| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Diskusia k článku
Od: JUSTO
|
Pridané:
2.8.2013 17:57
67 rokov a to dilino co tam zabil pubertaka prepustia
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: usausausausausausausa
|
Pridané:
2.8.2013 18:20
co chces ved "amerika je najslobodnejsia" krajina :P hlavne maju lepsiu propagandu ako rusi. amerika je best a zvysok sveta zije v jaskyniach a v europe nemame elektrinu. No a aby som nezabudol cesta z usa do eu trva podla studovanych ludi s usa 3,5 hodiny :P tot slavna amerika uz by to tam mali fakt zrovna so zemou.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od reg.: raketa
|
Pridané:
2.8.2013 18:55
to je klasika, amerike ma kazdy vydavat svojich obcanov ale amerika nikdy nikdy nevydala ziadneho svojho, nech sa poseru hajzli, pride cas ked padne ich risa debilizmu
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: MMudraninec
|
Pridané:
2.8.2013 19:16
Hajzli?
Vieš kde by sme bez nich boli?
No naozaj v tých jaskyniach a bez elektriny...
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: ...
|
Pridané:
2.8.2013 19:17
Ten bol dobry, skor kde by bolo USA bez nas...
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Axo
|
Pridané:
2.8.2013 19:22
Ved o nas ani nevedia. Ked boh naplul na zem povedal: 'Mne sa to utierat nechce, tu bude slovensko'.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: ...
|
Pridané:
2.8.2013 19:35
Ech - rozviniem to koli tebe - kde by usa bolo bez EU a jej trhoch - uz je to zrozumitelnejsie?
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 8:02
Tam kde teraz, eu je marginalna zalezitost. je smiesne citat si vase prispevky. Cele slovensko je ako jeden malicky spendlik v ihelnicku ale tvarite sa ako keby bol klinec stovka. USA je alebo donedavna bol lider ci uz v politike alebo ekonomike. Britania sa momentalne stala koloniou americanov. EU pomaly upada pod vahou dochodcov snivajucich o komunizme. Azia silnie a pomaly zacina skupovat europsky skanzen so stredovekymi hradmi. A slovac sa bude v kosulke rozdrapovat s valaskou v ruke nad stadom oviec a snivat svoj sen o slovenskych kraloch. :-)
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Fxn
|
Pridané:
3.8.2013 9:22
Rozdrapovat sa v kosielke s valaskou je ovela lepsie ako sa rozdrapovat po celom svete s M16 v ruke.
Vyvolavat vo svete vojny kvoli nerastnemu bohatstvu, zabijat ludi, okupuvat krajiny ktore ma vobec nenapadli, dosadzovat babkove vlady, spolupracovat s teroristami proti ktorym akoze bojujem.....
Smiesny s obhajobou okupantov a zakernych hajzlikov si jedine ty.
Hrdina, ved sa do usa prestahuj a uzi si to.
Alebo radsej do niektorej nimi okupovanej krajiny.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 12:30
Ty si nedonosené jelito.
Desím sa ľudí, ktorým nevadí mocenstvo žltej krvi.
Boh nás ochraňuj od Moslimov a inej zgerby. Žiaľ sme tak sprostí, že otvárame číne všetky komnaty. To nepíšem o cigánskej Indií, kde domorodé obyvateľstvo žije otrasnejšie ako naši cigáni na Luníku!
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Fxn
|
Pridané:
3.8.2013 13:40
Jelito si jedine ty.
Ked sa uz tak velmi chces odbavit na tej zltej a moslimskej krvi, tak sa najskor poohliadni a zisti, kto a preco to zapricinil.
Opat sme pri tvojom vzore.
V zaujme zisku vsetko vyrabat v cine a na zvysok sa vykaslat.
Ze doma nemaju ludia pracu?
Vykaslat...v zaujme zisku nech hoci aj skapu.
To je politika usa, nie nasa.
A moslimovia tu?
Kto pretlacil a s koho pomocou (prikazom) multikulti spolocnost?
No opat ti tvoji bohovia.
Vedome a zamerne.
Vedia ze to bude problem a casom budu nepokoje, vojny...a presne na tom tak radi zarabaju.
Okrem ineho sa tym znici obchodna konkurencia v europe.
Vidis strasne uzko a kratkozrako.
Prajem im vojnu a na ich uzemi.
Nech si aj oni uziju vlastnu medicinu.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 13:48
A potom ti od tela odpojili sondy a vesmirna lod ta vratila spat na zem. Nezostala ti ziadna hmatatelna pamiatka, len si pochopil pravdu sveta a tu teraz hlasas. Bravo.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Fxn
|
Pridané:
3.8.2013 13:51
Ked ta nirkedy po prvy krat pripoja k rozumu, tak sa ozvi.
Mozno potom sa zmozes aj na daky slusny argument.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 14:11
A co ti mam prosim ta napisat na to, ze europa v stredoveku bola zalozena na rovnostarstve? Ze spanieli si krvavo nepodmanovali povodne obyvatelstvo latinskej ameriky? Ze na americkom kontinente s vynimkou USA a Kanady, si vladnu a ziju povodni obyvatelia? Ze nejaki podivni amici porazili britov a vyvrazdili severoamerickych indianov? Co mam napisat, na tvrdenie, ze bez vstupu USA do WWII by europa dopadla lepsie, technika a ekonomika by bola na vyssej urovni ako teraz? Ako mam argumentovat na tvrdenie ze len v USA vladne autoritativny rezim zotrocujuci obyvatelov a snaziaci sa ovladat ine krajiny? Podla tvojho videnia sveta, ziju od ukrajinskych hranic az po kamcatku etnicki rusi, tibet je len rozpravka pre deti, v latinskej amerike si veselo ziju a vladnu povodni aztekovia, majovia. A ziadna mocnost z vynimkou vrazdiacej USA si vo vojnach neukoristila technologie a ine hodnoty. Mozno si cital nejaky iny dejepis na ZS, alebo este nie. Mozno si z paralernej dimenzie, kde sa vsetko dialo inak...
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Paan
|
Pridané:
3.8.2013 14:16
Chcel ti otvoritmoci a potvrdit ze vsetky pekne slova a pseudozaujmy v ramci pomocimsvetu su pokryteckendristy a ide len o moc a peniaze, vplyv usanje obrovsky a nikdy nic nespravili pre nikoho len tak bez skrytych alebo priamych zaujmov
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 14:21
Nie. Co chcel je za kazdu cenu oznacit USA ako zdroj vsetkeho zla.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: MMudraninec
|
Pridané:
4.8.2013 1:33
Nie v záujme zisku, ale v pažravosti chudobných Východoeurópanov sa vyrába najmä v číne a priľahlých kopaniciach. lebo sme chceli mať všetky tie elektronické sračky vyrábané v Amerike, ale za lacno.
Aj to posraté ATARI bolo v 80-tych rokoch vyrábané aj na Taiwane, aby sme ho mohli kúpiť za bakšiš v TUZEXE. Z USA sa dalo kupovať len na výnimky a aj to dobre draho.
Možno vidím krátkozrako, ale na to sú okuliare. Ale Ty nevidíš vôbec, a na to nie je nič.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: ASD_
|
Pridané:
5.8.2013 9:41
Mas pocit, ze vyrobou v Azii sa nieco zlacnilo? Tak si teda pekne naivny. Zvysili sa zisky korporacii, ale ceny sa tym nemenili. Bezny ludia chcu pracu a nie presln vyroby na vychod. Ale to majitelov korporacii nezaujima. Tak isto ako Americkeho politika nezaujima zivot radoveho vojaka. On slubil, ze ropna firma ktora ho sponzorovala dostane nove moznosti. A ostateho ho netrapi.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 13:27
Preco by som sa mal prestahovat do USA? Ja s ich politikou nesuhlasim. To co som napisal su bohuzial len hole fakty, ktore nezmeni ani maly zakomplexovany je.nuty hejslovacik. Svet nie je ciernobiely.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Fxn
|
Pridané:
3.8.2013 13:41
jeb.ty si ty ked nevidis co a ako sa vo svete deje.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 13:50
Nuz asi ano, s tebou, ako profesionalnym politicko-bezpecnostnym analytikom sa nemozem rovnat. :-)
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Fxn
|
Pridané:
3.8.2013 13:52
To je pravda.
Nemozes.
Ale nezazlievam ti to, aj takych ako ty treba.
Za pas....
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 14:18
Ano takych ako ja treba a nastastie je nas dost, zatial co ty, podla toho co pises, si len nezamestnany psychiatricky pacient a si zataz pre system socialneho a zdravotneho poistenia. :-) FLAMEWAAAAAR
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: lol.
|
Pridané:
2.8.2013 20:52
To mas pomylene, pan vzal vino a povedal "Toto je moja krv, ktoru mi vsetci uz dlhsi cas pijete"..
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: beendak
|
Pridané:
5.8.2013 8:51
Ty si nejvacsi kokot, ktoreho prispevok som na DSL cital :-)))))))))))))))))))))))))
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: MMudraninec
|
Pridané:
2.8.2013 19:44
Bez nás? Bez tých chudobných zmagorených feťákov a zbabelcov??? A bez cigánov, no kde by asi bolo USA???
Každý máte všetko doma americké, teraz neriešim kde sa to vyrába, a nadávate na nich, akokeby ste vedeli niekto niečo urobiť rukami, vymyslieť hlavou a ešte to aj úspešne realizovať.
Takže detičky: Hajde do postele, ráno vás čaká upratovanie.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Asok
|
Pridané:
2.8.2013 21:49
Ty decko, a ty kam chodíš do školy?
Niekde v tých tvojich milovaných štátoch?
Skús si prečítať nijakú knihu o histórii. Môžeš skúsiť aj učebnicu, len tie sú teraz plné propagandy. (tú treba odfiltrovať)
USA až do začiatku II.WW ignorovali okolitý svet. A svetu čo sa objavov týka dali veľmi málo. A pred I.WW to bolo ešte horšie.
A väčšinu tesne povojnových objavov mali aj tak len vďaka európskym vedcom, ktorých odvliekli/zlákali k sebe, preč zo zničenej Európy.
Dovtedy sa zaujímali len o vraždenie pôvodného obyvateľstva, aby im mohli ukradnúť čo najviac. A dovoz otrokov aby si nezašpinili tie ich krásne biele ručičky.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Sanxo
|
Pridané:
2.8.2013 23:05
ameriačania, európania, američania, európania...
... aj tak väčšina prišla z Európy ...
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: abrahámova koža
|
Pridané:
2.8.2013 23:52
Asi tak. Jediní praví američania sú indiáni.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 2:07
A vy magori tu čo riešite???
Jediný praví slováci sú cigáni a maďari...
Normálne choré mozgy môžu vyplodiť to čo vy tu vyššie!!!
Ešte sa nakoniec my, najzbabelejší najzlodejskejší národ široko ďaleko pasujme za objaviteľov všetkého pokroku. Ozaj, nevymysleli sme náhodou Ameriku?1
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: ...
|
Pridané:
3.8.2013 8:06
Povedz nam ako je to zit bez sirsieho chapania suvislosti? Pretoze ti unika toho mnoho, ale fakt mnoho
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 12:23
Myslíš???
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Fxn
|
Pridané:
3.8.2013 13:43
Na rozdiel od teba, ano, mysli.
Dokonca pozna dejiny ovela lepsie ako ty.
Len hlupak tvojej nevzdelanosti moze napisat nieco take ako si vypotil ty.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od reg.: raketa
|
Pridané:
3.8.2013 8:06
a potom prisiel odpad z Europy(kolisky kultury, ktora je kulturou kultur), utecenci, hlupi burani, puritani, primitivni ludia riadiaci sa mytmi a vyvrazdili "indianov"
|
| |
Mamutie hlavy
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 12:33
Ale nech prišli odkiaľ chceli!
Prečo tam utekali, prečo tam čosi dosiahli?
A zasa toľké milióny ich nebolo. Keby nemali kde utiecť, mnohí by nič nevymysleli a ani nedosiahli. Dosiahnuť sa dá len v primeraných a lepších podmienkach. Ako by pračlovek mohol vynájsť Internet? To si vážne myslíš, že by ľahšie komunikovali pri love mamutov???
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 8:06
To je sice pravda. Ale na otrokarskej spolocnosti vyrastla cela stredoveka europa. A ked uz hovoris o vojnach, nastuduj si europsku historiu. Uvedom si chlapce, ze to boli europania kto vycistil americky kontinent od povodneho obyvatelstva. :-) Spanieli anglicania francuzi...
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od reg.: raketa
|
Pridané:
3.8.2013 8:11
a dnesni amici su ich potomkovia
|
| |
Netáraj sprostosti!
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 11:25
Stredoveká Európa určite nevyrástla na otrokárskej spoločnosti.
Na otrokárskej spoločnosti vyrástla staroveká spoločnosť, nie však stredoveká.
Stredoveká spoločnosť vyrástla na kresťanstve, ktoré prijali „rovnostárski“ (alebo „rovnostárskejší“) „barbari“, ktorí prevalcovali práve ten otrokársky staroveký svet.
Avšak len v Spojených štátoch agresívnych (a čiastočne v Kanade) prebehla dokonalá genocída, v ktorej vyvraždili takmer všetkých domorodých obyvateľov a zvyšok z nich nahnali do biednych rezervácií.
Napokon... aj Amíci sa rozkmotrili s Britmi najmä na tom, že Briti im bránili v rozpínaní sa za Apalačské pohorie a ctili si dohody s miestnymi Indiánmi, lenže „slobodymilovní Amíci“ si nectili nič a rozpútali zrejme najväčšiu genocídu v dejinách ľudstva pre svoj „lebensraum“.
|
| |
Re: Netáraj sprostosti!
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 13:44
Pocuj dieta, nastuduj si historiu a.nieco o nevolnictve. Podla tvojej selektivnej nenavisti voci jednej ideologii by som ta typoval hadam na nejakeho rucnikara. Vsetci ti ktorych dnes nazyvas amici su europania a su tvojimi predkami, teda ak nie si z Pakistanu. Takze ked pises o genocide v amerike, neboli to ziadni amici vs briti, ale europania vs europania respektive ich mocenske zamery. Az ked jedna skupina tychto europanov presadila svoje, nazvali sa "slobodnymi" americanmi. A ze genocidu pachali na kontinente len anglicania? Skutocne? Pobavil si ma tym stredovekym rovnostarstvom, doprial by som ti taky zivot v stredoveku plny "krestanskej lasky a bratstva". :-D Skus si nastudovat aj nieco ine ako tie kecy z pseudonaci stranok.
|
| |
Netáraj sprostosti! (2.)
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 11:28
Tam, kde pôsobili Španieli alebo Francúzi, sú dnes potomkovia domorodých obyvateľov slobodní a pánmi vo vlastných štátoch. V SŠA však boli nahnaní do rezervácií ako zver; v SŠA, krajine známej otrokárstvom, ktorá objahovala otrokárstvo ako súčasť ich „slobody“, a to ešte dlho po tom, ako ho európske koloniálne veľmoci zakázali, no Amíci sa za svoje otrokárstvo stále neváhali biť.
Ešte pred 60 rokmi sa tam vynucovala rasová segregácia ako niečo normálne!
Dodnes zbožšťovaný americký generalissimus Washington bol nehanebný otrokár ako hovädo. Ich hlásateľ slobody Jefferson takisto, až do posledného dychu kupčil s otrokmi.
Považovali to za svoje „nescudziteľné kapitalistické slobody“.
„Otcovia-zakladatelia“ boli náboženskými extrémistami. Neprebehlo tam osvietenstvo – preto sú tam stále takí tmári.
|
| |
Re: Netáraj sprostosti! (2.)
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 13:57
No tak to by sa taki aztekova pekne cudovali.
|
| |
Nie je to (celá) pravda
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 10:47
V skutočnosti do 2. svetovej vojny Amíci terorizovali len Ameriku a Tichomorie... no právo nadvlády nad celou Amerikou si uzurpovali už Monroovou dokrínou (r. 1823) a následne to ešte vystupňovali Rooseveltovým dodatkom (r. 1904), čo bolo vlastne otvorené vyhlásenie imperializmu a šikanóznej politiky vojenského zastrašovania (tzv. „politika delových člnov“), ktorú po 2. svetovej vojne Spojené štáty agresívne zglobalizovali.
|
| |
Brouci
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 12:36
A o Stalinovi si si nikdy nič nenaštudoval? O Putinovi, o Azerbajdžane, o Afganistane a Rusoch v tých nejakých 70-tych rokoch a podobne...??? Pozri si koľko vojakov poslal generál Žukov do pekiel o pridrbanú bitku o Stalingrad. Ruských vojakov!
Príkladov je strašne veľa. Ale šlahnutí slováci musia furt kopať do tých, ktorí ich vytiahli zo sračiek. Čo sme to za jebnutú mentalitu???
|
| |
Re: Brouci
Od: denny2
|
Pridané:
3.8.2013 13:04
A ten, ktory ta "mozno vytiahol zo sraciek" ma pravo stat sa tvojim "vladcom" a diktovat ti politiku...
|
| |
Re: Brouci
Od: Fxn
|
Pridané:
3.8.2013 13:49
Ty tupec!
Kto nas vytiahol zo sraciek?
nebyt dohody regana a gorbiho, tak je vsetko tak ako bolo.
Preco nas nevytahovali zo sraciek po 68'-om?
Ahaaa ake ticho!
Hlavne ze na slobodnej europe mali plne huby podpory a kecov ako nas nedaju!
Bez povolenia moskvy si ani nepipli.
A okrem ineho...to vytiahnutie nas zo sraciek (neviem akych) nas stalo tak vela, ze sa to v podstate ani neoplatilo.
Lepsie povedane, im sa to bohovsky oplatilo a my sme nenormalne prerobili.
Tomu hovoris pomoc?
Dakujem neprosim!
Aj v statoch ktore nezakonne okupuju im pomahaju?
Zabijanim a rabovanim?
Si chudak!
|
| |
Re: Brouci
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 17:58
Dobréé...
No asi ja môžem za ten režim čo nás svojim spôsobom dostal do sračiek. Nemci v 2. svetovej vojne nás napadli už v pohode, vzdali sme sa vopred. Inak v ČSR sme mali dostatočnú armádu a výzbroj, aby sme Nemcom odolali. Nejakí mocipáni nás zapredali... Inak nemal v tom prsty nikto z USA. 68-y bol dlhšie pripravovaný. Po 2. svetovej vojne a povojnovom usporiadaní svete platilo: Niečo za niečo. Rusi nás oslobodili a mohli sa na nás vyondiať. Mali toho sami plné brýle, nieto ešte pomáhať okolitým krajinám. A tak nejak sme sa stali ich socialistickým satelitom. Až po rok 1967/1968 keď sa pripravoval vojenský vpád do Československa, zrejme sme už neboli dostatočne lojálni k CCCP. Začali roky tzv. normalizácie...
|
| |
Re: Brouci
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 17:59
Boli platné dohody, nemohli Američania použiť silu, ale prísne sledovali, čo sa tu dialo. Boli dosť blízko.
Jednoducho po 2.svetovej vojne boli jasní dvaja víťazi, dve nové svetové mocnosti. A tie sa rešpektovali a aj rešpektujú doteraz. Kedysi ktosi povedal. Rusko nie je možné poraziť silou, ale ekonomicky položiť na lopatky. A aj sa tak stalo, obe mocnosti sa počas tzv. Studenej vojny uzbrojili a ekonomicky zruinovali.
Vyše 500 miliardové zbrojné rozpočty v USA, vesmírne programy, neskôr plány na hviezdne vojny. A nakoniec to celé bolo ekonomicky neudržateľné a Gorbi urobil zvláštny krok, ktorý by nikto iný a a ani pred ním neurobil... A tak si tu a pi.uješ do USA.
|
| |
Re: Brouci
Od: old
|
Pridané:
3.8.2013 23:22
tej rozprávke, ako by sa ČSR ubránila nemcom som nikdy neveril, možno by ich akurát tak trochu vydráždila
|
| |
Re: Brouci
Od: MMudraninec
|
Pridané:
4.8.2013 1:25
Ty si už tuším naozaj debil. Aká rozprávka? Koľko máš vlastne rokov???
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: huangggg
|
Pridané:
3.8.2013 18:22
nj napriklad hitlerov Wernher von Braun pracoval na americkom jadrovom programe....docent nam v skole povedal, ze by sme sa mali ucit, lebo mudri ludia sa nestratia a nie su ovplyvneni konfliktami
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: XMen
|
Pridané:
3.8.2013 7:26
heh tak ty si iny lolo, si precitaj historiu kde sa docitas, ze najvacsie objavy priniesli pristahovalci z Europy (A. Einstein, N. Tesla, von Braun,...)
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 7:31
A čo má byť?
Aj u nás sa čo to vymyslelo. Ale zato nebudem potupovať najvýznamnejšiu krajinu sveta, len preto, že máte na ňu vymyslenú alergiu!
Napíšem to pre tých truhlíkov aj tam vzadu, čo si sedia na ušiach.
Nebyť Ameriky tak sme v riti všetci tak ako sme tu!
Alebo sa teda pchajme do riti moslimským krajinám.
Veď o čo sa snaží Turecko? Votrieť sa do EÚ. Čo by bol konie cjej hodnotám. Moslimský svet je dosť nábožensky inak založený ako ten kresťanský.
A je zaujímavé žew Rusi Vám nevadia, Číňania vám nevadia, Kórejci Vám nevadia, ale práve USA. Prečo? Dali svetu všetko a teraz na nich nadávate? Je jedno aká hlava to vymyslela.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: † Kňaz
|
Pridané:
3.8.2013 8:14
Co by sme nemali keby nebolo USA? Samozrejme okrem znecistenia planety a terorizmu.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: xyz2
|
Pridané:
3.8.2013 9:13
Nedavaj mu take tazke otazky...
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 12:37
Ty si asi nedovidíš do Indie, do Afriky, do Lýbie, však?
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: xyz2
|
Pridané:
3.8.2013 13:09
Naco sa americania staraju do inych statov po celom svete ? Preco kazdemu vnucuju len to svoje ?
Tebe by sa pacilo, keby ti niekto diktoval ako mas zit ? To je ta ich sloboda, ze pokial nefungujes podla ich pravidiel, tak si nepriatel ? Mame sa s niekym priatelit len preto, aby sme mali od neho v "" pokoj ?
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 13:39
Diktuje Ti to každá spoločnosť, spoločenstvo ľudí, teda ide o sociálne správanie.
Aj zamestnávateľ mi diktuje ako sa mám správať, manželka, šofér autobusy, krčmár a podobne. Aký máš s tým problém to pochopiť?
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Fxn
|
Pridané:
3.8.2013 13:56
On chape.
To len ty hras nasilu nechapaveho.
Len aby si za kazdu cenu obhajil agresorov, zlodejov, rabovacov, vrahov....no jednoducho tych tvojich milacikov.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 14:28
Nie nic take nerobi. To si myslis len ty. Trololo
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: xyz2
|
Pridané:
4.8.2013 15:18
Presne ako pises. Diktuje to kazda spolocnost. Ale moslimovia maju svoje pravidla a zakony a nemaju radi ak im do toho niekto keca rovnako ako aj USA.
Tebe by sa pacilo, keby sme dospeli k tomu, ze by nam tu vladli moslimovia, alebo niekto z nasich, ktory by bol zmanipulovany z ich strany ? Urcite nie. Tak preco toto robi napr. USA ?
Nemozes porovnavat mentalitu USA, EU a arabskych statov. Rovnako ako aj inych narodov. Kazdy ma svoje pravidla uz starocia a teraz tam niekto nakluse a zacne tam robit poriadky. Potom placu, ked sa niekto proti tomu brani sposobom, ktory je mu blizky. Potom sa na kazdeho poukazuje ze je terorista a nepriatel.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Jelito
|
Pridané:
3.8.2013 10:56
Z mojej prezívky tu na webe ti musí byť jasné, že som jedným z tých truhlíkov tam vzadu. Stále si to nenapísal dosť jasne. Konkrétne nechápem pojem "tak sme v riti", to asi preto, že neholdujem análnemu sexu, a ani análnemu horolezectvu. Tak ťa prosím, vysvetli mi Ó osvietený, čo myslíš tým "byť v riti" a rozpíš sa na túto tému. Verím, že tvoja odpoveď bude mne truhlíkovi od Ferda mravca prínosom.
|
| |
Ty tupec... :-D
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 11:47
Nebyť absolutistického Francúzskeho kráľovstva, nebola by ani tá tvoja „Amerika“. Nebolo by ani severoamerickej genocídy, najväčšej na svete.
