| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: asdfasdfasdfsd
|
Pridané:
11.8.2013 13:34
Mne sa nerata ako sa neda nasytit bohacov - furt im je malo
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Tup
|
Pridané:
11.8.2013 13:51
čo keby som ti prezradil, že nie všetci ľudia pracujúci v hudobnom/filmovom/hernom priemysle sú milionári a často ich živobytie a budúcnosť závisia od úspechu ich produktu.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: prasa
|
Pridané:
11.8.2013 13:58
Ak sa mi dielo páči, tak si ho kúpim a nemám s tým žiadny problém. Ale nebudem kupovať napríklad knihu, ktorá ma po 5 stranách absolútne nezaujala. Preto si ju stiahnem a ak ma zaujme, tak si ju kúpim. Toľko môj názor
|
| |
5 znakov
Od: MMudraninec
|
Pridané:
11.8.2013 14:17
A nebudem kvôli tomuto rozumu všetko sťahovať a vyhlasovať pritom ako sa mi to nepáči, nebudem to predsa platiť!
Magor.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Alino
|
Pridané:
11.8.2013 14:24
blbost, takuto mentalitu skoro nikto nema, ked uz clovek ziska 100% produkt bez ziadnych limitov tak neni motivovany ist ho este platit a utratit peniaze + dalsi cas, aj keby to bol dobry produkt (povedal by si si ze dozvedel som sa nejake info ale nepacilo sa mi to az tak aby som to zaplatil...) Iba par jedincov ktori by boli nesmierne spokojni s tym produktom by ho racilo zaplatit ze chcu podporit autora.
To co si ty povedal je ako keby si chcel ist do bordelu pojebat kurvu a podla toho ci sa dobre urobis jej zaplatis. Kurva potom nema ziadnu doveru vo svoj biznis, ci bude mat zaplatena a nebude zneuzita, tak isto ani autor nejakej knihy. Preto sa treba spoliehat na hodnotenia produktov, recenzie, ukazky a dema a ten biznis model mohol nejako fungovat. Tak ci tak uz teraz sa brutalne nelegalne stahuje a ludia neplatia za digitalny obsah, takze tvoje dielo musi byt naozaj popularne aby si si na tom dobre zarobil, aby tam bola sanca ze si ho aj niekto legalne kupi.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: taki
|
Pridané:
11.8.2013 14:37
Takuto mentalitu nemas mozno ty. Nechaj ostatnych nech sa s touto otazkou vysporiadaju po svojom a nemudruj ;)
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Alino
|
Pridané:
11.8.2013 14:57
pozri sa okolo seba, vsade sami ojebavaci, chrapuni, neplatici. Tym nemyslim iba moje okolie :) ale vacsinu SR a mozno aj vacsinu planety :) ludia su nie zver, ale ludia su ludia, pretoze zver sa tak nesprava :D
a este mi povec ako by mali napr. spisovatelia motivaciu pisat keby iba 1% ludi co si precita ich knihu im zaplati za ich dielo.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: rytmus
|
Pridané:
11.8.2013 15:01
http://dopice.sk/6N6
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Kleofasz Kutya
|
Pridané:
12.8.2013 4:27
Netaraj picoviny, kokotko.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: taki
|
Pridané:
13.8.2013 3:49
chlapec moj neostry, by som ti zelal, aby si bol aspon tak zvedavy ako si tupy ;)
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: ja111
|
Pridané:
11.8.2013 15:03
http://dopice.sk/6N7
podla dalsich statistik pirati minaju v priemere az 4x viac na plateny obsah, ako ini - oficialni konzumenti, ktori tym, ze nemaju prehlad a ani zaujem, tak nevytvaraju taky dopyt...
Casom ako "pirati" starnu a maju vacsie prijmy, tak aj viac minaju, co je aj logicke - napr. 15 rocni a 30 rocni ludia.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: fedor z presova
|
Pridané:
11.8.2013 15:16
zaujimava statistika, ale verim iba takej statistike ktoru som sfalsoval ja sam :D
srandujem
len ci to nieje nahodou skor tak, ze pirati su ludia ktori vedia pouzit PC trochu viac, a ti nepirati v tej statistike budu nejaky kari s lopatou co su odkazany na to aby si museli kupit CD v obchode, lebo internet je pre nich to modre Ecko... Alebo deleguju to svojim znamym ktori vedia piratit ze stiahni mi pls toto. No a ten pirat to odniekal musi ziskat ten prvy pirat, tak si to musi kupit a potom to uploadne a spravi z toho torrent :D preto kupuju hudbu.
|
| |
XgOZ36aEont
Od: Mohamed
|
Pridané:
23.8.2013 19:43
pokraÄŤovanie...Ze1roveĹ? rozširuje okruh osf4b, ktore9 mf4Ĺľu vykone1vaĹĄ opatrovanie o fzicyke9 osoby, ktore9 k 29. februe1ru 2012 dovŕšili vek 55 rokov a vykone1vali opatrovanie, ktorfdm sa rozumie pomoc pri odke1zanosti fzicykej osoby na pomoc inej fzicykej osoby, najmenej tri roky. Tieto osoby nie sfa povinne9, splniĹĄ podmienku ustanovenfa v 84 ods. 9 ze1kona faÄŤinne9ho od 1. marca 2012. Vytve1rajfa sa tfdm flexibilnejšie podmienky na zamestne1vanie takfdchto osf4b, ÄŤedm sa zvyšuje dostupnosĹĄ socie1lnych sluĹľieb.Apredl 2012Doc. MUDr. BoĹľena Bušove1, CSc., MPH
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
11.8.2013 17:53
Spoliehať sa na subjektívne názory iných? Prepáč, ale nie som tak bohatý, aby som si to mohol dovoliť.
|
| |
60EoPh3X
Od: Lamaipron
|
Pridané:
25.8.2013 11:42
There are no words to describe how bocoaidus this is.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: AceRunner
|
Pridané:
14.8.2013 22:19
Trefny priklad ;)
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: asdfasdfasdfsd
|
Pridané:
11.8.2013 14:25
Nemyslim na drobnych vydavatelov - myslim na SOZA z ktorych pocitam neuvidi maly vydavatel ani nic z nic.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Tup
|
Pridané:
11.8.2013 14:48
ja nemyslím len korporácie, ale aj konkrétnych zamestnancov - vieš koľko napríklad herných štúdií bolo zatvorených kvôli slabým predajom (a koľko programátorov a iných ľudí pritom prišli o prácu)? kopa iných projektov, kopa interpretov pod veľkými vydávateľstvami skončili, pretože ich album sa slabo predával atď atď.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: huannggg
|
Pridané:
11.8.2013 17:23
programatéri sa nestratia - proste pojdu do inej firmy
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: yxo..
|
Pridané:
12.8.2013 7:19
Okrem toho vela programatorov na Slovensku by sa ani nenaucilo programovat keby v mladosti neficali na ciernom softveri. Mohol by som kedysi v 14tich mame vysvetlovat ze ten ze ten PC z inzeratov na ktory som ledva naskrabal mi nestaci a ze este potrebujem dalsich 160 e na windows a dalsich min 1000e na dalsi soft.A teraz ked pani programatori zarabaju od 1000 hore zabudaju ako zacinali.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: gandor
|
Pridané:
12.8.2013 12:52
A nebudu programovat hry, ale firemne app, lebo v hrach na SK niesu ziadne peniaze (mobilne hry som odmietol a 400 eur v Ba nestaci na byvanie a ostatne zivotne naklady).
Konkretne moj pripad...
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: mmmmmmm
|
Pridané:
12.8.2013 14:49
Co ma SOZA spolocne s vydavatelmi? Zrejme si myslel Slovgram...
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
11.8.2013 20:37
za zmienku stoji, ze prave tito, na pokraji krachu fungujuci umelci/vyvojari su zaroven najmenej pirateni.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: matuli
|
Pridané:
12.8.2013 16:06
Podla mojho nazoru, sa na nelegalne sirenie nestazuju mlady umelci, ktori sa potrebuju presadit ale skor velke spolocnosti , ktore produkuju zisky v milionoch $.
Ked sa chce totiz niekto presadit tak je rad, ze si napriklad jeho pesnicku niekto vypocuje a tym sa jeho hudba zacne sirit. Inak asi malo ludi vie ako malo penazi dostane hudobnik z predaju hudby, realne vacsinu zoberie vydavatelstvo... preto je teraz v mode zakladat si vlastne vydavatelstva...
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: asdfasdfasdfsd
|
Pridané:
11.8.2013 14:22
Npr. mozart sonata 11 - sa mi paci.
Vypocul som si ju chcem si ju kupit neni kde ?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Tup
|
Pridané:
11.8.2013 14:45
nech sa páči http://www.amazon.com/ Mozart-Piano-Sonata-Complete-Sets /dp/B007K63DGU
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: asdfasdfasdfsd
|
Pridané:
11.8.2013 15:04
Nasiel som na svk - nemam visa ... : www.zavodsky.sk/product.php?id_product=1250095
Ale aj tak dik.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Hosak@work
|
Pridané:
14.8.2013 8:03
Nj ale trochu sa obavam toho ze Mozarta uz moc nepodporis
|
| |
No kde ste piráti?
Od: Buržuj
|
Pridané:
11.8.2013 15:31
Pod každým článkom o pirátení nájdete v diskusiách ľudí ,čo majú obrovskú potrebu obhajovať svoje sťahovanie. Obľúbené dôvody sú: nenažranosť vydavateľa (veď aj tak zarába), SOZA (musím jej platiť výpalné! aj keď v skutočnosti kúpim jeden disk za 5 rokov), nebudem za to vyhadzovať peniaze. Nuž, musia si to nejak obhájiť. Hlavne pred sebou.
A potom to dopadne tak ,ako pri tej členke nemeckej pirátskej strany. Plná huba rečí ako treba voľne šíriť diela. Ale keď niekto sharoval jej knihu, išlo ju rozdrapiť od hnevu. A najradšej by každého za to zastrelila. Piráti = rakovina internetu.
|
| |
Re: No kde ste piráti?
Od: temptation
|
Pridané:
11.8.2013 15:41
a pod kazdym clankom o pirateni najdete v diskusiach ludi, co maju obrovsku potrebu nadavat na piratov. aspon si sa ventiloval.
|
| |
Re: No kde ste piráti?
Od: Ujo Pačmaga
|
Pridané:
11.8.2013 15:45
Trafena kobyla zaerdžala.
|
| |
Re: No kde ste piráti?
Od: Rubick
|
Pridané:
11.8.2013 15:57
kvak kvak
|
| |
Re: No kde ste piráti?
Od: qqqqqqqqqqqqq
|
Pridané:
11.8.2013 22:20
Pre mna je dolezitejsie pravo na slobodnu komunikaciu, ktore je (aspon v mojom hodnotovom systeme) nadradene nad vsetky ostatne. Preto mi nemoze byt zakazene slobodne komunikovat s druhym clovekom, nech je to o com kolvek a v akejkolvek forme. Preto neuznavam blokovania "piratenia", nech uz sa ohanaju akymkolvek autorskym pravom a pod.
Najviac nechapem ako to mozu niektori z vas obhajovat. Preboha ludia, vsak majte nejake priority! Pokial mam mat pravo slobodnej komunikacie, tak nech je to pravo absolutne, bez ziadnych vynimiek. Inak je to zbytocne.
Ak autori diel nevedia najst ziaden iny sposob ako zarabat na svojich dielach, tak je to ich problem a spolocnost by nemala dovolit, aby sa kvoli tomu ohybali take dolezite zakladne prava, ako je pravo slobodnej komunikacie.
P.S.: Mnohi autori nasli aj ine sposoby a su uspesni. Ostatni by si radsej mohli brat priklad, a nie nariekat ako ich vsetci "okradaju".
