| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
VUB ibanking
Od: provokátor
|
Pridané:
7.10.2013 9:49
To sú tie "vylepšenia"!
|
| |
Re: VUB ibanking
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
7.10.2013 10:18
predosly IB bol fajn. neviem naco bolo potrebne ho vylepsovat, ale uvidim ked skusim novu verziu. dufam nebude taka "super" ako novy flash banking od tatrabanky
|
| |
Re: VUB ibanking
Od: m__
|
Pridané:
7.10.2013 10:34
demo noveho IB od VUB sa mi pozdava, urcite neporovnatene lepsie ako TB, TB si to posrala s Flashom
|
| |
Re: VUB ibanking
Od: eliskaaa
|
Pridané:
7.10.2013 12:05
btw mne slo vsetko uplne vpohode a smska prisla hned
|
| |
Re: VUB ibanking
Od: didit
|
Pridané:
7.10.2013 13:58
Houby, su to pankharti, prevody do zahranicia neberu swift kody a aplikacia na token keys v jave nefunguje, takisto nemaju aplikaciu pre windows phone.
|
| |
Re: VUB ibanking
Od: imrich24
|
Pridané:
8.10.2013 21:57
keby windows phone nemenil jadro systemu kedy sa mu zachce tak ta aplikacia je davno hotova :)
|
| |
Re: VUB ibanking
Od: dhdfshjdhf
|
Pridané:
7.10.2013 23:11
Novy IB super, vsetko prehladne, prisposobene aj pre smartphone. Velmi som sa obaval noveho IB, ale je to pecka oproti staremu :)
|
| |
Re: VUB ibanking
Od: 123 465
|
Pridané:
8.10.2013 20:31
pozdrav do VUB
|
| |
Re: VUB ibanking
Od: .em
|
Pridané:
7.10.2013 10:46
v TB je aspon moznost stareho IB, tuna ma stale presmeruje na novy, ktory mi nebere heslo a uz ma aj vymkol... facepalm...
|
| |
Re: VUB ibanking
Od: Fako
|
Pridané:
7.10.2013 10:51
Uz o mesiac to nebude platit ani v TB...
|
| |
Re: VUB ibanking
Od: .em
|
Pridané:
7.10.2013 11:02
toz, skoda... obcas aj flaskovy TB IB zadrhava... no aspon to nespravili hop alebo trop ako VUB sakra... este dobre, ze si nenaplanovali prechod na 25teho :D
|
| |
Re: VUB ibanking
Od: Matejiiik
|
Pridané:
7.10.2013 22:50
Napiste mi pls nejaky first experience, estelepsie ak aj z mobilnej app, ktora uz je na anroid v obehu. dik
|
| |
Re: VUB ibanking
Od: 123 456
|
Pridané:
8.10.2013 20:34
Mobilna verzia ani nie je mobilna, je to ako web pre mobily. User experience nanic. Aj cely novy IB je zly.
|
| |
Re: VUB ibanking
Od: imrich24
|
Pridané:
8.10.2013 21:59
siahni si aplikáciu na mobil a potom kritizuj :)
|
| |
Re: VUB ibanking
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
7.10.2013 22:17
Moja stara ma VUB....pri tom premigrovani musela ist osobne do pobocky, nedalo sa nalogovat z PC, tabletu, ani mobilu. Uz sa tesim, kedy po vzore TB, VUB aj SLSP zacne vymyslat pixoviny, aby neboli horsi.....
|
| |
.....
Od: Orpheus
|
Pridané:
7.10.2013 9:52
Lol, to su saskovia. Mali ist na skolenie do mBank a naucit sa, ako sa robi funkcny a ucelny IB.
|
| |
Re: .....
Od: quix_
|
Pridané:
7.10.2013 12:55
ked pridaju moznost opakovanej platby pri trvalom prikaze v pripade nedostatku fin. prostriedkov na ucte, potom sa mozeme bavit o funkcnom a ucelnom IB. nemam chut chodit sa prihlasovat na IB ci nahodou niektora platba nezbehla. v mbank ale aspon nie su "odbornici na pokrokove technologie" ako v tatrabanke, kde za nefunkcnu hw citacku pytaju 8€.
|
| |
Re: .....