Za súčasné politické zriadenie vďačíme osvietencom (a neskôr socialistom a komunistom, ktorí niesli ich odkaz). Vďačíme za to 2 veľkým revolúciám: Veľkej vrancúzskej buržoáznej revolúcii a Veľkej októbrovej socialistickej revolúcii.
Tieto 2 revolúcie tu sformovali hodnoty našej spoločnosti.
Čo teda také prišlo z tej tvojej „Ameriky“, hm?
Tých Turkov do EÚ taktiež najviac pchajú práve Amíci, to len aby sme si rozumeli.
Nie, Rusi nám neprekážajú, ani Číňania nám neprekážajú, ani Severokórejčania nám neprekážajú [Juhokórejčania nám prekážajú, lebo dostali „prednostnú“ (=diskriminačnú) zmluvu o voľnom obchode.].
A vieš, prečo nám neprekážajú? Lebo si nás ctia ako seberovných, do ničoho nám nezasahujú, nechávajú nás na pokoji, neurčujú nám, ako máme žiť, koho máme chrániť a koho im máme vydať napospas.
|
| |
Dokončenie tupcovi
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 11:56
Naproti tomu arogancia Spojených štátov agresívnych nepozná medze, tento najdarebáckejší štát na svete, ktorý sústavne hrubo porušuje medzinárodné právo i základné ľudské práva (dokonca vôbec neuznáva Medzinárodný dohovor o hospodárskych, sociálnych a kultúrnych právach!), je dlhodobo najväčším sponzorom svetového terorizmu i najväčšou hrozbou pre svetový mier, s nehoráznymi prípadmi rasovej diskriminácie, si ešte dovoľuje kritizovať stav ľudských práv u nás (kvôli Rómom; tá správa sa opierala o nakrútené bitie detí policajtmi na policajnej stanici)...!
Keby si naša riťolezecká diplomacia plnila aspoň svoje základné povinnosti, tak by okamžite odpovedala svojou správou o porušovaní ľudských práv v SŠA, lenže, bohužiaľ, aj z Vajčáka sa vykľul len ich poskok a vlastizradca, ktorý slúži skôr záujmom SŠA než SR... hlavným cieľom jeho „diplomacie“ je pchať sa Amíkom do zadku.
|
| |
Re: Dokončenie tupcovi
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 11:57
(Bolo to zjavné, keď si kvôli masakre v dedine Hulá dal predvolať sýrskeho veľvyslanca, ale keď Amíci zmasakrovali 2 dediny v Afganistane, tak Vajčák ani nehlesol!)
|
| |
Re: Dokončenie tupcovi
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 14:33
Nie ani cinania ani rusi si nas nectia. Netusia ze existujeme(š) pre nich sme len nejaki europania ktorych si coskoro kupia a arabi? To je kategoria sama o sebe. Ty ctia len sami seba a svojho boha. Neveriaci je odpad.
|
| |
Re: Dokončenie tupcovi
Od: xyz2
|
Pridané:
5.8.2013 11:09
Ked si nedokazeme ctit sami seba, tak ani nas si nebudu ctit.
Pozri kam sa dostala EU. Jeden stat tu dre ako mula aby prezil, skrti vydavky vsade kde sa da a druhe staty co idu do krachu si to veselo uzivaju aj za nase mozole.
Potom sa stane taka vec, ze EU si musi poziciat od Ciny a zavazky su na svete.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: old
|
Pridané:
3.8.2013 23:25
že vymyslenú alergiu na sša, ty určite neveríš ani tomu, že sledujú snáď všetky int a telef siete
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
3.8.2013 7:54
jasne, to mi pripomina ten vtip o vychodniaroch a Bratislave ...
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: xyz2
|
Pridané:
3.8.2013 9:01
A este si zabudol napisat, kde by bolo USA bez tych genialnych mozgov z Europy. Einstein, Tesla, Wernher von Braun, atd...
A vraj by sme boli v jaskyniach a bez elektriny LOL
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: xyz2
|
Pridané:
3.8.2013 9:12
Nevsimol som si, ze XMen tu uz dal podobny prispevok ako ja...Ale este dodam, ze uz pocas II. svetovej mali nemci taku techniku, o ktorej sa celemu svetu ani nesnivalo. Keby USA a Rusko nemali vojnovych zajatcov, ktori im dopomohli k prvym letom do vesmiru, k vyvoju raketovych a prudovych motorov a rovnako aj atomovych bomb, tak by dnesna doba vyzerala trochu inak.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: ...
|
Pridané:
3.8.2013 9:49
Prisli amici do Nemecka za cias WWII a ejhla objavili dialnice - odvtedy ich mali aj tam ...
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 12:39
Hej betónové diaľnice sa stavali za Hitlera. Američania mali pokrok zasa inde.
A čo má byť? Keď už sme im vďaka rusom, číňanom a iným zdrapom sveta všetky rozumy pokradli, včul sa vysierame akí sme ohromní, múdri, veľkí a sebestační???
No poteš prso takúto "logiku" postmodernej slovače!
|
| |
Najvýznamnejšie prvenstvo Amíkov
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 12:52
No dobre, v niečom uznávam aj prvenstvo Amíkov...
Amíci napríklad vynašli modernú genocídu, etnické čistky, segregované rezervácie atď. – Nemci to neskôr len prevzali...
:-P
|
| |
Re: Najvýznamnejšie prvenstvo Amíkov
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 14:41
No vidis, opat sa mylis. Neboli prvi a ani posledni. A keby ju aj nemci prevzali, co rozhodne nie je pravda a aj ty vies ze umyselne klames, o co by boli lepsi od americanov? Napoviem, o nic. Preco teda su nemci v tvojich ociach dobri? Lebo sam schvalujes nemecku genocidu ako spravny naci.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: tsp
|
Pridané:
6.8.2013 11:49
Ak si ktokoľvek na 15 rokov preštuduje trocha histórie, je jasné kde by sme bez USA boli. V jednej veľkej boľševickej Ruskej diktatúre, sochy Stalina a Lenina by boli na každom námestí, a o banánoch alebo mandarínkach by sa čítalo len v rozprávkach. A možnože by všetkých Slovákov šupol nejaký pseudokomunistický autokrat niekam za Ural. S desaťpercentnými stratami na životoch by sa samozrejme pri presune rátalo.
|
| |
Ríša debilizmu
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 13:05
S tou (americkou) „ríšou debilizmu“ si to vystihol mimoriadne dobre!
Dokonca dnes už sa „americký dokumentárny film“ pomaly stáva osobitným žánrom.
Od ostatných sa totiž nápadne odlišuje tým, že je celkom neprehliadnuteľne robený pre úplných debilov, ktorým treba každú významnú skutočnosť zopakovať aspoň 3-krát: v upútavke, pred reklamou, za reklamou.
|
| |
Re: Ríša debilizmu
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 13:06
Ako príklad uvediem výťah z jedného takého amerického „dokumentu“ o niektorých vonkajších planétach slnečnej sústavy, menovite o Uráne a Neptúne... tento týždeň v pondelok bol odvysielaný v kanáli, pardon, na kanále Nešnal džiografiku:
„Urán...? Haha, ako môže mať Urán taký smiešny názov?! Čím sa teda vyznačuje Urán okrem toho, že má také meno? (Neskôr debatovali o tom, ako vyslovujú jeho meno, či ako „your anus“, alebo nejako inak.)“
„Neptún...? Neptún má veľkú tmavú skvrnu, podobne ako leopardy. Ale Neptún so svojou škvrnou dokáže hýbať, čo leopard nedokáže.“
No čo na to povedať??! Ukážka amerického debilizmu, ktorý nám tu ukazujú ako „vzor“...!
|
| |
Re: Ríša debilizmu
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 14:43
Casom budu tvoje prispevky citovat ako vzor debilizmu. :-)
|
| |
Re: Ríša debilizmu
Od: ...
|
Pridané:
3.8.2013 15:16
Casom mozno, tie tvoje uz take su teraz - v niektorych je kus pravdy sice - to musim uznat, ale napisane z jedneho pohladu. Co sa tyka toho druheho Mudrlanta, tak ten aj teba predbehol
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
2.8.2013 19:25
Ten pubertiak mal ale v krvi THC, toho dilina napadol odzadu a ked dilinovy pri bitke vypadla zbran, pubertiak ktory bol o hlavu vyssi ako on po zbrani sahol, ale dilino ho zastrelil pri najklasickejsom pripade sebaobrany.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 10:38
Takže podľa teba pubertiak ozbrojený balíčkom cukríkov a plastovou fľaštičkou napadol dilina ozbrojeného pištoľou, ktorému sa nepáčilo, že si pubertiak dovoľuje ísť k sebe domov – a to je podľa teba „najklasickejší prípad sebaobrany“, že?
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 14:46
Takze ked pojdes po ulici s rucnikom na hlave, ja sa na teba zozadu vrhnem, dam ti dole rucnik a zacnem ta s nim skrtit, tak sa nechas, lebo nemas pravo na sebaobranu? Dnes je tu vazne zabava :-)
|
| |
Americká „spravodlivosť“
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 12:25
... a niekoho, kto len odhalil odporné vojnové zločiny, odsúdia na oveľa prísnejší trest než páchateľov tých zločinov.
To je „americká spravodlivosť“.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: majkyman
|
Pridané:
3.8.2013 17:19
Krasne tu vidno co sa v dnesnej dobe ceni viac ci zivot ci peniaze :P
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: miro j.
|
Pridané:
4.8.2013 20:06
to dilino prepustili lebo to bol policajt, a tych si strazia ako oko v hlave, lebo ked sa tam rozbehne obcianska vojna naplno tak budu potrebovat vsetkych tych vygumovancov v mundure, ktorych maju. A bohuzial pre "mocnych" ludia sa uz prebudzaju aj tam a cim dalej tym rychlejsie.
|
| |
svetovy policajt
Od: brano2
|
Pridané:
2.8.2013 18:16
cize ak vypisu na niekoho v emerike zatykac napr koli nevhodnym nazorom, poziadaju danu krajinu o jeho vydanie, tak je vlastne jej povinnostou odlifrovat svojho obcana vramci dobrej obchodnej spoluprace svetovemu policajtovi
|
| |
Re: svetovy policajt
Od: Fxn
|
Pridané:
2.8.2013 20:30
Ked sa skaredo pozriem na amicku vlajku a odplujem si pred nou, tak ma tam asi tiez deportuju.
Ti nasi -ujovia su schopmi to urobit aj bez poziadania amickej strany.
Nech idu do p..e celi po...ny amici.
Chcelo by to asteroid a kusok vyssie od toho posledneho z Yucatanu.
|
| |
Re: svetovy policajt
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 7:56
Ty si určite nevážiš ani tú vlastnú vlajku, naše národné symboly! Tak si odpľúvaj u vás doma.
Ako to dnes bežne robia mladí...
|
| |
Re: svetovy policajt
Od: vodič
|
Pridané:
3.8.2013 9:10
A čo si ty urobil pre výchovu našich mladých? Sťažovať sa vie každý.
|
| |
Re: svetovy policajt
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 12:41
Ich na rozdiel od mnohých učiteľov sa snažím aj vychovávať. Ale to jediné nechcú prijať. Nevidia, že Sloboda môže existovať iba spolu so Zodpovednosťou!
Anarchiu a potetovaných feťákov, ktorí žijú len pre seba žiadna spoločnosť naozaj nepotrebuje...
|
| |
Re: svetovy policajt
Od: gustonator
|
Pridané:
5.8.2013 16:02
No ak sa ich snazi vychovavat niekto ako ty, tak sa im ani nedivim ze to nechcu prijat :D
|
| |
Re: svetovy policajt
Od: asdda
|
Pridané:
3.8.2013 11:23
preco by mal byt hrdy na symboly, vlajku, jazyk atd. ak si ho sám nevybral?
|
| |
Re: svetovy policajt
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 12:14
Mal by jej byť verný, keďže ho od narodenia vlastne chránila... a na svoju vernosť by mal byť hrdý. Tak je to.
No keď ju svojou servilnosťou a riťolezectvom naši pohlavári pošpinili, urobili z nej rohožku voči americkým mocipánom, tak na taký znak už nemôže byť hrdý, už nebude mať byť na čo hrdý.
|
| |
Re: svetovy policajt
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 14:49
Takze vlastne uznavas ze keby si sa narodil v amerike bolo by spravne byt verny americkej vlajke bez ohladu na to ako sa usa sprava k inymi krajinam? Odpovedz bejbe som fakt zvedavy.
|
| |
Re: svetovy policajt
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 12:10
Keď naši pohlavári z našej vlajky urobia len rohožku a pľuvadlo pre amerických okupantov – tak asi budem nútený si na ňu odpľúvať aj ja, ale nebude to z mojej viny...
|
| |
Re: svetovy policajt
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 14:52
Tvoja papula, tvoje sliny, tvoja vina.
|
| |
Re: svetovy policajt
Od: xyz2
|
Pridané:
3.8.2013 9:24
Pamatam si co sa nedavno stalo v Brne. Ked tam jeden amik zastrelil myslim dvoch ludi a usiel naspat do USA. Ked zistili kto to spravil a kde sa nachadza, tak uz sedel v lietadle. Sice ho po prichode zadrzali, ale USA sa vyjadrili, ze svojich obcanov nevydavaju do inych statov.
Ich obcan spacha zavazny trestny cin na inom uzemi a oni akoze nic a ked niekto sedi za pc doma na druhej strane zemegule, tak silou mocou ho chcu dostat do USA. Zvlastne vnimanie spravodlivosti...
|
| |
Re: svetovy policajt
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 12:28
Majú iný právny systém. A preto aj tresty zratúvajú. Tu je to celkom inak a myslíme si, že akí sme my spravodlivý, geniálny a logický... Všetci ostatní sú zlí chuji, ako napr. Američania, že?
|
| |
Re: svetovy policajt
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 12:47
Áno, samozrejme, Amíci majú chujový systém, pretože je nezmyselné takto zratúvať tresty.
Nemá to totiž nič spoločné so skutočnou spravodlivosťou... a ich tresty nie sú nápravné, ale pomstychtivé – a určite nie spravodlivé!
To len z amerického systému potom môže vzísť niečo také, že ten, kto len odhalí odporné vojnové zločiny, dostane prísnejší trest než páchatelia tých vojnových zločinov!
Za kúpu pár suchých lístkov konope tam potom môžeš dostať doživotie.
(Schválne si skús porovnať zločinnosť v SŠA a v ČR, aj v nadv]znosti na drogové delikty.)
Ale to všetko preto, lebo je to stále len Divoký západ, je to stále len primitívny kapitalistický štát, ktorý fičí predovšetkým na (všadeprítomnom) násilí.
|
| |
Re: svetovy policajt
Od: ceninarduMM
|
Pridané:
5.8.2013 13:16
aki sme my *spravodlivi, *genialni a *logicki
uz mi to nedalo ... hrubky mash skoro vo vsetkych prispevkoch, ale tu si sa vyznamenal ... menej nadavania, viac ucenia
|
| |
Zavražil 4 ľudí
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 12:38
Nie; ten Amík zavražil dokonca 4 (slovom: štyroch) ľudí, urobil to nielenže úkladne, ale po vražde ich dokonca ešte rozsekal a rozrezal sekerou a nožom!
On dokonca takto zavraždil svojich vzdialených príbuzných!
|
| |
rozumne rozhodnutie
Od: ferooo1000
|
Pridané:
2.8.2013 18:31
vzdy ma potesi sprava ked prasivci z ussa su porazeny !kiezby bolo viac takych statov co ukazu rit americanom.
|
| |
Re: rozumne rozhodnutie
Od: lol.
|
Pridané:
2.8.2013 20:54
Myslis samostatny stat pre gayov?
|
| |
Slovensko
Od: omfgomfg
|
Pridané:
2.8.2013 18:45
Bohuzial, nieco take by sa u nas nestalo.
|
| |
lolwut
Od: lolwut
|
Pridané:
2.8.2013 20:44
"67 rokov väzenia"
To aby vo svojich 27 rokoch zacal pravidelne chodit na nejake wellness pobyty, zdravo jest a sportovat aby sa dozil tych 94 rokov kym ho bezzubeho deduska pustia na slobodu aby ho mohlo cestou domov jebnut a rovno vystroja pohreb.
|
| |
posratý amíci
Od reg.: Deathving
|
Pridané:
2.8.2013 21:18
Ja posielam amíkom atomovku a to na kazdý stvorcový kilometer :D a kde by sme boly keby nebola amerika? minimalne 100 rokov dopredu od amíkov máme jedine krízu a vojny
|
| |
Re: posratý amíci
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
3.8.2013 0:06
In nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti, AMEN !
|
| |
Re: posratý amíci
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 8:10
Keby nebola amerika ako pises, oslovoval by si sudruh cloveka, v ktoreho riti by si mal strcenu hlavu.
|
| |
Re: posratý amíci
Od: kožkapred
|
Pridané:
3.8.2013 9:15
Dneska robiš to isté, akurat že ho nevoláš súdruh. Akukolvek "slobodu" sme to ziskali odchodom stareho režimu, ten štyl fungovania biznisu aky je dnes nam ju všetku zobral.
|
| |
Re: posratý amíci
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 12:17
Dnes oslovuješ „pán“ človeka, pod ktorého čižmou máš prišliapnutý krk.
|
| |
Re: posratý amíci
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 14:57
Ty tiež. A čo ako si tým chcel povedať? To je nejaký argument?
|
| |
Re: posratý amíci
Od: xyz2
|
Pridané:
3.8.2013 13:43
Ti sudruhovia aspon nieco budovali a pracujuci obcan mal pre nich nejaku tu hodnotu. Nebol problem s pracou, byvanim...
Dnes mas co ? Platis dane a nic z toho. To co postavili sudruhovia sa rozpredalo a rozkradlo. Este ze mali po tom hnusnom komunizme co zdedit.
Ked nie si strceny v riti nejakeho pochybneho kapitalistu, tak nemas nic.
Nebolo ani tolko zlocinu a vrazd.
Vtedajsi policajti nieco znamenali a bol respekt, co dnes je obratene. Idu zamordovat chudaka za blbost a tym co kradnu miliony lezu do zadku alebo ich dokonca ovladaju..
|
| |
Re: posratý amíci
Od: news at 11
|
Pridané:
3.8.2013 15:01
Tí súdruhovia to tu budujú ďalej. Sú to tí istí ľudia. Ako vo vláde tak aj socky. Kam si myslíš že sa všetci tí komunisti po prevrate podeli? Nikam. A policajti či štbáci detto. Snažíš sa tvrdiť že po prevrate prišli iní ľudia ale to nie je pravda, tých 99% voličov komunistov tu zostalo.
|
| |
Re: posratý amíci
Od: MMudraninec
|
Pridané:
3.8.2013 19:30
No? A Tvoji rodičia samozrejme nemali ani tušenia o komunistickej strane a neboli nikomu lojálni, však?
|
| |
Re: posratý amíci
Od: ...
|
Pridané:
3.8.2013 19:37
a tym si chcel zase povedat co? Boli ludia, ktory ideologiou zili, boli ludia co boli v strane len preto lebo to bolo vyhodena a mali hlavne pokoj a klud a potom boli ludia, ktori odmietli byt v strane a doplacali na to.
|
| |
Re: posratý amíci
Od: MMudraninec
|
Pridané:
4.8.2013 1:28
Neboj, nedoplácali. To skôr včul doplácame na kadejakých zbohatlíkov a mladých chujov kade tade po firmách, v úradoch.
Aby ma sopliak učil zapájať drôtiky a pritom má oveľa väčší hokej v tom ako ja laik???
|
| |
Re: posratý amíci
Od: ...
|
Pridané:
4.8.2013 8:06
Takze bud si v tej dobe este nezil, alebo to tvoji rodicia boli v strane - tak si velky macher potom a nedovodis si dalej od spicky nosa. Unikaju ti veci, ktore tu uz boli a unikaju ti aj veci, ktore su tu teraz. Z jednej diskusie otacas temu na nieco ine - si len obycajny mamlas, ktory je asi zakomplexovany, ze nejaky mlady zasran ma bud kontakty, alebo lepsie schopnosti - oboje ti nebrani nadobudnut. Tak sa prestan vyhovarat na dobu, mladych atd a zacni so sebou nieco robit - napriklad chod to tej milovanej ameriky a dokaz nam vsetkym, aki sme vlastne idioti. Drzat ta tu nebudeme.
|
| |
Re: posratý amíci
Od: MMudraninec
|
Pridané:
4.8.2013 12:11
To sme. Ešte nikto z mladých sa odtiaľ nechcel vrátiť. Kopu aj Slovače je tam "nečierno" a nechcú sem ísť. Jednak by sa tam už asi nikdy nedostali, onak je im tam tak nejak dobre.
Neboj, v 68-om som už bol na svete.
Píšeš čo píšem a rád by som vedel, čo také mi uniká.
A nemám kontakty a ani ostré lakte, takže sa normálne živím prácou s podpriemerným zárobkom. :-(
|
| |
Re: posratý amíci
Od: xyz2
|
Pridané:
4.8.2013 15:27
Mas pravdu, dnes tam sedia prevracaci kabatov. Napr. jeden nas mestsky poslanec. Byvaly predseda MNV. Dnes velky demokrat, ktory snad vystriedal vsetky strany, hlavne tie, ktore boli momentalne pri koryte. Ale tak to funguje snad vsade u nas.
Len neviem co buduju okrem dlhov a svojich honosnych vil.
|
| |
Re: posratý amíci
Od reg.: ja111
|
Pridané:
11.8.2013 13:13
Nechapem take nenavistne prispevky, "bezni" ludia nemaju az ak vela s oficialnou politikou USA, aj ked volia ich predstavitelov... a volby su hlavne zalezitostou prepracovaneho marketingu - masirovania mozgov.
|
| |
Veľmi zaujímavý prípad
Od: zaujimavýpripad
|
Pridané:
3.8.2013 7:55
Veľmi zaujímavý prípad, ďakujeme DSL že naň upozornilo :)
|
| |
Prečo by Lotyšsko malo vydávať svojich občanov do USA?
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
3.8.2013 10:59
Neviem si predstaviť, že by USA za podobný čin vydali svojho občana do zahraničia.
Nechcem sa zastávať žiadnych kyberzločincov, ale v medz. vzťahoch by mala platiť reciprocita.
|
| |
Re: Prečo by Lotyšsko malo vydávať svojich občanov do USA?
Od: MuadDib
|
Pridané:
3.8.2013 12:22
Spojené šťáty agresívne mi pripomínajú besnenie tupého, hrubokrkého mafiánskeho bossa za to, že si poriadne neprečítal návod na použitie granátu, bezstarostne s ním hral kolky, a teraz sa vyhráža výrobcovi za to, že mu to odtrhlo končatiny...
|
| |
Re: Prečo by Lotyšsko malo vydávať svojich občanov do USA?
Od: chocholusik2
|
Pridané:
3.8.2013 15:02
Extrémne hlúpe prirovnanie. :-)
|
| |
Re: Prečo by Lotyšsko malo vydávať svojich občanov do USA?
Od reg.: ja111
|
Pridané:
11.8.2013 13:08
tak ludske prava su asi velmi relativne... Amici maju zasa ten ich Patriot Act, ktori im dovoluje mucit a vaeznit domacich bez naroku na advokata, takze byt obcanom USA nie je tiez vyhra...
|
| |
Hospodská rvačka
Od: dres
|
Pridané:
3.8.2013 15:52
Dneska ta komentarova sekcia vyzerá ako po bitke v Hárlej pube.
|
| |
Otrasy v sieti Tor
Od: Bubuntu
|
Pridané:
3.8.2013 21:47
Mierne OT, ale stále v rámci bezpečnosti a vydávania zločincov do USA:
http://goo.gl/mIURY3
|
| |
xxxxxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
4.8.2013 13:22
No citat tuto diskusiu, sa rovna dejepis :) berte to s humorom, ja a ani vy nic nespravite stym a duplom stym co sa uz stalo, ci uz tak alebo onak, ked sa chcete hadat, sadnite za pc dajte stranku o tankoch vsak viete ktoru aby nebola reklama a ideme mrvit proti sebe aj to je rozumnejsie jak sa tu hadat.
|
| |
Do silikonu..
Od: bong
|
Pridané:
4.8.2013 16:09
67 rokov v Silikonovom udoli...hmmm... neviem-neviem...
|
| |
kebab
Od: ppp p
|
Pridané:
6.8.2013 5:07
keby sme sa pozreli na 21 storocie napr. v 25 storoci , tak by sme skonstatovali , ze 21 - ve bol vlastne totalitny stredovek : vojny , vykoristovanie , genocidy , terorizmus , kriza , vrazdenie sa navzajom a zvierat , nabozenske ideologie , boj o moc .... nechutne
|