| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
troll
Od: Ryngišpíl
|
Pridané:
28.8.2013 14:30
Tssss, počkám si na plnú verziu.
|
| |
Re: troll
Od: mixal111
|
Pridané:
28.8.2013 14:57
hmm .. respect. ty musis byt frajer
|
| |
Re: troll
Od: testerovac
|
Pridané:
28.8.2013 15:10
lebo pani doktorka povedala ze chrumkat vela beta-karotenu?
|
| |
asadasdfa
Od: Snoopy Dog
|
Pridané:
28.8.2013 14:54
Pre bežného uživateľa alebo toho, čo si to vie pekne zariaduť stačí aj opensource double commander. http://doublecmd.sourceforge.net/
|
| |
Re: asadasdfa
Od: 54321
|
Pridané:
28.8.2013 16:21
Nahodou vyvoj tohto spravcu suborov sledujem a zatial ako nahradu za plateny TC odporucam tento. Ma svoje muchy, ale lepsie ako nic.
|
| |
Re: asadasdfa
Od: ParaNoik
|
Pridané:
28.8.2013 16:35
Podľa mňa je cena TC dostatočne "ľudová" i pre šporovlivého našinca, a nemusí sa pritom obmedzovať na rôzne alternatívy, ktoré sa proste k dokonalosti dotiahnutému a rokmi preverenému TC ani zďaleka nepribližujú.
|
| |
Re: asadasdfa
Od: MAximSt
|
Pridané:
28.8.2013 16:46
Plne Suhlasim.
TC je soft, ktory maximalizuje produktivitu prace so subormi ludom, ktori to vedia vyuzit :-)
Pracujem 10+ rokov s TC,(WC) a nikdy nebudem lutovat, ze som si kupil licenciu.
|
| |
Re: asadasdfa
Od: marvin
|
Pridané:
28.8.2013 17:27
Plne suhlasim, cena za TC je uplne v pohode za to, co prinasa. Ziadne dodatocne naklady pri apdejtoch. Pouzivamm TC denne.
|
| |
Re: asadasdfa
Od: thebeat
|
Pridané:
29.8.2013 2:34
Ja tiez pouzivam WC dlhe roky a tiez to asi nikdy neolutujem :)
|
| |
Otázka
Od: MMudraninec
|
Pridané:
29.8.2013 10:01
Prečo potom TC pozná iba 2 okná???
Už za MS-DOSu boli súborové manažéry ktoré poznali prácu aj v č oknách...
|
| |
Re: Otázka
Od: MMudraninec
|
Pridané:
29.8.2013 12:41
...poznali prácu v 4 oknách...
|
| |
Re: Otázka
Od: dsafas
|
Pridané:
29.8.2013 20:10
Mas tam taby, otvor si ich kolko ti hrdlo raci.
|
| |
Re: Otázka
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
1.9.2013 12:34
Otvor si dve instancie TC. Pripadne aj desat. TC si vies nakonfigurovat lubovolne. Da sa zmenit aj na hlupeho prieskumnika (stromova struktura + oddelena detailna cast) a to dokonca aj v lavom okne aj v pravom okne.
|
| |
Re: asadasdfa
Od: prdlajs
|
Pridané:
29.8.2013 12:08
"maximalizuje produktivitu prace so subormi "
Myslis take super features, ako vyhladavanie suborov v ramci daneho adresara vytukavanim prvych pismen, pre ktore je stale potrebne drzat dokopy aj Ctrl+Alt? Pripadne ked ma adresar niekolko tisic suborov, ze ho vie otvarat aj pol minuty (lebo ikonky suborov)? V tomto je ovela lepsi a rychlejsi FAR Manager, ten je optimalizovany na ciste pouzivanie z klavesnice, a je bleskurychly. Vzhlad ma sice rovnaky ako Norton Commander pred 20 rokmi, ale produktivitou vyrazne predbieha TC. Jedine, co FARu doteraz chyba, je porovnavanie suborov podla obsahu. To dnes ale vie hocijaky freeware editor.
|
| |
Re: asadasdfa
Od: Lokator
|
Pridané:
29.8.2013 21:46
ja pouzivam FAR uz viac ako 14 rokov. Ked musim nieco urobit za inym kompom kde je TC tak ma ide klepnut. ja viem ze CTRL+ALT sa da zmenit za nieco ine, ale koho to napadlo taka "skratka"
Ma uz TC vobec interny editor?
medzi najvacsie prinosy FAR-u patria klavesove makra. Nahras makro a opakujes kedy chces a zrychlujes nie bezne ulohy ale komplikovanosti ake si len dokazes vymysliet.
