neprihlásený Pondelok, 10. júna 2024, dnes má meniny Margaréta
Vo filmoch bola najčastejšie reklama na Apple produkty, po 2 rokoch pauzy

Značky: Applefilmy

DSL.sk, 9.3.2015


V najpopulárnejších filmoch v amerických kinách boli v minulom roku najviac umiestňované produkty značky Apple.

Na základe svojej štatistiky o tom informuje brandchannel.com v rámci vyhlásenia svojich cien Brandcameo v oblasti umiestňovania produktov.

Štatistiky boli vytvorené z filmov, ktoré sa v minulom roku aspoň raz stali víkendovou jednotkou v predajnosti lístkov v amerických kinách. Takýchto filmov bolo spolu 35.

Produkty Apple boli umiestnené v deviatich z týchto filmov. Nasledovali značky Sony a Coca-Cola, ktoré sa objavili zhodne vo ôsmich filmoch.

Apple bola konkrétne vo filmoch The Lego Movie, Captain America: Winter Soldier, Ride Along, The Other Woman, Neighbors, The Fault in Our Stars, Think Like a Man Too, Gone Girl a Ouija. Okrem toho boli produkty Apple aj vo viacerých ďalších populárnych filmoch, ktoré sa ale nestali víkendovou jednotkou.

Apple takýto rebríček naposledy vyhrala v roku 2011, v 2013 na prvom mieste skončil Budweiser a v roku 2012 Mercedes-Benz. Do roku 2011 Apple túto štatistiku vyhrávala pravidelne, v rokoch 2001 až 2011 sa objavovala v 34.4% víkendových jednotiek.

Ceny Brandcameo sa udelujú aj v takmer desiatke ďalších kategórií. Napríklad kategóriu najväčšieho počtu umiestnených produktov v jednom filme vyhral Transformers: Age of Extinction, v ktorom bolo odpromovaných až 55 rozličných produktov.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Telekom a O2 začali ponúkať pripojenie na mobilnú sieť z Apple Watch bez telefónu
SSD pre PCI Express 5.0 s radičom s nižšou spotrebou majú prísť na konci roka
Zajtra začína WWDC, Apple nemá uviesť notebooky s M4 ani iný hardvér
Raspberry Pi má vstúpiť na burzu v piatok, má mať hodnotu viac ako 630 miliónov
Legendárna séria hier Civilization evidentne čoskoro dostane pokračovanie
Postapokalyptické sci-fi seriály podľa počítačových hier majú mať viacero ďalších sérií
Western Digital dobehol Seagate aj bez HAMR, začal dodávať 32 TB SMR disk
Pripravujú sa M.2 SSD s kapacitou 16 TB
Vesmírnemu Boeingu prestalo fungovať päť trysiek, nakoniec sa s oneskorením spojil s ISS
Výrobca pripravuje notebook s novým ARM procesorom od Qualcommu s predinštalovaným Linuxom


Diskusia:
                               
 

Su znacky, ktore reklamu nepotrebuju...
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Tatranky napriklad
Odpovedať Známka: 9.7 Hodnotiť:
 

som sa chcel opytat na priklad ale prave si to klepol po hlavicke :D
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Aj tie komunistické chrumky v tom bielo-modro-červenom obale samozrejme.
Odpovedať Známka: 9.6 Hodnotiť:
 

boha, tie su inak fajne. som nimi napchal kamosa zo Spanielska... ked odlietal mal ich plny kufor :D
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Mal si mu pribaliť ešte červeno-biele burizóny a ladové gaštany:)
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

Mne vadí že vlnkám odobrali dve poschodia, a sú "nové a ľahšie" [čiže ich je menej, stoja rovnako a sú "nové a ľahšie" -.-] a že zmenili obal na Mäte :(
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Vyser sa na obal, dolezity je obsah. :D
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

daju sa vlnky niekde zohnat???! aj ja chcem ..
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

alebo komunisticke chrumky! best product ever a bez akejkolvek reklamy sa to predava jak teple rozky. http://dopice.sk/cEz
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Chrumky sú iba tieto. Všetky ostatné sú napodobeniny! :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

vazeni mate samozrejme pravdu ale tiez to uz nie je co to byvalo. Kedysi vam po schrumstnuti balika zostala v sacku pekna hromadka arasidovych zrniecok. To uz neplati, aj "nasi" nas zacali odrbavat!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Hlavne tie české http://dopice.sk/cEQ
Odpovedať Hodnotiť:
 

Arch?
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

vyborne, ani jeden z nich som nevidel a neuvidim. Inak aj Frank z House of cards (aktualne 3. sezona) ma macbook, mi to udrelo do oci...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Kevin Spacey hral v minulej sezone na PS3, v 3. serii hral monument valley na iPade, hra bola aj spomenuta slovom ako sucast zapletky.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

podprahové ovplyvňovanie mysle na kúpu vecí ktoré nepotrebujeme za peniaze ktoré nemáme...
Odpovedať Známka: 9.1 Hodnotiť:
 

Plati len na ludi nepouzivajucich rozum....a takych treba hoci aj zaziva zdrat z koze, pretoze si nic ine nezasluzia.
Viem, znie to kruto, ale to je realita (ktora sa mi vobec nepaci!).
.
"system" vie velmi dobre, preco zamerne zruinoval skolstvo a preco je kvalitne vzdelanie pristupne len bohatym....vzdelani ludia sa nedaju tak lahko odrbat.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

jak hovorí ten nad tebou, reklamy fungujú podvedome. Preto sú skôr sprostí tí, ktorí sa nechajú ovplyvniť reklamou (každý), ale zároveň si myslia, že myslia nezávislé a na nich reklamy nemajú vplyv :) Princíp je jednoduchý, ak uvidíš napríklad neznámy čínsky telefón a nejaké Sony za cca rovnakú sumu, stále si kúpiš Sony, lebo "ju poznáš", zdá sa ti byť dôveryhodná. Nefunguje to len ak je výrazný cenový rozdiel a cena prevýši to, že tú značku nepoznáš.

Reklama funguje aj v tom zmysle, že ak počúvaš z troch a viacerých zdrojov o niečom (napríklad TV, Billboard, rádio), začne ťa to postupne zaujímať, o čom sa hovorí a skôr to vyskúšaš. Ak si myslíš, že na teba to nemá vplyv, si naivný :)
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Zaujima ma tvoje rozobratie naivity.
Nemam TV, bilboardy nesledujem - davam pozor na cestu. Radio nepocuvam a pouzivam len PC na net, kde aj tak mam adblocku +. Necitam bulvar - vlastne okrem DSL je toho minimum.
Telefon pouzivam taky, ako najelspei vychadza pomer cena/uzitok => ked sa mi dojebe xperia, kupim si telefon za 30 € lebo viac nepotrebujem. Tak povedz mi teda ako ma "reklama" ovplyvnuje?
Seriozne ma to zaujima.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

reklama je všade, kde pozrieš. Okrem spomínaných billboardov, ktoré sa nedá nevšimnúť si, je to aj napríklad zoradenie výsledkov na Googli, alebo virálne video, čo ti pošle kamarát. Tak isto aj novinky na dsl.sk majú často pôvod v tom, že si zaplatia článok v renomovanom časopise a potom to ostatní prevezmú. Reklama je aj umiestnenie produktov v potravinách - Coca-Cola chladničky, Mila a Horalky vyložené na palete, stojan zlaté oblátky, alebo aj výrazne vystavenie kávy Jacobs. Tak isto, ako je v článku spomínané, aj to je reklama, že hlavný hrdina používa MacBook, alebo aj to, že ľudia chodia po ulici s Tesco taškami a že na iPhone je veľké jabĺčko vzadu, aby každý videl, koľko Apple produktov je naokolo. Ak by si nevnímal marketing, odkiaľ by si vedel, že napríklad Coca Cola je populárnejšia ako napríklad Freeway Cola, alebo McDonalds že je väčšia sieť, ako Subway?
Odpovedať Hodnotiť:
 

mi amigo es de kuba
Odpovedať Hodnotiť:
 

V kine tá reklama možno má aj aký taký efekt keďže sa nedá prepnúť.Či nie každý je taký ignorant?
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Ja mam adblock
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

boze ty si dement, tu ide priamo o produkty vo filmoch, ako ich chces prepnut?
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

vysvetli mu to po lopate... chodia jest do mcdonalds restiky, telefonuju s lumiou, net prezeraju na lenovo notebooku...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Dement je ten kto ťa ráno obúval.Zajtra popros pani učiteľku aby ťa po škole doučila rozumieť písanému textu.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Neviete niekto kde v Lego Filme bolo jablko? Lebo ja si ho tam vobec nepamatam. Niekde na konci v tej pivnici?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ziaden produkt sa priamo vo filme neobjavil, ale Lord Business v jednej scene hovoril o svojom iPode shuffle.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vynimocne som kvoli nadpisu cital aj clanok, ale nechapem co autor mysli tou 2rocnou pauzou, ked aplle naposledy vyhralo pred styrmi rokmi.
Je tu niekto kto ho precital a pochopil tuto vec?
Dik
Odpovedať Hodnotiť:
 

no lebo 2012 a 2013 vyhral niekto iny, to su tie dva roky
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár