| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: asasas
|
Pridané:
16.9.2013 8:49
Na laptopoch to nevadi?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: sdfgsdfhgsdhfgfh
|
Pridané:
16.9.2013 8:52
Na laptope to radsej vipnem a necham klasicke heslo.
Odtlackom sa podarilo prihlasit 10 x z 100 pokusov
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Ruzenka
|
Pridané:
16.9.2013 8:55
jak "vipnem"? vy nechodite do skoly? nehanbite sa takto pisat ako rom conka?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: jozkooo
|
Pridané:
16.9.2013 10:19
ta slovenske skolstvo je riadene senilnym dedom co cakas
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: trollol
|
Pridané:
16.9.2013 10:36
To je sice pravda, ale treba byt trochu punk a oi! a naucit sa gramatiku ako protest proti vacsinovej spolocnosti...
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: huannggg
|
Pridané:
16.9.2013 10:47
Co takto naucit sa radsej anglictinu, odist a na tento bananistan navzdy zabudnut ?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: trollol
|
Pridané:
16.9.2013 10:53
Ty si svojstojny Slovak? Ty?! Nasadni na ten tvoj ponik a chod tam do Mongolie naspat!
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Zoran "Pita" Grgič
|
Pridané:
16.9.2013 13:47
poníky ? Fluttershy ? :p ;o ;D) ;:P :d
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: news at 11
|
Pridané:
16.9.2013 15:07
Ved aj v tej pesničke sa spieva že padli turci na poníky...
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Twilie
|
Pridané:
16.9.2013 17:41
Aha, ďalší :D
Za chvíľu ovládneme DSL.sk
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: rb_
|
Pridané:
17.9.2013 21:43
/)
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Torys
|
Pridané:
16.9.2013 10:51
alebo aspoň pravopis
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: cca01
|
Pridané:
17.9.2013 9:44
Teba tuším tiež nenaučili ani diakritiku...
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: JozefSK
|
Pridané:
20.9.2013 17:41
Mám syna v prvej triede a čo počúvam a vidím v správach, tak tá slovenská gramatika je jedno pravidlo s výnimkou za druhým. Načo máme jazykovedný ústav? Iba si vymýšľajú somariny, namiesto toho, aby zrušili ypsilon a blbé pravidlá o používaní a nepoužívaní čiarky a podobne.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: MisoMM
|
Pridané:
16.9.2013 9:28
Bezne sa snazim podobne hrubky ignorovat, aj ked mi pri nich trha obocim a lavym kutikom. Ale "vipnem", to uz fakt jeden nevymysli.
Namiesto internetu padaj radsej do skoly, nech ovladas aspon jeden jazyk spisovne.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: VIPinac
|
Pridané:
16.9.2013 9:50
Co sa klepete, pravdepodobne to odvodil od "VIP".
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: chocholusik2
|
Pridané:
16.9.2013 10:37
very imbecil person?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
16.9.2013 21:47
myslim ze s tou gramatikou ste to uz prehanli, jasne ze treba vediet pisat primerane a spisovne, ale pokial sa viem docitat co tym dotycny myslel, ani tieto veci neriesim
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: mhmm
|
Pridané:
16.9.2013 13:07
Podla tej gramatiky sa cudujem, ze preslo AZ 10 pokusov zo 100...
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: dowg
|
Pridané:
16.9.2013 8:53
nie, preco by malo? ved ju pouzit nemusis, pri ip ano
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
16.9.2013 8:57
a to mas skade ze ju musis pri iPhone pouzit? touch ID je volba nie povinnost.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Steve Joubs
|
Pridané:
16.9.2013 9:04
A to ze to vypnes ti zaruci ze neskenuje? Na iphone sa toho budes musiet dotknut pri NB nemusis.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Effe
|
Pridané:
16.9.2013 9:19
No tak stláčajte Home tlačidlo špičkou prsta alebo nechtom a je vymaľované...
