| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
6 6 6
Od: quix_
|
Pridané:
10.9.2013 9:01
jobs bol upir a toto bol jeho plan!
|
| |
Na letisku v USA
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
10.9.2013 9:11
iphonisti budu mat vyhradeny rychlejsi rad, kde im uz nebudu musiet kontrooovat odtlacky :-)
|
| |
Re: Na letisku v USA
Od reg.: 100k45h
|
Pridané:
10.9.2013 9:24
nj NSA to ma vymyslene sikovne :-D jak ziskat lacno a rychlo databazu vsetkych odtlackov prstov? ..... :)
|
| |
Re: Na letisku v USA
Od: asdfasdf654654
|
Pridané:
10.9.2013 12:45
vsetkych oviec, nie vsetkych
|
| |
Re: Na letisku v USA
Od: 456456
|
Pridané:
10.9.2013 9:26
EyE phone ako z futuramy
|
| |
.....
Od reg.: leader
|
Pridané:
10.9.2013 9:13
posielam minutiae
|
| |
......
Od: oOo
|
Pridané:
10.9.2013 9:45
"Podľa novín má Apple v blízkej budúcnosti nasledovať aj bližšie nešpecifikovaný výrobca Android smartfónov"
Mohli ste rovno napisat samsung.
|
| |
Re: ......
Od: any7
|
Pridané:
10.9.2013 10:36
takovou kravinu dát do mobilu, která bude jen zdržovat, může jen Apple ;)
ostatní vědí, že je to jen další nesmysl od neschopného Applu :)
|
| |
Re: ......
Od: Lou
|
Pridané:
10.9.2013 10:50
teraz musis posunut slider a natukat kod alebo heslo (ak to mas aktivovane), takto len prilozis prst.
|
| |
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2013 11:06
a ked budem v sprche, ako prilozi prst clen domacnosti? kktina na ntu, preto sa to nepouziva ani v notebookoch.
|
| |
Re: ......
Od: oOo
|
Pridané:
10.9.2013 11:15
Nechapem ten priklad v sprche? To ti rodina chodi do mobilu ked sa sprchujes?
Myslim, ze v NB sa to nepouziva preto, lebo je to pomale a nespolahlive. Nie preto, aby tam niekto chodil ked sa sprchujes.
|
| |
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2013 11:26
1. zovseobecni si ten priklad na "a teraz nikto iny nemoze pouzit telefon v nepritomnosti majitela"?
2. z bodu 1 vyplyva, ze tam bude alternativne (rychlejsie) prihlasovanie a teda to cez otlacky nebude nikto pouzivat.
3. oskenovanie a porovnanie so vzorom trva 0,28 sekundy ako slide to unlock? uz to nebude pomale a nespolahlive?
4. od 1.7. je u nas novy zakon o osobnych udajoch a biometricke data su posudzovane prisnejsie, registracia je drahsia a zlozitejsia, takze ak nechces riskovat porusovanie zakona, kazdy sa na hento vyprdne
|
| |
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2013 11:27
5. samozrejme dam do telefonu moj odtlacok, aby kazdy tvorca aplikacii co ma dakde v zozname ze ktomu moze pristupit mala moznost si robit databazu odtlackov. Jasne :)
|
| |
Re: ......
Od reg.: raketa
|
Pridané:
10.9.2013 16:44
ja napriklad mam citacku odtlackov prstov na notebooku a som s tym naopak velmi spokojny, ulahcuje mi to pracu a setri cas, je to zjednodusovak, ale tieto reci tu su klasicke zblebty v style "ja to nemam a preto kto to ma je hlupak"
|
| |
Re: ......
Od: siirii
|
Pridané:
10.9.2013 11:38
Skús teraz zhodnotiť ešte niečo iné, čo ešte ani nebolo predstavené. Napr. iPhone 7.
|
| |
Re: ......
Od: oOo
|
Pridané:
10.9.2013 11:48
1. Ja, napr. nemam ani pin nastaveny, nemam zablokovany ani heslom. Ale ked mi nahodou zvoni telefon tak si nik ho nedovoli dvihnut, lebo je moj. Ani priatelka. Nakoniec ak ja volam niekomu, nechcem aby ho zdvihol niekto iny. Volam predsa tej osobe a nie jej rodine, zene, manzelovi, kolegyni a pod. A nechcem s nim rozpravat ani nic odkazovat.
V tom problem nevidim.
