| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
fallout
Od: fallout
|
Pridané:
1.3.2006 18:26
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Greezmen
Od: Greezmen
|
Pridané:
6.3.2006 12:21
tak neviem ci ju uplatnili pretoze statistiky moje hovoria nieco ine mam dsl link plus. kazdopadne ked to seknu prechadzam na T-Com
Detailný výpis prenesených dát
Dátum merania Odch. dáta (MB) Prich. dáta (MB)
1. 3. 2006 0:00:00 923,66 5410,98
2. 3. 2006 0:00:00 1053,82 6194,82
3. 3. 2006 0:00:00 1746,36 7888,38
4. 3. 2006 0:00:00 2070,58 5379,6
5. 3. 2006 0:00:00 2107,08 8084,12
|
| |
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
1.3.2006 18:30
este ze nemam Nextru, sak by ma trafil slak 8D
|
| |
dARken
Od: dARken
|
Pridané:
3.3.2006 16:20
Tomu ver riadnu debylinu to urobili ale ich problem ved zakaznici prejdu k inemu operatorovi NECH SKAPU!!!
|
| |
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
1.3.2006 18:32
"aplikovanie FUP viac ako 95% zákazníkom flatových programov zlepší reálne dosahované rýchlosti"
pekny hlod, nikoho nexem urazat, ale zeby 5% uzivatelov tolko tahalo ze ostatnym znizuju ryxlost? rolf pekna haluska :D
|
| |
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
1.3.2006 22:09
je to len preklep ... to % tam nemalo byt ...
|
| |
Bosss
Od: Bosss
|
Pridané:
1.3.2006 23:12
skus si na 1024 zapnut p2p aby tahalo naplno. a skus pri tom survofat. naprd to ide ze ? a teraz si predstav ze keby nebolo FUP, na 1024 kbps flate by si 30-40 uzivatelov moc ani nezabrovsovalo
|
| |
Astalavista
Od: Astalavista
|
Pridané:
2.3.2006 0:03
Ale naprd to ide kvoli plne vytazenemu uploadu, pretoze potom nemozu ist uploadom potvrdzujuce pakety a tym padom ma browser smolu. Skus si obmedzit programom upload tak, ze ponechas volnych cca 15-20 kB....potom Ti v pohode popri p2p pojde aj net...vzdy ked budes na net potrebovat nejaky ten traffic, tak browser si ho vezme a na ten moment sa znizi rychlost p2p programu.
Takze Tvoj vyrok je cisty populizmus bez akychkolvek praktickych poznatkov.
|
| |
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
2.3.2006 10:51
A coked ti P2P zahlti download? Okrem toho zahltenim downloadu sa ti na DSL zahlti aso 80% uploadu a priagregaci ktoru DSL ma, tak ak by to spravila len cast na uzivatelov, tak cele DSL laguje a rychlosti idu hodne pod slubeny standard.
|
| |
Bosss
Od: Bosss
|
Pridané:
2.3.2006 12:23
jasne ze aj upload zabija, ale ked ho mas na nule ako ja a iba download ti ide, aj tak je to tak ako som pisal..
p.s. populizmus ? e e, pravda
|
| |
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
3.3.2006 10:36
Ale potom si charakter, keby to kazdy robil ako ty, tak P2P vobec nefunguje. Vies nemoze si kazdy v P2P bloknut upload. Takze chces lacny net{desiatky GB traffic - na co sa ti povecsinou usery ktory moc nesurfuju poskladaju} a parazitovat na ostatnych P2P useroch. to je fakt zle. Charakter
|
| |
hakl
Od: hakl
|
Pridané:
1.3.2006 18:34
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
NONE
Od: NONE
|
Pridané:
1.3.2006 18:36
Jaky ma toto zmysel do bo*a sak kazdy pojde inde. ******
|
| |
hnujo
Od: hnujo
|
Pridané:
1.3.2006 18:39
aspon nebudete tolko porna stahovat :P
|
| |
Marek
Od: Marek
|
Pridané:
1.3.2006 18:40
Super,1gb na den to je 30gb,to sa dá,ved len psychopat može denne stahovať viac ako jeden gb.
|
| |
fallout
Od: fallout
|
Pridané:
1.3.2006 18:44
ja stahujem 2, a to som mal 512
|
| |
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
2.3.2006 10:52
Ved povedal ze len psychopat potaha viac ako 1 GB
|
| |
limki
Od: limki
|
Pridané:
2.3.2006 10:59
za den sa mi podarilo na 512 celkovo (traffic) 3 G , ine dni v norme 0 .. 300 , som kvoli tomu psychopat ?
|
| |
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
3.3.2006 10:44
No ved na to je FUP, aby ked mas blby den si neodpisal celu siet{len niektory potahaju 5 GB porna kazdy den na to aby to pomazali}. Podla mna je to spravne, nextra to mala aj predtym{len to riesili raz mesacne a nie denne}, len to nevystavovala na public a aj iny providery obmedzuju downloaderov, je to normalna prax. Provider ako taky nechce zakaznikov downloaderov Chce normalnych userov ktory si zaplatia z data. A je velmi naivne si mysliet ze si zaplatim flat za 500 - 1000 korun mesacne budem robit traffic ako v SIXe. Je samozrejme ze ta obstrihaju. A ked si poslusny user tak si rad ze ti ide dobre net {teda okrem toho jedneho dna - kedy ta to obmedzi o osmej vecer, lebo dovtedy si nestihol este prekrocit limity FUP}. A vacsina ostatnych platiacich zakaznikov je tiez rada. Vsetkym ide dobre net a downloaderi su v slovanete lebo ten im nepovedal o tom ze pouziva FUP a ide im to este pomalsie ako by to slo v GTS Nextre. Ja osobne ako normalny user intrenetu co cez to pracujem, ak by som si vtbral flat pristup siel by som k niekomu kto ma verejnu a mne vyhovujucu FUP a ked taky nikto nieje tak si tie data zaplatim a nikto ma nikdy neobmedzi.
|
| |
holko
Od: holko
|
Pridané:
1.3.2006 18:44
ked to vravis ty...neviem v com je problem stiahnut za den 10GB alebo viac..mozno akurat u teba..lebo nevies asi (99,99%) co znamena P2P, ze? :D
|
| |
Marek
Od: Marek
|
Pridané:
1.3.2006 18:52
Viem čo je peer-to-peer,kedysi som to používal ale v dnešnej dobe neviem k čomu je dobré,full soft sa da pohodlne stahowať na roznych stránkach a filmy v mizernej kvalite cez to stahowať nepotrebujem,existujú aj videopožičovne,mám jednu kúsok od baráku a stahovanie hudby,toho je všade na nete habadej.
|
| |
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
1.3.2006 19:30
uff dvd kvalitu povazujes za mizernu?
|
| |
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
1.3.2006 19:31
uff dvd kvalitu povazujes za mizernu?
|
| |
Marek
Od: Marek
|
Pridané:
1.3.2006 19:40
Uff,hádam mi chceš povedať že cez P2P stahuješ 4-8 gigové kvalitné filmy v DVD formáte? Si to asi pletieš z tým šuvixom divx.
|
| |
Debilkovi
Od: Debilkovi
|
Pridané:
1.3.2006 20:09
By si sa divil ze z p2p stahujem len DVD Rls debilko na tvoje divX pekne z vysoka seriem.Ved aj nove hry co vychadzaju maju viac ako 2GB tak kde zijem somarik?
|
| |
Chudoba-Žebrač
Od: Chudoba-Žebrač
|
Pridané:
1.3.2006 20:27
Ty chamrad žebrácka,ved Hier a Filmov sú plné obchody a ked aj nie tak sa dajú objednať cez internet ale na žobrač asi nemá a myslí si že ked z ich biedneho rodinného rozpočtu dajú 5 korún mesačne na internet že budú mesačne
tahať do nemoty terrabajty údajne kvalitných DVD-Rip filmov.Si smiešny.A vlastne všetci ste smiešny,Nextra vyšla v ústrety každému.Dala jednoducho do placu pravidlá pre Slovenskú žebrač že ked je niečo za 5 korún tak sa z toho nemožem posrať do nemoty.Ja si z toho hlavu nerobím,každé dva mesiace napíšem net nejakú tupú hlavu konskú podobnú vám a skoro 3 roky fungujem takto.Na svoje meno mám len pevnú linku.
|
| |
Rar
Od: Rar
|
Pridané:
1.3.2006 20:48
Presne tak. Si niekdo mysli ze ked da 500 alebo 1000 mesacne za net tak ma pravo si natahat warezu za 250 000. A nech nevyprava niekdo ze ten 1gb denne spravi normalnou pracou na internete. Aj tak bude na vas pri 1gb denne (30gb mesacne ) Nextra stratova jak svina. Byt nimi tak to dam este nizsie.
|
| |
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
1.3.2006 20:59
ja som si kupil neobmedzeny internet preto aby bol neobmedzeny m internetom nie preto aby ma kkti po 1gB dojebavali
|
| |
Blablablabla
Od: Blablablabla
|
Pridané:
1.3.2006 21:03
Presne tak az mam raz zaplateny zmluvne neobmedzene pripojenie vam dvom teletam je ho*no po tom co ne tom nete robim !!!
Si to zapametajte truby PRIPOJENIE DO INTERNETU S NEOBMEDZENYM MNOZSTVOM PRENESENYCH DAT.
Rozumiete tejto vete telata ???
|
| |
Rar
Od: Rar
|
Pridané:
1.3.2006 21:08
Dietatku ujo zobral lizatko ked je take protivne ? ;)
Tej vete nerozumiem, mozes to prosim ta vysvetlit ?
|
| |
Erika
Od: Erika
|
Pridané:
1.3.2006 21:11
Jasne ze nerozumies lebo si tela xixi
|
| |
Rar
Od: Rar
|
Pridané:
1.3.2006 21:14
Radsej sa tu nevzrusuj a chod do DC+ nastavit dalsi download. Ved musis aspon ten 1gb denne natahat ked uz za to platis prisernych 500,-
|
| |
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
1.3.2006 21:15
kokotkovy s blavy ktoremu rodicia vsetkoplatia sa dobre hovori ze?
|
| |
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
1.3.2006 21:17
jaj prepac ty budes urcite pan podnikatel ktory sa dostal k peniazom od nuly poctivou pracou kde platil vsetky dane a vobec nerozmyslal ako platit co najnizsie dane
|
| |
Cuker
Od: Cuker
|
Pridané:
1.3.2006 21:32
Ale kdežé,mi sa len živíme podvodmi ako sa to na Slovensku patrí.Momentálne mám aj Nextru aj Telecom a do tretice som vybral na koňa aj slovanet,neodolal som minuloročnej ponuke ked dávali k viazanosti DVD.aj ked také pofidérne ale sekol som ho za 500 tak bol aspom krásny večer.Dúfam že takú podobnú akciu zopakujú,morgoši už čakajú v rade.
|
| |
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
2.3.2006 12:36
a co si cakal, nejaku svetovu znacku?
|
| |
Rar
Od: Rar
|
Pridané:
2.3.2006 8:15
Moje majetkove pomery ta nemusia zaujimat ale bol by si prekvapeny.
Vysvetli mi prosim ta ako si predstavujes rozdiel medzi datovou sluzbou a flat programom ???
Podla teba platit 300,- za 1GB dat a 500,- za neobmedzeny pri ktorom mozes pri neuplatnovani agregacie natahat aj 100GB mesacne je uplne ok a este k tomu ked si nebodaj niekdo uplatnuje agregaciu alebo FLAT tak je totalny hajzel ?
Sa preber chlapce.
|
| |
Rar
Od: Rar
|
Pridané:
2.3.2006 8:16
Samozrejme som myslel v predchadzajucom prispevku FUP a nie FLAT.
|
| |
JohnnY
Od: JohnnY
|
Pridané:
3.3.2006 22:55
mno ja cvakam nieco cez "liter", sak blbe kable od T-Comu(400,-bez DPH) + 444,-bez DPH za FLAT program od Nextry a myslim si ze je to vcelku nespravdlive, za 1000+,- a mozem tahat len 1GB denne?? keby to zvysili tak na 3GB tak by to bolo dobre a myslim si ze by bola vacsina spokojna
|
| |
coolpanther
Od: coolpanther
|
Pridané:
2.3.2006 0:03
Ano, objednal som si datovo a casovo neobmedzeny net, kde nebola v zmluvnych podmienkach pisana FUP, teda o co im ide? Trebars, novym zakaznikom prosim, ked im povedia o co ide tak je to OK. ALe ja mam zmluvu na 2 roky a nepodpisoval som ze bude taketo debilne FUP. Dam to svojmu pravnikovy ci je ta zmluva po tejto stranke neako napadnutelna, pretoze mi pripada toto FUP dost nemyslitelne. Reci o tom ze je to spravne moze trepnut len dmmt co ma net len na mail. Ja robim v IT oblasti a robim cez net reporty sys. chyb ( aj 3 GB denne ) a ten debo co tam pisal neake haluze o tom ze 1 GB je dost je asi na hlavu. Nech sa zamysli nad tym ze nie su len useri co si kuknu postu a rychlo sa odpoja.
|
| |
coolpanther
Od: coolpanther
|
Pridané:
2.3.2006 0:09
Ano, objednal som si datovo a casovo neobmedzeny net, kde nebola v zmluvnych podmienkach pisana FUP, teda o co im ide? Trebars, novym zakaznikom prosim, ked im povedia o co ide tak je to OK. ALe ja mam zmluvu na 2 roky a nepodpisoval som ze bude taketo debilne FUP. Dam to svojmu pravnikovy ci je ta zmluva po tejto stranke neako napadnutelna, pretoze mi pripada toto FUP dost nemyslitelne. Reci o tom ze je to spravne moze trepnut len dmmt co ma net len na mail. Ja robim v IT oblasti a robim cez net reporty sys. chyb ( aj 3 GB denne ) a ten debo co tam pisal neake haluze o tom ze 1 GB je dost je asi na hlavu. Nech sa zamysli nad tym ze nie su len useri co si kuknu postu a rychlo sa odpoja.
|
| |
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
2.3.2006 10:59
Tak to s tymi svojimi servermi nieco sprav ze ti generuju 3GB logov s chybami. Urcite ich vsetky spracovavas a vyhodnocujes.
|
| |
Chytrak
Od: Chytrak
|
Pridané:
2.3.2006 11:01
Ked to pouzivas na podnikanie, tak si tie data zaplat. Vzdy to je kvalita verzus cena. Zrusis zmluvu, pojdes inde na ine flatko a pojde ti to ako v Slovanete a budes nadavat dvakrat tolko.
|
| |
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
2.3.2006 10:55
ked si tie data zaplatis, tk ta nikto neobmedzi. To si mohol vediet uzked si zmluvu podpisoval
|
| |
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
1.3.2006 22:32
ja ti poviem ako je mozne stiahnut viac ako 1GB za den lolo, staci ked si cucen make CS movie a hned 400MB a viac v prdeli a ked zacnem hrt faps hry tak dovidenia pretahas ten limit hocikedy
|
| |
Jozo
Od: Jozo
|
Pridané:
1.3.2006 20:53
Hier a filmov su plne obchody.A kto ti brani si ist nakupit?Ja nie ved chod a nakup hry po 2000 a dvd za niejakych 700Sk.
