| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
sranda bude
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
2.7.2013 11:33
ked mu to vsetci do jedneho zamietnu :)
|
| |
Re: sranda bude
Od reg.: Vajcak
|
Pridané:
2.7.2013 14:24
no minimalne na Kube a vo Venezuele to iste
|
| |
Re: sranda bude
Od: dopo
|
Pridané:
2.7.2013 15:31
to je asi zoznam 21 krajín, ktoré USA sledovalo a Snowden má pre nich na výmenu informácie.
Inak som zmenil názor fakt je to hrdina - naivný a dopredu nepremýšľajúci ...
|
| |
Re: sranda bude
Od: lolofonec
|
Pridané:
3.7.2013 9:09
Ako to ze nepoziadal o azyl SR? :D
|
| |
Re: sranda bude
Od: linuxak
|
Pridané:
3.7.2013 10:52
americania o slovensku nevedia, preto ho nesleduju a tak nema informacie o nas...
|
| |
Showden ty si pan...
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
2.7.2013 11:37
Drzim chlapcovi palce. Este by mohol pustit par sprav do luftu, nech sa amerika topi vo svojej hanbe. Mal o azyl poziadat nemecko, Merkelova by poslala pre neho lietadlo :) Tej praktiky USA nejak moc zacinaju vadit a liezt pod kozu :)
|
| |
Re: Showden ty si pan...
Od: ucthni
|
Pridané:
2.7.2013 12:04
vsak nemecko tam je uvedene...
|
| |
Re: Showden ty si pan...
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
2.7.2013 13:25
Ups, som to prehliadol :) Tak nic. Angelaaaaa schovaj ho!!!
|
| |
Re: Showden ty si pan...
Od: Unexist
|
Pridané:
2.7.2013 14:31
merkel je obycajny poskok a pudlik sionistov. Myslim ze v jej pripade si viac ako naivny. Navyse od Norimberskeho procesu je v Nemecku v kuse instalovana sionisticka vlada, ktora si to vsetko tam strazi. Je to v podstate taka ticha okupacia.
|
| |
Re: Showden ty si pan...
Od: dopo
|
Pridané:
2.7.2013 15:35
hovoríš ako sionista, ktorého nechceli zobrať do klubu sionistov, lebo si príliš ...
Niečo ako Hitler nemohol profitovať so židmi (lebo nebol dosť žid), tak si vymyslel svoju vlastnú pseudo rasu.
|
| |
Re: Showden ty si pan...
Od: chlapce
|
Pridané:
3.7.2013 0:23
mal by si vyhladat dobreho psychiatra.
|
| |
pi pi pi pí pí pí pi pi pi pi
Od: ironia
|
Pridané:
2.7.2013 17:52
Nech sa hanbí ta tajná služba, ktorá tajne odpočúva internet. Mala by radšej odpočúvať pašerákov drog a oni predsa internet nepoužívajú oni komunikujú telegrafom.
pi pi pi pí pí pí pi pi pi pi
|
| |
Re: Showden ty si pan...
Od: Shulin
|
Pridané:
2.7.2013 18:33
Pod kozu, či pod kožu, ach tá interpunkcia :P
|
| |
Re: Showden ty si pan...
Od: keď shulim
|
Pridané:
2.7.2013 18:40
pod kozami pod kožu
|
| |
Re: Showden ty si pan...
Od: Houston
|
Pridané:
2.7.2013 23:15
Dufam, ze silikonovy wafer, kedze sme na DSL :-)
|
| |
Slovensko
Od: Erika Eleňjak
|
Pridané:
2.7.2013 11:37
Som velice sklamany, ze tam nevidim Slovensko.
|
| |
Re: Slovensko
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
2.7.2013 11:38
Ale sak u nas je policajny stat! Tu sa boji prist :) Nema tolko penazi :)
|
| |
Re: Slovensko
Od: neviš o čom hovoríš
|
Pridané:
2.7.2013 18:11
hovoríš ako cigán z osady v Moldava nad Bodvou
|
| |
Re: Slovensko
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.7.2013 8:31
Hovori ako vsimavy Slovak
|
| |
Re: Slovensko
Od: 2,5cm
|
Pridané:
3.7.2013 20:12
všímavý Slovak
Rómskeho presvedčenia
|
| |
Re: Slovensko
Od: fetak_dusan
|
Pridané:
2.7.2013 11:41
zda sa ze je inteligent, staci si precitat na nete o slovensku aku mame zlu ekonomiku, male platy a drahe veci, sexy zeny a bryndzove halusky to nevybalancuju.
|
| |
Re: Slovensko
Od reg.: dentista quix
|
Pridané:
2.7.2013 12:13
predpokladam, ze ma dostatok informacii, preto poziadal krajiny ktore poziadal.
|
| |
Re: Slovensko
Od: cia
|
Pridané:
2.7.2013 18:13
ako správny Američan chcel požiadať o azyl v Československu, ale nevedel nájsť ambasádu.
|
| |
Re: Slovensko
Od: achee
|
Pridané:
2.7.2013 11:54
on chce dalej žit, na Slovensko by mal ako trest :)
|
| |
Re: Slovensko
Od: niečo ako ty
|
Pridané:
2.7.2013 18:14
za trest sú niektorý spoluobčania.
|
| |
Re: Slovensko
Od: Meheh
|
Pridané:
2.7.2013 18:36
"Niektori" sa pise :)
|
| |
Re: Slovensko
Od: niečo ako ty
|
Pridané:
2.7.2013 18:53
niektorý konkrétne jeden ty
|
| |
Re: Slovensko
Od: niečo ako ty
|
Pridané:
2.7.2013 18:54
:-)
|
| |
Re: Slovensko
Od: ....
|
Pridané:
2.7.2013 12:51
A co by to robil? Fico by ho najskor ocistil a potom zapredal, toto je policajny stat a ritolezec amerike.
|
| |
Re: Slovensko
Od: LuCKy69
|
Pridané:
2.7.2013 12:58
Ci Fico alebo Dzurinda, ci cervena alebo modra, vsetko jedno...
|
| |
Re: Slovensko
Od: ...................
|
Pridané:
2.7.2013 18:17
ak nevidíš rozdiel medzi Ficom a Dzurindom, potom by si mal prestať piť alkohol, lebo zachviľu netrafíš ani na ubytovňu.
|
| |
Re: Slovensko
Od: netload
|
Pridané:
2.7.2013 23:10
Fiko cocot, Dzuryndo pyca = Z hovna do sraciek.
|
| |
blazon
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
2.7.2013 11:42
netusim naco ziadal krajiny ako polsko, norsko, irsko alebo rakusko, tie by ho do usa vydali obratom. zvlast irsko, ti su jedna ruka s amikmi, Rovno by ho odlifrovali do Shannonu na amer. vojensky special co odtial pravidelne odlieta. :D
na jeho mieste zduchnem niekam do tichomoria na ostrov k domorodcom a basta :D
|
| |
Re: blazon
Od: 2Manik.
|
Pridané:
2.7.2013 11:46
Nedržím mu palce a ani nič. Mal by sa hanbiť a zodpovedať. A ešte si raz otvorí hubu a zrejme sa dlho nedožije...
|
| |
Re: blazon
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
2.7.2013 11:56
Za čo by sa mal podľa teba hanbiť? Za to že vyniesol (pre niekoho) nepohodlné informácie ktoré môžu nakoniec viesť k ukončeniu jeho života?
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 12:14
Pre všetkých je somár, iba pár dmentov si myslí že aký je borec.
Je to obyčajný podvodník, mladý a nezodpovedný.
Ak taký nejakou sprostoťou dá vlastnej krajine ranu pod pás, nech sa nečuduje kreslu, či guľke do hlavy.
Rád by som tu čítal vaše reakcie, kebo to urobil niekto v Rusku. Ten by tichšie zmizol z tohoto sveta.
Neurobil nič dobré, nič poctivé, nič kvôli čomu by som sa mal nejak inak správať. Skôr naopak. Je to osol v rukách mocných.
|
| |
Re: blazon
Od reg.: dentista quix
|
Pridané:
2.7.2013 12:16
ale netrep prosim ta, naozaj si myslis, ze by si dnes rusko a putim mohlo dovolit zmiznut cloveka co by zacal rozpravat? dobre si to premysli a potom si skus odpovedat. nam nemusis, nam je to jasne.
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 12:18
Nie oni, ale niekto za nich. Po nich sa to ani nemôže dostať, to by boli iné opatrenia!
Nie zmiznúť, zlikvidovať človeka, čo niečo vie a čo defacto ublíži národu, krajine, spoločnosti.
Zaslúži si ďalekú sibírsku väznicu, alebo nech ide Chodorkovskému na kurzy matematiky...
|
| |
Re: blazon
Od reg.: gandor
|
Pridané:
2.7.2013 13:12
Omyl. Neublizil krajine a jej obyvatelom. Ublizil vodcom tej krajiny. BIG DIFFERENCE. Naopak krajine prospel...
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 13:17
Prospel? Ani netušíš aké nedozierne následky a škody môže toto spôsobiť. A napríklad aj na zmene bezpečnosti systému! Milióny dolárov. Samozrejme to zaplatia senátori zo svojho, veď ako inak.
Matelko...
|
| |
Re: blazon
Od: niekto koho nepoznas
|
Pridané:
2.7.2013 15:06
takze to je uplne v poriadku ked vlada z dani ludi vybuduje sledovaci system aby kazdeho z nich mohla bezdovodne non-stop pozorovat a hromadit informacie? Co dalej? Pouzit tie dane na postavenie koncentracnych taborov? hmm... to sa vlastne uz stalo, vid InfraGard :)
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 15:15
Ty kde žiješ, lolo???
Ano, je to dnes nevyhnutné.
Aj na Slovensku máme niečo podbné, inak a v menšom fungujúce. A? Čo riešiš stále???
|
| |
Re: blazon
Od: niekto koho nepoznas
|
Pridané:
2.7.2013 15:20
http://youtu.be/xSl1pLzlM3A ;)
|
| |
Re: blazon
Od: netload
|
Pridané:
2.7.2013 23:16
2maniak, si mega zaplatení alebo si nie ani EPIC ale GALAXIC troll, lebo takéto sračky ani človek s IQ 60 nerozširuje. Také drísty som nečítal ani nepamätám. Na USA nadávaš, že niečo takéto vypustil a musí niesť vinu, ale to že na SvK niekto povie že som robil v tajnej službe na tekejto pozícii a robil som toto, tento človek bol môj nadriadený a tajné stretnutia boli v tomto dome to ťa nehnevá istotne. Všade je bordel všade sa jedná len o jediné a to sú peniaze. Niekedy to nebolo až také brutálne ako teraz. Ale teraz? Pracovať za čo najmenej platiť odvody atp čo najviac a čo sa zlepšuje... bohatí bohantnú, chudobní chudobnejú...
|
| |
Re: blazon
Od: netload
|
Pridané:
2.7.2013 23:19
PS: USA najväčšia sračka sveta zadĺžená ako nikto, a niekto sa o ňu zajíma... Čínu pochopí snáď každí prečo odkupuje dlhopisy resp. prečo už vlastní veľká väčšinu ale inak to je najväčší shit republic ktorému sa pchá bezdôvodne do análu každí...
|
| |
Re: blazon
Od: dfghjklkjhgf
|
Pridané:
2.7.2013 15:37
uz konecne pochop, ze sledovanie komunikacie nie je pre obcanov, aby mohli zit v bezpeci ale preto aby ti tam hore udrzali svoju moc
|
| |
Re: blazon
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
2.7.2013 12:30
Vlastnej krajine ranu pod pás? To robí práveže vláda jednotlivých krajín,nie len v štátoch USA,ale aj v iných pseudodemokratických štátoch na celom svete. Nepáči sa mi tvoj spôsob uvažovania(o čom svedčí aj záporná hodnota všetkých tvojich príspevkov). Pre plebs je tento človek hrdina,pre vlády tŕňom v oku. O morálnych hodnotách nevieš asi nič.
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 12:32
Vláda je zastupuje občanov, štát. Preto je takýto počin poľutovaniahodný a takýto člen spoločnosti je v nej červ, teda nežiadúci tvor.
A neboj, mám všetkých pohromade.
Len už trochu viac toho v živote za sebou...
|
| |
Re: blazon
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
2.7.2013 12:44
Čím skôr sa prebudíš z tej ilúzie,tým lepšie.Vláda zastupuje akurát tak svoje záujmy a záujmy ich nadriadených v tejto mocenskej,nechutnej,nespravodlivej a hlavne amorálnej štruktúre.Každý má v živote niečo za sebou,používať to ako argument mi nepríde vôbec vhodné.
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 12:56
To nebol argument. Len násť a dcať roční dementi ma tu už svojimi názormi nudia.
Samozrejme že vláda zastupuje najmä seba. Ale politický systém a ochrana tak obrovskej a dôležitej krajiny pre celý svet je predsa o čomsi inom, ako o korupcií na Slovensku.
|
| |
Re: blazon
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
2.7.2013 13:20
Mňa,a pravdepodobne aj zbytok diskutujúcich pre zmenu nudia tie tvoje univerzálne pravdy a názory ktoré tu šíriš.Nudí ma tá tvoja konzervatívna,egocentrická osveta,ktorú tu propaguješ.A vôbec,choď do piče.Nech ti je aj 100.
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 13:22
Rád tam pôjdem. Tebe zostane už len o 2.5cm nižšie miesto...
:-)
|
| |
Re: blazon
Od: ...
|
Pridané:
2.7.2013 14:20
V zavislosti od umiestnenia - 2.5 cm nizsie znamena presne nikde. Neodrbal si sa?
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 14:20
Musí to ležať a meriaš. :-)
|
| |
Re: blazon
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.7.2013 8:53
Na to aky si stary (starsi ako -dsat rocny) mas primitivne vyjadrovanie. Smutne.
|
| |
Re: blazon
Od: 2,5cm
|
Pridané:
3.7.2013 20:07
Ešte som nepočul nikoho tak slušne poslať niekoho do ! otvoru.
|
| |
Re: blazon
Od: 2,5cm
|
Pridané:
3.7.2013 20:09
Ty si ale tupý.
To nemáš ani trošku predstavivosti?
|
| |
Re: blazon
Od: 2,5cm
|
Pridané:
3.7.2013 20:10
Reaper - tupý
|
| |
Re: blazon
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
2.7.2013 13:33
Tak ty si dobrý ale :) Hovoríš tu ako by sa mal Snowden hanbiť za to, že sa postavil proti nekalým praktikám svojho štátu a nakoniec bez mihnutia oka povieš, že Slovensko je celé skorumpované. Takže podla ťeba je naša vláda jediná špina na svete ale všetky ostatné sú správne lebo? prečo vlastne? Žiadna veľká zmena vo svete sa nikdy neudiala keď ľudia ticho zobali vláde z ruky. Pán Snowden ti len narušil tvoju vlastnú predstavu o svete. Myslel si si aký su američania dobrý, raz si sa tam chcel odstahovať lebo fuj Slovensko, všetci by sme sa mali hanbiť, a zrazu ti niekto povie, že Amerika na tom nie je o nič lepšie, ba povedal by som, že ešte horšie. Nedá sa to všetko ospravedlniť len ochranou pred terrorizmom ako si myslíš. Oni proste začali niečo robiť a mysleli si, že sa im to prepečie, naštastie pre občanov sa našli aj ľudia ktorý na to prišli a nebudú to tolerovať.
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 13:39
A TY o čom tu píšeš?
Obdivujem Tvoju ženskú logiku a prekrúcanie informácií...
Si si kopu domyslel, čo som ani nikde nespomenul. Prečo?
Čo keby si sie tie príspevky viac krát prečítal a skúsil to pochopiť, nie hneď prekrúcaním odsúdiť.
Podľa mňa nič dobré neurobil. Skôs ri myslím opak a nečudoval by som sa, keby zmizol zo sveta živých...
|
| |
Re: blazon
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
2.7.2013 13:55
Moja logika je v poriadku a jedine čo som si domyslel je to čo z toho čo si písal vyplívalo. To sú prosím základne pravidlá logiky. Tvrdíš že Snowden ubližuje svojmu národu. Tvrdíš že ked Snowden utoči na vládu tak trpia aj občania pretože to vláda musí kompenzovať. Faktom je, že keby v americkej vláde neboli samý hajzly (samozrejme nie len v USA) tak by nebolo čo kompenzovať aby si to vybíjalu na ľudoch. Z toho všetkého vyplíva len to, že si sa rozhodol ignorovať to že vláda tajne špehuje svojích ľudí a vybral si si z toho len to čo ti tam pasovalo, že budu v konečnom dôsledku trpieť občania za skutok niekoho iného. Nehovorím, že nemáš pravdu, len že si vynechal kus pravdy (to, že to je pravda tvrdím na základe všetkým správ ktoré boli kedy vypustené do éteru ktoré som čítal, vrátane wikiLeaks.). Z toho vyplíva to, že si sa rozhodol všetky svoje komentáre písať pro vládny systém a pro USA.
|
| |
Re: blazon
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
2.7.2013 13:55
Cont.
V dalšom príspevku píšeš, že je to rozdielne od Slovenska, že to je skorumpované, takže pripúštaš, že je možné aby vládny systém nebol úplne bez viny. Ten americký je však podľa teba lepší pretože má väčšiu zodpovednosť. Ale nieje zodpovednostou štátu informovať svojích občanov o diani vo vláde? Napríklad aj to, že su masovo špehovaný? pretože mne to príde tak, že možno majú viac zodpovednosti, ale oni nemajú potrebu sa s tým obtažovať, pretože ich riešenia niesú úplne v súlade z morálkou.
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 14:26
Píšem o svojich názoroch a nie že to tak jednozančne je či musí byť.
Skrátka si to nejak myslím, predstavujem a neverím tým lacným argumentom typu: USA je zlé!
|
| |
Re: blazon
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
2.7.2013 13:56
Neexistuje niečo ako ženská/mužská logika,existuje len logika.A tá ťa milý synu z ďaleka obchádza.Čo vôbec robíš na takomto serveri? Platí ti snáď niekto za tie kokotiny ktoré tu propaguješ?
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 14:18
Hej. Môžem začať písať aj p.čoviny. Chceš?
O Tebe, napríklad...
Oki?
|
| |
Re: blazon
Od: baranc
|
Pridané:
2.7.2013 15:45
ale tie si písal doteraz, skús niečo normálne, logické
|
| |
Re: blazon
Od: vidnozesimaniak
|
Pridané:
2.7.2013 19:03
dosli argumenty? :D
|
| |
Re: blazon
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.7.2013 9:03
menej ako -nast rocny. Na viac nemas. Nikto nikdy nepisal, ze v USA nie su inteligentni obcania (nie ako celok - ale z 360 milionov ich moze byt viac ako ma cele Slovensko obcanov), ale vo vlade a pridruzenym firmam a instituciam, ktore reprezentuju USA ako narod, robia vacsi bordel ako Fik,Slopa a Muciar dokopy.
Si predstav, ze by nasa vlada z nasich dani platila nieco ako odpocuvanie polovicu sveta. :-))) Uz teraz je vacsine obyvatelov dost nahovno z financnej situacie. A co potom obcania USA?
|
| |
Re: blazon
Od: oOoOo
|
Pridané:
3.7.2013 11:50
Na Tupindu & comp., s maď. Chrobákom a Jablkáčskym (a všetkých ich koaličiarov) v SR nemá nik, ako bordelotvorcov!
|
| |
Re: blazon
Od: qqqqqqqqqqqqq
|
Pridané:
2.7.2013 16:11
"násť a dcať roční dementi ma tu už svojimi názormi nudia."
Demencia prichadza ovela neskor. Povedal by som, ze tak akurat v tvojom veku. Sorry, sam si s tym zacal.
|
| |
Re: blazon
Od: wudafak
|
Pridané:
2.7.2013 14:10
ty by si mal za komunizmu asi dost vysoku hodnost
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 14:49
Za komunistov som bol div že nie "podvojak" a nepodvolil som sa ani na kanditáta do Strany...
A aj preto dnes ho.no mám...
|
| |
Re: blazon
Od: deed
|
Pridané:
2.7.2013 16:04
vies, pravda je viac ako zakon. to je, akobysi podporoval zabijaniei nde v blaho svojho naroda, Inak spadas presnedo kategorie politikov, ktori tiez podobne uvazuju a je im jedno, co to bude stat ale odstrania ho za to, ze povedal pravdu. taketo rpaktiky uz neschvalujem abysa niekomu pomstili za to, ze nasvet vyniesol informacie, ktoresu dost pohorsujucea odsudeniahodne. kebyze vynesie nejake tajomstvo vyrobneho procesu a podobne, nepoviem nic, taky clovek by mal zaplatit pokutu alebo ist do basy, ale ne toto.
|
| |
Re: blazon
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.7.2013 8:42
Ja som velmi vdacny 38.6 - 41% spoluobcanom (pravym Slovakom s velkym srdcom), ktori volia s volou nedat ranu pod pas Slovenskej Republike za to, ze v pripade opaku by sa nieco nahodou mohlo odtajnit.
Sice vsetci ostatni o tom darebactve vieme, ale verejne to nemozeme povedat, kedze patrime medzi konspiratorov Slovenskej vlady.
Ruku na srdce... ved kto by chcel oficialne vediet, ake podvody sa deju okolo nas? Lepsie mat cierne klapky na ociach, tvrdo pracovat a polovicu mzdy odovzdavat v prospech "vlady". A ked dosiahne 62-67 rokov, tak sa tesit z Vianocneho daru 50-100Eur :-)
|
| |
Re: blazon
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.7.2013 12:41
za to, ze v pracovnej zmluve podpisal mlcanlivost, ktoru svojvolne porusil.
|
| |
Re: blazon
Od: netload
|
Pridané:
2.7.2013 23:42
A teraz za to nesie zodpovednosť že je stíhaný tak čo sa do toho jeb..eš. To že musel robiť niečo, čo časom pokladal za obmedzovanie slobody tak je to morálne porušenie. A radšej byť za ko---kota vo firme špiónov, klamárov, atp.... ako byť za koko....ta pred štátom že o niečom takom nikdy nič nepovedal... To že Amíkom to nevadí to je druhá vec. Im nevadí ani keby im starú mater zabili ak by to bolo v záujme štátu... Tak isto ako je v záujme štátu odpočúvať... Im už s tým terrorizmom tak prepína v tích vymetených palicách, že začnú vraždiť vlastných v záujme štátu... samozrejme väčšina to bude podporovať pretože je to záujme štátu aj keď je to nemorálne... Asi taká logika plynie z tohoto činu a kto to nepochopí, tomu niet pomoci...
|
| |
Re: blazon
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
2.7.2013 15:20
Chlapi, serte na neho (2Maniak.).
Ved taký dement si ani nezaslúži takú pozornosť (a toľko argumentov). Keby bol normálny, pochopí to aj bez vysvetľovania.
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 15:27
A čo by mal pochopiť?
To že nemá právo na svoj vlastný názor?
Zvláštne, však?
|
| |
Re: blazon
Od: Junak_1st
|
Pridané:
2.7.2013 15:33
Znie jak Turkish :)
|
| |
Re: blazon
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
2.7.2013 19:06
Nie je to zvláštne, ale krvopotne sa nás snažíš presvedčiť, že to my sme blbci.
Chápem, Tvoj pohľad na vec, že Snowden mal zamestnanie v NSA a mal aj nejakú mlčanlivosť, ktorú porušil. Z tohoto hľadiska: áno, máš pravdu, je to zradca.
Ale čo sa tak na to pozrieť zo širšieho aspektu a uznať, že to, čo robí USA (a nie len USA) nemá nič so slobodou a demokraciou, ktorou sa tak vehementne oháňajú (a veľa ľudí im to žiaľ aj zožralo).
Na sledovanie bežných ľudí ROZHODNE nemajú žiadne právo a Snowden to len povedal nahlas.
Prečo mám zatracovať človeka, ktorý sa celému svetu snaží otvoriť oči a ukázať im v akej "slobode" žijú? Keby nebolo tých nenažraných, perverzných hajzlov hore, celý svet mohol žiť v pokoji a mieri.
Na tejto planéte je dostatok všetkého, akurát sme dovolili aby to ovládalo pár zmrdov, ktorý za zelené papieriky bez problémov dajú vyvraždiť celé národy.
|
| |
Re: blazon
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
2.7.2013 12:07
si uplne vedla. mozno prave vdaka nemu sa zmeni system a ak nie fimy a uzly, tak aspon ludia si budu o to viac povazovat a presadzovat narok na sukromie a bezpecnost, pripadne si budu viac sifrovat sukromnu komunikaciu. staci ak vacsina ludi zacne pouzivat AES-128 alebo 256 a NSA si moze fukat, lebo taky vypoctovy vykon nie je na celom svete, aby zvladli lamat v realnom case vsetku takto zakryptovanu komunikaciu.
|
| |
Re: blazon
Od reg.: dentista quix
|
Pridané:
2.7.2013 12:15
a preco myslis, ze by potrebovali lamat v realnom case nieco? ved uplne staci aby na druhej strane sedeli AJ oni a potom je ti uplne jedno ci mas aj 1024bitove sifrovanie komunikacie ;)
|
| |
Re: blazon
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
2.7.2013 12:24
nastastie vzdy existovala, existuje a existovat bude na svete opozicia. to je prirodzena ludska vlastnost, vyrovnavat rovnovahu. pekny priklad je dotcom s jeho mega. takze pocitam, ze aj vdaka snowdenovi sa zacnu rychlo objavovat sluzby a firmy, ktore ti budu garantovat kompletne uzavretu slucku a teda sukromie co sa tyka emailov a pod.
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 12:29
Na svete nesmie existovať anrachia v Tvojej podobe. Preto je protiváhou demokracie najmä ZODPOVEDNOSŤ. Také nepopulárne slovíčko, že? Už si ho počul? A tiež je potrebná cenzúra, prísnejšie zákony a tretsy, pravidlá a obmedzenia. Nie ľubovôľa trúdov typu Ty a Snowden.
|
| |
Re: blazon
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
2.7.2013 13:14
ty si preboha sem odkial spadol? Rovno z najvyssieho politbyra severnej korey? omg, radsej nic nepis, lebo sa uz len strapnujes. Odkedy rovnováha znamena anarchiu??? Mylis si pojmy a dojmy. Mimochodom, cenzura je kontraproduktivna, pretoze na to, aby si poznal co je dobre, musíš spoznat aj to, co je zle a na zaklade tohoto poznania rozlisovat a zvolit tu spravnu cestu.
Cim viac obmedzeni, tym viac ludi, ktori budu chciet zit NAOZAJ slobodne a tym mam na mysli slobodne bez umyslu vedome ublizovat inym. Nemam na mysli tych kvazi-demokratov dnes, ktori su ta schopni pod hlavickou slobody, demokracie a najme "bezpecnosti" na letisku aj vyzliect donaha uplne bezdovodne a nemozes si vziat ani flasu s mliekom pre kojenca. Vdaka takym ako si ty s takymito myslienkami obmedzovat vsetkych a vsetko to tu dnes ide do riadnych sr*ciek.
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 13:21
Ale tie Tvoje krátkozraké rečičky nefungujú ani vo vzdelávacom systéme či teórií na školách.
Človek nie je ten, čo je zodpovedný, neubližuje. Určite nie. Každy má v sebe aj kúsok hajzlíka a niektorí aj hajzla.
Východný systém tejto krajiny ledva kľačmo pokašliava, tak to tí dnešní mladí kosia svojimi postojmi a správaním. Sú príliš ambiziózni a to je veľmi zle pre už existujúcu a zabehnutú spoločnosť. Človek je asi jediný tvor, ktorý sa nepoučí na vlastných chybách, aj keby sa ako spálil!!!
|
| |
Re: blazon
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
2.7.2013 13:39
Len by som ti rád poslal text jednej piesne ktorá to všetko zhrnie na pravú mieru:
ale už Vás aspoň raz niekedy napadlo
-áno Vás-čo ste vyvolení
že táto spoločnosť je len Vaše zrkadlo
tak sa pritom netvárte-že ste z toho prekvapení
Vodcovia v akejkoľvek podobe sú ľudia ktorý majú byť príkladom národu, bez toho aby museli všetky svoje skutky cenzúrovať aby sa o nich nikto nedozvedel. Tak akým príkladom je teraz USA svojej krajine? Špehuj blížneho svojho a všetkého čo jeho jest?
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 13:41
Píšete o tom tak, akoby to robila jediná krajina na svete. Ja píšem o tom tak, že už je to všade určitou mierou normálna súčasť fungovania krajiny v tejto nedobrej ľudskej spoločnosti.
|
| |
Re: blazon
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
2.7.2013 13:59
Myslím, že všetkým diskutujúcim je jasné, že korupcia je všade. Čo sa mne na tvojom postoji nepáči je, že opovrhuješ človekom ktorý to vie tiež ale rozhodol sa s tým niečo robiť, vyprovokovať ľudí k niečomu čo by ten pokazený systém mohlo trochu korigovať. Je to podobný prípad ako zdravá konkurencia, keby mala vláda kompletnú kontrolu nad občanmy tak by sme sa nikdy nedostali tam kde sme teraz, občas ľudia svojím jednoduchým prístupom musia korigovať kam smeruje ich štát keď su už príliš mimo kurzu.
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 14:20
Nenapísal som že ním opovrhujem, len že je to a ano.
A že ma vôbec tým nezaujal. Chapi?
Myslím si, že v dôležitosti, či významnosti je USA predsa len o čosi vyššie než nejaká Slovenská republika...
A nkto iný nič nesleduje? Slovensko nemá tajnú rozviedku a ani kontrarozviedku? Ma udivuješ čoječe.
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 14:27
Len že je to a ono...
No a že s ním nesúhlasím. Ani navonok a asi ani nejak vnútrone moc nie.
Hrdinovia tohoto typu sú buď kúpení agenti, totálni blbci, alebo ja neviem čo...
|
| |
Re: blazon
Od: netload
|
Pridané:
2.7.2013 23:49
Teraz si mi pekne nahral do karát... Tvrdšíe tresty,... ako povieš. Odpočúvanie miliónov ľudí nezákonne, kto to neohlásil polícii trest smrti okamžite. Kto to vymyslel tak isto trest smrti. Kto okráda milióny ľudí napr. kazy ktoré sú jasné za koľko zapredal štátnu zákazku => trest smrti. Pri tvojom princípe zomrie väčšina ľudí z polit. sféry resp z vysokých funkncií skoro všade. (česť výnimkám) Prečo? Pretože všade platí "neojebeš, nemáš" Tvoje zmýšľanie je Štát ma ojebal, nevadí, pokiaľ o tom neviem. A ak ma ojebal tak je za to niekto zodpovedný, konkrétne ten čo to vyzradil. Brain on čo máš v palici úplne nasrané alebo fakt sa musíš za takého debila ukazovať(niekto ti za to fakt dobre platí) pretože ak je to tvoj normal brain tak potom nemám na to ani slov.
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 12:16
Šifry nie sú dokonalé. A ak sú ľudia takí sofistiokovaný, že by to tvoje tzv. lámanie komplikovať nejakými dômyselnými ochranami, tak sa pýtam prečo? Čo také skrývajú? Ako boli ožratí v robote, na chate, ako niekto niečo ukradol v robote, ako niekoho čo ja vioem čo? Na fasbôku sa s tým chvália celému svetzu, div že si tam denne číslo orgazmov nepíšu a zrazu majú mať tajnosti???
|
| |
Re: blazon
Od reg.: dentista quix
|
Pridané:
2.7.2013 12:21
clovece ty musis byt naozaj velmi vypatlany :D
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 12:23
Načisto.
A Ty??
|
| |
Re: blazon
Od: m__
|
Pridané:
2.7.2013 14:39
my ostatni v tejto diskusii sa citime dobre, dakujeme za opytanie
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 14:53
Aj ja. A necítim sa tiež byť "ostatní..."
Ale jeden človiečik z ľudu.
Mám svoje názory a sem tam aj skúsenosti. Za to som pre vás ostantým neprijateľný??? Lebo mám na mnohé veci iný názor???
Zvláštna demokracia, však?
|
| |
Re: blazon
Od: m__
|
Pridané:
2.7.2013 15:01
to nebude "inym" nazorom, ale tym, ze tu siris propagandu
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 15:15
A čoho???
Povedz aj mne...
|
| |
Re: blazon
Od: nou
|
Pridané:
2.7.2013 12:54
ano ked si nula tak je to jedno ci to niekde je ulozene ze si sa ozral ako prasa na chate ked si mal 20. ale taky politik to uz je ine. tam sa lahko da vydierat. a argument ked nerobite nic zle tak nemate co skryvat. to povedz zidom ktorych splinovali pretoze pomocou zbierania informacii pred vojnoch ich vedeli nadherne identifikovat.
|
| |
Re: blazon
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
2.7.2013 14:05
Ten argument, že keď nemáš čo skrývať tak je to v poriadku nefunguje. Keď si to prevedieme do extremnejšej analógie, povedzme, že bude po ulici chodiť 50 ľudí v čiernych oblekoch a náhodne každú chvýľu sledovať nejakého človeka čo z kamarátom pri konverzáciu prehodil slovo "terrorizmus" lebo o niečom vtipkovali. A teraz ten človek pôjde za tebou až k tebe domou, na záchod, do spálne, samozrejme za PC keď na nom budeš aby sa ubezpečil že nič zlé nejdeš urobiť. Ale tebe to samozrejme nevadí, pretože nič zlé nejdeš urobiť že? je ti jedno že niekto počúva všetky tvoje konverzáciu či už osobné alebo kamarátske.
|
| |
Re: blazon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 14:37
Ty si vôl.
Ty si to asi moc nepochopil. Ani si to nepritiahol za vlasy, len si vyhrabal nejakú obludnú nočnú moru zo svojej hlavy...
Píš o vlastnom postoji a o názore na veci a trochu pritom aj uvažuj.
To by na začaiatok mohlo stačiť.
|
| |
Re: blazon
Od: sdtyvwr
|
Pridané:
2.7.2013 14:38
ty si zjavne prepnuty curak
|
| |
Re: blazon
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
2.7.2013 14:51
bez urazky, ale si magor. To, ze mam pravo chranit sukromie nema nic spolocne s tym, ze nieco skryvam. davas do suvisu dve uplne nesuvisiace veci. Jednoducho si neprajem, aby moje privatne alebo intimne veci zdielali ludia, ktori su mi cudzi. Dokazes aspon toto pochopit? Alebo ty zdielas vsade po nete aj to, ako na zachode s*ries?? Ano, je to prirodzena cinnost vylucovania odpadu, ktotu robia vsetci bez vynimky, ale opat - neznamena to, ze tuto cinnost budem zdielat na verejnosti s kdekym.
|
| |
Re: blazon
Od: dfghjkhgfd
|
Pridané:
2.7.2013 19:17
presne si to vystihol s intimitou a sukromim, to ze pri kakani sa skryvame medzi 4steny neznamena ze robime nieco nelgalne,protistatne anarchisticke..... tak isto so sexovanim s manzelku, proste sukromie treba, a nie preto ze sukromie=nelegalne veci
|
| |
Re: blazon
Od: achee
|
Pridané:
2.7.2013 13:46
Boxer si to ty?
|
| |
Re: blazon
Od: blablabla
|
Pridané:
2.7.2013 12:22
musis brat do uvahy to,ze asi ma viac informacii o krajinach a ich diplomacii,nez ty z vecernych sprav.
|
| |
re:vypoctovy vykon
Od reg.: niktooo
|
Pridané:
2.7.2013 12:23
"staci ak vacsina ludi zacne pouzivat AES-128 alebo 256 a NSA si moze fukat, lebo taky vypoctovy vykon nie je na celom svete, aby zvladli lamat v realnom case vsetku takto zakryptovanu komunikaciu."
no zrejme aj na toto maju amici nastroj, citaj tu:
http://bit.ly/13iSEMY
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
2.7.2013 12:29
kvantove pocitace su este dosk kontroverzna vec, nikto dodnes preukazatelne nedokazal demonstrovat realne vysledky ohladom vykonu ci schopnosti.
kazdopadne, ako som pisal vyssie, rovnovaha skor ci neskor nastane a podobne kvantove masinky budu pouzivane aj na vytvaranie sifier, na ktore by si potreboval stonasobky rovnakeho (kvantoveho) vykonu inychpodobnych kompov, ako je to aj dnes s beznymi siframi.
Na vytvorenie zakodovanej spravy ti staci bohate aj vykon slabsieho smartfonu, na prelomenie tejto sifry potrebujes vykon superpocitacov. ;)
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 12:31
Ale nehovor. Čo raz vytvoril človek, to nikdy nebude dokonalé. A ozaj, Ty máš doma továreň na výrobu drog pre novodobé Gestapo, alebo čo také potrebuješ tak ochromne tajiť???
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od: LuCKy69
|
Pridané:
2.7.2013 12:57
Zvelicovanim potlacas realny kontext, ako v tejto tvojej reakcii, tak aj v tych predchadzajucich...
Uz si pocul nieco o sukromnych informaciach?
Ked si nejaky vypatlanec drbne verejne nieco osobne na fcbkmtfk, tak defakto a dejure suhlasi s narusenim jeho sukromia.
Ale ak ti niekto prezera emaily alebo sleduje tvoje ine osobne a neverejne informacie, tak porusuje tvoje pravo na sukromie a basta! A nikto a nic mu na to okrem teba pravo dat nemoze (jedine mozno sud ale s tvojim vedomim, teda pokial nebola preukazatelne dokazana tvoja nekala cinnost).
Ak uz toto nepochopis tak vazne nechapem, co si ty za osobu...