2. Alternativne rychlesjsie prihlasovanie. To este uvidime, ako to realne bude.
3. trva 0,28 ako vies, ze to tak dlho bude trvat na iPhone? Ved preto kupil Apple firmu co ten proces zrychlila.
4. Zakony v SR ma netankuju.
Netvrdim, ze je to super napad. Ako idea ano. V kontexte uniku dat atd. uz moc nie. Ale je zbytocne to odsudzovat zatial. Ak by to malo byt pomale a nepresne ako na NB tak to bude asi na hovno, ale myslim, ze ak to tam daju tak sa s tym urcite pohrali.
|
| |
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2013 12:38
bude to nahovno presne ako to je nahovno na bookoch :) to som pisal v prvom prispevku a dalej som vyslvetlil preco. Zakony SR (ak tu zijes) by ta tankovat mali a k bodu 1 len tolko, ze je lepsie ak niekto zdvihne a povie: "Tu Alzbeta, Jozo siel do potravin pride o 2 hodiny, dopo" ako ked 20x volam a ten yebnuty jozo nedviha. Z toho dovodu ja naopak zdviham hociaky cudzi telefon, ak tam nieje majitel a volajuceho poznam.
|
| |
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2013 12:39
u rodinnych prislusnikov dviham aj ked majitela nepoznam...
|
| |
Re: ......
Od: mylankooo
|
Pridané:
10.9.2013 12:46
A co ked ta citacka nebude sluzit len na unlock alebo to nebude jedina moznost ako telefon odomknut? Co ak to ma sluzit hlavne na ochranu citlivych udajov (internet banking, platobne karty, atd.)? Zavrhujete tu nieco o com nemate prakticky este ziadne informacie... v podstate zavrhujete len vlastnu predstavivost :)
|
| |
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2013 13:21
pozri, ja som len reagoval na prispevok diskutera "Lou" ci to tak bude alebo nebude je irelevantne, lebo automaticky riesime situaciu ze bude + preco sa to neujalo v notebookoch. A siirii ked sa chcem niekomu dovolat, tak mu volam, nedviha pockam 5 minut nedviha pockam 5minut... Ak hned niekto na prvy krat dvihne a povie mi ze dany clovek je nedostupny a bude dostupny vtedy a vtedy, pokladam to za lepsie riesenie a preto to tak robim ajja. Ak som zvlastny tak nech!
|
| |
Re: ......
Od: siirii
|
Pridané:
10.9.2013 15:05
Každý má nejaké zvyky, mne zase pripadá normálne zavolať raz a keď daný človek nezdvihne tak počkám až mi zavolá späť. Určite by ma veľmi potešilo, keby som bol kdesi v kine/divadle a niekto by mi každých 5 minút volal.
|
| |
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2013 17:35
tak zas ja volam ked potrebujem (a nechcem/nemozem cakat na odpoved na icq) a ked potrebujem tak potrebujem :) V niektorych pripadoch sa moze stat, ze niekto je pri tom telefone a zdvihne hovor a povie ze majitel je tam a tam, pride vtedy a vtedy. Da sa to riesit samozrejme odkazovacom, ale kto to ma nastavene, ze? Nechapem preco tu tomu venujeme tolko miesta, ked to nieje temou clanku. V kine mas vypnuty zvuk a nech vibruje kolko chce, da sa vypnut aj vibracia.
|
| |
Re: ......
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
10.9.2013 16:25
Obhajuješ tu niečo o čom nemáš prakticky ešte žiadne informácie... v podstate obhajuješ len vlastnú predstavivosť :)
|
| |
Re: ......
Od: mylankooo
|
Pridané:
10.9.2013 20:12
Da sa to aj tak povedat :) Ale je rozdiel o niecom diskutovat ako nadavat na vec, ktora ta prva napadne a byt presvedceny, ze to tak aj naozaj bude :)
|
| |
Re: ......
Od: siirii
|
Pridané:
10.9.2013 20:16
Nie, nadáva sa tu na vec, o ktorej nemajú dotyční žiadne informácie.
|
| |
Re: ......
Od: rock-rock
|
Pridané:
11.9.2013 7:12
idioti, na iphone nemusis odomykat telefon predtym ako zdvihnes hovor. vidno ze ste ho videli iba na obrazku a recenziach na androidportal :D
|
| |
Re: ......
Od: siirii
|
Pridané:
10.9.2013 12:49
Ty musíš byť veľmi zvláštny človek. Dvíhaš cudzie telefóny, Jožovi voláš 20x za hodinu a ešte si aj jasnovidec. No paráda.
|
| |
Re: ......
