje deti a pri zmienke Boha sa veselo zasmeju na kazdom ujkovi ktory veri v rozpravky. alebo najdu vieru, kludne aj islam, ktovie. ked si k tomu sami najdu cestu da sa to respektovat. ale ano budem sa snazit naviest ich smerom zdravej mentality
tipujem ze ty zacnes (ak si uz nezacal) s totalnym vymyvanim mozgu od kolisky a vykladanim "jedinej spravnej pravdy" kazdu noc pred spankom a jezisom zavesenym aj nad psou budou. pekelne strasne detstvo, lutujem kazde dieta co tak musi zit
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: bla bla bla
|
Pridané:
14.6.2013 18:47
Prajem ti veľa šťastia.
Moja metóda je odskúšaná (iste mala aj obete),
ty azda trafíš lepšiu (lepšiu ako iné vyhynuté kmene).
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: bla bla bla
|
Pridané:
14.6.2013 18:52
určite ich nenechám blúdiť,
tak ako blúdiš ty.
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 19:11
bludit? citas si to po sebe?
mas nespocet moznosti, ty si decko postavis jednym smerom o ktorom si naivne myslis ze je jediny spravny a vnutis im aby tade isli?
ja ich nenecham bludit, necham ich preskumat kazdy kut a prediskutujem s nimi kazdy z tych kutov. kazdy si najde svoj smer, vymyvaci mozgov ako ty sa snazia vnutit svoje bludy a len svoj smer
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: bla bla bla
|
Pridané:
14.6.2013 19:18
Tvoj prípad? (ty a tvoji rodičia)
dosť veľká pravdepodobnosť,
že budeš mať rovnaký vzťah
so svojimi svištami
ako ty a tvoji rodičia.
Držím ti palce.
alebo to dopadne to tak ako náš
rozhovor o ničom.
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 19:34
ano je to moj pripad a som velmi vdacny za taku vychovu. Rodicia boli veriaci, brali ma do kostola a pod. Ked som si zacal vytvarat nazor o svete vsimol som si ze boh nema nic s rozumnym vnimanim sveta a je len jednym z desiatok rovnako nezmyselnych bozstiev. Tak som sa rozhodol verit len vo fakty a je to super
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: bla bla bla
|
Pridané:
14.6.2013 19:46
Ak si šťastný mne to nevadí.
Akceptujem neveriacich ľudí.
Nie všetko je zlé na kresťanstve.
Keď si stratil vieru nemusíš
zahadzovať aj kultúru a zvyky svojich rodičov.
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: Prababka
|
Pridané:
14.6.2013 20:04
Samozrejme ze nie je vsetko zle. Ale nic dobre nema pociatok v krestanstve. Pred krestanstvom snad neexistovali dobri ludia?
Ano v biblii je vela dobreho ale nie je to NIC nove pre cloveka ktory vie ze je spravne byt dobrym. Nepotrebujes boha aby si robil dobro.
Vieru som nestratil, stratil som sebaklam. Jedine co sa pamatam ze som veril bol Jezisko, ale aj to bolo zalozene na urcitej davke rozumu. Proste som si v ranom veku nedokazal predstavit ako by rodicia behom tak absurdne kratkeho casu dokazali pod stromcek naukladat tie darceky, bol som teda docasne nuteny docasne akceptovat Jezisa ako pravdu :-)
Kulturu a zvyky s tym nalozim ako chcem, niektore su pekne same o sebe. Ine su len voloviny
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 20:12
tak buď dobrí to je určite dobré.
Ja by som chcel byť tiež dobrý tak to skúšam a skúšam a skúšam
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 20:21
Ježiš zrušil všetky božstvá.
Lebo presadil učenie, že sme všetci božie deti.
To znamená každý človek je slobodný.
(lebo medzi otcom a synom nieje žiadna ďalšia funkcia)
Nikto sa nemôže vyhlásiť za boha RA (ako v Egypte) a rozhodovať o živote iných.
To je neskutočný obrad v zmýšľaní pre ľudí ktorí boli stovky rokov niekoho podaný a báli sa neznámych božstiev.
A kto sa bojí nejde do lesa.
Klin sa klinom vybíja.
