| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
ha gogle
Od: jozkooo
|
Pridané:
14.8.2013 11:15
drogy, nuklearne zbrane a obchod s bielym masom riesim cez RSA
|
| |
Re: ha gogle
Od: eres
|
Pridané:
14.8.2013 11:26
kto je ERES podla teba?
|
| |
Re: ha gogle
Od: anywherehome9
|
Pridané:
14.8.2013 11:32
a na to je NSA krátká.....k čemu pak tedy to šmírování slouží? že by ke kontrole lidí?
logicky mě nic jinýho nenapadá
|
| |
Re: ha gogle
Od: quix_
|
Pridané:
14.8.2013 14:43
nemusi ist o kontrolu ako taku, vzory chovania a komunikacie v pripade globalnych kriz/udalosti a podobne.
|
| |
Re: ha gogle
Od: quix_
|
Pridané:
14.8.2013 14:43
za ciarkou "taku, vzory" sa mi stratilo ALE
|
| |
Re: ha gogle
Od: anywherehome9
|
Pridané:
15.8.2013 6:47
a k čemu to? ke kontrole lidí ;)
|
| |
Re: ha gogle
Od: sadfsadfsa
|
Pridané:
15.8.2013 8:34
tie data maju cenu len dovtedy pokial su aktualne podla mna ... ale coze ja uz tomu rozumiem ...
|
| |
Re: ha gogle
Od: john_with_aes
|
Pridané:
14.8.2013 11:34
som rad, ze to ale informujes cez dsl
|
| |
Re: ha gogle
Od: hovnoooo
|
Pridané:
14.8.2013 16:27
alebo na dsl cez wifi
|
| |
Re: ha gogle
Od: hmm.
|
Pridané:
14.8.2013 18:07
...vo velkom kancli a citatelia dsl.sk si uz len pridu precitat hotovy prispevok.
|
| |
Re: ha gogle
Od: Alino
|
Pridané:
14.8.2013 12:18
ja len nechapem preco im vadi ze nejake scripty googlu analyzuju klucove slova v emailoch aby z toho vedeli vyplut relevantnu reklamu?? Pretoze uz davno aj ine sluzby pouzivaju rozne scripty ktore analyzuju klucove slova v emailoch aby z toho VEDELI URCIT CO JE SPAM.
|
| |
Re: ha gogle
Od reg.: dElEtE
|
Pridané:
14.8.2013 13:15
toto je dobra poznamka... ono by sa po spravnosti malo dat nastavit ci clovek chce filtrovat SPAM ci chce analyzovat akokolvek svoje maily ci uz koli reklame alebo koli virusom atd, standardne by to bolo zapnute a kto chce si to moze vypnut.
|
| |
100 mg tramadol
Od: truggerry
|
Pridané:
18.9.2013 1:15
Nice blog )
http://wmshkuctv.com my blog
|
| |
neviem čo tu
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
14.8.2013 11:39
Ono to neni o tom, že drogy a iné nelegálne kšefty. Cele je to o tom, že za posledných pár mesiacov sa ludia dozvedeli, že celý zákon o ochrane ľudských práv nemá žiadny vpliv na internete. Nehovorím, že si niekto nebodaj myslel, že je internet dokonalo bezpečný (možno niekto aj hej). Ale aj napriek opatrnost uživateľov, ktorý nedávajú svoje meno a ani žiadne ine údaje ako miesto adresy a tel. čísla nikde na internet, ani na ten posrany FB, teraz zistíme, že je to ešte viac monitorované ako by to malo byť právne možné. Všetky ochranne zákony sa poobchádzajú nezmyslnými vysvetleniami a tam to konči.