Tolko moj nazor.
|
| |
Re: No kde ste piráti?
Od: peter78678
|
Pridané:
12.8.2013 0:01
> Pokial mam mat pravo slobodnej komunikacie, tak nech je to pravo absolutne, bez ziadnych vynimiek. Inak je to zbytocne.
takze keby tvoj doktor zacal v krcme zabavat kamarat aku fajn pohlavnu chorobu si dostal tak by to bolo OK? Vsak sloboda slova bez vynimiek...
|
| |
Re: No kde ste piráti?
Od: yxo...
|
Pridané:
12.8.2013 6:25
Normalny clovek ma svoj rozum a aj sam vie co je este spravne a co nie.(najdu sa vynimky ako vo vsetkom). Tu je ale snaha kontrolovat a nariadovat vsetko a zo vsetkych robit potencionalnych zlocincov.Ked napr.spominany doktorurobi taku vec,tak mas dve moznosti: pojdes do krcmy a das mu po papuli alebo podas trestne oznamenie.Ale urcite kvoli tomu nezrusia krcmu alebo nezavru jej majitela ze nedava pozor co sa v krcme rozprava ani mu nikto nenariadi aby odpocuval hosti.
|
| |
Re: No kde ste piráti?
Od: Tup
|
Pridané:
12.8.2013 6:39
dať po papuli je nezákonné, za to ťa môže dať na políciu a trestné oznámenie za to, že o tebe niečo povedal, priamo odporuje výroku vyššie, absolútnej slobode o komunikácii, bez výnimky.
|
| |
Re: No kde ste piráti?
Od: yxo...
|
Pridané:
12.8.2013 9:42
ok, s tym suhlasim ze nemoze byt absolutna bez vynimky ale podla mna to autorske zvazy a vydavatelstva s bojom proti piratstvu velmi prehanaju keby sa to robilo podla ich predstav, tak tu este pocuvame hudbu z klasickych analogovych lp platni a ludi by zatvarali
aj za piskanie ludoviek na ulici bez zaplatenia autorskeho poplatku.Uz teraz je to v takom stadiu ze si mozu tieto spolocnosti mozu dovolit upravovat zakony v usa podla svojich predstav a zaujmov na ukor prav obycajnych ludi.
|
| |
Re: No kde ste piráti?
Od: qqqqqqqqqqqqq
|
Pridané:
12.8.2013 19:26
Keby to ten doktor urobil, tak by som od neho odisiel a pokazil by si meno. Ak by mi na tom velmi zalezalo, mohol by som trvat na podpisani mlcanlivosti pri registracii sa u doktora. Vtedy by to bola slobodne urobena dohoda medzi dvoma slobodnymi ludmi, na com nie je nic zle.
Takato dohoda by mohla byt kludne beznym zvykom. Pri jej poruseni by sa to riesilo normalne v obciansko-pravnom konani.
Nutene obmedzovanie slobody slova alebo komunikacie zo strany statu (alebo akejkolvek inej strany) vsak dorazne odmietam. Ziadne "ale".
|
| |
Re: No kde ste piráti?
Od: peter434
|
Pridané:
13.8.2013 8:43
> Nutene obmedzovanie slobody slova alebo komunikacie zo strany statu (alebo akejkolvek inej strany) vsak dorazne odmietam. Ziadne "ale".
takze plany na obranu letiska dame na net? (v SR podmienkach kludne, ale napr. turci na vychode krajiny by na to doplatili krasne...)
|
| |
Re: No kde ste piráti?
Od: pavel434
|
Pridané:
14.8.2013 22:38
Tie plany na obranu letiska, kde sa daju kupit?
Ja len aby ich autor neskapal od hladu a aj jeho potomstvo do tretieho kolena malo co zrat.
|
| |
Re: No kde ste piráti?
Od: Tup
|
Pridané:
12.8.2013 6:45
"Pokial mam mat pravo slobodnej komunikacie, tak nech je to pravo absolutne, bez ziadnych vynimiek." - keďže to nemyslíš len na verbálnu komunikáciu, ale aj prenos dát, tak je to asi tá najväčšia sprostosť, akú som kedy počul. Podľa teba mám mať možnosť voľne komunikovať napríklad so zamestnancom banky o tom, na čo míňaš peniaze? Alebo, ak sa mi podarí hacknúť do tvojho PC a odtiaľ stiahnúť nejaké "pikantné" fotky tvojej priateľky a dať ich na internet? Však sloboda, ak sa ti nepáči, mal si si lepšie zabezpečiť PC.
Bohužiaľ, musíš si zvyknúť, sloboda nie je absolútna, tvoja sloboda končí tam, kde začína sloboda druhého človeka (áno, aj autora)
|
| |
Re: No kde ste piráti?
Od: qqqqqqqqqqqqq
|
Pridané:
12.8.2013 19:31
Nesuhlasim a nadalej si myslim ze sloboda komunikacie by mala byt absolutna, aj ked sa to moze niekedy zdat problematicke. Najhorsie su vynimky, pretoze tie kazia akykolvek princip. Tiez musi byt niekto, kto tie vynimky stanovi, a to je problem, ktory vzdy vedie k zneuzitiu. Preto som proti akymkolvek vynimkam z tak zasadnych prav, ako je toto.
K tej banke - to je ta ista situacia ako s doktorom. Toto nie je problem osetrit v zmluve. Opat, rozdiel tu je v tom, ze sa na tom slobodne dohodnu 2 strany (ak by banka nesuhlasila, nevadi, pojdem do inej).
|
| |
Re: No kde ste piráti?
Od: 5eter
|
Pridané:
12.8.2013 9:07
Stahovanie audiovizualnych diel z netu je na SK legalne, tam konci akakolvek potreba dalsich dovodov (samozrejme mimo torrentov). Cize ta pseudo psychologicka analyza je viac menej zbytocna.
|
| |
fsavasv
Od: fasfasfgfas
|
Pridané:
11.8.2013 17:04
Sledujte obľúbené TV stanice aj v zahraničí zadarmo cez internet.V ponuke viac ako 100 SK/CZ tv staníc. www.spusti.eu na stránke je možnosť sledovať aj online filmy za nízky mesačný poplatok približne 2EUR.
|
| |
Re: fsavasv
Od: mr Torrent
|
Pridané:
11.8.2013 18:38
chod do riti, o telku nemame zaujem, my sme torrentovi pani,
kery maju tourettov syndrom ty picus!
|
| |
Internet
Od: Acokedano
|
Pridané:
11.8.2013 21:37
Som online, teda som. Mam pristup, teda mam. Som sikovny, teda taham. Ostatne ma nezaujima. Pokial je to na sieti, je to pre vsetkych. Amen
|
| |
0krODOCQbiD6
Od: Bonginkosi
|
Pridané:
23.8.2013 17:56
Just what the doctor orrdeed, thankity you!
|
| |
..............
Od: hotentot
|
Pridané:
11.8.2013 22:01
sorry za OT
ale preco dsl.sk nema favicon?
|
| |
Re: ..............
Od: effe
|
Pridané:
11.8.2013 22:08
To by aj mna zaujimalo...
|
| |
Re: ..............
Od: kekeket
|
Pridané:
11.8.2013 22:10
lebo idu cez nejaky stary redakcny system a nikto z nich nepozna ani html.
|
| |
Re: ..............
Od: Neviem
|
Pridané:
11.8.2013 23:39
Veru veru,sú to chudáci ako ja. Pijem staré víno a jem plesnivé syry. Slovenská bieda ...
|
| |
Re: ..............
Od: 42safd
|
Pridané:
12.8.2013 0:17
a k tomu este aj auto bez strechy...
|
| |
P2P :-)
Od: MuadDib
|
Pridané:
8.9.2013 12:28
Power To the People!
Pirates To the People!
|