| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
ze nie na windows phone :)
Od: hahaha2
|
Pridané:
25.6.2013 9:04
skoro som odpadol
|
| |
Hmmmm
Od: jasom....
|
Pridané:
25.6.2013 9:05
Vtip dňa. :D
|
| |
hahaha
Od: megatron9000
|
Pridané:
25.6.2013 9:10
Dobry vtip ... Mikrosit nepodporuje vlastnu platformu xD
|
| |
Re: hahaha
Od: 1234abcd
|
Pridané:
25.6.2013 9:22
Podla mna ju iba neda portovat inej firme, a portuje si ju sam.
|
| |
Re: hahaha
Od: makaaa
|
Pridané:
25.6.2013 14:46
Presne, najpravdepodobnejsie..
|
| |
Re: hahaha
Od: xhum
|
Pridané:
25.6.2013 9:23
V poslednom case sa to deje dost casto. Nedavno napr. Microsoft vydal novy Skype s podporou video-odkazov pre vsetky platformy (dokonca aj BlackBerry) okrem Windows Phone. Clovek ma az pocit, ze si tu platformu chce Microsoft zabit sam.
|
| |
Re: hahaha
Od: 3znaky
|
Pridané:
25.6.2013 9:32
Ta platforma sa mrtva uz narodila, neda sa pod nu normalne vyvyjat, ani sam microsoft pod nu nevie vyvyjat. V jednej nemenovanej banke nam nemenovana pobocka Micorosoftu pre strednu europu ponukla 10 milionov ceskych korun za vytvorenie verzie internetoveho bankovnictva aj pre Windows Phone a sme to ani za taku cenu nedokazali spravit. Je to neuveritelny FAIL ten ich mobilny system. Mrtvola, verte mi.
|
| |
Re: hahaha
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
25.6.2013 9:41
Kontaktujte nás prosím na redakcia (at) dsl.sk
|
| |
Re: hahaha
Od reg.: FilipSK
|
Pridané:
25.6.2013 9:51
Nam (nie banka, servisna spolocnost) tiez ponukali keshe na vytvorenie aplikacie pre zakaznikov na slovensku :) Taktiez sme od toho ustupili lebo jednoducho to nemalo zmysel.
|
| |
Re: hahaha
Od: Josef K
|
Pridané:
25.6.2013 9:55
ČSOB pre Windows Phone Internet banking aplikáciu má a vyzerá dosť slušne.
|
| |
Re: hahaha
Od: okoloiduci
|
Pridané:
25.6.2013 9:58
tak sa naucte programovat a pozrite si aplikacie zahranicnych bank, napriklad Bank of America. neviem ako to robia oni, ked sa to podla vas neda...
a to nehovorim, ze aplikacia Penazenka vo WP8 sa da nejak prepojit s takouto aplikaciou a dalo by sa platit napriklad za nakup aplikacii priamo z uctu. vid napriklad PayPal aplikacia
|
| |
Re: hahaha
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
25.6.2013 9:59
Keby si aspon neklamal bol by svet o trosku krajsi. Ak ste tak neschopni, ze neviete programovat WPF(C#) tak zahodte klavesnice a chodte zit do lesa v sulade s prirodou, pretoze FAIL je maximalne vasa firma. A naozaj zaujimave je to, ze vacsina ceskych bank ma aplikacie pre WP, neuveris ale dokonca na WP 7.5 ..takze chyba bude asi niekde inde nez v systeme, ze ano ? :)
|
| |
Re: hahaha
Od: Rado2
|
Pridané:
25.6.2013 10:03
Preco sa neda pre nu vyvijat? Neskusal som to, ale prave technicky to vyzera najlepsie riesenie, vyvoj v .NET vo visual studiu, ladenie v nativne rychlom emulatore. Zda sa mi to 10x lepsie ako ten paskvil Objective-C, alebo pre android Java s korytnackou Eclipse (to som skusal, otras).
|
| |
Re: hahaha
Od: tťč
|
Pridané:
25.6.2013 11:24
Jedna z moznosti je, ze je to drahe. Mas prachy na to, aby si platil ludi, aby sa ucili nieco, co o rok uz nebude MS podporovat? Ja teda nie. Nebudem sa ucit a ani nihoho platit, aby sa ucil nejaku WPF, ci co. Vsak sa naucil MFC, nasledne .NET 1.3, potom .NET 2 a potom dalsich 5 a na co mu to je? Na hovno.... Kto sa naucil java ME, tak mu to vydrzalo cca 5 rokov a teraz sa prvy krat musel nieco ucit. Naucil sa android a vpodstate ma jeden jazyk, kedno prostredie bez ohladu na verziu androidu (aj ked kto chce robit poriadne, musi pouznat nejake tie rozdieli aspon medzi android 2.3 a android 4.*).