->>
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
14.8.2013 11:39
->>
Kto to kedy počul aby som súhlasil s licenčnými podmienkami e-mail klienta ktorému posielam e-mail? Nikdy som tie podmienky možno ani nečítal tak ako môžu predpokladať, že s tým súhlasím? Jediné s čím súhlasím je aby zobrali všetky jednotky a nulky ktoré som im aj s hlavičkou poslal a aby ich uložili na miesto kde si ich príjemca môže prečítať a prípadne zmazať/odpovedať. Analógia s listom je bullshit, lebo súhlasiť, že si môj mail prejde 80 rôznych algorytmov na odhad osobnosti a záľub, a že si môj mail možno prečitá iná osoba ktorú na to príjemca zrejme poveril je niečo iné.
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: jazkooo
|
Pridané:
14.8.2013 11:48
kamo s touto uber gramatikov a inteligentnym myslienkam tu dvihas karmu
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
14.8.2013 11:54
Ja som len trochu nasratý na tie kecy :D inak by som si dával viac pozor :P. A čo presne sa ti na mojích myšlienkach nepáči, diskutuj.
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: jozkooo
|
Pridané:
14.8.2013 12:23
pravdu povediac ani som to nedocital. Ked chces pisat "20 riadkove komentare" zaloz si blog. Komentar je strucny vystizni viaze sa k pointe maximalne 3 riadky su ok pri mne
|
| |
Re: neviem čo tu
Od reg.: yanick
|
Pridané:
14.8.2013 12:43
Ak by DSL.sk pouzivalo celu plochu obrazovky, tak na beznom rozliseni to mas tak na 3+3 riadky. A ak by si mal fullhd monitor, tak by to tvoju podmienku s prehladom splnilo :-)
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: Alino
|
Pridané:
14.8.2013 12:53
keby tento <div> na komentar mal width: 100%
tak by to bol iny grc :D
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: quix_
|
Pridané:
14.8.2013 14:46
hocico by bolo lepsie ako tento dizajn ;) zabera mi to menej ako polovicu obrazovky a este aj fonty su v absolutnych jednotkach..
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: qwerty/z
|
Pridané:
14.8.2013 15:12
tento komentar bude zmazany o 3... 2... 1...
|
| |
Re: neviem čo tu
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
14.8.2013 15:22
Na šibenicu s Tebou!
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: jozkooo
|
Pridané:
14.8.2013 15:46
http://imgur.com/RcDEvTn
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: Slavius
|
Pridané:
15.8.2013 12:05
Presne preto som napisal userstyle skript http://userstyles.org/styles/63160/dsl-sk
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: oookzoj
|
Pridané:
14.8.2013 15:13
Druhym kritizujes gramatiku, a sam mas chybu.
"Komentar je strucny *vystizny viaze sa..."
A to nevravim o interpunkcnych znamienkach. Tie pre istotu ani nepises.
|
| |
aKf0z84EJBiF
Od: Wealthy
|
Pridané:
23.8.2013 22:45
That's an inielltgent answer to a difficult question xxx
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: 54321
|
Pridané:
14.8.2013 11:50
PGP/GPG klient na kryptovanie sprav ?
Ked je nieco doverne tak to posielam ako doverne.
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
14.8.2013 11:59
No to je jasné, ale vysvetli to staršej generácií. Normálnu poštu sa dá jednoducho označiť ako "do vlastných rúk". Rovnako internetová pošta by mala mať túto funkciu, jednoduchý check box ktorý ak zaškrtneš tak ti to pri odosielaní zašifruje poštu a na druhej strane rozšifruje npr pomocou heslo alebo RSA kľúča čo by ste si na začiatku vymenili.
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: ddch
|
Pridané:
14.8.2013 11:58
zo samej technickej podstaty e-mailu nemozes ocakavat ziadne sukromie odoslanej spravy.
tvoja sprava moze byt spracovana a sprioritizovana po ceste inteligentnymi smerovacmi. prezuta roznymi analyzatormi spamu. kazdy mail server po ceste ju moze priebezne ulozit a dokonca kludne aj stratit. ak by si to vyzadovalo suhlas odosielatela tak dnesny system e-mailov by prestal fungovat.
ten ktoremu spravu posielas dobrovolne dovolil firme ktora mu tie spravy zdarma uklada, triedi, a zobrazuje aby mu zobrazovala reklamu na zaklade obsahu sprav ktore mu pridu.