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Mr.G
|
Pridané:
16.9.2013 9:32
Už sme tu mi jeden 700$ fail, ktorý si nemohol držať ako si chcel. A teraz druhý, ktorý treba odomykať v rukaviciach ;)
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: news at 11
|
Pridané:
16.9.2013 10:38
To je ta pridana hodnota.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: yanick
|
Pridané:
16.9.2013 10:58
Vtedy dali zadarmo obal,teraz budu rozdavat rukavice :-)
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: trollol
|
Pridané:
16.9.2013 11:02
My co mame maly ale jary, mozeme home mackat hlavickou penisu.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
16.9.2013 9:25
Pas a Obciansky s biometrickymi udajmi nemas? Nechodis nikde po hoteloch?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ...
|
Pridané:
16.9.2013 9:57
predstav si, ze nemam
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: _PM
|
Pridané:
16.9.2013 12:38
Predstav si, ze sa tomu nevyhnes pri vymene
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: trollol
|
Pridané:
16.9.2013 15:10
Ja som si predstavil ze vyhnem.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: trollol
|
Pridané:
16.9.2013 10:39
Po hoteloch? Co je bat/spiderman?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: prdlajs
|
Pridané:
17.9.2013 22:17
A ktore hotely si uchovavaju z neho biometricke udaje? Mimo toho, ze to nesmie nikto bez tvojho suhlasu, okrem policie, tajnych sluzieb a pod..
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: pamatnik
|
Pridané:
16.9.2013 10:10
tuto vedla bol clanok o akychsi kondomoch na USB nabijacky, tak mozno by nebolo od veci "vymysliet" nejaky podobny aj na to home tlacitko ...
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
16.9.2013 10:13
to uz davno existuje http://dopice.sk/76P
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: jancik2
|
Pridané:
16.9.2013 9:05
myslim ze to ma z tejto vety v clanku
V novom iPhone 5s je čítačka odtlačkov prstov Touch ID zabudovaná priamo v tlačidle Home, pri používaní iPhonu sa jej tak fyzicky nedá vyhnúť.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: vxycyvx
|
Pridané:
16.9.2013 9:43
Novy iphone vies pouzivat rovnako ako stary bez zadania odtlacku a odomykat heslom.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: 100 rocny dedo
|
Pridané:
16.9.2013 10:12
ale to neznamena ze ten odtlacok nie je skenovany pri kazdom stlaceni home tlacitka
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: mylankooo
|
Pridané:
16.9.2013 11:07
Aky vyznam by malo neustale skenovanie odtlacku? Nebolo by jednoduchsie aktivovat senzor, len ked sa objavi poziadavka na autentifikaciu, setrit tak bateriu / procesor a v ostatnych pripadoch sa bude tlacidlo spravat len ako tlacidlo?
Mozno niekto telefon nabura, ale opat sa pytam aky zmysel by malo neustale skenovanie odlacku, ktoreho sifrovana mapa je ulozena na procesore? Ak budem skenovat vsetky ostatne odtlacky - aku istotu budem mat, ze ich priradim spravnemu cloveku? Ziadnu.. Navyse podla videa vyzera, ze na autentifikaciu je potrebne mat prilozeny prst cca 1-2 sekundy, cize ak budem pouzivat tlacidlo ako doteraz (teda len kliknem) tak senzor pravdepodobne nenaskenuje ani prd. Uvidime, ked sa to realne dostane na trh za par dni :)
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ...
