neprihlásený Piatok, 19. apríla 2024, dnes má meniny Jela
Rýchlosti GPRS a EDGE v marci

Rýchlosti mobilného GPRS a EDGE pripojenia v marci na základe meraní uskutočnených na speedmetri servera DSL.sk. Rýchlosti EDGE sa pravdepodobne zvyšovaním penetrácie mobilného dátového pripojenia u oboch operátorov podľa uskutočnených meraní znížili.

Patrik Horník, 19.4.2005


V marci bolo na serveri DSL.sk uskutočnených spolu 23,002 meraní mobilného pripojenia GPRS a EDGE.

Priemerné rýchlosti GPRS za marec 2005 sú nasledovné:

Oproti februárovým výsledkom sa tak tieto prakticky nezmenili, keď Orange má rovnakú hodnotu ako vo februári a Eurotel o 1 kbps nižšiu.

Priemerné namerané rýchlosti EDGE za marec 2005 sú nasledovné:

Tu došlo k väčším zmenám - priemerná rýchlosť u Eurotelu klesla zo 100 kbps na 91 kbps, teda o 9%, u Orangu došlo k nižšiemu poklesu a to z 87 kbps na 82 kbps, čo je pokles o cca 6%.

Rýchlosti podľa hodiny merania sa narozdiel od februára správajú u oboch operátorov podobne, keď smerom k večerným hodinám klesajú.

Graf počtu uskutočnených meraní podľa času merania ukazuje, že zákazníci aj Orangu aj Eurotelu uskutočňujú svoje merania rozložené z pohľadu času merania približne rovnako. (Hodnoty v grafe sú upravené relatívne voči priemernej hodnote pre daného operátora, aby ich bolo možné porovnávať.)

A nakoniec na grafe priemerných rýchlostí podľa dňa merania možno pozorovať postupný mierny pokles rýchlostí Orangu, zatiaľ čo u Eurotelu vidíme výrazný pokles v období od 10.3. do 17.3. Po tomto výraznom poklese rýchlostí sa Eurotel vrátil na vyššie hodnoty, nepodarilo sa mu ale dosiahnuť úroveň rýchlostí pred 10.3.


      Zdieľaj na Twitteri


Čo považujete za najdôležitejšiu a pre Vás najužitočnejšiu očakávanú udalosť v telekomunikačnom sektore na Slovensku, ktorá by sa podľa Vás mala/mohla odohrať v relatívne blízkej budúcnosti? (hlasov: 663)

Takmer úplné pokrytie DSL      17%
Uvedenie UMTS      17%
Prenositeľnosť čísla      13%
Násobne vyššie rýchlosti DSL bez dátových limitov      17%
Uvoľnenie poslednej míle pre alternatívnych operátorov      23%
Inú      12%


Najnovšie články:

V najbližších dňoch bude spustený nový vysielač digitálneho rádia
Seriál Fallout podľa počítačovej hry bude mať pokračovanie
Budúci týždeň budú vydané dve dôležité linuxové distribúcie
Špehovacie satelity SpaceX už snímkujú Zem, s vyšším rozlíšením ako doterajšie
Linux si na PC drží podiel 4%
AI výkon tohtoročnej generácie Intel CPU bude vyšší ako 100 teraops/s
Apple bude mať nový seriál o alternatívnom sovietskom vesmírnom programe, predĺžila For All Mankind
Pôsobivého dvojnohého robota Atlas nahradí úplne nová elektrická verzia
O2 spustilo predaj na diaľku. Namiesto eID sa fotí tvár a občiansky, nedá sa objednať eSIM ani predplatenka
Klon populárnej databázy Redis od Linux Foundation k dispozícii v prvej verzii


Diskusia:
                               
 

Dobry vtip ten EDGE - rychlost aj pri obmedzeni 2GB/mesiac je smiesnych < 100 kbps? Bieda a nie vysokorychlostny internet
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Žiaľ, ako som počul, hlasové služby sú vždy prioritné, dáta sú až na druhej koľaji. Všetko záleží od zaťaženia tej-ktorej BTS. Kamarát býva v neďalekej dedine od nášho mesta a on vraj ťahá aj 230 kbit, ďalší býva v centre mesta a nad 100 kbit mu to nikdy nešlo, skôr 80-90.

Najhoršie je upísanie sa edgu na 2 roky, za tie 2 roky (v ideálnom prípade veľmi konkurenčného prostredia a uvoľnenia poslednej míle) bude DSL mnovonásobne rýchlejšie a bez limitu a možno sa aj znížia ceny, takže EDGE so svojimi 100 kbit a dátovými obmedzeniami už nebude takou atraktívnou službou.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Presne tak ako pises, garantovany je iba jeden timeslot pre datovy prenos, ostatne sa mozu pouzit na datovy prenos iba ak ich nevyuziva hlasovy prenos. Preto aj tieto merania a grafy v podstate nic nehovoria, lebo o par sekund moze byt uz prenosova rychlost uplne ina.
Uplne zbytocne statistiky.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Tieto statistiky hovoria presne o tom, aka je naozaj skutocna priemerna dosahovana rychlost a o to prave ide.

Nie o teoreticke rychlosti na plnych 4 timeslotoch.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

nie som si celkom isty ci su az take presne, pretoze ked si niekdo testuje rychlost svojho EDGE pripojenia, nie je uplne samozrejme ze je pripojeny cez EDGE alebo GPRS.
Napr. ja pri teste oznamcim za typ pripojenia vzdy EDGE, pretoze si teda za neho platim, no operator ma upovedomil ze v pripade ak v danej lokalite nie je EDGE tak pojdem cez GPRS.
Problem je v tom ako mam vediet, ktoru technologiu momentalne vyzivam, kedze firmaware pcmcia karty, ktoru mi predali nie je schopny detekovat typ pripojenia.
Support page zial upgrade neponuka, takze i ked idem na GPRS oznacim edge, co podla mna tieto statistike vyrazne skresluje v neprospech EDGE pripojenia.
Otazne je kolko userov vie presne urcit rozdiel medzi GPRS a EDGE, kolko ich typuje a kolko ich urci podla kolonky na fakture od operatora.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

To je jasne, ze tieto statistiky ukazuju skutocnu rychlost pripojenia, no napriek tomu nie su objektivna, pretoze ako som uviedol prednost ma hlasovy prenos.
Zmerias si rychlost prenosu, odosles ju, no o par sekund moze v tvojom okoli ukoncit hovor napr. 5 volajucich a tvoja prenosova rychlost uz bude vyssia a to co si odoslal uz nie je pravda. Alebo naopak, moze byt nizsia.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Moja skusenost zo Ziliny je taka, ze vacsiu cast mi to chodi asi 30kbit !!!! A to byvam na Solinkach, co je sidlisko v meste... tych 80 je skor vzacnost a kuriozita... ked som volal operatorovi na 905, tak mi tvrdil, ze to je nahoda... co dodat super som sa upisal... zial dost cestujem a tak som nemal inu moznost... EDGE je SUPER
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Nemyslím si, že EDGE je vysokorýchlostný internet, ale tam, kde hnusné ST nepotiahli DSL, je to alternatívne riešenie. Dúfam, že ten monopol na káble konečne padne.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Toto nie je ani zdaleka vysokorychlostny internet. To je sunkac. Skor si myslim ze viac vody namuti v tejto oblasti mobilneho internetu az prichadzajuce UMTS resp.3G napr. od spolocnosti T-Mobile, ktora v tomto case vznika na Slovensku. Cize tipujem tak o polroka, mozno aj skor sa dockame u nas uvedenia tejto technologie priamo do praxe. Len ci sa to zase neposunie....:-(
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

G3 bude aj mať aj Orange.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Orange aj T-Mobile musia spustit 3 G do konca roka 2005 tak to maju v zmluve ktoru podpisali statu...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

To mas odkial, ze na Slovensku vznikla spolocnost T-Mobile??? Pokial viem, je to stale jedna siet, jeden operator a jeden majitel. Len nazov sa zmenil. Ked si vezmes za manzelku zenu a po sobasi sa zmeni jej priezvisko, zostane aj tak zenou a nezmeni sa na nieco nove, co tu doteraz nebolo. Takze netreba od T-Mobilu cakat nic nove. Ja vyuzivam internet non-stop od Eurotelu a zmenou znacky som nepocitil ziadnu zmenu v spravani sa mojho prehliadaca. Ani faktury zatial neplatim na iny ucet.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

To sa mi paci :) Dufam ze nie si jeden z tych, co vkuse len nadavaju na Telecom a pritom sa tesia na T-mobile. Ak hej, tak ta musim neprijemne prekvapit - ono to je to iste. A teraz uz aj viditelne (doteraz len maskovane) este vacsi monopol ako bol - ma uz aj mobilneho operatora ;) Ale ja som spokojny - DSL flat frci bez akejkolvek agregacie ako malina... chudaci alternativci musia za data platit a chello je konkurencie neschopne, takze tak... ale namiesto nadavania sa teste, ze uz konecne nemusite chodit cez dial-up, a nepozerajte co vsetko uz maju na zapade - po tom 40 rocnom oneskoreni ktore tu mame sme na tom neskutocne dobre, pred 15 rokmi by ste o tom co maju na zapade mohli len snivat, a nie stazovat sa ze tu je to o nieco horsie!!!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Tych 80 je pre mna nesplnenym snom. Mne to ide pri velmi priaznivej konstalacii planet maximalne 62 kb.Fuck Orange!!!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

U mna to ide vrámci dňa, priemerne u OR 52 a u ET 86 kb/s. Merané cca 30 krát denne, pri použití toho istého PC a toho istého modemu ZadaCom. Zaujímavé, že u OR to bežne klesne aj na hodnotu okolo 11 kb/s, ale u ET zatiaľ iba raz na minimum 39 kb/s. Skúšané v časoch od 9.00.h do 2.00.h denne.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

no ja mam edge od 4.2. a az 8.4.sa konecne rozsirilo jeho pokrytie tak ze mam okolo tych 100 kb/s dovtedy som isiel len na gprs hoci mi slubovali ze pokrytie bude hned. ale co uz som spokojny lebo na dedine kde byvam cca 10 km od okr. mesta je to najlepsie a najlacnejsie riesenie. oproti dial up je to fakt dobre. o dsl mozem len snivat aj ked za tie 2 roky sa mozno stane zazrak. tych 15-20 kB na download zatial staci.

Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

DSL? ti musi sibat, 2500 mesacne za internet?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Pre domácnosť je DSL uz za nejakých 1000 aj s DPH!