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 20:31
nikto nie je slobodny ked je stale sledovany bradatym uchylakom ktory si robi ciarky podla tvojich skutkov.
jezis mohol presadit co chcel, vselikde sa presadilo hocico. ja ked bande deciek natlacim do hlav kaleraby tiez sa to stane ich pravdou ale furt to budu nezmysly
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: koniec koncov
|
Pridané:
14.6.2013 20:56
tvoja predstava o náboženstve žiaľ uviazla na úrovni 5-ročného dieťatá, neobjavil si krásu filozofie, prosím postúp na ďalší level.
|
| |
svet existoval už pred tvojim narodením a je z čoho sa poučiť
Od: ...............
|
Pridané:
14.6.2013 21:01
alebo račej nie
môžno by si si pritom ublížil.
|
| |
Re: svet existoval už pred tvojim narodením a je z čoho sa poučiť
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 21:11
ty si dobry humorista, ked je rec o existencii boha co s tym ma filozofia? ja nepopieram ze krestanska filozofia je proste dobra a sama o sebe aj osozna. ale nijak nedokazuje existenciu boha.
|
| |
vierovyznanie konzument
Od: bla bla bla
|
Pridané:
14.6.2013 18:55
Inač to presne chce moderná AMERIKA.
Ľudí bez pevných názorov,
čo uveria každej reklama
|
| |
Re: vierovyznanie konzument
Od: kuboooo
|
Pridané:
16.6.2013 2:36
Tato diskusia asi bude rekordna. :D
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.6.2013 12:53
ani jaa vasu p*cu nevidel, a veriiim, ze ji mate.
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: cz---cz
|
Pridané:
14.6.2013 12:57
silně pochibuji o tom
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: wefwerfergfvdevf
|
Pridané:
14.6.2013 13:38
ak je trans tak tam moze mat aj hompalajuceho sa bimbasa...
|
| |
Re: Fakty sú zjavné.
Od: dhhxhhxhx
|
Pridané:
14.6.2013 14:44
zjavne si nebol v thajsku skus vyhlada miss ladyboy thailand nebudes verit vlastnym ociam
|
| |
čajiček
Od: Pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 12:49
Ten arogantný kresťan ubránil Európu pred islamom.
Z pohľadu ateistu by som mol šťastný, že v Europe nije dominujúci islam.
Arogantný protestanti(upaľovali bosorky ako divý) ovládli Ameriku a svet je tam kde je.
Tí arogantný židia prežili holokaust, a ovládajú bankovníctvo.
Dúfam že si členom arogantných vedcov, ktorý postavia vesmírnu a posunú ľudstvo do vesmíru.
Sám si iba táraj a bude s teba kôpka hnoja.
Filozofia hýbe ľuďmi a ty tvoria svet.
|
| |
Re: čajiček
Od: Proletariát
|
Pridané:
14.6.2013 13:23
ešte tu nikto nespomenul Proletariát
Ako povedal LENIN: Súdruhovia je treba mať vzor, musíme obesiť aspoň 100 známych kulakov, urobiť to tak aby to všetci videli a triasli sa hrôzou.
|
| |
Re: čajiček
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 13:53
z toho co som popisal si mohol aspon pochopit ze som agnostik. ateisti VEDIA ze boh neexistuje rovnako ako krestan VIE ze existuje, obaja su blbci. ale zas ateisti aspon nerozputavali nabozenske vojny ze :-)
a co myslis ze keby europe nevladlo chore krestanstvo tak by nikto nemal zaujem zastavit islam? keby nebolo viery nebol by islam pred ktorym by sa bolo treba branit. naco sem vobec pleties tieto zvasty? preco meles o holokauste ktory by NENASTAL nebyt viery, ved aj hitler bol veriaci. Preco pises veci len z jedneho pohladu
|
| |
Agnostik=čajíček
Od: Pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 14:08
LENIN bol ateista a zabíjal ludi, lebo neboli ateisti.
STALIN -//-
HILTER nebol "žid" a zabíjal židov lebo boli Židia.
V 11.storočí bola jediná sila ktorá dokázala odolať islamu kresťanská Európa.
Všetkých ostatných na okolí islam pohltil aj ich kultúry a technické vymoženosti (vrátane vyspelejších oblastí ako európska v 11.st).
India z časti (okrem pakistanu) odolala lebo tam bol hinduizmus.
|
| |
Re: Agnostik=čajíček
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 14:30
hitler lenin mas pravdu to sa neda popriet, ale pisal som o rozputavani vojny. kazdopadne uznavam ze vrazdili ludi pre vieru. militantny ateizmus je tiez zhuba ale som presvedceny ze neporovnatelne viac skody sposobilo vrazdenie v mene hocijakeho boha
hitler - ano zabijal zidov lebo boli zidia. chapes? keby nemal vlastnu choru predstavu o viere a zidoch tak by asi nerobil co robil
s tou krestanskou europou to pises akoby sa europa ubranila lebo mala silu od boha ci co. ubranila sa lebo bola schopna sa ubranit, nie preto lebo mali takeho alebo hentakeho boha. keby bola europa bez nabozenstva vyplyva z toho ze by sa neubranila? naco sem take nezmysly tahat
|
| |
Re: čajíček
Od: Pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 14:46
Keby mali spoločnú vyrážku možno by tiež odvrátili islam.
Ale mali spoločného boha, a spoločne moslimom natrhli parkrát riť (a opačne).
V tomto konkrétnom prípade z pohľadu neveriaceho sa nedá vyvrátiť sila Boha.
Keby mali spoločnú vyrážku, uznal by som zásluhy vyrážke.
nechcem unavovať so svojimi názormi
takže ďalšie nápady posielajte na
pradedko@centrum.cz
|
| |
Re: čajíček
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 15:50
"V tomto konkrétnom prípade z pohľadu neveriaceho sa nedá vyvrátiť sila Boha."
TOTO je argument? toto je logicka dedukcia?
Tento konkretny priklad poukazuje aku silu ma spolocna myslienka v tomto pripade viera. To nie je sila Boha, to je sila viery. Rovnake by to bolo keby verili v Mickey Mousa ci uzasnu chut slaniny. Aj ti moslimovia mali svoju vieru ktora im davala spolocnu silu ak si zabudol. Sila je v tom verit v nejaku myslienku, bez ohladu na to ci je zalozena na pravde alebo nie!
Ked moslimovia uspesne vrazdili inde po svete znamena to snad ze mali silu priamo od Alaha? zamysli sa
|
| |
Re: čajíček
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 18:07
Tak už vieš čo je boh.
Už máš o ňom svoju predstavu.
Je to dosť ironické, keď ťa niekto zabije v mene boha a ty v neho neveríš (agnostik).
Výsledok je ale fatálny.
(si slabší druh určený na vyhynutie - ľaľa EVOLÚCIA)
|
| |
Re: čajíček
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 18:51
Je to dost ironicke ze sa snazim argumentovat s volom ty jeden "silny clanok". Len chory clovek ako ty moze naznacovat ze verit a konat vo viere robi objekt viery pravdou nech to ma akekolvek nasledky.
Opat si sam kydas do huby... Aj ti moslimovia zabijaju v mene svojho boha a ty si dovolujes neverit v Alaha :-)
Ked budem verit ze som Napoleon, chovat sa a robit to co on tak stale budem len dalsi ubohy blazon v blazinci.
Vsetky nabozenstva casom chabnu, mozes sa ohanat 2000 rocnou tradiciou ale keby si mal trocha rozumu vedel by si ze existovali ovela starsie nabozenstva o ktorych ty teraz drzo vykladas ze su primitivne fikcie.
|
| |
Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: bla bla bla bal bal
|
Pridané:
14.6.2013 19:04
áno a vyhrá silnejší.
a nebude to Európa, predo že zabudla na to čo ju spájalo v minulosti.
V súčasnej dobe žije v Európe 52 miliónov moslimov. Nemecká vláda očakáva ich zdvojnásobenie počas 20 rokov.
to je sila viery alebo boha alebo ideológie.
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: Prababka
|
Pridané:
14.6.2013 19:18
Silu Boha tam splietas? Cize ako krestan uznavas ze existuje Alah ci co? Nejako sa v tom stracas
Ja v tomto pripade vidim len silu nasilneho vymyvania mozgov a spolocnej aj ked chorej myslienky. Europa dostava rozum, ludia sa nemusia hanbit ze neveria. Rozsiruju sa moslimovia? Nech, ci krestan ci moslim rozumny clovek ho ma na haku.
Mne tu moslimovia nevadia o nic viac jak krestania. Ich koran je uplne rovnako chory ako stary/novy zakon
Ci ty mas pocit ze o par rokov mas na vyber smrt alebo konvert na islam?
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: boh je len jeden
|
Pridané:
14.6.2013 19:26
Židovský Jahve= Kresťanský Boh= Islamský Alah
IZÁK a IZMAIL
žid a arab - bratia
Ježišovi židia
(aj tak sa dajú nazvať krestania)
Ježiš sa v koráne vyskytuje asi 28x
Mohamed 0X
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: Boh je len jeden
|
Pridané:
14.6.2013 19:30
história v ústnom podaní
(má to svoje nedostatky)
ale nie sú to grécke mýty a báje
ani J. R. R. Tolkien
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: Prababka
|
Pridané:
14.6.2013 19:57
Myty a baje? Uvedomujes si vobec ze existovali dnes uz takmer zaniknute nabozenstva ktore boli rozsirene o tisicky rokov dlhsie nez nejake krestanstvo a ludia v to verili uplne tak isto ako teraz ty veris v tie svoje nezmysly?
Necitis sa ani trocha trapne ze zatracujes ine nabozenstva lebo to tvoje je akoze spravne?
Tato krestanska ci hocijaka ina nakaza skor ci neskor vykape a nahradi ju asi ine svinstvo. A nejaky typek co podlahne sa bude smiat akym smiesnym mytom verili terajsi krestania a vrati sa k uctievaniu svojej hyperdimenzionalnej korytnacky ktora je ako vsetci budu vediet jedinou pravou pravdou
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: bla bla bla
|
Pridané:
14.6.2013 20:02
Výsledok sa určite dozvieme.
Je taký mechanizmus, ktorí to rozhodne za každých okolností volá sa to EVOLÚCIA.
vymreté náboženstvo je znak kvality
asi ako havarovaný atómoví reaktor.
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 20:24
mas snad pocit ze greci ci egyptania ratali s tym ze ich nabozenstva co boli aktivne tisicky rokov proste zmiznu? lebo to iste sa stane s krestanstvom, presne ako vravis, evolucia sa o to postara a odplavi tu spinu niekam nabok nech to nebude prekazat vo vyhlade
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: .....................
|
Pridané:
14.6.2013 20:54
Egypťania mali asi prvé organizované náboženstvo (nedopadlo to dobre).
Gréci mali filozofiu, mýty a báje a zopár šarlatánov miestneho významu.
Animizmus je tak primitívny, sa to nedá nazvať ani filozofiou len nejaké intuitívne náboženstvo. Jeho existencia potvrdzuje, že viera je prirodzená nie umelo nanútená vec.
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 21:15
suhlasim, viera je prirodzena. ked v pociatkoch uplne sprosty nevedel co je slnecna sustava tak logicky nebol schopny si rozne javy vysvetlit inak ciny niecoho bozskeho. samozrejme ze je to prirodzene. uz sme ale trocha dalej a zistujeme ze veci su inak
a ano viera vie byt aj umelo nanutena, staci ked niekto vyrasta v silno veriacej rodine a je k tomu vedeny kazdy den
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: ironia
|
Pridané:
14.6.2013 20:47
lepši havarovaný atómový reaktor,
ako žiadny atómový reaktor.
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: Prababka
|
Pridané:
14.6.2013 19:44
ok, mylne som predpokladal ze patris do skupinky veriacich co tomuto vykladu neveria (ze velka trojka je vlastne jeden typek), v tom pripade nerozumiem kde vidis problem ze sa siri Islam, ved potom je to furt len tvoj boh tak sa mozes radovat ze europa sa zjednoti.
Samozrejme to nic nemeni na tom ze nabozenstiev je vo svete o trosku viac, len tak trosicku o priblizne 4000 a to ze niektore ovladli kusy sveta je prirodzene ale stale z toho nevyplyva ze bozstvo samotne je realne.
Existencia viery nie je podmienena existenciou boha ako by si aj ty asi velmi rad dosvedcil pri tych zvysnych 4000 nabozenstvach pripadne len pri tych zvysnych 14 co stoja za zmienku.
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 19:59
islam nieje moja kultúra.
obmedzuje ženy
je zaostalý
zabíja v mene boha
kresťanstvo to už prekonalo
nie som Gandi, aby som kritizoval vojnu.
Kresťanstvo je moja identita,
ktorú som zdedil
a to čo ma oslovilo
budem žiť ďalej.
Z konfliktov vznikajú nové veci.
A možno som zaujatý, ale aspoň nie som lekvár.
Čim tvrdšia zrážka tým väčšie iskri.
To je podla mňa život.
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 20:11
neviem preco sa netesis ze by si sa skrz Islam vratil ku chorym pociatkom krestanstva mal by si to ako cestu casom, kamenoval by si zeny co prehovoria v kostole, zabijal by si homosexualov... good times.
ako mozes spokojne verit v nieco co vzniklo z takej odpornej spiny nepochopim. Inak vies mi povedat preco to krestanstvo prekonalo? Lebo ludom doslo ze to bolo chore tak tomu troska zaoblili hrany? Ci ked prisiel Mr. Jesus a pozmenil pravidla
Radsej budem rozteceny lekvar co pokryje vsetky pohlady nez sa krcit v jednom kute s klapkami na ociach a bibliou v ruke
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: peterrrrr
|
Pridané:
15.6.2013 12:40
mam pocit ze o viere a krestanstve mas mienku vytvorenu mienku prostrednictom krcmovych diskusii a citania bulvaru. precitaj si bibliu porozpravaj sa s mudrymi knazmi a pochopis ze krestanstvo nie o odsudzovani ale o pochopeni. nasa viera kaze tolerova vsetky nabozenstva a milovat nepriatelov. to ze sa prostrednictom vieri urobilo vela zleho je preto leboo ju ludia zneuzivali. na margo pedofilnych knazov len tolko ze v vskolstve je 100x viac takychto pripadov. a knazi kt zneuzili deti patria do kriminalu. ale nemozno odsudzovat vsetkych knazov
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: asdfghj
|
Pridané:
15.6.2013 13:17
no zrovna taky jehovisti, odszudzuju ine nabozenstva myslim nie priamo ale sposobom konvertovania na ich vieru, a tiez s homosexualmi jehovista mozes byt iba ak nie si jehovista aelbo budes silno oponovat svojej sexualite
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: bla bla bal
|
Pridané:
14.6.2013 19:38
Islám je vo fáze európskeho stredoveku.
Nič proti stredoveku bol bio, ale nechcem to zažiť.
Z platiny z CERNu by sa dala urobiť pekná strecha na mešitu.
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: prepradedka
|
Pridané:
15.6.2013 0:17
v niektorych prispevkoch si riadne pridal na fanatizme, z tvojjo pisania usudzujem ze by si bol schopny niecoho(aj zleho) za ucelom vyssieho cielu
|
| |
Re: Moslimovi neporazia kresťanskú Európu, ale ateistickú Európu
Od: prepravka
|
Pridané:
15.6.2013 23:58
fanatici tomu hovoria,
že by boli schopný urobiť niečo VEĽKÉ za účelom vyššieho cielu.
|
| |
Re: Agnostik=čajíček
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.6.2013 14:37
hitler zabijal zidov lebo mali kese a nemohol im ich len tak zobrat, potreboval ideologiu, za ktoru sa postavi verejna mienka.
|
| |
Re: čajiček
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 14:14
Nie som moslim ale viem veľmi dobre pochopiť v čom je sila islamu. Viem pochopiť výhody ateizmu.Tým že si budem navráva že boh nieje oklamem môžno seba, ale svet funguje inak.
|
| |
Re: čajiček
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 14:36
Viem pochopit vyhody viery. Tym ze si niekto naivne nahovara ze nad nim niekto bdie, ze jeho skutky po smrti budu sudene, ze jeho mrtvy psik ci babka isli do nebicka pomahaju zit v pohodlnom chorom sebaklame.
Ale narozdiel od teba nemam tu neskutocnu drzost napisat ze svet funguje inak, lebo to nikto netusi. Aby si nebol prekvapeny ked sa po smrti prevtelis alebo ta uvita Hades, alebo... dufam ze sedis... nestane sa nic a proste zdochnes a zozeru ta cervy ak sa rozhodnes plytvat miestom na cintorine.
Takze kto si nahovara co? Ty sam seba presviedcas pricom nic nevies. Ja tiez nic neviem ale nie som taky slaboduchy aby som si vybral "pravdu" ktora je viac prijemna
|
| |
Sebatýranie je bežné.
Od: pradedko-šťastný
|
Pridané:
14.6.2013 14:54
Je mi ľúto, že ťa tvoja filozofia robí nešťastným.
Mám to šťastie, že aj napriek nepriazni osudu
mi tento svet dáva zmysel,
viem čo chcem zmeniť,
kam ísť ďalej.
|
| |
Re: Sebatýranie je bežné.
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 16:49
mne je luto ze si myslis ze ked niekto nezdiela tvoju filozofiu tak musi byt nestastny.
zit v sebaklame je sice vyborny sposob ako byt stastny ale ver mi da sa to aj v realite len na tom treba popracovat
|
| |
výber je základ evolúcie.
Od: prededko
|
Pridané:
14.6.2013 18:01
ako si povedal "nie som taky slaboduchy aby som si vybral "pravdu" ktora je viac prijemna"
- Sebatýranie je bežné.
opravujem sa aj masochista môže byť šťastný.
Prirodzený výber je základ evolúcie.
A od zvierat sa človek údajne líši tým že si môže vybrať.
|
| |
Re: výber je základ evolúcie.
Od: prababka
|
Pridané:
14.6.2013 19:00
realisticky pohlad na svet, uznavanie faktov a pokroku je masochizmus? vies klesnut este hlbsie?
ano samozrejme, mozes si vybrat. ty si si vybral rozpravku a zijes v nej stastne, ja v klamstve nedokazem existovat.
mas rad prikraslenu verziu pravdy, ja som si vybral realnu pravdu postavenu na faktoch ktore sa stale vyvijaju
inak je mile ze akurat ty spominas evoluciu
|
| |
OK končím vyhral si Žij dlouho a blaze
Od: pradedko@centrum.cz
|
Pridané:
14.6.2013 20:44
pokroku je masochizmus?
čo je lepšie ako žiť na stromoch v dokonalej harmónii s prírodou?
|
| |
Re: čajiček
Od: pradedko
|
Pridané:
14.6.2013 18:33
Nemôžeš pochopiť výhody viery, keď chceš aby fungovala ako sústruh, lebo to nieje sústruh.
Vieru môžeš pochopiť, keď pochopíš napríklad svojich prastarých rodičov ich filozofiu a život.
|
| |
Re: čajiček
Od: hdhdhdhd
|
Pridané:
14.6.2013 14:46
vediet a tvrdit je kus rozdiel
|
| |
Re: Ora et la bora
Od: Fxn
|
Pridané:
14.6.2013 10:16
Hlavne ze sa starocia vrazdi v mene boha!
A je uplne jedno akeho....
No ale aby si nepovedal....
Spoznat diabla moze znamenat aj "spoznavanie nepriatela" za ucelom vytvorenia lepsej obrany voci nemu.
Spoznat nieco/niekoho, neznamena automaticky v neho/mu verit.
Hlavne ze presne to iste robi cirkev a aj vsetky poondiane viery na celon svete.
To vas asi na katechizme neucili, vsak?
|
| |
Re: Keď je prúser každy sa začne modliť.
Od: ................
|
Pridané:
14.6.2013 10:55
V prvom rade ide vždy o MOC.
Žiadna vojna nebola v mene Boha.
Vojna o územie, moc a ženy je prirodzená a v súlade s prírodnými zákonmi.
|
| |
Re: Keď je prúser každy sa začne modliť.
Od: dopo
|
Pridané:
14.6.2013 10:56
Taký nacizmus verzus evolúcia je v poriadku, nedá sa mu nič vytknúť. Veď nacisti si chceli len zabezpečiť životný priestor, to zvieratá robia bežne.
|
| |
Re: Keď je prúser každy sa začne modliť.
Od: kutafaja
|
Pridané:
14.6.2013 11:17
To že bol nacizmus podradný, slabý a slepá cesta je potvrdené tým že nacisti prehrali.
|
| |
Re: Keď je prúser každy sa začne modliť.
Od: babka132
|
Pridané:
14.6.2013 11:42
Slaby? To ze jedna krajina (skoro) nakopala prdel celemu svetu je prejav slabosti?
|
| |
Re: Keď je prúser každy sa začne modliť.
Od: dopo
|
Pridané:
14.6.2013 13:36
nefandi si.
nacisti tak akurát urobili bordel v celej Európe.
výsledok - prehrali - boli rozdrvený a zosmiešnený.
Prehrali = lebo boli sprostý slepý chamtivci, bez zmyslu pre realitu.
|
| |
Re: Keď je prúser každy sa začne modliť.
Od: jxjndbndnd
|
Pridané:
14.6.2013 18:23
Hej, preto sa nemcom zije dnes tak zle...
|
| |
Re: Keď je prúser každy sa začne modliť.
Od: Axo
|
Pridané:
15.6.2013 18:14
Az mi slzia oci z tej tvojej gramatiky. Spravny prejav ti prida na vaznosti, takto sa len prezentujes ako hlupak.
|
| |
Re: Keď je prúser každy sa začne modliť.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.6.2013 11:07
vsetky vojny su v mene bohov, okrem tych americkych, ktore su v mene rop..ehm demokracie.
|
| |
Re: Keď je prúser každy sa začne modliť.
Od: In USD(god) we trust
|
Pridané:
14.6.2013 11:13
Podľa mňa aj džihád je len o kultúrnom vplyve a nie o bohu.
Boch nepotrebuje, aby za neho bojovali stepné opice.
Stvoriteľ môže svoje dielo zničiť ľahšie ako čokoľvek iné.
|
| |
Re: Keď je prúser každy sa začne modliť.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.6.2013 11:33
boh je vymyslena entita, ktora ma byt najvyssou autoritou. Je to vo vsetkych kulturach, lebo ti pri moci zistili, ze na to dav pocuva. Krestanstvo svojho boha odkukalo od inych a zrejme z nedostatku vhodnych mien ho nazvali Boh :) Vzdy islo len o riadenie BFU, o nic ine.
|
| |
Byť opicou je skvelé.
Od: In USD we trust
|
Pridané:
14.6.2013 13:43
Áno máš pravdu a text vyššie je len náhoda.
|
| |
Re: Ora et la bora
Od: Kardinál Žumpa
|
Pridané:
14.6.2013 10:21
Ešteže všetci pochopili iróniu..
|
| |
Re: Ora et la bora
Od reg.: Deafboy
|
Pridané:
14.6.2013 10:27
Pochopili. Nie je to vtipne :|
|
| |
Re:............
Od: Meno:
|
Pridané:
14.6.2013 11:28
vieš na čo sú úvodzovky?
tak ich používajte, lebo potom vyzeráte ako "debil"
|
| |
Re: Ora et la bora
Od: Alino
|
Pridané:
14.6.2013 10:23
ked uz sme pri tom mam chut si zahrat diablo
|
| |
Re: Ora et la bora
Od: . diablo .
|
Pridané:
14.6.2013 11:06
Na dôchodku budeš mať času dosť, ak nezomrieš pri PC na infarkt v 39-tke.
|
| |
Re: Ora et la bora
Od: J2lia
|
Pridané:
16.6.2013 15:19
Mali by tú tmavú hmotu poriadne naštudovať a niečo s ňou "urobiť". Najmä na Luníku IX sa jej dosť vyskytuje.
|
| |
jeeeej
Od: mudrcicin
|
Pridané:
14.6.2013 10:22
Jeeeeej, podme sa bavit na DSL.SK o bohu :) To bude zmena oproti Android vs IOS :)
|
| |
Re: jeeeej
Od: Android fan
|
Pridané:
14.6.2013 11:10
Android je super!
|
| |
Re: jeeeej
Od: dimitrij
|
Pridané:
14.6.2013 13:38
Boh je super, potom by si mohol povedat ze Android = Boh, ale to je ocividne k...ina
|
| |
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.6.2013 10:28
a preco nepostavili rovno tento, ked je lepsi ako LHC a stacia mu menisie energie?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: trololoman
|
Pridané:
14.6.2013 10:31
Pretoze vtedy ho este nemali vymysleny. Preco kedysi vymysleli koleso ked mohli rovno vymysliet vesmirnu lod s warpovym pohonom?
|
| |
japonci na konci
Od: trololoman
|
Pridané:
14.6.2013 10:29
To len dokazuje ze japonci si narozdiel od nas velmi dobre uvedomuju ake dolezite su v dnesnej dobe technologie!!! Len lacna pracovna sila uz davno nestaci, v azii je jej tolko ze ju mozu vidlami prehadzovat a aj tak je uz v podstate nepotrebna kedze coraz masivnejsia automatizacia a robotizacia to vsetko prevalcuje.
|
| |
sheldon
Od: EI3
|
Pridané:
14.6.2013 10:30
Sheldon bude mat radosť. Bazinga.
|
| |
Re: sheldon
Od: sheldr
|
Pridané:
14.6.2013 12:21
BASPINGO!
|
| |
Japonsko
Od: patob
|
Pridané:
14.6.2013 10:39
Umiestnenie urýchlovaca do Japonska by podla mna nebolo najstastnejsie riesenie. Kazdu chvilu je tam zemetrasenie.
|
| |
prachy
Od: prachy
|
Pridané:
14.6.2013 11:07
prachy
|
| |
no do p*ce
Od: pampaladicek
|
Pridané:
14.6.2013 11:47
To co je ? to uz tim zasratym vedcom nestaci LHC a chcu postavit dalsi velky stroj? podla mna si len mastia vacky... doteraz z toho nic realneho nemame a pritom kolko penazi ten projekt zozral!
|
| |
Re: no do p*ce
Od: asdqwe
|
Pridané:
14.6.2013 13:12
mam silny pocit ze tato diskusia je plna trolmi.
|
| |
Re: no do p*ce
Od: zzzzz
|
Pridané:
14.6.2013 13:42
mam pocit ze to nie je len pocit.
|
| |
Re: no do p*ce
Od: dimitrij
|
Pridané:
14.6.2013 13:40
aby sme objavili zakony fyziky, resp. potvrdili postulovane teorie, a mohli sa posunut dalej, musime investovat velke peniaze. uz neni doba ziarovky, kedy si za 1000 dolarov navrhol nieco co zmenilo svet. dnes uz je vsetko tak na kraji fyzikalnych zakonov, ze ak to chces posunut dalej, stoji to neuveritelne peniaze.
|
| |
Re: no do p*ce
Od: old
|
Pridané:
14.6.2013 22:04
a preto keď jedna študentka z us musela denne hodinku nabíjať mobil, vymyslela batériu, ktorá sa nabíja za 30s
|
| |
Re: no do p*ce
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
14.6.2013 13:41
a teraz nas5 na sme.sk
|
| |
Re: no do p*ce
Od: linuxak
|
Pridané:
14.6.2013 14:09
Dufam ze este viacej zozere. Ak by som bol premier, dal by som na vedu 50% rozpoctu. A to myslim vazne.
|
| |
Re: no do p*ce
Od: pampaladicek
|
Pridané:
14.6.2013 14:30
a na kulturu,socialne zriadenia,stat... si pomer nechal kde? keby bolo na mne tak na vedu dam max 0.5% !
|
| |
Re: no do p*ce
Od: Axo
|
Pridané:
15.6.2013 18:23
Vies o tom, ze penicilin od svojho objavenia zachranil viac zivotov ako kultura, socialne zariadenia a stat dokopy za celu historiu?
|
| |
Re: no do p*ce
Od: gdggshsg
|
Pridané:
14.6.2013 14:52
veda vyskum a zdravotnictvo(prevencia)
|
| |
Re: no do p*ce
Od: Axo
|
Pridané:
15.6.2013 18:18
Kolko penazi zozrala cirkev a nabozenstvo, co nam priniesli oni?
|
| |
urychlovac
Od: tretinos
|
Pridané:
14.6.2013 13:15
Nech si postavia urychlovac na obeznej drahe! Tam moze mat aj xxx km.
|
| |
titulok
Od: okoloiduci
|
Pridané:
14.6.2013 14:10
31 km tunel? nech to postavia pod bratislavou. ked sa to raz bude rozoberat, strcia tam elektricku a konecne bude mat metro
|
| |
Re: titulok
Od: lazymen1
|
Pridané:
14.6.2013 20:54
Jjj, Slovensko je podla mna najlepsie kandidat:
S tunelmi tu mam plno skusenosti, "tmavej" hmoty tu mame prebytok (hlavne na vychode), Higgsove bombony tu poznaju aj male deti a v pocte kolizii za sekundu by sme sa tiez nemuseli hambit :D
|
| |
Temnota
Od: Sieťka
|
Pridané:
14.6.2013 15:37
Ospravedlňujem sa za svoju blbosť, ale nie je náhodou tmavá hmota fyzikálny ekvivalent bulharskej konštanty ktorá sa zvykne používať v programovaní/matematike?
|
| |
Re: Temnota
Od: tretinos
|
Pridané:
14.6.2013 18:16
Hej. Aby drzali galaxie pokope a neuleteli im planety prec. Tu hmotu co vidime na to nestaci pri rychlostiach ktorymi obiehaju.
|
| |
Re: Temnota
Od: prdlajs
|
Pridané:
15.6.2013 13:04
Zatial je to vsetko len teoria, ktoru treba dokazat, aby vedcom sedel ich aktualny model vesmiru. Ale kedze z vedy sa v poslednom storoci stal viac byrokraticky aparat ako vyskumny, nie je dovolene mat iny nazor, ako ma prislusna autorita, dokym sa ten oficialny nepodari potvrdit alebo vyvratit. Bohuzial.
|
| |
Re: Temnota
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.6.2013 18:59
je.. a prave preto patraju kde je pes zakopany.
|
| |
Rozum nakoniec zvitazi
Od: Homo Realius
|
Pridané:
15.6.2013 9:45
Kto ma este pochybnosti o demencii nabozenstava, tu su 2 videjka, ktore Vas okamzite vyliecia.
http://www.youtube.com/watch?v=cbTMT6SCn3Y
http://www.youtube.com/watch?v=Uaz9Ks338c4
PS: druha najrychlejsia vec, je precitat si Bibliu (biblia.sk) :)
PS2: a kto by mal este stale pochybnosti, chodte na youtube a dajte si hladat Lawrence Krauss(jeden z ludi,koli ktoremu sa ten urychlovac stavia! - mimochodom predvcerom odovzdal svoju teoriu o tmavej hmote), Richard Dawkins
|
| |
Re: Rozum nakoniec zvitazi
Od: Axo
|
Pridané:
15.6.2013 18:20
Dawkinsa mam rad, vzdy dokaze tak paradne zotret sproste otazky, alebo aj Neil deGrasse Tyson.
|
| |
Re: Rozum nakoniec zvitazi
Od: Realny clovek
|
Pridané:
16.6.2013 5:31
Najma, ked si da dole okuliare ... vtedy vies, ze ide riadna odpoved :)
PS: deGrasse je super samozrejme, len on vzdy ked hovori, tak 90% z toho je to o tom, ako xce byt sarmantny! Ja som vypozeral vsetky tieto videa s nimi na nete, fakt clovek pride na milion veci. Inac Krauss a Dawkins oni su dvojka, v tychto dnoch vysiel aj ich film Unbelievers(2013) - http://www.youtube.com/watch?v=ZxDLkoK8vQQ
Inac odporucam este ludi na YT: Christopher Hitchens(asi najvacsi clovek so zdravym rozumom), Sam Harris, Michael Shermer - pozret s nimi vsetky debaty( este super debaty su Q&A, Intelligence Squared). Clovek dostane uplny prehlad a urcite odporucam pozrem aj debaty o islame(napr. http://www.youtube.com/watch?v=uSwJuOPG4FI).
PS2: pridavam 3 videjko, z ktoreho mi isla vybuchnut hlava, ked som to pozeral: http://www.youtube.com/watch?v=-AS6rQtiEh8
|