Zhrnute: Ja osobne (subjektivne) nemam o MS technologie zaujem, lebo sa rychlo stavaju deprecated.
|
| |
Re: hahaha
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
25.6.2013 11:53
tak ty si cely zle ... len by ma zaujimalo ci si taky hlupy od prirody alebo to maju na svedomi rodicia.
.NET vychadza z Javy, cize kto vie Javu s minalnym usilim pochopi .NET, ktory sa od prvej verziu po sucastnu (4.5) syntakticky menil len minimalne, len sa doplnal o nove funkcie. MS podporoval .NET od zaciatku a bude ho podporovat az kym ako firma neskonci.
Zhrnute: Si cocoth, ale kvalitny a jedina vec co by mal mala byt deprecated je tvoja schopnost mnozit sa a znizovat tak kvalitu genofondu populacie.
|
| |
Re: hahaha
Od: 0dee
|
Pridané:
25.6.2013 13:06
MS dealer :) jasne ako facka :) ccccc pochop to MS konci lebo to tak lud zacina vnimat. Pokaslali to s W8, WP8, svet pomalicky prechadza na linux a open office... Nechapem tvoje horlive obhajovanie LEN firmy MS. Na ine som ta na dsl ani nevidel reagovat...
|
| |
Re: hahaha
Od: makaaa
|
Pridané:
25.6.2013 14:48
WP8 je paradny OS, s handroshitom sa neda ani porovnavat. Onanuj si nad svojou cinskou hrackou s handroshitom, ved mas cas na onaniu pri tak spomalenom systeme akym je handroshit:DDD
|
| |
Re: hahaha
Od: Rado2
|
Pridané:
25.6.2013 12:02
Ak je .NET pre Teba niečo nové, chápem že sa Ti to nechce učiť, ale to nie je objektívny dôvod, prečo to je mŕtva platforma. Zober si to z pohľadu niekoho, čo začína od nuly. Java sa možno tak nerozširuje, ale je zrejme už aj dosť rokov pozadu a to mi nepripadá ako veľká výhoda. To, že NET 1.1 je deprecated neznamená, že pre ňu nemôžeš písať, ak si masochista tak kľudne, akurát budeš na úrovni tej Javy ;) Mimochodom C# a vývoj v ňom vo visualku je veľmi intuitívny a efektívny.
|
| |
Re: hahaha
Od: čťt
|
Pridané:
25.6.2013 12:41
...musi poznat nejake tie *rozdiely ...
|
| |
Re: hahaha
Od: NooN
|
Pridané:
25.6.2013 12:47
Vyvojar a nehce sa ucit? No ty ko..t.....
Ty si sa mal stat obchodnym riaditelom alebo managerom, tam presne taki ako ty zapadnu.
Inak rozmyslam ci java bolo to prve co si sa "naucil" (teda skor precital) a ci ti to v tom stave ako si si to precital vydrzalo doteraz. Ak hej, tak som rad ze nemusim pouzivat ziadnu tvoju aplikaciu.
A ohladom NET? Taku, s prepacenim, KOK..INU moze naozaj trebpnut len clovek z marketingu ktory si nevidi dalej ako na spicku nosa.
|
| |
Re: hahaha
Od: lolo21
|
Pridané:
25.6.2013 13:46
no to je sila... rozne androidy su pre teba len male rozdiely, ale .net 2, 3, 4, 4.5 su vsetko totalne novinky ktore sa vzdy treba ucit nanovo.
|
| |
Re: hahaha
Od: 654321
|
Pridané:
25.6.2013 14:14
Androidy nemaju problem s tym, ze zahodia cele API a tvoja aplikacia je ti naprd a mozes ju odznova napisat. Aj tam je deprecation, ale este nikdy nebol removal.