Keď uvážime, že EDGE s tými 100 kbit stojí 500 aj s DPH, aj to len od 16.00 do 7.00 a len verným zákazníkom, tak potom je DSL stále lepšia alternatíva, kde je samozrejme dostupné. Za dvojnásobnú cenu poskytuje 5x rýchlejšie pripojenie (512 pre domácnosti) + víkendy nie sú počítané do limitu, kdežto u EDGE aj tie sú počítané do toho limitu 2GB.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Ty si urcite z telecomu.Inac by si takto netrepal.Fuck ST!!!
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

uvedom sa ja tiez nie som z telecomu ale stale lepsie predrazene dsl ako nehodnotne edge!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

akych 2500 tebe sibe chlape ja za 1100 idem na dsl 512 bez limitov :-D a neserem sa s nejakym edge

Odpovedať Hodnotiť:
 

No ty si my teda talent, ic byvat do Harmonie a uveidim ako ti pofici DSL, mozes cakat a nic s toho.Tie kuvy z ST tam az po 4 rokoch zaviedli pevnu linku a mohol som mat nehorazny dial-up,coz mozem osrat.Mam EDGE od OR a rychlost 80-90(ziadna slava) ale chod z dsl niekam do parku a pripoj sa junak ? :))) V tom ma vyhodu EDGE a vobec to nieje tak ako vravis, verny zakaznici to maju za 500 a non stop iba 2GB obmedzenie.EDGE je mobilny internet a nie vysokorychlostny na downlaod.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam eurotel edge a pod 230,4 som este nespadol
Odpovedať Hodnotiť:
 

neboj padnes ;-)

Odpovedať Hodnotiť:
 

Nie je to len maximálna rýchlosť, ktorú si ešte nedosiahol?
Odpovedať Hodnotiť:
 

To je rychlost pripojenia telefonu s modemom, ale nie rychlost internetu!Zobud sa!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

V akom meste si, káblom spojený s vysielačom??????
Odpovedať Hodnotiť:
 

ta si riadny xuj tak nas vsetkyx ojebali kurvy to ti len pise ale skutocnost je ina.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mam EDE od ET a som nadmieru spokojny...220kbps
Niekedy aj viac....
Je to nevyspytatelne....
niekedy rano o 02:00 idem 90kpbs a niekedy cez obed o 13:00 idem 220kbps....
Ale som nadmieru spokojny....
Odpovedať Hodnotiť:
 

prave testujem Orange,
taky rychlejsi analog, nic viac ...

... trochu si ponadavat nazaskodi
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pozdravujem všetkých "spokojných " používateľov EGDE modemov od spoločnosti Orange. Som jeden z Vás, ktorého poráža pri pripojení sa cez EDGE modem od Orange. Tiež som sa dal nalákať na reklamu "vysokorýchlostné pripojenie cez EDGE modem v Orange". Myslím si, že došlu k oklamaniu viacerých nás klamlivou reklamou a preto by som navrhoval, aby sme našli spoločnú reč a zaútočili na okrádačov našich peňazí. A podmienkou bolo zaviazať sa na dva roky splácania po 599,- Sk za pripojenie 28 Kbps !!!! Navrhoval by som osloviť Slovenskú Obchodnú Inšpekciu a spustiť reklamu voči tomu, ako nás naši mobilní operátori klamú a okrádajú o naše peniaze. Čo na to ostatní ???? Pošlite svoje komentáre.
Odpovedať Hodnotiť:
 


Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som za,tiež nemienim stvrdnúť na 24 mesiacov pri rýchlosti napr.dnes meranej :1,9,3,2 KB/s a dokonca dneska ani nešiel nabehnúť internet ,úplne bola rýchlosť 0,tak som chvíľu robil cez ISDN linku.Tiež som uvažoval napadnúť to cez právnika za klamlivú reklamu a nedodržanie zmluvy.Veď v zmluve nemusí byť uvedená konkrétna rýchlosť ,už sama technológia edge hovorí,že by to malo byť rýchlejšie než dial up alebo ISDN alebo GPRS.Mne by stačilo ak by som nemusel pri odstúpení platiť celú blbú sumu čo si tam vymysleli.ak budeš mať niečo konkrétne tak píš na tempo@naex.sk
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som za, jediná výhoda tohoto produktu je tá, že je to mobilné. Čo sa týka rýchlosti ide o bežný dial-up.
Odpovedať Hodnotiť:
 

O tej rychlosti EDGE a dial-up by som pomlcal. Kamarat na dial-up taha len 5 KB/s a ja na Orange EDGE neklesnem pod 18 KB/s a som aj mobilný.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Máš úplne pravdu, okoradlli nas a oklamali,za tu cenu som mohol mať mestskú sieť(Antik) s oveľa väščou rýchlosťou.Ked toto je vysokorýchlostné tak čo je Chello?

Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som sa zaviazal vo februari 2005. Ta reklama ktora bola spravena na tu rychlost vyzerala vazne slubne..Lenze ako som ho zapojil tak realita je uplne ina...Akoze dnes som si to meral a ide to 96 kbps...Viem ze niektori maju 36-45 Kbps ale tych 256kbps ´je niekde v oblakoch..Da sa stym nieco robit?? pretoze mam pred sebou este vyse 20 mesiacov splacania a za tie penize mi to nestoji .. Ked sa bude nejaka peticia organizovat tak sa mi kludne ozvi na polcic@centrum.sk rad sa pridam...cau zatial
Odpovedať Hodnotiť:
 

To ste dobrý ja som sa pred chvílou meral a nešlo mi to viac ako !!!0,6-0,8!!!kbps.Ked som sa pýtal v orange ponukli mi externu antenu !za príplatok!
Odpovedať Hodnotiť:
 


Odpovedať Hodnotiť:
 

Isiel by som si pre tu antenu a namiesto príplatku by som im dobre prijebal!!!Netreba sa hadat s radovými zamestnancami na pobocke, tí s tym aj tak hovno mozu, nemaju kompetenciu.Traba hned pytat veduceho, pripadne si napisat meno predavaca aby mu bolo jasne ze sa v tom veze.Obbchodna inspekcia to istí!!! Jednoznacne klamliva reklama!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak nieco vznikne tak sa rad pripojim. polak.marek@pobox.sk
Odpovedať Hodnotiť:
 

keď vydím nápis alebo reklamu orange EDGE tak by som vedel
zabýjať!!!Orange EDGE je najhorší spôsob pripojenia
na celom svete...na modem som čakal 2 mesiace..keď som
si ho konečne zapojil koncom februára milo som sa prekvapil
moja rýchlosť bola okolo 20-25Kbps!!Je to hrozné""
V apríly som zacítil malé zmeny..cez deň mi to plazí
45kou...Je to hrozné!!!
A stále mi po 20min. vypisuje že stránku sa nedá zobr.!!!
Platím 720sk za velké hovno!!!Kedy budem mať aspoň 100kbps
asi nikdy...a som asi 5km od Nových Zámkov ..kde je pokrytie na 2mieste na SVK...Duffamm že sa to zmení..ináč ho vymením....ORANGE is losserrr!!!!!!!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

súhlasím s Tebou, ja osobne som uz písal SOI-ke, odpoved bola takáto: - v prvom rade si musíte uplatniť reklamáciuu predávajúceho, nakoľko
nepokrytie signálom EDGE v mieste Vášho bydliska musel predávajúci pri
uzatváraní zmluvy vedieť a Vás na to upozorniť, resp. upozorniť Vás na
miesta, kde tento signál nie je v dosahu,
- pri výskyte vady, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel a je
neodstrániteľná, spotrebiteľ má právo na výmenu veci alebo odstúpenie od
zmluvy (vrátenie peňazí) § 623 Občianský zákonník,
- v prípade, že predávajúci Vašu žiadosť zamietne doporučujeme Vám obrátiť
sa na príslušný súd fromou žaloby.

Bližšie informácie na tel. č. 055/6220781.

S pozdravom


MVDr. Daniel Horváth
riaditeľ Inšpektorátu SOI
so sídlom v Košiciach
pre Košický kraj
Odpovedať Hodnotiť:
 

!!!! ZDRAVIM !!!! Moj problem je uplne ten isty! byvam v novej stvrti, tel. kable tu niesu, tak som si povedal, ze dam EDGE,ved je to vysokorychlosne pripojenie! Prisiel som k oranzovim a pytam sa ci mam pokrytie, tam kde byvam... oni ze samozrejme tak som si to hned aktivoval... cely stastny idem domov,ze konecne net a rychlejsi ako predtym,kedze som mal dial-up! Po instalacii,ktora sa podarila cuduj sa svete uz na treti krat naslo modem! A teraz to najzaujimavejsie: primerna rychlost spojenia- 22Kbps... skoro ma vystrelo!!! som rad ak mi opera ukazuje ze prijmam aspon 4KB/s aj to zriedkavo! stahovat sa da aspon ciastocne... to fici niekedy aj 10KB/s.... ziadna slava,ale da sa! +nehovorim,ze kym nacita dalsiu stranku ,tak bezne prejde 20-25sekund,kym vobec zacne tahat! a uz ked zacne tak vzdy nabieha od uplne najmensiej hodnoty... bezne 200bytes a az potom sa dostava na vyssiu,ktora vsak viac ako 4.0KB/s nieje!!! +modem bezne vypadava, mrzne, nevie ho najst a podobne.... nestaci ani restart,treba ho znova nainstalovat.... Tak co mam robit??? uvazoval som ze podam ziadost o zrusenie, kedze mi predali sluzbu, ktoru absolutne neposkytuju na dostatocnej urovni!!! lebo platit 590sk/mesiac-to mam 200sk gratis,bo som zakaznik, absolutne nemienim!!! Oni predavaju nieco, co nemaju ABSOLUTNE,ALE ABSOLUTNE dotiahnute.... Sa tam normalne bojim ist,lebo ma tam chyti amok a ten modem im strcim dakam do.... za 2roky zaplatim->15000sk za nieco, co sa absolutne nezhoduje s tym, co reklamuju!!! a co ma stoji nervy..... To obmedzenie mam v pic lebo kazdy uzna ze pri takej rychlosti stiahnut 2000MB je mierne nerealne....,ale aj to je uplne zavadzanie verejnosti.....

Ak by som to mal zhrnut,tak oranzovy ma dobre oj3bal1 ,ale urcite to tak nenecham....
Odpovedať Hodnotiť:
 

A kedy budú konečne výsledky DSL a Chella za marec? Však je už 20. pomaly máj a výsledky nikde. Som zvedavý hlavne preto, lebo marec bol prvý so zvýšenými rýchlosťami.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Čo je vlastne vysokorýchlostný internet, od koľkých kbps sa považuje za vysokorýchl.? Veď to je normálne na žalobu. Som úplný idiot, že som sa nechal takto nachytať. Cez deň to ide okolo 80,ale večer už som šlapal aj na 10.Veď to je na žalobu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Myslim, ze ked si podpisal zmluvu, je to len Tvoja vec. Oni predsa zmluvu neporusuju. Neznalost neospravedlnuje. Ze garantuju maximalne rychlosti a nie minimalne /co v podstate znamena, ze negarantuju ziadne/, je len krasny chytak na ludi, ale zial, neprieci sa dobrym mravom /aspon na Slovensku/...;-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mam edge cez e bez viazanosti, dnes sa mi podarilo zachytit rychlost 122 kbps.
S tou viazanostou sa netreba ponahlat, lebo tie ceny sa este budu menit, aj ta rychlost... Dufam..., (ceny dole a rychlost hore...)
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam vlastny internet odo mna:)

a dnes som zachytil rychlost 1.12MBps

:) a edge nemusim
Odpovedať Hodnotiť:
 

moje max edge bolo 141kbps....btw som zvedavy ake ponuky pridu od operatorov po zavedeni 3g
Odpovedať Hodnotiť:
 

nemám taký prehlad,ale mne to edge funguje tak medzi 7-16 KB/s mam byť spokojný ,alebo mam nadávať?!
Odpovedať Hodnotiť:
 

no ja mam dial a som spokojnejsi ako keby mam edge pretoze casto vyuzivam hranie po nete a s edgom a s tym jeho pingom by som toho vela nenahral
Odpovedať Hodnotiť:
 

no...... musim konštatovať, že máš pravdu. PING- 700 až 1000 , veď to je hrôza..... navyše rychlosť okolo deviatej až jedenástej klesá na závratných 20-30 kbps. MUsim povedať, že nás dobre okabátili...
a preto fuck edge forever and ever.........and ever....

Odpovedať Hodnotiť:
 

No ty kokot, to by som bol zvedavy, aky mas ping na DIAL-UPE...pice sak mozes tak hravat akurat nejake pojebane peetchoviny..ale na CS a podobne mozes zabudnut ty kokotisko pojebane!!!!!!!!!! pice odpis mi aky mas ping na Diale kokotisko.... caw :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ty si co za zviera s takym slovnikom?!?!
Odpovedať Hodnotiť:
 

citis sa drsne ked nadavas?
mimochodom mam edge cez eurotel asi 2 mesiace a pod 200 mi to malokedy padne...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Orange EDGE ma oproti Eurotel EDGE jednu velku vyhodu, nemoze sa ti stat ze ta spoji cez nejake auditex. cislo a pride ti ucet 20 000. Ale to je jedina vyhoda :-))

Odpovedať Hodnotiť:
 

Nemusíš platiť také účty ak si zablokuješ odchádzajúce hovory *33*0000*11# alebo ak si za jednorázový poplatok 190 sk dáš zablokovať audiotextové hovory.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mam novy modem s antenkou a som celkom spokojny az na tu odozvu a le s tym sa neda uz nic robyt. Moje rychlosti su od tych 40 do 120 kb/s ale taky priemer po tej piaiatej mam 80-90 kb/s vecer alebo v noci to ide kludne aj 100 az 120 kb/s. Raz som stahoval az 25 kb/s a to uz bolo co poveat.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Ked sa uz neda nic "robyt" je zle!
Odpovedať Hodnotiť:
 

nj ;) pokial som nemal DSL, tak som fical cez edge a moje downloady boli od 25-30 kB/s :) stabilne. [Bratislava]. Hmm...nechapem co to setkym tak blbne. [btw pouzivajte dap/getright/flashget na tahanje suborov, bez nich nedate viac ako 15-20 kB/s]
-----------------------------------
4 advanced users downstream 200-220 kibit/s v getrighte a v opere 140-180 kibit/s downstream...
upstream je max tych 30-50 kibit/s viac mi to nedalo, co uz :)
-----------------------------------
config: n6230+cable
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prosim Ta, co je to "dap/getright/flashget "
Odpovedať Hodnotiť:
 

Download Accelerator Plus / Getright / Flashget su download managery- softy cez ktore tahas ovela rychlejsie...ale aj tak vsetkym doporucujem INTERNET DOWNLOAD MANAGER 4.03 - je to totiz najlepsie download manager aky som kedy vyskusal.. :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

hmm got 2 try it ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako funguje ten Download Accelerator Plus?
Postup pri stahovani...
dik
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mohol by si mi ho poslať cracnuty na adresu durechj@azet.sk
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty chorý človek, veď keď bývaš v Bratislave, prečo nemám chello _
Odpovedať Hodnotiť:
 

Čaute, aj ja som sa nechal nachytať na ten "vysokorýchlostný" EDGE internet a na zaciatku som mal rýchlosť okolo 100kbps ale teraz sa rýchlosť klesla na nejakých 55kbps a často sa stáva, že internet má rýchlosť 20kbps alebo vôbec nenačíta stránku. A to zaňho platím 700Sk mesačne. Všetkým vám chcem povedať, že sa zmluva o pripojení nedá vypovedať, aj keď všetky zmluvy na slovensku sa dajú vypovedať do 2 mesiacov, podľa občianského zákonníka, ale EDGE nie... Prečo? Pretože tie svine to nenazvali zmluvou ale je to DODATOK!!! A ten sa vypovedať nedá... Treba kašľať na EDGE!!! Ja som si dal zapojiť internet domov, mal som ho zapojený za 15 min, platím mesačne 499Sk a moja rýchlosť je 950kbps!!! Takže je to poriadný rozdiel a môžem kašľať aj DSL. Je síce dobré ale veľmi drahé.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mozes povedat aky net je za 499 mesacne a ma megabit rychlost? ja mam okolo 1000-1200 kbps a platim 1700sk mesacne
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ahoj, mam condornet a teraz som meral a mam 955kbps, takže som spokojný. Máš super rýchlosť, ale si dosť drahý... Nemáš dslko alebo chello? Oni sú dobré, ale strašne drahé...
Odpovedať Hodnotiť:
 

v akých mestách je condornet prístupný. ja som z východu takze na neho mozem v pohode asi zabudnut.....
momentalne mam edge a ten ma dost sklamal....
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ten Condornet je ale prístupný pre Prešov neviem prečo sa niekto chváli aký má internet,ale mal napísať aby sa všetci presťahovali do Prešova.Ani Ti len neodpovedal kde to tak frčí.Mňa to tiež zaujímalo tak som si to teraz zistil a je to škoda ,že majú len tak malé pokrytie.čau.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Cauko, teraz som meral EDGE a mam 105kbps, dnes sa mu akosi celý deň "darí"... Zákon schálnosti, keď už mám aj iný internet, tak Edge funguje, ale kým som ešte nemal, tak rýchlosť kolísala okolo 60kbps...
Nemá z Vás niekto chello? Ako frčí??? Vraj je super...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Musi sa dat vypovedat a to ako si to oni nazvali ti moze byt jedno ten dodatok sa k niecomu musi vstahovat a to nieco su zakladne zmluvne podmienky abo tak nejak.Dodatok k nicomu nema opodstatnenie.Ja mam toez edge a ide len 80-90 ale nemam moznost nic ine pouzivat bo som mimo pokritia chello abo dsl, takze smola a navyse stale nieje nic ine mobilne co by bolo lepsie, keby tak by som to uz vypovedal.

Odpovedať Hodnotiť:
 

ST sú bastardi,roky tu zdierajú zákazníkov a keď by im mali zaviesť slušný internet tak na to musia čakať ako snehilienka na princa.BASTARDI.
Orange sa tiež super uviedol.Najprv nablázni zákazníkov na superrýchly internet a potom im dodá vadné modemy so slimačím tempom.Skvelé,18.storočie.Ale ak sa omeškáte s platbou o jeden deň,už Vám pred dverami stojí Lančarič s upomienkou.
Hanba slovenským IT poskytovateľom.SMe ako v Kambodži....
Asi emigrujem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Treba sa vykašľať aj na ST, akože je super ale drahé, neviem aké je chello ale treba prejsť na mikrovlnné pripojenie, odporúčam.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No ja mam v robote mikrovlnku je to super rychle 450/sek download nieje problem a da sa aj viac, ale aj to tak stoji 80 000sk na rok(micronet).
Odpovedať Hodnotiť:
 

existuje lepšie a rýchlejšie pripojenie ako edge za 450sk mesačne ,napr. v Piešťanoch?
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak to by aj mna zaujimalo. ibaze v BB
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ten EDGE na Slovensku je vacsi podvrh ako new maturita!!! Mam EDGE od Orange, ide to jak ... . Najmenej 6x som tam volal, oni len tolko, ze sa na to mrknu. Rozdiel neni vidiet. Dokonca mozem povedat, ze to ide este pomalsie!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Marta a Cikula!
Ja mam condornet a platim 499Sk mesačne a mam rýchlosť 950kbps, poradil mi to jeden znamy a meveril som tomu, kým som nevyskúšal a naozaj je to tak. Ja som z PO, takže neviem, či to je aj vo vašom meste, skúste si zistiť. Názov je condornet. Ináč všetko ostatné je drahé...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ma niekto info o nete v SB?
Poskytovatelia a ceny a tak...

Odpovedať Hodnotiť:
 

No ten EDGE nie je žiadna výhra,zaujimalo by ma kkomu sa na tom zázraku podarilo vytiahnúť nad 100-ku.Je to lenochod!!!!!!!!!!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

...ale pre niektorých to výhra je ...žial ST je aký je ale max pripojenie od nich získam 32kbps, čo EDGE mi pod 100-ku ešte nikdy nespadlo, nakoľko surfujem väčšinou v noci, priemernú rýchlosť mám 160 kbps/20kBps, takže u mňa je ST lenocho!!!!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

...ale pre niektorých to výhra je ...žial ST je aký je ale max pripojenie od nich získam 32kbps, čo EDGE mi pod 100-ku ešte nikdy nespadlo, nakoľko surfujem väčšinou v noci, priemernú rýchlosť mám 160 kbps/20kBps, takže u mňa je ST lenocho!!!!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Orangutan, ja som dnes nameral 100,5kbps na orange EDGE internete a som z PO. Asi o 150m odomna je orange vysielač, neviem síce či je na internet ale možno aj vďaka nemu mam doma okolo 100-vky a v centre mesta, keď som skúšal tak raz vyšlo 150kbps. Ale ináč je to o ničom, ani zďaleka sa nedá využívať na normálne veci. Takže je to jeden veľký podraz na nás klientov orange...
Odpovedať Hodnotiť:
 