|
Pridané:
16.9.2013 12:15
rad by si pocul, ze mas pravdu ze ?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: mylankooo
|
Pridané:
16.9.2013 12:39
To k zivotu nepotrebujem. Radsej by som si precital nejaky rozumny protiargument. Od toho je predsa diskusia, nie? Hoci tu clovek malokedy najde medzi urazkami z jednej aj druhej strany nieco, co stoji za to. Ja netvrdim, ze to tak je.. netusim ako to zariadenie funguje, este som ho nemal moznost vyskusat, ani o to moc nestojim. Len vravim, ako si myslim, ze by to mohlo najvhodnejsie fungovat. Ani blesk ti nesvieti nonstop hoci ho na telefone mas. Zaujimave vsak je, ze ziadneho z paranoikov, ktorymi sa to tu len hemzi nenapadlo, ze napr. fotoaparat, ktory ma dnes kazdy telefon moze robit pravidelne snimky a odosielat na server. Realizacia by bola este ovela jednoduchsia, ale to im uz zjavne nevadi. A preco? Mam dojem, ze len preto, lebo fotoaparat ma aj ich oblubena znacka a ta by im to predsa v zivote nespravila :)
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Viper
|
Pridané:
17.9.2013 8:02
Ani pri iPhone nemusis nic pouzit. V iPhone si to mozes vypnut a ani si nemusis nastavit citacku. Ten kto chce to bude pouzivat ten kto je paranoidny tak nie. Som zvedavy co ludia povedia ked to zavedie Samsung a myslim ze v minulosti to uz bolo na jednom dvoch typoch MT.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
16.9.2013 9:17
Na Laptopoch je to dobrovoľné. Nové iPhony bez odtlačkov prstov nejde používať - tam sú povinné.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: twrwerwerwe
|
Pridané:
16.9.2013 10:29
ty si na hlavu? je to dobrovolne, heslo alebo odtlacok
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Wtfff
|
Pridané:
16.9.2013 10:37
A ty si z pomocnej? Vzdy sa ho musis dotknut a nikde nie je zarucene , ze citacka bude neaktivna
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: gramarnazi
|
Pridané:
16.9.2013 10:41
Kym si ju nedeaktivuje brusnym platienkom. Ale treba kupit original i-brusne platno, inak to nebude kompatibilne.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: achjajajajaj
|
Pridané:
16.9.2013 11:07
vytvara to len hash, uklada sa len v telefone priamo na A7 chipe, toto je uplny nonsense
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
16.9.2013 11:44
To je ale oficiálne tvrdenie.
Bohužiaľ nie vždy je oficiálne tvrdenia aj tvrdením pravdivým...
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.9.2013 14:56
takze nieje mozne vytvorit aplikaciu, ktora bude tu citacku pouzivat? Lebo tiez nieje mozne instalovat aplikacie mimo appstore. Prvy jailbraik bol "na svete" par dni po prvom iphone... Vyssie sa pisu fotky, kludne nech is fotia moju rit cokolvek, s tym si mozu akurat tak robit dobre ked su tepli. S odtlackom prstu sa da robit rozne veci, ked nie dnes, do buducnosti to ma velky potencial.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: mylankooo
|
Pridané:
16.9.2013 15:26
Podla mna nebude take jednoduche dostat sa k odtlacku. Uklada sifrovany na cip a pristup ma k nemu len senzor, resp. jeho controller a nie aplikacia samotna (vratane vstavanych). Aplikacia len posle poziadavku na overenie: prst nacita senzor, porovna s ulozenym a aplikacii vrati instrukcie, ci povolit pristup alebo nie. Teda autentifikacia sa da riesit bezpecne bez toho, aby aplikacia mala priamy pristup k vstupnym a ulozenym udajom. Musel by si hacknut controller / senzor. Ten vsak pravdepodobne aj s cipom komunikuje na zaklade nejakeho tokenu, ktory sa generuje na jedno pouzitie pomocou algoritmu, ktory by si musel zlomit. A ak ho zlomis, tak sa dostanes len k hashu odtlacku. Pomocou beznych prostriedkov nezistis hodnotu hashu a ak aj ano (napr. backdoor v sifrovacom algoritme), tak sa nedostanes k skutocnemu obrazu odtlacku, ale len jeho mape, ktora ti je bez zvysku naprd. Uz len toto by mali byt podla mna minimalne poziadavky na zabezpecenie aj ked neviem ci to tak v skutocnosti je.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: brano2
|
Pridané:
16.9.2013 15:38
Povedzme ze v idealnom pripade je snimac otlackov uplne nezavisly a vracia "len" hash, comu moc neverim.