+ nie je potrebne spustat CMD aby som videl vystup napr. z prikazu "ipconfig"
+interny editor
toto su len 3 veci co som narychlo napisal kvoli comu TC nema zmysel pouzivat programatormi/adminmi
FAR je perfektny ked sa ovlada cislo klavesnicou.
Tak isto ked je clovek lenivy tak moze robit vela veci cisto myskou a nemusi sa vzdy triafat na tlacitka pri potvrdzovani dialogu. tazko opisat ako to vsetko funguje ludom ktori potrebuju vidiet ikonky :)
|
| |
Re: asadasdfa
Od: AceRunner
|
Pridané:
31.8.2013 1:41
makra: nadatlujes CMD subor, pridas do Start-menu, priradis klavesovu skratku / vyhoda: mozes dodatocne upravovat, ladit
>> + nie je potrebne spustat CMD aby som videl vystup
staci zadat >prikaz parametre + SHIFT+ENTER
>> +interny editor
nastavis si aky Ti vyhovuje
|
| |
Re: asadasdfa
Od: Lokator
|
Pridané:
2.9.2013 11:59
makra:
asi si v zivote nepouzil zaznam makra a pridadenie pod nejaku klavesu. vsetko co robis vo FARe mozes mat zaznamenane v makre. priklad: End . Down ti na kazdy riadok prida na koniec bodku. staci priradit napr. na klaves "`" a potom uz len drzat... tu ti CMD nepomoze. tak isto ti nepomoze ani ked chces napr. nazov suboru upravit podla nejakeho smiesneho vzorca kde ti nemozu pomoct ziadne cislovacie utilitky...
vystup z CMD:
vo FARe sa ti vypise vystup, ktory si mozes skopirovat a zase pouzit.
nemat ziaden interny editor mi pride hlupost. hlavne ked si zobrazis subor cez lister a potom sa rozhodnes ho editovat. vo FARe nemas problem... cez ten tvoj externy editor sa ti subor otvori zase na zaciatku a pritom si predtym pracne hladal miesto v subore kde sa to nachadzalo...
|
| |
Re: asadasdfa
Od: Alfonz Miracle
|
Pridané:
30.8.2013 5:50
"Myslis take super features, ako vyhladavanie suborov v ramci daneho adresara vytukavanim prvych pismen, pre ktore je stale potrebne drzat dokopy aj Ctrl+Alt? Pripadne ked ma adresar niekolko tisic suborov, ze ho vie otvarat aj pol minuty (lebo ikonky suborov)?"
A to si to nevies take vyhladavanie zapnut (polozka Rychle hladanie) a zobrazovanie ikon vypnut (polozka Ikony) v TC?
|
| |
Re: asadasdfa
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
1.9.2013 12:37
nj - on sliapol vedla, ved nastavenia ani nevidel.
|
| |
Re: asadasdfa
Od: flo
|
Pridané:
29.8.2013 22:58
TC je strasne zastaraly sposob ako spravovat adresare a subory. je pomaly a nemotorny a funkcie sa nezmenili 30 rokov od norton commanderu (ak neratam pridanie tabov).
|
| |
Re: asadasdfa
Od: __fuxo
|
Pridané:
28.8.2013 21:20
Presne to som chcel napisat aj ja, akurat nie v zmysle, ze dostacuje, ale podla mna je to dokonca kvalitnejsia nahrada. Podla mna sa da podstatne lepsie prisposobit a aj som sa lepsie zzil s pouzitou ergonoiou.