Suhlasim s tym ze s takymi hlupakmi ako ty nextra vydrbala :)))Ze vraj vyhovela kazdemu? Najme s FUP :)))
Ty si mi riadny hlupacik :p
|
| |
fallout
Od: fallout
|
Pridané:
1.3.2006 21:14
ty si ozaj mimo, kto si dnes kupuje hry alebo filmy? možno milionári alebo blbci jak ty
|
| |
Jozo
Od: Jozo
|
Pridané:
1.3.2006 21:17
Ved citaj poriadne prispevky :) Co mas poruchu?
|
| |
pepo
Od: pepo
|
Pridané:
2.3.2006 15:58
hry a filmy si kupuju ludia ktorych to zaujma a ktory nie su retardovany zobraci ako ty
|
| |
a.J
Od: a.J
|
Pridané:
3.3.2006 23:00
nechcem vam skakat do debaty ale myslim si ze zivotna uroven na SR je dost nizka a vacsina ludi zijucich na SR nema nato aby si mohla kupovat filmy a hry a uz aj ten internet je dost cenovo zdrcujuci
|
| |
Peter Kotrčka
Od: Peter Kotrčka
|
Pridané:
4.3.2006 19:28
No moment, ani na Mercedesy tu takmer nikto nema, ale to neznamena, ze ak sa daju ukradnut, tak to budeme robit. U SW a medii toto ludia bohuzial takto nevnimaju, lebo fyzicky nic nezmizne. Ale pripominam, ze sa jedna o K.R.A.D.E.Z. Minimalne v hodnote, za aku sa to predava. A verte mi, ze by vysudili viac. Teraz si poviete, dalsi moralista. Ja ale nemam nic proti tomu, ak si niekto stiahne par pesniciek, ktore ma rad,a lebo nejaky film. Problem v Slovakoch je ten, ze tahaju do nemoty vsetko co vidia len preto, ze sa to da. A ak im to niekto zrazu obmedzi, tak su vsetci nahnevani. Ako by to vyzeralo, keby neexistovali p2p siete. Kazdy by cusal a nevyuzil by ani 30 percent z 1GB na den.
|
| |
jojo
Od: jojo
|
Pridané:
10.3.2006 21:03
>sa jedna o K.R.A.D.E.Z. Minimalne v hodnote, za aku sa to predava. A verte mi, ze by vysudili viac..........
minimalne v hodnote? To je omyl. V podstate ako sledujem je cela debata o nicom, len jedna skupina arogantnych uzivatelov ohovara inu skupinu arogantnych uzivatelov. Take slovenske :) minule som stahoval CD linuxu - 650MB. Zistil som ze nevyhovuje tak som musel stiahnut druhe. Podla novych pravidiel mi druhe CD bude stahovat o nieco dlhsie ako prve. Tam je toho.
|
| |
pradek74
Od: pradek74
|
Pridané:
2.3.2006 15:07
idiot mozno ty akurat tahas viac ako iny a tu ludom nadavas do chamrade? a ked na to mas ty chudak tak z normalneho platu asi nie asi mas rodicov co rozkradli tento stat ty trapos alebo si maximalni bibas.lol
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
1.3.2006 20:13
Na p2p su DVD filmy, ktore u nas nie su ani v pozicovnach. :)
|
| |
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
1.3.2006 20:43
debilko - http://nforce.nl/index.php?switchto=nfos&menu=sections§ionid=18
|
| |
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
1.3.2006 20:44
pre adminov dsl.sk predpokladam ze nforce poznate ale pre istotu ak nie tak nezverejnil som ziadne linky na p2p siete takze poprosim nemazat moj predchadzajuci prispevok
|
| |
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
1.3.2006 20:47
pre adminov dsl.sk predpokladam ze nforce poznate ale pre istotu ak nie tak nezverejnil som ziadne linky na p2p siete takze poprosim nemazat moj predchadzajuci prispevok
|
| |
Spacer
Od: Spacer
|
Pridané:
1.3.2006 18:48
Zeby prvy likvidacny krok Nextry pod vedenim GTS? To snad neprejdem k Telecomu. ;-)
|
| |
Spacer
Od: Spacer
|
Pridané:
1.3.2006 18:48
Zeby prvy likvidacny krok Nextry pod vedenim GTS? To snad neprejdem k Telecomu. ;-)
|
| |
STGyro
Od: STGyro
|
Pridané:
2.3.2006 12:51
kľudne prejdi k ST a čím viac ľudí bude mať tým lepšie sa im bude agregovať. Len si prechádzajte.
|
| |
chrastitko
Od: chrastitko
|
Pridané:
1.3.2006 19:35
No to je sice pekne ale ked napr. chces v 1 dni stianhun napr nejaku hru co ma 4GB tak co spravis pockas si 4 dni??????
|
| |
doom_
Od: doom_
|
Pridané:
1.3.2006 18:44
Pani ale tie limity platia pre upload a download ten 1GB napr. takze nie ze stahnete 1Gb ale v skutocnosti len nieco okolo 700-750 Mb pre down ten zvysok bude upload ;-)
|
| |
pete
Od: pete
|
Pridané:
1.3.2006 18:47
na citani si chybal? :) jasne sa tam pise, ze iba download sa zaratava
|
| |
Technik
Od: Technik
|
Pridané:
1.3.2006 18:50
Si to precitaj este raz a poriadne, popripade si vezmi okuliare. Data smerom od uzivatela sa nezaratavaju k dennemu limitu !!!
|
| |
Bosss
Od: Bosss
|
Pridané:
1.3.2006 23:18
ako si dosiel k cislo 700MB ? ja ked taham 1GB subor, tak upload mam max 10MB
|
| |
hakl
Od: hakl
|
Pridané:
1.3.2006 18:48
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Martinko
Od: Martinko
|
Pridané:
1.3.2006 18:52
Ako dobre ze mam DSL ENTRY od T-Com :-)
|
| |
fallout
Od: fallout
|
Pridané:
1.3.2006 19:08
ale nextra zas skoro vobec neagreguje
|
| |
kurna drat
Od: kurna drat
|
Pridané:
1.3.2006 19:10
no nic... idem hladat fugu v zmluve a dovod preco vypovedat.... ked neco najdete napiste
|
| |
kris
Od: kris
|
Pridané:
1.3.2006 19:27
do p..., radsej sme mohli ostat pri 512 bez toho sk...... FUP. prejdem na telekom hned ako to bude mozne
|
| |
igor
Od: igor
|
Pridané:
1.3.2006 19:28
jo jo tych 5% obmedzuje ved ked si zoberes ze niekto taha nonstop 512kbps tak stale vyuziva linku.A podla mna to este stale v nextre je dobre,ved ked si tak zoberes 30GB za mesiac nie je o com.A asi jedine Slovak telecom to neuplatnuje ale v zmluve to ma .ved je to monopol
|
| |
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
1.3.2006 19:29
nice akurat mi konci viazanost majte sa nextra idem do t-comu keby to nedali na vikendy tak u nich ostanem ale vikendy chcem tahat
|
| |
igor
Od: igor
|
Pridané:
1.3.2006 19:31
doplnok: a chcem vidiet toho co stiahne denne viac ako 1GB ,to uz naozaj musi tahat vsetko co vidi na nete(kazdy film predsa nemusite mat:-).a net mu stale pojde celkom dobre ,tak nenadavajte na nextru.
|
| |
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
1.3.2006 19:33
1 GB je uplne smiesne na den za 2 hod to mas stiahnute
|
| |
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
1.3.2006 19:34
1 GB je uplne smiesne na den za 2 hod to mas stiahnute
|
| |
igor
Od: igor
|
Pridané:
1.3.2006 19:33
PS2 :a viem co znamena P2P ,a vsetko okolo toho.
|
| |
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
1.3.2006 19:35
preboha uz si spravte tieto diskusie aby si tu clovek mohol dat aj refresh
|
| |
Newmi
Od: Newmi
|
Pridané:
1.3.2006 19:43
xa xaaa gooodbye DSL:
RIP
DSL na Slovensku prave pochovali. KRETEEEEEENI
xe. esteze som si dal chello :-)))
|
| |
fallout
Od: fallout
|
Pridané:
1.3.2006 19:46
chello ešte nikto ani z hrobu nevytiahol. tak sa nesmej ;)
|
| |
mirez
Od: mirez
|
Pridané:
1.3.2006 19:49
tak toto je kua nextrem. chcem povodnu rychlost - mozu si to vobec dovolit ked som zmluvu podpisal na 512? a bez FUxP????
|
| |
Beta
Od: Beta
|
Pridané:
1.3.2006 19:55
00:00 do 24:00? To asi nie skor 00:00 do 23:59 iba tak pomimo.
|
| |
spigot
Od: spigot
|
Pridané:
1.3.2006 19:56
Mate pravdu, ze je to zo strany Nestry neferove. Ale ked to vezmem z mojho pohladu, ked ma Slovanet totalne obmadzuje tak by som za tej 1GB/den dal cokolvek.
|
| |
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
2.3.2006 12:52
ako ta slovanet obmedzuje?
|
| |
ssman
Od: ssman
|
Pridané:
3.3.2006 22:00
Tak ako ty, ty fas ze pi cujes dovsetkeho co tu kto napyse
|
| |
Valík
Od: Valík
|
Pridané:
1.3.2006 20:10
Chalani, vo flat-och má iba telekom budúcnosť. To je sialenstvo. Mal som rad Nextru, ale teraz fuuuuuuj. Ked konci zmluva, idem! Radím aj Vám!
|
| |
Pluto
Od: Pluto
|
Pridané:
1.3.2006 20:22
Tak a padla kosa na kamen. Podobne ako pred rokmi u ISDN zrazu uz nestala hodina pripojenia zopar korun ale par desiatok, teraz sa aj DSL meni na nieco ovela horsie ako sme poznali. Ja napriklad platim Nextre najdrahsi flat co je spolu s poplatkom T.comu tri tisicky mesacne. Za tieto prachy by som necakal (ako sa mi prave stalo a preto som aj zabrusil na tento server ze si to zmeram) ze moj download je uzasnych 20 kil ci tak nejako.
Kamos ma Slovanet a doslova place ako mu to ide, je tu na Slovensku nejaky DSL provider co nepouziva FUP (F**k U Powerusers)?
|
| |
Pluto
Od: Pluto
|
Pridané:
1.3.2006 20:24
Tak a padla kosa na kamen. Podobne ako pred rokmi u ISDN zrazu uz nestala hodina pripojenia zopar korun ale par desiatok, teraz sa aj DSL meni na nieco ovela horsie ako sme poznali. Ja napriklad platim Nextre najdrahsi flat co je spolu s poplatkom T.comu tri tisicky mesacne. Za tieto prachy by som necakal (ako sa mi prave stalo a preto som aj zabrusil na tento server ze si to zmeram) ze moj download je uzasnych 20 kil ci tak nejako.
Kamos ma Slovanet a doslova place ako mu to ide, je tu na Slovensku nejaky DSL provider co nepouziva FUP (F**k U Powerusers)?
|
| |
Jano
Od: Jano
|
Pridané:
1.3.2006 20:29
Je ! ST ! Teda T-Com ! :-)) Prave taham 210 kilo a mam mat 1 mega linku teda mam ist 128 kilo ! Asi sa DSL zblaznilo ! :-)
|
| |
j0yrex
Od: j0yrex
|
Pridané:
1.3.2006 20:30
O_O ..to su k****** :/ nastastie mam s nimi newiazanu zmluwu :) takze w marci to otestujem, ale od aprila dam t-comunistow ;))) ahoj nextra ...paa paa :))))) boli ste super, ale teraz ste si to RIADNE p*sr*li... ale sak sme na slowensku :) takze nic neobwyklee ;D slowenskooo....
|
| |
divad
Od: divad
|
Pridané:
1.3.2006 20:59
Da sa vypovedat zmluva koli zavedeniu FUP ked som pod viazanostou????? Dajte vediet.Lebo ked hej tak to hadzem do p...
|
| |
divad
Od: divad
|
Pridané:
1.3.2006 21:00
Da sa vypovedat zmluva koli zavedeniu FUP ked som pod viazanostou????? Dajte vediet.Lebo ked hej tak to hadzem do p...
|
| |
Vsetci *****i co tu nariekate
Od: Vsetci *****i co tu nariekate
|
Pridané:
1.3.2006 21:03
chodte k T-comu Nextra sa urcite len potesi ze prisla o zakaznikov ktory musia mat nonstop pustene p2p cim im zabijaju pasmo a na ktorych je este aj vysoko stratova.
