neprihlásený Utorok, 30. apríla 2024, dnes má meniny Anastázia
Štát podpísal s DT memorandum o doprivatizácii Telekomu, podľa Nova ho chce predať pod cenu

Značky: Slovak TelekomDeutsche TelekomSlovensko

DSL.sk, 14.2.2014


Premiér Robert Fico sa v stredu stretol so zástupcami spoločnosti Deutsche Telekom a podpísal so spoločnosťou memorandum o doprivatizácii spoločnosti Slovak Telekom.

Informoval o tom na štvrtkovom brífingu Daniel Lipšic, informáciu následne po Lipšicových informáciách potvrdilo aj ministerstvo hospodárstva.

Podľa hnutia Nova je proces doprivatizácie utajovaný, keď premiér nemal stretnutie v oficiálnom programe a zároveň memorandum nebolo zverejnené.

Podľa Nova je hodnota spoločnosti Slovak Telekom aktuálne na úrovni 2.1 miliardy eur a hodnota 49% podielu bez manažérskej kontroly, ktorý chce vláda privatizovať, je 800 miliónov až jednu miliardu eur.

Deutsche Telekom má predkupné právo. V prípade ak ho nevyužije, vláda avizuje možný predaj akcií cez burzu. Podľa Nova ide ale o dymovú clonu a podiel odkúpi Deutsche Telekom a to pod cenu. "Sme presvedčení, že v najbližších mesiacoch budeme počúvať zo strany vlády mnoho argumentov, prečo sa túto hodnotu nepodarilo dosiahnuť," uviedol Martich Chren.


Brífing hnutia Nova o doprivatizácii Slovak Telekomu (video: Nova)



Podľa ministerstva hospodárstva sa na stretnutí malo dohodnúť, že odhad ceny 49% podielu vypracuje do deviatich mesiacov kvalifikovaný poradca vybraný nešpecifikovanou bankou.

Čo sa týka zverejnenia memoranda, ministerstvo chce dať právo rozhodnúť o jeho zverejnení spoločnosti Deutsche Telekom.

Predstavitelia Nova zároveň upozornili, že dôležité materiály k privatizácii vznikli podľa informácií v dokumentoch na počítačoch spoločností Wood & Company a Avocat. Firma s takýmto menom pritom v minulosti figurovala v známom nástenkovom tendri.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Chrome plošne zapol šifrovanie odolné kvantovým počítačom, spôsobuje to problémy
Hubblov teleskop má opäť problém s gyroskopom
Google začne vyplácať dividendy, prekročil hodnotu 2 bilióny
Raspberry Pi rozšírilo ponuku modelov Compute Module
Po rokoch vypustené nové navigačné Galileo satelity, SpaceX na to obetovala raketu
Operačný systém Proxmox pre virtualizáciu vydaný v novej verzii 8.2
České železnice idú testovať WiFi vo vlakoch cez satelitný Starlink
V bezplatnom DVB-T bude počas MS v hokeji aj Joj Šport
NASA komunikovala laserom na stovky miliónov km rýchlosťou 25 Mbps
Let vesmírneho Boeingu by sa už mal uskutočniť, o menej ako dva týždne


Diskusia:
                               
 

NA BURZU S TELEKOMOM AJ JA BY SOM MAL ZAUJEM O PAR AKCII a vzdy za ne dam tolko co za ne da nemecky telekom a z radostou
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ak nevyplacali doteraz 49 %-tneho vlastnika - SR, tak zrejme nedostanu dividendy ani ti, ktori by si jednotlivo rozchytali ten 49% podiel
Odpovedať Známka: 5.5 Hodnotiť:
 

Nemyslim si. Terajsieho vlastnika nevyplacali preto, ze ten sa vyplacania nijak tvrdsie nedozadoval. Asi sa navzajom dohodli nejak inak, trebars "vlastnou hlavou".
Ale ak by tie akcie vlastnil psychicky zdravi investor, ktory si za tie akcie zaplatil trhovu cenu, neboj sa ze by sa nedozadoval svojho prava na dividendy.
Recnicka otazka: Preco sa SR nikdy nesudila s DT o dividendy, ale na druhej strane sa bezhlavo vrhla do vopred prehrateho sporu s Achmeou?
Odpovedať Známka: 6.6 Hodnotiť:
 

pardon, malo to byt:
zdravi investor -> zdravy investor
alebo
zdravi investor -> zdravi investori

Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Prispevok bol vytvoreny na pocitaci Wood & Company a Avocat.
Je to tajny pozdrav do fora dsl.sk "zdraví investor" - pozdravuje Vás investor.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

No neviem, ani apple velmi dlho nevyplacalo dividendy.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Tak radšej viac mysli!

Zatiaľ totiž trepeš úplné sprostosti!

Dožadovať by sa mohol akokoľvek tvrdo (alebo natvrdlo), nepomohlo by to. Ani keby sa pritom rozlial na kolomaž.

Na dividendy by mal len také právo, aký by mal podiel v celom podniku. To znamená, že ak ho ako menšinového vlastníka ten väčšinový prehlasuje, tak má jednoducho smolu; môže skákať až po povalu, prd mu to pomôže.

Psychicky zdravý investor by za tie akcie určite nezaplatil toľko, ako si vypočítal Lipshit, pretože tých 49 % akcií by mu bolo rovnako na prd.

Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Pochop, že dividendy sa súdiť nemôžeš, ty truhlík! O dividendách a o ich vyplatení či nevyplatení (a znovuinvestovaní zisku) rozhoduje valné zhromaždenie. Ak ťa v ňom prehlasujú, tak bohužiaľ: buď to prijmeš, alebo tie podiely odpredáš.

Spor s Achmeou vôbec nebol prehratý, len po výmene právnikov za Radičovej vlády (ktorej politickým cieľom bolo aj tak skôr prehrať) to dotiahli až do závozu.

(Mimochodom, vraj to stroskotalo len na takom nezmysle, že naše ministerstvo zahraničných vecí hneď po vstupe do EÚ neposlalo Holandsku nótu o odstúpení od zmluvy o vzájomnej ochrane investícií.)

Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Z hľadiska práva EÚ by to totiž Slovensko muselo vyhrať. Táto arbitráž však neprebiehala podľa práva EÚ, hoci sa na neho mohlo prihliadať... ale nebolo to určujúce. Bola to arbitráž v rámci UNCITRALu (Komisia OSN pre medzinárodné obchodné právo). Na Európskom súdnom dvore by sme to jednoznačne vyhrali, pretože podľa pravidiel EÚ to naozaj nie je podnikaním. (Pozri si rozsudok v spojených prípadoch C-159/91 and C-160/91 - tzv. "Poucet & Pistre" - viď body 18 - 20 odôvodnenia rozsudku: http://dopice.sk/8yo )
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Poďakuj sa Miklošovi, ktorý uzatvoril takú výhodnú zmluvu pre SR, že po modernizácií infraštruktúry predal za pár šupov taký podnik ešte s tým, že sa štát zaviazal, že pokiaľ nedosiahne určitý zisk tak rozdiel štát doplatí. A okrem iného aj predkúpne právo na ostatok akcií, teda ty sa k nim za pár šupov nikdy nedostaneš, narozdiel od nemcov na ktorých pracuje celá eurozóna...
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

hoax, si HOAX.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Lipsic nech radsej drzi hubu. Kde bol ked zlodej Dzurinda tieto telekomunikacie privatizoval?
Odpovedať Známka: -0.5 Hodnotiť:
 

tusim od 2006 teho tu vladne uz iny gangster a este sa na nas teraz vyskiera z plagatov...
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

ešte horší sú tí v pozadí...TKN /tí ktorých nemenujeme/
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Myslíš "Ja&Ty" a "Hentá"? Dvoch finančných "megalodonov" Slovenska?
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Keby ujo Rapauvšitz mlčal. Má rovnaké maslo na hlave. Veď v roku 2000 spolu s R. F. boli v jednej vláde pri privatizácii ST a umožnili držbu väčšinového balíka akcií ST (51 %) v rukách štátom (NSR) kontrolovaného DT. A tým peniažky tečú do ich, do nemeckej, kasy. Ešte drzo nevyplácajú dividendy a “požičiavajú” peniaze ‘patriace’ ST materskej firme na zlepšovanie nemeckej infraštruktúry a nie slovenskej.


Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Nie; Robert Fico vystúpil z SDĽ v roku 1999.

Ale inak máš úplnú pravdu. Samozrejme, bol to Mikložov nápad, podľa ktorého mal mať väčšinový majiteľ 51 % a štát sa mal vraj "pohodlne viezť" a "užívať si" svoj podiel.