Od: 45645645
|
Pridané:
10.9.2013 13:13
ty si tiez divny
|
| |
Re: ......
Od: ...
|
Pridané:
10.9.2013 13:21
nemám rád Apple, ale:
1) prečo nemôžeš mať nadefinovaných viacero odtlačkov rôznych ľudí? Nie je problém poprosiť ľudí s ktorými bývaš aby ti na sekundu priložili prst k telefónu aby ho v prípade potreby mohli používať aj oni. A cudzí ľudia by ti ho dvíhať nemali, na to sa zamyká...
2) aj Windows konto bez hesla je rýchlejšie ako s heslom, a napriek tomu sa heslá používajú... A to PC nie je na verejnom mieste ako keď necháš phone na stole v krčme a ideš na WC.
3) neviem sa vyjadriť k spoľahlivosti. Keď to nebude spoľahlivé tak to samozrejme nebude nikto používať...
4) Asi máš na mysli Zákon o ochrane osobných údajov. Netýka sa však iba subjektov, ktoré spracovávajú osobné údaje? Ak by si zbieral odtlačky celého mesta tak by si asi musel mať registráciu, ak iba svoje tak nie (to by si potom musel mať registráciu aj na uchovanie svojho rodného čísla alebo čísla OP keby si si ho ukladal do poznámok...)
|
| |
Re: ......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2013 13:26
myslis, ze apple a tretie strany co robia soft ku vzoru toho odtlacku v telefone nebudu mat pristup? Nikde si ho neulozia? No a na to tu u nas musis mat registraciu. Inde netusim ako to je a ani ma to nezaujima
|
| |
Re: ......
Od: ...
|
Pridané:
10.9.2013 16:24
To neviem, z bezpečnostného hľadiska by bolo asi dobré keby k nemu prístup nemali ale, ale... V každom prípade to je jedno, pretože daný zákon musí dodržať Apple ako subjekt, ktorý hromadne spracováva osobné údaje a nie ty ako vlastník telefónu. Poznám viacero ľudí, ktorí vstupujú na pracovisko pomocou odtlačku prsta a nikto z nich nie je registrovaný ako spracovávateľ osobných údajov na ÚOOÚ. A v rovnakej pozícií budeš aj majiteľ phonu, ktorý poskytne odtlačok svojho prstu a nebude hromadne zbierať odtlačky iných ľudí. A pokiaľ máš informácie, že sa daný zákon nedodržiava, môžeš podať podnet, prípadne musíš podať trestné oznámenie (pokiaľ sa jedná o trestný čin so sadzbou minimálne neviem koľko rokov...)
|
| |
Re: ......
Od: oOo
|
Pridané:
10.9.2013 16:37
Dufam, ze si uvedomujes, ze ak sa bude ukladat otacok prsta nebude sa ukladat ziaden obrazok. To by bolo dost neefektivne. Ulozia sa nejake znaky z otlacku prsta a moze to kludne vyzerat takto: ssskfkkkfd:32
Nie, NSA nebude mat vycapene raw fotky otlackov z celeho sveta po kancelariach.
|
| |
Re: ......
Od: fritz123
|
Pridané:
10.9.2013 23:21
ty hlupy, to by predsa nestihali, teraz existuju vysoko kapacitnejsie riesenia, digitalne. a na porovnanie odtlacku s inym odtlackom nepotrebujes raw snimku, asi do toho nevidis vobec.
|
| |
Re: ......
Od: ewe
|
Pridané:
11.9.2013 11:59
Presne tak obaja nadomnou to pochopili, HP to tiez dava do Probookov a nikto to nepouziva lebo ked sa ti rozmocia prsty uz sa nikam neprihlasis. Je to chujovina na N-tu. Apple tento raz uplne sklamal, preco asi akcie hned padli ako tento bordel predviedli.
|
| |
Re: ......
Od: anywherehome9
|
Pridané:
10.9.2013 11:42
přemýšlej více = gesto je a vždy bude rychlejší ;)
|
| |
Re: ......
Od: oOo
|
Pridané:
10.9.2013 11:51
Trochu by som bol opatrny s tym vzdy. Technologie sa vyvijaju takze o tom pochybujem. A myslim, ze je zbytocne sa bavit o niecom so sme este nevideli. Nakoniec ten otlacok nemusi byt len na odblokovanie telefonu. Moze to byt autentifikacia na appstore a pod. A tam sa mi to zda lepsie ako nejake gesto.
|
| |
Re: ......
Od: Mr.G
|
Pridané:
10.9.2013 13:21
Získať odtlačok nieje problém, navyše ho nemôžeš zmeniť.
|
| |
Re: ......
Od: siirii
|
Pridané:
10.9.2013 12:47
Nasnímanie odtlačku môže úplne pokojne trvať 100 ms, alebo aj menej. Skús nabudúce možno menej premýšľať, ale správnym orgánom.
|
| |
Re: ......
Od: anywherehome9
|
Pridané:
11.9.2013 6:51
víš, šak uvidíme a poznáš, že se zase mýlíš....prostě jen koukej na ty, co dokáží předvídat a šoupej nohama :)
přemýšlej o věcech jako "správné přiložení prstu, snímání, otočení vzoru, rozpoznání apod"
ještě to nedošlo? njn, není ti holt dáno :)
|
| |
Re: ......
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 9:00
Čo komentár, to perla. Zaujímavé, že iPhonisti nemajú potrebu vybliakavať pod článkom o predstavení napr. Samsungu Note 3. Aspoň vidno tú zakomplexovanosť.
|
| |
Re: ......
Od: anywherehome9
|
Pridané:
11.9.2013 11:42
bohužel, ti jsou většinou na netu nejhloupější :)
|
| |
Re: ......
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 15:01
Zakomplexovaní sú najhlúpejší? Možno máš pravdu..
|
| |
Re: ......
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 9:05
Ako ja chápem, že si zo Samsungu zvyknutý, že nové funkcie sú nevyužiteľné a v podstate nefungujú, ale Apple má vo zvyku robiť veci poriadne.
|
| |
Re: ......
Od: anywherehome9
|
Pridané:
11.9.2013 11:42
myslíš jako zkopírovat soubor?
nebo diktovat v češtině téměř bezchybně?
njn, to asi zaostalý Apple mít nikdy nebude :)
|
| |
Re: ......
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 15:00
TAKMER bezchybné diktovanie je naozaj skvelé. Presne na dve veci.
Myslím napr. Smart Scroll a podobné kraviny, ktoré sú prvý a posledný krát použité na prezentačnom videu (ak vôbec).
http://www.dsl.sk/article.php?article=13867
Mimochodom netúžim po ničom inom, ako mať na telefóne Total Commander a konečne si môcť kopírovať súbory sem a tam. Lebo presne od toho sú telefóny, juchúúú.
|
| |
Re: ......
Od: AlizZee-Winterfell-Zafira
|
Pridané:
10.9.2013 20:36
myšlienka je ešte rýchlejšia, x_x krát viac
(a ešte záleží, aká, či reflex, aký reflex, odkial, za akích podmienok, alebo či vedomá ( = X.x pomalšia) "myšlienka", z ktorej časti mozgu, ako..
..*myšlienka*.. co to taká myšlienka vlastne je ? ale pracovne, len tak narychlo, si myšlienku, resp.jej povedzme nejakú jej "najmenšiu jednotku" nadefinujme, jako (elektrický(?,?!) signál prenášaný od jedného neuronu A k druhému, B .
(napr. neuronu, prtže možu byť aj tzv.nervové gangliá, uzliny, atd..)
nj, a viem, neurologia,/mozgová mikrochirurgia,apod., jako celý velký, a docela dynamicky sa rozvýjajúci,perspektívny obor je obsahovo na nekolik desiatok - stoviek (tisicok) kníh, publikácií, článkov, karentovaních periodík, a nekolik let, 6 - 9 rokov štúdia na vš.. )
|
| |
Re: ......
Od: anywherehome9
|
Pridané:
11.9.2013 6:51
to jsi psal dva dny, že? :)
|
| |
Re: ......
Od: Mr.G
|
Pridané:
10.9.2013 13:17
Naivne snívaj ďalej. Určite to nebude na prikladanie, ale budeš to musieť slideovať.
|
| |
Re: ......
Od: siirii
|
Pridané:
10.9.2013 20:18
A presne o tomto som hovoril. Kopa expertov, ktorí ešte pred predstavením vedia aké to bude a hlavne, že to bude nahovno.
A nakoniec to je na prikladanie.
|
| |
Re: ......
Od: anywherehome9
|
Pridané:
11.9.2013 6:52
není ti dáno, tak jen šoupej nohama :)
|
| |
Re: ......
Od: siirii
|
Pridané:
11.9.2013 9:07
Ty keď nemáš čo povedať, tak proste len napíšeš hocijakú somarinu, hej?
|
| |
Re: ......
Od: oOo
|
Pridané:
10.9.2013 11:14
anywhere chod sa zdržovať na mm.cz Na tvoje trollovanie tu nie je nik zvedavy. Vsetci vieme koho nenavidis a koho milujes. Cize diskusia s tebou nema zmysel.
|
| |
Re: ......
Od: anywherehome8
|
Pridané:
10.9.2013 11:41
to víš, holt ti není dáno....stejně jako má předpověď využívání Siri = velmi nízká
1) velmi špatná kvalita Siri
2) maximálně většina používá na hledání, ale to je lepší nástroj od Googlu
takže když ti není dáno, tak raději jen koukej a šoupej nohama :)
|
| |
Re: ......
Od: siirii
|
Pridané:
10.9.2013 12:54
Naozaj ti nie je ani trochu blbé vo svojich komentároch klamať? http://dopice.sk/73k
|
| |
Olele
Od: ParaNoik
|
Pridané:
10.9.2013 10:14
Apple si bude krásne potajomky ukladať naskenované odtlačky, a ak sa to "náhodou" prevalí, bude to prehlásené za chybu softwaru a následne opravené....
|
| |
Re: Olele
Od: citroonik
|
Pridané:
10.9.2013 10:19
Ideal for NSA :)
Dalsia verzia by kvoli bezpecnosti uzivatelovho iphonu a jeho superdolezitych fotiek mohla snimat sietnicu, update nasledne vyriesi aj snimanie tvare. V dalsej verzii to vidim na zabudovany rfid cip na snimanie okolitych domacich ocipovanych milacikov, just for fun.
|
| |
Tamtung Sralaxy
Od: JLJLKJLJLKLJLKJ
|
Pridané:
10.9.2013 10:30
Super zachvilu to bude mat aj Tamtung Sralaxy a vsetci budu hovorit aka je to samozrejmosť, ako s tym prišiel prvy samusung.
|
| |
NSA stresaci
Od: Lou
|
Pridané:
10.9.2013 10:52
co zrazu vsetci stresujete s NSA. Len naivny si myslel, ze nie je kontrolovany kazdy jeho pohyb a jeho aktivity.
|
| |
Re: NSA stresaci
Od: penissus
|
Pridané:
10.9.2013 11:14
Teraz uz vypravas takto. Mal si taky nazor aj 3 roky dozadu? Ja ano.
|
| |
Re: NSA stresaci
Od: Kraska&zviera
|
Pridané:
10.9.2013 11:24
Také keci dávaš, že ani nekomentuj!
Jasné ty si všetko vedel. Po vojne je každý generál, že?
A nechceš rovno robiť Snowdena? Povezd teraz čo všetko tušíš nech sme informovaný dopredu. A pekne detailne...
To, že ty niečo tušíš nieje to isté ako vedieť a mať dôkazy a detaily toho ako to funguje a v akom rozsahu.
Okrem toho neviem čo je to za logiku. Len preto, že si už o tom tušil tak ťa to netrápi? Takže keď ma sleduje tajná služba každého štátu je to fajn lebo to tuším. A tuším ma sleduje aj manželka ale nevadí, však som to mohol tušiť...
Sa zobuď!
|
| |
Re: NSA stresaci
Od: Lou
|
Pridané:
10.9.2013 15:52
Ja len, ze ma to vobec neprekvapuje, ze funguje taketo sledovanie. takisto odpocuvania hovorov, a pod.
Co mi ale zacina vadit, tak pri hocijakom clanku uz kazdy stresuje o nsa.
btw vies kolko ludi ta sleduje cez kamerovy system v tescu, a pozeraju co kupujes?
urcite aj z toho budu vsetci stresovat.
|
| |
nepraktické
Od: Tomáš Varga
|
Pridané:
10.9.2013 11:18
Ja som to mal na laptope, a nevyužil som to ani raz. Len mi to robilo problémy, keď som náhodou prešiel rukou cez čítačku. Predpokladám, že sa to nebude dať deaktivovať.
|
| |
Re: nepraktické
Od: rock_rock
|
Pridané:
10.9.2013 11:40
to bude tym ze doteraz implementovane citacky stali za hovno, boli pomale, nepresne atd... ak to apple urobi dobre, funkcne a intuitivne a rozumne tak to otvori novu triedu ochrany osobnych udajov. uz nikdy sa nemusis bat ze deti si stiahnu apps za 1000 eur, frajerka si bude citat tvoje spravy, niekto ti da blby status na facebook atd. Casom si viem v kombinacii s nfc predstavit ze to nahradi kreditne karty.
a radsej budem chraneny od hrozieb ktore mi naozaj hrozia ako pred NSA, kedze nie som americky seriovy vrah a nechystam sa robit nejake strasne zlociny. horsi je pristup k vsetkym osobnym udajom co davame teraz googlu facebooku ako odtlacok prstov.
|
| |
Re: nepraktické
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2013 12:43
naopak, od odtlacku prsta je horsia iba vzorka tvojej dna, odtlacok je hned po tom. Ak ti zistia heslo, tak si ho zmenis, odtlacok si nezmenis, preto su biometricke udaje specialne chranene. Davat to do telefonu je obrovsky hazard.
|
| |
Re: nepraktické
Od: Rock_rock
|
Pridané:
10.9.2013 13:57
Neviem v akom svete ty zijes a ci sa v buducnosti vidis ako nejaky superagent ale mne pride daleko nebezpecnejsie co sa moze clovek dozvediet z mojich sprav, myslienok, osobnych informacii ako z nejakeho odtlacku (ktory kebyze niekto strasne chcensi pocka v kaviarni kym dopijem kavu)
Rozmyslaj trocha, na tvojich komentaroch je vidiet ze zakomplexovane nenavidis apple, ale rozmyslaj ...
|
| |
Re: nepraktické
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2013 17:19
to mas pravdu, apple nemam rad pre ich obchodnu politiku a aroganciu. Ale teraz nejde o apple, ale o davanie biometrickych udajov cudzim firmam, kde este nevies ci ti "aplikacia na zasvietenie ledky" nestiahne pol telefonu, lebo prava na to pyta. V buducnosti ked sa tieto udaje budu bezne ukladat do OP sa to potom moze dat zneuzit, takze pokial sa to da, branim sa tomu.
|
| |
Re: nepraktické
Od: 5GHz Lentak
|
Pridané:
10.9.2013 14:22
ty si asi v USA asi nebol a ani nepojdes co :) lebo by to bola pre teba taka ista hrozba ako iPhone 5S
|
| |
Predam tlacittko bez citacky
Od: sdfsdf2
|
Pridané:
10.9.2013 11:43
Super, aspon mam priestor pre zalozenie uspesnej malej firmy, ktora bude predavat nahradne diely - home tlacidlo bez citacky.
|
| |
Odtlacok
Od: mylankooo
|
Pridané:
10.9.2013 12:26
Zaujimave, ze uz vsetci viete kedy a za akych podmienok to bude fungovat :D Nepockame si radsej este 7 hodin? :) Pokial viem, tak nikde sa nepise, ze to bude sluzit na unlock telefonu. Mozno ano, mozno nie a mozno v kombinacii s predchadzajucim sposobom (co si clovek vyberie). Osobne si viem predstavit citacku na pristup k osobnym udajom, napr. pristup k internet bankingu (nemusim pouzivat pin alebo sa bat ze 4 cisla jednoducho niekto trafi). Pri aplikacii na zdielanie hesiel, informacii o platobnych kartach a pod. mi postaci jeden odtlacok miesto pinu a jeho kombinacie s masterpasswordom. Cez API to mozu developeri jednoducho implementovat do svojich aplikacii. Takisto ak stratim alebo mi niekto ukradne telefon - na dialku zamknem a bez odtlacku (alebo ako to planovali predtym v iOS7 - bez znalosti uctu / hesla do iCloudu) sa im nepodari telefon preinstalovat / aktivovat.
|
| |
Re: Odtlacok
Od: ohhh my shit
|
Pridané:
10.9.2013 16:08
A naco by to ako malo fungovat ked zmyslom nebude bezpecna autentifikacia? Na rychly vstup do kalendaru?
|
| |
Re: Odtlacok
Od: mylankooo
|
Pridané:
10.9.2013 20:16
Chlapci tu rozoberali, ze citacka odtlackov bude sluzit ako jediny sposob ako odomknut telefon miesto "slide to unlock" a narazal som tym prave na to :) Asi si sa do diskusie zapojil neskor, ale mohlo ti to dojst uz len z toho, co som napisal :)
|
| |
novy iphone?
Od: beeed
|
Pridané:
10.9.2013 12:50
Dnes predstavia nový iphone? Vypinam na mesiac net... Zase o tom bude písať kazdy. Ale to aj v katolíckych novinách nájdem o tom zmienku asi..
|
| |
Re: novy iphone?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
10.9.2013 13:23
a prave preto je itelefon taky drahy a preto napr. GTA5 stalo 266M, lebo vacsinu penazi naleju do reklam a marketingu.
|
| |
Re: novy iphone?
Od: jozo99
|
Pridané:
10.9.2013 13:40
To je skvele.
|
| |
Re: novy iphone?
Od: mylankooo
|
Pridané:
10.9.2013 14:00
Urcite je marketing zahrnuty v cene (ako v pripade kazdej inej znacky), ale myslim ze miera nie je nijak vynimocna oproti konkurencii. Marketing Applu je podla mna strasne precenovany. Microsfot investuje do reklamy daleko viac - ten pred par rokmi minul len na kampan okolo Visty viac ako Apple za cely ten rok dohromady na vsetky produkty (cisla sa mozno este stale daju vygooglit). Ak sa pozriem na sucasnost, tak od doby Mac vs. PC tu nemali ziadnu kampan agresivnejsieho typu, naopak Microsoft, Samsung a obcsas aj Nokia to v dnesnej dobe vyuzivaju celkom casto. To ze sa o Appli pise neznamena, ze su to platene clanky ale to, ze o tuto znacku je jednoducho zaujem a vydavatelia to dobre vedia - chcu predsa prilakat co najviac citatelov, aby viac tazili zo svojho reklamneho priestoru. Mozem ti potvrdit, ze Apple na Slovensku neminie ani cent ako je rok dlhy :) Zato pred casom na Spektre behali dve tie iste reklamy na MS Surface behom jedinej reklamnej pauzy :)
|
| |
Re: novy iphone?
Od: prdlajs
|
Pridané:
10.9.2013 20:06
"Marketing Applu je podla mna strasne precenovany. Microsfot investuje do reklamy daleko viac"
Nejaky konkretny link na oficialne cisla? Uz tu bolo viackrat pisane, ze Apple minie 40% z obratu na marketing. MS ani nie desatinu.
|
| |
Re: novy iphone?
Od: 5GHz Len tak
|
Pridané:
10.9.2013 20:40
40% kde to bolo pisane .. budem ta citovat " Nejaky konkretny link na oficialne cisla?"
|
| |
Re: novy iphone?
Od: mylankooo
|
Pridané:
10.9.2013 21:03
Konkretne priklad s Vistou som sem uz parkrat daval. Nemam ich ulozene ale ak nebudes lenivy, tak si to najdes aj sam. Ak si dobre pamatam, tak MS minul na Vistu zhruba pol miliardy dolarov na reklamu. Apple v tom istom roku minul cca 400 milionov na komplet marketing vsetkych produktov. Mozes si to najst na strankach US governmentu, kam musia tieto firmy povinne posielat reporty a su verejne dostupne.
Ale len tak pre zaujimavost.. cisty zisk Applu v roku 2012 bol vyse 41 miliard (obrat bol teda este daleko vyssi) - nezda sa ti, ze by na reklamu bolo 40% strasne vela? :) Ako som spominal, najdi si na US Gov. reporty a tam mas pekne rozpolozkovane vsetky naklady :) 400 milionov nie je 40% ani zo zisku, nie to este z obratu :D
Druha zaujimavost: skus si do googlu zadat, kolko MS mina na marketing W8 a asi ta prekoti :)
|
| |
Re: novy iphone?
Od: mylankooo
|
Pridané:
10.9.2013 22:37
Nasiel som si nakoniec tu namahu a nasiel som ti pekne zhrnutie na strankach Forbes.com, takze ti to ulahcim a nemusis prehladavat xy zdrojov. Tu mas pekne na kope porovnania z poslednych rokov. Apple vs MS vs Dell, marketingove naklady vs. obrat (nie zisk). Zdroj: http://onforb.es/Reurvf
Zhrnutie: Apple (2011)
- Obrat = 108,25 mld.$
- Marketing = 0,93 mld.$
= tj. menej ako 0,86% z obratu a nie 40% ako si ty spominal
Zhrnutie: Microsoft (2011)
- Obrat = cca 70 mld.$
- Marketing = 1,9 mld.$ (o 104% viac ako Apple)
= tj. na marketing minie 2,7% z obratu
Dell minul na marketing v tomto roku 1,2% zo svojho obratu, co je takisto viac ako Apple.
Mas tam porovnane aj dalsie roky. Prepodkladam vsak, ze pri dalsom clanku sa zase objavi, ake neskutocne prachy mina Apple na relkamy :D
|
| |
az taka novink to nie je
Od: torpex2
|
Pridané:
10.9.2013 13:13
Motorola Atrix mala zabudovanu citacku odtlacku prsta na odomknutie uz par rokov do zadu...
|
| |
Re: az taka novink to nie je
Od: mototrolla
|
Pridané:
10.9.2013 16:11
Asi to moc nefungovalo alebo to nikto nechcel?
|
| |
neni to sranda
Od: hokojoko
|
Pridané:
10.9.2013 13:32
Ospravedlnujeme sa nasim klientom, ale doslo k uniku prihlasovacich udajov z nasich servrov. Prosime odseknite si prst ktorym ste sa prihlasovali a pouzivajte iny. Taktiez vam odporucame zmenit vzor odtlacku prstu aj vo vsetkych dalsich sluzbach .
Vase Sony Computer Entertaiment,/ Steam / Gmail / Blizzard ...
|
| |
Re: neni to sranda
Od: AlizZee-Winterfell-Zafira
|
Pridané:
10.9.2013 20:42
..tak členovia Jakuzy by s tým odsekávaním prsu problém nemali.. (ale malíček už majú "out" ;D)
a tuším ani mudžahediíni, / talibanci, a mexické,juhoamerické kartely)
|
| |
Re: neni to sranda
Od: Aya-Maki-Hyuona-Yoona-Sica
|
Pridané:
10.9.2013 21:03
..aj prstu ;D ;P
|
| |
odtlacok
Od: RUMcajz
|
Pridané:
10.9.2013 20:41
prilozis palec, vyhotovy fotku s prednej kamery a odosle ku panom s NSA. Asi maju malo objasnenych pripadov a tak nahanaju odtlacky kade sa len da.
|
| |
Re: odtlacok
Od: Pedritos
|
Pridané:
10.9.2013 20:49
v pripade ze si hladana osoba, zapne GPS a oni pani tajny si ta uz najdu.
|
| |
not safe for mob bosses
Od: Zoran "Pita" Grgič
|
Pridané:
10.9.2013 21:01
..tak napr.Sopranovci, ani *Gomorra* si tento iPhone porizovať nebudú.. ;D)
|
| |
a co pasy tie vam nevadia
Od: 5GHz len tak
|
Pridané:
10.9.2013 21:41
mam pocit ako keby tu ludia nemali cestovne pasy ktore maju biometricke udaje ulozene na RFID cipe. ts ts
|
| |
iprst xXx
Od: prsy
|
Pridané:
10.9.2013 22:29
no a keď si človek popáli akurát ten prst s ktorým to odomiká čo potom , heeh ...
|
| |
loan offer
Od: brain
|
Pridané:
11.9.2013 2:59
Mozog napísal:
dobrý deň,
Aj Mr.brain. legitímne a akreditované úver veriteľ. ponúkame
Všetky druhy dobrou úverovou je veľmi rýchly a jednoduchý spôsob, Osobné úver, Home
Úver, študentské pôžičky, podnikateľský úver, investor úver, auto úver konsolidáciu dlhu.
Vráť sa k nám, ak máte záujem o nižšie uvedené informácie:
Kontakt: p vyrážka
E-mail: brainloanservice@gmail.com Upozornenie: Naša minimálna
Výška úveru je $ 5,000 dolárov úver na oddeleniach
Môžete použiť rovnaký týždeň, a to je 100% zadarmo (riziko).
Najlepšie Regards.contact je mozog
Poznámka: Všetky odpoveď: brainloanservice@gmail.com
|
| |
:))))))
Od: dopici
|
Pridané:
11.9.2013 9:58
Tak ten posledny prispevok... uz v tom mam konecne jasno ako s tou citackou bude :)))
|
| |
je to nová vec
Od: misok
|
Pridané:
11.9.2013 11:13
každopádne, čítačka je niečo nové, čo tu ešte nikto namá. a kedže bude v apple, bude tam isto snaha priniesť niečo dokonalé, čo tu ešte nebolo... či to ale naozaj tak aj v reále bude, ukáže až čas... vid nedávne apple mapy a iné chyby a nedostatky...
|