Odporucam kazdemu minimalne vyskusat a ked si prisposobite par nastaveni, uz nebudete chciet nic ine (plus je multiplatformny).
|
| |
Re: asadasdfa
Od: slw
|
Pridané:
28.8.2013 23:05
A pre toho, komu nestačí freeware komu nie je cudzie podporiť dobrého programátora za roky jeho práce pár dolármi, pre toho kto sa chce spoľahnúť na stabilný softvér je riešením Total Commander a žiadne alternatívy nepotrebuje. No zároveň viem, že myšlienka podpory šikovných ľudí tým, že si človek kúpi ich produkt, je zatiaľ postkomunistickej mentalite cudzia. Škoda.
|
| |
dsl.sk
Od: blue
|
Pridané:
28.8.2013 15:17
Portál DSL.sk, ktorý informuje o novinkách zo sveta počítačov okrem iného populárny medzi pokročilými užívateľmi dnes informoval že Christian Ghisler, tvorca správcu súborov Total Commander pre Windows populárneho okrem iného medzi pokročilými užívateľmi , v utorok sprístupnil na stiahnutie prvú beta verziu Total Commandera 8.50.
|
| |
Re: dsl.sk
Od: nepodstatne
|
Pridané:
28.8.2013 20:42
Používateľ, požívať by si mal tabletky
|
| |
asdfasdfdf
Od: asdfasdfasdf
|
Pridané:
28.8.2013 15:25
radsej skuste far manager ;)
|
| |
Total Bezmozgumander
Od: Šenkár Výčapník
|
Pridané:
28.8.2013 15:28
Pfff to je program pre deti a BFU. Jediny dvojpanelovy prehliadac suborov je Midnight Commander.
|
| |
Re: Total Bezmozgumander
Od: abTTec
|
Pridané:
28.8.2013 16:05
wow ty si hrozny pan. Povedz nam prosim viac!
|
| |
Re: Total Bezmozgumander
Od: prdlajs
|
Pridané:
29.8.2013 12:13
Raz urcite zomries.
|
| |
Re: Total Bezmozgumander
Od: Miiicho
|
Pridané:
28.8.2013 16:08
No jo. Ten pouzivam denne. Aj v robote. Vyhoda je, ze sa da komplet ovladat klavesnicou, co sa o grafickych hrackach typu TC povedat neda.
Minuly tyzden som dokonca pouzil dos navigator na mojom dos boot disku s flasovacmi biosu a vbiosu :)
|
| |
Re: Total Bezmozgumander
Od: 3rwer
|
Pridané:
28.8.2013 18:03
Casom sa ti pokazia vsetky 5.25" diskety a budes musiet prejst na Windows 3.11.
|
| |
Re: Total Bezmozgumander
Od: prdlajs
|
Pridané:
29.8.2013 12:16
A co myslis, z coho sa asi tak flashuje BIOS? Z Wokien toho vela nenaflashujes.
|
| |
Re: Total Bezmozgumander
Od: RIKK
|
Pridané:
29.8.2013 19:19
neviem ci si nezaspal dobu abo mas lag, ale flashnes aj z usb kluca
|
| |
Re: Total Bezmozgumander
Od: gigugy
|
Pridané:
28.8.2013 21:50
V TC sa dá pracovať aj s myškou?
|
| |
total
Od reg.: leader
|
Pridané:
28.8.2013 16:25
hladanie na pozadi mi veru chybalo...
este by to chcelo search&replace vo viacerych suboroch
-------------------------------------
http://toaster.dyndns-web.com/dsl.sk/
|
| |
mensia otazka
Od: bvhfxchfjxdsy
|
Pridané:
28.8.2013 16:43
a co ma lepsie ako freecommander?
|
| |
Re: mensia otazka
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
28.8.2013 18:09
Precitaj si clanok! Minimalne tie veci o ktorych sa tam pise.
|
| |
novinky?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.8.2013 17:18
a uz sa konecne nesekne pripojenie pri uploadovani vacsieho (cca 5MB a viac) suboru na ftp?
|
| |
Re: novinky?
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
28.8.2013 18:10
To moze byt chyba ftp servera alebo aj linky.
|
| |
Re: novinky?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
28.8.2013 21:06
chyba aj u ftp tcomu aj web1? aj na lokalnej sieti na lokalny ftp a aj vtedy ked to s inym ftp klientom funguje? pouzivam filezillu, kedze TC nejde.. resp ide, uploadne subor, pri 100% sa sekne a ostane svietit 100%
|
| |
Re: novinky?
Od: 255.255.255.0
|
Pridané:
29.8.2013 8:50
Chyba bude niekde inde. Ja bezne uploadujem subory ovela vacsie ako tvojich 5 MB a nie je ziaden problem. A posielam to na 3 rozne FTP servery, takze hladaj chybu u seba, resp. v nejakom nastaveni.
|
| |
Re: novinky?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.8.2013 20:05
ok, kde?
|
| |
Re: novinky?
Od: 255.255.255.0
|
Pridané:
30.8.2013 13:09
No, v prvom rade by som asi zapol LOG pri FTP prenosoch a hladal tam.
|
| |
Re: novinky?
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
3.9.2013 14:20
A pripadne zapol pasivny mod.
|
| |
Augustín, zajtra Nikola, Nikolaj
Od: SlepyNaOko
|
Pridané:
28.8.2013 17:23
Program prestal pracovat.
|
| |
No ja neviem.
Od: Igor 5
|
Pridané:
28.8.2013 18:39
Deti a treba ten program? ja som pouzival rozne od TC cez Free Commander, Nexus File a ine ale nakoniec som zistil, ze mi to vobec netreba a iba ma to zdrzuje. Na kopirovanie pouzivam Terra Copy, vlastne sa pouziva sam lebo je nastaveny ako defaultny nastroj pri kopirovani, na rozbalovanie a balenie bud 7 zip alebo Bandzip a na hladanie suborov Everything, ostatne serepeticky ako hromadne premenovanie ma kazdy lepsi soft na prezeranie fotiek a podobne.
|
| |
Diskusia k článku
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
28.8.2013 19:12
bud mas operu /12.16 a starsie/ a mas vsetko /asi/ alebo nieco ine a za hrst doplnkov
podobne s tvojimi x-programamami na x veci alebo jeden TC
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: Igor 5
|
Pridané:
28.8.2013 22:12
No len ci ten jeden program ponuka plnohodnotne funkcie alebo len z kazdeho rozku trosku a krkolomne nastavovanie. Ponuka TC napriklad bezstratovu kompresiu obrazkov, jednoduche zmensovanie 30,50% atd, zvacsovanie, konverziu formatov? Ponuka premenovanie hudobnych suborov automaticky pomocou tagov a ich presun do druheho priecinka ako to robi Ultimate Tagscanner alebo obycajny iTunes - ten uplne jednoducho pomocou drag and drop pridanim albumu do nastaveneho pricinka z ktoreho presunie album do pricinka music do kniznice hudba/iTunes/music a zaroven ho automaticky podla tagov premenuje na priecinky a subory Autor/Album/1.Nazov skladby... Obdobne Tagscanner funguje. Tieto veci mi treba aby fungovali jednoducho, rychlo, spolahlivo. Kopiruje subory a zrichluje kopirovanie velkych suborov ako napr. Terracopy alebo ine specialne programy urcene na zrychlenie presunu a kopirovania? Lebo ak nie tak mozem kopirovat rovno cez prieskumnika a nemusim vobec otvarat TC.
|
| |
Re: Diskusia k článku
Od: AceRunner
|
Pridané:
31.8.2013 2:20
TC je FILEMANAGER!
To uz rovno mozes vyplakavat, ze Ti Autocad neprehra MP3-ky a MKV-cka alebo PhotoShop nedokaze vytvorit novu particiu na disku.
|
| |
Huraa
Od: omfgomfg
|
Pridané:
28.8.2013 20:10
Konecne podpora pre 7zip
|
| |
Re: Huraa
Od: Jaa1
|
Pridané:
29.8.2013 8:46
A to je rok 2013, fakt konecne.Altap,Krusader,Gnome Commander... ziadny problem uz roky.
|
| |
norto
Od: jozkooo
|
Pridané:
28.8.2013 22:11
pouziva niekto este norton commander?
|
| |
commander
Od: Tlieskac
|
Pridané:
28.8.2013 22:53
Ako tu tak citam diskusiu tak tych commanderov je hafo.
Ja uz dlhe roky pouzivam Servant Salamander a len tak lahko neprestanem, TC mi nesadol aj ked niektore vychytavky ma fakt pekne. Ale to je fuk, pokial je to funkcne tak nech pouziva kazdy to co mu vyhovuje, aj to mnozstvo roznych commanderov ktore sa stale aktualizuju dost vypoveda o tom shite co Windows uz roky ponuka ako "intuitivnu pracu so subormy".
|
| |
Re: commander
Od: bobik
|
Pridané:
29.8.2013 8:43
to sú riadne tvrdé súbory
|
| |
Re: commander
Od: Jaa1
|
Pridané:
29.8.2013 9:02
Presne tak.Salamander (teraz už Altap) mi vyšiel ako najlepší už dobrých 10-12 rokov dozadu. V line používam Krusader alebo Gnome commander ale ani tie mi tak nesedia ako Salamander.Vinikajúci bol Konqueror asi najlepší ale KDE mi nesedí.Teraz keď v článku čítam že TC ako novinku už vie vyhladávať na pozadí, preniesť kopírovanie z pozadia do popredia, dokonca už konečne pozná aj 7zip tak sa len trošku pousmejem.
V dobrom samozrejme.
|
| |
sadsadsad
Od: Rubick
|
Pridané:
29.8.2013 2:13
TC používam od kedy mám pc, neviem si predstaviť pc bez neho
|
| |
Re: sadsadsad
Od: prdlajs
|
Pridané:
29.8.2013 12:12
Ja si zasa neviem predstavit zivot bez j*backy. No co, niekomu staci ku stastiu aj TC.
|
| |
Re: sadsadsad
Od: Budovi
|
Pridané:
31.8.2013 11:07
Ak doma "nej**beš" PC, tak tvoje porovnanie je úplne odveci.
|
| |
Re: sadsadsad
Od: marosx
|
Pridané:
1.9.2013 22:08
To ocakavas, ze teba po*ebu?
|
| |
......
Od: jedineja
|
Pridané:
29.8.2013 7:55
posielam plnu verziu
|
| |
Nikdy som tomu neprišiel na chuť
Od: Bubuntu
|
Pridané:
29.8.2013 9:06
Jediné prípady, kedy zapínam niečo dvojokenné je pripojenie na FTP (v práci TC, doma Krusader), inak si vystačím s obyčajným predinštalovaným jednookenným explorerom/nautilusom/thunarom.
|
| |
Re: Nikdy som tomu neprišiel na chuť
Od: Lyda
|
Pridané:
29.8.2013 9:18
neni mozne! vy si vymyslate, ved ste na podpore tak o akej praci to pisete? aj dnes ste doma a nie v praci a tym ste sa demaskoval!
|
| |
Re: Nikdy som tomu neprišiel na chuť
Od: Bubuntu
|
Pridané:
29.8.2013 10:09
Možno som v práci a okrem príplatku za prácu vo sviatok si môžem dovoliť tráviť čas na internete ;)
|
| |
dnes má meniny Nikola, Nikolaj, zajtra Ružena
Od: dadoslav
|
Pridané:
29.8.2013 23:28
ziadny nadsenec altap salamander?
|
| |
Re: dnes má meniny Nikola, Nikolaj, zajtra Ružena
Od: Jaa1
|
Pridané:
30.8.2013 12:04
Kukni vyššie.
|
| |
explorer
Od: fandajko
|
Pridané:
30.8.2013 5:55
bilov prieskumnik ako vzdy vsetko musi zachranovat o)
|
| |
TC jojo
Od: my_man
|
Pridané:
30.8.2013 6:50
TC je jeden zo sharewarov, ktory ma perfektnu komunitnu podporu, kde sa aktivne zapaja aj autor programu. To sa len tak nevidi v dnesnom IT svete, ktory je plny nekvalitneho softu a ignorancie zo stranky autorov/vyvojarov. Viem o com hovorim, za dlhych 15 rokov som riesil kvanta veci s podporou od sluzieb, infrastruktury az po softver.
|
| |
Re: TC jojo
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
1.9.2013 9:59
Ten programator ktory to robi je nato sam, nie je zatym ziadna velka korporacia(nastastie).
Co sa tyka TC, tiez ho pouzivam denne uz tak dlho ze si to ani neuvedomujem.
|