|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hull
Od: Hull
|
Pridané:
3.4.2006 18:54
tak to by som chcel :))
|
|
KUKO
Od: KUKO
|
Pridané:
4.4.2006 10:08
Všetci ktorým zvyšovali rýchlosti : Je nutné reštartovať modem pri vypnutom počítači na cca 10-30s ... www.chello-upc.sk
|
|
vlado
Od: vlado
|
Pridané:
8.4.2006 20:12
Tu rychlost zvysovali kazdemu?
|
|
Milan Szabo
Od: Milan Szabo
|
Pridané:
4.4.2006 11:26
Ak chcete chello, nemusite nikam chodit, staci si len vybrat produkt a zavolat *:) Pozriet si ponuku a zaujimavosti na www.kablovka.net
|
|
franta
Od: franta
|
Pridané:
8.4.2006 10:34
tto je fakt trapne ponechat staru rychlosř pri 512 ke.Asik prejdem na DSL aj ked som spokojny
|
|
dziny
Od: dziny
|
Pridané:
3.4.2006 18:59
Dve vyhrady:
- rychlejsie programy su drahe ako svina
- stale nezmyselne omedzenie poctu pocitacov pri lacnejsich
programoch
|
|
Milan Szabo z internetu chello
Od: Milan Szabo z internetu chello
|
Pridané:
3.4.2006 22:25
To obmedzenie je kvoli tomu, aby to pripojenie bolo co najkvalitnejsie a nerozvadzalo sa to napr. susedovcom. Co sa tyka tej ceny tak teraz,ked zaniklo chello plus, Ti co ho mali prechadzaju na chello classic a neplatia uz 2399,-Sk ,ale 1699,Sk . Viac na:
www.kablovka.net
|
|
fiskin
Od: fiskin
|
Pridané:
4.4.2006 9:53
ale kdo uz ma doma dnes iba 1 pocitac? A pocitac nie je jedina vec ktora sa pripaja na internet, chello je v tomto velmi obmedzene.
|
|
nerd
Od: nerd
|
Pridané:
11.4.2006 9:37
boze kup si router a pripoj si tam trebars 18 pocitacov.....
|
|
kubiik
Od: kubiik
|
Pridané:
13.4.2006 7:55
ak si myslis, ze sa to neda zistit kludne to tak sprav :) . Na druhu stranu je jasna blbost, ze by chello logovalu celu komunikaciu - do ich zabezpecenia nevidim ...
|
|
peter
Od: peter
|
Pridané:
5.4.2006 20:21
A ked si pripojim doma k tomu viac svojich PC, tak to bude niekomu v chello vadit?
Uz fakt potrebujem net, este cakam ako to dopadne s tou dotaciou, ale nemienim sa hadat so svojimi surodencami kto kedy. Chello by som si dal 100% keby tam nebolo toto obmedzenie.
|
|
ShX
Od: ShX
|
Pridané:
7.4.2006 0:57
Ono to hlavne slúži na to aby si vďaka viac kompom nemohol naplno využívať svoj bandwidth. Takže sa jedná z ich strany o šetrenie aby z daného svojho bandwidthu mohli mať čo najviac prípojek.
|
|
Airbilly
Od: Airbilly
|
Pridané:
4.4.2006 9:40
Co sa ti zda drahe ?
Ceny su super.
|
|
Rico
Od: Rico
|
Pridané:
5.4.2006 15:52
Drahe, lebo slovakov viac sklbu ako napriklad domacich holandanov. Pozri http://www.chello.nl/Abonnementen/Internet/ tam maju 1536 * / 256 Kbps
€ 22,95 za mesiac (cca 874,- Sk) bez akychkolvek obmedzeni.
|
|
Rico
Od: Rico
|
Pridané:
5.4.2006 15:55
A este 3072 / 1024 Kbps za € 32,95 p/mnd.
najlepsie je vsak :
8192 / 1024 Kbps za € 49,95 p/mnd. V akcii na prvych 6 mesiacov iba za € 39,95 p/mnd.
|
|
HKM
Od: HKM
|
Pridané:
3.4.2006 19:01
By som sa s konom musel zrazit, aby som tolko platil za net. Chello sucks :P
|
|
1ka
Od: 1ka
|
Pridané:
3.4.2006 19:03
Sedlač..
|
|
capricornus
Od: capricornus
|
Pridané:
3.4.2006 19:09
1.6. mi konci zmluva so Slovanetom. Ha ha haaaadajte co si dam :)
|
|
klidek
Od: klidek
|
Pridané:
3.4.2006 19:23
daj si radsej chladenu dvanastku
|
|
mj23
Od: mj23
|
Pridané:
3.4.2006 23:40
pedofil!
|
|
olina
Od: olina
|
Pridané:
4.4.2006 20:12
nekrofilný!
|
|
spd
Od: spd
|
Pridané:
3.4.2006 19:10
Mam chello 512/128 a malo by dvojnasobne zvysovat na 1024/128,do toho chello ! 512 ide pomale...
|
|
ooo
Od: ooo
|
Pridané:
3.4.2006 23:29
ja mam tiez 512/128 a dufam, ze zrychli... som pocul, ze tento mesiac, tak stale dufam...
|
|
Nitran
Od: Nitran
|
Pridané:
3.4.2006 19:11
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 26729.5 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 3341.2 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
toto mame v NITRE!
|
|
trnavcan
Od: trnavcan
|
Pridané:
3.4.2006 19:15
to je takmer na kazdom intraku chlapce..
|
|
Od:
|
Pridané:
3.4.2006 19:19
ze ta huba neboli ... to ze mas zdielanu 1 IP adresu s 400 ludmi, zablokovane vsetky porty, nemozes tahat z P2P a cez den stahovat subory nad 1MB to nenapises. to je Nitranet ktorym sa tu chvastas ale nie je cim. Ja som bol ich zakaznikom a preto ta lutujem a zelam coskori prechod na DSL alebo inu lepsiu sluzbu.
|
|
Slavomir Turcani
Od: Slavomir Turcani
|
Pridané:
4.4.2006 0:38
Lutujem teba lebo pravidlo o 1 mb uz daaaaaaaaaaaaavno neplati a porty su vsetky otvorene a zablokovane su len hlavisky p2p od 7.00 do 23.00 . Takze neviem o com sa tu bavis. Ale nikomu nebranim nechsa paci je tu aj konkurencia, len xcem vidiet kolko tahas taky servise pack 2 na winxp na tvojom dsl alebo satre, pretoze mne to taha niekedy az do 8mbyte/s co je cca 23 sekund, dajme tomu do minuty ked je velmi zle. Takze radsej si over a potom pis.
|
|
jayjay
Od: jayjay
|
Pridané:
4.4.2006 10:15
keby bolo chello aj v mojom meste, mozno by som si ho dal... avsak teraz mam datove dsl a som rad.. aspon cez tyzden robim nieco ine ako sedim pri compe.. a cez week mam cca 40GB za mesiac.. aj to staci.. pingy su super...
otazka je, ake pingy ma chello
|
|
raca&chello.sk
Od: raca&chello.sk
|
Pridané:
5.4.2006 7:05
no mam chello light a ping je lepsi len na optikach.Takze neni o com a stratovost siete je 0 paket .
|
|
One
Od: One
|
Pridané:
5.4.2006 10:32
Chello ma lepsie pingy aj kvalitu linky nez DSL
|
|
Demo_
Od: Demo_
|
Pridané:
5.4.2006 16:30
Skus si ping na www.gamepark.cz alebo www.gamezone.cz tak o siedmej vecer .) uplne napi*u , uz sa tesim ked mi skonci zmluva.
|
|
jayjay
Od: jayjay
|
Pridané:
4.4.2006 10:17
drahy slavo.. ako casto tahas service pack ? ja raz rocne.. :)
|
|
Bača
Od: Bača
|
Pridané:
4.4.2006 18:57
Ty si dobrý Valach!!! Koľko Ťa to stojí mesačne? ...alebo žerieš celé dni špagety a konzervy tiež od mamičky? POSTAV SA NA VLASTNÉ NOHY najskôr, postav si dom a potom sa chváľ, aký si si dokázal doma zriadiť rýchly internet. Nechváľ sa cudzím perím.
|
|
ja som tiez Nitran
Od: ja som tiez Nitran
|
Pridané:
14.4.2006 21:57
citát z www.nitranet.sk
"pripojenie mikrovlnými rádiovými zariadeniami pracujúcimi vo voľných rádiových pásmach (WiFi)
v rámci mesta Nitra a okolia. Táto služba je určená najmä individuálnym zákazníkom, mimo loakalít s hromadnou bytovou výstavbou (rodinné domy, firmy) a pre záujemcov z lokalít v okolí mesta Nitra. Podmienkou pripojenia je priamy výhľad na niektorý z našich mikrovlnných prístupových bodov. Pre realizáciu pripojenia je potrebné zakúpenie rádiového mikrovlnného zariadenia – informujte sa...
Pri tejto službe platí zákaz sťahovania veľkých objemov dát z mikrovlnnej siete a zo siete Internet, počas každého dňa v čase od 7:00 do 23:00 (jedná sa najmä o súbory formátov *.iso image, *.mp3, *.avi, všetky podobné súbory ktorých veľkosť presahuje 1MB, vrátane zákazu používania P2P programov a podobných činností, ktoré nadmieru vyťažujú kapacitu Internetových liniek a mikrovlnných rádiových zariadení). Toto pravidlo neplatí pre firmy a zákazníkov, so zakúpenými garantovanými linkami"
Tak odkedy v Nitranete neplati pravidlo o 1MB ? Lebo len kvoli tomu som doteraz nepresiel na Nitranet.
Zastarale informacie na webstranke vedia odstrasit potencialnych zakaznikov.
Pozn. ak je tak ako tvrdis , tak vymen webmastera, lebo je lajdak :)
|
|
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
3.4.2006 19:50
ja som konstantne tahal v ZA 4,2MB/s a co sa mam teraz pos.rat? :P
|
|
Skype
Od: Skype
|
Pridané:
5.4.2006 18:40
toe NitraNet ?
|
|
Lovemachine
Od: Lovemachine
|
Pridané:
3.4.2006 19:18
Mala rychlost, vysoke ceny, ziadne zabezpecenie, ... SLOVANET JE AJ TAK NAJlepsi
|
|
ADmikoSK
Od: ADmikoSK
|
Pridané:
3.4.2006 19:26
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Filip
Od: Filip
|
Pridané:
3.4.2006 19:28
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
LOOOL
Od: LOOOL
|
Pridané:
3.4.2006 19:44
CO TI J..E? WTF?LOL?wooow, pekne pekne... , ho***da , na nasej ulici nie je kablovka :(((
|
|
anon
Od: anon
|
Pridané:
3.4.2006 19:52
to pri chello classic max 3 pc to znamena v jednom byte alebo aj mimo?
|
|
haf
Od: haf
|
Pridané:
3.4.2006 19:54
jeden byt
|
|
cuco
Od: cuco
|
Pridané:
3.4.2006 20:37
Jedna pripojka...
|
|
anon
Od: anon
|
Pridané:
3.4.2006 19:57
to pri chello classic max 3 pc to znamena v jednom byte alebo aj mimo?
|
|
anon
Od: anon
|
Pridané:
3.4.2006 20:02
to pri chello classic max 3 pc to znamena v jednom byte alebo aj mimo?
|
|
jns
Od: jns
|
Pridané:
3.4.2006 20:28
kamos ma jeden komp mimo bytu, len to ma hned do susedneho nejak to spravil a dohodol sa s chellom
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
3.4.2006 20:55
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
x..x
Od: x..x
|
Pridané:
3.4.2006 21:29
A ako ti preboha zistia ci to ide do ineho bytu??? vsak natiahnes kabel, vyvrtas dieru a hotovo.
|
|
Airbilly
Od: Airbilly
|
Pridané:
3.4.2006 21:41
Zistia to len velmi tazko, ked das dobry firewall a nastavis NAT das si tam PC kolko len chces....
|
|
xsxas
Od: xsxas
|
Pridané:
3.4.2006 21:43
mam chello light a ide to akurat pomalsie ako vzdy chodilo to cez 950 teraz 800 ,,,,
|
|
onlyonereal
Od: onlyonereal
|
Pridané:
3.4.2006 22:18
musis si na cca 30s restartnut modem(vytiahnut el. kabel) (tusim ze) pri vypnutom pc, potom by ti malo ficat
|
|
Janka
Od: Janka
|
Pridané:
3.4.2006 22:18
Restartuj si modem na 30 sekund. Tak to pisu na www.kablovka.net - ak Ti to nepomoze mas problem s rozvodmi a zavolaj si technika.
|
|
janka
Od: janka
|
Pridané:
3.4.2006 23:47
:) ak si si nevšimol ja sa podpisujem s malým j a inak si vtipný, že sa vydávaš za niekoho ktorým nie si. A k téme : keby mam Chello doma bola by som rada, nemusel aby som platiť jednej firme 900sk za 512 mikrovlnku, ktorá aj tak asi 15 x za deň spadne.
|
|
jAnka
Od: jAnka
|
Pridané:
4.4.2006 0:01
ale nevrav, ty zlodej cudzich nickov...
|
|
janka
Od: janka
|
Pridané:
4.4.2006 0:10
Rada by som vedela prečo si zo mňa takto strieľate???
|
|
janka
Od: janka
|
Pridané:
4.4.2006 0:17
Už som vám minule písala ak vám to vadí, že sa do týchto diskusii zapájam tak mi to napíšte na rovinu. Prestanem.
|
|
milan
Od: milan
|
Pridané:
4.4.2006 8:40
vadi mi to.
|
|
lenka a zuzka
Od: lenka a zuzka
|
Pridané:
4.4.2006 8:41
vadi nam to
|
|
janka
Od: janka
|
Pridané:
5.4.2006 11:12
aj mne to vadi
|
|
jANO
Od: jANO
|
Pridané:
20.4.2006 18:20
ale mne nie
|
|
MaVa
Od: MaVa
|
Pridané:
3.4.2006 22:04
a preco nie aj easy, :( to snad nie, a na truc pri nom aj zostanem
alebo vlastne sa na nich vyserem a prejdem k ST ci co je to teraz - toto ste chceli.....?????
|
|
XXx
Od: XXx
|
Pridané:
4.4.2006 20:54
omg, kazdy vie, ze u easy vzdy zvysuju rychlost o par mesiacov neskor :)
|
|
Ferovic
Od: Ferovic
|
Pridané:
5.4.2006 18:52
Samozrejme ze treba pockat, ale ono ma chello easy asi polka vsetkych chellakov, takze to asi bude trosku problematicke zvysovat im rychlost. Tym par stovkam ludi co maju extreme a podobne veci - to im moze byt jedno ale easy je najvacsia vec. Ale urcite to zvysia, to by si nedovolili, ved by sli vsetci na dsl:)
|
|
marduk
Od: marduk
|
Pridané:
3.4.2006 22:09
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 1605.3 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 200.7 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
ja som z nitry mam satronet(kablovy net) a som spokojny za 800 sk mes.+ ziadna fupka a upload okolo 650-750
|
|
kiko
Od: kiko
|
Pridané:
4.4.2006 0:09
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 1691.2 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 211.4 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
200Sk/ mesiac WiFi a takto mi to ide kazdy den.obcas to ide pomalsie.ale vacsinou to nejde pod 1000kbit...
|
|
Joy
Od: Joy
|
Pridané:
4.4.2006 13:45
tak toto aj ja viem:
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 51201.2 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 6400.2 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
optika od suseda zadarmo.....
wrrrrr..
kiko: napis nazov firmy co ti to dava a odkial si..
kedze predpokladam ze porovnavas DSL (pokrytie "cele" slovenkso) a nejakeho mestskeho suflikanta..
|
|
caktus
Od: caktus
|
Pridané:
3.4.2006 22:34
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 16149.8 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 2018.7 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Košice, žiadne Chello :)
|
|
caktus
Od: caktus
|
Pridané:
3.4.2006 22:35
ešte som zabudol že za 490SKK mesačne
|
|
wlade
Od: wlade
|
Pridané:
4.4.2006 18:17
V kosiciach 2 megabajty za sekundu za necelych 500 ? Napis providera a pokryte lokality, lebo inac je to len vymyslene chvastunstvo alebo net na intraku
|
|
dani
Od: dani
|
Pridané:
3.4.2006 23:02
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 1218.9 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 152.4 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Wifi Nove Zamky www.onboard.sk datovo a casovo neobmedzene. za 595 pri agregacii 1:20 alebo 1024 agregacia 1:60 357 mesacne s dph :) co riesite........
|
|
mj23
Od: mj23
|
Pridané:
3.4.2006 23:45
to sa stahovat nebudem, zase!
|
|
Majky
Od: Majky
|
Pridané:
4.4.2006 12:12
onboard... hovno!!! preco nenapises ako to ide vecer? okolo 5-10kb/s ked taham, tak som frajer... uplne najhorsi net aky som videl v zamkoch
|
|
dani
Od: dani
|
Pridané:
4.4.2006 14:58
si potom dost divny ked ti to ide zle..... preco nezavolas na hotline ??????????? si chudaaak.... ze 5-10 kb/s ja taham stale okolo 150 kb/s a vecer aj viac...
|
|
janka
Od: janka
|
Pridané:
4.4.2006 0:14
Ja som rada, že mam aspoň Wifi 256 kb za 600 mesačne. Bývať tak v Blave, hneď by som si dala Chello.
|
|
jjj
Od: jjj
|
Pridané:
11.4.2006 14:55
to kde pre boha byvas ze tam take ceny su ?
|
|
A co ze mas taku rychlost.
Od: A co ze mas taku rychlost.
|
Pridané:
4.4.2006 0:53
Nie vsetky servere su tak prazdne a niektore aj keby boli nepodporia download ako tu pisal z nitra neviem coho az na 8MB/s to je nezmysel.
|
|
lukk
Od: lukk
|
Pridané:
4.4.2006 7:33
8 Mbps ty karrr
|
|
Astalavista
Od: Astalavista
|
Pridané:
4.4.2006 14:33
Ale ten dement fakt pisal 8 megabyte za sekundu..Takze je to spravne napisane 8MBps.
|
|
LUKK Ty K*K*T
Od: LUKK Ty K*K*T
|
Pridané:
10.4.2006 22:27
Ak nevies co znamena to lomitko tak sa zaje* pod zem, to je presne to p ako 8MB per second mozes napisat 8MB/s
|
|
taq
Od: taq
|
Pridané:
4.4.2006 4:05
ten od koho by tahal by musel mat velmi rychli upload a kedze ma co len 1000kB uploadu na tych 8mb moze rychlo zabudnut nakoniec mozno myslel lan siet
|
|
lukk
Od: lukk
|
Pridané:
4.4.2006 7:34
jasne. z lanky si aktualizuje windows.
|
|
oliver
Od: oliver
|
Pridané:
4.4.2006 16:40
neviem, ale ked reinstalujem win, tak na CD mam aj service pack 1 a 2.. cize z netu sa taha malo..
|
|
WyRmiE
Od: WyRmiE
|
Pridané:
4.4.2006 7:29
haha ST si moze fukat praskovy cukor do riti applaud CHello tee ROX!
|
|
Airbilly
Od: Airbilly
|
Pridané:
4.4.2006 9:39
Neboj. ST velmi rychlo zareaguje - zavedie nam FUP a bude to prezentovat ako vyhodu..
|
|
Speedy
Od: Speedy
|
Pridané:
4.4.2006 8:35
neviem co tu riesite sak EDGE 4 EVER
|
|
meff
Od: meff
|
Pridané:
4.4.2006 10:16
Edge ?? LOL !
|
|
Robo
Od: Robo
|
Pridané:
4.4.2006 9:53
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 3384.8 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 423.1 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Mikrovlnka za 650Sk :-)
|
|
Robo
Od: Robo
|
Pridané:
4.4.2006 9:55
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 3384.8 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 423.1 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Mikrovlnka za 650Sk :-)
|
|
Robo
Od: Robo
|
Pridané:
4.4.2006 9:56
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 3384.8 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 423.1 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Mikrovlnka za 650Sk :-)
|
|
Robo
Od: Robo
|
Pridané:
4.4.2006 9:56
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 3384.8 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 423.1 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Mikrovlnka za 650Sk :-)
|
|
meff
Od: meff
|
Pridané:
4.4.2006 10:16
Ja by som zmenil vetu: "Spoločnosť UPC prevádzkujúca na Slovensku Chello" na "Spoločnosť UPC prevádzkujúca Chello v Bratislave a v Trnave.." No mozno este v jednom, dvoch mestach. ale stale je to malo. Slovensko nie je iba Bratislava.
|
|
FEri
Od: FEri
|
Pridané:
4.4.2006 13:02
...ale je :)) BRatislava je 1/3 hdp celeho SVK :) kiss ;)
|
|
Skype
Od: Skype
|
Pridané:
4.4.2006 10:31
ja by som to nekcel ja mam net 10 Mib/sec. a platim 400 SK...podla mna je chello drahe :P
|
|
Skype
Od: Skype
|
Pridané:
4.4.2006 10:32
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 9156.6 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 1144.6 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
|
|
vojak
Od: vojak
|
Pridané:
4.4.2006 10:41
Kto chce si na chello pripojit viacej pocitacov, tak to jednoducho spravi, aj bez vedomia a povolenia z chella. Jednoduche, elegantne a hlavne lacne riesenie (2tis korum bezkablove riesenie) ;-)
|
|
vojak
Od: vojak
|
Pridané:
4.4.2006 11:16
Kto chce si na chello pripojit viacej pocitacov, tak to jednoducho spravi, aj bez vedomia a povolenia z chella. Jednoduche, elegantne a hlavne lacne riesenie (2tis korum bezkablove riesenie) ;-)
|
|
P@vol
Od: P@vol
|
Pridané:
4.4.2006 11:53
...ako si vyriešil číslovanie paketov?
|
|
maTo
Od: maTo
|
Pridané:
4.4.2006 12:46
jednoducho ... keď nerobiš problemy tak ani tebe chello. Oni nekontrluju vobec nič. takže uplna lahoda :) ja to tak prevadzkujem už asi pol roka nic :)
|
|
P@vol
Od: P@vol
|
Pridané:
4.4.2006 14:28
tak akoze tam mas len router?
|
|
wlade
Od: wlade
|
Pridané:
4.4.2006 11:23
v cechach maju aj 10mbit a 12mbit :(
|
|
jayjay
Od: jayjay
|
Pridané:
4.4.2006 16:42
tak aj v japonsku 1Gbit...
|
|
Maisner
Od: Maisner
|
Pridané:
4.4.2006 12:11
Ako vzdy Slovensko zaostava. A to aj za Cechmi!!!
Chello je feru dosti drahe. V Cechach pri rovnakych rychlostiach vychadza lacnejsie veru!!!!!
No nevim, ale aj v tych horemenovych 4 mestach kde sa da Chello zaviest urcite funguju aj dalsi providery, ktory poskytuju 2 Mbit, ci dokonca 6 az 10 Mbit za babku takze neny o com. Akurat ovela horsie su na tom napr. take okresne mesta a väcsie obce, ktore vela moznosti co sa tyka vysokorychlostneho internetu nemaju!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S.: Ked nepocitam teda tych telekoumakov s ST.:((
|
|
fiskin
Od: fiskin
|
Pridané:
5.4.2006 9:46
a zabudol si napisat ze u pepikov je pri najlacnejsom chello programe mesacny limit 5 GB, takze asi tak.
|
|
bubak99
Od: bubak99
|
Pridané:
4.4.2006 12:42
vcechach su lacnejsi ale maju obmedzeny pocet stahovanych dat a vtom sme my lepsi sme bez obmedzenia !!!!!!!
|
|
GRGAC
Od: GRGAC
|
Pridané:
4.4.2006 12:48
Ale ake su pingy ???? Horsie alebo lepsie ako dsl ?
|
|
sano - Chello 4Mbit.. thx for UPC
Od: sano - Chello 4Mbit.. thx for UPC
|
Pridané:
4.4.2006 13:12
TU MAS CHELLO PINGY KTORE SOM TERAZ SKUSIL A PASTOL TI TO SEM...
Mne sa to paci ja som spokojny ...
*************************************
SLOVAKIA - SIX
*************************************
C:\Documents and Settings\alex>ping www.sme.sk
Pinging www.sme.sk [85.248.69.187] with 32 bytes of data:
Reply from 85.248.69.187: bytes=32 time=6ms TTL=57
Reply from 85.248.69.187: bytes=32 time=6ms TTL=57
Reply from 85.248.69.187: bytes=32 time=6ms TTL=57
Reply from 85.248.69.187: bytes=32 time=6ms TTL=57
Ping statistics for 85.248.69.187:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 6ms, Maximum = 6ms, Average = 6ms
*************************************
USA - nahodny vyber
*************************************
C:\Documents and Settings\alex>ping www.whitehouse.gov
Pinging a1289.g.akamai.net [80.239.170.200] with 32 bytes of data:
Reply from 80.239.170.200: bytes=32 time=33ms TTL=54
Reply from 80.239.170.200: bytes=32 time=36ms TTL=54
Reply from 80.239.170.200: bytes=32 time=31ms TTL=54
Reply from 80.239.170.200: bytes=32 time=35ms TTL=54
Ping statistics for 80.239.170.200:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 31ms, Maximum = 36ms, Average = 33ms
******************************
AUSTRIA - EU
******************************
C:\Documents and Settings\alex>ping www.austria.at
Pinging www.austria.at [80.243.163.43] with 32 bytes of data:
Reply from 80.243.163.43: bytes=32 time=16ms TTL=54
Reply from 80.243.163.43: bytes=32 time=15ms TTL=54
Reply from 80.243.163.43: bytes=32 time=16ms TTL=54
Reply from 80.243.163.43: bytes=32 time=16ms TTL=54
Ping statistics for 80.243.163.43:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 15ms, Maximum = 16ms, Average = 15ms
*******************************
GERMANY - EU
*******************************
C:\Documents and Settings\alex>ping www.munchen.de
Pinging www.munchen.de [194.113.40.200] with 32 bytes of data:
Reply from 194.113.40.200: bytes=32 time=64ms TTL=238
Reply from 194.113.40.200: bytes=32 time=56ms TTL=238
Reply from 194.113.40.200: bytes=32 time=56ms TTL=238
Reply from 194.113.40.200: bytes=32 time=61ms TTL=238
Ping statistics for 194.113.40.200:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 56ms, Maximum = 64ms, Average = 59ms
*************************
POLAND - EU
*************************
C:\Documents and Settings\alex>ping www.poland.pl
Pinging www.poland.pl [193.59.201.36] with 32 bytes of data:
Reply from 193.59.201.36: bytes=32 time=54ms TTL=244
Reply from 193.59.201.36: bytes=32 time=41ms TTL=244
Reply from 193.59.201.36: bytes=32 time=40ms TTL=244
Reply from 193.59.201.36: bytes=32 time=40ms TTL=244
Ping statistics for 193.59.201.36:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 40ms, Maximum = 54ms, Average = 43ms
*********************
UK
*********************
C:\Documents and Settings\alex>ping www.webhosting.co.uk
Pinging shwh-02-01.corpex-net.co.uk [195.167.169.136] with 32 bytes of data:
Reply from 195.167.169.136: bytes=32 time=46ms TTL=111
Reply from 195.167.169.136: bytes=32 time=47ms TTL=111
Reply from 195.167.169.136: bytes=32 time=47ms TTL=111
Reply from 195.167.169.136: bytes=32 time=55ms TTL=111
Ping statistics for 195.167.169.136:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 46ms, Maximum = 55ms, Average = 48ms
**************************************
JAPAN :)) for FUN :))
**************************************
C:\Documents and Settings\alex>ping www.email.jp
Pinging www.email.jp [202.224.63.3] with 32 bytes of data:
Reply from 202.224.63.3: bytes=32 time=294ms TTL=240
Reply from 202.224.63.3: bytes=32 time=296ms TTL=240
Reply from 202.224.63.3: bytes=32 time=304ms TTL=240
Reply from 202.224.63.3: bytes=32 time=295ms TTL=240
Ping statistics for 202.224.63.3:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 294ms, Maximum = 304ms, Average = 297ms
|
|
majom
Od: majom
|
Pridané:
16.4.2006 5:04
cavko citam ze tu o tom pises co su vlastn ete pingy?? dik
|
|
maTo
Od: maTo
|
Pridané:
4.4.2006 13:12
Ako som si pricital vase nazory, rad by som pridal ten svoj. Stale sa tu vedie boj medzi ST a UPC. UPC - Co sa tyka bratislavy je to bezpochybne najlacnejsi a zaroven najrychlejsi internet pre jednu osobu bez obmedzeni akehokolvek smeru. ST - Co sa sa tyka bratislavy je to asi najhorsie riesenie netu pretoze je to pomale max. je len 2,5 Mbits co je dosť úbohe. Mimo BA existuju provideri ktori Vam sice daju velky download aj upload ale zas ste len na lajne ktorá ma ďalsich 400 účastníkov unak by sa to nedalo zaplatit telekomu - si kuknite cely 1Gbits pripojka kolko stoji. Ďalej na rad prichádzajú peniaze za vytvorenie localnych serverov. ST maju servery umiestnene na postach kde si ich postavali za peniaze nas ktori vyuzivame sluzby ST - hovori a este peniaze statu - teda nasich dani a navyse stale je tu kapital z Nemecka kedze toto je len dcerska spolocnost. Chello je taktiež iba dcerska spolocnost ale stym rozdielom ze sa musia financovat samy. ich servery su ulozene taktiez na postach vedla ST serverov :) lenze zas bud budu platit vysoke najomne alebo postavia vlastnu ustrednu. a navyse musia tahat nove optiky po slovensku medzi mestami co zas nieje najlacnejsie. kedze ST dáva také neuveritelne ceny za prenajom uz ked je monopol a nasa vlada na to sere zas a zas. No nic tymto clankom som chcel povedat ze cez to vsetko je UPC najlepsi provider internetu na SvK je najrychlejsi a na ich pomerne maly rozpocet v porovnani s ST najkvalitnejsi. Co sa tyka vybavenia ziadosti v UPC to je hned na ST musime cakat. A ceny o tych sa ani neda hovorit... UPC jednoznacne vyhrava. A ďalej v pravidlach je napisane ze sa net nesmie zdielať to je pravda lenže mudri vedia ze sa to da jednoducho bez toho aby o tom niekto vedel. Chellaci to nekontroluju pretoze im to je jedno ked to zdielate vy sa obmedzujete. a je urcite lepsie ked zdielate 8Mbits ako len 2,5 Mbits za nehoraznu sumu. A na rad prichadza Agregacia. v UPC mame garantovanu 24/7 najvyssiu rychlost v ST je to az do 1:35-45 teraz neviem co je dost blbe lebo v mojeje oblasti je dost vela uzivatelov ST lebo nevedeli o UPC a teda cez den a noc by som v ST nikdy nedosiahol maximum. zato v UPC ho mam stale. Co sa tyka vypadkov v ST maju jeden den do mesiaca na opravy teda nemusi vam ist vobec net! v UPC take nic nieje ked vypadne sig. co sa my myslim stalo za 3 Roky co som u nich asi 3 krat. Ked je burka ST radi vypadavaju.. nie ako hovory ale ako net aj ked je to na tej istej lajne dost haluz takze iba par ludi v mojeje oblasti co tu mame chello cez burky mozeme surfovat :D a vysledok UPC jednoznacne vyhralo :)
|
|
sano
Od: sano
|
Pridané:
4.4.2006 13:25
jj, tak tak, suhlas...
|
|
Anonym
Od: Anonym
|
Pridané:
4.4.2006 15:52
Suhlasit sa da len s argumentom o cene a mozno rychlosti zriadenia. Pravda je, ze by to mohlo byt aj lacnejsie.
Neviem, odkial beries, zes ST nemozes cez den dosahovat maximalne rychlosti. Vlastne - mas pravdu, ide to aj
RYCHLEJSIE, AKO MA!!!
Na papieri je sice agregacia 1:55, ale na nasej linke 1536 kbit bezne meriam 1750 kbit, cize aj davaju navyse okolo 10-15%. A ak si myslis, ze Chello nema agregaciu, si na omyle. Ma ju pomerne malu, lebo maju predimenzovanu siet, tym padom ju vobec necitit, ale predsa ju maju. Vsak 2 Mbity napr. cez zeleznicke telekomunikacie (optika) garant stoji pri 12 mesacnej viazanosti 23000 Sk! A ani Chello nie je samovrah davat 2 Mbity bez agregacie za 924, ked to stoji desattisice, cize je tam agregacia.
Chello nema servery na postach. Uz ani ST-com - posta a telekom sa uz predsa pred rokmi oddelili. Chello ma vlastnu siet optickych kablov natahanu po celej Europe, je jednym z najvacsich europskych poskytovatelov internetu, dokonca maju peeringove zmluvy s americkymi providermi.
Co sa tyka vypadkov, za 2 roky, co mame v robote DSK, sme mali asi 2!!! vypadky, ktore netrvali viac, ako 2 hodiny, inac robia udrzbu zasadne v noci a doprevu to oznamia, v noci aj tak nie som na nete, takze mi to moze byt jedno
|
|
T-Com
Od: T-Com
|
Pridané:
4.4.2006 15:59
Mato, neviem kde si nabral ze ST ma jeden den v mesiaci na opravy to si zapotil ale poriadne. Ked nevies - netaraj do eteru blbosti. Co sa burok tyka tak samozrejme ak ma niekto vzdusne vedenie tak sa stane ze po blesku nieco odpochoduje, to by sa stalo kazdemu providerovi ak by mal poriesene pripojenie takymto sposobom, ale nie vsetci zakaznici maju vzdusne vedenia.Su tu bytovky podniky a pod, takze zase nemas uplnu pravdu. A nakoniec, za peniaze statu ziaden DSLAM nebol postaveny, tato DSL technologia bola uvedena do prevadzky az po privatizacii telekomunikacii. Ak mas tazke srdce na ST - co asi mas, nabuduce skus nazbierat fakty a nerob zo seba to co isto nie si. PS , 8Mbit pre ST ktore ma v ponuke "IBA 2,5 Mbit" nie je technicky problem, je tu trh ponuka-dopyt a ked to bude potrebne tak sa s tym vyrukuje a nebude to iba 8 Mbit.
|
|
T-Com
Od: T-Com
|
Pridané:
4.4.2006 16:09
Mato, neviem kde si nabral ze ST ma jeden den v mesiaci na opravy to si zapotil ale poriadne. Ked nevies - netaraj do eteru blbosti. Co sa burok tyka tak samozrejme ak ma niekto vzdusne vedenie tak sa stane ze po blesku nieco odpochoduje, to by sa stalo kazdemu providerovi ak by mal poriesene pripojenie takymto sposobom, ale nie vsetci zakaznici maju vzdusne vedenia.Su tu bytovky podniky a pod, takze zase nemas uplnu pravdu. A nakoniec, za peniaze statu ziaden DSLAM nebol postaveny, tato DSL technologia bola uvedena do prevadzky az po privatizacii telekomunikacii. Ak mas tazke srdce na ST - co asi mas, nabuduce skus nazbierat fakty a nerob zo seba to co isto nie si. PS , 8Mbit pre ST ktore ma v ponuke "IBA 2,5 Mbit" nie je technicky problem, je tu trh ponuka-dopyt a ked to bude potrebne tak sa s tym vyrukuje a nebude to iba 8 Mbit.
|
|
8 MBit
Od: 8 MBit
|
Pridané:
4.4.2006 19:16
DSL má akú technologickú hornú hranicu? 8MBit to náhodou nie je? CHELLO (káblovka) ju má tuším až na hranici 50 MBit... Vie to niekto presnejšie?
|
|
T-Com
Od: T-Com
|
Pridané:
4.4.2006 19:25
klasicke DSL ano 8Mbit, no su pripravene nove technologie na prenos DATA/TV-Online a to uz v blizkej buducnosti. Pocita sa s prenosovym pasmom do 25 Mbit, otazka na kolko bude nahodena cena. Asi to z pociatku nebude pre studentov. Pre T-com bohuzial dalsi oriesok a to naroky na pristupove vedenia.
|
|
One
Od: One
|
Pridané:
5.4.2006 10:37
Tak nam dajte od ST 8Mbit za tu istu cenu ako Chello, ale kompletne aj s linkou a bez potreby mat volaci program.
|
|
maTo
Od: maTo
|
Pridané:
5.4.2006 11:46
zobral som to so zmluvy pozri si vsetky body zmluvy je to tam. Dalej ako ty hovoris neviem ako ostatnym ale ja agregaciu nielenze necitim ale dokonca mi to ide nad rychlost
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 4155.68 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 519.46 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
a este co sa tyka tych 8Mbits a sisi isty ze to bude moct zaplatit obycajny clovek? ked uz 2,5Mbits stoji nehoraznu sumu? takze podla matematicky tabuliek to vide 2,5 Mbits na 1799 bez dph (s dph to je po zaokruhlenie priblizne
2 160) a 8Mbtis by stal po spriemerovani atd :) 4268,2 SKK bez dph a s dph by to stalo 5121,84 SKK a ty mi chces povedat ze toto si niekto kupi? za tu cenu by som mal u chella 12,65 Mbits takze stale to bude vyhravat chello. a pomali sa rozsiri aj po dalsich mestach.
|
|
Funnier
Od: Funnier
|
Pridané:
6.4.2006 8:12
mas sice pravdu, je to naj. net na svk, ale treba myslet aj na ostatnych. tych co su mimo tt a ba, dufam ze to rozsiria na ine mesta.Mam chello exteme a cudujem sa ze ho nezvysili:-( v cechach je uz dsl 2 technologia a tam su chello rychlosti dost vysoke a ked pride k nam dsl 2 technologia, dufam ze sa to zvysi ako v cechach hlavne upload.....
checknite www.chello.cz
|
|
Hando
Od: Hando
|
Pridané:
6.4.2006 11:23
Podla mna si niekto z chella a robis len reklamu pre chello a to co si tu pisal na telecom su uuuuuuuuuuuuplneeeeee nezmysly.
1.Agregaciu som este ani nepocitil
2.Net nieze mi nejde na maximum ale mi ide nad maximum ty mudrlant
3.Je to lacnejsie ako chello,mal som 512/128 a zvysili bezplatne na 1024/256 co je dobre lebo vecsina zakaznikov malo 521 net, chello zvysilo tym majetnejsim
4.netreba chvalit ani chello ani telecom, oba trhaju peniaze od slovakov viac ako od bohatsich statov
5.je jedno ci chello ci telecom, pretoze sa stale budu navzajom dohanat co sa tyka v cenach a rychlostiach
6.kto nevie rozhodnut od koho si ma dat net, ci od chella alebo telecom ,nech si strihne--lebo je to jedno
|
|
Lofy
Od: Lofy
|
Pridané:
4.4.2006 14:24
veru tak, nic noveho pod slnkom...
|
|
ioio
Od: ioio
|
Pridané:
4.4.2006 14:45
mozem srat ja mam 6MB za 400sk
|
|
Roman
Od: Roman
|
Pridané:
4.4.2006 15:29
akoze DAKUJEME VSETCI CO MAME CHELLO EASY!!!!STE UZ NEMOHLI AJ NAM ZVYSIT RYCHLOST??????AKOZE ASI ZMENIM OPERATORA!!!!!!VAZNE DAKUJEME!!!!
|
|
Roman
Od: Roman
|
Pridané:
4.4.2006 15:30
akoze DAKUJEME VSETCI CO MAME CHELLO EASY!!!!STE UZ NEMOHLI AJ NAM ZVYSIT RYCHLOST??????AKOZE ASI ZMENIM OPERATORA!!!!!!VAZNE DAKUJEME!!!!
|
|
Roman
Od: Roman
|
Pridané:
4.4.2006 15:35
akoze DAKUJEME VSETCI CO MAME CHELLO EASY!!!!STE UZ NEMOHLI AJ NAM ZVYSIT RYCHLOST??????AKOZE ASI ZMENIM OPERATORA!!!!!!VAZNE DAKUJEME!!!!
|
|
To je fak na h..noAnonym
Od: To je fak na h..noAnonym
|
Pridané:
4.4.2006 15:40
To je fak na h..no, nezavidim vam tym, co mate Easy. Light je o nejakych 50% drahsi a poskytuje 400%-nu rychlost, oproti easy. Je to nepomer. Bud je pomaly, alebo prilis drahy.
|
|
jayjay
Od: jayjay
|
Pridané:
4.4.2006 16:47
tych 200-300 sk nemas na prechod na vyssi program ? by som ti obciancky dal zobrat.. ked chces !poriadny" net, tak si to zaplat
|
|
wiwi
Od: wiwi
|
Pridané:
4.4.2006 21:37
ty lolo, v prepocte za 700 sk mas v britanii rychlost 24Mega.. nie trapnych 2Mega za 1099 sk.. tak obciansky si rovno prestrihni.. pa paa
|
|
crx
Od: crx
|
Pridané:
6.4.2006 11:26
telecom aspon zvysovalo tym chudobnejsim ako majetnejsim, inac to je hnusna strategia od chella.
|
|
Rumpel
Od: Rumpel
|
Pridané:
10.4.2006 23:54
Tak to mas pravdu zmenit operatora neni zly napad vsetko zrychlia a na nas chudakov seru co mame chello easy !!!!
ked ho nezrichlia menim operatora
|
|
šulec
Od: šulec
|
Pridané:
4.4.2006 15:54
Tiež si myslím,že týmto počinom je Easy buď moc drahé, alebo pomalé. A pretože mám práve to nešťastné Easy, tak verím, že najneskôr do mesiaca ho tiež zrýchlia na 1024. Alebo o niečo zlacnia. Inak sa mi vidí dosť nevýhodné po tejto zmene v pomere cena/rýchlosť :-(
|
|
MaVa
Od: MaVa
|
Pridané:
4.4.2006 17:30
asi chcu aby vsetci hufne prebehli na drahsie programy.....mozem ich srat radsej pojdem k ST
|
|
loki
Od: loki
|
Pridané:
4.4.2006 17:22
wifi:rýchlosť: 2 064 kb/s (258,0 kB/s)
upload:rychlosť: 1 988 kb/s (248,5 kB/s)
190sk mesacne,LAN:80ludi,bez vyraznych zmien aj pocas vytazenia,nizke pingy na CS,
|
|
AIrbilly
Od: AIrbilly
|
Pridané:
4.4.2006 23:52
Hm, to mas fakt dobru rychlost. To mas wifi ktore je riesene bod - bod ?
Ja mam na AP zavesenych 9 klientov a ked su vsetci pripojeni tak mi spoj na moj PC cez wifi nejde viac ako 300 kB/s
|
|
bbnation
Od: bbnation
|
Pridané:
4.4.2006 18:55
a na nas chello easy zase zabudli... :(
|
|
ADmikoSKChelloP*CA !!!
Od: ADmikoSKChelloP*CA !!!
|
Pridané:
4.4.2006 19:14
vraj kedy chello kua 1024 z easu ... K.K.T !!!
|
|
Filip
Od: Filip
|
Pridané:
4.4.2006 19:46
nic vulgarne som nenapisal boze ale ide o to ze mam super net ale nevadi ja sa mam naj chranen poti virom vyhody lebo poznam spravcu bezi to okolo 2000kbps denne p2p odblok. pingy super 10MS ja sa nemam na co stazovat
|
|
Filip
Od: Filip
|
Pridané:
4.4.2006 19:47
a rozmyslam na chellom professional ked tu bude hned ho mam www.zmnet.sk
|
|
Peto
Od: Peto
|
Pridané:
4.4.2006 20:12
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 2449.3 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 306.2 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Bratislava, lokalna mikrovlnka za 280 Sk mesacne, vypadok maximalne raz mesacne na minutu. Predtym som 1,5 roka fungoval na Chello Easy za 799 Sk s rychlostou 512 Kb/s a obmedzenim len 1 legalne pripojeneho pocitaca...nie je o com.
|
|
Maisner
Od: Maisner
|
Pridané:
4.4.2006 20:53
Tak tak mas recht. Neni o com. Je to presne "TO" co som vravel predtym. Ak si precitate moj prispevok vyssie pochopite. A to CHELLO neni az tak zle, len chyba je v tom, ze je straaaaaasne malo rozsirene, co je obrovske minus a aj vidiet na aku klientelu sa orientuju (v akych mestach) a vidiet to dokonca aj teraz po zvyseni. Ze ano. Vid vsetci majitelia CHELLO EASY.....:))Veru veru nezavidim. A tak su nato, ze poskytuju svoj internet v takych mestach kde je mozne si ho zriadit a prevadzkovat za podstatne nizsie ceny, dosti drahy. Ale Blavaci maju vysoke platy takze v poho si to mozu dovolit. Hehe. Tym som sa ale nechcel dotknut niekoho z Blavy. Takze to berte z nadhladom. Na druhej strane asppon nemate taky ako ja packet loss presne 25%.
>>>>Packets: Sent = 329, Received = 244, Lost = 85<<<
Tomu sa hovori SHIT WIFI provider. Uz ma takto seru asi 2 mesiace. A rychlosti skacu ako chcu. Zatial mam 520/320 Kbit data non-stop. Ale stoji to za staru backoru. Kurna hned zajtra rusim mojho WIFI providera a prechadzam k Slovanetu na DATA statom dotovany program 1024/256 Kbit. Cez pracak je sice limit 1 GB, ale cez vikendy to bude svistat aspon 130 kB/sec. Teda aspon dufam, ved to cez vikend neskrtia snaaad aj datovo meranym sluzbam!!!. A za tych 475,- SK/mesacne budem urcite spokojnejsi ako tedka. Aj ked budem mat pritom zviazane "ruky" az na 24 mesiacov. Avsak je tu vizia kazdorocneho zvysovania rychlosti na dvojnasobok.:-)))
Takze asi tak. Tot vsjo.
|
|
Airbilly
Od: Airbilly
|
Pridané:
4.4.2006 23:56
Asi zabudas ze 2.4 a 5 GHz su volne pasma. Cize ak ti to zo zaciatku chodilo dobre a neskor prestalo, tak niekto rusi pasmo. Ak si to tak mal od zaciatku tak mas skor slabu antenu. Garantovat dnes nieco na 2.4 je ciste blaznovstvo...
|
|
MaIsNeR
Od: MaIsNeR
|
Pridané:
5.4.2006 9:15
Pozri, ja som sa s nimi nahneval uz viac ako dost, pricom boli u mna asi nekecam ked poviem ze asi 6-krat. A tyzden to islo a pak uz nye. A mal som s nimi akurat dodatocne naklady za to ze znovu nakrimplovaval koncovky na UTP kabli. A aj antenu mi zmenili na 5 GHz, co som myslel ze postaci. Asi dva dni nato som mal pznovu packet loss znovu 5% a nedaju sa tym padom realizovat ani on-line hry. Na to mozem rovno zabudnut. A asi po dvoch tyzdnoch packet loss 25% bo som to meral fcera asi o 20.00 vecer. Stranky to nacitava ako posrane. A s chybami. Cize uplne ma sklamali, mal som v nich velku doveru. Napokon to prevadzkuje moj znamy. Ale uz ma presla trpezlivost. Od oktobra do konca decembra bez najmensich problemov. Ba ani jeden vypadok nebol. Uz som ich taktiez nedavno 2-krat upozornil na stale sa opakujucu kriticku chybu v pripojeni a oni ani len nezdvihli telefon a neozvali sa.
Ja dobre viem cim to je, ale ich asi nezaujima to ze uz maju preplnenu siet a aj pristupovy bod ktory vznikol presne v mesiaci 10/2005. Lenze po novom roku sa to vsetko dosss..lo a zacal sa asi 3 mesacny kolotoc ktoreho vysledkom je to ze od nich odchadzam a basta!!!
P.S.:Tym som nechcel odradit potencionalnych klientov WiFi pripojenia v mensich mestach. Snaaad budete mat viac stastia vo Vasom meste.
|
|
P@vol
Od: P@vol
|
Pridané:
5.4.2006 14:02
Ja mam rovnaky problem-obcas ide, obcas nie. skusali sme zmenit anteny, kanaly, uhly,.... a nepomohlo. Trochu ma to stve, lebo mam takmer 450 KB/s(vacsinou, ked to este islo to islo okolo 400KB) za 400SK.
|
|
jns
Od: jns
|
Pridané:
4.4.2006 21:02
aj pri minulom zvysovani najprv zvysili ostatne sluzby a az o 2 tyzdne easy. Keby to zmenili naraz tak sa stane cosi podobne ako minule ze sa zvytocne naraz pretazi siet, a budu vysoke pingy. Takto to spravia postupne a na istotu ;]
|
|
jojo
Od: jojo
|
Pridané:
5.4.2006 8:16
Parada. mam chello light a uz frcim na 2Mbit/s. ziadne obmedzenia, ziadne vypadky, mesacne stiahnem min. 200 GB. odporucil bych vsetkym co maju chello easy prejst na light. tie styri stovky navyse neni zas tak vela. alebo prejst na ineho providera.
|
|
jojo
Od: jojo
|
Pridané:
5.4.2006 8:20
Parada. mam chello light a uz frcim na 2Mbit/s. ziadne obmedzenia, ziadne vypadky, mesacne stiahnem min. 200 GB. odporucil bych vsetkym co maju chello easy prejst na light. tie styri stovky navyse neni zas tak vela. alebo prejst na ineho providera.
|
|
jojo
Od: jojo
|
Pridané:
5.4.2006 8:23
Parada. mam chello light a uz frcim na 2Mbit/s. ziadne obmedzenia, ziadne vypadky, mesacne stiahnem min. 200 GB. odporucil bych vsetkym co maju chello easy prejst na light. tie styri stovky navyse neni zas tak vela. alebo prejst na ineho providera.
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
5.4.2006 10:18
Ja planujem prejst z ST na Chello prave kvolim 4 stovkam, kazdy nie je milionar. :(
|
|
jozko
Od: jozko
|
Pridané:
5.4.2006 13:24
iba 300,-sk ..nie 400,-Sk !!!
chello easy 799,- ....
chello light 1099,-
|
|
Qidak
Od: Qidak
|
Pridané:
5.4.2006 8:50
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 2306.3 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 288.3 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
mikrovlna siroke sirokebase net 500 sk/mesiac
|
|
Qidak
Od: Qidak
|
Pridané:
5.4.2006 11:27
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 2306.3 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 288.3 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
mikrovlna siroke sirokebase net 500 sk/mesiac
|
|
jedlik
Od: jedlik
|
Pridané:
5.4.2006 14:14
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 9050.4 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 1131.3 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Intrak KE 600sk semester
|
|
mongol z Blavy
Od: mongol z Blavy
|
Pridané:
5.4.2006 16:34
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 4472.1 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 559.0 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
je to sice zdielane na lan, ale p2p nonstop, vsetko okrem verejnej ip, ktora mi aj tak nechyba. za 5 kil mesacne
|
|
Joe
Od: Joe
|
Pridané:
5.4.2006 17:43
Jezisi ludia sak sa konecne spamätajte!!! Ako keby bol zivot cloveka o tom ci ma vysokorychlostny net alebo nie. Niektory mi tu svojim zmyslanim silne pripominaju dieta. Navyse chcel by som vidiet toho, ktory stiahne tych 200GB mesacne z netu (vylucne shareware to asi nebude:-) ci si je vedomy §283 Trestneho zakona
|
|
Renel
Od: Renel
|
Pridané:
5.4.2006 19:51
Máme sa spamätať ? No tak úprimne ja sa ti môžem vykašlať na §283 trestného zákona !!!!! Ked iný denne porušujú 100-ky iných určite závažnejších paragrafov (a sú to určite aj vyššie postavený ľudia)!!! Ja sťiahnem bežne za mesiac okolo 150-200 GB dát či voľne sťiahnutelných atď ! škoda že sa tu nemôže nadávať...
|
|
Roman
Od: Roman
|
Pridané:
5.4.2006 20:11
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 22000.45 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 4671.0 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
A to mam CHELLO EASY....
|
|
haha
Od: haha
|
Pridané:
15.4.2006 18:12
tak o tomto by som sa chcel nieco viac dozvediet
|
|
Maisner
Od: Maisner
|
Pridané:
5.4.2006 20:50
Hahahahahaha. Huhuhuhuhu. Pani v bielom uz idu....pockat ze nemaju na benzin. Tak pojdu asi po svojich a to im zrejme potrva dlhsie. Tazko to bude daka HALUska.
:)))))))))))
|
|
Lipt.Mikulas
Od: Lipt.Mikulas
|
Pridané:
5.4.2006 22:41
Heh lamce o com sa tu hadate... Hadajte ktore mesto na slovensku po skaredej Bratislave ma najvecsiuý konektivitu na obyvatela??
|
|
Lipt.Mikulas
Od: Lipt.Mikulas
|
Pridané:
5.4.2006 22:45
Heh lamce o com sa tu hadate... Hadajte ktore mesto na slovensku po skaredej Bratislave ma najvecsiuý konektivitu na obyvatela??
|
|
Lipt.Mikulas
Od: Lipt.Mikulas
|
Pridané:
5.4.2006 22:51
Heh lamce o com sa tu hadate... Hadajte ktore mesto na slovensku po skaredej Bratislave ma najvecsiuý konektivitu na obyvatela??
|
|
CRX
Od: CRX
|
Pridané:
6.4.2006 11:14
Urcite telecom spravilo so zvysovanim rychlosti viac ako chelo, totiz zvysilo to co pouzivalo najviac uzivatelov t.j 512/128 na 1024/256 a ostatne o 512, telecom aspon mysly na tych chudobnejsis, toto sa mi velmi pacilo od telecomu a aj nadalej budem vernym zakaznikom, platim teraz mesacne asi 1100 sk s dph ale v tomto su uz aj zahrnute telefonne hovori, coze za net platim ovela MENEJ AKO KEBY SOM MAL CHELLO, aj chelo je super, no 2x super je telecom.
|
|
Hybrid
Od: Hybrid
|
Pridané:
6.4.2006 11:36
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Hybrid
Od: Hybrid
|
Pridané:
6.4.2006 11:38
8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!! 8192 kbps!!!
|
|
Mongol z Blavy
Od: Mongol z Blavy
|
Pridané:
6.4.2006 14:52
slovak telecom = gay, takze asi tak
|
|
Joe
Od: Joe
|
Pridané:
6.4.2006 17:57
RE: Renel
Tebe to s tou trestnopravnou zodpovednostou asi fakt nedochadza: klikni si na clanok o zazalovanom Cechovi - uzivatelovi P2P "...Žalovaní boli užívatelia sietí, protokolov a aplikácií FastTrack (Kazaa), Gnutella (BearShare), eDonkey, DirectConnect, BitTorrent, Limewire, WinMX a SoulSeek." NO COMMENT. Na margo tvojho iracionalneho vyjadrenia, ze sa v tomto state porusuju zakony v zavaznejsich pripadoch, ti mozem povedat len tolko, ze z teba by teda obhajca nebol...
|
|
Joe
Od: Joe
|
Pridané:
6.4.2006 18:00
A jednym dychom dodavam, ze nahrada skody v tisickach EUR je pritom povinna jazda, ktorej sa nikto dopredu nevzdava..
|
|
Renel
Od: Renel
|
Pridané:
7.4.2006 0:28
Dík právnik ani nechcem byť... Takže tebe sa zdá úplne adekvátne ked je zažalovaný 15-16 ročný sťahovač dát z P2P (bol som svädkom)??? Porušovanie autorských práv je jedna vec a paltiť za net 1000-2000 Sk a surfovať po stránkach asi nie je adekvátne čo ty na to ? A aby som nezabudol je dokázané že asi 75% všetkých vlastníkov domáceho internetu sťahujú dáta bez autorských práv ! No super tak dajme do basy 500 mil. ľudí...
|
|
pajti
Od: pajti
|
Pridané:
6.4.2006 21:25
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 143.1 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 17.9 KB/sec (Kilobytov za sekundu). :)
|
|
janka
Od: janka
|
Pridané:
6.4.2006 22:21
Ešte Vás to neomrzelo? Hádať sa o tom kto má rýchlejší net?
|
|
murco
Od: murco
|
Pridané:
6.4.2006 22:37
a ja dnes ci mi nej.be .... som dal zmerat rychlost a zrazu ze 2 mbit.... ja ze niake kratkodobe zvysovanie a teraz sa dozvedam toto... dost ste ma potesili
|
|
vysmaty
Od: vysmaty
|
Pridané:
7.4.2006 20:10
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 2937.1 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 367.1 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
wifi za 500 sk bez obmedzeni šlape tak stale..........
|
|
POMOC
Od: POMOC
|
Pridané:
7.4.2006 20:45
zdravim vas. k teme sa neviadrujem. mam problem z mojim usb. zapojil som usb hub do usb začal svietit a potom prestali ist vsetky usb ktore mam na MB. zaujimave je, ze ich system vidi, ale nic nemozem pod nimi rozbehat. za pomoc dakujem
|
|
sturmo
Od: sturmo
|
Pridané:
7.4.2006 23:14
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 1899.5 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 237.4 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
|
|
bara3v3ku
Od: bara3v3ku
|
Pridané:
8.4.2006 0:41
Ako nazaciatku som si vsimol ze "asi" niekto z chella si robi reklamu. Mam chello Classic a ked mi prisiel mail ze mam moznost pripojit az 3pc , tak som hned pripojil druhy PC a bum.Prihlasovacia stranka sa tvarila akoze nic a bolo mozne prihlast len jeden po 6 telefonatoch do UPC som sa dovolal konecne niekomu normalnemu co mal otom aspon troska sajnu a povedal mi ze pri zdvojenom uploade (co mam predplateny) to zatial nefunguje.Takze hrr brr cele chello ale bordel a paniku maju riadnu. Tymto by som chcel pozdravit tych piatich ludi co tam si len zdvyhaju telefonne sluchadla.
|
|
5c0
Od: 5c0
|
Pridané:
8.4.2006 1:21
Chello ping > vsetci ostatni v BA...
To mna zaujima ako jediny. A 4mb upload k tomu je uplne super. Telecom ma agregaciu a je to monopol, monopoly neznasom, vyhrava Chello jednoznacne. Mne ide hlavne o tu odozvu a kedze Chello je sirokopasmove/nema limity/skoro ziadne vypadky je to momentalne naj net...
Vyssiu rychlost ako Classic nepotrebujem a ST podporovat nebudem. Nechapem ludi co si kupia od telecomu ADSL a vychvaluji si to, jedina vyhoda je to, ze to je lacne, ale na chello to nema ani zdaleka kvalitou a vykonom.
Kvalita > cena - v tom chello vyhrava a zatial nema konkurenciu. Horsia je ta dostupnost.
|
|
5c0
Od: 5c0
|
Pridané:
8.4.2006 1:22
4mb download bolo myslene...sorry za chybicku...
|
|
Ko5o
Od: Ko5o
|
Pridané:
8.4.2006 9:27
je to sice dobre ale za tu cenu ved v cesku maju16mb za 4 a tunaka je to za 4 a este len 8 a nevravim co je WiFi v japoncku,cine co ma 600mb/s niuekto to tu aj mozno cital such celo skrachuje to
|
|
Dem0n
Od: Dem0n
|
Pridané:
8.4.2006 9:51
Chello CEZ LETO A POTOM OBMEDZI PRENOS OBJEMU DAT A POTOM SA BUDE PLATIT... HLAVNE ZE MACHRUJU! BUDE SA PLATIT ZA MB!
|
|
plichtic
Od: plichtic
|
Pridané:
8.4.2006 14:08
ale kua chlapci, asi vam nedoslo, ze zo zvysenim rychlosti telecom zvysil aj AGREGACIU.... Nezevidim vam, co byvate mimo BA.... CHELLO rulezzzzzzzzzz (mam classic)
|
|
plichtic
Od: plichtic
|
Pridané:
8.4.2006 14:11
chello classic: Rýchlosť Vašeho pripojenia je 3782.3 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 472.8 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
|
|
plichtic
Od: plichtic
|
Pridané:
8.4.2006 14:12
Chello classic BA: Pingmeter
Test zaznamenal 10 vrátených paketov z 10 všetkých paketov, čo predstavuje 0.00% packet loss.
Priemerný nameraný ping predstavoval 9 ms.
|
|
-=ElemenT=-
Od: -=ElemenT=-
|
Pridané:
9.4.2006 10:27
yooo je to tótálne cool mám chello light 2048 kbbbb / sss je to totálna pálka DSL je na prdec...
|
|
Scary
Od: Scary
|
Pridané:
10.4.2006 10:51
jaj chlapci mam doma 50Mbit linku sice zdielana Ip ale aj tak z netu ide tak 2MB/s mame pustene p2p stale a platim 499sk mesacne
viva la ISPER
PS teraz kupili masinu co bude davat 155Mbit
hahaha tak sa tu mavajte s tym DSLkom ja frcim.......................
|
|
môj názor
Od: môj názor
|
Pridané:
10.4.2006 12:44
tebe bude max tak takto dávať....teda vkladať :D .. apropo koho to zaujima že si kupili mašinu to ako CBR 1000?
Je uplne jedno aké rýchle pripojenie máš, keď ho aj tak nemôžeš plne využívať a to je problém všelijakých tých roburneťákov, wifičkárov a spol. hodne zdaru s tými vašimi 2MB/s
|
|
Peťo
Od: Peťo
|
Pridané:
11.4.2006 1:45
Prečo rosprávajú o dvojnásobnom zrýchlení D a U, keď najvyššia rýchlosť D, akú mi to zatiaľ odmeralo (mám chello light - 2MB/s) je okolo 1550 Kb/s. Čo sú, myslím si, dosť od seba vzdialené čísla. A to musím skonštatovať, že pred zdvojnásobením mi vždy ťahal aspoň okolo 950 Kb/s. Respektíve sa skôr pýtam, či je ten speedmeter na tejto stránke dosť presný??
|
|
Anti
Od: Anti
|
Pridané:
11.4.2006 14:38
Ak chces presne meranie, tak vypni vsetky dofty, co zasahuju na net - AV, PeerGuardian, Antispy, vsetky p2p a podobne..potom skus :)
..firewall radsej nechaj zapnuty ;) podla infa z netu sa skratil cas na potencialny utok v priemere na 8 sekund..
|
|
bbnation
Od: bbnation
|
Pridané:
12.4.2006 19:19
no a samozrejme, ze sa na easy vyprdli - smradi
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
14.4.2006 11:56
Zaujima ma, ako je to s IP adresou u Chella.Tiez sa zakazdym meni ako u DSL ???
|
|
jojo
Od: jojo
|
Pridané:
18.4.2006 16:18
nie. ja mam pevnu IP
|
|
lubo
Od: lubo
|
Pridané:
20.4.2006 11:00
chello ma dynamickú IP .. skus odpojiť modem na par hodin a uvidíš
|