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 13:10
Nie nepochopím.
Ak si niekto niekedy prečítal Tvoj list, aký zločin prosím Ťa spáchal???
A ak Ty ukradnež z nejakej stránky, ktorá vraj iba poskytuje zdieľanie filmy, Ty nie si zlodej?
To je o forme Tvojej "logiky". Trestné je len to, čo uznáš Ty.
Ja s tým pri svojej kominkácií počítam. Ža kamošovi na polícií odpočúvajpú hovory, že si niekto môže pozrieť odkiaľ, kam a komu píšem, komu volám. Však na to sú informácie a informačné systémy. Správca v podnikovej sieti vidí do všetkého. Takže je podľa Teba tiež zločinec???
Zaiste je!
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
2.7.2013 13:22
Uvazuj co pises! Listove tajomstvo (a to BEZVYHRADNE, ci sa jedna o text napisany na kus papiera a zaslanu v zalepenej obalke alebo elektronickou cestou) je zakotvene v zakonoch v podstate vsetkych krajin. Mam ti citovat dany zakon pre SR? Mas pravo na sukromie bez ohladu na to, ci v tom liste vyznavas lasku, opisujes vcerajsiu veceru, krasu chrusta alebo zdielas akekolvek informacie a toto pravo ti NIKTO nemoze odobrat, pokial si nebol pravoplatne osudeny, alebo o tom nerozhodol sud na zaklade RELEVANTNYCH dovodov konkretne v Tvojom pripade. Nieco take ako zbavit ta prava na sukromie len z preventivnych dovodov "co ked", NEEXISTUJE!!! Ak sa takymto postojom, aky si tu prezentoval, dobrovolne prava na sukromie zbavujes, si idealny kandidat na ovladanu a bezpravnu ovcu vo svete, tak perfektne opisanom v romane 1984 alebo zobrazenom vo filme Equlibrium.
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 13:30
List je len maličkosť. Čítaj si to aj ďalej a odpovedz.
Neporovnávaj dva neporovnateľné právne systémy. Myslíms i, že v USA nepoznajú prezumpciu neviny, tresty sa sčitujú a podobne. A nejaké právo na listové tajomstvo? No áno, ale to je iba právo... Nič viac.
Takže správca v podnikovej sieti je hádam aj terorista...
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
2.7.2013 14:12
Vyvediem ta z omylu, lebo NIE JE malickost. Bezpravie a velke veci (a velke spinavosti) zacinaju prave takymito malickostami a ak ludia nespravia uz v zarodku nic s nimi, nepostavia sa proti nim, tak to potom dospeje do stadia, ze sa nechaju bez slova prevalcovat aj tazkym bezpravim. Ty si ziarivy priklad tohto typu. Spracovany, zotroceny, poddajny. Tvoja volba. Ale bud taky laskavy a nenanucuj tento postoj nam, ktorym sa taketo bezpravie nepaci. Ja mam pravo na sukromie, bez ohladu na to ci si s niekym pisem o konvalinkach alebo nuklearnej fyzike (potencialne zneuzitelnej na teroristicke ucely).
Pokial pre teba "mat pravo" na nieco neznamena nic, potom urcite nebudes mat nic proti tomu, ak ta niekto uplne bezdovodne zbavi zivota. Ze si mal na neho pravo? no a co?
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 14:39
On nie ľudo. On je len jeden ľudo!
To je sakra rozdiel. Preto je tŕňom v oku!
Alebo aj preto.
Mať na niečo súkromné právo neznamená až tak veľa v súvislotiach širších. Záujmov štátu a teda väčšieho celku ľudí.
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 14:50
On nie je ľud, on je ľudo, jeden jediný!
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od: LuCKy69
|
Pridané:
2.7.2013 13:33
@MagyG: podla jeho predchadzajucich reakcii uz nema cenu mu nieco vysvetlovat...
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 13:40
Máš pravdu. Asi som dement. A pán Snowden je úžasný človek.
Tak si to myslel?
Potom si istotne aj Ty "úžasný" človek s malým č.
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od: LuCKy69
|
Pridané:
2.7.2013 13:49
Co si, to vies skor ty. Ja ta nesudim a ani neurazam, tym smerom ides ty sam. Taku cestu si vyberie slaboch, co uz nema co povedat.
Nejde mi ani o vyzdvihovanie alebo obhajobu nejakeho pana Snowdena, je to vysoka hra a neznami clovek.
Ide o to, ze ako choro uz ludia vnimaju zhnitu realitu okolo seba a namiesto jej bojkotu, ju ziju a prisposobuju sa jej (vid tvoje prispevky).
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 13:52
No a?
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od: Knji
|
Pridané:
2.7.2013 14:10
Počujem békať ovce.
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 14:54
Tak ich zavri do salaša a choď podojiť.
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
2.7.2013 15:56
nic v zlom, ale nie ASI. Urcite!
|
| |
Re: re:vypoctovy vykon
Od: ...
|
Pridané:
2.7.2013 14:29
v USA je citanie cudzej posty federalny zlocin - tak teraz mudruj.
|
| |
ziadost
Od: balmer
|
Pridané:
2.7.2013 12:40
Stačilo by, keby mal tento neštastník občianstvo našej bananovej republiky, kde riadi justíciu ten tanečník zo smotánky a 35 tam 40 druhý rok vlastnou hlavou a nakoniec sa, čo to naučil od známych chlapcov, ktorí s úsmevom na tvári obdivujú krásy Belize.
|
| |
škoda
Od: ParaNoik
|
Pridané:
2.7.2013 13:10
Nič iné som od Ameriky nečakal. Škoda len je, že táto aféra vyšumí, presne tak ako všetky ostatné a my ovce budeme zasa spokojne chodiť do práce, platiť dane a nechávať sa čoraz viac buzerovať.
- Nesúhlasíš s mojim príspevkom? Tak napíš, čo si Ty urobil aby si nebol ovca?
|
| |
Re: škoda
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 13:42
Hneď si idem od šéfa pýatť 3-násobný plat, lebo budem miestny Snowden.
Tak si to myslel?
|
| |
Re: škoda
Od: Murkoslav
|
Pridané:
2.7.2013 14:26
Ty musíš byť ale riadny mamlas. Lutujem ťa.
|
| |
Re: škoda
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 14:28
Tam je makčen.
|
| |
Re: škoda
Od: ...
|
Pridané:
2.7.2013 14:33
a siroke ä v slove mäkčeň. Ty sa zotries vlastne sam s kazdym prispevkom.
|
| |
Re: škoda
Od: Unexist
|
Pridané:
2.7.2013 14:41
Keď už, tak mäkčen. Si neuveriteľne hlúpy a naivný chlapec. Obhajovať zločinecké zoskupenie, ktoré terorizuje vlastných občanov, je vrchol hnusu.
|
| |
Re: škoda
Od: Unexist
|
Pridané:
2.7.2013 14:42
Mäkčeň samozrejme.
|
| |
Re: škoda
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 14:51
Samozrejme. Ničo predsa provokujem zámerne, aby tu niekto aj premýšľal. Ale mám pocit, že je tu kopu názorov od Prievidze, či inak zbohatlíkov. Nemyslím rovno milionárov, ale ľudí čo nemajú problém vyžiť.
|
| |
Re: škoda
Od: m__
|
Pridané:
2.7.2013 15:12
ked sa pozrem na hodnotenie tvojich prispevkov, tak si spokojne poviem "ludia este premyslaju"
|
| |
Re: škoda
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 15:16
Nie, vôbec nepremýšľajú. Aj o tom vypovedajú tie hodnotenia.!
|
| |
Re: škoda
Od: m__
|
Pridané:
2.7.2013 15:19
keby nepremyslali, tak mas +10 za kazdy
|
| |
Re: škoda
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
2.7.2013 15:29
Prečo si taký? Nemajú ma radi, tak mi automaticky dajú -10.
To som si už veľa krát overil rokmi na tejto dišpute. Mám tu asi 5-6 nickov, teda mien pod ktorými vystupujem a veľmi sa čudujem tých veľmi skresleným hodnoteniam...
|
| |
Re: škoda
Od: m__
|
Pridané:
2.7.2013 15:38
to bude nejaka schiza
|
| |
Re: škoda
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
2.7.2013 15:52
tu vobec nejde o to, ci ta niekto ma rad, alebo nie. dokonca to sam potvrdzujes tym, ze uvadzas, ze mas niekolko nickov, ale zrejme vdaka dementnym reakciam na kazdom dostavas same minuska nezavisle na sebe. pretoze nickov mozes mat hoci aj tisic, ale to, co mas v hlave (ci skor nemas), je len jedno a je stale rovnake pod kazdym nickom. takze co je pravdepodobnejsie? ze sme sa tu vsetci do jedneho proti tebe spikli, alebo ze tebe prasi na majak a poriadne, hmm? ;)
|
| |
Re: škoda
Od: DMC
|
Pridané:
2.7.2013 18:23
http://dopice.sk/6sc
|
| |
Re: škoda
Od reg.: Reaper
|
Pridané:
2.7.2013 14:46
Pravdepodobne to bude tak ako píšeš,keďže systém bude ľudí všemožne zaneprázdňovať,dezinformovať,resp. udržiavať v stave nevedomosti.Práca ako taká je podľa mňa príliš preceňovaný fenomén,teda čo sa týka súčasnej formy.Kto si v dnešnej dobe môže povedať že svojou prácou prispieva k všeobecnému dobru spoločnosti? Asi málokto,aj keď výnimky sa určite nájdu.Prispieva akurát tak k väčšiemu blahu svojich nadriadených,klasická pyramída.Odjakživa ľudstvo usiluje o automatizovanú spoločnosť,a keď ju tu už máme tak sa dostávame čoraz bližšie k hranici chudoby.Mena je pod kontrolou pár jednotlivcov,ktorí určujú pravidlá hry.Materializmus,konzervatizmus plus všetky ďalšie možné izmy a z nich odvodené vplyvy priniesol spoločnosti podobu v ktorej sa momentálne nachádza.Ako z toho von? Nezostáva nič iné,len postupne sa vymaniť z pod moci všetkých tých nánosov bahna a žiť si svoj život,aj ked možno menej pohodlný ale o to slobodnejší.
|
| |
Re: škoda
Od: Unexist
|
Pridané:
2.7.2013 14:50
Vsetko toto je popisane v jednej malej knizocke s nazvom Protokoluy sionskych mudrcov. Aj ked sa sionsti vsemozne snazia ju diskreditovat, je zaujimave, ze vsetko sa deje podla nej. Vsetok tento umelo instalovany upadok a krizy su tam do bodky pekne rozpisane. Ak by si to precitali vsetci a a precitli, do rana mame na celom svete skutocne revolucie.
|
| |
paranoja
Od: sofffos
|
Pridané:
2.7.2013 14:37
Neviem ci uz niesom moc paranojik ale stale mi tu nieco nepasuje. Ako sa jeden clovek moze dostat k takemu mnozstvu tajnych informacii, a ked aj, tak tam musi byt neskutocne zabezpecenie aby sa to nevynieslo, a cloveka s takymi informaciami len tak kludne pustia do Honkongu na dva tyzdne. Bud chcu skryt nieco velke alebo testuju ze co vsetko ludia znesu. Ked nebude velky odpor a ten velky nieje vid ludi co to obhajuju, tak si budu moct dovolit o stupne vysie zasahovanie do sukromia.
|
| |
Re: paranoja
Od: sdfgkjhgf
|
Pridané:
2.7.2013 19:27
politici hovoria a korupciach? a sefovia velkych firiem?
korupciu mame v statnej sprave aj v skuromnom sektore, tak isto aj s odpocuvanim len nikto to nahlas nehovori a najme nehovoria detaili ze kto ako, kolko akym sposobom atd... prisiel snowden ktory dal aj dokazy a dokumenty o detailoch odpocuvania
|
| |
to je asi uplne jedno
Od: roman.tycka
|
Pridané:
2.7.2013 16:58
Je tu nejaka velka debata. Co takto zaviest na dsl piano? Boli by kvalitnejsie prispevky v diskusii.
/jk>
|
| |
METRO
Od: m__
|
Pridané:
2.7.2013 18:56
Clanok z dnesneho vydania londynskych novin METRO:
Edward Snowden, Prism and the NSA: What makes a whistleblower reveal secrets?
http://dopice.sk/6sf
ciste vymyvanie mozgov, vraj "There’s also the possibility that the public might have more sympathy with the government than Snowden predicted."
uz vidim ako americania symaptizuju so svojou vladou, to bude asi o nejakej inej krajine :)
|
| |
muhaha
Od: klovatina
|
Pridané:
3.7.2013 11:34
Skonci u nas a bude plakat.
|