MS takyto pristup ma - investujes do vyvoja softu postaveneho na ich technologii, o par rokov mozes vsetko prepisat a tvoja investicia je v riti. Od Basicu po XNA.
|
| |
Re: hahaha
Od: siirii
|
Pridané:
25.6.2013 15:14
Prosím ťa povedz nám, ktoré API Microsoft napr. za posledných 10 rokov zahodil a vývojári museli prepisovať svoje aplikácie. Veľmi by ma to zaujímalo.
|
| |
Re: hahaha
Od: 654321
|
Pridané:
25.6.2013 22:02
Uz napriklad to spomenute XNA je mrtve.
Rovnako ako OLEDB, MFC, WTL, Silverlight.
DirectShow/DMO/ACM su mrtve, odkedy mame Media Foundation.
DirectSound je uz iba emulacna vrstva.
Potom su tu kracajuce mrtvoly ako WinForms alebo WWF.
Potom su tu technologie, ktore oficialne nie su este obsolete, ale ked v nich mas urobenu aplikaciu, mas dost velky problem (asp.net!). Robit na nich maintenance je dost o drzku.
Prikladov je vela. Nie kazdy robi jednorazove blbosti v poslednom Visual Studiu. Niekto ma aj nainvestovane peniaze v aplikaciach, ktore musi udrziavat.
Preto vsetky velke firmy maju jadro aplikacie mimo MS technologii (vacsinou C++, niekedy plus Boost), vlastny UI toolkit a iba mala cast aplikacie pouziva API MS.
|
| |
Re: hahaha
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
25.6.2013 22:22
Ty vies kolko rokov ma DirectShow/DirectSound? Ved tie technologie atakuju vekom dobu 16bit aplikacii...
WinForms je managed nadstavba so sugarcoat nad GDI(+).
AD Silverlight - to je ako nariekat, ze skoncil vyvoj Compact .Net frameworku pouzivaneho vo WinCE/WinMobile, tak ze je to zabudnuta technologia > ved hadam ak pokryvas .Net framework napr. c# a je ti uple u riti ci pises na WM, WP, WinStore app, desktop app alebo Silverlight. Specifika jednotlivych odnozi sa zvladaju jednym kurzom alebo kratkym samostudiom. Niekto by sa rad zasekol v case a zil desatrocia s uz nadobudnutymi vedomostami - to moze len extremne mala skupina programatorov, ktora udrziava legacy systemy dokial sa nestane udrzba takychto starych molochov tak draha a neflexibilna novym poziadavkam, ze si da zakaznik vytvorit novu modernymi technologiami a buhuzial - legacy dev nebudu ti, ktori dostanu tu pracu.
Aky problem je s ASP.net?
|
| |
Re: hahaha
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
25.6.2013 22:38
Velke firmy + dlhodoby softver = business aplikacie?
Iba uplny blazon by dnes pisal pre business co by len Hello World v C++.
Ak pokladas firmy (softver), ktore vyuziju Boost kniznicu za relevantnu cast softveru, ktora sa vyvija, tak mi dovol, aby som ta vyviedol z omylu. Je to zrnko piesku na pusti.
|
| |
Re: hahaha
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
26.6.2013 9:07
tebe musi ale j*bat :D WinForms je mrtve a ASP.NET je obsolete :D ..hlavne ze pred polrokom vysla nova verzia ASP WebForms a aj ASP MVC ... ty kasli na celt IT vyvoj a robit zahradkara, myslim ze tam ti to pojde asi lepsie
|
| |
Re: hahaha
Od: siirii
|
Pridané:
27.6.2013 18:55
Väčšina technológií o ktorých píšeš bez problémov funguje na najnovších verziách Windowsu a ešte aj dlho bude. Povedal by som, že taký DirectShow sa do dnešného dňa používa stále viac ako Media Foundation. WinForms a MFC sú obsolete (a úprimne povedané dosť otrasné), ale bez problémov pod nimi môžeš vyvíjať aplikácie.
Toto si ja nepredstavujem pod pojmom "MS zahodí celé API".
|
| |
Re: hahaha
Od: siirii
|
Pridané:
27.6.2013 18:57
A s DirectSoundom si úplne mimo. Je pravda, že je to emulačná vrstva (no a čo?), ale je to od Windows Vista kompletne prepísané API a odporúčané na prácu so zvukom.
|
| |
Re: hahaha
Od reg.: Trovaricon
|
Pridané:
25.6.2013 22:08
AD "nejaku WPF" - zhrnme si to:
- je rok 2013
- firma / programator business solutions poklada
a) .Net framework
b) WPF
za nieco "nove".
Kde ponukaju moznost ist ako dobrovolnik skusat kryotechnologiu? Teba tam asi zabudli na dost dlho... Ten "nejaky WPF" je vonku od vzniku Visty > t.j. viac ako 5 rokov. Noze zadri v com sa podla teba uz roky robi GUI DESKTOPOVYCH business aplikacii? QT a WPF.
Dufam, ze nikoho nenapadne ani v Jave robit dnes GUI vo Swing-u alebo v pripade C#/C++ WinForms/GDI.
AD deprecated - mozes spomenut nieco konkretne? Lebo mna napada len do uzadia sa dostavajuci Silverlight, ktory ma ale syntax hadaj coho...
Este aj v "relativne novej" Java 1.6 ma ide slak trafit ked nemozem vo switch pouzit String argument. Ak by mal niekto dnes vyvijat novu aplikaciu v Java 1.4 tak ho asi j*bne.
Inak to je co za IT firmu, ktora netlaci na vzdelanie zamestnancov? To bude nejaka extra uspesna, nie?
|
| |
Re: hahaha
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
26.6.2013 9:10
to neries, chlapec predtym robil zahradkara a tam sa technologia hnojenia za posledne desatrocia nemenila, tak sa mu na to tazko zvyka
|
| |
Re: hahaha
Od: shutup
|
Pridané:
25.6.2013 10:09
mrtvola je skor vasa uboha firmicka ked nedokaze vyvinut jedinu apku ani v .net a wpf.. .ak je vobec pravda co pises..
|
| |
Re: hahaha
Od: 3znaky
|
Pridané:
25.6.2013 12:22
Je zvlastne ze si z mojho komentara vydedukoval, ze nie sme schopny spravit ani jednu apku v dotnete pre wpf. Nepotrebujem ta prehovarat a vysvetlovat ti ake mame skusenosti z vyvojom a mobilnymi platformami, a moj nazor mozes uplne ignorovat.
Rob ako myslis, zober si z toho prispevku co uznas za vhodne.
|
| |
Re: hahaha
Od: ykanz3
|
Pridané:
25.6.2013 12:42
...nie sme *schopni spravit ...
...ake mame skusenosti *s vyvojom ...
|
| |
Re: hahaha
Od: cbxcnxgfh
|
Pridané:
25.6.2013 14:00
Ja len dufam, ze nemas na starosti korekcie gramatiky. Inak to musi vyzerat, ako profil pubertaka na pokeci.
|
| |
Re: hahaha
Od: Anal.ytik
|
Pridané:
25.6.2013 14:39
Pises nezmysly..
|
| |
HardWare
Od: qsk
|
Pridané:
25.6.2013 9:30
Dôvod bude ten že uživateľovy WP k štastiu stačí pár Hz procák šťipka ram a veľký nápis NOKIA .
|
| |
Re: HardWare
Od: urturtu
|
Pridané:
25.6.2013 10:17
Nj a vsetko ide plynulo a ako ma. Kedzto mam pocit ze na mojom androide nestaci niekedy ani stvorjadro. Vyladeny je ten WP velmi to sa musi uznat.
|
| |
Re: HardWare
Od: ezio
|
Pridané:
25.6.2013 10:39
OS ktorý je graficky a systémovo na úrovni kyjaku z doby kamennej oproti reaktoru studenej fúzie z 23tieho storočia...
|
| |
Re: HardWare
Od: NooN
|
Pridané:
25.6.2013 10:40
ozvala sa aOvecka
|
| |
Re: HardWare
Od: ksq
|
Pridané:
25.6.2013 12:43
*uzivatelovi
|
| |
Re: HardWare
Od: qsk
|
Pridané:
25.6.2013 15:23
jj
|
| |
Re: HardWare
Od: qsk
|
Pridané:
25.6.2013 15:45
Dôvod bude ten že uživateľovi WP k štastiu stačí pár Hz procák šťipka ram a veľký nápis NOKIA , on je predsa intelektuál a svoj caš využíva produktívne tak na čo by mu bola nejaká hra ktorú by aj tak pravdepodobne hw neuťiahol a displej z rastrom ala tetris nezobrazil .
- kolegyňa má osemstovku ... skúsenosti mám a viem že WP nie je nič pre mňa a kolegyňa už vie že tiež nie pre ňu :)
- pýtal som sa kamarátky ktorý pracuje ako vedúca predajne* vo veľkom krajskom meste ako idú WP á vraj nejdu ľudia sa ho boja ...
|
| |
Re: HardWare
Od: Lumia
|
Pridané:
25.6.2013 16:09
stracas len cas vypisovanim bludov:DDD
|
| |
Re: HardWare
Od: qsk
|
Pridané:
25.6.2013 16:33
WP sledujem jedným očkom a viem že sa chystaným updateom zlepší ale teraz je to záležitosť fajnšmekrov , ľudí čo su kupujú predovšetkým Nokiu a tých pár jedincov ktorým neučaroval beh stoeurovehó androida :)
|
| |
Schizofrénia?
Od: msx
|
Pridané:
25.6.2013 9:32
Schizofrénia!
|
| |
ageofoone
Od: mafioso
|
Pridané:
25.6.2013 9:35
AoE 1 som hral uz pred par rokmi na Windows Mobile 6.0 ..
|
| |
Re: ageofoone
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
25.6.2013 9:50
WM 6 a 6.5 je pohodicka system, dalo sa na nom pekne programovat.
|
| |
.....
Od: -...-
|
Pridané:
25.6.2013 9:48
Si serú do huby.
|
| |
hahaha
Od: piaggio
|
Pridané:
25.6.2013 10:11
Vtip je v tom že Mrkvosoft zarába na Andorid patentoch niekolkonásobne viac ako na vlastnom MS phone.....
|
| |
Re: hahaha
Od reg.: ccccc
|
Pridané:
25.6.2013 10:19
a Apple zaraba na oblych rohoch a Google tym, ze predava tvoje osobne udaje, vtipne ze ?
|
| |
Re: hahaha
Od: oOo
|
Pridané:
25.6.2013 10:24
http://dopice.sk/6os
|
| |
........
Od: shutup
|
Pridané:
25.6.2013 10:28
velka chyba nejakeho idiota z vedenia danej divizie MS. namiesto toho aby portovali tu popularnu hru vyhradne na ich vlastnu platformu a viac ju tak spopularizovali, tak to spravia kvoli par dolarom uplne naopak a kvoli hre obetuju cely system...
MS ma niektorych ludi velmi sikovnych a ktori maju za sebou par fakt kvalitnych projektov, hlavne .net, alebo aj xbox, no mozno uz o par dveri vedla sedia zas totalni idioti s velkymi pravomocami ktori dokazu firme neuveritelne uskodit..
|
| |
Re: ........
Od: Jamicon
|
Pridané:
25.6.2013 10:54
Súhlasím, .net je kvalitne obtiahnutá Java, s kradnutím má M$ od začiatku existencie veľmi dobré skúsenosti.
|
| |
Re: ........
Od: quix_
|
Pridané:
25.6.2013 10:56
no vidis, teba by mali zamestnat do vedenia "tej divizie MS" ;)
|
| |
Re: ........
Od: sasd...
|
Pridané:
25.6.2013 10:59
Fakt kvalitne projekty? Xbox co viem tak kupili, prvy windows kupili, kupili AoE, jedine co neviem ze by kupili bol .NET ale aj tomu sa uz krati cas. Poved mi, ake vlastne a kvalitne produkty teda maju? :)
|
| |
Re: ........
Od: shutup
|
Pridané:
25.6.2013 11:34
vobec ziadne, nevsimaj si to, ty ich schovas aj tak do vacku :D
|
| |
Re: ........
Od: amolo
|
Pridané:
25.6.2013 12:53
Office aka najvynosnejsia divizia firmy
|
| |
Re: ........
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.6.2013 8:24
Bez statnych zakazok by to ledva zarobilo na vyvoj :-)
|
| |
Re: ........
Od: Ramtech
|
Pridané:
26.6.2013 13:45
Odkedy musí Microsoft podporovať každú minoritnú platformu? Veď kto chce AoE nech si kúpi Android alebo iOS
|
| |
A PC ???
Od: Optik
|
Pridané:
25.6.2013 12:59
Nech radsej vydaju remasterovanu Age of Empires I HD pre PC, ako teraz vydali dvojku a nie pre mobili, ale chapem mobil ma kazdy a su z toho asi vacsie zisky :(
|