Samozrejme, stal sa opak: Miklož umožnil Nemcom za 51 % ovládnuť CELÉ Slovenské telekomunikácie. Načo by im bolo zvyšných 49 %, keď aj 51 % im stačí na to, aby sa nevyplácali dividendy, ale aby sa celý zisk vytunelovával v prospech "tesne nadpolovičného" vlastníka?
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Ale sa to teraz Ficovi hodi, ze vtedy predali 51% ze? Co by teraz ficiak "doprivatizovaval"?

Odpovedať Známka: 3.9 Hodnotiť:
 

Sa necudujem, ze ma fico tolko percent a jeho strana smer, ak po tejto zemi chodi viacej takychto individui ako si ty.. tak to s panom bohom...
Odpovedať Známka: 5.2 Hodnotiť:
 

Nižšie Murkoslav píše , že EÚ tlačí na štáty, aby predávali svoj majetok. Tak to EÚ asi konkrétne tlačí iba na Slovensko, keďže iné štáty skupujú náš majetok. Prečo iné štáty dokonca "podnikajú" a kupujú majetok druhého štátu a my všetko predávame? Totálne rozkradnutá krajina. Chcem vidieť tých cca 40% debilov , ktorí volia tohto debila čo im sľuboval, že nikdy privatizovať nebude a že bude vždy proti.... O osude nášho národa rozhodujú cigáni, nezamestnaní, dôchodcovia a krčmové typy, bez urážky, ale hotová inteligencia....
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

V prvom rade by som rozlišoval pojmy ako štát a predstavitelia štátu. Štát sme my,ľudia,národ. Títo tzv. zástupcovia štátu v skutočnosti zastupujú svoje záujmy, záujmy svojich nadriadených a spriaznených firiem,korporácií. Majetky rôznych štátov skupujú práve takéto firmy a korporácie, ktorým ide len o zisk a moc.Tým pádom EU parlament=elitný klub vlastizradcov. Česť výnimkám, ak tam nejaké vôbec sú.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Dividendy, akcie, predkupne pravo.....marnost nad marnost, a vsetko je marnost. Jediny svinsky tah od statu bol odpredaj tych 100 000 akoze zbytocnych samopalov po 10e kdesi do Afriky, vsak, pan Galko? V 1995 sa dal vraj v BA na trhovisku kupit sapik od Ukrajinca za 3 litre SKK. Ze som ja vtedy zavahal, ach taky kk so mna.....Ide to tu od 10 k 5, este by sa hodili.....
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

A ty sa medzi aku inteligenciu radis ? Myslis si, ze nezamestnani su len nejaki podpriemerni ludia, ktori vysli zakladnu skolu ?
Najde sa tam aj plno vysokoskolakov a pod.
Chcel by si nebodaj aj dochodcom zobrat volebne pravo, len preto, ze sa ti nieco nepaci ? Ci pokial pracovali a odvadzali dane za ktore si mozno aj ty vystudoval bolo dobre ?
Ale bez urazky, neber to v zlom...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

V prvom rade by si mal byť ticho o dôchodcoch, lebo tí si to už predplatili, tí postavili a vybudovali podniky, ktoré ste im potom vy rozkradli, vytunelovali, rozpredali v holandských a iných dražbách domácim finančným skupinám a zahraničným investorom.

Je vrcholom nehoráznosti, ak na dôchodcov útočia tí, ktorí sa o ten majetok nezaslúžili, len ho rozkradli a prežrali.

Na druhej strane: zúri tu kapitalizmus. Koho iného by si potom chcel voliť? Jedinou nádejou sú už potom len komunisti. Ak ti teda záleží na neprivatizácii.

Jedinou alternatívou voči Ficovi bola falošná Smradičová, ktorá prikryla pravicových zločincov, aby sa dostali k moci, zavládol tu Zlepenec, ktorému nešlo v podstate o nič iné, len o privatizáciu.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Kým Fico spomína doprivatizáciu Telekomu, tak to je ešte rozumné; okrem toho sa ešte nesmelo hovorí o odpredaji údajne zopár nepotrebných vozňov z Carga...
Zato Zlepenec len tak mľaskal, a chcel privatizovať úplne všetko; Sulík pár dní po voľbách chcel rozbiť a privatizovať VšZP, napríklad. Napríklad teplárne sa mali predávať preto, lebo vraj potrebujú investície, ktoré štát nemá... ale že vraj preto nevzrastie cena tepla.

Prosím, skús teraz kriticky zhodnotiť duševnú, rozumovú a vzdelanostnú úroveň tých, ktorí na to prikyvovali, prípadne ktorí za Zlepenec pri tomto všetkom hlasovali!

Odpovedať Hodnotiť:
 

Áno, ceny tepla určuje ÚRSO, ale ten investor je oprávnený zarátať si tam svoje náklady, vrátane tých vynútených investícií. (Ak by mu to ÚRSO nepovolil, tak by sa obrátil na súd.)

Okrem toho, ten investor musí dosahovať aj zisk. Preto tam predsa investoval! Jemu je jedno, či investuje do pražiarne kávy, alebo do teplární, pre neho je podstatná miera zisku, ktorá rozhoduje o tom, kam investuje.

To sú však veci, ktoré by mali mať v malíčku tuším už gymnazisti. Tak nám teda konečne prezraď, čo majú v hlave pravičiari, keď dokážu zvoliť takéto obludy a ich obludnosti.

Fico je tu taký populárny preto, lebo tá jeho "politická alternatíva" je ešte oveľa, oveľa horšia.
Fico možno je tak trochu chrapúň, ale asi len tak z 1/3... tí najväčší ficobijci sú však chrapúni asi tak z 9/10... takže tak.
Odpovedať Hodnotiť:
 

zas sa ide predavat nema cenu uz ani rozoberat toto skurvene roztrtkane skorumpovane slovensko . volte istoty nakazenho ficka a pojdete nezamestnany upratovat ulice z metlami vy slepacie mozgy :D :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Nezastavam sa Fica. Je to mega hajz..
Ale treba povedat EU tlaci na vsetky staty aby stat nemal ziadny majetok, ziadne firmy. Vsetko ma byt podla EU v sukromnych rukach a vsetko ma riadit, udajne skvela, neviditelna ruka volneho trhu. Takze o 20 rokov sa clovek nebude moct vybrat ani do lesa na hriby. Zabrani mu v tom plot a pokuta.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

A to ti kera povedala?
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

"Je vôbec slovenská zem ešte naša? Hrozí nám obrovská strata nášho Slovenského územia. Od mája 2014 si budú môcť oficiálne skupovať slovenskú zem cudzinci a poľnohospodárska pôda a lesy sa dostanú do iných rúk ako sú tie slovenské"

http://dopice.sk/8ut

Je to presne tak ako hovorí, dôkazy môžeš vidieť všade naokolo. Stačí mať otvorené oči a chuť vyhľadávať informácie, resp. nečakať že prídu k tebe samé.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nepotrebujeme EU,ani sme nikdy nepotrebovali. EU potrebuje nás, ako zdroj lacnej pracovnej sily a iných zdrojov. Zaujímam sa o podobné témy už dlhší čas a o zámeroch týchto psychopatov čo sedia v EU parlamente nemám už absolútne žiadne pochybnosti. Strata národnej suverenity jednotlivých štátov, centralizácia moci, snahy vytvoriť superštát, rozpad spoločnosti ako takej. Čoskoro príde čas keď tieto politicko-finančno-mediálne elity budú označené za zločincov a vlastizradcov.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

za vsetkym hladaj iba cloveka-zlihanie ludskeho faktora-kazda minca ma dve strany, akykolvek projekt moze byt uspesny aj neuspesny zalezi na tom aki ludia to realizuju, zaujimave bude ako bude vyzerat svet ked vsetci tito stari paprdi co su teraz pri moci od ameriky cez eu , rusko az po cinu vymru na starobu a vsetko to ostane na mladsich a neskusenych
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Veď to presne robím. Neúspešní psychopati sedia v base, úspešní psychopati sedia na vrchole pyramídy, v politike, v médiách, v korporáciách.

http://dopice.sk/8xu
http://dopice.sk/8xv
http://dopice.sk/8xw
http://dopice.sk/8xx
...
Zdrojov ti môžem dať koľko len chceš.

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ešte si dovolím postnúť link, jednu z možných ciest ako z tohto matrixu von. Podaktorí ma možno označia za rusofila, alebo niečo obdobné. Nech.

http://dopice.sk/8xy

Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

oznacujem ta za rusofila
Odpovedať Hodnotiť:
 

1. chces ludom zakazat predavat svoj majetok?

2. co je na slovensku tvoje? nic. len to, co si si kupil alebo zdedil.

3. ked si chces kupit pozemok napr v rakusku alebo madarsku, ma ti to byt zakazane?

4. ako vies ze slovaci hospodaria s podou lepsie ako cudzinci?

5. "pôda a lesy sa dostanú do iných rúk ako sú tie slovenské". teraz nase lesy vyzeraju krasne, ze? skus sa niekedy prejst po tych "nasich" lesoch



Odpovedať Známka: -7.3 Hodnotiť:
 

Prechádzam sa po tých našich lesoch často, a áno, sú krásne. Samozrejme že sa nevyberiem do umelého smrekového lesa, ktorý je primárne určený k ťažbe. Vždy sa nájdu jedinci, ktorí sa budú snažiť obohatiť na úkor ostatných, alebo prírody nehľadiac na následky. Zákony sú tu pre nich, nie pre nás. V tom je jadro problému.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Co je na tom zle? Podla mna by to tiez tak malo byt. Ale spolu s tym by mali zrusit dotacie, aby ta ruka trhu mohla aj fungovat.
A na veci ktore su monopolne vo velkom svietit, lebo ak aj by si nechal monopol v rukach statu, tak je velka sanca ze skonci v strate kvoli rozkradaniu, a ceny tiez budu vyssie ako keby ho mal sukromnik.
Proste kapitalizmus funguje na predpoklade ze ludia su chamtivi sebci, a preto je to zatial najlepsi system aky je. To ze ho eu taha k socializmu je uz druha vec.
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

"Takze o 20 rokov sa clovek nebude moct vybrat ani do lesa na hriby"

Trosku ti spravim update. Do lesa nemozes ist uz ani teraz, je to priestupok. Oficialne mozes chodit len po vyznacenych turistickych trasach.

Taktiez zbieranie lesnych plodov je minimalne v statnych rezervaciach uz trestny cin. Ked ta nahodou chytia, pomoze ti len tmavsia farba pleti.

A toto vsetko tu mame uz nejaky ten cas, od minulej vlady uja Roberta.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No sak super. Mam tomu teda rozumiet tak, ze fiko nakoniec uznal ze predaj telekomu bol spravny krok?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

jemu nevadila privatizacia, ale to co ze z toho on a jeho mancaft nic nemal

prvu polku telekomu predali za miliardu, a teraz ako sa do neho po tolke roky investovalo, dam ruku do ohna ze ho fico preda hlboko pod cenu za co sa cervenej cvarge vykompenzuje stovkami milionov na ostrovnych kontach, a slovensko opat schudobnie

ale to jeho tupi volici nikdy nepochopia, a to tento utajeny kseft neni jediny
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Máju obaja (D.L. & R.F.) rovnaké maslo na hlave. Veď v roku 2000 Robko(-via) a novodobý "hájiteľ" slovenských záujmov boli v jednej vláde (M.Dz.) pri privatizácii ST a umožnili držbu väčšinového balíka akcií ST (51 %) v rukách štátom (NSR) kontrolovaného DT.
A obom (i ďalším z tej predajnej čvargy) niečo z toho kvaplo, nemaj strach. Hlavne ich "sponzorom", veď sú to obyčajné bábky v rukách "mecenášov". A teraz chcú tí i tí (sponzori), čo najviac uchmatnúť z cudzieho koláčika.
Preto toľko kriku /ale nie pre NIČ/.
Odpovedať Hodnotiť:
 

spravny krok to bol akurat podla teba, modrackeho slovenskeho ranokapitalistickeho akozepraviciara. vsetkym ostatnym je jasne, ze to je presny opak "spravneho kroku" z hladiska statnych zaujmov, vratane tych ktori tuto privatizaciu realizovali, lenze oni na tom dobre zarobili, takze z hladiska ich sukromnych zaujmov to naozaj je "spravny krok"...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Brigadnici zo sumracnej uz dostavaju instrukcie aby to hranate ovce nebrali ako privatizaciu ale nieco co pekne znie. MATE CO STE CHCELI.
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Z počtu oprávnených voličov 4 392 451 sa nakoniec hlasovania zúčastnilo 2 596 443, čo tvorilo volebnú účasť 59,11 %, no platne odvolilo len 58,14 %

SMER – SD volilo len 1 134 280 z počtu oprávnených voličov 4 392 451 co je jedna stvrtina z opravnenych volicov a len 1/5 obyvatelstva tak nech sa tu k.r.a strana SMER nehra na to ze zastupuje nazor a zaujmy vacsiny obyvatelstva 4/5 obyvatelstava Slovenskej Republiky stranu SMER nevolilo
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Ale pravdu ma, tich ktori nevolili nikto doma nedrzal, a podla prieskumov vedeli ze fico vyhra, a ak by im vadil tak volit pojdu. Nesli, ergo su to pasivny podporovatelia fica. Alebo pokrytecky idioti ktori hovoria ze vsetci politici su rovnaky, a pritom sa staci poziret na rozdiel cien dialnic a je jasne ze nie su.
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

No veď za "figliarskeho" Figeľa šli ceny výstavby diaľnic dole a on vytešujúc, že ako "šetrí" sa len všade pretŕčal ako trtko, mysliac si, že je génius ekonomický. Lenže firmy podliezali hranicu reálnosti cien (vraj pre krízu) a teraz sú v červených číslach a tak šetria hlavne na stavebných robotníkoch nevyplácajúc im mzdy!
Je možné, že i keby boli diaľnice "drahšie" i vtedy by našiel nejaký chamtivec.
Ale to sú naše zákony chrániace najprv banky, potom "firmy" až nakonci sú pracovníci. Toť zásluha ekonóma Mikloša. A ani ľudomil Robko to nezmenil.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nemam slov na tu znosku nezmyslov co si napisal. Ziadna firma by nesla do toho keby nemali zisk. Adruha vec pozri si ceny dialnic v rakusku a zistis ze aj figelove ceny nie su take uzasne.

Odpovedať Hodnotiť:
 

v demokracii má rovnakú váhu hlas jadrového fyzika a hlas dementného Deža, ktorý nevie koľko je 5+5. Toto už z princípu nemôže správne fungovať.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Suhlasim! Presne tak! Neprajem si, aby o mojej buducnosti rozhodoval nejaky jadrovy fyzik!
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Pravdu vravíš, Dežo, až mi je to divnô... Á, koľko je vlastne 5+5 ?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Inteligencia nie je, ani nikdy nebola zárukou morálnej inteligencie, empatie, charakteru. Inteligencia často krát podľahne pod tlakom vlastnej dôležitosti, ega. Viď minulosť/súčasnosť.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

inteligentného človeka si nekúpiš miskou gulášu alebo pivom, tu ide o čisto logické rozhodovanie čo je najlepšie pre mňa a spoločnosť v ktorej žijem.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

To sa nijak nevylučuje s tým čo som napísal. Narážal som na prítomnosť korupcie v spoločnosti. Čo má potenciál väčšej škody pre spoločnosť? Skorumpovaný Dežo, alebo skorumpovaný jadrový fyzik?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

korupcia je už iná téma aj keď to má veľa spoločné, mne išlo čisto o voľby zástupcov ľudu do určitých funkcií. Už som toho videl naozaj dosť a o "voličoch" a ich kompetentnosti som dávno stratil ilúzie. Proste ak niekomu stačí k rozhodnutiu koho voliť to, ktorý kandidát mu dá guláš alebo to, koho vidí na billboarde pred domom tak potom to je naozaj zúfalé. Podľa mňa inteligentný človek aspoň trochu popremýšľa komu dá svoj hlas a nenechá sa oblbnúť sprostým populizmom. Súhlasím, že korupcia nesúvisí s inteligenciou, to je problém morálky samotnej spoločnosti, je to jednoducho tak zažité že neojebeš-nemáš a na prevychovanie ľudí by boli potrebné opatrenia zhora, a to nekompromisné tresty za korupciu. Lenže kto také tresty zariadi keď tí hore sú väčšinou tiež skorumpovaní? Nebudú si pliesť na seba bič. Preto sme zase pri probléme dosadenia správnych ľudí na vedúce miesta, čiže pri probléme správnej voľby.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tlak musí prísť jednoznačne zdola, v takomto štádiu rozpadu pomôže asi už iba revolúcia. Nie však ako tá posledná v 89om. Tá bola naplánovaná a spustená práve tými "elitami", ktoré tu vládnu doteraz. Zhora to určite nepôjde.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jadrovy fyzik chce dostat grant na svoj nezmyselny vyskum(je kopa nezmyselnych projektov vytvorenych len za ucelom vytiahnutia penazi), tak voli tich ktori mu ho daju.
Dezo voli na zaklade toho kto mu najviac slubi.
Je medzi motivaciou jedneho a druheho rozdiel? Ktory zvoli spravne?
Je to smiesne, ale volit spravne moze len ten kto z toho nemoze nic ziskat, alebo stratit.
A posledna vec, ludia si tvoria nazor na politikov na zaklade par sprav v mediach, malokto aktivine sleduje politiku, pozrie si co kto chce spravit, po volbach si porovna ci to dodrzal, a pripadne preco nie atd..
Je to vtipne ale keby ludia venovali politike aspon taku pozornost ako sportu, tak by tu bol raj na zemi.

Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Len nech si ho Nemcuri zbalia a odnesu kompletne aj s tym vypatlanym manazmentom do Nemecka a tam nech sa z nich tesia.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

"Nebudeme súhlasiť so žiadnym dopredajom akcií, ktoré dnes ovláda štát a Slovenská republika. Naopak, pokúsime sa posilniť postavenie štátu ako akcionára v týchto podnikoch. V tomto duchu sa mienime správať aj v nasledujúcom období."
10.1.2012, R. Fico komunista a populista
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Nasledujuce obdobie asi skoncilo v 2013.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Prave prebieha ďalšie drancovanie kolónie Slovensko pomocou nastrčených agentov, ktorých DSL označilo ako "štát".
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Namiesto tých táranín by nám hayzelkovec Martin Chruňo mohol vysvetliť, ako on dospel k tej svojej hodnote a mohol by to podoprieť aspoň jediným rozumným výpočtom.

Ono to totiž nie je také jednoduché ako nafúknuť si hodnotu štátnej zákazky pre Nadáciu Vydriducha Augrca von Hayzelka na vymývanie detských mozgov, že...

Burzová hodnota by totiž, podľa jednoduchého vzorca, mala byť momentálne zhruba nulová, keďže nevyplácajú žiadne dividendy... ale to úspešne "tunelujú".
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zlodeji sú to všetci vrátane politikov všetkých! Terajšej vlády minulej vlády a aj do budúcej vlády predpokladám , že sa dostanú len samí zlodeji, zvrhnúť tento režim do 5 rokov a povešať ich za vajcia na námestie ( na výstrahu ) vrátane DT...!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne je srdecne jedno, komu patri telekom - ci statu alebo sukromnikovi. Stat tu je od toho aby povedal - ku kazdej novostavbe je prevadzkovatel vseobecnej sluzby povinny zabezpecit potiahnutie konkurencie schopnej siete, ak tu novostavbu odobri prislusny stavebny urad a linka musi byt dostupna pre vsetkych prevadzkovatelov inet pripojenia. Ked nie, bude platit pokutu - v pripade slovenska by bola moznost vybrat viac na pokutach ako na dividendach.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Áno, aj keď si novostavbu postavíš na Lomnickom štíte, (každý) "prevádzkovateľ verejnej služby tam musí zabezpečiť potiahnutie konkurencieschopnej siete", že?
A nebodaj ešte aj diaľnicu, alebo aspoň prípojku na ňu, že?

Avšak skončilo by to tak, že prinajlepšom by poplatok za pripojenie sa na takú prípojku (v novoreči tzv. "aktivačný" poplatok) stálo aspoň toľko ako výška tej tvojej pokuty... alebo prinajhoršom by si nemal žiadnu "všeobecnú službu", vieš?


Odpovedať Hodnotiť:
 

fico ty pes, predas este aj vlastnu mater !!!!!!!!! zlodej, sibenica ta uz caka
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale nakúpi ti za to kvalitné psychofarmaká...! :-P

Mimochodom, skús mi vymenovať nejakú relevantnú alternatívu voči Ficovi, ktorá by to zároveň už nebola predala...
Lebo tí parlamentní, ktorí sa tak radi pasujú do polohy alternatívy voči Ficovi, by to už boli predali dávno.

Vieš, nedávno som mal takú besedu o totalite a pluralite... a že či je v dnešnej politike pluralita...

Nuž, dnešná politika veru vyzerá tak, že opozícia vyčíta vláde, že sa chystá urobiť to, čo by ona bola už dávno urobila...

Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár