| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
hovada
Od: omfgomfg
|
Pridané:
3.7.2013 11:41
kurvy kapitalisticke... ze pre technicke problemy.. spiny
|
| |
Re: hovada
Od: fafafdafs
|
Pridané:
3.7.2013 11:46
Ty určite volíš Fica. Aj on je veľký kritik NATO, USA a obdivovateľ Ruska,Číny. Rovnako ako kedysi Mečiar.
|
| |
Re: hovada
Od: omfgomfg
|
Pridané:
3.7.2013 11:52
Teraz neviem ci je toto sarkazmus, vtip, alebo nieco ine. Ale asi blby vtip
|
| |
Wielka podróż Bolka i Lolka
Od: Wielka podróż Bolka i Lolka
|
Pridané:
3.7.2013 15:04
To je super konečne správy ktoré zaujímajú.
Lepši ako bolek a lolek cesta kolem sveta.
Som zvedavý či zlé si navzájom ešte urobia.
Už som sa bál že bude nudná uhorková sezóna.
|
| |
Re: Wielka podróż Bolka i Lolka
Od: chaaaa
|
Pridané:
3.7.2013 15:05
to je lepšia aj ako Počkaj zajac
|
| |
Re: Wielka podróż Bolka i Lolka
Od: go go go
|
Pridané:
3.7.2013 15:06
Som si myslel že medzinárodné právo je na smiech.
Ale v skutočnsti je aj celkom zábavne občas.
|
| |
Re: Wielka podróż Bolka i Lolka
Od: bolek ,
|
Pridané:
3.7.2013 15:08
Preto má každý 007 plnú zásuvku pasov.
Snovden je len agent WC40, keď má iba jeden pas.
Snovden je trapko to sa vtej CIA nič nenaučil.
|
| |
Re: Wielka podróż Bolka i Lolka
Od: realita
|
Pridané:
3.7.2013 15:10
Takto to dopadne, keď niekto celý život sedí za počítačom.
Skutočný svet.
|
| |
Re: Wielka podróż Bolka i Lolka
Od: J2lia
|
Pridané:
3.7.2013 21:52
Ten debil si možno ešte doteraz nedokázal uvedomiť, že koľko problémov narobil!!!
Snowden, vzdaj sa , debil!
|
| |
Re: Wielka podróż Bolka i Lolka
Od: trololololol
|
Pridané:
3.7.2013 21:59
Som zvedavy ako ho v tom lietadle ukryli, to si ho dal bolivijsky prezident do slipov?
|
| |
Re: Wielka podróż Bolka i Lolka
Od: J2lia
|
Pridané:
3.7.2013 22:02
Nie, do demižóna s mydlovou vodou, alias s Whisky...
|
| |
Re: Wielka podróż Bolka i Lolka
Od reg.: DakuHonoo
|
Pridané:
4.7.2013 10:38
nepi lacný bordel a nebude to chutiť ako mydlo
|
| |
Re: Wielka podróż Bolka i Lolka
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
4.7.2013 10:36
SnoWden sposobil najme poriadnu politicku burku, ktora riadne otriasla doverou v (najme) americku vladu a jej prisluhovacov.
To, ze sa amerika (rozumej vlada u.s.) hra na celosvetoveho policajta, je jasne uz dlho vsetkym, ale v poslednom case (aj vdaka odhaleniu Snowdenom) jednoducho zachadzaju pridaleko. Chapeme?
Pozri, aj ty sa budes citit bezpecne, ak v ulici, kde zijes, bude v podstate po cely den vidiet nejaky policajt-pochodzkar, ako to bolo kedysi. A tento stav by prijal kazdy z nas. Ale uple o inom by bolo, keby ti nejaky policajt doslova visel za zadkom este aj v tvojej spalni a snazil sa ta presvedcit, ze to je "pre tvoje dobro a bezpecnost". Myslim, ze aj ty sam by si ho vykopal z bytu bez mihnutia oka v prvej minute, keby sa snazil tam nanutit. Tak preco do dovolis vladam? A toho, co taku klosalnu spinavost odhalil, nazyvas debilom... Nie si nim nahodou sam??
|
| |
Aj tak je to debil...
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
4.7.2013 12:03
On nič neobjkavil! Čo tu furt trepete. Je to normálne od 2. svetovej vojny, od 1968-ho a aj po novembri 1989 sa muselo diametrálne zlepšiť a sprísniť zasahovanie do konania ľudí aj za cenu obmedzenia súkromia. Deje sa to desaťročia a vo všetkých krajinách svete a vy tu bliakate ako keby objavil Ameriku. Nijako ju to neohrozí, len napr. Rusi si na takéto prašľapy jednotlivcov dávajú väčší pozor. Začnite sa kočne obúvať do žltej krvi, nie len do USA...
|
| |
Re: Aj tak je to debil...
Od: Samael
|
Pridané:
4.7.2013 12:33
Daj sa liečiť
|
| |
Re: Aj tak je to debil...
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
5.7.2013 11:40
Ty si fakt dement alebo to nasilu hras lebo ta to bavi? prosim ta ukaz mi KDE pisem, ze nieco objavil?!?
Mimochodom, clanok je o Snowdenovi, bolivijskom prezidentovi a veci suvisiacich okolo toho. Mozes mi vysvetlit, preco by som v diskusii na taky clanok sa mal "obuvat" do krajin ci narodov absolutne nesuvisiacich s temou clanku???
Tak ako napisal ten o kusok vyssie - daj sa liecit. A to myslim vazne a hlavne v dobrom.
|
| |
Re: Wielka podróż Bolka i Lolka
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.7.2013 21:44
Áno, keď sa má medzinárodné právo vzťahovať aj na západných imperialistov, tak sa stáva zdrapom papiera.
|
| |
to bol ale výkrik námesačného
Od: ufffff
|
Pridané:
3.7.2013 22:10
imperialisti - to by sa mal niekto zobudiť a začať ničo robiť. Do kedy sa dá vyhovárať na imperialistov?
|
| |
Re: to bol ale výkrik námesačného
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.7.2013 22:20
Napríklad by si mohol začať návštevou psychiatra, pokračovať návštevou psychológa, ďalej učiteľa spoločenského správania a napokon by si mal skončiť u učiteľa dejepisu a slovenčiny, aby ti požičal slovník, z ktorého by si si mohol naštudovať definíciu imperializmu.
|
| |
Re: to bol ale výkrik námesačného
Od: uffff
|
Pridané:
3.7.2013 22:59
Šíriš dezinformácie.
Ak by ma psychiater poslal za psychológom znamenalo by to, že to som ňou nieje až také zlé.
Ak by ma psychológ poslal za psychiatrom znamenalo by to opak.
|
| |
Re: to bol ale výkrik námesačného
Od: uffff
|
Pridané:
3.7.2013 23:01
Imperialisti mi skryli ponožky.
|
| |
Re: to bol ale výkrik námesačného
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.7.2013 22:21
A to hneď ako sa prebudíš z tej svojej námesačnosti.
|
| |
Re: to bol ale výkrik námesačného
Od: uffff
|
Pridané:
3.7.2013 23:02
Mám rád svoju námesačnosť.
|
| |
No a čo!
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
4.7.2013 8:50
Aké medzinárodné právo???
Čo sa Ty tu nasd koho vyvyšuješ?
Hádam by sme ako banánistan nesúdili krajiny ktoré nás vytiahli zo sračiek???
Lebo mi zbabelí hrdinovia podľa vzoru "Baba" chceme súdiť najmocnejšie krajiny sveta?
Ty tiež svojmu šéfovi v práci určuje čo môže a čo nie a za prešľapy ho trestáš???
|
| |
Re: hovada
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.7.2013 21:43
To je vraždiaca šebejovská zombia po prebudení z kómy.
|
| |
Re: hovada
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
3.7.2013 11:59
OMG, snáď nie si taký naivný a nemyslíš si, že je niekto lepší a niekto horší, že je naozaj nejaké "väčšie a menšie" zvolené zlo.
Či je to Fico, Mečiar, Dzurinda alebo Herkopáter je absolútne irelevantné. Sú to bábky finančných skupín, ktorí na prienik k moci len zvolili iný marketing a hrali na iné sociálne vrstvy.
Jediné, čo sa dá urobiť je zvrhnúť tento perverzný pseudodemokratický systém a tých zmrdov do jedného povešať.
|
| |
Re: hovada
Od: tom waits
|
Pridané:
3.7.2013 12:02
Co sem vobec pletietie týchto nepodstatných keketov, ktorý nič neznamenaju????
|
| |
Re: hovada
Od: Netam
|
Pridané:
3.7.2013 15:15
Keď budeš premiér potom budeš nepodstatných keket.
Prečo by finančné skupiny nemali presadzovať svoje zaujmi?
Niekto ťa núti byť chudobným?
|
| |
Re: hovada
Od: Fresco
|
Pridané:
3.7.2013 20:46
ty si ale trapko, je to v tom že tie fin. skupiny si presadzujú svoje záujmy na úkor nás všetkých a s výdatnou pomocou tých skur. politikov...GORILY !
|
| |
Re: hovada
Od: slovakjakrepa
|
Pridané:
4.7.2013 15:19
Na ukor nas vsetkych? Aj taka Billa bohatne na ukor nas vsetkych? Financne skupiny volia ficovcov a gasparkov? Nie moj. Ty dobrovolne podporujes financne skupiny, ty dobrovolne volis dementov. Nesnaz sa to zvalit na nejakych zidakov z volstritu. Len pre tvoju sprostost sme tam kde sme tak tu nepisti. Opicka.
|
| |
Re: hovada
Od: Fresco
|
Pridané:
4.7.2013 15:50
si ale napísal kktinu kámo!
chceš porovnávať Billu a debilkov z Volstrítu ktorí mali ročné odmeny v milionoch dolárov zato čo spolu s bankami v 2008 spôsobili ?...zobud sa!
|
| |
Re: hovada
Od: Tomaxxxko
|
Pridané:
3.7.2013 12:03
Tak ty máš teda inteligentné riešenia... a potom kto bude vládnuť... nejaký blbec ako ty, ktorý chce každého vešať?
|
| |
Re: hovada
Od reg.: dentista quix
|
Pridané:
3.7.2013 13:05
vzdy ked sa o tom co po "demokracii" s niekym rozpravam, pouzivaju tento argument. Vzdy sa opytam, ci si mysli, ze vsetci naokolo su hlupaci. Ak odpovie ano, opytam sa preco to potom nechce zmenit a nejde do politiky, ved moze. Frflat vie kazdy, aj ten najhlupejsi z nas. Staci sa pozriet kolko ludi ani len elementarny zaujem chodit "na schodze" vramci svojho bloku/bytovky/whatever a potom sa stazuju, ze oni o nicom nevedia a veci sa schvaluju bez nich. holt, ked raz niekto svoje prava nechce vykonavat nie je sa co cudovat, ze to so systemom vyzera tak ako teraz. ludia sa musia angazovat od najnizsich stupnov a system sa zmeni.
|
| |
Re: hovada
Od: -=oOo=-
|
Pridané:
3.7.2013 13:51
Schodza je jedna vec a politika druha. V politike mozes diskutovat kolko chces, v "demokracii" mas na to pravo. Rozdiel medzi totalitou a nasou "demokraciou" je iba jeden.
V totalite sa riadis tym co ti prikazu a v demokracii ta najskor vypocuju a potom sa riadis tym co ti prikazu.
|
| |
Re: hovada
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
3.7.2013 13:57
V tej poslednej vete si to vystihol dokonale.
|
| |
Re: hovada
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
3.7.2013 15:05
No a keď sa riadite všetci takou sprostosťou ako napísal v poslednej vete, potom to aj tak vyzerá. "Však načóó sa o niečo snažiť však aj tak to bude to isté..." Všetci len reči krista, ale spraviť niečo to už nie. Keby si každý povedal čo chce, a stál za tým, tak by to tak nebolo! Boha aj s politiku :D
|
| |
Re: hovada
Od: ach jaj
|
Pridané:
3.7.2013 15:19
Si asi nezažil žiadnu totalitu.
Máš pravdu asi ako to to tvrdenie:
Je jedno či cestuješ 900km v klimatizovanom BMW, alebo TRABANTE v podstate je to stále auto vyrobené v nemecku.
|
| |
Re: hovada
Od: -=oOo=-
|
Pridané:
3.7.2013 16:08
Ty mas pocit, ze v tejto republika sa zije, tak dobre ako v tom klimatizovanom BMW???
|
| |
Re: hovada
Od: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
3.7.2013 19:38
Áno.
Keď chcem môžem makať od rána do rána v klimatizovanej kancelárii.
|
| |
Re: hovada
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
4.7.2013 8:51
To nie!
To by si tu písal blbosti 24 hodín denne...
|
| |
Re: hovada
Od: repeat
|
Pridané:
3.7.2013 21:35
a este jeden rozdiel- niekedy si musel chodit do prace v Ceskoslovensku lebo inak si bol prizivnik dnes do prace chodit nemôzes lebo nieje kam, ale môzes ist do celeho sveta napr. robit otroka za 1000€ v germanii:)
|
| |
Re: hovada
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
4.7.2013 10:46
Ani jeden extreme nie je dobry, jeden plodil priam az kolosalnu nekompetentnost a druhy plodi extremnost v podobe zobrakov a neskutocne (a uplne zbytocne) bohatych.
osobne by som zvolil system "musis pracovat, inak ta zavrieme", ale s prepracovanejsou strukturou rozhodovania, kto sa hodi na aku pracu. Kazdy mame urcite schopnosti, talent a predispozicie vrodene a podla toho sa na urcite cinnosti hodime a na ine nie. Toto komunizmus uplne ignoroval a kapitalisticky system zase extremizuje do tej miery, ze umoznuje zdierat ludi v podstate beztrestne, pokial to zdieranie si ten podnikatel/vykoristovatel dokaze vmestnat do existujucich zakonov. A kto ma na to vplyv, ake tie zakony sa prijmu/presidia??? Ten, co ma prachy alebo ta vacsina chudobnych a pracujucich? Demokracia je len iluzia.
|
| |
Re: hovada
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
4.7.2013 8:52
Úplnú pravdu máš.
Raz, keď bola petícia proti zmene istého zákona som prišiel až domov za jedným mudrlantom že ak chce tak nech ju teda podpíše.
Nepodpísal! Normálne bol posratý tú petíciu podpísať.
Na druhý deň bol zasa najmúdrejší...
|
| |
Re: hovada
Od: miro j.
|
Pridané:
3.7.2013 13:29
tak za
1. radsej budes volit niekoho kto kradne a klame lebo kto nam bude potom vladnut ?!! Ty si uz uplny .... ?
2. VLADNUT ?!!! Ja nie som nikoho poddany ani nie som nikoho sluha aby mi musel niekto silou mocou VLADNUT !! Ja sa postaram o svoj zivot uplne bez problemov aj sam !
|
| |
Re: hovada
Od: dimitrij
|
Pridané:
3.7.2013 14:22
ochranis svoju rodinu, 24/7 budes dohliadat na svoje deti, aby sa im nic nestalo. skolu im budes robit ty a zabavu tiez. vodu budes tahat zo studne a splasky budes vylievat na rolu. jedlo si budes pestovat na zahradke a kurit budes drevo z lesa ktory ti patri.... neprezijes ani tyzden to ti hovorim uz teraz. vdaka tomu ze su vlady, ze existuju systemy mas vsetko co chces ( na co mas ). o seba sa postaras len kym neni si chory alebo ta nezacne nieco boliet, kym neni si hladny... spamataj sa, neni system, neni su platidla. cim si kupis jedlo? kravou? kde zozenes kravu? ... vzdy bol a vzdy bude system, vdaka ktoremu nemusis riesit zakladne veci svojho zivota o ktorych si ani nevedel.
|
| |
Re: hovada
Od: abcdejkl
|
Pridané:
3.7.2013 14:44
S ludmi ako ty, je diskutovat niekedy zbytocne, nevsimol som si, ze by vyzyval k nejakej anarchii, ktore je taktiez SYSTEMOM, len to ta v skole neucili zrejme.
Proste klasicky argument robotnika, naco by som sa ucil nieco navyse, ked zmaturujem ci dokoncim skolu aj na 4 a robotu si najdem aj tak, len za minimalnu mzdu.
Ma fakt udivuje, ked je tu diskusia o tom, ako posunut tento system dopredu, urobit nieco s korupciou a pride dementny c0c0tk0 ako ty a zacne tu pisat, ako by sme bez sucasneho systemu neprezili ani tyzden. Nie je kazdy taky idiot ako ty. Uz som bol na stanovacke aj 3 tyzdne a prezil som he he he.
|
| |
Re: hovada
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.7.2013 21:58
Mňa skôr udivuje to, že nejaký c0c0tk0 ako ty tu začal svojmu predrečníkovi nadávať fo idiotov len za to, že on skritizoval naivný názor svojho predrečníka na to, čo je (čo znamená) vládnutie.
Ty si svojmu predrečníkovi začal nadávať do idiotov, zaškatuľkoval si ho za "robotníka"... no, to je ako keby som ti ja teraz povedal, že si nám predviedol mentálne skraty typického slovenského ficofóba.
Jeho predrečník sa pritom vôbec ani slovíčkom nedotkol korupcie, tobôž nie jej riešenia, len tu prišiel s naivným názorom o tom čo je to "vláda" – ako nejaký extrémista z Pravého spektra alebo fóra Liberálního institutu.
Okrem toho: že si ty prežil 3 týždne niekde na stanovačke, neznamená, že aj v tom nemala prsty vláda... lebo inak by si bol mohol dopadnúť ako na letnom tábore s Andersom Behringom Breivikom alebo na na tohtoročnej horolezeckej výprave na Nangu Parbat.
Tým skôr, aby si si takto býval v meste, a nie na odľahlom mieste.
"He he he."
|
| |
Re: hovada
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
3.7.2013 15:20
Za-u-ji-ma-ve! Podla toho co tu pises by sme vlastne ani nemali existovat, pretoze nasi prapraprarodicia, ktori chovali kravy, pestovali si jedlo v zahrade a na roli, tahali vodu zo studne a splaskami hnojili tu rolu, chranili svoju rodinu a 24/7 dohliadali na svoje deti vlastne mali za tyzden umriet a ludstvo malo vyhynut. Ze ano?
Nejaky system tu vzdy bol a bude, akurat hlavne sucasni "mocipani" si to vykladaju ako vysadu/pravo(?) vladnut obcanom. Pritom podstata ich "sluzby ludu" dobre vyznie ked si "vladu" prelozis z anglickeho vyrazu: Government -> odvodene od cinnosti "to govern", konkretne vyznamovy vyklad slova ako "spravovanie" nie "vladnutie" ;)
|
| |
Re: hovada
Od: ufffffffffffffff
|
Pridané:
3.7.2013 15:29
Choď chovať kravy na sídlisku.
Ja chcem, aby slovensko bolo silný štát, ktorý bude podporovať rozvoj a chrániť ľudí aj prírodu. Bezmocná vláda je nanič. To čo ľudia volia to je pri moci.
|
| |
Re: hovada
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
3.7.2013 16:24
Bezmocna ako bezmocna. Na to, aby skodila svojim obcanom je mocna az az. A je jedno ci lava, prava, alebo nejaka kriva.
A ano, co "sme" si zvolili, to mame. Fakticky vlada je hadam aj nejakym zrkadlom spolocnosti, takze je to s nami dost bieda, co vlastne bolo vzdy. Cele je to o pokrivenej moralke, hrabivosti a bezcharakternosti. A pokial takito ludia, navyse ako stranicky nominanti bez patricneho vzdelania a rozhladu budu zastavat posty na ktore nemaju a su tam len na skakanie ako niekto iny piska, tak pojdeme do stale vacsich sra.. vykalov.
|
| |
Re: hovada
Od: MuadDIb
|
Pridané:
3.7.2013 22:18
Tak samozrejme, keď ide o to, ako strkať lekárov do väzenia len za to, že ich štát nevie zaplatiť (ako platí každého kapitalitického vyčúranca, obstarávateľov verejných obstarávaní, "uniknuté zisky" príživníckych zahraničných "investorov" atď.), tak vtedy je mocná až-až.
Je to v podstate ale typická kapitalistická vláda, ktorá fičí v podstate na fašizme: poriadne si platí už len policajtov a vojakov: policajtov, aby chránili zahraničný kapitál pre našimi občanmi a vojakov, aby chránili našich občanov na opačnom konci sveta...
|
| |
Silná skupina jednotlivcov toho dokáže viac ako jednotlivec sám.
Od: ufffffff
|
Pridané:
3.7.2013 15:25
Tvoje deti chodia do štátnej školí alebo súkromnej?
Cestuješ autom po súkromnej diaľnici?
Zlomenú ruku si sám zasadruješ, alebo súkromný lekár?
Ak som občan silného štátu som na to lepšie ako občan Somálska.
Druhá svetová vojna nebola posledná vojna v Európe.
|
| |
Re: Silná skupina jednotlivcov toho dokáže viac ako jednotlivec sám.
Od: Samael
|
Pridané:
4.7.2013 12:47
Všetky služby ktoré mi poskytuje tento štát si viem zaobstarať, zabezpečiť sám v podstatne vyššej kvalite a za polovicu prostriedkov, ktoré ma to stojí na daniach a odvodoch teraz....
|
| |
Re: Silná skupina jednotlivcov toho dokáže viac ako jednotlivec sám.
Od: Axo
|
Pridané:
5.7.2013 11:11
Vidim, ze si nedovidis dalej ako na koniec nosu.
Ty vies spravit chirurgicku operaciu sam?
Uhasit rozsiahly ohen sam?
Si si vedomi, ze ak sa mas uzivit sam na svojom pozemku, tak tomu musis venovat ohromne usilie a ziadne take, ze chodit po dovolenkach alebo po krcmach. A ak by si nemal plyn, elektrinu, kanalizaciu...
|
| |
Re: Silná skupina jednotlivcov toho dokáže viac ako jednotlivec sám.
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
5.7.2013 11:43
ale ved ho nechaj... videl par dielov Extreme Survival na Discovery plus par dielov MacGyvera a uz je majster zemegule a polky vesmiru :D
|
| |
Re: hovada
Od: abcdefklô
|
Pridané:
3.7.2013 14:32
uplne staci, ked to nebude pokecovy blbec ako ty, co si da do nicku xxx
|
| |
Re: hovada
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.7.2013 14:46
Pravnici budu vediet presnejsie definovat, ale len taky hruby nastrel:
Ustava - priblizne v tomto poradi:
1. Clovek je zvrchovana bytost a nie je podriadena nikomu, pricom suhlasi, ze bude dodrzovat zakon daneho statu.
2. Ludia s trvalym pobytom (obcania) na vyhradenom uzemi tvoria stat/republiku/cisarstvo.
3. Kazdy obcan ma hmotnu zodpovednost za svoje ciny pricom:
a) ublizenie na zdravi alebo dusi (pripadne nevycislitelne skody) sa bude riadit trestami ako doteraz;
b) financne a hmotne zlociny, ktore sa daju vyjadrit platidlom si bude musiet odpracovat len pomocou verejno-prospesnych prac a budu sa riesit nasledovne:
- vinny dostane cip/sledovaci kruzok
|
| |
Re: hovada
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.7.2013 14:47
- podla zavaznosti financnej skody (bol do toho pravdepodobne namoceny podla nepresvedcivych dokazov - nizsi trest vs. ukradol prachy firme neplatiacej dane a odvody - vyssi trest vs. vedome okradol slusnych ludi - najvyssi trest) sa mu vymeria financna skoda, ktoru si musi odpracovat v okrese trvaleho bydliska za minimalnu mzdu v pomere k cene prace za minimalnu mzdu:
0-20 000Eur realne 1:1
50 001 - nekonecno - logaritmickou funkciou - kde maximalna hranica je 30 rokov prace za minimalnu mzdu.
Z minimalnej mzdy mu bude 70% strhane ako nahrada skody formou dodatocne odvedenej dane voci obcanom statu a 30% mu bude ukladanych na dochodok + zdravotne poistenie. Bude mu zabezpecena strava, tak ako vo vaznici, prestpavat bude moct len vo vyhradenych jedno hviezdickovych ubytovniach, kde sa musi kazdy vecer hlasit a rano odhlasit.
|
| |
Re: hovada
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.7.2013 14:47
4. Vlada by bola zostavena z poslancov okresov, kde z kazdeho okresu pojdu do parlamentu maximalne dva poslanci, ktorych si obcania zvolia vo volbach. Akykolvek trestany ci stihany poslanec nemoze byt vo vlade, a v kazdom pripade moze byt okamzite odvolatelny obcanmi daneho okresu. Vlada je podriadena obcanovi a nema pravo siahat na slobodnu volbu jednotlivcov.
5. Prezident by bol kontrolny a reprezentativny organ daneho statu, a mal by tiez pravo odvolat poslancov maximalne vsak 10 za rok.
Ostatne body si doplnte, ale podla tychto bodov, by zaniklo asi 20-30% zbytocnych uradnikov a zakonov, kde VLADA by bola podriadena obcanom a lahko kontrolovatelna obcanmi okresu, a kazdy financny zloduch (politik, uradnik, majitel firmy) by bol statu prospesny, pretoze by si manualne odmakal sposobenu skodu za minimalnu mzdu niekolko rokov. Dostal by pracovny navyk vo verejno-prospesnych pracach a nabuduce by si rozmyslel, ci ukradne pol miliona alebo miliardu - a hlavne najvacsia hamba: musel by byt na verejnosti.
|
| |
Re: hovada
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.7.2013 14:52
hanba - nikdy sa neviem rozhodnut ci m alebo n a vzdy netrafim :-)
|
| |
Re: hovada
Od: oOoOo
|
Pridané:
3.7.2013 15:25
"n", pretože je v slovenčine sloviesko: HANIŤ.
|
| |
Re: hovada
Od: oOoOo
|
Pridané:
3.7.2013 15:27
A je i podstatné meno: HANEBNÝ.
|
| |
Re: hovada
Od: Fresco
|
Pridané:
3.7.2013 20:48
hanebný nie je od slova hanba.
|
| |
Re: hovada
Od: oOoOo
|
Pridané:
3.7.2013 21:22
Ale je.
Ďalšie príklady tvorbi prídavných mien z podstatných mien:
1) hudba > hudobný;
2) svadba > svadobný;
3) stavba > stavebný; apod.! (Pan'atno)
|
| |
Re: hovada
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
4.7.2013 23:47
odkedy je slovo HANEBNÝ podstatné meno??? Nie je to náhodou prídavné meno?
|
| |
Re: hovada
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
3.7.2013 16:58
nie zle, este by som doplnil princip ohladom volieb/vladnutia. Volit a/alebo byt zvoleny do nejakeho zakonodarneho/reprezentativneho organu statu by mohol len ten obcan, ktory svojim osobnym pristupom dokazal, ze je za svoju krajinu/lud/rodinu ochotny obetovat aj svoj zivot. Dokonale to opisal A. Heinlein v knihe Hviezdna pechota (ktora je vsetko ine, nez prvoplanovanou militaristickou propagandou. Na rovnomenny film zabudnite, oproti knihe je to strasna fraska)
|
| |
Re: hovada
Od: huaang
|
Pridané:
3.7.2013 14:19
pamatam si hru mafia 1, kde bol odstreleny daky politika lebo bol nepohodlny, a kde sa bili 2 rodiny mafie o lepsiu poziciu....na SK maju 100 % podiel J&T takze ziadne odstrelovanie nehrozi :P
|
| |
Re: hovada
Od reg.: gandor
|
Pridané:
3.7.2013 12:12
1, Zato ze fico je... ehm... Tak to neznamena, ze cokolvek co spravi je s principu zle... Len vecsina veci...
2, Ked niekomu nevyhovuje jedna grazlovina systemu, tak to neznamena, ze cely system je zly...
3, Ked by aj bol niekto kritikom NATO a USA, neznamena to hned, ze je pro Rusky alebo pro Cinsky...
PS. Fakt su to "prijemny ludia", ze sa nechavaju takto zmanipulovat a hladaju vyhovorky. Pekne vidno, ako "demokraticky" svet v skutocnosti funguje...
|
| |
Re: hovada
Od: oOoOo
|
Pridané:
3.7.2013 15:16
V "od:" si ponechaj prvé, druhé a posledné písmeno!!! A už to vystihuje meno odosielateľa!
|
| |
Re: hovada
Od: wtf
|
Pridané:
3.7.2013 15:37
A ty tu co pleties obdivovatelov? Tu ide ze sa kazdy ide vtret doriti zasranej kapitalistickej amerike. A ze demokracia. kkt. Ked sa chces nechat odpocuvat. Kludne, ja teda nie!!! Zobud sa, alebo ked nevies o co go, tak sa neozyvaj.
|
| |
Re: hovada
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.7.2013 23:17
Presne tak, presne o to ide!
Aby na každého platil rovnaký meter! Nič viac, nič menej!
A aby aj Amíci boli rovnako braní na zodpovednosť a aj rovnako trestaní.
A nie aby sa z "našich predstaviteľov" stávali v podstate vlastizradcovia a americkí pätolízači obhajujúci nie naše, ale americké záujmy.
Aj ten náš "škandál" o tunelovaní vojenskej tajnej služby je len trápnou fraškou, na ktorej politici vytĺkajú politický kapitál... pretože tu ide len o nejaké nepodstatné 1 % rozpočtu, ani to nie... ale že 99 % rozpočtu sa tuneluje v prospech našich "partnerov a spojencov z NATO", tak to už nikoho nezaujíma.
|
| |
Re: hovada
Od: 2Maniak.
|
Pridané:
4.7.2013 8:08
Rovnaký meter? A prečo máš taký pocit? Američania žijú v krajine, podľa ktorej trestného práva by si asi nechcel žiť!!!
|
| |
Snowman
Od: KukPuk
|
Pridané:
3.7.2013 11:49
Tu pekne vidno ako musel cúvať :)
http://dopice.sk/6sI
|
| |
Re: Snowman
Od: hotentot
|
Pridané:
3.7.2013 12:12
chcel by som vidiet tu situaciu keby z nejako dovodu nemohlo pristat na viedenskom letisku a lietadlo by pristalo na najblizsom moznom a to na bratislavskom.. a teraz si predstavte ze by sa v lietadle naozaj nachadzal Snowden a poziadal Slovensko o azyl..
to si neviet predstavit radost sudruha Fica, rozbehli by sa obchody a zverejnovali by sa kauzy ale to by nikoho nezaujimalo lebo Snowden by bol na Slovensku a media by mali o com informovat..
a uvedomte si ze Snowden je len dalsia "kauza" ktora zakryva horsie zlociny
|
| |
vacsi pes j**e mensieho
Od: mattti
|
Pridané:
3.7.2013 12:07
usa sledovali vrchnych predstavitelov europskych krajin a na dovazok si tieto krajiny z vdaky nechali nadiktovat ktorym lietadlam mozu povolit prelet a ktorym nie. Demokracia po americku
|
| |
Re: vacsi pes j**e mensieho
Od: tretinos
|
Pridané:
3.7.2013 13:02
Vsak za poslusnost dostanu nejake vsimne. Nie obcania, ale papalasi do svojich vrecak.
|
| |
Re: vacsi pes j**e mensieho
Od: peeet
|
Pridané:
3.7.2013 13:28
myslíš tie americké bezcenné papieriky ktré nazývajú dolármi?
|
| |
Re: vacsi pes j**e mensieho
Od: Houston
|
Pridané:
3.7.2013 21:47
Jasne, ze tie. Vymenia ich za "cenne" hnutelne a nehnutelne veci, pripadne zazitky.
|
| |
\"demokraticka\" totalita...
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
3.7.2013 12:08
Cim dalej, tym viac zacinam byt alergicky na americanov (rozumej vladu u.s. a ich bezpecnostne zlozky) a ich presadzovanie ich pohladu na tzv. demokraciu. Hraju sa na celosvetoveho policajta, kazdemu vnucuju svoje politicke nazory a bez ohladu na politicky smer krajiny spehuju vsetkych. A este si dovolia to zakryvat do obalu "pre vase dobro a bezpecnost". Nasrat!!!
So zriadeniami ako je Kuba, Peru ci Venezuela zacinam postupom casu aj sympatizovat, lebo nejdu do choreho extremu ako KLDR, ale tvoria prijatelnu opoziciu tohto noveho celosvetoveho akoze-demokratickeho tyrana.
|
| |
Re: \\
Od: dimitrij
|
Pridané:
3.7.2013 14:24
si robis prdel ze? kuba - este pred nedavnom tam mali zakaz podnikat, zakaz pouzivat mobilne telefony a internet... venezuela - nieco budujes cely zivot potom pride stat a zostatni ti to. aj tam su skorumpovani politici. ... ludia su vsade rovnaki, kradne sa rovnako, len niekde sa to lepsie zakryje.
|
| |
Drz sa kamos...to bude jazda!
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
3.7.2013 12:19
Teraz vidime, ze aky vplyv ma USA vo svete. Teraz vidime na vlastne oci ake to je ked po vas ide CIA a NSA a kadekto. Neskutocne, ze clovek v zufalom stave nedostane azyl skoro nikde. Podla mna v USA ho necaka ziadny proces ale nahla havaria auta alebo rovno atentat na neho. Dostane gulku skor ako ho odsudia. Aj sudny proces na uzemi USA je otazny, ci nebudu nadnarodne zaujmy dolezitejsie. Skorumpovany je tento svet, je to hnus.
|
| |
Re: Drz sa kamos...to bude jazda!
Od: Aas
|
Pridané:
3.7.2013 12:40
Zabit ho by pre nich nebol az taky problem. Ved aj "zleho binladina" nakoniec "akoze" zabili.
Oni ho potrebuju chytit a vymucit z neho info, co vsetko vedel a co vsetko vytaral. Mozno len preto, aby sa im podobne fopa uz nestalo.
|
| |
Odpoveďou musí byť medzinárodný terorizmus!
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.7.2013 22:39
Podľa mňa jedinou odpoveďou na "demokratickú" Ríšu zla hrubo porušujúcu medzinárodné právo musí byť medzinárodný terorizmus.
Preto ním aj predstavitelia Ríše zla tak, pretože medzinárodný terorizmus je to jediné, čo sa dokáže postaviť ich zločinom, je tým jediným, čo dokáže narušiť ich zločineckú pyramídu.
Jediným riešením je však len medzinárodný terorizmus, ktorého cieľom budú predstavitelia tej Ríše zla. Podobne ako americký konzul v Líbyi. Doma z toho mali harmatanec aspoň 1/2 roka.
Pre začiatok by však mohol stačiť aj domáci terorizmus, namierený na domácich politikov, ktorí nebudú presadzovať záujmy občanov SR, ale cudzej moci – ako to dne s robia "šéfovia diplomacií" nie v prospech svojich občanov, ale v prospech Spojených štátov agresívnych.
|
| |
Re: Odpoveďou musí byť medzinárodný terorizmus!
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.7.2013 22:39
Vrátane Vajčáka. Musí dostať na výber: buď bude hovoriť pravdu a správať sa k Amíkom tak, ako sa správajú oni, buď ich bude brať na zodpovednosť ako každého iného, vrátane presadzovania trestov za ich spáchané zločiny, alebo bude musieť odísť ako vlastizradca, hoci aj rukou atentátnika.
Kým totiž Amíkov budú držať nad vodou naši quislingovci, tak sa nič nezmení, iba budú posmelení v beztrestnom páchaní svojich zločinov.
|
| |
divadlo
Od: qwerty/z
|
Pridané:
3.7.2013 12:26
podla mna to bolo len divadlo a teraz si Snowden vychutnava v kaviari sacherovu tortu
|
| |
Re: divadlo
Od: Aas
|
Pridané:
3.7.2013 12:43
Pozor! Tento je urcite z americkej tajnej sluzby! Nielen ze vie, kde je snouden, ale aj to co prave basti.
|
| |
Re: divadlo
Od: Murkoslav
|
Pridané:
3.7.2013 13:15
Inak svetoznámi ujo Sacher pochádzal zo Želiezoviec. Je to malé mestečko v okrese Levice.
|
| |
Re: divadlo
Od: shutup
|
Pridané:
3.7.2013 13:37
presne. navyse snowden je v skutocnosti len prezlecena hillary clinton so silikonovou maskou ktora sa prostrednictvom tohto divadla o zdiskreditovani vlady USA v ociach verejnosti po celom svete snazi len zaviest poslednu fazu svetovej krutovlady hviezdnatej vlajky. vsetko je dokonca tak dokonale skonspirovane, ze to dokonca ani nedava ziadny zmysel, ale to je len dalsi bodik pre americke tajne sluzby
|
| |
Re: divadlo
Od: oOoOo
|
Pridané:
3.7.2013 15:34
Možno plukovník (alebo hocaká šarža) FLAG.
|
| |
kauza snowden
Od reg.: Nephilim
|
Pridané:
3.7.2013 13:21
No a možno cela kauza snowden je len zastierka ako sa dostat cez akože zradcu k tajnym službam cudzich krajin a zistit ich "stav". Ja by som to videl takto.
|
| |
wtf demokracia
Od: r0f0l
|
Pridané:
3.7.2013 13:29
V zmysle viedenskej konvencie o diplomatickom styku je dopravny prostriedok s hlavou statu automaticky pod specialnym rezimom diplomatickych vysad a imunit (predpokladam, ze islo o bolivijsky vladny special). Cize sa spravuje osobitnym rezimom, nepriamo vyplyvajucim zo suverenity kazdeho jedneho existujuceho statu, ktoru ostatne staty MUSIA respektovat.
Takemuto privilegovanemu lietadlu nepovolia prelet vzdusnym priestorom kvoli "technickym pricinam". Co to je do prdele za pridrbanu vyhovorku? "Sorry, ale vzduch nad uzemim, ktorym planujete preletiet, na nevshodny technicky stav (je moc riedky, prilis smradlavy, ma nevhodne sfarbenie?...)"
Ked uz zneuzivaju moc len preto, ze bolivia je nepohodlny rezim a tym padom sa im to zda ospravedlnitelne, nech to aspon robia sofistikovane. Toto uz hranici s absurdnostou. Okrem toho si myslim, ze zvrchovany predstavitel statu ma narok aspon vediet, z akych dovodov mu kladu administrativne prekazky volnosti pohybu.
|
| |
Re: wtf demokracia
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.7.2013 23:09
Škoda... ekvádorský prezident sa im mal poďakovať, že dostal šancu zastaviť sa na viedenskom letisku, lebo aj tak sa musí vrátiť, lebo v Moskve zabudol kamaráta Edwarda... :-P
A už menej úsmevne:
presne ako hovoríš, keby tam aj Edward Snowden bol, tak im to má byť úplne ukradnuté.
Vrcholom tej frašky je, že zhruba v tom istom čase kotkodákali europoslanci v EP na plné zobáky o "demokracii".
Ozaj, keby tie tzv. "demokracie" boli naozaj právnymi štátmi, a nie len fašistickými barličkami kapitalizmu, tak za toto by niekto v tých štátoch mal skončiť v base za zneužívanie právomocí!
Bohužiaľ, keď ide "imperialistické" ("globalistické") záujmy, tak sa nikdy nič nevyšetrí, nikdy nikto nebude potrestaný, podobne ako je to u nás s policajtmi – policajná brutalita a zločiny policajtov zostávajú vždy ututlané a nepotrestané (zásadne "vyšetrované internou inšpekciou", nie štandardnými postupmi trestného konania), ibaže by pritom niekoho zabili, čo už sa tak celkom ututlať nedá...
|
| |
amateri
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
3.7.2013 14:50
Cela CIA aj s NSA vyzeraju ako banda amaterov - vedia kde ten Snowden je, trci tam chalanisko uz tyzden, a oni nevedia kde presne je a ci nahodou uz nie je na palube nejakeho lietadla. Keby to bol Rus na americkom letisku, uz davno by trpel nejakymi zaludocnymi problemami a po case by ho uz neuspesne kriesili z nahleho infarktu.
|
| |
Snowden
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
3.7.2013 15:56
Tak Snowden (ak to prežije) by mal rozhodne napísať knihu o svojich zážitkoch. To by som si okamžite kúpil.
|
| |
Re: Snowden
Od: dfgghj
|
Pridané:
3.7.2013 17:20
napis mu aby napisal
|
| |
U.S.A.
Od: Lotus1969
|
Pridané:
3.7.2013 21:01
Vzor slobodnej krajiny :DDD
|
| |
Re: shsfhg
Od: jozkooo
|
Pridané:
3.7.2013 22:16
dokial sa do mna cia nestara mam celu ameriku na haku
|
| |
Obrovský prúser
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.7.2013 23:20
Ľudia, ešte jedno si uvedomte... už len to, že sa taká v podstate politická téma preberá už aj v tunajších článkoch, svedčí o tom, aký je to obrovský "prúser", aký je to obrovský škandál.
(A zároveň to svedčí o vysokej úrovni novinárčiny na DSL.sk.)
|
| |
nuly...
Od: ext
|
Pridané:
4.7.2013 8:20
je zabavne citat ako tu nuly urazaju cloveka co dokazal tolko, co oni nedokazu za cely zivot.
|
| |
Re: nuly...
Od reg.: MagyG
|
Pridané:
4.7.2013 10:53
ale to je predsa prirodzene ze ti, co dokazali toho najmenej, sa snazia najviac zviditelnit. inymi slovami - kompenzacia komplexu menejcennosti. nic nove pod slnkom :)
|
| |
Azyl na SK
Od: ivo6610
|
Pridané:
4.7.2013 22:04
A co keby o azyl poziadal Slovensko? USA si nas ledva vsimne a ked sa spraiteli s ficom, tak nema problem :D
|