Ak chces sukromie treba pohladat technologie ktore su na to urcene.
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
14.8.2013 12:04
Súhlasím, len si myslím, že podobná technológia by mala byť súčastou mailu. triediť to môže kludne stálen, kto by už len šifroval SPAM ak ho na druhej strane nebudú vedieť rozšifrovať aj tak.
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: Slavius
|
Pridané:
14.8.2013 12:49
To nie je pravda. Smerovace prenasaju len packety (1 a 0), nie samotnu spravu. Mailove servery (tzv. relay) sa pouziju len od tvojho providera (rep. mailovej sluzby) a prijemcu, z toho si suhlasil len s licencnymi podmienkami providera/mailovej sluzby...
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: ddch
|
Pridané:
15.8.2013 13:13
ked uz teda ideme do detailov ...
bity pakety a spravy:
tak ako smerovac prenasa bity tak prenasa z bitov pakety a tie pakety su sucastou sprav.. atd. tvrdenie ze prenasa jedno a neprenasa druhe nepovazujem sa spravne.
faktom zostava ze su sietove zariadenia ktore analyzuju viac ako bity a pakety a podla toho prioritizuju prevadzku.
mail relays:
myslim ze to ako je to bezne v roku 2013 nakonfigurovane este neznamena ze sprava nemoze ist cez viacero relays. technicky aj pravne to je mozne a teda nie je mozne ocakavat od systemu ktory takymto sposobom funguje ziadne sukromie.
uz ani nebudem hovorit o tom ze za normalnych okolnosti putuje sprava v podstate plaintext a ktokolvek po ceste ju moze odchytit.
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: lto
|
Pridané:
14.8.2013 14:02
To nie je pravda. Nie je nic jednoduchsie ako mat moznost odosielat a prijimat maily sifrovane vratane ich sifrovaneho ulozenia cez privatne a verejne kluce. Ovsem uz niekolko takych poskytovatelov radsej z obavy pred perzekuciou svoje sluzby ukoncilo :)
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: ddch
|
Pridané:
15.8.2013 11:31
neviem presne co nie je pravda z toho co som napisal.
samozrejme ze je mozne poslat mailom sifrovanu spravu a existuju standardy ako sifromavy obsah vkladat do e-mailov.
Ak mas takeho e-mail klienta a prijemca ma takeho e-mail klienta ktory to vie preluskat a vymenili ste si kluce a klucom stale obaja doverujete tak samozrejme nie je nic jednoduchsie. ;)
ja som pisal o beznej e-mailovej sprave a sukromi ktore sa od toho neda ocakavat. Posielanie sifrovanych sprav je ina kategoria a drviva vetsina uzivatelov netusi ako take nieco poslat.
Google pokial viem nepodporuje pgp ani smime ani nic ine na sifrovanie a teda neporusuje sukromie zobrazovanim reklamy na zaklade obsahu ktory je v sprave zasifrovany.
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: fundrak
|
Pridané:
12.2.2016 8:49
minusko za gramatiku
|
| |
Re: neviem čo tu
Od reg.: yanick
|
Pridané:
14.8.2013 12:05
Klasicky list je v obalke, email putuje ako otvoreny list. To, ze tento fakt google vyuziva mozno nie je uplne spravne, ale google spracuva nesifrovane data, podobne ako tie z webu a jediny problem je, ze odosielatel a/alebo prijemca nevie, ze posiela listy bez obalky.
Riesenim by bolo zacat konecne pouzivat sifrovane maily a vela veci by sa vyriesilo. A uplne idealne bude, ked emailove servery prestanu podporovat PLAIN hesla :-)
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
14.8.2013 12:10
Tak s týmto úplne súhlasím :D Prajem pekný deň
|
| |
Re: neviem čo tu
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
14.8.2013 12:33
Email by som prirovnal k pohladnici/korespondecnemu listku. Tiez si ho moze cestou ktokolvek pozriet.
Sifrovany email - to uz je list v obalke.
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: slecna.l
|
Pridané:
14.8.2013 13:18
Hej, a postarka ti bude do schranky hadzat letaciky podla toho, co pisu kamarati na pohladnici.
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: Slavius
|
Pridané:
14.8.2013 14:00
Problem je, ze digitalny certifikat si nemozes kupit v rozhrani GMail-u za 5 eurocentov.
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: Slavius
|
Pridané:
14.8.2013 12:56
Vyriesis tym len to, ze sa ti budu zobrazovat reklamy na spodne pradlo, lodicky a tampony...
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: 54321
|
Pridané:
14.8.2013 13:03
Hej a ked sa reklama na tampony nezobrazi 30+ dni tak amen pane.
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: afsa
|
Pridané:
14.8.2013 13:51
to sa zobrazuje asi len tebe ked kazdy den vyhladavas lingerie
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: WildAya-Hyuona-Sica-Yoona
|
Pridané:
14.8.2013 15:26
..k nemu už maju webové obchody, online kasina, pornoweby, escorty, a pod. mafia.firmy priamu linku, a zvlášt zložku, jako key-klient :o :P lol :D ;)
|
| |
U nás sú na to §§
Od: MuadDib
|
Pridané:
8.9.2013 12:59
Google klame – je v tom rozdiel, ktorý sa však on účelovo snaží zastierať.
Aj to pôvodné súdne rozhodnutie totiž hovorí len o tom, že nemáš právo na ochranu údajov ako napr. telefónne číslo, ktoré si poskytol telekomunikačnej firme a ktoré je potrebné na to, aby ťa správne prepojila.
Podľa toho tu má mať Google nárok na spracovanie hlavičky správy elekronickej pošty, ale už nie jej tela!
Napokon, aj v duchu pôvodného súdneho rozhodnutia – nezáleží na to, či to prepája automat alebo operátorka. A aj operátorka má právo poznať to telefónne číslo, ktoré jej hlasom oznámite (samozrejme), ale to ešte neznamená, že má právo odpočúvať tým istým hlasom hovorený telefónny hovor!
Pretože to by naozaj bolo také absurdné, ako keby ti pošta čítala listy... Na to tiež nemá právo a aspoň u nás sú na to §§, viďte napr. § 196 TrZ (zák. č. 300/2005 Z. z. v znení neskorších predpisov):
|
| |
Re: U nás sú na to §§
Od: MuadDib
|
Pridané:
8.9.2013 13:00
Porušovanie tajomstva
prepravovaných správ
(1) Kto úmyselne poruší
{...}
b) tajomstvo informácie prenášanej prostredníctvom elektronickej komunikačnej služby, alebo
c) tajomstvo neverejného prenosu počítačových dát do počítačového systému, z neho alebo v jeho rámci, vrátane elektromagnetického vyžarovania z počítačového systému, prenášajúceho takéto počítačové dáta,
potrestá sa odňatím slobody až na tri roky.
(2) Zamestnanec poskytovateľa poštovej služby alebo elektronickej komunikačnej služby, ktorý spácha čin uvedený v odseku 1 alebo inému úmyselne umožní spáchať taký čin, alebo pozmení alebo potlačí písomnosť prepravovanú poštovým podnikom alebo iným obvyklým spôsobom alebo správu podanú prostredníctvom elektronickej komunikačnej služby, potrestá sa odňatím slobody na jeden rok až päť rokov.
|
| |
Re: neviem čo tu
Od: sedgrfthzgjhukik
|
Pridané:
15.8.2013 10:41
porovnanie s listom je nahodou celkom ok, akurat inak - google je len postar, preto je naozaj cudne, ze si listy sam precita - na druhej strane, bez toho by nemohol filtrovat spam... tak si teda vyber
ze zistuje obsah sprav kvoli cielenej reklame to je v podstate jedno /vyhodnocuje to daky script/- normalny clovek to aj tak ani neotvori, horsie je, ze konkretne texty mailov kludne posuva dalej - NSA, FBI..... a bez akehokolvek sudneho prikazu
|
| |
Postova schranka
Od reg.: yanick
|
Pridané:
14.8.2013 11:39
Nadpis je trochu bulvarny, ale po precitani clanku mi unika pointa problemu.
"osoba nemá žiadne legitímne očakávanie dôvernosti informácie ak dobrovoľne túto odovzdá tretím stranám" ... cize, postu si moze precitat ktokolvek, kto ma kluce od postovej schranky (v pripade, ze nejde o list do "vlastnych ruk", resp. sifrovany email).
Toto plati pre takmer kazdu emailovu sluzbu a tiez na klasicku postu.
|
| |
Re: Postova schranka
Od: Slavius
|
Pridané:
14.8.2013 13:01
Trochu si to zjednodusil. V skutocnosti sa tam hovori, ze tvoj list ma pravo otvarat a kontrolovat cielova posta a ten, od koho mas prenajatu postovu schranku, aj ked od nej nema kluc...
|
| |
Re: Postova schranka
Od: semeno
|
Pridané:
14.8.2013 13:10
na klasicku postu plati listove tajomstvo.
problem je v tom, ze pri googli nemas moznost obsah tvojej korespondencie ochranit.
argumentacia googlu je na grcanie.
je uplne jedno, ci data zbieraju automaty alebo ludia. data ostavaju u nich.
|
| |
Re: Postova schranka
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.8.2013 9:54
som to uz pisal minule, ale neda mi zas. Google DOPREDU oznamil kazdemu zaujemcovi o ich sluzbu, ze gmail zakladaju za ucelom zobrazovania reklamy podla obsahu. Dopredu to kazdy vedel, nasledne to bolo na pozvanky v testovacej verzii. Nikdy nebolo povedane, ze bude platena alternativa bez reklam, gmail sa rozbiehal ako prvy email s 1GB priestorom, kde prevadzkovatelovi sli $$$ iba a len z reklamy. A teraz sa tu pohorsujete aky su v google sviniari, ze si dovoluju reklamy. Tak chodte do pcka!!! dajte si iny free mail server!
|
| |
steganograf
Od: enx
|
Pridané:
14.8.2013 11:40
priamo v denniku RSA to skryvas do textu a titulkov?
|
| |
Re: steganograf
Od: 324234
|
Pridané:
14.8.2013 11:58
posuniem pismenka o 3 dalej a uz to nikto nerozsifruje.
|
| |
Ora et la bora
Od: Sv. František Saleský
|
Pridané:
14.8.2013 12:14
posielam gmailu kvety s granátom :)
|
| |
Alternatíva
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
14.8.2013 13:29
Viete, niekto, pls, poradiť alternatívu, kde mi nič a nikto nebude čítať moje maily? Díky vopred.
|
| |
Re: Alternatíva
Od: lel
|
Pridané:
14.8.2013 13:41
telepatia, obrnene postove holuby a steganografia
|
| |
Re: Alternatíva
Od: lto
|
Pridané:
14.8.2013 14:03
Prave som si predstavil obrneneho postoveho holuba, ktory sa vykadi :DDDD
|
| |
Re: Alternatíva
Od: leporelo
|
Pridané:
14.8.2013 14:03
vlastny mailserver.
|
| |
Re: Alternatíva
Od: jozkooo
|
Pridané:
14.8.2013 14:08
na toto ti treba prenajat server a to je od 30euro za mesiac co nie je lacna zalezitost pre obycajnich slovakov
|
| |
Re: Alternatíva
Od: leporelo
|
Pridané:
14.8.2013 14:58
mozes to mat na vlastnom zeleze.
problem?
matne pamatam, ze moj prenajaty mailserver som mal za 15-20 eur rocne.
|
| |
Re: Alternatíva
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.8.2013 9:56
a? chces bez reklam a aby nik nesledoval? chces! tak si sprav vlastny. Ale to ti nezaruci, ze provider odosielatela a 357828 dalsich prostrednikov si tie maily neuklada. Holt mail nieje dobra forma komunikacie, ak mas nieco supertajne.
|
| |
Re: Alternatíva
Od: vvvwwwmmm
|
Pridané:
15.8.2013 10:33
Holt ty holt
|
| |
Re: Alternatíva
Od: Chupacabra
|
Pridané:
14.8.2013 14:10
Outlook.com má tie svoje reklamy Scroogled či jak že oni necitaju maily a ani elektronicky kvôli reklame.
|
| |
Re: Alternatíva
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
14.8.2013 15:18
Od Google k Microsoftu, nie je to ako z kaluže do blata?
|
| |
Re: Alternatíva
Od: qsk
|
Pridané:
14.8.2013 15:30
MS balí DVD do celofánu a Google živý reklama .
|
| |
Re: Alternatíva
Od: _PM
|
Pridané:
15.8.2013 17:17
Dnes zrejme neexistuje. Zaplat si hosting a spravuj si mail sam (+domena). Dalsia moznost je vlastna IP a low power platforma (server).
Aj s vyssie uvedenym budes mat problem lebo tovj kamarat na Googli sifrovanie nema takze zriad ucty aj kamaratom na svojom zeleze.
Ako zaujimava alternativa sa javi este hushmail.com ale tiez to nie je 100%.
|
| |
Re: Alternatíva
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
15.8.2013 18:41
Díky.
Aj _roobovi.
|
| |
Re: Alternatíva
Od: _PM
|
Pridané:
15.8.2013 20:25
Alternativy:
MyKolab.com - Swiss
http://www.neomailbox.net - Swiss
https://countermail.com - Swedish
|
| |
Re: Alternatíva
Od: pnJozko
|
Pridané:
15.8.2013 23:52
a čo tak autisici.org a riseup.net ?
|
| |
Re: Alternatíva
Od: panJozko
|
Pridané:
15.8.2013 23:53
*autistici.org
|
| |
Re: Alternatíva
Od: _PM
|
Pridané:
16.8.2013 14:37
Zalezi dost aj na krajine v ktorej hosting funguje. Neutralny Swiss je podla mna na tom daleko lepsie ako Taliansko ci ine staty EU. Preco asi vela penazi sveta je prave tam ;)
|
| |
Re: Alternatíva
Od: wefw
|
Pridané:
30.8.2013 12:48
tu je porovnanie emailov vypracované organizáciou electronic frontier foundation.
Podľa mňa najlepšie z platených vychádza mykolab a neomailbox, pričom neomailbox vychádza na 30-40€ ročne pri schránke 1GB. Keď si človek nainštaluje thunderbird tak to akurát stačí.
Viac tiež na: https://prism-break.org/
|
| |
Scroogled
Od: Ivo6610
|
Pridané:
14.8.2013 17:38
Tak kampaň s názvom Scroogled sa MS konečne vyplatila :D aj keď určite robia aj oni podobné veci :D
|
| |
zaloba na EU sude
Od: dedo_jozef
|
Pridané:
15.8.2013 12:16
Treba podat zalobu v europe, tam je americke pravo zalozene na precedensoch neaplikovatelne.
|
| |
Ježišikriste už zase ...
Od: Dano Thaisz
|
Pridané:
16.8.2013 0:31
Popravde už ma unavuje ako sa tieto témy preberajú ako niečo poburujúce, nové, nepochopiteľné ... etc. Možno má niekto problém s reklamou, zobrazenou na základe toho, že sa v maili pochválil análnym sexom s papagájom od susedov. Niekto tu mal úžasný nápad žalovať Google. Nevšimol som si, že by bol niekto násilím nútený ich služby používať.
|
| |
Re: Ježišikriste už zase ...
Od: MuadDib
|
Pridané:
8.9.2013 12:45
To nier, nikto tu síce nikoho nenúti... to ale nezabráni, aby mu európski imperialisti neudelili poriadnu pokutu, keďže má toľko peňazí... ;-)
|