...o čom tu vlastne diskutujeme??? ...každý si zvolí pripojenie aké chce! ...pokial majú možnosť výberu, nakoľko ST šetrí káblami, väčšina ľudí nemá to štastie mať DSL a zostáva im len GPRS a EDGE, som rád že vôbec niekto myslel aj na ludí ktorí nemajú digitálnu ústrednu. Z vlastnej skúsenosti viem, že GPRS a EDGE sú stabilnejšie ako dial up. A to nevravím o tarife. K tomu všetkému som mobilný, takže jednoznačne nie je o čom. ORANGE aj EuroTel sú coool, STonline sa mi môžu...keď niečo urobia aj pre dediny tak mením nazor ale doteraz si stojím za týmto. ďakujem
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uplne že nemaš pravdu.
Aj ja mam edge a vôbec nie som spokojný...lebo ST ma
za tu cenu ovela rychlejši inernet...lenže ani u nas ešte
nie je možne ho zapojiť..ale orange je velmi na hovno
..velmi som olutoval že som si ho dal zapojiť
ide mi okolo 30kbps!!!!!!!!!
nestabilne!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak potom nemáš EDGE ale GPRS ...ja fičím na EDGE a šlape mi to bez problémov. Priemernú rýchlosť mám v kuse od 100 - 160 kbps, ale väčšinou mi stále šlape na 150 kbps. Kým ST má u nás iba 32 kbps. Záleží aký máš modem, ak ho máš Orangeu tak sa Ti nedivím. Ja používam Nokiu 6230 a s takýmto pripojením cez Bluetooth nemám žiadne problémy. Takto som sa ani nezazmluvnil, takže ak ST niečo porobí v našom kraji tak nevidím v nich problém.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prosím ťa, nemohol by si mi mailom napísať, ako ti to funguje cez EDGE? Ja idem cez 3220, cez kábel, ale mám pocit, ako keby sa chytala len na GPRS, nie EDGE... Je treba niečo nastaviť? EDGE pokrytie by malo byť v pohode, tak neviem, kde je problém. Môj mail dach@pobox.sk - dík!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Eurotel a STonline (ako to ty nazyvas :) je jedna a ta ista firma, cize T-mobile. Teraz len neviem ci su cool, alebo ci ti mozu... ;)

Odpovedať Hodnotiť:
 

No ja mám chello a s pripojením som absolútne spokojný, za 6 mesiacou čo to mám si rýchlosti udržujú takmer konštantné parametre. Je pravda, že je to drahé, ale program easy za 800 Sk mesačne sa dá. Rýchlosť je 240 priemer a download 30... ping je velmi dobrý tu na dsl mi to ukazuje 4ms...niet čo dodať..Dúfam, že čoskoro upc posunie easy na 512/128 pri rovnakej cene potom už iba absolútna spokojnosť.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nestáva sa vám, že pripojenie zlyhá? Mám edge cez e, a padá mi to dosť často...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Musíš ten EDGE postaviť na stôl tak, aby nepadol...
Odpovedať Hodnotiť:
 

zaujímavý názor
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak maš modem od Zadacomu, tak sa cez hyperterminal da nájsť najlepšie miesto na modem.Je až prekvapujúce aký je to rozdiel, hlavne keď je zlý signál.Modem mozeš dať až na 5m USB predlžovačky, vlastne 5m môže mať celkovo aj s originál káblom

Odpovedať Hodnotiť:
 

vy budte radi ze vam ide EDGE 100kbps ja so rad ked mi ide 10kbps
Odpovedať Hodnotiť:
 

Chlapi jak to tak čítam tak ten EDGE bude riadna pičovina...ale kde nie je iná možnosť...robia si z luďmi čo sa im zachce
Odpovedať Hodnotiť:
 

pomaranc je parazit, ktory profituje z minimalnej konkurencie, ktorej rozsirovanie si sam poistil. koncept silna, zavadzajuca reklama - drahy resp. nevychytany produkt, aplikuje nielen na edge balik ale aj na ostatne sluzby.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 166.9 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 20.9 KB/sec (Kilobytov za sekundu). Toto som nameral teraz, a či veríte alebo nie, som s tým spokojný lebo iné východisko nemám. ST tu má rýchlosť 32kbps a o mikrovlne môžem tiež snívať. Vôbec mi to nepadá. Závisí asi kto má aký modem. Ja fičím cez Nokiu pripojenú Bluetooth-om a šlape to pekne a ktomu som mobilný! ...a vôbec nie som zazmluvnený čiže ak tu bude niečo rýchlejšie tak to môžem využiť. Takže so mnou si nikdo nerobí čo chce.

Odpovedať Hodnotiť:
 

chudera piča,14,3kbps to je bomba,max mam tak okolo 70kbps.pomoc!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Rýchlosť Vašeho pripojenia je 97.2 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 12.1 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Odpovedať Hodnotiť:
 

teraz som to meral , výsledok 106,6kbps a 13,33kB/sek
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam pripojenie od orange cez den som v meste a tam to frci od 80 - 150kbps, ale to rozcarovanie si neviete predstavit ked som to spustil na dlhych dieloch na veternicovej ulici to by ste este len boli nasra.., ked ten vysokorychlostny internet samozrejme ze uz nie cez EDGE ALE GPRS namera od 4 do 18 kbps ani postu nekuknete lebo by ste ten notebook vyhodili von oknom a to som mal intranet za 300,-sk na mes a fical od 300 - 400 kbps bez omedzenia.su to ku..y od orangu!!!!!!!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kludne povedz Kurvy od Orangu, lebo je to bez tak pravda. Seci operatori su kurvy v ET ma ojebavali jedna radost, mal som Megabalik(volanie v sieti ET zadarmo) a na ucte dojde polozka 472sk hovorne v sieti ET. Ale uz som to vybavil a prachy vratili.
Odpovedať Hodnotiť:
 

caute.ja mam EDGE od orangu a ide my to okolo 30-100.mam ho kvoli mobilite[jedina vyhoda ale dost velka].ani ja s tym nie som spokojny ale najme kvoli Pingu.Hram World of Warcraft[je to brutalne inac,kto moze nech vyskusa] a ping mam okolo 700-1800.niekedy to vylezie az na 3000-4000.to je hroza.First person shooteri nemam sancu hrat ale na rpgcka tak-jak staci.takze tu reklamu na edge si akurat mozu....inac som spokojny na kolko mozem byt.co sa da uz dnes robit v tomto state?NIIIIIIIC
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam DSL 512/128 rychlost priemer 496Kbps a EDGE eurotel mam priemerne 149Kbps nenadavam nechvalim pa.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Caute..naozaj sa cez nokiu 6230 da chytiť večiu rychlosť ako cez obyčajný modem???....lebo ma už velmi nudí tá moja fatálna rýchlosť ktorou frčím (40-30kbps)..a ako sa pripája mobil cez bluetoth ku pc???dik ( .Y .)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja fungujem v ba na 6230 a dosahujem realne 26KB/sec
Odpovedať Hodnotiť:
 

je smiešne čítať túto debatu, ako aj cele slovensko
mam kopec znamych vo švedsku a belgicku a tam maju bežne
doma za cenu kablovky 10/10 megove linky ako standard

je mi so SVK internetu do placu.

Tony.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je 7.máj a výsledky sú stále len za marec. Posielam Vám tam výsledky mojich meraní, ale uz na to kaslem, lebo co bolo pred dvoma mesiacmi ma nezaujíma. Také výsledky musím mat spracované denne a nie po dvoch mesiacoch. Co robíte? Spíte?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je 10.5.2005 meranie som urobil 2:50 na tejto stranke v lokalite Spisska Nova Ves, mam Motorolu V547 a frcim cez Eurotel: 96,3 kbps, cize 12KB/s, skuste si to porovnat a dajte vediet Motorola ma 3+1 timeslots...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pre zaujimavost som urobil este jedno meranie o 2:59 :
101,4 kbps, 12,7 Kb/s, zaujimavostou je, ze ked stahujem nejaky subor, stahuje v pohode aj okolo 20kb/s :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

EDGE je riadna hlupost niekedy to ide ako tak no niekedy to nejde vobec . A najhorsie je ze to ma vysoke pingy napr. na tuto stranku mam pingy v priemere 617 ms/s a to je sila!!!
Ked to vydali bol to velky boom ale teraz uz aj reklamy postahovali z telky prasivci hnusny byvam v Lucenci ale signal
je tu akurat tak na p..u ale mam dobru radu ze sa da zlepsit ked natiahnete medeny dratik niekde hore na strechu alebo tak.... Ale aj tak je to riadna somarina ved teraz idem rychlostou 2,2Kb/s nieco PRISERNE preto, radsej sa oplati zobrat mikrovlku cez nejakeho dilera sice sa plati za atenu a take hluposti to vyjde asi na 6 litrov ale potom mas pripojenie akolo 1500 Kb/s a to je uz co povedat. Je tam sice limit na 800 MB za mesiac ale vzdy je to lepsie ako EDGE len tolko k tomu mam pripojenie od 5-tej do 8-mej zadara akurat s tym limitom 2GB ale to by som aj tak nestiahol ani kebyze necham bezat net aj cez noc takze ktomu tolko ani Battle Field nemozem hravat lebo su tam tie pingy
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja nechapem co sa vsetci stazujete, teraz som to len tak zmeral 92,4 kbps a to vonku leje...:D Inak ping je na hovno,ale ja zahram kludne hru na Battlenete ak je slovensky server...a inak za 360 SK s DPH, co chcete viac :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

meranie z dsl.cz
Rychlost vašeho internetu:
Rychlost stahování dat:
17.4 KB/sec
Rychlost připojení k Internetu:
139.4 Kb

meranie z dsl.sk
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 120.9 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 15.1 KB/sec (Kilobytov za sekundu).

N6230+BT+Eurotel
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak este raz
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 132.5 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 16.6 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Odpovedať Hodnotiť:
 

poradte mi prosim
mam uplne nanic rychlost( 40) a veru uz si vobec nie som isty ci som ten zasraty zadacom napojil spravne. byvam rovno pod vysielacom a taka rychlosť?........co znamena to 3+1 ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

3+1 znamena pocet timeslotov ktore podporuje tvoj EDGE modem, 3 je na download a 1 je na upload...rychlost na 1 timeslot je 59,2 kbit/s, najlepsie modemy maju EDGE 10 a to je 4+2 timeslots...pozri http://www.t-mobile.sk/sk/!pages.get?id=120901
Odpovedať Hodnotiť:
 

No nazdar pani....
Mam Orange Edge pri merani tu mi to da cca 115 kilo(14 KB) , ale cez net accelerator(LeechGet 2004) stahujem okolo 50-60 Kb ako je to mozne?!? Moj rekord je 64.98 KB, a to som mal zapnuty chat.... Nikdy to nejde pod 25KB. Som kusok od vykrivaca (je asi 150m odomna a rovno nanho vidim).
No proste supa nemate na to niekto logicke vysvetlenie???
THX
Odpovedať Hodnotiť:
 

mať tak tvoje starosti...........
Odpovedať Hodnotiť:
 

zERo, gratulujem, jedine vysvetlenie je, ze to ma blby merac, zlu kompatibilitu alebo co ja viem co este, max mozes mat tak 236,8 kbit/s a to je 29,6 KB/s :D Inak jedine co ten program robi je, ze rozdeluje stahovanie na viac casti, co moze zryclit download, ale len do tych 29,6 KB/s...
Odpovedať Hodnotiť:
 

zERo, tak som sa ti na to pozrel, skutocnu rychlost downloadu ti ukazuje len LeechGet Monitor, najdes ho v Zobrazenie -> Ukaz SpeedMeter...to co ukazuje priamo pri stahovani v programe neviem na zakalde akych suvislosti :D
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár