|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RTVS to urcite nezaplati
Od: muheheee
|
Pridané:
20.6.2013 16:04
nebojte sa, koncesie aspon na 6.60e treba zvysit.
|
|
Re: RTVS to urcite nezaplati
Od: bla bla bla
|
Pridané:
21.6.2013 7:56
Super správa. Práve sme sa dočítali, že máme VŠETCI z našich daní predplatené upgrady - podľa tej sumy aj doživotne.
Na Slovensku tým pádom pirátstvo neexistuje. Všetko sme si už predplatili cez takéto tunely.
Ak vám najbližšie zaklope na dvere BSA, vytrite jej riť touto zmluvou.
|
|
Re: RTVS to urcite nezaplati
Od: miro j.
|
Pridané:
21.6.2013 9:50
keby mi na dvere zaklopala BSA , tak by videli akurat tak spicku z mojej kalenej kamaratky a ucitili tvrdy uder do hlavy...a potom uz nic, maximalne by sa zobudili po par mesiacoch komy v nemocnici s amneziou...
|
|
Re: RTVS to urcite nezaplati
Od: Unexist
|
Pridané:
21.6.2013 17:29
Na ziadne dvere Ti ziadna BSE klopat nebude. Oni su dostatocne zbabeli, aby si na to poslali fizlov (platenych z nasich dani) Takze tych parazitov len tak lahko nestretnes. Oni konaju z uzadia. Skor bude lepsim riesenim lokalizovat ich centralu a pobocky, necakane nabehnut do kazdej v rovnaky cas, o hodit domaci molotov koktail. Taku meddicinu si ti zlodeji zasluzia.
A podobny pristup sa da aplikovat na ciganske ghetta, ktore su lokalizovane na nelegalne osidlenych pozemkoch, na politicku mafiu a vladnych cinitelov. Mierumilovne demonstracie nikdy nic nevyriesili a nikdy nic nevyriesia, preto vzdy grazli volaju po pokojnych demonstraciach, pretoze vedia, ze nimi plebs nicoho nedosiahne. Kym nebude tiect krv grazlov, nic sa nezmeni.
|
|
Re: RTVS to urcite nezaplati
Od: Eric
|
Pridané:
21.6.2013 10:31
Je to banda samá provízia a čudujte sa že je to predražené a že nemajú dosť :( len šikanujú s poplatkami a potom takto tunelujú, všetky vládne inštitúcie sú zlodeji a okrádajú daňových platcov, sa čudujete že niektorý neplatia dane nuž načo keď aj tak sa rozkradnú.
Tu treba isť do parlamentu a tú chátru odtial všetku vyhodiť, tu iné nepomôže.
|
|
korupcia
Od: fuj
|
Pridané:
20.6.2013 16:06
koncesionári zaplatia, veď čo a pohlavár v RTVS vezme províziu na ruku. Slovensko!
|
|
Re: korupcia
Od: dsdsdsdsdddd
|
Pridané:
20.6.2013 17:26
ja mam na to jednoduchy pomenovanie "dalsi curak s bavorakom" ;-)
|
|
Re: korupcia
Od: sdfsdfsdfds
|
Pridané:
20.6.2013 17:26
jednoduche ;-)
|
|
Re: korupcia
Od: kralsveta
|
Pridané:
20.6.2013 17:55
ja mam este jednoduchsie kkoot/kkooti
|
|
Re: korupcia
Od: Kicko
|
Pridané:
21.6.2013 9:44
... s parkovanim pri novej vile pod Slavinom
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: qpwoeirutz
|
Pridané:
20.6.2013 16:13
Uz mi je z toho vsetkeho na grc - ja robim ako otrok - od rana do noci - ked ide koniec mesiaca a nestiha sa projetk - samozrejme tvoja chyba a odmena z projektu 0 - zhrabne sef.
BODKA.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: murakami
|
Pridané:
20.6.2013 16:27
ja som sa odstahoval zo slovenska, uz druhy tyzden pracujem v uk.
(neukamenujte ma, uplne chapem, ze maju ludia dovody ostat.)
bolo mi na grc z toho ako to na svk funguje a budem robit vsetko pre to aby som sa nemusel vratit.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 16:41
Nechcem rýpať ale toto ma naozaj zaujíma. Aký si mal konkrétny dôvod? Čo na slovensku funguje inak ako napríklad v GB?
Pýtam sa na konkrétne veci, lebo keď budem napríklad posudzovať pomery na SK podľa komentárov (asi väčšinou) emigrantov z diskusií na sme.sk, rýchlo nadobudnem pocit, že na Slovensku je horšie ako v pekle.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Šenkár Výčapník
|
Pridané:
20.6.2013 16:44
no a neni? ty snad nevidis ako tu vsetko pada?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 16:51
Nie, nevidím. Ale asi po minúte má môj príspevok karmu -5. Prečo asi? Ľudia sú pomerne hysterické bytosti ...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: pesak
|
Pridané:
20.6.2013 17:27
A co si cakal? Na slovensku byva karma nizka.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 17:37
Veru, veru. V GB by som mal za takýto kvalitný príspevok karmu aspoň 1010. Desať od čitateľov a tisíc od Alžbety osobne.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: soaron
|
Pridané:
20.6.2013 19:26
Skús vystrčiť hlavu z Bratislavy a potom uvidíš. To že v BA zarába každý aspoň 1000 Eur a z toho si užívať, neznamená, že to je takto všade. Veď Ficko taz uvidí. Ja by som bol za, ak by sa každý presťahoval do BA.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 20:14
Vieš čo, ľudia sú rôzni a peniaze nie sú všetko. Ja by som sa napríklad veľmi rád odsťahoval z Bratislavy.
To s tými tisíc eurami je veľmi, veľmi nepresné. Tam, kde bývam ja máme napríklad najvyššiu daň z nehnutelnosti v SR. A to nehovorím, že naša Jednota je údajne najdrahšia Jednota na Slovensku (povedala teta z Jednoty). A keď si chcem dať prezuť pneumatiky, tak ma to stojí dvakrát toľko ako na dedine. Ale áno, chlapi v pneuservise zarábajú dvakrát toľko, len im je to tiež viac-menej nahovno.
|
|
Ceny a platy
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
21.6.2013 7:31
To je koľko 2x toľko ako na dedine?
Bežne si sme dávali prezuť kolesá, neviem aká je cena za vyzúvanie gúm, za 10 Eur na dedine. A verím že to vie niekto aj lacnejšie urobiť, taký garážový.
No a napríklad Majster odborného výcviku na strednej škole má v čistom tak okolo 500 Eur, ak má potrebné vzdelanie.
|
|
Re: Ceny a platy
Od: asdsasadas
|
Pridané:
21.6.2013 8:12
mne prezuvali v meste za 30eur..
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: kktkkt
|
Pridané:
20.6.2013 22:05
lol uzivat si z 1000 eur! :) ved to je v BA tak na "uzivit sa" a ne "uzivat si"
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Marcello
|
Pridané:
21.6.2013 11:02
Prosim ta. 1000 eur uzivit sa. Vydim, moja sesternica a kamarat su v BA a maju omnoho viac nasporene ako ja, ked som este zil na vychode. Praca ziadna a ked ano tak to bolo len zdieranie. Vsade ti za pracu stahovali neake drobne "lebo hento, lebo toto atd." a nakoniec ti zostalo smiesnych 500 Eur a to este dochadzaj 30 km kazdy den do prace a nadcasi vobec nepreplacaju.
Chvala, ze uz som z toho preklateho slovenska odisiel prec.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ydfgdfg
|
Pridané:
21.6.2013 14:03
Vydis???? Vazne vydis????????
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: sadfgh
|
Pridané:
20.6.2013 17:37
za hodinu prace aku zivtotnu uroven vies zabezpecit na slovenksu, rakusku, slovenksu, nemecku atd a podlamna to je pre vacsinu ludi smerodajne
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: murekami
|
Pridané:
20.6.2013 17:57
dovodov je viac, okrem toho, ze mi vadi pocasie som chcel odist z tohto korupciou prehniteho bananistanu, kde sa ludia boja otvorit usta a su ochotni pracovat za mzdu, za kt tu stoji jeden lacny oblek.
vadilo mi, ze na svk su problemy, kt sa nikdy nevyriesia. ( od zdravotnictva cez skolstvo az po romov a cesty )
taktiez mi malinko vadi, ze nevidno absolutne ziaden naznak napravy tychto problemov v najblizsich dekadach.
sluzby na slovensku su na bode mrazu, na zopar vynimiek je to bieda. od otravenej predavacky listkov v narodnej galerii, kt sa tvari ako keby som jej vopchal ostnaty drod do zadku az po mhd v bratislave, kt vyzera, ze sa kazdym metrom rozpadne.
nehovorim, ze toto je zem zasnubena, su tu problemy ako vsade, ale ludia, kt pracuju si tu mozu celkom uzit zivot, viac ako u nas doma. teda aspon ludia okolo mna, ludia v it.
vcera som si pozrel prve spravy a cuduj sa svete, ziadna kacicka a ani kozicka v spravach nebola. nieco mi predsa len bude chybat...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 19:48
Pozri, ja ti držím palce. Ale obávam sa, že pri takejto (veľmi sa ospravedlňujem) naivite sa o nejakú dobu budeš zo "skorumpovanej" GB znovu sťahovať do inej zeme zasľúbenej.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: murakami
|
Pridané:
20.6.2013 20:41
vobec nie som naivny, tu su tiez problemy, neboj, nie som v uk prvykrat :)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: old
|
Pridané:
21.6.2013 12:00
len taká drobnosť, ak ti u nás vadilo aj počasie, tak radím pevné nervy. Jedine, že by si obľuboval prevažne sychravo, hmlisto a dažde
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: HKJ
|
Pridané:
21.6.2013 13:54
toto je podvod.
tento rok bolo v Londyne viac slnka ako u nas ;)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: sdfgh
|
Pridané:
20.6.2013 20:42
je to pravda ak sa dozije viacej ako sto rokov, ale za jednu generaciu nebude GB tam kde dnes slovensko a ani opacne
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: MisoMM
|
Pridané:
21.6.2013 9:32
Pekne zhrnute - z podobnych dovodov som odisiel aj ja.
A nech si nikto nemysli, ze je to jednoduche rozhodnutie, ktore robia len ne-slovaci a ne-narodovci, ktorym nezalezi na vlasti.
Cakal som roky aspon na maly naznak toho, ze sa situacia zacne zlepsovat, ale to, co sa deje na Slovensku teraz, je uz na hranici frasky.
Odist do zahranicia je velky krok, velmi narocny krok - priatelia, rodina, vlast, jazyk, zvyky, oblubene miesta, bary - to vsetko sa opusta velmi tazko.
Ale uz to dalej jednoducho neslo - a rozdiel medzi fungovanim beznych veci je takmer priepastny od prveho momentu. Bohuzial.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
21.6.2013 13:29
"...Odist do zahranicia je velky krok, velmi narocny krok - priatelia, rodina, vlast, jazyk, zvyky, oblubene miesta, bary - to vsetko sa opusta velmi tazko. ..."
tiez by som chcel odist a "spalit mosty" , no bojim sa a neviem kde zacat alebo kde hladat
neake tipy ?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: tiposo
|
Pridané:
21.6.2013 13:45
Nebud pateticky, zbal pasteku a chod. Prosim.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
21.6.2013 15:43
prsit nemusis , pojdem aj sam , len neviem kde zacat
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: MisoMM
|
Pridané:
24.6.2013 9:56
Palit nemusis nic - to, ze ides do zahranicia neznamena, ze sa nikdy nevratis na Slovensko.
Ja budem domov chodit tak casto, ako sa bude dat.
A zacat treba googlenim a samozrejme jazykom - Anglictina je vo vacsine pripadov zaklad.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: 1234abcd
|
Pridané:
21.6.2013 11:46
Vsetky problemy, ktore si menoval, su len druhotne, a pochadzaju zo zle pisaneho nazvu statu. Spravne sa to tu totizto vola Zlodejsko.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: tralalatralala
|
Pridané:
20.6.2013 18:06
Teda nikdy som v GB nebol, ale mam podozrenie, ze ak by som tam stravil mesiac+ a oboznamil sa s miestnymi obycajmi, tak by som urcite nevedel vymenovat vela veci, ktore na SVK funguje porovnatelne, nedajboze lepsie nez tam ... ale prosim, ak vies o niecom konkretnom, co na Slovensku funguje skutocne dobre ( myslim o niecom fundamentalnom ), tak sem s tym
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: real name
|
Pridané:
21.6.2013 8:48
napriklad miestna pobocka microsoftu vykazuje celkom slusne vysledky
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
21.6.2013 18:30
az mi vyhrkli slzy od smiechu :-))
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: old
|
Pridané:
20.6.2013 16:59
druhý týždeň nieje dlho, známi sa odtiaľ nedávno vrátili a povedali, že už nikdy viac. Byť domácim angličanom a prisťahovalcom je nebe a dudy
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Šenkár Výčapník
|
Pridané:
20.6.2013 17:02
ale co? no tam sa musi makat ... asi preto sa mu nepacilo. a kritizovat ,ze sa neciti ako domaci? pozri na slovensko ako sa tu spravaju k ludom z "horsich" krajin...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 17:18
Hm, tak toto ma tiež zaujíma. Aká krajina je horšia ako Slovensko? Len aby som vedel posúdiť ako sa správame k ľuďom z horších krajín ...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: dsfasdfgb
|
Pridané:
20.6.2013 17:36
myslel asi ekonomiky horsich a taky z afriky a blizkeho vychodu rozhdne su
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 17:47
Ekonomicky horšie krajiny ako Slovensko sú aj v európe. My s našimi 75% priemeru celej EU v HDP na obyvateľa sme určite v prvej polovici europskej tabuľky. Ale nezaznamenal som, že by sme sa nejako zle správali k tým čo majú horší výsledok. Asi myslel nejaké iné kritérium.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: amolo
|
Pridané:
20.6.2013 19:33
pan bude matematicky genius. rozhodne by si mohol pracovat vo vlade s tvojimi prvymi polovicami tabulky :D
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 19:52
Nulová informačná hodnota. Daj argument, potom dám ja.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
21.6.2013 13:48
asi tym chcel naznacit ze aj tvoj argument o 75% priemeru a prvej casti v tabulke su len informacie s nulovou hodnotou
a ako sa vravieva , su klamstava, su velke klamstva, su statistiky, a podla statistik sa mame na slovensku dobre sak nasa nezamnestnanost klesa (statisticky), mame PRIEMERNY plat porovnatelny s europou (statisticky), mame porovnatelne zdravotnictvo / skolstvo / byvanie ako v eu (statisticky)
statistiky a priemery ale stoja za ... (neverim ziadnej statistike ktoru som sam nesfalsoval - neviem autora ale niekto to raz povedal)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
21.6.2013 13:48
ano su aj v eu ekonomicky (aj politicky) horsie na tom staty nez Slovensko (preco sa mame porovnavat s horsimi ? ak chceme sa mat lepsie mali by sme sa porovnavat s tymi lepsimi nie ?)
no nesuhlasim ze by sme sa lepsie spravali k pristahovalcom, rovnako ich ignorujeme ohovarame nadavame na nich poskulujeme a urazame ich ako v inych statoch
ani raz som nevidel ze by neaky slovaci priatelsky diskutovali s pristahovalcom, alebo pozvali ho na pivo, ci ine aktivity, uz dlho som nevidel povestnu slovensku pohostinnost ci dobrosrdecnost (stal sa z nej mytus ... legenda ?) co sa stalo s tym starym slovenskom ktore bolo priatelske a privetive ?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: old
|
Pridané:
20.6.2013 17:23
rád by som počul tvoje názory po niekoľkých mesiacoch. Už starý rodičia vedeli, že chlieb bez kôrky nedokážu upiecť nikde
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Pakomil
|
Pridané:
21.6.2013 9:04
ved kora je najlepsia, co blbnes? :D
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: old
|
Pridané:
21.6.2013 12:03
veď to, neviem, čo mi chceli povedať, ja tiež kôrku obľubujem
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: hdhdh
|
Pridané:
20.6.2013 19:38
keby sme aj na slovensku tak makali ako otrocne makame v zahranici dalo by sa s nasou krajinou daco mozno este spravit. Lebo tam sa musi makat ... to je tak debilny argument ze kazemu musi zdvihnut krvny tlak ... doma povalac a v zahranici otrok v oboch pripadoch za par supov na lokalne pomery ....
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: gandor
|
Pridané:
20.6.2013 22:21
V zasade pravda. Otazka je, co su to lokalne pomery. Ked napr. v GB musim pracovat 1/2 roka a tu vyse rok na na kupu toho isteho auta, tak urcite rozdieli vidno (auto som vybral nahodne - inde to bude +- rovnako)...
Samozrejme iba vyska vyplaty nieje dolezita (ak ma byt vsetko drahsie). Ale otazka je, kolko tovaru dostanem za odrobenu hodinu na SK a v GB. A myslim, ze ten rozdiel tu skutocne je...
|
|
A čo letenky?
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
21.6.2013 10:23
V Británií je veľmi drahé ubytovanie, cestovanie a napr. alkohol.
Ak nemáš vhodné známosti, prerobíš na ubytovaní a na strave aj gate!
|
|
Re: A čo letenky?
Od: Fako
|
Pridané:
22.6.2013 11:56
Myslis alkohol ako stravovanie? :-)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: old
|
Pridané:
21.6.2013 12:08
možno nevieš, ale množstvo ľudí v SK maká jak otroci a podľa mňa sa tým nič nezmení, práve naopak, naša pozícia sa zabetónuje. Ale naopak, ak by tak makali aj na vyšších a tých najvyšších pozíciách mohlo by sa tu zmeniť veľa
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: 1234abcd
|
Pridané:
21.6.2013 11:53
Sestra s manzelom tam pracovali 5 rokov. Vystriedali asi 5 zamestnavatelov, a nikde sa emakalo ako doma. Pracuju tam asi 3x menej. Ked zacali makat ako doma, tak boli upozorneni, ze to by tak neslo, ze tam nejde o vykon, ale o bezpecnost pri kavicke.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: old
|
Pridané:
21.6.2013 12:11
presne tie skúsenosti majú všetci známi, čo tam boli, najmä ak pracovali s domácimi, tí ich rýchle sekli
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Igona
|
Pridané:
21.6.2013 9:22
Žil som v UK dlhšie. Jediné, čo môžem vytknúť, tak je moja daromnosť podať zo seba maximum a obava, že s mojim jazykom si nenájdem slušnú prácu. Takže som musel tvrdo makať v kuchyni a to ma časom omrzelo. Áno, vrátil som sa nie je dňa kedy by som to neľutoval. Slovensko je riť s vredom menom Slovač. Sme šikovný, ale daromný národ, ktorý si nechá šliapať po slobodách a rozblakujeme sa len na diskusiach a v krčmách. Takže máme presne to, čo si zaslúžime.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
21.6.2013 13:53
amen bratm :)
slovaci su sikovny, len musia mat motivaciu a musia chciet
ale su tiez lahko ovplyvnitelny okolim
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: dsdasdasdads
|
Pridané:
21.6.2013 12:03
http://goo.gl/Ry47p
:)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: trololoman
|
Pridané:
20.6.2013 17:22
ja mam zase uz dlhsi cas nachystanu slucku, uz len cakam na vhodnu prilezitost kedy ju vyskusat.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
20.6.2013 22:23
To je scestne.....vymen slucku za samopal, ten vyskusaj ;-) . Cielov mas habakuk.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: --------------
|
Pridané:
21.6.2013 13:57
aaale nie len tak ledajakych cielov, ty normalny predca za nic nemozu (teda az na to ze su hlupy a nechaju na seba plut, stat a slapat :D)
kolko by stalo zaplatit tomu bulvikovi ci ako sa vola (co bol v spravach)
aby prisiel navstivit slovensku vladu prave ked budu vsetci pritomny ? :D
ze by sa zalozit na kickstarter neaky projekt na vyzbierani penazi pre neho ? :D potom by sme ho mohli za poplatok pozicat aj do inych parlamentov :D
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Pikoliter
|
Pridané:
21.6.2013 15:03
zle..
aj ti poslanci ci politici su len babky, bezdomovci plateny par supami, aby bolo na koho hadzat kamene, nic viac, nic menej.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Pikoliter
|
Pridané:
21.6.2013 15:04
a samozrejme, politici su postradatelni a nahraditelni.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: -------------
|
Pridané:
21.6.2013 15:43
je sice vseobecne zakorenena myslienka ci skor povera, ze je jedno kto sa dostane na vysoky post vo vlade vzdy ho "politika" podmienky a okolie zmeni na dalsieho takeho aky bol pred nim a je jedno aky cestny a poctivi clovek tam pride s cistym srdcom a umyslami
no pokial sa to nebude opakovane skusat nikdy sa to nedozveme ci to je iba zakoreneny nezmysel alebo pravda a tak isto treba dufat ze raz sa ten spravny alebo ti spravny tam objavia
no bez vetra sa ani listok nepohne
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Muehehe
|
Pridané:
20.6.2013 21:14
Prepáč, ale si kokot. Vieš prečo je to tu na hovno? Lebo každý kto môže niečo zmeniť radšej uteče než aby sa posnažil niečo zmeniť, preto. Až všetci odídu, tak Slovensko vážne upadne. Lenže ty si len jeden z tých čo chcú mať svoju riť v suchu a až sa niečo poserie v GB, odísť aj odtiaľ... a znova, znova, znova, znova... úžasný život. Je mi na grc z kokotov ako ty čo len nadávajú ako je to na Slovensku na hovno, pritom však nič nerobíš aby si to zmenil ale odídeš do prdele. Tebe už nič nedáva právo nadávať na Slovensko, nadávaj si na štát v ktorom žiješ.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 21:36
Myslím, že sa to dalo napísať aj bez toho "kokota" v úvode.
Pozri sa na to takto: Odjakživa existujú dve skupiny ľudí, tí s nižším prahom bolesti prekonávajú problémy tak, že proste zdúchnu. Nie vždy to je taká špatná stratégia. Keby napríklad nemeckí židia krátko pred WW2 zdúchli a nesnažili sa problémy "nejako pretrpieť" mohli si zachrániť aspoň holý život.
Zdravé jadro spoločnosti ale tvoria ľudia, ktorí problémy riešia aj za cenu osobnej námahy a utrpenia. Z ich námahy ale väčšinou prosperujú až ich deti.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Muehehe
|
Pridané:
20.6.2013 22:12
Tá posledná veta je sťažnosť? Popravde, ak by som si mal vybrať to že sa odsťahujem a budem sa mať dobre ja alebo ostanem a budú sa mať dobre až moje deti, vyberiem si to druhé. Pretože ten prvý pohľad majú aktuálne skoro všetci na Slovensku - preto sme v sračkách. Hlavne nech sa mám dobre ja, srať na ostatných.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.6.2013 22:25
lenze v tejto republike ide oto, ze bud sa odstahujes a budes sa mat dobre, alebo ostanes a naprd sa budu mat aj deti, lebo v tomto skorumpovanom state sa uz nikdy nic k lepsiemu nezmeni. Pozri kolko ma stale fico %...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 22:46
Keď ti teda vadí, koľko percent má Fico, tak čo keby si urobil niečo pre seba a aj pre svoj národ a kandidoval na začiatok aspoň za obecného poslanca? A neskôr za poslanca parlamentu. A potom za premiéra. Si čestný a vytrvalý človek, tak by to nemusel byť problém. Ja ťa voliť budem, stačí keď ponúkneš nejakú rozumnú alternatívu k tomu Ficovi. Ale to je trochu námaha, nielen ležať v piči na lehátku a kukať na čelzi a sťažovať sa ako je všetko nahovno tu na tom slovensku a furt sa nič samo od seba k lepšiemu nezmení.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
20.6.2013 23:15
Presne tak. A nechať staré vraždy čo pozerajú doma turecké letenovely aby volili Filcka, lebo dostanú "vianočný prispevok". Keby každý "debil" čo tu nadáva na SVK išiel zo zdravým rozumom voliť tak by tu bolo dávno inak. A nevyhovárajte sa na to že "nieje čo voliť" to sú trápne drýsty a výhovorky. Sú tam rozumný ľudia LEN SI OTVORTE OČI
Toto si pozrite všetci
youtube.com/watch?v=s7aSILkx9OU
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Ach ta mladost
|
Pridané:
21.6.2013 9:51
Myslis, ze si o 40 rokov, ked budes stara vrazda spomenies, co si napisal tu o sebe ?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: old
|
Pridané:
21.6.2013 11:55
voľbami zabehnutý systém nezmeníme. Nakoniec západ nás potrebuje mať tam, kde sme. A urobí preto všetko. Napr. Orbán (ktorého moc nemusím)chcel urobiť poriadky v bankovníctve a súdnictve, ale eu ho promptne zavrátila. A to nie sú ani v eurozóne. Chyby (po tlaku západu)sa narobili už po revolúcii, ako zrušenie zbrojárskej výroby, rozvrat poľnohospodárstva, vypredanie, či skôr zapredanie štátu.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: sensei-san
|
Pridané:
21.6.2013 10:46
> Keď ti teda vadí, koľko percent má Fico, tak čo keby si
> urobil niečo pre seba a aj pre svoj národ a kandidoval na
> začiatok aspoň za obecného poslanca? A neskôr za
> poslanca parlamentu. A potom za premiéra.
Hovoríš to tak, ako keby si mal odskúšané, že sa to dá.
Ja ti poviem ako to dopadlo keď som to skúšal naposledy. Je jedna stredná škola, ktorej zriaďovateľom je VÚC. Tá škola ide od 10 k 5, ale jej riaditeľ je kamoš so županom a nikto si proti nemu netrúfne. Tak som chcel so županom hovoriť - otvoriť mu oči. Odhliadnuc od toho, že jedna z otázok pri dohadovaní stretnutia so sekretárkou bola "Zastupujete nejakú spoločnosť?" výsledok bol taký, že som 44. v poradí a čakám, kedy svoj grass-root hlas skúsim dostať k môjmu demokraticky zvolenému zástupcovi. Už asi mesiac. Mno ... uvidíme, snáď sa to do komunálnych volieb stihne.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.6.2013 12:10
on este neprisiel na to, ze proti vetru sa stat neda, tak mudruje v diskusiach. Taky Bezak by vedel rospravat... si miesto rannej modlidby bucha hlavu o stenu, ze nedrzal hubu.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: gandor
|
Pridané:
20.6.2013 22:36
Sorry, ale dokym podstatna cast naroda ma iny nazor ako ja, tak nic riesit nebudem.
Ostatnym (majorite) asi vyhovuju vsetky rozkradacky, financne problemy a Slovenske sudnictvo, lebo najvecsi zlodej (ale zdaleka nie jediny) za toto zodpovedny dostava najviac preferencii...
A ked sa najde niekto poctivy (biela vrana), tak je s toho jeden clanok v novinach, vyhadzov a len dalsie problemy. Pre toto sa mam snazit?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: gandor
|
Pridané:
20.6.2013 22:37
Momentalne vidim vychodisko uplne inde. Idealne by sa vsetci schopny a spravodlivy ludia mali na urcity cas odstahovat s tejto krajiny. Ked by narod potom padol na hubu, verim ze by sa nadobro poucil. Potom znovavybudovat bude lahsie, ako snazit sa udrzat neudrzatelne.
A este - pokial 30% naroda bude naozaj doslova hladovat, tak tych 10% zlodejov by mohlo na svojej kozi realne zazit (likvidacne) dosledky. Nieze by som toho bol vyslovene zastancom, ale stavim sa o co chcete, ze ani za dosledok tohto clanku nebude nikto (jedine ze by autor s DSL - to by sa na SK pomery hodilo) uvezneny. V tom pripade to fakt nema cenu...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
21.6.2013 14:12
ak sa pozries do historie ktorejkolvek krajny ktora mala neake politicke problemy , zistis ze nechat vyhladovat a zdochnut "hnilu cast" statu sa ti nepodari , naopak stane sa to tu getom, bojovou zonou, rozvratenym statom, a tym hore to bude uplne fuk , bud sa odstahuju alebo budu nadalej aj tu hnilobu dalej vyciciavat
dalsia vec ze okolite staty by sa uzavreli pred takou situaciou a nechali by to tak len aby sa ta "pliaga" nepreniesla aj do ich statu
vid co boli vraj neake prevraty v eu statoch (v spravach toho minimum aby nahodou take nieco podobne nenapadlo aj ludi v inom state) su neake problemy v eu (bosna hercegovina ci srbsko, alebo revolst v spanielsku ci francuzku ? jednoducho ticho tma a tam sa predca nikto nesmie pozerat, este lepsie by to bolo vymazat z map)
a ludia to tiez ignoruju, dokial sa ich to priamo netyka tak ich to nezaujma (povodne ? pff koho to zaujma ja mam nohy v suchu) ale ze to potom ovplyvnuje aj nasu ekonomiku a zivot to uz neriesia
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: rodnag
|
Pridané:
21.6.2013 20:58
vsetci *schopni a *spravodlivi ...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: rodnag
|
Pridané:
21.6.2013 20:59
odstahovat *z tejto krajiny
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: jozkooo
|
Pridané:
20.6.2013 21:37
zatial co on bude zit v smusnej krajine. Ty zhnijes v pojebanej bratislave mysliac si ze si pupok sveta. Ked otvoris tu papulu na ciciaka policia v kooperacii so SIS VSS a VOS ti zo zivota urobia peklo.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 21:42
Do búdy !!!
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: AA5AA
|
Pridané:
20.6.2013 21:45
A co ma pomahat svojim spoluobcanom ?
Ma zacat pracovat a platom platit socialne ostatnym ?!
|
|
$$$$ €€€€€
Od: MSFT
|
Pridané:
20.6.2013 16:32
A čo sa čudujete, potom chodia ľudia z MS spolu s ľuďmi rozhodujúcimi o nákupe na "dovolenky" potápanie, krásne výlety Afrika, USA atď... Normálka, prečo by mal niekto nakupovať lacnejšie, keď nemusí...
|
|
Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: Buržuj
|
Pridané:
20.6.2013 16:41
V médiach stále nejaká kauza. Ľudia sú už voči tomu imúnni a karavána ide veselo ďalej. Nikto voči tomu nič nerobí, len všetci občas škomrú po krčmách a diskusiách. A väčšina z nich len preto, lebo oni sa na tej zlodejine nemôžu zučastniť.
A z tej menšiny ľudí, čo sa niečo snažia zmeniť, len vačšina stáda má pospech. Tí potom upadnú do apatie a karavána zvyšuje rýchlosť...
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: Buržuj
|
Pridané:
20.6.2013 16:42
*posmech
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 16:48
Médiá žijú z káuz. Keby nijaká nebola, museli by si nejakú vymyslieť. Proti tomu je pomerne ľahká obrana. Keď nechcem sledovať hovná, nechodím sa pozerať do žumpy. Tým nechcem povedať, že v žumpe žiadne hovná nie sú. Viem o nich, keď bude treba tak žumpu nechám vypumpovať ale nechodím sa na ne pozerať a nediskutujem o nich denne so susedmi.
Týmto zdravím všetkých, ktorí rovnako ako ja nie sú majiteľmi televízneho prijímača.
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: Buržuj
|
Pridané:
20.6.2013 16:59
Nechcem sa Vás dotknúť ale ... Vy ste jeden z tých ľudi typu - nemám TV, som hrozne cool? Veď tej "žumpy" je práve najviac na internete, takže to nie je výhra.
A prehliadať problémy je lahostajné. Človeku sa to ľahko môže vypomstiť, keď niečo začne páliť aj jeho.
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 17:12
Kľudne mi tykaj, buržuj, lebo aj ja tebe budem. Nie, nie som hrozne cool, len mám pud sebazáchovy. Cítiš sa cool len preto, že nechováš v byte prasa? Nejde o to byť cool, ide o ten smrad.
Problém je, že ľudia majú na TV závislosť a budú to okecávať na milión spôsobov ale do kontajnera ju nevyhodia.
Internet je niečo iné. Uvediem príklad. Zapneš telku a čo je tam? Pičoviny. Zapneš internet a čo je tam? To čo ty chceš. Napríklad tera u mňa svieti vynikajúci technicko-informačno-kultúrno-humoristický server dsl.sk.
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: Buržuj
|
Pridané:
20.6.2013 17:40
Tykať Vám nebudem a neviem či viete, ale TV staníc máte na výber stovky. Filmy pozerám hlavne na televízore. Predsa len malá obrazovka monitora sa tomu zážitku ťažko priblíži.
Najviac ma vie dojať, keď na jednej strane sa ľudia cítia dôležito bez televízora... a na strane druhej sa idú potrhať o seriály, ktoré produkujú tie zlé televízne spoločnosti. Mám na mysli hlavne americké káblovky. Možno je to aj Váš prípad.
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 17:57
Náš prípad to nie je. Filmy pozerám na na stene, mám projektor. Predsa len, malá obrazovka televízora (áno, aj plazma je malá) sa tomu zážitku ťažko priblíži. Aby som teda parafrázoval znalca.
Staníc nie sú na výber stovky. Pozri, pred rokmi sme mali kablovku aj satelit, mňa neoklameš. Stanice na výber sú tak možno asi tri. Aj to musíš byť pomerne dosť tolerantný človek. Zvyšok sú len "pičoviny a sústavný boj s reklamami". Nikdy viac.
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od reg.: viperman
|
Pridané:
20.6.2013 18:33
tri stanice? tak ty musis mat velmi obmedzeny zaber potom...
a dat si projektor namiesto plazmy no comment.
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.6.2013 19:31
ja pouzivam len 1. 19x za rok na 2 hodiny + 19x kvalifikacia. M1.
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 19:59
No comment som si vysvelil takto: Chcel by som voľačo napísať ale som jednoduchý a nemám žiadny argument.
Alebo iné vysvetlenie: Keď som si minule navliekol svoje tričko Hello Kitty a zašiel do kina tak viete čo? Mali tam obrovskú plazmu lebo plazma je jednoducho najlepšia kvalita a všetci to vedia.
Tie tri stanice, to som bol príliš optimistický. V mojom prípade len raz ročne pozrieť MS v hokeji, inak asi nič.
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: Meldo
|
Pridané:
21.6.2013 1:24
Si ho uplne zničil :D
|
|
projektor vs plazma
Od reg.: Prof. Ing. 3losh DrSc.
|
Pridané:
21.6.2013 13:07
POZOR! on pozera na stenu obraz co premieta ten projektor. Nie priamo do projekcnej obrazovky. Tym bol urcite mylseny ten rozdiel.
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
21.6.2013 0:21
Prima ZOOM, COOL,
Viasat Explorer, History, Nature
National geographic...čosi sa nájde pozerateľné aj zaújímave.
Stoky ako Narkóza, Hnoj, Hnoj plus, TypniTo, Čau nestoja za reč ;)
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
21.6.2013 0:24
*VypniTo
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
20.6.2013 22:29
Nechovat v byte prasa kvoli smradu? Nevadi, ono si zvykne...;)
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: old
|
Pridané:
20.6.2013 17:19
1. platiť koncesie musíš
2. rozkrádanie ochudobňuje všetkých, to ma nenechá kľudným
3. nepozrieť si min šport, prírodu, vzdelávanie, ale aj spravodajstvo, pripadal bych si jak analfabet
4. dneska žiť bez mobilu, rádia, TV, internetu je takmer nemožné, či sa nám to páči, či nie
5. korubcii sa najlepšie darí, ak sa do nej nestaráme
Samozrejme, rešpektujem tvoj názor, aj keď si myslím, že občas si pozrieš TV aspoň na PC
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: ...
|
Pridané:
20.6.2013 23:14
1. Ved prave - stat na mne praktizuje vypalnictvo.
2. suhlas
3. sport je o prachoch nie o sporte = rovnake hovno ako spominal pan uz vyssie. priroda - to potrebujes pozerat v telke? vzdelavanie - v TV? ako inak v poriadku? Spravodajstvo - sama negativna sprava, cim vecsia nepodstatna picovina, tym lepsie a hlavne aj hlavne spravodajstvo je uz len cisty bulvar.
4.mam len net a telefon koli praci inak by som telefon nepotreboval - resp minimalne a len na dolezite veci.
5. Korupcii sa najlepsie dari, ked ludia nadavaju v krcme.
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: old
|
Pridané:
21.6.2013 10:53
okrem 3. nemáš argumenty, a názor na TV je extrémny. Považovať napr info o záplavách za čistý bulvár a vzdelávanie, to hádam nemyslíš vážne. Dokumenty či už historické, alebo dnešné - príroda, fauna, flóra, to mi dáva oveľa viac, ako mi dala škola. Či iba v školskej lavici sa dá vzdelávať? Aj keď niesom junior, každý týždeň hrajem futbal, napriek tomu, alebo práve preto si ho pozriem aj v TV, okrem iných športov
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: ...
|
Pridané:
21.6.2013 11:45
Si to ale teda jednoducho zhrnul. Tak si to rozoberme - nemam TV a ani ju nechcem - moje slobodne rozhodnutie, no platit koncesie musim aj tak. Preco? Lebo. - Argumentom statu je lebo?
2. som s tebou suhlasil - to tiez nie je argument, cize si vlastne nadavas na svoj postoj.
3. argumenty mam, ale moj nazor je extremny - v prvom rade ak neplatim televiziu a nemam programy ktore spominas a mam len zakladnych 10 programov, lebo niesom ochotny platit za nieco co najdem na nete a v lepsej kvalite, tak co chces povedat o nejakom vzdelavani, kulture a nejakych relevantnych informaciach? Teraz su zaplavy fajn, ak si odmyslis zaplavy, tak co je v tom spravodajstve ? cisty bulvar bez pardonu. Ze hras sport je fajn, ale to mna nezaujima a je mi to jedno. 4. je fakt a 5. je napisane to iste len inymi slovami
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: old
|
Pridané:
21.6.2013 12:41
nechválim sa, že športujem, iba objasňujem vzťah k TV. Tak isto nemusí nikoho zaujímať, že nemáš a nechceš TV. Ja sa napriek tomu zamýšľam, čo by mi to dalo a zobralo nesledovať telku
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
21.6.2013 14:31
ak mate internet (co asi mate kedze odpovedate na diskusiu) tak vlastne by vam to ani moc nezobralo (teda ak je kvalitny ten internet)
filmy sa daju kupit/zaplatit z internetu (alebo sa stiahnu pff, sme na slovensku :D)
dokumenty a spravodajstvo sa da studovat aj z internetu napr ta3 ma stremovanie aj na internete
alebo ine spravodajske media maju clanky rychlejsie aktualnejsie nez v TV
(a nie vsetky dokumenty co su v TV su aktualne ci este korektne, take "miznutie" ladovcov je vraj na tom ovela horsie ako tvrdia v TV dokumentoch z roku 20xx )
ak sa clovek nauci spravne pouzivat internet a rozumne rozlisovat a nalyzovat informacie z neho ziskane tak internet by mohol byt najvasia kniznica vedomosti ludstva
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: old
|
Pridané:
21.6.2013 15:13
denne trávim za PC veľa hodín, až to nieje zdravé aj pracovne aj pre zábavu. Napr včera ma zaujala inf o zásahu kukláčov v rómskej osade a zabil som pri tom 3 hod, články + diskusie. Zaujímavé, že v TV sa nič neobjavilo. Ale k veci, sledovanie vysielania na telke je iný relax ako z PC a nemusia mi ani najnovšie výskumi dokazovať, že PC narúša spánok, to poznám sám.
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: r3t4Rd0
|
Pridané:
21.6.2013 14:32
btw kniznica ,do slovenskej wikipedie by mohli prispievat studenti skol (vysokych ci strednych) samozrejme ich clanky by boli niekym kontrolovane, napr ucitelmi, doktorantmi, niektorym z ministerstiev, Maticou Slovenskou a tym by sa celkom mohla wikipedia rozsirit, skvalitnit a zlepsit alebo aspon spravit vlastnu slovensku online encyklopediu pristupnu vsetkym
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
22.6.2013 12:01
Slovenská wikipedia? Veď tá už dávno existuje!
http://necyklopedia.wikia.com
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: llalalalalalala
|
Pridané:
20.6.2013 18:13
Problem je, ze ta zumpa je vsade okolo a podla tejto tvojeje logiky by pomohlo emigrovat. Ale samozrejme par prispevkov vyssie sa velmi pozitivne stavias k emigracii...
Tak aspon, ze komentujes clanok o rozkradani ( alias zumpa clanok ), ked uz sa tym zumpam tak vyhybas.
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: Neviem
|
Pridané:
20.6.2013 20:02
Toto som nejako nepochopil. To je akože irónia?
|
|
Re: Kde nikto neprotestuje, nič sa nemení
Od: cdfvghj
|
Pridané:
20.6.2013 17:40
a vies co hovori spravny slovac? ze preco je zla korupcia...... no ved preto lebo nie je na spravnom konci :D
|
|
Peticia?
Od: xyzde
|
Pridané:
20.6.2013 16:49
Ľudia, každý sa tu len sťazuje.
Poďme už niečo podniknúť!
Ja som minimálne za petíciu, aby sa na úradoch a vo verejných inštitúciach patriacich štátu používal OpenSource softvér.
Kľudne by som sa dal na zbieranie podpisov.
A ďalej aby sa nemôhli uzatvárať zmluvy so slovíčkom "výhradne".
|
|
Re: Peticia?
Od: 262664
|
Pridané:
20.6.2013 16:53
Ale je ti jasne ze ten open source software by bol zadarmo ale treningy a dalsie treningy by stali ovela viac ako ten MS software ? :))
|
|
Re: Peticia?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.6.2013 17:03
je ti jasne, ze update OS vo forme o aku sa tu jedna nikto nepotrebuje? Len sa za to vydavaju obrovske peniaze, aby si velku cast znich mohli rozdelit zodpovedni pracovnici... Ak by som u RTVS rozhodoval o takejto zmluve ja, skoncila by v kosi a usetrenych mega penazi.
|
|
Re: Peticia?
Od: Aas
|
Pridané:
21.6.2013 12:05
No neboj sa... Zalezi od toho, kolko by ti ponikli. ;-)
Slovac je banda!
|
|
Re: Peticia?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.6.2013 12:14
vsetci, co rozhoduju o "statnych peniazoch" by mali mat hmotnu zodpovednost a ak je to evidentne poskodeine statu - co tato zmluva je, tak by to mal preplatit zo svojho. Aj ten debil co podpisal, ze bude 20 poistovni a zrujnoval sk zdravotnictvo by to teraz mal cele zacvakat...
|
|
Re: Peticia?
Od: nmh
|
Pridané:
20.6.2013 17:03
lebo treningy na novu verziu MS produktov su zadarmo..
neviem preco si ludia myslia ze OpenSource programy su nieco uplne cudzie a bez dokladneho treningu absolutne nepouzitelne..
|
|
Re: Peticia?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.6.2013 17:12
presne tak, prechod na MSO2007 musel byt pre niektorych ako doktorat z jadrovej fyziky, ale slo to... na OpenOffice by presli omnoho jednoduhsie, a ten ide aj na 10rocnom Xpcku. Novsie PC maju aj tak novsi OS, lebo to nieje tak, ze mam Software Assurance, tak uz k novemu PC netreba kupit win... treba! :) Cele toto je len obrovsky tunel
|
|
Truľovia
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
21.6.2013 9:13
To sú nazory... Kde Ty na to chodíš?
Produkty vyžadujú aktualizácie, to nebudeme riešiť. 10-ročné Xpčko nebudú môcť prevádzkovať. Aj počítač má svoju životnosť, aj aktualizácie končiaceho produktu a PC spred 10-tich rokov je na nejaký šibnutý OO pomalý a neschopný.
Viem ako v tých rokoch chodilo nejaké OO, to bol des ča sa tam naspúšťalo kým sa dalo čosi robiť.
Za OO rriešenia, ak by aj boli všetky akože free, čo nebudú, štátna správa potrebuje všakový softvér a ten im nikto zadarmo robiť, prispôsobovať, vynovovať a opravovať celkom určite NIKTO nebude!!!
Preorbenie dokumentov, preškolenie, úpravy, opravy a keď niečo potrebujete na koho sa obrátite? Mne technická podpora z MS vždy pomohla, aj keď som bol iba OEM zákazník. Síce niekoľko desiatok OEM licencií, ale mal technik 24-hodín, aby so mnou vyriešil nahlásený problém. A zvládajú mnohé aj na diaľku. A priebežne sledoval čo sa deje s problémom a pomáhal!
|
|
Re: Truľovia
Od: Pikoliter
|
Pridané:
21.6.2013 9:59
tebe yebe ?
akoze stary pocitac straca vykon?
co za zaprasil ci co ?
aj 10 rocny PC sosoftwerom z pred 10 rokov funguje perfektne.
bud ide, alebo nejde, onsa nemoze SPOMALIT.
staci format .doc nepotrebujed .docx alebo .docxyuafdytfsayt
prosim ta..
|
|
Truľo
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
21.6.2013 10:18
A Ty aj čítaš čťo je tam napísané???
Funguje perfektne so starým, dobovým softvérom. Ale tôžeš mať tak Ty doma u babky. Nie v kancli. CRT monoitor a podobné bludy. Otrasné skrinky, zdroj už na hranici funkčnosti, nízka účinnosť, teda ani podľa nariadení Únie to nijako nesedí.
ešte nieč, začni si čítať moje príspevky poriadne!
OO z tých rokoch na tom stroji fungoval katastrofálne oproti MS Office, vtedy už bola verzai Office XP a trochu neskôr náročnejšia 2003 verzia.
|
|
Re: Truľo
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
21.6.2013 10:21
No a vtip je v tom, že pred 10 rokmi bol na XPčko akurát tak SP1 a nie SP3 s cca 300 aktualizácií, čo starému stroju hodne bralo dych. Nemôžeme ho predsa v dnešnej dobe prevádzkovať s SP1, IE6, neauktualizované nič a podobne, len kvôli nejaké priposratému OO, ktorý sa už rotrieskal na iné produkty!
|
|
Re: Truľo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.6.2013 12:21
a ty si co myslis, ze v statnej sprave, skolach zdravotnictve... su vsetko ivy bridge intely s 16GB ram aleboco? NEEXISTUJE NIC co by uradnik nevedel robit na xpcku, takze kupovat upgrade na vistu, 7, 8 je zbytocnost a tunel. Ak mu kupia novy PC, tak OS musia kupit aj tak, aj ked mas predplateny SA!!!! Takze si to zhrnme.. mame cojaviem core2duo z 2006 a na nom XP. Kupime SA na 3 roky.. pouzivame vistu (2009), kupime na 3 roky, pouzivame 7 (2012), zas kupime SA, pouzivame 8 (2015) Z clanku si vyrataj co to vyslo, miesto toho aby si MS pchal peniaze, VSETKO CO ROBIS si mohol robit na povodnom XP, a z tych penazi kazdych 6 rokov kupit 3x vykonnejsi stroj vratane toho OS, co ked skonci SA musis zmazat a dat tam XP :)
|
|
Re: Truľo
Od: ...
|
Pridané:
21.6.2013 12:40
Vtipne je na tom maniak to, ze v nedavnej diskusii o aktualizaciach si pisal presny opak - ze aktualizacie nezasieraju system a tym nespomaluju PC a ze dotycny, ktory tvrdil, ze to tak je nema klamat ;)
|
|
Re: Truľo
Od: 2Manik.
|
Pridané:
21.6.2013 14:18
Ty zasa čítaj všetko a radšej poriadne. Lenže tie aktualizácie posunuli systém niekam inam. XP na začiatku nemalo ani SP1, bolo inštalovateľné na slabej mašine. Madlo DX8 a podobne. Potom to zlepšovali, upravovali, opravovali, pridávali, plátali až vznikol onen XP s SP3 a následne ešte asi 300 aktualizáciami na SP3. Má .net framework 4, má DX9c, IE8, nie verzie 6 ako prvé XPčko, WMP11 a mnohé ďalšie vylepšeniny a teda aj stúpla hardvérová náročnosť.
A?
Zasa si to dobre prečítaj, aby si časom niekde nepoprekrúcal.
Tie staré stroje majú zrátanú životnosť. Únia nariaďuje rapídne znižovani energetickej náročnosti zariadení a aj v ich najrôznejších režimoch, v spánku, vypnuté a podobne. ATX zdroje sa majú v pohotovostnom režime dostať pod 0.1W!!!
|
|
Re: Truľo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.6.2013 12:31
doc ani xls niesu povolene formaty pre komunikaciu s verejnostou, odt JE!!! Preto je logickejsie pre statnu spravu pouzivat Open/libre/vymysli_si office! Navyse ktokolvek si moze dat vytvorit vlastnu obdobu, takze v statnej sprave by mohli mat svoj. A stalo by to OMNOHO menej ako vysolit najprv za ofis (povecme ze ok, o to tu nejde teraz) a potom este aj za upgrade oficu - o com je tato diskusia :)
|
|
Re: Truľo
Od: ...
|
Pridané:
21.6.2013 12:43
Pravda, aj ked realita je uplne ina - prid tam s dokumentom z OO a uradnik ti povie, ze to nevie otvorit a tym padom je to vlastne tvoj problem. Alebo opacne - dodaju ti nieco v .docx a pokial ty nemas emulator na office, tak si musis zohnat akoze legalnu kopiu - no a mas hned dovod, preco treba piratit.
|
|
Re: Truľovia
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.6.2013 12:26
kde bolo preskolovanie na 2007ku ofis? A kazda institucia ma spravcu siete, tak na toho sa obratia. Ja s pc robim tak 15 rokov a na hotline MS som volal len ked im nesla cez net aktivacia winu wole. V inom ti aj tak panicka na hotline poradit nevie..
|
|
Re: Truľovia
Od: jojojoj
|
Pridané:
23.6.2013 21:56
Mas to trochu pomylene, aby spravca siete robil support na office2007, pre zamestnancov ktori maju na 100% vo svojom CV napisane ze zvladaju office na profi urovni :-)
|
|
Re: Peticia?
Od: xyzde
|
Pridané:
20.6.2013 17:04
Ak nevedia pracovať na PC, tak potom prečo robia takú prácu?
Samozrejme v rámci petície by bolo aj obmedzenie počtu tréningov.
mimochodom, v dnešnej dobe nevedieť pracovať s počítačom je nanajvýš podozrivé.
minimálne úradníci, ktorí potrebujú ku výkonu svojej práce len operačný systém, kancelársky balík, internetový browser a e-mailového klienta by mohli mať na počítačoch čisto len linux. Takto by sa uplatnili aj mladí po škole, ktorí by takto získali prvé pracovné skúsenosti.
|
|
Re: Peticia?
Od: huangggg
|
Pridané:
20.6.2013 19:55
Mas asi prispevok s najmudrejsim napadom zatial, bohuzial na slovensku je uzasne vzdialeny realite....v dokonalom svete by sa preslo na linux a opensource office a tych co by to nevedeli by nahradili nezamestny, ktorym mame armadu, ktori by to vedeli
|
|
Re: Peticia?
Od: huangggg
|
Pridané:
20.6.2013 19:57
* nejaky grammar nazi si na mna zhustne :D* sorry
|
|
Re: Peticia?
Od reg.: dentista quix
|
Pridané:
21.6.2013 11:41
ze zhustne :D no dobre tak ta dnes vynecham.
zial problem s open source a free softverom je ten, ze support moze dodavat viacero firiem alebo sa moze robit v ramci firmy/uradu a na tom nik nezarobi. prepustit, postrielat za gule povesat.
|
|
Re: Peticia?
Od: ggggnauh
|
Pridané:
21.6.2013 21:13
nahradili *nezamestnani, *ktorych ...
ked uz si napisal, ze si na tvojom prispevku niekto zgustne, preco si sa sam neopravil?
|
|
Re: Peticia?
Od: Denny_druhy
|
Pridané:
20.6.2013 18:03
Aj keby, tak pri spravnom nastaveni podmienok (tj ziadne outsourcovanie do tramtarie a pod) by tieto investicie ostavali na slovensku...
|
|
Re: Peticia?
Od: vlkodlak
|
Pridané:
21.6.2013 8:19
Picovina jak mraky. Nemas ani paru o com pises. Toto je klasicky argument ludi veci neznalych.
|
|
Re: Peticia?
Od reg.: dentista quix
|
Pridané:
21.6.2013 11:45
este asi nevidel uradnika so snahou udrzat si flek. ludia su prisposobive tvory a uradnici tiez. pohrozis "preradenim" alebo odobratim osobneho ohodnotenia a neboj sa ako by boli zrazu snazivi a bolo by jedno ze ikonky su inde alebo je tam na okienu ina farba. verte mi zazil som to vo verejnej sprave
|
|
Re: Peticia?
Od: fundrak
|
Pridané:
20.6.2013 20:45
fundamentalny problem je, ze vo volbach prakticky nemas koho volit
|
|
Re: Peticia?
Od: ............
|
Pridané:
20.6.2013 22:05
true bro
|
|
hafananana
Od: tocotototo
|
Pridané:
20.6.2013 17:13
na slovensku by malo byt v desatore miesto slova ,,nepokradnes,, vystiznejsie slovo ,, NEPOTUNELUJES,,
|
|
Re: hafananana
Od: Reikii
|
Pridané:
20.6.2013 19:42
ale to by ta dialnica pod dubnou skalou, kde tunel vrali snad 50 generacii nikdy nebola dokoncena!
|
|
smeracky zlodej
Od: spinaMika
|
Pridané:
20.6.2013 18:59
SA je uplna zbytocnost - opytajte sa ludoi v MS, medzi 4 ocami vam to normalne povedia, ze sa to nikdy neoplati zakaznikovi kupovat. Ale v SR nakupuju vsetky statne institucie spolu s premier supportom. Spinavi zlodeji.
|
|
kľud!
Od: hulo
|
Pridané:
21.6.2013 10:23
Môže aj nemusí to byť zbytočnosť. Mne vo firme vyšlo, že sa nám to neoplatí. Ale ak chcete mať jednotnú infraštruktúru, na všetkých PC rovnakú(najnovšiu) verziu OS a Office, tak to treba zrátať. Ak máte dostatočne výkonné železo a na ňom ešte WinXP, treba sa zamyslieť(resp. pri SA môžete preniesť aj OEM licenciu zo starého PC na nové a použiť ju ako podkladovú a nainštalovať tam nový OS). Ak chcete upgradovať servery na WinS2012 a máte dosť starých CAL...
Microsoft teraz navyše začal pomerne rýchlo chrliť nové verzie OS - ďalší dôvod.
A ešte jedna vec: náklady na SA sú prevádzkové, nákup nových licencií sú investičné. :-)
A prečo nakúpil RTVS drahšie? Má menej PC ako štát, menej licencií a padol do iného cenového pásma.
Týmto nechcem propagovať SA ani tvrdiť, že to v RTVS urobili správne, ale nie všetko je čierno-biele.
|
|
ajjajjaj
Od: bublifuck
|
Pridané:
20.6.2013 19:01
celkom dobre tomu nerozumiem, uroven RTVS je smiesna prevedenim, obsahom, spôsobom prezentacie, mnozstvom vlastnej tvorby a celkovo ked sledujem stv,alebo sro mam dojem ako keby tam pracovalo maximalne 10 ludi a grafiku s hudbou im robila reklamna agentura od stropkova(bez urazky viem ze by ste to zvadli lepsie), ale asi sa chystaju expandovat s tolkymi licenciami.
|
|
Re: ajjajjaj
Od: asdfghj
|
Pridané:
20.6.2013 20:49
pod RTVS patria aj radia a radio fm je podlamna na vysokej urovni
|
|
Re: ajjajjaj
Od reg.: gandor
|
Pridané:
20.6.2013 22:47
Hmmm. Konecne rozumiem ich spojeniu. Teraz uz taketo kauzy mozu byt tolerovane...
|
|
hmmmmm
Od: 123453
|
Pridané:
20.6.2013 20:00
KURVA...
|
|
Re: nic moc
Od: jozkooo
|
Pridané:
20.6.2013 20:27
hlupa slovac si zvolila krala zlodejov s porucikmi kazigraf, kral bielych golierov, blvac, caplovic, kachlickar podporonych
alzhajmericom z prezidenskeho kresla a vcera novo zvolenoneho prokuratora prava ruka ciciaka cinara vystrieda na poste zastupujuceho zametaca ticheho. VSS a VOS tunelovane podporucikmi skuhra a tibetsky nasadenymi sam velkych blacom na zastresenie financovania jeho aktivit.
|
|
Re: nic moc
Od: jozkoooooo
|
Pridané:
20.6.2013 20:35
skús si na chvíľu odložiť tie bluescreen brýle...
|
|
Re: nic moc
Od: jozkooooooo
|
Pridané:
20.6.2013 20:39
staci ked zapnes ten cerveny rozum
|
|
Re: nic moc
Od: asdfgh
|
Pridané:
20.6.2013 20:51
ak niekto ide proti cervenej tak hned je ztoho 3D, preco nemoze byt zeleny, oranzovy, alebo bezfarby?
|
|
Re: nic moc
Od: jozkoooooo
|
Pridané:
20.6.2013 21:35
ak si tu niekto zmýli portál s nejakým smečkom, to vám nevadí, hlavne že je šľahnutý z prava
|
|
fun123
Od: ojedinelec55
|
Pridané:
20.6.2013 20:45
milujem tieto diskusie,btw vsetky taketo problemy vznikaju a zanikaju volbami
|
|
AA5AA
Od: AA5AA
|
Pridané:
20.6.2013 21:52
Poprosil by som redakciu dsl.sk nech ich zazaluje.
Pripadne by som poprosil, aby svoj clanok poslali redakciam markizi, jojky atd nech ludia vidia pravdu.
Zaroven by ste mohli vytvorit peticiu.
Ja osobne Vam pomozem ako sa len da ! :)
|
|
Re: AA5AA
Od: AA5AA
|
Pridané:
21.6.2013 21:23
...poslali *redakcii *televizie *markiza, *joj, atd ...
|
|
..............
Od: ............
|
Pridané:
20.6.2013 22:03
Bol by som rad keby sa dozijeme dna, ze pod podobnym clankom bude napisane:
- zodpoveny boli odsudeny na 15 rokov + pokuta 500k EUR kazdy (exekucia majetku)
|
|
Re: ..............
Od: ............
|
Pridané:
21.6.2013 21:25
*zodpovedni boli *odsudeni ...
|
|
vykriky do tmy
Od: hhakl
|
Pridané:
20.6.2013 22:22
To su vsetko len take vykryky do tmy. Realita je taka ze na slovensku sa mame veelmi dobre. Nie vsetko sa da merat peniazmi. Je to cely komplex veci v zivote. Ano, niekto sa ma lepsie niekto horsie, niekto mizerne niekto je za vodou. Ale verte, ze kopec mladych nezamestnanych co ziju s rodicmi (stredna nizsia vrstva) a len tak sa poflakuju cely den a maju na pivko a zabavu by vo vysnivanim zapade zili uz pod mostom alebo by boli stastni ako blchy za dzob za euro na hodinu v nejakej smradlavej hydinarni.. a tak. Vela ludi sa vratilo na Slovensko ked s vypetim vsetkych sil si zarobili par bubakov v zahranici ale dlhise to nevydrzali tam.
|
|
Re: vykriky do tmy
Od: huangggg
|
Pridané:
21.6.2013 6:53
ale este viac ludi ostalo v zahranici smejuc sa na slovakoch ako mozu byt taki blbi a tolerovat toto...ale to je vsetko o mentalite...jasne ked si ty daky manazercek zarabajuci 2000+E ze ti nic nechyba....na nakupy ides do Rakuska, lebo v nasich shopoch nic neni, do nemocnice tiez do Rakuska, lebo v nasej by si zomrel, na lyzovacku zas len do Rakuska, lebo na SK nie su sluzby a byvas niekde v Limbachu kde to tam mate cele ohradene, cize rozsirujuca pliaga ciganska sa tam nedostane...jasne co ti moze chybat....ale priemerny clovek zarabajuci 700E sa ma trochu inak...idem si napr kupit nabytok a placem najprv ake je to drahe a potom ake je to vsetko z polska nekvalitne..ikea co je v zahranici viacmenej pre nizsiu vrstvu je na SK luxusom...oblecenie to iste...ludia co boli v UK potvrdia ze tie bangladeske znacky tam stoja trochu inak ako u nas
|
|
Re: vykriky do tmy
Od: Palino_
|
Pridané:
21.6.2013 10:23
Ty si myslis, ze 2000+ je nejaka vyhra? A este nebodaj ked makas a spravis nadcas trebars aj za tych tvojich 700 a polovicu z nich ti zoberie stat na zivenie darmozracov? Ked manazericek (kto povedal, ze len manazeri mozu zarabat 2000+?) nechce dopadnut ako ty, tak pravdepodobne polovicu vyplaty investuje/odklada. Chodit na nakupy do Rakuska? Chcem vidiet ako dlho by si to vydrzal pri preplacani za benzin, investovany cas a znicene nervy v premavke. A este k tomu tam aj byva? Odhliadnuc od toho, ze to dochadzanie by ho velmi rychlo prestalo bavit, ty si myslis, ze zo zvysku tej vyplaty je schopny financovat nieco viac ako trapnu hypoteku na nejaky panelak? To mu este akurat zostane na nejaku tu "luxusnu" dovolenku v Alpach, kedze nema chut pozerat tie kysle ksichty otravenych casnikov na Slovensku a o nejakej platenej zdravotnej starostlivosti nemoze byt ani rec. Radsej sa zacni zaujimat o to ako naozaj vznikaju choroby a ako im predchadzat namiesto zavisti, co mimochodom tiez nie je nabeh na zdravy zivot.
|
|
Re: vykriky do tmy
Od: Palino_
|
Pridané:
21.6.2013 10:24
Ty si myslis, ze zarabajuci ludia nevidia aky smejdovy predrazeny tovar sa k nam dovaza? Aj keby som zarabal 5000+ tak si 3x rozmyslim, ci kupim ten predrazeny smejd alebo si pockam na nejaku dovolenku, kde si to nakupim za zlomok ceny a este si budem moct aj vybrat, resp. sa radsej poobzeram na amazon/ebay/bazos a nemusim ani nikam chodit.
|
|
preco
Od: leader80
|
Pridané:
20.6.2013 23:46
Preco ten kto podpisal zmluvu za rtvs nepojde sediet?
|
|
Re: preco
Od: shutup
|
Pridané:
22.6.2013 13:02
pretoze keby isiel sediet jeden, mohol by neskor ist sediet za nieco podobne aj druhy... a casom by na slovensku mohol aj vzniknut taky dojem, ze korupcia je naozaj trestna... boze chran!
|
|
neostáva nič iné napísať
Od: sadsad
|
Pridané:
21.6.2013 6:25
ale naozaj štát je najlepší vlastník a správca našich peňazí!
|
|
piratebay.sx na nich
Od: Norton Komander
|
Pridané:
21.6.2013 7:22
na kurvy vyjebane mikrosoftove
|
|
koncesia
Od: fffffffffffffffffffffff
|
Pridané:
21.6.2013 7:33
... a preto neplatim a ani nebudem platit ziadne koncesiarske poplatky, mam ich v p..i
|
|
Re: koncesia
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
21.6.2013 8:13
Zo zákona musíš.
|
|
Re: koncesia
Od: netusim
|
Pridané:
21.6.2013 9:13
nemusis :) staci vediet how to :)
|
|
ja im prajem
Od: Joze z dediny
|
Pridané:
21.6.2013 9:11
Ja im to prajem, ked vedia robit business tak nech ho robia. Slovaci si nechaju radi srat na hlavu a nikto nehne ani prstom aby to zmenil.. jadine co mi vadi, ze som sa nenabalil aj ja pri tom.
V podstate tu unas sa da ujebat vsetko pokial nezderiete obcana pod 8,-Eur na den, to by uz na pivo nebolo a bola by mozno aj nejaka ta peticia kvoli tomu, predtym ako by sa seci zas vratili k riedenemu pivu a somrali dalej..
Hlavne to spravit tak aby to bolo z statneho, to si potom vsetci myslia ze to niesu ich peniaze, lebo nemaju o polku menej na vyplate tak ich to az tak moc netrapi..
Pokial nemate chrbtovu kost, mate talent na ojeby a spoluziakov na nejakom to vyssom mieste, tato krajina je raj, nechapem preco by niekto utekal odtialto.
|
|
Re: ja im prajem
Od: Aas
|
Pridané:
21.6.2013 12:11
Asi preto, ze nektori tu chrbtovu kost este maju.
|
|
zavadzajuci nadpis
Od: buznicka8
|
Pridané:
21.6.2013 9:24
tutok skor IMHO zarobil BSP Softwaredistribution a.s., nie mrkvosoft
|
|
starosti
Od: werwe
|
Pridané:
21.6.2013 10:43
bezny clovek rozmysla nad tym ako dostat co najvyssiu vyplatu a politicky pracovnik dosadeny svojou stranou rozmysla ako previest peniaze firmy na svoj ucet bez toho aby ho chytili, v podstate to iste, akurat ten bezny musi aj pracovat a je pre firmu prospesny
|
|
samopal
Od: werwe
|
Pridané:
21.6.2013 10:46
jednemu nerozumiem, ak sa niekto rozhodne skoncovat zo zivotom kvoli financiam a bezvychodiskovej situacii, preco radsej nevtrhne do parlamentu , prinajhorsom obstoji tak ze skoncuju s nim ini, kazdoapdne narod na neho bude spominat ako na narodneho hrdinu ( samozrejme nase nezavisle media ho budu vykreslovat v zlom svetle), ale vela ludi by to asi inspirovalo :)
|
|
Re: samopal
Od: vkr
|
Pridané:
21.6.2013 11:39
U nas take nieco nehrozi, to by sme radsej zobrali zo sebou suseda, ktory ma lepsie auto pre domom
V krajinach kde je to pravdepodobne su na to pripraveny, staci pozriet US ambasadu v bratislave
|
|
Re: samopal
Od: Aas
|
Pridané:
21.6.2013 12:13
Dufam, ze tam nedospejeme.
|
|
Re: samopal
Od: huangggg
|
Pridané:
21.6.2013 12:05
Harmanovi sa podarilo aspon inspirovat cistenim Bratislavy...lenze kolko samovrahov vlastni samopal ? :D {no potom bol mierny odvar este ten fizel na madaroch}
|
|
Re: samopal
Od: fundrak
|
Pridané:
21.6.2013 14:16
A co ak by potom prisla este horsia vlada? To by bol potom za debila.
|
|
Re: samopal
Od: shutup
|
Pridané:
23.6.2013 18:09
horsia ako toto?? ale no tak, budme realisti...
|
|
Bulvarny nadpis
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
22.6.2013 18:41
Aky Microsoft? Ved ten softver sa nekupoval od Microsoftu ale lokal zbojnickej firmy. To je ako napisat nadpis "Ako Henkel musi mat rad Slovensko" lebo ministerstvo nakupilo od vchodovej minidrogerie cistiace prostriedky na najblizsich 200 rokov.
|
|
Zmena na slovensku
Od reg.: Peter B. P.
|
Pridané:
23.6.2013 16:32
Ako by sa to dalo zmeniť ? Ako sa hovorí : "Nyjako". Polovica z vás by stiahla chvost hneď ako by sa niečo stalo. Stačí sa pozrieť ked boli protesty v BA koľko ľudí prišlo. 800 to je teda fasa z 5M. A dôvody musel som byť v práci atď. ako to ale chcete zmeniť keď nikto pre to nič nerobí ? Teraz by pomohlo len znovu vytvoriť tento štát ktorý ste nám tu nechaly tak krásne zhniť.
Tiež nad tým rozmýšlam či odísť do zahraničia. Na slovensku by som rád zostal, asi som ten trafený slovák. Len prednedávnom som vyšiel zo školy, vyhral som veľa súťaží (strojárske a elektrotechnické) no na slovensku to nikoho nezaujíma. Tak som si len tak podal aj do zahraničia a tam by ma hneď zobrali aj s ubytovaním. Ale nieje pre mňa také ľahké len tak sa zbaliť zo slovenska.
|
|
Kto to niekedy nakupoval ?
Od: veteranzkoreje
|
Pridané:
24.6.2013 10:32
Si spomínam ako som bol sekretárom komisie na nákup softu. Bolo tam všetko možné - microstation, arcview, psychologický soft, analýza nafty, ..., office. Naštastie v žiadnom predmete obstarávania neboli 3 platné ponuky a tak sme to zrušili. Účastníci sa mali podľa zákona vyjadriť a pamätám čo povedal reseller MS "viete ja som mal dojem že účelom verejného obstarávania je niečo kúpiť a Vy ste všetci taký radi že sa súťaž ruší ...". Sme mu vysvetlili že úspešná súťaž je IBA problém, že takto nikto z nás nebude mať problém.
Skúste sa na to pozrieť z hľadiska práva že ako sa to má robiť. Štát ignoruje soft, právncii sa vždy iba vyjadrujú IBA k vlastnej 4 stranovej zmluve , vlastný obsah zmluvy ( VOP u SAP, OLSA u Larryho, neviemužčo u Billa) to ich nezaujíma.
|
|
tak to je
Od: jacko
|
Pridané:
13.10.2013 14:59
RTVS - Rozkrádacia televízna spoločnosť - verejnoprávne médium žijúce z koncesionárskych poplatkov.
Presná kópia ako u nás funguje všetko počnúc úradom vlády končiac najchudobnejšou rómskou osadou.
|