Ak tento hash niekto okopiruje a bude ho posielat za mna, mozem ist na plastiku otlackov a rusit svoje konto, aby si na moje naklady veselo nenakupovalo do smrti pol ruska..
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: mylankooo
|
Pridané:
16.9.2013 15:45
To je pravda, no necudoval by som sa keby ten hash bol zasifrovany este podla ineho kluca... napr. ako elektronicky podpis.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: mylankooo
|
Pridané:
16.9.2013 15:53
A snimac nevracia hash, ale len true/false na zaklade coho vie, ci ma aplikacia povolit alebo zamietnut pristup. Posielat jej priamo hash nema zmysel a celkove zapezpecenie by bolo tym padom k nicomu. Teda v teoretickej rovine. Realne neviem ako to funguje. Mam kamaratov, ktori maju firmu tvoriacu biometricky HW/SW.. odobera od nich NASA, v Nigerii pomocou ich zariadeni prebiehaju volby a zhodou okolnosti rokovali minuly rok od odkupeni aj s Applom, ktory nakoniec kupil inu firmu, ktorej technologiu teraz pouzivaju. Skusim sa ich popytat na ich nazor aj ked asi neprezradia svoje know how :)
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: mylankooo
|
Pridané:
16.9.2013 15:28
A co som spominal vyssie... nemyslel som tym len fotky. Na mobile mas ovela citlivejsie udaje, ku ktorym sa da dostat pomerne lahko - kontakty, sms, maily, atd. S tym sa daju robit rozne veci uz dnes a nie niekedy v buducnosti. Ale ochrana tychto udajov zrazu nikoho nezaujima a najvacsi svetovy problem je citacka od Applu :)
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: 34535
|
Pridané:
16.9.2013 11:08
Ty si na hlavu. Ako stlacis home tlacitko ked tam mas tu citacku?? Hmm.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: mylankooo
|
Pridané:
16.9.2013 11:19
Odkial mas informacie, ze citacka pracuje nonstop? Aj blesk ti svieti neustale len preto, ze ho tam mas?
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.9.2013 15:01
uz velmi velmi velmi davno sa na "citlive rokovania" nenosi mobil, a ak sa nosi, tak sa vyberie bateria. Napriek tomu, ze kazdy vie, ze ked nevolas, tak predsa je telefon vypnuty.
|
| |
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Viper
|
Pridané:
17.9.2013 8:07
Nie je to povinne. Je to volitelne. Ale chapem ze .. kamarat povedal ... alebo niekto kto len tak napise clanok s info ze sa tomu nevyhnes a uz je to tak :-)
|
| |
na notebookoch to nevadi lebo ta nikdo nenuti hu používať.
Od: misozmarsu
|
Pridané:
16.9.2013 8:54
na laptopoch to nemas na medzerniku alebo na lavom tlacidlu trackpadu.
|
| |
Re: na notebookoch to nevadi lebo ta nikdo nenuti hu používať.
Od: Viper
|
Pridané:
17.9.2013 8:28
Ano to je fakt.. ze ak by to bezalo stale tak by to bol problem ale pre bateriu hlavne a ak si paranoidny tak si kup 5C a nie 5S a mas. Nikto ti to nekaze kupovat. A na margo toho kedze su uz take technologie tak sa nebojis aj toho ze nemate citacku na klucke na dverach ked ides do prace alebo v autobuse kdekolvek kde davas paprcu ? :-D ano je to sci.fi ale nikdy nevies. :-D
|
| |
protichodne vyhlasenia
Od: werwe
|
Pridané:
16.9.2013 8:55
na jednej strane je tlak na vyrobcu telefonu aby zabezpecil ich ochranu proti kradezi, na druhej strane ked sa to zavedie je to nepripustne. Osobne v dnesnej dobe sledovania to urcite klud neprinesie, ale asi sa s tym budeme musiet zmierit, To je presne ako s namornikmi a kapustou. Aby sa predislo skornutu kedysi davno tak sa na lod nalozila kapusta, namornici to jest nechceli tak spravili na nich fintu ze je to delikatesa urcena len pre dostojnikov a od vtedy to chceli aj oni, tak presne tak to bude aj z iphonmi a otlackami, o par mesiacov to bude mat kopec telefonov
|
| |
Gadzoviny!!!
Od: Ruzenka
|
Pridané:
16.9.2013 8:58
"Aby sa predislo skornutu" :-)
Skorbut je choroba spôsobená nedostatkom vitamínu C v potrave.
V dnešnej dobe sa už nevyskytuje, alebo len veľmi ojedinele. V minulosti boli touto chorobou postihnutí hlavne námorníci. Skorbut sa prejavuje krvácaním ďasien, vypadávaním zubov, mäknutím kostí a spomalenou tvorbou červených krviniek. Ak ani po dlhšom čase telo nedostane vitamín C, môže nastať aj smrť.
co je to "skornut"? ide o nejaky druh kornutku na zmrzlinu?
|
| |
Re: Gadzoviny!!!
Od: faktická
|
Pridané:
16.9.2013 9:04
Ja by som si zas dovolil oponovat tvrdeniu "V dnešnej dobe sa už nevyskytuje, alebo len veľmi ojedinele."
Vyskytovat sa moze aj celkom casto avsak lekari ho neidentifikuju, kedze ich ani nenapadne, ze v dnesnej dobe by to niekto mohol dostat a tym padom mozu urcit nespravnu diagnozu a liecit vas na uplne ine ochorenia.
|
| |
Re: Gadzoviny!!!
Od: Ruzenka
|
Pridané:
16.9.2013 9:08
je to mozne, myslim, ze najma medzi bezdomovcami je plno pripadov. inac to je citat z wikipedie o tom skorbute, je to zrejme myslene globalne ale mate pravdu, neprihliada sa na rozojove krajiny, socialne vrstvy a eskimakov - co je specificky pripad, lebo ako urcite viete, nemozu dostat skorbut a pritom ich organizmus cerpa vitamin c z uplne inych zdrojov ako ostatna populacia na planete.
|
| |
Re: Gadzoviny!!!
Od: faktická
|
Pridané:
16.9.2013 9:16
suhlasim. Ludia, ktori sa o tieto veci nezaujimaju nemaju ani potuchy, ake zazraky dokaze urobit obycajny a nenakladny vitamin C (a mnohe dalsie vitaminy a mineraly).
Pre neznalych vinikajuca volne siritelna kniha tu: http://add.sk/e
|
| |
Re: Gadzoviny!!!
Od: faktická
|
Pridané:
16.9.2013 9:18
omfg "vynikajuca"
|
| |
Re: Gadzoviny!!!
Od: Ruzenka
|
Pridané:
16.9.2013 9:41
presne tak, treba si uvedomit, ze prirodzeny vitamin c a umely je inac tocivy. pri prirodnom vitamine c staci denna davka 60 mg, vstupuju do hry aj bioaktivne latky obsiahnute v plode ktore zlepsuju vstrebatelnost vitaminu a jeho utilizaciu organizmom. pri umelom ide vysoke percento cez oblicky nevyuzite z tela von. teraz je v mode Rakytník rešetliakovitý ako vyborny zdroj vitaminu c. celkovo by sa mali konzumovat primarne tie potraviny ktore sa vypestuju na uzemi na ktorom clovek zije. je na to organizmus geneticky prisposobeny. u nas su to bezne druhy jablk, kapusta, sipky, ceresne, maliny, cucoriedky, jahody, paprika, paradajky atd..
|
| |
Re: Gadzoviny!!!
Od: faktická
|
Pridané:
16.9.2013 10:09
tocivost vitaminu C nezavisi od toho ci je prirodny alebo synteticky. Synteticka forma sa da vyrobit ako lavotociva tak aj pravotociva. V tomto pripade ak ide o D-askorbovu kyselinu, tej by som sa vyhol presne z tych dovodov, ktore ste uviedli. Potreby ludskeho tela na vitamin C su rozne a zalezi aj od ochorenia, kazdopadne ucinne davky Ccka na liecbu (megaaskorbicka liecba) sa nedaju pokryt iba stravou, nato je tam toho Ccka prilis malo. Osobne mam vyskusane vysoke davky v desiatkach gramov denne s pozitivnymi vysledkami (taketo mnozstva by som zo stravy teda nedokazal ziskat). Ale kazdy kto sa o to zaujima, nech si najprv nieco nastuduje a potom aj vyskusa kolko mu sedi a zvladne.
|
| |
Re: Gadzoviny!!!
Od: ...
|
Pridané:
16.9.2013 10:04
Myslim, ze keby si realne videl co bezdomovci jedia zacnes im zavidiet. Uz som ich videl jest aj homara a podobne delikatesy - oni akurat povazuju byvanie za prebytocny luxus.
Ok nie vsetci su taki ako som opisal, ale tvarit sa ako sa maju zle by som az tak netvrdil.
|
| |
Re: Gadzoviny!!!
Od: qqqwwweee
|
Pridané:
16.9.2013 10:07
To budu asi nejaki luxusni bezdomovcu. Ja som viac krat videl ako si za billou skacu sipku do velkeho kontajnera. Velakrat som ich videl aj nacvicovat hlbkove potapanie do komunalu na sidlisku
|
| |
Re: Gadzoviny!!!
Od: Trlololo
|
Pridané:
16.9.2013 9:13
skornut - skurveny kornut
|
| |
Re: protichodne vyhlasenia
Od: oprava
|
Pridané:
16.9.2013 8:59
"skorbutu" (nedostatok vitaminu C)
|
| |
nieco nove?
Od: 5koko
|
Pridané:
16.9.2013 8:58
"Na notebookoch to nevadi", tam sa cez otlacok predsa nik neidentifikuje :) ... Ale, ze nikomu nevadi identifikvat sa tvarov, aby sa mi otvoril telefon, tablet, ... "Vsak kamier nie je tak vela ..." Aha, asi som zabudol, ze tvar si mozem zmenit ...
|
| |
Re: nieco nove?
Od: Ruzenka
|
Pridané:
16.9.2013 9:04
mozno sa budete cudovat ale mate pravdu. keby bol uzivatel dosledny tak by sa pri prvom prihlaseni cez kameru zamaskoval parachnou a falosnymi fuzmi. je to nepreakticke a da sa to pouzit len napriklad doma pri prihlasovani na pc. ale nikto, kto by o tom nevedel by nemal sancu sa mu tam prihlasit aj keby uzivatela rovno posadil pred pc pod hrozbou zbrane, nevedel by totiz, ze na to treba este parochnu a falosne fuzy. samozrejme zbehly uzivatel - pachatel by sa s tym neondil, pouzil by nejake live linux cd, resetoval vsetko a veselo by si brazdil po cudzom pc.
|
| |
Re: nieco nove?
Od: Mr.G
|
Pridané:
16.9.2013 9:37
Už si to skúšal? Asi nie, potom by si zistil, že parochňa a fúzy sú ti na dve veci. Kontroluje sa vzdialenosť medzi očami, lícne kosti a iné...
|
| |
Re: nieco nove?
Od: Ruzenka
|
Pridané:
16.9.2013 9:45
no tak toto je skandal. tomu treba zamedzit okamzite! ide o aplikaciu eugeniky v pocitacoch! toto robil pan mengele, ze meral vzdialenost medzi ocami, tvar lebky, licne kosti, nozdry a nasledne vyhodnocoval kto kde patri. uz aj pisem pani monike benovej nech to predostrie v europarlamente a cela situacia sa musi urychlene riesit!
|
| |
iSticker
Od: mmxxx
|
Pridané:
16.9.2013 9:14
Tak budu k tomu predavat iSticker (79147185)za $29,99.
|
| |
Ved...
Od: wasbič
|
Pridané:
16.9.2013 9:27
nikde nie je uvedene, ze ste povinni si kupit ten telefon...
|
| |
Re: Ved...
Od: xcyvx
|
Pridané:
16.9.2013 9:45
nech si ho v nemecku zakazu aspon pride skor k nam
|
| |
Re: Ved...
Od: chocholusik2
|
Pridané:
16.9.2013 10:51
Tak toto vobec nie je pravda. Ten kdo si ho nekupi ten ako keby ani neexistoval.
|
| |
apple...
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
16.9.2013 10:19
Však už sa plánuje výroba nálepky na home button, čo odtieni ten skener, som dakde čítal...
|
| |
Re: apple...
Od: simply matko
|
Pridané:
16.9.2013 10:56
Mohol by vzniknut novy trh - predaj odtlackov na nejakom naprstniku, alebo na nejakej cocke nalepenej na brusko prstu.
|
| |
Re: apple...
Od: chocholusik2
|
Pridané:
16.9.2013 11:00
Alebo cierny trh s useknutymi prstami. Najlacnejsie, chladene a mrazene, najdrahsie zabalzamovane a zasadene do drziaka vyzdobeneho svarovskeho krystalmi.
|
| |
titulok
Od: Bananan
|
Pridané:
16.9.2013 10:30
Len pre tych, co si myslia, ze odtlacok prsta je ktovieako tajna vec. Toto tlacidlo umozni akurat tak hromadne zbieranie odtlackov (resp. snad len informacii potrebnych na ich overenie), ak sa NSA rozhodne ;). Odtlacok konkretneho cloveka nie je nijaky problem ziskat niekolko krat denne z pouziteho pohara, a pod. a to clovek nemusi byt ani tajny...
|
| |
Re: titulok
Od: huannggg
|
Pridané:
16.9.2013 10:49
jj - clovek nemusi byt tajny....iba uchylny...niekto zbera znamky, iny odtlacky :D
|
| |
Re: titulok
Od: 345345
|
Pridané:
16.9.2013 11:14
Vies ale to ziskas len odtlacok, takto ziskas vsetky informacie z mobilu a samozrejme pristup do toho mobilu. Hlavne sa zacne vytvarat databaza ktora bude obsahovat vsetko z tvojho zivota.
|
| |
Re: titulok
Od: yntelygentik
|
Pridané:
16.9.2013 17:36
Presne tak...ide presne o jeden konrkétny otlačok konkrétneho človeka.
Vôbec to nie je presne o tej databáze a jednoduchom hromadnom zozbieraní otlačkov.
|
| |
opravna lepiaca paska
Od: martin z martina
|
Pridané:
16.9.2013 10:51
budu k tomu dodavat prezervativ, ktory bude branit citaniu odtlackov, pre ostatnych, staci, ak si to prelepite leukoplastom.
|
| |
Re: opravna lepiaca paska
Od: trollol
|
Pridané:
16.9.2013 10:56
Alebo treba vzdy niekoho poprosit aby ten tlacitko zmackol.
|
| |
pouzime duck tape!
Od: roy
|
Pridané:
16.9.2013 10:59
hmmm, kupim si telefon za 700e a dam si tam duck tape... iFix
|
| |
Zahájenie
Od: news at 11
|
Pridané:
16.9.2013 12:23
Vy sa tu vzrusujete nad citackou odtlacku prstu v tlacitku, ale neuvedomujete si, ze kazdy dotykovy telefon ma tu citacku uz davno zabudovanu v celej dotykovej ploche a sken vasho prsta spolu s dna sa posiera do CIA. Podla uniknutych utajenych informacii sa pripravuje zabudovanie citacky do celeho krytu telefonu kvoli odtlacku celej dlane. Z toho chcu tajne sluzby extrapolovat velkost penisu kedze je vseobecne zname ze medzi velkostou dlane a penisu je suvislost. Problemom su vsak zeny, kedze je obecne zname ze vlastnym penisom vacsinou nedisponuju a nezistila sa zatial suvislost medzi velkostou dlane zeny a penisu jej pravidelneho partnera, tak ako je to v pripade ust.
|
| |
Re: Zahájenie
Od: hold my hand
|
Pridané:
16.9.2013 12:51
Jasne bobiku, multitouch displeje bezne dokazu snimat odtlacky.
|
| |
Re: Zahájenie
Od: news at 11
|
Pridané:
16.9.2013 15:03
Jasne! A nielen multitouch ale aj onetouch a tiez aj notouch.
|
| |
Re: Zahájenie
Od: fuck you lollo
|
Pridané:
16.9.2013 18:26
Dotykovy "notouch"? Like a boss!
|
| |
.....
Od reg.: leader
|
Pridané:
16.9.2013 12:28
majitel telefonu zrejme nechava kopu odtlackov po celom telefone. pride mi to ako napisat PIN na papierik a nechat ho spolu s bank.kartou v penazenke
myslim ze nie je daleko doba ked si v 3D tlaciarni zlodeji vytlacia malu dosticku s liniami ako ma majitel telefonu na prste (ak sa to uz nahodou neda urobit uz teraz)
|
| |
Re: .....
Od: news at 11
|
Pridané:
16.9.2013 12:32
Myslim, ze NAHODOU sa to urobit neda.
|
| |
Odtlacky
Od: Koloman O.
|
Pridané:
16.9.2013 13:14
V atomke (Jaslovske Bohunice) sa vsetci zamestnanci JAVYS (statny podnik) musia prihlasovat a odhlasovat odtlackom prsta. A teraz to ma byt aj pre vsetky dodavatelske firmy. Radsej by som bol ak by mal moj odtlacok Cook ako Fico.
|
| |
Re: Odtlacky
Od: 2342342
|
Pridané:
16.9.2013 15:26
porovnavat bezpecnost jadrovej elektrarne a zberacky odtlackov zvanej iphone 5s je blbost
|
| |
Re: Odtlacky
Od: Homer Sipmson
|
Pridané:
16.9.2013 15:36
Bezpecnost v jadrovej elektrarni?
|
| |
Re: Odtlacky
Od: Koloman O.
|
Pridané:
16.9.2013 22:47
Vidno, ze nevies ako to funguje ty primitiv. Ale zvelicovanie ti ide. Snimace odtlackov su len dochadzkovy system, ziadny bezpecnostny prvok. Nabuduce sa vyjadruj k tomu, comu sa rozumies. Ale to by si sa asi casto nezapajal, ci?!
|
| |
Power button
Od: Chupacabra
|
Pridané:
16.9.2013 16:29
Pre všetkých paranoidnych androidfagov. Telefon sa da odblokovať aj s power buttonom + klasickým heslom. Home buttonu sa nemusí nikto dotknúť za celu dobu používania telefónu. Pre vypínanie aplikácii sa zapne Assistive Touch (aj tak to vela ľudí používa aby šetrili tlačítka). Takze vpohode ;)
|
| |
Re: Power button
Od: Rytmus for president
|
Pridané:
16.9.2013 18:17
Uf to mi odlahlo. Preco si napisal tak neskoro? Pol dna nemozem kvoli tomu spavat!
|
| |
titulk pri
Od: estedoplnim
|
Pridané:
16.9.2013 20:58
Este doplnim ze home button je velmi male tlacitko, pouziva sa len vrchna cast palca. Navyse nie je to zalozene az tak na odtlackoch ako na zilkach pod kozov a pod. Zrekonstuovat odtlacok cele prsta z takychto udajov nie je prakticky mozne...
|