Od: msx
|
Pridané:
7.10.2013 20:51
No vidíš a ja tú funkciu žiadam vypnúť vo VÚB niekoľko mesiacov a vraj sa to nedá. Dobre to lezie na nervy. Raz som omylom vybral peňazí viac než bolo treba a niekoľko dní sa mi to snažilo opakovať platbu. Potom som si to na poplatkoch aj odniesol. Zastaviť sa to dá len vložením peňazí na účet. Ak nevložíš, tak to niekoľko dní bude dokola "sťahovať" centy z účtu. Ak máš platieb viac, tak sa ti to môže vyšplhať aj rádovo na eurá.
|
| |
komenty
Od: jozkooo
|
Pridané:
7.10.2013 9:55
akurat vcera som sa prihlasol rodicom na ucet a ti buzeranti zmenili vsetko. treba mat nastavenu autorizaciu cez telefom ktory ale nie je mozne nastavit online alebo cez telefon s operatorkou musite ist priamo do banky osobne!! vrchol drzosti co si dovoluju!! Najhorsie je ze pred mesiacom boli v banke a nikto ich neinformoval ziadny list nic im neprislo o tychto zmenach!!!! Najblisie ak rodicia pojdu domov otvaraju ucet v mbank. VUB sklamalo na plnej ciare!! Chceli zistit zostatok operatorka povedala ze nie je mozne lebo ani ona nema pristup k uctu hamba!! Automat vykazoval technicku poruchu tak ako sa ma clovek dostat k zostatku na ucte! Servis na haku celeho manazmentu
|
| |
Re: komenty
Od: fdgs6514
|
Pridané:
7.10.2013 10:19
VUB je velka firma, korporacia. A tak je magnetom na ludi, ktory si chcu najst zamestnanie na max 8 hodin denne, kde rano pridu, pracuju len tak aby dostali vyplatu a najneskor po 8 hodinach idu s cistou hlavou domou. Volame ich rozne, flakaci, karieristi, ritolezci, proste rozny ZMRDl. No ked je firma na trhu uz dlho, preniknu takyto ludia celou organizacnou strukturov az ju uplne ovladnu a nastane nieco, co nazyvame prehnita korporacia. Kazdej velkej firma sa to casom stane, pokial nema jedneho majitela, ktory sa rozhodne sekat hlavy kazdemu kto sa takemu spravaniu priblizi.
Potom taka korporacia nevie robit rozumne rozhodnutia, nevie reagovat na zmeny, nevie nic, co je nemozne ocakavat od ZMRD0V.
|
| |
Re: komenty
Od reg.: rookie
|
Pridané:
7.10.2013 10:30
no ja neviem, ale niekto si hlada zamestnanie na 16hod denne 7dni v tyzdni? zamestnanec snov..
|
| |
Re: komenty
Od: fdg54
|
Pridané:
7.10.2013 10:36
No a uz sa niekto z nich mozno ozval :-) Vies, su ludia ktory si zamestanie ani nehladaju, haldaju ich priamo firmy, lebo vedia ze su dobry a ze su to pracanti a nechce sa im ist do rizika s vlastnym biznosom. Pripadne pracuju v jednom alebo niekolkych startupoch, maju vlastnu firmu alebo aspon zivnostak.
|
| |
Re: komenty
Od: 45gdf
|
Pridané:
7.10.2013 17:04
... su ludia, *ktori...
.. vedia, ze su *dobri...
|
| |
Re: komenty
Od reg.: rosouk
|
Pridané:
7.10.2013 18:27
A su ludia, ktori si to o sebe myslia a pritom sa strasne mylia.
|
| |
Re: komenty
Od: NooN
|
Pridané:
7.10.2013 10:34
Ved ked vies taketo dolezite interne tajomstva, tak preco si si uz nenasiel inu banku a nezamestnal sa vo VUB. Urcite by si bol prinosom.
|
| |
Re: komenty
Od: dsfgh64
|
Pridané:
7.10.2013 10:40
Pretoze VUB mi nedokaze platit 9 000 Eur mesacne tak ako firma, ktoru som si nasiel...
|
| |
Re: komenty
Od: Fako
|
Pridané:
7.10.2013 10:50
No ty si teda iny pacient... :-(
|
| |
Re: komenty
Od: haterz gonna hate
|
Pridané:
7.10.2013 11:13
to ma tesi, ze aj ludia, ktori zarabaju devattisic mesacne su forever alone noliferi, ktori komentuju v diskusii na dsl :-)
|
| |
Re: komenty
Od: dfgh54
|
Pridané:
7.10.2013 13:29
Su ludia ktorych peniaze zmenia hodne, a su ludia ktorych peniaze zmenia hodne malo ;-)
|
| |
Re: komenty
Od: saserdfsadfd
|
Pridané:
7.10.2013 10:43
oh ty personalista ...
ja tiez chodim do prace len koli vyplate ... urobim co treba a nic viac ... je kapitalizmus ked chcu viac nech platia viac ... dodavam len tolko co si zaplatili ...
keby to bola moja firma tak dam tomu maximum ale preco davat niekomu viac ako si zaplatil ?
|
| |
Re: komenty
Od: rebelovo
|
Pridané:
7.10.2013 11:35
To s tym že firma prehnije to maš pravdu, aj to že väčšina firiem je prelezena kávičkármi. Ale do prdele, 8 hodin ti je málo? Skušal si niekedy dlhodobo ťahať 10 hodinovky, nedajbože 12-stky? Po takej šichte dojdeš domov, ešte v oblečeni jebneš do postele a šmitec. V momente keď ti dojdu účty tak nemáš čas ani na poštu ísť.
Typicky slovensky podnikateľ, len aby naňho každý makal a on sa bude v BMW predvádzať.
/rant over
|
| |
Re: komenty
Od: Kineza
|
Pridané:
7.10.2013 12:54
na postu, kvoli uctom? to este niekto ozaj takto hra?
|
| |
Re: komenty
Od: quix_
|
Pridané:
7.10.2013 12:58
no ono existuje aj pohodlnejsia verzia a to esipo co je celkom fajn ak si clovek nechce nechat cucat peniaze z uctu automaticky.
|
| |
Re: komenty
Od: quix_
|
Pridané:
7.10.2013 12:59
heh len jedina drobna chybicka toho celeho je to, ze ti prihlasovacie udaje pridu postou :D ale to nakoniec nevadi lebo to bude posledna navsteva posty a clovek si tam moze rovno tortu zozrat a spravit oslavu.
|
| |
Re: komenty
Od: pracant
|
Pridané:
7.10.2013 13:19
tie 12tky... mno, neviem-neviem... par rockov dozadu som mal vcelku prijemnu manualne zalozenu robotu - v priemere 250-300 hodin mesacne. a moc mi to teda nevadilo - rano na siestu do roboty, vecer z roboty na pivo (po nociach potom mmo raidy...), vikendy volne - to sa chodievalo pit. 4 hodinky spanku... clovek si rychlo zvykne...
najma ak mu platia 100 skk na hodinu + 20 skk za nadcasy...
bol to raj na zemi :)
|
| |
Re: komenty
Od: rebelovo
|
Pridané:
7.10.2013 23:18
Kratkodobo som vydržal makať v sklade tesca 10-tky nočne, pláca obdobná, žiadne nadčasy. Z mojho pohladu sa to da vydržať tak dva roky maximalne, potom by som sa buď uchlastal na smrť alebo sabotoval regále.
Seriózne obdivujem ľudí čo to dokážu robiť 10 a viac rokov. A že som tam takého nejedného stretol.
|
| |
Re: komenty
Od: pracant
|
Pridané:
8.10.2013 12:31
zalezi aj od roboty - ine je tesco; ine je napr. za pasom; ine je to, co mal ja - kazdy den nieco noveho, ineho - to cloveka bavilo a v robote si nepripadal ako v robote...
a jo, v takejto praci si treba najist nejkae male darebactvo - napr. podpisovat sa s kvetinkou na konci, papiere zoradovat podla farby... alebo sa casto hadat...
|
| |
Re: komenty
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
7.10.2013 22:20
Kurva, statna sprava?
|
| |
Re: komenty
Od: klávesnice
|
Pridané:
8.10.2013 12:25
D-fense positive, dávam palec hore vystihol si to presne.
|
| |
Re: komenty
Od: xox
|
Pridané:
1.11.2013 17:50
pracoval si tam, keď to tak dobre poznáš?
|
| |
Re: komenty
Od: matkoooo
|
Pridané:
7.10.2013 18:17
Mbank to je ta pololrachujuca banka čo ma v blízkej dobe zaniknúť?
|
| |
Re: komenty
Od: imrich24
|
Pridané:
8.10.2013 21:59
zaujímavé že ja osm do pobočky ísť nemusel, chyba bude asi medzi stoličkou a klávesnicou :)
|
| |
.....
Od: ...
|
Pridané:
7.10.2013 10:01
Prave som sa prihlasil cez system. SMS prisla okamzite. Takze vyzera to v poriadku.
Co ma sere - system urobili vycackanejsi - viac napicu. Clvoek si zase musi zvyknut na niekoho imbecilny napad.
Heslo musi opbsahovat jedno velke pismeno a jednu cislicu. Hadam si heslo mozem zvolit ake chcem ja do riti a nie vymyslat voloviny.
|
| |
Re: .....
Od: vkr
|
Pridané:
7.10.2013 10:03
potom ked by si mal problem so slabym zabezpecenim, tak by si zas rozpraval, ako maju system na p1cu
|
| |
Re: .....