Ved taky je zmysel FUP. Oddelit zrno od pliev. Ludi co sa vedia chovat od spodiny ktora ked za nieco zaplati tak to musi vyuzivat na 200%. Typicka sprosta Slovac, co este aj zo svedskych stolov nabere do kapsi.
|
| |
Slavo
Od: Slavo
|
Pridané:
1.3.2006 21:09
Vies co dobre pises pojdem do T-Com hned zajtra diky za radu.Nextra=SHIT
|
| |
Nemas zaco
Od: Nemas zaco
|
Pridané:
1.3.2006 21:11
ani Tcom nema neobmedzenu kapacitu DSLAMov a ked vsetci stahovaci pojdu k jednemu ISP pekne sa navzajom pribrzdite.
|
| |
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
1.3.2006 21:19
a ty budes spokojne dalej pouzivat jedno s najobmedzenejsiich neobmedzenych dsl v europe
|
| |
coolpanther
Od: coolpanther
|
Pridané:
2.3.2006 0:16
T COm ma tak vysoku rezervu DSLAMOV ze spokojne tam moze prejs sick slovac co ma inych providerov a stale to pojde OK. Preboha sak T Com ma gate do netu a nemusi zan platit ako alternativci. Trupaci, asi viete hovbi o ISP u nas... Monopoj je monopol, aj ked zdiera, nepoznam u nich FUP a aj agregacia u lepsich programov je ako cumlik...
|
| |
ssman
Od: ssman
|
Pridané:
3.3.2006 22:04
A ty si myslis ze cez koho DSLAMY fungujes ty ???
|
| |
Logo
Od: Logo
|
Pridané:
1.3.2006 21:49
Zamysli sa nad tym co hovoris, kamosko. Ja osobne mam Flat od Nextry, a toto pravidlo ma dost nahnevalo. Ked si to zoberiem, s 512 kbps som za 24 hodin mohol stiahnut cca 5 GB (pri idealnych podmienkach). Takto stiahnem za 1 den max 2 GB (!!!), pricom 1 GB stiahnem so superrychlou linkou za cca 3 hodiny, a na zvysny cas si mozem piskat, lebo 128 kbps mi staci akurat tak na browsovanie, na nieco komplexnejsie (VoIP, hry, streaming) mozem zabudnut. Takze namiesto zrychlenia linky sa paradoxne spomalila , a to viac ako 2x. Toto nie je oddelovanie zrn od pliev(na to by mali zaviest 30 GB za mesiac, alebo 10 GB za tyzden), toto je likvidacny krok (ktory vobec ale vobec nechapem, takto pridu kopu zakaznikov). Osobne si stale myslim ze toto je len nejaky zly vtip alebo co, takyto razantny krok nemozu mysliet vazne. Ak to do tyzdna zostane v platnosti, menim ISP...
|
| |
Bosss
Od: Bosss
|
Pridané:
1.3.2006 23:19
10GB na tyzden ? este horsie, niekto to sosne za den a 6dni mu pojde net 128kbps
|
| |
divad
Od: divad
|
Pridané:
1.3.2006 21:03
Da sa vypovedat zmluva koli zavedeniu FUP ked som pod viazanostou????? Dajte vediet.Lebo ked hej tak to hadzem do p...
|
| |
Rado
Od: Rado
|
Pridané:
1.3.2006 21:07
NEXTRA si vykopala vlastny hrob hahahahaha
|
| |
Tak veru
Od: Tak veru
|
Pridané:
1.3.2006 21:32
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
Tak veru
Od: Tak veru
|
Pridané:
1.3.2006 21:33
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
RoBb Tl
Od: RoBb Tl
|
Pridané:
1.3.2006 21:48
Ja som bol 5 rokov spokojny zakaznik n_e_x_t_r_y a sprostredkoval som kopu zmluv ale po dnesku sa budem bat chodit na ulici ak by to boli aspon oznamily skor ze k_o_k_o_t_i co mate vysoky prenos dat cez linku ( ako ja kde aj so kamosmi si sledujeme online garaze v dost velkej kvalite to totalne bloknu ) este ze tu mam zeleznicne telekomunikacie cez ktore sa budem vediet pripojit s 2MB linkou bez obmedzenia.
Ale tato skvela firma asi konci na slovenskom trhu s Falt sluzbami lebo mlokto si bude vychvalovat ich sluzby....
|
| |
spinavcom z GTS
Od: spinavcom z GTS
|
Pridané:
1.3.2006 21:49
rad by som vedel preco FUP zaviedli len na uzivateloch NEXTRY a nie na svojich vlatnych....
zda sa mi to ako vykorystovanie zo strany GTS
|
| |
nervyyyyyyyy
Od: nervyyyyyyyy
|
Pridané:
1.3.2006 21:50
TY KOKOS!!! ZE FUPKO OD NEXTRY no mna asi je***e!!!!!!
NEXTRA - KONCIM U VAAS!!!!!!!
|
| |
RoBb
Od: RoBb
|
Pridané:
1.3.2006 21:52
poslite svoju staznost kazdy komu sa nepaci F_U_P nextre nak sa aspon ty zamyslia nad sebou co to budu citat.
Alebo im zavolajte....
|
| |
pre novu nextru
Od: pre novu nextru
|
Pridané:
1.3.2006 21:53
Potom si nezabudnite zmenit nazov firmy z Nextra na GTSuper. Aby ste zblbli aj dalsix a tvarili sa ze Nextra bol niekto iny
|
| |
nervyyyyyyyy
Od: nervyyyyyyyy
|
Pridané:
1.3.2006 21:57
TY KOKOS!!! ZE FUPKO OD NEXTRY no mna asi je***e!!!!!!
NEXTRA - KONCIM U VAAS!!!!!!!
|
| |
RoBb
Od: RoBb
|
Pridané:
1.3.2006 22:00
poslite svoju staznost kazdy komu sa nepaci F_U_P nextre nak sa aspon ty zamyslia nad sebou co to budu citat.
Alebo im zavolajte....
|
| |
nervyyyyyyyy
Od: nervyyyyyyyy
|
Pridané:
1.3.2006 22:07
TY KOKOS!!! ZE FUPKO OD NEXTRY no mna asi je***e!!!!!!
NEXTRA - KONCIM U VAAS!!!!!!!
|
| |
nervyyyyyyyy
Od: nervyyyyyyyy
|
Pridané:
1.3.2006 22:07
TY KOKOS!!! ZE FUPKO OD NEXTRY no mna asi je***e!!!!!!
NEXTRA - KONCIM U VAAS!!!!!!!
|
| |
j0yrex
Od: j0yrex
|
Pridané:
1.3.2006 22:12
posielat staznosti? a naco?? :))) sak oni hned zbadaju, kolko zakaznikow im ujde od 1.aprila....... ale sak oni su velky frajeri, weeeelikaaa spolocnost GTS.... naco su im zakaznici, oni take zbytocnosti nepotrebuju ;)))))
|
| |
stev
Od: stev
|
Pridané:
1.3.2006 22:14
No som kukal moji ťahaši sú vysmiaty..doteraz za 1.deň..3200MB..down..600MB..up..tak si to pochvaľujú..ST..1024/256..no takto sa da za router aj 5..maníkov dať..ja mam 3+ja..a FUP..ako vidíte u ST..neeni..tak len rušte u Nextri a sa zobudia..hadam..lebo inak neeee....
|
| |
j0yrex
Od: j0yrex
|
Pridané:
1.3.2006 22:16
..a ked uz :) tak by im mal kazdy zawolat, na tu ich uzasnu linku & riadne im wypitchowat... :))) akoze slowensko zase nesklamalo, uz som sa zlakol, ze budem mat 1Mb ;))))))))))))
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
1.3.2006 22:19
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
| |
j0yrex
Od: j0yrex
|
Pridané:
1.3.2006 22:23
sak ja mam tych zhebrakow tiez...taham uz od rana & zatial ziadne fup & pocitadlo ukazuje 0MB :) btw. niekto tu spominal, ze T-COMunisti sa budu fupkowat tiez :)))
|
| |
FuVVrA
Od: FuVVrA
|
Pridané:
1.3.2006 22:23
Boze aky je to squely pocit moct stahovat kolko chcem kedy chcem a dokonca mi nato daju aj rychlejsi Internet ... Monopol je monopol to je darmo :). Nextra 28. 8. 1998 / 01.03 2006 RIP
|
| |
pre novu nextru
Od: pre novu nextru
|
Pridané:
1.3.2006 22:24
Potom si nezabudnite zmenit nazov firmy z Nextra na GTSuper. Aby ste zblbli aj dalsix a tvarili sa ze Nextra bol niekto iny
|
| |
pre novu nextru
Od: pre novu nextru
|
Pridané:
1.3.2006 22:26
Potom si nezabudnite zmenit nazov firmy z Nextra na GTSuper. Aby ste zblbli aj dalsix a tvarili sa ze Nextra bol niekto iny
|
| |
greezmen
Od: greezmen
|
Pridané:
1.3.2006 22:27
ked zvedu fup idem na ST kkti
|
| |
Peto
Od: Peto
|
Pridané:
1.3.2006 22:28
No ja mam Nextru a tiez od rana taham dokonca aj ISO obrazy z netu a zatial som FUP nepocitil a uz je to cez 1 GB. Takze ak to bude takto dalej v pohode, ale ak nie, tak ich mozem okaslat a tiez sa stahujem k inym. Ked Flat tak nech je to Flat. Potom im poslem staznost.
|
| |
pre novu nextru
Od: pre novu nextru
|
Pridané:
1.3.2006 22:29
Potom si nezabudnite zmenit nazov firmy z Nextra na GTSuper. Aby ste zblbli aj dalsix a tvarili sa ze Nextra bol niekto iny
|
| |
Peto
Od: Peto
|
Pridané:
1.3.2006 22:29
No ja mam Nextru a tiez od rana taham dokonca aj ISO obrazy z netu a zatial som FUP nepocitil a uz je to cez 1 GB. Takze ak to bude takto dalej v pohode, ale ak nie, tak ich mozem okaslat a tiez sa stahujem k inym. Ked Flat tak nech je to Flat. Potom im poslem staznost.
|
| |
Peto
Od: Peto
|
Pridané:
1.3.2006 22:29
No ja mam Nextru a tiez od rana taham dokonca aj ISO obrazy z netu a zatial som FUP nepocitil a uz je to cez 1 GB. Takze ak to bude takto dalej v pohode, ale ak nie, tak ich mozem okaslat a tiez sa stahujem k inym. Ked Flat tak nech je to Flat. Potom im poslem staznost.
|
| |
j0yrex
Od: j0yrex
|
Pridané:
1.3.2006 22:34
http://www.nextra.sk/article.php?454
>>> tak ale toto :DDDDD to je uz na mna moc!!!!!! dneska sa fakt prekonawajuu :)
"Pre existujúcich aj budúcich klientov bude toto zlúčenie predstavovať novú, rozsiahlejšiu ponuku služieb, ich vysokú kvalitu, lepšie zameranie na špecifické požiadavky zákazníkov a celkovo výhodnejšie podmienky. Jednotlivé spoločnosti skupiny boli zamerané na rôzne segmenty zákazníkov..."
hahahahaahhahahahahahahhahaaa...... :D
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
1.3.2006 22:40
takze ST tiez zavedie FUP?? vie mi to niekto potvrdit?? lebo naco budem behat k ST ked za mesiac/dva daju tiez FUP :((
no ja som FUP od Nextry pocitil pekne tvrdo teda, som tahal filmy vyse 100kB/s a zrazu mi vsetko spadlo na 1.7 a 2.5 kB/s :\\\
NEXTRA aka K_K_T_I
|
| |
forcer
Od: forcer
|
Pridané:
2.3.2006 10:00
treba sa naucit netahat 100gb za den a bude to v pohode.
|
| |
kua ako je toto mozne
Od: kua ako je toto mozne
|
Pridané:
1.3.2006 22:41
opat sa naskyta otazka ako je mozne ze mi to ide pod 128kbps, ked standard aDSL ma min. prenosovu rychlost 256kbps
|
| |
Bosss
Od: Bosss
|
Pridané:
1.3.2006 23:26
a to mas odkial ? shaper nastavis ako chces.. napr. na 32kbps alebo aj 10,20,30,40, hocikolko... proste lubovolne cislo
|
| |
ssman
Od: ssman
|
Pridané:
3.3.2006 22:13
ty si myslis ze vie co je shaper
|
| |
j0yrex
Od: j0yrex
|
Pridané:
1.3.2006 22:45
http://www.nextra.sk/article.php?riesenia::pripojenie::adsl::sluzby::mini
"Nextra ADSLink Mini umožňuje prístup do siete internetu na báze ADSL s prenosovou rýchlosťou 1024 kbit/s smerom k užívateľovi a 256 kbit/s smerom od užívateľa. Užívateľ platí len fixný mesačný paušál, bez ohľadu na množstvo prenesených dát.
Nextra ADSLink Mini je vhodný pre domácich užívateľov, ktorí chcú mať nepretržitý a cenovo výhodný prístup na internet.Nextra ADSLink Mini nie je garantované riešenie."
lol :))) zatial sa fupkowanie nikde nespomina... ale wsimnite si poslednu wetu :))))) oni ti to mozu orezat na 1kbps a ty musis byt ticho ;))))) rofl ...SFP = slowak f*<king policy
|
| |
BOBOR
Od: BOBOR
|
Pridané:
1.3.2006 22:52
FUP je tam spomenute len sa dobre pozri do bocneho menu. Zasili ho tam akoby sa nic nedialo. Hlavne ze na hlavnej stranke maju napisane ze zvysili rychlosti aj objemi dat.
Ale s FUP sa zabudli pochvalit.
|
| |
BOBOR
Od: BOBOR
|
Pridané:
1.3.2006 22:54
FUP je tam spomenute len sa dobre pozri do bocneho menu. Zasili ho tam akoby sa nic nedialo. Hlavne ze na hlavnej stranke maju napisane ze zvysili rychlosti aj objemi dat.
Ale s FUP sa zabudli pochvalit.
|
| |
BOBOR
Od: BOBOR
|
Pridané:
1.3.2006 22:54
FUP je tam spomenute len sa dobre pozri do bocneho menu. Zasili ho tam akoby sa nic nedialo. Hlavne ze na hlavnej stranke maju napisane ze zvysili rychlosti aj objemi dat.
Ale s FUP sa zabudli pochvalit.
|
| |
RB
Od: RB
|
Pridané:
1.3.2006 22:46
No neviem ako vy, ja mam na mesiac 1000MB od Slovanetu, teda na 1 pracovny den cca 50MB. Nextra dava 1GB, tak co sa stazujete;-) Keby ale FUP cez vikend neplatilo, to by bolo ine...ja aspon taham cez vikend, aj ked v poslednej dobe ani nie je co...Je pravda, ze platite viac, ale nie az o tolko, aby ste mohli tolkonasobne viac dat preniest...
|
| |
j0yrex
Od: j0yrex
|
Pridané:
1.3.2006 22:56
ty yebo z lesa :) sak ked mas zapnuty comp 2x do tyzdna a to si len pozres 2new maily & potom hodinku drwish na pokeci... sa necuduj, ze nestiahnes ani 1GB za mesiac :))) ale ty mas slovanet..... cize twoj produkt sa wola TOTAL FUN!!! tak si uziwaj kopec totalnej zabawy :))))) SLOVAK POWER USER ;)))wooohooo
|
| |
Bosss
Od: Bosss
|
Pridané:
1.3.2006 23:21
a j0yrex si potom BACKUP INTERNET USER
|
| |
j0y
Od: j0y
|
Pridané:
2.3.2006 0:23
ty si teda bosss... uplne sme z teba fpitchi :))) ak mas limit 1GB, tak nemozes pocuwat ani radio.....ty luuzer
|
| |
Bosss
Od: Bosss
|
Pridané:
2.3.2006 12:46
pre mna priorita nie je radio.. ale mam natahanych tak 2GB mesacne cez tyzden, 50 cez week (program mam 100MB za 19sk alebo 1GB za 19sk)
- cez tyzden som v praci a cez week taham.. setrim elektrinu a aj tak stiahnem tolko, ako flatista.. dokonca nextraci maju fup, cize maximum u nich je 40-60 GB mesacne, ja budem mat za dva dni cez week 25GB, cize polovicu toho co ma flatista za mesiac... a je tam aj uspora elektriny.. predsa zdroj 400W nieco aj spapa ked ho mas puisteny 24/7
|
| |
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
2.3.2006 12:59
kamo, mam slovanet, 512/128 a za den natiahnem len cez P2P 3 GB, co mozno nie je vela pre teba, ale mne to v pohode staci.
|
| |
PaloD
Od: PaloD
|
Pridané:
2.3.2006 21:27
A prečo by mal byť preto yebo ?? Že netaha 1 giga denne ? sak keD to stiahneš, ani nemáš kedy pozriet, čo si stiahol.....
Mal som aj ja Total Fun....ale je to ozaj málo, dal som "neobmedzený".....heheeh.....GoDSL Total...
|
| |
Kap
Od: Kap
|
Pridané:
2.3.2006 15:43
ty hovado my mame ale neobmedzeny net a takto nas kradnu o rychle stahovanie a sa kukni aky ty mas net (obmedzeny)tak tu nehovor co sa nam nepaci. ked mam neobmedzeny tak chcem stale tahat tou istou rychlostou
|
| |
j0yrex
Od: j0yrex
|
Pridané:
1.3.2006 22:51
aaa...uz to widim :) lol
http://www.nextra.sk/article.php?riesenia::pripojenie::adsl::fup
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
1.3.2006 22:55
omfg, VSIMAJTE TOTO:
http://i15.photobucket.com/albums/a391/midGet_1981/neobmedzene.jpg
Toto je podla Nextry DSL FLAT - neobmedzene casovo a datovo
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
2.3.2006 18:48
To su ****, ja za den (10 hodin) presurfujem 1 GB a to ani nic nestahujem, len mazem temporary files a na internet TV treba min 400-500 kbps a ani nespominam radio.
|
| |
***
Od: ***
|
Pridané:
1.3.2006 22:58
Inak diskusia ako u cocotov na dvore
|
| |
j0y
Od: j0y
|
Pridané:
1.3.2006 23:01
dialupista prehoworil :)))
|
| |
Dino31
Od: Dino31
|
Pridané:
1.3.2006 23:02
ja som maval denne 3-4,5Gb so 512 a teraz pozvyseni to narastie, no teraz sa mozem akurat tak ......
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
1.3.2006 23:06
no ved prave, aspon keby to dali na 5GB denne, ale 1giga??? to radsej nech mi daju 32kB/s down bez FUP.
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
1.3.2006 23:04
*** - ty si analfabet?? teba by som ani do internetovej kaviarne nevpustil.
|
| |
top speed
Od: top speed
|
Pridané:
1.3.2006 23:08
toto je namerane par sec pretym ak som to sem pridal... mam 1024/256 a samezrejme dok....a Nextru by GTS
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 76.0 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 9.5 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
1.3.2006 23:16
ja mam presne takuto rychlost teraz tiez.......a za toto im mam platit 500sk???
|
| |
j0yrex
Od: j0yrex
|
Pridané:
1.3.2006 23:18
keby 500, tak pohoda, ale ty platis minimalne 1000 !!! len si to pekne wsetko spocitaj... ;)
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
1.3.2006 23:23
ja som naschval nepocital poplatok za ST DSL Doma pretoze teraz nadavam na Nextru ako som nikdy na ST. Neviem ci sa oplati vobec prechadzat k ST :(
|
| |
Bosss
Od: Bosss
|
Pridané:
1.3.2006 23:23
daj si datovy a tahaj cez week.. pri FUP 128kbps sa to skor oplati nie ? a usetris na elektrine.. ovsem ak nemas 13 a cvakaju rodicia
|
| |
wtf?
Od: wtf?
|
Pridané:
1.3.2006 23:12
ako je dpc mozne ze sa takato p.... http://www.nextra.sk/article.php?riesenia::pripojenie::adsl::fup moze obajvit na stranke nextry a na stranke gts nic...
|
| |
j0yrex
Od: j0yrex
|
Pridané:
1.3.2006 23:19
zabudol si? :) wed si na slowensku :)
|
| |
-TAMY-
Od: -TAMY-
|
Pridané:
1.3.2006 23:23
toto sa neda nazvat NEOBMEDZENY program.. Chapem postoj NEXTRI, ale aj tak.. Hadam som si dal preto FLAT, aby som nemusel sledovat prenesene data, a teraz ich musim aj tak.. ked si zoberem pocuvanie radia po nete, popritom prezeranie webu a obcas sosnut dajaky free programik (3d mark, abobe atd atd) a hned je giga v cudu..
|
| |
kkkkk
Od: kkkkk
|
Pridané:
1.3.2006 23:27
kazdy den tahas ten soft ?
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
1.3.2006 23:30
dalsi mudrlant co len mail pouziva.
|
| |
:-)
Od: :-)
|
Pridané:
1.3.2006 23:26
Obmezenost nextri ja naozaj neobmezena !
|
| |
:-)
Od: :-)
|
Pridané:
1.3.2006 23:26
Obmezenost nextri ja naozaj neobmezena !
|
| |
Bosss
Od: Bosss
|
Pridané:
1.3.2006 23:29
1GB prenesenych dat na Vasom Flate plati nextra cca 80,- Sk. Si prerataj ak stiahnes 100GB, to je 8000,- Sk. Kolko stoji ten ich flat ? 400-500 Sk ? tak ak nechcu byt mega stratovy aj nadalej, musia obmedzit.. Vsetci TAHACI pojdete do ST a ked tam budete vsetci, najlepsie upisany na dvaroky, zavedu FUP aj oni... dajte si data, tahajte cez week, usetrite elektrinu,
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
1.3.2006 23:32
"week" - myslis tym vikend, nie??
|
| |
coolpanther
Od: coolpanther
|
Pridané:
2.3.2006 0:31
A to si ako na to prisiel ze za 1 GB zaplatia 80 SK? Ti tlaci na piest???
|
| |
azazel
Od: azazel
|
Pridané:
2.3.2006 10:38
Provideri platia viac.
http://www.telecom.sk/Documents/tarify/tarifa_ispgate.pdf
|
| |
Bosss
Od: Bosss
|
Pridané:
2.3.2006 12:52
azazel to nasiel ze este viac.. to bola iba orientacna cena..
|
| |
Bosss
Od: Bosss
|
Pridané:
2.3.2006 12:57
65sk... aj tak, vyssie pisal jeden tipek ze na 512 Flat od Nextry tahal 3 az 4,5 GB denne, to je pre nextru v najlepsom za tie tri giga 165 SK za tyzden 1155 SK. este raz sa spytam, co stala u nextry flat 512 ? urcite menej ako 1155sk.
ps - 1155 je stahovacova cena za tyzden.. predpokladam, ze nextra ich pusti bez sankcii ak maju viazanosti, bude len rada
|
| |
-TAMY-
Od: -TAMY-
|
Pridané:
1.3.2006 23:35
nie kazdy den, ale denne mam cca to giga urcite.. na svete je tolko druhov softu ze kazdy den by som mohol tolko toho potahat a pritom by bolo vsetko free.. si len zobre, chcem si sosnut ubuntu, zadarmo z www dvd distro.. ma cca 3 GB,, ako to by som mal 3 dni cca tahat? a aj to potom mi orezu dl po kazdom giga?
potom dalsi soft, pocuvat radio.. hadam si platim to FLAT prave preto, aby som sa nemusel o nic starat a byt pripojeny.. to uz je vyhodnejsie datovo obmedzeny program, kedze ma veek free..
|
| |
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
3.3.2006 11:03
Nechapes to spravne, datovo obmedzeny program nieje obmedzeny. Ten je o tom co si prenesies viac ako si zaplatil, si znovu zaplatis. Pri faltku neplatis nic naviac a tak sa nestazuj ze nedostanes nic naviac
|
| |
pevy
Od: pevy
|
Pridané:
1.3.2006 23:47
proste ja si myslim to iste ako ludia predomnou ked si objednam sluzbu neobmedzene data tak ich aj chcem s istou ale stalou obmedzenou rychlostou teda ak ma chcu obmedzovat tak nemuseli dvihat rychlosti radsej nechat take ake boli ale ziadne obmedzenia dpc ved toje protizakonne. kua
|
| |
pevy
Od: pevy
|
Pridané:
1.3.2006 23:47
proste ja si myslim to iste ako ludia predomnou ked si objednam sluzbu neobmedzene data tak ich aj chcem s istou ale stalou obmedzenou rychlostou teda ak ma chcu obmedzovat tak nemuseli dvihat rychlosti radsej nechat take ake boli ale ziadne obmedzenia dpc ved toje protizakonne.
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
1.3.2006 23:53
neviem ako vy co mate nextru, ale ja som v tej zmluve nenasiel nic o tom, ze nam mozu obmedzit rychlost dpc.
|
| |
coolpanther
Od: coolpanther
|
Pridané:
2.3.2006 0:37
No v principe je to tak, ze v zmluve nemas pisane ze ti strihnu rychlost, ale pozor mas tam uvedenu agregaciu a ked si to preratas prides an to ze kludne mozes mat rychlost 3 KB/s a je to Ok.. pretoze z teoretickeho agregacneho maxima dostanes prave taku rychlost a ani FUP nepotrebuju... Nefim fakt co na to povedat, mudrejsi budem az ked s ami na to kukne pravnik.
|
| |
BOBOR
Od: BOBOR
|
Pridané:
2.3.2006 7:07
No ak by sa znizenie rychlosti prejavovalo v ramci agregacie tak potom ok. Lenze oni verejne priznali ze FUP uplatnuju a o tom neni v zmluve ani slovo.
Dalsia vec je ze ja mam s nimi uzatvorenu zmluvu na rychlost 512kpps pri agregacii 1:30 a ziadnu FUP. Podla mna je toto dostatocne na odstupenie od zmluvy lebo vlastne oni zmenili celu podstatu tejto sluzby.
|
| |
-TAMY-
Od: -TAMY-
|
Pridané:
2.3.2006 0:03
ja mam ST, ale stve ma postoj firmy GTS.. Ak maju v zmluve napisane, "zmena sluzieb vyhradena" atd tak nato maju pravo.. ale az takto to pozmenit je moc..
Ked si kupujem napr auto, ktore ma v zakladnej vybave kozene sedacky, klimu, radio, airbag.. objednam.. ale dojde mi auto, so semisom, bez radia, airbagu atd.. lebo medzitym zmenili zakladnu vybavu.. neni to uz trosku nefer? Ja si predsa platim za sluzby, ktore mam mat a ked pisu DATOVO/CASOVO neobmedzene tak to aj chcem dostat.. a nie ze po kazdom GB skresu rychlost.. GB je naozaj malo, ale popravde, museli mat dajaky dovod pre tuto zmenu..
PS: to s tym autom bol mozno blby priklad, ale snad je jasne, ako to bolo mysleen
|
| |
debko
Od: debko
|
Pridané:
2.3.2006 0:22
hehe :-}
|
| |
LuckySK
Od: LuckySK
|
Pridané:
2.3.2006 0:28
Rozumny komentar sa sem na takuto temu uz asi ani neda dat...
Tak sa pridavam k normalnej vetsine ktora vie ze 1GB/den je malo a tak isto aj k tej ktora si mysli ze ked si zaplatim (uz po novom) 1024/256 tak ho aj chcem mat...a nie iba na chvilku.
A to FUP sa skor da chapat ako ferovo a zakonne oklamat zakaznika o to za co si plati...
Dalsia vec nextra ma FUPko verejne ...ostatny ho maju tiez len o nom mlcia a velmi sa neteste ze ho ST este nema...oni len cakaju kym pridu dalsi ludia a potom.
//Cry...bo tento den tak pekne zacal a tak zle skoncil :(
|
| |
speccy
Od: speccy
|
Pridané:
2.3.2006 1:03
"Ako vyplýva zo zverejnených pravidiel, FUP sa aplikuje bez výnimky každý deň, teda vrátane víkendov a sviatkov."
1GB na den by sa este nejak dalo prezit, ale toto je uz zly (strasne zly) SEN.
Nechapem co by viedlo Nextru k takemuto kroku, kedze jej T-Com
vikedove data nezapocitava..
|
| |
Zypa Cupak
Od: Zypa Cupak
|
Pridané:
2.3.2006 6:05
Vobec nie som zakaznikom Nextra, ale aj mna by toto riadne nastvalo. kedy uz konecne budu na Slovensku normalni provideri ponukat seriozne pripojenie na net? doziju sa toho vnuci mojich vnukov?
|
| |
ufuf
Od: ufuf
|
Pridané:
2.3.2006 8:18
Nextra postupovala podla mna spravne a seriozne. Mozes si vybrat aj iny program kde budes mat plnu kapacitu len pre seba. Ak mas program kde viaceri vyuzivate jedno pasno s s efktom nizkej ceny, tak treba mat jasne pravidla a prave to nextra spravila.
|
| |
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
2.3.2006 9:03
Co je podla teba seriozne,net nie je na tahanie warez, a ked chces mat linku len sam pre seba bez obmedzeni tak si pekne plat za 512Kbps -cca 18 000 mesacne a potom uz nebudes mat ziadne FUP.A ved aj T-com posiela upomienky ked prekrocis 20GB dat za mesiac nie?je uz len otazka casu kedy aj oni zavedu FUP a podla mna to ma kazdy v zmluve.
|
| |
forcer
Od: forcer
|
Pridané:
2.3.2006 10:03
je to sposobene iba cenou.
Jednoducho prerabaju na zakaznikoch ktori platia male peniaze.
Ak chcete sosat tak si kupte garantovane pripojenie.
Alebo... nesosajte ? :)
|
| |
Jano
Od: Jano
|
Pridané:
2.3.2006 7:40
Ked mate v Nextre Flat s Fup tak to sa vam oplati prejst na datovy program a cez vikend stiahnete vsetko co potrebujete a bez FUP.
|
| |
ppp
Od: ppp
|
Pridané:
2.3.2006 8:29
Ma uz niekto vysvetlenie pravnika k uzatvorenej zmluve na Flat? Mozu si z nicoho nic zaviest FUP alebo je mozne vypovedat zmluvu za nedodrzanie podmienok uvedenych v zmluve? Uz ste niekto pisali mail do Nextry a aj vam odpovedali na to?
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
2.3.2006 9:29
Toto mi odpisala Nextra:
"Dobry den,
sluzba je nadalej neobmedzena co sa tyka prenosu dat, kapacitna dostupnost bola v zmysle podmienok zmluvy obmedzena zavedenim FUP co je len
obdoba agregacie ktora je sucastou vsetkych flat sluzieb. Rychlost bude aj po uplatneni FUP stale dosahovat rychlosti nad agregacny pomer."
Ta posledna veta nema chybu.
|
| |
Blablablabla
Od: Blablablabla
|
Pridané:
2.3.2006 9:33
FUP je obdoba AGREGACIE to co je za haluz ? :)))))))))))
|
| |
LuckySK
Od: LuckySK
|
Pridané:
2.3.2006 9:34
Hov_o bude nad agregacny pomer zaplatil som si 512/128 a ne skurv_ny diaulup.
|
| |
LuckySK
Od: LuckySK
|
Pridané:
2.3.2006 9:34
Hov_o bude nad agregacny pomer zaplatil som si 512/128 a ne skurv_ny diaulup.
|
| |
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
2.3.2006 10:31
No ludia... ja aj kamos uz od dnes bezime cez T-Com. Nextra moze ist do p*ci. A urcite nie sme jediny co tak urobili. Nech im tam v nextre zhoria vsetky zariadenia!!! :-)
|
| |
limki
Od: limki
|
Pridané:
2.3.2006 11:04
Myslis, ze ked sa toto nextre osvedci, tak ostatni to nezavedu tiez ?
|
| |
Falado
Od: Falado
|
Pridané:
2.3.2006 11:27
Presne tak,ja tiež predpokladám že to je len otázka času kedy FUP zavedie aj T-com.Veď napríklad Dial telecom alebo Globaltel(Euroweb) majú FUP takmer od samého začiatku a teraz keď sa pridala aj Nextra tak už chýba len velmi malý krôčik aby tak spravil aj T-com.A vôbec by ma to nenasralo,myslím že Nextra spravila správny krok a hlavne zverejnila podmienky.Myslím že 30gb neni až tak málo a videl som už aj horšie podmienky FUP(10-15gb mesačne).
|
| |
Logo
Od: Logo
|
Pridané:
2.3.2006 21:58
Pozor! Nase FUP neni 30GB mesacne, je to 1GB denne!
To je setsakra velky rozidel, ked is uvedomis ze kolko cloveku trva stiahnut 5 GB dat s FUP a bez neho. Naco zvysovali rychlost ked zo zvoleneho suboru nemozem stiahnut naraz vaic ako 1 GB (128 kbps je onicom....)?
|
| |
Brini
Od: Brini
|
Pridané:
2.3.2006 11:22
Cau!A zmluvu ste mali akú?Viazanú alebo neurcitu?Lebo ja mam viazanú na 24mesiacov a z toho mam este 20mesiacov co mám urobit?
|
| |
Brini
Od: Brini
|
Pridané:
2.3.2006 11:39
Cau!A zmluvu ste mali akú?Viazanú alebo neurcitu?Lebo ja mam viazanú na 24mesiacov a z toho mam este 20mesiacov co mám urobit?
|
| |
kris
Od: kris
|
Pridané:
2.3.2006 13:17
ja som na tom podobne, ani ja neviem co mam robit teraz, ale asi najrozumnejsie by bolo pockat ci to FUP budu mat aj ostatni alebo nie... alebo popripadne prejst na iny program..
|
| |
Qidak
Od: Qidak
|
Pridané:
2.3.2006 11:44
Ked kamos a Ty bezite na tcome, a nextra zhoria vsetky zariadenia na com potom budeme bezat my ostatni zakaznici nextry. Si trochu sebecky.
Vobec si nemyslim, ze je to nejaky problem, ze je zavedene FUP, ved ked nestaci 2 gB za den, mozes si kupit 45 GB na mesiac, a za dalsich 10 GB zaplatis len 900 sk. Tam ti nik rychlost neznizi a mozes cele dni tahat 300kbytov za sekundu. Este bohuzial nie sme tak kde su nemci, francuzi, alebo nebodaj korejci a japonci. U nas sa to zacalo pred rokom, ci dvoma, u nich pred 6 a viac. Pamatam si ked firma platila v roku 2000 za 64rku synchron 50 tisic mesacne. Nevravim ze je to u nas teraz super, je to ubohe, ale Nextra je stale jeden z tych najseroznejsich poskytovatelov. Su aj taki, co okrem celodennej agregacie aplikuju aj FUP ... len to nikam nenapisu. Nextra vylozila karty na stol, tak ako sa to na serioznu firmu patri. Podla mna tie denne limity este aj tak upravia smerom hore.
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
2.3.2006 13:03
45giga na mesiac stoji vyse 3.000Sk :))) to nie je prave vyhodne, ked Flat dava teraz 30giga na mesiac + nejake giga naviac s tou 128kbps rychlostou :DDD a platis za to 950SK dokopy. Mozem okaslat datovo obmedzene programy.
CO ma najviac stve je, ze Nextra zaviedla FUP aj na vikendy a sviatky...ved T-Com im to nespoplatnuje :(((
|
| |
STGyro
Od: STGyro
|
Pridané:
2.3.2006 19:23
si smiešny ty aj tvoj kámoš. všetci tu hovoria a protestujú proti telecomu ale hlavne že ich všetci podporujú. chceme lepší internet, avšak nikto pre to nič nerobí, Slováci sprostí.
|
| |
LuckySK
Od: LuckySK
|
Pridané:
2.3.2006 11:54
Ty nemo...co sa tu ohanas Nemcami alebo Japoncami...kukni sa do Ciech co tam maju oni, troska rozdiel a nam tu trocha zvysia rychlost a hnet to aj brutalne obmedzia...to chcem radsej nas5 svoju 512/128 !!!
|
| |
Falado
Od: Falado
|
Pridané:
2.3.2006 12:04
Hm,mám taký dojem dojem že v Čechách majú Fup takmer na každom Dsl pripojení a určite to neni 100 giga.
|
| |
Stanley
Od: Stanley
|
Pridané:
2.3.2006 11:55
Tak to ma teraz dostalo. No hneď prechádzam na ST či čo to sú teraz.
|
| |
Bosss
Od: Bosss
|
Pridané:
2.3.2006 12:59
inak NEOBMEDZENY net mate nadalej od nextry.. kukni zmluvu, kde je napisana minimalna rychlost pripojenia/stahovania ? nikde.. tak..
nabuduce si precitaj, co podpisujes.. tak
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
2.3.2006 12:59
Prechadzat k T-Comu je podla mna najvacsia hlupost teraz :)) Madarsky T-Com zavadza FUP, tak slovensky by nezaviedol? hehe, je to len otazka casu...len som zvedavy na ich pravidla FUP, ci budu lepsie ako Nextra. Kazdopadne cesi su na tom lepsie, DSL maju sice FUP ale maju este vacsie rychlosti a stoji ich to menej ako nas. Uz sa neviem dockat kedy T-Com umozni vlastnit datove sluzby bez potreby viazat ich s hlasovymi...300Sk aspon nieco.
|
| |
Med
Od: Med
|
Pridané:
2.3.2006 14:55
by som sa na to nespoliehal. Moj tip - ak ti nenanutia hlasovy pausal, tak ta bude samotne DSL bez hlasu stat tak o 50-100 Sk menej ako s hlasom. Oddelit musia, ale nikde nie je napisane, ze za tu istu cenu. Podla mna sa na oddelenie hlasu a DSL tesime uplne zbytocne. T-Com s nami v.y.m.r.d.a jedna radost.
|
| |
divad
Od: divad
|
Pridané:
2.3.2006 14:35
Ludkovia...
Dostal som informacie ze nextru onedlho bude nasledovat aj T-COM :(
|
| |
777
Od: 777
|
Pridané:
2.3.2006 14:44
Odkial máš informacie?
|
| |
HoD
Od: HoD
|
Pridané:
2.3.2006 14:39
som smutny, nextru mam mesiac, a dal som si ju prave kvoli rychlosti/kvalite...teraz ma tym FUP sklamala..agregacia je v pohode, rychlosti a linka je podla mna fajn...FUP je v podstate tiez v urcitom smere dobre, ale iba ak je aj dobre spravene..myslim ze podmienky take ake su teraz su zle...limit mal byt napr. na mesiac a ovela vyssi ako je 30GB...napr. 80GB..urcite by ich to nezabilo...nie som stahovac P2P, obcas nieco stiahnem, ale malo...ale 1 GB/den je fakt malo...denne pocuvam inet radio, co nemam inu moznost pocuvat len cez net a kazdu hodinu mi to stiahne 100MB...a to pocuvam tak 3-4 hodiny denne...plus kazdy den pozeram spravodajsku relaciu jednej britskej TV, co mi zozerie cca 250MB..updaty programov - kazdy den cez 100MB...to mi dokopy dava 750MB dat len bez surfovania a cohokolvek...a ked si k tomu chcem nieco stiahnut ostane mi 250 MB dat, z coho 50-100 presurfujem a mozem si akurat stiahnut nejaky trial programu co ma 100-150MB..no ale niekedy si potrebujem stiahnut kompletnu novu upgrade verziu, co ma 700MB, tzn. ze uz ju budem musiet tahat 2 dni, alebo si nepozrem moju oblbuenu relaciu, alebo nebudem pocuvat radio, alebo sa jednoducho obmedzim...ja viem, ze FUP ma svoje opodstatnenie, ale myslim, ze cesta ktorou sa vybrala nextra je likvidacna pre niektorych pouzivatelov...nemam rad P2P stahovacov, co denne stiahnu kolko im ta linka vyda...tych treba obmedzit, ale nie normalnych userov..plus poznam kopec ludi co robia v IT, a tui musia cez net preniest niekedy aj 5GB denne, teraz im to bude sposobovat problem....je to smutne....ludia pisete ze ste vypovedali zmluvu nextre, ja som tiez nad tym rozmyslal, ale neviem..myslim ze t-com zavedie FUP v dohladnej dobe, a nextra bude mat stale rychlejsie linky a mensiu agregaciu...aj ked prave teraz mi to ide 15KB/s :-((
|
| |
fiskin
Od: fiskin
|
Pridané:
2.3.2006 14:51
v cechach je tento produkt ponukany od nextry s 10GB limitom, takze asi tak.
|
| |
HoD
Od: HoD
|
Pridané:
2.3.2006 15:04
preco sa odvolavas na cesko? co ja s tym mam spolocne? keby som argumentoval ako ty, tak pouzijem argument ze svedi maju 25mbit dsl...cize desat krat rychlejsie ako my...chapes??!
ide mi o to, ze nech sa sluzba nazve potom 10GB+mini, co by znamenalo ze stiahnes 10GB a potom ides minimalnou rychlostou, ale nech to nenazyvaju potom FLAT program...
|
| |
fiskin
Od: fiskin
|
Pridané:
2.3.2006 22:28
iba na porovnanie, nemozes chciet rychlost aj neobmedzeny prenos dat, vies az casom vyspejeme, a nebudeme stahovat vsetko z netu ako sialeni aj to co nepotrebujeme, mozno to tu bude ako vo svedsku. add cesko: pepici su warezaci ako svina, takze preto si vydupkali fup uplne vsade.
|
| |
HoD
Od: HoD
|
Pridané:
2.3.2006 15:14
preco sa odvolavas na cesko? co ja s tym mam spolocne? keby som argumentoval ako ty, tak pouzijem argument ze svedi maju 25mbit dsl...cize desat krat rychlejsie ako my...chapes??!
ide mi o to, ze nech sa sluzba nazve potom 10GB+mini, co by znamenalo ze stiahnes 10GB a potom ides minimalnou rychlostou, ale nech to nenazyvaju potom FLAT program...
|
| |
Bosss
Od: Bosss
|
Pridané:
2.3.2006 16:08
je to flat lebo stiahnut mozes lubovolny pocet dat.. aj 2GB aj 50GB
|
| |
HoD
Od: HoD
|
Pridané:
2.3.2006 16:41
teoreticky mozes, ale nemozes..pretoze ked ti to ide 10KB/s, tak tych 50 GB nestiahnes ani keby som to mal zapnute mesiac vkuse...potom by to mohlo byt napr. 50GBmax...aj ty by mohol byt program...podla mna mohli zvolit ine riesenie, FUP sa da dat ovela lepsia, tak aby boli vsetci spokojni (vsetci nebudu nikdy :-) ale aspon vacsina...mohli to znizit napr. na 512kbps...ale 1/10 rychlosti je ozaj mala...potom napr. poznam providera co znizuje z 512 na 64kbps...ide vsak o to ze vsetci maju hodiny kedy stahovat mozes..teda napr. cez vikendy by to mohlo byt neobmedzene, ale by to mohlo byt neobmedzene od 22:00 do 06:00 alebo podobne...su jednoducho ovela rozumenjsie riesenia, ktore nextre neuskodia...no ale oni si zvolili takuto cestu... :-(
|
| |
divad
Od: divad
|
Pridané:
2.3.2006 14:47
Odkial mam info ze ich bude nasledovat T-com? Od jedneho obchodnika z Nextry. Ked som mu volal aby som vypovedal dve DSL pripojenia :)
Prechadzam na wifi
|
| |
bratia spojme sa
Od: bratia spojme sa
|
Pridané:
2.3.2006 22:04
Hahahahahahahahaha
Vraj od obchodnika z Nextry ked si mu povedal ze chces vypovedat 2 dsl pripojenia.
A co si cakal ze ti povie, ked si chcel utiect ku konkurencii???????????
debilko!!!!!
|
| |
koniec dsl...
Od: koniec dsl...
|
Pridané:
2.3.2006 14:58
1.3.2006 definitivny koniec flat dsl ako sme ho poznali..oxvilu pride t-com a uz tu mame same FUP, pripravte sa, bude uz len horsie!!!
|
| |
BOBOR
Od: BOBOR
|
Pridané:
2.3.2006 15:20
Dnes som sa bol v nextre pytat aka je pokuta pri vypovedni zmluvy pri viazanosti 12mesiacov. Odpoved 180Sk. Takze v FUP sluzi len na odstranenie stahovacov lebo su pre nextru nevyhodni. Nextra vsak asi nechape ze takto pride o vacsinu svojich zakaznikov.
|
| |
divad
Od: divad
|
Pridané:
2.3.2006 15:40
180?
|
| |
divad
Od: divad
|
Pridané:
2.3.2006 15:43
180?
|
| |
divad
Od: divad
|
Pridané:
2.3.2006 15:47
180?
|
| |
BOBOR
Od: BOBOR
|
Pridané:
2.3.2006 16:17
Ano 180Sk.
|
| |
iqvac
Od: iqvac
|
Pridané:
2.3.2006 15:49
otazky na hotline Nextra:
1. prechod zo sluzby Nextra ADSLink Basic na Nextra ADSLink Mini, mam viazanost
24mesiacov /takze este asi 12 mesiacov/
2.kompletne zrusenie pristupu Nextra ADSLink Basic /vypovedanie zmluvy z mojej strany/
3.prelozenie pristupu na ineho uzivatela a nasledna zmena Nextra ADSLinkBasic na Nextra ADSLink Mini
odpoved od NExtry:
1, prechod na akukolvek sluzbu s nizsim mesacnym pausalom by predstavoval poplatok 2136SK za vystupenie z 24 mesacnej viazanosti pri sluzbe ADSLink Basic.
2, Uplatnenie mesacnej vypovednej lehoty ktora zacina plynut prvym dnom nasledujuceho mesiaca po mesiaci v ktorom bola vypoved dorucena do nasej spolocnost, uhrada poplatku 2136SK + doplatok akcioveho zariadenia v pripade ze ho mate zakupene za zvyhodneu sumu
3, prelozenie je mozne po suhlase od Slovak Telecomu, v zavislosti od skutocnosti ci je na danom mieste dostupne ST DSL, prekladka je mozna za poplatok Slovak Telecomu podla ich platneho cennika. Nasledna zmena vyplyva z bodu 1,
*odpoved bola velmi rychla, prisla do 8 min:-)
|
| |
iqvac
Od: iqvac
|
Pridané:
2.3.2006 15:55
otazky na hotline Nextra:
1. prechod zo sluzby Nextra ADSLink Basic na Nextra ADSLink Mini, mam viazanost
24mesiacov /takze este asi 12 mesiacov/
2.kompletne zrusenie pristupu Nextra ADSLink Basic /vypovedanie zmluvy z mojej strany/
3.prelozenie pristupu na ineho uzivatela a nasledna zmena Nextra ADSLinkBasic na Nextra ADSLink Mini
odpoved od NExtry:
1, prechod na akukolvek sluzbu s nizsim mesacnym pausalom by predstavoval poplatok 2136SK za vystupenie z 24 mesacnej viazanosti pri sluzbe ADSLink Basic.
2, Uplatnenie mesacnej vypovednej lehoty ktora zacina plynut prvym dnom nasledujuceho mesiaca po mesiaci v ktorom bola vypoved dorucena do nasej spolocnost, uhrada poplatku 2136SK + doplatok akcioveho zariadenia v pripade ze ho mate zakupene za zvyhodneu sumu
3, prelozenie je mozne po suhlase od Slovak Telecomu, v zavislosti od skutocnosti ci je na danom mieste dostupne ST DSL, prekladka je mozna za poplatok Slovak Telecomu podla ich platneho cennika. Nasledna zmena vyplyva z bodu 1,
*odpoved bola velmi rychla, prisla do 8 min:-)
|
| |
Tipi
Od: Tipi
|
Pridané:
2.3.2006 15:20
Niečo na zamyslenie:
Vo firme máme ADSLink Plus tak zhruba som vypočítal, že v konečnom dôsledku FUP bude mať efekt ako keby sme tu mali cca 240kbps… Ale zvýšili nám rýchlosť z 1024 na 1536! Jupííí, jupííí tešíme sa! Super! Tomu hovorím marketingový ťah!
|
| |
****
Od: ****
|
Pridané:
2.3.2006 15:44
Aj tak stahujete vsetci Pecko cez P2P a to vas sere. No nic ja som tiez nespokojny ale raz to muselo prist. Dufam aspon ze ostatni poskytovatelia zavedu tiez fup.
|
| |
****
Od: ****
|
Pridané:
2.3.2006 15:45
Aj tak stahujete vsetci Pecko cez P2P a to vas sere. No nic ja som tiez nespokojny ale raz to muselo prist. Dufam aspon ze ostatni poskytovatelia zavedu tiez fup.
|
| |
Adolf
Od: Adolf
|
Pridané:
2.3.2006 21:12
No jasne vsetci sme tu taky prizemny a odkazany na P-cko ako ty.PRIMITIV
|
| |
Steve
Od: Steve
|
Pridané:
2.3.2006 15:54
No...tak...prrr...sa ozvite..ked naozaj T-COM..zavedie to FUP...zatial nie je..on sa ozval len s tou zvýšenou agregaciou...a to je..že vam môže padnúť..rychlosť..1024/55...to vyplyva zo zmluvy..takže ale keďže ma T-COM..take kapacity ake ma..kua ..tak načo tie priblblé reči..že T-COm..to zase zavedie..to FUP-ko..a ked nezavedie?..ja poviem?...je to argument proti argumentu..však podstata ADSL-je v čom boa..dajte si Google...a T-COM..Flat mi to ide okolo1000kbit/s..stale..a 4GB..včera bol..len trafik..sme 4-ia..a to mam povedať jednemu..že ty si stiahol..2GB..tak zaplať...viac???ako ten..čo stiahne 1GB..za mesiac?..mam aj taketo typy..na routri..zapojenych...jasneee..že by sa mi lubilo..mať 10..takych..čo sosnu..po 5GB..za mesiac a berem od nich po 300-vky..tak to robie iný..ale zase nemusíme byť kua..až taký biznismeni vo všetkom..majú po 350..a sosa jeden 30GB..jeden 2GB..jeden 20GB...a ja 5GB...však je to paušáll..boa...a teraz to frčííííí...a zadara daju tých 512kbit/s..naviac...však je to o tom...netovať..kua..komu sa chce..a za malo peňazí vela muziky...boa a na dedine...
|
| |
Bosss
Od: Bosss
|
Pridané:
2.3.2006 16:11
T-Comu nejde o kapacitu ani o agregaciu. Sam sebe data neplati, DSL dotuju z inych sluzieb, (dialup, pevne pripojenie, dig. okruhy.. a ostatne) Samotne ADSL maju stratove. A kazdy user by mal mat vlastne DSL a nie jedno 2,5MB a pol panelaka..
|
| |
BOBOR
Od: BOBOR
|
Pridané:
2.3.2006 16:23
Lenze T-com sam navazda ludi na zdielanie dsl. Tiez dokonca ponuka routre za akciovu cenu.
Inak v cesku sice maju fup ale daju sa objednat aj sluzby bez neho len si treba priplatit.
|
| |
Jajajajajaja
Od: Jajajajajaja
|
Pridané:
2.3.2006 18:23
Inac s tym tiez nesuhlasim ze si piati v brane kupia jeden Flat.Ja som proti tomu!
|
| |
nextrak
Od: nextrak
|
Pridané:
2.3.2006 16:43
dnes som to presvihol a ide mi to 25kil
:D
|
| |
Srna
Od: Srna
|
Pridané:
2.3.2006 16:50
To FUP je strasna buzeracia zakaznika. Mne to pride ako keby si platim za vodu a odrazu mi vodarne obmedzia prijem vody tak ze po 1l mi uz nebude tiect ale uz len kvapkat.
|
| |
Srna
Od: Srna
|
Pridané:
2.3.2006 16:52
To FUP je strasna buzeracia zakaznika. Mne to pride ako keby si platim za vodu a odrazu mi vodarne obmedzia prijem vody tak ze po 1l mi uz nebude tiect ale uz len kvapkat.
|
| |
STGyro
Od: STGyro
|
Pridané:
3.3.2006 10:56
vážne? a načo máš vodomer? či vám vodu neodpisujú? alebo elektriku? prešvihneš limit? nie je tam limit, platíš si za to čo použiješ. DSL s dátami funguje na takom istom princípe.
|
| |
User
Od: User
|
Pridané:
2.3.2006 16:49
Mam linku od NEXTRY (1024)a moc mi nejdu do hlavy tie pravidla "Nextra zverejnila presné pravidlá FUP" 0:01 rano - rychlost 1024kb, 7:40 rano - rychlost 56kb. Neslubovali 128kb??? A kto mi stiahol doma od 0:01 do 7:40 1GB??? Tie karty su na tom stole asi otocene opacne.
|
| |
Telekom s FUP
Od: Telekom s FUP
|
Pridané:
2.3.2006 17:28
Uz aj telekom ide s FUP :(((
|
| |
blablabla
Od: blablabla
|
Pridané:
2.3.2006 17:44
Somarina z tvojej hlavy
|
| |
Re: blablabla
Od: Re: blablabla
|
Pridané:
2.3.2006 18:22
Aka somarina? Daj si telekom a uvidis sam. A zapis si aj den zradenia. Budes preklinat ten den, to si pamataj
|
| |
Blablablabla
Od: Blablablabla
|
Pridané:
2.3.2006 18:27
Ved daj link mudrlant preco by som preklinal? Ja uz nie som viazany :)
NAHOD LINK MUDRLANT
|
| |
slovant
Od: slovant
|
Pridané:
2.3.2006 19:41
slovanet tiez nema nikde uvedene ze ide FUP a pritom ju uplatnuje uz dost dlho... a dost nechutne
|
| |
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
3.3.2006 6:29
ako? zatail som to nejak extra nepocitil, ze by mi po urcitom stiahnuti dat obmedzili rychlost
|
| |
kesaj
Od: kesaj
|
Pridané:
2.3.2006 18:20
den sa tesis a den na to places, ako s nami zase vybabrali..mohlo by byt FUP, ale aspon kedby to casom zmenili min. na 3 GB...s 1 GB im odide 75 % zakaznikov (samozrejme, ked to nezavedu ostatni provideri)
|
| |
75% ???? :)
Od: 75% ???? :)
|
Pridané:
2.3.2006 19:25
Ale ale... 75%? Ved to je blbost... mozno tak 5-10%, aj to len nonstop P2P fanusikovia... a to je pre Nextru iba dobre...
|
| |
xudim
Od: xudim
|
Pridané:
2.3.2006 18:56
no podla zatial nezverejnenych informacii sa to hodlaju spravit vsetci pri FLAT produktoch, niekto spomalovat, niekto blokovat niektore sluzby. Konecne uz som si myslel ze DSL je fakt take skvele ako si to vsetci myslia. Este by trebalo poriesit tie trapne reklamy s ktorymi su ludia IBA zavadzany!!!
|
| |
lachaj
Od: lachaj
|
Pridané:
2.3.2006 19:03
do konca r. 2006 ma vraj vykuzlit FUP-ko aj ST. pls. cim skor ja mam WiFi, maximum dosahujem aj 1Mb, prevazne cez den okolo 600kbits, mne to staci, platim 599,-/mesacne a P2P je povolene iba v noci. Internet mam na pracu a nie na stahovanie NELEGALNYCH VECI ako vecsina FLAT userov. Ja osobne som za bloknutie vsetkeho NELEGALNEHO co internet poskytuje. Mozno potom by ste prisli na to, ze 1Mb je vam na nic. :)))))))
|
| |
memorex31
Od: memorex31
|
Pridané:
2.3.2006 19:23
Nextra to spravila uplne inteligentne! Stahovaci odidu a ti co nepouzivaju P2P a podobne ostanu... Genialne riesenie.
PS: Sice s tym nesuhlasim, ale z hladiska Nextry je to super riesenie, ze s tym prisla prva. A myslim si, ze odchodu ani moc branit nebude, lebo odist budu chciet iba ti, ktorym to prekaza, teda ti, co vela stahuju a su pre Nextru viac menej stratovi...
Nuz, mam DATA, cez tyzden som slusny obcan, cez vikend stiahnem 2-3 filmiky-viac aj tak nestiahm pozriet a pohoda ;)
|
| |
BOBOR
Od: BOBOR
|
Pridané:
2.3.2006 20:29
Aha takze preto ze zdielame dsl traja sme automaticky stahovaci? Ten 1GB by mi v pohode stacil keby som sa ale nie ak sa mam on delit este s dalsimi dvoma ludmi. A prave preto je FUP od nextry velky podvod pretoze pred tym ponukali k dsl dotovane routery a tak nalakali vela ludi na zdielanie netu.
|
| |
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
3.3.2006 10:54
Ked ste traja platis za net 300Sk, co od toho cakas. Zaplati si tie data a nikto ta neobmedzi. A odpoved je ano. Ked ste traja tak ste stahovaci, lebo tahate na jednej linke trikrat tolko ako jeden a platite tretinu. Ja sa vam fakt divim.
|
| |
BOBOR
Od: BOBOR
|
Pridané:
3.3.2006 16:02
Takze mi sme stahovaci. Zaujmave mame trafic najviac 20GB na mesiac. Poznam ludi co maju trafic okolo 100GB a to net nemaju zdielany takze to natahaju sami a to este pri mensej rychlosti.
BTW Ako tu niekto spominal tych 60GB na mesiac, nam by uplne stacilo tych 20GB na mesiac. Problem je v tom ze niekedy sa za den neprenesie ani 200MB a niekedy sa prenesu aj 2GB. Preto ak chcela nextra FUP mala ho radsej dat s obmedzenimi datami na mesiac a nie na den.
|
| |
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
6.3.2006 12:35
Problem s mesacnym FUP je ze tyto usery by boli od 4. dna mesiaca az do konca obmedzeny - zatial co takto su len pol dna
|
| |
Roman
Od: Roman
|
Pridané:
2.3.2006 19:35
P2P nie je na stahovanie nelegalnych veci. To si trochu mylis. Nelegalne veci su aj na http a ked si myslis, ze mas vyhrane s WiFi tak si na omyle. Tvoj provider je tiez len maly user. Mymochodom P2P V noci??? To ako keby si mi povedal, ze stahovat mozes ale nemozes. U mna je to tiez, ked nestahujem tak idem 1024.
|
| |
fsikin
Od: fsikin
|
Pridané:
2.3.2006 22:13
1GB nie je vela, minies pozeranim TV za 3 hodinky, problem je v tom, ze ked sa zvysila rychlost, tak je neunosne ponukat fat programy ako doteraz, tahaci by sa nevmestili do koze, 300GB za mesiac by bola hracka, dalsi extrem je zase napr. cesko, rychlosti vysoke ale fup maximalne, takze je im to flat j na dve veci. my smerujeme pomaly k tomu tiez, rychly a neobmedzeny net, moze prist az ked zmizne p2p, inak sa to filtrovat neda.
|
| |
ST DSL FLAT HOME
Od: ST DSL FLAT HOME
|
Pridané:
2.3.2006 19:28
Mohol by sem už konečne niekto dať aj overenú informáciu o ST - FUP a prestať písať vlasné dohady ? Ďakujem.
|
| |
Nie je
Od: Nie je
|
Pridané:
2.3.2006 20:24
Ziadne FUP v T-Com.Pisu to debilkovia z Nextry!!!
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
3.3.2006 9:55
zatial nie je, zatial :DDDDD ak si myslis ze ani nebude, tak si na omyle :DD
|
| |
Nie je
Od: Nie je
|
Pridané:
3.3.2006 10:37
A ani nebude :D pretoze T-Com prichadza v tomto roku na trh s ADSL2 :D Sa mozu na niejake FUP z vysoka vykaslat :D
T-Come potrebuju co najviac zakaznikov s nastupom ADSL2.
Takze snivaj dalej v NEXTRE :DDDDDDDDDDDD
|
| |
Spacer
Od: Spacer
|
Pridané:
2.3.2006 21:05
No zda sa, ze GTS kupilo Nextru, aby na nej skusalo, co vsetko si mozu dovolit.
|
| |
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
3.3.2006 10:59
Nextra mala FUP na DSL uz predtym ako ju oznamila, najmenej jeden rok {mozem to zodpovedne prehlasit so stopercentnou istotou}
|
| |
Jano
Od: Jano
|
Pridané:
2.3.2006 21:07
Niekto tu uz pisal ze nikdy nepodpori ziadnu firmu ktora skusa zaviest FUP a tomu podobne praktiky na Slovensku.Chcel som len povedat ze s tymto PLNE SUHLASIM.
|
| |
j0yrex
Od: j0yrex
|
Pridané:
2.3.2006 21:32
[ hahah, 2.3.2006 19:40 ] Odpovedať
walcom back dial-up za 1000sk :D mazec
>>>rofl ;D tak tak ;) absolutny suhlas...
|
| |
Flat
Od: Flat
|
Pridané:
2.3.2006 21:33
Ja si myslim ze nikto nechce prerabat na nete a ak Nextra zaviedla FUP tak len kvoli monopolu Telekomu :D boli dotlaceny podmienkami a novou zmluvou, a si nemyslite ze akurat T-com nebude pouzivat FUP ste naivny vsetko to je o peniazoch , Slovanet zatial nic nemenil a protestuje proti novej zmluve nemenil zatial ani agregacie ani nezvysoval linky..., A FLAT znamena casovo a datovo neobmedzeny internet co sa VOBEC nezmenilo nechapete , to stale plati nikto vam internet nestopne ani vas casovo neobmedzi pojde vam stale NONSTOP cize FLAT akou rychlostou ? to vam nikto nikdy nesluboval, a hadam nehcete mat Linku 1024/256 1-1 agregaciou za 1000,-SK :D na slovenksu ste normalny deti?
|
| |
Jano
Od: Jano
|
Pridané:
2.3.2006 21:43
Ale zhodit linku z 1536 na nejakych 64-128 kbps ti poviem to je riadny pluvanec medzi oci.
|
| |
Jano
Od: Jano
|
Pridané:
2.3.2006 21:45
Ale zhodit linku z 1536 na nejakych 64-128 kbps ti poviem to je riadny pluvanec medzi oci.
|
| |
hm?
Od: hm?
|
Pridané:
2.3.2006 21:47
nie podla pravidiel ti ju znizia po stiahnuti 1,5 na Basicu na 256/384
|
| |
hm?
Od: hm?
|
Pridané:
2.3.2006 21:48
pardon 192/256 pri basicu
|
| |
Spacer
Od: Spacer
|
Pridané:
2.3.2006 22:04
Som zvedavy na nove statistiky aka dial-up na DSL.SK ;-)
|
| |
RoBb
Od: RoBb
|
Pridané:
2.3.2006 22:21
Predvcerom som bol spokojny s nextrou a velmo ma potesilo zvysovanie rychlosti Telecomu ale necakal som to od Nextry ze hodi FUPko ako dakedy telecom ktory zbachol za to aj peknu pokutu, nieco take urobila teraz aj nextra mne dnes na Hotline vysvetloval OP ze je to forma agregacie ale nevyvratilo moje tvrdenie ze agregacia ma inu formu pri ktorej kolise rychlost a nie je to dane na max. 128kb/s a co si myslím ze nie je celkom presne to co sme vo zmluvach podpísaly ze datovo neobmedzena sluzba s 512/128 ale teraz je to 128/256.
Navrhujem zriadit neaku stranku kde sa kazdy moze podpisat ako suhlaí s FUPkom a preposlat to kazdemu poskytovatelovy, maly sme aj doteraz agregaciu ale nie v takejto forme nak vezmu rychlost na 512 alebo 384 a bude vsetko OK verim tomu ze kazdy sa potesí.
|
| |
Jób
Od: Jób
|
Pridané:
2.3.2006 22:30
Vážený môžete byť radi že vám to okresali "len" na 1GB mohlo to byť aj horšie napr. 15 GB na mesiac. A T Com nieje výhra čo spravíte ked zavedie FUP aj on kám pôjdete potom?
|
| |
Jób
Od: Jób
|
Pridané:
2.3.2006 22:31
Vážený môžete byť radi že vám to okresali "len" na 1GB mohlo to byť aj horšie napr. 15 GB na mesiac. A T Com nieje výhra čo spravíte ked zavedie FUP aj on kám pôjdete potom?
|
| |
Jób
Od: Jób
|
Pridané:
2.3.2006 22:32
Vážený môžete byť radi že vám to okresali "len" na 1GB mohlo to byť aj horšie napr. 15 GB na mesiac. A T Com nieje výhra čo spravíte ked zavedie FUP aj on kám pôjdete potom?
|
| |
Jób
Od: Jób
|
Pridané:
2.3.2006 22:33
Vážený môžete byť radi že vám to okresali "len" na 1GB mohlo to byť aj horšie napr. 15 GB na mesiac. A T Com nieje výhra čo spravíte ked zavedie FUP aj on kám pôjdete potom?
|
| |
???
Od: ???
|
Pridané:
3.3.2006 8:55
V nasom meste je wifi celkom kvalitne neobmedzuje ho spravca , ale dsl je stailnejsie :::-((((
|
| |
Logo
Od: Logo
|
Pridané:
3.3.2006 14:56
Horise? 15 GB na mesiac je podla mna omoho viac cielenejsie na P2P uzivatelov ako 1GB na den. Takto obmedzuju aj normalnych ludi...
|
| |
RoBb
Od: RoBb
|
Pridané:
2.3.2006 22:39
Predvcerom som bol spokojny s nextrou a velmo ma potesilo zvysovanie rychlosti Telecomu ale necakal som to od Nextry ze hodi FUPko ako dakedy telecom ktory zbachol za to aj peknu pokutu, nieco take urobila teraz aj nextra mne dnes na Hotline vysvetloval OP ze je to forma agregacie ale nevyvratilo moje tvrdenie ze agregacia ma inu formu pri ktorej kolise rychlost a nie je to dane na max. 128kb/s a co si myslím ze nie je celkom presne to co sme vo zmluvach podpísaly ze datovo neobmedzena sluzba s 512/128 ale teraz je to 128/256.
Navrhujem zriadit neaku stranku kde sa kazdy moze podpisat ako suhlaí s FUPkom a preposlat to kazdemu poskytovatelovy, maly sme aj doteraz agregaciu ale nie v takejto forme nak vezmu rychlost na 512 alebo 384 a bude vsetko OK verim tomu ze kazdy sa potesí.
|
| |
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
3.3.2006 10:50
Musis si uvedomit, ze tento druch agregacie obmedzuje len agresivnych userov downloaderov. Nedotyka sa vacsiny slusnych userov o ktorych nextra stoji. Slusny su spokojnejsi ze im ide lepsie net a downloaderi sa potom zoskupuju u iych providerov a nadavaju na nich.
|
| |
nerd
Od: nerd
|
Pridané:
3.3.2006 10:35
zacnite volat svojim providerom a zistite ze vsetci uz FUP pouzivaju, ja mam u nextry Mb FLAT cize mi vlastne dali 60GB na mesiac. ked zavolate trebars DIAL TELECOMU tak vam povie ce mate 30GB na mesiac a ak by ste chceli 50 tak si od vas zapyta 5000Sk!!!!! a nieco podobne vam povie kazdy provider zatial mimo T COMu takze len tam vsetci bezte a tahajte od nich nech maju aj oni dovod FUP zaviest :o) ..... inak este jedna vec na mojom routry mi trafic counter ukazuje za cely den 1,74GB prenesenych dat down+up a na nextra mi ukazuje 2,4GB download!!! uz som to reklamoval som zvedavy co mi povedia :o)
|
| |
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
3.3.2006 10:48
Je problem s pocitanim dat, tvoj Linunxovy{s najvascsou pravdepodobnostou} router, nerata do trafficu checksumy a ine zalezitosti ktore sa ti k paketom pridavaju hardwareovo, ale nextra ich rata lebo aj tie prenasas. Nemozes cakat, ze ked si stiahol 2MB, tak si spravim 2MB traffic. Overhead na DSL moze byt vyse 20% {zalezi od viacerych veci}, Nehovoriac o tom ze ten linux mozno rata len ethernety a kasle na encapsulation pre ATM siet a to su dalsie data navyse. Myslim si ze neuspejes. oni rataju dat tak ako ich rata globalny provider a s najvacsou pravdepodobnostou tak ako ich rata T-COm ktoremu ich oni platia. Tvoje merianie, je pre nich absolutne nepriekazne
|
| |
nerd
Od: nerd
|
Pridané:
3.3.2006 11:23
mozno na tom nieco je :o) ale ak si pozriem prenosy pred 1.3.2006 tak to +/- sedi ale po tomto datume tam su riadne rozdiely......
|
| |
lukk
Od: lukk
|
Pridané:
3.3.2006 12:58
ja mam mikrotik router a ten pocita data na 99% presne ako nextra. odchylka zhruba 10MB.
|
| |
Mailik
Od: Mailik
|
Pridané:
3.3.2006 13:52
Odpoveď na otázku ohľadom zavedenie FUP spločnosťou T-Com:
Vazeny zakaznik,
momentalne nad jej zavedenim nie su ziadne informacie, ani nic tomu zatial nenasvedcuje a ak by sa planovalo, tak by to bolo, ci bude oficialne komunikovane.
S uctou,
Slovak Telecom, a. s.
Vincent Jedinak
Technicka podpora
Tel.: 0800 123 777
E-mail: techgroup@st.sk
www.telecom.sk
|
| |
RoBb
Od: RoBb
|
Pridané:
3.3.2006 14:13
Ale ano T-Com aj doteraz malo agregaciu pomerne sluznu a taktiez planuju to spustit podobne akok nextra
|
| |
RoBb
Od: RoBb
|
Pridané:
3.3.2006 14:10
nextru strojí este aj takto tych 30GB na ktorych to obmedzil mesacne cca 2400Sk a ked platite za to 500sk tak to nie je bohvie co
... kto chce robyt trafic aj tak bude namiesto 100GB mozno len 50
|
| |
hahaha
Od: hahaha
|
Pridané:
3.3.2006 14:49
hahahahahaha, tak vam treba NEXTRACI A TERAZ STE UZ DOTAHALI, CHICHI CHICHI.
ST RULEZ !
|
| |
RoBb
Od: RoBb
|
Pridané:
3.3.2006 15:23
Len sa netes lebo tak isto aj ST zavedie FUP tak isto ako maju zavedene FUP a to este ani zdaleka nie take ako na slovensku tu mate zatial len miernu agregaciu ale nemci nenechaju ani to tu tak hodi tak isto FUP, nextra to aspon dala aby to vyhovovalo aj zakaznikom na den 1GB ale ak by to bolo 5GB na mesiac tak by to asi nechcel nik ved 1GB pre opa je 80Sk a platite 500Sk za pripojenie ( neratam do toho DSL pripoku a tel. linku)
|
| |
bBor
Od: bBor
|
Pridané:
3.3.2006 15:41
Si si nejaký istý, aspoň keby si mal overené info, takéto halabala je na.....
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
3.3.2006 16:27
Nextra bola nutena zaviest FUP kvoli limitom ST pre ISP, ST ako monopol nemusi zaviest FUP.
|
| |
uvedomte sa
Od: uvedomte sa
|
Pridané:
3.3.2006 15:50
Ti co pisete, ze 1 GB staci pre vacsinu ludi ste na totalnom omyle...sa spamatajte ludia, aj normalnemu cloveku (az na tych par vynimok, co si len prezeraju maily a stranky, ktorych je mizive percento)1 GB nestaci. Mozno sa zbadate neskor, ale clovek co pouziva internet normalne stiahne denne min 2 GB pri rychlosti 1024/256...
|
| |
Peter Kotrčka
Od: Peter Kotrčka
|
Pridané:
3.3.2006 16:02
Paneboze, Vy nie ste normalni. Co preboha tolko tahate? Ja sice mam flat (nie od nextry - ani ST, ani slovanet), ale aj v prvom mesiaci som natahal max 7 GB za mesiac. A tahal som aj nejake skladby (podotykam, ze to, co sa mi paci, nie vsetko, co som nasiel), aj film, aj nejake programy, aj som surfoval. A teraz sa tiez zmestim do takeho obhemu, len som k tomu pridal pocuvanie radia (nepotrebujem 1024 kbit/s mp3 stream, zasa staci "normalnych" 50-80 kbit/s). Ked budete tahat 3x tolko ako ja (co uz ale neviem, co by som tahal, aj ked mozem), tak tych 30 GB mesacne (ktore idu "normalnou" rychlostou, neratam tie GB, ktore prejdu "pomalym rezimom") nestiahnete.
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
3.3.2006 16:19
Ja miniem min 1 GB denne len surfovanim a pocuvanim radia. :)
|
| |
Logo
Od: Logo
|
Pridané:
3.3.2006 16:32
Tak my vysvetli ako chces stiahnut 5GB dat s takym pripojenim?
|
| |
Spacer
Od: Spacer
|
Pridané:
3.3.2006 17:45
30GB mesacne je v pohode. My tu hovorime o 1GB za den. :-)
|
| |
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
4.3.2006 16:11
Chlapce, to ty nie si normalny, ale ta co uz. Zato, ze nevies kde co hladat a skade tahat, zato nemusis ostatnych oznacovat za nenormalnych. PS: Chcel by som vediet ako vysvetlujes svojim zakaznikom co je to FUP.
|
| |
Peter Kotrčka
Od: Peter Kotrčka
|
Pridané:
4.3.2006 19:33
Neviem sice, kedy sme si potykali, ale... Ja to zakaznikom vysvetlim, pretoze firma, kde robim, je Nextra Partnerom. A ad2: hladat viem, len som napisal, ze netaham vsetko, co najdem. Naco je to dobre? Ved to ani vsetko nemozete prezriet. Pokial samozrejme nie ste nezamestnany, nevyuzity clovek. Co Vas potom ale veeelmi lutujem.
|
| |
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
6.3.2006 21:28
Chlapce, ja taham len to co naozaj chcem a aj to je za mesiac okolo 120GB. Nepatrim medzi tych co tahaju vsetko. Ja si veci vyberam, ale kedze taham dvdcka, tak sa tie GB skoro nazbieraju. PS: my sme si este nepotykali.
|
| |
MyNonA
Od: MyNonA
|
Pridané:
7.3.2006 7:17
Veru tak, mas pravdu, stiahnut 120GB mesacne nie je ziadne umenie, keby si chcel tahat fakt vela dat, tak si umiestnis svoj komp dakde na backbone do housing centra nejakeho velkeho ISP a kazdy den tam chodis vymienat 200GB disk, lebo za den sa fakt tych 200GB da potahat [ked mas dobre zdroje a neobmedzenu 100MBit linku samozrejme].
|
| |
MyNonA
Od: MyNonA
|
Pridané:
7.3.2006 17:24
Veru tak, mas pravdu, stiahnut 120GB mesacne nie je ziadne umenie, keby si chcel tahat fakt vela dat, tak si umiestnis svoj komp dakde na backbone do housing centra nejakeho velkeho ISP a kazdy den tam chodis vymienat 200GB disk, lebo za den sa fakt tych 200GB da potahat [ked mas dobre zdroje a neobmedzenu 100MBit linku samozrejme].
|
| |
MyNonA
Od: MyNonA
|
Pridané:
7.3.2006 7:09
tak ty si potom jeden z tych, co musia tvrdit, ze 640kB RAM staci pre vsetkych :-)
...ale to si potom ako dinosaury - urceny na vyhynutie, lebo v casoch, kde sa rozmaha broadband a gigabitove siete [a to aj na Slovensku], tiez high definition video a podobne jedinci ako ty, ktorym staci dial-up a su so zmyslanim vyuzitia kapacity liniek tak v 80-tych az 90-tych rokoch minuleho storocia ;-)
|
| |
-TAMY-
Od: -TAMY-
|
Pridané:
3.3.2006 16:08
Ja od rana pocuvam po nete radio, 256kbit stream, uz mam cca 450mb, plus som si daco pozeral po nete, surfoval, a teraz idem pozeram wallpapery,fotky atd.. kazda cca 500kb,, cize giga bude hned prec a ani okom nemihnem..
|
| |
mireq
Od: mireq
|
Pridané:
3.3.2006 16:29
len p****ri****je***b si da Nextru ako sory ale fakt ...
|
| |
mireq
Od: mireq
|
Pridané:
3.3.2006 16:31
za den urcite tych 5 gb minimalne co tu ide vypravat o 1 bg sak to je jak 1 mb omg sa spametaj ze nestiahnes za den aspom 5 gb ...
|
| |
mireq
Od: mireq
|
Pridané:
3.3.2006 16:32
si pri tom internete asi 5 min ... ked mas taky maly dwn ,up
|
| |
co je toto za system
Od: co je toto za system
|
Pridané:
3.3.2006 16:38
dnes som sa po 3 mesiacoch dostal za komp kde je "stare dobre ISDN" dnes si dovolim poveda.... dokaz 233 Kbps or 0.2 Mbps (28 kB/s)alebo http://testmy.net/stats/id-T5XQUE6PZ
podla mna by malo mat 128/128 a nie 233kbps... kua ako je toto mozne?
|
| |
co je toto za system
Od: co je toto za system
|
Pridané:
3.3.2006 16:41
pre uplnost este takto http://www.testmy.net/s_engine.php?type=comp_id&q=79963672932
|
| |
Spacer
Od: Spacer
|
Pridané:
3.3.2006 17:42
Takto to vyzera, ked sa chcu robit zisky bez investicii. :-(
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
3.3.2006 18:24
no vyzera to tak ze ST fakt nezavedie FUP. Nextra musela, pretoze ST neponuklo vyhodne velkoobchodne podmienky, Slovanet radsej ani rychlost nezdvihol. Ved citajte:
http://www.inet.sk/clanok/3199/chce-slovak-telecom-zlikvidovat-konkurenciu-v-adsl
|
| |
divad
Od: divad
|
Pridané:
3.3.2006 18:45
Cize dalsie zneuzitie Dominantneho postavenia :)
|
| |
hm...
Od: hm...
|
Pridané:
3.3.2006 19:05
Uvidíme ako sa situácia vyvinie v jabližších dňoch ale myslím že múdrejší budeme až začiatkom budúceho týždňa.
|
| |
hm...
Od: hm...
|
Pridané:
3.3.2006 19:05
*najbližších
|
| |
ST FUP zavedu...
Od: ST FUP zavedu...
|
Pridané:
3.3.2006 19:27
Odpoved na otazku ci ST zavedu FUP :
Dobry den,
bohuzial Vam jednoznacne nedokazeme odpovedat na Vasu poziadavku, kazdopadne, predpoklad je ze to zavedie s odstupom casu kazdy provider.
S pozdravom
Robert Plonka
Nextra Hotline
Nextra s.r.o.
http://www.nextra.sk
Mlynské Nivy 43, 824 71 Bratislava
Hotline: 02/58 228 228
Fax: 02/58 228 230
E-mail: hotline@nextra.sk
|
| |
nechapem ta
Od: nechapem ta
|
Pridané:
3.3.2006 22:44
A co si cakal ze ti odpovie zamestnanec NEXTRY??????????
Ze nie, ST FUP nikdy nezavedie, nemusi preco, ak nechcete FUP odhlaste sa od nas a utekajte k Telecomu ??????
|
| |
asdas
Od: asdas
|
Pridané:
3.3.2006 22:01
To je zaujimave.
----------------
Vazeny zakaznik.
Telecom FUP nezaviedol a v najblizsej buducnosti sa ani nechysta zaviest.
S uctou,
Michal Ratveisky
Call center Agent
Slovak Telecom a.s.
Poštová1, 010 08 žilina
E-mail: techgroup@st.sk
www.telecom.sk
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
4.3.2006 1:19
hahahaha, a ty cakas ze ti teraz z ST napisu ze ano planujeme to zaviest? :DD Ved len v Cechach maj vsetky Flat programy FUPko, tak preco by tomu nebolo u nas :))))))) ST nevynimajuc.
|
| |
shift
Od: shift
|
Pridané:
3.3.2006 23:54
Ak užívateľ prekročí stanovený denný limit dát, rýchlosť mu do konca tohto dňa bude znížená na určenú rýchlosť.
Tak by som sa chcel opytat ci ta rychlost bude znizena iba do konca daneho dna alebo celkovo?? Lebo momentalne to ide ako dial up :(.
|
| |
shift
Od: shift
|
Pridané:
4.3.2006 0:01
Tak to je v pohode :DDD. Teraz to ide zase 1024 :D
|
| |
gza
Od: gza
|
Pridané:
4.3.2006 1:17
kazdym zacatym novym dnom mas vzdy 1giga a teda plnu rychlost.
|
| |
Stanley
Od: Stanley
|
Pridané:
4.3.2006 10:29
Hmm a cez víkend môžem ťahať na nextre bez obmedzenia? Či tiež je FUPko? :O
|
| |
Stanley
Od: Stanley
|
Pridané:
4.3.2006 10:33
Hmm a cez víkend môžem ťahať na nextre bez obmedzenia? Či tiež je FUPko? :O
|
| |
hm...
Od: hm...
|
Pridané:
4.3.2006 10:36
Ak sa nemýlim tak ešte stále je aj cez víkend..
|
| |
GFX
Od: GFX
|
Pridané:
4.3.2006 14:34
Ale zda sa ze sa to zmeni... aspon podla poslednych prispevkov tu: http://www.dsl.sk/article.php?article=1505
|
| |
j0y
Od: j0y
|
Pridané:
4.3.2006 17:01
no,ono sa to nezmeni :) uz je to od polnoci zmenene...
|
| |
WyRmiE
Od: WyRmiE
|
Pridané:
4.3.2006 22:33
Esteze mam CHELLO. CHELLO ROX!!!!
|
| |
shift
Od: shift
|
Pridané:
5.3.2006 0:47
Ale to fup ma aj vyhody. Dnes som si konecne zahral CS s lossom 0 a pingom o polovicu mensim ako byval kedysi cez vikendy. Naozaj je to lepsie.
|
| |
Revenant
Od: Revenant
|
Pridané:
5.3.2006 20:29
moj nazor:
http://members.lycos.co.uk/nexxtra/
|
| |
Pohlad
Od: Pohlad
|
Pridané:
6.3.2006 0:07
Skusme si vsetci porovnat ako to vyzera v inych statoch. Napr. v rakusku je najlacnejsi net od 5.90Eur cez kabel s ryclostou min 1024/128Kbps aj s FUP na 20GB/monat. Co je na ich pomery asi zadarmo. Za 69Eur je to 16482/1024Kbps(ano cisla su spravne) bez FUP. Preco? 28-30 poskytovatelov in at. U nas Jedna ruka staci na zratanie poskytovatelov ked aj tak idu vsetci cez monopol ST dnes T-Com. Pokial nebude konkurencia nic sa nezmeni. A nase zmonopolovanie ked aj mobilny aj "pevny" operator je ten isty tumo asi nepomoze. Cesta je viac uzivatelov a mensie poplatky a nie naopak. Je to aj cesta ku zisku, ale nasi to pochopia az ked mi tu uz nebudeme...
|
| |
Pohlad
Od: Pohlad
|
Pridané:
6.3.2006 0:12
my tu uz nebudeme...
|
| |
kesaj
Od: kesaj
|
Pridané:
8.3.2006 23:10
dnes som stiahol 3 GB a rychlost mi neklesla..vedel by mi to niekto vysvetlit ?
|