Od: ...
|
Pridané:
7.10.2013 10:06
Aky vplyv ma heslo na zabezpecenie? Ak ti niekto prelomi heslo, musi mat aj pristup aj k tvojmu cislu. Ak ma oboje, tak je jedno ci mas 3 pismenove alebo ultra mega dlhe a tazke. Hovorime o SMS autentifikacii. Okrem toho nepouzivam slovnikove hesla takze, pridanie jedneho velkeho pismena a jednej cislice to ovplyvni minimalne.
|
| |
Re: .....
Od: htzht
|
Pridané:
7.10.2013 10:16
No ved. Vsade sa tvaria, ze grid karta je zla a nebezpecna, ale aka je sanca, ze ti ukradnu mobil a aka je sanca, ze ti slohnu gridkartu? (aspon ja osobne nenosim gridkartu stale pri sebe ako mobil a predpokladam, ze kradeze grid kariet su radovo menej caste, ako ukradnuty mobil, v ktorom si zlodej mrkne poslednych par smsiek a s trochou stastia sa mu podari prihlasit do EB... Pripadne angry birds sa rozhodnu, ze si preposlu smsky na server a tiez je vystarano...)
|
| |
Re: .....
Od: gfhd54
|
Pridané:
7.10.2013 10:23
No mozno chcu gridkarty zrusit, ale aby to mohli urobit, je nutne aby si najprv ludia dali zlozitejsie hesla. Podla mna je lepsie mat na nejakom tajnom mieste napisane zlozite heslo, ako nosit nejaku kartu (uz ked je clovek neschopny si zapametat heslo)
|
| |
Re: .....
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
7.10.2013 10:31
MojeVelmiDlheHeslo123 je bezpecnejsie ako kde ake krypticke hashe ala #@$khAFjh A zaroven i lahko zapamatatelne.
O to ma vie viac vytocit, ked nejaky chytrak webovy vyvojar si povie, ze 15 znakov musi stacit kazdemu (ano, su dem3ntne weby kde sa jedna o realne peniaze, vyzaduju d3mentnu politiku, kde heslo zakonite na zaklade minimalnych podmienok skonci ako krypticky hash a zaroven limituju na vstupe dlzku hesla:)
|
| |
Re: .....
Od: Slavius
|
Pridané:
7.10.2013 10:56
http://goo.gl/w0xx31
|
| |
Re: .....
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.10.2013 12:22
Mhm. Tromfla ma. Ale len o kúsok.
|
| |
Re: .....
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
7.10.2013 20:12
))))))) dobra hlaska,ze 8 characters,at least one capital,sice si to poplietla s capitol.ale ved blondinka ma predsa dovolene,este ze si tych 8 characters long nepoplietla s 8 inches long ))))))
|
| |
je to tam spravne
Od: xxx@xxx.xy
|
Pridané:
8.10.2013 8:40
Sacramento is the capital city of the U.S. state of California
takze capital, ako hlavne mesto a nie capitol....
a 8 postav, alebo 8 znakov ?
|
| |
Re: .....
Od: little bobby tables
|
Pridané:
7.10.2013 22:34
"We laugh -- but her I.D. is safe." - Povedal spokojný auditor po tom, čo si prečítal jej heslo uložené v plain-texte. OMG.
|
| |
Re: .....
Od: Slavius
|
Pridané:
7.10.2013 12:34
http://goo.gl/w0xx31
|
| |
Re: .....
Od: reg.: x x l l
|
Pridané:
7.10.2013 10:24
"...a s trochou stastia sa mu podari prihlasit do EB" - mas velmi naivnu predstavu ako funguje zabezpecenie v bankach. A inak, odporucam pouzivat platformu, ktora neumoznuje kradnut SMS (napriklad iOS, alebo WP) :D
|
| |
Re: .....
Od: vkr
|
Pridané:
7.10.2013 10:30
a ako to maju spravit?
"Ked mate slovnikove heslo (co je to slovnikove heslo?), je potrebne zadat min. jedno velke pismeno a jednu cislicu"
ci ako? proste musia byt jednoduche pravidla ktore zabrania heslam typu "0000", "mama"...
|
| |
Re: .....
Od: sfgkjertyu
|
Pridané:
7.10.2013 10:48
cize "Mama1" je uz OK? ale "krixikraxi" je uz lahke heslo?
|
| |
Re: .....
Od reg.: pribinacik
|
Pridané:
7.10.2013 10:57
preco odpisujes na komentare, ktore si nepochopil?
|
| |
Re: .....
Od: vkr
|
Pridané:
7.10.2013 10:59
ok, sak napis ako by si to ty definoval.
Zadanie je aby podmienky boli zrozumitelne aj priemernemu dochodcovi a zaroven aby znemoznili hesla typu "mama"
|
| |
Re: .....
Od reg.: jebebejbe
|
Pridané:
7.10.2013 11:02
clanok na danu temu: http://dopice.sk/7kM
|
| |
Re: .....
Od reg.: pribinacik
|
Pridané:
7.10.2013 11:19
heh, nic co by priemerny dochodca nepochopil...
|
| |
Re: .....
Od: kolemjdouci
|
Pridané:
7.10.2013 10:13
Keď je heslo príliš zložité musíš si ho niekde zapísať, takže v konečnom dôsledku bezpečnosť nezvýšiš. Človek sa už prihlasuje do mnohých služieb na webe a keď je niekto menej skúsený (starí rodičia atď.) je to pre nich neprekonateľná prekážka. Moja sestra má VUB a podľa mňa je ten nový IB neprehľadnejší.
|
| |
Re: .....
Od: dfgh54
|
Pridané:
7.10.2013 10:26
Zvysis, ak si ho napises na listocek a ten pricapis na monitor, tak cinsky hacker si to nema ako precitat a musi pouzit zlozitejsie nastroje na zlomenie hesla.
|
| |
Re: .....
Od: ...
|
Pridané:
7.10.2013 13:35
čo by nie, pomocou webkamery vidí odraz lístočka v tvojich okuliaroch a keď si spraví printscreen odrazu a dá ho zrkadlovo otočiť tak wuala - má tvoje heslo, ktoré máš napísané na lístočku, ktorý máš nalepený na monitore :)
|
| |
Re: .....
Od: klávesnice
|
Pridané:
8.10.2013 12:32
On to myslel že zozadu monitora...
|
| |
Re: .....
Od: ertfzguhjilko
|
Pridané:
7.10.2013 11:32
kamo, to je nic, ja som si musel zvolit heslo kt ma celkovo minimalne 8 oznakov, z toho min 3 pismena / z toho aspon jendo inej velikosti/ a min 3 cisla a minimalne 1 specialny znak.... kto do ***** si ma pamatat take heslo? samozrejme ze si ho kazdy dakde poznaci - tym padom aky to ma vyznam?
|
| |
Re: .....
Od: sfdsa
|
Pridané:
7.10.2013 12:01
Same taraniny... musis byt konkretny. Ake heslo si si nakoniec vybral?
|
| |
Re: .....
Od: vkr
|
Pridané:
7.10.2013 12:10
mozes si vymysliet system na zapametanie hesla. Ja mam stale rovnaky format hesla, v ktorom su velke pismena, cislice a nesuvisiace slova s preklepom a cast nazvu konkretnej sluzby. Viem ze to ma slabinu, ze keby sa na to niekto pozrel a mal k dispozicii viac mojich hesiel, tak vie prepovedat vsetky moje dalsie hesla, ale nemyslim si ze by sa to realne stalo.
|
| |
no a ja
Od: ertup
|
Pridané:
7.10.2013 10:24
Ja vôbec nemám internet a som spokojný ani počítač nemám ani mobil iba kalkulacku solarnu.
|
| |
Re: no a ja
Od: ko7llo
|
Pridané:
7.10.2013 10:43
A tuto spravu si napisal cez dymove signaly. :)
|
| |
Re: no a ja
Od: nomis
|
Pridané:
7.10.2013 10:46
Prispevok odoslany z mojej Casio FX-991ES.
|
| |
VÚB má problémy s novým internet bankingom
Od: Svišť
|
Pridané:
7.10.2013 10:38
do_pice.sk
Vaše Heslo bolo zablokované.
Dakujem VUB za nový IB!!!! a posielam heslo!
|
| |
Re: VÚB má problémy s novým internet bankingom
Od: Kicko
|
Pridané:
7.10.2013 17:42
To iste ... pojebana VUBcka, teraz sa jebat na pobocku. Hlavne ze tam maju napisane, ze zavolat na info linku ... a tam ta poslu do-pice teda na pobocku.
|
| |
osobne udaje
Od: Slavius
|
Pridané:
7.10.2013 10:48
Ja nechapem, ako moze niekto navrhnut rodne cislo ako identifikacne cislo zakaznika? Navyse ked je toto pole na prihlasovacom formulari plain text viditelne a uklada sa v auto-complete zozname prehliadaca. Rozum postoji...
|
| |
Re: osobne udaje
Od: fffffffffffffffffffffff
|
Pridané:
7.10.2013 13:15
uplny suhlas, pytal som sa na to v banke, nie je to mozne zmenit, format tohto udaju si vytvorili na zaciatku ib (ak si dobre pamatam, tak mam ib odkedy ho vub zaviedla), neskor to zmenili za nejake nahodne cislo, ale je to pakaren, len idiot moze ako identifikator dat chraneny osobny udaj
|
| |
Re: osobne udaje
Od: Slavius
|
Pridané:
7.10.2013 17:27
Technicky presne je rodne cislo chraneny osobny udaj len v kombinacii s menom a priezviskom, ale zistit si zvysok je malina.
|
| |
Re: osobne udaje
Od: troll007
|
Pridané:
7.10.2013 19:38
Najvyssi cas zmenit banku...
|
| |
prihlasovanie cez Token
Od reg.: B.M.K.
|
Pridané:
7.10.2013 11:10
je otravné, v jednom kuse sa vypisuje kod zobrazený na web stranke, potom sa zadá do Tokenu PIN a zase sa odpisuje ďalšie vygenerované číslo na web a to len pri prihlásení... samozrejme že pri platbe sa celý proces opakuje. Podľa mna je to posun dozadu, pretože USB klučik s elektronickým podpisom čo sa používal doteraz bol skladnejší a lepšie sa s ním pracovalo. Token je zbytočne veľký a ľahko sa bude zabúdať na stole v práci. Človek aby mal hlavu iba na heslá a kódy aby sa mohol prihlásiť a zaplatiť cez IB. Celé zle.
|
| |
N.I.B
Od: PetoM
|
Pridané:
7.10.2013 11:13
neviem kde mate problem, ja frcim na novom IB uz par tyzdnov a nemam najmensi problem, vitam aj jednotnu verziu pre PC/smartphone a celkovu prehladnost. az na obcasne male problemy s tymi SMS (stalo sa mi vcera a este prvy tyzden pouzivania) by som tento prechod hodnotil velmi pozitivne
|
| |
Re: N.I.B
Od: Kicko
|
Pridané:
7.10.2013 17:45
stastny to muz .. tebe asi nezablokovalo heslo a nemusel si sa jebat na pobocku. ked im to nefunguje, na kery k***t to blockuje heslo
|
| |
im jebe
Od: picmen
|
Pridané:
7.10.2013 11:16
ja mam horsi problem. odkial si mam vycucat heslo dpc ??? som pouzival rodne cislo, ciselny kod a heslo doteraz
|
| |
Re: im jebe
Od reg.: B.M.K.
|
Pridané:
7.10.2013 11:23
pri prvom prihlasovaní to bude pýtať zadanie nového hesla - teda si vymyslíš nové heslo....
|
| |
Re: im jebe
Od: jahôdka
|
Pridané:
7.10.2013 11:39
alebo zadas opat stare
|
| |
Re: im jebe
Od: hmmmmmmmmmmm
|
Pridané:
7.10.2013 11:46
staré mi nefunguje
|
| |
Re: im jebe
Od: troll007
|
Pridané:
7.10.2013 19:40
alebo sa na to vy... a pojdes do normalnej banky
|
| |
Re: im jebe
Od: hmmmmmmmmmmm
|
Pridané:
7.10.2013 11:46
rovnaký problem. pýta to identifikačné čislo (rodne) a heslo. Kde sakra nastaví to heslo?
|
| |
Re: im jebe
Od: shiby
|
Pridané:
7.10.2013 12:02
Musis pouzit to heslo zo stareho IB (posledna zadana vec pri prihlasovani v starom IB), vacsinou to byva daky slovny nazov...
|
| |
Re: im jebe
Od: dffdfdfdfd
|
Pridané:
7.10.2013 12:16
ano uz to "ide" :)
|
| |
Re: im jebe
Od: sss
|
Pridané:
7.10.2013 12:29
mne to nejde, stalo connecting . . . . je to v pici ! kkti
|
| |
Re: im jebe
Od: Kicko
|
Pridané:
7.10.2013 17:47
bohuzial sa im to docasne posralo a heslo sa zablokovalo ... diiiky Brona!!
|
| |
vubdsd
Od: dzignuty_narod
|
Pridané:
7.10.2013 11:55
ma niekto rovnaký problem ako ja a to ten, ze mi neberie stare ID alebo Heslo? :(((
|
| |
12:00 nejde
Od: eliotko
|
Pridané:
7.10.2013 12:02
je 12:00 a nejde, asi je admin co to restartuje kazdych 5 minut na obede
|
| |
seru ma
Od: xxx@xxx.xy
|
Pridané:
7.10.2013 12:34
Prave som absolvoval cely ten kolotoc.
Cele zle. Cakal som, ze pridaju funkcnost (aby napr. bolo konecne vidiet KOMU som zaplatil) Miesto toho zly web redesign, vyskakovacie menu zakryva informacie (pri nahodnom prejdeni mysou okolo), malo miesta vertikslne, pricom horizontalne kopa prazdneho miesta (notebooky su sirokouhle a maju 600/768/800/900 bodov) V zmluve po zmene hesla pisu, ze mozem pouzivat nadalej stare heslo, co mi vydali, ale nie je to mozne.
|
| |
oprava
Od: xxx@xxx.xy
|
Pridané:
7.10.2013 12:44
...vertikalne...
Je to cele nezvladnuty paskvil, za ktory zobral niekto zas strasne prachy. Tak sa to robi, urobime obchod za 20 mega euro a hori termin dodania ? Ved nevadi, dame to urobit studentovi za par stovak. A tak je to vsade...
Stabilne sa tam opakuju polia na zadanie nejakej hodnoty, avsak hodnota do nich vpisatelna je podstatne kratsia, ako viditelne pole. Proste to robila banda nezodpovednych (bojim sa, ze aj neskusenych) ludi, bez zodpovednosti za vlastnu pracu.
|
| |
Re: oprava
Od: matko24
|
Pridané:
8.10.2013 21:56
ty už asi máš vývoj mohých internet bankingov za sebou čo? :)
|
| |
Re: oprava
Od: xxx@xxx.xy
|
Pridané:
9.10.2013 11:27
Ak ta to zaujima, vyvijal som v mnulosti iny typ sw, napriklad drivery v strojaku atd...
Ja kritizujem nelogicke umiestnenie ovladacich prvkov, co je zrejme z pohladu na stranku, na to nemusis byt ziadny lumen, na to ti staci sedliacky rozum. Proste chyby designu a nelogicke ovladanie, to su veci s ktorymi dochadza klient do styku, co je za tym ho nezaujima, pokial to funguje. Pri vyvoji takychto systemov maju byt rychle a jednoducho ovladatelne tie zakladne funkcie, az potom sa mozno hrat s vycackanim o grafy a pod. Ale ked je design a ovladatelnost horsia ako v predoslej verzii a zakladne funkcie nefunguju, nech sa vyvojar necuduje, ze ho kritizujem.
Co sa tyka chyb, tak nefunguje prehlad poplatkov, v prehlade platieb chyba text info KOMU som zaplatil (je tam len text KTO mi zaplatil, miesto komu som ja zaplatil je tam "platba typu uhrada" - co je zrejme aj z minusu pred cislom a cervenej farby textu).
|
| |
Re: oprava
Od: xxx@xxx.xy
|
Pridané:
9.10.2013 11:30
Pricom info komu som zaplatil ma banka v databaze mojich partnerov a info o tom kto mi zaplatil musi prist z druhej banky. Plus pravopisne chyby k tomu svedcia o vzdelani a laxnom pristupe k odovzdavanemu dielu.
|
| |
nejde
Od: jtm
|
Pridané:
7.10.2013 12:52
12:51 stale nejde
|
| |
konec
Od: jtm
|
Pridané:
7.10.2013 13:03
To co je toto? Po 5 minutovom cakani mi nabehne okno s predvolenym ident. cislom a heslom, ktore nech zadam akekolvek, tlacidlo Potvrdit je neklikatelne. To ze sa docitam, ze do IB sa mozem prihlasit az po informacii z VUB je pekne, ale tu informaciu potrebujem teraz a neviem kde ju mam cakat (zaklope u mna nejaka pani?). Pri kliknuti na povodnu verziu Ib ma presmeruje opäť na novy IB. Dakujem za sluzby.
|
| |
u mad.
Od: u mad?
|
Pridané:
7.10.2013 13:06
Prihlasil som sa po dlhej dobe. Katastrofalne volaco.
|
| |
chyby
Od: xxx@xxx.xy
|
Pridané:
7.10.2013 13:31
A kto sa na konci aj odhlasil, dostal za odmenu este aj pravopisnu chybu v napise.
|
| |
testovanie zlyhalo
Od: lockator
|
Pridané:
7.10.2013 15:27
Ospravedlňujeme sa, v aplikácii nečakane nastala chyba, prosím skúste znova. Ak chyba pretrváva, volajte...
Nechápem prečo veľa spoločností má potrebubu vylepšovať veci ktoré fungujú dobre a nasierať tak svojich zákazníkov. Ešteže nemusím cez ib dnes nič dôležité robiť.
|
| |
Re: testovanie zlyhalo
Od: lockator
|
Pridané:
7.10.2013 15:30
Posledne, keď mali podobný problém s pripájaním, som musel ísť po véééľmi dlhej dobe na pobočku a všetky úkony boli aspoň bez poplatku.
|
| |
Re: testovanie zlyhalo
Od: abcdefgh
|
Pridané:
7.10.2013 19:46
LOL z takych zakaznikov ako si ty musia mat radost... bezat na pobocku a este sa tesit ze mu nic nenauctovali
|
| |
test aktualizacia
Od: testet
|
Pridané:
7.10.2013 15:51
15:51 Nejde, prihlasenie toci do nemoty
|
| |
tak im treba!
Od: OrangutanPoPo
|
Pridané:
7.10.2013 15:53
Jasne, že IB vubky je katastrofa. Ja som im hovoril, nech tu zakázku nedávaju robiť tým chlapcom z brazílskeho pralesa. Nik ma ale nepočúval, tak im treba! Majú čo chceli.
|
| |
NEJDE
Od: asdadsas
|
Pridané:
7.10.2013 16:34
Nejde. Je to zacyklene. Timeout po 30min.
|
| |
dnisdnbsdklnflksd
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
7.10.2013 16:40
Čakajte prosím, po 30 rokoch budete presmerovaní na stránku nového Internet bankingu.
|
| |
.....
Od: bobik
|
Pridané:
7.10.2013 16:51
Kto má problém s prihlásením/heslom, zavolajte na tú ich technickú podporu, helplinku alebo čo to tam majú...
Teta pomôže, aj mne pomohla ;)
|
| |
Re: .....
Od: mondie
|
Pridané:
7.10.2013 16:54
tak zavolaj...
|
| |
Re: .....
Od: hmmmmmmmmmmm
|
Pridané:
7.10.2013 17:29
nemam kredit. :(
|
| |
Re: .....
Od: Houston
|
Pridané:
7.10.2013 18:00
Vsak si ho dobi cez novy IB, zavolaj tam a oni ti s tym prihlasenim do noveho IB pomozu :-))))
|
| |
Re: .....
Od: klávesnice
|
Pridané:
8.10.2013 12:37
A teraz si ho zacyklil, si spokojný?
|
| |
Re: .....
Od: Kicko
|
Pridané:
7.10.2013 17:52
neskoro ... mne stihlo zablokovat heslo a panko ma na infolinke poslal na pobocku vytvorit nove heslo... takto si predstavujem sluzby banky v 21. storoci... budem tam musiet ist az zajtra, lebo by som tam niekomu nakopal rit
|
| |
no a ja
Od: ertup
|
Pridané:
7.10.2013 18:57
Ja vôbec nemám internet a som spokojný ani počítač nemám ani mobil iba kalkulacku solarnu.
|
| |
Re: no a ja
Od: depece
|
Pridané:
7.10.2013 20:07
Vieš, keď jeden vtip opakuješ stále dokola, ono to jaksi prestáva byť vtipné...
|
| |
To sa podarilo...
Od: Skuta
|
Pridané:
7.10.2013 22:13
Teraz som uhradil faktúru, skončilo to s červeným políčkom, neznama chyba, skúste to ešte raz. Já som to skúsil ešte raz. A podarilo sa to bez chyby. Potom som sa podíval do čakajúcich platieb, a huráááá, je to tam 2x. To je super software. Gratulujem...
|
| |
Re: To sa podarilo...
Od: Deer
|
Pridané:
8.10.2013 8:20
Sorry, ale toto si mohol predpokladat. Ja mam take zakladne pravidlo, ked sa objavi velky redesign/update nejakeho SW - klikat opatrne, ziadnu operaciu neopakovat, kym sa s tym nenaucim.
|
| |
Re: To sa podarilo...
Od: Skuta
|
Pridané:
8.10.2013 9:47
No áno, alo to je banka s peniazmi, software by sme asi nie my mali testovať.
|
| |
shit je to
Od: xxx@xxx.xy
|
Pridané:
8.10.2013 9:54
Dali si to za tazke prachy vycackat, ale nejak pozabudli na funkcnost... :-(
|
| |
VUB internetbanking
Od: tibor1234
|
Pridané:
8.10.2013 19:08
A zas to nefunguje. Nedaju sa robit uhrady.
|
| |
cele zle
Od: jani88
|
Pridané:
10.10.2013 20:49
VUB porusila jedno jedine zakladne pravidlo IT sveta... nebabrat do toho, co funguje. Tento novy IB je sice pekne farebny, ale inak je to na Renault..
|